Whahahaha inderdaad ja, heb ik hier ook dus ook of ''dan pak je toch een andere telefoon, maakt het nou wat uit welke telefoon je hebt?''kuusj98 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
[...]
We zullen zien, ik kan het iig niet lang meer uithouden..
Heb ik ook nog hier van die 'debielen' rondlopen die mij constant zeggen: "oh dan wacht je toch even een week of 5"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ontplof.
Tja, dat zeggen ze ook wel, ok, ik moet ze wel gelijk geven dat 400 euro voor een telefoon veel is, maar dan kan ik wel weer even mee vooruit.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:02:
[...]
Whahahaha inderdaad ja, heb ik hier ook dus ook of ''dan pak je toch een andere telefoon, maakt het nou wat uit welke telefoon je hebt?''
Als ik dan een nieuwe videokaart van 300 euro koop maakt het ze niet zo heel veel uit

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Denk trouwens dat t m niet word vandaag, nog 4 uur en 10 minuten open die MM.kuusj98 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:07:
[...]
Tja, dat zeggen ze ook wel, ok, ik moet ze wel gelijk geven dat 400 euro voor een telefoon veel is, maar dan kan ik wel weer even mee vooruit.
Als ik dan een nieuwe videokaart van 300 euro koop maakt het ze niet zo heel veel uit
Na lang wachten en twijfelen ben ik maar op zoek gegaan naar een Nexus 5 via marktplaats -_-
Zojuist een Nexus 5 16GB NLD versie opgehaald. Eindelijk uit mijn lijden verlost ;p
Zojuist een Nexus 5 16GB NLD versie opgehaald. Eindelijk uit mijn lijden verlost ;p
Ik had al Zaandam, Alkmaar en Utrecht afgelopen op zoek naar een Nexus totdat vandaag op V&A er eentje kwam. Mede-tweaker die hem gisteren had gekocht en toch niet content was. Hoef ik dit topic niet meer de hele tijd te F5-en, ik heb nog wel een reserering staan bij Saturn Utrecht (1e in de rij) dus wil het wel even laten weten hier als ik wat van ze hoor.
Verwijderd
mail gestuurd met de vraag wanneer er vanuit LG ten vroegste wordt verstuurd naar Benelux dit was het antwoord :
Geachte heer,
Dank u voor uw interesse in onze Nexus 5. De nieuwe lichting bestemd voor de Benelux wordt in week 50 van dit jaar verwacht.
Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.
Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux Sales B.V.
Pierre-Hendrik Kruijer
Customer Service Representative
Geachte heer,
Dank u voor uw interesse in onze Nexus 5. De nieuwe lichting bestemd voor de Benelux wordt in week 50 van dit jaar verwacht.
Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.
Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux Sales B.V.
Pierre-Hendrik Kruijer
Customer Service Representative
Verwijderd
Ja, MM ook uitgesteld tot week 50. Denk dat ik toch even LG G2 ga halen, hier word ik niet goed van.
Verwijderd
wat ik mij dan afvraag waarom krijgt saturn dan wel 18 november demomodellen binnen en zeggen ze dat ze 10 dagen later wel reserveringen aan kunnen voor 28 november...
Of ze hebben zich niet goed geïnformeerd of ze weten het maar al te goed en proberen toch zoveel mogelijk klanten al te laten reserveren en betalen ...
Of ze hebben zich niet goed geïnformeerd of ze weten het maar al te goed en proberen toch zoveel mogelijk klanten al te laten reserveren en betalen ...
Verwijderd
als ik dat had geweten had ik hem beter bij coolblue besteld.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:12:
Het zijn allemaal leugens, alles word week 50, klaar.
Betere service na verkoop
Verwijderd
Ja, als ik het had geweten, had ik wel de G2 besteld... mag nu niet meer van me vader '' je moet maar wachtenVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:14:
[...]
als ik dat had geweten had ik hem beter bij coolblue besteld.
Betere service na verkoop
Ik heb mijn witte 32gb uit Duitsland vanmiddag ook eindelijk ontvangen! Ging prima dankzij de prima uitleg in dit topic. ( waarvoor dank) Via proxy, neteller icm Duits (bezorg)adres. Het duurde al met al een kleine 2 weken, maar dat is sneller dan nu in NL ;-) Tot in andere topic!
Verwijderd
Gsmwijzer.be heeft mij al talloze keren voorgelogen dat ik mijn nexus de volende week zou krijgen maar telkens als ik het toen vroeg was het alweer uitgesteld naar de volgende week. Nu zeggen ze opnieuw dat ik hem begin volgende week zal ontvangen
Hier zie ik dan dat de eerste levering pas over 2weken is in de benelux. Ben erg aan het twijfelen voor mijn order daar te annuleren wegens de leugens + slechte service, ze brengen mij bv totaal niet op de hoogte als de levering is vertraagd.
Kan ik wel mijn order annuleren indien ik hem samen met een abbo heb gekocht?
Hier zie ik dan dat de eerste levering pas over 2weken is in de benelux. Ben erg aan het twijfelen voor mijn order daar te annuleren wegens de leugens + slechte service, ze brengen mij bv totaal niet op de hoogte als de levering is vertraagd.
Verwijderd
Ik denk dat het een combinatie is van slechte service en verwarring/miscommunicatie tussen LG en retailers. Ik zou gewoon uit gaan van week 50, dat is via meerdere verschillende bronnen gecommuniceerd en dat plukken ze niet uit de lucht. Ik stap uit de leverdata-flipperkast en reken gewoon op week 50.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:43:
Gsmwijzer.be heeft mij al talloze keren voorgelogen dat ik mijn nexus de volende week zou krijgen maar telkens als ik het toen vroeg was het alweer uitgesteld naar de volgende week. Nu zeggen ze opnieuw dat ik hem begin volgende week zal ontvangen
Ik heb eerder in een dergelijke situatie gezeten, destijds bij mijn huidige HTC one X en later bij de Nexus 7. Waren steeds niet beschikbaar, slechte communicatie over wanneer hij zou komen, etc. Uiteindelijk gaat het maar om 2 weekjes... Je opvreten en meegaan in de verontwaardiging (mede op forums) is dan verleidelijk maar het maakt het alleen maar erger. Zet een kruisje op je kalender in week 50, stop met F5-en op forums en probeer het ff te vergeten. Dan gaat de tijd een stuk sneller en de N5 wordt er echt niet minder top om. Ik heb me er destijds ook bij neergelegd en achteraf vroeg ik me af waarom ik me zo druk maakte om een weekje of 2. Wil je die N5 echt zo graag, dan kan dit er nog wel van af, zie het gewoon als iets langere voorpret
En als je abonnement/contract al is ingegaan is het (haast) onmogelijk om dit te annuleren.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 22:36 ]
Ik zei eerder al dat het week 50 zou worden, maar toen moest ik volgens velen met bewijzen komen.

[ Voor 87% gewijzigd door NotSoSteady op 25-11-2013 22:53 ]
Hier staat wel het één en ander aan informatie. Al weet ik niet of de Belgische wet overeenkomt.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:43:
Gisteren bij MM in Arnhem besteld, zwart kregen ze er nog 3 van binnen (stonden al 6 gereserveerd) dus ben gegaan voor een witte. Daarvan krijgen ze er volgende week 5 van binnen waarvan dus nu 1 voor mij.
Verwijderd
Ik heb het toestel op 7 nov. besteld incl. verlenging op GSMeasy.nl, zojuist dit mailtje van hen gekregen:
"Beste klant,
U heeft onlangs op GSMEasy.nl een bestelling van een LG Nexus 5 geplaatst. Uw bestelling is helaas nog niet afgehandeld aangezien het toestel erg slecht leverbaar is. Op onze site hebben we vermeld dat we uw toestel 9 december weer verwachten. We hebben zojuist te horen gekregen dat we volgende week dinsdag 3 december al een plukje binnen gaan krijgen. En uw toestel zit daar bij!
Als u gekozen heeft voor een postlevering zullen we u op de hoogte houden per mail en u een 3s track en trace code sturen zodra we het toestel versturen. Heeft u gekozen voor een koerierslevering, bellen we u direct op zodra deze binnen is, om met u een afleverafspraak in te plannen.
We houden u op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Team GsmEasy.nl"
Ik ben benieuwd.
"Beste klant,
U heeft onlangs op GSMEasy.nl een bestelling van een LG Nexus 5 geplaatst. Uw bestelling is helaas nog niet afgehandeld aangezien het toestel erg slecht leverbaar is. Op onze site hebben we vermeld dat we uw toestel 9 december weer verwachten. We hebben zojuist te horen gekregen dat we volgende week dinsdag 3 december al een plukje binnen gaan krijgen. En uw toestel zit daar bij!
Als u gekozen heeft voor een postlevering zullen we u op de hoogte houden per mail en u een 3s track en trace code sturen zodra we het toestel versturen. Heeft u gekozen voor een koerierslevering, bellen we u direct op zodra deze binnen is, om met u een afleverafspraak in te plannen.
Met vriendelijke groet,
Team GsmEasy.nl"
Ik ben benieuwd.
Betekend dit dat iedereen ze op 3 december krijgt?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:52:
Ik heb het toestel op 7 nov. besteld incl. verlenging op GSMeasy.nl, zojuist dit mailtje van hen gekregen:
"Beste klant,
Met vriendelijke groet,
Team GsmEasy.nl"
Ik ben benieuwd.
Nog maar en kop koffie dan...
Nu beginnen mijn ouders het zelfs te begrijpen dat dit niet normaal is, als het me niet om het Tele2 abbo ging, had ik allang de G2 in huis gehad, betere camera, toch wat beter afgewerkt enz voor maar 30 euro meer...
Zou mooi zijn, toch weer een weekje eerder. Ik wilde hem gister avond bestellen, kwam ik er achter dat ze hem nergens meer hebben 
Hopelijk komt er weer snel een levering. Kan ik hem ook bestellen.
Maar ach, ze hebben allebei hun voor en nadelen. De G2 heeft weer een betere batterijduur. Maar ik vindt de interface dan weer erg lelijk.
Ja, maar wel met shitty LG software. En niet verzekerd van de nieuwste updates.kuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:56:
[...]
Betekend dit dat iedereen ze op 3 december krijgt?
Nog maar en kop koffie dan...
Nu beginnen mijn ouders het zelfs te begrijpen dat dit niet normaal is, als het me niet om het Tele2 abbo ging, had ik allang de G2 in huis gehad, betere camera, toch wat beter afgewerkt enz voor maar 30 euro meer...
Maar ach, ze hebben allebei hun voor en nadelen. De G2 heeft weer een betere batterijduur. Maar ik vindt de interface dan weer erg lelijk.
[ Voor 61% gewijzigd door Goudstalen op 26-11-2013 14:58 ]
Jaja klopt, maar mijn huidige mobiel loopt echt op zijn laatste poten, dus veel langer de tijd heb ik nietDGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:56:
Zou mooi zijn, toch weer een weekje eerder. Ik wilde hem gister avond bestellen, kwam ik er achter dat ze hem nergens meer hebben
[...]
Ja, maar wel met shitty LG software. En niet verzekerd van de nieuwste updates.
Verwijderd
Mensen, het is niet leuk om te wachten op iets dat je graag wilt maar het is nu eenmaal zoals het is. Waarom de G2 nemen? Tenzij je de N5 niet hebt gekozen vanwege de telefoon maar vanwege de prijs, anders is het toch geen ramp om 2 weken (misschien met veel mazzel 1) te wachten op die toptelefoon?DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:56:
[...]
Ja, maar wel met shitty LG software. En niet verzekerd van de nieuwste updates.
Ik heb ook gekeken naar de G2. Mooie telefoon maar toen ik hem vast had vond ik hem toch te plastic en te glimmend. Ik twijfel ook over de knoppen aan de achterkant. De N5 vind ik er persoonlijk strakker uitzien. Ik heb er dus ook bewust voor gekozen om 3 weken te wachten op een telefoon waar ik sowieso de komende anderhalf a 2 jaar mee moet doen, wat maakt mij die 2 a 3 weken dan uit?! Het gevaar is altijd dat je voor de 2e keus gaat als je die sneller hebt maar daarna krijg je spijt
Over 2 weken ben je blij dat je de N5 hebt! Dan denk je niet eens meer aan deze wachttijd. In de tussentijd gewoon wat mooie accessoires zoeken en genieten van wat voorpret. Toch?
Zeker, ik zeg ook niet dat ik de G2 neem, heb hem zelf in mijn handen gehad maar vind het een kutding, ik heb best wel het gedult, maar dat neemt me niet het recht weg om te gaan zijkenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:16:
[...]
Mensen, het is niet leuk om te wachten op iets dat je graag wilt maar het is nu eenmaal zoals het is. Waarom de G2 nemen? Tenzij je de N5 niet hebt gekozen vanwege de telefoon maar vanwege de prijs, anders is het toch geen ramp om 2 weken (misschien met veel mazzel 1) te wachten op die toptelefoon?
Ik heb ook gekeken naar de G2. Mooie telefoon maar toen ik hem vast had vond ik hem toch te plastic en te glimmend. Ik twijfel ook over de knoppen aan de achterkant. De N5 vind ik er persoonlijk strakker uitzien. Ik heb er dus ook bewust voor gekozen om 3 weken te wachten op een telefoon waar ik sowieso de komende anderhalf a 2 jaar mee moet doen, wat maakt mij die 2 a 3 weken dan uit?! Het gevaar is altijd dat je voor de 2e keus gaat als je die sneller hebt maar daarna krijg je spijt
Over 2 weken ben je blij dat je de N5 hebt! Dan denk je niet eens meer aan deze wachttijd. In de tussentijd gewoon wat mooie accessoires zoeken en genieten van wat voorpret. Toch?
(Dat met die G2 in mijn vorige post was ook niet bedoelt dat ik die wil, maar meer een wake up call voor Google dat mensen gaan uitwijken voor een N5 omdat ze niet 1 week onleverbaar zijn, maar 2 maanden.)
[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 26-11-2013 15:36 ]
Verwijderd
Vandaag via e-mail contact opgenomen met MM Eindhoven en daar is het nu ook week 50 krijg ik bericht terug.
Ik geloof zeker dat gedoe met levering omzet gaat kosten, als je een ander toestel wilt maar niet wil/kunt wachten en dit toestel is gewoon niet goed leverbaar dan is de kans groot dat iemand voor n ander merk gaat. Toch zonde.
Nou ja, ik ga gewoon week 50 op de agenda prikken, komt ie eerder is dat leuk meegenomen, tussentijds gewoon DayZ clanleidertje spelen, en dan vliegt die tijd voorbijVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:36:
Vandaag via e-mail contact opgenomen met MM Eindhoven en daar is het nu ook week 50 krijg ik bericht terug.
Ik vraag me sowieso af hoeveel daadwerkelijke winst bedrijven nou op 1 N5 maken, zal wel een euro of 25 max zijn,Cartman! schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:37:
Ik geloof zeker dat gedoe met levering omzet gaat kosten, als je een ander toestel wilt maar niet wil/kunt wachten en dit toestel is gewoon niet goed leverbaar dan is de kans groot dat iemand voor n ander merk gaat. Toch zonde.
Verwijderd
Snap ook niet waarom Google geen rekening heeft gehouden met de vele vraag ernaar...kuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:38:
[...]
Ik vraag me sowieso af hoeveel daadwerkelijke winst bedrijven nou op 1 N5 maken, zal wel een euro of 25 max zijn,
Verwijderd
Je mag altijd zeikenkuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:34:
[...]
Zeker, ik zeg ook niet dat ik de G2 neem, heb hem zelf in mijn handen gehad maar vind het een kutding, ik heb best wel het gedult, maar dat neemt me niet het recht weg om te gaan zijken
(Dat met die G2 in mijn vorige post was ook niet bedoelt dat ik die wil, maar meer een wake up call voor Google dat mensen gaan uitwijken voor een N5 omdat ze niet 1 week onleverbaar zijn, maar 2 maanden.)
Ik hoop dat Google (en LG) leert van deze problemen maar ik vrees van niet. Bij de vorige lanceringen was het ook vaak een chaos.
Laten we gewoon hopen dat hij snel binnenkomt zodat we zonder frustratie kunnen posten op een andere threat...
Zeiken moet inderdaat met een "ei"...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:41:
[...]
Je mag altijd zeiken![]()
Ik hoop dat Google (en LG) leert van deze problemen maar ik vrees van niet. Bij de vorige lanceringen was het ook vaak een chaos.
Laten we gewoon hopen dat hij snel binnenkomt zodat we zonder frustratie kunnen posten op een andere threat...
Nou ja, Tweakers moet een wedstrijd gaan houden met de minst positieve Tread en de meest positieve Tread, we maken een goede kans
Verwijderd
Dat is een combinatie van verkeerde market research en margeschaven. Ze nemen liever het risico dat men 3 weken moet wachten dan dat ze teveel fabriceren die ze niet kwijt kunnen, dan gaat hun hele winstmarge eraan en die is al niet hoog.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:41:
[...]
Snap ook niet waarom Google geen rekening heeft gehouden met de vele vraag ernaar...
Daarnaast is het ook het vormen van een hype, nu lijkt het ook echt dat ze zo populair zijn dat iedereen ze wil hebben en dat ze daarom uitverkocht zijn. creëren van een "buzz".
Kortom, ze wegen af hoeveel klanten ze eventueel kwijtraken door slechte levertijden aan de ene kant, en creëren van een extra hype en het vermijden van overschot aan de andere kant.
Maar het lijkt me toch sterk dat ze exemplaren gaan overhebben in de eerste weken of ben ik dat nu?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:47:
[...]
Dat is een combinatie van verkeerde market research en margeschaven. Ze nemen liever het risico dat men 3 weken moet wachten dan dat ze teveel fabriceren die ze niet kwijt kunnen, dan gaat hun hele winstmarge eraan en die is al niet hoog.
Daarnaast is het ook het vormen van een hype, nu lijkt het ook echt dat ze zo populair zijn dat iedereen ze wil hebben en dat ze daarom uitverkocht zijn. creëren van een "buzz".
Kortom, ze wegen af hoeveel klanten ze eventueel kwijtraken door slechte levertijden aan de ene kant, en creëren van een extra hype en het vermijden van overschot aan de andere kant.
Die telefoon ligt over 2 maanden nog steeds in de schappen, en dan zie je pas grote vooraden in de winkels liggen.
Verwijderd
Ja maar wij zijn de testgroep. Ze kijken nu wat de populariteit is en wat de eventuele "kinderziektes" zijn. Opslag kost ook geld, ze willen ze het liefst vanaf de band rechtstreeks naar de winkel schepen en de voorraad in opslag zo laag mogelijk houden. En wat ik al zei, als overal "uitverkocht" op staat dan wordt de hype gevoed. Andere consumenten denken dan "dat ding moet wel erg goed zijn als ie meteen uitverkocht is, iedereen wil hem blijkbaar"kuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:49:
[...]
Maar het lijkt me toch sterk dat ze exemplaren gaan overhebben in de eerste weken of ben ik dat nu?
Die telefoon ligt over 2 maanden nog steeds in de schappen, en dan zie je pas grote vooraden in de winkels liggen.
Jaja, ik begin het te snappen....Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:56:
[...]
Ja maar wij zijn de testgroep. Ze kijken nu wat de populariteit is en wat de eventuele "kinderziektes" zijn. Opslag kost ook geld, ze willen ze het liefst vanaf de band rechtstreeks naar de winkel schepen en de voorraad in opslag zo laag mogelijk houden. En wat ik al zei, als overal "uitverkocht" op staat dan wordt de hype gevoed. Andere consumenten denken dan "dat ding moet wel erg goed zijn als ie meteen uitverkocht is, iedereen wil hem blijkbaar"
Bij bijv. SS ligger er dus 50 exemplaren bij winkel x terwijl er van de N5 maar 5 worden geleverd.
We krijgen iig wel de volgende Batch, dus vrijwel alle kinderziektes zijn eruit.
Verwijderd
Net gebeld, ze zeiden dat ze erop wachten en hij elk moment nog kon binnenkomen. (MM Eindhoven)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 16:54 ]
Verwijderd
cool .
Heb net zelf ook even gebeld naar saturn en ze zeiden dat de levering nog altijd voor einde van de maand dus voor 30/11/2013 gepland stond . ben eens benieuwd
Heb net zelf ook even gebeld naar saturn en ze zeiden dat de levering nog altijd voor einde van de maand dus voor 30/11/2013 gepland stond . ben eens benieuwd
Ze bedoelen elk moment elke minuut of binnen een week?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:54:
Net gebeld, ze zeiden dat ze erop wachten en hij elk moment nog kon binnenkomen. (MM Eindhoven)
Ik neem aan dat je em gereserveert hebt, dus als je hem binnen hebben svp even hier melden, dan bel ik dat ze er een achterhouden en rijdt ik meteen naar Eindhoven.
[ Voor 23% gewijzigd door Kuusj op 26-11-2013 17:17 ]
Nadat Ekodeal vorige week had belooft dat ik uiterlijk morgen mijn telefoon zou krijgen, vandaag deze mail gekregen. Ik had ook beter naar jullie moeten luisteren 
Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de leveringsvertraging van de LG Nexus 5. Helaas heeft onze leverancier niet aan de leverdatum gehouden. Echter hebben wij een nieuwe leveringsdatum ontvangen namelijk Maandag 2 December 2013. Mocht u niet meer bereid zijn om te wachten en wilt u uw order annuleren dan zouden wij graag van u een e-mail ontvangen met uw ordernummer en uw bankgegevens.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de leveringsvertraging van de LG Nexus 5. Helaas heeft onze leverancier niet aan de leverdatum gehouden. Echter hebben wij een nieuwe leveringsdatum ontvangen namelijk Maandag 2 December 2013. Mocht u niet meer bereid zijn om te wachten en wilt u uw order annuleren dan zouden wij graag van u een e-mail ontvangen met uw ordernummer en uw bankgegevens.
Verwijderd
Weet hij niet, denk dat hij deze week bedoeld, zou t echt niet weten!kuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:15:
[...]
Ze bedoelen elk moment elke minuut of binnen een week?
Ik neem aan dat je em gereserveert hebt, dus als je hem binnen hebben svp even hier melden, dan bel ik dat ze er een achterhouden en rijdt ik meteen naar Eindhoven.
Ja, daar kun je wel boos over zijn (snap ik ook), maar 2 december is toch al een week eerder dan week 50.questarey schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:19:
Nadat Ekodeal vorige week had belooft dat ik uiterlijk morgen mijn telefoon zou krijgen, vandaag deze mail gekregen. Ik had ook beter naar jullie moeten luisteren
Dus nog 5 dagen, dat zou ik zelfs kunnen verdragen...
Ik ben absoluut niet boos. Ik had het al wel zien aankomen. Maar toch jammer. De 16e heb ik besteld, toen was het 1 a 2 werkdagen. Vervolgens is het uitgesteld naar 27 november, en nu is het weer uitgesteld.kuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:33:
[...]
Ja, daar kun je wel boos over zijn (snap ik ook), maar 2 december is toch al een week eerder dan week 50.
Dus nog 5 dagen, dat zou ik zelfs kunnen verdragen...
Lichtelijk frustrerend, meer niet. Ik weet wel een beetje hoe het er aan toegaat in dit wereldje.
Verwijderd
Gewoon raar dat Google geen rekening houd met veel vraag. Ongeveer hetzelfde als met de Nexus 4.questarey schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:43:
[...]
Ik ben absoluut niet boos. Ik had het al wel zien aankomen. Maar toch jammer. De 16e heb ik besteld, toen was het 1 a 2 werkdagen. Vervolgens is het uitgesteld naar 27 november, en nu is het weer uitgesteld.
Lichtelijk frustrerend, meer niet. Ik weet wel een beetje hoe het er aan toegaat in dit wereldje.
Heb hem ook op de 16e besteld, maar heb nog geen e-mail gekregen dat hij pas volgende week wordt verwacht. Heb echter vanmiddag wel gebeld en toen werd mij hetzelfde verteld.questarey schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:19:
Verwijderd
Overal zeggen ze nu week 50, denk niet dat je hem ergens anders als je een echte wil via LG, je gewoon moet wachten.
Dat loopt al lekker dan.
Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen de Motorola X of deze, heb nu een Sony Xperia S en die heeft alleen een betere camera. Maar ik zit met een vrij duur Sim Only abbo. Dus hopen dat er snel een aanbieding voor dit toestel komt die interessant is, maar ook apart dat ik hem (en sowieso helemaal geen LG) bij Vodafone zie, KPN ook niet, etc.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik wil te graag kennelijk.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heb er gelukkig 1 via marktplaats kunnen bemachtigen voor 360 euro van een weekje oud.
Veel succes iedereen met het jagen op je Nexus
Verwijderd
Ik wacht liever 2 weken op eentje in originele staat.SamD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:12:
Heb er gelukkig 1 via marktplaats kunnen bemachtigen voor 360 euro van een weekje oud.
Verwijderd
Gisteren besteld bij MM in Zwolle de medewerker verwachte dat ze eind van de week weer binnen zouden zijn
Nu hopen dat ze dit na komen
Nu hopen dat ze dit na komen
Verwijderd
Als hij binnen is zou je dan kunnen vragen of het ook bij andere MM's zo is? Die belde (van de technische afdeling) zei dat het inderdaad kan dat hij deze week nog kwam.
Via Belsimpel contact gehad en zij verwachten hem ook op of rond 2 of 3 december. Zelf uiteindelijk pas gister besteld, omdat ik niet een maand wilde wachten. Ook telefonisch werd er gemeld dat er hoogstwaarschijnlijk voldoende voorraad binnenkomt om iedereen te voorzien. Spannnnend!
Signature
Verwijderd
Ben nog in Nederland, maar in mijn hotel in de VS waar ik pas over 1.5 week kom ligt al een pakketje op me te wachten. US Google Play heeft plots wel heel erg snel geleverd. Gelukkig zegt het hotel het pakketje goed te bewaren.. ....
Verwijderd
Nou, de ene medewerker zegt week 50, de andere hij kan elk moment binnenkomen. Maar eventjes afwachten dus...
Bol.com meldt: "Chauffeur is onderweg"

Oeeeeh, we beginnen toch wat leveringen te krijgen die eerder dan 9 december zijn, weliswaar maar 1 week, maar als het 3 december is, hoeven we niet zolang meer te wachten.
Is er nu al enig nieuws wanneer de 32Gb versie in de winkel ligt? of kunnen die echt alleen maar besteld worden via de PlayStore?
Weet iemand de reden waarom Belgie en Nederland geen PlayStore hebben zoals al onze andere omringende landen ?
..zou namelijk graag een 32Gb versie kopen, maar hoelang moet ik daar nog op wachten? ...en zo in Duitsland bestellen enzo....ben ik niet echt voor ;-)
Weet iemand de reden waarom Belgie en Nederland geen PlayStore hebben zoals al onze andere omringende landen ?
..zou namelijk graag een 32Gb versie kopen, maar hoelang moet ik daar nog op wachten? ...en zo in Duitsland bestellen enzo....ben ik niet echt voor ;-)
<GoT> Brain3#2873
Ik begin het wachten op de 32GB versie eigenlijk ook wel beu te worden. Dan toch maar even een French connection opzetten
Verwijderd
Google wil dat je zo veel mogelijk gebruik maakt van hun online diensten in clouds, online is namelijk wat hun core business is en waar ze je willen hebben. Door zo weinig mogelijk 32GB telefoons (maar ook tablets) te verstrekken hopen z denk ik dat hier meer gebruik van gemaakt gaat worden.
Dat wij nog geen Playstore voor hardware hebben is gewoon omdat we klein zijn. Ze rollen het langzaam wereldwijd uit maar wij staan dan onder Frankrijk, Duitsland, etc.
Dat wij nog geen Playstore voor hardware hebben is gewoon omdat we klein zijn. Ze rollen het langzaam wereldwijd uit maar wij staan dan onder Frankrijk, Duitsland, etc.
Weet iemand of de kijkshop ze nog gaat krijgen? Bij medewerkers van de kijkshop kom ik niet echt verder...
Verwijderd
Denk het eigenlijk nietwuppie007 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:51:
Weet iemand of de kijkshop ze nog gaat krijgen? Bij medewerkers van de kijkshop kom ik niet echt verder...
Er zou toch geen 32GB variant naar NL komen? Of heb ik iets gemist =}
Signature
Klopt zover ik weet. Als je een 32GB variant wilt zal je naar Duitsland of UK moeten. Ik doe het wel met 16GB; doe nu iig al een jaar of 5-6 met 8GB en dat gaat opzich ook primamouzetc schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:51:
Er zou toch geen 32GB variant naar NL komen? Of heb ik iets gemist =}
Voor de meesten van bovenstaande posts: gebruik de zoekfunctie. Sommige vragen zijn echt al 10000x beantwoord in dit topic.
Ligt ie daar dan wel in de winkelrekken? ik dacht van niet....dacht dat ie alleen exclusief in de Playstore te verkrijgen is.Thedr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:09:
[...]
Als je een 32GB variant wilt zal je naar Duitsland of UK moeten.
Pffff....waarom moet het toch allemaal zo moeilijk zijn

BTW: heb je ergens problemen met Taal en/of landinstellingen met de toestellen die je importeert vanuit Duitsland? ....zoiets dat ie niet in te stellen is in het Nederlands? ofzo?
...anders ga ik misschien toch het gokje wagen en er eentje ginder bestellen
[ Voor 25% gewijzigd door Brain3 op 27-11-2013 13:36 ]
<GoT> Brain3#2873
ja alleen in de play store. Ik heb een 32gb zwart besteld op 6 november en krijg hem vandaag binnen dus qua levertijd is het niet veel anders dan wanneer je een 16gb zoekt als ik dat zo lees af en toe. Alleen wel meer gedoe natuurlijk.Brain3 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:32:
[...]
Ligt ie daar dan wel in de winkelrekken? ik dacht van niet....dacht dat ie alleen exclusief in de Playstore te verkrijgen is.
Pffff....waarom moet het toch allemaal zo moeilijk zijn
Zojuist gekocht bij Belsimpel.nl, ik ben benieuwd. Er staat inderdaad 2 weken aangegeven, maar goed. Heb toch tentamens en deadlines tot die tijd 
Edit:
Op navraag over levering in week 50 kreeg ik te horen dat ze inderdaad weer wat toestellen hadden gekregen, maar dat deze nu (uiteraard) als eerste naar degenen gingen die al het langst wachten. Nieuwe klanten kunnen uitgaan van week 50.
Edit:
Op navraag over levering in week 50 kreeg ik te horen dat ze inderdaad weer wat toestellen hadden gekregen, maar dat deze nu (uiteraard) als eerste naar degenen gingen die al het langst wachten. Nieuwe klanten kunnen uitgaan van week 50.
[ Voor 46% gewijzigd door Rookert25 op 27-11-2013 16:27 ]
Verwijderd
Studentmobiel houdt ook gewoon week 50 aan. Ga daar dus maar van uit. Dan kan het alleen maar positief verrassen als het iets eerder is.
MM Hengelo heeft er 6 gereserveerd en er zijn 10 bestellingen gedaan(waarvan dus nog 4 straks in de winkel komen te liggen). Die verkoper wilde verkopen voor 469€ maar omdat bol.com prijs 406€ was daar in mee gegaan(ivm. concurentie). Aanbetaling gedaan van 20€.
Als ik straks bericht krijg van MM Hengelo ga ik er eentje uit de winkel plukken en die kopen voor neem ik aan weer normale prijs, en dan mijn aanbetaling terug draaien.
Over de leverdatum kon hij niets zeggen, maar hij zei zelf dat hij ook niet van de telecom/telefoon afdeling was.
Edit: schreef overal Enschede, ik bedoelde Hengelo
Als ik straks bericht krijg van MM Hengelo ga ik er eentje uit de winkel plukken en die kopen voor neem ik aan weer normale prijs, en dan mijn aanbetaling terug draaien.
Over de leverdatum kon hij niets zeggen, maar hij zei zelf dat hij ook niet van de telecom/telefoon afdeling was.
Edit: schreef overal Enschede, ik bedoelde Hengelo

[ Voor 7% gewijzigd door True op 27-11-2013 20:14 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
MM Hengelo wil niets kwijt over de leverdatum, verkoper sprak dat ze elk moment konden binnen komen en dat er zo snel als ze binnen waren een belletje werd gedaan. Dus afwachten..
Kan je het zsm laten weten als je gebeld bent? Ik wacht namelijk ook op een belletje. Als ik wordt gebeld, gooi ik dat ook hier neer!Logitech1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:26:
MM Hengelo wil niets kwijt over de leverdatum, verkoper sprak dat ze elk moment konden binnen komen en dat er zo snel als ze binnen waren een belletje werd gedaan. Dus afwachten..
Doe ik!timn89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:29:
[...]
Kan je het zsm laten weten als je gebeld bent? Ik wacht namelijk ook op een belletje. Als ik wordt gebeld, gooi ik dat ook hier neer!
Van de 6 reserveringen in Hengelo zijn er minstens 3 van Tweakers dus?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Haha lijkt er dan wel op!True schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
Van de 6 reserveringen in Hengelo zijn er minstens 3 van Tweakers dus?
ben benieuwd hoop hem toch deze week nog te krijgen.
Verwijderd
MM Eindhoven opgebeld, was miscommunicatie met de medewerker zelf die mij geholpen heeft, het is nu dus leverdatum week 50
zojuist onderstaande mail ontvangen mbt mijn bestelde nexus 5:
Onlangs bestelde u LG Nexus 5 Black bij Typhone.nl. Het toestel is een periode niet leverbaar geweest, maar wij hebben goed nieuws! Het toestel verwacht ik begin volgende week vanuit onze leverancier en zal bij ontvangst uiteraard direct naar u verzonden worden.
U kunt het toestel binnen 3 werkdagen na verzending in ontvangst nemen. Zodra het toestel verzonden is ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Ik vraag nog eenmaal vriendelijk om uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Typhone.nl
Onlangs bestelde u LG Nexus 5 Black bij Typhone.nl. Het toestel is een periode niet leverbaar geweest, maar wij hebben goed nieuws! Het toestel verwacht ik begin volgende week vanuit onze leverancier en zal bij ontvangst uiteraard direct naar u verzonden worden.
U kunt het toestel binnen 3 werkdagen na verzending in ontvangst nemen. Zodra het toestel verzonden is ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Ik vraag nog eenmaal vriendelijk om uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Typhone.nl
Lal, ik houdt gewoon week 50 aan, dan krijg ikmhem voor mijn gevoel een stukje eerder.
Verwijderd
Whahaha, het is pas week 48, wachten duurt dan lang pff.kuusj98 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:17:
[...]
Lal, ik houdt gewoon week 50 aan, dan krijg ikmhem voor mijn gevoel een stukje eerder.
Haha 2 weekjes is nixVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:18:
[...]
Whahaha, het is pas week 48, wachten duurt dan lang pff.
Verwijderd
Mijn telefoon die ik nu heb is half dood en heb elke dinsdag 4 uur praktijklessen die ik HAAT.Logitech1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:50:
[...]
Haha 2 weekjes is nixligt natuurlijk ook aan welke telefoon je nu hebt:P
Mijn telefoon is ook half dood, ik wil gewoon eens fatsoendelijk een spelletje kunnen spelen onder de les door, 3 uur Natuurkunde en daarna 2 uur scheikunde wordt je niet vrolijk van...Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:59:
[...]
Mijn telefoon die ik nu heb is half dood en heb elke dinsdag 4 uur praktijklessen die ik HAAT.
Ik wacht sowieso al 2 maanden tot de N5 gereleased werd, en dat is nu een week of 3/4 geleden, dus dan weet je wel hoe lang ik wacht, ondertussen een beschermmapje van maar liefst 5 euro gekocht en ook een beschermvelletje van 2.50, het is maar tijdelijk, ik ben nu toch niet zeker wat ik ga kopen.
Ik ga ervan uit dat ze hem Maandag of Dinsdag hebben.
Jah als je met zon half gebakken toestel zit kan ik t me indenken. K heb momenteel de Note 2 nog dus mag eigenlijk niet klagen
Toch hoopcik at ie er snel is
Toch hoopcik at ie er snel is
[ Voor 12% gewijzigd door Logitech1 op 27-11-2013 22:36 ]
waarom heb je m dan niet op release besteld, toen die nog goed leverbaar waskuusj98 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:14:
[...]
Mijn telefoon is ook half dood, ik wil gewoon eens fatsoendelijk een spelletje kunnen spelen onder de les door, 3 uur Natuurkunde en daarna 2 uur scheikunde wordt je niet vrolijk van...
Ik wacht sowieso al 2 maanden tot de N5 gereleased werd, en dat is nu een week of 3/4 geleden, dus dan weet je wel hoe lang ik wacht, ondertussen een beschermmapje van maar liefst 5 euro gekocht en ook een beschermvelletje van 2.50, het is maar tijdelijk, ik ben nu toch niet zeker wat ik ga kopen.
Ik ga ervan uit dat ze hem Maandag of Dinsdag hebben.
Verwijderd
Mijn telefoon doet het gelukkig nog top dus ik mag niet klagen . Daarnaast heb ik de nieuwe Nexus 7 dus ik heb sinds een weekje KitKat om uit te proberen. Ik hou het nog wel anderhalve week volLogitech1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:50:
[...]
Haha 2 weekjes is nixligt natuurlijk ook aan welke telefoon je nu hebt:P
Ik volg dit topic een klein beetje omdat ik vorige week een Nexus had gekocht (was gewoon op voorraad bij een winkel) maar vervolgens moest ik de telefoon weer inleveren omdat deze een bug had. En nu is die uiteraard overal uitverkocht.
Anywaaayy, Kuusj98; je zit jezelf echt zo op te vreten over deze telefoon! Feit blijft dat je de telefoon makkelijk had kunnen scoren als je 2 maanden geleden al wist dat je hem wou. Ik erger me namelijk enorm aan je ongeduld. En vooral je Nederlandse schrijfvaardigheid. Die van mij is ook niet al te best, maar dingen als "ik houdt" en Maandag (waarom die hoofdletter echt?!). Je wilt spelletjes gaan spelen tijdens natuurkunde & scheikunde, maar blijf alsjeblieft je aandacht houden bij de les Nederlands ;-).
Overigens, de voorraad indicatie van Saturn vorige week was onbekend. Er werd voor me neus met LG gebeld en de verkoper vond het nieuws zelf ook behoorlijk teleurstellend. Ik houd er rekening mee dat ik de telefoon net voor Kerst binnen heb ;-) (en beter doe jij dat ook Kuusje98).
Tevens vermoed ik dat het zeer verstandig is om niet te gaan wachten maar alvast ergens een order te plaatsen. De telefoons worden 'verdeeld' onder de winkels, de grotere winkels zullen vast meer reserveringen krijgen maar uiteindelijk ook meer toestellen (reken zelf je kans maar uit).
Anywaaayy, Kuusj98; je zit jezelf echt zo op te vreten over deze telefoon! Feit blijft dat je de telefoon makkelijk had kunnen scoren als je 2 maanden geleden al wist dat je hem wou. Ik erger me namelijk enorm aan je ongeduld. En vooral je Nederlandse schrijfvaardigheid. Die van mij is ook niet al te best, maar dingen als "ik houdt" en Maandag (waarom die hoofdletter echt?!). Je wilt spelletjes gaan spelen tijdens natuurkunde & scheikunde, maar blijf alsjeblieft je aandacht houden bij de les Nederlands ;-).
Overigens, de voorraad indicatie van Saturn vorige week was onbekend. Er werd voor me neus met LG gebeld en de verkoper vond het nieuws zelf ook behoorlijk teleurstellend. Ik houd er rekening mee dat ik de telefoon net voor Kerst binnen heb ;-) (en beter doe jij dat ook Kuusje98).
Tevens vermoed ik dat het zeer verstandig is om niet te gaan wachten maar alvast ergens een order te plaatsen. De telefoons worden 'verdeeld' onder de winkels, de grotere winkels zullen vast meer reserveringen krijgen maar uiteindelijk ook meer toestellen (reken zelf je kans maar uit).
Vanmiddag maar is bestellen bij studentmobiel.nl!
Duurt het met nummerbehoud heel erg veel langer of maakt dat niet zo veel uit?
Heb zat geduld
Heb zat geduld
Verwijderd
Ze sturen je contract volgens mij pas op als de telefoon binnen is. Dat is bij mij het geval, abo gaat in als de telefoon verstuurd kan worden.Cas. schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:39:
Vanmiddag maar is bestellen bij studentmobiel.nl!
Heb zat geduld
Nee, het contract kan je gelijk ondertekenen, maar het abbonement gaat idd pas in zodra je de telefoon binnen hebt.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:44:
[...]
Ze sturen je contract volgens mij pas op als de telefoon binnen is. Dat is bij mij het geval, abo gaat in als de telefoon verstuurd kan worden.
Verwijderd
Ja klopt, ik bedoelde eigenlijk dat ze je ondertekende contract pas naar de provider sturen als de telefoon binnen is. Je kunt nu al alles invullen en opsturen (inclusief kopies ID en afschrift)Ionicawa schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:47:
[...]
Nee, het contract kan je gelijk ondertekenen, maar het abbonement gaat idd pas in zodra je de telefoon binnen hebt.
Gisteren bij MM Breda aanbetaald, de verkoper vertelde mij dat er een aantal onderweg zijn en ze vandaag "misschien" binnen zouden komen. Er staan er nu 5 gereserveerd. Laat het ook weten zodra ik gebeld wordt!
[ Voor 0% gewijzigd door LocoRoco op 28-11-2013 11:01 . Reden: Typooossss ]
Oke bedankt beide!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:
[...]
Ja klopt, ik bedoelde eigenlijk dat ze je ondertekende contract pas naar de provider sturen als de telefoon binnen is. Je kunt nu al alles invullen en opsturen (inclusief kopies ID en afschrift)
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.