Die vind ik erg onoverzichtelijk. Ik gebruik het liefst http://bitcoinity.org/m19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:47:
[...]
http://bitcoinwisdom.com/ reageerde bij mij behoorlijk snel.
PSN: Marselaar
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die vind ik erg onoverzichtelijk. Ik gebruik het liefst http://bitcoinity.org/m19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:47:
[...]
http://bitcoinwisdom.com/ reageerde bij mij behoorlijk snel.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe bedoel je?supreme tweaker schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:31:
[...]
Je moet juist blij zijn dat je nu je "speelgeld" in geld hebt zitten, ipv in BTC. En straks als je denkt dat de (tijdelijke) bodem bereikt is kopen!
gefeliciteerd and uhm great !.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:56:
Gebeurt allemaal natuurlijk weer net terwijl mn dochter haar eerste stapjes zet
Oh well, even gecasht op €710 en €26. Later weer inkopen
Nou ja, het blijkt nu nogal mee te vallen met de koersval, maar als de koers aan het dalen is kan je geld beter in euros/usd zitten dan in BTC. En andersom
Burp
[ Voor 30% gewijzigd door sbmuc op 27-11-2013 20:09 ]
Je ziet de koers nu ook iedere keer wisselen tussen net boven en net onder de 1000.sbmuc schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:05:
Mja het zal voorlopig nog wel lekker schommelen, 1000 dollar is wel een "magische" grens. Betekend waarschijnlijk alleen maar dat er nog meer interesse gaat komen.
Iemand hier met een butterflylabs machine? Ik heb die van mij binnen maar hij blijft op starting miner hangen... nvm.. werkt nu, zat een / in mijn commando![]()
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Als je Bitcoin-qt (of bitcoind) draait dan heb je de hele blockchain lokaal opgeslagen. Moet je alleen nog even een script hebben dat de juiste data er uit vist. Er zijn allerlei libraries in verschillende talen voor dit soort doeleinden, zoek even op Bitcointalk.Awsom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:10:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een website als blockchain.info of blockexplorer.com lokaal na te bouwen (of te dupliceren, ook prima)? Ik heb een script geschreven, waarmee ik vrij veel requests doe op de API van blockchain, echter mag je hier maximaal 1 request per 10 seconden op doen. En ik wil er aanzienlijk meer dan dat doen binnen een korte tijd. Het maakt me opzich niet uit of de website ook direct up to date is, of dat ik bijvoorbeeld per week een 'dump' kan maken.....
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Alles is mogelijk maar tis net wat je er mee wil.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:10:
Ik ben pas een aantal weken aan het lezen hierover maar vraag mij af,
zijn Lite-coins nog interessant?
Of evt een andere virtuele munt?
Is het trouwens beter om zelf BTC/LTC aan te schaffen, of evt aandelen van BTC (wat is het verschil hierin?)
Ik vond Plus500 altijd wel een fijn programma maar is al een tijd geleden.
Ben ook echt een newbie..
Gr
Epan
True maar ik denk dat niemand hier echt kan voorspellen wanneer hij gaat vallen/stijgensupreme tweaker schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:59:
[...]
Nou ja, het blijkt nu nogal mee te vallen met de koersval, maar als de koers aan het dalen is kan je geld beter in euros/usd zitten dan in BTC. En andersom
De kunst is natuurlijk te weten hoe ver iets gaat dalen en gaat stijgen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Thanks, zal eens proberen om daar informatie uit te vissen..Rannasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:12:
[...]
Als je Bitcoin-qt (of bitcoind) draait dan heb je de hele blockchain lokaal opgeslagen. Moet je alleen nog even een script hebben dat de juiste data er uit vist. Er zijn allerlei libraries in verschillende talen voor dit soort doeleinden, zoek even op Bitcointalk.
[ Voor 8% gewijzigd door Bobmeister op 27-11-2013 20:17 ]
Als je toevallig de hele dag achter je pc kunt zitten zou je wel voordeel kunnen halen uit die pieken en dalen maar over het algemeen hebben de meeste mensen daar te weinig tijd voor denk ikfilenox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:14:
[...]
True maar ik denk dat niemand hier echt kan voorspellen wanneer hij gaat vallen/stijgen
Bitcoins minen met een pc is eigenlijk niet rendabel. Ga voor litecoin of feathercoin.Mu.siQ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
Door alle fuzz toch ook maar eens gaan kijken wat dit allemaal wel of niet inhoud. Toch erg nieuwsgierig. Tijdje geleden al idee gehad te kijken maar destijds geen tijd gehad. Nu heb ik electrum als wallet en GUIMiner als miner, staat op slush's pool. Hij mined nu met x zoveel Mhash/s. Leuk en aardig, maar wat er nu nog gaat gebeuren snap ik alleen nog niet XD Krijg ik nu vanzelf wat in m'n wallet als ik er weer mee stop of? Er zijn wel een aantal shares al die accepted zijn staat er maar wat dat dan weer mag betekenen.
Over het algemeen moet je inloggen op de website van de pool waar bijgehouden wordt hoeveel je verdient hebt. Shares zijn kleine stukjes werk die je miner heeft afgeleverd aan de pool en je uitbetaling hangt af van het aantal shares dat je geleverd hebt.Mu.siQ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
Door alle fuzz toch ook maar eens gaan kijken wat dit allemaal wel of niet inhoud. Toch erg nieuwsgierig. Tijdje geleden al idee gehad te kijken maar destijds geen tijd gehad. Nu heb ik electrum als wallet en GUIMiner als miner, staat op slush's pool. Hij mined nu met x zoveel Mhash/s. Leuk en aardig, maar wat er nu nog gaat gebeuren snap ik alleen nog niet XD Krijg ik nu vanzelf wat in m'n wallet als ik er weer mee stop of? Er zijn wel een aantal shares al die accepted zijn staat er maar wat dat dan weer mag betekenen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Is wel een goed idee maar is het inderdaad zo dat je ze in een paar muisklikken gekocht en verkocht heb?Captain Obvious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:17:
[...]
Als je toevallig de hele dag achter je pc kunt zitten zou je wel voordeel kunnen halen uit die pieken en dalen maar over het algemeen hebben de meeste mensen daar te weinig tijd voor denk ik
Verwijderd
Zodra je geld of coins op een exchange hebt is het snel gedaan. Ik maak 5-10 trades per dag over meerdere exchanges en dat kost me vrijwel geen tijd om daadwerkelijk uit te voeren.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:22:
Is wel een goed idee maar is het inderdaad zo dat je ze in een paar muisklikken gekocht en verkocht heb?
Weet dat het via Ideal wel snel gaat overigens maar gewoon met rekening? (bitcoins kopen/verkopen/kopen/verkopen etc..)
Direct met BTC handelen lijkt me een beter begin dan direct in de derivaten te duiken. Kraken werkt prima voor aan/verkoop, maar heeft weinig volume. Bitstamp heeft veel meer volume, vergelijkbare deposit/withdrawal snelheid, maar rekent alles in dollars (je kunt wel euros storten en opnemen, die worden tegen een zeer redelijke koers omgeruild).Wat raden jullie aan voor een beginner, zelf BTC kopen (hij is nu al van 1000 naar 985..)
Of CFD bij plus500?
Ik heb toen een tijd bonuspunten (als test) verhandeld op plus500 maar het begon mij te draaien met die hefbomen.. dat was ook reden dat ik geen instap gedaan heb (25eur)
Is BTCs kopen en verkopen makkelijker?
En Kraken een goede site voor in/verkoop?
Electrum maakt verbinding met een of meer Electrum-servers die de blockchain in z'n geheel hebben en je client vertellen wat er allemaal is gebeurd. Het nadeel is dus dat je niet meedoet met transactie-verificatie en propagatie. Eventueel kan een kwaadwillende Electrum-server je valse data aanleveren, maar gezien Electrum met meerdere servers verbinding maakt is het risico hiervan erg miniem. Bovendien kan bij een dergelijke aanval niets gestolen worden. In het ergste geval krijg je een foutief saldo te zien of worden je transacties niet doorgestuurd als je enkel met een kwaadwillende server verbonden bent.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:26:
Voor Electrum hoef je niet de hele blockchain te hebben, maar wat is dan het nadeel? Dat je niet mee kan doen in het verificatie proces? Dus niks bijdraagt aan het netwerk? Of zijn er andere nadelen?
[ Voor 25% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2013 20:34 ]
Verwijderd
Ik raad je aan om de startpost nog een keer te lezen en dan vooral het kopje Beginnen met gebruik.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:35:
Bedankt.
Vind het wel jammer dat Bitcoins Wallet zo lang moet synchroniseren.
Ben al vanaf gister aan het wachten en heb er voor 25 euro aan BTC op gezet maar is nog steeds niet zichtbaar.
Hoe kan ik dit proces versnellen? Of is het mogelijk met een ander programma mijn wallet te openen zonder dat synchroniseren. Ik ben nml bang dat dat nog een dag gaat duren
Gr
Gebruik je Bitcoin-qt? Die moet namelijk de hele blockchain (12 GB) downloaden over een p2p netwerk dat niet gemaakt is voor het uitwisselen van grote hoeveelheden van data.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:35:
Bedankt.
Vind het wel jammer dat Bitcoins Wallet zo lang moet synchroniseren.
Ben al vanaf gister aan het wachten en heb er voor 25 euro aan BTC op gezet maar is nog steeds niet zichtbaar.
Hoe kan ik dit proces versnellen? Of is het mogelijk met een ander programma mijn wallet te openen zonder dat synchroniseren. Ik ben nml bang dat dat nog een dag gaat duren
Gr
Ja. Limit order met het gewenste verkoopbedrag en gewenste aantal.Captain Obvious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:43:
Hoe werkt het eigenlijk met kraken dat als ik stel, litecoins tegen een x bedrag wil verkopen automatisch.
Moet ik dan gewoon een order inplannen en dan het gewenste bedrag per litecoin invullen?
Verwijderd
Ik gebruik Bitcoin Client (http://bitcoin.org/nl/)Rannasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:39:
Gebruik je Bitcoin-qt? Die moet namelijk de hele blockchain (12 GB) downloaden over een p2p netwerk dat niet gemaakt is voor het uitwisselen van grote hoeveelheden van data.
Je kunt niet veel meer doen dan wachten. Eventueel kun je een groot deel van de blockchain als torrent downloaden, wat een stuk sneller is. Daarnaast is het mogelijk om je private keys te exporteren naar een ander soort client (zoals Multibit of Electrum die niet de hele blockchain downloaden), maar dat is wat geavanceerder werk.
Dat is Bitcoin-qt.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:45:
[...]
Ik gebruik Bitcoin Client (http://bitcoin.org/nl/)
Voornaamste verschil is dat Multibit/Electrum niet de hele blockchain hoeven te downloaden.Raad je mij aan een andere te maken (zoals Multibit/Electrum) of zit hier niet veel verschil in?
Zie ook: https://bitcointalk.org/index.php?topic=145386.0Hoe download ik de blockchain via torrent (heb bitlord) is mijn laatste vraag overigens,
de basis is mij duidelijk..
Verwijderd
Verwijderd
Eerst wel, maar nu net lokaal gezet met een backup in dropbox (ik vertrouw mezelf niet met een stickje of bestandje)Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
Oh sorry ik heb nog 1 vraag![]()
Hebben jullie geld staan op meerdere exchange accounts?
bv op Kraken 50$ en op Bitstamp 50$?
Of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Echt super bedankt mensen
Gr
Met welke client werk je lokaal? Ik neem aan dat je niet die hele blockchain van 12GB download?Basekid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:51:
[...]
Eerst wel, maar nu net lokaal gezet met een backup in dropbox (ik vertrouw mezelf niet met een stickje of bestandje)
Toch maar een weblog?
Verwijderd
Wat houd dat precies in een backup in dropbox zetten?Basekid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:51:
[...]
Eerst wel, maar nu net lokaal gezet met een backup in dropbox (ik vertrouw mezelf niet met een stickje of bestandje)
Waarschijnlijk een trade-bot.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
Valt me op als ik dit zie:
20:47:11 +01:00 buy €24.00000 23.99138334
20:47:11 +01:00 sell €23.50000 25.98448511
Zit er dan iemand steeds f5 te doen tot iemand sellt, en meteen een buy order inschiet met die specs?
Ik heb geld en coins op Bitstamp en Kraken. Als het prijsverschil te groot wordt, koop ik op de ene (Stamp meestal) en verkoop ik op de andere. Af en toe verkoop ik ook wat coins uit mijn eigen wallet aan Bitonic als die meer bieden dan ik kwijt ben voor dezelfde hoeveelheid op een van de exchanges. Dan schuif ik geld en coins heen en weer om overal weer een voorraadje te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
Hebben jullie geld staan op meerdere exchange accounts?
bv op Kraken 50$ en op Bitstamp 50$?
Of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Zal wel toevallig zijn. Ik kan niet snappen waarom je zou willen doen wat je zegt + dat het te snel is om te f5-en.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
Valt me op als ik dit zie:
20:47:11 +01:00 buy €24.00000 23.99138334
20:47:11 +01:00 sell €23.50000 25.98448511
Zit er dan iemand steeds f5 te doen tot iemand sellt, en meteen een buy order inschiet met die specs?
Kraken loopt meestal beetje achter de feiten aan.Schrammy89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:02:
Hoopa, de LTC schiet weer omhoog! Helaas volgt Kraken nog niet echt mee
Verwijderd
Dat was ordinaire pump and dump voor 1 minuut 40 euro voor 1 LTC en weer sellen.UltraSub schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:11:
Kraken liep anders aardig voor op die LTC spike van vandaag, en de rest ging niet echt mee. Was een kleine voorbode als je het mij vraagt...
Bij Bitcoinity kijk je naar de prijs op de MtGox exchange. Die ligt hoger dan die van andere exchanges, omdat het heel moeilijk is om je dollars/euros daar teruggestort te krijgen. Daarom gaan mensen die hun bitcoins willen verkopen liever ergens anders heen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:11:
Wat ik nog niet helemaal snap.. op bitcoinity staat de bitcoin op 1020 nu,
maar kan ze op kraken voor 958 inkopen?
Bitcoin is anoniem (of liever gezegd: pseudoniem), maar bij Bitstamp verruil je BTC voor dollars en andersom. En zodra je met dollars/euros gaat werken moeten er allerlei wetten tegen witwassen gevolgd worden door de exchange en moeten ze identificatie hebben van hun gebruikers.Tevens vraagt Bitstamp mij een volledige verificatie (ID kopie etc. is dat normaal) BTC is toch anoniem?
New Order -> Simple -> Sell -> vul aantal in bij "Amount" -> klik "Limit" -> vul gewenste prijs in bij "Price" -> submit!Mantus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:17:
Kan iemand kort uitleggen welke velden ik bij Kraken moet invullen bij order-advanced om zoveel LTC te verkopen bij een bepaalde waarde?
Verwijderd
met papier mache kun je alles maken!!
Thanks! Voelt iets lekkerder achter het scherm vandaan komen!Rannasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:35:
[...]
New Order -> Simple -> Sell -> vul aantal in bij "Amount" -> klik "Limit" -> vul gewenste prijs in bij "Price" -> submit!
Gewoon op de website... Vul 1 in als BTC-aantal en de euro-prijs verschijnt vanzelf.BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:50:
Weet iemand waar ik de tarieven kan nakijken van btcdirect.nl.
Of ik zoek niet goed of ik kijk er overheen...
[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2013 21:54 ]
BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:54:
Dat klopt, maar ik zie ook graag hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen voor btcdirect
Verwijderd
Dat maakt toch niks uit? je ziet toch wat je krijgt of betaald?BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:54:
Dat klopt, maar ik zie ook graag hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen voor btcdirect
tik '1' in bij verkopen en zie wat het je zou opbrengen.. het verschil is wat zij verdienenBeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:54:
Kijk wat de verkoop prijs is. Kijk wat de aankoop prijs is. Reken het verschil uit.BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:54:
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 22:07 ]
Dat komt omdat Binck een ander soort service is. Als je iets vergelijkbaars zoekt, dan moet je bij een exchange als Kraken of Bitstamp zijn. Daar betaal je een percentage (0.2% bij Kraken, 0.5% bij Bitstamp, beide percentages gaan omlaag als je meer handelt) van de waarde van een transactie.BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:02:
Dat begrijp ik, maar bij bv. Binck is het heel helder. Een percentage met een minimum bedrag.
Toch niet vreemd dat ik naar iets dergelijks op zoek ben als beginner?
Het was hier even paniek. 'sell sell sell!!!'Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:10:
nu valt de bitcoinkomt die in de van Dale?
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USDVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:06:
Waar ik mij aan stoor is dat bitcoinity bij Bitstamp niet de USD prijs kunt zien.
Zo is het moeilijk vergelijken met de prijs op Kraken..
Ga naar Balances, bij Litecoin klik je op LTC Actions, dan naar Deposit. Dan krijg je een schermpje met een Litecoin adres, daar stuur je de Litecoins naar toe en een tijdje later kun je ze verhandelen op Cryptsy.snoekds20 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:12:
geregistreerd op cryptsy en wil quarkcoins, hoe nu verder. kan ik met litecoins een boeking doen zodat ik via cryptsy qaurkcoins kan kopen? begrijp niet hoe ik een saldo op cryptsy kan zetten.
Met een brief van de Nuon. Maar tier 3 heb je alleen nodig als je meer dan $2000 per dag wil storten of opnemen.SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:12:
Zojuist een Account op Kraken aangemaakt, binnen een half uurtje verified tier 2, maar hoe hebben jullie tier 3 verified gekregen? Want op mijn bankafschriften staat alleen mijn afkorting als naam.
[ Voor 24% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2013 22:17 ]
volg ze op twitter, dat is best handigFastclaimer schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:19:
Bitonic krijgt af en toe weer iets binnen, gewoon even in de gaten houden en je kan zo kopen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
tja de afgelopen maand is ie niet echt gezakt...SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:23:
Tja, het blijft een gok maar de bitcoin is wel in 1 dag 100 euro meer waard geworden. Toch denk ik dat de prijs morgen weer zakt omdat er nu veel mensen gaan verkopen. Dus koop ik sowieso nog even niet. Iemand die deze gedachten deeld?
Nee. Het overschrijden van de $1000-grens is wereldnieuws en dat leidt alleen maar tot nieuwe geïnteresseerden. Elke dump wordt binnen no-time goed gemaakt. Ik heb eigenlijk nog nauwelijks momenten meegemaakt waarop ik dacht 'nu kun je beter even afwachten' waarna de koers echt daalde. Dit waren altijd zeer kortstondige dips en dan moet je al heel alert zijn wil je tegen die lage prijs kunnen kopen.SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:23:
Tja, het blijft een gok maar de bitcoin is wel in 1 dag 100 euro meer waard geworden. Toch denk ik dat de prijs morgen weer zakt omdat er nu veel mensen gaan verkopen. Dus koop ik sowieso nog even niet. Iemand die deze gedachten deeld?
Groetjes, FaceDown.
heel gezondSibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:27:
Advies is dus zo snel mogelijk proberen bitcoins te bemachtigen. Uiteraard ga ik niet meteen all in. Ik gebruik alleen geld dat ik kan missen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dat is wat zij verdienen idd, zou raar zijn als je daar winst op zou maken.SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:31:
Mmm als je nu op bitonic een bitcoin wil kopen kost dat je 764,- en als je een bitcoin verkoopt krijg je 724,- Je maakt dus sowieso al een verlies van 40,-
Ja natuurlijk, ik snap dat zei er ook geld op willen verdienen maar toch, is al best veel geld 5% ongeveer.Bartske schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:32:
[...]
Dat is wat zij verdienen idd, zou raar zijn als je daar winst op zou maken.
Niet perse. Ik heb voor mezelf besloten een gedeelte van mijn coins vast te houden, wat er ook gebeurt. Weg=pech, maar het beschermt me wel tegen paniekverkopen, een van de grootste gevaren voor bitcoineigenaars, IMO. Ik schrik dan ook niet van een flinke correctie, en vertrouw erop dat de koers zich weer herstelt (wat tot nu toe steeds zeer snel gebeurde).BasieP schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:28:
[...]
heel gezondVerder is natuurlijk belangrijk dat je het zaakje in de gaten blijft houden zodat je ook op tijd verkoopt (of juist blijft houden)
Groetjes, FaceDown.
Ja maar niemand koopt bitcoins daar om ze gelijk weer via dezelfde service te verkopen, je betaald ook voor de snelle service natuurlijk, dan is het logisch dat ze bijv 2% boven de marktprijs gaan zitten bij het kopen en 2% onder de marktprijs bij het verkopen.SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:35:
[...]
Ja natuurlijk, ik snap dat zei er ook geld op willen verdienen maar toch, is al best veel geld 5% ongeveer.
[ Voor 96% gewijzigd door masterrobo op 27-11-2013 22:58 ]
http://coinmarketcap.comsnoekds20 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:51:
wat zijn nu de meest bekende 'runners" bitcoin, litecoin en verder..?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hoeveel wil je er hebben? En waar betaal je meemasterrobo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:52:
iemand die toevallig quarkcoins verkoopt?
[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 27-11-2013 22:57 ]
Yup, same here, de bulk zit gewoon in een private wallet met het idee dat als de prijs essentieel veel stijgt in de toekomst dat ik blij ben dat ik iig ben ingestapt. Maar desalniettemin zijn die dipjes erg leuk om een beetje mee te speculeren. Met wisselend succes I might add...FaceDown schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:41:
[...]
Niet perse. Ik heb voor mezelf besloten een gedeelte van mijn coins vast te houden, wat er ook gebeurt. Weg=pech, maar het beschermt me wel tegen paniekverkopen, een van de grootste gevaren voor bitcoineigenaars, IMO. Ik schrik dan ook niet van een flinke correctie, en vertrouw erop dat de koers zich weer herstelt (wat tot nu toe steeds zeer snel gebeurde).
Naar mijn mening is deze lange-termijn-strategie nog steeds het beste.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 23:00 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Nog nóóit van gehoord, maar als iemand het aanbied weet Google dat vastIndiaan706 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:00:
Waar kan ik makkelijk Bitcoins/Litecoins kopen via Skrill (Moneybookers)?
#team_UTC+1
Ja, mits je het voor 5 uur overmaakt. Anders duurt het langerMonkeySleeve schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:00:
Het duurt normaal iets van 24 uur toch voordat geld op Kraken terecht komt via een overschrijving via SEPA?
Al 2x voor 14u over gemaakt en 's avonds al kunnen handelen. Het kan dus ook in minder dan 12u. Banken verwerken SEPA 1 of 2x per dag volgens mij.EJPostema schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:04:
[...]
Ja, mits je het voor 5 uur overmaakt. Anders duurt het langer
#team_UTC+1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq