Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:30:
[...]

Lol, weet iemand of het mogelijk is om via amazon het naar NL te verzenden (vriend van me wil 32 GB kopen)
dirtybolle schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:39:
@kuusj98: ik heb vandaag de 16GB (329£) versie bij amazon uk besteld en hij kom gewoon naar belgie geleverd worden!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poligono
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 15:23
Voor degene die niet meer wil wachten; bij amazon.co.uk nog enkele op voorraad. Toestel voor 440 euro en +/- 8 euro verzending. Binnen 3 werkdagen geleverd in nederland
http://www.amazon.co.uk/G...6&sr=8-3&keywords=nexus+5

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:34
nvm ik had de foute versie voor :X

[ Voor 93% gewijzigd door dirtybolle op 01-12-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.amazon.co.uk/G...ocked-Black/dp/B00GGDWJTU

Only 1 in stock, scroll naar onder en daar zie je ''Price For All Three: £440.87''
Best goedkoop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:47:
http://www.amazon.co.uk/G...ocked-Black/dp/B00GGDWJTU

Only 1 in stock, scroll naar onder en daar zie je ''Price For All Three: £440.87''
Best goedkoop toch?
Nee eigenlijk niet, scheelt je 50 cent...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dan heb j wel alls bij elkaar? 3 bij elkaar is goedkoper als het toestel zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
poligono schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:36:
Voor degene die niet meer wil wachten; bij amazon.co.uk nog enkele op voorraad. Toestel voor 440 euro en +/- 8 euro verzending. Binnen 3 werkdagen geleverd in nederland
http://www.amazon.co.uk/G...6&sr=8-3&keywords=nexus+5

Succes
Er is een goedkopere 16GB versie beschikbaar, via amazon.co.uk zelf, met gratis verzending:

http://www.amazon.co.uk/L...-16GB-Black/dp/B00GDD9N60
(£329 = €396.55)
*EDIT: Zo te zien is de voorraad van amazon uitverkocht, want ze staan niet meer in de lijst.
Ik weet niet of het voor jou anders is, maar ik kan via die link niet bestellen. De verkoper levert namelijk niet buiten het VK.

De enige verkoper die de 32GB levert buiten het VK vraagt £462 + £15 shipping.

[ Voor 4% gewijzigd door Daz_Bob op 02-12-2013 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best goedkoop dan, men vriend heeft inmiddels besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poligono
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 15:23
Vannacht bericht gekregen van Bol.com, toestel wordt vandaag geleverd door PostNL. (besteld 12-11-2013 voor €399,00) :*) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met GSMeasy.nl om afleverdatum te bevestigen. Morgen wordt hij bezorgd. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:23:
Net gebeld met GSMeasy.nl om afleverdatum te bevestigen. Morgen wordt hij bezorgd. :9~
Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07-2022
Ook ik heb vannacht een berichtje gehad van Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruben1978 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:25:
Ook ik heb vannacht een berichtje gehad van Bol.com.
Dan is Bol bevoorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht precies hetzelfde, maar de levertijd daar is nog niet aangepast ( nog steeds 3-4 weken ). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:35:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde, maar de levertijd daar is nog niet aangepast ( nog steeds 3-4 weken ). :(
Denk dat ze die pas aanpassen op moment dat alle reserveringen weg zijn. Aanpassingen Op site Bol gaat niet altijd a la minuten weet ik uit ervaribg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianVL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 10:10
Ik heb ook een bericht gekregen dat mijn nexus 5 geleverd wordt via bol.com. Ik had hem besteld op 13-11. Levering in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We horen vanzelf vandaag of morgen waar de leveringen binnen zijn, ik heb zo'n vermoeden dat dat dan hier wel gecommuniceerd zal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mmmmm.. twijfel. Bij de phonehouse is hij het goedkoopste. Of even wachten tot ik hem ergens op voorraad zie en dan bestellen? Of gewoon nog een tijdje wachten (dat kan ook natuurlijk.. :P)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenschaap
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07-2024

rubenschaap

Hatseflats!

Ik ga vanmiddag rond 5 uur langs de Media Markt in Zwolle, ben benieuwd... :)
Als hij er nog niet is dan reserveer ik hem.
Ik laat het wel horen of de Media Markt in Zwolle weer bevoorraad is... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com heeft niets direct op voorraad. Ze vertelde me dat de levertijd op hun website (3-4 weken) lijdend was.
Studentmobiel verwacht hem in week 50.
Coolblue idem dito.
Gsmeasy wegens grote vraag niet op voorraad. Levering vanaf 9 dec.

Dus ondanks wat druppelende leverberichten is hij nergens echt op voorraad.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:12:
Bol.com heeft niets direct op voorraad. Ze vertelde me dat de levertijd op hun website (3-4 weken) lijdend was.
Studentmobiel verwacht hem in week 50. Coolblue idem dito.
Daarom hou ik week 50 aan, al ben ik blij voor iedereen die hem nu al krijgt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28

Matis

Rubber Rocket

Mijn N5 is binnen :)
Studentmobiel - 19 nov besteld.

[ Voor 45% gewijzigd door Matis op 02-12-2013 10:28 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:28:
Zoals gemeld, ik had 3 dagen later besteld. Geeft dus aan dat het maar zeer kleine leveringen waren en iedereen geduldig moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03
8 november besteld @ phoneshop.nl... nog steeds niks binnen.. :(

Zou voor 5-12 komen.. We houden hoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En Piet91 houdt het topic nog nog in de gaten voor eventuele 'in voorraad' situaties bij webshops. :P

Jammer dat Saturn de Nexus 5 niet verkoopt (i.i.g. niet online, wel in de winkel?), anders kon je deze bonnen gebruiken.

3 van deze bonnen zou toch weer €30 voordeel opgeleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
Piet91 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:56:
En Piet91 houdt het topic nog nog in de gaten voor eventuele 'in voorraad' situaties bij webshops. :P

Jammer dat Saturn de Nexus 5 niet verkoopt (i.i.g. niet online, wel in de winkel?), anders kon je deze bonnen gebruiken.

3 van deze bonnen zou toch weer €30 voordeel opgeleverd hebben.
Saturn heeft de hem tijdelijk 'uit' de webshop gehaald. Waarschijnlijk omdat er al veel orders zijn.
De directe link is nog wel te bezoeken:
http://www.saturn.nl/mcs/...3,1022872.html?langId=-11

(besteldatum bij saturn 8 nov, nog geen update gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Shillen schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:59:
Saturn heeft de hem tijdelijk 'uit' de webshop gehaald. Waarschijnlijk omdat er al veel orders zijn.

Ah.

Voor de webshop dus geen zin; misschien dus wel nuttig voor mensen die een vestiging in de buurt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L14nnd3rR
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:45
Gsmwijzer.be:
We hebben al een bestelling binnengehad, dus een heel stuk klanten voor u is geleverd geweest einde vorige week en vandaag.

Tegen het midden van deze week verwachten we een tweede levering, deze zou dan moeten geleverd worden.
Ik heb mn N5 besteld op 21/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Ik heb hem gisteren alsnog besteld bij the Phonehouse, verlenging Vodafone Red A, €32/mnd (ipv €44,-) en €137,- bijbetalen voor een 1 jarig abonnement. 50% korting op de telefoon, dat is niet verkeerd.
Als je dat doorrekent kom je op €10,20 voor abonnementskosten en daar krijg je onbeperkt bellen/SMS en en 2GB data voor (30mbit). Daar kan je met een Sim-only niet tegenop!

Kreeg vanmorgen netjes een mail dat de bestelling goed binnen was gekomen en dat ik de telefoon opgestuurd krijg als deze weer op voorraad is. Ik ben benieuwd, hoop niet dat de order geannuleerd wordt. Ik vind het niet erg om 2-3 weken te wachten (althans, dat is wat ik mezelf steeds moet vertellen :) )

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:35:
[...]

Zoals gemeld, ik had 3 dagen later besteld. Geeft dus aan dat het maar zeer kleine leveringen waren en iedereen geduldig moet zijn.
Ik had hem besteld daarvoor, had mijn order niet moeten annuleren.
Achja, weet iemand al meer over de MM in EHV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Deaken schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:38:
Ik heb hem gisteren alsnog besteld bij the Phonehouse, verlenging Vodafone Red A, €32/mnd (ipv €44,-) en €137,- bijbetalen voor een 1 jarig abonnement. 50% korting op de telefoon, dat is niet verkeerd.
Als je dat doorrekent kom je op €10,20 voor abonnementskosten en daar krijg je onbeperkt bellen/SMS en en 2GB data voor (30mbit). Daar kan je met een Sim-only niet tegenop!

Kreeg vanmorgen netjes een mail dat de bestelling goed binnen was gekomen en dat ik de telefoon opgestuurd krijg als deze weer op voorraad is. Ik ben benieuwd, hoop niet dat de order geannuleerd wordt. Ik vind het niet erg om 2-3 weken te wachten (althans, dat is wat ik mezelf steeds moet vertellen :) )
Same here, super deal!

Als je op de site van de PH kijkt, staat bij het bestellen van een losse N5 de verwachte levertijd op dinsdag 3 december (alleen bij zelf ophalen uit de winkel). Laten bezorgen staat nog steeds op 1-2 weken. Geen idee wat hier waar van is, maar als je het zo bekijkt zou er morgen een nieuwe lading moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:49:
[...]

Same here, super deal!

Als je op de site van de PH kijkt, staat bij het bestellen van een losse N5 de verwachte levertijd op dinsdag 3 december (alleen bij zelf ophalen uit de winkel). Laten bezorgen staat nog steeds op 1-2 weken. Geen idee wat hier waar van is, maar als je het zo bekijkt zou er morgen een nieuwe lading moeten komen.
Als ik me niet vergis doet PH voorlopig alles via de online store en hebben ze voorlopig nog geen vaste voorraad in de winkels. Alles komt vanuit hun distributiecentrum, als ze morgen een N5 kunnen laten ophalen in een van hun winkels dan is dat hetzelfde voor online bestellingen lijkt me. Ze komen tenslotte van dezelfde locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Same here, super deal!

Ik heb ook een bestelling geplaatst bij PH. Er stond er in de voorwaarden van de actie dat de 50% toestelkorting alleen geldig was voor toestellen die op voorraad waren en dus eigenlijk niet voor de Nexus 5. Ik ben heel benieuwd of PH uiteindelijk toch voor die prijs gaat leveren.

Minpuntje van de PH is wel dat het Vodafone Red abonnement daar geen lifetime korting heeft (zoals dat bij Coolblue en Vodafone zelf wel het geval is). Na een jaar gaan de abonnementskosten dus fors omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

[...]

Same here, super deal!

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:57:
[...]

Als ik me niet vergis doet PH voorlopig alles via de online store en hebben ze voorlopig nog geen vaste voorraad in de winkels. Alles komt vanuit hun distributiecentrum, als ze morgen een N5 kunnen laten ophalen in een van hun winkels dan is dat hetzelfde voor online bestellingen lijkt me. Ze komen tenslotte van dezelfde locatie.
* The Deaken stopt zijn vingers in zijn oren en begint heel hard te zingen

;)

Als ik alle berichten hier lees kan dit gewoon niet waar zijn, toch? Ach, zoals ik al zei, ik ga uit van 3 weken wachte, alles daarvoor is een meevaller :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Deaken schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:24:
[...]

[...]

* The Deaken stopt zijn vingers in zijn oren en begint heel hard te zingen

;)

Als ik alle berichten hier lees kan dit gewoon niet waar zijn, toch? Ach, zoals ik al zei, ik ga uit van 3 weken wachte, alles daarvoor is een meevaller :)
Uiteraard is rekening houden met week 50 het beste, die paar dagen, who cares. Maar het zou zeker kunnen. Als de winkels het in de 2e helft van week 49 krijgen dan is het verstandig van ze om week 50 te communiceren. Dat geeft ze een kleine buffer en ze kunnen er alleen maar positief uit komen als ze de klanten iets vroeger leveren, altijd beter dan later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:23:
[...]

Ik heb ook een bestelling geplaatst bij PH. Er stond er in de voorwaarden van de actie dat de 50% toestelkorting alleen geldig was voor toestellen die op voorraad waren en dus eigenlijk niet voor de Nexus 5. Ik ben heel benieuwd of PH uiteindelijk toch voor die prijs gaat leveren.

Minpuntje van de PH is wel dat het Vodafone Red abonnement daar geen lifetime korting heeft (zoals dat bij Coolblue en Vodafone zelf wel het geval is). Na een jaar gaan de abonnementskosten dus fors omhoog...
Klopt, maar er stond "alleen geldig op toestellen die voorradig zijn in de winkel". Over de webshop werd niks vermeld, duimen dus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:32:
[...]

Klopt, maar er stond "alleen geldig op toestellen die voorradig zijn in de winkel". Over de webshop werd niks vermeld, duimen dus maar...
Klopt, maar dat zinnetje is in de voorwaarden later aangepast naar '(web)winkel' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:37:
[...]

Klopt, maar dat zinnetje is in de voorwaarden later aangepast naar '(web)winkel' :X
hmmm, dat heb ik gemist. Dan ben ik er ook bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net bol.com gebeld mevrouw (Karin) zei dat levertijd 4 weken is.
Er is nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Shillen schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:59:

Ik lees net in dat topic dit:
Gediminas schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:24:
Ik heb zojuist locale Mediamarkt (Assen) gebeld. Zij hebben mij bevestigd dat de kaarten van Saturn wel in Mediamarkt te gebruiken zijn.
Maar ja; hoe ik daar afgelopen winkel min of meer afgewimpeld werd heb ik daar ook niet zo veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:00:
ik heb net bol.com gebeld mevrouw (Karin) zei dat levertijd 4 weken is.
Er is nog niks binnen.
Geloof er niks van (dat zou volgend jaar zijn dus) maar we zullen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:03:
[...]

Geloof er niks van (dat zou volgend jaar zijn dus) maar we zullen zien....
Overal is het weer anders, als ik jou was zou ik week 50 aanhouden, bij de meeste krijgen ze em dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:04:
[...]

Overal is het weer anders, als ik jou was zou ik week 50 aanhouden, bij de meeste krijgen ze em dan.
Juist, week 50 wordt werkelijk overal aangehouden, dus dat lijkt me ook het meest aannemelijk. Maar ik ben al jaren verbaasd over hoe chaotisch het is op customer service afdelingen en hoe slecht men geïnformeerd is of communiceert met elkaar. 2 jaar geleden bij VF exact hetzelfde gehad. Telefoon gereserveerd (pre-order) met de belofte dat ik hem het eerste had. Uiteindelijk had ik hem 2 weken later dan mensen die niks hadden gereserveerd en gewoon de winkel in kwamen lopen, ik mocht dat niet want ik had online besteld (mooie logica). 3 keer gebeld omdat er niks werd gecommuniceerd aan mij, 3 verschillende mensen en werkelijk 3 verschillende antwoorden. Toen naar de winkel gegaan, wederom een compleet ander (4e) antwoord. Allemaal bij hetzelfde bedrijf.... Gelukkig is het tegenwoordig wel beter geregeld bij VF maar het geeft maar aan hoe weinig waarde je kunt hangen aan antwoorden van medewerkers of customer service afdelingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Het is best komisch om alle speculaties en bijna wanhoop bij mensen te zien. Het gaat om een telefoon en een paar dagen mensen. :)

Voor jullie dan:

MM Alphen aan den Rijn gaf aan deze week (week 49, ik meen zelfs dat hij 3 dec zei). Ze kregen 15 maal de zwarte nexus 5, witte weet ik niet.

:o :D

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik geen haast heb en mijn huidige telefoon het nog fantastisch doet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
BierKoning schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:16:
Het is best komisch om alle speculaties en bijna wanhoop bij mensen te zien. Het gaat om een telefoon en een paar dagen mensen. :)

Voor jullie dan:

MM Alphen aan den Rijn gaf aan deze week (week 49, ik meen zelfs dat hij 3 dec zei). Ze kregen 15 maal de zwarte nexus 5, witte weet ik niet.

:o :D
De frustraties zitten hem meer in de slechte communicatie met de klanten waarschijnlijk. Wacht al 3/4 weken dus die paar dagen maken voor mij niet meer zoveel uit.

Heb nog ergens een aantal screenshots van o.a. saturn, bol.com en ekodeal met email / chatberichten (van rond 10 november) waarin ik werd beloofd dat de N5 binnen een week gewoon geleverd kon worden, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben1978
Bol.com levering is binnen.
13 november 2013 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruben1978 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:24:
Bol.com levering is binnen.
13 november 2013 besteld.
3 weken, aanvaardbaar gezien de situatie. enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben1978
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:25:
[...]

3 weken, aanvaardbaar gezien de situatie. enjoy!
Thx.. ben enorm benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m zojuist binnen gehad. Jammer dat ik nog de hele dag moet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:43
The Deaken schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:38:
Waar zie je dit? Kan dit via Phonehouse niet terugvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Brammos85 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:57:
[...]

Waar zie je dit? Kan dit via Phonehouse niet terugvinden..
Actie liep tot gisteren, is meerdere malen genoemd in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:43
The Deaken schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:00:
[...]

Actie liep tot gisteren, is meerdere malen genoemd in het topic.
Excuus, overheen gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Reactie van Belsimpel over de levertijd:
Geachte heer Nardten,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

We hebben zojuist vernomen dat de toestellen begin volgende week worden geleverd. We zullen dan een grote voorraad krijgen, zodat we alle bestellingen kunnen uitleveren. Echter gaat dit om de zwarte toestellen. Helaas kunnen we nog niet exact zeggen wanneer de witte toestellen weer geleverd gaan worden. Zodra we daar meer over weten, zal dit op de website worden vermeld. Mocht u de kleur willen wijzigen, dan is dit altijd mogelijk.
Laat ik nu net de witte hebben besteld :(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:06:
Reactie van Belsimpel over de levertijd:

[...]

Laat ik nu net de witte hebben besteld :(
Ik zou gewoon vragen of je nog bij deze levering kunt als je switcht naar zwart. :) Of wil je per se een witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog informatie van de MM te Eindhoven gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:21:
[...]
Ik zou gewoon vragen of je nog bij deze levering kunt als je switcht naar zwart. :) Of wil je per se een witte?
Je kunt bij Belsimpel switchen naar zwart met behoud van je plek in de wachtrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

Matis schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:28:
Congrats! Met wat voor abo heb je hem, en wat voor kleur? Ik heb namelijk de 11e een witte besteld en nog niks van ze gehoord. Vanmorgen de klantenservice gebeld en en gevraagd hoe het zat. Die mevrouw zei dat ze helemaal niks wist van het feit dat er toestellen waren verzonden afgelopen vrijdag, en dat als ze iets binnen krijgen ze het verzenden op volgorde van bestellen. Of ze zat glashard te liegen, of ze hebben een interne communicatie van likmevestje bij SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2SC schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
[...]

Congrats! Met wat voor abo heb je hem, en wat voor kleur? Ik heb namelijk de 11e een witte besteld en nog niks van ze gehoord. Vanmorgen de klantenservice gebeld en en gevraagd hoe het zat. Die mevrouw zei dat ze helemaal niks wist van het feit dat er toestellen waren verzonden afgelopen vrijdag, en dat als ze iets binnen krijgen ze het verzenden op volgorde van bestellen. Of ze zat glashard te liegen, of ze hebben een interne communicatie van likmevestje bij SM.
Denk dat ze het echt niet weet. Wij zijn allemaal bezig met de N5 maar er zijn tientallen telefoons die momenteel populair zijn en vast honderden mensen die bij hun iets bestellen of afsluiten. Ze worden vast niet over alles van minuut tot minuut op de hoogte gehouden. Ik denk dat het op volgorde versturen wel klopt, alleen zit jij denk ik met de "pech" dat je wit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03
ProudElm schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:45:
8 november besteld @ phoneshop.nl... nog steeds niks binnen.. :(

Zou voor 5-12 komen.. We houden hoop..
Yes.. Berichtje binnen, bestelling verzonden! Morgen binnen!! :9~ * ProudElm is happy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProudElm schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
[...]

Yes.. Berichtje binnen, bestelling verzonden! Morgen binnen!! :9~ * ProudElm is happy!!
Another happy customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
16-11-2013 besteld voor € 389,-. Vandaag geleverd.

Bedankt voor dit topic. Tot ziens, daag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:42:
Iemand nog informatie van de MM te Eindhoven gekregen?
Nee, wel over Maastricht :(
Om 2 uur gebeld, 20 minuten in de wachtrij gestaan, en dan komen met een rare toon in de stem als ik ze het vraag: "nee meneer, helaas kunnen we u NIETS (schiechtstemmetje) zeggen, goede dag verder, *tuut, tuut, tuut*

Volgensmij weten ze het wel degelijk, maar zeggen ze niks omdat mensen dan voor openingstijd voor de deur gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
MauriX schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:39:
16-11-2013 besteld voor € 389,-. Vandaag geleverd.

Bedankt voor dit topic. Tot ziens, daag!
En waar besteld ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Nieuwe mail Belsimpel:

Geachte heer Nardten,

Onlangs heeft u een LG Nexus 5 besteld met ordernummer xxxx. We verwachten vrijdag aanstaande, of uiterlijk begin volgende week een nieuwe levering binnen te krijgen waarmee wij hoogstwaarschijnlijk alle wachtende klanten uit kunnen leveren. Zoals het nu lijkt krijgen wij alleen de zwarte variant binnen. Mocht dit het geval zijn dan krijgen alle wachtende klanten op de witte variant de mogelijkheid om over te stappen naar de zwarte variant; uiteraard met behoud van de plaats in de wachtrij. Belsimpel.nl staat in rechtstreeks contact met LG en krijgt als eerste in Nederland geleverd: elders bestellen levert geen tijdwinst op.

Samengevat:

Belsimpel krijgt als eerste in Nederland geleverd: aanstaande vrijdag, of uiterlijk begin volgende week;
Elders bestellen levert geen tijdwinst op;
Belsimpel heeft hierover rechtstreeks contact met LG;
Mocht de levering alleen zwarte toestellen betreffen, dan kunnen wachtende klanten op de witte variant overstappen op zwart;
U ontvangt dus een nieuwe update over uw bestelling per e-mail zodra wij meer informatie hebben gekregen van LG. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:08:
Nieuwe mail Belsimpel:

Geachte heer Nardten,

Onlangs heeft u een LG Nexus 5 besteld met ordernummer xxxx. We verwachten vrijdag aanstaande, of uiterlijk begin volgende week een nieuwe levering binnen te krijgen waarmee wij hoogstwaarschijnlijk alle wachtende klanten uit kunnen leveren. Zoals het nu lijkt krijgen wij alleen de zwarte variant binnen. Mocht dit het geval zijn dan krijgen alle wachtende klanten op de witte variant de mogelijkheid om over te stappen naar de zwarte variant; uiteraard met behoud van de plaats in de wachtrij. Belsimpel.nl staat in rechtstreeks contact met LG en krijgt als eerste in Nederland geleverd: elders bestellen levert geen tijdwinst op.

Samengevat:

Belsimpel krijgt als eerste in Nederland geleverd: aanstaande vrijdag, of uiterlijk begin volgende week;
Mocht de levering alleen zwarte toestellen betreffen, dan kunnen wachtende klanten op de witte variant overstappen op zwart;
U ontvangt dus een nieuwe update over uw bestelling per e-mail zodra wij meer informatie hebben gekregen van LG. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Zij zullen bij de eerstgeleverden horen samen met een aantal andere retailers maar dat neemt niet weg dat andere winkels hem ook in dezelfde periode krijgen. In dat geval levert elders bestellen geen tijdswinst op (zou ik ook zeggen als bedrijf) maar je krijgt hem niet veel sneller dan bij andere winkels. LG werkt met vele "preferred suppliers" en 1 retailer boven de rest stellen zullen ze nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:15
Ik heb 'm ook via Belsimpel besteld en hij zal volgende week wel binnenkomen. Ach ja, nog even tijd om een goed hoesje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ekodeal.nl
Nu 1-2 werkdagen levetijd, betaal je inmiddels wel iets meer dan gemiddeld. €430,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belecthor schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
Ik heb 'm ook via Belsimpel besteld en hij zal volgende week wel binnenkomen. Ach ja, nog even tijd om een goed hoesje te kopen.
Heb ik ook gedaan, ik moet hem natuurlijk wel een beetje beschermen als hij eenmaal binnen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Die Saturn actie is verleidelijk aangezien die bonnen ook geldig zijn bij de Media Markt.
Scheelt bij toch zo'n €30-40 bij de Nexus. Jammer is alleen dat áls je ze koopt er ook aan vast zit.

En zowel Saturn áls Media Markt is een zwart gat m.w.b. de Nexus 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28

Matis

Rubber Rocket

2SC schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
Ik had al een sim-only abonnement. Toestel heb ik los gekocht. Ik heb de 16GB zwart.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Vandaag om half 2 mijn telefoon eindelijk binnengekregen van Ekodeal! Tot in het andere topic en succes met wachten allen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

questarey schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:03:
Vandaag om half 2 mijn telefoon eindelijk binnengekregen van Ekodeal! Tot in het andere topic en succes met wachten allen :P
komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

Matis schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:50:
[...]

Ik had al een sim-only abonnement. Toestel heb ik los gekocht. Ik heb de 16GB zwart.
Oke, dat verklaart wellicht waarom ik nog niks gehoord heb. Blijf het overigens raar vinden dat ze bij de klantenservice niet weten dat er weer een lading binnengekomen is. Toen ik bestelde was de witte beter leverbaar dan de zwarte, dit woog ook mee in mijn keuze voor de witte. Later zag ik pas dat je ook snelst leverbaar kon kiezen bij kleur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Mijn Nexus 5 van Ekodeal is inmiddels aangekomen. 16-11 besteld, 02-12 aangekomen. Iedereen die nog wacht: Nog even geduld, hij komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:44:
[...]

Nee, wel over Maastricht :(
Om 2 uur gebeld, 20 minuten in de wachtrij gestaan, en dan komen met een rare toon in de stem als ik ze het vraag: "nee meneer, helaas kunnen we u NIETS (schiechtstemmetje) zeggen, goede dag verder, *tuut, tuut, tuut*

Volgensmij weten ze het wel degelijk, maar zeggen ze niks omdat mensen dan voor openingstijd voor de deur gaan staan.
Had beter bij Studentmobiel kunnen laten staan, MediaMarkt is echt slecht bezig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treganz schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:28:
Mijn Nexus 5 van Ekodeal is inmiddels aangekomen. 16-11 besteld, 02-12 aangekomen. Iedereen die nog wacht: Nog even geduld, hij komt eraan!
Mooi, jij hebt hem ook al. Zo zie je maar, ff geduld en de positieve berichten overtreffen vanzelf de negatieve... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:08:
Nieuwe mail Belsimpel:

Geachte heer Nardten,

Samengevat:

Ik denk dat we hem op z'n vroegst volgende week woensdag pakketjes kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:38:
[...]

Mooi, jij hebt hem ook al. Zo zie je maar, ff geduld en de positieve berichten overtreffen vanzelf de negatieve... :)
Heb jij em al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:38:
[...]

Had beter bij Studentmobiel kunnen laten staan, MediaMarkt is echt slecht bezig nu...
Ik ben al geen fan van MM, klantvriendelijkheid is echt lager dan 0, zoals uit mijn telefoongesprek van 20 seconden wel bleek.
Vind het toch jammer dat we een week verder zijn, en er nog maar mondjesmaat beschikbaar is, maar wel hoop blijven houden.
Na dat telefoontje zonk me de moed toch wel even in de schoenen, zat er zelfs aan te denken de telefoon helemaal niet meer te kopen. ;w ik denk dat menig normaal redenerend persoon al een hele tijd geleden een ander model had gepakt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:58:
[...]

Ik ben al geen fan van MM, klantvriendelijkheid is echt lager dan 0, zoals uit mijn telefoongesprek van 20 seconden wel bleek.
Vind het toch jammer dat we een week verder zijn, en er nog maar mondjesmaat beschikbaar is, maar wel hoop blijven houden.
Na dat telefoontje zonk me de moed toch wel even in de schoenen, zat er zelfs aan te denken de telefoon helemaal niet meer te kopen. ;w ik denk dat menig normaal redenerend persoon al een hele tijd geleden een ander model had gepakt,
Ik wil wel heel graag die Nexus, week 50 is week 50... Als ze zich er daar niet aan houden, dan is het dag mediamarkt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:08:
[...]

Ik wil wel heel graag die Nexus, week 50 is week 50... Als ze zich er daar niet aan houden, dan is het dag mediamarkt ;w
en dan achter in de rij aansluiten bij een webshop? denk ook niet dat dat opschiet.

Morgen zou ik meer horen van de media markt aldus medewerker van vrijdag ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:08:
[...]

offtopic:
stop nou gewoon met zeuren en ga aan je huiswerk ofzo

Maar even serieus, een winkel gelijk afkeuren omdat ze bij een razend goedverkopend populair product dat overal in nederland uitverkocht is en ze afhankelijk zijn van LG hun verwachtingen niet na kunnen komen? Doe even normaal zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:12:
[...]

offtopic:

Maar even serieus, een winkel gelijk afkeuren omdat ze bij een razend goedverkopend populair product dat overal in nederland uitverkocht is en ze afhankelijk zijn van LG hun verwachtingen niet na kunnen komen? Doe even normaal zeg
Heb sowieso al geen goede ervaringen met MediaMarkt, die service daar is niet goed (vooral de connectie tussen de bel medewerkers, de e-mail medewerkers en in de winkel zelf).
Studentmobiel heeft mij gemeld daar er kansen bestaan dat er a.s. donderdag weer wat komen bij hun 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, week 50 verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:15:
[...]

Heb sowieso al geen goede ervaringen met MediaMarkt, die service daar is niet goed (vooral de connectie tussen de bel medewerkers, de e-mail medewerkers en in de winkel zelf).
Studentmobiel heeft mij gemeld daar er kansen bestaan dat er a.s. donderdag weer wat komen bij hun 7(8)7
Sorry hoor maar waarom heb je dan bij MM besteld, dat is gewoon achterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prekz schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:21:
[...]

Sorry hoor maar waarom heb je dan bij MM besteld, dat is gewoon achterlijk!
Omdat ie daar toen in de aanbieding was en nog nooit eerder van Studentmobiel gehoord had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
offtopic:

Dikke +++++
Ik vind het jammer dat je geen filter in kan stellen om bepaalde mensen niet te hoeven lezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Heb hem ook maar bij studentmobiel besteld, werd helemaal gestoord van die MM lui die niets weten, verschrikkelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Logitech1 op 02-12-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:30:
Heb hem ook maar bij studentmobiel besteld, werd helemaal gestoord van die MM lui die niets weten, verschrikkelijk. Heb daar nog wel 1 reservering staan zonder aanbetaling oid. Dus als iemand intresse heeft?
Lees het gedeelte onderaan in het roze eens..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenschaap
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07-2024

rubenschaap

Hatseflats!

Jammer, Ben vanmiddag rond 5 uur bij de Media Markt geweest in Zwolle, maar hij is helemaal uitverkocht. :/
Ik had natuurlijk wel verwacht dat hij uitverkocht was... In heel Zwolle was hij uitverkocht. :o
Ik heb hem nu gereserveerd daar.
Zij konden mij niet vertellen wanneer de nieuwe Nexus 5 binnen zou komen. Ik zij ook van dat ik op internet had gelezen dat het misschien week 50 zou worden, maar toen mompelde de medewerker maar wat af... :?

Onderaan mijn offerte van de Media Markt staat:
------------------
Klant / 1
--------------------
Weet iemand wat dat betekend? :o

[ Voor 6% gewijzigd door rubenschaap op 02-12-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
rubenschaap schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:37:
------------------
Klant / 1
--------------------
Misschien 1 op 10 voor spelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:32
Heb de mijne sinds deze voormiddag in m'n bezit 8).
Vorige week maandag via mijn werk besteld. Ging dus best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rubenschaap schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:37:
Jammer, Ben vanmiddag rond 5 uur bij de Media Markt geweest in Zwolle, maar hij is helemaal uitverkocht. :/
Ik had natuurlijk wel verwacht dat hij uitverkocht was... In heel Zwolle was hij uitverkocht. :o
Ik heb hem nu gereserveerd daar.
Zij konden mij niet vertellen wanneer de nieuwe Nexus 5 binnen zou komen. Ik zij ook van dat ik op internet had gelezen dat het misschien week 50 zou worden, maar toen mompelde de medewerker maar wat af... :?

------------------
Klant / 1
--------------------
Hmm heb hem ook bij de mm in zwolle besteld staat onderaan ook Klant / 1 dus denk dat dat de bon is die klanten mee krijgen omdat ze er zelf ook 1 houden ;) helaas weten ze niet waneer ze binnenkomen vorige week zei verkoper daar nog heel serieus dat ze voor het weekend verwacht werden.. niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

[...]

offtopic:

Denk eens na, dit hebben we op pagina 50 of zoiets al besproken, als een telefoon niet meer verkrijgbaar is, lijkt het alsof de telefoon razend populair is terwijl misschien 5000 mensen in NL de telefoon willen.

Als een winkel 50 GS4's bij launch krijgt en 5 van de N5, dan is de N5 waarschijnlijk eerder uitverkocht, dus lijkt het alsof het een toptelefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:50:
[...]

Denk eens na, dit hebben we op pagina 50 of zoiets al besproken, als een telefoon niet meer verkrijgbaar is, lijkt het alsof de telefoon razend populair is terwijl misschien 5000 mensen in NL de telefoon willen.

Als een winkel 50 GS4's bij launch krijgt en 5 van de N5, dan is de N5 waarschijnlijk eerder uitverkocht, dus lijkt het alsof het een toptelefoon is.
Het word idd gewoon te weinig geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:32:
[...]

Lees het gedeelte onderaan in het roze eens..........
How snorry! zal het gelijk even editten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:50:
[...]

LG zelf is 100% verantwoordelijk voor de 'on'verkrijgbaarheid van de N5, geen enkele winkel/webshop treft hier blaam. Want als een winkel sneller dan gedacht door zijn voorraad is, hoeft het maar even te bestellen en 1 tot 3 dagen later zijn ze weer in voorraad, tenminste, als LG aan zijn verplichtingen als fabrikant voldoet. Want verkopen wil graag iedere fabrikant en winkel, het liefst zoveel en snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:13:
[...]

LG zelf is 100% verantwoordelijk voor de 'on'verkrijgbaarheid van de N5, geen enkele winkel/webshop treft hier blaam. Want als een winkel sneller dan gedacht door zijn voorraad is, hoeft het maar even te bestellen en 1 tot 3 dagen later zijn ze weer in voorraad, tenminste, als LG aan zijn verplichtingen als fabrikant voldoet. Want verkopen wil graag iedere fabrikant en winkel, het liefst zoveel en snel mogelijk.
Dan leren ze waarschijnlijk niet van die fouten, aangezien het net zoals met de N4 ging...
Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.