Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 100 Laatste
Acties:
  • 580.996 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 13:30
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:48:
Ben benieuwd wat voor orders jullie momenteel hebben staan op Kraken. Dit is allemaal nieuw voor mij dus ben nog voorzichtig :) .
0,1 btc
4,8 ltc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dennahz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:
[...]

Dus gewoon kopen als het 'goedkoop' is (zoals nu) en later op de dag tijdens een piek weer verkopen?
Is wel een idee eigenlijk :)
En dan raar vinden dat de BTC zo schommelt :P Dit idee hebben duizenden mensen, zo goedkoop mogelijk inkopen en dan weer duur verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:23
Dennahz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:
[...]

Dus gewoon kopen als het 'goedkoop' is (zoals nu) en later op de dag tijdens een piek weer verkopen?
Is wel een idee eigenlijk :)
Met natuurlijk een flink risico. Tuurlijk, je kan even snel €400 verdienen, maar je kan ook heel erg snel €500 verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

XzeroD schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:53:
[...]

En dan raar vinden dat de BTC zo schommelt :P Dit idee hebben duizenden mensen, zo goedkoop mogelijk inkopen en dan weer duur verkopen.
Iedereen zit erin voor z'n eigen winst, can't blame them.
Denk dat ik het zelf ook zo ga doen. Gewoon een eurootje of 300 achteruit zetten en hiermee iedere dag wat spelen. Zo kan je toch wel aardig wat binnenhalen per maand.
Awsom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:54:
[...]

Met natuurlijk een flink risico. Tuurlijk, je kan even snel €400 verdienen, maar je kan ook heel erg snel €500 verliezen.
Omhoog gaat het sowieso altijd wel weer. Nu is er weer even een dipje, maar voor 't zelfde staat hij vanavond weer op € 500,-. Da's juist het leuke.

[ Voor 29% gewijzigd door Dennahz op 19-11-2013 14:55 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:29

Ethirty

Who...me?

Ik heb nu 25 LTC kunnen inkopen, van de rest-euro's die ik nog over had koop ik nog een 26e als de prijs ver genoeg zakt. Daarna leg ik ze wel ergens in een donker hoekje tot ik er een villa, sportauto en boot van kan kopen :+

Met minen heb ik er net 1 bij elkaar geschraapt, kan ik die mooi gebruiken voor eventuele fees die ik moet betalen O-)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Op kraken een order open staan voor 400 LTC. Ben benieuwd :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Voor de juiste prijs heb ik er 25 voor je :+

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 10:23
Ethirty schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:58:
Voor de juiste prijs heb ik er 25 voor je :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Maar degene die 1000 coins vannacht erop gooide zat er eerst omdat hij in de Bitcoin theorie geloofde, maar ging uiteindelijk ook voor het geld. Ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant zie je maar hoe makkelijk hetgeen waar men voor staat even opzij zet wat de Bitcoin niet goed heeft gedaan.

Ik zit er voor de long stay....het maakt me op zich niet uit wat de koers doet nu. Ik wil weten wat de koers doet wanneer het maatschappelijk echt omarmd wordt. Ik wil met de coins die ik nu heb de rest van mijn leven kunnen betalen in coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Ik hoop dat er toch iemand is die mij even kan helpen:
Order buy 400.00000000 (EUR) LTCEUR @ trailing stop +1.0000% → limit +2.0000%
Conditional Close close position @ trailing stop -1.5000% → limit +5.0000%
Prijs stond op 7 euro toen order werd geplaatst.
Wat ik nu heb aangegeven is dat als de koers met 1% stijgt, dat ik dan aankoop met een max van 2% stijging, en als hij 1.5% daalt met minimaal 5% stijging op aankoop dat hij dan verkoopt.

Toch?!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Laatst online: 02-08-2023
Wat is eigenlijk het verschil tussen je bitcoins na aankoop bij Kraken in je balance te hebben staan, of ze te laten uitkeren naar je wallet. Puur de veiligheid dat je ze alleen echt in je bezit hebt als je ze uitkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:14
Ik heb met het programma van 50Miner bitcoins gemined, ze staan nu op het account als ik inlog op 50BTC. Als ik dit overboek naar een wallet, hoe lang zal dit dan ongeveer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Gisteren Kraken account aangemaakt en wacht nog steeds op verificatie van stap 3, nog meer mensen bij wie dit zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:30
jannes_beterams schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Gisteren Kraken account aangemaakt en wacht nog steeds op verificatie van stap 3, nog meer mensen bij wie dit zo lang duurt?
bij mij was het binnen 5 minuten klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

-Bas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Ik heb met het programma van 50Miner bitcoins gemined, ze staan nu op het account als ik inlog op 50BTC. Als ik dit overboek naar een wallet, hoe lang zal dit dan ongeveer duren?
Als je maar geen BTC van een pool naar een online wallet stuurt. Deze kunnen namelijk wel eens niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Leen mij jouw apparaat ook eens haha. Alleen of in een pool?

De duur is verschillend van 10 minuten tot een paar uur.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
sanane schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:11:
[...]

bij mij was het binnen 5 minuten klaar.
Raar.. Hij blijft op processing staan en bij hover 'your tier submission is being reviewed' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

jannes_beterams schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:13:
[...]

Raar.. Hij blijft op processing staan en bij hover 'your tier submission is being reviewed' :(
Zoals ik al eerder aangaf: customer support zegt dat het door drukte nu 2 business days kan duren.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Ik zie trouwens dat het al vanaf tier 2 mogelijk is geld te storten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

En kwam je daar nu achter of? Best een klap geld, je komt nogal kalmpjes over :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:16:
[...]

En kwam je daar nu achter of? Best een klap geld, je komt nogal kalmpjes over :P
Ik gok dat je het verkeerd leest, als in 50BTC.com... Anders alle reden tot feest inderdaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Als het dit keer net als in April 2013 met 80% corrigeert, hebben we het over een ondergrens van ~ $170 om daarna weer snel bijna 50% te stijgen tot ongv $300

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

jannes_beterams schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
[...]

Ik gok dat je het verkeerd leest, als in 50BTC.com... Anders alle reden tot feest inderdaad :9
Dat zal het zijn... sorry, ik denk alleen nog maar in geld de laatste dagen 8)7

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Precies, met de koersen van vannacht zou het dan om zo'n €80k gaan die hij even "terugvond" :o Dan blijf je niet zo koeltjes :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:14
Ethirty schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:21:
Precies, met de koersen van vannacht zou het dan om zo'n €80k gaan die hij even "terugvond" :o Dan blijf je niet zo koeltjes :+
Denk dat ik toen wel in een pool heb gemined, want het bedrag sloeg toch al nergens op. Had namelijk 30 hele bitcoins op mijn account staan. Heb ze inderdaad wel naar een private wallet gedaan, dus zal ze wel kwijt zijn dan? :?

Ik snap er helemaal niets van :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik zou er maar wat tijd insteken dan als je denkt dat je ergens nog 30BTC hebt. Zelfs met een koers van €400 praat je nog steeds over véél geld ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

was 50btc.com niet recent gehacked? Misschien kunnen ze niet uitbetalen.

edit: http://mineforeman.com/20...ve-your-account-ballance/

dit was echter wel 20 oktober dus je zou verwachten dat ze het nu wel opgelost hadden.

[ Voor 59% gewijzigd door gws24 op 19-11-2013 15:28 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Net heb ik met een vooraf bepaalde stop price op lite coins 96 hele centen verdient :+

Klein aantal, puur om te leren begrijpen hoe dat trailing stop met stop limit etc werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:31:
Net heb ik met een vooraf bepaalde stop price op lite coins 96 hele centen verdient :+

Klein aantal, puur om te leren begrijpen hoe dat trailing stop met stop limit etc werkt. :)
Mocht je je geroepen voelen.. Misschien hebben mensen uit dit topic er iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:33:
[...]

Mocht je je geroepen voelen.. Misschien hebben mensen uit dit topic er iets aan?
Uit een ander topic:

Stel u bezit 100 aandelen Colruyt. De koers is op dit moment € 171,00. U heeft de aandelen gekocht op € 165. U vermoedt dat de koers nog blijft doorstijgen, maar u wilt ook uw winst veilig stellen. U legt in dit geval een trailing-stop in met een bedrag van bijvoorbeeld € 2 onder de koers vanaf het moment dat u het order plaatst.

De koers van het aandeel Colruyt loopt op naar € 172,00. De stopprijs stijgt mee naar € 170,00 (€ 172,00 minus het ingestelde verschil van € 2). Stel dat de koers van het aandeel Colruyt vanaf dat moment gaat dalen, dan blijft de stopprijs op € 170,00 staan. Wanneer de koers van het aandeel Colruyt € 170,00 raakt of doorbreekt wordt uw verkooporder naar de beurs verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Dat is toch niet te doen met bitcoins. Moet je een stop van 50% indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Thnx! Alleen wat ik uit dit topic haalde is dat het ook gevaarlijk kan zijn toch? Vooral met Bitcoins die een aantal seconde onder je stopprijs komen, waarna ze daarna weer aantrekken. Is daar nog een vertraging in te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RMX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
Thnx! Alleen wat ik uit dit topic haalde is dat het ook gevaarlijk kan zijn toch? Vooral met Bitcoins die een aantal seconde onder je stopprijs komen, waarna ze daarna weer aantrekken. Is daar nog een vertraging in te bouwen?
Ongetwijfeld, maar met een vertraging zit je met precies hetzelfde probleem.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
Dat is toch niet te doen met bitcoins. Moet je een stop van 50% indienen.
Waarom is dat niet te doen met BitCoins? Hetzelfde principe geldt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:39:
[...]

Fluctueert te veel ten opzichte van de normale beurs. En het schiet (bijna) altijd wee omhoog als het naar beneden is gegaan. En dan heb jij net je BTC verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:39:
[...]

Omdat het compleet onvoorspelbaar is, stijgen en dalen met percentages hoger dan 2-5%. Als je dit auto sale gaan doen moet je of heel goed bezig zijn, geluk hebben of met geld willen smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:40:
[...]

Fluctueert te veel ten opzichte van de normale beurs. En het schiet (bijna) altijd wee omhoog als het naar beneden is gegaan. En dan heb jij net je BTC verkocht
Ok op dit moment is het misschien niet van toepassing, maar het is wel handig om deze techniek (als leek) te kennen. Misschien voor de toekomst wanneer de koers stabiliseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 18:48

Bob

green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:40:
[...]

Omdat het compleet onvoorspelbaar is, stijgen en dalen met percentages hoger dan 2-5%. Als je dit auto sale gaan doen moet je of heel goed bezig zijn, geluk hebben of met geld willen smijten.
Yup. Vandaag is het lotto spelen :)
Wat nog een ok strategie is is wat BTC te koop zetten boven de huidige koers, hopen dat ie erboven hopt en dan weer eronder zodat je weer kan inkopen. Maar het blijft gokken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 21:41
Ik heb verkocht, kom niet meer aan leren toe anders :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

RevQ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:42:
Ik heb verkocht, kom niet meer aan leren toe anders :P.
Je leert toch om later een goedbetaalde baan te kunnen krijgen, denk dat dit sneller gaat hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Bob schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:41:
[...]

Yup. Vandaag is het lotto spelen :)
Wat nog een ok strategie is is wat BTC te koop zetten boven de huidige koers, hopen dat ie erboven hopt en dan weer eronder zodat je weer kan inkopen. Maar het blijft gokken! :D
Ja precies, kan je het beter op die manier doen als andersom. Dan ben je zelf tevreden. Gewoon op 800€ zetten, als deze dan komt als je niet oplet weet je iig dat je er aan hebt verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
M'n coins zijn nu op Bitonic weer evenveel waard als waar ik ze voor gekocht heb :o

Uitstappen of niet... tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:10
Op het moment dat ik een deel BTC bezit zet in een order in die vrij hoog staat voor dat moment, als ik geld op mijn account heb staan zet in een order in die relatief laag zit. Hierdoor heb ik tot nu toe een 10% winst gemaakt in 1 dag wat niet heel veel is maar wel leuk om te doen. Ik ga proberen om tot 1 BTC te uptraden dit jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Wouter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:45:
M'n coins zijn nu op Bitonic weer evenveel waard als waar ik ze voor gekocht heb :o

Uitstappen of niet... tricky.
nee, anders heb je er geen klote aan gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Is het nog wel zinnig om met CPU en/of GPU op te boksen tegen die ASIC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
ge-flopt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ge-flopt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:
Voor bitcoins: nee, allang niet meer
Voor litecoins/alt-coins: afhankelijk van wat je erin investeert, de koersontwikkeling en of je gratis electriciteit heb

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Met deze schommelende koers kan je anders juist ook je trailing stops gebruiken(beide kanten op). De delta's gaat zo snel beide kanten op dat je dat zelf nooit zo snel kan invoeren. Je pakt daarmee wat je pakken kan met het risico dat je meer had kunnen pakken als je langer wacht.

Ik heb overigens een eigen algoritme geschreven die rekenwerk aan de koersen uitvoert en met lege testorders blijkt hij het zelfs op deze markt verdomd goed te doen.. Waarschijnlijk zijn de settings wel anders in een rustige markt dus moet ik dat nog adaptief maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
Met deze schommelende koers kan je anders juist ook je trailing stops gebruiken(beide kanten op). De delta's gaat zo snel beide kanten op dat je dat zelf nooit zo snel kan invoeren. Je pakt daarmee wat je pakken kan met het risico dat je meer had kunnen pakken als je langer wacht.

Ik heb overigens een eigen algoritme geschreven die rekenwerk aan de koersen uitvoert en met lege testorders blijkt hij het zelfs op deze markt verdomd goed te doen.. Waarschijnlijk zijn de settings wel anders in een rustige markt dus moet ik dat nog adaptief maken. :)
Jij weet waar je over praat dat scheelt een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
Aah cool! En dan maak je natuurlijk gebruik van de API die die orders aanmaakt? Doe je goed!

Ook eens een x mee stoeien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat noob vragen
Ik wil voor het eerst erin gaan stappen

- Ik wil coins kopen bij bitonic..
Om voor de "leuk" er bekend mee raken 0,1 bitcoin kopen? a 50 euro ongeveer ?
Kan ik daar mee spelen? of beter meteen inzetten op een hele bitcoin?

- Ik heb een wallet gedownload (multibit)
Kan ik nu gewoon bij bitonic kopen en ze in me wallet zetten?

-Als ik ze besluit te verkopen,
hoe verkoop je ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:03:
[...]

Jij weet waar je over praat dat scheelt een hoop. :)
Ik ben alleen nog niet helemaal uit hoe de interface van kraken precies werkt. Vanuit andere trade software ben ik ander soort getallen gewend. Getalletjes lijken ook hier en daar na te ijlen dus dat is oppassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 09:53
Bah ik heb 't niet zo goed getimed en zit momenteel alleen in fiat. Vraag me af of ik nu weer instap, of geduldig wacht tot een prijs die me weer aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:10:
Wat noob vragen

Wat je zelf kunt missen. Hoe meer je aanschaft, hoe sneller je geld kan maken (of verliezen)

Je wallet geeft een ontvangstadres aan. Deze moet je aan Bitonic.nl geven op het moment dat je koopt. Bitonic maakt het dan over naar jouw wallet. Kan soms uurtje duren, soms zowat instant. Geen paniek

hoe verkoop je ze dan?

Gewoon via bitonic.nl Je moet dan vanaf je wallet naar het adres van Bitonic versturen :)
Zie boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 13:54
Wat noob vragen

hoe verkoop je ze dan?
- Met 0.1 kan je prima even spelen.

- Ja.

- Je kunt ze via bitonic ook weer verkopen (tegen een lagere prijs als de huidige aankoop prijs) of anders via een van de exchanges (Mtgox, kraken, btc-e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat noob vragen

Dat moet je voor jezelf bepalen natuurlijk, hoe meer geld, hoe groter je winst of verlies ;)
Yups
hoe verkoop je ze dan?
Hetzelfde als dat je ze koopt :)

Nb. traders zoals Bitonic hanteren wel koersen waardoor je minder krijgt voor je waar.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:30
anandus schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:13:
[...]
Dat moet je voor jezelf bepalen natuurlijk, hoe meer geld, hoe groter je winst of verlies ;)

[...]
Yups

[...]
Hetzelfde als dat je ze koopt :)

Nb. traders zoals Bitonic hanteren wel koersen waardoor je minder krijgt voor je waar.
Ik ben dit ook aan het uitzoeken.. ik wil alleen geen bitcoins maar ''litecoins'' kopen. Ik weet alleen nog geen goede manier om deze te kopen? Waar kan ik het beste geld op storten? Via dat SEPA bij BTC-C? Of via KRAKEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de antwoorden!
Tot slot de laatste 3 vragen voor ik mee ga doen:

1/ Als JIJ nu voor het eerst erin zou springen, hoeveel zou jij dan kopen nu op dit moment ?
2/ Welke url gebruik je, en zit je de hele dag te refreshen om laag in te kopen?
3/ Ik wil nu (stel) 1 bitcoin kopen.. bij bitonic kan dit niet (zijn er niet genoeg) hoe kom ik er dan aan?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
koop wat je wil. Trade fee blijft een percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
ls789 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:18:
[...]

Ik ben dit ook aan het uitzoeken.. ik wil alleen geen bitcoins maar ''litecoins'' kopen. Ik weet alleen nog geen goede manier om deze te kopen? Waar kan ik het beste geld op storten? Via dat SEPA bij BTC-C? Of via KRAKEN?
Voor de gemakkelijke weg kun je ook een bitcoin kopen via bitonic, deze vervolgens naar btc-e sturen en daarvan litecoins kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wat ik niet begrijp.

Op dit moment is de koers op kraken 458.00 EUR/BTC
Bittonic betaald je 474.00 EUR/BTC

Dat is toch simpel geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MtGox betaalt je 485, nog beter verdienen (en daarna lang op je geld wachten) ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:18:
Dank voor de antwoorden!
Tot slot de laatste 3 vragen voor ik mee ga doen:

1/ Als JIJ nu voor het eerst erin zou springen, hoeveel zou jij dan kopen nu op dit moment ?
2/ Welke url gebruik je, en zit je de hele dag te refreshen om laag in te kopen?
3/ Ik wil nu (stel) 1 bitcoin kopen.. bij bitonic kan dit niet (zijn er niet genoeg) hoe kom ik er dan aan?
Als ik nu zou besluiten om Bitcoins te kopen als investering, dan zou ik over een periode iedere keer een vast bedrag aan euros inleggen. Voor jezelf vastleggen: Iedere maandag om 20:00 koop ik voor X euro aan Bitcoin (bijvoorbeeld). Op die manier zit je niet continu te staren naar grafiekjes en maken korte-termijn schommelingen niet zoveel uit. Soms zul je net op een piek kopen, maar andere keren pak je een lokaal dal mee.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
.oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:22:
MtGox betaalt je 485, nog beter verdienen (en daarna lang op je geld wachten) ;)
Je zal maar 10 bitcoins hebben, volgende dag 200€ op je rekening. Doet dit paar keer per dag? En het verschil is wel eens 80€ per bitcoin geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 19-11-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:23:
[...]

Je zal maar 10 bitcoins hebben, volgende dag 200€ op je rekening. Doet dit paar keer per dag? En het verschil is wel eens 80€ per bitcoin geweest.
Geld overmaken gaat helaas niet zo snel. Bitonic werkt snel met kopen (iDeal), maar met uitbetalen duurt het een dag. Overmaken van en naar een buitenlandse exchange duurt vaak langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Daarnaast, hoe vaker dat gebeurt hoe meer de koersen zullen nivelleren.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
Daarnaast, hoe vaker dat gebeurt hoe meer de koersen zullen nivelleren.
Dat is inderdaad de vuistregel: Als arbitrage makkelijk zou zijn, dan zou het prijsverschil weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

FYI ik kon zojuist weer met ABN betalen via Bitonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pocket
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 09:58
Rannasha schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
[...]

Geld overmaken gaat helaas niet zo snel. Bitonic werkt snel met kopen (iDeal), maar met uitbetalen duurt het een dag. Overmaken van en naar een buitenlandse exchange duurt vaak langer.
Ik neem aan dat bij bitonic wel de koers word gebruikt van toen je het verkocht ipv de koers van een dag later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
pocket schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:26:
[...]

Ik neem aan dat bij bitonic wel de koers word gebruikt van toen je het verkocht ipv een dag later?
Ja.

Anders zou het niet te doen zijn om daar te kopen met de huidige schommelingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 19-11-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
pocket schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:26:
[...]

Ik neem aan dat bij bitonic wel de koers word gebruikt van toen je het verkocht ipv een dag later?
Het is de banktransactie die een dag duurt, niet de verwerking door bitonic, dus je aanname klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:27:
[...]

Het is de banktransactie die een dag duurt, niet de verwerking door bitonic, dus je aanname klopt :)
Verwerking door Bitonic duurt ook eventjes, volgens hun website versturen ze banktransacties dagelijks aan het begin van de middag (m.u.v. spoedtransacties).

Ik neem aan dat Bitonic een stapel euros en een stapel Bitcoins op een exchange heeft en ze bij iedere aankoop/verkoop op hun website ze dezelfde transactie uitvoeren op de exchange. Zo kunnen ze direct de prijs vastleggen en toch pas een dag later uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Ik kom er net achter dat ik op 50BTC.com 28 bitcoins nog had staan.... Ik geloof me ogen niet en kreeg de schrik van me leven. Maar het staat er toch echt. Heb nu een overschrijving gedaan naar My Wallet op Blockchain.info gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:11

KoudeAardbei

Moderator

Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:31:
Ik kom er net achter dat ik op 50BTC.com 28 bitcoins nog had staan.... Ik geloof me ogen niet en kreeg de schrik van me leven. Maar het staat er toch echt. Heb nu een overschrijving gedaan naar My Wallet op Blockchain.info gedaan.
Hierboven was er ook al iemand.. ik duim voor je O+

edit: 13.5k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Je bent niet de eerste vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat is wel errug lekker. Ik zou ook wel willen schrikken.

Misschien kan je maar beter een stuk uit laten betalen, dan heb je er sowieso een lekker bedrag aan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mijn advies is gewoon lekker in je sok stoppen...die dingen worden goud waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

_/-\o_

Raak niet meteen te gulzig! Kijk het aan, betaal evt. een deel uit, maar het kan nog veel meer waard worden! Houd iets achter de hand, als een BTC straks veel meer waard wordt dan baal je alsnog, ook al heb je nu ongeveer EUR 13K in handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Woepsie MtGox weer over de 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

betreffende 50btc:

dit: http://mineforeman.com/20...ve-your-account-ballance/

gecombineerd met hun laatste status update van 28 oktober: https://50btc.com/news

zou ik er maar niet op hopen totdat het daadwerkelijk in je wallet staat. Ik hoop het wel voor je.

[ Voor 13% gewijzigd door gws24 op 19-11-2013 16:37 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

gws24 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:36:
betreffende 50btc:

dit: http://mineforeman.com/20...ve-your-account-ballance/

gecombineerd met hun laatste status update van 28 oktober: https://50btc.com/news

zou ik er maar niet op hopen totdat het daadwerkelijk in je wallet staat. Ik hoop het wel voor je.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:35:
[...]

_/-\o_

Raak niet meteen te gulzig! Kijk het aan, betaal evt. een deel uit, maar het kan nog veel meer waard worden! Houd iets achter de hand, als een BTC straks veel meer waard wordt dan baal je alsnog, ook al heb je nu ongeveer EUR 13K in handen :P
Nu duurt een processing wel heel lang.. elke seconde is er 1 teveel zeg maar zolang hij niet bij me blockchain.info wallet is bijgeschreven. Met bovengaande berichtgeving lijkt het dan niet dat ik dan ook echt die 28 bitcoins heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 19-11-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:11

KoudeAardbei

Moderator

hoop echt voor je dat het waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

China gaat omgerekend ondertussen alweer vrolijk richting de $900:
https://bitcoinaverage.com/#CNY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:41:
[...]

Nu duurt een processing wel heel lang.. elke seconde is er 1 teveel zeg maar zolang hij niet bij me blockchain.info wallet is bijgeschreven. Met bovengaande berichtgeving lijkt het dan niet dat ik dan ook echt die 28 bitcoins heb.
Lees vooral dit even.. hoop dat je die BTC echt hebt, maar ziet er niet zo pluis uit: gws24 in "Bitcoin topic - deel 2"

edit: ah, je hebt het idd gezien

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 19-11-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

pposthoorn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:43:
China gaat omgerekend ondertussen alweer vrolijk richting de $900:
https://bitcoinaverage.com/#CNY
Lekker ja.. ik moet zeggen de BTC koers is volatiel, maar toont ook veerkracht. Een 'zeepbel' was allang uit elkaar gespat en de BTC-waarde was nihil geweest. Er is blijkbaar toch vertrouwen dat BTC van grote waarde is, alleen blijf ik van mening dat je er op lange termijn naar moet kijken, en niet moet proberen om snel rijk te worden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Laatst online: 28-08 15:03
DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:44:
[...]

Lees vooral dit even.. hoop dat je die BTC echt hebt, maar ziet er niet zo pluis uit: gws24 in "Bitcoin topic - deel 2"

edit: ah, je hebt het idd gezien
Neem aan dat je nog wel weet of je ooit in het verleden BTC hebt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Even een snel noobvraagje tussendoor. Iemand die weet hoe je geld stort bij kraken.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:20
ga naar funding -> deposit -> euro -> select SEPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Denniszx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:47:
Even een snel noobvraagje tussendoor. Iemand die weet hoe je geld stort bij kraken.com?
https://www.kraken.com/help/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Ja.

Deposit -> euro -> sepa en dan overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ja, want dat staat al 10 keer in dit topic.

Beetje irritant die terugkerende vragen en 10 antwoorden die er steeds op komen.

[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 19-11-2013 16:49 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Inloggen - Fundings - Deposit.

Je moet wel een commander zijn (Tier 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Toch wel jammer dat het volume bij kraken niet zo groot is.. hun aan- en verkoop mogelijkheden zijn ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
creapYYY schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:45:
[...]

Neem aan dat je nog wel weet of je ooit in het verleden BTC hebt aangeschaft.
Ik heb in verleden wel veel gemined (2011, 2012) En kwam net in verschillende wallets dus ook iets van 0,3 en 0.8 BTC tegen, maar deze 28. En deze heb ik wel veel gebruikt maar sinds 2012 niet meer ingelogged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
FaceDown schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:48:
[...]

Ja, want dat staat al 10 keer in dit topic.

Beetje irritant die terugkerende vragen en 10 antwoorden die er steeds op komen.
Sorry had al gekeken onder het desbetreffende tabblad, zelfs na tier 2 gedaan te hebben. Nu ineens staat het ertussen. Vandaar. Thnx iedereen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Ik stelde deze vraag gisteren ook al maar niemand reageerde. Wat gebruiken jullie als wallet en achten jullie dat veilig? Ik gebruik momenteel Multibit met een wachtwoord wat ik op geen enkele andere website gebruik. Moet zeggen dat ik nu met bijna 5 BTC wat voorzichtiger wil gaan worden. Is dat veilig genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Maar nogmaals (komtieweer!)

CHAT in het IRC kanaal! Klik daar! vv:

http://irc.tweakers.net/bitcoin <<--- daar klikken

Klik daar! ^^^

:p

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Laatst online: 02-08-2023
LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:49:
Toch wel jammer dat het volume bij kraken niet zo groot is.. hun aan- en verkoop mogelijkheden zijn ideaal..
Wat bepaalt uiteindelijk het volume bij een exchange zoals Kraken? Is dat het aantal BTC wat op dat moment beschikbaar is gesteld voor handel door de gebruikers?
Pagina: 1 ... 17 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.