Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:58:
[...]

Ja afgelopen maandag gedaan. maar volgens mij stonden er niet veel mensen op de lijst.zeker weten doe ik het niet want die verkoper wou er niks over los laten.
Welke vestiging als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:58:
[...]

Welke vestiging als ik vragen mag?
Zwolle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, is wat verder weg van Eindhoven, kan ik niks over uitspreken.
I.i.g. er waren bijna geen reserveringen bij MM te Eindhoven, dus op hoop van zege...
Lijkt me wel vet die Android 4.4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:44:
[...]

Ja ok, dat vergroot onze kansen dan wel weer.
Ik heb iig mijn hardcase en poepgoedkoop velletje binnen (bij elkaar 7,50) dus mocht ie maandag komen hoef ik geen zorg te hebben over eventuele krassen die erop zouden kunnen komen.
Ik heb ook bij SM besteld en niks gehoord. Mensen 3 dagen voor mij wel. Geen enkele garantie dus. Misschien moet ik nog wel weken wachten, LG trekt het gewoon niet momenteel. Logisch ook, is maar klein bedrijfje, Google al helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:15:
[...]

Hmmm, ik 3 dagen later. Wie weet....
Ik heb de 11e een witte besteld en nog niks gehoord van SM... Wel met nummerbehoud, waardoor het misschien een paar dagen langer duurt. Als ik begin volgende week nog niks heb gehoord ga ik maar eens bellen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2SC schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:42:
[...]

Ik heb de 11e een witte besteld en nog niks gehoord van SM... Wel met nummerbehoud, waardoor het misschien een paar dagen langer duurt. Als ik begin volgende week nog niks heb gehoord ga ik maar eens bellen. >:)
Wit schijnt nog net what lastiger te zijn inderdaad. Ik heb verlenging dus dat moet een dagje extra kosten. Ik ga maar uit van week 50 met week 49 als joker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even MM Eindhoven gebeld en hebben niks binnengekregen via distributiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aropop
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-08 22:31
Zijn er toevallig mensen die weten of de Nexus 5 in de buurt van Brussel ergens te krijgen is, ik moet voorlopig hopen dat ik aan een exemplaar van Coolblue kan komen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Mooi, ik heb hem sinds gisteren (eindelijk na 3 weken?!) binnen....

wat me wel opviel bij het opstarten is dat ik een scherm met de tekst 'fastboot mode' kreeg waarna ik moest selecteren of hij moest starten of...
Lijkt op een scherm dat je ook krijgt na het unlocken van een telefoon. Is dat normaal voor een nieuw toestel of heb ik hier een raar geval in mn handen? Ziet er verder helemaal nieuw en goed uit incl folies er op e.d.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

RoelsRules schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:33:

wat me wel opviel bij het opstarten is dat ik een scherm met de tekst 'fastboot mode' kreeg waarna ik moest selecteren of hij moest starten of...
Lijkt op een scherm dat je ook krijgt na het unlocken van een telefoon. Is dat normaal voor een nieuw toestel of heb ik hier een raar geval in mn handen? Ziet er verder helemaal nieuw en goed uit incl folies er op e.d.
Kan normaal zijn, krijg je dit elke keer als je boot?
Vermeld wel altijd even waar je hem hebt uitgehaald, daar hebben wij als wachtende iets aan :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En maar wachten, wachten en wachten voor de MM bestellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:32
CedricD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:08:
[...]

Was vandaag niet binnen. Kan morgen zijn maar zeker maandag.
Winkel is om 12u gesloten. Het zal dus maandag zijn.
Tenzij ze mij een mailtje sturen dat hij alsnog is binnengekomen en dat ik er vanmiddag nog achter mag komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft opeens iedere winkel er een paar en MM helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:16:
Waarom heeft opeens iedere winkel er een paar en MM helemaal niks...
Omdat de MM faalt, en random webshops iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:22:
[...]

Omdat de MM faalt, en random webshops iets minder.
Ze zijn dus wel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik ben wel verbaast hoe weinig ik de N5 in fysieke winkels zie. De MM in Amsterdam Noord heeft hem niet, en ook de OneMobility winkels doen er niet aan (sterker nog, die begonnen een behoorlijke anti-LG rant af te vuren..).

Ik zou hem toch graag even in de hand hebben gehad voordat ik hem (probeer te) bestel(len).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zul je nog lang moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

cheiron schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:23:
Ik ben wel verbaast hoe weinig ik de N5 in fysieke winkels zie. De MM in Amsterdam Noord heeft hem niet, en ook de OneMobility winkels doen er niet aan (sterker nog, die begonnen een behoorlijke anti-LG rant af te vuren..).

Ik zou hem toch graag even in de hand hebben gehad voordat ik hem (probeer te) bestel(len).
LAL, als de telefoon overal te krijgen was hadden we hier ook geen topic van 110+ pagina's.
Anyway, om de 110+ pagina's samen te vatten: je kunt hem nergens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het sowieso al raar dat MM (juist een groothandel) ze niet krijgt en zo'n klein bedrijfje als Studentmobiel wel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:54:
Vind het sowieso al raar dat MM (juist een groothandel) ze niet krijgt en zo'n klein bedrijfje als Studentmobiel wel ;w
Ook studentmobiel had er maar een paar. Ik (en veel anderen) die bij hun besteld hebben, hebben nog niets gehoord. Het is overal mondjesmaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Dus, gisteren gelukkig kunnen bestellen bij Coolblue.. Toestel is inmiddels binnen en werkelijk fantastisch :-)

Geen last van gehad, geen fastboot/bootloader scherm of wat dan ook gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59

Heb je perongeluk alle knoppen (volume up+down en power) ingedrukt gehouden bij opstarten? Dan krijg je namelijk dat scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:58:
[...]

Ook studentmobiel had er maar een paar. Ik (en veel anderen) die bij hun besteld hebben, hebben nog niets gehoord. Het is overal mondjesmaat
Al zijn het er maar 5 wat ze kregen, ze moeten ze toch ergens vandaan hebben gehaald, en volgens mensen hier is dat via officiële weg gebeurt, wat betekend, dat ze toch weer verscheept worden.
Mensen die bij de MM wachten: we zullen toch echt tot maandag moeten wachten, want MM krijgt niks geleverd in het weekeinde, wat wel weer een voordeel is als je hem bij MM kunt gaan halen is dat je niet 2 dagen op de TNT hoeft te wachten...

[ Voor 21% gewijzigd door Kuusj op 30-11-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:15:
[...]

Al zijn het er maar 5 wat ze kregen, ze moeten ze toch ergens vandaan hebben gehaald, en volgens mensen hier is dat via officiële weg gebeurt, wat betekend, dat ze toch weer verscheept worden.
Mensen die bij de MM wachten: we zullen toch echt tot maandag moeten wachten, want MM krijgt niks geleverd in het weekeinde, wat wel weer een voordeel is als je hem bij MM kunt gaan halen is dat je niet 2 dagen op de TNT hoeft te wachten...
Jammer, dan maar wachten tot maandag hea...
Tevens, ik ga hem ophalen dus tja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

Mensen die zeuren dat ie maar niet bij MM binnenkomt dan bestel je toch gewoon bij een webshop ipv elke dag te klagen :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Laatst online: 08-07-2024
Bij Belsimpel heb ik de Nexus 5 besteld. Ik typ dit bericht nu vanaf mijn Nexus 5, want ik hen hem vandaag namelijk binnengekregen. Dus voor de mensen die bij Belsimpel hun Nexus 5 gaan halen, Belsimpel heeft een nieuwe lading!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Xyronith schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:32:
Bij Belsimpel heb ik de Nexus 5 besteld. Ik typ dit bericht nu vanaf mijn Nexus 5, want ik hen hem vandaag namelijk binnengekregen. Dus voor de mensen die bij Belsimpel hun Nexus 5 gaan halen, Belsimpel heeft een nieuwe lading!
Lijkt me niet dat je hem deze week hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Laguna schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:24:
Mensen die zeuren dat ie maar niet bij MM binnenkomt dan bestel je toch gewoon bij een webshop ipv elke dag te klagen :/
Laten we het even omdraaien: jij kunt hier ook gewoon niet posten als je niks nuttigs te vertellen hebt. ;w
Sowieso, ik had zeker in een webshop kunnen bestellen, maar er zijn andere factoren zoals een abbonement bij de MM welke ik graag neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
kuusj98 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:36:
[...]

Laten we het even omdraaien: jij kunt hier ook gewoon niet posten als je niks nuttigs te vertellen hebt. ;w
Sowieso, ik had zeker in een webshop kunnen bestellen, maar er zijn andere factoren zoals een abbonement bij de MM welke ik graag neem.
Abonnementjes zijn voor nerds. Gewoon kopen dat toestel en leuk sim-only abonnementje afsluiten bij Youfone ipv 2 jaar lang afgezet worden. Ik koop al jaren gewoon het toestel los. Scheelt uiteindelijk geld (en gezeik).

Als je dat allemaal niet kan; miep dan niet hier 24/7 dat het je allemaal niet lukt en zo baalt en niet langer kan wachten etc. etc. etc. }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Stevie_ schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:41:
[...]

Abonnementjes zijn voor nerds. Gewoon kopen dat toestel en leuk sim-only abonnementje afsluiten bij Youfone ipv 2 jaar lang afgezet worden. Ik koop al jaren gewoon het toestel los. Scheelt uiteindelijk geld (en gezeik).

Als je dat allemaal niet kan; miep dan niet hier 24/7 dat het je allemaal niet lukt en zo baalt en niet langer kan wachten etc. etc. etc. }:O }:O }:O
Ik heb normaal altijd prepaid gehad, en ben nog altijd geen fan van abbonementen, maar na een snel rekensommetje was ik van DIT abbonement wel overtuigt: 25 euro x 24 = 600 euro, toestel gratis dus niks extra's.
telefoon is dus 600-400 en dan blijft nog 200 euro over die je aan het abbonement hebt betaald, dat deelt men door 24 en dan kom je uit op 8,33~ Euro per maand aan het abbonement.

Geef jij mij maar eens een sim-only waar ik 1 GB data heb, en 200 minuten/SMS voor 8,33 euro. O-)

(Sowieso, niet iedereen van mijn leeftijd heeft zin om in een keer even 400 euro neer te leggen, dat snap je ook wel)

[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 30-11-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ekodeal heeft nu voorraad ( 24H). Wel 30 euro duurder.

[ Voor 15% gewijzigd door Ruffzz op 30-11-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht gewoon lekker nog even een weekje mensen. Ga iets leuks doen, kijk een filmpje, doe wat aan je studie. Dan is die week zo voorbij. Er was toch ook leven voor de N5? Dat heeft iedereen ook overleefd zo te zien. Het is nu sowieso weekend dus dan hoef je helemaal niets te verwachten van winkels/leveringen. De ene winkel krijgt er meer dan anderen, de een is sneller in de afhandeling dan de ander, sommige mensen hebben wel een abonnement en de ander niet, 4 weken in de wachtrij vs 1, zwart of wit.....er zijn legio redenen waarom de een hem heeft en de ander niet. Iedereen maakt elkaar hier gek met spookverhalen van winkelmedewerkertjes die van niets weten en maar iets roepen. Pak een biertje en relax, die phone is volgende week net zo mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:54:
Wacht gewoon lekker nog even een weekje mensen. Ga iets leuks doen, kijk een filmpje, doe wat aan je studie. Dan is die week zo voorbij. Er was toch ook leven voor de N5? Dat heeft iedereen ook overleefd zo te zien. Het is nu sowieso weekend dus dan hoef je helemaal niets te verwachten van winkels/leveringen. De ene winkel krijgt er meer dan anderen, de een is sneller in de afhandeling dan de ander, sommige mensen hebben wel een abonnement en de ander niet, 4 weken in de wachtrij vs 1, zwart of wit.....er zijn legio redenen waarom de een hem heeft en de ander niet. Iedereen maakt elkaar hier gek met spookverhalen van winkelmedewerkertjes die van niets weten en maar iets roepen. Pak een biertje en relax, die phone is volgende week net zo mooi!
Heb je gelijk in, en de nieuwe batch, dus de meeste kinderfoutjes zijn eruit! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:37
Mediamarkt Den Haag beweert dat ze woensdag komen, er ligt wel een demomodel daar overigens.
Ik had hem in mn handen en vond het eigenlijk maar een kuttelefoon in het echt, qua uiterlijk. Heb besloten dat ik blij ben dat ik hem gisteren mistte bij coolblue en ga voor een andere telefoon :P

[ Voor 51% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2013 15:06 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:54:
Hear hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Makkelijk schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:05:
Mediamarkt Den Haag beweert dat ze woensdag komen, er ligt wel een demomodel daar overigens.
Ik had hem in mn handen en vond het eigenlijk maar een kuttelefoon in het echt, qua uiterlijk. Heb besloten dat ik blij ben dat ik hem gisteren mistte bij coolblue en ga voor een andere telefoon :P
Wut? Ik vond het simplistische design net erg mooi! personal preference it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
kuusj98 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:15:
[...]

Wut? Ik vond het simplistische design net erg mooi! personal preference it is...
Ja, kan gebeuren he :P. Ik vond het in de praktijk té simpel. Het matte stond me niet zo aan. De LG G2 viel me juist weer erg positief op, op het gebied van uiterlijk en software. Die ga ik nu dus halen :)
Ik vind de looks van android 4.4 wel onovertroffen, maar goed, dat is ook wel weer customizable :P

[ Voor 10% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
kuusj98 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:15:
[...]

Volgens mediamarkt Utrecht (Hoog Catherijne) krijg ik 'm dinsdag in mn handjes gedrukt.. :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNymf schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:21:
[...]

Volgens mediamarkt Utrecht (Hoog Catherijne) krijg ik 'm dinsdag in mn handjes gedrukt.. :)
Hoe komen jullie aan die informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik vroeg aan een medewerker of ze ze toevallig alweer hadden en hij zei: 'Nee, er is veel vraag naar en we hebben ze maar 1 keer binnen gekregen. We krijgen aanstaande woensdag een grote levering'. De verkoper was zelf erg enthousiast over de telefoon dus hij zal het wel weten verwacht ik :P

[ Voor 19% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, snap er niks meer van :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal het eerste deel van de beruchte week 50 levering zijn. Niks vreemds toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:54
Ik ga morgen maar mooi eens even bij de MM in Eindhoven kijken of er wellicht eentje overschiet :) En anders komt ie bij de webshops ook snel weer of voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:21:
[...]

Ja, kan gebeuren he :P. Ik vond het in de praktijk té simpel. Het matte stond me niet zo aan. De LG G2 viel me juist weer erg positief op, op het gebied van uiterlijk en software. Die ga ik nu dus halen :)
Ik vind de looks van android 4.4 wel onovertroffen, maar goed, dat is ook wel weer customizable :P
Ja das puur smaak. Ik vond de G2 mooi maar juist het glimmende stond me niet aan. Dat matte is voor mij juist weer een plus. Ik hoef niet perse een skin maar kan me goed voorstellen dat dat voor andere mensen weer een pluspunt is. Maar G2 stond bij mij op 2, goeie phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Kwam ik toevallig tegen, zou er nog kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hoesje komt wel net binnen, mooi aanloopje dus...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, aan alleen een hoesje heb je niks hè :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:12:
Tja, aan alleen een hoesje heb je niks hè :p
Kan hem maar alvast hebben toch?! Ik hou wel van een aanloopje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:03

m-buurman

hmmm...coffee!!

Gisteren besteld bij Coolblue tijdens de 20 minuten dat hij op voorraad was en zojuist ontvangen. Lucky me :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:27:
Gisteren besteld bij Coolblue tijdens de 20 minuten dat hij op voorraad was en zojuist ontvangen. Lucky me :-)
Eerste indruk (ken)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff haha als je al die berichten nu leest duurt het wachten nog langer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
m-buurman schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:27:
Ik krijg automatisch een mail zodra hij op voorraad is, hoe kan het dan dat ik geen mail kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L14nnd3rR
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:45
Bitterlemon schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:02:
[...]

Ik krijg automatisch een mail zodra hij op voorraad is, hoe kan het dan dat ik geen mail kreeg?
Ik ook normaal een mail en sms, maar niets ontvangen. Waarschijnlijk waren ze gewoon te snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
L14nnd3rR schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:03:
[...]

Ik ook normaal een mail en sms, maar niets ontvangen. Waarschijnlijk waren ze gewoon te snel weg.
Mja, zodra er op de site staat dat hij op voorraad is, zou iedereen automatisch een mail moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Ook hier een exemplaar ontvangen van Belsimpel.

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn overal zo snel op, t heeft dan geen zin meer om een mail te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
MM Hengelo net gebeld. verkoper van de telefoon afdeling (Roy) weet nog niks meer -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contact tussen de support via telefoon en in de winkel zelf zit niet helemaal goed, heb ook ik meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:03

m-buurman

hmmm...coffee!!

Bitterlemon schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:02:
[...]

Kreeg ik ook niet, toevallig was er een oplettende Tweaker die de voorraad had gespot. De voorraad was ook zo snel weg dat een automatische mail geen zin gehad zou hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black-wr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01-2021
Dat mailtje had bij een vooraad van 10 tot 20 heel veel boze klanten opgeleverd. Het zou trouwens wel heel netjes zijn geweest als ze hun campagne zo ingericht hadden dat ze n=1 als max te informeren klanten hadden gezet en dat dan in een loop van 15 minuten, als voorraad na 15 min > 1 dan mail de volgende klant etc. Had je maar 20 mensen hoeven mailen, en netjes op volgorde van aanmelden de groep kunnen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis allemaal wat, nu zit er ook nog een lek in blijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:34:
Maar ja, of dat iemand wat interesseert? Het punt is, mensen die zoiets op hun telefoon krijgen hebben waarschijnlijk ook rare dingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black-wr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:34:
Gewoon een bug, het is niet dat je wat kan met het 'lek'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Miss toch te overwegen het toestel bij studentmobiel te bestellen. Enkel als ik m wil verlengen kost t toestel €73,- en als ik een nieuw abbo afsluit is t toestel gratis? Noemen ze dat klanten voordeel?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
black-wr schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:30:
Dat mailtje had bij een vooraad van 10 tot 20 heel veel boze klanten opgeleverd. Het zou trouwens wel heel netjes zijn geweest als ze hun campagne zo ingericht hadden dat ze n=1 als max te informeren klanten hadden gezet en dat dan in een loop van 15 minuten, als voorraad na 15 min > 1 dan mail de volgende klant etc. Had je maar 20 mensen hoeven mailen, en netjes op volgorde van aanmelden de groep kunnen afhandelen.
Inderdaad. Ik had hem ook besteld in de tijd dat hij zogenaamd weer op voorraad was, maar kreeg later een email dat hij toch niet genoeg op voorraad was. Bestelling dus geannuleerd (waarom laten ze die niet gewoon staan voor de volgende levering?) en nu wachten tot ik m'n geld terug heb...

Maar goed dat ze geen mailtje verzonden hadden, had inderdaad veel boze klanten opgeleverd.
Logitech1 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
Miss toch te overwegen het toestel bij studentmobiel te bestellen. Enkel als ik m wil verlengen kost t toestel €73,- en als ik een nieuw abbo afsluit is t toestel gratis? Noemen ze dat klanten voordeel?!?
Ja rare acties bij die telecom providers. Als ik mijn abonnement (1mbs...) wil verlengen ga ik 45 euro in de maand betalen, terwijl een nieuwe sim-only me misschien de helft kost (en 10x zo snel is, letterlijk).

[ Voor 22% gewijzigd door Goudstalen op 30-11-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
Ik denk dat je verkeerd kijkt. Welke provider? Tenzij ze een enorme actie hebben voor nieuwe klanten i verlengen altijd voordeliger. Maar wie weet, er gebeuren vreemdere dingen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tele2 heeft die acties (studentmobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:13:
Tele2 heeft die acties (studentmobiel)
Aaah, dat is ook wel een prijsvechter die marktaandeel wil winnen. Kan dat die het anders aanpakken. Ik blijf gewoon bij Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Bij mij gaat t om vodafone.

kosten p maamd verlengen 37
kosten p maand nieuw abb 39

2 x 24 = 48 minder bij verlengen

toestel kosten 73. 73 - 48 = €35 p jaar vordeliger uit bij verlengen. Daar zit t dus in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
kuusj98 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:03:
[...]

Kan normaal zijn, krijg je dit elke keer als je boot?
Vermeld wel altijd even waar je hem hebt uitgehaald, daar hebben wij als wachtende iets aan :)
was blijkbaar alleen de 1e keer...
Ik heb hem besteld bij Ekodeal, die hadden er weer een paar binnen gekregen maar waren allemaal al gereserveerd. Ik heb hem opgehaald waardoor ik hem meteen had.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 16:34
Hoe zit het met de garantie als ik een nexus 5 bij amazon uk bestel? Als iets mis is gewoon via lg belgie regelen of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

dirtybolle schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:42:
Hoe zit het met de garantie als ik een nexus 5 bij amazon uk bestel? Als iets mis is gewoon via lg belgie regelen of ?
Je hebt overal garantie in europa op het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
Thanks, dan wordt het een go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis bijna week 49, hopen op belletje. Anders nog 1 weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:10:
Tis bijna week 49, hopen op belletje. Anders nog 1 weekje.
Man man.... stop nu toch eens met jezelf constant druk te maken wanneer je je telefoon zult krijgen. Ga er van uit dat je hem binnen 3 weken krijgt, dan ben je des te gelukkiger wanneer je hem eerder mocht ontvangen. Zo zijn we ook af van je posts als "Ik wacht nog steeds" en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
glennl schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:59:
[...]

Man man.... stop nu toch eens met jezelf constant druk te maken wanneer je je telefoon zult krijgen. Ga er van uit dat je hem binnen 3 weken krijgt, dan ben je des te gelukkiger wanneer je hem eerder mocht ontvangen. Zo zijn we ook af van je posts als "Ik wacht nog steeds" en dergelijke...
40 van de 110 pagina's zijn gewoon posts van hem. Ik begrijp niet dat de moderators niet ingrijpen. Hell, ik durf te wedden dat ik een waarschuwing hiervoor krijg en zijn berichten gewoon blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

dirtybolle schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:42:
Volgens mij niet. Tijdje geleden heb ik de customer support gemaild over hoe het zit met garantie als ik de Nexus uit Amerika zou importeren. Dit was het antwoord:

"In antwoord op uw vraag of de LG E960 Nexus 5, als u deze LG mobiel in Amerika koopt ook support in Nederland krijgt van LG, delen wij u het volgende mede:

LG producten die niet in de Benelux zijn aangeschaft worden niet ondersteund door LG Nederland."

Dus bij LG Nederland krijg je alleen garantie op producten gekocht in de benelux, waarschijnlijk geldt in Belgie hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

2SC schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:33:
[...]

Volgens mij niet. Tijdje geleden heb ik de customer support gemaild over hoe het zit met garantie als ik de Nexus uit Amerika zou importeren. Dit was het antwoord:

"In antwoord op uw vraag of de LG E960 Nexus 5, als u deze LG mobiel in Amerika koopt ook support in Nederland krijgt van LG, delen wij u het volgende mede:

LG producten die niet in de Benelux zijn aangeschaft worden niet ondersteund door LG Nederland."

Dus bij LG Nederland krijg je alleen garantie op producten gekocht in de benelux, waarschijnlijk geldt in Belgie hetzelfde.
Nou, ik kan je het artikel niet meer linken, maar wat je in Europa koopt, heeft overal in Europa recht op garantie, ongeacht of je gekocht hebt in Polen en hem in Nederland laat repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:44:
[...]

Nou, ik kan je het artikel niet meer linken, maar wat je in Europa koopt, heeft overal in Europa recht op garantie, ongeacht of je gekocht hebt in Polen en hem in Nederland laat repareren.
Recht hebben is 1... recht krijgen een stuk lastiger.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:15:
[...]

Heb gekeken en ergens zag ik dat ze je 2 jaar garantie moet geven (.de tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Cyberpope schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:15:
[...]

Ja, zo kun je alles gaan bekijken 8)7
Ik schat, nog een week, en bijna iedereen heeft zijn toestel!
Moet wel eerlijk zeggen, ik heb er nog 0 op straat gezien, op school niemand en niemand die ik ken heeft een N5, misschien wat voor de volgende Nexus, marketing iets opschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:32:
[...]

Ja, zo kun je alles gaan bekijken 8)7
Ik schat, nog een week, en bijna iedereen heeft zijn toestel!
Moet wel eerlijk zeggen, ik heb er nog 0 op straat gezien, op school niemand en niemand die ik ken heeft een N5, misschien wat voor de volgende Nexus, marketing iets opschroeven.
Klopt, via de chat heb ik daar LG ook al over aangesproken en ze zeggen dat ze niet geleerd hebben van de fout met de Nexus 4... wat nu dus blijkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexus 5 heeft geen marketing nodig. De prijs moet laag blijven van de Nexus serie. Marketing prioriteit ligt bij het LG broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:37:
[...]

Klopt, via de chat heb ik daar LG ook al over aangesproken en ze zeggen dat ze niet geleerd hebben van de fout met de Nexus 4... wat nu dus blijkt 8)7
Lal, vind ik toch wel knap hoor, als je als LG zijnde er zelf achter komt dat je iets niet goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:27:
[...]

Lal, vind ik toch wel knap hoor, als je als LG zijnde er zelf achter komt dat je iets niet goed doet.
Ja, anders zouden ze toch dom zijn? NL heeft veel vraag en ze leveren niet, als je daar nog niet van leerd zijn ze echt wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag ontopic blijven en relevante informatie posten over importeren, levertijden en prijzen.
Geen slowchat meer aub.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Commentaar is prima, maar stuur dan een DM. En dan wel in fatsoenlijke bewoordingen.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 01-12-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Heb hem als bundel besteld (samen met een wireless charger) bij Coolblue en er staat dat ik hem morgen kan ophalen, maar ik geloof er weinig van. :+

Edit: heb inderdaad zojuist een mailtje ontvangen dat een product uit de bundel niet leverbaar is, maar gelukkig heb ik nu wel enige zekerheid dat het ook meteen naar de winkel verzonden wordt.

[ Voor 39% gewijzigd door Bitterlemon op 01-12-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij is nergens beschikbaar in NL/BE. Wel via Amazon (32 GB, goedkoper als een 16 GB hier...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:23:
[mbr]Commentaar is prima, maar stuur dan een DM. En dan wel in fatsoenlijke bewoordingen.[/]
Meneer RoD, ik heb je even een kristalheldere DM gestuurd want ik krijg hier grijze haren van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:03:
Ja, hij is nergens beschikbaar in NL/BE. Wel via Amazon (32 GB, goedkoper als een 16 GB hier...)
Levert Amazon wel in NL? Ik dacht namelijk van niet?
In de komende dagen zullen we het te weten komen, of de telefoon wel of niet in de MM komt, en of hij overal komt, of alleen op sommige plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
@kuusj98: ik heb vandaag de 16GB (329£) versie bij amazon uk besteld en hij kom gewoon naar belgie geleverd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:03:
Ik ga de mijne morgen gaan afhalen hier in België. Hij zou binnen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

dirtybolle schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:39:
@kuusj98: ik heb vandaag de 16GB (329£) versie bij amazon uk besteld en hij kom gewoon naar belgie geleverd worden!
Ok, goed om te weten! Daar hebben we weer iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me logisch, maar kan iemand bevestigen dat de nexus 5 bij amazon wel degelijk de europese versie is? D821 model met LTE: Bands: 1/3/5/7/8/20 dus ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:44:
[...]

Ok, goed om te weten! Daar hebben we weer iets aan.
Maar dan moet je wel het geld hebben, hlaas heb ik dat nou weer niet. Jammer dat je het niet kan afsluiten met een abonnement hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtybolle
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:54:
Het lijkt me logisch, maar kan iemand bevestigen dat de nexus 5 bij amazon wel degelijk de europese versie is? D821 model met LTE: Bands: 1/3/5/7/8/20 dus ..
Ik denk van wel, de product nummer is Item model number: LGD821.AGBRBK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:54:
[...]

Maar dan moet je wel het geld hebben, hlaas heb ik dat nou weer niet. Jammer dat je het niet kan afsluiten met een abonnement hahaha
Pas op, dadelijk komen de moderators weer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:10:
[...]

Pas op, dadelijk komen de moderators weer! _/-\o_
Lol, weet iemand of het mogelijk is om via amazon het naar NL te verzenden (vriend van me wil 32 GB kopen)
Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.