• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verbaasd me eigenlijk dat veel mensen zeggen "ik heb een dode pixel, dus omgeruild". Doen winkels dat tegenwoordig zo makkelijk? Kostte *vroeger* met een monitor met een kapotte pixel nogal wat werk namelijk, zeker omdat ze destijds nog dode-pixel-garanties e.d. aanboden.

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Mr. Jummy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:18:
Baal toch wel flink dat ik tot volgende week moet wachten bij PhoneHouse terwijl ik er vandaag nog 3 zag liggen bij Saturn in Venlo.
Heb je al eens gekeken op mijnorderstatus.nl? Wij hebben hem bijna gelijktijdig besteld en ik krijg hem maandag binnen. Ik hoorde ook niets totdat ik een keer keek bij mijn order.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Jullie raden het nooit! Ik typ dit bericht van een perfecte N5! Geen dode pixels, rammels of wat dan ook. Wel haal ik maar 23000 in Antutu maar dat ligt eraan dat het ding warm wordt door het laden. MM Maastricht BTW, maar volgens mij geen exemplaren voor verkoop.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Ik wacht nog op MM Zwolle iemand al wat gehoord?

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Bij belsimpel een zwarte n5 besteld via de telefoon.
Om 3uur betaald en 20 uur later werd deze bezorgd aan de deur zonder dode pixel.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
The Deaken schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:47:
[...]

Heb je al eens gekeken op mijnorderstatus.nl? Wij hebben hem bijna gelijktijdig besteld en ik krijg hem maandag binnen. Ik hoorde ook niets totdat ik een keer keek bij mijn order.
Nope, mijn inloggegevens werken nog niet.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• rubenschaap
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07-2024

rubenschaap

Hatseflats!

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:49:
Ik wacht nog op MM Zwolle iemand al wat gehoord?
Ja, Ik heb net rond 6 uur een mailtje gekregen dat ik hem kan komen ophalen.

Ik heb hem zelf gereserveerd op 2 december...

Verwijderd

Hmm 25/11 besteld bij mm zwolle nog niks gehoord. Weet nu al volgende keer geen mm meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Mr. Jummy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:34:
[...]

Nope, mijn inloggegevens werken nog niet.
Dan zou ik er maar eens een telefoontje aan wagen!

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Pff bende, Zojuist belde MM Hengelo telefoon was binnen, Me eigen 2de tel is gisteren gestorven en ik heb m bij SM besteld, loopt weer lekker mis dus:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tsja, en dan krijg je een oude batch binnen: nieuws: Google past knoppen en speakergrill Nexus 5 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Daarom wacht ik nog heel even met kopen, net na de jaarwisseling ga ik ook eens kijken naar een N5

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
wanneer beginnen ze met leveren van die nieuwe exemplaren? is 311k toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easygoin
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 09:19

Easygoin

Loudness

mb1234 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:49:
Ik heb hem 2 december besteld, gisteren mogen ontvangen en heb er een van de 311K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net MM Arnhem gebeld. Ze hebben geen idee wanneer er een levering komt...Nog even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 11:19
Net besteld bij Studentmobiel. De enige site waar ik hem bij mijn Vodafone verlenging (RED essential 33 euro p/m) gewoon gratis krijg :) Ter vergelijking: Bij CoolBlue moet ik 83 euro bijbetalen bij exact dezelfde verlenging. Kreeg te horen dat ze bij SM de Nexus 5 weer in week 52 verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 17:54
3 dagen geleden via een vriend in Duitsland de 32GB besteld, was gisteren bezorgd in München. Via een firma uit Venlo. Vandaag gaat ie op de post naar Eindhoven. Fijne omweg toch? :D

[ Voor 5% gewijzigd door millerman_sf op 13-12-2013 10:59 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Easygoin schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:51:
[...]

Ik heb hem 2 december besteld, gisteren mogen ontvangen en heb er een van de 311K.
oké, ik krijg hem waarschijnlijk maandag/dinsdag, dus zou er ook een moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre61 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:43:
[...]

Daarom wacht ik nog heel even met kopen, net na de jaarwisseling ga ik ook eens kijken naar een N5
Volgens mij zijn de nieuwe er al, de mijne (gisteren ontvangen) heeft geen losse knoppen (helemaal niet zelfs) en ook het geluid is behoorlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenschaap
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07-2024

rubenschaap

Hatseflats!

mb1234 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:49:
Ook ik heb hem 2 december besteld mij de Media Markt in Zwolle. Vandaag opgehaald.
Ik heb nu ook de 311K versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

millerman_sf schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:58:
3 dagen geleden via een vriend in Duitsland de 32GB besteld, was gisteren bezorgd in München. Via een firma uit Venlo. Vandaag gaat ie op de post naar Eindhoven. Fijne omweg toch? :D
Dat is wel heel snel, waar heb je hem besteld? Duitse playstore of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 17:54
Yep, de Play Store. Die vriend van me heeft het gewoon op eigen titel besteld, ik heb het geld naar hem overgemaakt. Voor hetzelfde geld als de 16GB hier, heb ik nu de 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Logitech1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:10:
Pff bende, Zojuist belde MM Hengelo telefoon was binnen, Me eigen 2de tel is gisteren gestorven en ik heb m bij SM besteld, loopt weer lekker mis dus:(
Is dit een zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 09:19
Ik heb hem bij coolblue woensdag besteld en donderdag om 12:00 opgehaald. Wel sneu voor mensen die hem zo lang geleden besteld hebben.
Leuk toestel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:20
Ik heb mijn N5 op 23 november bij Saturn Spijkenisse besteld.... vandaag maar eens gebeld wanneer levering verwacht wordt, en ze hebben geen idee. :X Ik baal hier wel een beetje van ondertussen, vooral als ik lees dat er mensen zijn die hem deze week hebben besteld en hebben opgehaald of thuisbezorgd hebben gekregen. |:(
Heb de afgelopen dagen ook bij verschillende webshops gekeken, maar tot nu toe nog geen succes. Ik sta nu in ieder geval wel op de notificatielijst van Coolblue :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:52
Eergister besteld en ik heb losse knoppen. Kan niet checken nu of ik er 1 heb van de 311k. Maar hij gaat mooi terug naar de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
dnbo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:21:
Ik heb mijn N5 op 23 november bij Saturn Spijkenisse besteld.... vandaag maar eens gebeld wanneer levering verwacht wordt, en ze hebben geen idee. :X Ik baal hier wel een beetje van ondertussen, vooral als ik lees dat er mensen zijn die hem deze week hebben besteld en hebben opgehaald of thuisbezorgd hebben gekregen. |:(
Heb de afgelopen dagen ook bij verschillende webshops gekeken, maar tot nu toe nog geen succes. Ik sta nu in ieder geval wel op de notificatielijst van Coolblue :/
Notificatielijst heb je weinig aan. Hij is al zeker twee keer weer op voorraad gekomen en heb niets ontvangen :\ ... Gewoon goed in de gaten houden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
stimmits schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:41:
[...]

Notificatielijst heb je weinig aan. Hij is al zeker twee keer weer op voorraad gekomen en heb niets ontvangen :\ ... Gewoon goed in de gaten houden dus!
De notificatielijst van Coolblue werkt volgens mij ook op volgorde van aanmelding. De eerste 2 keren heb ik ook geen melding gehad. Afgelopen woensdag kreeg ik de mail en SMS.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:02:
[...]

De notificatielijst van Coolblue werkt volgens mij ook op volgorde van aanmelding. De eerste 2 keren heb ik ook geen melding gehad. Afgelopen woensdag kreeg ik de mail en SMS.
Oh, als dat het geval is zal ik nog redelijk wat mailtjes krijgen 8)7 ...

Nu toch al bij SM besteld. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09-2024
Logitech1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:10:
Ik ook. Ga hem nu ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

millerman_sf schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:24:
Yep, de Play Store. Die vriend van me heeft het gewoon op eigen titel besteld, ik heb het geld naar hem overgemaakt. Voor hetzelfde geld als de 16GB hier, heb ik nu de 32GB.
Humm, niet netjes van de duitse play store, Ik zit nu 18 dagen te wachten. Zijn er nog meer mensen die zo lang wachten op hun levering van uit de duitse play store? (Het gaat om het zwarte model, 32GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
The Deaken schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:02:
[...]

Dan zou ik er maar eens een telefoontje aan wagen!
Vandaag een pakketje van PostNL gemist, na de KG code hebben ingevoerd bij mijnpakket.nl kwam ik uit bij

Euroweg 20
3825HD AMERSFOORT
Verzenddatum: do 12 dec 2013

Laat dit nou net het adres van PhoneHouse zijn :o

Dus verwacht hem nu maandag tussen 11.30-13.30 :)

Besteld bij PhoneHouse op 1 december.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Jummy op 13-12-2013 15:06 ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08 16:54
Nexus binnen :), helaas mijn simkaart uit mijn sgs 2 dusdanig verknipt / te oud dat deze niet herkent wordt, resultaat: een rustig weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Mr. Jummy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:05:
[...]

Vandaag een pakketje van PostNL gemist, na de KG code hebben ingevoerd bij mijnpakket.nl kwam ik uit bij

Euroweg 20
3825HD AMERSFOORT
Verzenddatum: do 12 dec 2013

Laat dit nou net het adres van PhoneHouse zijn :o

Dus verwacht hem nu maandag tussen 11.30-13.30 :)

Besteld bij PhoneHouse op 1 december.
Top! kon haast ook niet anders aangezien jij eerder dan ik had besteld. Dat wordt een lang weekend voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACvD
  • Laatst online: 16-08 15:44
Tip! Bel Saturn Utrecht, zij hebben ze binnen gekregen. Ik weet niet hoeveel er in de verkoop zijn gegaan, maar nooit geschoten is altijd mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een LG Nexus 5 zoeken, bij Saturn Hoofddorp hadden ze er nog 9 liggen vandaag!
Waren vandaag binnen gekomen. Waarvan ik er vanmiddag 1 heb gekocht. Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
The Deaken schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:33:
[...]

Top! kon haast ook niet anders aangezien jij eerder dan ik had besteld. Dat wordt een lang weekend voor ons :)
Het enige wat ik raar vond is dat mijn ordernummer niet bestond bij mijnorderstatus.nl
En het scheelt dat ik dit weekend weg ben. En voor de geïnteresseerden, kwam net langs Saturn Venlo en ze hadden er net zoals gister nog 3 stuks liggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:52
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:47:
[...]

Humm, niet netjes van de duitse play store, Ik zit nu 18 dagen te wachten. Zijn er nog meer mensen die zo lang wachten op hun levering van uit de duitse play store? (Het gaat om het zwarte model, 32GB)
millerman_sf heeft waarschijnlijk - net zoals mij - een witte 32GB besteld, deze zijn momenteel gewoon op voorraad in de Duitse google play store (mogelijks dus nog van de oude batch met eventueel losse knoppen en kleinere openingen in speakergrill).

Zelf heb ik woensdag een witte 32GB besteld, is gisteren verzonden (vanuit hun depo in Nederland...) en deze komt maandag aan bij mailboxde. Prima service dus bij de google play store. De 16GB modellen worden vermeld met een levertijd langer dan 2 weken, beide 32GB modellen zijn momenteel in stock ("Leaves warehouse in 1 - 2 business days").

[ Voor 7% gewijzigd door logion op 13-12-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Ik kreeg mijn nexus gisteren binnen. Was erg blij ermee, maar bij de eerste setup overleed mijn nexus gelijk :-( Hij bleef in slaapstand staan en met geen mogelijkheid werd die wakker totdat hij gloeiend heet uitging. Daarna vage strepen op het scherm, en rare geluiden. Heb met coolblue afgesproken dat ik hem langs breng in amsterdam morgen, en zodra er een nieuwe voorraad is krijg ik een nieuw toestel opgestuurd, dat zal volgende week zijn zeiden ze.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staan de versies die je hebt,
310 of 311 of 312?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Serienummer, onder de doos.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 311, is dat al de versie met grotere speakergrills en opgeloste losse knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja hoor. Kan je gewoon op tweakers terugvinden. Mensen zijn niet helemaal overtuigd of dit de verbeterde versie is omdat de speakergaatjes nog net zo klein zijn. Maar de knoppen zijn schijnbaar beduidend beter en het aantal dode pixels in deze batch ook.

Mijn toestel is in ieder geval in orde. Wellicht kun je je vraag beter stellen en/of zoeken in deze thread. Dit is immers het levertijden/prijzen topic.

[ Voor 56% gewijzigd door FREAKJAM op 13-12-2013 22:36 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn gsm al een dag toch 2 foutjes oogemerkt;
-powerbutton rattelt
-light bleed in de rechterbovenkant.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/x20xmo.jpg
Op deze foto staat het er eig veel erger op dan het eig is door slechte camera.

Ben aan het twijfelen of ik hem zou terugzenden of niet
En hoeveel tijd heb je eigenlijk om hem te ruilen? Want heb geen zin voor opnieuw beginnen te wachten op mn n5 :/

Als ik het goed begrijp valt dit onder garantie en niet retouren?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net vanavond om 20:45 mijn nieuwe Nexus 5 opgehaald in de MM in Emmen!
Voor de volgende morgen, er lag er nog 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmachielsen
  • Laatst online: 10-09 11:27

jmachielsen

Red Alert

Even een tip: wanneer je met Neteller bestelt via hun virtuele creditcard en je weet net als ik niet 100% zeker wat je nou in Google Wallet moet gebruiken als billing address.....zet dan niet slechts 410 euro op je Neteller tegoed.

Iedere 'fout' en 'proberen' kost je namelijk tijdelijk 1 euro die Google charged op je card om te testen of ie bestaat. Ik had net nog maar 405 euro en eindelijk dat adres goed, ging de transactie alsnog 'fout' bij Google Play, maar zonder echt nuttige melding.

Ook Neteller is niet geweldig inzichtelijk, maar als je bij 'History' of 'Money Out' kijkt zie je een overzicht met transacties op je virtuele kaart.

Zo maar ff een tip die het leven gemakkelijker kan maken!

Turtles & Coffee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:02
Vanavond naar de mediamarkt geweest om een nieuwe tv te halen voor me zwager. Toch even kijken voor de N5. Demo model zag er goed uit en toch maar even vragen of ze hem hebben maar ging er niet vanuit. Zegt die kerel heel leuk van ja we hebben 10 zwarte liggen dus als je wit wilt dan moet je op de bestel lijst. Nou doe maar een zwarte dan :D Nu beetje kijken hoe Android werkt aangezien ik vanaf een iPhone kom. Mediamarkt Ede trouwens voor de mensen die er ook 1 willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt prima hier, trouwens is er in Android 4.4.2 de SMS lek ''gedicht'' dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg blij met de Nexus 5 die ik in de VS had gekocht. Tja geen LTE in Europa maar 3G icm wifi is voor mij de kosten besparing waard. Ik heb in totaal 320 euro voor een 32GB model uitgegeven. Geen geld in vergelijking met de prijzen in europa.
Scherm in vergelijking met de Samsung S3 viel in eerste instantie wat tegen. Kleuren wat minder "sprekend". Toch valt me nu op dat bij 1:1 vergelijking van een foto je uiteindelijk meer details ziet op de Nexus 5. Dat had ik op zich niet verwacht van een toestel dat geen Amoled heeft en zoiezo een lager prijspunt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Gisteren mijn Nexus 5 ontvangen van gsmwijzer.nl. Ben echt zeer tevreden. Lekker snel, mooi scherm etc. Simtray ligt netjes verzonken. Knoppen lijken wel iets speling te hebben, maar ik vind dit niet storend. Ze rammelen niet in ieder geval. En ik denk dat het zelfs niet goed is als knoppen helemaal strak in een behuizing zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Buffalo op 14-12-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buffalo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:38:
Gisteren mijn Nexus 5 ontvangen van gsmwijzer.nl. Ben echt zeer tevreden. Lekker snel, mooi scherm etc. Simtray ligt netjes verzonken. Knoppen lijken wel iets speling te hebben, maar ik vind dit niet storend. Ze rammelen niet in ieder geval. En ik denk dat het zelfs niet goed is als knoppen helemaal strak in een behuizing zitten.

Ik heb trouwens tot mijn verbazing bij mijn bestelling van gsmwijzer Soul SL49 oordopjes gekregen. Is hier iemand die ik daar blij mee kan maken? Hij zit nog in een gesealde verpakking. Voor 35 euro wil ik ze opsturen.
Lees de topic-warning eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Zojuist mijn Nexus 5 opgehaald bij de Phone House in Oldenzaal! Super service weer! Marco bedankt! Heeft op zijn vrije dag nog dit toestel voor mij apart gehouden

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een hoesje voor m'n Nexus 5, bij Mediamarkt hebben ze alleen hoesjes voor Galaxy S4 modellen (max.) daar past het toestel helaas niet in.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, je zit sowieso in het verkeerde topic, dus kijk eens hier zou ik zeggen.
Ik wacht zelf op de officiele hardshell van LG.

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 14-12-2013 17:57 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:44:
Ik zoek een hoesje voor m'n Nexus 5, bij Mediamarkt hebben ze alleen hoesjes voor Galaxy S4 modellen (max.) daar past het toestel helaas niet in.

Iemand tips?
Ik haal al mijn hoesjes bij noreve. Zeker niet goedkoop, maar wel een geweldige kwaliteit.
Ze hebben op het moment 2 modellen voor de nexus 5. Leverbaar in 12 soorten leer en 12 kleuren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:44:

Iemand tips?
Gewoon bestellen via internet?

- http://www.gsmpunt.nl/accessoires/lg/nexus-5/hoesjes

Zitten verschillende soorten hoesjes bij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Laatst online: 19-04-2021
Via de Duitse google playstore dan maar gehaald, scheelt me ~50€. 32gb wou ik niet.

20 december wordt ie verstuurd, weet iemand hoe lang het dan duurt totdat ie gewoon op Duits adres dan zal arriveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 11:16
Afgelopen dinsdag geld overgemaakt naar huifkar.de, vandaag mijn nexus 5 32gb al binnen van de Duitse play store, geweldige oplossing voor mensen die ook moeite hebben met 16gb en niet met hun credit card in de duitse play store konden bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:52
October schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:53:
Via de Duitse google playstore dan maar gehaald, scheelt me ~50€. 32gb wou ik niet.

20 december wordt ie verstuurd, weet iemand hoe lang het dan duurt totdat ie gewoon op Duits adres dan zal arriveren?
Ik vermoed dat hij op 24 december zal arriveren bij mailboxde. Mijn exemplaar is afgelopen donderdag verzonden en komt (normaal) maandag bij mailboxde aan.
Isotope5004 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:59:
Afgelopen dinsdag geld overgemaakt naar huifkar.de, vandaag mijn nexus 5 32gb al binnen van de Duitse play store, geweldige oplossing voor mensen die ook moeite hebben met 16gb en niet met hun credit card in de duitse play store konden bestellen.
Vandaag binnen bij huifkar of vandaag binnen jou thuis? :) Ik verwacht mijn exemplaar woensdag of donderdag (afhankelijk van hoelang de verwerking en zending bij mailboxde duurt). Van bestelling tot levering bij mij thuis, zal dan een weekje geduurd hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door logion op 14-12-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Zondag 8-12 Nexus 5 32 GB zwart besteld in de Duitse playstore
Woensdag 11-12 ontvangen bij Mailboxde.com en naar DHL met service priority en verzekerd tot 500 euro
Vrijdag 13-12 aankomen in Keulen en verstuurd naar Nederlandse transporteur
Zaterdag 14-12 interne Nederlandse actie door transporteur

En dit noemt DHL priority? :/
Wat een bagger bedrijf is dat zeg, laatste keer dat ik daar iets mee laat versturen :|.

Als ik iets bij Amazon.de bestel is het 1,5 dag later in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPhill
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Mijn nexus 5 een tijdje geleden bij http://www.huifkar.de/ besteld. Mijn nexus4 had ik er ook besteld dus communicatie is gelijk via de mail gegaan.

Voor de tweede keer een erg snelle levering. Het wachten was alleen even op de 32gb versie die niet op voorraad was in de playstore.

totaal 443 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 11:16
logion schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:11:
[...]

Ik vermoed dat hij op 24 december zal arriveren bij mailboxde. Mijn exemplaar is afgelopen donderdag verzonden en komt (normaal) maandag bij mailboxde aan.

[...]

Vandaag binnen bij huifkar of vandaag binnen jou thuis? :) Ik verwacht mijn exemplaar woensdag of donderdag (afhankelijk van hoelang de verwerking en zending bij mailboxde duurt). Van bestelling tot levering bij mij thuis, zal dan een weekje geduurd hebben.
Vandaag (gisteren nu) bij mij in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Ik hoop dat ik mijne ook eens een x kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:12
Saturn in Groningen heeft er volgens mij genoeg liggen op dit moment.
Ik had hem zelf via de webshop besteld -> dode pixel
Zaterdag naar Saturn Groningen gegaan en een nieuwe mee gekregen -> dode pixel
Weer zaterdag terug gegaan en een nieuwe mee gekregen -> perfect :D

Overigens mocht ik niet meer de Nexus 5 retour sturen via internet mocht er iets mis mee zijn, omdat ik hem had omgeruild in de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht, ik wacht sinds 10 november op de Nexus 5 white van studentmobiel.

Na fatsoenlijk stalken kreeg ik het volgende bericht:
"De Nexus 5 is deze week binnen gekomen. Anders dan verwacht hebben wij enkel de zwarte versie van de Nexus 5 ontvangen. De witte versie is door zijn hoge populariteit helaas zeer slecht leverbaar.
Wij verwachten weer een levering in week 52. Onze excuses voor de langere levertijd."

Wat duurt het wachten lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:39:
*Zucht, ik wacht sinds 10 november op de Nexus 5 white van studentmobiel.

Na fatsoenlijk stalken kreeg ik het volgende bericht:
"De Nexus 5 is deze week binnen gekomen. Anders dan verwacht hebben wij enkel de zwarte versie van de Nexus 5 ontvangen. De witte versie is door zijn hoge populariteit helaas zeer slecht leverbaar.
Wij verwachten weer een levering in week 52. Onze excuses voor de langere levertijd."

Wat duurt het wachten lang.
Wel vreemd... Op de Playstore site is juist de witte versie binnen een paar dagen leverbaar, en de zwarte (door hoge vraag) 1-2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mowtje
mowtje schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:46:
[...]

Wel vreemd... Op de Playstore site is juist de witte versie binnen een paar dagen leverbaar, en de zwarte (door hoge vraag) 1-2 weken...
Volgens mij is de zin "De witte versie is door zijn hoge populariteit helaas zeer slecht leverbaar.
Wij verwachten weer een levering in week 52." ook een beetje onzin. Over het algemeen is de zwarte idd veel populairder dan de witte. Ze hebben hem niet ontvangen en doen daar heel verbaast over. Dat terwijl andere providers al wel eerder aan hun klanten hadden aangegeven dat ze in week 50 alleen de zwarte zouden ontvangen.

Slechte communicatie van studentmobiel.

Na zo lang wachten verwachten we natuurlijk wel een leuk kerstcadeautje bij de levering van de Nexus ; )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:38:
@mowtje
[...]

Volgens mij is de zin "De witte versie is door zijn hoge populariteit helaas zeer slecht leverbaar.
Wij verwachten weer een levering in week 52." ook een beetje onzin. Over het algemeen is de zwarte idd veel populairder dan de witte. Ze hebben hem niet ontvangen en doen daar heel verbaast over. Dat terwijl andere providers al wel eerder aan hun klanten hadden aangegeven dat ze in week 50 alleen de zwarte zouden ontvangen.

Slechte communicatie van studentmobiel.

Na zo lang wachten verwachten we natuurlijk wel een leuk kerstcadeautje bij de levering van de Nexus ; )
Ik hoop het voor je... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:38:
@mowtje
[...]

Wij verwachten weer een levering in week 52."
...
Ik hoop ook week 52. Die week heb ik vakantie, zou zonde zijn als ik op m'n werk zit en de pakketbezorger staat thuis aan de deur |:( Week 52 vice versa...

Ik ga het gewoon goed in de gaten houden, wellicht kan ik bezorgadres nog wijzigen mocht hij deze week op voorraad komen bij SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 00:36
Ik probeer ook al enige tijd om deze telefoon in handen te krijgen, helaas moest ik eerst wachten tot week 50 voordat er überhaupt een levering zou zijn. Ik heb me toen bij coolblue op de notificatielijst gezet, maar geen bericht ontvangen toen deze leverbaar was.

Nu zijn we een week verder en ik krijg het gevoel dat het weer niet zo lekker zal gaan lopen via coolblue. Daarom wilde ik vandaag proberen om contact op te nemen met Saturn of Mediamarkt, dan zou ik mogelijk langs kunnen gaan als ze er nog een paar op voorraad hebben. Helaas is "even" bellen makkelijker gezegd dan gedaan.

Saturn Rotterdam is simpelweg niet te bereiken via telefoon, verbinding wordt verbroken als je IETS kiest in het menu. Saturn Spijkenisse hang je 10 minuten aan de lijn zonder dat er ook maar opgenomen wordt en de verbinding verbreekt gewoon na een tijdje.

Mediamarkt Alexandrium heeft hetzelfde probleem, na heel vaak "even geduld, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" gehoord te hebben, heb ik zelf de verbinding verbroken.

Bij Mediamarkt Centrum en Rijkswijk heb ik wel iemand te pakken kunnen krijgen, er werd mij verteld dat er volgens de computer WEL een voorraad is maar ze krijgen niemand van het magazijn te pakken om dit ook te kunnen checken.

Al met al vind ik de bereikbaarheid (via telefoon) zeer slecht. Ik wordt teruggebeld zodra ze iets hebben vernomen van het magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:35
Eindelijk is mijn zwarte Nexus 5 met 32GB ruimte binnen vanuit de Duitse Google Play Store. Hij is natuurlijk langs Mailboxde.com gekomen en vervolgens via GLS naar Nederland gekomen.
Kosten: 408,99 Euro(Moneybookers/Skrill creditkaart) voor toestel en verzending naar mailboxde.com
en natuurlijk 16,76 Euro(Paypal) voor Mailboxde.com voor de verzending naar Nederland.

De hele route heb ik op ScribbleMaps eens nagetekend. De route begint in West-Duitsland en komt in Nurnberg langs de buren van UPS op de weg naar Nederland. |:(

En nu ligt hij onder de Kerstboom...

[ Voor 10% gewijzigd door Groentjuh op 16-12-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Groentjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:23:
En nu ligt hij onder de Kerstboom...
De paar dagen wachten kunnen er dan ook nog wel bij :) toch

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:35
Pierre61 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:28:
[...]

De paar dagen wachten kunnen er dan ook nog wel bij :) toch
Waarschijnlijk krijg ik komende week(of weken) ook nog een Acer Liquid S2 binnen, waar ik 4 à 5 weken mee mag spelen op Simyo's 4G netwerk.. Dus die Nexus 5 komt pas in Januari pas in actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

:w, ik ga jullie verlaten
Na 15 lange dagen wachten (phonehouse online) is net mijn N5 afgeleverd.

Veel succes met wachten (het is het zeker waard!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 14:45

Erikz.nl

professioneel prutser

Ik sta op de waarschuwingslijst bij Coolbue. MM Alphen en Zoetermeer is hij niet te krijgen (contact gehad). Phonehouses in Leiden hebben hem ook niet, Belcompany evenmin.

[ Voor 7% gewijzigd door Erikz.nl op 16-12-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij Saturn Groningen liggen er nog een paar zwart 16GB. Kom er net vandaan. Revisie 2 volgens het nummer onder op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
SM heeft nu op de site staan verwacht week 52 -_- hoe zit dat met de reeds bestelde klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl

Erikz.nl

professioneel prutser

Nou, toch ineens bezitter van een Nexus 5.

Blijkbaar was alleen het witte model uitverkocht bij MM Zoetermeer. Er stonden nog 6 zwarte toestellen incl. het toestel dat nu de mijne is in de vitrine. Voor een tweaker die in de buurt van Zoetermeer woont: go get one!

[ Voor 8% gewijzigd door Erikz.nl op 16-12-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen88
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 14:26
Hoi allemaal,

Ik had paar dagen geleden via de Huifkar in Duitsland een Nexus 5 32 GB besteld, had hem binnen 3 dagen in huis. alle kosten bij elkaar 442 euro. Zeker een aanrader. Mocht je meer willen weten DM mij. of kijk op http://www.huifkar.de/ .

edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door Tiemen88 op 16-12-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Tiemen88 schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:23:
Hoi allemaal,

Ik had paar dagen geleden via de Huifkar in Duitsland een Nexus 5 32 GB besteld, had hem binnen 3 dagen in huis. alle kosten bij elkaar 442 euro. Zeker een aanrader. Mocht je meer willen weten DM mij. of kijk op http://www.huifkar.de/ .

edit: typo
Ben van plan om hem over 1 tot 3 weken ook via Huifkar te bestellen... 3 dagen is wel heel snel ja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mediamarkt in Deventer had gisteren nog 10 zwarte modellen op voorraad. Batchnummer onbekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl

Erikz.nl

professioneel prutser

Paradise schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:59:
Mediamarkt in Deventer had gisteren nog 10 zwarte modellen op voorraad. Batchnummer onbekend..
Mijn MM Zoetermeer model is een 311 serie model. Kleine speakergaten, geluid is echter ok, knoppen maken geen herrie en geen dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dujardinn
  • Laatst online: 03-02-2021
De 311K batch versie is dus niet zondermeer de aangepaste versie met grotere speakergrill, strakkere knoppen, beter simkaartslot en etc. ? Er zijn dus ook 311k versies in omloop waar deze aanpassingen niet zijn doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
SM mobiel heeft mij zojuist belooft het toestel volgende week op te sturen -_- dan zit je dus mooi met de feest dagen en heb ik hem pas volgnd jaar... Hoe hou ik dit vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord of recent ontvangen van Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Na weken te hebben gewacht heb ik hem afgelopen weekend ontvangen. Na 2 dagen testen kom ik er toch echt achter dat het een te groot toestel voor mij is :( Zucht!
Geen V&A linkjes in topics aub :)

[ Voor 27% gewijzigd door janvanduschoten op 18-12-2013 09:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmachielsen
  • Laatst online: 10-09 11:27

jmachielsen

Red Alert

En jawel hoor. Order is morgen bij mailboxde binnen, daarna gaat ie naar mij op weg.
Hopelijk hopelijk hopelijk heb ik hem dan vrijdag.....aangezien ik die dag toch thuiswerk moet dat goed komen :)

Dan gaan we eindelijk de Samsung Galaxy S modelletje 1 met pensioen sturen, het werd tijd.

Turtles & Coffee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Laatst online: 19-04-2021
Zaterdag besteld in Duitsland (playstore), nu al binnen! Lekker snel zo! Had ik maand geleden al moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
Denk dat het nog wel een beste tijd zal gaan duren bij SM. Als ik zie dat mensen wie begin november hebben besteld hem nog niet binnen hebben... ik stel me in op week 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Cas. schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:32:
Denk dat het nog wel een beste tijd zal gaan duren bij SM. Als ik zie dat mensen wie begin november hebben besteld hem nog niet binnen hebben... ik stel me in op week 2..
De verkoper die ik vandaag sprak hoopte volgende week alle reserveringen iig de deur uit te doen. Dus laten we dat hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

jmachielsen schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:22:
En jawel hoor. Order is morgen bij mailboxde binnen, daarna gaat ie naar mij op weg.
Hopelijk hopelijk hopelijk heb ik hem dan vrijdag.....aangezien ik die dag toch thuiswerk moet dat goed komen :)

Dan gaan we eindelijk de Samsung Galaxy S modelletje 1 met pensioen sturen, het werd tijd.
Verwacht er maar niet teveel van, die van mij is vorige week woensdag door Mailboxde met DHL Weltpaket premium verstuurd en sinds zaterdag is er niets meer met het pakket gebeurd.
Na het geforceerd verversen van de track & trace pagina blijkt het pakketje te zijn afgeleverd. Even kijken! :o

[ Voor 14% gewijzigd door spacer op 17-12-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De witte wordt gewoon minder geproduceerd, blijkbaar omdat er veel meer zwarte reserveringen zijn.
Je zult dus nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dujardinn
Heeft iemand al enig idee wanneer de Nexus 5 weer bij Coolblue te bestellen is? (dag en dagdeel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dujardinn schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:05:
Heeft iemand al enig idee wanneer de Nexus 5 weer bij Coolblue te bestellen is? (dag en dagdeel?)
Meld je aan bij Coolblue dan krijg je een email wanneer die weer beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dujardinn
Pierre61 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:31:
[...]

Meld je aan bij Coolblue dan krijg je een email wanneer die weer beschikbaar is
Zover was ik al. Ik heb me al weken geleden aangemeld. Van die sms of mail bij voorraad heb ik nog niets gezien of gehoord. Daar klagen al meerdere op dit forum over. Vorige week woensdag toen er voorraad was hebben veel mensen niets gekregen. Voirge week konden echter wel enkele forumgebruikers zeggen dat woensdag of donderdags de voorraad online werd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Zojuist mail van Bol.com, bestelling is verzonden!
Besteld op 5 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zojuist mogen ophalen bij de MM Breda.
29 November besteld.
Vorige week gemaild over een mogelijke leverdatum. Antwoordt was begin deze week.
Vanochtend werd ik gebeld.
Het is de 311k versie. Mij werd verteld dat ze er nog een paar hadden liggen en ze snel de deur uit gingen.

Voor degene die nog aan 't wachten zijn. Sterkte. Het is het waard.
In ieder geval voor mij. Ik ging van een Nokia N82 over naar de N5.
It's almost like magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:38
Armend123 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:13:
Zojuist mail van Bol.com, bestelling is verzonden!
Besteld op 5 december.
Wat stond er bij jou bij "Verwacht rond:"? Ik heb op 11 december bij Bol besteld en er staat nu "Verwacht rond: 27-12-2013". Levertijd stond ten tijde van bestelling op 5-10 werkdagen. Sinds vandaag staat de levertijd op 12 werkdagen.
Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.