Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

*knip*
Trouwens, ik ben wel geintereseert in zo'n Qi charger, maar ga geen 80 euro neerleggen voor de officiële, doen exemplaartjes van DX van 15 euro het net zo goed?

[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 29-11-2013 15:09 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Nee, niet besteld. Zoals je paar post terug kan lezen, is mijn telefoon vandaag verzonden en al veel eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MauriX schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:22:
Nee, niet besteld. Zoals je paar post terug kan lezen, is mijn telefoon vandaag verzonden en al veel eerder besteld.
Dus jij hebt "geluk" gehad hem 2 weken voor 399 te bestellen bij Ekodeal...
Nou ja, in ieder geval goed nieuws voor iedereen die zit te wachten: veel langer kan het niet duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
Fijn.. Voorraad al weer weg bij Coolblue.. Naja 'gelukkig' is mijn bestelling bij saturn van 4 weken geleden nog steeds niet verzonden, terwijl ze destijds beloofden hem binnen 5 dagen te verzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik heb bewust niet geannuleerd, aangezien je dan weer ergens anders achter in de rij aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Shillen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:29:
Fijn.. Voorraad al weer weg bij Coolblue.. Naja 'gelukkig' is mijn bestelling bij saturn van 4 weken geleden nog steeds niet verzonden, terwijl ze destijds beloofden hem binnen 5 dagen te verzenden..
Haha ja bij mij ook, in de MM dan.
Ik sta op het punt abbo af te sluiten, zegt de mevrouw: "oh ik heb nog wel een exemplaar of 5 staan, even kijken"
Komt ze terug: "helaas issie er toch niet, dan moet u maar wachten eah?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:02
De_Remus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:05:
ook net besteld bij Coolblue!
thanks voor de tip!

hun mailinglijst werkt precies wel niet zo goed want heb er geen mail van gehad en was nochtans ingeschreven
Ik kreeg net een mail dat hij in voorraad was, de mijne heb ik al twee weken geleden besteld en in ontvangst genomen. Wat toen erg snel ging; Woensdag rond 16u besteld, donderdag om 12u in mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, MM lijkt wel overgeslagen te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:15
Ik zie hem niet meer voorradig bij coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 19:26

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Woei, heb hem bij PhoneMarket besteld, wel wat duurder, maar om ongeveer 14:00 besteld en net een bevestiging gehad dat deze is verzonden.

/edit: sorry zie dat hij hier nu ook uitverkocht is.

[ Voor 16% gewijzigd door BlackBurn op 29-11-2013 15:05 ]

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
prekz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:02:
Ik zie hem niet meer voorradig bij coolblue
Klopt, we zijn alweer te laat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Shillen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:03:
[...]

Klopt, we zijn alweer te laat ;(
Kunnen we weer 4 weken wachten, de voorraad status zal dan wel weer niet kloppen net als vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik was net in de winkel en zag de voorraad op het scherm van 3 naar 1 naar 2 naar 0 gaan :')
Maar we kwamen niet tot een gunstige prijs.Dus nog maar even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prekz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:06:
[...]

Kunnen we weer 4 weken wachten, de voorraad status zal dan wel weer niet kloppen net als vandaag
Niet zo negatief, dit was waarschijnlijk een eerste kleine levering of batch die ze konden krijgen. Wil niet zeggen dat er daarom meteen niks meer volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Zojuist een mail gehad van Belsimpel dat mijn pakket, met de N5, is ingepakt. Naar alle waarschijnlijkheid wordt hij dan vandaag nog verzonden.

In bestelling sinds 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ndsc schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:17:
Zojuist een mail gehad van Belsimpel dat mijn pakket, met de N5, is ingepakt. Naar alle waarschijnlijkheid wordt hij dan vandaag nog verzonden.

In bestelling sinds 7 november.
Dan lijkt het me duidelijk, de eerste leveringen zijn binnen bij veel retailers. MM gaat zeer waarschijnlijk via hun eigen distributiecentrum dus dat kan net iets langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
Had net de N5 bij Coolblue besteld maar kreeg een mail dat de voorraad toch al op was. Helaas, laat de order wel staan zodat ik de volgende levering niet weer buiten de boot val.

Edit: hij zei overigens ook dat ze verwachten het toestel eind december weer in voorraad te hebben... :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Goudstalen op 29-11-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Antwoord op mijn vraag of Belsimpel de N5 voorradig had:
Ja en uw toestel is zojuist verstuurd! U kunt deze morgen al in huis verwachten. Vanaf morgenochtend 8.00 uur kunt u de status van de levertijd via de trackingcode bekijken.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe toestel.
Ik heb inmiddels de track en trace code van PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:40:
Had net de N5 bij Coolblue besteld maar kreeg een mail dat de voorraad toch al op was. Helaas, laat de order wel staan zodat ik de volgende levering niet weer buiten de boot val.

Edit: hij zei overigens ook dat ze verwachten het toestel eind december weer in voorraad te hebben... :'(
Dus niet zoals aangegeven op de website half december, weer afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 13:44
kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:20:
[mbr]*knip*[/]
Trouwens, ik ben wel geintereseert in zo'n Qi charger, maar ga geen 80 euro neerleggen voor de officiële, doen exemplaartjes van DX van 15 euro het net zo goed?
Op ebay had ik er één besteld voor €16,-, ook uit China. Doet het prima met de nexus 7 2013. Over de levensduur kan ik natuurlijk niets zeggen. Stel ik moet elk jaar een nieuwe, dan ben ik nog steeds voordelig uit. Over 2 a 3 kan er wel weer een andere techniek zijn.

.... nu weer terug naar de nexus 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Fopstra schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:13:
[...]

Op ebay had ik er één besteld voor €16,-, ook uit China. Doet het prima met de nexus 7 2013. Over de levensduur kan ik natuurlijk niets zeggen. Stel ik moet elk jaar een nieuwe, dan ben ik nog steeds voordelig uit. Over 2 a 3 kan er wel weer een andere techniek zijn.

.... nu weer terug naar de nexus 5
Ok, dan weet ik dat ook weer.. *pakt de bankpas*
(Bedankt Mod, trouwens)

Als ik een telefoontje krijg dat ie der is zet ik het subiet op T.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnumix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04-2021
ndsc schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:50:
Antwoord op mijn vraag of Belsimpel de N5 voorradig had:

[...]

Ik heb inmiddels de track en trace code van PostNL.
Ik heb een half uur geleden gebeld met Belsimpel, en ook de 2 stuks voor mij zijn binnen en worden ingepakt. De orderstatus staat nog op "wachten op hardware". Weet iemand toevallig wat dit in houd? De medewerker vertelde via de telefoon dat het pakketje vandaag verzonden wordt, dus hem morgen binnen zou moeten hebben.

Hopen dan maar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, kan de MM in Eindhoven momenteel niet telefonisch bereiken. Heb gereserveerd maar er is nog geen belletje gekomen. Lijkt wel alsof MM word overgeslagen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prekz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:54:
[...]

Dus niet zoals aangegeven op de website half december, weer afwachten dus.
Dan gaan ze een hoop klanten verliezen...Nog eens 4 weken is teveel voor de meesten vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:48:
Nja, kan de MM in Eindhoven momenteel niet telefonisch bereiken. Heb gereserveerd maar er is nog geen belletje gekomen. Lijkt wel alsof MM word overgeslagen o.i.d.
Pas op, MM gaat via hun eigen distributiecentrum. Dat is een extra schakel. Daar kan het dus ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-08 17:11
Eindelijk, vandaag mail gehad van studentmobiel.nl dat mijn telefoon verzonden is!

Had 'm al op 7 november besteld, nu maar snel op zoek naar een hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens wel echt een zooitje! Dat megabedrijven als Google en LG zoveel moeite hebben om hun voorraden op orde te hebben. In een smartphone markt waar om elk procentje marktaandeel geknokt moet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roadking schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:56:
Eindelijk, vandaag mail gehad van studentmobiel.nl dat mijn telefoon verzonden is!

Had 'm al op 7 november besteld, nu maar snel op zoek naar een hoesje
Ik heb hem ook bij hun besteld, alleen 2 weken later. Zal nog wel FF duren dus... :) Hoesje is al wel onderweg uit VS, kijken hoe lang dat duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bij MM Zwolle geweest; uiteraard niets te halen en reserveren zou ik vooruitbetaling moeten doen.
Bovendien zij hij dat hij geen idee had wanneer ze zouden komen.
Dit plus hoe hij dit zei was genoeg voor mij.

Phone House verkoopt hem helemaal niet in de winkel.

Ik ga dit topic dus wel in de gaten houden en kijken waar hij op internet op voorraad komt en dan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet91 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:59:
Bij MM Zwolle geweest; uiteraard niets te halen en reserveren zou ik vooruitbetaling moeten doen.

Ik ga dit topic dus wel in de gaten houden en kijken waar hij op internet op voorraad komt en dan bestellen.
Online bestellen is vaak het beste. Medewerkers in winkels weten vaak van niks, online kan je je status vaak ook beter volgen en de KS weet vaak een stuk meer dus je kunt tweeten of mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Piet91 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:59:

Tja, het lijkt wel of MM actief opzoek gaat naar mensen die niks van hun vak weten, zo zie je maar al te vaak dat je een of andere netbook wordt aangeraden om BF3/4 op ultra te spelen. (Ik test het personeel wel eens op dit soort dingen :P)

Ik hoefde trouwens geen vooruitbetaling te doen? Misschien geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:05:
[...]

Tja, het lijkt wel of MM actief opzoek gaat naar mensen die niks van hun vak weten, zo zie je maar al te vaak dat je een of andere netbook wordt aangeraden om BF3/4 op ultra te spelen. (Ik test het personeel wel eens op dit soort dingen :P)

MM is volgens mij franchiseconcept, kan best dat beleid omtrent aanbetalingen per filiaal verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Op vrijdag 29 november 2013 hebben wij een voor u bestemde zending aan GLS overgedragen welke de aflevering zal verzorgen. De pakketbezorger van GLS zal deze zending op maandag 2 december 2013 bij u aanbieden. U kunt de zending online volgen op GLS Track & Trace.

Van Ekodeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nathank schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:38:
Op vrijdag 29 november 2013 hebben wij een voor u bestemde zending aan GLS overgedragen welke de aflevering zal verzorgen. De pakketbezorger van GLS zal deze zending op maandag 2 december 2013 bij u aanbieden. U kunt de zending online volgen op GLS Track & Trace.

Van Ekodeal.
Kan jij ook naar een ander topic verhuizen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:05:
[...]

dit voegt niks toe

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 29-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van GSMeasy.nl

"Naar aanleiding van uw bestelling met bovengenoemd ordernummer ontvangt u dit bericht. Wij hebben uw aanvraag voor een koerierslevering in goede orde ontvangen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze telefonische helpdesk via telefoonnummer 040 2353003, zodat wij de benodigde gegevens met u aan kunnen vullen en de afleverdatum en –tijd kunnen bevestigen."

*O* zouden ze maandag nog kunnen langskomen als ik maandagochtend bel? (als ze hem al binnen hebben natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:49:
Mailtje van GSMeasy.nl

"Naar aanleiding van uw bestelling met bovengenoemd ordernummer ontvangt u dit bericht. Wij hebben uw aanvraag voor een koerierslevering in goede orde ontvangen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze telefonische helpdesk via telefoonnummer 040 2353003, zodat wij de benodigde gegevens met u aan kunnen vullen en de afleverdatum en –tijd kunnen bevestigen."

*O* zouden ze maandag nog kunnen langskomen als ik maandagochtend bel? (als ze hem al binnen hebben natuurlijk)
Waarom nu niet bellen? Nu al dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:50:
[...]

Waarom nu niet bellen? Nu al dicht?
Klantenservice is al gesloten ja, ik lees het mailtje net pas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:51:
[...]

Klantenservice is al gesloten ja, ik lees het mailtje net pas. ;)
Hmmm, das pech. Morgen ook gesloten? Die wagens worden vaak erg vroeg geladen en gaan dan heel de dag de weg op. Ik raad je aan om een mailtje te sturen met de gevraagde info, wie weet leest iemand datop tijd. Maandag er nog achteraan bellen, dan kan je je kansen een beetje vergroten. En dan duimen maar.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28

Matis

Rubber Rocket

Zojuist een mailtje van Studentenmobiel, dat mijn Nexus 5 onderweg is. Natuurlijk heb ik mijn werk als afleveradres opgegeven :/
Nu maar hopen dat ik via mijnpakket het afleveradres tijdig kan veranderen. Nu kan het iig nog niet, omdat Postnl de 3S code nog niet slikt.

Edit; Hoesje en screenprotector heb ik al een week of twee binnen voorde N5.

[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 29-11-2013 18:05 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:04:
Zojuist een mailtje van Studentenmobiel, dat mijn Nexus 5 onderweg is. Natuurlijk heb ik mijn werk als afleveradres opgegeven :/
Nu maar hopen dat ik via mijnpakket het afleveradres tijdig kan veranderen. Nu kan het iig nog niet, omdat Postnl de 3S code nog niet slikt.

Edit; Hoesje en screenprotector heb ik al een week of twee binnen voorde N5.
Wanneer had jij besteld? Probeer mijn bestelling bij Studentmobiel beetje in te schatten...

Ik had wel met verlenging, dus ze zullen eerst sowieso nog mijn contract moeten afhandelen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:54:
[...]

Hmmm, das pech. Morgen ook gesloten? Die wagens worden vaak erg vroeg geladen en gaan dan heel de dag de weg op. Ik raad je aan om een mailtje te sturen met de gevraagde info, wie weet leest iemand datop tijd. Maandag er nog achteraan bellen, dan kan je je kansen een beetje vergroten. En dan duimen maar.... ;)
Alleen op werkdagen open inderdaad. En het probleem is dat ik niet precies weet wat voor gegevens ze nog van me nodig hebben. :P Dus ik ga maandagochtend maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:11:
[...]

Alleen op werkdagen open inderdaad. En het probleem is dat ik niet precies weet wat voor gegevens ze nog van me nodig hebben. :P Dus ik ga maandagochtend maar even bellen.
Ga uit van dinsdag, dan kan het alleen maar meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:06:
[...]

Wanneer had jij besteld? Probeer mijn bestelling bij Studentmobiel beetje in te schatten...

Ik had wel met verlenging, dus ze zullen eerst sowieso nog mijn contract moeten afhandelen
19 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik 3 dagen later. Wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik verzoek je te stoppen met het reageren op mijn bericht, je mag van best reageren, maar op een nuttige manier, ik ben van dit soort ongein niet gediend. Ik had een meer normale manier van communiceren verwacht op dit forum.

OT: Het lijkt of er hier en daar toch mensen hun bestelling gaan krijgen, mensen zoals ik die op de MM aan het wachten zijn kunnen langer wachten, omdat de pakketten eerst door hun eigen distributiecentrum heen moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Matis schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:04:
Kon dat maar. Ik wacht op dit moment op een pakket waarvan de postcode niet correct is opgegeven en track & trace dus naar compleet ander adres gaat. Je kan dan dus helemaal niks he, ook PostNl kan niks. Simpel bedrijf is het ook.

Je kan adres wijzigen met het 'niet-thuis' briefje die wordt afgeleverd als ze het pakket niet konden afleveren. Daar staat dan een code op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:34:
[...]

Kon dat maar. Ik wacht op dit moment op een pakket waarvan de postcode niet correct is opgegeven en track & trace dus naar compleet ander adres gaat. Je kan dan dus helemaal niks he, ook PostNl kan niks. Simpel bedrijf is het ook.

Je kan adres wijzigen met het 'niet-thuis' briefje die wordt afgeleverd als ze het pakket niet konden afleveren. Daar staat dan een code op....
En dan hopen dat ze op dat verkeerde adres niet doodleuk een krabbel zetten en het aannemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Zou het zin hebben om naar een phonehouse in een makro te rijden?? Of gewoon lekker afwachten.
Neig naar het laten.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:46:
Zou het zin hebben om naar een phonehouse in een makro te rijden?? Of gewoon lekker afwachten.
Neig naar het laten.
Wachten, ph doet volgens mij de N5 alleen online (op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 19:29
Phonehouse in de Makro Groningen vanochtend nog gesproken: zouden vandaag niks binnen krijgen. Op zaterdag krijgen ze nooit iets binnen zei hij. Ik zou ook zeggen, blijf lekker thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:36:
[...]

En dan hopen dat ze op dat verkeerde adres niet doodleuk een krabbel zetten en het aannemen
Ghehe, ik zit ook aardig te stressen hier :) Als de pakketbezorger een beetje slim is dan ziet hij ook wel dat de straatnaam niet klopt. Pakket is €1600,- waard. Leuk geintje joh, als een verzender zo'n foutje maakt :P
Gelukkig moet je inklaringskosten betalen over het pakket, vermoed dat je dat niet zo snel doet als je naam niet op het pakket staat.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:59:
[...]

Ik heb hem ook bij hun besteld, alleen 2 weken later. Zal nog wel FF duren dus... :) Hoesje is al wel onderweg uit VS, kijken hoe lang dat duurt.
Spigen hoesje toevallig daar wacht ik namelijk ook nog op (2stuks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:49:
[...]

Spigen hoesje toevallig daar wacht ik namelijk ook nog op (2stuks)
Nee, diztronic. Veel goeds over gehoord en zeer goed geprijsd. Spigen kan ook in NL besteld worden, had die als 2e keus

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:49:
[...]

Ghehe, ik zit ook aardig te stressen hier :) Als de pakketbezorger een beetje slim is dan ziet hij ook wel dat de straatnaam niet klopt. Pakket is €1600,- waard. Leuk geintje joh, als een verzender zo'n foutje maakt :P
Gelukkig moet je inklaringskosten betalen over het pakket, vermoed dat je dat niet zo snel doet als je naam niet op het pakket staat.... :P
Tja, als je echt op safe wil spelen kan je het beste even opzoeken welk tel nummer er op dat adres geregistreerd staat en ze ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Bij the Phone house laten inschrijven en MM Enschede, Gewoon afwachten. Mag mijn abbo toch verlengen dus zit nog te dubben om eerst een iphone 5 te nemen en die gewoon te verkopen voor 500 oi. Dan nexus van dat geld halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poligono
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 15:23
Iemand bericht gekregen van bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook verzonden vanuit EkoDeal. Is maandag op m'n werk binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga lekker voor week 50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik heb op dit moment een reservering uitstaan bij de mediamarkt in rijswijk voor een zwarte Nexus 5 16GB. Omdat ik er zelf een vandaag heb kunnen bemachtigen via coolblue heb ik deze reservering niet meer nodig. Ik sta als 3e in de wachtlijst bij het filiaal en heb al een aanbetaling gedaan van 99 euro. Ik kan de reservering natuurlijk annuleren maar als ik een tweaker er blij mee kan maken dan hoor ik het graag! Totaalprijs van de telefoon bij de mediamarkt wordt trouwens 405 euro (399 + thuiskopieheffing).

sorry als ik dit hier niet mag posten :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, nog geen bericht gekregen van Bol.com. De mevrouw die ik vandaag nog had gesproken kende het toestel helaas niet. Daarbij kon ze mij ook niet vertellen wanneer het toestel er wel zou zijn. Hopelijk is week 50 voor iedereen raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Mijn nexus is dus aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuntman
  • Laatst online: 21-11-2023
Zijn er Tweakers welke in week 46 de Nexus 5, 32GB versie hebben besteld via de Duits Play Store?
Zo ja, jullie al enig update ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:32
CedricD schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:09:
Via mijn werk:
Geen voorraad bij de 2 invoerders.
Leverbaar vanaf 29/11/2013
Was vandaag niet binnen. Kan morgen zijn maar zeker maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Waar heb je hem besteld als ik zo vrij mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Eindhoven heeft niks binnengekregen vandaag :(
Studentmobiel en Coolblue wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:16:
[...]

Waar heb je hem besteld als ik zo vrij mag zijn?
http://michielsmedia.be/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel balen, Studentmobiel en Coolblue krijgen hem wel en groothandels zoals mediamarkt niet, snap niets meer van LG. En het is ook nog eens zo dat mediamarkt meer dingen verkoopt van LG... je zou dan toch zeggen dat je voorrang kreeg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:31:
Wel balen, Studentmobiel en Coolblue krijgen hem wel en groothandels zoals mediamarkt niet, snap niets meer van LG. En het is ook nog eens zo dat mediamarkt meer dingen verkoopt van LG... je zou dan toch zeggen dat je voorrang kreeg ofzo?
Krijgen ze 99% zeker op dezelfde datum, maar MM heeft distributiecentrum en daar gaat op dit moment dus een heel weekend overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:35:
[...]

Krijgen ze 99% zeker op dezelfde datum, maar MM heeft distributiecentrum en daar gaat op dit moment dus een heel weekend overheen.
Inderdaad, waarschijnlijk gaan de MM / Saturn bestellingen allemaal maandag de deur uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:35:
[...]

Huh, MM Utrecht geeft namelijk aan dat ie pas na 3-4 weken komt via Twitter :o

Hier:
@Twanvanl LG heeft een vergissing gemaakt in de populariteit van het toestel, dus bij ons komt hij over ongeveer 3-4 wkn binnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Stevie_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:34:

Gelukkig wonen we in een klein dorp, waar de postbode mijn naam (her)kent en weet dat hij mijn pakketten in het weekend bij mij thuis af kan geven en door de weeks bij mij op de zaak.

Nu maar hopen dat er geen zaterdaghulpje de pakketten rondbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap nog steeds niet van die distributiecentrums...? Worden ze daar eerst naartoe gebracht en dan pas naar de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:46:
Snap nog steeds niet van die distributiecentrums...? Worden ze daar eerst naartoe gebracht en dan pas naar de winkels?
MediaMarkt heeft een algemeen distributiecentrum in Nederland, en van daaruit worden de exemplaren weer verdeelt over de MM vestigingen.
Het werkt zeg maar als de Plus die een bestelling doet bij distributiecentrum in een regio, Plus A en B doen bestelling bij distributiecentrum, distributiecentrum doet masterbestelling bij leverancier en zo krijg jij uiteindelijk je chips uit je lokale Plus.

Waar de duck blijft mijn N5, they better it have soon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:37
Te suf voor woorden dat die mailing van coolblue het dus kennelijk niet doet

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:58:
[...]

MediaMarkt heeft een algemeen distributiecentrum in Nederland, en van daaruit worden de exemplaren weer verdeelt over de MM vestigingen.
Het werkt zeg maar als de Plus die een bestelling doet bij distributiecentrum in een regio, Plus A en B doen bestelling bij distributiecentrum, distributiecentrum doet masterbestelling bij leverancier en zo krijg jij uiteindelijk je chips uit je lokale Plus.

Dus er is een grote kans dat er elke MM een stuk of 5 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:18:
[...]

Dus er is een grote kans dat er elke MM een stuk of 5 krijgt?
Uhm, nee.
Als CoolBlue er 10 krijgt, zou de MM er in totaal 1000 moeten krijgen(getal uit de lucht gegrepen) en de rest van Europa moet ook nog.
Ik denk dat de MM'ten in de grotere steden zoals Eindhoven en Maastricht enz. er wel meer kunnen krijgen dan kleinere vestigingen.
Ik denk dat ze eerst al eens alle preorders voltrekken en als ze dan nog wat overhebben dan liggen er hooguit 2 in de winkel.

Ik blijf de hoop houden, gewoon die zooi platbombarderen met mails en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:58:
[...]

Ehm, nee.

Mediamarkt word gewoon geleverd vanuit de verschillende distri's zoals elke andere winkel, mediamarkt/saturn is juist decentraal geregeld. unlike een BCC, die inderdaad wel een centraal magazijn hebben. Producten gaan dus rechtstreeks van de distri naar de individuele vestiging / webshop. Just to clear things up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pre-orders, zijn dat reserveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

thijszor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:25:
[...]

Ehm, nee.

Mediamarkt word gewoon geleverd vanuit de verschillende distri's zoals elke andere winkel, mediamarkt/saturn is juist decentraal geregeld. unlike een BCC, die inderdaad wel een centraal magazijn hebben. Producten gaan dus rechtstreeks van de distri naar de individuele vestiging / webshop. Just to clear things up :)
Ik heb anders van 3 verschillende bronnen gehoord dat het gebeurt zoals ik het beschrijf, bronnen zijn onder andere: oom die in de hogere functies van LG werkt, mediamarkt inkoopgast die ik persoonlijk ken, en ook nog van een medewerker. Het is in dit topic trouwens ook al eens gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:28:
[...]

Ik heb anders van 3 verschillende bronnen gehoord dat het gebeurt zoals ik het beschrijf, bronnen zijn onder andere: oom die in de hogere functies van LG werkt, mediamarkt inkoopgast die ik persoonlijk ken, en ook nog van een medewerker. Het is in dit topic trouwens ook al eens gezegt.
Oké, dus je kunt af en toe meer informatie geven dan...?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:26:
Ja, in dit geval wel, telefoon is dan wel uit, maar als ie nergens te krijgen issie dus eigenlijk nog niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:30:
[...]

Ja, in dit geval wel, telefoon is dan wel uit, maar als ie nergens te krijgen issie dus eigenlijk nog niet te koop.
Ik heb er vorige week donderdag een gereserveerd in Eindhoven en aangezien dat een grote stad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:30:
[...]

1 vraag:
Zo ja, ik heb er vorige week donderdag een gereserveerd in Eindhoven en aangezien dat een grote stad is...
Ik heb hem 2 weken geleden gereserveert, dus ik zou voorang moeten hebben op iemand die hem gisteren heeft gereseveert, maar dat is theorie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:31:
[...]

Ik heb hem 2 weken geleden gereserveert, dus ik zou voorang moeten hebben op iemand die hem gisteren heeft gereseveert, maar dat is theorie..
Ik heb het over vorige week, dus niet gisteren.
Tevens toen ik vroeg hoeveel reserveringen er toen waren, met mij erbij waren er 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:30:
[...]

Oké, dus je kunt af en toe meer informatie geven dan...?
Haha ja dat is dus juist het probleem, ik zeg al alles wat ik te horen krijg, oom kan me niet aan een komen, omdat ze dus echt gewoon OP zijn, volgens hem heeft LG dit wel geweten maar toch een beetje de fabrieken ingehouden om ervoor te zorgen dat iedereen het: "als ie uitverkocht is moet iedereen hem wel willen" effect heeft. Maar LG heeft zich hier toch een beetje in verekend zoals nu blijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:32:
[...]

Ik heb het over vorige week, dus niet gisteren.
Tevens toen ik vroeg hoeveel reserveringen er toen waren, met mij erbij waren er 3.
Dat was een voorbeeld wat in de practijk zou kunnen gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:35:
[...]

Dat was een voorbeeld wat in de practijk zou kunnen gebeuren :)
Oké, dacht al. Maar ja, 3 reserveringen lijkt het me niet echt heel moeilijk... maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:28:
[...]

Geloof me, er is geen centraal magazijn. Wellicht dat hij het webshop magazijn bedoeld, dat kan natuurlijk, maar niks anders. Bestellingen vanuit vestigingen worden rechtstreeks bij de distributeur geplaatst. Techdata of dergelijke toko. Mediamarkt/Saturn heeft een gezamelijke holding die soms inkoopt voor de vestigingen, maar ook die plaatsen het gewoon keurig bij de distri/fabrikant en laten 't rechtstreeks naar de vestigingen toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nu dus iemand of ik kans heb dat ik hem morgen/maandag kan ophalen (was in MM Eindhoven 3e (zwarte) reservering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:38:
Weet nu dus iemand of ik kans heb dat ik hem morgen/maandag kan ophalen (was in MM Eindhoven 3e (zwarte) reservering).
Ik geef het een 50/50 kans, dat enkele webshops hem nu slijten voor 15% meer komt gewoon doordat ze ze van onze oosterburen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:39:
[...]

Ik geef het een 50/50 kans, dat enkele webshops hem nu slijten voor 15% meer komt gewoon doordat ze ze van onze oosterburen halen.
Studentmobiel en Coolblue heb ik persoonlijk (via DM) gesproken en bevestigen dat het via de officiële LG dealer is gekomen (dus niet van een of ander buitenlands zaakje).
Op hoop van zege...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:41:
[...]

Studentmobiel en Coolblue heb ik persoonlijk (via DM) gesproken en bevestigen dat het via de officiële LG dealer is gekomen (dus niet van een of ander buitenlands zaakje).
Op hoop van zege...
Ja ok, dat vergroot onze kansen dan wel weer.
Ik heb iig mijn hardcase en poepgoedkoop velletje binnen (bij elkaar 7,50) dus mocht ie maandag komen hoef ik geen zorg te hebben over eventuele krassen die erop zouden kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop morgen meer te horen van media markt wel leuk trouwens om te merken dat als je belt het aan de medewerker ligt welk verhaal je krijgt de ene zegt misschien morgen anders begin volgende week. Had daarvoor al gemaild dat antwoord was dat LG ze niet heeft en ze geen idee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:44:
[...]

Ja ok, dat vergroot onze kansen dan wel weer.
Ik heb iig mijn hardcase en poepgoedkoop velletje binnen (bij elkaar 7,50) dus mocht ie maandag komen hoef ik geen zorg te hebben over eventuele krassen die erop zouden kunnen komen.
Bij MM ga ik meteen zon LG quickcase kopen, lijkt me wel handig.
Denk, omdat Eindhoven toch een grote stad is (de grootste van de provincie NB) en er maar 3 reserveringen zijn ofzo, dat er wel wat geleverd wordt. Hoop iig wel dat het z.s.m. komt, die van nu (de SII) is half dood.
Heb op zich ook wel zin om GTA SA te spelen op een Full HD scherm ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er bij MM eigenlijk geleverd op zaterdag? iemand die dat toevallig weet.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Héél soms volgens mij, niet vaak i.i.g. hoop dan dat ik m maandag kan ophalen in EHV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:49:
Héél soms volgens mij, niet vaak i.i.g. hoop dan dat ik m maandag kan ophalen in EHV.
Dat wordt dus hopen tegen beter weten in ;) hoop idd ook in de loop van volgende week mijn nexus te kunnen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:55:
[...]

Dat wordt dus hopen tegen beter weten in ;) hoop idd ook in de loop van volgende week mijn nexus te kunnen afhalen.
Heb je gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja afgelopen maandag gedaan. maar volgens mij stonden er niet veel mensen op de lijst.zeker weten doe ik het niet want die verkoper wou er niks over los laten.
Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.