Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09
MauriX schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:52:
[...]

Met welke reden? Mij is namelijk toegezegd dat mijn telefoon vandaag wordt verzonden en (dus) maandag binnen heb. Heb nog geen tegenbericht en/of track-trace nummer gehad.
ik had ook die toezegging... Heb ze alleen gemaild of ik hem kon komen ophalen en toen gaven ze aan ze pas volgende week dinsdag te ontvangen omdat de leverancier de verwachte data heeft aangepast.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ik ga hem vanmiddag ophalen! via Bol.com

17-11 besteld, verwachte leverweek was op dat moment 14-12.
Kreeg gisteravond verzendbevestiging dat hij verzonden was...

@hieronder: Idd, vaag gedoe. Misschien een baksteen.. :+

(maar ben op zich wel een redelijk goeie klant, misschien dat het daar aan ligt?)

[ Voor 91% gewijzigd door DeBaroN op 22-11-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dan heb je wel super veel geluk! Ik heb 'm bij bol.com besteld op 13-11 en moet nog wachten tot op z'n minst 27-11. Vreemde gang van zaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:42:
[...]

LG heeft er bij mij nog niks over gezegd dat ie niet geleverd zou worden...
Is de vierde keer(volgensmij?) dat ik hem hier neerzet, maar maakt niet uit.... :
===========================================================================
Geachte heer Ozdemir,

Fijn te horen dat u interesse heeft in een van onze LG producten.

Helaas moeten wij u teleurstellend antwoorden op uw vraag; de 32 GB versie van de Nexus 5 zal niet uitgebracht worden in de Benelux.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux Sales B.V.

Canter Verhage
Customer Service Representative
=========================================================================
LG gaat de 32GB versie dus NIET uitbrengen in de BeNeLux...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:25:
[...]

Ik kan niet spreken over de Nexus 5, maar deze setup gebruik ik wel bij mijn Nexus 7 (2012, 16 gig). Echter, je ziet dat applicaties steeds groter worden, en als ik nu een telefoon koop wil ik daar eigenlijk al klaar voor zijn.

Ik gebruik de OTG (icm een 32 gig usb stick) eigenlijk alleen als ik wat filmpjes mee wil nemen op vakantie ofzo. Maar met alleen applicaties, wat muziek (misschien 2 gig) en wat foto's (max 05 gig) staat mijn Nexus 7 nu redelijk vol.
Hmm.. Beter voor de 32GB gaan dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het onrelevant is hier, en als het dat is dan hoor ik dat graag natuurlijk! Verbruikt USB-OTG niet heel veel energie? Het USB apparaat moet toch 500mA aan stroom hebben, lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
vsy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:08:
[...]

pakket zou morgen aangeboden worden, aldus dhl tracker.
Ik heb duidelijk gekozen om het NIET via czech te laten gaan.
Kun je bij het bestellen, vermelden/kiezen dat hij niet via Tjechië moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdx380
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 16:52
Ik heb een Google account aangemaakt met een adres in Duitsland (vrienden) en heb zo de N5 kunnen bestellen op de Duitse Playstore. Ik heb betaald met m'n Mastercard en bestelling was gelukt.
Echter kreeg ik vandaag een bericht dat m'n bestelling geannuleerd werd omdat mijn gegevens niet geverifiëerd konden worden. :'( Ik vermoed doordat ik een CC gebruik die in België geregistreerd staat?
Zijn er mensen waarbij het wel gelukt is op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:05
De Play store heeft het blijkbaar erg moeilijk met leveren... Ik had op 6 november besteld (32GB, Black), en ondertussen staat er op de statuspagina van m'n bestelling dat hij vermoedelijk het magazijn verlaat op 11 december...

[ Voor 3% gewijzigd door NjitsSs op 22-11-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:57:
[...]

Hij staat in het systeem gereserveert voor mij, met erbij dat ik recht heb op de actie nadat de week voorbij is, tot aan 31 deecember, maar ik hoop toch dat ze em voor 10 decembe hebben, want dan ben ik jarig :)
Bij mij dus in het systeem gereserveert als icm abonnement week 47, had em graag vandaag gehad. Ik ben vandaag namelijk garig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:23:
[...]

Bij mij dus in het systeem gereserveert als icm abonnement week 47, had em graag vandaag gehad. Ik ben vandaag namelijk garig.
Gefeliciteerd nog! Ik had ook een aanbieding (van Tele2) bij GSMWijzer. Weet iemand of die nog geldig is rond 9-13 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Iemand hier ervaring met kopen in Frankrijk van de Nexus 5 32gb

[ Voor 18% gewijzigd door Pierre op 22-11-2013 15:43 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:49

Sharky

Skamn Dippy!

Kreeg vandaag een mail dat Belsimpel hem rond 3-12 weer geleverd krijgt. Geen idee hoeveel en hoeveel reserveringen ze hebben staan.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik heb bij de Phonehouse in Enschede een Nexus 5 Zwart gereserveerd. Zou (eind?) volgende week binnen komen en scheelde 10 euro met de Media Markt. 389€ (ex. 6€ heffing) bij de Phonehouse, tegenover 399€(ex) bij de MM.

MM Enschede had hem trouwens niet op voorraad, zowel wit als zwart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:28:
[...]

Gefeliciteerd nog! Ik had ook een aanbieding (van Tele2) bij GSMWijzer. Weet iemand of die nog geldig is rond 9-13 december?
Thanks, maar gsmwijzer is eigenlijk hetzelfde als studentmobiel... die zeiden zolang wij jouw contract nog hebben en telefoon niet geleverd is/niet op voorraad is geld ie nog gewoon.
Voor mensen met MM bestelling: op mijn factuur staat afhaaldatum 25-11-2013 dus hopen dat ie er dan is. 25 pm voor 1000 MB en 200 bel/sms met gratis toestel is toch niet echt duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Ik heb hem binnen! 16 GB witte van Bol.com. Gisteren besteld en vandaag dus binnen. Geen retour, alle seals waren aanwezig. Het gaat om een 310K serie. Toestel is perfect, geen dode pixels, geen uitstekende sim tray, een perfecte vervanger van mijn Nexus 4. Straks gelijk Slimkat 4.4 er maar op flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:59:
Ik heb hem binnen! 16 GB witte van Bol.com. Gisteren besteld en vandaag dus binnen. Geen retour, alle seals waren aanwezig. Het gaat om een 310K serie. Toestel is perfect, geen dode pixels, geen uitstekende sim tray, een perfecte vervanger van mijn Nexus 4. Straks gelijk Slimkat 4.4 er maar op flashen :)
I want him!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdx380 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:10:
Ik heb een Google account aangemaakt met een adres in Duitsland (vrienden) en heb zo de N5 kunnen bestellen op de Duitse Playstore. Ik heb betaald met m'n Mastercard en bestelling was gelukt.
Echter kreeg ik vandaag een bericht dat m'n bestelling geannuleerd werd omdat mijn gegevens niet geverifiëerd konden worden. :'( Ik vermoed doordat ik een CC gebruik die in België geregistreerd staat?
Zijn er mensen waarbij het wel gelukt is op deze manier?
Ja hoor. Maar met mijn Belgische cc lukte het ook niet. Ik heb een virtuele mastercard gemaakt op neteller en dan van de eerste keer erdoor. Is momenteel op weg hierheen. Nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdx380
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 16:52
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:36:
[...]
Ja hoor. Maar met mijn Belgische cc lukte het ook niet. Ik heb een virtuele mastercard gemaakt op neteller en dan van de eerste keer erdoor. Is momenteel op weg hierheen. Nog even geduld hebben.
Ah maar dan verlies ik wel de extra aankoopverzekering die verbonden is aan m'n MC.
Als ik m'n N5 dan bijvoorbeeld zou laten vallen ben er voor verzekerd, maar met die neteller kaart heb ik dat dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dit weekend in Barcelona, heb al even gekeken op mediamark.es maar kon daar niks vinden. Heeft iemand enig idee of in de landen met Google Play de nexus 5 ook in winkels gewoon word verkocht?

wel verkopen ze daar de LG G2 voor maar 459 euro..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:50:
Ik ben dit weekend in Barcelona, heb al even gekeken op mediamark.es maar kon daar niks vinden. Heeft iemand enig idee of in de landen met Google Play de nexus 5 ook in winkels gewoon word verkocht?

wel verkopen ze daar de LG G2 voor maar 459 euro..
Benieuwd of je iets kan vinden! Ben het weekend erna in barcelona en vooral op zoek naar een 32GB model. Zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Iemand nog enige idee waar ik m morgen kan gaan scoren? Woon zelf in Geesteren (Dicht bij Almelo) en mag vanaf vandaag mij abbo verlengen wou graag voor de Nexus gaan maar wil hem gelijk graag mee nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1982es
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-05-2017
wessel99 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:24:
[...]

Benieuwd of je iets kan vinden! Ben het weekend erna in barcelona en vooral op zoek naar een 32GB model. Zou mooi zijn!
Ik woon in Barcelona, en heb hem besteld via de Google Play omdat hij daar toch goedkoper is (die van mij wordt verwacht op 11 december). Via Internet heb ik hem hier verder alleen bij amazon.es gezien en daar staat dat hij pas vanaf 1 december wordt verkocht.
In de winkels heb ik niet heel goed gekeken, maar in bijvoorbeeld de FNAC (elektronica-/boekwinkel) en El Corte Ingles (soort V&D) zijn ze niet te vinden, ook niet op hun site. Ook op phonehouse.es is hij nog niet te koop.
Verder volg ik nog een paar Spaanse forums en daar hebben de meesten het via Google Play besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Dat is jammer, ben er maar een weekendje dus dat gaat dan niet lukken :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net binnen dat ie waarschijnlijk maandag 12:00-13:00 geleverd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vin87 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:59:
Ik heb gisterenavond ook een witte besteld bij bol.com en heb hem vandaag binnen gekregen. Hij gaat direct retour. Enorm losse aan/uit knop, bij de geringste beweging of als ik op het scherm tik hoor ik een ratelend geluid. Verschrikkelijk irritant. De mijne komt van de 311K serie. Klinkt als een latere batch maar daar is niets van te merken.

[ Voor 6% gewijzigd door Ruffzz op 22-11-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw4Life_-NL-_
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-07 13:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16GB is voor mij genoeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag verlengd en besteld (N5 zwart) bij Studentmobiel. Ben benieuwd hoe lang het daadwerkelijk gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:14
Mijn N5 is inmiddels toch maar DOA retour naar Phone House. De dode pixels in de hoeken van het scherm (3) stoorde ik me er niet aan, maar sinds in twee dagen geleden ook een dode pixel (stofje) in het midden heb gevonden heb ik de knoop doorgehakt. Als ik eenmaal weet waar ze zitten dan vallen ze ineens vaak op en stoor ik me er erg aan. Dus toch weer even zo'n twee weken terug naar mijn SGS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:14:
Vandaag verlengd en besteld (N5 zwart) bij Studentmobiel. Ben benieuwd hoe lang het daadwerkelijk gaat duren....
Lang, 9-13 december of later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou ik zeker rekening mee ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:19:
[...]

Hou ik zeker rekening mee ja...
Of je moet vandaag nog naar MediaMarkt gaan, heb je hem misschien maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 09:48
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:47:
[...]

Of je moet vandaag nog naar MediaMarkt gaan, heb je hem misschien maandag
Ligt wel aan het filiaal en de versie, wit is doorgaans overal direct op voorraad, zwart moet op gewacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:50:
[...]

Ligt wel aan het filiaal en de versie, wit is doorgaans overal direct op voorraad, zwart moet op gewacht worden.
Ach, die 2 weken wacht ik dan ook nog wel af. Mijn case moet nog binnenkomen vanuit de VS en die heb ik liever ook meteen als ik de N5 krijg zodat ik hem meteen kan beschermen, je weet tenslotte maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:50:
[...]

Heb zwarte gedaan en als t goed is maandag 12:00-13:00 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Net ook maar besteld bij de media markt.. Levertijd onbekend. Vandaag heel Enschede en Almelo afgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag niet opgebeld, word maandag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 21:32
Iemand een idee waar je hem in België (West- Oost-Vlaanderen) direct zou kunnen krijgen?
Heb mijn gsm daarnet laten vallen en scherm overal gebarsten :/.
Geen zin om een maand te moeten wachten op een Nexus 5 Zwart 16Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je pech hebt, of je moet ergens een Nexus 4 vandaan halen. Nexus 5 wordt ook in België schaars geleverd (weet ik toevallig omdat ik dichtbij de grens woon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappeke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 23:04
CedricD schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:00:
Iemand een idee waar je hem in België (West- Oost-Vlaanderen) direct zou kunnen krijgen?
Heb mijn gsm daarnet laten vallen en scherm overal gebarsten :/.
Geen zin om een maand te moeten wachten op een Nexus 5 Zwart 16Gb
Mogelijk bij Selexion, je mailt best naar hun sales via de Selexion webpage ... als ze er nog hebben zeggen ze het meteen... En dan kan je de phone 1 dag later ophalen bij de Selexion winkel naar keuze...

Ik was vorige woensdag eerst bij een winkel gaan bestellen, maar bij hun gaf hun stock 0 stuks aan, maar via de sales op de website hadden ze er nog wel ... witte en zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk morgen (maandag) telefoon binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was zelf ook al enkele dagen aan het zoeken naar een Nexus 5. Net één gekocht op de site van selexion. Morgen hopelijk al ophalen in één van hun winkels hier net om de hoek :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delirium1
  • Laatst online: 15-09 07:49
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 08:06:
Was zelf ook al enkele dagen aan het zoeken naar een Nexus 5. Net één gekocht op de site van selexion. Morgen hopelijk al ophalen in één van hun winkels hier net om de hoek :-).
Volgens mij niet op voorraad bij Selexion, hoor.
Als dat het geval is staat er "Nu beschikbaar!", maar bij de Nexus staat "Contacteer uw vakman".

Ikzelf heb'm besteld bij Saturn. In Kortrijk hopen ze hem komende week te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vrijdag 22-11 gereserveerd bij de saturn .
Deze zou donderdag 28-11 moeten binnenkomen kan dit kloppen ?
Vermits alle andere webwinkels en winkels zoals coolblue deze pas 9 - 13 december kunnen leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:01
Voor de mensen die heel graag een Nexus 5 zwart willen hebben.

http://www.ditech.de/item.do?kurzbez=SMX0001

Als je hun een mail stuurt, dan verzenden ze ook wel naar NL, en je kan gewoon met internetbankieren overmaken.
24 maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
zappeke schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:06:
[...]

Mogelijk bij Selexion, je mailt best naar hun sales via de Selexion webpage ... als ze er nog hebben zeggen ze het meteen... En dan kan je de phone 1 dag later ophalen bij de Selexion winkel naar keuze...

Ik was vorige woensdag eerst bij een winkel gaan bestellen, maar bij hun gaf hun stock 0 stuks aan, maar via de sales op de website hadden ze er nog wel ... witte en zwarte...
Mail gestuurd. Thnx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:39:
Voor de mensen die heel graag een Nexus 5 zwart willen hebben.

http://www.ditech.de/item.do?kurzbez=SMX0001

Als je hun een mail stuurt, dan verzenden ze ook wel naar NL, en je kan gewoon met internetbankieren overmaken.
24 maanden garantie.
Dan wacht ik liever, heb niet zo'n goede ervaringen met bedrijven uit Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:35:
Heb hem vrijdag 22-11 gereserveerd bij de saturn .
Deze zou donderdag 28-11 moeten binnenkomen kan dit kloppen ?
Vermits alle andere webwinkels en winkels zoals coolblue deze pas 9 - 13 december kunnen leveren ?
Donderdag 28 november lijkt me onwaarschijnlijk. Saturn heeft zelf al gezegd pas vanaf 2 december (misschien zelfs 9 dec) weer te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shillen schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:20:
[...]

Donderdag 28 november lijkt me onwaarschijnlijk. Saturn heeft zelf al gezegd pas vanaf 2 december (misschien zelfs 9 dec) weer te kunnen leveren.
zou wel niet fair zijn .
Saturn wilrijk bevestigde me dat de gereserveerde modellen donderdag 28-11 met grote zekerheid beschikbaar zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:25:
[...]

zou wel niet fair zijn .
Saturn wilrijk bevestigde me dat de gereserveerde modellen donderdag 28-11 met grote zekerheid beschikbaar zullen zijn
Wellicht dat het veranderd is, ik heb mijne op 11 november besteld, ook nog niks. Kreeg daar samen met andere Saturn shoppers te horen dat ze 2 december beschikbaar zijn. Misschien is het nu wel anders en is het de 28e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shillen schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:28:
[...]

Wellicht dat het veranderd is, ik heb mijne op 11 november besteld, ook nog niks. Kreeg daar samen met andere Saturn shoppers te horen dat ze 2 december beschikbaar zijn. Misschien is het nu wel anders en is het de 28e!
ok afwachten is de boodschap .
Ze zieden dat het demomodel op de afgesproken datum 18 -11 binnen is gekomen en toen was er gezegd dat er 10 dagen later een kleine voorraad nexusen binnen ging komen .
Dus als alles volgens afspraak gaat heb ik hem normaal donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
  • Laatst online: 22-08 22:28
Ik krijg volgende error in de google playstore:

"We kunnen het aankoopproces niet voltooien vanwege een technisch probleem.
We kunnen dit verzoek niet verwerken. Eventuele in rekening gebrachte kosten worden binnen 24 uur automatisch geannuleerd. Probeer het over 24 uur opnieuw."

Ik heb het helemaal gedaan met duits e-mail adres, vpn, maar wel men eigen credit card. De Netteller creditcard wilt hij niet accepteren (mss omdat er nog geen echt geld op staat?) echter durf ik geen risico's t nemen om daar geld op te storten aangezien ik bij een geldige creditcard bovenstaande error krijg. Nog mensen deze problemen?

alvast bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door fleu op 24-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fleu schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:41:

We kunnen dit verzoek niet verwerken. Eventuele in rekening gebrachte kosten worden binnen 24 uur automatisch geannuleerd. Probeer het over 24 uur opnieuw."

Ik heb het helemaal gedaan met duits e-mail adres, vpn, maar wel men eigen credit card. De Netteller creditcard wilt hij niet accepteren (mss omdat er nog geen echt geld op staat?) echter durf ik geen risico's t nemen om daar geld op te storten aangezien ik bij een geldige creditcard bovenstaande error krijg. Nog mensen deze problemen?

alvast bedankt
Hoe kom jij in de playstore, ik krijg ''Sorry! Devices on Google Play is not available in your country yet.
We're working to bring devices to more countries as quickly as possible.
Please check back again soon.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:03:
[...]

Hoe kom jij in de playstore, ik krijg ''Sorry! Devices on Google Play is not available in your country yet.
We're working to bring devices to more countries as quickly as possible.
Please check back again soon.''
Erm.... VPN :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
  • Laatst online: 22-08 22:28
ja VPN staat ook aan, anders zou ik al zeker niet op de google play store geraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
je kan wel op de Play Store, maar niet naar de Devices zonder VPN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar rustig, is maar een vraag hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor geïnteresseerden, er liggen een stuk of 4 zwarte bij MediaMarkt Amsterdam Akerpoort, volgens mij gewoon €399,-. Ze lagen gewoon open en bloot in het gezichtsveld, dus ik neem aan dat ze niet gereserveerd waren ofzoiets dergelijks. Echter gezien half Amsterdam West de MM binnenviel had ik niet echt het geduld om een medewerker te vragen of ze beschikbaar waren.

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee! Zelf wacht ik nog wel even, mijn Nexus 4 doet het nog prima, en wie weet is tegen die tijd de 32gb ook te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:43
Kreeg afgelopen dinsdag ( precies de laatste dag van mijn contract ) een mail van Student mobiel ( waar ik contract verlening incl Nexus 5 had aangevraagd ) dat mijn Nexus 5 helaas pas vanaf week 50 wordt verstuurd.

Wat ik mij nog steeds afvraag , waarom 3 weken wachten ? doet de zending tussen LG en Nederland er echt 3 weken over ? vindt dit nogal een behoorlijke tijd extra wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:20:
[...]

Doe maar rustig, is maar een vraag hoor...
Maar wel een vraag die je makkelijk zelf had kunnen beantwoorden door gewoon het topic te lezen of erin te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
bandy schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:07:
Kreeg afgelopen dinsdag ( precies de laatste dag van mijn contract ) een mail van Student mobiel ( waar ik contract verlening incl Nexus 5 had aangevraagd ) dat mijn Nexus 5 helaas pas vanaf week 50 wordt verstuurd.

Wat ik mij nog steeds afvraag , waarom 3 weken wachten ? doet de zending tussen LG en Nederland er echt 3 weken over ? vindt dit nogal een behoorlijke tijd extra wachten ...
De zending zal vast niet zolang duren. Na de 1e dag van lancering was er al een groot tekort aan voorraad, 't lange wachten komt hoogstwaarschijnlijk door de productietijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
mb1234 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:51:
[...]

hoelang heb je moeten wachten?
Ik had hem net te laat besteld bij BOL.COM toen ze een klein voorraadje hadden, dus ik greep mis, bij de eerste batch. Dat was op 12 november.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Shillen schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:35:
[...]

De zending zal vast niet zolang duren. Na de 1e dag van lancering was er al een groot tekort aan voorraad, 't lange wachten komt hoogstwaarschijnlijk door de productietijd..
Ik/wij zijn dus het ''slachtoffer'' van het sucses van de Nexus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de lancering van de Nexus 7 was het ook chaos, veel te kleine voorraad en lange wachttijd. De producten zijn meestal een groot succes maar Google kan daar blijkbaar niet goed op inspelen, welke fabrikant er ook gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:29:
Bij de lancering van de Nexus 7 was het ook chaos, veel te kleine voorraad en lange wachttijd. De producten zijn meestal een groot succes maar Google kan daar blijkbaar niet goed op inspelen, welke fabrikant er ook gebruikt wordt.
Moet zeggen dat ik een groot ''fan'' van Google producten ben ( Lees Android) maar ik dat toch wel een flinke misser vind .

Als je een product op de markt zet waarvan jij denkt dat dat hét ultieme Google gevoel is zorg er dan wel voor dat je dat kan overdragen/verkopen.

Ik ben zelf een zo'n grote ''fanboy'' dat ik het het wachten waard vind , maar kan me ook goed voorstellen dat er een hoop mensen zijn die alsnog voor een ander merk/bestuuringsysteem kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bandy schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:38:
[...]

Moet zeggen dat ik een groot ''fan'' van Google producten ben ( Lees Android) maar ik dat toch wel een flinke misser vind .

Als je een product op de markt zet waarvan jij denkt dat dat hét ultieme Google gevoel is zorg er dan wel voor dat je dat kan overdragen/verkopen.

Ik ben zelf een zo'n grote ''fanboy'' dat ik het het wachten waard vind , maar kan me ook goed voorstellen dat er een hoop mensen zijn die alsnog voor een ander merk/bestuuringsysteem kiezen
Nou, ik begin er gallisch van te worden, Mediamarkt Maastricht vorige week gereserveert, zou binnen 2 weker er zijn, Mediamarkt Heerlen (krapuul wat het daar heeft...) wist het niet.

Vandaag weer alleen naar M'tricht gegaan, en daar zeiden ze nu tegen me dat ze eigenlijk begin november al een levering hadden moeten ontvangen maar dat er in heel europa te kort is, zeveel dat ze andere telefoons gaan terugschroeven en de N5 50% meer gaan produceren. Levering zou elk moment kunnen komen, waar ik dus uit opmaak dat ze het gewoon niet weten, het reegt me gewoon op, er wordt godverdomme 2 jaar op die kut-telefoon gewacht, je WEET als google dat het bij de N4 al mis is gegaan, dan schroef toch die productie veel hoger op en zorg dat elk land meer dan genoeg stock heeft om de eerste paar dagen door te komen. ;w

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik liep laatst bij The Phone House naar binnen, daar hadden ze nog nooit van het toestel gehoord 8)7 en bij BelCompany zeiden ze dat er geen enkele vraag is naar Nexus-toestellen dus dat ze die daarom niet verkopen en ook niet gaan verkopen. Toch raar dat die dingen dan zo schaars zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Cartman! schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:45:
Ik liep laatst bij The Phone House naar binnen, daar hadden ze nog nooit van het toestel gehoord 8)7 en bij BelCompany zeiden ze dat er geen enkele vraag is naar Nexus-toestellen dus dat ze die daarom niet verkopen en ook niet gaan verkopen. Toch raar dat die dingen dan zo schaars zijn...
Zullen wel die kauutee oostbloklanden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Cartman! schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:45:
Ik liep laatst bij The Phone House naar binnen, daar hadden ze nog nooit van het toestel gehoord 8)7
Dat zijn wel uitersten dan zeg , was dat de Phone house in Death Valley ?

Moet wel zeggen dat ik op mijn werk ook de enige ben die van het bestaan van de Nexus5 afweet , al mijn collega's hebben een I-Phone ( kom zelf niet uit de it wereld )

[ Voor 22% gewijzigd door bandy op 24-11-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 30-08 09:12
Ook bij de Media Markt aan Spui Den Haag zeiden ze "vanaf week 50 weer". Ondertussen hadden ze geen demomodel en ik heb hem dus ook nog niet in mijn handen gehad voor het formaat en gevoel. Ik heb namelijk nu nog een SE Xperia Arc en ga dus van 4,2" naar 5" schermformaat, toch wel een stapje extra.

Weet iemand waar ze in de regio Den Haag/Leiden een demomodel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
bandy schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:51:
[...]
Dat zijn wel uitersten dan zeg , was dat de Phone house in Death Valley ?
Phone House in Hilversum... ik was ook erg verbaasd en de medewerkster ging na mijn vertrek wel driftig te werk achter de PC, ik moet om op te zoeken over welk toestel ik het had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Cartman! schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:08:
[...]

Phone House in Hilversum... ik was ook erg verbaasd en de medewerkster ging na mijn vertrek wel driftig te werk achter de PC, ik moet om op te zoeken over welk toestel ik het had ;)
Tja .. zet me toch wel een beetje aan het denken over de Phone House .... 8)7

Kijk ik begrijp ( met frustratie's ) ook wel dat een Nexus-5 geen I-Phone is ( i.i.g niet kwa naams bekendheid ) maar dat een telecom zaak als de Phone House nog nooit van de Nexus had gehoord doet mij toch twijfelen of dat aan de Nexus ligt OF aan de kennis (personeel waardoor je je laat informeren) van de Phone House .

[ Voor 3% gewijzigd door bandy op 24-11-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:42
Volgens mij is één van de redenen dat de Nexus serie zo goedkoop is dat er nauwelijks aan marketing wordt gedaan. Zeker op het gebied van telefoons: zie door de bomen het bos maar eens. 'Gewone' telefoonwinkels zoals een belcompany en een thephonehouse gaan deze telefoon niet of alleen online verkopen (met uiteraard een paar uitzonderingen) en dus is het personeel ook niet op de hoogte. Zo simpel is het :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Maardiweb schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:30:
Volgens mij is één van de redenen dat de Nexus serie zo goedkoop is dat er nauwelijks aan marketing wordt gedaan. Zeker op het gebied van telefoons: zie door de bomen het bos maar eens. 'Gewone' telefoonwinkels zoals een belcompany en een thephonehouse gaan deze telefoon niet of alleen online verkopen (met uiteraard een paar uitzonderingen) en dus is het personeel ook niet op de hoogte. Zo simpel is het :)
Dus zou de Nexus-5 ( het vlaggenschip van Google ) niet meer als een vreemde eend in de bijt zijn voor dit soort winkels . Naar mijn idee toch wel echt een grote gemiste kans voor Google .Misschien dat ik me teveel door mijn enthousiasme laat lijden , maar dit is volgens mijn idee toch wel een toestel die met 3/4 van het Phone-House of Bel-Company aanbod kan concurreren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 30-08 09:12
bandy schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:15:
[...]

Tja .. zet me toch wel een beetje aan het denken over de Phone House .... 8)7

Kijk ik begrijp ( met frustratie's ) ook wel dat een Nexus-5 geen I-Phone is ( i.i.g niet kwa naams bekendheid ) maar dat een telecom zaak als de Phone House nog nooit van de Nexus had gehoord doet mij toch twijfelen of dat aan de Nexus ligt OF aan de kennis (personeel waardoor je je laat informeren) van de Phone House .
In Leiden was ie wel bekend, er was zelfs een klant gekomen met een demonstratie, dus ze weten er - afhankelijk van de vestiging - wel wat van. Offline verkoop in de winkels werd nog overwogen zei de medewerker (1,5 week geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bandy schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:07:

Kreeg ik ook later te horen, daarom maar besteld bij MM Eindhoven, krijg waarschijnlijk morgen telefoontje (hoop het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
Heeft iemand een idee wanneer de volgende batch bij Saturn in België wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Silent schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:55:
Heeft iemand een idee wanneer de volgende batch bij Saturn in België wordt geleverd?
Woon dicht bij België en had daarvoor al nagevraagd, kan nog lang duren zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Via mijn werk:
Geen voorraad bij de 2 invoerders.
Leverbaar vanaf 29/11/2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CedricD schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:09:
Via mijn werk:
Geen voorraad bij de 2 invoerders.
Leverbaar vanaf 29/11/2013
Laten we hopen dat het zo snel kan, ook in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
fleu schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:41:

alvast bedankt
Dit komt omdat je in Duitsland NIET met je nederlandse CC kan bestellen. Dit vanwege het feit dat het factuuradres een duitse moet zijn, en jouw NL's creditcard op een nederlands adres staat. Jouw NL bank accepteert het niet als google geld wil afschrijven van de goede nummers (jouw cc) maar met een verkeerd adres erbij (het duitse). Google probeert namelijk bij het invullen van de nummers en adres een klein bedrag, 1 euro, af te schrijven. Als dit niet geaccepteerd word krijg je een 'technisch probleem'. Om deze reden kun jij waarschijnlijk geen neteller gebruiken, daar je geen saldo hebt. Je moet ff een paar euro op je neteller account zetten dan moet het geen probleem zijn. Dat heb ik ook gedaan en dat werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Rookert25 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:42:
[...]

In Leiden was ie wel bekend, er was zelfs een klant gekomen met een demonstratie, dus ze weten er - afhankelijk van de vestiging - wel wat van. Offline verkoop in de winkels werd nog overwogen zei de medewerker (1,5 week geleden).
In Kampen is hij vanaf vrijdag leverbaar mét een actie vertelde een medewerker. Sowieso onder de 400 euro zeiden ze. Dus ook in Kampen hebben ze gelukkig wel gehoord van de Nexus 5 bij the Phone House _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet gebeld door MM Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb hem donderdag besteld bij MM Hengelo. Konden niet zeggen wanneer de N5 geleverd wordt. Maar ik zit toch hoopvol te wachten op een telefoontje van de MM in Hengelo. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook hoopvol te wachten hoor, ze zouden hem waarschijnlijk maandag hebben en bellen niet eens :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:11
Ik twijfelde even of ik voor de 16 of 32GB versie zou gaan... ga voor de 16GB; moet gewoon genoeg zijn, en anders maar OTG een USB stick erbij ofzo :Y) Denk dat ik straks maar eens bij de MM hier in Eindhoven binnenwandel en eens kijk of ik er daar wellicht een kan bestellen/reserveren. Nu nog ff bedenken of ik een witte of zwarte wil :S Heb eigenlijk voorkeur voor de zwarte, maar vind dat witte eigenlijk toch ook wel fancy en is wellicht eerder leverbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Thedr schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:40:
Ik twijfelde even of ik voor de 16 of 32GB versie zou gaan... ga voor de 16GB; moet gewoon genoeg zijn, en anders maar OTG een USB stick erbij ofzo :Y) Denk dat ik straks maar eens bij de MM hier in Eindhoven binnenwandel en eens kijk of ik er daar wellicht een kan bestellen/reserveren. Nu nog ff bedenken of ik een witte of zwarte wil :S Heb eigenlijk voorkeur voor de zwarte, maar vind dat witte eigenlijk toch ook wel fancy en is wellicht eerder leverbaar :/
Makkelijke keuze dan de 16GB... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:07:
Nog niet gebeld door MM Eindhoven.
Ik ook nog niet door MM Maastricht...

Ik wordt wel een beetje gek ondertussen, als het week 50 zou zijn dan krijg ik em pas in de week dat ik jarig ben, en laat die telefoon nou net niet het ding wat ik mezelf als cadeau wil geven...

Als iemand iets weet over regio Zuid-Limburg, zou ik het graag van je vernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:55:
[...]

Ik ook nog niet door MM Maastricht...

Ik wordt wel een beetje gek ondertussen, als het week 50 zou zijn dan krijg ik em pas in de week dat ik jarig ben, en laat die telefoon nou net niet het ding wat ik mezelf als cadeau wil geven...

Als iemand iets weet over regio Zuid-Limburg, zou ik het graag van je vernemen.
Ja, bij mij zeiden dat ze er elke maandag ''een stuk of 5'' binnenkregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Laatst online: 11-09-2024
Ook nog niemand gebeld dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:16:
[...]

Ja, bij mij zeiden dat ze er elke maandag ''een stuk of 5'' binnenkregen...
En waar was dat?
Ik begin echt helemaal gestoord te worden, ik heb meestal gedult, maar dit is nog erger dan de N4!
@hieronder: nee ik niet in elk geval, ik vind het echt slecht geregelt, medewerkers weten niks, en de importeurs bij MM weten ook niks, je krijgt toch een datum van een leverancier of werkt dat niet zo?

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:58:
[...]

En waar was dat?
Ik begin echt helemaal gestoord te worden, ik heb meestal gedult, maar dit is nog erger dan de N4!
@hieronder: nee ik niet in elk geval, ik vind het echt slecht geregelt, medewerkers weten niks, en de importeurs bij MM weten ook niks, je krijgt toch een datum van een leverancier of werkt dat niet zo?

;(
Was bij MM in Eindhoven, maar heb nog steeds niks van hun vernomen. Ik heb ook geduld, maar dit gaat me echt te ver. Iemand van een ander forum gaat even langs (is bij hem om de hoek) en kijkt dan of er wat gaande is. Ik kijk wel wat diegene zegt, afwachten dus...

Misschien ook maar eens gaan kijken naar de LG G2, maar daar staat weer LG troep op :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
[...]

Was bij MM in Eindhoven, maar heb nog steeds niks van hun vernomen. Ik heb ook geduld, maar dit gaat me echt te ver. Iemand van een ander forum gaat even langs (is bij hem om de hoek) en kijkt dan of er wat gaande is. Ik kijk wel wat diegene zegt, afwachten dus...

Misschien ook maar eens gaan kijken naar de LG G2, maar daar staat weer LG troep op :+
Das net het probleem, ik kan niet zomaar een andere telefoon pakken want dat laat m'n budget niet toe -_-
Nou ja, het is dat ik de Tele2 actie heb gereserveert mij MM Maastrich anders had ik pa eens lief aangekeken en in einhoven over over de grens gehaalt.

MM.de: Erscheint frühestens am 13.12.13, dus voor de hollanders die geen duits spreken: komt op zijn vroegst op 13.12.13 ofwel week 50, VERLOS ME UIT DEZE STREID!

Tjeh, ik weet tenminste welke telefoon ik wil, maat van me wil eerst een HTC one, dan een iphone 4 (?), dan een Nexus 5, dan weer een GS4, zegt ie tegen me dat ie naar de winkel gaat om toch maar de One te halen komt ie aan met een Alcatel one Touch HD welke ik vandaag dus voor het eerst heb mogen bewondere, wat zijn die Mediatek SoC's toch ontzettend TRAAG! Hij vind het snel, niet gek als je van een HTC Desire C komt, maar zelfs mijn Xperia Tipo welke een Single core op 1 ghz heeft voelt snappier...

Wat ik dan wel fijn om te weten vind bij zo'n Nexus, je zit softwarematig goed gedekt, CPU's gaan toch geen mijlen sneller meer worden (het kan immers niet sneller als dat jij erop drukt) en schermen met UHD vind ik ver overdreven, groter zullen ze ook niet worden, niet iedereen heeft grote handen als wij met onze n5's :D en zeg nou zelf, moet veel sneller nog of niet? Van mij niet namelijk...

Vind het wel raar dat sommige reviewers niks over de levertijden zeggen, of is hij in The US of A wel overal verkrijgbaar?

[ Voor 46% gewijzigd door Kuusj op 25-11-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:22
Phonehouse Kampen gebeld en die zeiden inderdaad dat hij vrijdag weer binnen komt (waarschijnlijk landelijk). De actie die erbij hoort, wordt vrijdag pas bekend gemaakt aldus Kampen.

Daarna Phonehouse Groningen gebeld (in de Makro) en die jongen heeft het hoofdkantoor gebeld. Die jongen heeft me teruggebeld en me gezegd dat ze donderdag weer komen en dan liggen ze waarschijnlijk ook in de winkels. Deze jongen kon nog niks zeggen over een eventuele actie (zal dus vrijdag, of misschien donderdag bekend zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:01:
[...]

Das net het probleem, ik kan niet zomaar een andere telefoon pakken want dat laat m'n budget niet toe -_-
Nou ja, het is dat ik de Tele2 actie heb gereserveert mij MM Maastrich anders had ik pa eens lief aangekeken en in einhoven over over de grens gehaalt.

MM.de: Erscheint frühestens am 13.12.13, dus voor de hollanders die geen duits spreken: komt op zijn vroegst op 13.12.13 ofwel week 50, VERLOS ME UIT DEZE STREID!

Tjeh, ik weet tenminste welke telefoon ik wil, maat van me wil eerst een HTC one, dan een iphone 4 (?), dan een Nexus 5, dan weer een GS4, zegt ie tegen me dat ie naar de winkel gaat om toch maar de One te halen komt ie aan met een Alcatel one Touch HD welke ik vandaag dus voor het eerst heb mogen bewondere, wat zijn die Mediatek SoC's toch ontzettend TRAAG! Hij vind het snel, niet gek als je van een HTC Desire C komt, maar zelfs mijn Xperia Tipo welke een Single core op 1 ghz heeft voelt snappier...

Wat ik dan wel fijn om te weten vind bij zo'n Nexus, je zit softwarematig goed gedekt, CPU's gaan toch geen mijlen sneller meer worden (het kan immers niet sneller als dat jij erop drukt) en schermen met UHD vind ik ver overdreven, groter zullen ze ook niet worden, niet iedereen heeft grote handen als wij met onze n5's :D en zeg nou zelf, moet veel sneller nog of niet? Van mij niet namelijk...

Vind het wel raar dat sommige reviewers niks over de levertijden zeggen, of is hij in The US of A wel overal verkrijgbaar?
Tja, misschien is het ook wel het wachten waard. Wil in ieder geval wel een Nexus 5, lijkt me toch een goed telefoontje. Maat van me heeft de Nexus 4, is ook al heel snel, maar als de Nexus 5 sneller is dan tja...
Overigens zit de G2 in specs iets beter alleen is ie wat minder snel en er zit meer troep van LG op. Ook niet meteen Android 4.4 KitKat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
[...]

Buiten die troep kan er ook niet eens een microSD kaartje in, voor die prijs zou het voor mij een dealbreaker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:14:
[...]

Buiten die troep kan er ook niet eens een microSD kaartje in, voor die prijs zou het voor mij een dealbreaker zijn.
Klopt ook, dus ook al wat GB verspilt aan LG troep. Studentmobiel blijft week 50 aanhouden, geen veranderingen tot dusver. Anders moet je weer aan een Samsung beginnen (ik haat Sony :$), die Active is niet zo slecht (waterdicht), maar ook zoals altijd weer lange wachttijden voor updates en Samsung troep.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:15:
[...]

Klopt ook, dus ook al wat GB verspilt aan LG troep. Studentmobiel blijft week 50 aanhouden, geen veranderingen tot dusver. Anders moet je weer aan een Samsung beginnen (ik haat Sony :$), die Active is niet zo slecht (waterdicht), maar ook zoals altijd weer lange wachttijden voor updates en Samsung troep.
We zullen zien, ik kan het iig niet lang meer uithouden..
Heb ik ook nog hier van die 'debielen' rondlopen die mij constant zeggen: "oh dan wacht je toch even een week of 5" :( :( :( 8)7
Ik ontplof.

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.