Ik zou niet teveel meer piekeren en stressen en me gaan verheugen op morgen als ik jou wasVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:16:
ik belde wederom met coolblue en ik kreeg wederom telefonisch bevestigd dat ik hem morgen krijg.
Does
wanneer besteld als ik vragen mag?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:18:
Zojuist door AMP Logistics gebeld, mijn Nexus5, besteld bij the PhoneHouse, ligt klaar bezorgd te worden. Helaas heb ik dinsdag pas tijd om hem in ontvangst te nemen, maar het einde van het lange wachten is in zicht!
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Ik heb besteld om 14u en nu sms én mail gekregen dat 'mijn bestelling ingepakt is'.Yohsoog schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:08:
In België bij Coolblue ook net gebeld en die meldde dat ik toch een uur te laat was, dus dat er nu ook niets binnen was
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Verwijderd
Ja echt he ik werd er gek van ik moet ook nie meer naar dit topic kijken. Ik heb betaald kan toch nie meer terug.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:18:
[...]
Ik zou niet teveel meer piekeren en stressen en me gaan verheugen op morgen als ik jou was
Verwijderd
Als ik mij goed herinner, gelijk met jou. Tijdens die vodafone actie met 50% korting op toestel. Ik ben overigens niet echt door hun gebeld, ik keek op mijnorderstatus.nl en daar stond ineens dat zij mij geprobeerd te hebben bereiken, maar dat dat niet lukte. Heb nooit een gemiste oproep of iets gehad, maar net dus gelijk maar even contact opgenomen met AMP Logistics, en ja hoor.. mijn telefoon lag klaar
Verwijderd
Ik zie een hoop goede berichten van mensen die besteld hebben bij Coolblue, Belsimpel en PhoneHouse. Het zal wel wat rustiger worden op het forum vanaf volgende week.
Tja als je hem net besteld heb dan krijg je hem morgen. Nu is er niets meer in ieder geval.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:16:
ik belde wederom met coolblue en ik kreeg wederom telefonisch bevestigd dat ik hem morgen krijg.
Does
Ik heb hem rond de tijd dat hij op voorraad kwam besteld bij Coolblue België en net smsje gehad dat hij ingepakt is.
Weet iemand of Coolblue op zaterdag kan leveren in België?
Verwijderd
Hangt van de bezorger af denk ik, maar neem aan van wel?!Anoshky schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:24:
Ik heb hem rond de tijd dat hij op voorraad kwam besteld bij Coolblue België en net smsje gehad dat hij ingepakt is.
Schandalig. 18 november al besteld bij BelSimpel, toen stond de levertijd nog op 5 tot 7 werkdagen. Toen vertelde ze de levering binnen te krijgen op 3 december. Nu zit ik nog te wachten, en krijg ik net een mailtje binnen dat ze zelf de levering pas de 11e binnen krijgen, terwijl ze ook nog eens vertelde de eerste te zijn die een nieuwe levering kreeg in Nederland.
Verwijderd
Vervelend ach ik durf te wedden als ik hem 1 dag heb dan ga ik me afvragen waarom ik zo heb lopen stressen nergens voor nodigOVERLORD_1982 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:24:
[...]
Tja als je hem net besteld heb dan krijg je hem morgen. Nu is er niets meer in ieder geval.
Verwijderd
Ze hadden dus ook wel als een van de eerste een levering, alleen is de pech voor jou denk ik dat er teveel voor je in de rij stondenYordi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:26:
Schandalig. 18 november al besteld bij BelSimpel, toen stond de levertijd nog op 5 tot 7 werkdagen. Toen vertelde ze de levering binnen te krijgen op 3 december. Nu zit ik nog te wachten, en krijg ik net een mailtje binnen dat ze zelf de levering pas de 11e binnen krijgen, terwijl ze ook nog eens vertelde de eerste te zijn die een nieuwe levering kreeg in Nederland.
Lijkt me sterk als de levertijd nog op 5 tot 7 dagen staat wanneer ik bestel? Bovendien vertelde ze iedereen te kunnen leveren bij de nieuwe levering.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:28:
[...]
Ze hadden dus ook wel als een van de eerste een levering, alleen is de pech voor jou denk ik dat er teveel voor je in de rij stonden
Verwijderd
Ik heb ze er ook een mailtje over gestuurd.Yordi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:29:
[...]
Lijkt me sterk als de levertijd nog op 5 tot 7 dagen staat wanneer ik bestel? Bovendien vertelde ze iedereen te kunnen leveren bij de nieuwe levering.
Verwijderd
Bij studentmobiel zijn ze ook binnen. Net gemaild gekregen dat de bestelling is ingepakt en vandaag wordt verzonden. Ik heb m op 12 november besteld.
Iedereen hier die bij coolblue heeft besteld, lach niet te vroeg. Hun systeem heeft bij de vorige kleine voorraad ook gefaald waardoor ik wel kon bestellen maar vervolgens bericht kreeg dat ie niet op voorraad is. 'Je bestelling staat klaar voor inpakken' garandeert ook niks. Wel blij dat die van mij nu echt verzonden wordt na een week
Even voor de zekerheid, de Engelse Nexus 5 werkt hier in Nederland ook gewoon... toch?
Verwijderd
Nee, die doet helemaal niks hierYordi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:37:
Even voor de zekerheid, de Engelse Nexus 5 werkt hier in Nederland ook gewoon... toch?
Verwijderd
Dat is het hem net, je moet je er op instellen dat ze soms dingen zeggen die ze niet waar kunnen maken. Onderschatting, miscommunicatie, niet tijdig aanpassen website, er kan van alles misgaan. Zeker omdat men om de 5 minuten pagina's zit te verversen, dat kunnen ze nooit bijhouden daarYordi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:29:
[...]
Lijkt me sterk als de levertijd nog op 5 tot 7 dagen staat wanneer ik bestel? Bovendien vertelde ze iedereen te kunnen leveren bij de nieuwe levering.
Ik heb zojuist even gebeld met Cool Blue, aangezien mijn betaling na 2 uur nog niet goedgekeurd is en dit normaal altijd binnen een kwartiertje wel het geval is. Het is momenteel erg druk met visa betalingen, deze worden allemaal handmatig gecontroleerd. Desondanks mag ik er van uit gaan dat ik het toestel morgen binnen hebtobitronics schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:34:
Iedereen hier die bij coolblue heeft besteld, lach niet te vroeg. Hun systeem heeft bij de vorige kleine voorraad ook gefaald waardoor ik wel kon bestellen maar vervolgens bericht kreeg dat ie niet op voorraad is. 'Je bestelling staat klaar voor inpakken' garandeert ook niks. Wel blij dat die van mij nu echt verzonden wordt na een week
Verwijderd
Haha, ik zou al blij zijn als ik überhaupt een berichtje/ teken van leven zou krijgen...Jorioz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:43:
[...]
Ik heb zojuist even gebeld met Cool Blue, aangezien mijn betaling na 2 uur nog niet goedgekeurd is en dit normaal altijd binnen een kwartiertje wel het geval is. Het is momenteel erg druk met visa betalingen, deze worden allemaal handmatig gecontroleerd. Desondanks mag ik er van uit gaan dat ik het toestel morgen binnen heb
Dat annuleren zou geen enkel probleem mogen zijnPiet91 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:09:
Verleidelijk, maar heb ook nog een order bij Belsimpel lopen (ook 'wachten op hardware'), maar zul je zien dat Coolblue zoveel orders krijgt dat je alsnog net zo lang mag wachten als bij Belsimpel.
Plus dat gedoe met annuleren, laat je geld terugkrijgen...
Iets met de wet 'koop op afstand" enzo
Mijn bestelstatus bij Coolblue staat nu op 'Je bestelling is ingepakt'.
Order bij Saturn maar annuleren ;-)
Order bij Saturn maar annuleren ;-)
Ik heb even gekeken maar bij mij staat niets, ik heb wel ff gebeld en mevrouw vertelde mij dat mijn toestel nog niet binnen was.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:23:
[...]
Als ik mij goed herinner, gelijk met jou. Tijdens die vodafone actie met 50% korting op toestel. Ik ben overigens niet echt door hun gebeld, ik keek op mijnorderstatus.nl en daar stond ineens dat zij mij geprobeerd te hebben bereiken, maar dat dat niet lukte. Heb nooit een gemiste oproep of iets gehad, maar net dus gelijk maar even contact opgenomen met AMP Logistics, en ja hoor.. mijn telefoon lag klaar
Ik heb zondag besteld, wanneer heb jij hem besteld?
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Krijg zojuist van Vodafone een bevestiging dat mijn contract met sucses is gewijzigd . Studentmobiel zou mijn contractverlenging pas aanvragen op het moment dat de telefoon binnen was ( besteld op 11 nov ) .
Wil verder niet al te veel stof doen opwaaien hier ( heb al die tijd alleen mee gekeken met de heisa ) maar heb het idee dat Studentmobiel de nieuwe zending inmiddels binnen heeft .
Edit : Order status is inmiddels gewijzigd naar pakket verzonden
Het lange wachten wordt eindelijk beloond
Wil verder niet al te veel stof doen opwaaien hier ( heb al die tijd alleen mee gekeken met de heisa ) maar heb het idee dat Studentmobiel de nieuwe zending inmiddels binnen heeft .
Edit : Order status is inmiddels gewijzigd naar pakket verzonden
[ Voor 13% gewijzigd door bandy op 06-12-2013 15:59 ]
Verwijderd
Wanneer besteld?bandy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:57:
Krijg zojuist van Vodafone een bevestiging dat mijn contract met sucses is gewijzigd . Studentmobiel zou mijn contractverlenging pas aanvragen op het moment dat de telefoon binnen was ( besteld op 11 nov ) .
Verwijderd
Ik die vrijdag daarvoor.The Deaken schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:57:
[...]
Ik heb even gekeken maar bij mij staat niets, ik heb wel ff gebeld en mevrouw vertelde mij dat mijn toestel nog niet binnen was.
Ik heb zondag besteld, wanneer heb jij hem besteld?
* The Deaken houdt de telefoon angstvallig binnen bereik
JazekerYordi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:37:
Er zijn 2 versies van de nexus 5 in omloop: de D820 is bestemd voor Noord-Amerika en de D821 is bestemd voor de rest van de wereld. Het voornaamste verschil zijn de andere LTE banden die ondersteund worden.
De versie die in Engeland wordt verkocht is de D821
http://www.amazon.co.uk/L...-16GB-Black/dp/B00GDD9N60
Bij amazon is er nog voorraad
Verwijderd
Dan vrees ik dat het bij mij toch een stuk later gaat worden dan week 50 en gezien de kerstperiode die volgt... Ik ga langzaamaan toch rekening houden met laatste week december/begin januari.bandy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:57:
Edit : Order status is inmiddels gewijzigd naar pakket verzonden![]()
Bedankt! Wellicht dat ik hem dan toch maar vanuit Engeland laat komen. 2 a 3 dagen levertijd. Dan zou ik hem alsnog sneller binnen hebben dan wanneer ik op BelSimpel moet wachtenDaz_Bob schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:02:
[...]
Jazeker![]()
Er zijn 2 versies van de nexus 5 in omloop: de D820 is bestemd voor Noord-Amerika en de D821 is bestemd voor de rest van de wereld. Het voornaamste verschil zijn de andere LTE banden die ondersteund worden.
De versie die in Engeland wordt verkocht is de D821
http://www.amazon.co.uk/L...-16GB-Black/dp/B00GDD9N60
Bij amazon is er nog voorraad

Ik wil je geen valse hoop geven , maar mogelijk is de zending groot genoeg om nu iedereen te voorzien ?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:04:
[...]
Dan vrees ik dat het bij mij toch een stuk later gaat worden dan week 50 en gezien de kerstperiode die volgt... Ik ga langzaamaan toch rekening houden met laatste week december/begin januari.
Moet ik wel zeggen dat ik totaal geen hoogte krijg van het feit dat de Nexus zo slecht leverbaar is/'was

Verwijderd
Dan had ik inmiddels ook bericht over mijn verlenging bij VF moeten ontvangen lijkt me, of in ieder geval een bericht (of statusverandering) van Studentmobiel. Ik verwacht dat deze levering de aangegeven "week 50" omvat en het is maar gissen wanneer de volgende komt, met de feestdagen zou het wel eens een stuk langer kunnen gaan duren ben ik bang.bandy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:09:
[...]
Ik wil je geen valse hoop geven , maar mogelijk is de zending groot genoeg om nu iedereen te voorzien ?
Moet ik wel zeggen dat ik totaal geen hoogte krijg van het feit dat de Nexus zo slecht leverbaar is/'was
Verwijderd
Belsimpel net gemaild en antwoord ontvangen (snelle service!)
Er is mij verzekerd dat mijn telefoon zit bij de levering van 11 december. Donderdag heb ik mijn telefoon in huis
Er is mij verzekerd dat mijn telefoon zit bij de levering van 11 december. Donderdag heb ik mijn telefoon in huis
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 16:17 ]
Het is misschien makkelijk praten van mij , maar vind de levering en alles er omheen echt dramatisch slecht geregeld door LG ! ( heb zelf altijd , wil je iets verkopen zorg dan ook dat dat mogelijk is ! )Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:11:
[...]
Dan had ik inmiddels ook bericht over mijn verlenging bij VF moeten ontvangen lijkt me, of in ieder geval een bericht (of statusverandering) van Studentmobiel. Ik verwacht dat deze levering de aangegeven "week 50" omvat en het is maar gissen wanneer de volgende komt, met de feestdagen zou het wel eens een stuk langer kunnen gaan duren ben ik bang.
Verwijderd
Ik twijfelde tussen Studentmobiel, Belsimpel en PH, volgende keer toch maar een andere keuze maken denk ik. Bij mijn huidige telefoon heb ik uiteindelijk ook veel langer moeten wachten dan gecommuniceerd/beloofd en had ik de verkeerde "partij" gekozen. Ik denk dat ik toch steeds de verkeerde keuzes maakVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:17:
Belsimpel net gemaild en antwoord ontvangen (snelle service!)
Mijn telefoon zit bij de levering van 11 december. Donderdag heb ik mijn telefoon in huis

Verwijderd
Inmiddels komt het allemaal wat overhaast over. Ook nogal onbegrijpelijk dat er nu al een Android update is om de camera fatsoenlijk te laten werken. Dat soort problemen hadden eerder in het ontwikkelproces getackeld moeten worden.bandy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:19:
[...]
Het is misschien makkelijk praten van mij , maar vind de levering en alles er omheen echt dramatisch slecht geregeld door LG ! ( heb zelf altijd , wil je iets verkopen zorg dan ook dat dat mogelijk is ! )
Verwijderd
Maar ze zeggen nog steeds volgende week verwacht, dus ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel. Het is tenslotte LG die zijn zaken slecht op orde heeft (bewust of onbewust)Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:20:
[...]
Ik twijfelde tussen Studentmobiel, Belsimpel en PH, volgende keer toch maar een andere keuze maken denk ik. Bij mijn huidige telefoon heb ik uiteindelijk ook veel langer moeten wachten dan gecommuniceerd/beloofd en had ik de verkeerde "partij" gekozen. Ik denk dat ik toch steeds de verkeerde keuzes maak
Verwijderd
Hmmm, idd vaag... dat idee had ik dus ook van de MM dat ze de eerste waren, blijkbaar dus niet. Ik heb het net gevraagd aan MM en dan krijg ik opeens terug ''Wij kunnen er niets aan doen en vinden het vervelend, gelieve rustig af te wachten''Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:48:
[...]
Studentmobiel, dacht dat zij ook altijd wel bij de eerste waren
Vind het een beetje ver gaan, steeds zeggen ''waarschijnlijk'' en wij moeten maar rustig aan doen
Die update's heb ik wel begrip voor ( kom zelf niet uit de IT wereld ) kan me voorstellen dat er dingen doorheen glippen . Dat die dingen vervolgens ''snel'' met een update verholpen worden kan ik heel goed mee leven .Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:21:
[...]
Inmiddels komt het allemaal wat overhaast over. Ook nogal onbegrijpelijk dat er nu al een Android update is om de camera fatsoenlijk te laten werken. Dat soort problemen hadden eerder in het ontwikkelproces getackeld moeten worden.
Alleen heb ik zoiets je ontwerpt een ''paradepaardje'' en wil die dan verkopen . Zorg er dan wel voor dat ie gelijk geleverd kan worden om bijvoorbeeld te voorkomen dat mensen vanwege levering problemen alsnog voor merk b kiezen die wel gelijk geleverd kan worden ?
Verwijderd
Te vroeg gesproken, ze berichten zojuist dat er inderdaad 2 leveringen zijn, eentje deze week en eentje volgende week. Levering vandaag was niet genoeg voor iedereen. Ik zit zeer waarschijnlijk bij de woensdag/donderdag levering. Ik was iets te ongeduldig...my bad!Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:24:
[...]
Hmmm, idd vaag... dat idee had ik dus ook van de MM dat ze de eerste waren, blijkbaar dus niet. Ik heb het net gevraagd aan MM en dan krijg ik opeens terug ''Wij kunnen er niets aan doen en vinden het vervelend, gelieve rustig af te wachten''
Vind het een beetje ver gaan, steeds zeggen ''waarschijnlijk'' en wij moeten maar rustig aan doen
Ik behoud het vertrouwen in Studentmobiel dus! ze zeiden week 50 en daar lijkt het dus ook op.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 16:29 ]
Verwijderd
Over de levering en alternatieven (merkbandy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:27:
[...]
Die update's heb ik wel begrip voor ( kom zelf niet uit de IT wereld ) kan me voorstellen dat er dingen doorheen glippen . Dat die dingen vervolgens ''snel'' met een update verholpen worden kan ik heel goed mee leven .
Alleen heb ik zoiets je ontwerpt een ''paradepaardje'' en wil die dan verkopen . Zorg er dan wel voor dat ie gelijk geleverd kan worden om bijvoorbeeld te voorkomen dat mensen vanwege levering problemen alsnog voor merk b kiezen die wel gelijk geleverd kan worden ?
De camera is iets wat ik wel slecht vind! Het is iets dat je toch niet zomaar over het hoofd ziet? Bij Google krijgen de medewerkers de telefoon namelijk geruime tijd van tevoren om te testen, iemand had het moeten merken. Het is ook niet een klein minpuntje namelijk maar eentje die echt een topreview in de weg staat. Erg slordig
Verwijderd
Oké, geluk. Ik heb nog niks gehoord van MM, ook niet een bevestiging van volgende week o.i.d.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:28:
[...]
Te vroeg gesproken, ze berichten zojuist dat er inderdaad 2 leveringen zijn, eentje deze week en eentje volgende week. Levering vandaag was niet genoeg voor iedereen. Ik zit zeer waarschijnlijk bij de woensdag/donderdag levering. Ik was iets te ongeduldig...my bad!
Ik behoud het vertrouwen in Studentmobiel dus! ze zeiden week 50 en daar lijkt het dus ook op.
Ach ja, geduld hebben is een schone zaak (als het niet te lang duurt dan
Verwijderd
Inderdaad. LG frustreert het allemaal een beetje. Bij Belsimpel zijn ze er ook aardig flauw van dat LG afspraken niet nakomtVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:23:
[...]
Maar ze zeggen nog steeds volgende week verwacht, dus ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel. Het is tenslotte LG die zijn zaken slecht op orde heeft (bewust of onbewust)
Verwijderd
Eens! Ik liet me iets teveel meeslepen door de berichten hier maar uiteindelijk is het nog geen week 50 en dat was gecommuniceerd. Ik moet dus niet zeiken en die mensen hun werk laten doen. Komt vast goed, En ik heb eigenlijk ook geen haast... Ik ga zo maar eens lekker voor de WK-loting zitten en ff niet meer denken aan de N5. Volgende week it is!!!Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:37:
[...]
Oké, geluk. Ik heb nog niks gehoord van MM, ook niet een bevestiging van volgende week o.i.d.
Ach ja, geduld hebben is een schone zaak (als het niet te lang duurt dan)
Verwijderd
Haha, volgende week is pas week 50 idd. Maar had hem graag morgen al (i.v.m. verjaardag), weet ook niet zeker of ik hem de volgende week krijg, aangezien MM elke keer 'waarschijnlijk' veranderd naar een andere week. Maar goed, als ik hem maar heb vóór 1 januari...Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:41:
[...]
Eens! Ik liet me iets teveel meeslepen door de berichten hier maar uiteindelijk is het nog geen week 50 en dat was gecommuniceerd. Ik moet dus niet zeiken en die mensen hun werk laten doen. Komt vast goed, En ik heb eigenlijk ook geen haast... Ik ga zo maar eens lekker voor de WK-loting zitten en ff niet meer denken aan de N5. Volgende week it is!!!
Verwijderd
Kan ik me goed voorstellen. Heb dat ook vaak meegemaakt, je bent afhankelijk van je leverancier maar mensen kijken jou er op aan. Al zat ik gelukkig niet bij een CS-afdeling maar je krijgt ze soms toch (kwaad) aan de telefoon. De consument denkt nu eenmaal niet veel verder dan de partij waar ze direct mee te maken hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:41:
[...]
Inderdaad. LG frustreert het allemaal een beetje. Bij Belsimpel zijn ze er ook aardig flauw van dat LG afspraken niet nakomt
Verwijderd
Hou je maar vast aan het feit dat er aanzienlijk veel geleverd is en word bij veel partijen, waarom MM dus niet?! Dat ze wat minder duidelijk communiceren is zoals eerder vermeld op zich best begrijpelijk (vergeleken bij gespecialiseerde partijen). Niet gecommuniceerd wil niet zeggen niet geleverd...Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:43:
[...]
Haha, volgende week is pas week 50 idd. Maar had hem graag morgen al (i.v.m. verjaardag), weet ook niet zeker of ik hem de volgende week krijg, aangezien MM elke keer 'waarschijnlijk' veranderd naar een andere week. Maar goed, als ik hem maar heb vóór 1 januari...
Verwijderd
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb vaak zat gekregen van Studentmobiel ''De volgende levering: nog niet bekend'' bij MediaMarkt elke week ''De volgende levering: waarschijnlijk volgende week''Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:47:
[...]
Hou je maar vast aan het feit dat er aanzienlijk veel geleverd is en word bij veel partijen, waarom MM dus niet?! Dat ze wat minder duidelijk communiceren is zoals eerder vermeld op zich best begrijpelijk (vergeleken bij gespecialiseerde partijen). Niet gecommuniceerd wil niet zeggen niet geleverd...
Verwijderd
Maar iedereen krijgt nu ook echt geleverd, wellicht dus ook mm.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:51:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb vaak zat gekregen van Studentmobiel ''De volgende levering: nog niet bekend'' bij MediaMarkt elke week ''De volgende levering: waarschijnlijk volgende week''
BAM! Keek 'toevallig' zojuist bij CoolBlue op de site... mijn telefoon staat klaar om ingepakt te worden

So be quick... hij staat weer ff op leverbaar! Excuseer mij dat ik eerst heb besteld voor het hier te melden

So be quick... hij staat weer ff op leverbaar! Excuseer mij dat ik eerst heb besteld voor het hier te melden
[ Voor 33% gewijzigd door Thedr op 06-12-2013 17:04 ]
Hoe kom je precies aan deze info? Enis dit voor toepassingop alle MM-filialen of 1 specifiek?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:28:
[...]
Te vroeg gesproken, ze berichten zojuist dat er inderdaad 2 leveringen zijn, eentje deze week en eentje volgende week. Levering vandaag was niet genoeg voor iedereen. Ik zit zeer waarschijnlijk bij de woensdag/donderdag levering. Ik was iets te ongeduldig...my bad!
Thx! Ik heb hem hier in België ook net kunnen bestellen bij Coolblue om morgen op te pikken in Antwerpen.Thedr schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:03:
BAM! Keek 'toevallig' zojuist bij CoolBlue op de site... mijn telefoon staat klaar om ingepakt te worden![]()
Verwijderd
Nee heb het over Studentmobiel. Weet niets over mmtimn89 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:05:
[...]
Hoe kom je precies aan deze info? Enis dit voor toepassingop alle MM-filialen of 1 specifiek?
Verwijderd
Zal MM/Saturn/Makro niet alles via de Metro Group/Fiege in Duitsland binnen krijgen?timn89 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:05:
[...]
Hoe kom je precies aan deze info? Enis dit voor toepassingop alle MM-filialen of 1 specifiek?
Het is dus best mogelijk dat zij eerder of later geleverd krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 17:13 ]
Zal best kunnen inderdaad. Ik ga maandag in de middagmaar eens bellen. Ik heb wel geduld maar vind het wel vaag dat onlineshops zo nu en dan wel een levering krijgt en bij MM weet je gewoon niks.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:10:
[...]
Zal MM/Saturn/Makro niet alles via de Metro Group/Fiege in Duitsland binnen krijgen?
Het is dus best mogelijk dat zij eerder of later geleverd krijgen.
Heb nu 3 bestellingen uitstaan.
29/11: GSMwijzer (zelfde bedrijf als studentmobiel volgens mij), heb vandaag maar een mailtje gestuurd met de vraag of ze al iets weten. Ze verwachten 9/12 een lading binnen te krijgen.
5/12: Neckermann zojuist gebeld en excuses gekregen dat de levertijdindicatie op het moment van bestellen er niet bij stond. Weten verder nog niets over wanneer ze wel kunnen leveren.
6/12: Net telaat voor de eerste lichting van Coolblue. Na het bericht van Thedr gelijk besteld en heb nu een orderbevestiging binnen.
Nu maar hopen dat ik morgen dan Coolblue binnenkrijg! En dat ik m'n geld keurig terug krijg bij de anderen. (zul je net zien dat er een failliet gaat.)
29/11: GSMwijzer (zelfde bedrijf als studentmobiel volgens mij), heb vandaag maar een mailtje gestuurd met de vraag of ze al iets weten. Ze verwachten 9/12 een lading binnen te krijgen.
5/12: Neckermann zojuist gebeld en excuses gekregen dat de levertijdindicatie op het moment van bestellen er niet bij stond. Weten verder nog niets over wanneer ze wel kunnen leveren.
6/12: Net telaat voor de eerste lichting van Coolblue. Na het bericht van Thedr gelijk besteld en heb nu een orderbevestiging binnen.
Nu maar hopen dat ik morgen dan Coolblue binnenkrijg! En dat ik m'n geld keurig terug krijg bij de anderen. (zul je net zien dat er een failliet gaat.)
Threbez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:18:
Heb nu 3 bestellingen uitstaan.
Wie gaat er in godsnaam op zo'n manier bestellen? Is dat verknipt of is even wachten er voor sommige mensen helemaal niet meer bij?
Ontopic: 17 november besteld, zou hem volgende week binnen moeten krijgen. Ook al is mijn telefoon kapot, zolang kan ik nog wel even wachten
Dacht ik ga m'n levering aanpassen naar afhalen om hem morgen al te hebben maar 'bestelling is al in een te ver gevorderd stadium'. Ik zal dit maar begrijpen als 'er is effectief een pakje in transit'Yohsoog schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:08:
Ik heb hem hier in België ook net kunnen bestellen bij Coolblue om morgen op te pikken in Antwerpen
Gaat er wel vlot aan toe bij CB: herkenning van je foon nr
[ Voor 7% gewijzigd door kristo op 06-12-2013 17:36 . Reden: vlotheid ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Misschien wel een beetje dat verknipte inderdaad.Ali Salami schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:32:
[...]
Wie gaat er in godsnaam op zo'n manier bestellen? Is dat verknipt of is even wachten er voor sommige mensen helemaal niet meer bij?
Ontopic: 17 november besteld, zou hem volgende week binnen moeten krijgen. Ook al is mijn telefoon kapot, zolang kan ik nog wel even wachten
Staat wel tegenover dat ik echt heel erg aan vervanging toe ben. Mijn galaxy s i9000 is onwerkbaar traag en de microfoon zit verstopt waardoor mijn gesprekspartner me nauwelijks hoort.
Ik zal natuurlijk wel zo snel mogelijk de andere bestellingen annuleren zodat die dan gewoon naar de volgende in de wachtrij kan.
OT: Net zoals genoeg mensen hun onvrede over webshops/LG en hun onduidelijkheid hier uitten kan ik me voorstellen dat 'de webshops' een broertje dood aan een klant als ik hebben. Maar zolang zij geen haar beter zijn lig ik er niet wakker van.

Ik heb van Phonehouse een mooi vervangend toestel gekregen voor mijn oude Nokia Lumia 800 die het niet meer doet en niet meer te repareren is. Ik ben blij met de service van de Phonehouse en kan dankzij hen gewoon rustig wachten op de Nexus. Had ik geen vervangend toestel gekregen dan had ik waarschijnlijk geen Nexus gehaald.
Verwijderd
Door misbruik te maken van deze service op deze manier zorg je er wel voor dat dit soort services afgeschaft worden. Zwaar irritant voor verkopende partijen en niet erg chique.Threbez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:37:
[...]
Misschien wel een beetje dat verknipte inderdaad.
Staat wel tegenover dat ik echt heel erg aan vervanging toe ben. Mijn galaxy s i9000 is onwerkbaar traag en de microfoon zit verstopt waardoor mijn gesprekspartner me nauwelijks hoort.
Ik zal natuurlijk wel zo snel mogelijk de andere bestellingen annuleren zodat die dan gewoon naar de volgende in de wachtrij kan.
OT: Net zoals genoeg mensen hun onvrede over webshops/LG en hun onduidelijkheid hier uitten kan ik me voorstellen dat 'de webshops' een broertje dood aan een klant als ik hebben. Maar zolang zij geen haar beter zijn lig ik er niet wakker van.
Is geen service maar wettelijk geregeld.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:47:
[...]
Door misbruik te maken van deze service op deze manier zorg je er wel voor dat dit soort services afgeschaft worden. Zwaar irritant voor verkopende partijen en niet erg chique.
Niet chique is iets verkopen dat je niet hebt. (en dat er niet bij vermelden is al helemaal niet chique).
Vergeet niet dat beide partijen de overeenkomst kunnen ontbinden. een webshop kan ook zeggen 'trouwens, gaat het niet worden. hier heb je je geld terug'. In dit geval ben ik degene die de deal ontbindt maar voor geen van beide partijen staat de deal vast tot de levering is gedaan. (en zelfs tot twee weken daarna kan een consument van de koop afzien)
Ik houd me aan de wet en de intentie van de wet. Dat ik geen makkelijke klant ben zal me verder een zorg zijn. Soms zou ik willen dat er meer klanten zoals ik zijn. Alleen dan realiseren webshops dat ze niet hoeven te stoppen met werken zodra ze het geld binnen hebben. (want laten we eerlijk zijn, overal in de maatschappij ga je een overeenkomst aan, krijg je vervolgens je product/dienst en als laatste betaal je dan het afgesproken bedrag. dat de volgorde bij webshops door de war ligt wil niet zeggen dat ik geen gebruik mag maken om tot het sluiten van de overeenkomst van gedachte te wijzigen)
"Staat klaar om ingepakt te worden" zegt niks, daar stond ie de afgelopen 4 dagen al op bij mij omdat ie niet op voorraad was maar ik toch kon bestellen (is nu netjes opgelost en alsnog verzonden)Thedr schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:03:
BAM! Keek 'toevallig' zojuist bij CoolBlue op de site... mijn telefoon staat klaar om ingepakt te worden![]()
Bijzonder.. Naar aanleiding van jouw berichtje toch ook maar even gekeken op mijnorderstatus.nl.. Ook bij mij stond er dat ze geprobeerd hebben mij te bereiken, maar dat hebben ze dus niet gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:23:
[...]
Nu maar even zelf gebeld. Ik krijg morgen mijn GSM binnen (als Vodafone mijn verlenging heeft goedgekeurd).
30 november in de middag besteld (bij The Phone House dus). Had niet verwacht dat ik hem morgen al zou hebben
Verwijderd
zeker snelCafun schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:03:
[...]
Bijzonder.. Naar aanleiding van jouw berichtje toch ook maar even gekeken op mijnorderstatus.nl.. Ook bij mij stond er dat ze geprobeerd hebben mij te bereiken, maar dat hebben ze dus niet gedaan.
Nu maar even zelf gebeld. Ik krijg morgen mijn GSM binnen (als Vodafone mijn verlenging heeft goedgekeurd).
30 november in de middag besteld (bij The Phone House dus). Had niet verwacht dat ik hem morgen al zou hebben
Zojuist een smsje binnen van coolblue dat mijn pakketje is ingepakt. In die paar min dat hij op voorraad was kon ik er nog net tussen glippen vanmiddag
Verwijderd
Hier ookRuffzz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:22:
Zojuist een smsje binnen van coolblue dat mijn pakketje is ingepakt. In die paar min dat hij op voorraad was kon ik er nog net tussen glippen vanmiddag
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 20:20 ]
Verwijderd
Ja, vorige week ook en hebben ze ook niks gehad...?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:52:
[...]
Maar iedereen krijgt nu ook echt geleverd, wellicht dus ook mm.
Verwijderd
Vorige week was niets tot nauwelijks iets. Nu hebben alle partijen een voorraad gekregen en verwachten er nog eentje, gen retourtjes. Dat is de afgelopen 2 weken nog niet gebeurt, toen was het meer een gerucht, "eventueel", etc. Kijk nu naar alle berichten, dit is veel grootserVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:41:
[...]
Ja, vorige week ook en hebben ze ook niks gehad...?
Verwijderd
Valt mee, op andere fora werd aangegeven dat er veel mensen er eentje ontvangen hadden. Maar ja, ik denk dat het dan toch week 50 word...Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:43:
[...]
Vorige week was niets tot nauwelijks iets. Nu hebben alle partijen een voorraad gekregen en verwachten er nog eentje, gen retourtjes. Dat is de afgelopen 2 weken nog niet gebeurt, toen was het meer een gerucht, "eventueel", etc. Kijk nu naar alle berichten, dit is veel grootser
Verwijderd
ja, ga ik ook van uitVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:46:
[...]
Valt mee, op andere fora werd aangegeven dat er veel mensen er eentje ontvangen hadden. Maar ja, ik denk dat het dan toch week 50 word...
Morgen is proberen om de Nexus 5 32GB via de Duitse PlayStore te kopen. Koop het via een familielid die in Duitsland woont. Nu neem ik aan dat de douane bij Duitsland het pakketje niet tegen zal houden.
SFE 5G
Verwijderd
Tsja, blijkbaar zit er dan toch iets anders achter bij MM dan bij bijv. Studentmobiel/Coolblue...
Verwijderd
duitsland levert niet voor 13 december, kom net uit berlijn terug en overal in Duitsland geldt 13 december als leverdatum
Verwijderd
Kan dan best zo zijn dat MM/Saturn/Makro ook niet eerder leveren.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:57:
duitsland levert niet voor 13 december, kom net uit berlijn terug en overal in Duitsland geldt 13 december als leverdatum
Inmiddels hier een uurtje of 2/3 terug ook een bevestiging dattie is ingepakt. Als het goed is ben ik morgen in het bezit van een Nexus 5tobitronics schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:02:
[...]
"Staat klaar om ingepakt te worden" zegt niks, daar stond ie de afgelopen 4 dagen al op bij mij omdat ie niet op voorraad was maar ik toch kon bestellen (is nu netjes opgelost en alsnog verzonden)
edit: En ondertussen ook verzonden
[ Voor 4% gewijzigd door Thedr op 06-12-2013 23:34 ]
Verwijderd
niceThedr schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:54:
[...]
Inmiddels hier een uurtje of 2/3 terug ook een bevestiging dattie is ingepakt. Als het goed is ben ik morgen in het bezit van een Nexus 5
Niet chique is bij 3 winkels iets kopen als je weet dat je bij 2 al gaat annuleren!Threbez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:31:
[...]
Is geen service maar wettelijk geregeld.
Niet chique is iets verkopen dat je niet hebt. (en dat er niet bij vermelden is al helemaal niet chique).
Vergeet niet dat beide partijen de overeenkomst kunnen ontbinden. een webshop kan ook zeggen 'trouwens, gaat het niet worden. hier heb je je geld terug'. In dit geval ben ik degene die de deal ontbindt maar voor geen van beide partijen staat de deal vast tot de levering is gedaan. (en zelfs tot twee weken daarna kan een consument van de koop afzien)
Ik houd me aan de wet en de intentie van de wet. Dat ik geen makkelijke klant ben zal me verder een zorg zijn. Soms zou ik willen dat er meer klanten zoals ik zijn. Alleen dan realiseren webshops dat ze niet hoeven te stoppen met werken zodra ze het geld binnen hebben. (want laten we eerlijk zijn, overal in de maatschappij ga je een overeenkomst aan, krijg je vervolgens je product/dienst en als laatste betaal je dan het afgesproken bedrag. dat de volgorde bij webshops door de war ligt wil niet zeggen dat ik geen gebruik mag maken om tot het sluiten van de overeenkomst van gedachte te wijzigen)
Je bent nu trouwens €1200 euro lichter en moet nog maar hopen dat je die andere €800 terug krijgt. Want als een van die webshops failliet gaat kun jij fluiten naar je centen! En dat is ook bij de wet geregeld
Lijkt mij erg dom wat je aan het doen bent!
Je weet dat sommige winkels (zoals MM) je niet je geld teruggeven maar een waardebon als je je order annuleert? Kun je dus fluiten naar je centenThrebez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:31:
[...]
Is geen service maar wettelijk geregeld.

Hij heeft dan ook niet besteld bij de MM maar bij webwinkels. Hij kan dus gewoon óf het toestel annuleren en als ze dat niet willen dan sturen ze het toestel op en stuurt hij het met opgave "retourtermijn wet op afstand" terug en krijgt hij zijn geld terug, waarbij het als ik het me goed herriner hem alleen de terugzendkosten kost.tobitronics schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:18:
[...]
Je weet dat sommige winkels (zoals MM) je niet je geld teruggeven maar een waardebon als je je order annuleert? Kun je dus fluiten naar je centen
Of dit is waar die wet voor bedoeld is valt over te discussiëren maar je kan ook overdrijven.
Waarbij je overigens ook nog kan beargumenteren dat hij het bedrijf tijdelijk van extra liquide middelen voorziet waardoor ze nu extra veel Nexussen kunnen kopen die blijkbaar toch direct uitverkocht zijn
Verwijderd
Als dat zo is, dan breekt mijn klompVerwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:06:
[...]
Kan dan best zo zijn dat MM/Saturn/Makro ook niet eerder leveren.

Net bericht gekregen dat mijn 32GB N5 is geleverd op het Duits adres dat ik kon gebruiken. Nu alleen nog oppikken, ben benieuwd.
Play Store bestelling werkte overigens perfect met mijn al geregistreerde cc. Gewoon alle adressen (verzend en thuiis) in mijn Wallet aangepast..
Mijn N5 is binnen ;-) Gisteren besteld via Coolblue toen die op voorraad kwam. Bestelling bij Saturn van 8 november geannuleerd.
Succes met wachten nog iedereen!
Succes met wachten nog iedereen!
Aan iedereen die gisteren een verzendbevestiging heeft gekregen; hebben jullie allemaal een zwarte Nexus besteld, of zijn er ook witte verzonden al?

Google's play store(Duitsland) is ook flink op stoom. Op 3 december een 32GB zwarte Nexus 5 besteld en net emails dat hij verzonden is. Natuurlijk heeft dat toestel nog wel een wereldreis te maken via mailboxde, maar voor een plekje onder de kerstboom zit er zeker in!
De creditkaart van skrill had geen problemen met het adres, dus daar zag ik gelijk terug dat iemand 408,99 euro wou van die prepaid creditkaart. Nog even wachten en dan is hij er.
De creditkaart van skrill had geen problemen met het adres, dus daar zag ik gelijk terug dat iemand 408,99 euro wou van die prepaid creditkaart. Nog even wachten en dan is hij er.
[ Voor 25% gewijzigd door Groentjuh op 07-12-2013 11:33 ]
Volgens mij heeft de witte nog een extra 2 weken te gaan helaas2SC schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:14:
Aan iedereen die gisteren een verzendbevestiging heeft gekregen; hebben jullie allemaal een zwarte Nexus besteld, of zijn er ook witte verzonden al?
Ik heb nu mijn witte maar omgezet in een zwarte gezien ik er toch een hoesje omheen doe..
Dit kreeg ik laatst van Belsimpel:
Samengevat:
1. Belsimpel krijgt als eerste in Nederland geleverd: aanstaande vrijdag, of uiterlijk begin volgende week;
2. Elders bestellen levert geen tijdwinst op;
Nu ik zie dat hij overal geleverd wordt ben ik eigenlijk wel dubbel teleurgesteld. Ik moet namelijk ook nog eens 13euro extra betalen omdat de zwarte 13euro duurder is.
Signature
Verwijderd
Belsimpel had een enorme wachtlijst... Volgende levering komt woensdag. Er is mij inmiddels verzekerd dat mijn toestel daarbij zit (besteld op 29november). Dus ik denk wanneer je eerder besteld hebt dan 29 november je je toestel donderdag wel binnen zal hebbenmouzetc schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:17:
[...]
Volgens mij heeft de witte nog een extra 2 weken te gaan helaas
Ik heb nu mijn witte maar omgezet in een zwarte gezien ik er toch een hoesje omheen doe..
Dit kreeg ik laatst van Belsimpel:
Samengevat:
1. Belsimpel krijgt als eerste in Nederland geleverd: aanstaande vrijdag, of uiterlijk begin volgende week;
2. Elders bestellen levert geen tijdwinst op;
Nu ik zie dat hij overal geleverd wordt ben ik eigenlijk wel dubbel teleurgesteld. Ik moet namelijk ook nog eens 13euro extra betalen omdat de zwarte 13euro duurder is.
Ik weet het! Ik heb hem 25nov. besteld.
Uiteindelijk telefonisch 2x te horen gekregen dat ik kosteloos over kon stappen naar zwart en nu wordt mij doodleuk verteld dat ik 13euro extra moet betalen. Daarnaast beloven ze als eerste te leveren:
'Belsimpel.nl staat in rechtstreeks contact met LG en krijgt als eerste in Nederland geleverd: elders bestellen levert geen tijdwinst op.'
Vervolgens zie je dat diverse winkels deze telefoon zelfs al vertuurd hebben!
Al met al.. valse beloftes. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, maar wel de manier waarop.
Uiteindelijk telefonisch 2x te horen gekregen dat ik kosteloos over kon stappen naar zwart en nu wordt mij doodleuk verteld dat ik 13euro extra moet betalen. Daarnaast beloven ze als eerste te leveren:
'Belsimpel.nl staat in rechtstreeks contact met LG en krijgt als eerste in Nederland geleverd: elders bestellen levert geen tijdwinst op.'
Al met al.. valse beloftes. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, maar wel de manier waarop.
Signature
Verwijderd
Hallo,
Ik heb op 27 november de nexus 5 gekocht via Studentmobiel,
Weten jullie misschien al wat meer op welke dag hij aan kan komen.
mvg
Ik heb op 27 november de nexus 5 gekocht via Studentmobiel,
Weten jullie misschien al wat meer op welke dag hij aan kan komen.
mvg
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 12:35 ]
Verwijderd
Dit kan goed kloppenmouzetc schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:30:
Ik weet het! Ik heb hem 25nov. besteld.
'Belsimpel.nl staat in rechtstreeks contact met LG en krijgt als eerste in Nederland geleverd:
Dit klopt inderdaad niet. Maar dat heeft met de wachtlijsten te maken.elders bestellen levert geen tijdwinst op.'
Ja, maar er is helemaal nog geen tweede levering geweest. Ik zou bij de eerste levering zitten, welke in dit geval dus later is dan bij andere winkels. Of bedoelde je dit niet?Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:44:
[...]
Dit kan goed kloppen
[...]
Dit klopt inderdaad niet. Maar dat heeft met de wachtlijsten te maken.
Signature
Verwijderd
Ze hebben gisteren een levering binnengekregen van LG. Woensdag komt er weer één. Dus ik denk dat je er vrij zeker van kan zijn dat je donderdag, uiterlijk vrijdag je telefoon zal ontvangen.mouzetc schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:47:
[...]
Ja, maar er is helemaal nog geen tweede levering geweest. Ik zou bij de eerste levering zitten, welke in dit geval dus later is dan bij andere winkels. Of bedoelde je dit niet?
Verwijderd
Het is veel makkelijker, veel andere webwinkels halen hun producten uit Noorwegen/Polen waardoor je niet een Benelux toestel hebt. Verwar dit niet met een andere band, maar handleiding/doosje etc. Studentmobiel/CoolBlue en MM leveren alles puur BeNeLux.
De leveringen die gisteren zijn binnengekomen waren allemaal pre-orders. Studentmobiel/Coolblue heeft daar alles van uitgeleverd en bij de eerstvolgende lading (woensdag/volgende week) zullen alle officiele retailers gelijk van LG een nieuwe batch kunnen verwachten.
De leveringen die gisteren zijn binnengekomen waren allemaal pre-orders. Studentmobiel/Coolblue heeft daar alles van uitgeleverd en bij de eerstvolgende lading (woensdag/volgende week) zullen alle officiele retailers gelijk van LG een nieuwe batch kunnen verwachten.
Is er toevallig ook iemand die een preciezere datum heeft voor bol.com?
Verwijderd
Mijn vorige toestel bij Studentmobiel was een Pools toestel..Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:58:
Het is veel makkelijker, veel andere webwinkels halen hun producten uit Noorwegen/Polen waardoor je niet een Benelux toestel hebt. Verwar dit niet met een andere band, maar handleiding/doosje etc. Studentmobiel/CoolBlue en MM leveren alles puur BeNeLux.
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.