Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-06 11:20

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Anoniem: 192811 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:13:
[...]

LG zelf is 100% verantwoordelijk voor de 'on'verkrijgbaarheid van de N5, geen enkele winkel/webshop treft hier blaam. Want als een winkel sneller dan gedacht door zijn voorraad is, hoeft het maar even te bestellen en 1 tot 3 dagen later zijn ze weer in voorraad, tenminste, als LG aan zijn verplichtingen als fabrikant voldoet. Want verkopen wil graag iedere fabrikant en winkel, het liefst zoveel en snel mogelijk.
Dan vind ik het toch raar dat LG niet leert van zijn fout die ze al bij de N4 hadden.

(Ik kan mij herinneren dat ik een bericht had geplaatst welke nu opeens weg is, het ging gewoon erover of iemand iets wist over andere MediaMarkt vestigingen, of de site heeft hem niet geplaatst door een fout, of een moderator heeft hem zonder reden verwijdert wat ik erg zielig zou vinden omdat ze dat gisteren toevallig ook hebben gedaan, bij deze dus opnieuw: weet iemand iets over enige MediaMarkt vestiging?)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177

kuusj98 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:35:
[...]

Dan vind ik het toch raar dat LG niet leert van zijn fout die ze al bij de N4 hadden.

(Ik kan mij herinneren dat ik een bericht had geplaatst welke nu opeens weg is, het ging gewoon erover of iemand iets wist over andere MediaMarkt vestigingen, of de site heeft hem niet geplaatst door een fout, of een moderator heeft hem zonder reden verwijdert wat ik erg zielig zou vinden omdat ze dat gisteren toevallig ook hebben gedaan, bij deze dus opnieuw: weet iemand iets over enige MediaMarkt vestiging?)
Nope. in Eindhoven en Breda (ook gebeld) helemaal niks bekend helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

Anoniem: 556177 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:23:
[...]
Dan leren ze waarschijnlijk niet van die fouten, aangezien het net zoals met de N4 ging...
Hoe het in het buitenland ging met de N4 weet ik niet, want hij was in NL maanden lang niet officieel verkrijgbaar.
We hebben het nu over LG, maar dit gebeurt bij iedere fabrikant die een nieuw product uitbrengt, ze schatten in hoe de populariteit zal zijn en produceren daar naar. Als ze teveel maken wordt het niet verkocht en is dus verlies wat voorkomen moet worden.
Dus niet winkeliers de schuld geven, want die balen juist meer dat ze niet kunnen verkopen, en zeker in deze tijd is omzet draaien van groot belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:41:
[...]

Hoe het in het buitenland ging met de N4 weet ik niet, want hij was in NL maanden lang niet officieel verkrijgbaar.
We hebben het nu over LG, maar dit gebeurt bij iedere fabrikant die een nieuw product uitbrengt, ze schatten in hoe de populariteit zal zijn en produceren daar naar. Als ze teveel maken wordt het niet verkocht en is dus verlies wat voorkomen moet worden.
Dus niet winkeliers de schuld geven, want die balen juist meer dat ze niet kunnen verkopen, en zeker in deze tijd is omzet draaien van groot belang.
Nou, hoe kan het dan dat eigenlijk elke winkel hem had behalve dan Saturn en MediaMarkt (zelfde moederbedrijf), zit toch een gedachte achter neem ik aan.
N4 is trouwens ook i.s.m. LG gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557342

Anoniem: 556177 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:43:
[...]

Nou, hoe kan het dan dat eigenlijk elke winkel hem had behalve dan Saturn en MediaMarkt (zelfde moederbedrijf), zit toch een gedachte achter neem ik aan.
N4 is trouwens ook i.s.m. LG gegaan.
heb de mijne nochtans al een week ...
gehaald van de saturn ale de media markt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:43:
[...]
Hier sla je de plank compleet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:46:
[...]

Hier sla je de plank compleet mis.
Hoezo? Het is toch wel apart dat net hun ze niet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471807

Anoniem: 556177 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:23:
[...]

Dan leren ze waarschijnlijk niet van die fouten, aangezien het net zoals met de N4 ging...
Het zit hier wel wat ingewikkelder...LG "mag" de Nexus voor Google maken, het is ze de eer te na om het aan de concurrent over te laten en het is daarnaast mooi om je merk te verbinden aan een gigant als Google. Geeft je een hoop credibility in een competitieve markt.

Google hoeft niet zo nodig geld te verdienen aan de Nexus lijn. Het is een testplatform, altijd zo geweest, waarbij ze direct kunnen testen en feedback krijgen van developers en consumenten. Het gaat ze om de software en hun gekoppelde online diensten als clouds en Google+, waarom denk je dat de prijs anders zo laag ligt?!

Dan heb je LG, die ook hun eigen lijnen zoals de G2 op de markt brengt. Die hebben een contract met Google maar niet voor eeuwig. Google heeft niet voor niets Motorola gekocht en brengen daar ook telefoons met de nieuwste Android voor uit, als testplatform. LG zal er niet wakker van liggen als de Nexus even niet verkocht wordt, zoveel verdienen ze er niet aan, en hopen in de "uitverkochtperiode" zoveel mogelijk hun eigen alternatief, de G2, te pushen. Dat is tenslotte hun echte vlaggenschip en de telefoon waarmee ze op de toekomst richten.

Kortom, voor Google is de Nexus een testplatform voor Android en andere services. Ook de reden dat ze Motorola hebben gekocht. Het gaat ze niet zozeer om de winst want die zit er bijna niet op de telefoons, zeker niet als LG een stukje meepikt. Daarnaast is het des "Googles" om het product moeilijk verkrijgbaar te houden en de Hype aan te wakkeren. LG heeft er meer baat bij de winstgevende G2 te verkopen en laat dat nou net een mooi alternatief voor de Nexus zijn! Ze zullen hem ook maar wat te graag pushen deze periode.

Denk je nou echt dat een van de grootste technologiebedrijven ter wereld een landje als Nederland niet binnen 4 weken kan bevoorraden of dat niemand dit had zien aankomen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471807 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:50:
[...]

Het zit hier wel wat ingewikkelder...LG "mag" de Nexus voor Google maken, het is ze de eer te na om het aan de concurrent over te laten en het is daarnaast mooi om je merk te verbinden aan een gigant als Google. Geeft je een hoop credibility in een competitieve markt.

Google hoeft niet zo nodig geld te verdienen aan de Nexus lijn. Het is een testplatform, altijd zo geweest, waarbij ze direct kunnen testen en feedback krijgen van developers en consumenten. Het gaat ze om de software en hun gekoppelde online diensten als clouds en Google+, waarom denk je dat de prijs anders zo laag ligt?!

Dan heb je LG, die ook hun eigen lijnen zoals de G2 op de markt brengt. Die hebben een contract met Google maar niet voor eeuwig. Google heeft niet voor niets Motorola gekocht en brengen daar ook telefoons met de nieuwste Android voor uit, als testplatform. LG zal er niet wakker van liggen als de Nexus even niet verkocht wordt, zoveel verdienen ze er niet aan, en hopen in de "uitverkochtperiode" zoveel mogelijk hun eigen alternatief, de G2, te pushen. Dat is tenslotte hun echte vlaggenschip en de telefoon waarmee ze op de toekomst richten.

Kortom, voor Google is de Nexus een testplatform voor Android en andere services. Ook de reden dat ze Motorola hebben gekocht. Het gaat ze niet zozeer om de winst want die zit er bijna niet op de telefoons, zeker niet als LG een stukje meepikt. Daarnaast is het des "Googles" om het product moeilijk verkrijgbaar te houden en de Hype aan te wakkeren. LG heeft er meer baat bij de winstgevende G2 te verkopen en laat dat nou net een mooi alternatief voor de Nexus zijn! Ze zullen hem ook maar wat te graag pushen deze periode.

Denk je nou echt dat een van de grootste technologiebedrijven ter wereld een landje als Nederland niet binnen 4 weken kan bevoorraden of dat niemand dit had zien aankomen?!?!

Denk je nou echt dat
toon volledige bericht
LG G2 staat weer LG troep op, dus tja... Heb ook wel héél even getwijfeld, maar toen ik zag dat er LG troep op zat toen sloeg ik hem weer weg.
Heb nu met de MM te Eindhoven contact via Twitter, ze vinden het zelf ook heel vervelend en snappen ook niet waarom LG zo moeilijk kan leveren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:55:
[...]
LG G2 staat weer LG troep op, dus tja... Heb ook wel héél even getwijfeld, maar toen ik zag dat er LG troep op zat toen sloeg ik hem weer weg.
Heb nu met de MM te Eindhoven contact via Twitter, ze vinden het zelf ook heel vervelend en snappen ook niet waarom LG zo moeilijk kan leveren _/-\o_
Ik denk dat Google bepaald hoeveel LG er mag maken en hoeveel er naar elk land gaan.
Kijk maar naar de N4, het was Google die besliste dat die in 1e instantie niet naar NL mocht, niet LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
Treganz schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:28:
Mijn Nexus 5 van Ekodeal is inmiddels aangekomen. 16-11 besteld, 02-12 aangekomen. Iedereen die nog wacht: Nog even geduld, hij komt eraan!
Mijne komt morgen, had hem zaterdag middag besteld. en ligt nu in het GLS sorteercentrum,
als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491940

Vraag me toch hardop af waar die nexus toestellen van ekodeal vandaan komen omdat lg niks leverd.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
Anoniem: 491940 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:05:
Vraag me toch hardop af waar die nexus toestellen van ekodeal vandaan komen omdat lg niks leverd.?
Snap er ook niks van, ben erg benieuwd wat ik morgen aantref, ze zijn wel 30 euro duurder als normaal. misschien is er daarom bij ekodeal niet zoveel vraag naar + dat de webshop een beetje amateuristisch overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die importeren ze volgens mij uit het buitenland, kan bijna niet anders, ik vertrouw dat zaakje iig voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Daan Strijk schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:12:
[...]

Snap er ook niks van, ben erg benieuwd wat ik morgen aantref, ze zijn wel 30 euro duurder als normaal. misschien is er daarom bij ekodeal niet zoveel vraag naar + dat de webshop een beetje amateuristisch overkomt.
Ik vermoed dat ze gewoon een paar exemplaren uit oostblok landen laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anoniem: 192811 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:13:
[...]

Die importeren ze volgens mij uit het buitenland, kan bijna niet anders, ik vertrouw dat zaakje iig voor geen meter.
Haha, ik durfde het al niet te zeggen, ik vertrouw die zaak ook niet, enkele pagina's geleden werd ik voor deze opmerking uitgejoebelt :o

Ach ja, we laten de mensen zelf beslissen, ik heb er wel wat meer tijd voor over om het te kopen bij een bedrijf wat iets minder kans heeft om te vallen, want dat gevoel geeft Ekodeal mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473541

Ik heb de mijne vandaag binnen gehad, en daar zit een handleiding uit een scandinavisch land bij. Boeit me niet zoland 'ie t maar doet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473541 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:24:
[...]

Ik heb de mijne vandaag binnen gehad, en daar zit een handleiding uit een scandinavisch land bij. Boeit me niet zoland 'ie t maar doet :>
Ja maar kan wel is lastig zijn ken mensen die ook ooit is via webshop geimporteerde kregen die op zweeds stond ofzo nou dan is het nog best lastig als je toestel niet goed kent om hem in het nederlands te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473541

Anoniem: 491940 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:30:
[...]

Ja maar kan wel is lastig zijn ken mensen die ook ooit is via webshop geimporteerde kregen die op zweeds stond ofzo nou dan is het nog best lastig als je toestel niet goed kent om hem in het nederlands te krijgen.
Gelukkig kun je bij android gelijk voor een taal kiezen :) Volgens mij maakt het niet uit uit welk land 'ie komt, alleen voor 4G ontvangst moet je een europees model hebben geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364376

Ik heb mijn Nexus 5 eindelijk ontvangen! Bestelt op 12 november bij Bol.com, vandaag ontvangen. Ik wens iedereen nog veel succes! Geduld wordt beloond. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 364376 op 02-12-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096

Anoniem: 471807 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:50:
[...]

toon volledige bericht
Zeer goede post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Zeer goede post, maar ben nou eerlijk: maakt het mij als eindgebruiker iets uit wat google van hun eigen product vind? Ik wil die telefoon en dan maakt het me geen reet uit of dat een zogenaamde 'tweakers' phone is, er zit een SD800, 2GB ram en een 5" 1080P scherm in voor een zachte prijs, ik bepaal zelf wel wat ik van een telefoon vind en ik vind vooral dat Google dit soort strategische stappen moet stoppen, niemand heeft er profijt van. Ja LG misschien, met hun G2 waarvan niet veel mensen te spreken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341359

kuusj98 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:31:
[...]

Zeer goede post, maar ben nou eerlijk: maakt het mij als eindgebruiker iets uit wat google van hun eigen product vind? Ik wil die telefoon en dan maakt het me geen reet uit of dat een zogenaamde 'tweakers' phone is, er zit een SD800, 2GB ram en een 5" 1080P scherm in voor een zachte prijs, ik bepaal zelf wel wat ik van een telefoon vind en ik vind vooral dat Google dit soort strategische stappen moet stoppen, niemand heeft er profijt van. Ja LG misschien, met hun G2 waarvan niet veel mensen te spreken zijn.
Ik verbaas me er echt over hoeveel onzin jij uitkraamt op dit forum. Heb je echt niets beters te doen dan dag in dag uit te f5-en?

Nee, natuurlijk maakt jou dat niet uit, maar dat maakt het verhaal niet minder interessant. Het bericht van Boudje01 legt in een keer uit, wat dit forum in meer dan 110 pagina's niet is gelukt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Marketingstrategie....
Of je het nu leuk vindt of niet.
Net zoals je laatst klaagde over bedrijven die hogere prijzen vragen voor de Nexus5. Alles draait om geld. Handel is handel ;)

En eh.. spelling? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anoniem: 224096 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:44:
[...]

Marketingstrategie....
Of je het nu leuk vindt of niet.
Net zoals je laatst klaagde over bedrijven die hogere prijzen vragen voor de Nexus5. Alles draait om geld. Handel is handel ;)

En eh.. spelling? :X
Jongens, begin jij ook al?
Noem me eens op wat ik nu dan weer verkeerd doe?
Ik had gehoopt dit vandaag te voorkomen maar blijkbaar kan dit niet. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anoniem: 341359 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:43:
[...]

Ik verbaas me er echt over hoeveel onzin jij uitkraamt op dit forum. Heb je echt niets beters te doen dan dag in dag uit te f5-en?

Nee, natuurlijk maakt jou dat niet uit, maar dat maakt het verhaal niet minder interessant. Het bericht van Boudje01 legt in een keer uit, wat dit forum in meer dan 110 pagina's niet is gelukt. _/-\o_
Dag in dag uit te f5-en, hoor jezelf eens, ik kijk af en toe op dit forum, ik heb andere dingen te doen op een dag.
Ik verbaas me keer op keer over het niveau hier, het blijkt dat men hier niet zijn mening mag geven.
Toevallig wordt ik op vele andere fora wel gewaardeerd, dus helemaal snap ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hahah, Bol.com tweet:
Ben Horemans ‏@BenHoremans 4h
@bol_com Wanneer is er weer meer info over de nexus 5, blijft lang uit vind ik persoonlijk
bol.com ‏@bol_com 2h
@BenHoremans De 7 is al uit. Onbekend of de 5 dus nog gemaakt wordt. Leveranciers hebben hem niet en hebben ook nog geen info. ^AB
12:03 PM - 2 Dec 13 · Details

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mouzetc schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:17:
Hahah, Bol.com tweet:

[...]

[...]
Daar zit iets niet goed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04 01:59
Haha foutje moet kunnen #maarnietalsverkoper. Ik heb hem vnvd bij studentmobiel bestelt icm contract verlenging. Zal mij benieuwen als ik bij de volgende levering zit! Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Logitech1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:38:
Haha foutje moet kunnen #maarnietalsverkoper. Ik heb hem vnvd bij studentmobiel bestelt icm contract verlenging. Zal mij benieuwen als ik bij de volgende levering zit! Ik hou jullie op de hoogte
Oké, ze verwachten donderdag een levering hebben ze mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:20
Mijn Franse collega dumpte het volgende in mijn mailbox:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/529d76f01887d/529d76efd9a72-20131202_140221_resized.thumb.jpg
Nu maar hopen dat de post een beetje voort maakt... *ongeduldig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

[...]

Zeer goede post, maar ben nou eerlijk: maakt het mij als eindgebruiker iets uit wat google van hun eigen product vind?
Maar wees nu eens eerlijk... denk jij dat het LG of Google ook maar iets uitmaakt wat jij vind??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
Het blijft hoe dan ook een slechte zaak als je een product verkoopt en het vervolgens slecht leverbaar maakt. Daar is niemand bij gebaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Iemand nog advies waar het beste te halen. Ik denk dat ik hem maar ergens ga bestellen. Dacht aan the phonehouse, want die is in prijs het schepste. Maar van de shopreviews word ik niet vrolijk.
Dat ik iets langer moet wachten vind ik geen ramp.

Aan de andere kant lees ik nergens positieve berichten over shops als het om mobiele telefoons gaat...

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberpope op 03-12-2013 11:14 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Dag allen,

Ik heb net even de laatste pagina's doorgenomen maar zie niets staan ivm België.
Iemand een idee waar ik hem het snelst kan vinden in mijn landje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557342

coolblue ... media markt allemaal winkels die ook in belgie te vinden zijn .
bol .com etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Anoniem: 557342 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:23:
coolblue ... media markt allemaal winkels die ook in belgie te vinden zijn .
bol .com etc
Die heb ik uiteraard al geraadpleegd, maar allen hebben hem niet in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
week 51 komt de officiële geregistreerde nexus 5 uit, die google en LG hebben gemaakt voor officiële handelaren. (telecom winkels etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mb1234 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:25:
week 51 komt de officiële geregistreerde nexus 5 uit, die google en LG hebben gemaakt voor officiële handelaren. (telecom winkels etc.)
Heb je daar een bron van? Het lijkt me sterk dat dat afwijkende modellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 10:49
mb1234 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:25:
Graag wat meer informatie zou leuk zijn ;-)

Officiële geregistreerde nexus 5? Je wilt zeggen dat de huidige N5's niet officieel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shillen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:51:
[...]

Graag wat meer informatie zou leuk zijn ;-)

Officiële geregistreerde nexus 5? Je wilt zeggen dat de huidige N5's niet officieel zijn?
Uiteraard zijn de huidige officieel! Er is geen enkel verschil tussen de versies, zeker niet voor ons consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
misschien kwam het een beetje verkeerd over.
hebben net gebeld met een van de drie grote leveranciers in Nederland, die krijgen hem week 51.
de nexus is officieel nog niet uitgebracht in Nederland door google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mb1234 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:15:
misschien kwam het een beetje verkeerd over.
hebben net gebeld met een van de drie grote leveranciers in Nederland, die krijgen hem week 51.
de nexus is officieel nog niet uitgebracht in Nederland door google.
HuH, NL was zelfs het land van introductie............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:20:
[...]

HuH, NL was zelfs het land van introductie............
ja maar, de officiële leveranciers hebben de N5 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carl84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-03 16:41
De officiële leverancier(s) hebben het toestel wel al meerdere keren uitgeleverd, dat lijkt mij toch wel duidelijk...
mb1234 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:33:
[...]

ja maar, de officiële leveranciers hebben de N5 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06 10:40
mb1234, ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt, maar er klopt in ieder geval geen zak van. De N5 is hier al een maand lang officieel verkrijgbaar (voorraad is een ander verhaal). Wat je bedoelt met 'officiele leveranciers' snapt niemand aangezien alle winkels in NL die m verkopen 'officieel' zijn. Ga nou a.u.b. geen verwarring hier scheppen, daar help je niemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tobitronics schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:43:
mb1234, ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt, maar er klopt in ieder geval geen zak van. De N5 is hier al een maand lang officieel verkrijgbaar (voorraad is een ander verhaal). Wat je bedoelt met 'officiele leveranciers' snapt niemand aangezien alle winkels in NL die m verkopen 'officieel' zijn. Ga nou a.u.b. geen verwarring hier scheppen, daar help je niemand mee.
Hij is officieel gelanceerd en is ook gewoon verkrijgbaar en bestelbaar (zij het moeilijk zoals we weten)

De leveringen lopen nu via LG. Dat is korte termijn, eigenlijk van punt A (LG/fabriek) naar punt B (winkel). Uiteindelijk is het de bedoeling dat de leveringen voor 100% via de officiële NL distributeurs van LG gaan verlopen (die er nu vast al wel voor een deel tussen zitten). Dat kan een distributeur zijn die de logistiek doet maar bijv. ook de sales (vertegenwoordigers). Dan kan je het eigenlijk zien als A(LG)-B(distributeur)-C(retailer), extra tussenstapje dus, eentje die nu nog niet voor 100% compleet is gezien de snelle lancering (denk feestdagen en concurrentie voorblijven).

In beide gevallen worden de leveringen dus gewoon verzorgt en zal alleen de retailer er wellicht iets van merken. Wij als consument merken er niks van, de telefoons blijven hetzelfde en blijven beschikbaar (indien weer op voorraad)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 471807 op 03-12-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Laatst online: 30-05 10:49
Zojuist bericht gekregen van Saturn:
Geachte meneer Mosterd,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Volgens de bij ons beschikbare informatie verwachten wij morgen weer voorraad van dit artikel.

Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team
Ik heb hem besteld op 8 november. Lijkt er dus op dat Saturn (en MM) morgen weer voorraad hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shillen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:11:

[...]

Ik heb hem besteld op 8 november. Lijkt er dus op dat Saturn (en MM) morgen weer voorraad hebben!
Verschillende retailers melden morgen/overmorgen iets binnen te krijgen, goed nieuws lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:12:
[...]

Verschillende retailers melden morgen/overmorgen iets binnen te krijgen, goed nieuws lijkt me!
Welke nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bol.com heeft aangegeven dat ze wellicht eind deze week iets binnen krijgen, net als Studentmobiel (mogelijk) en Belsimpel (eind deze week of uiterlijk begin volgende week)

Onthoud wel, "verwachten" is het belangrijkste woord hier. Niks is 100% zeker...Dus niet meteen schelden als je donderdag geen berichtje krijgt :) Uiteindelijk is week 50 nog steeds het meest genoemd en officieel gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10-2024

[...]

Aha, mooi! Ik heb hem zelf op 7 november besteld bij MM. Ik heb ook een berichtje achtergelaten op een ticket die ik eerder hierrond had aangemaakt, maar hier heb ik nog geen reactie op gehad. Ik hoop dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MediaMarkt Breda vertelde me vorige week nog dat er "vorige vrijdag" geleverd zou worden, maar is niet gebeurd, hopelijk zit het daar ook op de woensdag! stonden er toch heen aantal gereserveerd
( stuk of 12 dacht ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
Vandaag een opgehaald bij MM Assen. Lagen er nog wel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mbb26 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:51:
Haha, arme MM Assen, die gaan zo een tsunami horen aankomen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89

[...]

Ik hoop het, want heb nog wat VVV bonnen die ik bij de MM kan inleveren. Ik heb op 14-11 gereserveerd. Dus hoop het, en anders hopelijk volgende week.
mbb26 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:51:
Toevallig gevraagd wanneer ze binnen waren gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
timn89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:55:
[...]

Ik hoop het, want heb nog wat VVV bonnen die ik bij de MM kan inleveren. Ik heb op 14-11 gereserveerd. Dus hoop het, en anders hopelijk volgende week.

[...]

Toevallig gevraagd wanneer ze binnen waren gekomen?
Nee, hield dit topic al wel langere tijd in de gaten, dus was best wel verrast. Moet wel zeggen dat hij alleen de witte op voorraad had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430632

Ik heb vrijdag gehoord dat GSMwijzer.nl ze 10 december binnenkrijgt en gaat uitleveren. Geen idee of de 2 die ik heb besteld er bij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tobitronics schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:43:
Dat dus.

Hier een interview over de Nexus 5 in Nederland met Bas Dekker, commercieel directeur bij LG Benelux.
Hoop dat dit wat onduidelijkheden weg neemt :)

YouTube: Bas Dekker, LG, over de Google Nexus 5 (Dutch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
ff bellen met studentmobiel. Die lui zullen de heledag wel gespamt worden door mensen die de nexus 5 willen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Logitech1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:58:
ff bellen met studentmobiel. Die lui zullen de heledag wel gespamt worden door mensen die de nexus 5 willen :')
Mochten ze info hebben, graag ff melden hier :) Ik heb ook bij hun besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
Logitech1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:58:
Jij had toch ook bij MM Hengelo gereserveerd? Heb je die nu geannuleerd? Want als ik tijd heb wil ik morgen aan het eind van de middag even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 14:57
Ik kan wat info geven, dd 3-12-2013

- MM Utrecht, zou m binnengehad moeten hebben, maar hebben 'm niet.
- MM R'dam - heeft m niet en weet ook niet wanneer wel
- Saturn Rotterdam - had m niet
- Saturn Utrecht - nemen niet op

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

TheNymf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:09:

Opnieuw gebeld met MM Maastricht en nu ook Heerlen.
Bijden 20 minuten in de wacht en bijden hetzelfde antwoord: we hebben hem niet en weten niet wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558741

- MM Eindhoven - week 50 (waarschijnlijk 9 december tussen 12.00 en 13,00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:04:
[...]

Mochten ze info hebben, graag ff melden hier :) Ik heb ook bij hun besteld.
De verkoopster hoopte (heel voorzichtig..) volgende week pas..:(
timn89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:07:
[...]

Jij had toch ook bij MM Hengelo gereserveerd? Heb je die nu geannuleerd? Want als ik tijd heb wil ik morgen aan het eind van de middag even bellen.
Klopt nee nog niet geannuleerd misschien wil iemand um nog:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Logitech1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:24:
[...]

De verkoopster hoopte (heel voorzichtig..) volgende week pas..:(
Wederom een ander antwoord dus, ik zeg week 50 en we zien het lekker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Jup achja dan maar even spelen met een kiphone i5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor uw mail.
Helaas is nog niet bekend wanneer wij deze ontvangen.

Met vriendelijke groet Media Markt Zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314120

Mijn toestel is binnen. *O* Besteld op 7 november op GSMeasy.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314120 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:58:
Mijn toestel is binnen. *O* Besteld op 7 november op GSMeasy.nl.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anoniem: 558741 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:21:
[...]

- MM Eindhoven - week 50 (waarschijnlijk 9 december tussen 12.00 en 13,00)
Dat zou niet zo leuk zijn :P dan moet ik de telefoon als cadeau aan mezelf gaan geven ;)
Ik hoop deze week nog, maar dat zal we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 542666

Het lijkt dat in BE en NL alles week 50+ is. Dan maar aan een oude vriend in duitsland vragen voor de 32GB te bestellen. Zelfde prijs en evenlang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

MM Zwolle ook niet binnen gehad, misschien morgen gaven ze aan...

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

LMD schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:42:
MM Zwolle ook niet binnen gehad, misschien morgen gaven ze aan...
Mwah, reken er maar niet op, hebben ze bij mij ook een keer of 4 gezegd: "hij kan elk moment binnen komen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:46:
[...]

Mwah, reken er maar niet op, hebben ze bij mij ook een keer of 4 gezegd: "hij kan elk moment binnen komen"
Morgen even kijken of ik in omgeving Veenendaal ergens kan kijken... snap niet dag LG en Google dit zo onderschat hebben...

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bij welke shop kan ik het beste aansluiten aan de rij denken jullie ? Ik snap dat veel shops al behoorlijk wat orders hebben lopen die nog uitgeleverd moeten worden maar wil graag een shop kiezen die "waarschijnlijk" het beste kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36
Zondag om maandag-nacht een verzendingsbericht gekregen van bol. Besteld 13-11, vandaag kunnen gaan afhalen in de AH in de buurt. Woon in Belgie. Trotse eigenaar van een N5 zwart 16GB :). Veel geluk met jullie toestel, dat ze snel mogen binnenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ruffzz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:52:
Bij welke shop kan ik het beste aansluiten aan de rij denken jullie ? Ik snap dat veel shops al behoorlijk wat orders hebben lopen die nog uitgeleverd moeten worden maar wil graag een shop kiezen die "waarschijnlijk" het beste kan leveren.
Gewoon even rondbellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:46:
[...]

Same story als bij MM Eindhoven, iemand nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Dit toestel gaat over levertijden en prijzen, niet over de onvrede over bepaalde winkelketens. Daarbij roept het nogal wat irritatie op bij de medegebruikers.

Modbreak:Wat reacties verwijderd die niet meer ontopic waren naar aanleiding van dit verwijderde bericht dus nu weer graag ontopic :)

[ Voor 120% gewijzigd door 13art op 03-12-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06 10:40
Lekker dan, bestel je een N5 bij coolblue, betaal je netjes met overboeking terwijl een medewerker op facebook je ervan verzekert dat er 1tje op mijn naam staat gereserveerd, wordt er vandaag doodleuk gezegd na doorvragen dat ze al uitverkocht waren toen ik bestelde. Stelletje sukkels :(

Weekje wachten dus maar weer, tenzij de media markt m toch onverhoopt eerder heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik kan google nu wel helemaal de huid vol schelden.
Teringlijers hebben we nu een maand laten wachten en krijg ik nu een mailtje dat mijn order gecanceld is..

What the fuck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
Het enige wat zin heeft in deze is geduld hebben.

Alle partijen hebben commerciële belangen en proberen iedereen binnen te harken met (niet na te komen) beloftes.

En alle nerds die niet kunnen wachten gaan stomme keuzes maken en bij malafide webshops en grote spelers die jou zien als nummertje.

Er zijn even geen Nexus 5 telefoons op dit moment... Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

:'(
kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:56:
[mbr]Dit toestel gaat over levertijden en prijzen, niet over de onvrede over bepaalde winkelketens. Daarbij roept het nogal wat irritatie op bij de medegebruikers.
[/mbr]

[modbreak]Wat reacties verwijderd die niet meer ontopic waren naar aanleiding van dit verwijderde bericht dus nu weer graag ontopic :)[/modbreak]
Excuses, begrijp ik. Het loopt soms een beetje uit de hand in deze draad, komt zeker mede door mij, maar met mijn posts bedoel ik geen kwaad, sommigen snappen mijn goede bedoeling niet...

Ontopic: ik zie dat al meer mensen hun N5 krijgen, al dan niet via het buitenland. Ik hoop mijn exemplaar komende weken te ontvangen, ik denk dat dit een rieële inschatting is. :o
Och ja, dan hebben we toch een leuk Kerstcadeau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Diokhan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:17:
Ik kan google nu wel helemaal de huid vol schelden.
Teringlijers hebben we nu een maand laten wachten en krijg ik nu een mailtje dat mijn order gecanceld is..

What the fuck...
??

Had jij de joune niet uit de Duitse Playstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
Ja en krijg nu in eens dat hij me gegevens weer niet kan verifiëren.
Laten die tering mongolen je een maand wachten verdomme en krijg je dit voor je kiezen.
Heb al 5 mails de deur uit gedaan :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Diokhan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:32:
Laten die tering mongolen je een maand wachten verdomme en krijg je dit voor je kiezen.
jajoh.... Vreemd zeg.. Twijfel of ik nu toch wel via Duitsland (tenminste, Duitse Playstore) moet halen.....

Maar jij was toch degene, die voor de meesten waarbij het via de Duitse playstore het niet lukte, vertelde hoe het WEL moest? En nu lukt het bij je zelf niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Diokhan schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:32:
Zeggen ze iets van mij :o
Doe eens rustig, alsof de Playstore eerder kan leveren dan een gewone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:35:
[...]

:F

Het gaat niet om de levertijd... zijn gegevens worden niet geaccepteerd, wat bij de meesten fout gingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Laatst online: 19:45
kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:35:
[...]

Kuusj, je begint echt bijzonder irritant te worden.
Stop alsjeblieft eens met het vervuilen van dit topic met die onzin.

OT:
Ik volg dit topic al een redelijke tijd, en nu dan toch ook bij Bol.com besteld.
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Ik ga uit van eind week 50, kan het alleen mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407489

Zojuist een mail gehad van Google Play store;

Uw aankoop op Google Play is geannuleerd. Eventuele kosten worden terugbetaald.

Bestelnummer: 15731260465432498277.15900906516*****
Besteldatum: 12-nov-2013 20:54:18 CET
Aantal Item Prijs
2 Nexus 5 (32 GB, Zwart) 399,00 €
Verzendkosten (1-3 werkdagen): 14,99 €
Totaal: 812,99 €
(Inclusief 129,81 € Btw)

Bestelling gedaan met Nederlandse creditcard van ABN.

Heb hier een tijdje geleden gelezen over Neteller. Iemand positieve ervaring hiermee?

Heeft nogmaals proberen met dezelfde gegevens enig nut?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 407489 op 03-12-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:36:
[...]

:F

Het gaat niet om de levertijd... zijn gegevens worden niet geaccepteerd, wat bij de meesten fout gingen..
Mijn hemel, ik bedoel dat hij het nu net zogoed kan bestellen bij een reguliere winkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Zinloos1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:37:
[...]

Kuusj, je begint echt bijzonder irritant te worden.
Stop alsjeblieft eens met het vervuilen van dit topic met die onzin.

OT:
Ik volg dit topic al een redelijke tijd, en nu dan toch ook bij Bol.com besteld.
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Ik ga uit van eind week 50, kan het alleen mee vallen.
Bedankt, als je me nu ook eens wil uitleggen wat ik NU weer verkeert doe?
Ik zeg toch gewoon dat hij het net zogoed in een gewone winkel kan bestellen omdat dit niet veel verschil meer is?
Wat is dat toch voor gezeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:43:
[...]

Mijn hemel, ik bedoel dat hij het nu net zogoed kan bestellen bij een reguliere winkel :D
Misschien dat je even kunt nadenken waarom iemand uit de Playstore zou bestellen....? De 32GB versie is niet hier bij een reguliere winkel te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Laatst online: 19:45
kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:46:
[...]

Bedankt, als je me nu ook eens wil uitleggen wat ik NU weer verkeert doe?
Ik zeg toch gewoon dat hij het net zogoed in een gewone winkel kan bestellen omdat dit niet veel verschil meer is?
Wat is dat toch voor gezeur?
Het voegt gewoon allemaal helemaal niets toe.
Log alsjeblieft uit en kom terug als je iets concreets nieuws te vertellen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou toch een beetje oppassen met de Duitse playstore, tenzij je echt perse de 32gb moet hebben. Blijft toch via omweggetjes en achterdeurtjes bestellen en betalen.

Grote (en slimme) retailers houden alle grote forums in de gaten, dat kan heel makkelijk met wat vangnetjes onder je naam te hangen. Met Google kan dat al makkelijk. Ze weten dus waarschijnlijk wat er leeft en willen geen klanten verliezen aan de concurrentie. Vandaar dat ze je aan het lijntje houden met "hopelijk morgen, of in ieder geval deze week". Zolang je maar bij hun blijft. Al die halve waarheden en beloftes zwerven als een virus door dit forum en besmetten iedereen. Niemand weet de bron nog maar wil de meest positieve verhalen geloven, hoop wint van rationaliteit.

Verwacht deze week nou gewoon niks, week 50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Zinloos1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:47:
[...]

Het voegt gewoon allemaal helemaal niets toe.
Log alsjeblieft uit en kom terug als je iets concreets nieuws te vertellen hebt.
Alsof dit wel wat toevoegt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:50:
Ik zou toch een beetje oppassen met de Duitse playstore, tenzij je echt perse de 32gb moet hebben. Blijft toch via omweggetjes en achterdeurtjes bestellen en betalen.

Grote (en slimme) retailers houden alle grote forums in de gaten, dat kan heel makkelijk met wat vangnetjes onder je naam te hangen. Met Google kan dat al makkelijk. Ze weten dus waarschijnlijk wat er leeft en willen geen klanten verliezen aan de concurrentie. Vandaar dat ze je aan het lijntje houden met "hopelijk morgen, of in ieder geval deze week". Zolang je maar bij hun blijft. Al die halve waarheden en beloftes zwerven als een virus door dit forum en besmetten iedereen. Niemand weet de bron nog maar wil de meest positieve verhalen geloven, hoop wint van rationaliteit.

Verwacht deze week nou gewoon niks, week 50!
Ja kijk, dit bedoel ik nou, het heeft geen nut om in de Playstore te bestellen omdat je hier in Nederland zit, en je een Nederlandse betaalkaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Het begint hier zwaar irritant te worden. Zodra er meer bruikbaar informatie is, plaats dat hier. Zo niet, zwijg.
Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.