Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.042 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Die vind ik erg onoverzichtelijk. Ik gebruik het liefst http://bitcoinity.org/

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41
Spannend weer dit. Ik heb net weer 0.10 btc van mn 2.2 btc verkocht voor €75. Hoe lang zal het stijgen nog door gaan? Ik ben in ieder geval happy dat ik 2 jaar terug met mijn 5770jes heb gemined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Gebeurt allemaal natuurlijk weer net terwijl mn dochter haar eerste stapjes zet 8)7

Oh well, even gecasht op €710 en €26. Later weer inkopen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
supreme tweaker schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:31:
[...]

Je moet juist blij zijn dat je nu je "speelgeld" in geld hebt zitten, ipv in BTC. En straks als je denkt dat de (tijdelijke) bodem bereikt is kopen!
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:40
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:56:
Gebeurt allemaal natuurlijk weer net terwijl mn dochter haar eerste stapjes zet 8)7

Oh well, even gecasht op €710 en €26. Later weer inkopen :)
gefeliciteerd and uhm great ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:32

RMX

Ik heb voor 37 E nog wat LTC kunnen verkopen. Goede timing al zeg ik zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Nou ja, het blijkt nu nogal mee te vallen met de koersval, maar als de koers aan het dalen is kan je geld beter in euros/usd zitten dan in BTC. En andersom :)

De kunst is natuurlijk te weten hoe ver iets gaat dalen en gaat stijgen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:36
Mja het zal voorlopig nog wel lekker schommelen, 1000 dollar is wel een "magische" grens. Betekend waarschijnlijk alleen maar dat er nog meer interesse gaat komen ;).

Iemand hier met een butterflylabs machine? Ik heb die van mij binnen maar hij blijft op starting miner hangen... nvm.. werkt nu, zat een / in mijn commando |:( 7,2 ghz @ 30watt... hopelijk nog een coin.... ergens volgend jaar :+

[ Voor 30% gewijzigd door sbmuc op 27-11-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 18:47
Beetje zelfde koersgang als bij de breaktrough van de 500 grens
Niet te min erg spannend om te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:48

Ethirty

Who...me?

sbmuc schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:05:
Mja het zal voorlopig nog wel lekker schommelen, 1000 dollar is wel een "magische" grens. Betekend waarschijnlijk alleen maar dat er nog meer interesse gaat komen ;).

Iemand hier met een butterflylabs machine? Ik heb die van mij binnen maar hij blijft op starting miner hangen... nvm.. werkt nu, zat een / in mijn commando |:(
Je ziet de koers nu ook iedere keer wisselen tussen net boven en net onder de 1000.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Weet iemand hier of het mogelijk is om een website als blockchain.info of blockexplorer.com lokaal na te bouwen (of te dupliceren, ook prima :P)? Ik heb een script geschreven, waarmee ik vrij veel requests doe op de API van blockchain, echter mag je hier maximaal 1 request per 10 seconden op doen. En ik wil er aanzienlijk meer dan dat doen binnen een korte tijd. Het maakt me opzich niet uit of de website ook direct up to date is, of dat ik bijvoorbeeld per week een 'dump' kan maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas een aantal weken aan het lezen hierover maar vraag mij af,
zijn Lite-coins nog interessant?
Of evt een andere virtuele munt?

Is het trouwens beter om zelf BTC/LTC aan te schaffen, of evt aandelen van BTC (wat is het verschil hierin?)
Ik vond Plus500 altijd wel een fijn programma maar is al een tijd geleden.

Ben ook echt een newbie..

Gr

Epan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Awsom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:10:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een website als blockchain.info of blockexplorer.com lokaal na te bouwen (of te dupliceren, ook prima :P)? Ik heb een script geschreven, waarmee ik vrij veel requests doe op de API van blockchain, echter mag je hier maximaal 1 request per 10 seconden op doen. En ik wil er aanzienlijk meer dan dat doen binnen een korte tijd. Het maakt me opzich niet uit of de website ook direct up to date is, of dat ik bijvoorbeeld per week een 'dump' kan maken.....
Als je Bitcoin-qt (of bitcoind) draait dan heb je de hele blockchain lokaal opgeslagen. Moet je alleen nog even een script hebben dat de juiste data er uit vist. Er zijn allerlei libraries in verschillende talen voor dit soort doeleinden, zoek even op Bitcointalk.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:10:
Ik ben pas een aantal weken aan het lezen hierover maar vraag mij af,
zijn Lite-coins nog interessant?
Of evt een andere virtuele munt?

Is het trouwens beter om zelf BTC/LTC aan te schaffen, of evt aandelen van BTC (wat is het verschil hierin?)
Ik vond Plus500 altijd wel een fijn programma maar is al een tijd geleden.

Ben ook echt een newbie..

Gr

Epan
Alles is mogelijk maar tis net wat je er mee wil.
Wil je er later mee kunnen betalen dan moet je ze echt kopen.
Wil je speculeren op de waarde kan je gaan voor het echt verhandelen, of het kopen van CFD's op plus500
Voordeel van plus is dan je met een hefboom werkt en dus een klein gedeelte in zet om mee te profiteren van de volle winsten (en uiteraard ook van de verliezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
supreme tweaker schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:59:
[...]

Nou ja, het blijkt nu nogal mee te vallen met de koersval, maar als de koers aan het dalen is kan je geld beter in euros/usd zitten dan in BTC. En andersom :)

De kunst is natuurlijk te weten hoe ver iets gaat dalen en gaat stijgen ;)
True maar ik denk dat niemand hier echt kan voorspellen wanneer hij gaat vallen/stijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Door alle fuzz toch ook maar eens gaan kijken wat dit allemaal wel of niet inhoud. Toch erg nieuwsgierig. Tijdje geleden al idee gehad te kijken maar destijds geen tijd gehad. Nu heb ik electrum als wallet en GUIMiner als miner, staat op slush's pool. Hij mined nu met x zoveel Mhash/s. Leuk en aardig, maar wat er nu nog gaat gebeuren snap ik alleen nog niet XD Krijg ik nu vanzelf wat in m'n wallet als ik er weer mee stop of? Er zijn wel een aantal shares al die accepted zijn staat er maar wat dat dan weer mag betekenen.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Rannasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:12:
[...]

Als je Bitcoin-qt (of bitcoind) draait dan heb je de hele blockchain lokaal opgeslagen. Moet je alleen nog even een script hebben dat de juiste data er uit vist. Er zijn allerlei libraries in verschillende talen voor dit soort doeleinden, zoek even op Bitcointalk.
Thanks, zal eens proberen om daar informatie uit te vissen.. :)

https://github.com/bitcoin-abe/bitcoin-abe

Dit ziet er veel belovend uit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bobmeister op 27-11-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
filenox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:14:
[...]

True maar ik denk dat niemand hier echt kan voorspellen wanneer hij gaat vallen/stijgen :P
Als je toevallig de hele dag achter je pc kunt zitten zou je wel voordeel kunnen halen uit die pieken en dalen maar over het algemeen hebben de meeste mensen daar te weinig tijd voor denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Laatst online: 12:41
Mu.siQ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
Door alle fuzz toch ook maar eens gaan kijken wat dit allemaal wel of niet inhoud. Toch erg nieuwsgierig. Tijdje geleden al idee gehad te kijken maar destijds geen tijd gehad. Nu heb ik electrum als wallet en GUIMiner als miner, staat op slush's pool. Hij mined nu met x zoveel Mhash/s. Leuk en aardig, maar wat er nu nog gaat gebeuren snap ik alleen nog niet XD Krijg ik nu vanzelf wat in m'n wallet als ik er weer mee stop of? Er zijn wel een aantal shares al die accepted zijn staat er maar wat dat dan weer mag betekenen.
Bitcoins minen met een pc is eigenlijk niet rendabel. Ga voor litecoin of feathercoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Mu.siQ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
Over het algemeen moet je inloggen op de website van de pool waar bijgehouden wordt hoeveel je verdient hebt. Shares zijn kleine stukjes werk die je miner heeft afgeleverd aan de pool en je uitbetaling hangt af van het aantal shares dat je geleverd hebt.

Vanaf de website van de pool kun je je verdiende coins laten overmaken naar je wallet. Veel pools hebben ook een mogelijkheid om dit automatisch te laten doen zodra een bepaald saldo is bereikt.

Maar gezien je je mining snelheid in MHash/s telt neem ik aan dat je met een grafische kaart aan het minen bent. In dat geval kun je lang wachten tot je een niet-triviale hoeveelheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Bedankt voor bovenstaande informatie. Voor mij, persoonlijk (!), lijkt het er dus op dat minen van Litecoin lucratiever / sneller is en Bitcoin meer wat leuks zou zijn om in te handelen. Maar goed. Bedankt, ik ga nu litecoins zoeken hehe

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:17:
[...]

Als je toevallig de hele dag achter je pc kunt zitten zou je wel voordeel kunnen halen uit die pieken en dalen maar over het algemeen hebben de meeste mensen daar te weinig tijd voor denk ik :P
Is wel een goed idee maar is het inderdaad zo dat je ze in een paar muisklikken gekocht en verkocht heb?
Weet dat het via Ideal wel snel gaat overigens maar gewoon met rekening? (bitcoins kopen/verkopen/kopen/verkopen etc..)

Wat raden jullie aan voor een beginner, zelf BTC kopen (hij is nu al van 1000 naar 985.. ;w )
Of CFD bij plus500?
Ik heb toen een tijd bonuspunten (als test) verhandeld op plus500 maar het begon mij te draaien met die hefbomen.. dat was ook reden dat ik geen instap gedaan heb (25eur)

Is BTCs kopen en verkopen makkelijker?
En Kraken een goede site voor in/verkoop?

Bedankt en fijne avond (987 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Electrum hoef je niet de hele blockchain te hebben, maar wat is dan het nadeel? Dat je niet mee kan doen in het verificatie proces? Dus niks bijdraagt aan het netwerk? Of zijn er andere nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:22:
Is wel een goed idee maar is het inderdaad zo dat je ze in een paar muisklikken gekocht en verkocht heb?
Weet dat het via Ideal wel snel gaat overigens maar gewoon met rekening? (bitcoins kopen/verkopen/kopen/verkopen etc..)
Zodra je geld of coins op een exchange hebt is het snel gedaan. Ik maak 5-10 trades per dag over meerdere exchanges en dat kost me vrijwel geen tijd om daadwerkelijk uit te voeren.
Wat raden jullie aan voor een beginner, zelf BTC kopen (hij is nu al van 1000 naar 985.. ;w )
Of CFD bij plus500?
Ik heb toen een tijd bonuspunten (als test) verhandeld op plus500 maar het begon mij te draaien met die hefbomen.. dat was ook reden dat ik geen instap gedaan heb (25eur)

Is BTCs kopen en verkopen makkelijker?
En Kraken een goede site voor in/verkoop?
Direct met BTC handelen lijkt me een beter begin dan direct in de derivaten te duiken. Kraken werkt prima voor aan/verkoop, maar heeft weinig volume. Bitstamp heeft veel meer volume, vergelijkbare deposit/withdrawal snelheid, maar rekent alles in dollars (je kunt wel euros storten en opnemen, die worden tegen een zeer redelijke koers omgeruild).

De diverse iDeal-websites zijn snel en erg makkelijk, maar je betaalt wel meer voor je BTC (en je krijgt minder terug als je verkoopt).
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:26:
Voor Electrum hoef je niet de hele blockchain te hebben, maar wat is dan het nadeel? Dat je niet mee kan doen in het verificatie proces? Dus niks bijdraagt aan het netwerk? Of zijn er andere nadelen?
Electrum maakt verbinding met een of meer Electrum-servers die de blockchain in z'n geheel hebben en je client vertellen wat er allemaal is gebeurd. Het nadeel is dus dat je niet meedoet met transactie-verificatie en propagatie. Eventueel kan een kwaadwillende Electrum-server je valse data aanleveren, maar gezien Electrum met meerdere servers verbinding maakt is het risico hiervan erg miniem. Bovendien kan bij een dergelijke aanval niets gestolen worden. In het ergste geval krijg je een foutief saldo te zien of worden je transacties niet doorgestuurd als je enkel met een kwaadwillende server verbonden bent.

[ Voor 25% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.

Vind het wel jammer dat Bitcoins Wallet zo lang moet synchroniseren.
Ben al vanaf gister aan het wachten en heb er voor 25 euro aan BTC op gezet maar is nog steeds niet zichtbaar.
Hoe kan ik dit proces versnellen? Of is het mogelijk met een ander programma mijn wallet te openen zonder dat synchroniseren. Ik ben nml bang dat dat nog een dag gaat duren :S

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:35:
Bedankt.

Ben al vanaf gister aan het wachten en heb er voor 25 euro aan BTC op gezet maar is nog steeds niet zichtbaar.
Hoe kan ik dit proces versnellen? Of is het mogelijk met een ander programma mijn wallet te openen zonder dat synchroniseren. Ik ben nml bang dat dat nog een dag gaat duren :S

Gr
Ik raad je aan om de startpost nog een keer te lezen en dan vooral het kopje Beginnen met gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:35:
Bedankt.

Gr
Gebruik je Bitcoin-qt? Die moet namelijk de hele blockchain (12 GB) downloaden over een p2p netwerk dat niet gemaakt is voor het uitwisselen van grote hoeveelheden van data.

Je kunt niet veel meer doen dan wachten. Eventueel kun je een groot deel van de blockchain als torrent downloaden, wat een stuk sneller is. Daarnaast is het mogelijk om je private keys te exporteren naar een ander soort client (zoals Multibit of Electrum die niet de hele blockchain downloaden), maar dat is wat geavanceerder werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Hoe werkt het eigenlijk met kraken dat als ik stel, litecoins tegen een x bedrag wil verkopen automatisch.
Moet ik dan gewoon een order inplannen en dan het gewenste bedrag per litecoin invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Captain Obvious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:43:
Hoe werkt het eigenlijk met kraken dat als ik stel, litecoins tegen een x bedrag wil verkopen automatisch.
Moet ik dan gewoon een order inplannen en dan het gewenste bedrag per litecoin invullen?
Ja. Limit order met het gewenste verkoopbedrag en gewenste aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:39:
Gebruik je Bitcoin-qt? Die moet namelijk de hele blockchain (12 GB) downloaden over een p2p netwerk dat niet gemaakt is voor het uitwisselen van grote hoeveelheden van data.

Je kunt niet veel meer doen dan wachten. Eventueel kun je een groot deel van de blockchain als torrent downloaden, wat een stuk sneller is. Daarnaast is het mogelijk om je private keys te exporteren naar een ander soort client (zoals Multibit of Electrum die niet de hele blockchain downloaden), maar dat is wat geavanceerder werk.
Ik gebruik Bitcoin Client (http://bitcoin.org/nl/)
Raad je mij aan een andere te pakken (zoals Multibit/Electrum) of zit hier niet veel verschil in?

Hoe download ik de blockchain via torrent (heb bitlord) is mijn laatste vraag overigens,
de basis is mij duidelijk.. :)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Dat is Bitcoin-qt.
Raad je mij aan een andere te maken (zoals Multibit/Electrum) of zit hier niet veel verschil in?
Voornaamste verschil is dat Multibit/Electrum niet de hele blockchain hoeven te downloaden.
Hoe download ik de blockchain via torrent (heb bitlord) is mijn laatste vraag overigens,
de basis is mij duidelijk.. :)
Zie ook: https://bitcointalk.org/index.php?topic=145386.0

Indien dat niet duidelijk is, is het waarschijnlijk makkelijker om te wachten tot Bitcoin-qt het downloaden zelf heeft gedaan, Multibit of Electrum installeren en je coins naar je nieuwe wallet overmaken.

Bitcoin-qt is een prima stuk software, maar omdat het de volledige blockchain nodig heeft, is het niet geschikt voor mensen die slechts incidenteel gebruik maken van Bitcoin en/of nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op als ik dit zie:

20:47:11 +01:00 buy €24.00000 23.99138334
20:47:11 +01:00 sell €23.50000 25.98448511

Zit er dan iemand steeds f5 te doen tot iemand sellt, en meteen een buy order inschiet met die specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh sorry ik heb nog 1 vraag :P

Hebben jullie geld staan op meerdere exchange accounts?
bv op Kraken 50$ en op Bitstamp 50$?

Of hoe moet ik mij dat voorstellen?

Echt super bedankt mensen

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
Oh sorry ik heb nog 1 vraag :P

Echt super bedankt mensen

Gr
Eerst wel, maar nu net lokaal gezet met een backup in dropbox (ik vertrouw mezelf niet met een stickje of bestandje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:31

tomic

Smexylittlebabe!

Basekid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:51:
[...]

Eerst wel, maar nu net lokaal gezet met een backup in dropbox (ik vertrouw mezelf niet met een stickje of bestandje)
Met welke client werk je lokaal? Ik neem aan dat je niet die hele blockchain van 12GB download?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:51:
[...]

Wat houd dat precies in een backup in dropbox zetten?
Ik ben zelf ook niet zo handig met bestanden gezien het feit mijn BTC op een virtuele schijf staat (die soms abrubt uitvalt waarbij bestanden kunnen beschadigen) is het wel handig als ik een backup heb.

Of bedoel je dat niet?

Gr

En hij is weer over de 1000! 1019 zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter

Zit er dan iemand steeds f5 te doen tot iemand sellt, en meteen een buy order inschiet met die specs?
Waarschijnlijk een trade-bot.

Ik heb geld en coins op Bitstamp en Kraken. Als het prijsverschil te groot wordt, koop ik op de ene (Stamp meestal) en verkoop ik op de andere. Af en toe verkoop ik ook wat coins uit mijn eigen wallet aan Bitonic als die meer bieden dan ik kwijt ben voor dezelfde hoeveelheid op een van de exchanges. Dan schuif ik geld en coins heen en weer om overal weer een voorraadje te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30

Zal wel toevallig zijn. Ik kan niet snappen waarom je zou willen doen wat je zegt + dat het te snel is om te f5-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:09
Hoopa, de LTC schiet weer omhoog! Helaas volgt Kraken nog niet echt mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint alweer te lopen op kraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Laatst online: 15-09 23:33
Schrammy89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:02:
Hoopa, de LTC schiet weer omhoog! Helaas volgt Kraken nog niet echt mee :P
Kraken loopt meestal beetje achter de feiten aan.
op BTC-E de 30$ wall door iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog niet helemaal snap.. op bitcoinity staat de bitcoin op 1020 nu,
maar kan ze op kraken voor 958 inkopen?

Tevens vraagt Bitstamp mij een volledige verificatie (ID kopie etc. is dat normaal) BTC is toch anoniem?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kraken liep anders aardig voor op die LTC spike van vandaag, en de rest ging niet echt mee. Was een kleine voorbode als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Laatst online: 15-09 23:33
UltraSub schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:11:
Kraken liep anders aardig voor op die LTC spike van vandaag, en de rest ging niet echt mee. Was een kleine voorbode als je het mij vraagt...
Dat was ordinaire pump and dump voor 1 minuut 40 euro voor 1 LTC en weer sellen.

trouwens na 1 week tier3 verified op kraken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:18
Kan iemand kort uitleggen welke velden ik bij Kraken moet invullen bij order-advanced om zoveel LTC te verkopen bij een bepaalde waarde?

Hoef ik niet elke 5 minuten te refreshen.

17:30 op mn werk LTC op 25 EUR
19:30 thuis (file :( ) LTC op 27 EUR

Zie wel dat ie tussendoor op 40 heeft gestaan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Was wel langer bezig dan een minuut als je het mij vraagt, maar idd, pump and dump...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 01-09 15:48
Legendarische Bill Still koop Quarkcoins:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6qXhqSy0nbg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:22
bij welke exchange kan ik deze quarkcoins kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 01-09 15:48
bter.com en cryptsy.com. afgelopen 24uur al zo'n 400% gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:11:
Wat ik nog niet helemaal snap.. op bitcoinity staat de bitcoin op 1020 nu,
maar kan ze op kraken voor 958 inkopen?
Bij Bitcoinity kijk je naar de prijs op de MtGox exchange. Die ligt hoger dan die van andere exchanges, omdat het heel moeilijk is om je dollars/euros daar teruggestort te krijgen. Daarom gaan mensen die hun bitcoins willen verkopen liever ergens anders heen.
Tevens vraagt Bitstamp mij een volledige verificatie (ID kopie etc. is dat normaal) BTC is toch anoniem?
Bitcoin is anoniem (of liever gezegd: pseudoniem), maar bij Bitstamp verruil je BTC voor dollars en andersom. En zodra je met dollars/euros gaat werken moeten er allerlei wetten tegen witwassen gevolgd worden door de exchange en moeten ze identificatie hebben van hun gebruikers.
Mantus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:17:
Kan iemand kort uitleggen welke velden ik bij Kraken moet invullen bij order-advanced om zoveel LTC te verkopen bij een bepaalde waarde?
New Order -> Simple -> Sell -> vul aantal in bij "Amount" -> klik "Limit" -> vul gewenste prijs in bij "Price" -> submit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nou de website kraken.com plat bombadeert...
Dan zijn we best de sjaak .. of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Kraken zit achter cloudflare (oid) zal wel niet zo snel gebeuren....

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:18
Rannasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:35:

[...]

New Order -> Simple -> Sell -> vul aantal in bij "Amount" -> klik "Limit" -> vul gewenste prijs in bij "Price" -> submit!
Thanks! Voelt iets lekkerder achter het scherm vandaan komen!

Moet eerlijk zeggen, nu zo'n 24 uur aan het kijken beetje kopen, verkopen over verschillende coins en heb toch m'n inleg al keer 1.6 in m'n bakkie zitten

Wel leuk spelletje dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:01

BeyondThunder

Lost Lightning

Weet iemand waar ik de tarieven kan nakijken van btcdirect.nl.
Of ik zoek niet goed of ik kijk er overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:50:
Weet iemand waar ik de tarieven kan nakijken van btcdirect.nl.
Of ik zoek niet goed of ik kijk er overheen...
Gewoon op de website... Vul 1 in als BTC-aantal en de euro-prijs verschijnt vanzelf.

edit: Ze lijken een spread rond de MtGox BTC/EUR prijs aan te houden, wat enigszins ongebruikelijk is.

[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Dat klopt, maar ik zie ook graag hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen voor btcdirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:54:
Dat klopt, maar ik zie ook graag hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen voor btcdirect
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt toch niks uit? je ziet toch wat je krijgt of betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
tik '1' in bij verkopen en zie wat het je zou opbrengen.. het verschil is wat zij verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Kijk wat de verkoop prijs is. Kijk wat de aankoop prijs is. Reken het verschil uit.

Jawel mensen, zo simpel is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Dat begrijp ik, maar bij bv. Binck is het heel helder. Een percentage met een minimum bedrag.
Toch niet vreemd dat ik naar iets dergelijks op zoek ben als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik mij aan stoor is dat bitcoinity bij Bitstamp niet de USD prijs kunt zien.
Zo is het moeilijk vergelijken met de prijs op Kraken..

Tevens wil ik QuarkCoins kopen maar is mij onduidelijk hoeveel deze kosten (op Bter en Cryptsy alleen via Bitcoins te traden/kopen, dus niet IDEAL)
Ook zie ik nergens de QRK bij de koers ertussen staan, hoe deze te volgen?
Kan iemand mij nog helpen hiermee?

Polm bedankt voor de tip, ziet er goed uit.

Gr

Epan

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
BeyondThunder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:02:
Dat begrijp ik, maar bij bv. Binck is het heel helder. Een percentage met een minimum bedrag.
Toch niet vreemd dat ik naar iets dergelijks op zoek ben als beginner?
Dat komt omdat Binck een ander soort service is. Als je iets vergelijkbaars zoekt, dan moet je bij een exchange als Kraken of Bitstamp zijn. Daar betaal je een percentage (0.2% bij Kraken, 0.5% bij Bitstamp, beide percentages gaan omlaag als je meer handelt) van de waarde van een transactie.

Sites als BTCDirect, Bitonic, enz... zijn geen echte exchanges waar kopers en verkopers tegenover elkaar gezet worden. Dergelijke sites verkopen uit eigen voorraad en kopen in om deze voorraad aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ahh, nu valt de bitcoin.
Dank je voor de heldere uitleg!
Net maar even mijn eerste transactie gedaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu valt de bitcoin 8)7 komt die in de van Dale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 20:20
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:10:
nu valt de bitcoin 8)7 komt die in de van Dale?
Het was hier even paniek. 'sell sell sell!!!'

Maar de 250mBTC is hier ook gevallen :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:06:
Waar ik mij aan stoor is dat bitcoinity bij Bitstamp niet de USD prijs kunt zien.
Zo is het moeilijk vergelijken met de prijs op Kraken..
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
geregistreerd op cryptsy en wil quarkcoins, hoe nu verder. kan ik met litecoins een boeking doen zodat ik via cryptsy qaurkcoins kan kopen? begrijp niet hoe ik een saldo op cryptsy kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04 20:20
(jarig!)
Zojuist een Account op Kraken aangemaakt, binnen een half uurtje verified tier 2, maar hoe hebben jullie tier 3 verified gekregen? Want op mijn bankafschriften staat alleen mijn afkorting als naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
Tier 3 heb je alleen nodig voor grote hoeveelheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
snoekds20 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:12:
geregistreerd op cryptsy en wil quarkcoins, hoe nu verder. kan ik met litecoins een boeking doen zodat ik via cryptsy qaurkcoins kan kopen? begrijp niet hoe ik een saldo op cryptsy kan zetten.
Ga naar Balances, bij Litecoin klik je op LTC Actions, dan naar Deposit. Dan krijg je een schermpje met een Litecoin adres, daar stuur je de Litecoins naar toe en een tijdje later kun je ze verhandelen op Cryptsy.

Blijkt trouwens dat ik nog 2.5 mBTC op Cryptsy had staan die ik was vergeten. Da's toch weer een bijna een biertje met de huidige koers :)
SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:12:
Zojuist een Account op Kraken aangemaakt, binnen een half uurtje verified tier 2, maar hoe hebben jullie tier 3 verified gekregen? Want op mijn bankafschriften staat alleen mijn afkorting als naam.
Met een brief van de Nuon. Maar tier 3 heb je alleen nodig als je meer dan $2000 per dag wil storten of opnemen.

[ Voor 24% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
(jarig!)
Als het goed gaat is 1500,- euro nou niet bepaald veel. maar je hebt gelijkt voorlopig kom ik daar nog niet aan.
Beste stap is om binnenkort bitcoins te kopen met iDeal via Bitonic neem ik aan?
Wanneer deze weer op vooraad zijn ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:36
Bitonic krijgt af en toe weer iets binnen, gewoon even in de gaten houden en je kan zo kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Fastclaimer schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:19:
Bitonic krijgt af en toe weer iets binnen, gewoon even in de gaten houden en je kan zo kopen :)
volg ze op twitter, dat is best handig

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
(jarig!)
Tja, het blijft een gok maar de bitcoin is wel in 1 dag 100 euro meer waard geworden. Toch denk ik dat de prijs morgen weer zakt omdat er nu veel mensen gaan verkopen. Dus koop ik sowieso nog even niet. Iemand die deze gedachten deeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:23:
Tja, het blijft een gok maar de bitcoin is wel in 1 dag 100 euro meer waard geworden. Toch denk ik dat de prijs morgen weer zakt omdat er nu veel mensen gaan verkopen. Dus koop ik sowieso nog even niet. Iemand die deze gedachten deeld?
tja de afgelopen maand is ie niet echt gezakt...
het blijft een gok, maar ik denk dat ie morgen nog wel stijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:23:
Nee. Het overschrijden van de $1000-grens is wereldnieuws en dat leidt alleen maar tot nieuwe geïnteresseerden. Elke dump wordt binnen no-time goed gemaakt. Ik heb eigenlijk nog nauwelijks momenten meegemaakt waarop ik dacht 'nu kun je beter even afwachten' waarna de koers echt daalde. Dit waren altijd zeer kortstondige dips en dan moet je al heel alert zijn wil je tegen die lage prijs kunnen kopen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
(jarig!)
Advies is dus zo snel mogelijk proberen bitcoins te bemachtigen. Uiteraard ga ik niet meteen all in. Ik gebruik alleen geld dat ik kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:27:
Advies is dus zo snel mogelijk proberen bitcoins te bemachtigen. Uiteraard ga ik niet meteen all in. Ik gebruik alleen geld dat ik kan missen.
heel gezond :) Verder is natuurlijk belangrijk dat je het zaakje in de gaten blijft houden zodat je ook op tijd verkoopt (of juist blijft houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
(jarig!)
Mmm als je nu op bitonic een bitcoin wil kopen kost dat je 764,- en als je een bitcoin verkoopt krijg je 724,- Je maakt dus sowieso al een verlies van 40,- :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

Aardige analyses van BitcoinChannel over de recente ontwikkelingen (o.a. de spurt van de altcoins). Weet niet of ik mee kan gaan in al zijn conclusies, maar het is wel leuk om te bekijken:

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:30
SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:31:
Mmm als je nu op bitonic een bitcoin wil kopen kost dat je 764,- en als je een bitcoin verkoopt krijg je 724,- Je maakt dus sowieso al een verlies van 40,- :o
Dat is wat zij verdienen idd, zou raar zijn als je daar winst op zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Laatst online: 13:17
Inderdaad. Gezien hier al een aantal 'newbie' reacties die voor de gein wat wil investeren. Zo zullen een hoop anderen zijn die dat ook doen.

Verder zijn de aantallen users bij btc-e.com toegenomen: paar dagen geleden rond de 11000 en nu op de bijna 16000 (eigen constatering en rond 22.30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
(jarig!)
Bartske schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:32:
[...]

Dat is wat zij verdienen idd, zou raar zijn als je daar winst op zou maken.
Ja natuurlijk, ik snap dat zei er ook geld op willen verdienen maar toch, is al best veel geld 5% ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

BasieP schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:28:
[...]

heel gezond :) Verder is natuurlijk belangrijk dat je het zaakje in de gaten blijft houden zodat je ook op tijd verkoopt (of juist blijft houden)
Niet perse. Ik heb voor mezelf besloten een gedeelte van mijn coins vast te houden, wat er ook gebeurt. Weg=pech, maar het beschermt me wel tegen paniekverkopen, een van de grootste gevaren voor bitcoineigenaars, IMO. Ik schrik dan ook niet van een flinke correctie, en vertrouw erop dat de koers zich weer herstelt (wat tot nu toe steeds zeer snel gebeurde).
Naar mijn mening is deze lange-termijn-strategie nog steeds het beste.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:30
SibrenNass schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:35:
[...]

Ja natuurlijk, ik snap dat zei er ook geld op willen verdienen maar toch, is al best veel geld 5% ongeveer.
Ja maar niemand koopt bitcoins daar om ze gelijk weer via dezelfde service te verkopen, je betaald ook voor de snelle service natuurlijk, dan is het logisch dat ze bijv 2% boven de marktprijs gaan zitten bij het kopen en 2% onder de marktprijs bij het verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:36
Ik als student bezit inmiddels 10 litecoins welke ik vast ga houden. En 10 ppc en 40 ftc om mee te speculeren :9~ Ben nog tegen een goeie koers ingestapt met litecoins :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
wat zijn nu de meest bekende 'runners" bitcoin, litecoin en verder..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Deleted.

[ Voor 96% gewijzigd door masterrobo op 27-11-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

snoekds20 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:51:
wat zijn nu de meest bekende 'runners" bitcoin, litecoin en verder..?
http://coinmarketcap.com

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
masterrobo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:52:
iemand die toevallig quarkcoins verkoopt?
Hoeveel wil je er hebben? En waar betaal je mee :P ?

euh spam V&A enzo :p

[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 27-11-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:41:
[...]

Niet perse. Ik heb voor mezelf besloten een gedeelte van mijn coins vast te houden, wat er ook gebeurt. Weg=pech, maar het beschermt me wel tegen paniekverkopen, een van de grootste gevaren voor bitcoineigenaars, IMO. Ik schrik dan ook niet van een flinke correctie, en vertrouw erop dat de koers zich weer herstelt (wat tot nu toe steeds zeer snel gebeurde).
Naar mijn mening is deze lange-termijn-strategie nog steeds het beste.
Yup, same here, de bulk zit gewoon in een private wallet met het idee dat als de prijs essentieel veel stijgt in de toekomst dat ik blij ben dat ik iig ben ingestapt. Maar desalniettemin zijn die dipjes erg leuk om een beetje mee te speculeren. Met wisselend succes I might add... :P

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 23:00 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 11:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Het duurt normaal iets van 24 uur toch voordat geld op Kraken terecht komt via een overschrijving via SEPA?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ben even een avondje de deur uit en het loopt hier storm met beginners zie ik :P

Net toch weer twee tientjes verdient met een kleine limit/take profit order. Mooi gebruikt gemaakt van de dip en het weer opkrabbelen. Helaas niet mijn hele order gevuld, anders had ik meer gehad :(

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:12
Waar kan ik makkelijk Bitcoins/Litecoins kopen via Skrill (Moneybookers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Een weekje geleden uitgestapt met mijn 2 coins, had een leuke winst en dacht bij een dipje wel weer in te stappen. Inmiddels 460 euro verder en geen dipje meer gezien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Indiaan706 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:00:
Waar kan ik makkelijk Bitcoins/Litecoins kopen via Skrill (Moneybookers)?
Nog nóóit van gehoord, maar als iemand het aanbied weet Google dat vast ;)

De bekende exchanges staan in de TS: MtGox, Kraken, BTC-e etc

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
MonkeySleeve schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:00:
Het duurt normaal iets van 24 uur toch voordat geld op Kraken terecht komt via een overschrijving via SEPA?
Ja, mits je het voor 5 uur overmaakt. Anders duurt het langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

EJPostema schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:04:
[...]

Ja, mits je het voor 5 uur overmaakt. Anders duurt het langer
Al 2x voor 14u over gemaakt en 's avonds al kunnen handelen. Het kan dus ook in minder dan 12u. Banken verwerken SEPA 1 of 2x per dag volgens mij.

#team_UTC+1

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.