Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
Saturn webshop, 10 november besteld, tot 4x toe uitgestelde levering (ben ik achter gekomen omdat ik zelf contact met hun opnam wanneer er telkens niet geleverd werd op leverdatum).
Nu zeggen ze 13 december. Laatste keer dat ik wat bij Saturn bestel iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:32
En hij is binnen! Gisteren om 17.15 uur besteld bij CoolBlue en zojuist om 14.15 bezorgd. Lekker snel en virtueel geen wachttijd :D
Succes met wachten voor de rest en graag tot ziens in het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ondertussen mail gehad dat mijn 13euro verschil in mindering wordt gebracht en ze hopen het toestel a.s. dinsdag te leveren. Gelukkig! En uiteindelijk een nette service van Belsimpel.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Mijne is ook al binnen gekomen. Netjes op tijd (10:00 uur). Nu alles instellen en spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Phonehouse heeft prijs verhoogd van 389€ naar 399€. Lekker slim.

Als ik met een Duitse creditcard in Duitsland via de playstore bestel maar afleveradres ergens anders doe in Duitsland, lukt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:14:
Ondertussen mail gehad dat mijn 13euro verschil in mindering wordt gebracht en ze hopen het toestel a.s. dinsdag te leveren. Gelukkig! En uiteindelijk een nette service van Belsimpel.
Dinsdag? Dat is raar. Aangezien mij gisteren verteld werd dat de voorraad op is en dat ze woensdag pas weer een levering verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:15:
[...]

Dinsdag? Dat is raar. Aangezien mij gisteren verteld werd dat de voorraad op is en dat ze woensdag pas weer een levering verwachten :/
Ja geen idee.. wellicht toch wat over voor dit soort 'gevallen' . Ik zou namelijk eerst ook bij de eerste levering zitten, maar wellicht door kleurverandering ben ik wat opgeschoven?

Hoop dat ie binnen gaat komen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffy1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
m2xum2xu schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:41:
Saturn webshop, 10 november besteld, tot 4x toe uitgestelde levering (ben ik achter gekomen omdat ik zelf contact met hun opnam wanneer er telkens niet geleverd werd op leverdatum).
Wel, ze kunnen ook niet meer dan doorgeven wat de leverancier hen vertelt (LG BeNeLux in dit geval). Het enige wat je ze kan verwijten is dat ze niet uit zichzelf een update sturen wanneer de leverdatum achteruit wordt geschoven. Daarmee schieten ze eigenlijk in hun eigen voeten, want nu moeten ze voor ieder klant apart tijd gaan steken in het beantwoorden van vragen, maar dat terzijde.

Ik begrijp de frustratie (daar heb ik ook last van, ik heb bij de MM besteld). "But don't shoot the messenger"

Aan de rest, misschien is het een idee om contact op te nemen met LG BeNeLux, en bij hun een reactie eruit te sleuren? Informatie is meestal correcter als je het bij de bron gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fluffy1 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:23:
[...]

Wel, ze kunnen ook niet meer dan doorgeven wat de leverancier hen vertelt (LG BeNeLux in dit geval). Het enige wat je ze kan verwijten is dat ze niet uit zichzelf een update sturen wanneer de leverdatum achteruit wordt geschoven. Daarmee schieten ze eigenlijk in hun eigen voeten, want nu moeten ze voor ieder klant apart tijd gaan steken in het beantwoorden van vragen, maar dat terzijde.

Ik begrijp de frustratie (daar heb ik ook last van, ik heb bij de MM besteld). "But don't shoot the messenger"

Aan de rest, misschien is het een idee om contact op te nemen met LG BeNeLux, en bij hun een reactie eruit te sleuren? Informatie is meestal correcter als je het bij de bron gaat halen.
Heb al zo vaak contact opgenomen en die zeiden week 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesp
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik had de witte nexus 5 16gb besteld op woensdag 13 november bij gsmwijzer.be

Toen ik rond dat moment contact opnam vertelden ze te dat de levering tegen eind van volgende week zou geleverd zijn (rond 22 november dus). Begin van de week nadien zou ik hem ontvangen. (rond 25 november dus)

Ik merkte op 21 november echter op dat collega websites de levertermijn met 2 weken hadden opgeschoven en nam dus opnieuw contact op of dit bij hen ook het geval was (want hier staat niets van op hun website vermeld, en ze communiceren hier ook niet verder over).
Toen spraken ze over een extra 10 werkdagen voor een nieuwe levering zou komen, (14 dagen dus)
Dat komt dus neer op 5 december.

We zijn nu 5 a 6 december door, ik heb geen contact meer opgenomen en heb ook nog niets van gsmwijzer.be gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

m2xum2xu schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:41:
Dat is dus week 50, zoals alle webshops melden dat ze een levering krijgen in week 50, alle webshops hebben ook steeds uitgesteld, dus geheel aan de Saturn ligt het iig niet.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel vervelend om berichten te lezen van mensen die hem gister hebben gekocht en vandaag hebben ontvangen terwijl ik hem 2 weken geleden heb besteld en nog steeds geen bericht heb ontvangen met dat hij is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:45:
heel vervelend om berichten te lezen van mensen die hem gister hebben gekocht en vandaag hebben ontvangen terwijl ik hem 2 weken geleden heb besteld en nog steeds geen bericht heb ontvangen met dat hij is verzonden
Nou, er zijn mensen die al langer wachten hoor :) ik wacht bijvoorbeeld al 3,5 weken.
Och ja, week 50 it is, tenminste, er zijn een hele hoop bedrijen die dit aangeven dus het zal wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Is die service van coolblue echt zo goed dat het de moeite waard is om daarop te wachten. Of kan ik hem net zo goed bij de phonehouse bestellen (deze laatste omdat er een shop bij mij in de buurt zit, voor het geval ik service nodig heb...)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 09:39
Cyberpope schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:25:
Is die service van coolblue echt zo goed dat het de moeite waard is om daarop te wachten. Of kan ik hem net zo goed bij de phonehouse bestellen (deze laatste omdat er een shop bij mij in de buurt zit, voor het geval ik service nodig heb...)
De ervaringen die ik heb met Coolblue zijn veruit de beste van alle webwinkels waarbij ik al gekocht heb.
+ het grote voordeel is in mijn geval dat er een winkel zit op 30 min rijden. Als ik een DOA krijg dan rij ik naar daar. Ze kijken het na en doen het nodige. (+ ik krijg een cadeaubon voor de verreden brandstof - als ik het vraag tenminste - :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Ik heb gisteren studentmobiel gebeld die zijden volgende week krijgen we weer een batch binnen, Helaas kan ik u niet vertellen als u daarbij zit meneer, voor ons is het ook gewoon afwachten, Van The Phone house en MM heb ik nog niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CedricD schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:29:
[...]

De ervaringen die ik heb met Coolblue zijn veruit de beste van alle webwinkels waarbij ik al gekocht heb.
+ het grote voordeel is in mijn geval dat er een winkel zit op 30 min rijden. Als ik een DOA krijg dan rij ik naar daar. Ze kijken het na en doen het nodige. (+ ik krijg een cadeaubon voor de verreden brandstof - als ik het vraag tenminste - :+)
Inderdaad. En altijd zeer servicegericht geweest. Kan me nog herinneren toen ze als PDA-shop in een soort van garagebox in Groningen zaten. Leuk om te zien hoe ze snel ze gegroeid zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Heheh... wilde net ff mijn simkaart erin pleuren... tuurlijk niet aan gedacht dat ik een kleinere nodig heb :P Dat wordt dus even wachten tot maandag de klantenservice weer open is. Voor nu dient 'ie even als wifi-only tablet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thedr schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:40:
Heheh... wilde net ff mijn simkaart erin pleuren... tuurlijk niet aan gedacht dat ik een kleinere nodig heb :P Dat wordt dus even wachten tot maandag de klantenservice weer open is. Voor nu dient 'ie even als wifi-only tablet :+
Zelf knippen >:)
http://www.microsimknippen.nl/zelf-een-micro-sim-knippen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Thedr schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:40:
Gelukkig heb je bij Tele2 een Simkaart, waaruit je de micro-simkaart gewoon kunt "uitdrukken";

Afbeeldingslocatie: http://www.cheap-product.nl/image/cache/data/sim-only-micro-sim-tele2-500x500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Vandaag ook mijn toestel bij coolblue opgepikt in Antwerpen. Wel geen witte, maar was toch niet 100% zeker van die keuze dus is nu voor mij gemaakt. Ook hier nog geen microsim, dus even kijken naar dat zelf knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik snap dat ze afhankelijk zijn van de leverancier, het is inderdaad het gebrek aan fatsoenlijke service. En ondertussen staat er al een maand lang 400 euro van mij op hun bankrekening.
Order annuleren is geen optie, want wie weet op wat voor wachtplaats ik dan weer bij een andere shop kom te staan.

To be continued... :)
fluffy1 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:23:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Ik vind het vooral raar dat ik maar een weekje op de mijne heb moeten wachten als ik de verhalen hier lees.
Bestel bij een lokale telefoonwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beurd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik krijg hem aanstaande woensdag overhandigd. Besteld op 1 December bij the phonehouse. Stond bij mijn orderstatus.nl dat er al gebeld was, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08 11:32
Overal waar ik kom zeggen ze hij is uitverkocht, hij is niet op voorraad.
Ik wil die telefoon echt graag mijn telefoon is aan vervanging toe (sony xperia ray).
Weet iemand wanneer de winkels de nexus5 weer op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nino96 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:16:
Ik wil die telefoon echt graag mijn telefoon is aan vervanging toe (sony xperia ray).
Week 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
dat is volgende week al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

CedricD schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:29:
Ik vind het vooral raar dat ik maar een weekje op de mijne heb moeten wachten als ik de verhalen hier lees.
Bestel bij een lokale telefoonwinkel.
Die rekenenen in mijn woonplaats € 485 voor het toestel :P en dan nog kunnen ze levering binnen 1 week niet garanderen.
Nino96 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:16:
In de pricewatch kun je ekodeal vinden, die hem nog op voorraad heeft.

[ Voor 27% gewijzigd door Cyberpope op 08-12-2013 12:37 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Cyberpope schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:27:
[...]

Die rekenenen in mijn woonplaats € 485 voor het toestel :P en dan nog kunnen ze levering binnen 1 week niet garanderen.
Afzetters :+. Ik heb hem netjes voor de prijs van €399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ekodeal is hij in prijs verlaagd zo te zien.

http://www.ekodeal.nl/lg/lg-nexus-5/lg-nexus-5-zwart

2 weken geleden kosten hij nog tegen de 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:51:
Bij ekodeal is hij in prijs verlaagd zo te zien.
http://www.ekodeal.nl/lg/lg-nexus-5/lg-nexus-5-zwart
2 weken geleden kosten hij nog tegen de 500
Nee, hij was even 430,- en nu dus 420,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
Weet je toevallig ook welke winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nino96 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:32:
[...]
Weet je toevallig ook welke winkels?
Blader de laatste paar pagina's eens door en je weet wat je wilt weten, maar 100% garantie heb je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikw
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 20:17
CedricD schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:29:
[...]

Had een bestelling staan bij phonehouse maar duurde me te lang.
2 dagen lang de pricewatch hier in de gaten gehouden. Toen kwam Coolblue ineens met een voorraad en heb hem gelijk besteld. Een uur later kreeg ik een SMS dat het was ingepakt voor verzending. Gelijkertijd zag ik dat de telefoon ineens niet meer op voorraad was. Realtime beheer dus daar!
En inderdaad, de volgende dag bezorgd. _/-\o_

Jorik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
Bij phone house en cool blue sta ik ingeschreven voor mail me bij voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Laatst online: 21:20
Nino96 schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:24:
Bij phone house en cool blue sta ik ingeschreven voor mail me bij voorraad
Dat stond ik ook. Toch las ik op diverse fora en Twitter dat mensen konden bestellen zonder dat ik een mail gehad heb. Vervolgens heb ik vrijdag een tijdje zitten f5-en tot hij ineens op voorraad was. Gisteren ook al binnen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ja, dat mailtje heb ik ook nooit gehad. Zal wel weer heerlijk zijn. Ik zit morgen vanaf 11u tot 17.30 in sollicitatiegesprekken. En tot 11 uur heb ik 2 meeting. No way dat het mij gaat lukken om een nexus 5 bij coolblue te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Laatst online: 21:20
Cyberpope schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:46:
Ja, dat mailtje heb ik ook nooit gehad. Zal wel weer heerlijk zijn. Ik zit morgen vanaf 11u tot 17.30 in sollicitatiegesprekken. En tot 11 uur heb ik 2 meeting. No way dat het mij gaat lukken om een nexus 5 bij coolblue te bestellen...
Ja helemaal eerlijk is het natuurlijk niet. Maar als ik het goed heb begrepen komt komende week een behoorlijke levering binnen dus zou het volgende week moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixelm4nia
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb 23 nov. een witte Nexus 5 bij Bol.com besteld en die zou 21 dec. geleverd worden. Sinds deze week is de levertijd gewijzigd naar 12 werkdagen bij nieuwe bestellingen. Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar mijn leverdatum van 21 dec. bleef gewoon staan. Ik kon hem volgens hen annuleren en opnieuw bestellen, dan zou die over 12 dagen komen. Kennelijk worden eerder geplaatste bestellingen niet eerder behandeld, erg slecht voor zo'n grote naam. Ook het wijzigen van het afleveradres was niet mogelijk, dan moest ik hem opnieuw bestellen.
Dus, de boel maar geannuleerd en nu weer van voor af aan beginnen :-(. Maar sowieso niet meer bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tomvanschayk schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:19:
[...]

Ja helemaal eerlijk is het natuurlijk niet. Maar als ik het goed heb begrepen komt komende week een behoorlijke levering binnen dus zou het volgende week moeten lukken
Dan hopen dat dit maandag of dinsdag is ;)
Wat is een behoorlijke levering? Ik denk dat een firma als CoolBlue nu zijn preorders wel heeft volbracht (of is het alleen mailen als ie der is?) en als ze dan komende week 20 stuks binnen hebben dan zullen die ook wel binnen een uurtje de deur uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38
Staat er bij de andere bol.com klanten ook bij de bestelling "Verwacht rond: 02-01-2014", of betekent dit dat ik pas weer bij de volgende batch zit? Ik heb namelijk pas op 1 december besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, nu zeggen ze bij de MM: ''Hij komt 13 december binnen, maar we weten niet of je hem dan al kan op komen halen'' Wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:31:
Jemig, nu zeggen ze bij de MM: ''Hij komt 13 december binnen, maar we weten niet of je hem dan al kan op komen halen'' Wtf...
Welke MM is dit, of heb je er meerdere geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 11:19
Heb afgelopen zaterdag de Nexus 5 in mijn handen gehad bij Media Markt Enschede. Weet niet of ze alleen over het showmodel beschikken of dat ze ook daadwerkelijk op voorraad waren. Het was wel de eerste winkel die überhaupt een showmodel konden laten zien. Voor sommige mensen wellicht een poging waard?

Ik ga hem eind deze week bij CoolBlue bestellen. Heb er nog wat kortingsbonnen, vandaar dat ik deze Media Markt "kans" heb laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:38:
[...]

Welke MM is dit, of heb je er meerdere geprobeerd ?
Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

stimmits schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:57:
Heb afgelopen zaterdag de Nexus 5 in mijn handen gehad bij Media Markt Enschede. Weet niet of ze alleen over het showmodel beschikken of dat ze ook daadwerkelijk op voorraad waren. Het was wel de eerste winkel die überhaupt een showmodel konden laten zien. Voor sommige mensen wellicht een poging waard?

Ik ga hem eind deze week bij CoolBlue bestellen. Heb er nog wat kortingsbonnen, vandaar dat ik deze Media Markt "kans" heb laten lopen.
Neu, hebben ze niet. Showmodel hebben ze inderdaad liggen, heb ik ook mee gespeeld maar als je vraagt krijg je hetzelfde vage antwoord als zo ongeveer overal. Slecht leverbaar, kan niet precies zeggen wanneer ze weer binnen komen en dat er ook al een stapeltje gereserveerd is. Tenminste, dat is wat ze mij een week geleden vertelden :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
De mijne is net geleverd (Coolblue).
Het ziet er me een fijn toestel uit.
Straks CM11 op gooien :)

Veel succes nog aan de rest met jullie zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 10:11
Anoshky schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:58:
De mijne is net geleverd (Coolblue).
Het ziet er me een fijn toestel uit.
Straks CM11 op gooien :)

Veel succes nog aan de rest met jullie zoektocht!
Zou je me een berichtje willen sturen of CM11 de moeite waard is of dat ik net zo goed stock kan blijven draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
Ik had graag vandaag de Nexus 5 gekocht in Breda, maar blijkbaar biedt geen enkele shop (KPN, Tele2, ..) deze (al) aan.
Is mijn enige optie online bestellen?

En ik ben hier enkel student, ik woon in Belgie, dus ik heb een toestel nodig die unlocked is en zonder abo.

Misschien kan iemand me wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
GigaPixels schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:58:
Ik had graag vandaag de Nexus 5 gekocht in Breda, maar blijkbaar biedt geen enkele shop (KPN, Tele2, ..) deze (al) aan.
Is mijn enige optie online bestellen?

En ik ben hier enkel student, ik woon in Belgie, dus ik heb een toestel nodig die unlocked is en zonder abo.

Misschien kan iemand me wel helpen :)
De Nexus 5 is momenteel overal slecht leverbaar.
En daarbij geldt dat deze alleen in webshops en grote ketens beschikbaar is (aka Mediamarkt en Saturn)
In bovengenoemde wordt deze week weer een levering verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:43
Phonehouse zou hem in principe kunnen bestellen, alleen is het onduidelijk wanneer ze binnen komen.
Zij bestellen zelf bij Belsimpel, en daar is hij momenteel niet op voorraad
(Let wel: Hoewel dit in principe mogelijk is, is de kans groot dat ze dit niet voor klanten doen aangezien ze eigenlijk niet het toestel verkopen)

Ik heb hem zelf vanochtend besteld bij Saturn.nl waar hij op dat moment op voorraad was, hopelijk komt hij dan ook echt morgen binnen (op dit moment weer uitverkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACvD
  • Laatst online: 16-08 15:44
Nu ik zo lang op dit toestel moet wachten, begin ik er een beetje spijt van te krijgen dat ik het aanbod om een showroom model in ontvangst te nemen heb afgeslagen. Aan de andere kant, zonder korting is dat ook weer afzetterij en ik wil gewoon die eerste kras zelf maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:43
ACvD schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:30:
Nu ik zo lang op dit toestel moet wachten, begin ik er een beetje spijt van te krijgen dat ik het aanbod om een showroom model niet in ontvangst te nemen heb afgeslagen. Aan de andere kant, zonder korting is dat ook weer afzetterij en ik wil gewoon die eerste kras zelf maken. :P
Precies, showroom model is altijd afzetterij als je niet 25% of meer korting erop krijgt. Het is in principe gewoon een tweedehands toestel. (Daarom vind ik de vraagprijzen van aangeboden Nexus 5's hier op Tweakers ook een beetje hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-09 22:56
Net met studentmobiel gesproken en die konden mij vertellen dat ze morgen een levering verwachten. Het is hun echter ook onduidelijk hoeveel ze binnen zullen krijgen dus het is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMinded
  • Laatst online: 05-09 09:35
Ionicawa schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:57:
Net met studentmobiel gesproken en die konden mij vertellen dat ze morgen een levering verwachten. Het is hun echter ook onduidelijk hoeveel ze binnen zullen krijgen dus het is nog even afwachten.
Mooi om te horen dan hoop ik dat de mijne er ook tussen zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
Ik weet niet hoe het bij Studentmobiel werkt met garantie en levering maar ik heb vernomen zij vaak lage prijzen hebben doordat zij veelal importeren uit oostbloklanden.
Naar mijn idee kan dat problemen opleveren wanneer er iets aan de telefoon mankeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
J3ll3nl schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:04:
[...]

Ik weet niet hoe het bij Studentmobiel werkt met garantie en levering maar ik heb vernomen zij vaak lage prijzen hebben doordat zij veelal importeren uit oostbloklanden.
Naar mijn idee kan dat problemen opleveren wanneer er iets aan de telefoon mankeert.
Tuurlijk. Want studentmobiel is niet gewoon een Nederlandse partij die net als de Mediamarkt of de Saturn gewoon garantie moet verlenen. Daarnaast zijn de prijzen in Oostblok ook veel goedkoper, immers de Nexus 5 en de Samsung Galaxy 4 heeft daar geen quad-core CPU maar een dual-core CPU. En niet te vergeten dat je er het oostblok ook gratis een broodje aap bij krijgt. [/genoeg sarcasme in een post?]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMinded
J3ll3nl schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:04:
[...]

Garantie is gewoon wettelijk verplicht hoor, de telefoon komt uiteindelijk toch wel uit china of een ander land waar die telefoon gemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer de nexus 5 terug verkrijgbaar zal zijn bij coolblue? (beetje preciezer dan "deze week") Ik wil er echt zo vlug mogelijk een 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:45:
Iemand een idee wanneer de nexus 5 terug verkrijgbaar zal zijn bij coolblue? (beetje preciezer dan "deze week") Ik wil er echt zo vlug mogelijk een 8)
Morgen krijgt Coolblue een levering binnen.
Bron: vriend is werkzaam bij de klantenservice van Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx voor de reply :) kan ik vandaag wat andere zaken doen, dan wachten tot hij beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Hij is het wachten meer dan waard heren! Wat een heerlijke telefoon O+
Voor mij de aankoop van het jaar :9~ Heerlijk snel, super scherm en mooi formaat; kan er ook prima wat stukken tekst op lezen en hij houdt makkelijker vast dan de Nexus7 (2012) van 'dinlief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyMinded schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:02:
[...]

Mooi om te horen dan hoop ik dat de mijne er ook tussen zit :)
wanneer heb jij je telefoon gekocht,
ik heb hem namelijk ook bij studentmobiel gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde afgelopen vrijdag van ze "woensdag of donderdag" en ik had goede kans dat de mijne erbij zat. Ik heb weekend van 23-11 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:04:
[...]

Ik heb hem 18 november besteld. Dat is 3 weken geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMinded
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:04:
[...]

ik heb hem 27 november besteld bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ionicawa schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:36:
[...]
Ik heb hem 18 november besteld. Dat is 4 weken geleden :P
Maak daar maar 3 weken van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
Oeps inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:57
Heb die van mij op 11 nov besteld ( bij Studentmobiel ) en deze wordt waarschijnlijk op dit moment op mijn werk aangeboden .Dat klinkt heel leuk alleen het probleem is dat ik thuis zit vanwege een vrije dag 8)7

Dus voor mij ( na 3 weken wachten ) nog één nachtje slapen .... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carl84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-03 16:41
Vandaag, morgen of overmorgen. Dat het toestel deze week binnen komt, lijkt mij duidelijk :)
Week 50 it is! :+

[ Voor 9% gewijzigd door Carl84 op 09-12-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nog niks van de MM, 4 weken geleden gereserveert.
Ik hoop echt deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Hier ook binnen van Coolblue:

LG-D821

311KPTMXXXXXX NLD BLACK :)

Succes aan de nog wachtenden.

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:02:
Hier ook binnen van Coolblue:

LG-D821

311KPTMXXXXXX NLD BLACK :)

Succes aan de nog wachtenden.
Geen rammelende of uitstekende dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Ekodeal geeft aan er nog 19 op voorraad te hebben, 24 uur levertijd, gratis verzending, en 420 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
Dirtbiter schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:09:
Ekodeal geeft aan er nog 19 op voorraad te hebben, 24 uur levertijd, gratis verzending, en 420 euro.
Ja alleen staan ze al een paar dagen op een voorraad van 19 en dat vind ik verdacht?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:05:
Geen rammelende of uitstekende dingen?
In het kort: neen :)

Heb nu geen tijd verder dus dit is net-uit-de-doos, ook zonder batterij enz.:

Randen en oppervlakken zijn vlak, ook de simtray, uitgezonderd natuurlijk knoppen en camera.

Knoppen zitten voldoende/goed vast (niet zo stevig-vast als op mijn GN maar gelijk als op mijn N7), knoppen schijnen lichtjes te tikken (nabij je oor in een stille omgeving) bij heen en weer schudden toestel }:O , niet bij schudden en vasthouden knoppen.

GPS lijkt ook OK, met 21 in view en 10 in use, onder mijn dak :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door kristo op 10-12-2013 01:35 . Reden: batterij ingebouwd :p, GPS ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 05-09 20:06
Iemand enig idee wanneer Phone House een nieuwe levering verwacht, heb 'm op 1 december besteld.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:31:
[...]
In het kort: neen :)

Heb nu geen tijd verder dus dit is net-uit-de-doos, ook zonder batterij enz.:

Randen en oppervlakken zijn vlak, ook de simtray, uitgezonderd natuurlijk knoppen en camera.

Knoppen zitten voldoende/goed vast (niet zo stevig-vast als op mijn GN maar gelijk als op mijn N7), knoppen schijnen lichtjes te tikken (nabij je oor in een stille omgeving) bij heen en weer schudden toestel }:O , niet bij schudden en vasthouden knoppen.
Bedankt, die batterij zit ingebouwd hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mr. Jummy schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:34:
Iemand enig idee wanneer Phone House een nieuwe levering verwacht, heb 'm op 1 december besteld.
Lal, als er al 14 dagen in dit topic gezegt wordt dat het voor alle winkels week 50 wordt dan lijkt het me niet dat Phone House een uitzondering betreft. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
kuusj98 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:47:
[...]

Lal, als er al 14 dagen in dit topic gezegt wordt dat het voor alle winkels week 50 wordt dan lijkt het me niet dat Phone House een uitzondering betreft. :Y
Sorry :'(
Overenthousiast denk ik, maar bedankt ! _/-\o_

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mr. Jummy schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:58:
[...]

Sorry :'(
Overenthousiast denk ik, maar bedankt ! _/-\o_
Had ik ook last van :P
Trouwens, je weet dat week 50 deze week is eah?
MM heeft ergens gezegt dat ze 13 december een levering verwachten, week 50 dus.

Nu hopen dat elke winkel er minimaal 20 krijgt, dan is iedereen voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyMinded schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:06:
[...]

ik heb hem 27 november besteld bij studentmobiel.
Ik heb hem de 28ste ook bij studentmobiel besteld,
Hopelijk zit ik ook bij de volgende lading ;)

Weet iemand misschien hoeveel bestellingen er ongeveer worden gedaan per maand en hoeveel telefoons er ongeveer worden geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
ik bel momenteel met studentmobiel dus probeer wel wat los te krijgen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:17:
ik bel momenteel met studentmobiel dus probeer wel wat los te krijgen:D
Dankjewel alvast,
Ik belde een kwartier geleden ook met Studentmobiel maar de lijnen waren te druk, er werd helaas opgehangen dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:18:
[...]

Dankjewel alvast,
Ik belde een kwartier geleden ook met Studentmobiel maar de lijnen waren te druk, er werd helaas opgehangen dus. :'(
Helaas, Weer niet had het al 2x eerder geprobeerd maar dus geen informatie over de hoeveelheid. Had m op 2 dec besteld maar hij was al veel eerder leverbaar dus die gaan natuurlijk voor. Gewoon nog afwachten ze verwachte de toestellen in de loop van de week :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Net met de MM Arnhem gebeld, ze hopen hem deze week binnen te krijgen maar kunnen hier geen definitieve uitspraak over doen.. lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Heb net een mailtje de deur uitgedaan naar Phone House, hopelijk morgen reactie wanneer deze leverbaar is!
Ik hou jullie op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:22:
[...]

Helaas, Weer niet had het al 2x eerder geprobeerd maar dus geen informatie over de hoeveelheid. Had m op 2 dec besteld maar hij was al veel eerder leverbaar dus die gaan natuurlijk voor. Gewoon nog afwachten ze verwachte de toestellen in de loop van de week :'(
Klopt, woensdag of donderdag. Eerst worden er nog een hoop gereserveerde toestellen uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nu een pre order doen bij Coolblue,Verwachte leverdatum: 12-12-2013

(Alleen de zwarte) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:32:
net gedaan, hopelijk heb ik hem dan effectief donderdag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht dat heel veel hier donderdag hun toestel kunnen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook maar gelijk besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:00:
Ik verwacht dat heel veel hier donderdag hun toestel kunnen verwachten :)
Laten we het hopen :-{D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 11:07
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:32:

(Alleen de zwarte) :)
Dank, heb hem ook besteld! _/-\o_

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
Ook ik heb hem net bij Coolblue aangeschaft. Ik heb vertrouwen in hun diensten. Ze mogen die reputatie weer gaan hoog houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rappie_nl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 23:20

rappie_nl

Gewoon doen

Ook ik heb de 32 GB de playstore in Duitsland gekocht door m'n bestelling naar Mailboxde te laten versturen.

Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van Mailboxde dat zij een pakketje hebben ontvangen. Maar vreemd genoeg staat er bij mijn bestelling in de playstore dat deze woensdag pas wordt verzonden. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad van Google.

Ik tast nu in het duister over van wie het pakketje afkomstig is dat Mailboxde voor mij in ontvangst heeft genomen.

Voor de mensen die ook hun Nexus via de playstore in Duitsland hebben besteld en ontvangen, wie kan mij op weg helpen? Zodat ik mijn gegevens van met die van jullie kan vergelijken.
- Wat is was het gewicht van jullie pakketje?
- Wie was de afzenden? (een Nederlands bedrijf toevallig?)
- En wie was de transporteur; ik heb wel een tracking code gehad van Mailboxde, maar heb geen idee bij welke transporteur deze hoort. Bij DHL, UPS, PDP en TNT levert de tracking code geen resultaat op.

Ik heb mailboxde ook een mailtje gestuurd en gevraagd om foto's, maar nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38
Dank! Ik heb er ook een besteld bij coolblue!
Levering op donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
- Wat is was het gewicht van jullie pakketje?
0.25x0.14x0.14 m, 0.47 kg

- Wie was de afzenden? (een Nederlands bedrijf toevallig?)
Syncreon Technology, Netherlands

- En wie was de transporteur; ik heb wel een tracking code gehad van Mailboxde, maar heb geen idee bij welke transporteur deze hoort. Bij DHL, UPS, PDP en TNT levert de tracking code geen resultaat op.
Je kiest toch zelf de transporteur? Ikzelf heb GLS gekozen en heb onmiddellijk tracking code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01-2021
Zojuist besteld bij studentmobiel.nl.
Ben benieuwd of het deze week nog gaat lukken.. we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ook besteld bij Coolblue. Ben benieuwd :)
Pagina: 1 ... 34 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.