[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Smultie schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:58:
[...]

Dat is echt zo makkelijk op te zoeken op internet.
Ja sorrie maar ik kan het zo niet vinden of het moet zijn dat ik de firmware er opnieuw op moet zetten. Ik hoop dat het simpeler kan.

Edit: Toch maar image er opnieuw opgezet via sideloaden,

[ Voor 10% gewijzigd door pafdaddy op 17-06-2014 23:07 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 22:33
Jassy schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:49:
Mijn N5 is op dit moment op reis naar Teleplan. Het toestel verdomd het om het 4G netwerk te pakken, zowel bij Vodafone als KPN. Alle instellingen staan goed en ik heb een complete factory reset gedaan. Ik zou niet weten wat dit zou kunnen zijn geweest. Ik heb een D821, gewoon bij de Media Markt gekocht.

Iemand anders al een keer gehad?
Bij mij was het de sim waardoor die niet op 4G ging. Nieuwe sim gehaald en toen deed ie het meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 20:47
pitchdown schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:24:
Ik heb een probleem met de standaard email-app.
Ik wil bij een nieuw email-account deze automatisch laten verbinden met de exchange-server met behulp van exchange-autodiscover --> dus alleen emailadres en wachtwoord invoeren en klaar
Dit werkt echter niet op mijn nexus5 met de standaard-email app. Met een 3th party app gaat dit wel goed, en op andere smartphones werkt dit ook gewoon.

Iemand dit dit kan testen op de nexus 5 met een werkende autodiscover-functie naar een exchange-server?
Iemand die hier een oplossing voor weet?

Thx
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
en als je handmatig kiest... werkt het dan wel? als automatisch niet werkt zou dat voor mij de eerste volgende stap zijn :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 20:33
sinds de update naar 4.4.3 heeft mijn telefoon kuren gekregen..
wilt soms niet wakker worden.. ging voorheen altijd Direct, nu moet ik soms 10 seconde wachten..
ook lijkt hij langzamer te zijn geworden..

meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:01
Ik heb nu al een aantal keer een SMS gehad dat men mij probeerde te bellen, maar dat ze me niet te pakken kregen. Beide keren was ik op mijn werk met vol (4G) bereik. Als ik vervolgens terugbel duurt het ook heel lang voordat ik eindelijk een kiestoon hoor. Ook dit lijkt pas sinds 4.4.3 aan de hand te zijn. :(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:46
Ik ben erg benieuwd of het uberhaupt de moeite is een Nexus 5 aan te schaffen in plaats van een Nexus 4. Niet dat ik het zozeer van plan ben, maar volgens mij is er hardwarematig niet heel veel verandering, am I right?

Also, Nexus 6 wordt hoogstwaarschijnlijk niet door LG gemaakt. Let the rumors roll. Wie denk jij dat de fabrikant gaat worden? Mijn gok gaat uit naar HTC of Motorola. Misschien komt de Nexus 6 er wel helemaal niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
djmelvee schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:14:
Ik ben erg benieuwd of het uberhaupt de moeite is een Nexus 5 aan te schaffen in plaats van een Nexus 4. Niet dat ik het zozeer van plan ben, maar volgens mij is er hardwarematig niet heel veel verandering, am I right?

Also, Nexus 6 wordt hoogstwaarschijnlijk niet door LG gemaakt. Let the rumors roll. Wie denk jij dat de fabrikant gaat worden? Mijn gok gaat uit naar HTC of Motorola. Misschien komt de Nexus 6 er wel helemaal niet meer..
Zouden toch louter silver edities komen? Misschien is het wel dwaalspoor van Google en zetten ze toch gewoon een N6 in de markt.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:46
Rooke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:15:
[...]

Zouden toch louter silver edities komen? Misschien is het wel dwaalspoor van Google en zetten ze toch gewoon een N6 in de markt.
Er zijn erg weinig nieuwtjes en rumors over Android Silver te vinden de laatste tijd. Er was een build opgedoken laatst waarin Silver stond beschreven blijkbaar, maar dit geldt ook voor de Nexus 6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 10:09
Mocht de N6 nog komen is de kans groot dat het door HTC gedaan zal worden. Uit de geruchten bestaat inderdaad (helaas) ook de mogelijkheid dat er helemaal geen N6 meer zal komen. Zou erg jammer zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 12:26
Laatste 'nieuws' over wat mogelijk een Nexus 6 zou kunnen zijn (maar misschien ook een nieuwe Moto) wat ik heb gezien is dit:
http://www.gsmarena.com/g...n_new_phone-news-8736.php

Edit; Maar dan lees ik ook weer dit:
http://www.gsmarena.com/l...wont_happen-news-8811.php

Maar dit zegt eigenlijk ook niet zo veel. Misschien wordt hij wel door een andere fabrikant gemaakt...

[ Voor 39% gewijzigd door cordonbleu op 19-06-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 15:17
:P Ik heb zo even geen cijfers paraat maar ik heb nu niet echt het idee dat de Nexus door de "gewone consument" veel verkocht wordt. Ik zie nooit iemand lopen met een Nexus behalve ik zelf.
Daarnaast kun je in geen enkele offline winkel accessoires kopen voor je Nexus. Ik kan me dus niet voorstellen dat google veel aan de Nexus verdient.

Ik geloof ook veel meer in een concept van het verkopen van een Google editie van een bepaalde telefoon. Dus bijvoorbeeld een S5 met stock Android.

Ik had overigens ook echt veel meer verwacht van de overname van Motorola destijds. 3 toetellen per jaar met stock Android zou geweldig zijn

[ Voor 13% gewijzigd door yorroy op 19-06-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 12:26
Alleen jammer dat die Google edities 2x zo duur zijn als de Nexus. Toch onbegrijpelijk dat bijvoorbeeld een S5 zoveel meer wordt verkocht dan de Nexus 5, terwijl ze qua specs veel op elkaar lijken en de Nexus de helft kost. De Nexus is ook nog eens veel sneller en soepeler. Dan zou je toch bijna zeggen dat je gek bent dat je graag 2x zo veel wilt betalen voor hetzelfde. Mja, die mensen zullen er wel niet om geven en denken misschien dat alles wat Samsung maakt het beste is voor die prijs, terwijl ze niet verder kijken dan hun neus lang is. En tenslotte lopen er zoveel mensen met een Samsung, dan moet je er ook wel een hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Het probleem ligt ook gedeeltelijk bij telefoonwinkels. Phonehouse bijvoorbeeld biedt geen eens abonnementen met Nexus 5 aan, terwijl dit juist aantrekkelijk zou zijn voor klanten die een goedkoop abonnement met een goed toestel zouden willen.

Dat, alsmede het feit dat Samsung natuurlijk betere promotie heeft, zorgt er toch al snel voor dat de toestellen niet goed (genoeg) verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:25

DaRoot

Some say...

NibborSneffets schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:12:
Het probleem ligt ook gedeeltelijk bij telefoonwinkels. Phonehouse bijvoorbeeld biedt geen eens abonnementen met Nexus 5 aan, terwijl dit juist aantrekkelijk zou zijn voor klanten die een goedkoop abonnement met een goed toestel zouden willen.

Dat, alsmede het feit dat Samsung natuurlijk betere promotie heeft, zorgt er toch al snel voor dat de toestellen niet goed (genoeg) verkopen.
Ik ken 3 mensen met Nexus 5 bij abo via the phonehouse...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
NibborSneffets schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:12:

Tja in Haarlem is een Phone House tot een Samsung only winkel omgedoopt, ze verkopen abonnementen met uitsluitend nog een Samsung smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
DaRoot schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:23:
[...]

Ik ken 3 mensen met Nexus 5 bij abo via the phonehouse...
Ik werk bij de Phonehouse. Ik heb nu bij 2 winkels gewerkt, waarvan 1 de Nexus nooit/nauwelijks voorradig heeft gehad en de ander (huidige) heeft hem voorwaardig maar kan het toestel niet met een abonnement aanbieden.

OT: Ik heb het toestel helaas laatst laten vallen. Buitenste rand heeft nu een deukje er in en ben bang dat ik het niet repareren kan. Ik ben er echt heel kleinzeurig in dit soort dingen en ben al praktisch op zoek naar de opvolger nu :/

[ Voor 23% gewijzigd door Kaasdipje op 19-06-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 15:17
Tjah google doet er ook helemaal niks aan om het toestel te promoten dus het is ook niet zo gek dat de normale consument snel voor apple , Samsung of Sony kiest ipv de onbekende Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Laatst online: 13:25

DaRoot

Some say...

NibborSneffets schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:37:
[...]

Ik werk bij de Phonehouse. Ik heb nu bij 2 winkels gewerkt, waarvan 1 de Nexus nooit/nauwelijks voorradig heeft gehad en de ander (huidige) heeft hem voorwaardig maar kan het toestel niet met een abonnement aanbieden.

OT: Ik heb het toestel helaas laatst laten vallen. Buitenste rand heeft nu een deukje er in en ben bang dat ik het niet repareren kan. Ik ben er echt heel kleinzeurig in dit soort dingen en ben al praktisch op zoek naar de opvolger nu :/
Phonehouse oldenzaal heeft nog nooit moeite gehad om Nexus devices te leveren...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Enschede en Mediamarkt Enschede (ook phonehouse SWAS) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
De mijne komt ook van een MM (Alphen), de Belcompany en Phonehouse hebben hm niet...

Sinds de update naar 4.4.3 doe ik nu langer dan 3 dagen met een acculading. Zojuist ART ingesteld en kijken of dat effect heeft op de accuduur. Zeer tevreden met mn N5 iig.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 20:47
Prulleman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:42:
[...]

en als je handmatig kiest... werkt het dan wel? als automatisch niet werkt zou dat voor mij de eerste volgende stap zijn :)
handmatig werkt wel.
Maar autodiscover dus niet.

Dit gaat wel goed op andere android-toestellen.

Probleem met de standaard-mail-app van de nexus5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
pitchdown schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:02:
[...]

handmatig werkt wel.
Maar autodiscover dus niet.

Dit gaat wel goed op andere android-toestellen.

Probleem met de standaard-mail-app van de nexus5?
Blijkbaar.. Of heel specifiek in combinatie met je Exchange setup... ik zie het probleem niet zo.. als het niet werkt dan werkt het niet, het is niet zo dat je bij automatisch nog iets fout kan doen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Even ter verduidelijking; mocht er behoefte zijn om te praten over een eventuele Nexus 6 en/of Silver line, maak daarvoor dan een apart topic aan. Dit topic is alleen voor ervaringen met de Nexus 5

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
janvanduschoten schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:33:
[mbr]Even ter verduidelijking; mocht er behoefte zijn om te praten over een eventuele Nexus 6 en/of Silver line, maak daarvoor dan een apart topic aan. Dit topic is alleen voor ervaringen met de Nexus 5[/]
En wat nou als je met je Nexus 5 een post over een eventuele Nexus 6 maakt... ;)

Topicwarning:
Let op:

Post ontopic en laat zinloze oneliners achterwege

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken. Offtopic-reacties worden verwijderd.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:46
Voor de mensen die twijfelen om ART te activeren... ik zeg doen! :). Waarschijnlijk hebben al veel tweakers ART aangezet, maar ik was nog terughoudend: zo zou ik wat kostbare ruimte kwijtraken; wellicht zouden niet al mijn apps werken en als laatste; het is nog in beta.

Vandaag toch maar geprobeerd en ik ben positief verrast. Ja, ik ben toch wel wat vrije ruimte kwijtgeraakt maar dat is tot op heden het enige 'negatieve' wat ik ervaar. Al mijn apps blijven werken en ik ervaar meer 'smoothness'. Apps starten wat sneller op, scrollen en dergelijke gaat wat vloeiender.... het geeft gewoon nog meer het gevoel dat de Nexus 5 alles makkelijk aankan. Ik laat het iig aanstaan.

Verder wil ik nog melden dat de Nexus 5 mijn eerste Android telefoon is wat aan bijna al mijn verwachtingen voldoet. In tegenstelling tot al mijn vorige Android devices (Desire, One X, S2, S3, S4, Nexus S, G2, Xperia Z2 tablet) is dit het eerste toestel welke:
* echt snel is
* bijna geen touch delay vertoont
* snel apps opent, sluit en wisselt
* geen schokken vertoont tijdens het scrollen
* een goede handsfree verstaanbaarheid heeft
* een snelle en zeer nauwkeurige GPS (3m binnen 5 a 10 seconden)
* een fijne behuizing heeft
* een accu heeft die voor mij voldoende is (G2 was echter super)
* een goede geluidskwaliteit heeft voor de koptelefoonaansluiting
* nog veel meer voordelen heeft die ik nu niet ga noemen

Het enige negatieve (voor mij!) aan de Nexus 5 is het scherm. Hij is scherp, maar van slechte kwaliteit als je deze vergelijkt met andere toestellen (bv de G2, One X, iPhone 4S, iPhone 5). De kleuren zijn wat flets, kijkhoek is slecht (zwart wordt grijs) en contrast is wat laag. Maar goed, toestel is natuurlijk ook zeer goedkoop dus al met al zeker geen klagen.

Ik zal niet snel mijn Nexus 5 'inruilen' voor een ander toestel. Hopelijk komt er een Nexus 6 welke de 5 overtreft. Ik ben niet OS gebonden (al ligt Android in het algemeen mij meer dan iOS), dus ik kijk ook nog wel uit naar de iPhone 6. Leuke tijden komen eraan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:26
En we gaan weer vrolijk door met updaten. Android 4.4.4 is alweer uit. Schijnt een kleine update te zijn, volgens verschillende sites een beveiligingsupdate. Versie nummer KTU84P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
PCSO schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 07:16:
En we gaan weer vrolijk door met updaten. Android 4.4.4 is alweer uit. Schijnt een kleine update te zijn, volgens verschillende sites een beveiligingsupdate. Versie nummer KTU84P.
Dat is snel, nou Google ik wil toch echt minimaal de accuduur van 4.4.2 terug, graag weer app ops zonder root ook erbij.

Pff echt waar iedere keer weer hetzelfde goede update, blunder en dan weer update om blunder te herstellen want na zoveel testen van 4.4.3 verbaast mij dat het alsnog doorging in deze staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:52

XanderDrake

Build the future!

Nou, ik ben ook over gestapt op ART. Om de een of andere reden krijg ik bij sommige apps tegenwoordig force closes, dus ik denk niet dat het slechter zal gaan met ART. Ben benieuwd.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11
Klopt, images kan je hier downloaden https://developers.google.com/android/nexus/images

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mizgala28 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:16:
[...]

Dat is snel, nou Google ik wil toch echt minimaal de accuduur van 4.4.2 terug, graag weer app ops zonder root ook erbij.

Pff echt waar iedere keer weer hetzelfde goede update, blunder en dan weer update om blunder te herstellen want na zoveel testen van 4.4.3 verbaast mij dat het alsnog doorging in deze staat...
Grappig, want ik merk echt 0,0 verschil tussen 4.4.2 en 4.4.3 qua accuduur. Misschien dat .3 het zelfs nog ietsje beter doet, in een nacht gaat er bijvoorbeeld (wel met WiFi/3G/BT uit) maar 1-2% vanaf. Het enige "probleem" wat ik met 4.4.3 ervaar is het voorbij komen van de meest recente app wanneer je de back button gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ha, die zag niemand aankomen volgens mij :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
J0YR1D3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:52:
[...]Het enige "probleem" wat ik met 4.4.3 ervaar is het voorbij komen van de meest recente app wanneer je de back button gebruikt.
Dat had ik op 4.4.2 ook al wel, enige waarmee het me stoort is dat wanneer de rabobank bankieren app naar voren komt, deze geeft daarna foutmelding die ik eerst nog weg moet klikken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Quad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:32:
[...]

Dat had ik op 4.4.2 ook al wel, enige waarmee het me stoort is dat wanneer de rabobank bankieren app naar voren komt, deze geeft daarna foutmelding die ik eerst nog weg moet klikken.
dit klinkt me ook heel bekend in de oren. vooral met de rabo app idderdaad en chrome ervaar ik dit.
maar dit is al langer, of het ook vanaf 4.4.2 is of eerder weet ik niet precies.
ook sluit ik meestal alle apps als ik mijn telefoon lock, en toch komt dat probleem terug |:( maar is niet kei storend gelukkig.

[ Voor 21% gewijzigd door psyy138 op 20-06-2014 09:44 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:09

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Had het bij 4.4.2 ook wel, maar toen af en toe. Nu is het echt standaard het geval. En daardoor vele malen irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
J0YR1D3R schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:52:
[...]

Grappig, want ik merk echt 0,0 verschil tussen 4.4.2 en 4.4.3 qua accuduur. Misschien dat .3 het zelfs nog ietsje beter doet, in een nacht gaat er bijvoorbeeld (wel met WiFi/3G/BT uit) maar 1-2% vanaf. Het enige "probleem" wat ik met 4.4.3 ervaar is het voorbij komen van de meest recente app wanneer je de back button gebruikt.
Juist met wifi uit, ik zei duidelijk met wifi aan en alleen dan op 3G geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
majoh schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:51:
Had het bij 4.4.2 ook wel, maar toen af en toe. Nu is het echt standaard het geval. En daardoor vele malen irritanter.
Dat dus :) Hier komt het zo goed als elke keer voorbij, waar het voorheen heel soms was. Het werkt wel gewoon maar het is heel irritant.
Mizgala28 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:21:
[...]

Juist met wifi uit, ik zei duidelijk met wifi aan en alleen dan op 3G geen last van.
Ik zal het eens testen, in de quote stond het niet namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:40
Ik heb update 4.4.4 er nu opstaan maar het Telfort roaming probleem is nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
  • Laatst online: 08-10 12:50
@spiritnl;

heb je nog andere verschillen ontdekt t.o.v. 4.4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:17
Zonet heb ik ook naar 4.4.4 geüpgrade en vervolgens:

Bootloader naar hhz11k gedowngrade
reboot bootloader
Radio naar 1.0.25.0.23 gedowngrade
reboot bootloader
reboot naar recovery
wipe
reboot
niet verbonden met WiFi of Google account

geen R maar een H boven het signaalicoon *O*

Getest of het daadwerkelijk werkt: d:)b

Dit betekent wel dat alle data verloren gaat, houdt daar rekening mee (maak een adb backup)

[ Voor 15% gewijzigd door souheil op 20-06-2014 12:22 . Reden: dinges.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
jacques1971 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:16:
@spiritnl;

heb je nog andere verschillen ontdekt t.o.v. 4.4.3?
Ik heb geen verschil kunnen ontdekken.
Het is ook alleen maar een beveiligingsupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik de posts van de afgelopen weken zie ben ik blij dat ik m'n toestel niet geroot hebt. Bespaart je een hoop ellende zo te lezen. En de voordelen lijken minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:03:
Nu ik de posts van de afgelopen weken zie ben ik blij dat ik m'n toestel niet geroot hebt. Bespaart je een hoop ellende zo te lezen. En de voordelen lijken minimaal.
Ellende door root??? Right.

Klok...klepel...

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 20-06-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:03:
Ik heb totaal geen ellende gehad met mijn root.
De ellende is er op het gebied van verbindingsproblemen met sommige providers in samenhang met de laatste 2 updates.

ik ben blij met mijn root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
souheil schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:20:
Zonet heb ik ook naar 4.4.4 geüpgrade en vervolgens:

Bootloader naar hhz11k gedowngrade
reboot bootloader
Radio naar 1.0.25.0.23 gedowngrade
reboot bootloader
reboot naar recovery
wipe
reboot
niet verbonden met WiFi of Google account

geen R maar een H boven het signaalicoon *O*

Getest of het daadwerkelijk werkt: d:)b

Dit betekent wel dat alle data verloren gaat, houdt daar rekening mee (maak een adb backup)
Vreemd, ik heb het zelfde gedaan en heb niet het beoogde resultaat.
Bij mij nog steeds het roaming probleem met Telfort.

De zelfde bootloader en radio. Blijkt dus niet altijd te werken.
Welke provider heb jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
Binnenkort kunnen we Android 4.4.4 alweer verwachten volgens deze link

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:46

reiker

dan jij!

Ik zal het je sterker vertellen, hij is al uit :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:17
SpiriTNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:38:
[...]
Vreemd, ik heb het zelfde gedaan en heb niet het beoogde resultaat.
Bij mij nog steeds het roaming probleem met Telfort.

De zelfde bootloader en radio. Blijkt dus niet altijd te werken.
Eerst heb ik vanuit stock recovery gewiped, vervolgens de volledige 4.4.4 image geflashed en daarna de bootloader & radio pas gedowngrade.
Daarna nog een wipe (vanuit stock recovery).
SpiriTNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:38:
[...]
Welke provider heb jij ?
Ook Telfort.

[ Voor 2% gewijzigd door souheil op 20-06-2014 16:07 . Reden: grammarnazism ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:55
Net ook even 4.4. 4 er op gezet. De ota zip file flashen in twrp recovery. Daarna super su zipje flashen, hoppa 4.4.4 met root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 19:27

Matis

Rubber Rocket

Ik heb vandaag middels de Wugs Nexus Root Kit mijn rooted N5 van 4.4.2 naar 4.4.4 getild.

Het duurde even voordat ik doorhad waarom ADB niet werkte. Kennelijk moesten zowel USB debugging als MTP aanstaan voordat Windows begreep wat ik er mee wilde :/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat ik al vanaf het begin last van heb is dat Chrome browser de filmpjes op de frontpage niet af wilt spelen. Hij reageert gewoon niet op de Play buttons.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
merkte ik ook laatst... de vraag is ook of het aan de site ligt of aan de browser

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Quad schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:33:
Wat ik al vanaf het begin last van heb is dat Chrome browser de filmpjes op de frontpage niet af wilt spelen. Hij reageert gewoon niet op de Play buttons.
Prulleman schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:46:
merkte ik ook laatst... de vraag is ook of het aan de site ligt of aan de browser
Bij mij werkt het gewoon? Ik heb Android 4.4.4 en de laatste Chrome browser van de Play Store, kan filmpjes op 1080p bekijken. Misschien heb je een plugin of iets dergelijks, adblocker? Ik draai trouwens Adblock Plus als app (geen Chrome plugin) maar bij mij houdt dat geen filpmjes e.d. tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Heb wel adaway...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ah, ik heb die ook draaien. Gaan we vanavond even proberen.

Edit: Ik heb het even getest, AdAway is inderdaad de boosdoener.

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 23-06-2014 15:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Quad schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:20:
Ah, ik heb die ook draaien. Gaan we vanavond even proberen.

Edit: Ik heb het even getest, AdAway is inderdaad de boosdoener.
Okay, goed om te weten! Ik kreeg sinds android 4.4.4 AdAway niet meer aan de praat dus gebruik ik nu AdBlock plus. Alleen merkte ik net dat die app een behoorlijke wissel trekt op de accu, zo rond de 20% van het gebruik. Ik heb hem maar even gehybernate via Greenify maar nu weet ik niet meer of ads nog wel geblocked worden. Welke android versie zit je nu op? Ik vind het nl. vreemd dat AdAway bij mij niet meer werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 14:03
Dacuuu schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:45:
Net ook even 4.4. 4 er op gezet. De ota zip file flashen in twrp recovery. Daarna super su zipje flashen, hoppa 4.4.4 met root.
Kun je deze ook gewoon flashen over een stock 4.4.2 rom? Heb ik geen wipe nodig waardoor ik gewoon alles op mijn mobiel blijf behouden?

Factory image 4.4.4 downloaden, naar mobiel kopieëren en dan flashen via recovery en vervolgens via recovery SU.zip flashen? Is het zo makkelijk?

[ Voor 16% gewijzigd door -Bas op 23-06-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
-Bas schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:52:
[...]

Kun je deze ook gewoon flashen over een stock 4.4.2 rom? Heb ik geen wipe nodig waardoor ik gewoon alles op mijn mobiel blijf behouden?

Factory image 4.4.4 downloaden, naar mobiel kopieëren en dan flashen via recovery en vervolgens via recovery SU.zip flashen? Is het zo makkelijk?
Je kunt in principe idd een dirty flash doen, heb ik ook gedaan van 4.4.2 naar 4.4.3. Je moet dan alleen ff beide cache partities wipen (en evt eerst een backup maken in recovery). Nu van 4.4.3 naar 4.4.4 heb ik wel een factory reset gedaan, niet dat het perse nodig was maar ik wou gewoon de phone weer met een schone lei laten beginnen zeg maar :)

Edit: je kunt ook de twee images (rom en radio) gebruiken van bigxie op XDA http://forum.xda-develope...m-rooted-busybox-t2557523

Dan ben je gelijk klaar, hoef je na het flashen geen supersu meer te installeren. Volgens de TS daar kun je dat ook doen zonder een factory reset zolang je maar vanaf stock 4.4.3 komt. En als je nu ART gebruikt is het waarschijnlijk dat je dit opnieuw moet selecteren, Dalvik is nog steeds de standaard in 4.4.4

[ Voor 26% gewijzigd door Davith78 op 23-06-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Davith78 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:47:
[...]

Okay, goed om te weten! Ik kreeg sinds android 4.4.4 AdAway niet meer aan de praat dus gebruik ik nu AdBlock plus. Alleen merkte ik net dat die app een behoorlijke wissel trekt op de accu, zo rond de 20% van het gebruik. Ik heb hem maar even gehybernate via Greenify maar nu weet ik niet meer of ads nog wel geblocked worden. Welke android versie zit je nu op? Ik vind het nl. vreemd dat AdAway bij mij niet meer werkt..
Zit op 4.4.3, AdAway werkt prima.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Quad schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:25:
[...]

Zit op 4.4.3, AdAway werkt prima.
Ja toen ik op 4.4.3 zat werkte AdAway nog gewoon, nu op 4.4.4 dus niet meer. Ik kan de app installeren en opstarten maar bij het downloaden en toepassen van de hosts files krijg ik telkens een error. Afijn, ik ga wel even wat rondzoeken op het internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Davith78 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:36:
[...]

Ja toen ik op 4.4.3 zat werkte AdAway nog gewoon, nu op 4.4.4 dus niet meer. Ik kan de app installeren en opstarten maar bij het downloaden en toepassen van de hosts files krijg ik telkens een error. Afijn, ik ga wel even wat rondzoeken op het internet :)
Heb je nog wel root?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Davith78 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:36:
[...]

Ook onder 4.4.4 werkt AdAway perfect hier.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jelmervos schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:39:
[...]

Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
jelmervos schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:39:
[...]

[quo
te]Prulleman schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:53:
[...]

Heb je nog wel root?
[/quote]

Ineens werkt het weer! :) Ik dacht ik probeer het nog ééeen laatste keer, je weet maar nooit. Vreemd. In ieder geval, probleem opgelost!

Edit: sorry voor de messed up quotes maar Chrome gooit de laatste tijd regelmatig tekens en letters overhoop in pagina's, echt heel irritant :(

[ Voor 11% gewijzigd door Davith78 op 23-06-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Geswitched van Dalvik naar ART runtime, wat zijn jullie ervaringen ermee? Switchen ging eenvoudig in de developer settings en na herstart plus automatische update van alle apps werkte alles gewoon zonder opnieuw instellen van allerlei dingen.

Zie hierboven ook al een aantal reacties, snelheid is nog gewoon goed en ben benieuwd naar de batterij duur

[ Voor 18% gewijzigd door Tags NL op 23-06-2014 23:58 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Kwam net optie 'scherm casten' tegen welke nieuw voor mij is, is dat hetgeen wat je gebruikt mbt chromecast?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
I heb met ART last van random reboots. Met dalvik heb ik dat niet.

Verder merk ik geen verschil in snelheid en ook niet in battery life

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Quad schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:18:
Kwam net optie 'scherm casten' tegen welke nieuw voor mij is, is dat hetgeen wat je gebruikt mbt chromecast?
Nee, chromecast stuur je aan vanuit compatible apps, dit is voor display mirroring naar een miracast compatible tv

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 23:20
Vanochtend mijn Nexus 5 gemold ;(. Hij was al vaker gevallen. Zelfs een keer tijdens het mountainbiken keihard over straat gekletterd met nooit een kras of schram. Nu viel hij van het bed van mijn vriendin op denk nog geen 30 cm. Hele scherm aan diggelen. Alles werkt verder, touch etc.

Weet niet goed wat ik nu moet doen. Beetje rondgekeken. Lokale smartphone shop kan het repareren voor 209 euro. Op internet rond de 160/170 euro gevonden met opsturen. Echter de telefoon zelf is nu maar 320 nieuw. Weet niet of het wel waard is meer dan de helft van de nieuwprijs te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:40
Hier ook gebeurd tijdje terug. Uiteindelijk in het dorp laten maken voor 160 euro..:( Werd wel gedekt door inboedel verzekering maar had een eigen risico blijkbaar van 150 euro.. Voor dat tientje maar geen moeite gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:51
Quad schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:18:
Ja, is voor chromecast. Werkt bij mij overigens nog niet. Telefoon ziet de chromecast wel in wifi connecties, maar niet bij deze optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 05-10 20:17
Deze ochtend viel het mij op dat mijn data verbinding wegviel als ik via bluetooth aan het bellen was.
Net nog eens getest in de auto en jawel gewoon geen internet verkeer meer als ik via BT bel.
Iemand dit nog al eens gezien? Draai nu op 4.4.4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Dat de dataverbinding weg valt tijdens bellen is volgens mij normaal. Doet hij ook als ik gewoon bel. Met 4.4.2 en 4.4.3 ook.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Luke-san schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:55:
Deze ochtend viel het mij op dat mijn data verbinding wegviel als ik via bluetooth aan het bellen was.
Net nog eens getest in de auto en jawel gewoon geen internet verkeer meer als ik via BT bel.
Iemand dit nog al eens gezien? Draai nu op 4.4.4 trouwens.
Hier wat achtergrond info die van jou op toepassing kan zijn: http://rachid.nl/2013/10/...niet-kan-op-een-iphone-5/

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Skybullet schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:36:
Vanochtend mijn Nexus 5 gemold ;(. Hij was al vaker gevallen. Zelfs een keer tijdens het mountainbiken keihard over straat gekletterd met nooit een kras of schram. Nu viel hij van het bed van mijn vriendin op denk nog geen 30 cm. Hele scherm aan diggelen. Alles werkt verder, touch etc.

Weet niet goed wat ik nu moet doen. Beetje rondgekeken. Lokale smartphone shop kan het repareren voor 209 euro. Op internet rond de 160/170 euro gevonden met opsturen. Echter de telefoon zelf is nu maar 320 nieuw. Weet niet of het wel waard is meer dan de helft van de nieuwprijs te betalen
Altijd kijken of je inboedelverzekering dit vergoed. Nexus 5 scherm vervangen is helaas wel prijzig, misschien vindt je via eBay een goedkopere oplossing?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18
Even een korte vraag.
Root is bij mij weg na updaten naar 4.4.3, is dat normaal? En als ik nu weer ga rooten ben ik dan weer alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Andere mensen die ook hebben dat soms links opeens in de verkeerde browser worden geopend? Als ik bijv. een mailtje heb (gmail app) met daarin 2 links wordt de ene in chrome geopend (dat wil ik), maar de andere in opera. En hij blijft dat consistent doen: de ene in chrome, de andere in opera. Heb het o.a. ook met de reddit is fun app. Reboot lijkt het niet te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 05-10 20:17
exi22 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:42:
Even een korte vraag.
Root is bij mij weg na updaten naar 4.4.3, is dat normaal? En als ik nu weer ga rooten ben ik dan weer alles kwijt?
Zoek eens op towelroot, simpeler kan niet, en normaal geen data kwijt, maar neem toch maar een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
exi22 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:42:
Even een korte vraag.
alles kwijt wordt in principe veroorzaakt door het unlocken van je bootloader, als die al unlocked is kan je gewoon opnieuw rooten via TWRP/CWM

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18
thx!

Nog steeds erg tevreden met mijn nexus 5! Af en toe een rare reboot maar verder prima. Luidspreker had van mij harder gemogen want in de auto hoor ik mijn navigatie niet met muziek zachtjes aan. Verder top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:52

XanderDrake

Build the future!

Ik draai nu ART standaard sinds een kleine week en het is zeker een verbetering. Sommige animaties die mij eerst niet opvielen, vloeien nu prachtig over het scherm. Al mijn normale apps werken goed, en van de 159 (!) apps die geinstalleerd heb, klaagde alleen Untappd: hun photo editor staat nu standaard uit. Geen ramp :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:01
exi22 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:05:
thx!

Nog steeds erg tevreden met mijn nexus 5! Af en toe een rare reboot maar verder prima. Luidspreker had van mij harder gemogen want in de auto hoor ik mijn navigatie niet met muziek zachtjes aan. Verder top!
Ben ik met je eens. Gelukkig hebben we daar weer een mod voor en sinds een tijdje zelfs een app die deze mod voor je installeert :) Check http://forum.xda-develope...ume-boost-t2532788/page73 voor meer info, de app vind je hier: Google Play: Nexus 5 Real Volume Booster

PS: ROOT en custom recovery nodig!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbie_88
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-02 07:54
Martin99 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:50:
Ik wil graag mijn werkagenda synchroniseren, het instellen lukt wel, maar na een dag wordt de googleagenda op mijn Nexus 5 niet meer gesynchroniseerd met mijn werkagenda.
Het vreemde is dat het op mijn Motorola G wel goed gaat. Dit toestel heeft dezelfde Androidversie en alle instellingen om de agenda's te synchroniseren zijn gelijk.
Als ik het account op de Nexus verwijder en weer opnieuw toevoeg gaat het even goed, maar vervolgens ontstaat het probleem weer.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb last van hetzelfde probleem :(. Heb jij al een oplossing gevonden Martin99? Heeft iemand anders nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

robbie_88 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Ik heb last van hetzelfde probleem :(. Heb jij al een oplossing gevonden Martin99? Heeft iemand anders nog tips?
Zo nu en dan heb ik dat probleem ook wel eens (eens in de paar weken, ik sync een stuk of 7 agenda's naar mijn mobiel). Door dan de cache van de app 'Agenda-opslag' te schonen in het app-beheer scherm forceer je een compleet nieuwe synchronise en gaat het weer lang goed (bij mij).

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Vriendin meldde dat ze de update binnen kreeg, en jawel nog geen 10 seconden later ook hier de update die gedownload was. Nu installeren, eens zien of deze nu wel goed gaat itt Android 4.4.3.

Edit: Is gelukt, duurde wel erg lang met opstarten ivm ART, die moest natuurlijk weer alle apps compilen. Nu weer even rooten en dan is die weer klaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 24-06-2014 22:27 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09
Wordt gek van hoe wisselend de accuduur is.
De ene dag met gemak het eind van de dag halen met nog 35% over en de andere dag gewoon aan het begin van de avond nog maar 25% over....

Afbeeldingslocatie: http://94.210.61.133/forumafbeeldingen/Screenshot_2014-06-24-22-04-41.png

Een echte battery drainer is er ook niet aan te wijzen .
Android systeem houdt hem nog wel eens uit de deep sleep maar ook niet altijd.
Denk dat ik franco kernel maar weer eens ga proberen daarmee ging het een stuk beter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Meestal is het locatie gerelateerd (en of Google now). Als je locatie en google now aan hebt staan, dan wordt er vrij veel op de achtergrond bijgehouden, zeker als je onderweg bent.

Bij mij kan locatie en now aan 30% schelen over 1 dag. Nu hele dag locatie uit (now nog wel aan overigens) en 50 % over met 2,5 uur screen on. Als locatie aan had gestaan had ik denk ik nog maar 20% over gehad.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 07-10 23:01
Ik heb dat ook gehad, meestal waren het google synchronisaties die niet lukten.
Na uit/aan zetten van die synchronisaties ging het weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27

Meneer iCy

swarma

Zijn het net de toeval verhalen of kloppen de verhalen wat betreft het vaak voorkomen van dode pixels? Heb namelijk geen zin om het toestel direct meerdere malen terug te sturen.

Mag binnenkort verlengen en wil graag de nexus 32GB variant, maar wil niet het gezeur met 3-4 keer terugsturen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Zie het de afgelopen tijd nauwelijks meer voorkomen, mijne heeft nergens last van, die van mijn vriendin ook niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Laatste dagen de nexus weinig gebruikt, en het valt me op dat de standby tijd enorm is toegenomen sinds ik 4.4.4 erop gezet heb. Voor de volledigheid; ik ben ook overgegaan op ART.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/11k8rw1.png

[ Voor 37% gewijzigd door pafdaddy op 25-06-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
pafdaddy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:37:
Laatste dagen de nexus weinig gebruikt, en het valt me op dat de standby tijd enorm is toegenomen sinds ik 4.4.4 erop gezet heb. Voor de volledigheid; ik ben ook overgegaan op ART.
Laatste dagen de nexus weinig gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
jwakie schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:45:
[...]

Laatste dagen de nexus weinig gebruikt
Geslaagd voor de leestest van je toelatingsexamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
pafdaddy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:49:
[...]

Geslaagd voor de leestest van je toelatingsexamen.
Krijg je daar een koekje voor?? :P

Even serieus, je bent niet de enige die dat resultaat heeft behaald, sinds de 4.4.4 update is dat blijkbaar gefixt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 25-06-2014 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Is 4.4.4 al OTA beschikbaar? Ik heb hem namelijk nog steeds niet binnen en ben wel benieuwd naar de betere accuduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:10
Yep, ik heb 'm maandagavond OTA gekregen. Ik gebruik 'm er intensief en kan eigenlijk niet zeggen dat een betere accuduur me al is opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb de OTA gisteravond binnen gekregen, dus ik kan nog helemaal niks zeggen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
hylke94 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 07:40:
Is 4.4.4 al OTA beschikbaar? Ik heb hem namelijk nog steeds niet binnen en ben wel benieuwd naar de betere accuduur...
Ik ook nog niet maar ik verwacht hem ergens deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hier ook de OTA gisterenavond binnen gekregen. Heb geduld, het komt vanzelf. Ben benieuwd of de batterij duur weer wat beter zal zijn; vond ik minder sinds 4.4.3. Zal ook eens ART aan gaan zetten; dat had ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Matis schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:49:
Ik heb vandaag middels de Wugs Nexus Root Kit mijn rooted N5 van 4.4.2 naar 4.4.4 getild.
Thanx voor de tip van deze Tool. Kende het namelijk nog niet.

Lukte mij niet om handmatig te updaten. Met deze tool lukte het dus wel. :)
Pagina: 1 ... 68 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.