Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
[...]
Was bij MM in Eindhoven, maar heb nog steeds niks van hun vernomen. Ik heb ook geduld, maar dit gaat me echt te ver. Iemand van een ander forum gaat even langs (is bij hem om de hoek) en kijkt dan of er wat gaande is. Ik kijk wel wat diegene zegt, afwachten dus...
Misschien ook maar eens gaan kijken naar de LG G2, maar daar staat weer LG troep op

Das net het probleem, ik kan niet zomaar een andere telefoon pakken want dat laat m'n budget niet toe -_-
Nou ja, het is dat ik de Tele2 actie heb gereserveert mij MM Maastrich anders had ik pa eens lief aangekeken en in einhoven over over de grens gehaalt.
MM.de: Erscheint frühestens am 13.12.13, dus voor de hollanders die geen duits spreken: komt op zijn vroegst op 13.12.13 ofwel week 50, VERLOS ME UIT DEZE STREID!
Tjeh, ik weet tenminste welke telefoon ik wil, maat van me wil eerst een HTC one, dan een iphone 4 (?), dan een Nexus 5, dan weer een GS4, zegt ie tegen me dat ie naar de winkel gaat om toch maar de One te halen komt ie aan met een Alcatel one Touch HD welke ik vandaag dus voor het eerst heb mogen bewondere, wat zijn die Mediatek SoC's toch ontzettend TRAAG! Hij vind het snel, niet gek als je van een HTC Desire C komt, maar zelfs mijn Xperia Tipo welke een Single core op 1 ghz heeft voelt snappier...
Wat ik dan wel fijn om te weten vind bij zo'n Nexus, je zit softwarematig goed gedekt, CPU's gaan toch geen mijlen sneller meer worden (het kan immers niet sneller als dat jij erop drukt) en schermen met UHD vind ik ver overdreven, groter zullen ze ook niet worden, niet iedereen heeft grote handen als wij met onze n5's

en zeg nou zelf, moet veel sneller nog of niet? Van mij niet namelijk...
Vind het wel raar dat sommige reviewers niks over de levertijden zeggen, of is hij in The US of A wel overal verkrijgbaar?
[
Voor 46% gewijzigd door
Kuusj op 25-11-2013 16:11
]