Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
mtthw schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:29:
[...]

Wat stond er bij jou bij "Verwacht rond:"? Ik heb op 11 december bij Bol besteld en er staat nu "Verwacht rond: 27-12-2013". Levertijd stond ten tijde van bestelling op 5-10 werkdagen. Sinds vandaag staat de levertijd op 12 werkdagen.
Er stond verwacht rond 19-12-2013 (10 werkdagen) op het moment dat ik bestelde was de levertijd 5-10 werkdagen. (gaat trouwens om de zwarte versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armend123 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:38:
[...]

Er stond verwacht rond 19-12-2013 (10 werkdagen) op het moment dat ik bestelde was de levertijd 5-10 werkdagen. (gaat trouwens om de zwarte versie)
Ohhh dat is mooi !! Ik heb op 6 dec besteld en was verwacht rond 20 dec dus vandaag of morgen kan ik een mailje verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:18:
Ik heb hem zojuist mogen ophalen bij de MM Breda.
29 November besteld.
Vorige week gemaild over een mogelijke leverdatum. Antwoordt was begin deze week.
Vanochtend werd ik gebeld.
Het is de 311k versie. Mij werd verteld dat ze er nog een paar hadden liggen en ze snel de deur uit gingen.

Voor degene die nog aan 't wachten zijn. Sterkte. Het is het waard.
In ieder geval voor mij. Ik ging van een Nokia N82 over naar de N5.
It's almost like magic.
Nokia N82 _/-\o_

Ik maak binnenkort dezelfde overstap als mijn Nexus 5 verzonden wordt vanuit de playstore (20/12).

Was de aanpassing niet te moeilijk ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Volgens mij kom je dan van niks in de hemel :z

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 11:33
zo, vorige week donderdag besteld in Duitse playstore (via collega uit DE), vandaag binnen. Serienummer is een 312K. :9
Ben benieuwd. Tot nu toe altijd iPhone gebruiker geweest, voor het eerst op ontdekkingsreis in de wereld van Android.. ;)

(overzetten gaat waarschijnlijk niet zoveel problemen opleveren. Heb één uitdaging: heb zeer veel WiFi access points opgeslagen. Iemand een idee hoe ik dit kan overzetten of exporteren vanuit een 3GS? :? )

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
312K dan ook met grotere speakergaten en kleinere knopgaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
Logitech1 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:14:
[...]

De verkoper die ik vandaag sprak hoopte volgende week alle reserveringen iig de deur uit te doen. Dus laten we dat hopen!
Oeh dat zou heel mooi zijn!
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 11:33
Dirtbiter schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:32:
312K dan ook met grotere speakergaten en kleinere knopgaten?
denk het. Maar ik heb geen direct vergelijkingsmateriaal. Op de frontpage foto is het verschil goed te zien onderling, maar als ik deze vergelijk met mijn toestel zie ik niet echt het verschil. :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn88
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-03-2021
Ik heb op 22-11 bij Bol.com besteld, verwacht staat al een tijd op 20-12, nog geen verzendbericht ontvangen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
Mag niet hopen dat Studentmobiel pas als ze de N5 weer op voorraad hebben gaat starten met het porteren van mijn contract. Heb juist op tijd de boel aangevraagd om niet een tijd 'buiten contract' te zitten (loopt 12 jan af bij Hi, ga naar VF), maar verder dan 'contract ontvangen' gaan ze nog niet met de orderstatus. Ze kunnen toch gewoon bij vodafone gaan regelen dat iig Hi wordt opgezegd?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Maardiweb schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:30:
Mag niet hopen dat Studentmobiel pas als ze de N5 weer op voorraad hebben gaat starten met het porteren van mijn contract. Heb juist op tijd de boel aangevraagd om niet een tijd 'buiten contract' te zitten (loopt 12 jan af bij Hi, ga naar VF), maar verder dan 'contract ontvangen' gaan ze nog niet met de orderstatus. Ze kunnen toch gewoon bij vodafone gaan regelen dat iig Hi wordt opgezegd?
Ze gaan pas verder als er het toestel dat voor jouw gereserveerd is binnen is. Dat had ik dus ook mijne loopt enkel pas 22 maart af :) Heb het na gevraagd dat de status pas verder onder handen genomen wordt als het toestel daadwerkelijk daar is! Ik heb hem op 2 december bestelt. stond destijds 2 weken levertijd op. Zijn we inmiddels voorbij verkoper sprak gisteren hopelijk volgende week voor u meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Net bericht van de Huifkar gehad, mijn zwarte 32Gb is binnen gekomen. Morgen mag ik de telefoon in ontvangst nemen. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
canth schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:55:
Net bericht van de Huifkar gehad, mijn zwarte 32Gb is binnen gekomen. Morgen mag ik de telefoon in ontvangst nemen. Kan niet wachten!
Wanneer heb je hem besteld? En hoelang daarna kreeg je je bestel en verzendbevestiging? :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De witte en zwarte 16GB is bij Redcoon.nl op voorraad. Voor 410 euro inclusief verzenden..

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 19-12-2013 00:03 ]

• jmachielsen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 11:27

jmachielsen

Red Alert

Mijn witte 32gb is vandaag bij Mailboxde binnen gekomen en ook weer vertrokken met GLS Business 2-3 days. Nog even geduld dus, maar wel ruim voor kerst binnen!

:9~

Turtles & Coffee

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19

Trackerfire

BTC HODLER

alwaysleft schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:00:
De witte en zwarte 16GB is bij Redcoon.nl op voorraad. Voor 410 euro inclusief verzenden..
Jup http://www.redcoon.nl/B50...m-Smartphones-Simlockvrij

Alleen je maakt een foutje met de prijs: Deze is 406 + 7,99 verzendkosten + 0,99 verpakkingskosten + 6,05 thuiskopie maakt 421 euri :)

[ Voor 17% gewijzigd door Trackerfire op 19-12-2013 00:13 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Mijn nexus 5 wordt vandaag geleverd van coolblue, kreeg gisteren avond bericht dat pakket was ingepakt en verzonden met postnl. Ik vermoed dat coolblue dus vandaag weer een voorraad heeft.

System | Racing is in my Blood

• canth
  • Laatst online: 09-09 16:31
Daz_Bob schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:22:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? En hoelang daarna kreeg je je bestel en verzendbevestiging? :)
Ik heb 11 december besteld, 12 december betaald. Volgens de duitse playstore zou de telefoon de 20ste uitgeleverd kunnen worden. Dit is dus iets eerder gebeurd. Guus brengt de telefoon vandaag langs omdat ik redelijk langs zijn route werk (goede service!). Anders was het waarschijnlijk wel wat later geworden..

• Noottt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-02 19:24
Gisteravond binnengelopen bij Media Markt Groningen. en ja hoor. Nexus 5 op voorraad. 311K versie.
Op het moment van spreken nog nog +/- 7 à 8 stuks.
Run Forrest, RUN!!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:27
Noottt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:37:
Gisteravond binnengelopen bij Media Markt Groningen. en ja hoor. Nexus 5 op voorraad. 311K versie.
Run Forrest, RUN!!
Hm, dan ga ik morgen eens langs MM Eindhoven, zal wel niets meer hebben, maar is het proberen waard, kom er toch langs.

De 311K versie is de nieuwere batch toch? (betere knoppen etc.)
Waar kun je dat overigens zien? Staat dat op de verpakking of weet je dat pas als je thuis komt?

[ Voor 9% gewijzigd door Goudstalen op 19-12-2013 11:43 ]

• Velth
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-04 09:52
DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:40:
[...]

Hm, dan ga ik morgen eens langs MM Eindhoven, zal wel niets meer hebben, maar is het proberen waard, kom er toch langs.

Waar kun je dat overigens zien? Staat dat op de verpakking of weet je dat pas als je thuis komt?
Ben al bij de MM Eindhoven geweest, uitverkocht en ze wisten niet wanneer hij weer binnen zou komen...

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:27
Velth schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:48:
[...]

Ben al bij de MM Eindhoven geweest, uitverkocht en ze wisten niet wanneer hij weer binnen zou komen...
Ach jammer, bedankt voor de tip i.i.g.

• Dujardinn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:40:
[...]

311K is een nieuwe batch dan de 310K. Er is ook al een 312K versie zover ik het begreep (zie hieronder). Staat op de sticker op de doos.
Savages schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:22:
zo, vorige week donderdag besteld in Duitse playstore (via collega uit DE), vandaag binnen. Serienummer is een 312K. :9

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:19
CoolBlue heeft de Nexus 5 wit op voorraad:

http://www.pdashop.nl/product/395325/nexus-5-wit.html

• Dujardinn
En voor de zwarte de verwachte voorraaddatum vervangen van deze week naar deze maand :-(

[ Voor 60% gewijzigd door Dujardinn op 19-12-2013 12:30 ]

Verwijderd

Zojuist een bericht gekregen dat mij Nexus 5 is verzonden. Ik heb bij Bol.com op 6-12 besteld en de verwachte leveringsdatum was 20-12.

Netjes op tijd dus.

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:38:
Zojuist een bericht gekregen dat mij Nexus 5 is verzonden. Ik heb bij Bol.com op 6-12 besteld en de verwachte leveringsdatum was 20-12.

Netjes op tijd dus.
En welke kleur is dit? Beginnen bij Bol ook eindelijk weer witte exemplaren binnen te druppelen?

• BasZer
  • Laatst online: 14:00
wanneer komt de 32gb versie uit? staat nog niet in pricewatch

Verwijderd

VVVJeroen schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:53:
[...]

En welke kleur is dit? Beginnen bij Bol ook eindelijk weer witte exemplaren binnen te druppelen?
Ik heb de zwarte versie besteld.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

BasZer schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:07:
wanneer komt de 32gb versie uit? staat nog niet in pricewatch
Volgens mij komt die niet uit in Nederland (maar dat weet ik niet zeker)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• racsoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:50
Ik kreeg net een mailtje van SM: ze krijgen morgen een levering binnen. Ze kunnen niet zien welke orders worden uitgeleverd, maar de kans dat ik erbij zit is erg groot. Ik heb op 3 december een zwarte nexus 5 besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door racsoo op 19-12-2013 14:46 ]

• Cas.
racsoo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:21:
Ik kreeg net een mailtje van SM: ze krijgen morgen een levering binnen. Ze kunnen niet zien welke orders worden uitgeleverd, maar de kans dat ik erbij zit is erg groot. Ik heb op 3 december een zwarte nexus 5 besteld.
Fijn om te horen!
Bedankt

• Erikz.nl
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 14:45

Erikz.nl

professioneel prutser

Pierre61 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:27:
[...]

Volgens mij komt die niet uit in Nederland (maar dat weet ik niet zeker)
Inderdaad, zal niet in Nederland uitkomen.

• stimmits
racsoo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:21:
SM heeft blijkbaar zijn verwachting bijgesteld? Waar eerder nog "Verwacht deze week" stond, staat nu niets meer. Slechts "In bestelling"...

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 00:17

Hoholi

The only one

Sedert 11/11 een Nexus 5 32 Gb besteld maar nog steeds wachtende. Besteld bij http://www.moremobilshop.com/en/

Enkel een vage mail ontvangen dat ze wachten op support van LG voor een softwareupdate :-s

Religion is Opium for the Masses

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 22:07
Noottt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:37:
Run Forrest, RUN!!
Vandaag eind van de middag ook bij de Media Markt in Groningen wezen kijken. Nexus 5 (zwart) is inderdaad nog op voorraad. Eentje meegenomen voor €399 + 6,05 thuiskopieheffing. Ik schat dat er nog zo'n 6 of 7 stuks lagen.

• myxomatose
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12-2021
Heb zelf ook eens contact opgenomen met LG, en ze bevestigen dat 32 gb versie niet uit komt in België/Nederland. :'( :'( :'(
Wat ik niet begrijp is waarom ze dit doen, er is blijkbaar toch enorm veel vraag naar dat toestel.

Kan iemand mij uitleggen welk voordeel ze hebben om het toestel niet uit te brengen in België/Nedereland?

Hieronder de mail

Dear Sir De Smet,

The launch of the Nexus 5 32 GB differs throughout LG's different markets. Each market is independent and can therefore choose if it will launch a product or not. In the Benelux, the decision was made not to launch the Nexus 5 32 GB. Unfortunately, we can't influence this decision.

Kind regards,

LG Electronics Benelux

Kiki Baumann
Customer Service Representative

Are you satisfied with this answer. Let us know by answering the question mentioned below.

Verwijderd

Ik lees hier verschillende mensen die via huifkar enzo een Nexus 5 in Duitsland kopen en 'm zo naar Nederland halen.

Klopt het dat je ook 'gewoon' even naar Duitsland kunt rijden en 'm daar in een fysieke winkel kunt aanschaffen? Of wordt-ie niet in fysieke winkels (Saturn enzo) verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09

De nexus 5 duikt eindelijk op in Amazon.fr

waar ik mijn meeste amazon bestellingen doe (dus niet .uk of .de)

http://www.amazon.fr/dp/B...7019247&pf_rd_i=nexus%205

379 euro voor de 16 GB edition en geen verzendkosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:16:
Ik lees hier verschillende mensen die via huifkar enzo een Nexus 5 in Duitsland kopen en 'm zo naar Nederland halen.

Klopt het dat je ook 'gewoon' even naar Duitsland kunt rijden en 'm daar in een fysieke winkel kunt aanschaffen? Of wordt-ie niet in fysieke winkels (Saturn enzo) verkocht?
je kunt idd ook gewoon even naar Duitsland rijden. Word wel in fysieke winkels verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karoma
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-08 10:21

Karoma

Wheeeh

Thanks voor de tip, gisteren besteld, vandaag ingepakt, morgen in huis als het goed is!

Lijkt nu trouwens weer uitverkocht te zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Karoma op 20-12-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
eindelijk istie binnen(;
hij zou maandag komen, maar een paar dagen eerder is ook niet erg:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:56
Coolblue heeft zwarte weer op voorraad, enkele secondes geleden SMS gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
DieGozerDaar schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:22:
Thnx voor de tip.. direct besteld, geen zin om bij bol.com te wachten tot 02-01-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:22
Erg vervelend.

Ik heb voor 500 tegoedbonnen bij Amazon.de

Daar staat ie echter nog op 'jetz vorbestellen'

Heeft iemand een idee wanneer deze daar wel beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

SebasFM

BOFH

Bedankt voor de tip. Net besteld om morgen op te halen. Ik had me ook aangemeld per SMS (meerdere keren al) maar ik heb van CoolBlue nog nooit een SMS of mailtje gehad dat ze weer voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
Ik wilde het hier ook net gaan melden dat hij bij Coolblue weer te halen is.
Bij toeval dat ik even keek op de product pagina op tweakers. Had me wel ingeschreven om een email te ontvangen als ie op voorraad zou komen......alleen niet gekregen.
Maar heb hem in ieder geval al wel besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas.
Gecanceld bij SM en besteld bij CoolBlue!
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thanks voor de tip! Hier ook in bestelling en komt morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Zojuist contractbevestiging van Vodafone gehad. Besteld bij SM. Zie dat mijn "Nexus 5 - eerst volgende leverbare kleur" veranderd is in "Nexus 5 - White". Dikke kans dat hij dus vandaag nog wordt verzonden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dujardinn
Danku danku danku! _/-\o_ Ik heb hem ook besteld! Morgen in huis. Overigens heb ik ook geen SMS/mail gehad van Coolblue. Ik had de hoop eigenlijk sinds gisteren opgegeven dat de N5 nog voor deze kerst in huis zou zijn nadat gisteren de orderstatus veranderde naar "deze maand".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
Dujardinn schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:39:
[...]

Danku danku danku! _/-\o_ Ik heb hem ook besteld! Morgen in huis. Overigens heb ik ook geen SMS/mail gehad van Coolblue. Ik had de hoop eigenlijk sinds gisteren opgegeven dat de N5 nog voor deze kerst in huis zou zijn nadat gisteren de orderstatus veranderde naar "deze maand".
Haha had precies het zelfde :D
Mooi kerst cadeau O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
SebasFM schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:05:
[...]

Bedankt voor de tip. Net besteld om morgen op te halen. Ik had me ook aangemeld per SMS (meerdere keren al) maar ik heb van CoolBlue nog nooit een SMS of mailtje gehad dat ze weer voorraad hadden.
Same.. via e-mail en sms, maar geen bericht gekregen.

Wanneer de bestelling staat op "Je bestelling wordt ingepakt", kan ik er dan vanuit gaan dat hij morgen wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
En een bevestiging dat SM vandaag een levering heeft gekregen:
De Nexus 5 is vandaag bij ons geleverd, dus de kans is zeer groot dat het toestel vandaag aan u verzonden zal worden. Dit kunnen wij u echter nog niet met zekerheid zeggen, omdat de bestellingen nu verwerkt worden. Als uw toestel geleverd is, zult u vandaag nog een e-mail ontvangen met daarin het bericht dat het toestel naar u onderweg is. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan verwachten wij volgende week een nieuwe levering te ontvangen.
Dit icm bevestiging contractverlening Vodafone = morgen nieuw speelgoed :9

* edit: verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimmits schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:02:
En een bevestiging dat SM vandaag een levering heeft gekregen:

[...]

Dit icm bevestiging contractverlening Vodafone = morgen nieuw speelgoed :9

* edit: verzonden!
En dan nu maar hopen dat die van mij ook geleverd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesp
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Op 13/11 bij gsmwijzer.be besteld,
vandaag 20/12 geleverd met postnl, DPD, TNT.

Het betreft de witte nexus, SN begint met 312
ziet er op het eerste zicht goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn1s
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04-2024
Op 14 December bij belsimpel een N5 black besteld en net een bericht ontvangen dat hij wordt verstuurd. :)
De zwarte lijken nu toch op meer plekken binnen te druppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlR1908
  • Laatst online: 25-02-2024
Eindelijk een mail van SM gehad dat mijn witte nexus 5 binnen is en morgen bezorgd wordt. Besteld op 12 november..l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:41

Quan Vu

Hoi

Zojuist een Tweaker blij gemaakt met een Nexus 5. Je kan bij Coolblue idd nog bestellen, maar dan alleen telefonisch. Dus bel mij maar op als je hem wilt bestellen :p

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Belsimpel heeft de witte op voorraad !

http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-white/overzicht

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
Zojuist verzendbevestiging van de witte bij SM. +/- 4/12 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Laatst online: 10:34
Volgens mij is de witte bij bol.com beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Media Markt in Deventer heeft nog een 'paar zwarte', gaat om de 311. Knoppen zitten prima, geen speling. 4.4.2 kwam meteen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Hoop mijne vlfgnde week te krijgen. Weet alleen niet hoe het zit met de feestdagen en de post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
Hoe kan van te voren zien om welke SN het gaat? Heb mijn bestelling gedaan bij Coolblue.
Zal pas kunnen als je de doos daadwerkelijk in handen hebt neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

SebasFM

BOFH

Zojuist de mijne bij Coolblue opgehaald. Heel even in de auto mee gespeeld. Knoppen zitten goed in de behuizing. De Power knop wiebelt wel een heel klein beetje, maar stoort niet. Gaat om de 312 serie. Kreeg meteen via hotspot van mijn oude telefoon 4.4.2 binnen. Nu nog van nano naar microsim...

[ Voor 1% gewijzigd door SebasFM op 21-12-2013 13:24 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
Zojuist de 312K witte versie van SM ontvangen. Ik ga verhuizen van topic ;) voor diegene die nog wachten, succes! Fijne kerstdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
Heb hier ook de 312k SN van coolblue. Erg vet toestel. Nu nog micro simkaart aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevalo
  • Laatst online: 13-08 21:33
Heeft iemand een idee waarom de google play store in duitsland maar 350 afficheert terwijl alle fysieke winkels 399 nemen als prijs?

[ Voor 65% gewijzigd door sevalo op 22-12-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Laatst online: 22-06 14:02
Ik heb hier nooit echt gepost, enkel een beetje gelurked maar ik dacht ik geef het maar mee als tip: kk heb net de mijne gekocht in Selexion in Belgie in Diest, zwart 16gb. Ze hadden er nog enkele op voorhand. voor degene uit vlaams-brabant/Limburg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:01
Gisteren bij MM in Ede lagen nog 3 zwarte exemplaren, versie 311. Nu liggen er nog 2 8)

Ondanks de 311 versie is het geluid echt goed uit de speakers, na de update naar 4.4.2. Ik kan niet goed inschatten of het de aangepaste versie betreft. Ook de knoppen zijn zonder speling. Ik ben super tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazy7
  • Laatst online: 21-08 13:11
Pegasus schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:13:
Gisteren bij MM in Ede lagen nog 3 zwarte exemplaren, versie 311. Nu liggen er nog 2 8)

Ondanks de 311 versie is het geluid echt goed uit de speakers, na de update naar 4.4.2. Ik kan niet goed inschatten of het de aangepaste versie betreft. Ook de knoppen zijn zonder speling. Ik ben super tevreden!
Ben om 10 uur langs geweest en er lagen nog 3x een Nexus 5 Zwart versie 311K. Nu nog 2 :) . Net als bij Pegasus is het geluid goed en knoppen zijn ok !
Ik verhuis naar het andere forum ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

:w

[ Voor 99% gewijzigd door Ken. op 23-12-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas.
Morgen tussen half 1 en 6 krijg ik hem eindelijk binnen van CoolBlue! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Ik wordt er helemaal gek van, Nu wordt er weer vertelt bij SM dat het 2weken duurt -_-' vorige week was het volgende week verwachten we een levering. En nu is het weer over 2weken. Is er nog ergens een webshop die hem opvoorraad heeft? Ik ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
He bah ik heb hem ook tijd terug besteld bij SM maar geen nieuws van ze gekregen terwijl er dus wel toestellen binnen zijn gekomen. :'( Begin nu ook chagrijnig te worden. Hoe lang is die lijst wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
Iemand die het een goed idee vindt om via eBay aan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
GigaPixels schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:42:
Met ebay opzich is niets mis mee. Heb er al meer dan 100derden dingen bestelt en altijd nog gekregen. Nog nooit 1 product niet gehad oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billywanzi
  • Laatst online: 15-04 06:18
Geloof het of niet, maar ik heb net via Twitter bij Coolblue de LG Nexus 5 16GB (zwart) besteld... Zonet de orderbevestiging binnengekregen op de mail, dus ik kan 'm morgen ophalen in de winkel!

Needless to say dat ik erg blij ben met m'n kerstcadeautje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
GigaPixels schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:42:
Is er een specifieke reden dat je via ebay wilt bestellen? Zoveel goedkoper ben je niet uit tov een Nederlandse winkel. Daarnaast krijg je een toestel uit Hong Kong zo te zien. Ik heb geen idee hoe het dan zit met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 21:26
Zojuist de 32GB besteld, op de manier van ilhanko. Werkt zonder problemen.
Er bleek alleen een euro'tje te weinig op het Neteller saldo te staan (i know :/).
De order is nu wel geplaatst maar de betaling mislukt. CC opnieuw toegevoegd, maar gaat Google nu vanzelf weer proberen te innen, of is er meer nodig van mijn kant? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:20:
Ik wordt er helemaal gek van, Nu wordt er weer vertelt bij SM dat het 2weken duurt -_-' vorige week was het volgende week verwachten we een levering. En nu is het weer over 2weken. Is er nog ergens een webshop die hem opvoorraad heeft? Ik ben er helemaal klaar mee.
vandaag ook contact opgenomen en ze wisten me te vertellen dat er vandaag een levering is geweest en er morgen weer een volgt. met de levering van morgen verwachte ze alle orders te kunnen voldoen. wat hiervan waarheid is zullen we morgen zien, maar dit is wat mij verteld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De witte 16GB is nog op voorraad bij Belsimpel.nl, besef wel dat je hem pas nu vrijdag hebt i.v.m. kerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Laatst online: 16-07 04:06
Iemand vandaag de Nexus 5 (Zwart) nog gekocht in een fysieke winkel in Overijssel of onderin Drenthe? (omgeving meppel of zwolle) en waar er nog een paar op voorraad waren?

Wil de telefoon nl. eigenlijk voor kerst nog in huis hebben :) dus verzenden wordt um niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:17:
[...]

vandaag ook contact opgenomen en ze wisten me te vertellen dat er vandaag een levering is geweest en er morgen weer een volgt. met de levering van morgen verwachte ze alle orders te kunnen voldoen. wat hiervan waarheid is zullen we morgen zien, maar dit is wat mij verteld is
Dat haden ze me vorige week ook gezegt.. Afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ben benieuwd.. 2x per week een levering en dan ook nog 2 dagen achter elkaar? Ik help het jullie (en mezelf uiteraard) hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Heb zojuist de zwarte 32GB versie besteld via Huifkar, van de Duiste Playstore... Zodra tie binnen is, wordt het voor mij ook 'verhuizen naar de andere topic'... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
mowtje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:00:
Heb zojuist de zwarte 32GB versie besteld via Huifkar, van de Duiste Playstore... Zodra tie binnen is, wordt het voor mij ook 'verhuizen naar de andere topic'... :)
Ik heb hem ook besteld via de huifkar/playstore. Momenteel nog aan het wachten op de verzendbevestiging van de playstore naar de huifkar. :)

Heb jij al een verwachte leverdatum ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Laatst online: 03-09 14:36
Daz_Bob schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:22:
[...]
Ik heb hem ook besteld via de huifkar/playstore. Momenteel nog aan het wachten op de verzendbevestiging van de playstore naar de huifkar. :)

Heb jij al een verwachte leverdatum ontvangen?
Wat betaald je nu extra aan huifkar (want de tarieven pagina is mij niet geheel duidelijk).
Ik zit aan de zelfde constructie te denken en zou (als mijn berekening klopt) met verzekerd verzenden op een 14 euro uit komen. Klopt dat?

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
cyberjack77 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:06:
[...]

Wat betaald je nu extra aan huifkar (want de tarieven pagina is mij niet geheel duidelijk).
Ik zit aan de zelfde constructie te denken en zou (als mijn berekening klopt) met verzekerd verzenden op een 14 euro uit komen. Klopt dat?
De totale kosten bestaan uit:
  • Nexus 5 - €399
  • Verzendkosten vanuit de google playstore binnen Duitsland - €10
  • Verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland/belgië - +/-€15
  • Huifkarbijdrage: €25 in Nederland/€30 in België
Totaal: €449 in Nederland of €454 in België.

Aangezien de 16GB versie €350 in de playstore en €400 in de winkel kost is €450 voor de 32GB versie een nette prijs. Service van de huifkar ben ik persoonlijk zeer tevreden van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Zojuist verzendbevesteging gekregen van SM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Laatst online: 10:34
Zojuist op voorraad gekomen bij studentmobiel. Beide kleuren. Mijne is bestelt (zwarte) en heb de track en trace code ontvangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Salami
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 13:09
Gisteren bijna ergens anders besteld, maar ook hier zijn ze na lang wachten eindelijk verstuurd door SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 00:17

Hoholi

The only one

Mijn order gecanceld bij MoreMobile en een nieuw order geplaatst bij de Duitse Playstore met behulp van de topic van : ilhanko

De stap om een virtuele cc te maken met Netteler heb ik overgeslagen en heb betaald met een ICS cc (Nederlandse bank)

Kreeg na betaling onmiddellijk een bevestigingsmail van Google dat mijn order bevestigd was en zou verzonden worden voor de 25e.

En vandaag kreeg ik dit :

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7334/11529893613_7c371095f0_o.jpg

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterEbbers
  • Laatst online: 19:29
Belsimpel had de telefoon net ook op voorraad, na betaling staat de status op 'Bestelling wacht op hardware'.

Onder deze melding wordt er trouwens weergegeven bij besteloverzicht:
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

Zal me benieuwen of hij vrijdag nog binnen is of dat het volgende week wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door WalterEbbers op 24-12-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue heeft ze op voorraad nu!
Al eentje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-08 13:23

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Bij belsimpel is de mijne net overgeschoten van wachten op hardware naar het pakket is ingepakt en wacht op controle! Ze bezorgen vast niet vandaag en op kerstdagen dus dat wordt waarschijnlijk vrijdag...

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is die van mij ook verzonden, niet voor de kerstdagen maar dus wel met een nexus 5 het nieuwe jaar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterEbbers
  • Laatst online: 19:29
Heb hier zojuist een mail ontvangen dat het pakket verzonden is via postnl en dat de track en trace code vanaf morgenvroeg 8 uur te volgen is.

Ziet er dus naar uit dat ik hem dan vrijdag binnen heb. Leuk belated kerstcadeau :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daz_Bob schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:59:
[...]

De totale kosten bestaan uit:
  • Nexus 5 - €399
  • Verzendkosten vanuit de google playstore binnen Duitsland - €10
  • Verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland/belgië - +/-€15
  • Huifkarbijdrage: €25 in Nederland/€30 in België
Totaal: €449 in Nederland of €454 in België.

Aangezien de 16GB versie €350 in de playstore en €400 in de winkel kost is €450 voor de 32GB versie een nette prijs. Service van de huifkar ben ik persoonlijk zeer tevreden van. :)
Hoe zit het met de garantie van het toestel wanneer je hem via Huifkar besteld. Moet je dan zelf terug naar Duitsland of kun je helemaal nergens naar toe wanneer je toestel na een half jaar schade heeft/kapot is.

Weet iemand btw waar je in Duitsland fysiek de 32 GB versie kunt halen want dat doe ik eigenlijk liever
Pagina: 1 ... 40 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.