Verwijderd

Net een zwarte besteld op GSMwijzer.nl (de goedkoopste icm Vodafone abbo) maar nog geen reactie over levering.

Ik hoop op volgende week. Kan dan mijn Droid Razr XT910 verkopen.
En dan eindelijk een telefoon met een goede camera, snelheid en een goed scherm die ook nog eens snel zijn updates krijgt!

Week 50... i can't wait!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
En dan hopen dat je geen bug hebt in het toestel he ;-) Ghehehehehehe.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
ik ben blij dat ik t toestel relatief snel heb besteld. Succes met wachten jongens ;)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
Naar mijn mening doe je er verstandig aan om bij verschillende Saturn / Mediamarkt vestigingen aan te kloppen en laten reserveren. Dan wordt je vanzelf gebeld met het bericht dat ze binnen zijn gekomen. Veel webshops doen dat niet en geven alleen een indicatie aan waar je ook niets mee kunt (behalve F5en ;))

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Verkoper bij MM rijswijk wist mij te melden dat hij totaal geen idee heeft wanneer er weer wat binnenkomt, dat er 10 mensen in bestelling staan (waaronder ik) en dat het allemaal aan LG ligt omdat heel Nederland te kampen heeft met tekorten. Dus ik zou in ieder geval ook niet zo stevig vasthouden aan het week 50 verhaal...

• black-wr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01-2021
Maar het probleem is toch niet beperkt tot NL of DLD, het is sowieso EU, en volgens mij zelfs een beetje US. Dus waar lopen we over te emmeren. Het ding is gewoon op, dat consumenten toeleveranciers dat niet handig communiceren (op een enkeling na die na een paar keer door de mand gegaan te zijn toegeven dat het pas eind dit jaar wordt), is jammer. Maar het probleem ligt zoals eerder vermeld bij de producent, en daarna de B2B leverancier.

Verwijderd

tobitronics schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:55:
Verkoper bij MM rijswijk wist mij te melden dat hij totaal geen idee heeft wanneer er weer wat binnenkomt, dat er 10 mensen in bestelling staan (waaronder ik) en dat het allemaal aan LG ligt omdat heel Nederland te kampen heeft met tekorten. Dus ik zou in ieder geval ook niet zo stevig vasthouden aan het week 50 verhaal...
LG geeft zelf aan week 50, ze zullen het zelf toch wel weten mag ik hopen. Dat ze een kleine marge aanhouden en er misschien al wat leveringen eerder (week 49) kunnen plaatsvinden zou eventueel mooi meegenomen zijn maar daar zou ik mijn hoop niet op vestigen. LG weet uiteraard al lang dat ie in heel Nederland uitverkocht is en heeft op basis van alle bestellingen week 50 opgegeven. Het gaat in totaal waarschijnlijk om relatief kleine (voor LG) aantallen die ze makkelijk kunnen leveren in die periode.

Gewoon uit gaan van week 50 zoals in de meeste gevallen officieel is gecommuniceerd. Spookverhalen van MM-medewerkers die zich baseren op geruchten of eigen vermoedens zijn juist het meest onbetrouwbaar en zorgen alleen maar voor verwarring. Daarbij is de wens de vader van de gedachten en wil iedereen het liefst de geruchten over week 49 geloven.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Stevie_ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:54:
Ik volg dit topic een klein beetje omdat ik vorige week een Nexus had gekocht (was gewoon op voorraad bij een winkel) maar vervolgens moest ik de telefoon weer inleveren omdat deze een bug had. En nu is die uiteraard overal uitverkocht.

Anywaaayy, Kuusj98; je zit jezelf echt zo op te vreten over deze telefoon! Feit blijft dat je de telefoon makkelijk had kunnen scoren als je 2 maanden geleden al wist dat je hem wou. Ik erger me namelijk enorm aan je ongeduld. En vooral je Nederlandse schrijfvaardigheid. Die van mij is ook niet al te best, maar dingen als "ik houdt" en Maandag (waarom die hoofdletter echt?!). Je wilt spelletjes gaan spelen tijdens natuurkunde & scheikunde, maar blijf alsjeblieft je aandacht houden bij de les Nederlands ;-).

Overigens, de voorraad indicatie van Saturn vorige week was onbekend. Er werd voor me neus met LG gebeld en de verkoper vond het nieuws zelf ook behoorlijk teleurstellend. Ik houd er rekening mee dat ik de telefoon net voor Kerst binnen heb ;-) (en beter doe jij dat ook Kuusje98).

Tevens vermoed ik dat het zeer verstandig is om niet te gaan wachten maar alvast ergens een order te plaatsen. De telefoons worden 'verdeeld' onder de winkels, de grotere winkels zullen vast meer reserveringen krijgen maar uiteindelijk ook meer toestellen (reken zelf je kans maar uit).
Excuses, ik type nogal vaak op mijn iPad...
Ik heb trouwens al bij 3 winkels een order lopen, en ga dalijk even naar de MM Maastricht om te vragen hoe het op dit moment zit.
Maandag met een hoofdletter is trouwens iets van de autocorrect van de iPad, daar kan ik niet veel aan doen, zelfde met "dt" enz. Misschien toch maar die autocorrect uitzetten, als ik mijn posts terugkijk zie ik inderdaat baggere spelling welke ik echt niet zo bedoelt heb.

Ik zal het zeur niveau iets verlagen vanaf nu. Maar toch...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ok, ik heb iemand kunnen overtuigen om de Nexus 5 te nemen. Maar nu nog zien te krijgen.

Als ik de laatste pagina's lees van dit topic is de Nexus momenteel eigenlijk nergens te verkrijgen?
Wat is momenteel aan te raden dan? Bij een Media Markt bestellen of online ergens.

Sorry, ik ben momenteel de laatste zoveel pagina's aan het lezen maar de informatie die je over je heen krijgt is enorm...

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door wasco op 28-11-2013 16:15 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

• Kuusj

Kuusj

Piet91 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:58:
Ok, ik heb iemand kunnen overtuigen om de Nexus 5 te nemen. Maar nu nog zien te krijgen.

Als ik de laatste pagina's lees van dit topic is de Nexus momenteel eigenlijk nergens te verkrijgen?
Wat is momenteel aan te raden dan? Bij een Media Markt bestellen of online ergens.

Sorry, ik ben momenteel de laatste zoveel pagina's aan het lezen maar de informatie die je over je heen krijgt is enorm...
Ik snap dat je in de war raakt...
Het beste is momenteel naar 2/3 MediaMarkten rijden, daar reserveren, en afwachten, ofwel hetzelfde als ik heb gedaan.

BTW, dat Ekodeal gebeuren lijkt me geen zuivere koffie, niks geen keurmerken, baggere beoordelingen, en waar de positieven ongeveer allemaal door de eigenaar zijn gemaakt...

Sowieso zou je het als oplichterij kunnen beschouwen, "haha wij hebben hem lekker en de rest van de winkels niet, dat geeft me het recht de prijs met 31 euro exc. verzendkosten te verhogen!" 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Kuusj op 28-11-2013 16:28 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:12

SeatRider

Hips don't lie

tobitronics schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:55:
Ik ben blij dat ik vorige week vrijdag na een tip hier gelezen te hebben naar MM Rijswijk ben gegaan en daar zo ongeveer de laatste witte Nx5 kon bemachtigen :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Kuusj

Kuusj

SeatRider schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:26:
[...]

Ik ben blij dat ik vorige week vrijdag na een tip hier gelezen te hebben naar MM Rijswijk ben gegaan en daar zo ongeveer de laatste witte Nx5 kon bemachtigen :)
Tja, bij een heel aantal MM hadden ze niet eens een showmodel, in Maastricht wel, heerlen niet, en over de grens ook niet.
Dat is eigenlijk ook de doorslag geweest om de Nexus te pakken, toestel vind ik gewoon fijn :)

Verwijderd

Hebben jullie het toestal al in handen gehad voordat jullie een bestelling hebben gedaan?

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:38
kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:30:
[...]

Tja, bij een heel aantal MM hadden ze niet eens een showmodel, in Maastricht wel, heerlen niet, en over de grens ook niet.
Dat is eigenlijk ook de doorslag geweest om de Nexus te pakken, toestel vind ik gewoon fijn :)
In MM Heerlen hadden ze wel een showmodel, het was een witte Nexus 5.
Alleen had ik deze voor het laatst 2 weken geleden gezien en daarna niet meer.

• Kuusj

Kuusj

DieGozerDaar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:43:
[...]

In MM Heerlen hadden ze wel een showmodel, het was een witte Nexus 5.
Alleen had ik deze voor het laatst 2 weken geleden gezien en daarna niet meer.
Ik ben er vorige week donderdag geweest en toen was er geen meer, nou ja.. Zal wel een of andere mee hebben genomen voor 599 euro 8)7

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:38
kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:48:
[...]

Ik ben er vorige week donderdag geweest en toen was er geen meer, nou ja.. Zal wel een of andere mee hebben genomen voor 599 euro 8)7
Op de prijskaartje stond 469 euro, maar toen ik ze vroeg waarom het niet net als op hun site 400 was wilden ze het wel aan me verkopen voor 400.
Maar ik wilde geen witte dus bleef die maar achter voor een andere.

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:43:
Hebben jullie het toestal al in handen gehad voordat jullie een bestelling hebben gedaan?
Jazeker, ik ga absoluut geen telefoon waar ik 2 jaar mee moet doen bestellen zonder dat ik weet of ik em wel echt wil.

Maar ik kan je verzekeren, als je van een lower end model af komt, en ik noem GS3 ook low end puur door de hoeveelheid lag waar dat ding last van heeft, zit je altijd goed!

• Kuusj

Kuusj

DieGozerDaar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:51:
[...]

Op de prijskaartje stond 469 euro, maar toen ik ze vroeg waarom het niet net als op hun site 400 was wilden ze het wel aan me verkopen voor 400.
Maar ik wilde geen witte dus bleef die maar achter voor een andere.
Tjeh, is toch eigenlijk corrupte zooi, als ze zogenaamd populair zijn kunnen ze de prijzen met 15% omhoog gooien.
Ik vind het al belachelijk dat wij hier in Europa zulke premium prijs voor dat ding moeten betalen, dollarprijs = europrijs in de ogen van veel bedrijven, nu komen hier ook wel hier en daar wat belastingkjes bij, maar dat kan toch geen 150 euro zijn? :X

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
[...]

Jazeker, ik ga absoluut geen telefoon waar ik 2 jaar mee moet doen bestellen zonder dat ik weet of ik em wel echt wil.

Maar ik kan je verzekeren, als je van een lower end model af komt, en ik noem GS3 ook low end puur door de hoeveelheid lag waar dat ding last van heeft, zit je altijd goed!
Ik heb nu nog een Samsung Galaxy S plus i9001 :')
Maar dat ding voelt enorm plasticachtig aan en loopt continu vast. Dus minder kan het niet worden. Maar voor mij wel een reden om van Samsung af te stappen. Te karig materiaalgebruik en verschrikkelijk design. Onverwoestbaar, dat dan weer wel...

Nu twijfel ik nog tussen de HTC One Mini en de Nexus 5. Voor mij wel weer bijna 50e duurder. Maar het besturingssysteem op de HTC spreekt mij niet echt aan. Daarnaast denk ik met de Nexus langer kan doen ivm updates :)

Zijn er trouwens al bumpers/covers die interessant zijn (ebay?) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 16:58 ]

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
[...]

Een GS3 noem jij low-end?................zucht.

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:56:
[...]

Maar dat ding voelt enorm plasticachtig aan en loopt continu vast. Dus minder kan het niet worden. Maar voor mij wel een reden om van Samsung af te stappen. Te karig materiaalgebruik en verschrikkelijk design. Onverwoestbaar, dat dan weer wel...

Nu twijfel ik nog tussen de HTC One Mini en de Nexus 5. Voor mij wel weer bijna 50e duurder. Maar het besturingssysteem op de HTC spreekt mij niet echt aan. Daarnaast denk ik met de Nexus langer kan doen ivm updates :)

Zijn er trouwens al bumpers/covers die interessant zijn (ebay?) :P
Ik ben gewoon een niet zo'n grote fan van Samsung, iedereen meent dat de Galaxy je-van-het is, wat het totaal niet is, hands on met de S4 is mij echt heel erg tegengevallen, snelheid is bagger, plastic is bagger, amoled is ronduit verschrikkelijk en die skin....

Ik heb voor nu een supergoedkope beschermkap gekocht en een beschermvelletje van 2,50 welke ik tijdelijk ga gebruiken, dat wordt vervangen door het veel duurdere Spigen.

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:55:
[...]
Tjeh, is toch eigenlijk corrupte zooi, als ze zogenaamd populair zijn kunnen ze de prijzen met 15% omhoog gooien.
Ik vind het al belachelijk dat wij hier in Europa zulke premium prijs voor dat ding moeten betalen, dollarprijs = europrijs in de ogen van veel bedrijven, nu komen hier ook wel hier en daar wat belastingkjes bij, maar dat kan toch geen 150 euro zijn? :X
Jaja we weten het nu wel, je zou stoppen met dat gezeur weet je nog.

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:59:
[...]

Een GS3 noem jij low-end?................zucht.
In vergelijking met de N5 wel ja.
Misschien is de SoC niet low end, maar de zware skin die SS eroverheen legt maakt het apparaat een stuk slomer dan het eigenlijk is :)

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:02:
[...]

Jaja we weten het nu wel, je zou stoppen met dat gezeur weet je nog.
Het was een opmerking welke een vraag omvat, geen gezeur dus.
Mocht je mijn opmerking welke trouwens wel een feit is niet waarderen, dan reageer er alsjeblieft niet op.
(Je zou zelf ook eens wat langer over dingen kunnen nadenken, inplaats van maar te reageren terwijl je waarschijnlijk niet eens erbij hebt nagedacht)

Ik bekijk dingen graag op een rationele manier, niet op de manier die je met de paplepel word gevoerd, als ik het raar vind dat ik hier meer dan 100 euro meer voor een telefoon kan betalen dan in USA is dat mijn opvatting over iets, inplaats van mijn opmerkingen af te schepen zou je het mij ook gerust kunnen uitleggen. Ik weet immers niet alles op deze wereld.

[ Voor 26% gewijzigd door Kuusj op 28-11-2013 17:08 ]

Verwijderd

[...]

Er zit hier inderdaad een hogere BTW op het product en er komen de nodige invoerrechten bij kijken.

Daarnaast zijn er allerlei EU-regels die het voor Europese bedrijven/ketens moeilijk/onmogelijk maakt het spul zelf vanuit bijv. de VS te importeren, het is aan de fabrikant om te bepalen hoe ze hun spul hier in de markt zetten en tegen welke prijs. Fabrikanten maken daar uiteraard mooi gebruik van door de producten voor een hogere prijs aan te bieden, de winkel zal daarnaast zijn winstmarge ook willen behouden en doet nog een procent of 10 a 15 bovenop de prijs. Tel dit allemaal bij elkaar op en de prijs is inderdaad een stuk hoger!

Verwijderd

[...]

Wat is daar mis mee. Kwestie van vraag en aanbod. Leuk is het misschien niet. Maar het is niet meer dan logisch. :)

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:07:
[...]

Er zit hier inderdaad een hogere BTW op het product en er komen de nodige invoerrechten bij kijken.

Daarnaast zijn er allerlei EU-regels die het voor Europese bedrijven/ketens moeilijk/onmogelijk maakt het spul zelf vanuit bijv. de VS te importeren, het is aan de fabrikant om te bepalen hoe ze hun spul hier in de markt zetten en tegen welke prijs. Fabrikanten maken daar uiteraard mooi gebruik van door de producten voor een hogere prijs aan te bieden, de winkel zal daarnaast zijn winstmarge ook willen behouden en doet nog een procent of 10 a 15 bovenop de prijs. Tel dit allemaal bij elkaar op en de prijs is inderdaad een stuk hoger!
Bedankt, daar heb ik wat aan!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

• Piet91
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:22:
Ik snap dat je in de war raakt...
Het beste is momenteel naar 2/3 MediaMarkten rijden, daar reserveren, en afwachten, ofwel hetzelfde als ik heb gedaan.
Oke, zoiets maar doen dan inderdaad.
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:56:
hehe, zij heeft die ook. :P Wat een verschil met telefoons van nu zoals m'n eigen HTC ONE maar ook de Nexus. Ook zij is hier niet meer blij mee.

Verwijderd

Piet91 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:
[...]

[...]

hehe, zij heeft die ook. :P Wat een verschil met telefoons van nu zoals m'n eigen HTC ONE maar ook de Nexus. Ook zij is hier niet meer blij mee.
Wie is 'zij'? En waar is zij niet meer blij mee?

• Piet91
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:16:
[...]

Wie is 'zij'? En waar is zij niet meer blij mee?
Degene voor wie de telefoon is. Een vrouw-figuur.

En dezelfde S plus valt vaak uit en geloof ik nog wel meer problemen.

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd

Piet91 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:18:
[...]

Degene voor wie de telefoon is. Een vrouw-figuur.

En dezelfde S plus valt vaak uit en geloof ik nog wel meer problemen.
Ah helder.
En tsja meer problemen:
- Nauwelijks gps ontvangst
- Enorme echo bij het bellen
- Beroerde ontvangst
- Geen android updates
enz enz:')

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
True schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
Van de 6 reserveringen in Hengelo zijn er minstens 3 van Tweakers dus? :D
4 :)

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Heb je hem vandaag gereserveerd of? hebben ze jou misschien dan nog meer kunen vertellen betreft de lever datum?

• MauriX
Wk 50, maar heb ook een bestelling via Ekodeal lopen, zij zeggen volgende week te verzenden. Ff afwachten.

• Logitech1
MauriX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:06:
Wk 50, maar heb ook een bestelling via Ekodeal lopen, zij zeggen volgende week te verzenden. Ff afwachten.
Net nog weer gebeld met MM Enschede, Daar is het niet mogelijk hem telefonisch te reserveren terwijl dit mij wel gelukt is bij de MM in Hengelo. Ook daar durfden ze niets te zeggen. Helaas :'(

Verwijderd

MM Eindhoven heeft mij zelf gisteren nog zelf gebeld, zij zeiden week 50, kon eerder worden, maar die kans was zéér klein.

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Whoohoo, ik kreeg net een mail van de Franse Play Store dat mijn Nexus 5 32GB Black verstuurd is naar mijn Franse tussenpersoon. *O*

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
NjitsSs schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:53:
Whoohoo, ik kreeg net een mail van de Franse Play Store dat mijn Nexus 5 32GB Black verstuurd is naar mijn Franse tussenpersoon. *O*
Wanneer besteld? Ik dacht dat de nieuwe lading daar ook pas op 11 december toekomt. :?

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
glennl schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:57:
[...]

Wanneer besteld? Ik dacht dat de nieuwe lading daar ook pas op 11 december toekomt. :?
Ik had 'm besteld op 6 november, en eerst hadden ze me inderdaad gezegd dat hij pas op 11 december zou komen.
Ik vond echter net volgende mail in m'n mailbox:
Merci.
Bonne nouvelle ! Votre commande Google Play a été expédiée.
*Doet nog altijd een vreugdedansje*

Edit: :'( Volgens UPS gaat het pakketje vanuit Eindhoven (amper 20km van hier) naar het zuiden van Frankrijk, om daar doorgestuurd te worden naar hier :'(

[ Voor 13% gewijzigd door NjitsSs op 28-11-2013 21:35 ]

Verwijderd

Pff, waarom krijgt opeens iedereen hem eerder... wanneer je ook contact met LG opneemt zeggen ze dat het in Europa week 50 blijft :s

Verwijderd

Hoop nog altijd morgen gebeld te worden door de MM in Zwolle, anders zelf maar is bellen. Verwacht het eigenlijk niet zal ook allemaal wel week 50 worden.

• Kuusj

Kuusj

NjitsSs schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:00:
[...]

Ik had 'm besteld op 6 november, en eerst hadden ze me inderdaad gezegd dat hij pas op 11 december zou komen.
Ik vond echter net volgende mail in m'n mailbox:

[...]

*Doet nog altijd een vreugdedansje*

Edit: :'( Volgens UPS gaat het pakketje vanuit Eindhoven (amper 20km van hier) naar het zuiden van Frankrijk, om daar doorgestuurd te worden naar hier :'(
@ je edit: dat noemen ze dus efficiënt :P

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Logitech1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:08:
[...]

Net nog weer gebeld met MM Enschede, Daar is het niet mogelijk hem telefonisch te reserveren terwijl dit mij wel gelukt is bij de MM in Hengelo. Ook daar durfden ze niets te zeggen. Helaas :'(
Waarom bij de MM in Enschede? Bij de Phonehouse in Enschede bespaar je €10. Je krijgt hem even snel binnen als bij de MM .

• poligono
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 15:23
kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:19:
[...]

Excuses, ik type nogal vaak op mijn iPad...
Ik heb trouwens al bij 3 winkels een order lopen, en ga dalijk even naar de MM Maastricht om te vragen hoe het op dit moment zit.
Maandag met een hoofdletter is trouwens iets van de autocorrect van de iPad, daar kan ik niet veel aan doen, zelfde met "dt" enz. Misschien toch maar die autocorrect uitzetten, als ik mijn posts terugkijk zie ik inderdaat baggere spelling welke ik echt niet zo bedoelt heb.

Ik zal het zeur niveau iets verlagen vanaf nu. Maar toch...
Laat je niet kisten kerel!!! Die stevie moest nou eenmaal zijn lang opgekropte frustraties kwijt. En als hij zijn eigen zo'n geweldige taalkundige vindt, moet hij maar eens zijn eigen tekst terug lezen!

Dit is een typisch voorbeeld van oudhollands gezeik!!

8)7

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:27:
[...]

[...]

Nog een vraag; als je hier en daar reserveert; dan kun je toch nog wel zonder enig gedoe je order annuleren?

(Als bij MM #1 hij bijvoorbeeld binnen is maar je hebt ook bij MM #2 en Phone House een reservering lopen)

• Logitech1
October schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:41:
[...]

Waarom bij de MM in Enschede? Bij de Phonehouse in Enschede bespaar je €10. Je krijgt hem even snel binnen als bij de MM .
DAFUQ? Ik ben bij the Phone house geweest, medewerker aangesproken en vervolgens te horen gekregen : Nexus 5? van LG bedoel je toch? Nee die krijgen we niet in ons assortiment?

Verwijderd

Haha, ik heb 1 order lopen en is gewoon bij MM Eindhoven, had hem eerst ook bij Studentmobiel staan maar die heb ik maar geannuleerd. En inderdaad, als je hem besteld hebt bij een MM kun je, als je hem af kunt komen halen, hem alsnog annuleren. Of eerder, maar dan moet je wel langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Gisteravond mijn abonnement online verlengd bij de Phone House. Bij alle Vodafone-abonnementen 50% korting op de toestelprijs.
Dus nu 137 euro betalen voor het toestel en 32 euro per maand bij een 1-jarig contract met onbeperkt bellen en SMSen en 2GB data :)
Dat komt overeen met het toestel los kopen en dan 10 euro per maand betalen voor het abonnement, dat ook nog eens 1-jarig is! Goeie deal, lijkt me :)

Deze actie geldt het hele weekend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:22
Vodafone Red categorie A bedoel je? Dat is toch 34 euro per maand 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:45
EEE-lover schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:37:
Vodafone Red categorie A bedoel je? Dat is toch 34 euro per maand 1 jaar?
Denk dat hij dit abonnement bedoeld:

Link naar pdashop - (scroll naar beneden)

Toestelprijzen komen niet overeen met die van Phonehouse, zonder actie zou Pdashop goedkoper zijn. Klinkt alsof ik dit weekend maar even langs de Phonehouse ga :) Meestal heeft de Phonehouse in de Makro een betere voorraad dan de reguliere winkels omdat de meeste mensen vergeten dat deze er is. Dit was in ieder geval vorig jaar zo bij mijn Lumia 920.

[ Voor 12% gewijzigd door stimmits op 29-11-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Ik zie 't al, verschil zit in verlengen - nieuw contract. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nexus 5 nog ergens te vinden in Nederland? Toevallig ergens dicht tegen de grens met belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:25:
[...]

DAFUQ? Ik ben bij the Phone house geweest, medewerker aangesproken en vervolgens te horen gekregen : Nexus 5? van LG bedoel je toch? Nee die krijgen we niet in ons assortiment?
Bij Phonehouse staat ie al weken op de site en kan je hem gewoon bestellen. Pas op met teveel naar winkelmedewerkers te luisteren, die weten het vaak ook gewoon niet. Lees hier alleen al het forum eens door, bij 10 verschillende MM roepen ze iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:57:
Is de nexus 5 nog ergens te vinden in Nederland? Toevallig ergens dicht tegen de grens met belgie?
Nog ff geduld hebben (dikke week). Momenteel zijn er misschien een paar losse toestellen die ronddolen in het land maar dat is hetzelfde als een stukje vlees in een piranhatank gooien, daar wil je je ook niet in mengen. Reserveer/bestel hem dus ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten duurt dan altijd lang he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van je weekend genieten, even niet meer F5en hier, en er ook niet meer aan denken tot volgende week. Dan gaat de tijd al een stuk sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
poligono schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:58:
[...]

Laat je niet kisten kerel!!! Die stevie moest nou eenmaal zijn lang opgekropte frustraties kwijt. En als hij zijn eigen zo'n geweldige taalkundige vindt, moet hij maar eens zijn eigen tekst terug lezen!

Dit is een typisch voorbeeld van oudhollands gezeik!!

8)7
Haha, volgens mij ben jij meer Hollander dan ik met deze reactie. Ik zie alleen maar uitgetypte frustraties afsluitend met een hoofdletter om het extra hard te schreeuwen en dan roepen dat ik opgekropte frustraties heb? Hilarisch dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:28:
[...]

Haha, volgens mij ben jij meer Hollander dan ik met deze reactie. Ik zie alleen maar uitgetypte frustraties afsluitend met een hoofdletter om het extra hard te schreeuwen en dan roepen dat ik opgekropte frustraties heb? Hilarisch dude :)
Mensen, dit is een forum over de Nexus 5, geen kinderspeeltuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ontopic blijven graag :)

Heb je geen ontopic nieuws te melden of vragen, post het dan niet ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met haast, phonemarket.nl bevestigd inderdaad dat ze op voorraad zijn.
Je betaald wel 50 euro meer.

edit. verduidelijking

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:49:
Voor de mensen met haast, phonemarket.nl bevestigd inderdaad dat ze nieuw op voorraad zijn.
Dat geeft aan dat er in ieder geval weer wat spul binnenkomt...hopelijk bij andere retailers ook. Al blijf ik gewoon uit gaan van week 50

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 29-11-2013 12:02 . Reden: +haakje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mailtje gehad van EkoDeal dat mijn telefoon verzonden is. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:06:
Ik heb net een mailtje gehad van EkoDeal dat mijn telefoon verzonden is. Ben benieuwd!
Zelfde hier! Awesome, ik rekende al op week 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treganz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:15:
[...]

Zelfde hier! Awesome, ik rekende al op week 50 :P
Wederom bewijs dat er waarschijnlijk nieuwe ladingen aan het binnenkomen zijn. Gefeliciteerd in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09-2024
En nu ook hopen op een telefoontje van de MM! In ieder geval mooi dst er weer wat toestellen onderweg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timn89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:17:
En nu ook hopen op een telefoontje van de MM! In ieder geval mooi dst er weer wat toestellen onderweg zijn!
Denk dat het na het weekend gaat versnellen. Vandaag is Black Friday in de VS, daar zal de afgelopen tijd wel wat productiecapaciteit en opslag voor zijn gereserveerd. Het feit dat er toestellen verstuurd worden lijkt me een indicatie dat er mondjesmaat weer geleverd wordt. Hou week 50 aan maar met wat geluk is het week 49. In dat geval kan je dus alleen maar positief verrast worden en dat is heel wat leuker dan frustraties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:49:
Voor de mensen met haast, phonemarket.nl bevestigd inderdaad dat ze in nieuwstaat op voorraad zijn.

edit. verduidelijking
Als iets in nieuwstaat is, betekend dus eigenlijk dat het 2e hands is?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Boertje1991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:49:
Gisteravond mijn abonnement online verlengd bij de Phone House. Bij alle Vodafone-abonnementen 50% korting op de toestelprijs.
Dus nu 137 euro betalen voor het toestel en 32 euro per maand bij een 1-jarig contract met onbeperkt bellen en SMSen en 2GB data :)
Dat komt overeen met het toestel los kopen en dan 10 euro per maand betalen voor het abonnement, dat ook nog eens 1-jarig is! Goeie deal, lijkt me :)

Deze actie geldt het hele weekend nog.
Dit wilde ik ook doen, alleen vervalt deze actie na zondag. Als de telefoon er dan niet is gaat het niet door. Het contract moet gekoppeld worden aan een IMEI nummer (volgens de PH dude aan de telefoon).

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Slasher schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:38:
Als iets in nieuwstaat is, betekend dus eigenlijk dat het 2e hands is?
Nieuwstaat betekent als nieuw. Kortom: dat kan beide zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:15:
[...]

Van je weekend genieten, even niet meer F5en hier, en er ook niet meer aan denken tot volgende week. Dan gaat de tijd al een stuk sneller. :)
Nou, school zit beetje in de weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pprs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:
[...]

Nieuwstaat betekent als nieuw. Kortom: dat kan beide zijn.
Sorry voor de onduidelijkheid, ik bedoel dat ze gewoon nieuw zijn, en dat het dus niet gaat om teruggestuurde modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, echt klote dat je moet wachten hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
kuusj98 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:22:
[...]

BTW, dat Ekodeal gebeuren lijkt me geen zuivere koffie, niks geen keurmerken, baggere beoordelingen, en waar de positieven ongeveer allemaal door de eigenaar zijn gemaakt...
Verschrikkelijke zeikerd ben je! Ekodeal heeft zojuist mijn telefoon verzonden. Maandag binnen.
1,5 wk later dan gepland, maar wel 2 weken eerder dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Volgens mij als je via de website van Phonehouse besteld telt de actie sowieso, of de telefoon nou dit weekend geleverd kan worden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Deaken schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:
[...]

Dit wilde ik ook doen, alleen vervalt deze actie na zondag. Als de telefoon er dan niet is gaat het niet door. Het contract moet gekoppeld worden aan een IMEI nummer (volgens de PH dude aan de telefoon).
Dus The Phone House heeft de Nexus in de aanbieding, maar niet op voorraad (op nexus 5 pagina wordt de actie duidelijk vermeld). En tegen de tijd dat de Nexus weer op voorraad is, is de actie afgelopen. Nogal een kromme actie.

Heb overigens de Nexus i.c.m. deze actie wel besteld en alvast betaald. Afwachten dus of the Phone House hier nog op terugkomt.

-edit- Ik zie bij de actievoorwaarden idd dat de actie alleen geldig is op toestellen welke voorradig zijn in de winkel. Over bestellen via de website wordt niks vermeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Laatst online: 23-06 17:11
MauriX schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:14:
[...]

Verschrikkelijke zeikerd ben je! Ekodeal heeft zojuist mijn telefoon verzonden. Maandag binnen.
Weet je zeker dat ze maandag binnenkomen?
Post NL bezorgd toch ook op zaterdag? En dan zouden we hem morgen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even in Groningen wezen rondkijken. Nergens te krijgen. Maar bij de Saturn hadden ze wel een (wit) showmodel om even mee te spelen. Ziet er goed uit moet ik zeggen. Pas wk 52 krijgen zij weer een nieuwe levering en op de prijs valt niet te onderhandelen (met uitzondering van het regelen van een gratis hoesje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen besteld bij PhoneMarket.nl, zojuist verzonden.
Als het goed is morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf is dit opeens man, allemaal week 48/49 en ik moet tot week 50 wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
questarey schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:20:
[...]

Weet je zeker dat ze maandag binnenkomen?
Post NL bezorgd toch ook op zaterdag? En dan zouden we hem morgen hebben..
POSTNL bezorgd idd morgen ook. GLS (waarmee hij waarschijnlijk wordt verstuurd), bezorg pas maandag.
Nog geen track n trace ontvangen trouwens. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:
Wtf is dit opeens man, allemaal week 48/49 en ik moet tot week 50 wachten...
Volgens mij halen die bedrijfjes de telefoons gewoon uit het buitenland.. ik zou gewoon even wachten op een goedkopere telefoon die voor de NL markt bedoeld was :)

[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 29-11-2013 13:38 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Laatst online: 23-06 17:11
MauriX schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:
[...]

POSTNL bezorgd idd morgen ook. GLS (waarmee hij waarschijnlijk wordt verstuurd), bezorg pas maandag.
Nog geen track n trace ontvangen trouwens. Jij wel?
ah dat is jammer.. ik wil hem morgen :(
Nee ik heb ook nog geen T&T.. die verwacht ik vanavond ergens dan? Weet niet hoe GLS dat doet, maar bij post NL is de T&T vanaf 20:00 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net beschikbaar geworden via smartphoneshop.be >> net besteld en maandag in huis ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Op voorraad bij Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

EEE-lover schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:14:
Volgens mij als je via de website van Phonehouse besteld telt de actie sowieso, of de telefoon nou dit weekend geleverd kan worden of niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:16:
[...]

Dus The Phone House heeft de Nexus in de aanbieding, maar niet op voorraad (op nexus 5 pagina wordt de actie duidelijk vermeld). En tegen de tijd dat de Nexus weer op voorraad is, is de actie afgelopen. Nogal een kromme actie.

Heb overigens de Nexus i.c.m. deze actie wel besteld en alvast betaald. Afwachten dus of the Phone House hier nog op terugkomt.

-edit- Ik zie bij de actievoorwaarden idd dat de actie alleen geldig is op toestellen welke voorradig zijn in de winkel. Over bestellen via de website wordt niks vermeld.
Dus via internet gaat het wel werken denken jullie? Dan weet ik wel wat ik ga doen dit weekend. Mag vanaf vandaag verlengen bij Vodafone dus.....

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

m-buurman

hmmm...coffee!!

Hop! besteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:28
thanks!! besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-01 11:45
Bedankt voor de tip! Hopelijk heb ik hem morgen binnen :)
Benieuwd hoeveel voorraad ze hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:47:
Net beschikbaar geworden via smartphoneshop.be >> net besteld en maandag in huis ^^
Thx, maandag pik ik hem op bij coolblue lochristi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
ook net besteld bij Coolblue!
thanks voor de tip!

hun mailinglijst werkt precies wel niet zo goed want heb er geen mail van gehad en was nochtans ingeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

m-buurman

hmmm...coffee!!

De_Remus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:05:
ook net besteld bij Coolblue!
thanks voor de tip!

hun mailinglijst werkt precies wel niet zo goed want heb er geen mail van gehad en was nochtans ingeschreven
Ik denk dat dat bewust is om piekbelasting van hun website te voorkomen..kan me er iets bij voorstellen gezien dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit- toch niet

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MauriX schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:14:
[...]

Lees jij wel winkelreviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Zeker een stuk of 10 retourtjes die ze wilden slijten :+

[/onrustzaaien]

[ Voor 5% gewijzigd door The Deaken op 29-11-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
Dank u!

Had me ingeschreven om een mail bij voorraad te krijgen, maar niet gehad.

Heb hem maar snel even besteld, kan niet wachten, begin me goed te ergeren aan mijn huidige mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Zo de mijne staat inmiddels klaar om ingepakt te worden bij Coolblue :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Doe voortaan even normaal.

[ Voor 100% gewijzigd door RoD op 29-11-2013 15:09 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.