Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 14:36
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:29:
[...]
Weet iemand btw waar je in Duitsland fysiek de 32 GB versie kunt halen want dat doe ik eigenlijk liever
Same here. Ik ben in een minuut of 10 in Duitsland, dus dat zou voor mij ook wel handig zijn.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:29:
[...]

Hoe zit het met de garantie van het toestel wanneer je hem via Huifkar besteld. Moet je dan zelf terug naar Duitsland of kun je helemaal nergens naar toe wanneer je toestel na een half jaar schade heeft/kapot is.

Weet iemand btw waar je in Duitsland fysiek de 32 GB versie kunt halen want dat doe ik eigenlijk liever
Je kan je toestel zelf opsturen naar duitsland, of de huifkar contacteren zodat zij dat doen voor jou. Of als je een beetje geluk hebt repareert LG nederland het wel.
Een fysieke winkel is inderdaad handiger wat betreft garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Zowel de zwarte als de witte 16 GB zijn (weer) op voorraad bij Coolblue. Bestel je binnen 5 minuten dan zou je hem vrijdag moeten hebben :)

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
Heb ik weer. Precies als hij op voorraad is moet nu eerst mn nummerbehoud worden goedgekeurd door Vodafone... Daar gaat natuurlijk weer een hele week overheen met die kerstdagen. Geduld wordt beloond hopen we dan maar :)

edit: intussen nu wel maar vast een sticker besteld :D

[ Voor 11% gewijzigd door Maardiweb op 24-12-2013 17:41 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Mijne komt vrijdag! ook later als de kerst maar dat maakt me niet uit! Ben allang blij dat die überhaupt voor het nieuwe jaar nog komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Vandaag is de 32GB Nexus 5 die ik voor m'n broertje had besteld binnen gekomen. Ik heb gebruik gemaakt van de Duitse Play Store + Mailboxde truc zoals beschreven eerder in dit topic, waarvoor dank. Werkte prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nexus 5 is ook op voorraad bij Typhone.nl, goedkoopste van NL. 399 euro thuisbezorgd: http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:14214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Daz_Bob schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:22:
[...]

Ik heb hem ook besteld via de huifkar/playstore. Momenteel nog aan het wachten op de verzendbevestiging van de playstore naar de huifkar. :)

Heb jij al een verwachte leverdatum ontvangen?
Sorry voor de late reactie, was een paar dagen niet op deze topic... :$

Nee, ik heb geen verwachte leverdatum gekregen... ik denk(eigenlijk hoop) ivm kerst dat hij vrijdag zal komen.. :)

Ik wacht ook met spanning af... :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Daz_Bob schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:24:

Hoe zit het met de garantie van het toestel wanneer je hem via Huifkar besteld. Moet je dan zelf terug naar Duitsland of kun je helemaal nergens naar toe wanneer je toestel na een half jaar schade heeft/kapot is.

============================================================================
Je kan je toestel zelf opsturen naar duitsland, of de huifkar contacteren zodat zij dat doen voor jou. Of als je een beetje geluk hebt repareert LG nederland het wel.
Een fysieke winkel is inderdaad handiger wat betreft garantie.
Je kunt hem helaas niet hier via LG Nederland laten repareren... heb zelf namelijk een mail gestuurd naar LG Benelux, maar kreeg als antwoord, dat als er iets is of gebeurt met het toestel, hetgene terug opgestuurd zal moeten worden naar "land van herkomst"...(Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Laatst online: 17:15
Ik heb al twee keer een bestelling geplaatst in de Google Play, al twee keer heeft UPS het pakketje proberen te bezorgen. Beide keren kan UPS het niet vinden en vermelden op de trackingsite dat ik contact moet opnemen met de verzender om eventueel adreswijziging door te geven.

Google kan door hun beveiligingsregels geen adres veranderingen doorvoeren en alleen naar het adres versturen welke je in Google Wallet hebt ingegeven. In Google Wallet heb ik alles goed in de invoervelden ingevuld.

Een normaal adres in Duitsland is:
naam
straat, huisnummer
postcode, plaats

Google Wallet maakt er automatisch het volgende van:
naam
huisnummer, straat
plaats, postcode, Duitsland

Inmiddels begin ik het allemaal zat te worden :(

Iemand een oplossing om dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
nielsn schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:52:
Ik heb al twee keer een bestelling geplaatst in de Google Play, al twee keer heeft UPS het pakketje proberen te bezorgen. Beide keren kan UPS het niet vinden en vermelden op de trackingsite dat ik contact moet opnemen met de verzender om eventueel adreswijziging door te geven.

Google kan door hun beveiligingsregels geen adres veranderingen doorvoeren en alleen naar het adres versturen welke je in Google Wallet hebt ingegeven. In Google Wallet heb ik alles goed in de invoervelden ingevuld.

Een normaal adres in Duitsland is:
naam
straat, huisnummer
postcode, plaats

Google Wallet maakt er automatisch het volgende van:
naam
huisnummer, straat
plaats, postcode, Duitsland

Inmiddels begin ik het allemaal zat te worden :(

Iemand een oplossing om dit aan te passen?
Of je kunt gebruikmaken van Huifkar... ze bestellen(betalen) én sturen het naar je op...
Enige wat je dan meer betaalt is 20 euro.. (afgaande dat bij MailboxDE, je in totaal €420 betaalt..)

Of dat het waard is, verschilt natuurlijk per persoon..

• myxomatose
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12-2021
Bij Mediamarkt (vroegere Saturn) Wilrijk (België) +- 30 stuks in voorraad.
Ik heb even met een zwarte mogen spelen.
Het waren allemaal toestellen van de 312 reeks.
Uiteraard alleen 16 GB toestellen, wat voor mij echt te weinig is (Spotify, navigatie, films, foto's, ...)
Iemand een idee waarom LG/Google de 32 gb versie niet wil invoeren in België/Nederland?

• lukadad
  • Laatst online: 19:24
Voor de Belgen onder ons : de witte Nexus 16GB is te bestellen via dreamland voor 399 euro, te leveren vanaf 31/12.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absane
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12-2020
Enig idee waar hij in de buurt van Gelderland te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Laatst online: 27-08 19:22
zojuist mijne ontvangen via SM. betreft ook de 312k serie. Prima toestel. Power button rammelt iets maar ondervind er geen last van. Lijkt linksboven in de hoek iets last te hebben van screen bleeding maar is niet hinderlijk. Tot in het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Hoholi schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:00:
Mijn order gecanceld bij MoreMobile en een nieuw order geplaatst bij de Duitse Playstore met behulp van de topic van : ilhanko

De stap om een virtuele cc te maken met Netteler heb ik overgeslagen en heb betaald met een ICS cc (Nederlandse bank)

Kreeg na betaling onmiddellijk een bevestigingsmail van Google dat mijn order bevestigd was en zou verzonden worden voor de 25e.

En vandaag kreeg ik dit :

[afbeelding]
Heb 'm ook zojuist middels deze methode en Nederlandse VISA kaart besteld.
Verwachte verzending is nog voor 1 januari.
Ben benieuwd!

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MydoBan
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-08 15:32
is het alleen mogelijk om met een Duitse creditcard te betalen in de Duitse Google play store? Of kan je ook je eigen Nederlandse credit-card gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

MydoBan schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:18:
is het alleen mogelijk om met een Duitse creditcard te betalen in de Duitse Google play store? Of kan je ook je eigen Nederlandse credit-card gebruiken?
Lees de post boven je eens rustig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MydoBan
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-08 15:32
fulgore schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:06:
[...]

Lees de post boven je eens rustig. 8)
Dat krijg je als zomaar een post plaats:p
Maar heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De zwarte Nexus 5 16GB is op dit moment alleen op voorraad bij Typhone.nl. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Vanaf 12.00 bij de deur zitten wachten op mijn Nexus dinsdag besteld bij belsimpel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Afgelopen dinsdag zwarte 32gb besteld via Huifkar uit Duitsland, gisteren te weten gekomen dat maandag een lading bezorgd zal worden.... (hopelijk zal die erbij zitten... :) )

P.S Wordt een aangetekend verstuurde post, altijd de volgende werkdag bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
mowtje schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:18:

Afhankelijk waarheen. Aangetekende post uit het buitenland wordt na binnenkomst in NL meestal de volgende bezorgdag bezorgd. Voordeel van aangetekend is iig dat je track & trace hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Maardiweb schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:10:
[...]

Afhankelijk waarheen. Aangetekende post uit het buitenland wordt na binnenkomst in NL meestal de volgende bezorgdag bezorgd. Voordeel van aangetekend is iig dat je track & trace hebt :)
Aha.. :)
Hij wordt vanuit het binnenland(NL) opgestuurd.. Dus zou de kans groter zijn dat hij de volgende dag al bezorgd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

fulgore schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:04:
[...]

Heb 'm ook zojuist middels deze methode en Nederlandse VISA kaart besteld.
Verwachte verzending is nog voor 1 januari.
Ben benieuwd!
Google Play

Hartelijk dank.

Goed nieuws: uw bestelling via Google Play is verzonden.

Belangrijk: het kan 24 uur duren voordat uw trackingcode is geactiveerd. Zodra uw trackingcode actief is, kunt u hier de status van uw verzending controleren:

Besteldatum: 27-dec-2013 15:54:20 CET

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bericht van MM Arnhem! Mijn witte nexus is eindelijk binnen.... Begin december besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Helaas ben ik ook (weer) in de markt nadat mijn Nexus 4 heel ongelukkig is gevallen en het complete scherm aan diggelen is. Aangezien ik zeer tevreden ben over de Nexus serie wordt de Nexus 5 een waardige opvolger.

Ik heb de laatste 15 pagina's terug gelezen van dit topic, en mag ik hier dan uit concluderen dat de Nexus 5 bij de Media Markt over het algemeen goed verkrijgbaar is? Dit soort dingen koop ik liever fysiek in een winkel in plaats van via internet.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:55:
Helaas ben ik ook (weer) in de markt nadat mijn Nexus 4 heel ongelukkig is gevallen en het complete scherm aan diggelen is. Aangezien ik zeer tevreden ben over de Nexus serie wordt de Nexus 5 een waardige opvolger.

Ik heb de laatste 15 pagina's terug gelezen van dit topic, en mag ik hier dan uit concluderen dat de Nexus 5 bij de Media Markt over het algemeen goed verkrijgbaar is? Dit soort dingen koop ik liever fysiek in een winkel in plaats van via internet.
Als de 16GB genoeg voor je is, wel ja...
Zo niet, ben je gedwongen om de 32GB via internet te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
mowtje schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:14:
[...]

Als de 16GB genoeg voor je is, wel ja...
Zo niet, ben je gedwongen om de 32GB via internet te bestellen...
Dank voor je antwoord! 32GB is nice to have, maar ik kwam met de 16GB van de Nexus 4 ook niet in de problemen. Dan ga ik straks even toeslaan bij de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

SebasFM

BOFH

Hij is weer op voorraad bij CoolBlue. Kreeg net een mailtje. Doe er je voordeel mee.

[ Voor 16% gewijzigd door SebasFM op 02-01-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

fulgore schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:42:
[...]

Google Play

Hartelijk dank.

Belangrijk: het kan 24 uur duren voordat uw trackingcode is geactiveerd. Zodra uw trackingcode actief is, kunt u hier de status van uw verzending controleren:

_/-\o_
Blijft vreemd, leveren van een 32GB toestel in Nederland doet Google niet, maar hij komt hier wel aan voor transport naar Duitsland:

Ort Datum Ortszeit Aktivität
Eindhoven, Netherlands 31.12.2013 17:55 Export Scan
Netherlands 31.12.2013 1:18 Auftrag verarbeitet: Für UPS bereit

Edit: net UPS gebeld om te vragen of ze het afleveradres kunnen wijzigen, helaas kunnen ze het land niet wijzigen dus deze moet eerst richting Duitsland om daarna weer terug te gaan naar Nederland. :D

[ Voor 12% gewijzigd door fulgore op 02-01-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Afgelopen maandag heb ik de zwarte Nexus 5 bij studentmobiel.nl besteld (goedkoopste optie i.c.m. T-Mobile verlenging), maar bij de levertijd stond alleen "product in bestelling" dus heb maar een mailtje gestuurd wanneer ze hem weer op voorraad hebben. Ik kreeg net een reactie, ze verwachten hem in de loop van de volgende week (week 2) weer op voorraad te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Bij de Media Markt in Hengelo zowel de witte als de zwarte Nexus 5 voldoende op voorraad. Mijn Nexus 5 is een 312K, dus de nieuwste batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:09
Media Markt Maastricht heeft een grote bak vol met Nexus 5 toestellen staan, zowel zwarte als witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 23:42
MM Eindhoven heeft ook beiden achter staan, je moet er wel om vragen. Edit: 312K versie

[ Voor 11% gewijzigd door 108rogar op 02-01-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Studentmobiel schreef:
Beste Maardiweb

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Finally! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mediamarkt.nl, Typhone.nl, Studentmobiel.nl en Pdashop.nl hebben alle 4 de Nexus 5 zwart op voorraad. Mensen die willen wachten op een leuke korting, over 3 a 4 weken kan je de Nexus 5 zonder BTW kopen bij de Mediamarkt. Dus wachten is het advies....

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 03-01-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ter info, bij Mediamarkt in Utrecht hebben ze een flinke voorraad zwarte Nexus 5's liggen voor 399 (excl thuiskopie heffing) met serienummer 312... (half uurtje geleden lag de hele bak nog vol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Net terug van de Mediamarkt Maastricht, daar een halve bak vol zwarte Nexus 5. Schat zo'n 10 apparaten, ook voor 404 euro inclusief btw. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:40
@alwaysleft: of je haalt de telefoon de week voordat de mediamarkt de btw actie heeft in huis en je claimt je korting de week erna. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 december mijn Nexus5 besteld bij Google in de VS, via tunnelbear een ip-adres in de VS geleend, 23 december heeft mijn forwarder, myus.com, mijn toestel doorgestuurd en 27 december stond DHL voor de deur.
Aankoop 399 dollar voor de aankoop van de 32 GB versie, 60 euro BTW en invoer plus een paar centen voor myus.
Een echte aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:40:
19 december mijn Nexus5 besteld bij Google in de VS, via tunnelbear een ip-adres in de VS geleend, 23 december heeft mijn forwarder, myus.com, mijn toestel doorgestuurd en 27 december stond DHL voor de deur.
Aankoop 399 dollar voor de aankoop van de 32 GB versie, 60 euro BTW en invoer plus een paar centen voor myus.
Een echte aanrader
Aanrader? Dan mis je dus de GSM banden (US gebruikt CDMA), en de 1800-LTE band! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Geen aanrader inderdaad, want de US versie heeft geen LTE/4G in Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 00:41
Waarom heb je überhaupt de Nexus 5 uit de VS gehaald? Het is namelijk bijna net zo duur als je alle extra kosten meerekent om de Nexus 5 uit de Duitse Playstore te halen. Dan heb je ook geen problemen met frequenties. Je kan niet eens bellen via GSM 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AMD1800 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:19:
@alwaysleft: of je haalt de telefoon de week voordat de mediamarkt de btw actie heeft in huis en je claimt je korting de week erna. :)
Ja, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@alwaysleft: Zolang de Nexus 5 ook nog leverbaar is in de winkel wel. Zie ook laagste prijsgarantie Mediamarkt. Dus dan hoef je wat minder lang in de rij te staan. Ik denk dat ik het risico toch niet ga nemen. Kan ook wel op de eerste dag om 8 uur bij de mediamarkt staan. Dan komt het vast wel goed. Wel even een dag eerder checken of ze nog voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AMD1800 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:56:
@alwaysleft: Zolang de Nexus 5 ook nog leverbaar is in de winkel wel. Zie ook laagste prijsgarantie Mediamarkt. Dus dan hoef je wat minder lang in de rij te staan. Ik denk dat ik het risico toch niet ga nemen. Kan ook wel op de eerste dag om 8 uur bij de mediamarkt staan. Dan komt het vast wel goed. Wel even een dag eerder checken of ze nog voorraad hebben.
Ja, dan heb je hem toch voor 340 euro. Of ze houden de Nexus 5 eruit, die kans acht ik ook aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
De BTW actie is trouwens de laatste dagen van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jopth schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:12:
De BTW actie is trouwens de laatste dagen van deze maand.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Mijn leidinggevende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kan je ook al navragen of de Nexus 5 erin komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

alwaysleft schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Kan je ook al navragen of de Nexus 5 erin komt?
Waarom zou deze niet erin komen? Dat is toch voor alle artikelen of zie ik dat fout?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Dinsdagavond moet ik weer, dus ik zal het vragen. Echter lijkt het mij vanzelfsprekend, het is voor de medewerkers niet een speciaal product ofzo. Meestal is er ook gewoon voldoende voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
kuusj98 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:17:
[...]

Waarom zou deze niet erin komen? Dat is toch voor alle artikelen of zie ik dat fout?
Mij lijkt het sterk dat de Nexus 5 erin komt, why? Omdat de iPad er ook niet in komt ;) Om maar een voorbeeld te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ik dacht dat de meeste smartphones gewoon meededen, alleen iPhones niet. Maar Apple heeft wel vaker uitzonderingen..

[ Voor 199% gewijzigd door macmellow op 04-01-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GSMeasy.nl heeft ook inmiddels voorraad: http://www.gsmeasy.nl/com...kleur=2749&providersoort=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het voorraad probleem is dus begin Januari kunnen we nu echt concluderen opgelost. Ik zie 65 stuks op voorraad bij Gsmeasy.nl, dat zijn echt grote partijen dus. Mooi van Google en LG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Gadverdamme ik heb een dooie pixel :'(

Wat zullen we doen, terug of houden? Heb niet zoveel zin in de rompslomp om hem weer om te gaan ruilen (Studentmobiel)..

edit: Ho, nog een 2e dooie pixel gevonden. Dat gaat me te ver. Spelen nog maar even uitstellen dan :(

[ Voor 59% gewijzigd door Maardiweb op 04-01-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Maardiweb schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:42:

Wat zullen we doen, terug of houden? Heb niet zoveel zin in de rompslomp om hem weer om te gaan ruilen (Studentmobiel)..

edit: Ho, nog een 2e dooie pixel gevonden. Dat gaat me te ver. Spelen nog maar even uitstellen dan :(
Gewoon opsturen en geld terug vragen. Mag je doen volgens de wetgeving zonder opgaaf van redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:08
Maardiweb schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:42:

Beter meteen terug ermee. Als je iemand bent die zich daar aan stoort al helemaal. What has been seen cannot be unseen ! :-(

Ik vraag me wel af hoe je een dead pixel makkelijk spot. Pixels zijn namelijk verrekte klein op dit toestel. Een mini spikkeltje is al snel een bundeltje van 4 of 5 pixels. Vond het ook storend dat die pixel test apps de softbuttons laten staan waardoor je daar dus niet goed kunt checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Laguna

Connaisseur

alwaysleft schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Mij lijkt het sterk dat de Nexus 5 erin komt, why? Omdat de iPad er ook niet in komt ;) Om maar een voorbeeld te geven..
Ik denk eerder dat ze de prijs van de N5 die dagen tijdelijk verhogen naar +/- 483 euro O-)
Slammz schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:53:
[...]

Ik vraag me wel af hoe je een dead pixel makkelijk spot. Pixels zijn namelijk verrekte klein op dit toestel. Een mini spikkeltje is al snel een bundeltje van 4 of 5 pixels. Vond het ook storend dat die pixel test apps de softbuttons laten staan waardoor je daar dus niet goed kunt checken.
Ik heb daarvoor de app Google Play: Test Screen gebruikt, hiermee verdwijnen de softbuttons wel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Laguna schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:09:
[...]

Ik denk eerder dat ze de prijs van de N5 die dagen tijdelijk verhogen naar +/- 483 euro O-)

[...]
Zou echt een naaistreek zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jopth schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:17:
Dinsdagavond moet ik weer, dus ik zal het vragen. Echter lijkt het mij vanzelfsprekend, het is voor de medewerkers niet een speciaal product ofzo. Meestal is er ook gewoon voldoende voorraad.
Zou je ook kunnen navragen of dan de prijs omgaat, zou wel een naaistreek zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:09:
[...]
[...]
Dan zeggen de klanten op hun beurt "Ik ben toch niet gek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Laguna

Connaisseur

alwaysleft schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:34:
[...]

Zou je ook kunnen navragen of dan de prijs omgaat, zou wel een naaistreek zijn ;)
Of hij is dan "plotseling" niet op voorraad ;) maar wie weet zijn er een paar gelukkigen die het toestel meekrijgen voor +/- 334 euro.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jopth schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:17:
Nu je hier toch bent, klopt het dat als je hem een paar dagen voor de BTW dagen haalt je gebruik kan maken van de laagste prijs garantie? Dan zou ik toch wel erg belang hebben bij de info welke dagen je precies vallen onder "einde van de maand" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowtje schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:18:
Afgelopen dinsdag zwarte 32gb besteld via Huifkar uit Duitsland, gisteren te weten gekomen dat maandag een lading bezorgd zal worden.... (hopelijk zal die erbij zitten... :) )

Maandag 23 december ook de 32 GB versie besteld via Huifkar.de
Donderdag 2 januari aangetekend geleverd via TNT
Prima service, zeer tevreden over communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
enig idee of de prijs voor een nexus5 aankomende maanden nog zal dalen?
Is er nieuws dat er een opvolger onderweg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

iemand hem al van gsmwijzer besteld en binnengekregen ? vraag me af of het de 311k's die ze "op vooraad" hebben.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
k1n9_n01z3 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:07:
iemand hem al van gsmwijzer besteld en binnengekregen ? vraag me af of het de 311k's die ze "op vooraad" hebben.
Ik heb gisteren mijn zwarte Nexus 5 van studentmobiel.nl (Is het zelfde bedrijf als GSMwijzer) binnengekregen en het is er een uit de 312K batch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
pitchdown schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:16:
enig idee of de prijs voor een nexus5 aankomende maanden nog zal dalen?
Is er nieuws dat er een opvolger onderweg is?
Het word steeds gekker, dat apparaat is pas 2 maanden uit ;) Nee, het is al een geweldige prijs/kwaliteit. Wat wel te verwachten is dat hij over 3 weken maar 340 euro is bij de Mediamarkt met de BTW dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Sirhc_95 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Ik heb gisteren mijn zwarte Nexus 5 van studentmobiel.nl (Is het zelfde bedrijf als GSMwijzer) binnengekregen en het is er een uit de 312K batch ;)
thnx

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

alwaysleft schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:08:
[...]

Het word steeds gekker, dat apparaat is pas 2 maanden uit ;) Nee, het is al een geweldige prijs/kwaliteit. Wat wel te verwachten is dat hij over 3 weken maar 340 euro is bij de Mediamarkt met de BTW dagen.
Was van plan de N5 vandaag te bestellen, toch nog maar eventjes afwachten. Bedankt! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Nexus 5 besteld bij GSMwijzer.Vervanging van HTC desire hd na 3 jaar.
t-mobile 2 jaar contract verlenging 1GB+90Min.
Bijbetaald €11,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bestel hem niet bij Phonehouse. Heb op 03-12-13 daar de witte versie besteld, maar tot op de dag van vandaag geen levering. Heb al 3 maal gemaild, waarbij ik alleen de eerste keer een reactie heb ontvangen dat de levering vertraagd is. Inmiddels is de telefoon ook van hun website gehaald, dus waarschijnlijk is het niet eens meer mogelijk om te bestellen.

Het jammere is dat ik de telefoon bij winkels als Coolblue wel in voorraad zie.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Xamsix schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:29:
Bestel hem niet bij Phonehouse. Heb op 03-12-13 daar de witte versie besteld, maar tot op de dag van vandaag geen levering. Heb al 3 maal gemaild, waarbij ik alleen de eerste keer een reactie heb ontvangen dat de levering vertraagd is. Inmiddels is de telefoon ook van hun website gehaald, dus waarschijnlijk is het niet eens meer mogelijk om te bestellen.

Het jammere is dat ik de telefoon bij winkels als Coolblue wel in voorraad zie.
Ik had de order allang al gecanceld als het zolang duurd.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Slammz schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:53:
[...]

Beter meteen terug ermee. Als je iemand bent die zich daar aan stoort al helemaal. What has been seen cannot be unseen ! :-(

Een dode pixel in mn softbuttons range vind ik niet zo'n ramp.. daar zie je hem zelden.

Heb mn telefoon vandaag teruggestuurd. Hopelijk gaan ze morgen meteen een nieuwe regelen of haal ik hem zelf op (en dan daar meteen checken op failures.. blijf niet heen en weer sturen).

Bizar druk trouwens bij SM. Probeerde rond 18.45 de klantenservice te bellen, 18 wachtenden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:08
Maardiweb schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Een dode pixel in mn softbuttons range vind ik niet zo'n ramp.. daar zie je hem zelden.
Daar ben ik het totaal mee oneens. Ten eerste is dat vlak bijna altijd zwart dus als je daar een witte of gekleurde pixel zit zie je hem continu. Ten tweede hoort dat gedeelte toch net zo goed bij het scherm als de rest? Als je een film kijkt of games etc heb je fullscreen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

fulgore schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:42:
[...]

Google Play

Hartelijk dank.

_/-\o_
Gisteren aangekomen bij mailboxde, hopelijk vandaag weer richting NL. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Groentjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:33:
[...]

Waarschijnlijk krijg ik komende week(of weken) ook nog een Acer Liquid S2 binnen, waar ik 4 à 5 weken mee mag spelen op Simyo's 4G netwerk.. Dus die Nexus 5 komt pas in Januari pas in actie.
Hoe zit het nu met die liquid S2? Qua specs is het een beest voor de prijs die hij maar zou mogen kosten. Ik ben zeer geïnteresseerd, want heb nu een Cloudmobile (vorige flagship van Acer) maar die is mij iets te klein aan het worden, aangezien ik graag veel lees op m'n smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:00
als ik een Nexus 5 uit Amerika haal, waar moet ik opletten?

deze lijkt me wel wat: http://www.ebay.com/itm/N...hones&hash=item43c315961b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BasZer schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:56:
als ik een Nexus 5 uit Amerika haal, waar moet ik opletten?

deze lijkt me wel wat: http://www.ebay.com/itm/N...hones&hash=item43c315961b
Dat je geen 4G kan gebruiken in NL. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Ik probeerde zelf ook de Nexus 5 32GB te bestellen via proxies en vpn's via Duitsland. Heb een Duitse Google Account aangemaakt.

Alles lijkt goed te gaan tijdens het bestellen, maar zodra ik de 32GB variant koop (zowel wit als zwart) krijg ik een "technische fout" van Google.

De 16GB variant werkt wel gek genoeg.

Iemand nog suggesties om aan een Nexus 5 Zwart 32GB te komen waarvan de 4G werkt in Nederland :) ?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/nexus5_playstore_foutmelding.png

[ Voor 8% gewijzigd door tim427 op 07-01-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:45

Pierre

Van nature lui!

Ja hier klik zelf geen ervaring mee, maar ik lees goede berichten

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 00:41
alwaysleft schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Dat je geen 4G kan gebruiken in NL. ;)
GSM werkt ook niet. Dus alleen 3G werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:55

BPP

Bij eGlobalcentral is die 430 euro (de 32GB), zou deze wel werken in NL op 4g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Nexus 5 doet gewoon mee met de BTW actie van de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

BPP schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:27:
Bij eGlobalcentral is die 430 euro (de 32GB), zou deze wel werken in NL op 4g?
Specs volgens eGlobalcentral: 4G Network LTE 800 / 850 / 900 / 1800 / 2100 / 2600

Europese frequenties zijn: 800/1800/2600 MHz

Dus zou moeten werken..

Overigens is het hier ook uitverkocht. Heb het idee dat de 32GB variant in Europa "op" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

tim427 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:17:
[...]

Overigens is het hier ook uitverkocht. Heb het idee dat de 32GB variant in Europa "op" is.
Heb net even gekeken in de Duitse playstore, zowel de witte als de zwarte zijn gewoon op voorraad.
Levertijd 1 á 2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat een gezeik met dat ding, ik heb hem op 12 december mogen ontvangen, jullie zitten overduidelijk al veel langer dan mij, ik heb iets van 4 weken moeten wachten bij de MM.
311K batch en 0 mis mee, laat je niet misleiden door dat batchnummer, zoveel kan er niet veranderen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

fulgore schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Heb net even gekeken in de Duitse playstore, zowel de witte als de zwarte zijn gewoon op voorraad.
Levertijd 1 á 2 werkdagen.
Nee klopt, maar zodra ik via Duitsland (VPN) en een Duits Gmail accountje probeerd te bestellen krijg ik een foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/nexus5_playstore_foutmelding.png

Ik vraag me dus af, of er mensen zijn die het "nu" lukt om zo te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Jopth schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:09:
Waar haal je die wijsheid vandaan? :) Heb je toevallig ook concrete informatie over de dagen waarop de BTW actie plaatsvindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jopth schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:09:
Top. En ze gooien dan niet opeens de prijs omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:16
Vis schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 06:48:
[...]

Oké, misschien even vergeten erbij te zeggen dat ik echt nooit een losse smartphone zal kopen van boven de 300 euro... Ik vind dat namelijk echt zonde geld, en een veel te groot bedrag voor een telefoon!

Dan maar liever op abo basis, is wel wat meer uiteindelijk, maar ik merk t wel minder in m'n portemonnee :)

Het is en blijft een luxe product, zo'n smartphone... Maar om nou een fiks bedrag neer te leggen ervoor, + sim only ben je nog aardig wat knaken kwijt...

Daarom verleng ik al jaren :)
Hele scheve redenatie dit. Je zegt dat je het minder in je portemonnee merkt ? Hoe dan want ik heb nu de nexus 5 als los toestel gekocht voor 360 euro ( korting via via ) en daar nu een sim only abbo van 19 euro per maand voor 2 jaar.

19*24 = 456 + 360 = 816

Als ik verlengd had met toestel had ik voor een vergelijkbaar abonnement als wat ik nu heb met sim only 45 euro betaald

45* 24 = 1080

Dus in de eerste plaats spaar ik nu 264 euro uit over het hele traject gezien
En op de tweede plaats betaal ik nu elke maand geen 45 maar 19 euro wat me dus aan het eind van elke maand 26 euro bespaard.

Dus zowel op lange termijn als op korte termijn ( zoals jij het noemt, echt merken in je portemonnee ) Is het veel voordeliger los toestel + sim only.

Ik ben van mening dat juist de nexus 5 het perfecte toestel is om van je dure abbo af te komen door de goedkope prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Skybullet schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 02:11:
[...]

Hele scheve redenatie dit. Je zegt dat je het minder in je portemonnee merkt ? Hoe dan want ik heb nu de nexus 5 als los toestel gekocht voor 360 euro ( korting via via ) en daar nu een sim only abbo van 19 euro per maand voor 2 jaar.

19*24 = 456 + 360 = 816

Als ik verlengd had met toestel had ik voor een vergelijkbaar abonnement als wat ik nu heb met sim only 45 euro betaald

45* 24 = 1080

Dus in de eerste plaats spaar ik nu 264 euro uit over het hele traject gezien
En op de tweede plaats betaal ik nu elke maand geen 45 maar 19 euro wat me dus aan het eind van elke maand 26 euro bespaard.

Dus zowel op lange termijn als op korte termijn ( zoals jij het noemt, echt merken in je portemonnee ) Is het veel voordeliger los toestel + sim only.

Ik ben van mening dat juist de nexus 5 het perfecte toestel is om van je dure abbo af te komen door de goedkope prijs ;)
Sim only van 19 euro?
Haha wat is daar t nut van? Vind ik nog duur voor een sim only abo!

Als ik nu verleng, met tmobile, pak ik voor 2 jaar via studentmobiel de N5 i.c.m. Stel Samen 1GB en 90 belminuten.

Kost de N5 maar 11 euro eenmalig aanschafprijs, en dan maandelijks (24x) 30 euro in totaal voor het abo.
Opgeteld is dat aan het eind van de 24 maanden 731 euro!

Dus nog goedkoper als jouw losse toestel + sim only ;)

Wie heeft hier dus een scheve redenatie :9

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
AMD1800 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:40:
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan? :) Heb je toevallig ook concrete informatie over de dagen waarop de BTW actie plaatsvindt?
Mijn leidinggevende :). Laatste dagen van Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
alwaysleft schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:14:
[...]

Top. En ze gooien dan niet opeens de prijs omhoog?
Lijkt mij niet, maar ik heb geen glazen bol natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Davith78 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:05:
[...]

Goeie vraag, ik gebruik zelf ook batteryguru en ik was hier ook benieuwd naar. Ik weet eigenlijk niet of de app werkelijk iets verbetert omdat ik geen referentiekader heb hoe het is zonder die app. Het was een van de eerste dingen die ik installeerde nadat ik de phone in mijn bezit had. Het rare is trouwens dat BG continue aangeeft dat de locatie service aangezet moet worden voor nog meer batterijbesparing (deze heb ik standaard uit staan). De logica hiervan snap ik echt niet :?
Enige wat ik kan bedenken is dat apps die locatie 'willen' tracken dit steeds blijven proberen zolang ze geen gehoor krijgen. Als je ze hun zin geeft zou dat misschien besparing kunnen opleveren?

edit: @hierboven: Sim only is zeker niet altijd de goedkoopste oplossing hoor. Als je veel verbruikt is sim only juist ongunstig. Ik neem de N5 ook met een abbo, omdat ik gewoon heel veel verbruik (ook bellen). Dan is een RED abbo gewoon heel gunstig, maar de sim only prijs van dit abbo is dermate hoog dat ik beter iets meer kan betalen en mijn telefoon gratis kan krijgen. Hoor trouwens ook niet in dit topic ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Maardiweb op 08-01-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Vis schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:48:
[...]

Sim only van 19 euro?
Haha wat is daar t nut van? Vind ik nog duur voor een sim only abo!

Als ik nu verleng, met tmobile, pak ik voor 2 jaar via studentmobiel de N5 i.c.m. Stel Samen 1GB en 90 belminuten.

Kost de N5 maar 11 euro eenmalig aanschafprijs, en dan maandelijks (24x) 30 euro in totaal voor het abo.
Opgeteld is dat aan het eind van de 24 maanden 731 euro!

Dus nog goedkoper als jouw losse toestel + sim only ;)

Wie heeft hier dus een scheve redenatie :9
in jouw geval zou je bij simyo €13 p.m. kwijt zijn

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.