Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:30
DXYMS schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:30:
Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met de Belgische bezorgers van PostNL. Ik heb het één keer gehad dat het bij iemand anders was afgeleverd zonder dat ik een niet-thuis briefje had ofzo (ik was wel thuis). Ook heb ik een keer iets ontvangen (en getekend) wat voor mijn buurman bedoeld was. Dit heb ik de volgende dag maar afgegeven, hij wist van niks (geen 'u was niet thuis' briefje in zijn brievenbus ofzo). En er is een keer iets retour naar afzender gegaan omdat het adres 'niet bestond' (volgens de postbode).
Zeker ook gewoon wachten tot de dag erna. Is hier ook al gebeurd.
Gelukkig heb ik die bezorger na dat voorval eens aangesproken.
Als hij nu een pakketje voor mij ziet dan zorgt hij er voor dat ik één van de eerste ben die aan de beurt kom :+

Anyway, ik heb mijn Nexus nu 2 dagen in m'n bezit. Bevalt me goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407489

mowtje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:48:
[...]

Jij heb geluk zeg.... ;( :P Veel plezier alvast met je N5 zou ik zeg zeggen! :)

Nou ik nog..... :/
Ja echt hé! Via de broer van een collega van mijn broer (die de N5 ook wil) dus wel heel erg via via.

Als dit niet had gebeurd dan had ik denk ik het toch via de Huifkar geprobeerd zoals eerder vandaag al besproken. Een goede vriend van me heeft eerder zaken met hun gedaan voor een Ebay aankoop en hij was er tevreden over. Als ik nog iets van hun hoor dan post ik dat nog wel.

Of je kijkt even goed binnen je vrienden / familie voor iemand in Duitsland of de UK.

Veel succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 15:08
Anoniem: 471807 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:07:
[...]

Leuke verrassing! Het ligt een beetje aan de plek van de pixel en de kleur van je achtergrond maar 1 dood pixeltje zie je meestal niet eens. Veel mensen hebben er op hun huidige tablet, smartphone of zelfs TV wel eentje maar pas als je er naar gaat zoeken (omdat je erover gehoord hebt) zie je het pas.

Is aan jou of je het de moeite vind hem terug te sturen maar wie zegt dat je volgende er niet weer 3 heeft?! ;)
Dat ben ik ook geheel met je eens. Deze zit heel erg richting de rechterkant, maar wel rond het midden. Is echt heel klein, en dit valt niet op. Vorige zaten in het midden van het scherm, dan stoor ik me er wel aan. Deze lijkt kleiner te zijn, wellicht waren de vorige gewoon stofjes. Ik houd hem lekker, want voor hetzelfde geld heb ik er inderdaad straks meer dan 1.

Hopen dat andere die bij Phone House hebben besteld ook snel de levering krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:47
Ik ben ook van plan een N5 via playstore te bestellen, maar las dat de garantie dan alleen telt in het land van de playstore zelf. Dat maakt alles toch wat lastiger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Anoniem: 407489 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:22:
[...]

Ja echt hé! Via de broer van een collega van mijn broer (die de N5 ook wil) dus wel heel erg via via.

Als dit niet had gebeurd dan had ik denk ik het toch via de Huifkar geprobeerd zoals eerder vandaag al besproken. Een goede vriend van me heeft eerder zaken met hun gedaan voor een Ebay aankoop en hij was er tevreden over. Als ik nog iets van hun hoor dan post ik dat nog wel.

Of je kijkt even goed binnen je vrienden / familie voor iemand in Duitsland of de UK.

Veel succes nog.
Dat hoor ik nog wel graag ja, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Stuntman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:00:
12 November jl. een zwarte Nexus 5, 32GB besteld via de Duitse Google Play Store.
Dit i.c.m. mijn cc (Rabo CreditCard Business).

Zojuist een mail ontvangen dat hij verzonden is.
Deze jongen is blij :9
Dat is goed nieuws! Ik heb ook op 12 november via de Duitse Play Store besteld, maar hij is voorlopig nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowtje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:48:
[...]

Jij heb geluk zeg.... ;( :P Veel plezier alvast met je N5 zou ik zeg zeggen! :)

Nou ik nog..... :/
Ik heb zojuist een reactie gehad van de Huifkar. Hieronder mijn email naar hun en hun reactie. Klinkt veelbelovend voor andere geintresseerden in de 32GB Nexus 5.

Mijn vraag aan de Huifkar:

Geachte heer,

Ik ben al enige tijd bezig met een bestelling te plaatsen bij de Duitse Google play store. Ik wil daar graag 2 telefoons bestellen. Nu is het zo dat hun alleen Duitse credit cards accepteren als betaling en ook alleen naar Duitse adressen versturen. Een Duits aflever adres heb ik al alleen de betaling wordt niet geaccepteerd omdat ik alleen een Nederlandse credit card heb.

Kan ik deze bestelling via u laten loopen en zo ja welke kosten zijn hieraan verbonden?

Reactie de Huifkar:

is allemaal mogelijk. maandag a.s. ben ik weer in Nordhorn

Beste huifkardeelnemer,

De HUIFKAR is enkele dagen afwezig.
De Huifkarpaarden vluchten even voor Sinterklaas.

E-mails en huifkaraanvragen worden vanaf 10 december weer in behandeling genomen.

Ontvangst van pakketjes gaat tijdens mijn afwezigheid gewoon door.
Grote of zware pakketten svp na de genoemde periode laten bezorgen.

Mvrgr
EBAY HUIFKAR HOLLAND
Guus Arens

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Anoniem: 407489 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:54:
[...]

Ik heb zojuist een reactie gehad van de Huifkar. Hieronder mijn email naar hun en hun reactie. Klinkt veelbelovend voor andere geintresseerden in de 32GB Nexus 5.

Mijn vraag aan de Huifkar:

Geachte heer,

Ik ben al enige tijd bezig met een bestelling te plaatsen bij de Duitse Google play store. Ik wil daar graag 2 telefoons bestellen. Nu is het zo dat hun alleen Duitse credit cards accepteren als betaling en ook alleen naar Duitse adressen versturen. Een Duits aflever adres heb ik al alleen de betaling wordt niet geaccepteerd omdat ik alleen een Nederlandse credit card heb.

Kan ik deze bestelling via u laten loopen en zo ja welke kosten zijn hieraan verbonden?

Reactie de Huifkar:

is allemaal mogelijk. maandag a.s. ben ik weer in Nordhorn

Beste huifkardeelnemer,

E-mails en huifkaraanvragen worden vanaf 10 december weer in behandeling genomen.

Mvrgr
EBAY HUIFKAR HOLLAND
Guus Arens

_/-\o_
toon volledige bericht
Er is nog hoop dus.. d:)b

Bedankt voor je reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177

Net de MediaMakt gebeld en die houden week 50 aan en Saturn zegt week 51...
Wat moet ik nu geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471807

Anoniem: 556177 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:21:
Net de MediaMakt gebeld en die houden week 50 aan en Saturn zegt week 51...
Wat moet ik nu geloven?
Week 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Idem, net gebeld naar MM Brugge: "Wij verwachten waarschijnlijk volgende week een levering."
MM Roeselare: "Ik kan u geen datum geven, ik verwacht de levering al twee weken."

Coolblue België wil geen datum geven buiten "Waarschijnlijk volgende week"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:02
*knip* dit is niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 05-12-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:04
Gegeven de ellende met de regio lock op mijn net nieuwe Samsung Galaxy S3, overweeg ik een Nexus 5. Over een week ga ik naar Australie (Melbourne), dus zou hem graag daar willen kopen. Iemand een idee of je hem daar zo in een winkel kan krijgen voor dezelfde prijs als in Google Play (449 AUD), en of die uberhaupt leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
prijs in de winkel is hoger dan in de playstore helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:04
Dat is wel jammer. Enig idee of die vanuit de playstore uberhaupt met direct levertijd leverbaar is, en of ze het naar een hotel of service punt van een pakketbezorger opsturen?

Als ik (met een NL ip adres) naar google play Australie ga, krijg ik te horen dat ik niet verder mag helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 08:04
Ik heb afgelopen zondag de N5 besteld in de Duitse playstore met Nederlandse CC. Het bedrag is al gereserveerd en volgens de de laatste email wordt de telefoon de 20e verstuurd. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
Op bol.com is verwachte leverdatum gewijzigd van 3-4 weken naar 5-10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096

Anoshky schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:11:
Op bol.com is verwachte leverdatum gewijzigd van 3-4 weken naar 5-10 werkdagen.
Mooi, het begint er dus serieus op te lijken dat er een grote zending deze kant op komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turner
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10-2024
net even belsimpel gebeld en die zeggen dat ze inderdaad begin volgende week een grote levering verwachten.
echter kunnen ze niet garanderen dat ik mn telefoon krijg omdat er al erg veel reserveringen zijn.
maargoed, een grote levering klinkt als muziek in mn oren!=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turner schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:48:
net even belsimpel gebeld en die zeggen dat ze inderdaad begin volgende week een grote levering verwachten.
echter kunnen ze niet garanderen dat ik mn telefoon krijg omdat er al erg veel reserveringen zijn.
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
Ik ga toch proberen om nergens te bestellen en te hopen op overschot bij MM of Coolblue :-)
Ik ben bang als ik bv nu bij bol.com bestel, ik hem eerder via de twee eerder genoemde kanalen kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turner schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:48:
Ik heb daar 29november besteld. Gisteren werd er subtiel aangegeven dat hij er wel bij zou zitten. Ze mocht het alleen niet letterlijk zeggen. :') Dus ik heb er wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Neckermann heeft 'm op de site staan; direct leverbaar (http://nl.neckermann.com/...exus-5-smartphone-p435289).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
Als je verder klikt zeggen ze 'Meer dan 2 weken'.
http://cl.ly/image/1c2i2G3S220F

Edit:
Ik heb gebeld naar de (Belgische) helpdesk en hij is inderdaad niet in voorraad. 2 tot 3 weken zei de vriendelijke dame.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoshky op 05-12-2013 15:46 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hm inderdaad, had ik nog niet gezien. Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turner
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10-2024
gisteren besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Zonet mailtje ontvangen dat mijn bestelling vanuit de Duitse Play Store verzonden is. Besteld op 12 november, betaald via Neteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:10
Eenmaal in je winkelmandje staat er dat het nog minimaal twee weken duurt ;) Bedankt in ieder geval!

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoshky schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:46:
Idem, net gebeld naar MM Brugge: "Wij verwachten waarschijnlijk volgende week een levering."
MM Roeselare: "Ik kan u geen datum geven, ik verwacht de levering al twee weken."

Coolblue België wil geen datum geven buiten "Waarschijnlijk volgende week"
Het is al weken dat ze bij MM zeggen ''wij verwachten waarschijnlijk volgende week'', maar heb hem nog steeds niet... weet niet of ik het nu nog moet vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De verbetering voor de camera van de Nexus wordt in de komende dagen uitgerold, Android 4.4.1. Bevestigd door Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 12:00
Nog meer mensen die met Neteller succes hebben gehad? Ik twijfel er over om het te gaan doen, anders zit ik met 400 euro op een virtuele credit card. In het topic van de nexus 4: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39443652 zegt neteller dat het niet gaat lukken, en ook op de site van google play staat dat virtuele credit cards niet zullen gaan werken. Maar er zijn al mensen die hem binnen hebben gekregen en via neteller besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Isotope5004 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:23:
Nog meer mensen die met Neteller succes hebben gehad? Ik twijfel er over om het te gaan doen, anders zit ik met 400 euro op een virtuele credit card. In het topic van de nexus 4: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39443652 zegt neteller dat het niet gaat lukken, en ook op de site van google play staat dat virtuele credit cards niet zullen gaan werken. Maar er zijn al mensen die hem binnen hebben gekregen en via neteller besteld hebben?
Jazeker, dat zijn er best veel... Bijvoorbeeld;
glennl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:17:
Zonet mailtje ontvangen dat mijn bestelling vanuit de Duitse Play Store verzonden is. Besteld op 12 november, betaald via Neteller.
Maar er zijn er ook bij waarmee het niet gelukt is.... Twijfel gevalletje dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
mowtje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:25:
[...]

Jazeker, dat zijn er best veel... Bijvoorbeeld;

[...]

Maar er zijn er ook bij waarmee het niet gelukt is.... Twijfel gevalletje dus..
Ja dat wordt dus echt een twijfelgeval, ik heb geen idee wat ik nog kan doen haha, al 5 bestellingen met mijn eigen cc zijn geannuleerd. Ik wil Neteller wel proberen, maar ja, zit de kans in dat die ook geannuleerd wordt. Denk dat ik maar moet gaan wachten tot dat hij in duitsland voor een beetje normale prijs in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Mijn Nexus 5 32GB is zojuist ook verzonden, deze heb ik op 13 november besteld op de Duitse Play Store met een Nederlandse creditcard (Rabobank Mastercard). Is op dit moment onderweg naar het Huifkar adres in Duitsland, die het weer naar mijn adres in Nederland sturen. Het is dus wel mogelijk om gebruik de maken van een Nederlandse creditcard ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Isotope5004 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:28:
[...]

Ja dat wordt dus echt een twijfelgeval, ik heb geen idee wat ik nog kan doen haha, al 5 bestellingen met mijn eigen cc zijn geannuleerd. Ik wil Neteller wel proberen, maar ja, zit de kans in dat die ook geannuleerd wordt. Denk dat ik maar moet gaan wachten tot dat hij in duitsland voor een beetje normale prijs in de winkel ligt.
Of een optie van Huifkar. Ze betalen het dan voor je, en jij stort het totaal op het rekening van hen. Verdere informatie komt nog volgens hun, misschien dat jij ook een mail kunt sturen naar hen.. :) Huifkar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog iemand nieuws over MM? Uit verschillende bronnen vernomen dat t deze week kon en nu is het weer volgende week :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
mowtje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:05:
[...]

Of een optie van Huifkar. Ze betalen het dan voor je, en jij stort het totaal op het rekening van hen. Verdere informatie komt nog volgens hun, misschien dat jij ook een mail kunt sturen naar hen.. :) Huifkar
Ja had gemaild en vroeg hoe veel dit zou gaan kosten, kreeg terug:
is allemaal mogelijk

Beste huifkardeelnemer,

Mvrgr
EBAY HUIFKAR HOLLAND
Guus Arens
toon volledige bericht
Maar voor de rest helemaal niet van hoe het in zijn werk zou gaan, ik zal wel gewoon wachten tot 10 december denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In hoeverre is Huifkar eigenlijk legaal mbt invoerrechten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:37
Wanneer het vanuit een EU land komt hoef je sowieso geen invoerrechten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557883

Prolution schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:32:
Mijn Nexus 5 32GB is zojuist ook verzonden, deze heb ik op 13 november besteld op de Duitse Play Store met een Nederlandse creditcard (Rabobank Mastercard). Is op dit moment onderweg naar het Huifkar adres in Duitsland, die het weer naar mijn adres in Nederland sturen. Het is dus wel mogelijk om gebruik de maken van een Nederlandse creditcard ;).
Wat kost een nexus 5 32 gb in duitsland?
In Duitsland zie ik op mediamarkt dat de Nexus 5 er op z'n vroegst 13 december is.
Daar heb ik dus ook niet echt veel aan.

Dan kan je beter hier bestellen...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 557883 op 05-12-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Anoniem: 557883 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:02:
[...]

Was dat niet iets van 399?
Btw, vandaag naar MM Maastricht gereden ipv bellen, zelfde antwoord: wij weten niks.
Lal heb ik me daar een half uur voor in de file gestaan :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik bedoel ook in Duitsland (de playstore: daar hebben we het over of niet? Correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kuusj98 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:10:
[...]

Ik bedoel ook in Duitsland (de playstore: daar hebben we het over of niet? Correct me if i'm wrong)
Ik weet niet hoe ik op de duitse playstore kan komen?
Jij een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anoniem: 557883 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:13:
[...]

Jij een idee?
Dat kan via een duitse proxy, let wel op, bij veel proxies kun je om de eenn of andere reden niet op de "kaufen" knop drukken... Precies weet ik ook niet hoe dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil hem hebben!!

http://www.nu.nl/tech/364...etert-camera-nexus-5.html

Android 4.4.1 verbetert camera Nexus 5
Google brengt in de komende dagen Android 4.4.1 uit. De update verbetert de camera van de onlangs gelanceerde Nexus 5.

Foto: NUtech/Joost Nederpelt
Dat stelt Android-topman Dave Burke donderdag in gesprek met The Verge.
De update moet er onder meer voor zorgen dat foto's sneller te nemen zijn. Nu zorgt de beeldstabilisatie nog voor veel vertraging. Daardoor werd de camera in veel reviews genoemd als minpunt van de Nexus 5. Ook NUtech was ontevreden met de prestaties van de camera.
Ook moet scherpstellen makkelijker zijn en zou de witbalans zijn verbeterd. Daardoor moeten foto's scherper en mooier zijn.
In de toekomst wil Google ook de gebruikersinterface van de camera-app beter maken, stelt Burke. Waar functies nu vaak verborgen zijn in menu's, wil het bedrijf daar meer duidelijkheid in aanbrengen.
Of Android 4.4.1 verder nog verbeteringen met zich meebrengt, is onduidelijk. Verwacht wordt dat de update zich vooral zal richten op het oplossen van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557883 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:13:
[...]

Jij een idee?
Neem de volgende keer ajb even de moeite om meer dan 5 posts door te lezen en je hebt binnen 30 seconden je antwoord. Deze vraag is echt al duizend keer gesteld en al minstens zo vaak tot in detail uitgelegd. Tip: De zoekfunctie is ook erg handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407489 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:45:
[...]

Neem de volgende keer ajb even de moeite om meer dan 5 posts door te lezen en je hebt binnen 30 seconden je antwoord. Deze vraag is echt al duizend keer gesteld en al minstens zo vaak tot in detail uitgelegd. Tip: De zoekfunctie is ook erg handig. ;)
Je hebt gelijk duurde bij mij nog wel wat langer dan 30 sec maar moet nog wennen aan de zoekfunctie hier.
ik ben wel op de duitse playstore geweest maar kreeg steeds melding dat verzoek nu niet geaccepteerd kan worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 13:00
Prolution schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:32:
Mooi nieuws! Wat zei google in eerste insantie als leverdatum? ook 11-12-13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Dat is de 16GB versie...
De 32GB kun je ook daar (nog) niet in de winkels/webshops (behalve de Playstore) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Anoniem: 557883 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:02:
[...]

In Duitsland zie ik op mediamarkt dat de Nexus 5 er op z'n vroegst 13 december is.
Daar heb ik dus ook niet echt veel aan.

Dan kan je beter hier bestellen...
In de Play Store kost een Nexus 5 32GB je €399 + €9,99 verzendkosten binnen Duitsland.
Daar boven op komen nog wat kosten indien je gebruik gemaakt het van een service zoals Huifkar of Mailboxde.
paulklooster schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:51:
[...]

Mooi nieuws! Wat zei google in eerste insantie als leverdatum? ook 11-12-13?
De verwachtte levertijd was idd 11 december, maar ik heb hem dus ongeveer weekje eerder in huis hopelijk :D
Maar dit is ook afhankelijk van hoe snel Huifkar het pakketje naar mij doorstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al nieuws over de Belsimpel levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ja ik krijg net te zien op mijn order pagina dat mijn toestel op voorraad is en gereserveerd. Dat kan bij Belsimpel niet al te lang meer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thomasie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:51:
Ja ik krijg net te zien op mijn order pagina dat mijn toestel op voorraad is en gereserveerd. Dat kan bij Belsimpel niet al te lang meer duren...
Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik 29november.

"⇒ we wachten nog op levering van dit product"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Anoniem: 224096 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:59:
[...]

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik 29november.

"⇒ we wachten nog op levering van dit product"
Zelf geplaatst op 11 november. Dit is dus wat er nu bij mij staat:
"⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thomasie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:02:
[...]

Zelf geplaatst op 11 november. Dit is dus wat er nu bij mij staat:
"⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd"
Hmm... dan ben ik toch bang dat ik langer moet wachten.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thomasie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:51:
Bij Belsimpel zijn ze nu dus binnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorioz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 11:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, dan verwacht ik dat ze (iedereen) hem netjes in week 50 leveren zoals gecommuniceerd. Dan ben ik tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
Hm, Coolblue heeft ze in voorraad, dan zullen de reserveringen ook wel verzonden worden? Bij die van mij staat er dat hij maandag in de winkel ligt, maar ik heb verder nog geen mailtje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitterlemon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:30:
Hm, Coolblue heeft ze in voorraad, dan zullen de reserveringen ook wel verzonden worden? Bij die van mij staat er dat hij maandag in de winkel ligt, maar ik heb verder nog geen mailtje gekregen.
Denk dat er volgende week een hoop verstuurd wordt, ook reserveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Anoniem: 471807 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:32:
[...]

Denk dat er volgende week een hoop verstuurd wordt, ook reserveringen
Mja, het is nu vrijdag, dan zouden ze logischerwijs eerst de reserveringen verzenden (voordat ze hem op de site op voorraad zetten), maar ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
Op voorraad bij Coolblue!!!!!!!!!!!!!
De mijne is besteld, maandag geleverd; YES!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Anoshky schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:36:
Op voorraad bij Coolblue!!!!!!!!!!!!!
De mijne is besteld, maandag geleverd; YES!!!!!!
Heb je hem zojuist besteld of al eerder gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
Bitterlemon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:36:
[...]

Heb je hem zojuist besteld of al eerder gereserveerd?
Nu pas besteld, ik bel even vlug om bevestiging te krijgen van levering op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Anoshky schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:37:
[...]

Nu pas besteld, ik bel even vlug om bevestiging te krijgen van levering op maandag.
Oh, oké, dan hebben ze waarschijnlijk wel de reserveringen eerst gedaan. Heb alleen nog geen mailtje ontvangen, jij dus ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoshky schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:37:
[...]

Ligt aan de bezorger denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 10:49
'Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden'

Stond bij bevestiging dat die morgen geleverd werd door coolblue jeuj ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitterlemon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:34:
[...]

Mja, het is nu vrijdag, dan zouden ze logischerwijs eerst de reserveringen verzenden (voordat ze hem op de site op voorraad zetten), maar ja. :+
Niet perse, als ze 50 reserveringen hebben en 100 telefoons binnen hebben gekregen dan kunnen ze hem best meteen online "op voorraad" zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:24
Ik heb hem ook besteld icm met abo verlenging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
Ik heb net gebeld en hij keek het na want 'er zijn veel bestellingen en ik weet niet of we er genoeg binnen krijgen.'.
En twee minuutjes later wist de vriendelijke man mij te vertellen dat ik er zo goed als zeker bij zal zijn maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Anoniem: 471807 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:39:
[...]

Niet perse, als ze 50 reserveringen hebben en 100 telefoons binnen hebben gekregen dan kunnen ze hem best meteen online "op voorraad" zetten
Zou inderdaad kunnen, maar ik heb het idee dat Coolblue liever niet heeft dat er meer besteld worden dan dat ze in voorraad hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:24
Anoshky schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:41:
Ik heb net gebeld en hij keek het na want 'er zijn veel bestellingen en ik weet niet of we er genoeg binnen krijgen.'.
En twee minuutjes later wist de vriendelijke man mij te vertellen dat ik er zo goed als zeker bij zal zijn maandag.
Over welke winkel heb jij het? Aangezien je niet kan reserveren bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 15:29
Net bij Cool Blue besteld en kreeg meteen bevestigd dat morgen kan komen ophalen in hun winkel.
Al blijft natuurlijk afwachten of het echt klopt, anders wordt nog even wachten op de bestelling bij bol.com. :z

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorioz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 11:38
Ik kreeg na de bestelling op smartphoneshop de bevestiging dat hij 7 december geleverd zou worden (op de pagina na het betalen)... Ben benieuwd of dat een standaard bericht is of ook echt waar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitterlemon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:41:
[...]

Zou inderdaad kunnen, maar ik heb het idee dat Coolblue liever niet heeft dat er meer besteld worden dan dat ze in voorraad hebben. :P
Dus...Bij 100 bestellingen (tot vandaag) en 150 op voorraad zetten ze hem op "voorradig" totdat er 50 (extra) besteld zijn en halen hem daarna weer van de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:02
Hij staat nu als op voorraad bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is dat Belsimpel aardig goedkoper was voor mij (nieuw abonnement). Maar anders was ik nu naar CoolBlue gegaan. Altijd zeer goede service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Whaha, ik had een order lopen bij Saturn en had ook al 1 besteld bij Belsimpel (en afgerekend). Gezien de status van Belsimpel "wachten op hardware" heb ik die order maar geannuleerd en besteld bij Coolblue. Zoals het er nu naar uitziet morgen ophalen bij Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Ik had het fout, je krijgt dus pas een mailtje als hij in het filiaal ligt, niet als hij verzonden wordt. Het kan dus best dat de reserveringen ook al verzonden zijn (die van mij is onderweg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verleidelijk, maar heb ook nog een order bij Belsimpel lopen (ook 'wachten op hardware'), maar zul je zien dat Coolblue zoveel orders krijgt dat je alsnog net zo lang mag wachten als bij Belsimpel.

Plus dat gedoe met annuleren, laat je geld terugkrijgen...

EDIT: zie; alweer uitverkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 06-12-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In ieder geval nog geen bericht ontvangen van Studentmobiel, hoop dat ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 00:38

Laguna

Connaisseur

ECiftci schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:49:
Inmiddels weer tijdelijk uitverkocht :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
ECiftci schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:49:
Inmiddels weer op uitverkocht... was net paar min te laat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg net een mailtje van Belsimpel:

Uw Nexus 5 met ordernummer XXXX komt hoogstwaarschijnlijk woensdag 11 december bij ons binnen. De levering betreft alleen zwarte toestellen en is voldoende groot om alle wachtende klanten uit te leveren. Heeft u de Nexus 5 White besteld? Dan raden we u aan uw order om te zetten in de Nexus 5 Black: wij kunnen de order dan bij deze levering aan u uitleveren. U kunt dit aangeven via een reply op deze mail.

Mijn toestel zit dus niet bij de levering van vandaag, maar bij die van volgende week woensdag. Nog even geduld dus. Dit is wel hun laatste kans wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik heb nog steeds niets gehoord van MediaMarkt, wat is er met hun aan de hand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224096 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:39:
Ik krijg net een mailtje van Belsimpel:

Uw Nexus 5 met ordernummer XXXX komt hoogstwaarschijnlijk woensdag 11 december bij ons binnen. De levering betreft alleen zwarte toestellen en is voldoende groot om alle wachtende klanten uit te leveren. Heeft u de Nexus 5 White besteld? Dan raden we u aan uw order om te zetten in de Nexus 5 Black: wij kunnen de order dan bij deze levering aan u uitleveren. U kunt dit aangeven via een reply op deze mail.

Mijn toestel zit dus niet bij de levering van vandaag, maar bij die van volgende week woensdag. Nog even geduld dus. Dit is wel hun laatste kans wat mij betreft :)
Lijkt me dat dat wel goed zit. Hopelijk komt de levering bij iedereen binnen, ik heb voorlopig al 2 weken geen enkele mail of statusupdate ontvangen. Ik hou mezelf dus ook maar voor dat het gewoon week 50 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471807 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:42:
[...]

Lijkt me dat dat wel goed zit. Hopelijk komt de levering bij iedereen binnen, ik heb voorlopig al 2 weken geen enkele mail of statusupdate ontvangen. Ik hou mezelf dus ook maar voor dat het gewoon week 50 blijft.
Ik ook niets gehoord van MM, heb jij besteld bij Studentmobiel, MM o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556177 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:47:
[...]

Ik ook niets gehoord van MM, heb jij besteld bij Studentmobiel, MM o.i.d.?
Studentmobiel, dacht dat zij ook altijd wel bij de eerste waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen bel nu met coolblue en je hebt hem morgen binnen!!!!!

Op website nog niet zichtbaar

010-7988999

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 557883 op 06-12-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
Anoniem: 557883 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:57:
Mensen bel nu met coolblue en je hebt hem morgen binnen!!!!!

Op website nog niet zichtbaar

010-7988999
Dat ze gewoon eens netjes een mailtje sturen als je je daarvoor hebt hebt aangemeld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thedr schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:04:
[...]

Dat ze gewoon eens netjes een mailtje sturen als je je daarvoor hebt hebt aangemeld :S
klopt maar omdat ze het nog niet zichtbaar hebben gemaakt op internet is er wellicht nog geen email uitgegaan. Hij kost er overgens 405 euro en geen 399

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 557883 op 06-12-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:05

SilencerNL

No remorse

Volgens de persoon aan de telefoon die ik net heb gesproken, is er nog niks binnen...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 15:22
In België bij Coolblue ook net gebeld en die meldde dat ik toch een uur te laat was, dus dat er nu ook niets binnen was. Volgende week nog een beperkt aantal stuks.

Ook bij Mediamarkt trouwens niets binnen (Antwerpen), verwachten wel een bestelling van 30 stuks maar geen datum bekend, mogelijk volgende week maar anders misschien zelfs niet meer voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
Zojuist Coolblue aan de lijn gehad. Die nieuwe voorraad van vandaag is al vergeven aan reserveringen.

Ik sta nu op de maillinglijst voor maandag. maar ook daarvoor geldt dat de aanmeldingen hoger zijn dan het aantal dat geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SilencerNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:05:
Volgens de persoon aan de telefoon die ik net heb gesproken, is er nog niks binnen...
Ik kreeg een meneer aan de lijn en hij zei ja er zijn wel nexus 5 en je hebt hem morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 19:55
Alles inderdaad al weg, maandag komt er weer een partij.
Dus dat word weer klaarzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik lees dat Coolblue minder voorraad dan bestellingen krijgt (volgende week beperkt aantal) dan begin ik toch te vrezen voor "mijn" week 50 (bij Studentmobiel). Ga mijn verwachtingen maar alvast iets bijstellen om de grote teleurstelling te voorkomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 471807 op 06-12-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik belde wederom met coolblue en ik kreeg wederom telefonisch bevestigd dat ik hem morgen krijg.

Does :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341359

Zojuist door AMP Logistics gebeld, mijn Nexus5, besteld bij the PhoneHouse, ligt klaar bezorgd te worden. Helaas heb ik dinsdag pas tijd om hem in ontvangst te nemen, maar het einde van het lange wachten is in zicht!
Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.