Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471807

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:46:
[...]

Misschien dat je even kunt nadenken waarom iemand uit de Playstore zou bestellen....? De 32GB versie is niet hier bij een reguliere winkel te koop
Hij is te koop bij Amazon Engeland, betrouwbaar maar is een stuk duurder. De VS heeft geen 4g dus die versie van de n5 mist 4g. Maar veel andere landen gaan wel voor 4g, misschien is de 32gb daar te bestellen voor degelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407489

kuusj98 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:52:
[...]

Ja kijk, dit bedoel ik nou, het heeft geen nut om in de Playstore te bestellen omdat je hier in Nederland zit, en je een Nederlandse betaalkaart hebt.
Toch raar dat er nu wel een paar gelukkige mensen in NL rondlopen met een N5 32GB Ipv een N5 16GB. Het heeft dus wel degelijk nut om te proberen. Steek liever mijn tijd in proberen dan in nutteloze berichten te posten.

*Nu Neteller proberen gaat en het laat weten of het lukt of niet*

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 407489 op 03-12-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
Verdomde typhus land ook. He kan niet eens in de playstore maar wel voor miljoenen wimlex in die kar van en rond laten paraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:55:
[...]

Hij is te koop bij Amazon Engeland, betrouwbaar maar is een stuk duurder. De VS heeft geen 4g dus die versie van de n5 mist 4g. Maar veel andere landen gaan wel voor 4g, misschien is de 32gb daar te bestellen voor degelijke prijs?
Klopt, maar bij de Amazon komt het (omgerekend in Euro's) neer op meer dan 500 euro... Ik ga geen 100 euro meer geven bij de Amazon, als het in de playstore ook kan...

Voor de rest zou ik het niet weten, waar je het zou kunnen halen.... iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Anoniem: 407489 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:55:
[...]

Toch raar dat er nu wel een paar gelukkige mensen in NL rondlopen met een N5 32GB Ipv een N5 16GB. Het heeft dus wel degelijk nut om te proberen. Steek liever mijn tijd in proberen dan in nutteloze berichten te posten.

*Nu Neteller proberen gaat en het laat weten of het lukt of niet*
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor de mensen die een beetje aan het doordraaien zijn is er een simpele oplossing. Betaal maar een paar tientjes meer dan heb je overmorgen een zwarte (16gb) in huis. Op pricewatch zijn er 3 shops die hem op voorraad hebben en (beweren) binnen 24H leveren. Waarschijnlijk import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Ik heb mijn n5 iets van 2-3 weken geleden bij belsimpel besteld. Omdat toen bij bel simpel op de site stond dat ze hem 'op voorraad' hadden. Na een dag al bericht gekregen dat hij later zou aankomen. Nog maar eens bij een mediamarkt van onze Ooster buren langs gegaan om te kijken of ze hem daar hadden, ook niet. Dus gewacht en gewacht. Maar hij is er eindelijk. Eigenlijk wilde ik hem allang cancellen maar dat mocht niet van mn ouders. En maar goed ook. Want wat is ie een fantastisch ding. Ik zou zeggen cancel geen orders of zo. Maar wacht gewoon de Nexus 5 is het wachten meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:01
Je kan gewoon een toestel bestellen in de Duitse Play Store hoor, ik maak gebruik van een MasterCard (van de Rabo). Bestelling is niet geannuleerd moet alleen wachten tot er voorraad is (11 dec), vorig jaar precies hetzelfde gedaan voor de Nexus 4 en dat ging toen ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Ik wil over 1-2 maanden abbotje verlengen cq overstappen, maar wat is de voordeligste aanbieder qua maandtarief nu? Misschien handig om dat in de OP te zetten, evenals een eventuele aanbieding bij providers i.c.m. het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En vanaf nu gaan we allemaal ontopic. Gefrustreerde reacties over moeizame bestellingen of reacties daarop wil ik hier niet meer zien. Post iets wat zinvol is voor anderen, of post gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prolution schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:02:
Je kan gewoon een toestel bestellen in de Duitse Play Store hoor, ik maak gebruik van een MasterCard (van de Rabo). Bestelling is niet geannuleerd moet alleen wachten tot er voorraad is (11 dec), vorig jaar precies hetzelfde gedaan voor de Nexus 4 en dat ging toen ook prima :)
Tja, dat klinkt toch makkelijk. Waarom gaat het bij anderen dan zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Weten jullie of er een bedrijf is die voor jou het product bestelt en betaalt én opstuurt, en dat jij het totale bedrag overmaakt op hun (Nederlandse)rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:14:
Weten jullie of er een bedrijf is die voor jou het product bestelt en betaalt én opstuurt, en dat jij het totale bedrag overmaakt op hun (Nederlandse)rekening?
Nooit gehoord nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Jammer... Begin toch af te dwalen naar een ander telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:49
Die bestaan, maar dat is vaak vrij duur. Bijvoorbeeld: http://www.huifkar.de/p_informatie.html (weet neit of deze betrouwbaar is!)

Wilde je de 32GB? De 16GB komt deze week overal als het goed is ruim binnen volgens Belsimpel namelijk.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil over 1-2 maanden abbotje verlengen cq overstappen, maar wat is de voordeligste aanbieder qua maandtarief nu? Misschien handig om dat in de OP te zetten, evenals een eventuele aanbieding bij providers i.c.m. het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:27:
[...]

Jammer... Begin toch af te dwalen naar een ander telefoon...
Tja als je je veel opslag nodig hebt en geen succes hebt met de Duitse playstore....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096

mouzetc schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:29:
Die bestaan, maar dat is vaak vrij duur. Bijvoorbeeld: http://www.huifkar.de/p_informatie.html (weet neit of deze betrouwbaar is!)

Wilde je de 32GB? De 16GB komt deze week overal als het goed is ruim binnen volgens Belsimpel namelijk.
Ik maak me daar toch wat zorgen over als ik hoor dat mensen die 3wk geleden al hun telefoon besteld hebben en hun telefoon de vorige levering nog niet gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online

de 32GB.. Dus Huifkar besteld, betaald én stuurt het product naar jou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heehoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 15:39
Ik heb 1 post gezien van iemand die de Nexus 5 uit Canada heeft gehaald via familie. Niemand die geprobeerd heeft via Play Store Canada te bestellen? Lijkt me ook een stuk goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heehoo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:33:
Ik heb 1 post gezien van iemand die de Nexus 5 uit Canada heeft gehaald via familie. Niemand die geprobeerd heeft via Play Store Canada te bestellen? Lijkt me ook een stuk goedkoper?
Ook aan gedacht, wellicht proberen waard voor sommigen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 471807 op 03-12-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Website belsimpel geeft in ieder geval al "5-7 werkdagen" aan. Lijkt er meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:32:
[...]

de 32GB.. Dus Huifkar besteld, betaald én stuurt het product naar jou op?
Zojuist een mail gedaan naar de Huifkar met de vraag naar de mogelijkheden en daar aan verbonden kosten. In afwachting van reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:40:
Vind 27 euro per maand a 2 jaar vrij duur moet ik zeggen. Is er nog geen goedkopere actie gespot? Die Huwaei is ook nog 25 euro per maand, maar die houden ze volgens mij hoog i.v.m. de populariteit aangezien de toestelprijs vele malen minder is zou je meer uitkomen op 15,- per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Anoniem: 407489 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:42:
[...]

Zojuist een mail gedaan naar de Huifkar met de vraag naar de mogelijkheden en daar aan verbonden kosten. In afwachting van reactie.
Ik ook :) Eens afwachten op de antwoord.. Wil jij het ook hier zetten als je antwoord krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:40:
Hmm, als je dus nu nog moet bestellen (los) is dat dus maar de slimste manier?

Je sluit namelijk overal aan achteraan een lange rij, en MM / Saturn wordt ook niets...
Is zo lullig als je net ergens besteld en juist andere shops krijgen voorraad. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Piet91 op 03-12-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:44:
[...]

Ik ook :) Eens afwachten op de antwoord.. Wil jij het ook hier zetten als je antwoord krijgt?
Jazeker wil ik dat. En ook de reactie van Neteller. Ik hoop dat meneer de Huikar een hoog limiet heeft op zijn creditcard. Ik wil graag 2 N5 32GB. Dan die van jou er nog bij komt al gauw op een € 1250,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Anoniem: 407489 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:51:
[...]

Jazeker wil ik dat. En ook de reactie van Neteller. Ik hoop dat meneer de Huikar een hoog limiet heeft op zijn creditcard. Ik wil graag 2 N5 32GB. Dan die van jou er nog bij komt al gauw op een € 1250,- ;)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177

Anoniem: 407489 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:51:
[...]

Mij lukt het ook niet om via Duitse Playstore te kopen, kamp ook met een creditcard verbod en heb geen Duitse of Engelse cc. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:52:
[...]

Mij lukt het ook niet om via Duitse Playstore te kopen, kamp ook met een creditcard verbod en heb geen Duitse of Engelse cc. Hoe kan ik dit oplossen?
Lees even bovenstaande en zie dat wij het ook (nog) niet weten. Emigreren naar Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piet91 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:47:
[...]

Hmm, als je dus nu nog moet bestellen (los) is dat dus maar de slimste manier?

Je sluit namelijk overal aan achteraan een lange rij, en MM / Saturn wordt ook niets...
Is zo lullig als je net ergens besteld en juist andere shops krijgen voorraad. :P
Er is geen garantie, maar het lijkt een van de snelste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-04 11:41
Anoniem: 556177 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:52:
[...]

Een heel aantal pagina's terug zijn er verschillende tweakers die met (wisselend) succes een aantal N5 32GB bij de duitse playstore hebben besteld.

De mensen bij wie het gelukt is maakten meestal gebruik van neteller en mailboxDE. Ik raad je aan om de zoekfunctie eens te gebruiken met die zoektermen, hopelijk vind je zo wel een oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De voorraadstatus bij belsimpel stemt mij hoopvol op moment. Het is van 2 weken veranderd naar 5-7 dagen. Het is dus niet zo dat ze de levertijd vooruit blijven schuiven. Ik begin er vertrouwen in te krijgen dat ik mijn telefoon ergens volgende week zal ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:19:
De voorraadstatus bij belsimpel stemt mij hoopvol op moment. Het is van 2 weken veranderd naar 5-7 dagen. Het is dus niet zo dat ze de levertijd vooruit blijven schuiven. Ik begin er vertrouwen in te krijgen dat ik mijn telefoon ergens volgende week zal ontvangen :)
Signalen worden concreter/positiever, maar ik blijf voorlopig gematigd positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ach, wat is nu 2-3 weekjes wachten. Gaat zo voorbij. Snap dat agressieve gedoe dan ook niet echt in het topic. Iedereen weet inmiddels dat er leveringsproblemen zijn. Dan is het logisch dat je even moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:31:
En ach, wat is nu 2-3 weekjes wachten. Gaat zo voorbij. Snap dat agressieve gedoe dan ook niet echt in het topic. Iedereen weet inmiddels dat er leveringsproblemen zijn. Dan is het logisch dat je even moet wachten :)
Toen ik bestelde was het al 3 weken, vond ik geen probleem, ik heb me ook ingesteld op volgende week. Maakt mij niet zoveel uit. Denk dat iedereen elkaar wel behoorlijk opjut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Kan ik bijvoorbeeld bij bol.com bestellen en toch nog annuleren daar, stel dat ik hem ergens anders (coolblue, MM, ...) eerder kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoshky schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:19:
Kan ik bijvoorbeeld bij bol.com bestellen en toch nog annuleren daar, stel dat ik hem ergens anders (coolblue, MM, ...) eerder kan vinden?
Dat is wat ik ook heb gedaan! Achteraf wel spijt gehad 2 weken geleden! ( ivm levertijden.. ) ;) maar bij Bol.com gaat het hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, denk niet dat er sneller geleverd word als volgende week, aangezien ik nu overal (Bol.com, Coolblue, MediaMarkt, Saturn) krijg te horen ''week 50''
Heb trouwens gebeld met Studentmobiel en er is een KLEINE kans dat er morgen (donderdag) wat binnenkomt, maar dat weten ze niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Anoniem: 471807 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:06:
[...]

Tja, dat klinkt toch makkelijk. Waarom gaat het bij anderen dan zo moeilijk?
Weet niet waarom het bij andere zo moeilijk gaat, misschien ligt het aan de creditcard? Of zijn er bepaalde gegevens bij het adres/factuur niet goed ingevuld (volgens Google).
Vorig jaar werd ik wel door de Rabobank gebeld omdat ze de transactie waarschijnlijk niet helemaal vertrouwde, toen heb ik gewoon aangegeven dat het klopte.
...
Huifkar is wel betrouwbaar, vorig jaar heb ik via hun mijn Nexus 4 laten bezorgen in NL. En dit jaar weer voor de Nexus 5.
Hierbij plaats ik dus zelf (met een Duitse VPN) een bestelling op de Play Store & betaal met mijn Rabo Creditcard, met als afleveradres dat van Huifkar. Zodra het binnen is bezorgen zei het (via PostNL) naar je adres in NL. Je betaald hier natuurlijk wel wat service kosten.
Je kan ook kiezen voor Mailboxde die een aantal andere tweakers in dit topic gebruikt hebben, deze bied een vergelijkbare service maar is wat goedkoper.

Als je zelf geen creditcard hebt kan je Huifkar ook de bestelling laten uitvoeren, hierbij betaal je idd nog wat extra service kosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Prolution op 04-12-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ga hem dan wel bij Belsimpel bestellen, gezien hun levertijd het meest hoopvol is.
Afwachten totdat hij ergens op voorraad is en daar op inspringen is ook niet te doen.
Kan dan overigens altijd Belsimpel annuleren als dat zou gebeuren.

Achterin de rij aansluiten dan maar :| ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piet91 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:03:
Ga hem dan wel bij Belsimpel bestellen, gezien hun levertijd heb meest hoopvol is.
Afwachten totdat hij ergens op voorraad is en daar op inspringen is ook niet te doen.

Ik denk dat dat een hele goede keuze is. Ik denk dat er zeker niemand (veel) sneller gaat zijn en ze staan goed aangeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Weet je toevallig ook (uit je hoofd) wat de nexus 5 dan extra heeft gekost?
Prolution schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:36:
[...]

Weet niet waarom het bij andere zo moeilijk gaat, misschien ligt het aan de creditcard? Of zijn er bepaalde gegevens bij het adres/factuur niet goed ingevuld (volgens Google).
Vorig jaar werd ik wel door de Rabobank gebeld omdat ze de transactie waarschijnlijk niet helemaal vertrouwde, toen heb ik gewoon aangegeven dat het klopte.

[...]

Huifkar is wel betrouwbaar, vorig jaar heb ik via hun mijn Nexus 4 laten bezorgen in NL. En dit jaar weer voor de Nexus 5.
Hierbij plaats ik dus zelf (met een Duitse VPN) een bestelling op de Play Store & betaal met mijn Rabo Creditcard, met als afleveradres dat van Huifkar. Zodra het binnen is bezorgen zei het (via PostNL) naar je adres in NL. Je betaald hier natuurlijk wel wat service kosten.
Je kan ook kiezen voor Mailboxde die een aantal andere tweakers in dit topic gebruikt hebben, deze bied een vergelijkbare service maar is wat goedkoper.

Als je zelf geen creditcard hebt kan je Huifkar ook de bestelling laten uitvoeren, hierbij betaal je idd nog wat extra service kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 13:00
Anoniem: 407489 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:38:
Zojuist een mail gehad van Google Play store;

Uw aankoop op Google Play is geannuleerd. Eventuele kosten worden terugbetaald.

Bestelnummer: 15731260465432498277.15900906516*****
Besteldatum: 12-nov-2013 20:54:18 CET
Aantal Item Prijs
2 Nexus 5 (32 GB, Zwart) 399,00 €
Verzendkosten (1-3 werkdagen): 14,99 €
Totaal: 812,99 €
(Inclusief 129,81 € Btw)

Bestelling gedaan met Nederlandse creditcard van ABN.

Heb hier een tijdje geleden gelezen over Neteller. Iemand positieve ervaring hiermee?

Heeft nogmaals proberen met dezelfde gegevens enig nut?
Ik zeg het nog maar een keer, het bestellen met een Nederlandse CC is bijna ONMOGELIJK. Bijna zeker dat je uiteindelijk de gevreesde 'google kan je gegevens niet verifieren' mail krijgt. Hoe zit het? Google accepteerd jouw creditcard enkel en alleen met een DUITS factuur adres. Maar wat zegt de ING (of ABN, enz) als google om geld vraagt op JOUW naam maar met een ANDER, buitenlands adres? Dat feest gaat niet door, die gegevens kloppen niet. Dus de CC rekening ketst af omwille van het verkeerde adres bij die CC. De oplossing? NETELLER. Hier kun je een digitale CC maken die onafhankelijk van factuur adres werkt.. Zo is het bestellen bij de Duitse google play helemala niet moeilijk (zeker niet als je duitse vrienden hebt met een adres). Verder is de witte daar al sinds het begin gewoon prima leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
@PatrickG: In mijn geval was het €15 service kosten & €8,05 verzendkosten (PostNL aangetekend).
Bij nieuwe klanten (die voorheen nog geen gebruik gemaakt hebben van Huifkar) zijn de service kosten €20 geloof ik.

Hoeveel de service kosten bedragen als je de Nexus 5 ook door hun laat bestellen weet ik niet.

@paulklooster: Ik heb dus met een Nederlandse credicard (Mastercard) wel kunnen bestellen (zonder dat deze geannulleerd werd). Misschien heb ik geluk of doet de Rabobank niet zo moeilijk als de andere banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piet91 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:03:
Ga hem dan wel bij Belsimpel bestellen, gezien hun levertijd heb meest hoopvol is.

Ik moet vanmiddag toch nog even bellen met belsimpel. Ik zal dan ook wel even proberen los te peuteren hoeveel mensen er in de wacht staan. En wat mijn positie is in de wachtlijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557883

Nog steeds niet bij mediamarkt?
Zaterdag mediamarkt Amsterdam Arena geweest die zeiden misschien woensdag vandaag dus.

En Mediamarkt Rotterdam Alexandrium neemt nooit de telefoon op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-06 20:52
Net met belsimpel gebeld.
zij konden mij vertellen dat er deze week een nieuwe lading binnen komt maar die lading zal zijn voor de reeds bestelde phones nu.
Ze verwachten volgende week nog een lading binnen te krijgen en daarom staat er op de site 5-7 werkdagen.
Wie nu besteld zal waarschijnlijk bij de lading van volgende week zitten...ik ga bestellen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

makaa schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:08:
zij konden mij vertellen dat er deze week een nieuwe lading binnen komt maar die lading zal zijn voor de reeds bestelde phones nu.
Ze verwachten volgende week nog een lading binnen te krijgen en daarom staat er op de site 5-7 werkdagen.
Wie nu besteld zal waarschijnlijk bij de lading van volgende week zitten...ik ga bestellen dus ;)
Kijk dat is tenminste een antwoord waar je iets mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
Prolution schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:42:
@PatrickG: In mijn geval was het €15 service kosten & €8,05 verzendkosten (PostNL aangetekend).
Bij nieuwe klanten (die voorheen nog geen gebruik gemaakt hebben van Huifkar) zijn de service kosten €20 geloof ik.

Hoeveel de service kosten bedragen als je de Nexus 5 ook door hun laat bestellen weet ik niet.

@paulklooster: Ik heb dus met een Nederlandse credicard (Mastercard) wel kunnen bestellen (zonder dat deze geannulleerd werd). Misschien heb ik geluk of doet de Rabobank niet zo moeilijk als de andere banken.
Ja zou kunnen! Kan ook dat ie alsnog wordt gecanceled zoals hierboven ergens vermeld ;). Hopelijk heb je m binnenkort! De playstore is gewoon chill vanwege 350 euro 16gb, mogelijkheid tot 32 gb en gratis google drive.

Succes er mee allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

paulklooster schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:35:
[...]

Ja zou kunnen! Kan ook dat ie alsnog wordt gecanceled zoals hierboven ergens vermeld ;). Hopelijk heb je m binnenkort! De playstore is gewoon chill vanwege 350 euro 16gb, mogelijkheid tot 32 gb en gratis google drive.

Succes er mee allemaal!
Dat maakt het wel de moeite waard inderdaad, als ik geen abo had kunnen verlengen dan had ik dat misschien ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Zojuist is de status op Belsimpel weer veranderd naar '3 weken' :|
Shit...

[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 04-12-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piet91 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:40:
Shit...
Ik zie bij de zwarte nog steeds 5-7 werkdagen...

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 471807 op 04-12-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

makaa schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:08:
Lol, wtf is dit... alles krijgt ladingen binnen en MediaMarkt niet... waar kan dit aan liggen, heb er nu wel genoeg van, slaat nergens meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:48:
[...]

Lol, wtf is dit... alles krijgt ladingen binnen en MediaMarkt niet... waar kan dit aan liggen, heb er nu wel genoeg van, slaat nergens meer op...
Rustig aan, wie zegt dat MM niets krijgt? Er gaan 6 versies rond van 6 MM die blijkbaar allemaal iets anders denken te weten. Kortom, niemand is daar op de hoogte dus kan het ook zomaar deze of volgende week zijn. Nogmaals, bij Belsimpel doen ze niks anders dan telefoons en zitten ze bij elkaar op de afdeling. ze zijn dus echt wel redelijk op de hoogte. Bij de MM is dat heel anders. Geen info wil niet zeggen geen telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dan toch nog maar een herhaling van de modbreak van gisteren, RoD in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"

Modbreak:En vanaf nu gaan we allemaal ontopic. Gefrustreerde reacties over moeizame bestellingen of reacties daarop wil ik hier niet meer zien. Post iets wat zinvol is voor anderen, of post gewoon niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piet91 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:40:
Shit...
De zwarte staat nog steeds op 5-7 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie de modbreak een heel klein stukje hierboven.

"Post iets wat zinvol is voor anderen, of post gewoon niet."

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 04-12-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
MM heeft precies niet veel zin om te antwoorden op mijn vraag...

Ik had eerder al gevraagd waneer ze verwachten de Nexus 5 te kunnen verzenden, en toen kreeg ik 2 december als antwoord.
Nu had ik gisteren een update geplaatst op dit ticket, maar ik kreeg hier geen antwoord op.
Vandaag heb ik dan maar een nieuw ticket aangemaakt, maar ook hier voorlopig nog steeds geen antwoord. :-(

[ Voor 18% gewijzigd door fluffy1 op 04-12-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Kwam gister toevallig langs mediamarkt Alphen aan den Rijn. Toen maar ff gevraagd, medewerker had die dag met de leverancier gebeld en ze verwachten volgende week (week van 9 dec) een levering. Enige opmerkelijke was dat alle zwarte toestellen die hij binnen verwacht te krijgen al moest vergeven aan mensen die hem hadden gereserveerd. Dus of ze krijgen weinig binnen, of heel alphen wil een zwarte nexus 5.

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist even gebeld met Belsimpel. Er werd mij gegarandeerd dat ze mijn telefoon volgende week binnen krijgen en ik deze eind volgende week zal ontvangen (30nov besteld). Over de lengte van de wachtlijst kon ik niks loskrijgen deze keer. Vorige week ging het om een honderdtal wachtenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:45:
Zojuist even gebeld met Belsimpel. Er werd mij gegarandeerd dat ze mijn telefoon volgende week binnen krijgen en ik deze eind volgende week zal ontvangen (30nov besteld). Over de lengte van de wachtlijst kon ik niks loskrijgen deze keer. Vorige week ging het om een honderdtal wachtenden.
Klinkt alsof ze behoorlijk zeker zijn, heb vertrouwen in week 50 dan komt het heus wel goed. Deze week moet je zien als een mazzeltje maar zeker geen zekerheidje. Volgende week kunnen we met een hoop mensen praten over de telefoon en onze ervaringen en niet meer over levertijden.

Vergeet deze week gewoon even!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535682

gsmwijzer.be heeft maandag mijn pakket opgestuurd met postnl/TNT.

Nu zit ik echter met een probleem, op de tracksite van postnl staat er dat hij al geleverd is, maar dat kan niet. Ook is er een handtekening nodig om het pakket te mogen hebben en het lijkt me onwaarschijnelijk dat iemand anders dit heeft ondertekend.

Misschien hebben ze mijn pakket verwisseld met een ander of is er een probleem met de site?

Het gaat om een buitenlandse zending van NL naar België.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/10dtcmp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535682 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:17:
gsmwijzer.be heeft maandag mijn pakket opgestuurd met postnl/TNT.

Nu zit ik echter met een probleem, op de tracksite van postnl staat er dat hij al geleverd is, maar dat kan niet. Ook is er een handtekening nodig om het pakket te mogen hebben en het lijkt me onwaarschijnelijk dat iemand anders dit heeft ondertekend.

Misschien hebben ze mijn pakket verwisseld met een ander of is er een probleem met de site?

Het gaat om een buitenlandse zending van NL naar België.

[afbeelding]
Ik zou toch maar even contact opnemen met PostNL. Je weet maar nooit wie er voor heeft getekend. Vaak kijken mensen niet op het labeltje maar tekenen gewoon omdat ze denken dat het wel in orde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 10:58
Misschien even tot vanavond wachten, postbodes willen nog weleens zelf tekenen als hun werk uitloopt, zodat ze geen gezeik krijgen.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan nergens hun telefoonnummer vinden op hun site. Had daarjuist TNT express aan de lijn (wat toch dezelfde firma is?) en die stuurden me weer door naar postnl --'

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 535682 op 04-12-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
Anoniem: 535682 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:33:
Kan nergens hun telefoonnummer vinden op hun site. Had daarjuist TNT express aan de lijn (wat toch dezelfde firma is?) en die stuurden me weer door naar postnl --'
PostNL is zo goed als onbereikbaar vanuit België. Dat heb ik zelf al eens ondervonden. Het enige nummer wat ik kon vinden is een 0900 nummer, wat we dus niet kunnen bereiken.
(Net even gezocht, en dit gevonden: http://www.postnl.nl/voor...nservice/telefoonnummers/)

Ik heb het toen opgelost door contact op te nemen met de webshop. Deze waren toen vriendelijk genoeg om dit voor me uit te zoeken.

Voor je echter gaat mailen, controleer eerst of ze het pakketje niet in je achtertuin gelegd hebben (of onder de deurmat of iets dergelijks). Controleer ook je brievenbus of er geen kaartje ligt dat ze het pakketje achtergelaten hebben bij de buren. (beide situaties heb ik zelf al voor gehad)

[ Voor 17% gewijzigd door fluffy1 op 04-12-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pakket ligt niet voor of achter mijn huis, en hij moest trouwens ondertekend worden voor ik hem kan ontvangen.
Ben ook al naar de buren geweest maar die hadden ook niets gekregen.
Dus daarom maar mailtje gezonden en nu 2 werkdagen wachten op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535682 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:43:
Pakket ligt niet voor of achter mijn huis, en hij moest trouwens ondertekend worden voor ik hem kan ontvangen.
twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Blehhhh wat een nasty situatie AldoQ. Ik heb vorige week veel gedoe gehad met PostNL omdat een pakket uit USA was verzonden met een verkeerde postcode. Per telefoon / e-mail doet PostNL niks voor je, ze zouden het pakket gewoon vrolijk weer retour sturen naar USA. Uiteindelijk naar een distributiecentrum van PostNL gereden en met wat mazzel op het terrein terecht gekomen (redelijk goed afgeschermd). Via de intercom toen aan de mensen daar mijn probleem voorgelegd. Uiteindelijk kreeg ik de telefoonnummer van de chauffeur die rond reed met mijn pakket en heb met deze postbode goede afspraken kunnen maken.

Oftewel: PostNl kan echt heeeel weinig voor je doen is mijn ervaring, tenzij je zelf in actie komt...

Via twitter reageren ze overigens binnen een paar uur :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stevie_ op 04-12-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sowieso weinig vertrouwen in PostNL gekregen sinds ze een keer een complete legertent van me kwijtgeraakt zijn "Hij moet hier ergens in het magazijn liggen" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan moeilijk 300 km rijden naar Nederland om te kijken waar mijn pakketje is..
De verzender is toch verantwoordelijk voor mijn pakket tot ik hem gekregen heb?
Dus als de post hem kwijtraakt moeten zij ervoor zorgen dat ik mijn geld terugkrijg of een nieuwe zenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Een zwarte besteld bij Belsimpel. Ging even verkeerd (had zowel witte als zwarte in winkelmand en had per ongeluk de zwarte verwijderd en de witte besteld), maar na een mailtje hebben ze de order geannuleerd en automatisch een nieuwe aangemaakt met een zwarte.
Dat 50 minuten nadat ik het mailtje had gestuurd. Goeie service.

Maar nu dus maar wachten, vind het opzich wel best als het nog maar wel in december geleverd wordt :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:09
Anoniem: 535682 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:43:
Heb eens iets soortgelijks gehad met DPD ...
Pakketje was 'afgeleverd' terwijl ik niks had ontvangen.
Gemaild om de afgetekende afleverbon, die werd gemaild ...

Paar dagen later kwam een buurman bij me binnen: dit stak in onze brievenbus.
Ik vroeg moest je niks ondertekenen ofzo: "nee, hij stak het gewoon in de bus en vertrok"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535682 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:56:
Dus als de post hem kwijtraakt moeten zij ervoor zorgen dat ik mijn geld terugkrijg of een nieuwe zenden?
theoretisch misschien wel, maar ik vrees dat je dat weken gaat kosten (en een hele hoop vingerwijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt. De verzender is de de verantwoordelijke partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341359

Zojuist the PhoneHouse gebeld. Mevrouw aan de telefoon meldde mij dat zij bericht hebben gehad van LG dat de eerst volgende levering in de loop van week 50 zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXYMS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-04 07:52
Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met de Belgische bezorgers van PostNL. Ik heb het één keer gehad dat het bij iemand anders was afgeleverd zonder dat ik een niet-thuis briefje had ofzo (ik was wel thuis). Ook heb ik een keer iets ontvangen (en getekend) wat voor mijn buurman bedoeld was. Dit heb ik de volgende dag maar afgegeven, hij wist van niks (geen 'u was niet thuis' briefje in zijn brievenbus ofzo). En er is een keer iets retour naar afzender gegaan omdat het adres 'niet bestond' (volgens de postbode).

Heb je al je buren al geprobeerd?
Overigens zeker een klacht indienen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 05:56
Net terug van MM Heerlen. Ze hadden de witte showmodel weer, maar helaas geen voorraad en ze wisten ook niet wanneer ze weer meer binnen krijgen.

Ik ben nu de 6de die een reservering daar heeft geplaatst. Hij zei dat ik 10% vooraf moest betalen, maar ik had geen geld bij me dus had ik dat niet gedaan. Zal mijn reservering nu eigenlijk doorgaan?

[ Voor 9% gewijzigd door DieGozerDaar op 04-12-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557342

DieGozerDaar schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:41:
Net terug van MM Heerlen. Ze hadden de witte showmodel weer, maar helaas geen voorraad en ze wisten ook niet wanneer ze weer meer binnen krijgen.

Ik ben nu de 6de die een reservering daar heeft geplaatst. Hij zei dat ik 10% vooraf moest betalen, maar ik had geen geld bij me dus had ik dat niet gedaan. Zal mijn reservering nu eigenlijk doorgaan?
nee bij een reservering krijg je meestal een papier bij waarop staat dat je gereserveerd hebt en het voorschot dat je al hebt betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

DieGozerDaar schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:41:

Nee je reservering gaat alleen door als je een 'contante verkoop / aanbetaling' bon hebt(welke alleen geldig is met je kassabon van betaling).
Overigens is het een beetje aanpappen met je medewerker over de aanbetaling, die van mij vroeg 50€ waarop ik zei dat ik 20€ beter vond en hij ging daar gewoon akkoord mee :9

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

True schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:44:
[...]

Nee je reservering gaat alleen door als je een 'contante verkoop / aanbetaling' bon hebt(welke alleen geldig is met je kassabon van betaling).
Overigens is het een beetje aanpappen met je medewerker over de aanbetaling, die van mij vroeg 50€ waarop ik zei dat ik 20€ beter vond en hij ging daar gewoon akkoord mee :9
Dat is inderdaad wel het leuke aan de Mediamarkt/Saturn. Ze zijn altijd zo makkelijk met onderhandelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
Als het goed is komt bij het Track & Trace gedeelte de handtekening te staan van degene die getekend heeft. Kun je die niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

paulklooster schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:53:
[...]

Als het goed is komt bij het Track & Trace gedeelte de handtekening te staan van degene die getekend heeft. Kun je die niet zien?
Neen, er staat enkel "Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist."
Heb gelezen dat er soms wel eens een pakje verdwijnt bij postNL door de postbodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 16:18
Mijn bestelling, die geplaatst is bij de Saturn Webshop, wordt pas geleverd vanaf 13 december 2013. Fijn. Eerst binnen 24h, toen binnen 3 dagen, toen binnen 5 dagen, toen op 3 december, toen vanaf 4 december, nu vanaf 13 december. Dit schiet niet op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 10:49
Misha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:14:
Mijn bestelling, die geplaatst is bij de Saturn Webshop, wordt pas geleverd vanaf 13 december 2013. Fijn. Eerst binnen 24h, toen binnen 3 dagen, toen binnen 5 dagen, toen op 3 december, toen vanaf 4 december, nu vanaf 13 december. Dit schiet niet op. :(
Balen.. Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 16:18
Op 12 november, dus dat is ruim een maand nadat ik hem had besteld. Ik baal er behoorlijk van, gezien ik het device nodig heb voor testwerkzaamheden. Ik begrijp best dat de Saturn het ook niet allemaal zo bedoeld heeft en neem ze dus niets kwalijk, maar het is gewoon wel ff balen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuntman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11-2023
12 November jl. een zwarte Nexus 5, 32GB besteld via de Duitse Google Play Store.
Dit i.c.m. mijn cc (Rabo CreditCard Business).

Zojuist een mail ontvangen dat hij verzonden is.
Deze jongen is blij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-06 22:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Misha schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:14:
Oei, dat is niet fijn!
Ik heb weer mijn dagelijkse belletje naar MM Maastricht en Heerlen gedaan en die weten nog niks.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
Ik heb net antwoord gekregen van de mediamarkt:
Geachte,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De verwachte nalevering hebben wij tot onze spijt niet mogen ontvangen.
Hierdoor hebben wij de indicatie bij moeten stellen naar 15-12-2013.
Wanneer definitief verwerkt houden wij u hier per e-mail van op de hoogte.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet en onze excuses voor de vertraging,

Uw Media Markt team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Stuntman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:00:
12 November jl. een zwarte Nexus 5, 32GB besteld via de Duitse Google Play Store.
Dit i.c.m. mijn cc (Rabo CreditCard Business).

Zojuist een mail ontvangen dat hij verzonden is.
Deze jongen is blij :9
Kijk eens aan... Nog een voorbeeld dat het dus wél kan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowtje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:44:
[...]

Ik heb van de Huifkar nog geen antwoord gehad. Wel van Neteller maar die konden niet helpen omdat ik daar nog geen account had.
MAARRRRRR.... Vandaag via via iemand gevonden woonachtig in Hamburg die voor mij en mijn broer een zwarte N5 32GB heeft besteld. Geld is inmiddels al overgemaakt en hij stuurt ze op zodra ze bij hem binnenkomen. :*)
paulklooster schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:23:
[...]

Ik zeg het nog maar een keer, het bestellen met een Nederlandse CC is bijna ONMOGELIJK. Bijna zeker dat je uiteindelijk de gevreesde 'google kan je gegevens niet verifieren' mail krijgt. Hoe zit het? Google accepteerd jouw creditcard enkel en alleen met een DUITS factuur adres. Maar wat zegt de ING (of ABN, enz) als google om geld vraagt op JOUW naam maar met een ANDER, buitenlands adres? Dat feest gaat niet door, die gegevens kloppen niet. Dus de CC rekening ketst af omwille van het verkeerde adres bij die CC. De oplossing? NETELLER. Hier kun je een digitale CC maken die onafhankelijk van factuur adres werkt.. Zo is het bestellen bij de Duitse google play helemala niet moeilijk (zeker niet als je duitse vrienden hebt met een adres). Verder is de witte daar al sinds het begin gewoon prima leverbaar.
Ja klopt als een zwerende vinger en dit wist ik ook al. Maar ja, je probeert het toch hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Anoniem: 407489 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:35:
[...]

Ik heb van de Huifkar nog geen antwoord gehad. Wel van Neteller maar die konden niet helpen omdat ik daar nog geen account had.
MAARRRRRR.... Vandaag via via iemand gevonden woonachtig in Hamburg die voor mij en mijn broer een zwarte N5 32GB heeft besteld. Geld is inmiddels al overgemaakt en hij stuurt ze op zodra ze bij hem binnenkomen. :*)

[...]

Ja klopt als een zwerende vinger en dit wist ik ook al. Maar ja, je probeert het toch hé.
Jij heb geluk zeg.... ;( :P Veel plezier alvast met je N5 zou ik zeg zeggen! :)

Nou ik nog..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En het goede nieuws voor de mensen die hem net hebben of bijna krijgen, Google is al druk bezig met een software update waarmee de camera stukken beter zal worden. Als dan alleen de batterij nog een echt zwak puntje is dan heb je ook echt een toptelefoon in je zak!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
Net maar even met Saturn gebeld nadat ik de reactie van Misha las. Nu hoorde ik zoals Fluffy al zegt; 15 december nieuwe levering pas.

Wel frustrerend zo zeg.. Net zoals Misha al meer dan 5 keer onderhand een nieuwe leverdatum gekregen. Ik wacht wel gewoon totdat er een keer een pakketje komt en verwacht/geloof niks meer.

De interne communicatie bij winkels zou wel is wat beter kunnen. De ene medewerker zegt dit en de ander zegt weer wat anders..

(Besteldatum 8 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shillen schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:51:
Net maar even met Saturn gebeld nadat ik de reactie van Misha las. Nu hoorde ik zoals Fluffy al zegt; 15 december nieuwe levering pas.

Wel frustrerend zo zeg.. Net zoals Misha al meer dan 5 keer onderhand een nieuwe leverdatum gekregen. Ik wacht wel gewoon totdat er een keer een pakketje komt en verwacht/geloof niks meer.

De interne communicatie bij winkels zou wel is wat beter kunnen. De ene medewerker zegt dit en de ander zegt weer wat anders..

(Besteldatum 8 november)
Bij hem zag ik wel staan dat ze het niet zeker wisten en daarom de leverdatum hadden verschoven naar de 15e. Niet perse omdat dat de echte leverdatum was, wellicht meer als buffer. Wie weet is dat dus wel "te laat"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shillen schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:51:

(Besteldatum 8 november)
Waarom blijven klagen wanneer je al 5 keer foutieve informatie hebt ontvangen. Stop dan gewoon met klagen en stap naar een andere winkel... Niemand dwingt je om klant te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
Anoniem: 224096 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:59:
[...]

Waarom blijven klagen wanneer je al 5 keer foutieve informatie hebt ontvangen. Stop dan gewoon met klagen en stap naar een andere winkel... Niemand dwingt je om klant te blijven.
Ik klaag niet, ik zeg dat het frustrerend is, dat is heel wat anders. Ik heb alleen een opmerking over de interne communicatie bij winkelS, dus niet alleen bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06 15:52
Toen ik thuis kwam van mijn werk lag er ineens een pakje van The Phone House, gloed nieuwe nexus 5 (model 311). Dit had ik niet verwacht, houd hun site elke dag wel even in de gaten, maar daar staat hij nog steeds op 0-3 weken wachten. Wellicht dat men eerst alle retouren/bestaande orders wilden uitleveren alvorens de status op de site aan te passen. Had een eerder model namelijk DOA gestuurd vanwege defecte pixels. Op dit toestel helaas ook 1 dood pixeltje, maar dat is al minder dan de 5 die ik eerst had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tommatje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:02:
Toen ik thuis kwam van mijn werk lag er ineens een pakje van The Phone House, gloed nieuwe nexus 5 (model 311). Dit had ik niet verwacht, houd hun site elke dag wel even in de gaten, maar daar staat hij nog steeds op 0-3 weken wachten. Wellicht dat men eerst alle retouren/bestaande orders wilden uitleveren alvorens de status op de site aan te passen. Had een eerder model namelijk DOA gestuurd vanwege defecte pixels. Op dit toestel helaas ook 1 dood pixeltje, maar dat is al minder dan de 5 die ik eerst had...
Leuke verrassing! Het ligt een beetje aan de plek van de pixel en de kleur van je achtergrond maar 1 dood pixeltje zie je meestal niet eens. Veel mensen hebben er op hun huidige tablet, smartphone of zelfs TV wel eentje maar pas als je er naar gaat zoeken (omdat je erover gehoord hebt) zie je het pas.

Is aan jou of je het de moeite vind hem terug te sturen maar wie zegt dat je volgende er niet weer 3 heeft?! ;)
Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.