Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Bioflap schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:22:
Ik heb een 1520.1 versie.
Je leest af en toe ook dat mensen een 1520.3 versie hebben, wat betekent dit?
Je hebt er drie: Europees, Aziatisch en Amerikaans. Ik denk zo even gauw dat 1 Europa is en 3 US. Verschil zit vooral in de beschikbaarheid van 3G en LTE-banden.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
PinokkioTV schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:04:
[...]

Je hebt er drie: Europees, Aziatisch en Amerikaans. Ik denk zo even gauw dat 1 Europa is en 3 US. Verschil zit vooral in de beschikbaarheid van 3G en LTE-banden.
Dat is inderdaad vrij logisch. Ik zag echter iemand op WPCentral die 6 keer een defecte 1520 heeft gehad. Ene keer was het een 1520.3, dan een 1520.1. Hij merkte volgens mij een verschil in helderheid van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer die persoon op WPCentral zich in de US bevindt, kan hij natuurlijk zowel een internationale, als een AT&T versie gehad hebben.
Naast de LTE banden is het belangrijkste verschil, dat de AT&T versie geen draadloos laden ingebouwd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ja hoor, het moest er een keer van komen maar me scherm is naar de filistijnen :D
gelukkig is ie van de zaak dus deze week ff repareren..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
looyenss schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:09:
Ja hoor, het moest er een keer van komen maar me scherm is naar de filistijnen :D
gelukkig is ie van de zaak dus deze week ff repareren..
Haha. Heb je een case er omheen dan? Die van mij is ook al eens gevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Bioflap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:22:
[...]

Haha. Heb je een case er omheen dan? Die van mij is ook al eens gevallen :D
Ja die had ik er net afgehaald en toen viel die. echt een beetje het iphone syndroom.
Val van 4 meter niks aan de hand, val van 40 centimeter

Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/wp_ss_20140519_0001_zps3fe1930b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/wp_ss_20140519_0002_zps27eed777.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35

tijmeng

Panasonic 7J

Nog een tip voor een hoesje..

Die 10 euro siliconen dingen die je bij bv Bol.com scoort. Dikke prima. Zelfde kleuren. Zit er super strak om neemt maybe 2mm extra in en het vast nog geen eens op. Erg tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Toch snap ik af en toe niks van mijn 1520.
1) Hij wordt af en toe wat warm en dan denk ik 'ik zet hem even uit', maar dan start 'ie zichzelf weer op na een paar seconden. Als hij niet warm is dan gaat hij wel gewoon uit. Iemand enig idee waarom dat is?

2) Bij het opstarten van een willekeurige app heb ik best vaak dat ik de camera opstart, terwijl ik bij mijn weten de cameraknop niet aanraak. Word ik nou gek en druk ik wél elke keer die knop in of is er iets anders aan de hand? :P

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Migrator schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:49:
Toch snap ik af en toe niks van mijn 1520.
1) Hij wordt af en toe wat warm en dan denk ik 'ik zet hem even uit', maar dan start 'ie zichzelf weer op na een paar seconden. Als hij niet warm is dan gaat hij wel gewoon uit. Iemand enig idee waarom dat is?

2) Bij het opstarten van een willekeurige app heb ik best vaak dat ik de camera opstart, terwijl ik bij mijn weten de cameraknop niet aanraak. Word ik nou gek en druk ik wél elke keer die knop in of is er iets anders aan de hand? :P
Punt 1 heb ik ook een aantal keer gehad. Leek met Cortana te maken te hebben bij mij. Nadat ik haar heb uitgeschakeld (gebruik het toch niet) geen problemen meer. Dus als je 8.1 draait kun je dat eens proberen en het een tijdje aankijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Propane schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Punt 1 heb ik ook een aantal keer gehad. Leek met Cortana te maken te hebben bij mij. Nadat ik haar heb uitgeschakeld (gebruik het toch niet) geen problemen meer. Dus als je 8.1 draait kun je dat eens proberen en het een tijdje aankijken...
Aangezien ik Cortana ook niet (echt regelmatig) gebruik maar uitgezet. Lijkt er inderdaad op dat 'ie niet zo snel meer warm wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:26
Kan iemand misschien een filmpje maken hoe snel whatsapp opstart/werkt met een quadcore snapdragon 800?
Ik ga binnenkort de Lumia 930 aanschaffen en ben benieuwd naar de verschil kwa snelheid.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:16
sertan_deniz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:08:
Kan iemand misschien een filmpje maken hoe snel whatsapp opstart/werkt met een quadcore snapdragon 800?
Ik ga binnenkort de Lumia 930 aanschaffen en ben benieuwd naar de verschil kwa snelheid.
Alvast bedankt.
Dit is een review van de nieuwe whatsapp, maar volgens mij is dat op een dualcore.
YouTube: Whatsapp BETA for Windows Phone - Review
Dus de s800 doet t nog sneller, hij is nu al bijna instant bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:54
En helaas geen NL-Alert bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:49

PeaceNlove

Deugleuter

Volgens mij heeft WP daar geen support voor. Ik bekeek eerder vandaag in de lijst met ondersteunde apparaten van nl-alert wat andere WP telefoons (Lumia 820, HTC 8S) en die hadden ook geen support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PeaceNlove schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:42:
Volgens mij heeft WP daar geen support voor. Ik bekeek eerder vandaag in de lijst met ondersteunde apparaten van nl-alert wat andere WP telefoons (Lumia 820, HTC 8S) en die hadden ook geen support.
Die lijst klopt niet. Ik kreeg in november op mijn 8S (WP 8.0) gewoon een bericht. Lumia 520 (WP 8.0) van een vriend van me kreeg daarstraks ook gewoon.

Het probleem is volgens mij niet helemaal aan te wijzen. Heb alleen nog niemand met een 1520 gezien die het bericht wel ontving, en ook niemand met 8.1 die het wel ontving. Dacht zelf eerst dat het aan mijn 4G lag, maar dat lijkt dus ook niet het geval :P. Mijn vermoeden is dat het aan WP 8.1 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ik heb mijn 920 (KPN netwerk) en 1520 (tele2) nog gewoon op 8.0 draaien en niks binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Voor NL-alert heb ik een apart draadje aangemaakt:
[WP 8.0/8.1]NL-alert ontvangen

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 09-09 17:13
Iemand die zijn witte of zwarte Nokia 1520 wil ruilen tegen mijn gele Nokia 1520 ? PM me dan :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
dave1972 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:49:
Iemand die zijn witte of zwarte Nokia 1520 wil ruilen tegen mijn gele Nokia 1520 ? PM me dan :)
Waarom zou je een andere kleur willen? Geel is toch juist mooi? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Je kunt er ook een zwarte cover om doen, de CP-623 ofzo. De telefoon contrasteert mooi daarmee, en hij is niet meer zo knalgeel.
http://www.noknok.tv/2014...er-cp-623-unboxing-hands/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Heb sinds gisteren de nieuwe update binnen gehaald. Werkt een stuk sneller! Ook is de accuduur bij mij sterk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
poststamp schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:01:
Je kunt er ook een zwarte cover om doen, de CP-623 ofzo. De telefoon contrasteert mooi daarmee, en hij is niet meer zo knalgeel.
Wel even opletten dat alles wat tussen de flipcover en je scherm komt krassen kan en zal gaan achterlaten. En de plastic backcover die je op de hoeken klikt kan ook zo zo'n sporen achterlaten op die hoeken...

En ja, ik spreek helaas uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Dank voor de waarschuwing. Ik zie inderdaad dat de punten beginnen te polijsten, ik heb hem er af gehaald.
Dit is wel k#dt, het is een mooi slank hoesje, nou moet ik weer een andere zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Ik heb een siliconen hoesje die om de hele telefoon gaat. Ook hiermee zie ik al gepolijste randjes.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind het zwaar onder de maat. Een telefoon van deze prijsklasse, wat ook nog eens een Nokia is, mag niet zo snel slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Bioflap schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:08:
Ik heb een siliconen hoesje die om de hele telefoon gaat. Ook hiermee zie ik al gepolijste randjes.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind het zwaar onder de maat. Een telefoon van deze prijsklasse, wat ook nog eens een Nokia is, mag niet zo snel slijten.
Ligt meer aan de hoesjes dan de telefoon gok ik. Ik gebruik, na het debacle van dat Nokia hoesje en een Nillkin die niet veel beter was, geen hoesje meer en sindsdien geen enkel krasje of slijtage gehad op het toestel. Dus het materiaal is prima, maar die hoesjes moeten er strak omheen zitten en toch nog genoeg speling hebben om de telefoon er in en uit te krijgen. Dus die wrijven veel te makkelijk tegen de randen, en veel erger dan als je het toestel los in je zak hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Propane schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:43:
[...]
Ligt meer aan de hoesjes dan de telefoon gok ik. Ik gebruik, na het debacle van dat Nokia hoesje en een Nillkin die niet veel beter was, geen hoesje meer en sindsdien geen enkel krasje of slijtage gehad op het toestel. Dus het materiaal is prima, maar die hoesjes moeten er strak omheen zitten en toch nog genoeg speling hebben om de telefoon er in en uit te krijgen. Dus die wrijven veel te makkelijk tegen de randen, en veel erger dan als je het toestel los in je zak hebt.
Maar als er geen hoesje wordt gebruikt beschadigt de camera snel. Ook kan je de telefoon niet op het scherm leggen, omdat hij dan direct begint te krassen.

Wat een keuzes weer. Zonder hoesje werkt het wel veel fijner :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Zou dit iets zijn, hij lijkt vrij dun en meer op de zijkant te pakken dan op de punten
https://www.knaldeals.com...excel-serie-black-1033247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
poststamp schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:58:
Zou dit iets zijn, hij lijkt vrij dun en meer op de zijkant te pakken dan op de punten
Als ik jou was zou ik voor deze AliExpress 1520 Leather Case gaan, stuk goedkoper! verzenden duurt misschien net wat langer.
Aan de feedback te zien zijn mensen tevreden over het product/verkoper.
Vandaag ook nog 25%korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Helaas heeft het nood lot mij geraakt en moest ik remmen op me fiets. Door de valcis nu mijn sherm gebarste van mijn 4 dagen oude Nokia 1520. Iemand ervaring met reparatie ervan ?

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Dat is toch wel zonde joh, en ook pas 4 dagen oud.
Laten repareren kost ongeveer 220 euro, als ik ff snel zoek
http://www.gsm-eindhoven....mia-beeldscherm-reparatie
Als je zelf handig bent, kun je hem hier stukken voordeliger bestellen
http://www.schermdiscount...t-digitizer-display-glas/
Reparatie instructies staan op youtube, zoals deze bijvoorbeeld
YouTube: Nokia Lumia 1520 Disassembly

[ Voor 53% gewijzigd door poststamp op 06-06-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
poststamp schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:58:
Die had ik ook al gezien. Is erg mooi, maar vraag me af hoe goed hij hem beschermd. Die grotere leren case is wel heel lomp. Dan past hij helemaal niet meer in de broekzak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Misschien kan er een folie aangebracht worden, en dan de telefoon in de case. Dan beschadigd er niks:
YouTube: Nokia Lumia 1520 Zagg Shield review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
poststamp schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:46:
Misschien kan er een folie aangebracht worden, en dan de telefoon in de case. Dan beschadigd er niks:
YouTube: Nokia Lumia 1520 Zagg Shield review
Dat is ook een mooi iets! Maar eens kijken of ik er iets meer over kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
offtopic, dus weg

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 09-06-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
offtopic, dus weg

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 09-06-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
offtopic, dus weg

[ Voor 100% gewijzigd door PaT op 09-06-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Je kunt je vraag beter kwijt in het forum Telecomproviders, want daar komen meer mensen die er iets vanaf weten ;) en het is hier nogal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Damn, mijn Lumia 1520 heeft last van een battery drain.
In de app lijst is trouwens geen app te zien die extreem veel gebruikt. Vannochtend was hij nog voor 80% vol en nu is de Lumia zo dood als een pier. Dit is de 2e keer al dat dit gebeurt. Eerste keer was hij 's nachts voor ik ging slapen nog vol en 's ochtends leeg waardoor het alarm niet af ging en ik me bijna verslapen had. Er zit geen juice meer in.

Zou dit door de 8.1 developers edition kunnen komen? Ik kan hem nog eens proberen terug te zetten naar factory defaults. Hoe kan ik anders garantie claimen? Hij is via eBay in Singapore gekocht.

Update: Lijkt geen drain te zijn, maar het toestel valt gewoon uit en wil alleen nog aan door hem aan de stroom te hangen. Hij is nu weer aan en de batterij is nog 91% vol. Wat kan dit zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door rimave op 10-06-2014 10:54 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Zijn er hier mensen die geen case gebruiken? Vraag me af hoe dat gaat met de camera. Hij wordt niet beschermd, dus lijkt me dat hij uiteindelijk gaat glimmen(bij zwart model).

Heb al op internet gekeken, maar kan zo niets vinden. Op een video op Youtube leek het alsof hij de camera al aardig beschadigd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik gebruik geen case, en ik zie aan de bolling aan de achterkant (vooral bij de speakers) krasjes (niet opvallend vanwege het geel denk ik) en op de zwarte rand van de cameralens (maar niet op de lens zelf :)) zie ik een aantal krasjes en puntjes, die wel redelijk duidelijk zijn.

Vind het niet storend want de foto's blijven even mooi en die andere zie ik toch niet; een case begin ik voorlopig niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Migrator schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:53:
Ik gebruik geen case, en ik zie aan de bolling aan de achterkant (vooral bij de speakers) krasjes (niet opvallend vanwege het geel denk ik) en op de zwarte rand van de cameralens (maar niet op de lens zelf :)) zie ik een aantal krasjes en puntjes, die wel redelijk duidelijk zijn.

Vind het niet storend want de foto's blijven even mooi en die andere zie ik toch niet; een case begin ik voorlopig niet aan.
Het nadeel aan een zwart toestel is dat hij bij beschadigingen gelijk begint te glimmen. Hierdoor valt het helemaal op. Een case werkt inderdaad minder prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 09-09 17:13
poststamp schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:01:
Inmiddels geruild met een zwarte :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
rimave schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:43:
Damn, mijn Lumia 1520 heeft last van een battery drain.
In de app lijst is trouwens geen app te zien die extreem veel gebruikt. Vannochtend was hij nog voor 80% vol en nu is de Lumia zo dood als een pier. Dit is de 2e keer al dat dit gebeurt. Eerste keer was hij 's nachts voor ik ging slapen nog vol en 's ochtends leeg waardoor het alarm niet af ging en ik me bijna verslapen had. Er zit geen juice meer in.

Zou dit door de 8.1 developers edition kunnen komen? Ik kan hem nog eens proberen terug te zetten naar factory defaults. Hoe kan ik anders garantie claimen? Hij is via eBay in Singapore gekocht.

Update: Lijkt geen drain te zijn, maar het toestel valt gewoon uit en wil alleen nog aan door hem aan de stroom te hangen. Hij is nu weer aan en de batterij is nog 91% vol. Wat kan dit zijn?
Factory reset kun je sowieso altijd proberen.
Was de eerste keer, dat dit gebeurde, ook met 8.1? Dan zou je er weer 8.0 op kunnen zetten, kijken, of 't dan nog gebeurt. Collega had dit eens met zijn 920, die was van Coolblue, ze hebben 'm gewoon omgeruild. Maar je stuurt natuurlijk niet "even" een toestel terug naar Singapore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
dave1972 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:53:
[...]

Inmiddels geruild met een zwarte :+
Veel plezier met je zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Is het mogelijk door middel van een NFC tag bluetooth aan/uit 4G aan wifi uit.

Ben op het gebied van NFC een noob.
Waar ik eigenlijk aan zat te denken is om bij de garage deur een tag op te hangen. Zodra dat ik naar buiten ga L1520 tegen de tag houden, data aan, wifi uit en gps aan. en als ik vervolgens weer naar binnen ga op de zelfde tag data uit, wifi aan en gps aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Sins vrijdag mijn Nokia 1520 weer terug van reparatie , korte samenvatting moest hard remmen op de fiets , viel kapot scherm. Nu was ik opzoek voor de vervangen ervan maar via internet kwam ik overall op de kosten van 220 euro voor de reparatie.

Dus toen ging ik maar zoeken bij fysieke telefoon winkels echter vind ik die altijd erg Shady.

Echter had ik wat positieve ervaring van een collega over Bleu phone in Utrecht hun vroegen mij 180 Euro voor de reparatie van mijn 1520. moet zeggen het duurde 3 dagen voordat de 1520 klaar was vanwege pinkster weekend echter ben ik wel blij dat het scherm vervangen is en de telefoon doet het prima.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Werkt de 1520 goed met whatsapp en met GoogleDrive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
PaoloK schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:22:
Whatsapp ja, Google Drive geen idee. Google is redelijk kinderachtig met hun houding tegenover Windows Phone. Buiten een koppeling naar hun mobiele website als zoek-'app' zul je geen Google apps tegenkomen.

Daarentegen heeft Microsoft het prima eigen cloud-platform OneDrive, en dat werkt uitstekend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:13
PaoloK schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:22:
whatsapp werkt goed alleen je kan geen foto's verzenden vannuit cloud diensten wat bij iphone en ios wel kan en in 2013 ook nog gewoon kon bij wp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Man man, weer giga last van battery drain en weer niet te achterhalen waar het in zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
looyenss schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:08:
Man man, weer giga last van battery drain en weer niet te achterhalen waar het in zit :(
Toevallig. Heb er de laatste dagen ook enorm last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

looyenss schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:08:
* Migrator heeft nu nog 88% over bij middelmatig gebruik O-)
Zonder gekte; ik heb er af en toe ook last van maar dat is (eigenlijk) altijd terug te leiden tot locatiebepaling of een openstaand IE tabblad. Bij beide gevallen wordt hij voelbaar warm.

Overigens voor degenen die met de 1520 wel eens Tweakers lezen/op het forum zitten: je kunt meer op je scherm krijgen als je via http://tweakers.net/devicedetect de weergave tussen 5" en 7" forceert. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Migrator schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:29:
[...]

* Migrator heeft nu nog 88% over bij middelmatig gebruik O-)
Zonder gekte; ik heb er af en toe ook last van maar dat is (eigenlijk) altijd terug te leiden tot locatiebepaling of een openstaand IE tabblad. Bij beide gevallen wordt hij voelbaar warm.

Overigens voor degenen die met de 1520 wel eens Tweakers lezen/op het forum zitten: je kunt meer op je scherm krijgen als je via http://tweakers.net/devicedetect de weergave tussen 5" en 7" forceert. :*)
Heb je dan ook nog apps zoals Facebook en anderen actief op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Bioflap schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:44:
[...]

Heb je dan ook nog apps zoals Facebook en anderen actief op de achtergrond?
Ja, meestal wel al heb ik me sinds IE zoveel batterij slurpt aangeleerd om apps helemaal af te sluiten na gebruik... Gros van de tijd staan ze echter nog aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Ik ben geen 1520 user meer. De grootte brak toch op en ik heb de 1520 verkocht.
Misschien dat ik de 930 ga halen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
rimave schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:16:
Ik ben geen 1520 user meer. De grootte brak toch op en ik heb de 1520 verkocht.
Misschien dat ik de 930 ga halen.
De grootte maakt me nog niet zo heel veel uit, maar de kwaliteit van apps wel. Een iPhone 5s is vergeleken met de 1520 dan ook wel heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Laatst online: 12:14
Migrator schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:54:
[...]

Ja, meestal wel al heb ik me sinds IE zoveel batterij slurpt aangeleerd om apps helemaal af te sluiten na gebruik... Gros van de tijd staan ze echter nog aan
Gewoon tab sync van IE uit zetten, nooit meer problemen gehad nadat ik dat deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Wazzim schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:29:
[...]

Gewoon tab sync van IE uit zetten, nooit meer problemen gehad nadat ik dat deed.
Thanks, ik ga het even aankijken zo. Gebruikte het toch nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Bioflap schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:49:
[...]

De grootte maakt me nog niet zo heel veel uit, maar de kwaliteit van apps wel. Een iPhone 5s is vergeleken met de 1520 dan ook wel heel mooi.
Waar kan ik ergens volgen wanneer MS de zaak serieus neemt, oftewel is er een site of iets dergelijks waar de nieuwe apps voor WP 8.1 worden bijgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een 1520 ter vervanging van mijn HTC One(M7) aangeschaft. Ik wilde wel eens wat anders dan Android en de grote maakt mij niet uit. Ik heb trouwens mijn HTC nog wel achter de hand gezien ik onbekend ben/was met WP. Ik heb de laatste dagen wat zitten rommelen en ben op zich best wel tevreden. Natuurlijk is het allemaal wat beperkter dan Android maar voldoende voor mij. Mijn veruit grootste probleem is de ontvangst kwaliteit van het toestel op de locatie waar ik mij doordeweeks bevind. Ik ben vanwege slecht ontvangst al een keer van provider gewisseld en icm met mijn HTC was het signaal nu prima. Ik heb met mijn HTC 3 streepjes Hspda+ en vaak ook 3G. Met de 1520 kom ik niet verder dan 4 streepjes Gprs en valt soms terug naar E. Naar mijn weten is hier niets aan te doen wat zal inhouden dat de 1520 alweer weg kan of is dit tekort door de bocht? Ik baal behoorlijk hiervan. Iets minder ontvangst prima maar dit is een behoorlijk verschil waardoor internetten niet meer te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

cassiekai schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:56:
Mijn veruit grootste probleem is de ontvangst kwaliteit van het toestel op de locatie waar ik mij doordeweeks bevind. Ik ben vanwege slecht ontvangst al een keer van provider gewisseld en icm met mijn HTC was het signaal nu prima. Ik heb met mijn HTC 3 streepjes Hspda+ en vaak ook 3G. Met de 1520 kom ik niet verder dan 4 streepjes Gprs en valt soms terug naar E. Naar mijn weten is hier niets aan te doen wat zal inhouden dat de 1520 alweer weg kan of is dit tekort door de bocht? Ik baal behoorlijk hiervan. Iets minder ontvangst prima maar dit is een behoorlijk verschil waardoor internetten niet meer te doen is.
Ik kan je niet helemaal herkennen in je verhaal; ik heb met mijn 1520 vaak evenveel bereik als anderen (op hetzelfde netwerk natuurlijk), dus ik ben bang dat je net pech hebt met het toestel. Aan de andere kant toch nog even checken: je netwerkinstellingen staan wel gewoon op 3G?

Ik moet trouwens toch terugkomen van mijn woorden van gister; toch wel last van een battery drain :-(.
Toen ik gister ging slapen had ik nog 70% van de batterij. Vliegtuigmodus aan en alle apps afsluiten maar toch wakker worden met een dode batterij. Voor mij nu ook niet duidelijk waar het aan ligt dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

cassiekai schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:56:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een 1520 ter vervanging van mijn HTC One(M7) aangeschaft. Ik wilde wel eens wat anders dan Android en de grote maakt mij niet uit. Ik heb trouwens mijn HTC nog wel achter de hand gezien ik onbekend ben/was met WP. Ik heb de laatste dagen wat zitten rommelen en ben op zich best wel tevreden. Natuurlijk is het allemaal wat beperkter dan Android maar voldoende voor mij. Mijn veruit grootste probleem is de ontvangst kwaliteit van het toestel op de locatie waar ik mij doordeweeks bevind. Ik ben vanwege slecht ontvangst al een keer van provider gewisseld en icm met mijn HTC was het signaal nu prima. Ik heb met mijn HTC 3 streepjes Hspda+ en vaak ook 3G. Met de 1520 kom ik niet verder dan 4 streepjes Gprs en valt soms terug naar E. Naar mijn weten is hier niets aan te doen wat zal inhouden dat de 1520 alweer weg kan of is dit tekort door de bocht? Ik baal behoorlijk hiervan. Iets minder ontvangst prima maar dit is een behoorlijk verschil waardoor internetten niet meer te doen is.
Ik heb exact het zelfde pad bewandeld en exact het zelfde valt me op; op dit moment is het bereik van de 1520 ondermaats; hopelijk komt dat goed met de cyan update die aanstaande is.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Laatst online: 03-09 18:40

mutsje

Certified Prutser

Heb vandaag helaas mijn nokia 1520 laten droppen, hier mensen ervaring met het zelf vervangen van het scherm in de buurt van Leiden die al een repair kit hebben? Zag dat een los scherm ongeveer 70 eur kost hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heb per vandaag ook een 1520. Leuk toestel, mis nog wel zaken, waaronder een weekoverzicht agenda, zoeken in contacten via dialpad, weergave van contacten op volledige naam en nog wel aantal zaken.

Bereik valt me ook tegen. Had een Galaxy S2 met dezelfde SIM ernaast, 3G 3 streepjes bereik. Sim in de 1520 levert 2 streepjes op met alleen maar Edge of Gprs op. De Galaxy Note (op hetzelfde netwerk) heeft 3 streepjes 3G. Allemaal naast elkaar op hetzelfde bureau.

Tot zover, zal het topic eens doorlezen op wanneer de update beschikbaar gaat komen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
De update van de Benelux voor de 1520 zou vanaf deze week uit moeten gaan rollen. Althans, volgens het gelekte schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Get!em schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:42:
Heb per vandaag ook een 1520. Leuk toestel, mis nog wel zaken, waaronder een weekoverzicht agenda, zoeken in contacten via dialpad, weergave van contacten op volledige naam en nog wel aantal zaken.

Bereik valt me ook tegen. Had een Galaxy S2 met dezelfde SIM ernaast, 3G 3 streepjes bereik. Sim in de 1520 levert 2 streepjes op met alleen maar Edge of Gprs op. De Galaxy Note (op hetzelfde netwerk) heeft 3 streepjes 3G. Allemaal naast elkaar op hetzelfde bureau.

Tot zover, zal het topic eens doorlezen op wanneer de update beschikbaar gaat komen etc.
Het bereik viel meerdere mensen op inderdaad, al is dit wel wat extreem... SIM instellingen zijn wel goed neem ik aan?
Verder is er net begonnen (nieuws: Microsoft begint uitrol Cyan-update voor Lumia-gebruikers) met de uitrol van de cyan update (en dus WP8.1) die veel brengt, waaronder weekoverzicht in de agenda. Wat bedoel je met contacten met volledige naam? Ik zie namelijk voornaam en achternaam gewoon in het overzicht (WP8.1 dev preview weliswaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

De naam van mijn contacten in mijn contacten lijst wordt vanuit het bedrijf aangevuld met de bedrijfsnaam.

Hierdoor zie ik in Outlook op desktop netjes staan <voornaam> <achternaam> | <bedrijfsnaam>.
echter in de contactenlijst zie ik dus <voornaam> <bedrijfsnaan>

Concluderende uit de vele dubbele voor en achternamen pakt hij alleen de voorste voornaam en de achterste achternaam uit het contact.

Heb ik dus <voornaam1> <voornaam2> <tussenvoegsel> <achternaam1> <achternaam2> in mijn contactenlijst staan van de desktop outlook, dan staat er in mijn telefoon contacten boek
<voornaam1> <achternaam2>
Redelijk grote omissie dit....

Edit; in outlook desktop staan de achternamen van mijn collega's in de Middlename.
Echter is er ook gewoon een displayname beschikbaar, waarom wordt die niet gebruikt....

[ Voor 11% gewijzigd door Get!em op 09-07-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Get!em schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:42:
Heb je de nieuwe baas zo gek gekregen :P

Zoeken in contacten via dialpad, wat bedoel je daar precies mee? Je kiest bellen, vervolgens kan je daar in de lijst met laatst gekozen nummers zoeken via de search knop rechtsonder. De knop daarnaast geeft toegang tot de peoplehub waar je kan zoeken in al je contacten.

Het issue met de namen vanuit Exchange is toch echt iets wat ze niet lekker doen intern. Laat ze het maar aanpassen en de Middlename als bedrijfsnaam nemen :P
Oplossing voor jou zou volgens mij kunnen zijn dat je je LinkedIn account koppelt en vervolgens even eenmalig alle contacten vanuit Outlook linked aan je contacten van LinkedIn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

He PeaceNlove :) :)

Jup, baas zover gekregen voor 1520.

Dialpad contacten?
Dat betekend dat als ik 73223 intyp, dat ik op jouw telefoonnummer ( "Peace" ) uitkom. Standaard op Android en alle vroegere telefoons..
Vroeger; telefoon openen, dialpad komt in beeld, toetst 73223 en krijg jou telefoonnummer inbeeld, meteen bellen.
Nu op 1520: telefoon openen, zoekknop (eventueel voorafgegaan door people), jouw naam in typen, zoek knop intypen, resultaten lijst afwachten, contact aantikken, bellen.
Scheelt gewoon veel handelingen.

Wat die naam betreft: gewoon op display name uit People (outlook, 365) tonen (waar is dat anders voor?!?!) zou moeten kunnen.

Nu nog ff afwchten op de 8.1 update. Kan hem niet forceren hier blijkbaar... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Get!em op 10-07-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ah, ik snap wat je wilt en helaas is dat niet mogelijk. WP heeft wel andere mogelijkheden: je kan je favoriete personen rechtstreeks als tile pinnen. Dan kan je ze direct aantikken vanuit start en dan bellen, mailen etc. Je kan ook groepen maken, de groep pinnen op start, dan kan je met twee keer tikken je contactpersoon vinden.
Ik doe het meestal door in de lijst met contactpersonen op de letter 'A' te tikken bovenin de lijst. Vervolgens tik ik in het alfabet door naar de juiste letter en dan door op de persoon die ik nodig heb.

In alle gevallen hoef ik geen telefoonnummer of een gedeelte daarvan te onthouden, maar ieder zo zijn manieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Get!em schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:51:

(...)

Nu nog ff afwchten op de 8.1 update. Kan hem niet forceren hier blijkbaar... :+
De update zonder Nokia's Cyan kan je krijgen via de Preview for Developers app prima forceren ;). Je moet wel geregistreerd staan als dev, maar dat is gratis en gaat via deze app volgens mij automatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

PeaceNlove schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:06:
In alle gevallen hoef ik geen telefoonnummer of een gedeelte daarvan te onthouden, maar ieder zo zijn manieren :)
Euh, het is T9 zoeken via Dialpad wat ik bedoel, dus gewoon deel van de naam:

P = 7
E = 3
A =2
C=2
E=3
Snel en simpel dus.

Nvm: can dus wel via custom app
http://www.windowsphone.c...1b-47f5-a07e-1bffc785e7c1

[ Voor 10% gewijzigd door Get!em op 10-07-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Het dringt langzaam door wat je bedoelt.... :P

De app ziet er inderdaad wel handig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Aangezien hij er niet bij zit, heeft iemand ervaring voor een goede Qi lader? Uiterlijk maakt me niet veel uit, en budget zo laag mogelijk. ik zit oa bij dx.com te kijken naar die budget zaken die met output van 1A. Is dat voldoende (kabel lader heeft 1,5A output). Die staan ook bij bol.com te koop voor 3x de prijs van dx.com.

[ Voor 40% gewijzigd door Get!em op 10-07-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Hoe zet ik informatie van mijn oude normale simkaart over op die van de 1520?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:46

fdees

Trust me I'm an Engineer

PaoloK schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:33:
Hoe zet ik informatie van mijn oude normale simkaart over op die van de 1520?
Kan dat niet met de app: Mijn gegevens overbrengen

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Moet je die wel in een telefoon doen en daarna de 1520 met idd de app: Transfer data of Mijn gegevens overbrengen (staat voorgeinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Get!em schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:26:
Aangezien hij er niet bij zit, heeft iemand ervaring voor een goede Qi lader? Uiterlijk maakt me niet veel uit, en budget zo laag mogelijk. ik zit oa bij dx.com te kijken naar die budget zaken die met output van 1A. Is dat voldoende (kabel lader heeft 1,5A output). Die staan ook bij bol.com te koop voor 3x de prijs van dx.com.
Ik heb de officiele Nokia Qi lader die ik bij mijn zakelijke L920 kreeg. Die laadt voor mijn gevoel sneller op dan de kabel, maar je moet wel goed mikken met de 1520, als het scheef ligt gaat je telefoon continue 'ping ik hang aan de lader' geluiden maken of erger: je telefoon laadt niet. Nieuw is die Nokialader veel te duur, dus in combinatie met het goed mikken raad ik je de Nokia Qi-lader af voor de 1520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Laatst online: 06-05 09:34
mutsje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:52:
Heb vandaag helaas mijn nokia 1520 laten droppen, hier mensen ervaring met het zelf vervangen van het scherm in de buurt van Leiden die al een repair kit hebben? Zag dat een los scherm ongeveer 70 eur kost hier op het forum.
balen

[ Voor 22% gewijzigd door woutwout op 29-07-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:48

EektheMan

DPC

Get!em schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:26:
Op dit filmpje (sec. 37)zag ik een nieuwe Wireless Charger van Nokia. Deze fungeert ook als Draagbare Lader. Helaas heb ik zelf net deze Nokia DC-16
Type Nummer laten ze niet zien in het filmpje. Heb hem nog niet kunnen spotten in webwinkels. Maar lijkt me een mooie dubbeloplossing. Die draagbare laders zijn licht en handig.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Ben er toch over na aan het denken de Developer Preview erop te zetten, de Cyan firmware kan dan alsnog later worden gepushed zodra die word gereleased. Vraag me alleen af of het zo verstandig is, maar hoe hoe meer ik lees over wp8.1 hoe minder geduld ik ervoor heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:13
icratox schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:11:
Ben er toch over na aan het denken de Developer Preview erop te zetten, de Cyan firmware kan dan alsnog later worden gepushed zodra die word gereleased. Vraag me alleen af of het zo verstandig is, maar hoe hoe meer ik lees over wp8.1 hoe minder geduld ik ervoor heb :/
heb begrepen dat Cyan nog voor t einde van juli uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

IGC058 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 08:21:
[...]

heb begrepen dat Cyan nog voor t einde van juli uitkomt?
Nokia Benelux' gelekte update-schema geeft voor de OTA update eind week 28 (da's nu!) tot en met eind week 31 (3 augustus). Dat in combinatie met het feit dat de uitrol in enkele landen al begonnen is zullen we 'm voor het eind van de maand wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Yup, maar heb toch maar eens de DP geinstalleerd, nu alleen de cyan firmware nog. Eigenlijk is het een behoorlijk indrukwekkende upgrade van het besturingssysteem. Ook word het scherm beter benut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Hoera, ik heb er na lang overwegen nu ook een! Lekker ding hoor. Ha wel meteen een krasje op mijn scherm. Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn na Belle Refresh, maar dat valt soms tegen. Vooral de synchronisering, wat is dat een hel.
Laat ik daar maar eens mee beginnen.

Probleem 1. Synchronisering Agenda en notities.
Met Belle Refresh was dat realtief simpel, nu is het echt volstrekt onduidelijk. Ik heb geen Exchange, heb ik nooit gehad, werd mij altijd afgeraden. Ik heb nu een aantal IMap accounts.
Die staan allemaal in Outlook.
Mijn Microsoft account heeft als user id mijn gmailadres. Ooit als een flauw pesterijtje ingevoerd, maar het lijkt nu een probleem bij bijvoorbeeld het inschakelen van Office 365, want daar wordt steeds naar een e-mailadres gevraagd, wat ik ook niet goed begrijp.
De uitleg door WP is ook niet al te inzichtelijk.
Dus: hoe synchroniseer ik WP 8.0 met OutlooOffice?

[ Voor 58% gewijzigd door PaoloK op 14-07-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Probleem 2: In Belle refresh kon je zo leuk kiezen voor handige afspeellijsten. Ik was nogal verslaafd aan nooit afgespeeld. Is zoiets mogelijk in W.P. 8.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Probleem 3. Is het vreemd dat ik nog geen auto update van WP 8.1. heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
@probleem 3

Nee, dat is niet vreemd aangezien Cyan nog niet gereleased is. Het is daarentegen wel mogelijk om de Developer Preview van WP8.1 te installeren, en als Cyan publiekelijk gepusht word, word deze via de reguliere kanalen geïnstalleerd. Op dit moment is de bevat de Cyan update dezelfde Windows Phone 8.1 versie als de Developer Preview wat dus betekent dat de Developer Preview WP8.1 zo goed als af is. Cyan bevat vooral de Nokia specifieke functies en firmware. De grote uitrol is nog niet begonnen

Ik raad je aan dit topic te lezen op het WPCentral forum: http://forums.wpcentral.c...ore-asking-questions.html

@probleem 2

Weet niet echt precies wat je met deze bedoelt

@probleem 1

Je hebt exchange niet nodig. Je kunt alle imap accounts ook handmatig toevoegen aan je mobieltje. De makkelijkste manier is je email applicatie te open, en dan het menu onderaan naar boven te slepen om ze daar toe te voegen. De optie staat er direct.

Voor Office 365, open de office applicatie en login met je microsoft account (in dit geval dus het account dat je hebt aangemaakt met je gmail adres, dus zal je gmail adres waarschijnlijk de accountnaam zijn en dus het email adres waarvoor word gevraagd.)

[ Voor 11% gewijzigd door icratox op 14-07-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
icratox hallo,

@probleem 3

Je reactie is duidelijk, gezien de snelheid waarmee Cyan verwacht wordt, twijfel ik nog. Ik heb wat pogingen gewaagd, maar kom er niet helemaal uit of ik me nou wel of niet moet registreren. Ook lijken mijn pogingen te stranden omdat ik geen Windows 8 maar 7 gebruik. Kan dat kloppen?

@probleem 2

Ik was wat vaag idd. Ik had het over Nokia music in Belle Refresh.Daar heb je een aantal standaard afspeellijsten, waaronder 'Nooit afgespeeld'. Daarmee kon je prima je muziekvoorraad afluisteren. Het lijkt erop dat je die lijsten wel kunt maken, maar het is een beetje vaag hoe.

@probleem 1

Mijn e-mail is het probleem niet, het gaat mij om de agenda en notities die ik wil synchroniseren. Ik veronderstel dat die op de laptop worden meegenomen in een van de .ost-bestanden van de imapaccounts die ik heb. Maar in welke van die accounts wordt agenda en notities opgeslagen? In Belle Refresh was dat veel overzichtelijker, ook dankzij Nokia suite.
Ik begrijp Office 365 niet: als ik het open verschijnt het venster EEN ACCOUNT TOEVOEGEN met een lijst van e-mailproviders, maar niet die voor mijn microsoft-acount. Ik heb mijn e-mailaccounts al op mijn 1520, waarom moet dat ook nog een keer in Office 365?

[ Voor 8% gewijzigd door PaoloK op 15-07-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Laatst online: 03-09 18:40

mutsje

Certified Prutser

woutwout schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:25:
[...]

hier hetzelfde probleem. nog nooit eerder een kapot scherm gehad maar het is me dan ook een oppervlakte glas :) Heb je al iets gevonden voor reparatie? 250 euro, wat ik nu op internet vind, is teveel.
Zoals ook al gemeld met een DM de meeste verzekeringen zullen dit op inboedelverzekering vergoeden afhankelijk van wat voor verzekering je afgesloten hebt. De mijne wordt onder de verzekering gerepareerd. Wel heb ik begrepen van het bedrijf dat mijn lumia repareert dat er moeilijkheden zijn met leveren van originele schermen. Ik wacht dus geduldig af. PS zelfde geld voor als je phone blub in wc gedaan heeft... inboedelverzekering is je grote vriend hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heb toch maar (naar aanleiding van de link) de Developer Preview erop gezet. Werkt prima en geeft een bruikbare Agenda en de statusbar is ook erg handig.

Nu even ontdekken wat er nog meer in zit.

Cortana in iedergeval nog niet. Heeft iemand dat al? Telefoon op US gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Get!em schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:33:
Heb toch maar (naar aanleiding van de link) de Developer Preview erop gezet. Werkt prima en geeft een bruikbare Agenda en de statusbar is ook erg handig.

Nu even ontdekken wat er nog meer in zit.

Cortana in iedergeval nog niet. Heeft iemand dat al? Telefoon op US gezet?
Jup, Regio moet op US staan en dan werkt het prima. Heb het zelf weer uitgezet omdat voor Cortana locatie aan moet staan, en dat heeft geen positieve invloed op de batterijduur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ahja, het is net zoiets als google now qua verbruik denk ik. Voorlopig laat ik t even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Heeft iemand enig idee of er nog nieuws is geweest over de groene lumia 1520?
http://www.wpcentral.com/green-lumia-1520-windows-phone-81
http://windowsphonedaily....ia-1520.html#.U8bCfPl_vg1

Ik zou heel graag de lumia in het groen willen hebben.
Maar als hij niet in afzienbare tijd beschikbaar is koop ik wel een witte met een groene bumper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Gisteren ingesteld dat hij video's direct op me SD-kaart zet. Dit is een Samsung 32GB class10 kaartje. Ik heb het Dolby geluid aangezet.

Nu ik hem terugkijk hapert de video, en krijg je soms blokjes in het beeld. Ik verwacht dat me kaartje het niet aan kan. Dit lukte wel met een S3.

Iemand dit eerder gehad? Draai met de DP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Ik speel heel even het spel Pako en merk gelijk dat me 1520 heet wordt rond de camera. Hebben meerdere mensen dit?

Ook zie ik rond de plek van de camera het beeld golven wanneer ik het scherm licht aanraak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Bioflap schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:16:
Gisteren ingesteld dat hij video's direct op me SD-kaart zet. Dit is een Samsung 32GB class10 kaartje. Ik heb het Dolby geluid aangezet.

Nu ik hem terugkijk hapert de video, en krijg je soms blokjes in het beeld. Ik verwacht dat me kaartje het niet aan kan. Dit lukte wel met een S3.

Iemand dit eerder gehad? Draai met de DP.
Via het forum van wpc was ik erachter gekomen dat deze niet goed werken icm L1520.
In het zelfde forum werden de kaarten van Sandisk geprezen de Extreme serie.
Heb toen pricewatch: Sandisk Extreme microSDXC UHS-I 64GB gekocht.
Geen haperingen met video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
walterworld schreef op zondag 20 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Via het forum van wpc was ik erachter gekomen dat deze niet goed werken icm L1520.
In het zelfde forum werden de kaarten van Sandisk geprezen de Extreme serie.
Heb toen pricewatch: Sandisk Extreme microSDXC UHS-I 64GB gekocht.
Geen haperingen met video's.
Bedankt voor het delen! Was zelf al aan het kijken naar een nieuwe SD kaart, nu vooral met Windows 8.1 dat het mogelijk maakt om apps te installeren op de SD. (naast de 32gig intern geheugen). Heb nu een 8gig kaartje wat al bijna vol staat met bijna alleen maar foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Als Cyan beschikbaar is voor de 1520, kan iemand dan even een sein geven? Ik kan hier op mijn vakantieadres slecht wifi-en en mijn beperkte vakantie abootje is vml ontoereikend.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Levertijden moeten in [Nokia Lumia 1520] Levertijden en prijzen topic besproken worden.
Accessoires horen in Wearables, Accessoires en Overige. Dit topic moet nog aangemaakt worden.