0,1 btcVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:48:
Ben benieuwd wat voor orders jullie momenteel hebben staan op Kraken. Dit is allemaal nieuw voor mij dus ben nog voorzichtig.
4,8 ltc
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
0,1 btcVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:48:
Ben benieuwd wat voor orders jullie momenteel hebben staan op Kraken. Dit is allemaal nieuw voor mij dus ben nog voorzichtig.
En dan raar vinden dat de BTC zo schommeltDennahz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:
[...]
Dus gewoon kopen als het 'goedkoop' is (zoals nu) en later op de dag tijdens een piek weer verkopen?
Is wel een idee eigenlijk
Met natuurlijk een flink risico. Tuurlijk, je kan even snel €400 verdienen, maar je kan ook heel erg snel €500 verliezen.Dennahz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:
[...]
Dus gewoon kopen als het 'goedkoop' is (zoals nu) en later op de dag tijdens een piek weer verkopen?
Is wel een idee eigenlijk
Iedereen zit erin voor z'n eigen winst, can't blame them.XzeroD schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:53:
[...]
En dan raar vinden dat de BTC zo schommeltDit idee hebben duizenden mensen, zo goedkoop mogelijk inkopen en dan weer duur verkopen.
Omhoog gaat het sowieso altijd wel weer. Nu is er weer even een dipje, maar voor 't zelfde staat hij vanavond weer op € 500,-. Da's juist het leuke.Awsom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:54:
[...]
Met natuurlijk een flink risico. Tuurlijk, je kan even snel €400 verdienen, maar je kan ook heel erg snel €500 verliezen.
[ Voor 29% gewijzigd door Dennahz op 19-11-2013 14:55 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Prijs stond op 7 euro toen order werd geplaatst.Order buy 400.00000000 (EUR) LTCEUR @ trailing stop +1.0000% → limit +2.0000%
Conditional Close close position @ trailing stop -1.5000% → limit +5.0000%
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
bij mij was het binnen 5 minuten klaar.jannes_beterams schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Gisteren Kraken account aangemaakt en wacht nog steeds op verificatie van stap 3, nog meer mensen bij wie dit zo lang duurt?
Als je maar geen BTC van een pool naar een online wallet stuurt. Deze kunnen namelijk wel eens niet aankomen.-Bas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Ik heb met het programma van 50Miner bitcoins gemined, ze staan nu op het account als ik inlog op 50BTC. Als ik dit overboek naar een wallet, hoe lang zal dit dan ongeveer duren?
Leen mij jouw apparaat ook eens haha. Alleen of in een pool?-Bas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Ik heb met het programma van 50Miner bitcoins gemined, ze staan nu op het account als ik inlog op 50BTC. Als ik dit overboek naar een wallet, hoe lang zal dit dan ongeveer duren?
Raar.. Hij blijft op processing staan en bij hover 'your tier submission is being reviewed'
Zoals ik al eerder aangaf: customer support zegt dat het door drukte nu 2 business days kan duren.jannes_beterams schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:13:
[...]
Raar.. Hij blijft op processing staan en bij hover 'your tier submission is being reviewed'
En kwam je daar nu achter of? Best een klap geld, je komt nogal kalmpjes over-Bas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik gok dat je het verkeerd leest, als in 50BTC.com... Anders alle reden tot feest inderdaadDeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:16:
[...]
En kwam je daar nu achter of? Best een klap geld, je komt nogal kalmpjes over
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Dat zal het zijn... sorry, ik denk alleen nog maar in geld de laatste dagenjannes_beterams schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
[...]
Ik gok dat je het verkeerd leest, als in 50BTC.com... Anders alle reden tot feest inderdaad
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
#team_UTC+1
Denk dat ik toen wel in een pool heb gemined, want het bedrag sloeg toch al nergens op. Had namelijk 30 hele bitcoins op mijn account staan. Heb ze inderdaad wel naar een private wallet gedaan, dus zal ze wel kwijt zijn dan?Ethirty schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:21:
Precies, met de koersen van vannacht zou het dan om zo'n €80k gaan die hij even "terugvond"Dan blijf je niet zo koeltjes
#team_UTC+1
[ Voor 59% gewijzigd door gws24 op 19-11-2013 15:28 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Mocht je je geroepen voelen.. Misschien hebben mensen uit dit topic er iets aan?LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:31:
Net heb ik met een vooraf bepaalde stop price op lite coins 96 hele centen verdient![]()
Klein aantal, puur om te leren begrijpen hoe dat trailing stop met stop limit etc werkt.
Verwijderd
Uit een ander topic:RMX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:33:
[...]
Mocht je je geroepen voelen.. Misschien hebben mensen uit dit topic er iets aan?
Ongetwijfeld, maar met een vertraging zit je met precies hetzelfde probleem.RMX schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
Thnx! Alleen wat ik uit dit topic haalde is dat het ook gevaarlijk kan zijn toch? Vooral met Bitcoins die een aantal seconde onder je stopprijs komen, waarna ze daarna weer aantrekken. Is daar nog een vertraging in te bouwen?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Waarom is dat niet te doen met BitCoins? Hetzelfde principe geldt toch?green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
Dat is toch niet te doen met bitcoins. Moet je een stop van 50% indienen.
Fluctueert te veel ten opzichte van de normale beurs. En het schiet (bijna) altijd wee omhoog als het naar beneden is gegaan. En dan heb jij net je BTC verkochtVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:39:
[...]
Waarom is dat niet te doen met BitCoins? Hetzelfde principe geldt toch?
Omdat het compleet onvoorspelbaar is, stijgen en dalen met percentages hoger dan 2-5%. Als je dit auto sale gaan doen moet je of heel goed bezig zijn, geluk hebben of met geld willen smijten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:39:
[...]
Waarom is dat niet te doen met BitCoins? Hetzelfde principe geldt toch?
Verwijderd
Ok op dit moment is het misschien niet van toepassing, maar het is wel handig om deze techniek (als leek) te kennen. Misschien voor de toekomst wanneer de koers stabiliseert?mat.hi.as schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:40:
[...]
Fluctueert te veel ten opzichte van de normale beurs. En het schiet (bijna) altijd wee omhoog als het naar beneden is gegaan. En dan heb jij net je BTC verkocht
Yup. Vandaag is het lotto spelengreen-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:40:
[...]
Omdat het compleet onvoorspelbaar is, stijgen en dalen met percentages hoger dan 2-5%. Als je dit auto sale gaan doen moet je of heel goed bezig zijn, geluk hebben of met geld willen smijten.
Je leert toch om later een goedbetaalde baan te kunnen krijgen, denk dat dit sneller gaat hoorRevQ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:42:
Ik heb verkocht, kom niet meer aan leren toe anders.
Ja precies, kan je het beter op die manier doen als andersom. Dan ben je zelf tevreden. Gewoon op 800€ zetten, als deze dan komt als je niet oplet weet je iig dat je er aan hebt verdient.Bob schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:41:
[...]
Yup. Vandaag is het lotto spelen
Wat nog een ok strategie is is wat BTC te koop zetten boven de huidige koers, hopen dat ie erboven hopt en dan weer eronder zodat je weer kan inkopen. Maar het blijft gokken!
nee, anders heb je er geen klote aan gehadWouter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:45:
M'n coins zijn nu op Bitonic weer evenveel waard als waar ik ze voor gekocht heb
Uitstappen of niet... tricky.
neege-flopt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:
Is het nog wel zinnig om met CPU en/of GPU op te boksen tegen die ASIC's?
Voor bitcoins: nee, allang niet meerge-flopt schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:
Is het nog wel zinnig om met CPU en/of GPU op te boksen tegen die ASIC's?
#team_UTC+1
Jij weet waar je over praat dat scheelt een hoop.LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
Met deze schommelende koers kan je anders juist ook je trailing stops gebruiken(beide kanten op). De delta's gaat zo snel beide kanten op dat je dat zelf nooit zo snel kan invoeren. Je pakt daarmee wat je pakken kan met het risico dat je meer had kunnen pakken als je langer wacht.
Ik heb overigens een eigen algoritme geschreven die rekenwerk aan de koersen uitvoert en met lege testorders blijkt hij het zelfs op deze markt verdomd goed te doen.. Waarschijnlijk zijn de settings wel anders in een rustige markt dus moet ik dat nog adaptief maken.
Aah cool! En dan maak je natuurlijk gebruik van de API die die orders aanmaakt? Doe je goed!LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
Ik heb overigens een eigen algoritme geschreven die rekenwerk aan de koersen uitvoert en met lege testorders blijkt hij het zelfs op deze markt verdomd goed te doen.. Waarschijnlijk zijn de settings wel anders in een rustige markt dus moet ik dat nog adaptief maken.
Verwijderd
Ik ben alleen nog niet helemaal uit hoe de interface van kraken precies werkt. Vanuit andere trade software ben ik ander soort getallen gewend. Getalletjes lijken ook hier en daar na te ijlen dus dat is oppassen..green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:03:
[...]
Jij weet waar je over praat dat scheelt een hoop.
Zie bovenVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:10:
Wat noob vragen
Ik wil voor het eerst erin gaan stappen
- Ik wil coins kopen bij bitonic..
Om voor de "leuk" er bekend mee raken 0,1 bitcoin kopen? a 50 euro ongeveer ?
Kan ik daar mee spelen? of beter meteen inzetten op een hele bitcoin?
Wat je zelf kunt missen. Hoe meer je aanschaft, hoe sneller je geld kan maken (of verliezen)
- Ik heb een wallet gedownload (multibit)
Kan ik nu gewoon bij bitonic kopen en ze in me wallet zetten?
Je wallet geeft een ontvangstadres aan. Deze moet je aan Bitonic.nl geven op het moment dat je koopt. Bitonic maakt het dan over naar jouw wallet. Kan soms uurtje duren, soms zowat instant. Geen paniek
-Als ik ze besluit te verkopen,
hoe verkoop je ze dan?
Gewoon via bitonic.nl Je moet dan vanaf je wallet naar het adres van Bitonic versturen![]()
- Met 0.1 kan je prima even spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:10:
Wat noob vragen
- Ik heb een wallet gedownload (multibit)
-Als ik ze besluit te verkopen,
hoe verkoop je ze dan?
Dat moet je voor jezelf bepalen natuurlijk, hoe meer geld, hoe groter je winst of verliesVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:10:
Wat noob vragen
Yups- Ik heb een wallet gedownload (multibit)
Hetzelfde als dat je ze koopt-Als ik ze besluit te verkopen,
hoe verkoop je ze dan?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik ben dit ook aan het uitzoeken.. ik wil alleen geen bitcoins maar ''litecoins'' kopen. Ik weet alleen nog geen goede manier om deze te kopen? Waar kan ik het beste geld op storten? Via dat SEPA bij BTC-C? Of via KRAKEN?anandus schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:13:
[...]
Dat moet je voor jezelf bepalen natuurlijk, hoe meer geld, hoe groter je winst of verlies
[...]
Yups
[...]
Hetzelfde als dat je ze koopt
Nb. traders zoals Bitonic hanteren wel koersen waardoor je minder krijgt voor je waar.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 16:20 ]
Voor de gemakkelijke weg kun je ook een bitcoin kopen via bitonic, deze vervolgens naar btc-e sturen en daarvan litecoins kopen.ls789 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:18:
[...]
Ik ben dit ook aan het uitzoeken.. ik wil alleen geen bitcoins maar ''litecoins'' kopen. Ik weet alleen nog geen goede manier om deze te kopen? Waar kan ik het beste geld op storten? Via dat SEPA bij BTC-C? Of via KRAKEN?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als ik nu zou besluiten om Bitcoins te kopen als investering, dan zou ik over een periode iedere keer een vast bedrag aan euros inleggen. Voor jezelf vastleggen: Iedere maandag om 20:00 koop ik voor X euro aan Bitcoin (bijvoorbeeld). Op die manier zit je niet continu te staren naar grafiekjes en maken korte-termijn schommelingen niet zoveel uit. Soms zul je net op een piek kopen, maar andere keren pak je een lokaal dal mee.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:18:
Dank voor de antwoorden!
Tot slot de laatste 3 vragen voor ik mee ga doen:
1/ Als JIJ nu voor het eerst erin zou springen, hoeveel zou jij dan kopen nu op dit moment ?
2/ Welke url gebruik je, en zit je de hele dag te refreshen om laag in te kopen?
3/ Ik wil nu (stel) 1 bitcoin kopen.. bij bitonic kan dit niet (zijn er niet genoeg) hoe kom ik er dan aan?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je zal maar 10 bitcoins hebben, volgende dag 200€ op je rekening. Doet dit paar keer per dag? En het verschil is wel eens 80€ per bitcoin geweest..oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:22:
MtGox betaalt je 485, nog beter verdienen (en daarna lang op je geld wachten)
[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 19-11-2013 16:23 ]
Geld overmaken gaat helaas niet zo snel. Bitonic werkt snel met kopen (iDeal), maar met uitbetalen duurt het een dag. Overmaken van en naar een buitenlandse exchange duurt vaak langer.green-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:23:
[...]
Je zal maar 10 bitcoins hebben, volgende dag 200€ op je rekening. Doet dit paar keer per dag? En het verschil is wel eens 80€ per bitcoin geweest.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat is inderdaad de vuistregel: Als arbitrage makkelijk zou zijn, dan zou het prijsverschil weg zijn..oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
Daarnaast, hoe vaker dat gebeurt hoe meer de koersen zullen nivelleren.
Ik neem aan dat bij bitonic wel de koers word gebruikt van toen je het verkocht ipv de koers van een dag later?Rannasha schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
[...]
Geld overmaken gaat helaas niet zo snel. Bitonic werkt snel met kopen (iDeal), maar met uitbetalen duurt het een dag. Overmaken van en naar een buitenlandse exchange duurt vaak langer.
Ja.pocket schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:26:
[...]
Ik neem aan dat bij bitonic wel de koers word gebruikt van toen je het verkocht ipv een dag later?
[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 19-11-2013 16:27 ]
Het is de banktransactie die een dag duurt, niet de verwerking door bitonic, dus je aanname kloptpocket schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:26:
[...]
Ik neem aan dat bij bitonic wel de koers word gebruikt van toen je het verkocht ipv een dag later?
Verwerking door Bitonic duurt ook eventjes, volgens hun website versturen ze banktransacties dagelijks aan het begin van de middag (m.u.v. spoedtransacties)..oisyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:27:
[...]
Het is de banktransactie die een dag duurt, niet de verwerking door bitonic, dus je aanname klopt
Hierboven was er ook al iemand.. ik duim voor jeSenaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:31:
Ik kom er net achter dat ik op 50BTC.com 28 bitcoins nog had staan.... Ik geloof me ogen niet en kreeg de schrik van me leven. Maar het staat er toch echt. Heb nu een overschrijving gedaan naar My Wallet op Blockchain.info gedaan.
Je bent niet de eerste vandaag.Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:31:
Ik kom er net achter dat ik op 50BTC.com 28 bitcoins nog had staan.... Ik geloof me ogen niet en kreeg de schrik van me leven. Maar het staat er toch echt. Heb nu een overschrijving gedaan naar My Wallet op Blockchain.info gedaan.
Bizar!Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:31:
Dat is wel errug lekker. Ik zou ook wel willen schrikken.Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:31:
Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:31:
[ Voor 13% gewijzigd door gws24 op 19-11-2013 16:37 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn... ?gws24 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:36:
betreffende 50btc:
dit: http://mineforeman.com/20...ve-your-account-ballance/
gecombineerd met hun laatste status update van 28 oktober: https://50btc.com/news
zou ik er maar niet op hopen totdat het daadwerkelijk in je wallet staat. Ik hoop het wel voor je.
Nu duurt een processing wel heel lang.. elke seconde is er 1 teveel zeg maar zolang hij niet bij me blockchain.info wallet is bijgeschreven. Met bovengaande berichtgeving lijkt het dan niet dat ik dan ook echt die 28 bitcoins heb.DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:35:
[...]
![]()
Raak niet meteen te gulzig! Kijk het aan, betaal evt. een deel uit, maar het kan nog veel meer waard worden! Houd iets achter de hand, als een BTC straks veel meer waard wordt dan baal je alsnog, ook al heb je nu ongeveer EUR 13K in handen
[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 19-11-2013 16:42 ]
Lees vooral dit even.. hoop dat je die BTC echt hebt, maar ziet er niet zo pluis uit: gws24 in "Bitcoin topic - deel 2"Senaxx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:41:
[...]
Nu duurt een processing wel heel lang.. elke seconde is er 1 teveel zeg maar zolang hij niet bij me blockchain.info wallet is bijgeschreven. Met bovengaande berichtgeving lijkt het dan niet dat ik dan ook echt die 28 bitcoins heb.
[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 19-11-2013 16:44 ]
Lekker ja.. ik moet zeggen de BTC koers is volatiel, maar toont ook veerkracht. Een 'zeepbel' was allang uit elkaar gespat en de BTC-waarde was nihil geweest. Er is blijkbaar toch vertrouwen dat BTC van grote waarde is, alleen blijf ik van mening dat je er op lange termijn naar moet kijken, en niet moet proberen om snel rijk te worden.pposthoorn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:43:
China gaat omgerekend ondertussen alweer vrolijk richting de $900:
https://bitcoinaverage.com/#CNY
Groetjes, FaceDown.
Neem aan dat je nog wel weet of je ooit in het verleden BTC hebt aangeschaft.DeMoN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:44:
[...]
Lees vooral dit even.. hoop dat je die BTC echt hebt, maar ziet er niet zo pluis uit: gws24 in "Bitcoin topic - deel 2"
edit: ah, je hebt het idd gezien
https://www.kraken.com/help/faqDenniszx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:47:
Even een snel noobvraagje tussendoor. Iemand die weet hoe je geld stort bij kraken.com?
Ja.Denniszx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:47:
Even een snel noobvraagje tussendoor. Iemand die weet hoe je geld stort bij kraken.com?
Ja, want dat staat al 10 keer in dit topic.Denniszx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:47:
[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 19-11-2013 16:49 ]
Groetjes, FaceDown.
Inloggen - Fundings - Deposit.Denniszx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:47:
Ik heb in verleden wel veel gemined (2011, 2012) En kwam net in verschillende wallets dus ook iets van 0,3 en 0.8 BTC tegen, maar deze 28. En deze heb ik wel veel gebruikt maar sinds 2012 niet meer ingelogged.creapYYY schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:45:
[...]
Neem aan dat je nog wel weet of je ooit in het verleden BTC hebt aangeschaft.
Sorry had al gekeken onder het desbetreffende tabblad, zelfs na tier 2 gedaan te hebben. Nu ineens staat het ertussen. Vandaar. Thnx iedereen!FaceDown schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:48:
[...]
Ja, want dat staat al 10 keer in dit topic.
Beetje irritant die terugkerende vragen en 10 antwoorden die er steeds op komen.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Wat bepaalt uiteindelijk het volume bij een exchange zoals Kraken? Is dat het aantal BTC wat op dat moment beschikbaar is gesteld voor handel door de gebruikers?LED-Maniak schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:49:
Toch wel jammer dat het volume bij kraken niet zo groot is.. hun aan- en verkoop mogelijkheden zijn ideaal..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq