Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:50

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik wil gewoon het losse toestel, geen nieuwe abo, erg bijzonder dat de MM simpwelweg weigert om iets te verkopen.. Hetzelfde overigens voor een iPhone 5S, alleen icm een nieuwe abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
THEALPHA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:56:
@ilanko en @vsy Zouden jullie het door willen geven wanneer jullie pakketje binnen is? Dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten van de verzending.
Ja is goed. Hij is nu in Nurnberg, Duitsland, dus heel misschien is ie er morgen wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

ilhanko schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:27:
[...]

Ja is goed. Hij is nu in Nurnberg, Duitsland, dus heel misschien is ie er morgen wel :>
Hier ook. Verbaas mij ook over de route die het pakketje moet afleggen... Van Eindhoven naar Tsjechië en weer terug..... Maar tot nu toe gaat alles voorspoedig :-) misschien morgen al bezoek van GLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 14:39
MM Utrecht heeft 3 witte toestellen op voorraad, ik wilde een zwarte hebben echter hebben ze er 5 in bestelling en wilde mijn bestelling niet meer aannemen.

Als iemand tips heeft om een zwarte nexus te bemachtigen hoor ik dat graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Voor degenen die 32GB willen(netals mij); Is de 16GB + USB OTG niet een optie..? Iemand ervaringen daarmee? positieve, negatieve mededelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat als je via een omweg bij Google Play wilt bestellen? Krijg je last bij de douane?
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

De 32GB versie kost daar maar 295 euro omgerekend. Zijn er nadelen en is het überhaupt wel mogelijk?
Via Duitsland ook goedkoper.
http://www.google.de/nexus/5/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
^ daar gaat ongeveer heel dit topic toch over? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:13:
^ daar gaat ongeveer heel dit topic toch over? :?
Ja, veel terug te lezen maar toch gedaan. Via proxy in Duitsland bestellen aangezien de Amerikaanse modellen geen 4G ondersteuning bieden in Nederland vanwege andere band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een MM is met voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Lekker dit. Op de dag van de release een Nexu 5 besteld bij Belsimpel. Tijdens het bestellen stond er binnen 24uur geleverd, een paar uur na de bestelling stond er max 3 werkdagen; allemaal prima.

Ik heb met iDeal betaald, maar nog steeds geen Nexus ontvangen en nu staat de levertijd op 3 weken!

Aangezien ik wel al aangesloten ben op mijn nieuwe abonnement; weet iemand hoe lastig het is om alsnog van de koop af te zien? Ik heb immers niets ontvangen en men heeft zich niet aan de afspraken gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
zAo, volgens mij heb je altijd 8 dagen bedenktijd. Daarna wordt het lastig.

Ik heb mijn bestelling bij EKODEAL lopen en zij krijgen komende vrijdag weer een voorraad binnen. Maandag heb ik als het goed is mijn Nexus.
Dus voor diegene die hem wil bestellen, vrijdag weer te krijgen bij Ekodeal.

[ Voor 15% gewijzigd door MauriX op 20-11-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:49:
Weet iemand of er nog een MM is met voorraad?
Bel er ff heen zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net wegens bovenstaande reactie maar bij EkoDeal besteld. Ik heb ook nog een reservering lopen bij de media markt in Breda. Maar even kijken welke er eerder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Ik ga binnenkort naar Amerika toe, is het op een manier mogelijk om hem daar in de playstore te bestellen en mee te nemen uit Amerika?

Suggesties meer dan welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itxs
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
DSW schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:28:
Ik ga binnenkort naar Amerika toe, is het op een manier mogelijk om hem daar in de playstore te bestellen en mee te nemen uit Amerika?

Zal je wellicht wel voor elkaar kunnen krijgen, probleem is alleen dat je de 4g niet kan gebruiken in europa.
Er zijn 2 versies van de Nexus 5 waarbij die in amerika niet geschikt is voor het eur/asia 4G netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

MauriX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:47:
zAo, volgens mij heb je altijd 8 dagen bedenktijd. Daarna wordt het lastig.
Thanks, maar hoe zit dat dan met zaken die men -na die 8 dagen- toch niet nakomt, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Op zich kan niemand er wat aan doen dat Google niet kan leveren. Ook jouw leverancier niet. Lastige situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:59:
Hoe werkt dat als je via een omweg bij Google Play wilt bestellen? Krijg je last bij de douane?
Ik heb het even voor je geprobeerd, en het kan niet. Als ik in de UK store bestel, en ik wil naar mijn NL adres laten versturen, dan krijg ik een foutmelding: Verkoper verzendt niet naar dit adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
zAo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:35:
[...]

Thanks, maar hoe zit dat dan met zaken die men -na die 8 dagen- toch niet nakomt, weet iemand dat?
De bedenktijd gaat pas in nadat je het product ontvangen hebt. Er zijn geen regels over retourneren tijdens de bestelling. Een winkel is slim om hem nu alsnog te annuleren als jij dat vraagt, want anders sturen zij hem op - en stuur jij hem na levering weer retour (wat gewoon mag). Daar schieten zij ook niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:28

Laguna

Connaisseur

@riddles dat is alleen het geval als er sprake is van een los toestel en het gaat hier om een abonnement met toestel. In dat opzicht zijn er 2 opties of wachten tot het toestel leverbaar is of een ander toestel kiezen wat wel leverbaar is. Uiteraard geldt als je het toestel ontvangen hebt wel weer de bedenktijd en de mogelijkheid om het toestel te ruilen (retour lijkt mij geen optie als er sprake is van een abonnement).

[ Voor 27% gewijzigd door Laguna op 20-11-2013 16:08 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Gisteren in media markt arnhem een los toestel gekocht, ze hadden er een aantal, zwart en wit. Geen idee wat de voorraad nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

MrDrako schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:26:
Gisteren in media markt arnhem een los toestel gekocht, ze hadden er een aantal, zwart en wit. Geen idee wat de voorraad nu is.
Hoeveel heb je er voor betaald?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Laguna schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:04:
@riddles dat is alleen het geval als er sprake is van een los toestel en het gaat hier om een abonnement met toestel. In dat opzicht zijn er 2 opties of wachten tot het toestel leverbaar is of een ander toestel kiezen wat wel leverbaar is. Uiteraard geldt als je het toestel ontvangen hebt wel weer de bedenktijd en de mogelijkheid om het toestel te ruilen (retour lijkt mij geen optie als er sprake is van een abonnement).
Thanks. Als ik het goed begrijp kan ik gewoon geen kant op, ondanks het falen van BelSimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:28:
[...]

Hoeveel heb je er voor betaald?
Ik heb vandaag een aanbetaling gedaan in Breda. Het toestel kost 399 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mono_
  • Laatst online: 15-09 18:41
Zojuist langs de Media Markt in Arnhem geweest. Die hebben er geen meer liggen en verwachten de nieuwe voorraad pas begin December. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:59
mowtje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:43:
Voor degenen die 32GB willen(netals mij); Is de 16GB + USB OTG niet een optie..? Iemand ervaringen daarmee? positieve, negatieve mededelingen?
Ik kan niet spreken over de Nexus 5, maar deze setup gebruik ik wel bij mijn Nexus 7 (2012, 16 gig). Echter, je ziet dat applicaties steeds groter worden, en als ik nu een telefoon koop wil ik daar eigenlijk al klaar voor zijn.

Ik gebruik de OTG (icm een 32 gig usb stick) eigenlijk alleen als ik wat filmpjes mee wil nemen op vakantie ofzo. Maar met alleen applicaties, wat muziek (misschien 2 gig) en wat foto's (max 05 gig) staat mijn Nexus 7 nu redelijk vol.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:57

WoutF

Hoofdredacteur
MediaMarkt Zoetermeer heeft nog twee zwarte en een aantal witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:35
Op de website van Kijkshop is de nexus 5 nu in zijn geheel verdwenen.
Er staat verder geen uitleg bij, en op twitter is er ook nog niet gereageerd.
Iemand die hier iets meer van weet?
Komt hij weer terug op het moment dat er voorraad is, ik heb namelijk nog een kortingsbon die tot 31 december loopt en nog 25 euro freebees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-A
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-01 16:50

M-A

Ik heb vandaag de aanbieding van media markt in Alphen aan den Rijn genomen van de zwarte nexus 5 icm tele2 200min 1000mb voor 25 euro en toestel gratis. Goeie deal vond ik zelf. Ik had de laatste zwarte maar ze hebben nog wel 2 witte liggen voor die interesse hebben. Heb dus mijn bestelling bij gsmwijzer.nl kunnen annuleren en heb tenslotte het toestel nu nog gratis ook! _O- oOo

[ Voor 17% gewijzigd door M-A op 20-11-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
MM Hengelo krijgt eind deze week wat binnen, kon de beste man mij vertellen aan de telefoon.
Kan alleen in de winkel zelf reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Ekodeal krijgt vanwege vertraagde levering volgende week een nieuwe lading telefoons binnen:

Hierbij mail ik u om te vermelden dat door uw bestelde LG Nexus 5 uiterst 22'25'26-11-2013 verzonden zal worden. Afgelopen weken zijn er enorm veel bestellingen binnen gekomen voor de LG Nexus waardoor de leverancier niet op tijd kan aanleveren.

Onze excuses voor het ongemak. Zodra de toestel binnen is sturen wij u een track and trace code zodat u het pakket kan volgen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Ekodeal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
@Questarey:
Zelfde mail gehad. Mij is toegezegd dat mijne ook bij die nieuwe lading zit.
Ze verwachten ze komende vrijdag en er is me beloofd dat het ook vrijdag wordt verstuurd. Maandag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
WoutF schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:32:
MediaMarkt Zoetermeer heeft nog twee zwarte en een aantal witte
Ondertussen geen zwarte meer, maar minstens nog 10 witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSW schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:28:

Ik heb er een besteld in US play store (zoek en je vind zat tips om te kunnen bestellen uit de US play store). Wordt hopelijk op tijd afgeleverd in mijn hotel in de VS. Mocht levering vertragen (ben ik wel een beetje bang voor) dan kan je de order gewoon cancellen. Zelfs als google al verstuurd heeft kun je met telefoontje shipment weigeren en dan wordt het via UPS alsnog niet bezorgt. Ik ben zelf vrij kort in de VS dus het wordt spannend! IK heb wel voor een dure 1-day shipment gekozen om de kans te vergroten dat het echt gaat lukken.
Komt voor 32GB incl. Tax + 1day shipment op $450 ($32 tax + $19 shipment).

Even afwachten dus

Oja geen 4G dus, maar goed er is in NL op zoveel plekken wifi en 3G dat het mij niet zo uitmaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:32
Bol.com meldt: "Levering is vertraagd: verwacht op 26-11-2013". Levering was aanvankelijk 20-11 verwacht.

[ Voor 25% gewijzigd door dik_voormekaar op 20-11-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gereserveerd bij Mediamarkt Eindhoven, krijgen er elke week 3 van elke kleur binnen op maandag. Ik was de 3e die reserveerde voor zwart, dus net op tijd. De witte waren nog niet gereserveerd (geen van 3en).
Ook aan de telefoon word aangegeven dat als je de telefoon niet deze week hebt de tele2 actie niet meer geld en je 10% reserveringsgeld moest betalen (40 euro ongeveer). Wij komen daaraan, worden geholpen, we hoeven geen reserveringskosten te betalen (hij voerde 1 cent in i.v.m. geldigheid factuur) en kon hem maandag gewoon nog ophalen met de actie, hij had in beschrijving gezet ‘'inclusief abonnement actie tele2 week 47’'
Toch een miscommunicatie tussen telefoon medewerkers en afdelingsmedewerkers…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 14:27
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:07:
Vandaag gereserveerd bij Mediamarkt Eindhoven, krijgen er elke week 3 van elke kleur binnen op maandag. Ik was de 3e die reserveerde voor zwart, dus net op tijd. De witte waren nog niet gereserveerd (geen van 3en).
Ook aan de telefoon word aangegeven dat als je de telefoon niet deze week hebt de tele2 actie niet meer geld en je 10% reserveringsgeld moest betalen (40 euro ongeveer). Wij komen daaraan, worden geholpen, we hoeven geen reserveringskosten te betalen (hij voerde 1 cent in i.v.m. geldigheid factuur) en kon hem maandag gewoon nog ophalen met de actie, hij had in beschrijving gezet ‘'inclusief abonnement actie tele2 week 47’'
Toch een miscommunicatie tussen telefoon medewerkers en afdelingsmedewerkers…
Bedoel je de Tele2 actie met SmartMix 2 jaar of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Status Coolblue/PDAshop ook gewijzigd:
Verwacht: week van 9 - 13 december

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annejannes
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-01 10:29
Ik heb ook een 'factuur' gekregen bij mijn reservering bij mediamarkt van 0,01 ct. Ik hoop wel dat de actie in samenwerking met tele2 nog geld die deze week in het krantje staat..Wat nu als de telefoon niet deze week aankomt? Weet iemand daar iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbgangsta
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik heb op 8 November een Nexus 5 besteld bij Saturn met een levertijd van 5-7 werkdagen.
Op 11 November kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was vertraagd, op zich geen probleem.
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.

Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier.

Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 18 november geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.

Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-SATURNNL.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team
Zoals in de mail staat: 18 November.
Het is nu 20 November en als er morgen nog niets is ga ik even bellen. De Nexus 5 is momenteel uitverkocht en niet te vinden zonder een directe link.
Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
Ik heb een onderbuik gevoel dat ook ik tot december zal moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FandL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:21:
[...]

Bedoel je de Tele2 actie met SmartMix 2 jaar of?
Die in de flyer van deze week staat.
annejannes schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:42:
Ik heb ook een 'factuur' gekregen bij mijn reservering bij mediamarkt van 0,01 ct. Ik hoop wel dat de actie in samenwerking met tele2 nog geld die deze week in het krantje staat..Wat nu als de telefoon niet deze week aankomt? Weet iemand daar iets meer van?
Ja, als het bij de beschrijving staat wel (bij dat kopie staat er inclusief tele2 abonnement aanbieding week 47 bij mij), dus bij mij moeten ze het wel doen. Weet niet of er dat bij jou ook bijgezet is?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:55:
[...]

Die in de flyer van deze week staat.

[...]

Ja, als het bij de beschrijving staat wel (bij dat kopie staat er inclusief tele2 abonnement aanbieding week 47 bij mij), dus bij mij moeten ze het wel doen. Weet niet of er dat bij jou ook bijgezet is?
Dat wordt morgen maar even bellen dan. Ik neem an dat je hem niet via de webshop kunt kopen? Alleen als je naar de mm zelf gaat zeker. Nu maar hopen dat ze in Maastricht of Heerlen de Nexus hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FandL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:21:
[...]

Dat wordt morgen maar even bellen dan. Ik neem an dat je hem niet via de webshop kunt kopen? Alleen als je naar de mm zelf gaat zeker. Nu maar hopen dat ze in Maastricht of Heerlen de Nexus hebben. _/-\o_
Ik zelf ben naar de MediaMarkt gegaan en die medewerker heeft me dit aangeboden, natuurlijk ga ik dan akkoord. 200 sms/bel min. + 1000 MB voor 25,- p/m en dan ook dat toestel gratis is niet mis. Je moet inderdaad naar een filiaal gaan, want die telefonisten vertrouwen mij niet meer.
Tevens, hun moeten mij het nu gewoon geven omdat het op mijn kopie staat, lekker *O*

---Edit---
Er was een kans dat ie zaterdag al kwam, maar ze krijgen meestal op maandag 3 toestellen van elke kleur binnen. Kan niet wachten :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
Nbgangsta schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:50:
Ik heb op 8 November een Nexus 5 besteld bij Saturn met een levertijd van 5-7 werkdagen.
Op 11 November kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was vertraagd, op zich geen probleem.

[...]

Zoals in de mail staat: 18 November.
Het is nu 20 November en als er morgen nog niets is ga ik even bellen. De Nexus 5 is momenteel uitverkocht en niet te vinden zonder een directe link.

[...]

Ik heb een onderbuik gevoel dat ook ik tot december zal moeten wachten.
Denk het wel... ;( Bij mijn ticket werd er gesproken over 2 december. (ook 8 nov besteld)

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Bij de MM Rotterdam centrum waren er zowel nog witte als zwarte. Hoeveelheid, geen idee....

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:33:
[...]

Ik zelf ben naar de MediaMarkt gegaan en die medewerker heeft me dit aangeboden, natuurlijk ga ik dan akkoord. 200 sms/bel min. + 1000 MB voor 25,- p/m en dan ook dat toestel gratis is niet mis. Je moet inderdaad naar een filiaal gaan, want die telefonisten vertrouwen mij niet meer.
Tevens, hun moeten mij het nu gewoon geven omdat het op mijn kopie staat, lekker *O*

---Edit---
Er was een kans dat ie zaterdag al kwam, maar ze krijgen meestal op maandag 3 toestellen van elke kleur binnen. Kan niet wachten :9~
Dat is gewoon een standaard abonnement hoor.

Verwijderd

NotSoSteady schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:18:
[...]

Nee, deze week is ie in aanbieding voor 25 p/m va volgende week 40 euro.

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 14:26
baronruud schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:54:
MM Hengelo krijgt eind deze week wat binnen, kon de beste man mij vertellen aan de telefoon.
Kan alleen in de winkel zelf reserveren.
Op dit moment geen voorraad?

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Titel: LG Nexus 5 16GB - Zwart - LG
Aantal: 1

Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 27 november 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Dat is alweer een stukje eerder dan de week van 6 december.

Verwijderd

wezep schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:18:
[...]

Op dit moment geen voorraad?
Alle mediamarkten die ik opgebeld heb zeiden ''Misschien zaterdag maar waarschijnlijk maandag'' dus tja.

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
volgens the Phone house kun je hem morgen ophalen als je heb vandaag besteld,
als je hem laat bezorgen duurt het 1/2 weken

• Falcoo
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:39:
[...]

Alle mediamarkten die ik opgebeld heb zeiden ''Misschien zaterdag maar waarschijnlijk maandag'' dus tja.
Ik heb Maastricht en Heerlen opgebeld en zei zeiden dat ze geen levertijd konden noemen. :s

• DeBaroN
mb1234 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:49:
Sorry, maar geloof ik niks van.
Heb er ook één bij the Phone House besteld afgelopen dinsdag. Komt waarschijnlijk 1e week van december binnen volgens hun.

edit: Excuus, zie nu op hun site; in 1 van de 213 winkels beschikbaar....Moet je net de winkel vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 21-11-2013 12:32 ]

Verwijderd

FandL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:03:
[...]

Ik heb Maastricht en Heerlen opgebeld en zei zeiden dat ze geen levertijd konden noemen. :s
Klopt, heb ook duidelijk gezegd dat je er naartoe moet...

• annejannes
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-01 10:29
[/quote]

Nee, bij alle aanbieders betaal je extra voor het toestel, i.c.m. 200 belminuten of minder. Dus dit is echt een goede aanbieding.
Ze hebben het er niet bijgeschreven dat het abonnement er bij zit, alleen in de computer gezet. Dus ik ga dadelijk terug. Volgens mij worden alle receptiemedewerkers gek van iedereen die belt voor de Nexus :P

[ Voor 56% gewijzigd door annejannes op 21-11-2013 13:45 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:24
Zojuist bij de MM in Rijswijk een Zwarte N5 gereserveerd en aanbetaald (99€). De witte is daar nog ruim op voorraad, de zwarte had gister al binnen moeten komen en kan nu elk moment binnenkomen kon de beste man mij vertellen. Laten we hopen dat ze me snel bellen :)

• mb1234
baronruud schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:30:
[...]

Sorry, maar geloof ik niks van.
Heb er ook één bij the Phone House besteld afgelopen dinsdag. Komt waarschijnlijk 1e week van december binnen volgens hun.

edit: Excuus, zie nu op hun site; in 1 van de 213 winkels beschikbaar....Moet je net de winkel vinden.
als je je postcode invult, komt ervoor in welke winkels hij bij jou in de buurt op voorraad is.
als je hem zelf ophaalt 1/2 dagen. maar we zullen zien. :)

Verwijderd

MediaMarkt medewerker heeft bij mij gedaan inclusief aanbieding tele2 actie week 47, ik hoop dat ie er zaterdag is

• Falcoo
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:26:
MediaMarkt medewerker heeft bij mij gedaan inclusief aanbieding tele2 actie week 47, ik hoop dat ie er zaterdag is
Ik ga er waarschijnlijk vanavond langs. Ik neem aan dat het "tele 2 actie week 47" bij het factuur moet komen anders geld die korting niet meer?

Verwijderd

FandL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:48:
[...]

Ik ga er waarschijnlijk vanavond langs. Ik neem aan dat het "tele 2 actie week 47" bij het factuur moet komen anders geld die korting niet meer?
Klopt inderdaad, moet op de factuur staan (dus ook dat kopie meenemen voor zekerheid)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 18:10 ]

• mrtentje
  • Laatst online: 16-09 06:53
mb1234 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:49:
Ik heb hem gereserveerd om hem op te komen halen bij de dichtstbijzijnde Phone House bij ons in de buurt. De volgende dag kreeg ik een telefoontje van de Phone House dat hij helemaal niet op de website had mogen staan. Ze zouden proberen om hem alsnog te bestellen voor mij. Hierover zou ik de volgende over worden teruggebeld. Uiteindelijk teruggebeld waarbij werd gezegd dat ze de telefoon niet meer konden krijgen en heb mijn bestelling uiteindelijk maar geannuleerd.

Beetje onzin dat ze toestellen op hun site zetten die ze niet kunnen leveren...

[ Voor 5% gewijzigd door mrtentje op 21-11-2013 17:33 ]

• dik_voormekaar
De witte lijkt bij bol.com op voorraad te liggen voor 405,=. Er staat "Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis". Bij de zwarte staat: "3-4 weken".

[ Voor 3% gewijzigd door dik_voormekaar op 21-11-2013 17:38 ]

• fleu
  • Laatst online: 22-08 22:28
Ik zie dat de 32 gb versie op pricewatch op aangekondigd staat?

Verwijderd

fleu schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:43:
Ik zie dat de 32 gb versie op pricewatch op aangekondigd staat?
Sorry maar hoe en waar zie je dit precies?

Verwijderd

Bij MediaMarkt Eindhoven nog steeds 3 witte niet gereserveerd.

• dik_voormekaar
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:01:
[...]

Sorry maar hoe en waar zie je dit precies?
Dat staat hij al vanaf het begin, maar deze gaat niet geleverd worden in NL.

Verwijderd

dik_voormekaar schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:40:
[...]

Dat staat hij al vanaf het begin, maar deze gaat niet geleverd worden in NL.
LG heeft er bij mij nog niks over gezegd dat ie niet geleverd zou worden...

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 16:26
32 GB wordt inderdaad niet geleverd in Nederland, dan moet je naar de MM in Duitsland :p

• Falcoo
Ik heb net maar mijn Nexus 5 besteld bij studentmobiel. Nu maar wachten!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
Codemeister schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:37:
32 GB wordt inderdaad niet geleverd in Nederland, dan moet je naar de MM in Duitsland :p
is de tel ook nog niet beschikbaar http://www.mediamarkt.de/...086,969410.html?langId=-3

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
Even een update ivm mijn order via de Play Store. Die staat nog steeds pending, maar in mijn Neteller account is het geld terug bijgeschreven op mijn rekening en vind ik nergens nog een referentie naar de betaling via de Play Store. Hopen dat het toch nog goed komt.

Verwijderd

FandL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:08:
Ik heb net maar mijn Nexus 5 besteld bij studentmobiel. Nu maar wachten!
Dan kun je lang wachten (9-13 december), daarom heb ik gereserveerd bij MM in Eindhoven.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
THEALPHA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:56:
@ilanko en @vsy Zouden jullie het door willen geven wanneer jullie pakketje binnen is? Dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten van de verzending.
pakket zou morgen aangeboden worden, aldus dhl tracker.
Ik heb duidelijk gekozen om het NIET via czech te laten gaan.

• Falcoo
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:34:
[...]

Dan kun je lang wachten (9-13 december), daarom heb ik gereserveerd bij MM in Eindhoven.
Yup, dat week ik. Ik heb geduld.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

FandL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:34:
[...]

Yup, dat week ik. Ik heb geduld.
Ik niet, daarom gereserveerd in MM Maastricht EN MM Heerlen, mocht ie er bij een eerder zijn, heb ik em daar eah...

Sowiewo, vandaag voor het eerst gezien en opgepakt in de MM, wat een apparaat! Toch blij dat er noch fysieke winkels bestaan.

Heeft er iemand enige informatie over wanneer de N5 in de mediamarkten van het zuidelijkste zuiden ligt?
MM trut die iedereen iPhones aansmeert zei dat het echt niet lang wachten zal zijn, maar er kwam al een andere verkoper met het bericht dat als ie niet voor 31 december wordt geleverd ik dikke pech heb met mijn abbonoment, ze weten het dus niet, daarom die vraag...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:50:
[...]

Ik niet, daarom gereserveerd in MM Maastricht EN MM Heerlen, mocht ie er bij een eerder zijn, heb ik em daar eah...

Sowiewo, vandaag voor het eerst gezien en opgepakt in de MM, wat een apparaat! Toch blij dat er noch fysieke winkels bestaan.

Heeft er iemand enige informatie over wanneer de N5 in de mediamarkten van het zuidelijkste zuiden ligt?
MM trut die iedereen iPhones aansmeert zei dat het echt niet lang wachten zal zijn, maar er kwam al een andere verkoper met het bericht dat als ie niet voor 31 december wordt geleverd ik dikke pech heb met mijn abbonoment, ze weten het dus niet, daarom die vraag...
Staat op je factuur inclusief abonnement aanbieding week 47?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Kreeg net een mail van Bol.com:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer * hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Verwachte leverdatum was 14-12-2013 ?!
Staat nu op de site ook nog steeds op 3-4 weken. Zal iemand er één retour verzonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:58:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer * hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Staat nu op de site ook nog steeds op 3-4 weken. Zal iemand er één retour verzonden hebben?
Ja zal waarschijnlijk een retourtje zijn. Zwart of wit ? Wit was gisterenavond even op voorraad (een uurtje) heb er zelf direct 1tje besteld en kreeg vanmorgen ook een verzendbevestiging.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruffzz op 22-11-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ruffzz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:04:
[...]

Ja zal waarschijnlijk een retourtje zijn. Zwart of wit ? Wit was gisterenavond even op voorraad (een uurtje) heb er zelf direct 1tje besteld en kreeg vanmorgen ook een verzendbevestiging.
Zwart

Maar dan zal ik het één en ander ff moeten checken dus!

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 22-11-2013 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:39
Mijn witte van Bol.com is ook onderweg, heeft toch een uur of 3 op voorraad gestaan. Ben benieuwd hoe en wat. Kans op een retourtje is natuurlijk aanwezig, maar de vraag is natuurlijk altijd hoeveel dat er zijn. Ruffz heeft er dus ook 1 weten te bemachtigen, dus dat zijn er dan al twee. Verder lijken er, gezien de reacties in dit topic, ook een aantal wachtende voor ons te zijn. Dan lijkt het toch om een klein partijtje te gaan :) Hoop houden maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:50
Er lagen gister nog 2 witte bij de MM in Zwolle. Geen zwarte helaas.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Codemeister schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:37:
Is dit officieel medegedeeld? geen 32Gb in Nederland en Belgie?

Waarom vallen wij altijd uit de boot?

...vind het toch raar dat zo een toestel wordt gelanceerd, en bijna nergens op voorraad is ...begin te denken dat het nog slechter geregeld is dan bij Apple :(

Zou wel graag een 32Gb versie willen kopen, maar importeren via Duitsland enzo..Zie ik niet echt zitten.

Welke zijn nog mogelijke manieren om aan een 32Gb versie te geraken? Naar Duitsland rijden en er een MM binnenstappen?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel een aardige quote van de commercieel directeur Benelux van LG. Die snappen de handel goed... gaan dus meteen op hun bek. Problemen met levertijd zijn dodelijk in deze competitieve markt waar het marktaandeel nou niet bepaald weggegeven word.

"Momenteel zijn de witte en zwarte variant van de Nexus 5 ruim leverbaar en we verwachten geen al te grote problemen qua schaarste..." (bij lancering) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21

Die van mij is ook onderweg sinds vanochtend vroeg (of gisterenavond laat). Dus dat zouden er dan al 2 retour zijn ? Lijkt me sterk. Gewoon een kleine hoeveelheid gekregen neem ik aan, voor degenen die hem al besteld hadden. Vandaar dat er op de site ook niets veranderd volgens mij. Maar ik ben happy :)

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
Die van mij ook. En iemand anders die ik ken ontvangt er ook één vandaag van Bol. Dus het zal wel gaan over een (kleine) levering van nieuwe toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar

ginod schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:01:
[...]

Die van mij is ook onderweg sinds vanochtend vroeg (of gisterenavond laat). Dus dat zouden er dan al 2 retour zijn ? Lijkt me sterk. Gewoon een kleine hoeveelheid gekregen neem ik aan, voor degenen die hem al besteld hadden. Vandaar dat er op de site ook niets veranderd volgens mij. Maar ik ben happy :)
Wanneer hebben jullie bestand dan? Ik heb op 12-11 een zwarte besteld en er staat nog steeds: "Levering is vertraagd: verwacht op 26-11-2013"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
Die van mij is ook de 12de besteld, rond de middag en hij is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik heb hem op 17 november besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
Toch balen dit... kreeg een bericht van Ekodeal (na zelf contact gezocht te hebben met ze) dat ze nu verwachten dat het toestel a.s. dinsdag pas bij ze binnenkomt en niet vandaag zoals ze eerder hebben gemeld (zie ook eerder bericht hier in het topic).
Had net zo'n zin om dit weekend met het toestel te spelen ;-)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Er liggen iets van 8 witte bij de MM in Zoetermeer

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
RoelsRules schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:10:
Toch balen dit... kreeg een bericht van Ekodeal (na zelf contact gezocht te hebben met ze) dat ze nu verwachten dat het toestel a.s. dinsdag pas bij ze binnenkomt en niet vandaag zoals ze eerder hebben gemeld (zie ook eerder bericht hier in het topic).
Had net zo'n zin om dit weekend met het toestel te spelen ;-)
Met welke reden? Mij is namelijk toegezegd dat mijn telefoon vandaag wordt verzonden en (dus) maandag binnen heb. Heb nog geen tegenbericht en/of track-trace nummer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

De levering van de Nexus 5 heeft in heel Nederland vertraging opgelopen. Wij ontvangen het toestel echter weer als eerste, waarschijnlijk in week 50.
Als u een bestelling plaatst en deze betaald reserveren wij het toestel voor u.

word nog even wachten dus:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan em waarschijnlijk maandag ophalen, yay! Misschien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
Ik heb hem net opgehaald !!! Dus eindelijk ook een Nexus 5. Via Bol.com.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Jippie, mijn witte 32 GB N5 is binnen vanuit Duitsland/Tsjechië/Verweggistan :)
Succes nog allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
ilhanko schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:41:
Jippie, mijn witte 32 GB N5 is binnen vanuit Duitsland/Tsjechië/Verweggistan :)
Succes nog allemaal!
Mooi man. Die van mij ligt nog bij de mailbox. Enig idee hoelang het duurt voordat ze hem verzenden? Bij mij staat hij sinds gisteren op ready to send. Alles is betaald en ik verscheep hem via GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
ginod schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:35:
Ik heb hem net opgehaald !!! Dus eindelijk ook een Nexus 5. Via Bol.com.
hoelang heb je moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
THEALPHA schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:43:
[...]

Mooi man. Die van mij ligt nog bij de mailbox. Enig idee hoelang het duurt voordat ze hem verzenden? Bij mij staat hij sinds gisteren op ready to send. Alles is betaald en ik verscheep hem via GLS.
Die van mij lag op vrijdag bij Mailbox en werd maandag's verstuurd. Dus ik verwacht dat ze die van jou vandaag wel versturen, ik kreeg pas rond 17:00 uur een mailtje dat 'ie was verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke webwinkel is vaak het snelst met nieuwe voorraden/leveringen of zit daar echt nauwelijks verschil in? Iemand ervaring mee? Ik kan morgen ab. verlengen en neem uiteraard de Nexus, maar er zijn zoveel aanbieders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:12:
[...]

Staat op je factuur inclusief abonnement aanbieding week 47?
Hij staat in het systeem gereserveert voor mij, met erbij dat ik recht heb op de actie nadat de week voorbij is, tot aan 31 deecember, maar ik hoop toch dat ze em voor 10 decembe hebben, want dan ben ik jarig :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.