Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06 16:30

matroosoft

Lone Christian

Tussen alle negatieve verhalen over kapotte 1520's hier maar even een positieve noot. ;) Ik heb mijn 1520 denk ik zo'n driekwart jaar en hij werkt nog perfect. Ik heb hem overigens tweedehands gekocht, dus hij is nog ouder. Heb hem al diverse keren laten vallen en ben iedere keer weer verbaasd dat hij het accepteert! :D

Al met al is de 1520 de beste telefoon die ik ooit heb gehad, en dat zegt wat want ik heb er al heel wat gehad (o.a. Lumia 800 in diverse kleurtjes, 620, 820, 920) Ik hoop dat de mijne nog heel lang blijft werken, ik zou op dit moment geen ander toestel weten wat ik anders zou willen hebben. Groot voordeel is ook de lange batterijduur t.o.v. andere Lumia's die ik heb gehad. Kleine twee dagen bij zwaar gebruik: ik ben hartstikke tevreden. :) Nog meer 1520 fans hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
matroosoft schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:55:
Tussen alle negatieve verhalen over kapotte 1520's hier maar even een positieve noot. ;) Ik heb mijn 1520 denk ik zo'n driekwart jaar en hij werkt nog perfect. Ik heb hem overigens tweedehands gekocht, dus hij is nog ouder. Heb hem al diverse keren laten vallen en ben iedere keer weer verbaasd dat hij het accepteert! :D

Al met al is de 1520 de beste telefoon die ik ooit heb gehad, en dat zegt wat want ik heb er al heel wat gehad (o.a. Lumia 800 in diverse kleurtjes, 620, 820, 920) Ik hoop dat de mijne nog heel lang blijft werken, ik zou op dit moment geen ander toestel weten wat ik anders zou willen hebben. Groot voordeel is ook de lange batterijduur t.o.v. andere Lumia's die ik heb gehad. Kleine twee dagen bij zwaar gebruik: ik ben hartstikke tevreden. :) Nog meer 1520 fans hier? :)
Hier :) Supertelefoon! Mijn man heeft een gele en hij wil voorlopig niets anders! Heb zelf een tijdje een fraaie rode geprobeerd, maar hij was me toch echt te groot, dus na lang aarzelen weer verkocht, maar die doet 't ook nog prima, de nieuwe eigenaar is er heel erg blij mee.

Voor wie er nog eentje zoekt, Coolblue heeft een rode met 12 maanden garantie:
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

[ Voor 9% gewijzigd door Marly op 15-01-2016 06:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 16:04
Marly schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:15:
[...]

Voor wie er nog eentje zoekt, Cooblue heeft een rode met 12 maanden garantie:
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Wel een leuk buitenkansje om goedkoop een 930 of met flink doorzeuren een 950 ( XL ) in handen te krijgen.....

sorry, ik was een beetje sarcastisch.......

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Amadeus1966 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 03:03:
[...]

Wel een leuk buitenkansje om goedkoop een 930 of met flink doorzeuren een 950 ( XL ) in handen te krijgen.....

Voor een 930 vind ik €297 niet goedkoop, hoor, hier in V&A staan er in goede staat en met bon voor minder. En een 950, tja..., om nu een paar weken/maanden je tijd te gaan verknoeien met zeuren om een telefoon... Wie een 1520 koopt, kiest toch bewust voor dat toestel en wil geen andere, anders had 'ie die zelf wel gekocht. :)

De enige keer, dat wij problemen hadden met een Coolblue Tweedekansje, kregen we overigens gewoon het aankoopbedrag terug, vind ik persoonlijk veel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
297,- voor een gloednieuwe 930 niet goedkoop?
Ik heb ze nog niet gezien voor dat geld. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 11:03
Na ongeveer 2 jaar begint mijn Lumia 1520 ook problemen te geven met de random input

Beetje jammer, zo buiten de garantieperiode.

Het begon met af en toe naar de zoekfunctie te gaan, maar nu lijkt ie af en toe meer de weg kwijt dan fatsoenlijk te bedienen :'(

Wat wel lijkt te helpen is om dan even over de terug, home, zoek knop te wrijven met druk en daarna ie ie weer een tijdje te bedienen 8)7

Is zoiets ook zelf te fixen (nieuw scherm regelen oid)?

Of moet ik langzaamaan op zoek naar een vervanger ;w

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-06 18:40
ZtaaB schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:07:
Na ongeveer 2 jaar begint mijn Lumia 1520 ook problemen te geven met de random input

Beetje jammer, zo buiten de garantieperiode.

Het begon met af en toe naar de zoekfunctie te gaan, maar nu lijkt ie af en toe meer de weg kwijt dan fatsoenlijk te bedienen :'(

Wat wel lijkt te helpen is om dan even over de terug, home, zoek knop te wrijven met druk en daarna ie ie weer een tijdje te bedienen 8)7

Is zoiets ook zelf te fixen (nieuw scherm regelen oid)?

Of moet ik langzaamaan op zoek naar een vervanger ;w
Als iemand hier meer over weet hoor ik het ook graag, ik heb er nog niets over gevonden welk onderdeel hier nu verantwoordelijk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 19:32
@hondacb50 & ZtaaB
Zet 'super sensitive touch' eens uit.
Ik heb dit zelf ook gehad, niet met WP8.1 maar met W10M preview, constant random opstarten van Cortana (search button). Na uitschakelen van super sensitive touch geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
Oh, dat is een goeie!

Het is idd wat jij zegt, een opdringerige cortana ;)

Ik ga het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:29

PeaceNlove

Deugleuter

dr_dreey schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:54:
@hondacb50 & ZtaaB
Zet 'super sensitive touch' eens uit.
Ik heb dit zelf ook gehad, niet met WP8.1 maar met W10M preview, constant random opstarten van Cortana (search button). Na uitschakelen van super sensitive touch geen last meer van gehad.
Het hielp bij mij in eerste instantie ook, maar uiteindelijk was een weekje logeren bij Arvato wel de definitieve oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Maar bij Arvato plaatsen ze er een nieuwe schermunit in, tenminste bij mij, toen ze de klachten zagen. En die onderdelen zijn er niet (meer) toch? Dus in feite is het gewoon dead-end en nieuwe telefoon (mogelijk met behulp van claim garantie/vervangend toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-06 18:40
Ik heb even gekeken bij windows central:
Daar geeft iemand de suggestie om wat weerstandjes en condensatoren extra te isoleren met een stukje tape omdat deze door doorbuiging de shielding van het moederbord zou kunnen raken.

http://forums.windowscent...antom-touch-solution.html

Een ander topic geeft de suggestie om de kabel van de digitizer extra op te sluiten met ook iets van tape / tochtstrip.

http://forums.windowscent...-1520-touch-problems.html

Weet nog niet of ik dit ga proberen... eerst maar eens wat filmpjes kijken...

EDIT: Hierbij nóg een heel uitgebreid topic over de touch sensitivity issues.
http://forums.windowscent...a-lumia-1520/297759-6.htm

oplossingen varieren van de telefoon op bepaalde plekken drukken / buigen of verwarmen met een heater... :| Weet niet of ik dat laatste wel aandurf...

[ Voor 19% gewijzigd door hondacb50 op 21-01-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
Ik denk dat het inderdaad iets met buigen van het scherm te maken heeft.
Als ik op de zwarte balk met de zoek knop e.d. druk uitoefen, begint de random input zijn ding te doen.

Ik denk dat na 2 jaar wear & tear in de broekzak hier ergens een onderdeel verbinding begint te maken, dus dat stukje tape zou best weleens kunnen werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hm, beide verhaaltjes op WinCentral zijn redelijk nieuw.
Laten we eens kijken wat ze doen over een paar weken.
Alleen het openmaken en dergelijke kan er misschien al voor gezorgd hebben dat het eea eventjes weer werkt.
En dat de rest gewoon suggestief is.
Maar wie weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:30

winnie

de poes...

Even een kick: ik heb op mijn 1520 (die nog perfect werkt, mogelijk door zijn harde shell aan de achterkant -> geen torsie) windows 10 mobile gezet. De .63 versie uit de fast ring. Eerlijk gezegd draait het perfect. Het is erg spijtig dat het continuum dock niet op een 1520 werkt. Dat is nu de enige reden om mijn 950XL niet te verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

We hebben hier nog een 1520 van enkele maanden oud in broken glass uitvoering liggen. Waar zou het scherm voordelig gerepareerd kunnen worden (met originele onderdelen), iemand een goede tip? Telefoon blijft nu liggen en dit is eigenlijk zonde van het toestel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2023
Nou de telefoon is eindelijk bij de officiële reparateur aangekomen na een week bij het distributiecentrum gelegen te hebben. Nu wacht ik met spanning af wat ze zeggen. Er staat helaas niet bij welk reparatiecentrum dat is, maar ik neem aan dat het die ene in Hongarije is gezien de lange wachttijd.

Eerlijk gezegd, ook al krijg ik de 1520 terug, of de vervanger daarvan, ik ga toch een andere telefoon halen. Ditmaal terug naar Android. Naar mijn inzien gaat Windows Phone toch nooit die enorme achterstand inhalen en ik zie geen enkele reden om er nog bij te blijven. Wat best jammer is want de 1520 is echt een beest van een telefoon. Prachtig beeld, prachtige camera, goede UI. Dat zijn wel dingen die ik ga missen hieraan.

Wellicht staat er hier binnenkort een 1520 of 950xl bij V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 15:26
Sinds enkele dagen is m'n speakertje welke ter hoogte van het oor zit er mee gestopt. Daarvoor deed hij het de ene keer wel en de andere keer niet maar nu is hij er echt mee gestopt. Wel balen want nu kan ik het toestel weer opsturen. Iemand nog tips? Via de winkel waar je hem gekocht hebt (in mijn geval coolblue) of rechtstreeks via Microsoft? Toestel is nog geen twee jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
Met een beetje buigen heb ik de phantom touch problemen weer redelijk weg kunnen krijgen.
Nu gaat het vooral mis als het toestel in mijn broekzak heeft gezeten.
Het werkt wel, maar helemaal betrouwbaar is het niet meer.

het begon zo langzamerhand een ritueel te worden om de terug-home-zoek knoppen te masseren totdat de touch functionaliteit weer werkte :+

Omdat een telefoon gewoon goed moet werken en ik mij er niet aan wil ergeren, heb ik de 1520 inmiddels vervangen voor een 950 XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Nou, met de phantom touch kan ik nog wel leven. Ik ga iig niet mijn 1520 buigen en weet ik veel wat nog meer om het eventueel wat te kunnen verminderen. :+

Hij moet het eigenlijk nog ff volhouden tot er een Surface Phone is. Hoop dat het dit jaar nog wat gaat worden wat dat laatste betreft....

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Toch nog even over dat "Phantom Touch" probleem, is dat nou bij heel veel toestellen zo of niet?
En het komt er eigenlijk op neer dat je telefoon te hard buigt in je broek, hebben jullie er geen hoesje om heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ik heb het gehad, maar onder garantie een nieuw scherm gekregen. Gevoelsmatig zou ik wel willen zeggen dat het bij veel toestellen speelde. Ik doe trouwens niet aan hoesjes, vind het maar onzin en ik gooi nooit met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Toch blijf ik het een vreemde verschijnsel vinden.
Immers de 1320 heeft ook zo'n lel van een glasplaat en daar hoor je bar weinig over.'
Ik heb dat ding zo'n beetje twee jaar, het laatste jaar zit hij pas in een hoesje.
Zit gewoon in mijn broek of jaszak, zo nu en dan dondert hij uit zijn steun en valt dan op de vloer van de wagen ( als hij in de steun zit heeft hij geen cover ).
Er wordt alles behalve zachtzinnig mee omgegaan, de achterkant is al aardig aan slijtage onderhevig.
Maar het scherm is nog steeds krasvrij en ghosting heeft ie ook geen last van.
In het begin wel, met de oorspronkelijke O.S. vlak na de uitgifte.
Maar daarna nooit meer gezien.
Lijkt mij dat de 1520 constructief toch beter in elkaar zit dan de 1320.

Bovenstaande ervaring is natuurlijk puur mijn eigen observatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:29:
Toch blijf ik het een vreemde verschijnsel vinden.
Immers de 1320 heeft ook zo'n lel van een glasplaat en daar hoor je bar weinig over.'
Ik heb dat ding zo'n beetje twee jaar, het laatste jaar zit hij pas in een hoesje.
Zit gewoon in mijn broek of jaszak, zo nu en dan dondert hij uit zijn steun en valt dan op de vloer van de wagen ( als hij in de steun zit heeft hij geen cover ).
Er wordt alles behalve zachtzinnig mee omgegaan, de achterkant is al aardig aan slijtage onderhevig.
Maar het scherm is nog steeds krasvrij en ghosting heeft ie ook geen last van.
In het begin wel, met de oorspronkelijke O.S. vlak na de uitgifte.
Maar daarna nooit meer gezien.
Lijkt mij dat de 1520 constructief toch beter in elkaar zit dan de 1320.

Bovenstaande ervaring is natuurlijk puur mijn eigen observatie.
Ik heb 2x een Lumia 1320 telefoon en heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
Ik ben weer terug naar mijn 1520 na een uitstapje naar de 950 XL.

Wat blijkt te helpen (bij mij althans) is om een hard shell cover te gebruiken.
Sinds die eromheen zit geen phantom touch meer!

De 950 XL heb ik dus geretourneerd want die bied mij te weinig vooruitgang tov de 1520.
De 1520 gaat bij mij zelfs vele malen langer mee met de accu op Windows 10 in de fast ring.

Ik vond het scherm van de 950 XL trouwens ook maar klein aandoen in vergelijking met de 1520.

Mocht het spookje in het scherm toch terug komen dan vervang ik het scherm wel.
Ik vond een aanbieder op Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Als met het "phantom touch" probleem dit bedoeld wordt: daar heb ik nooit last van gehad. Maar de mijne zat en zit nog steeds in ene harde shell. Het scherm verbuigen kan dus ook niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Op het ergst met phantom toch, ging bij mij, direct na het activeren van het scherm, het systeem zelf allemaal clicks fantaseren.
Dit resulteerde oa direct in het fout intypen van de PIN (met als gevolg dat ik een gelockt toestel had).
Het is mij 1x gelukt om door de PIN procedure te komen, maar toen brak de hel los: random apps geopend. Indien dat de belfunctie was, random nummers ingetoetst etc...

Vervolgens het uitzetten van het toestel (middels swipe na het lang indrukken van aan/uit toets) ging ook niet/nauwelijks.

Onwerkbaar dus. Direct opgestuurd --> nieuw scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2023
Nou het heeft ff geduurd, maar Wehkamp heeft eindelijk antwoord gegeven op de reparatie. Inderdaad, de 1520 kan niet meer gerepareerd worden. Wow. Gelukkig doen ze niet moeilijk over geld teruggave. Ze willen uiteraard wel eerst proberen om mij iets anders in de winkel te laten kopen maar als ik dat niet wil geven ze me mijn geld terug.

Netjes van ze. Beter dan de horrorverhalen die ik eerder op internet gevonden heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Goedendag, heb net twee nieuwe Lumia 1520 aangeschaft.
Kom net van twee Lumia 1320 af.
En ben Windows telefoon gebruiker vanaf December. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Berlinetta schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:17:
Goedendag, heb net twee nieuwe Lumia 1520 aangeschaft.
Kom net van twee Lumia 1320 af.
En ben Windows telefoon gebruiker vanaf December. :)
Waarom twee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Omdat ik het een goede telefoon vindt en omdat ik de tweede als reserve heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Berlinetta schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:38:
[...]

Omdat ik het een goede telefoon vindt en omdat ik de tweede als reserve heb.
Supertelefoon, beste Windows toestel tot nu toe, ik hoop, dat je er lang plezier van hebt!
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig, waar je die twee nieuwe nog vandaan gehaald hebt, via ebay, of hier in NL?
Mijn man denkt er n.l. ook over, nog een reserve exemplaar te kopen, want van de 950 is hij nog niet helemaal overtuigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 13:14
Ik heb mijn 1520 opgestuurd met 3 kapotte navigatietoetsen en het touchscreen werkte links onderin niet. Is de reparatie onder garantie geweigerd omdat het scherm vol met barsten zit. Zo heb ik de 1520 niet opgestuurd! :(

Iemand ervaring hiermee?

Update: het IMEI nummer van het toestel met de barsten klopt niet met die van mij. Maar even een mail gestuurd,

[ Voor 18% gewijzigd door BigEagle op 23-02-2016 16:37 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 20:43
BigEagle schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:08:
Ik heb mijn 1520 opgestuurd met 3 kapotte navigatietoetsen en het touchscreen werkte links onderin niet. Is de reparatie onder garantie geweigerd omdat het scherm vol met barsten zit. Zo heb ik de 1520 niet opgestuurd! :(

Iemand ervaring hiermee?

Update: het IMEI nummer van het toestel met de barsten klopt niet met die van mij. Maar even een mail gestuurd,
Het zelfde gehad, ik kan mij de frustratie goed voorstellen. Zoek maar eens op mijn uname in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 13:24
Er loopt daar wel het één en ander fout. Mijn 1520 is op 14/01 in Roemenië aangekomen voor de reparatie onder garantie.
Sindsdien geen enkele statusupdate, en bij contact geeft men steeds maar weer aan dat ze het probleem zullen "escaleren" en dat ik gewoon netjes op een antwoord moet wachten.

Nu ja, ondertussen een Huawei Mate 7 als vervanger gekocht, en met de juiste launcher kan ik dus na 4 Lumia's en daarvoor een Maemo en een Meego toestel toch wennen aan Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-06 10:51
FORZAM schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:48:
Er loopt daar wel het één en ander fout. Mijn 1520 is op 14/01 in Roemenië aangekomen voor de reparatie onder garantie.
Sindsdien geen enkele statusupdate, en bij contact geeft men steeds maar weer aan dat ze het probleem zullen "escaleren" en dat ik gewoon netjes op een antwoord moet wachten.

Nu ja, ondertussen een Huawei Mate 7 als vervanger gekocht, en met de juiste launcher kan ik dus na 4 Lumia's en daarvoor een Maemo en een Meego toestel toch wennen aan Android...
Roemenië? Volgens mij gaat er dan echt iets fout. Ik dacht dat de toestellen tegenwoordig naar Hongarije gingen.

Heb je Microsoft Nederland al om hulp gevraagd? Mijn ervaring is dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 13:24
coenox schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:06:
[...]

Roemenië? Volgens mij gaat er dan echt iets fout. Ik dacht dat de toestellen tegenwoordig naar Hongarije gingen.

Heb je Microsoft Nederland al om hulp gevraagd? Mijn ervaring is dat dit helpt.
Mijn fout, het is natuurlijk Hongarije.

Heb reeds contact opgenomen met in mijn geval Microsoft België en via de support website in het Nederlands met "Microsoft Mobiele Apparaten Support".

Ben nu weer aan het wachten, want na m'n laatste contact vorige woensdag hadden ze het probleem weer geëscaleerd, en wanneer ik aandrong konden ze me enkel zeggen dat er binnen de 5 werkdagen een antwoord van de betreffende afdeling zou moeten zijn. Ben eens benieuwd waar men nu woensdag alweer mee zal komen aandraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Heb vandaag een wat oudere man met een Lumia 1520 gezien in de trein naar Hilversum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Berlinetta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:34:
Heb vandaag een wat oudere man met een Lumia 1520 gezien in de trein naar Hilversum :D
Dat was ik! Nee geintje :)

Heb gisteren de DT-910 draadloze lader/standaard via Marktplaats gekocht voor €20. Was benieuwd of de coils op de goede plek zouden zitten voor mijn Lumia 1520 omdat de meeste draadloze laders van Nokia officieel voor de kleinere Lumia's zijn gemaakt. Dat blijkt dus wel het geval te zijn. Hij laadt net zo snel als de originele lader, prima dus. Mooi ding om te zien ook trouwens. Alleen jammer dat de statusled zo fel is, 's nachts is dat niet zo handig. Maar al met al ben ik er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Vandaag onverwachts een UPS ontvangen met daarin geen gerepareerde 1520 maar een gerepareerde 950XL compleet met oplader. :)

Ik kon toch bewijzen dat mijn 1520 ongeschonden was verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
BigEagle schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:20:
Vandaag onverwachts een UPS ontvangen met daarin geen gerepareerde 1520 maar een gerepareerde 950XL compleet met oplader. :)

Ik kon toch bewijzen dat mijn 1520 ongeschonden was verzonden.
Nou daar ben je mooi klaar mee.
Een echte Nokia tegen een MS, zou echt niet weten als ik er blij mee zou zijn of niet.
Zou echt het gevoel hebben dat ze een Mercedes hebben ingeruild voor een Lada ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Amadeus1966 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:34:
[...]

Nou daar ben je mooi klaar mee.
Een echte Nokia tegen een MS, zou echt niet weten als ik er blij mee zou zijn of niet.
Zou echt het gevoel hebben dat ze een Mercedes hebben ingeruild voor een Lada ;-)
Ik heb al enige tijd een 950 (non XL) en vind de bouwkwaliteit beter dan de 2 1520's die ik tot nu toe heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik ben nog steeds van mening dat als ik binnen de garantietermijn een toestel van type x ter reparatie aanbiedt dat deze gewoon gerepareerd wordt of vervangen wordt voor hetzelfde type.
Gebrek aan onderdelen mag geen issue zijn, zeker niet binnen de garantie termijn.
Ik heb destijds dit model gekocht om bepaalde specifieke eigenschappen die ik in een ander toestel niet terug vind.
Anders had ik die wel gekocht.

Dus nee, voor mij zou dat geen oplossing zijn.
Dan kopen ze maar een nieuw toestel bij een andere winkel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Amadeus1966 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 03:03:
[...]

Nog geen twee maanden geleden vond je 't wél een goede oplossing... En zelfs een inmiddels twee jaar oude 930 (want oorspronkelijk de AT&T Icon)?

Er is nu eenmaal geen 1520 meer en een nieuwe 950 XL is toch aardig vergelijkbaar, qua nieuwprijs en camera, qua schermgrootte ook bijna, met als pluspunt verwijderbare batterij en uitbreidbaar geheugen. Dat W10 momenteel nog wat bugs heeft, is het toestel niet aan te rekenen, de hardware is prima.
Desondanks hoopt mijn man, dat zijn 1520 't nog lang volhoudt, zonder de inmiddels bekende (scherm)problemen, maar mocht 'ie toch 'n keer defect raken, en 't is nog binnen de garantie, is hij ook realistisch, en zal hij zeker niet gaan zeuren, wanneer hij voor 'n defect toestel, dat hij bijna twee jaar gebruikt heeft, een nieuwe 950 XL terugkrijgt.
Al is de oplossing, die Coolblue ons bij een defect toestel bood, n.l. geld terug, natuurlijk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Marly schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:40:
[...]

Nog geen twee maanden geleden vond je 't wél een goede oplossing... En zelfs een inmiddels twee jaar oude 930 (want oorspronkelijk de AT&T Icon)?

Er is nu eenmaal geen 1520 meer en een nieuwe 950 XL is toch aardig vergelijkbaar, qua nieuwprijs en camera, qua schermgrootte ook bijna, met als pluspunt verwijderbare batterij en uitbreidbaar geheugen. Dat W10 momenteel nog wat bugs heeft, is het toestel niet aan te rekenen, de hardware is prima.
Desondanks hoopt mijn man, dat zijn 1520 't nog lang volhoudt, zonder de inmiddels bekende (scherm)problemen, maar mocht 'ie toch 'n keer defect raken, en 't is nog binnen de garantie, is hij ook realistisch, en zal hij zeker niet gaan zeuren, wanneer hij voor 'n defect toestel, dat hij bijna twee jaar gebruikt heeft, een nieuwe 950 XL terugkrijgt.
Al is de oplossing, die Coolblue ons bij een defect toestel bood, n.l. geld terug, natuurlijk ook prima.
Het is verder wel een goede of leuke oplossing, is ook niets mis mee.
Maar een nettere oplossing was gewoon geweest dat ze de "gedupeerde" zelf de keuze lieten maken.
Ik gebruik mijn toestel voor zeg maar 80% voor navigatie...vandaar dat ik voor een groot scherm gegaan ben.
5" is voor normaal gebruik voor mij groot genoeg, maar mijn voorruit zit ietsjes verder weg dan een gemiddelde auto en dan vind ik een groter scherm ideaal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Mijn 1520 is aan het updaten naar de officiele 10 update. Uiteraard weer meer dan 20 stappen waarvan er nr 20 al weer veel te lang duurt :'(
Ik geef mijn telefoon na de update een factory reset en zet dan de backup terug. Dat heeft in het insider programma ook al veel issues verholpen, dus hopelijk ben ik de issues met deze actie al voor.

edit 20:38 stap 20 was eindeloos 0% en toen poef was 10 daar :)

[ Voor 8% gewijzigd door PeaceNlove op 17-03-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hier gelukt. App installeren, vinkje zetten, update controleren en gaan..

Ik had 22 stappen. Gaat waarschijnlijk om bepaalde apps die een dataconversie moeten hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Get!em op 17-03-2016 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PeaceNlove schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:50:
edit 20:38 stap 20 was eindeloos 0% en toen poef was 10 daar :)
Die voortgangsbalkjes zijn bijna net zo goed als op de Windows Desktop :+
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/estimation.png

Ik ga morgen mijn telefoon 640 en minitablet 1520 updaten naar de officiële versie. Ben benieuwd of m'n 1520 dan weer wat stabieler is, want vooral Edge heeft het momenteel af en toe lastig. Al ben ik daar zelf ook debet aan door weinig updates te installeren :p

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Bij mij werkt Windows 10 goed op mijn Lumia 1520.
Morgen doe ik mijn andere Lumia 1520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:10
Hoelang duurt het ongeveer als je je toestel opstuurt naar Hongarije?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Valt mij op dat het phantom touch-probleem in Win10 volgens mij helemaal weg is. Ik heb er tot nu toe geen last meer van gehad.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
KevinT schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 00:51:
Hoelang duurt het ongeveer als je je toestel opstuurt naar Hongarije?
2 tot 3 weken in mijn geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Het hele weekend last gehad van reboots met de eerste install van windows 10. Soms meerdere per uur.

Vanochtend kreeg ik een tweede update windows 10 gepusht. 10.0.10586.164 als build nu actief.
Sindsdien geen reboots meer ervaren...hopelijk is het opgelost.

Na update windows 10. Even het instellingen menu bezoeken en dan via de opties Extra's, even rondneuzen en info lezen, levert vervolgens nog veel updates op (download op achtergrond), waarbij reboots noodzakelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Geen factory reset gedaan? Ik wel en tot nu toe geen enkele spontane reboot gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Geen factory reset gedaan. Vnml omdat ik tijd/energie om uit te zoeken wat ik nog moet backuppen even ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:10
BigEagle schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:14:
[...]

2 tot 3 weken in mijn geval...
Oke, ik heb mijn telefoon ook opgestuurd en die is gister ontvangen in Hongarije volgens UPS. Ik heb nog wel geen bericht gehad van Microsoft. Heb jij een bericht ontvangen van Microsoft of het bedrijf in hongarije toen ze het toestel in ontvangst hebben genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 754135

Goedemorgen,

Sinds ik de technical preview van windows 10 heb geïnstalleerd. Kampt het toestel met veel problemen. Tot nu kon ik het telkens verhelpen door de volume knop en aan/uitknop ingedrukt te houden.
Maar sinds gistermiddag niet meer. De telefoon is geblokkeerd. Kan alleen noodoproepen doen. En er staat 'opnieuw proberen over 518825 minuten'.
Hebben meer mensen hier last van gehad. En zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mogelijk last gehad van Ghost Touch bug? Die vervolgens tig keer verkeerde pincode heeft ingetoetst? Dan zul je via Puk code moeten. Of je probeert het via de windows device recovery tool. https://www.microsoft.com...ingleTopic&topic=FA142987

Overigens kun je nu de officiele versie van W10 installeren (middels die app die Microsoft heeft vrijgegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 04:03
De agenda is niet meer te openen na de update naar Windows 10. Iemand enig idee wat de oorzaak en een mogelijke oplossing kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Arar schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:09:
De agenda is niet meer te openen na de update naar Windows 10. Iemand enig idee wat de oorzaak en een mogelijke oplossing kan zijn?
Een factory reset of wachten op een update zal het wel doen.
Bij mij werkt alles gewoon naar behoren, maar ik moet zeggen dat na de Windows 10 upgrade wel direct een factory reset heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Berlinetta schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:15:
[...]

Een factory reset of wachten op een update zal het wel doen.
Bij mij werkt alles gewoon naar behoren, maar ik moet zeggen dat na de Windows 10 upgrade wel direct een factory reset heb gedaan.
Ik heb ook de factory reset gedaan en bij mij ook geen issues tot nu toe, kan het zeker aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 04:03
Een update heeft geholpen. Het toestel werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Berlinetta op 11-05-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heeft iemand hier nog recente ervaring met het opsturen van een 1520 ter reparatie?

Ik heb een tijd terug tweedehands eentje gekocht en die krijgt nu last van de "bright spot" bij de tril motor. Kwam er achter dat er nog garantie op zit ook, had ik niet verwacht. Nu had ik eerder hier al eens gelezen dat ze moeite hadden nog reserve onderdelen te vinden voor de 1520 en ik meende dat iemand hier al een 930 of 950 aangeboden kreeg als vervanging?

Misschien de moeite waard om hem op te sturen aangezien ik hem niet echt gebruik. Worst case, krijg hem niet gerepareerd terug. Best case, er wordt een vervangend en mogelijk nieuwer toestel aangeboden :P. *profit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:54

Wallie

Herr

Propane schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:37:
Heeft iemand hier nog recente ervaring met het opsturen van een 1520 ter reparatie?

Ik heb een tijd terug tweedehands eentje gekocht en die krijgt nu last van de "bright spot" bij de tril motor. Kwam er achter dat er nog garantie op zit ook, had ik niet verwacht. Nu had ik eerder hier al eens gelezen dat ze moeite hadden nog reserve onderdelen te vinden voor de 1520 en ik meende dat iemand hier al een 930 of 950 aangeboden kreeg als vervanging?

Misschien de moeite waard om hem op te sturen aangezien ik hem niet echt gebruik. Worst case, krijg hem niet gerepareerd terug. Best case, er wordt een vervangend en mogelijk nieuwer toestel aangeboden :P. *profit*
Probeer het uit zou ik zeggen ;) Mijn 640XL was begin januari, binnen een week terug met een nieuw scherm, dus lang hoef je niet te wacht.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:05
Ik verkoop mijn Nokia 1520. Kreeg al snel een iPhone dus de Nokia niet vaak gebruikt.

http://link.marktplaats.nl/m1060776522

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Wallie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:27:
[...]

Probeer het uit zou ik zeggen ;) Mijn 640XL was begin januari, binnen een week terug met een nieuw scherm, dus lang hoef je niet te wacht.
Deze week aangemeld en morgen maar eens bij een UPS punt droppen. Kijken wat er mee wordt gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Laatst online: 03-06 17:51
Bioflap schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:42:
Ik verkoop mijn Nokia 1520. Kreeg al snel een iPhone dus de Nokia niet vaak gebruikt.

http://link.marktplaats.nl/m1060776522
Jammer zeg, vind je iOS zo fijn werken dan? W10M heeft stukken minder apps, maar qua GUI is het wat mij betreft zo enorm veel beter... Daarbij ook nog eens dat de 1520 echt een knaller van een telefoon is, vooral in gele, rode, of zelfs groene trim! :D

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
barta123 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:05:
[...]

Jammer zeg, vind je iOS zo fijn werken dan? W10M heeft stukken minder apps, maar qua GUI is het wat mij betreft zo enorm veel beter... Daarbij ook nog eens dat de 1520 echt een knaller van een telefoon is, vooral in gele, rode, of zelfs groene trim! :D
Offtopic, maar....

Ik gebruik zelf sinds eind vorig jaar ook een iPhone na jaren Windows Phone. Windows 10 Mobile is er gewoon nog niet. Er komen nu pas wat belangrijke (= veel gebruikt door veel mensen) apps uit zoals de ports van Instagram, Messenger en hopelijk binnenkort nog eens de Facebook app zelf. En dan nog zijn die ports wat trager of missen ze functies op W10M. In Instagram kan ik bijvoorbeeld geen vignette aan een foto toevoegen... Raar.

Hoe dan ook, de apps lopen over het algemeen gewoon soepeler en hebben een betere gebruikservaring op iOS. Ook al is de rest van de interface een stuk minder dan het Start scherm op W10M. Maar W10M heeft helaas ook een weg ingeslagen van lastig te bereiken hamburger menu's in plaats van simpele swipes...

De 1520 zelf is een beest van een telefoon en is mij altijd goed bevallen, maar de bouw kwaliteit laat te wensen over. Interne elementen die tegen het scherm aandrukken en "bright spots" veroorzaken, sim en MicroSD kaart slots waarvan de trays redelijk los zitten in plaats van strak op de body aansluiten, swipes die als taps geregisteerd worden..

Als MS een Surface Phone kan maken met dezelfde kwaliteit afwerking als een iPhone dan ben ik verkocht. Sterker nog, als er een W10M versie voor de iPhone was zou ik hem nu direct flashen, maar helaas :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Laatst online: 03-06 17:51
Propane schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:
[...]
Offtopic, maar....

Ik gebruik zelf sinds eind vorig jaar ook een iPhone na jaren Windows Phone. Windows 10 Mobile is er gewoon nog niet. Er komen nu pas wat belangrijke (= veel gebruikt door veel mensen) apps uit zoals de ports van Instagram, Messenger en hopelijk binnenkort nog eens de Facebook app zelf. En dan nog zijn die ports wat trager of missen ze functies op W10M. In Instagram kan ik bijvoorbeeld geen vignette aan een foto toevoegen... Raar.

Hoe dan ook, de apps lopen over het algemeen gewoon soepeler en hebben een betere gebruikservaring op iOS. Ook al is de rest van de interface een stuk minder dan het Start scherm op W10M. Maar W10M heeft helaas ook een weg ingeslagen van lastig te bereiken hamburger menu's in plaats van simpele swipes...

De 1520 zelf is een beest van een telefoon en is mij altijd goed bevallen, maar de bouw kwaliteit laat te wensen over. Interne elementen die tegen het scherm aandrukken en "bright spots" veroorzaken, sim en MicroSD kaart slots waarvan de trays redelijk los zitten in plaats van strak op de body aansluiten, swipes die als taps geregisteerd worden..

Als MS een Surface Phone kan maken met dezelfde kwaliteit afwerking als een iPhone dan ben ik verkocht. Sterker nog, als er een W10M versie voor de iPhone was zou ik hem nu direct flashen, maar helaas :P.
Dat klinken allemaal als valide argumenten, echter vind ik dat over de bouwkwaliteit vreemd... Dan zal de 1520 niet zo superieur zijn geweest in bouwkwaliteit denk ik. Ikzelf heb 2 jaar een knalgele 920 gehad, geweldig apparaat en dat ding is zeker 300x gevallen in die 2 jaar, zonder hoesje zelfs... Het scherm had slechts een krasje en de behuizing was als nieuw! Accu ook nog perfect, mijn Lumia 950 gaat nu ook nog als een trein, qua bouwkwaliteit voelt het allemaal top aan, zeker met een Mozo cover... Ik hoop inderdaad, net als jij dat de Surface Phone hoge ogen zal gaan gooien! :9

Hamburgermenu's zijn niet mijn grootste vriend, maar mij valt wel op dat veel van die nieuwe apps ook nog swipe-gestures hebben, in de hamburgermenus zitten de dingen verstopt die je zelden nodig hebt, ideaal dus! ;) Met Samsung die vol voor Tizen zal gaan (HTML5), is mijn hoop voor W10M groter dan ooit... Maar waarom dan? Juist, HTML5 is cross-platform, mits het goed ontwikkeld wordt kan dat dus eindelijk eens een grotere varieteit aan besturingssystemen brengen! Ik gebruik zelf Android, maar ben er zeker geen fan van. iOS vind ik al helemaal een draak van een besturingssysteem... :+

Maar jammer dat je 1520 verhaal zo geëindigd is, ik vind het echt wel een tof apparaat... Ik zou gewoon voor de 950XL gaan! >:) (sorry dat het off-topic is, maar wellicht is iemand het hiermee eens :o )

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:05
Ik heb grote handen dus ik kan best goed overweg met het scherm van de 1520, toch ben ik snel daarna overgestapt naar de 5s om gewoon alles met 1 hand te kunnen doen. W10 is een erg fijn besturingssysteem, helemaal vergeleken met Android. Toch blijft iOS mijn voorkeur hebben vanwege de integratie met mijn iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Propane schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:47:
[...]

Deze week aangemeld en morgen maar eens bij een UPS punt droppen. Kijken wat er mee wordt gedaan :).
Helaas :P. Kreeg de 1520 terug met een nieuw scherm, geen nieuwe 950XL ofzo, haha. Was een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Propane schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:38:
[...]

Helaas :P. Kreeg de 1520 terug met een nieuw scherm, geen nieuwe 950XL ofzo, haha. Was een poging waard.
Apart, aangezien ze een tijdje geleden vervangen werden voor andere toestellen omdat er geen onderdelen meer voor gemaakt zouden worden. Misschien was de reden wel gewoon dat ze L950 voorraden moesten droppen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Gisteren een raar ding op mijn 1520. Ik was de nieuwste update aan het draaien en na de reboot zag het scherm er zo uit:
test

Een paar keer rebooten hielp niet, maar vanochtend was het effect weer weg :?
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik heb een Nokia lumia 1520, net nieuw uit HongKong nadat mijn eerste 1520 het niet meer deed.
Ik heb deze nu een paar weken in gebruik, maar sinds een paar dagen kan ik geen telefoongesprekken meer voeren. Ik hoor wel de andere kant praten, maar ze horen mij niet. Met een koptelefoon lukt het wel. Dit probleem is ontstaan nadat ik voor de eerste keer een koptelefoon had aangesloten. Het is alsof de telefoon denkt dat de koptelefoon nog aangesloten is als ik deze verwijderd heb. Dit probleem doet zich voor als ik gewoon bel, maar ook in bv WhatsApp.

Een soft reset helpt niet.
Een harde reset / fabrieksinstellingen durf ik niet aan. Ander probleem is nm dat ik geen backup kan maken, dus dan zou ik alles kwijt zijn. Ik krijg bij 97% backup de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met OneDrive. Als ik op mn laptop op OneDrive kijk, heb ik ook idd geen backup.
Updaten naar OS Windows 10 is dus ook geen optie, omdat ik geen backup kan maken.

Ik zit dus met twee problemen:
1. gesprekken voeren lukt niet, alleen met koptelefoon
2. hoe kan ik een backup realiseren voordat ik reset of upgrade?

Wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Kan je wel vanuit de Onedrive app Onedrive benaderen vanaf je telefoon? Ik kan me herinneren dat dat wel eens een sync issue oploste door eerst de Onedrive app te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
@PeaceNlove Ja, ik kan de app OneDrive benaderen vanaf te telefoon. Maar ook als ik de app open laten staan, dan blijft de back-up hangen op 97% en zegt dat OneDrive niet benaderd kan worden.

Nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
OneDrive vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Doet de microfoon van het toestel het wel? Dat kan je testen (denk ik) door een filmpje met geluid te maken. Ik neem aan dat daarvoor dezelfde microfoon gebruikt wordt.
Onedrive: ik zou inderdaad denken dat Onedrive vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
Dank voor de reacties.
Ik heb de optie voor backup van apps uitgezet, en alleen de backup voor instellingen aan laten staan. Daarmee is het wel gelukt een backup te maken (in ieder geval beter dan niets). Daarna lukte dit overigens ook niet meer, weer dezelfde foutmelding.
OneDrive is niet vol, daar had ik al naar gekeken.

Over de microfoon, dat zal ik eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

modderofpearl schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:48:
Dank voor de reacties.

Over de microfoon, dat zal ik eens uitproberen.
Hoe is het met de microfoon afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666359

Ik heb mijn lumia 1520 laten vallen een tijd geleden ;(

Het scherm is gebarsten en gescheurd. Touchscreen reageert niet meer. Iemand nog een goed adres voor schermreparatie regio Overijssel / Drenthe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-04 22:47
Ik heb een probleem met mijn 1520. Laatst is de stroom uitgevallen in huis en sindsdien negeert de 1520 mijn wifi. Ik heb de router herstart/hernoemd en gewisseld tussen 2.4GHz/5GHz maar het werkt niet terwijl alle andere apparatuur (iphone/tablet/pc) wel werken.
Het probleem is dus dat de 1520 alleen mijn wifi niet laat zien, andere wifi punten laat hij zien en ik kan daar ook mee verbinden en internetten.
Het toestel heb ik opnieuw gestart en bij wifi instellingen de bestaande instellingen verwijderd maar ook dat hielp niet.
Enige idee wat hier nog zou kunnen werken? (een factory reset zal waarschijnlijk werken maar daar zit ik natuurlijk nog niet op te wachten)

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Helaas, de batterij van mijn 1520 is zo goed als dood. Na een uur naar een knipperende startknop te hebben gekeken toch maar besloten wat anders te gaan halen. Kom je terug van de winkel, wil de telefoon gelukkig nog wel weer starten zodat mijn data er gelukkig nog af kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

PeaceNlove schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:49:
Helaas, de batterij van mijn 1520 is zo goed als dood. Na een uur naar een knipperende startknop te hebben gekeken toch maar besloten wat anders te gaan halen. Kom je terug van de winkel, wil de telefoon gelukkig nog wel weer starten zodat mijn data er gelukkig nog af kan.
Een 1520 zal je nooit in de steek laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deethan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

deethan

the best is yet to come

I want my 1520 back.
:'(

"Push now for a Golden Age"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hahahaha
Ik heb nog steeds een 1320 als backup.
Draait nog als een tierelier, het is natuurlijk geen 1520 maar ik heb de mijne iig nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Ik ben van plan om mijn hele windows phone collectie (920, 1520, 950XL) in één keer te verkopen via tweakers vraag/aanbod. Met een week heb ik de advertentie geplaatst (kost wat tijd ivm nette foto's en goede tekst).
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Levertijden moeten in [Nokia Lumia 1520] Levertijden en prijzen topic besproken worden.
Accessoires horen in Wearables, Accessoires en Overige. Dit topic moet nog aangemaakt worden.