If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik zag dat het geld van mijn Neteller account is afgeschreven, verder heb ik nog geen mail gehad over de bestelling.rappie_nl schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:42:
Ook ik heb de 32 GB de playstore in Duitsland gekocht door m'n bestelling naar Mailboxde te laten versturen.
Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van Mailboxde dat zij een pakketje hebben ontvangen. Maar vreemd genoeg staat er bij mijn bestelling in de playstore dat deze woensdag pas wordt verzonden. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad van Google.
Ik tast nu in het duister over van wie het pakketje afkomstig is dat Mailboxde voor mij in ontvangst heeft genomen.
Voor de mensen die ook hun Nexus via de playstore in Duitsland hebben besteld en ontvangen, wie kan mij op weg helpen? Zodat ik mijn gegevens van met die van jullie kan vergelijken.
- Wat is was het gewicht van jullie pakketje?
- Wie was de afzenden? (een Nederlands bedrijf toevallig?)
- En wie was de transporteur; ik heb wel een tracking code gehad van Mailboxde, maar heb geen idee bij welke transporteur deze hoort. Bij DHL, UPS, PDP en TNT levert de tracking code geen resultaat op.
Ik heb mailboxde ook een mailtje gestuurd en gevraagd om foto's, maar nog geen reactie gehad.
Laat het bij iemand bezorgen in Duitsland, informatie over Mailboxde heb ik dus niet voor je.
http://nl.neckermann.com/...t%20nl&utm_term=435289-00
Psst, tip van de dag: hij staat op Langer dan 2 weken bij Neckermann...alwaysleft schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:25:
Psst, tip van de dag....Neckermann.com heeft de zwarte 16GB voorraad, heb je hem nu woensdag in huis:
http://nl.neckermann.com/...t%20nl&utm_term=435289-00
Inderdaad, dacht hem vorige week ook mooi te kunnen scoren bij Neckermann.glennl schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:27:
[...]
Psst, tip van de dag: hij staat op Langer dan 2 weken bij Neckermann...
Zodra je de "Direct leverbare" telefoon in je mandje stopt is de levertijd ineens op "Langer dan 2 weken"
Thanks! Dat komt overeen met mijn pakketje. Whoohoo!glennl schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:19:
0.25x0.14x0.14 m, 0.47 kg
Syncreon Technology, Netherlands
- En wie was de transporteur; ik heb wel een tracking code gehad van Mailboxde, maar heb geen idee bij welke transporteur deze hoort. Bij DHL, UPS, PDP en TNT levert de tracking code geen resultaat op.
Je kiest toch zelf de transporteur? Ikzelf heb GLS gekozen en heb onmiddellijk tracking code ontvangen.
De transporteur voor het pakketje vanaf Mailboxde kies je inderdaad zelf. Maar ik doelde op de tracking code van het originele pakketje. Waarmee je de zending NAAR Mailboxde zou kunnen volgen. Deze krijgt ook van Mailboxde (net als de afzender en het gewicht, ect). Ik heb geen verzendbevestiging gehad van mijn order, deze staat in de Playstore nog op "Verlässt das Lager am 11.12.13"
Hij heeft een uur lang op direct leverbaar gestaan. Ook toen ik het deed posten.glennl schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:27:
[...]
Psst, tip van de dag: hij staat op Langer dan 2 weken bij Neckermann...
Ik heb precies hetzelfde. Zondag 1 dec besteld en kreeg afgelopen zaterdag te horen dat er op m'n adres in Duitsland een paketje was aangekomen. Was een voicemail bericht en nog geen tijd gehad terug te bellen. Zou best wel awesome zijn...rappie_nl schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:42:
Ook ik heb de 32 GB de playstore in Duitsland gekocht door m'n bestelling naar Mailboxde te laten versturen.
Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van Mailboxde dat zij een pakketje hebben ontvangen. Maar vreemd genoeg staat er bij mijn bestelling in de playstore dat deze woensdag pas wordt verzonden. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad van Google.
Ik tast nu in het duister over van wie het pakketje afkomstig is dat Mailboxde voor mij in ontvangst heeft genomen.
Voor de mensen die ook hun Nexus via de playstore in Duitsland hebben besteld en ontvangen, wie kan mij op weg helpen? Zodat ik mijn gegevens van met die van jullie kan vergelijken.
Ik heb mailboxde ook een mailtje gestuurd en gevraagd om foto's, maar nog geen reactie gehad.
Bedrag is overigens nog niet afgeschreven, alleen gereserveerd. Status van google play account zegt:
'Leaves warehouse by 20 December 2013.'.
Lees is 1 pagina terug en zie dan mijn post...Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:34:
Weet iemand al iets over MediaMarkt...?
Het laatste wat ik heb gehoord van Mediamarkt is 15 december.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:34:
Weet iemand al iets over MediaMarkt...?
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
||
Zondag heb ik dan uiteindelijk nog een mail gestuurd om te vragen of ze al meer wisten. Hierop hebben ze geantwoord dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben en het bedrag wordt teruggestort. Indien ik het toestel alsnog wil bestelling dan moet ik de bestelling opnieuw plaatsen. Hierna heb ik gevraagd of ze mij dan eerst kunnen leveren als ik een nieuwe bestelling plaats aangezien mijn eerste bestelling dateert van 13/11. Ze willen dit niet doen dus ik zou weer achteraan de wachtrij moeten beginnen zonder de zekerheid dat de telefoon deze keer wel goed zou aankomen.
Ik ben dus nogal ontevreden over de service van bol.com en PostNL. Ik heb hem nu maar elders besteld, hopelijk gaat dat wat vlotter ...
Mijn vraag aan jullie: Is CoolBlue nu nog wel de goedkoopste om vodafone te verlengen met een Nexus 5? Iemand tips? Het schommelt nogal...
Gisteren was het op de site nog mogelijk te pre-orderen. Denk dat het niet meer mogelijk is aangezien het vandaag niet meer op de site staat. Ik was zelf ook net iets te laat. Mocht je toch bellen en het blijkt mogelijk te pre-orderen, laat het even wetenDennis_000 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:43:
Moet je voor de pre-order bellen met CoolBlue kan het op de site niet vinden, of is die optie niet meer mogelijk?
Vorige week vrijdag zou de levering nog afgelopen maandag plaatsvinden, dus de klantenservice lijkt het ook niet echt te weten. Ik ga uit van volgende week, misschien dat het dan meevalt (18 november besteld)Ionicawa schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:57:
Net met studentmobiel gesproken en die konden mij vertellen dat ze morgen een levering verwachten. Het is hun echter ook onduidelijk hoeveel ze binnen zullen krijgen dus het is nog even afwachten.
Verwijderd
Dat is een zondag?fluffy1 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:41:
[...]
Het laatste wat ik heb gehoord van Mediamarkt is 15 december.
[ Voor 3% gewijzigd door goof. op 10-12-2013 11:05 ]
Assumption is the mother of all fuck-ups
Ja dat zie ik ook staan. Maar ik twijfel een beetje aan die status. Dit zou namelijk betekenen dat hij morgen in de bus ligt terwijl de pre order aangaf dat hij donderdag pas in huis zou zijn.stefanmarchal schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:04:
Mijn bestelling bij coolblue van gisteren (pre-order) heeft de status
[...]
Waarschijnlijk net een toestel te weinig binnen gekregen voor * The Deaken .
Aan de andere kant, geduld is een schone zaak
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Ja, vond het ook al raar. Hier is het exacte antwoord dat ik heb gehad van hun (heb ik een aantal pagina's terug ook al gepost gehad)
Geachte,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De verwachte nalevering hebben wij tot onze spijt niet mogen ontvangen.
Hierdoor hebben wij de indicatie bij moeten stellen naar 15-12-2013.
Wanneer definitief verwerkt houden wij u hier per e-mail van op de hoogte.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet en onze excuses voor de vertraging,
Uw Media Markt team
Verwijderd
Als ze echt niet geleverd hebben gekregen dan ligt het aan LGVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:08:
Waar slaat dit op? Laatste keer dat ik iets bij MediaMarkt heb besteld!
De medewerkers aldaar zijn over het algemeen zo slim als hun computers hun vertellen en dat is ook wat die ketens van hun verwachten.
Alle wat ze je dus wijsmaken zijn slechte verkooppraatjes om klanten een gevoel te geven dat zij als medewerker begaan zijn en er achteraan zitten. Terwijl ze niets anders kunnen dan vage leveringsgegevens afgeven van de computer.
Coolblue daarintegen ziet ons ook als nummertjes maar speelt wel in op de behoefte en zorgt dat ze zo transparant mogelijk zijn om vertrouwen te winnen.
Heb je al enige reactie wat een N5 32GB via huifkar zou kosten? Denk dat dit vooralsnog de enige mogelijkheid is een 32GB versie te bestellen.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:54:
[...]
Ik ben al enige tijd bezig met een bestelling te plaatsen bij de Duitse Google play store. Ik wil daar graag 2 telefoons bestellen. Nu is het zo dat hun alleen Duitse credit cards accepteren als betaling en ook alleen naar Duitse adressen versturen. Een Duits aflever adres heb ik al alleen de betaling wordt niet geaccepteerd omdat ik alleen een Nederlandse credit card heb.
Kan ik deze bestelling via u laten loopen en zo ja welke kosten zijn hieraan verbonden?
Verwijderd
Verwijderd
Nou, dan moeten ze maar niet zeggen dat ie in week 50 komt... sinds wanneer is ie zondag open?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:09:
[...]
Als ze echt niet geleverd hebben gekregen dan ligt het aan LG
Verwijderd
Te laat dus, even kijken of er nog een antwoord komt vanuit MMCoolfire_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:28:
Damn gister stond bij coolblue de nexus 5 in preorder en nu is de status uitverkocht. Ik wilde de n5 deze morgen bestellen
Tja, je bent niet de enige. Met het huidige aanbod moet je direct acteren.Coolfire_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:28:
Damn gister stond bij coolblue de nexus 5 in preorder en nu is de status uitverkocht. Ik wilde de n5 deze morgen bestellen
Was mijn ook opgevallen, ik heb mijn order bij Coolblue geannuleerd en nu bij studentmobiel besteld. Daar kreeg ik de telefoon gratis bij een red abbo van 39 euro per maand, waar je bij CB voor hetzelfde abbo 71 euro bijbetaalt. Ik had eerst de 34 euro bundel maar dan betaal je gewoon 168 euro voor je telefoon bij, dus dan is 39 euro bij studentmobiel met gratis tel goedkoperstimmits schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:
Ik zie dat de Nexus 5 icm een Vodafone RED abonnement duurder is geworden bij CoolBlue. Voorheen betaalde ik 59 euro voor het toestel bij een Vodafone RED Essential 2 jaar verlening + 5 euro toestelbundel (33 euro per maand). Dit is nu 83 euro.
Mijn vraag aan jullie: Is CoolBlue nu nog wel de goedkoopste om vodafone te verlengen met een Nexus 5? Iemand tips? Het schommelt nogal...
If you want to be the best, you need to work with the best :)
De zwarte Nexus 5 met 32 gig wordt pas 21 december weer verstuurd.ScSi schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:14:
[...]
Heb je al enige reactie wat een N5 32GB via huifkar zou kosten? Denk dat dit vooralsnog de enige mogelijkheid is een 32GB versie te bestellen.
eL_Jay schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:12:
Heb zelf de goedkoopste Tele2 aanbieding (26 nog wat met gratis phone 100min/1500mb) van SM, helaas zit ik wel al ruim een maand op mijn telefoon te wachten. (collega hetzelfde, maar dan voor 27 nog wat 500min/500mb). hopelijk krijg ik hem nog dit jaar.
Verwijderd
/offtopic: Even de zoekfunctie gebruiken, staat heel veel daarover hier in dit topic.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:41:
Is er iemand die hem gekocht heeft via huifkar.de ? Hoe zit het met prijzen, levertijden en vooral betrouwbaarheid? Dit is misschien tot een kans om de 32gb versie te bemachtigen..
Net weer met de MM gebeld, de persoon die ik aan de telefoon had was behulpzamer. Hij vertelde mij dat ze verwachten de telefoons donderdag binnen te krijgen, maar uiteraard kon hij niet beloven dat het zo ook was aangezien hij eerder al had gehoord dat hij ze eigenlijk vorige week ook al binnen zou krijgen. Zodra hij bij de MM binnen is wordt ik gebeld.
En wie wat op voorraad heeft / krijgt.
XzeroD schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:18:
[...]
/offtopic: Even de zoekfunctie gebruiken, staat heel veel daarover hier in dit topic.
Net weer met de MM gebeld, de persoon die ik aan de telefoon had was behulpzamer. Hij vertelde mij dat ze verwachten de telefoons donderdag binnen te krijgen, maar uiteraard kon hij niet beloven dat het zo ook was aangezien hij eerder al had gehoord dat hij ze eigenlijk vorige week ook al binnen zou krijgen. Zodra hij bij de MM binnen is wordt ik gebeld.
XzeroD schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:18:
[...]
/offtopic: Even de zoekfunctie gebruiken, staat heel veel daarover hier in dit topic.
Als de Saturn hem binnen heeft lijkt mij dat het ook niet lang meer duurt dat ie op voorraad is bij MM. In ieder geval bel ik MM Hengelo in de eind vd middag.rubenverhoef schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:17:
saturn amsterdam belde net mijn Nexus 5 is binnen. Had gister net bij Coolblue besteld dus net maar geannuleerd.
Verwijderd
Is niet altijd up to dateVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:27:
Phoneshop en 2call heeft ze gewoon op voorraad zie ik op pricewatch!
Ik ook, jij niet?
Verwijderd
in ieder geval concrete leverdatummb1234 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:33:
[...]
werk bij een telecom winkel, en krijgen hem 16 december binnen.
Kopje is nu weggehaald. Hopen,hopen
Verwijderd
Ze zeiden afgelopen vrijdag dat ze hem rond deze woensdag/donderdag binnen zouden krijgen (verwachting). Zou dus heel goed kunnen. We zullen zien, volgens mij zijn ze behoorlijk betrouwbaar met het geven van levertijden en proberen ze je niet aan het lijntje te houden, heb er vertrouwen in dat hij daarom ook deze week geleverd wordEasygoin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:52:
Sinds gisterenavond stond er bij studentmobiel 'product is in bestelling, verwachting deze week'
Kopje is nu weggehaald. Hopen,hopen
Ah, tegen mij zeiden ze afgelopen donderdag dat hij deze maandag geleverd zou worden... Denk dat we blij mogen zijn als we hem deze week hebben daarentegen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:57:
Ze zeiden afgelopen vrijdag dat ze hem rond deze woensdag/donderdag binnen zouden krijgen (verwachting). Zou dus heel goed kunnen. We zullen zien, volgens mij zijn ze behoorlijk betrouwbaar met het geven van levertijden en proberen ze je niet aan het lijntje te houden, heb er vertrouwen in dat hij daarom ook deze week geleverd word
Verwijderd
Kan heel goed, ze hebben er vrijdag een klein aantal gehad die gisteren werden geleverd aan de langst wachtenden. De volgende (wellicht iets grotere) komt deze week, week 50, zoals ze al weken terug gecommuniceerd hadden. Ik geloof daarom ook wel dat hij deze week komt.Easygoin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:02:
[...]
Ah, tegen mij zeiden ze afgelopen donderdag dat hij deze maandag geleverd zou worden... Denk dat we blij mogen zijn als we hem deze week hebben daarentegen.
Verwijderd
Anyway, FYI:)
Juist! Dit gaat om locatie Arnhem.Coolfire_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:21:
Misschien is het makkelijk om te vermelden over welke mediamarkt(locatie) wij spreken.
En wie wat op voorraad heeft / krijgt.
[...]
Hmm, ok, goed om te weten.tobitronics schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:15:
Zojuist sms gehad dat MM Rijswijk mijn Nexus 5 binnen heeft. Beetje jammer dat ik m al van coolblue had gekregen maar ik kan er gelukkig iemand anders mee blij maken
Ik hoop mijn exemplaar morgen of donderdag te kunnen ophalen, dan vind ik wel dat we met zijn allen lang genoeg hebben gewacht! Of niet dan?
Ik heb volgensmij wel echt een killer deal, telefoon gratis, 1000MB en 200 minuten voor 25 euro's per maand. Tele2 MM actie that is
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Net gebeld naar mm rijswijk. Alleen als je gereserveerd had kan je hem verwachten... Helaas geen extra voor losse verkoopkuusj98 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:51:
[...]
Hmm, ok, goed om te weten.
Ik hoop mijn exemplaar morgen of donderdag te kunnen ophalen, dan vind ik wel dat we met zijn allen lang genoeg hebben gewacht! Of niet dan?
Ik heb volgensmij wel echt een killer deal, telefoon gratis, 1000MB en 200 minuten voor 25 euro's per maand. Tele2 MM actie that is
Hier hetzelfde!CrazyMinded schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:19:
Ik wacht nog op bericht van studentmobiel dat ze hem hebben
Ik moet zeggen dat ik ook wel erg content ben met mijn deal:kuusj98 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:51:
[...]
1 jaar abbo vodafone, €32,-/mnd, onbeperkt bellen/SMS, 2GB data (4G) en €137,- bijbetalen.
Als je de prijs van de telefoon van het abonnementsgeld afhaalt komt dat neer op €10,08 aan abonnementskosten, daar kan je geen Sim-only voor scoren!
En met een 1jarig contract kan ik volgend jaar weer wat nieuws uitzoeken
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Verwijderd
Zoals gezegd verwachten ze hem daar pas morgen of overmorgen, ik denk dat je pas donderdag of vrijdag bericht kunt verwachten en misschien morgen al als het mee zit. Ze gaven weken geleden al aan dat het week 50 zou worden en daar zitten we pas anderhalve dag in, nog even geduld!CrazyMinded schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:19:
Ik heb gereserveerdexi22 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:03:
[...]
Net gebeld naar mm rijswijk. Alleen als je gereserveerd had kan je hem verwachten... Helaas geen extra voor losse verkoop
En weet je ook wat over andere MM of niet?
Den haag zelfde verhaal.kuusj98 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:42:
[...]
Ik heb gereserveerd
En weet je ook wat over andere MM of niet?
Verwijderd
Komt waarschijnlijk donderdag.CrazyMinded schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:19:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 16:03 ]
Maar zodra ik een toestel kan krijgen, wordt het abbo aangevraagd, en zodra goedgekeurd wordt het toestel opgestuurd,
Gsmwijzer verwacht 'aardig wat' toestellen binnen te krijgen deze week, maar hij kon niet precies zeggen hoeveel toestellen en wie er wel en niet 1 krijgt, Er waren ook mensen die 1.5 maand geleden al besteld hadden.
Lijkt dus een beetje het zelfde verhaal waar meerdere mensen het al over hadden.
Ik zit in het zelfde schuitjeThe Deaken schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:06:
Wel balen, sommigen hier hebben zondagochtend (1 dec) besteld bij PhoneHouse (ook verlening vodafone) en zij hebben al wel het toestel binnen, ik heb zondagmiddag besteld maar nog niets gehoord![]()
Waarschijnlijk net een toestel te weinig binnen gekregen voor * The Deaken .
Aan de andere kant, geduld is een schone zaak
Zondag middag 1 december besteld om 12 uur precies.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Verwijderd
P.s. de update is pas een paar uur oud dus zelfs online nog geen reviews, je mag later antwoorden als je het zelf nog moet ontvangen of proberen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 17:45 ]
Verwijderd
http://androidworld.nl/ni...geen-week-na-android-441/Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:42:
Even snel Off Topic: Iemand al een Nexus 5 in bezit die hem zowel met de oude (4.4) als de nieuwe (4.4.2) Android update heeft gebruikt? En, zo ja, zie je inderdaad een behoorlijke verbetering van de camera (focus, witbalans, zoom) als Google aangeeft?? Even onder voorbehoud dat de 4.4.2 ook al hier is aangekomen....
P.s. de update is pas een paar uur oud dus zelfs online nog geen reviews, je mag later antwoorden als je het zelf nog moet ontvangen of proberen
Verwijderd
Dank. Vreemd dat mijn N7 nog niets heeft. Er zijn al wel mensen die hem in NL hebben ontvangen.
Verwijderd
Ik heb net gesproken met de telefoniste van Studentmobiel,
ze zei dat de nieuwe batch bijna zeker op donderdag werd geleverd en dat de lading, volgens haar, groot genoeg was om alle pre-orders te leveren.
Overigens weet ik dit niet 100% zeker maar hoop toch voor het beste
Verwijderd
Toenet naar MM Maastricht te gaan om een Roccat Kone XTD op te pikken met de misschien niet zo bekende: "bij X is hij goedkoper = zelfde prijs" methode, deze werkte bij een arrogante medewerker niet, maar wat ik nu wel weet is dat Maastricht mondjesmaat leveringen krijgt en er vandaag 5 heeft gehad, ik sta nu bovenaan de reserveringslijst
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, bij de 4.4.1 is niet alles perfect gegaan, ze hebben daarom de 4.4.2 gelanceerd om alles recht te trekken. Bij sommige mensen is de 4.4.1. nooit gearriveerd en die hebben alles in 1 gehad in de laatste update.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:20:
Ik heb de 4.4.2 update vandaag ontvangen. 4.4.1 heb ik nooit gehad. Ik moet zeggen dat de camera app een enorme verbetering is. Opent sneller en focust ook sneller.
Ik volg dit Item nu al een tijd op afstand en ik ben zelf geïnteresseerd in een witte versie. Vandaag mail contact met coolblue met de vraag wanneer ik deze zou kunnen bestellen bij hun.Nino96 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:18:
ook iemand coolblue updates?
Hun antwoord:
"Een exacte dag kan ik helaas nog niet geven, enkel dat hij deze week binnen zal komen, echter hangt dit dus af van het moment van leveren vanuit LG, we hopen hem morgen te hebben, maar dit kan ook uitgesteld worden tot donderdag.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,"
Lijkt dus ook op woensdag of donderdag
Ik had hem ge preorderd.Hataraki9 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:27:
[...]
Ik volg dit Item nu al een tijd op afstand en ik ben zelf geïnteresseerd in een witte versie. Vandaag mail contact met coolblue met de vraag wanneer ik deze zou kunnen bestellen bij hun.
Hun antwoord:
"Een exacte dag kan ik helaas nog niet geven, enkel dat hij deze week binnen zal komen, echter hangt dit dus af van het moment van leveren vanuit LG, we hopen hem morgen te hebben, maar dit kan ook uitgesteld worden tot donderdag.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,"
Lijkt dus ook op woensdag of donderdag
Toen stond er eerst verwacht 12-12-13 bezorgd.
Nu staat er achter: staat klaar om ingepakt te worden
Verwijderd
Toch maar blij dat ik hem niet bij CB heb gekochtACvD schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:49:
Praktisch naast mijn huis steekt een filiaal van Coolblue uit de grond. Dus maar even gaan vragen hoe het er mee stond, ook al heb ik zelf niet bij hun besteld. De jongen vertelde dat er nog ongeveer 400 onvervulde orders zijn op dit moment... wow!

Verwijderd
Reactie van Huifkar vandaag binnengekregen. (Vandaag ook een mailtje gehad dat mijn Nexus 5 32GB Morgen wordt bezorgd bij mijn adres in Duitsland. Paar daagje wachten nogScSi schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:14:
[...]
Heb je al enige reactie wat een N5 32GB via huifkar zou kosten? Denk dat dit vooralsnog de enige mogelijkheid is een 32GB versie te bestellen.
1.
Ben net terug van een weekje vakantie.
Helaas werkte mijn AFWEZIGHEIDSMELDER van T-online niet.
2.
We kunnen inderdaad zo NEXUS-5 32GB/zwart voor je bestellen en betalen in Duitsland
De Huifkarbijdrage is € 25
We hebben de afgelopen weken al meerdere NEXUS-5 apparaten door kunnen sturen naar Huifkardeelnemers in Nederland.
Op GOOGLE PLAY staat de levertijd nu op een week.
Laat maar even weten of we voor jou ook zo NEXUS-5 moeten bestellen en betalen in Duitsland.
Geef dan ook even je adres en telefoonnummer door voor het geval er nog vragen zijn.
En laat dan even weten of je de witte of zwarte versie wilt hebben
Met vriendelijke groet,
EBAY HUIFKAR
(Als aanvulling hierop, wat ik binnenkreeg van Huifkar:)Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:39:
[...]
Reactie van Huifkar vandaag binnengekregen. (Vandaag ook een mailtje gehad dat mijn Nexus 5 32GB Morgen wordt bezorgd bij mijn adres in Duitsland. Paar daagje wachten nog)
1.
Ben net terug van een weekje vakantie.
Helaas werkte mijn AFWEZIGHEIDSMELDER van T-online niet.
2.
We kunnen inderdaad zo NEXUS-5 32GB/zwart voor je bestellen en betalen in Duitsland
De Huifkarbijdrage is € 25
We hebben de afgelopen weken al meerdere NEXUS-5 apparaten door kunnen sturen naar Huifkardeelnemers in Nederland.
Op GOOGLE PLAY staat de levertijd nu op een week.
Laat maar even weten of we voor jou ook zo NEXUS-5 moeten bestellen en betalen in Duitsland.
Geef dan ook even je adres en telefoonnummer door voor het geval er nog vragen zijn.
En laat dan even weten of je de witte of zwarte versie wilt hebben
Met vriendelijke groet,
EBAY HUIFKAR
Google NEXUS-5 32GB zwart (?) € 409 (incl. verzending naar Nordhorn door Google)
Huifkarbijdrage € 25
Verzendkosten (aangetekend) binnen Nederland € 8,05
Totaalbedrag wordt dan € 442,05
Verwijderd
Dat is inderdaad zo'n € 25,- meer dan wat ik betaal via mijn contact in Duitsland. Lijkt me, als je persé een 32GB wilt, een goeie deal voor de moeite.mowtje schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:47:
[...]
(Als aanvulling hierop, wat ik binnenkreeg van Huifkar:)
Google NEXUS-5 32GB zwart (?) € 409 (incl. verzending naar Nordhorn door Google)
Huifkarbijdrage € 25
Verzendkosten (aangetekend) binnen Nederland € 8,05
Totaalbedrag wordt dan € 442,05
Inderdaad.. Had liever die €20/€25 euro in mn zak gestopt natuurlijk, maar als het niet lukt, moet ik toch maar voor deze optie kiezen...Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:56:
[...]
Dat is inderdaad zo'n € 25,- meer dan wat ik betaal via mijn contact in Duitsland. Lijkt me, als je persé een 32GB wilt, een goeie deal voor de moeite.
Weetje hoeveel dagen precies jij nog moet wachten...?
Verwijderd
Zo zie je, veel klachten over communicatie bij mm en Saturn maar ze zijn wel een van de eersten nu.leabra56 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:25:
Ik krijg zojuist een mail van Saturn dat mijn bestelling is verzonden. PosNL levert de Nexus 5 tussen 12.00 en 14.00 uur af. De Nexus 5 is op 7 november bestelt bij de Saturn Webshop. Toch nog eerder dan ik gehoopt had. Ben er blij mee.
Inderdaad! De tweede aangekondigde datum klopte perfect! Zelfs nog één dag eerder.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:27:
[...]
Zo zie je, veel klachten over communicatie bij mm en Saturn maar ze zijn wel een van de eersten nu.
Gefeliciteerd!Shillen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:26:
Ik krijg zojuist een mailtje van Saturn dat mijn bestelling is verzonden.. Ik had mijn bestelling alleen vorige week bij Coolblue al gekregen. Toen meteen Saturn gebeld, maar die vertelden me dat het systeem er toen even uitlach tot deze week. Meerdere tickets al aangemaakt om te annuleren... Gaan ze hem nu verzenden -_-
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.