Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:40:
HIERBIJ TER INFO WAT MIJ GISTEREN OVERKWAM TOEN IK IN HET FORUM ZAT OVER LG NEXUS 5 ACCESOIRES:
BEGIN BERICHT DIKKEHARDEKAAS
QUOTE:
XanderDrake schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:19:
[...]
Jij bent de eerste van wie ik hoor dat je de dit kan verhalen op de inboedelverzekering. En iedereen met kapotte telefoon probeert het. Hoe heb jij het gedeclareerd

?
EINDE QUOTE
Gewoon gebeld en gezegd hoe het zat: uit m’n hand laten vallen en scherm helemaal kapot. Ze vroeg waar ik hem wilde laten maken. TouchFix leek me qua ervaringen van anderen het beste (bleek uiteindelijk inderdaad erg geweldig te zijn), dus daar prijs gekeken. Was iets van € 256,- en dan nog € 6,- verzendkosten. Dit doorgegeven aan Interpolis.
Op dinsdag overal alles geregeld, op woensdag telefoon opgestuurd naar Touchfix, op donderdag zelf betaald aan TouchFix, op vrijdag telefoon terug (onzichtbaar gerepareerd met originele onderdelen) en op de dinsdag daarna het volledige bedrag van Interpolis ontvangen, inclusief de verzendkosten.
En terwijl ik dit schrijf, ga je niet geloven wat ik nu net zie...
Een ontzettende barst in m’n scherm! Ik typ dit, kijk naar m’n telefoon: BARST! Krijg nou wat!!! Echt tijdens het typen zie ik het! Hahaaaaa WTF!?! Vond vanmorgen al raar dat de achterkant bij de rechterbovenhoek ’open’ stond, maar verder niet gekeken. F*CK! Flinke barst over het scherm! NAAD! Goed, nou, meteen mijn eigen theorie nog maar eens toepassen: op naar TouchFix! DAMN!!!
EDIT: Nou, in elk geval al een stuk goedkoper dan vorig jaar... € 159,99. Straks in pauze meteen Interpolis maar even bellen. Pfff...
EINDE BERICHT DIKKEHARDEKAAS
VOLGEND BERICHT (ZOJUIST):
Nou, gisteren via Mijn Interpolis een online schademelding gedaan. Zojuist terug gebeld door Interpolis; bedrag van reparatie en verzendkosten wordt vandaag nog op de rekening gestort. Geweldige service, echt klasse. Daar heb je dus een inboedelverzekering voor.
Zojuist ook meteen afspraak gemaakt bij TouchFix. Volgende week dus 2 daagjes zonder telefoon en dan weer terug met origineel scherm. Erg fijn!