Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slurpgeit schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:22:
Dat staat er toch gewoon bij?

[...]
. Daarnaast staat óók nog:

[...]
dat is gek....
Bij mij staan die meldingen niet :|
Maar ik heb pas vandaag een email gekregen dat mn nexus is verstuurd dus na 8en kijk ik nog een keer

Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Net de zwarte 32Gb versie bij de huifkar besteld. 2 tot 3 weken levertijd volgens de duitse play store.
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen was de mijne vanochtend verzonden vanaf GSWijzer, besteld op 18 november. Succes aan iedereen die hem nog moet krijgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:13:
Na de lunch besteld, krijg net SMS dat hij er om 18.35 is :) Coolblue wellicht niet de goedkoopste, maar ze doen het wel.
Hoeveel betaal je voor die extra service van gelijk bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapperbol schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:44:
Die van mij is vandaag binnen gekomen van de Saturn (dinsdagochtend besteld).
Was gelukkig op tijd van werk vertrokken, Track&Trace zei dat ze tussen 16:00-18:00 langs zouden komen maar de postbode stond er al om 14:00 :S

In ieder geval moet die van mij terug in verband met een dode pixel.
Zodra hij weer beschikbaar is op de Saturn site bestel ik m meteen weer om hem deze keer af te halen.
Als hij dan op tijd binnen komt bij het filiaal kan hem komende zaterdag meteen even omruilen ;)
Is het een hinderlijke dode pixel? Volgens mij heeft 1 op 3 N5s een dode pixel. Soms meerdere, dat is helaas een bekend probleem. Kan best dat je volgende ze ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:52
Zonet een witte 32GB besteld bij de Duitse google play store voor 409 euro (incl 10 euro shipping). Op de store page wordt 1-2 dagen vermeld voor shipping, in de bevestigingsmail spreekt men echter van "Leaves warehouse by December 16, 2013." Alle andere modellen hebben momenteel langere leveringstermijnen.

Qua bestelprocedure heb ik deze methode gevolgd en dit werkte perfect: ilhanko in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen". Doordat mijn Belfius (Belgische bank) MC werd geweigerd door de play store, was ik wel verplicht om een virtual master card. Ik heb gekozen voor Neteller. Het gebruik hiervan is volledig gratis (zolang je geld overschrijft via Europese overschrijving). De enige meerkost die ik in dit geval betaal, is de zending van mailboxde naar België. Wat zo'n 20tal euro extra zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:37:
[...]

Is het een hinderlijke dode pixel? Volgens mij heeft 1 op 3 N5s een dode pixel. Soms meerdere, dat is helaas een bekend probleem. Kan best dat je volgende ze ook heeft.
Is LG zo lui of zijn die schermen van slechte kwaliteit? Die Chinese smartphones van 200 euro (met full hd scherm) hebben een betere QC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:37:
[...]

Ik denk dat de pixel opzich niet zo zichtbaar is, maar als hij je eenmaal is opgevallen dan kijk je elke keer naar die dode pixel.

Wat ik in ieder geval wel weet, is dat ik net zolang terugga (mits ik een dode pixel heb) tot ik een exemplaar zonder dode heb, want je kunt me dan zeikerig vinden, maar ik moet er ten slotte 2 jaar naar kijken :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:41:
[...]

Is LG zo lui of zijn die schermen van slechte kwaliteit? Die Chinese smartphones van 200 euro (met full hd scherm) hebben een betere QC.
Wat de reden is weet ik niet maar het is wereldwijd erkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:43:
[...]

Wat de reden is weet ik niet maar het is wereldwijd erkend.
Ik vind het eigenlijk best raar, ik heb hier pakweg 30 schermen in huis en nog NOOIT 1 dode pixel gehad, heb ik nu zo'n geluk of heeft alleen LG hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:41:
[...]

Ik denk dat de pixel opzich niet zo zichtbaar is, maar als hij je eenmaal is opgevallen dan kijk je elke keer naar die dode pixel.

Wat ik in ieder geval wel weet, is dat ik net zolang terugga (mits ik een dode pixel heb) tot ik een exemplaar zonder dode heb, want je kunt me dan zeikerig vinden, maar ik moet er ten slotte 2 jaar naar kijken :)
Als het echt hinderlijk is uiteraard wel. Maar als het er 1 is zie je hem vaak niet als ie niet midden in het scherm zit, zeker niet bij bepaalde kleur achtergrond. Dan laat ik het lekker. Net als een nieuwe fiets, in het begin ben je zuinig, zet je hem op de standaard en is elk krasje drama. Na een maand flikker je hem tegen de grond en boeit het je eigenlijk niet meer. Als ie maar lekker fietst, die krasjes zie je dan niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

alwaysleft schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:18:
[...]

Hoeveel betaal je voor die extra service van gelijk bezorgen?
17,95 dus zoals de link eronder laat zien :) Morgen de hele dag op pad en dan kan je weer een dag extra wachten als je ze net mist. Nu heb ik hem (18.38 was hij inderdaad binnen) mooi ingesteld en draaiend, kan hij morgen dienst doen :)

Alle pixels werken hier overigens :p

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 11-12-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:47:
[...]

Als het echt hinderlijk is uiteraard wel. Maar als het er 1 is zie je hem vaak niet als ie niet midden in het scherm zit, zeker niet bij bepaalde kleur achtergrond. Dan laat ik het lekker. Net als een nieuwe fiets, in het begin ben je zuinig, zet je hem op de standaard en is elk krasje drama. Na een maand flikker je hem tegen de grond en boeit het je eigenlijk niet meer. Als ie maar lekker fietst, die krasjes zie je dan niet meer :P
Nou, ik ben daar een apart type in :P

Ik hoop zo verschrikkelijk erg dat de telefoon er morgen is, dan zijn jullie van me af (het valt nu toch wel mee?) en kan ik weer blij zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08 11:32
ik heb een mail gehad van coolblue dat ie verzonden is.
Morgen dus in huis, idd op postnl kan ik nu niet kijken hoelaat dat hij komt ik hoop dat ik dat morgen wel kan kijken voor ik naar school ga (mijn nederlands pw gaat ook niks worden XD gelukkig zit ik vanaf half 11 voor het raam te wachten XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x Nexus 5 32GB aangekomen bij mijn contact in Duitsland. +- nog 2 dagen wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:05:
[...]

Nou, ik ben daar een apart type in :P

Ik hoop zo verschrikkelijk erg dat de telefoon er morgen is, dan zijn jullie van me af (het valt nu toch wel mee?) en kan ik weer blij zijn :D
Valt nu mee hoor, er komen wat positieve opmerkingen uit je (af en toe) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mijn Nexus 5 is ook eindelijk onderweg vanuit Belsimpel.nl ( vanmiddag om half 6 besteld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Ja, hij is eingelijk aangekomen! *O*
Ik had hem op 7 november besteld bij de MM webshop.
Geweldig toestel gewoon. Het wachten helemaal waard.

Nu enkel nog een sleeve ervoor vinden en dan zitten we goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
fluffy1 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:16:
Ja, hij is eingelijk aangekomen! *O*
Ik had hem op 7 november besteld bij de MM webshop.
Geweldig toestel gewoon. Het wachten helemaal waard.

Nu enkel nog een sleeve ervoor vinden en dan zitten we goed.
ik heb gisteren een hardcase vesteld voor 2 dollar uit china die komt over 3 weken binnen ongeveer denk ik. tot die tijd heel voorzichtig zijn met mn nexus als ie morgen binnen komt yay :D

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:12
@Boudje01

Bij mij zit de pixel midden in het scherm, niet enorm hinderlijk
Maar ik weet dat ik een zeikerd ben op dit gebied, als ik €400 uitgeef aan een apparaat, verwacht ik ook iets wat 100% in orde is.

Als ik een fiets zou kopen en ik zie van te voren al dat er een krasje op zit ga ik ook niet de volle mep betalen ;)

Verwijderd

MediaMarkt Eindhoven niks gehoord, vanavond even naartoe om order te annuleren (misschien wel problemen met parkeren aangezien PSV moet voetballen), maar daar wel ff de quickcase kopen :p

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren langs de MM Arnhem geweest om mijn order te annuleren, ze konden mij daar vertellen dat ze hem deze week niet meer binnen kregen maar volgende week zou hij er toch echt moeten zijn. Helaas voor hun komt die van mij vandaag binnen vanuit belsimpel.nl dus alsnog geannuleerd.

Ben benieuwd want de status staat al op uitlevering :D

Verwijderd

Flapperbol schreef op donderdag 12 december 2013 @ 06:48:
@Boudje01

Bij mij zit de pixel midden in het scherm, niet enorm hinderlijk
Maar ik weet dat ik een zeikerd ben op dit gebied, als ik €400 uitgeef aan een apparaat, verwacht ik ook iets wat 100% in orde is.

Als ik een fiets zou kopen en ik zie van te voren al dat er een krasje op zit ga ik ook niet de volle mep betalen ;)
Midden in het scherm is ook wel irritant, maar als ie linksonder of ergens helemaal bovenin zit dan heb ik er minder moeite mee. Met name omdat ik weet hoe lang het eventueel kan duren voordat ik een nieuwe heb, en dan moet ik hopen dat die wel ok is.

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:12:
Gisteren langs de MM Arnhem geweest om mijn order te annuleren, ze konden mij daar vertellen dat ze hem deze week niet meer binnen kregen maar volgende week zou hij er toch echt moeten zijn. Helaas voor hun komt die van mij vandaag binnen vanuit belsimpel.nl dus alsnog geannuleerd.

Ben benieuwd want de status staat al op uitlevering :D
Dat bedoel ik dus.
Ben pas om 16:00 thuis...

En dan zie ik bij t&t:
Bezorgdatum:
vandaag
15:00-17:00

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:28:
[...]

Dat bedoel ik dus.
Ben pas om 16:00 thuis...

En dan zie ik bij t&t:
Bezorgdatum:
vandaag
15:00-17:00
Najah wees aan de ene kant blij, je weet wanneer hij eventueel kan komen. Bij mij is de verzender DPD en die geeft aan: hij is onderweg dus vandaag komt hij binnen maar we vertellen lekker niet tussen hoe laat (in iets andere woorden uiteraard :9). Gelukkig komt hij hier op het werk aan, maar als hij later dan 16:00 aan moet komen ben ik al weer weg, dus hele dag spanning grrr!

Verwijderd

bij mij komt ie tussen 15,30 en 17.30 in

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:42:
bij mij komt ie tussen 15,30 en 17.30 in
Van welke winkel? Met welke vervoerder ?

Verwijderd

niet 1 dode pixel, yes!!!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 14:19 ]

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:47:
[...]

Van welke winkel? Met welke vervoerder ?
vervoerder is TNT
de winkel is Studentmobiel

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Phone house winkel zegt dat ik nr1 op de reserveer lijst sta :) mogelijk dus a.s. zaterdag binnen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Cas.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:56:
[...]

vervoerder is TNT
de winkel is Studentmobiel
Wanneer had je besteld?

Verwijderd

28-11-2013
gisteren is hij verstuurd :)

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:34:
[...]

Najah wees aan de ene kant blij, je weet wanneer hij eventueel kan komen. Bij mij is de verzender DPD en die geeft aan: hij is onderweg dus vandaag komt hij binnen maar we vertellen lekker niet tussen hoe laat (in iets andere woorden uiteraard :9). Gelukkig komt hij hier op het werk aan, maar als hij later dan 16:00 aan moet komen ben ik al weer weg, dus hele dag spanning grrr!
Tja, is 50/50.
Hoop dat ie na 16:00 komt, bij mij komt ie via TNT (PostNL). Moet wel ondertekend worden, dus kan helaas niet bij de buren afgeleverd worden, zodat ik hem daar later kon ophalen.
Afwachten dus, hele dag in spanning op school :p

Verwijderd

Gisteren bij belsimpel besteld en gisteren verzonden . Hij komt vaandag tussen 10:30 en 12:30.
heerlijk ;)

Verwijderd

Lekker dan, mijn ouders zijn dus beide werken. Stel dat ie voor 16:00 bezorgd word, kan niemand hem aannemen (of ik had mijn hond moeten leren om de deur open te doen en te tekenen :p )

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:13:
Gisteren bij belsimpel besteld en gisteren verzonden . Hij komt vaandag tussen 10:30 en 12:30.
heerlijk ;)
2 december bij Belsimpel besteld en na faal op faal nog steeds niet eens verzonden. Vandaag wordt ik door 1 van de managers gebeld, want hoe ze deze bestelling hebben opgepakt is echt absurd!

Signature

Verwijderd

Pakket bezorger is onderweg *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 10:28 ]

Verwijderd

half elf is half elf ;)

Verwijderd

Volgens mij rijdt mijn pakketbezorger in een road train. Om 9.00 kreeg ik al de melding dat de bezorger onderweg is. Verwachte aflevertijd is 16:30 - 18:30 :')

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:32:
Volgens mij rijdt mijn pakketbezorger in een road train. Om 9.00 kreeg ik al de melding dat de bezorger onderweg is. Verwachte aflevertijd is 16:30 - 18:30 :')
Mijne werd op 6:43 op uitlevering gezet, maar wanneer die binnenkomt geen idee. Die van mij gaat denk ik eerst even op vakantie en zal hem dan zeker net afleveren wanneer ik weg ben. :9

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:37:
[...]

Mijne werd op 6:43 op uitlevering gezet, maar wanneer die binnenkomt geen idee. Die van mij gaat denk ik eerst even op vakantie en zal hem dan zeker net afleveren wanneer ik weg ben. :9
Jullie weten dat er meer pakketten in zo'n bus liggen, en dat jullie niet zijn enige klant/regio van de dag zijn?? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:40:
[...]

Jullie weten dat er meer pakketten in zo'n bus liggen, en dat jullie niet zijn enige klant/regio van de dag zijn?? ;)
Toen ik bij de post werkte had ik vaak wel 1 buslading bezorgd in een halve dag

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:40:
[...]

Ik weet hoe het systeem werkt, maar dat maakt het er nog niet minder op dat we met spanning zitten te wachten :9 Vooral aangezien hij bij mij over de dag verspreid kan komen en geen eens een indicatie is gegeven, maar het is het waard. Nog even geduld O-)

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:52:
[...]

Ik weet hoe het systeem werkt, maar dat maakt het er nog niet minder op dat we met spanning zitten te wachten :9 Vooral aangezien hij bij mij over de dag verspreid kan komen en geen eens een indicatie is gegeven, maar het is het waard. Nog even geduld O-)
Ik hoop hem ook vandaag te kunnen onderscheppen al is mijn "time window" niet heel breed, gelukkig weet ik wel dat ie precies ergens tussen de middag komt dus ik hoop net in die periode thuis te kunnen zijn.

Verwijderd

bij mij staat pakketbezorger is onderweg. het geeft geen tijd , hoe kan ik zien hoelaat het komt?

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Net ff ingelogd op mijnorderstatus.nl
Voor het maken van een afspraak en voor de controle van uw gegevens, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 316xxxxxxx. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak.
Meteen ff gebeld natuurlijk en as maandag na goedkeuring van Vodafone krijg ik hem binnen!

Phonehouse, 1 december besteld met verlenging Vodafone.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Verwijderd

Ging wel snel, dinsdag mijn order ge-heractiveert en meteen gisteren bevestiging dat hij is verstuurd. Ik had ze via Twitter gesproken zo van: ''Ik had op Tweakers gelezen dat er mensen zijn die een e-mail hebben gehad dat hij is verzonden, zit die van mij er ook bij?''
En toen zeiden ze ''Ja :)''

Nu maar hopen dat ik op tijd thuis ben :p

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heb hem vandaag toch maar definitief gecancelled bij SM. Jammer, vroeger wel positieve ervaringen met hun.

• Popovic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-08 10:40
Kijk goed bericht:
"Zending kan afgehaald worden op de afhaallocatie bij jou in de buurt"

• Coolfire_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-07 09:24
Goed nieuws gister op saturn.nl besteld vanochtend 9 uur binnen :)

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 14:27
eL_Jay schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:54:
Heb hem vandaag toch maar definitief gecancelled bij SM. Jammer, vroeger wel positieve ervaringen met hun.
Wanneer heb je hem besteld?

Ik zou mijn Nexus 5 vandaag moeten krijgen. :)

• eL_Jay
FandL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:59:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?

Ik zou mijn Nexus 5 vandaag moeten krijgen. :)
8-11, volgens mij werken ze bij SM volgens het last in first out principe en ik lag helaas ergens onder op de stack:(

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

MM alphen had een levering van 5, daar zat ik niet bij. Zojuist besteld bij Belsimpel, als het goed is morgen levering! :)

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Verwijderd

eL_Jay schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:00:
[...]

8-11, volgens mij werken ze bij SM volgens het last in first out principe en ik lag helaas ergens onder op de stack:(
Vreemd inderdaad! Ik heb hem 2 weken later besteld en krijg hem zo. Als je gewoon een zwarte hebt besteld dan lijkt me dat er inderdaad iets is misgegaan. Mijn ervaringen zijn tot nu toe goed bij hun, zou er volgende keer weer bestellen. Maar kan me voorstellen dat jij er anders over denkt.

Verwijderd

Iemand toevallig al een witte in ontvangst mogen nemen bij MM Arnhem?

• Falcoo
eL_Jay schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:00:
[...]

Ik heb hem 21-11 besteld en zou hem vandaag binnen moeten krijgen. Al een mailtje gestuurd naar SM?

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

BierKoning schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:01:
MM alphen had een levering van 5, daar zat ik niet bij. Zojuist besteld bij Belsimpel, als het goed is morgen levering! :)
En binnen 4 minuten de mail dat ze hem hebben ingepakt en dat mn bestelling klaar staat om verzonden te worden. Top :)!

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

• eL_Jay
FandL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:05:
[...]

Ik heb hem 21-11 besteld en zou hem vandaag binnen moeten krijgen. Al een mailtje gestuurd naar SM?
Haha, elke week een mailtje gestuurd en elke week eenzelfde soort reactie; "we verwachten hem volgende week" 8)7 . En dan moet je nagaan dat op het momet van bestellen hij volgens de site op voorraad was.
Het rare is dat ik vroeger (rond 2005) heel positieve ervaringen had bij SM, wellicht is het succes ze naar het hoofd gestegen en zijn ze nu ook zo'n grote anonieme corporatie, die alleen aan geld denken en schijt hebben aan de klant.
Ik ben een shopreviewtje aan het schrijven om andere tweakers te behoeden bij SM te bestellen. Enige voordeel dat ze lijken te bieden is de laagste prijs.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

YEEEY!! _/-\o_ *O*
De mijne is zojuist afgeleverd door DPD vanuit BelSimpel.nl!
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:04:
Iemand toevallig al een witte in ontvangst mogen nemen bij MM Arnhem?
Gisteren nog langs geweest en geannuleerd, hele tijd houden ze je aan het lijntje. Gisteren vermelde de mevrouw mij dat hij deze week niet meer binnen kwam en als alles mee zat volgende week zou komen (zelfde verhaaltje als de afgelopen 3 weken).

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:25:
YEEEY!! _/-\o_ *O*
De mijne is zojuist afgeleverd door DPD vanuit BelSimpel.nl!
Hier hetzelfde.

Ter info; bestelling van 4 december. Niet voor mij dus blijft lekker ongeopend in de doos liggen.

Dus..doei :W

• Yordi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 10:11
Piet91 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:45:
[...]

Hier hetzelfde.

Ter info; bestelling van 4 december. Niet voor mij dus blijft lekker ongeopend in de doos liggen.

Dus..doei :W
Bij mij hebben ze voor het gemak het afleveradres van Pakje Gemakje even verandert naar mijn thuisadres bij BelSimpel :/ erg slordig. En aangezien ik niet thuis ben zal het waarschijnlijk pas zaterdag zijn dat ik hem op kan halen bij het postkantoor.

Laatste keer dat ik iets bestel bij BelSimpel.

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Mijn Nexus 5 is bezorgd op het werk. _/-\o_

Doei :w

Verwijderd

Belt MM mij net op... je telefoon is binnen. Ik heb hem dus geannuleerd.

Verwijderd

Ik zie een hoop positieve berichten (over ontvangst) hier!

Benieuwd of al die mensen nu ook daadwerkelijk naar "het andere onderwerp" op dit forum gaan :)

Ik verwacht hem elk moment dus ik kijk hier af en toe nog maar eens, zou het bijna gaan missen al die frustraties en hoopvolle verwachtingen haha :)

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

De mijne is zojuist ook geleverd op het werk. De mijne is eentje van de 311k batch.
310k - Need to install KitKat
311k - Preinstalled KitKat

[ Voor 39% gewijzigd door FREAKJAM op 12-12-2013 13:10 ]

is everything cool?

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-09 22:56
Mijn nexus 5 is vanochtend om 8:15(!) afgeleverd. Dat is perfect, want ik zou vanaf half 9 de hele dag weg zijn :D

• ACvD
  • Laatst online: 16-08 15:44
Net mijn Nexus opgehaald bij CB. Personeel vond maar dat ik geluk had, dingetje is razend populair. Maar dat wisten we al lang. In ieder geval mijn lesje geleerd, ik bestel niet meer bij mediamarkt. :/

Tot (n?)ooit iOS!

Verwijderd

BINNEN! _/-\o_

Verwijderd

FREAKJAM schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:09:
De mijne is zojuist ook geleverd op het werk. De mijne is eentje van de 311k batch.

[...]
Waar kun je dat zien?

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Serienummer onderkant van je doosje. Serienummer begint met 311K waarschijnlijk. De 11 is denk ik van november, de 10 van oktober.

is everything cool?

Verwijderd

geen dode pixels!!!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

ACvD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:00:
ik bestel niet meer bij mediamarkt. :/
Daar bestel ik zowiezo niks meer, ruk tent. Keer een Nespresso bestelt 3 maanden wachten 8)7
is wel offtopic sorry

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Cas.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat SM mijn gegevens heeft goedgekeurd?
Of ligt dat weer aan de provider?

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Cas. schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:38:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat SM mijn gegevens heeft goedgekeurd?
Of ligt dat weer aan de provider?
Ligt aan de provider. Bij nummerportering verschilt het per provider en heeft Vodafone geloof ik een andere methode om dit te regelen, waardoor dit soms een paar dagen duurt.

Verwijderd

Het is ineens een stuk rustiger op het forum. Er zijn veel blije nieuwe Nexus 5 eigenaren denk ik....

Inmiddels al Bol.com klanten die meer weten?

Verwijderd

MOBIEL IS BINNEN :D:D:D:D
sorry voor zo'n opgelaten reactie ;) maar ik heb er zo lang op gewacht

tot het volgende forum dan :)

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:08
Rednas_N schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:02:
Vandaag besteld en vandaag verzonden bij Coolblue!
Die van mij is ook inmiddels binnen, ben er blij mee. :)

Just do it.

• Easygoin
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 09:19

Easygoin

Loudness

Ik kreeg hem vanochtend al binnen, alleen zit nog op werk tot 18:00 :(

Verwijderd

Ik heb em ook binnen!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Vanochtend binnengekomen hier op het werk!
Gisteren besteld bij PDAshop.

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
"Ik heb hem binnen" geeft heel weinig info, als je nou ook aangeeft welke kleur, waar en wanneer je besteld hebt dan hebben de mensen die hem nog niet hebben een indicatie over of het vreemd is hoe lang het bij hun duurt...

[ Voor 2% gewijzigd door VVVJeroen op 12-12-2013 17:05 . Reden: Ik heb nog geen geleverde witte exemplaren langs zien komen ]

• Easygoin
  • Laatst online: 30-07 09:19

Easygoin

Loudness

VVVJeroen schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:38:
"Ik heb hem binnen" geeft heel weinig info, als je nou ook aangeeft welke, waar en wanneer je besteld hebt dan hebben de mensen die hem nog niet hebben een indicatie over of het vreemd is hoe lang het bij hun duurt...
Eerder aangegeven, maar idd handig. 2 december besteld bij studentmobiel.

• Schallie233
  • Laatst online: 29-08 20:20
Ook binnen; gisteren besteld bij Mediamarkt webshop :-)

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Hier al sinds begin van de middag binnen, afgelopen maandag via pre-order besteld bij Coolblue. Het is versie 311K, en hij is gelukkig zonder dode pixels. Ook rammelt er niks als ik schud :)

Verwijderd

Mijn is ook binnen . Gisteren besteld bij belsimpel. *O*
tot volgende forum

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 17:14 ]

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Stel dat de uit Duitsland (PlayStore) bestelde Nexus 5 een (of meerdere) dode pixels bevat en/of er zijn meerdere defecte dingen met het apparaat... is het mogelijk om het terug op te sturen? Of is die optie niet van toepassing?

• Daz_Bob
  • Laatst online: 20-06 17:44
mowtje schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:15:
Stel dat de uit Duitsland (PlayStore) bestelde Nexus 5 een (of meerdere) dode pixels bevat en/of er zijn meerdere defecte dingen met het apparaat... is het mogelijk om het terug op te sturen? Of is die optie niet van toepassing?
Ervaring van een medetweaker die zijn nexus 10 heeft opgestuurd:
Tmaster schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:26:
[...]

http://www.lg.com/nl/ondersteuning

Ik zou zeggen start om 8:30 een chat sessie en vraag hun of je hun nexus 5 als die kapot gaat via de Nederlandse LG reparatie centrum mag opsturen?

De fabrikant heeft inprincipe niets met de eindgebruiker van doen. Je koopt je telefoon in de winkel.
Echter zijn er heel veel fabrikanten waarbij je wel het product rechtstreeks op mag sturen.
Vaak loopt de garantie dan wel op basis van productiedatum/serienummer. Dat is hun enige controle of het product nog in de garantie zit. Als het een twijfel geval is vragen ze vaak nog op de aankoopbon mee te sturen.

Ik zie dat je bij LG ook rechtstreeks een service request kan aanvragen. Combineer dat met het feit dat het toestel gewoon in Nederland te koo pzal zijn en ik denk dat je geen probleem zal hebben om het bij hun aan te bieden voor reparatie.

Ik heb zelfs overigens mijn Google Nexus 10 via de duitse play store gekocht. En het ding ging na 6 maanden kapot.. Kon echt niets vanuit Nederland regelen.
Om het ding aan te melden moest je met een duits google support nummer bellen dat zelfs vanuit het buitenland(Nederland) NIET te bereiken was!! Google stuurt dan een nieuw apparaat naar je op, maar zelfs het aflever adres kon je niet aanpassen.. Ze leveren echt niet naar Nederland.
Vervolgens moest je het defecte toestel in de doos doen en met een retour label van DHL (!) terug sturen.. Nu denk je .. ach dat is een wereldwijd bedrijf, maar ze gebruiken dhl deutsche paket dienst. en die kun je dus niet hier in Nederland aanbieden.. Je kon het pakket op laten halen op een duits adres of wegbrengen naar een duits DHL post agentschap.

Het is bij mij allemaal wel goed gegaan, maar het was wel mega omslachtig!
Ik heb mijn nexus 5 gisteren bij coolblue besteld en wordt rond 16:00 geleverd! _/-\o_

• Falcoo
Mijn Nexus is als het goed is om 5 uur afgeleverd bij mij thuis. 21 November besteld bij Studentmobiel.

• FlR1908
  • Laatst online: 25-02-2024
Misschien wel prettig als jullie aangeven welke kleur binnen gekomen is? Ik heb vandaag contact gehad met SM en de telefoniste gaf aan dat ze tot nu toe enkel zwart binnen hebben gekregen. De witte versie wordt pas in week 52 verwacht. Dit is echter nog niet bevestigd door de leverancier. M.a.w. kan de witte versie elk moment binnen komen maar ook pas volgend jaar.....

Graag jullie ervaringen?

• Mozie
  • Niet online
Daz_Bob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:20:
[...]

Ervaring van een medetweaker die zijn nexus 10 heeft opgestuurd:

[...]
Bedankt!

Dat is wel een groot risico dus.. Beter eerst vragen aan de LG ondersteuning voordat ik hem gelijk ga bestellen...

Wat nou echt pijn zal doen, is dat als het apparaat defect naar je toe komt, dus niet dat je het zelf ''kapot maakt'' maar dat hij al kapot is bij het eerste gebruik, en je hem niet terug kunt opsturen....

Dag 400 nogwat Euro's... ;w

• Nino96
Heb hem zo blij

• Daz_Bob
mowtje schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:31:
[...]

Bedankt!

Dat is wel een groot risico dus.. Beter eerst vragen aan de LG ondersteuning voordat ik hem gelijk ga bestellen...

Wat nou echt pijn zal doen, is dat als het apparaat defect naar je toe komt, dus niet dat je het zelf ''kapot maakt'' maar dat hij al kapot is bij het eerste gebruik, en je hem niet terug kunt opsturen....

Dag 400 nogwat Euro's... ;w
Ik vrees dat ik weer niet zo'n goed nieuws voor je heb:
daredevil__2000 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:22:
Let trouwens wel op dat je geen support van LG in Nederland hoeft te verwachten wanneer je deze in bijvoorbeeld Duitsland koopt. Ik heb net navraag gedaan bij LG en zij leveren alleen support op het toestel in het land waar deze gekocht is. Dus krijg je problemen met je toestel dan is het erg omslachtig om aanspraak te kunnen maken op de garantie.

Wel jammer dat LG daar zo strak in zit.
Al kan je het natuurlijk wel proberen :)

Verwijderd

waar stond de versie van je telefoon?

• Mozie
  • Niet online
Daz_Bob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:35:
[...]

Ik vrees dat ik weer niet zo'n goed nieuws voor je heb:

[...]

Al kan je het natuurlijk wel proberen :)
.......

:F

Dan zijn er nog maar 2 opties..
1. De risico nemen, en tóch bestellen.. (niet echt slim)
2. Voor een andere telefoon gaan...

Ik ga niet de 16GB kopen, omdat dat simpelweg te weinig is voor mij...

• Daz_Bob
mowtje schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:55:
[...]

.......

:F

Dan zijn er nog maar 2 opties..
1. De risico nemen, en tóch bestellen.. (niet echt slim)
2. Voor een andere telefoon gaan...

Ik ga niet de 16GB kopen, omdat dat simpelweg te weinig is voor mij...
Ik zit momenteel met hetzelfde dilemma. Ik heb vandaag PassMyParcel en huifkar gecontacteerd of ik de garantieprocedure via hen kan laten afhandelen en zoja: hoeveel me dat zou kosten. Ik wacht momenteel nog op antwoord :)

Aan de andere kant: er zijn verschillende tweakers die zonder problemen de 32GB versie hebben geïmporteerd, dus je kan het risico wel nemen.

• Mozie
  • Niet online
Daz_Bob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:10:
[...]

Ik zit momenteel met hetzelfde dilemma. Ik heb vandaag PassMyParcel en huifkar gecontacteerd of ik de garantieprocedure via hen kan laten afhandelen en zoja: hoeveel me dat zou kosten. Ik wacht momenteel nog op antwoord :)

Aan de andere kant: er zijn verschillende tweakers die zonder problemen de 32GB versie hebben geïmporteerd, dus je kan het risico wel nemen.
Daar dacht ik ook aan ja... Wil je hier posten wat je als antwoord krijgt van Huifkar (en/of PmP)?

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:14
Mede nexus gebruikers,

heb de mijne vandaag gekregen.
Het gaat om een zwart nexus die ik 9 december heb besteld bij Coolblue(status ging naar pre-order)

ik las in het forum iets over rammelen als je schud? (heb niet alles gelezen dus heb geen idee wat dit betekend)hoor een kleine tik/rammel... is dit een probleem?

Wel ben ik opzoek naar een orginele quick cover van LG, wie kan mij helpen om deze te bestellen importeren(of is dit off topic)

Vriendelijke Groet!

• rubenschaap
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07-2024

rubenschaap

Hatseflats!

Yes!
Zojuist een mailtje gekregen van Media Markt Zwolle. :o
Dus morgen ga ik mijn Nexus 5 Zwart 16GB ophalen. :9~ _/-\o_

Mijn Nexus 5 heb ik op 2 december gereserveerd.

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 05-09 20:06
Baal toch wel flink dat ik tot volgende week moet wachten bij PhoneHouse terwijl ik er vandaag nog 3 zag liggen bij Saturn in Venlo.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.