Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@trabbit:
Draadloos laden lijkt me dan toch de beste oplossing, zoals PinokkioTV hierboven ook al voorstelde. Dan heb je 't USB-kabeltje alleen nodig voor data-overdracht, dat zul je niet elke dag doen, scheelt dus veel gepriegel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 21:51
Als dat de oplossing is... Ik vind het maar raar dat je niet eens een origineel Lumia 1520 snoertje kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Tja.. helaas. Heb al gekeken bij de shops, waar wij meestal onze originele accessoires kopen (Coolblue en MobielBereikbaar) maar ook geen Nokia kabel voor de 1520 meer gevonden.

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 13:24
Marly schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:52:
Tja.. helaas. Heb al gekeken bij de shops, waar wij meestal onze originele accessoires kopen (Coolblue en MobielBereikbaar) maar ook geen Nokia kabel voor de 1520 meer gevonden.
trabbit schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:56:
[...]

Bedankt voor je reactie, ik het met een dunne naald er vrijwel niks uitgekregen. De originele valt er ook niet snel uit, maar daar begint het draadje wel aan zijn einde te komen hier een vergelijking origineel vs een willekeurig usb snoertje:

https://onedrive.live.com...dUF4LK3s&ithint=folder%2c

Naast elkaar zie je duidelijk dat de haakjes bij de originele veel meer naar het uiteinde zit (1520 blijft toch mooie scherpe foto's maken)
https://onedrive.live.com...oA&v=3&ithint=photo%2cjpg
Deze kabel is toch gewoon beschikbaar bij verschillende shops?

Onderdeelnummer is: Nokia Charging and Data Cable CA-190CD

inclusief opbergdosje onder andere te krijgen bij Amazon: http://www.amazon.de/dp/B...JTAU&childASIN=B007DCJTAU

Bij de AC-50E lader zit trouwnes ook dezelfde kabel.

• hondacb50
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:47
Stefano schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:20:
[...]

Dat is een mooi verhaal, not. Ik ga morgen maar eens bellen met Arvato, het is behoorlijk teleurstellend dat ze toestellen, die voorlopig nog ruim in de garantie zitten, niet kunnen repareren.

Hoeveel tegoed heb jij gekregen? Ik wacht op een 950XL, die komen einde van de maand.
Ik hoorde van bvedwin dat hij het aankoopbedrag als waardebon terug heeft gekregen (629€), naar mijn mening een zeer net resultaat.

Laat even weten wat arvato te zeggen heeft, mijn toestel zou gister gerepareerd worden volgens de inlog pagina van arvato, maar nog niets vernomen.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 12:56

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik heb vandaag een keertje of 15 met Arvato gebeld, geen doorkomen aan. Of je wordt na een mededeling over drukte direct verbroken of ze gooien je na 10 minten in de wachtrij alsnog (vanwege drukte) van de lijn. Bovendien zijn de teksten ingesproken door een Thaise juf oid, amper te verstaan.

Ik heb dus maar een klacht ingediend bij Microsoft, over de gang van zaken, het bellen en tevens melding gemaakt van berichten over het niet meer kunnen repareren van Lumia 1520's .

Nu maar op antwoord wachten.

nb, mijn toestel zou 4 november gerepareerd worden....

(aankoopbedrag terug is uiteraard netjes!)

Edit,

Reeds antwoord van MS, als ik tussen de regels door lees is mijn Lumia dus gerepareerd/wordt gerepareerd? Denk ik? Wel aardig om te verwijzen naar een nummer waarvan ik zelf aangeef dat het niet te bereiken is :|
Bedankt voor het contact opnemen met Microsoft Mobiele Apparaten Support.

In verband met uw e-mail willen wij u informeren dat uw Lumia 1520 op 04.11.2015 naar reparatiecentrum iQor is geweest. Dat is de mogelijke reden voor de vertraging.

We hebben Arvato op de hoogte gebracht dat de informatie die op hun online portal staat, regelmatig vernieuwd moet worden. Het spijt ons voor het ongemak!

Om directe informatie over de aflevering van uw telefoon te krijgen, kunt u proberen contact met Arvato via de volgende telefoonnummer op te nemen: 020-2621099

[ Voor 43% gewijzigd door Stefano op 12-11-2015 14:35 ]

Anoniem: 352047

Stefano schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:20:
[...]

Dat is een mooi verhaal, not. Ik ga morgen maar eens bellen met Arvato, het is behoorlijk teleurstellend dat ze toestellen, die voorlopig nog ruim in de garantie zitten, niet kunnen repareren.

Hoeveel tegoed heb jij gekregen? Ik wacht op een 950XL, die komen einde van de maand.
Bijzonder inderdaad dat tijdens de garantie niet meer gerepareerd kan worden. Mogelijk overgang Nokia -> Microsoft?

Ik kreeg in eerste instantie mail van Coolblue dat ik een shoptegoed kreeg van 629 euro. Bleek later iets lager te zijn (481 euro) omdat ik het toestel had aangeschaft icm. een abonnement. 629 was de prijs voor een los toestel. 481 voor een door T-mobile gesubsidieerde 1520.

Heb er nu voor gekozen om niet te wachten op de lumia 950 (xl) puur omdat mijn oude android het niet meer aankon. Heb nu voor tijdelijk een Motorola aangeschaft uit de tweede kans van CoolBlue. In mei mag ik mijn abo weer verlengen en ga ik voor een nieuwe Lumia. Heb dan nog een deel van mijn shoptegoed staan die ik daarvoor kan gebruiken.

Succes met de verdere afhandeling. Blijft jammer, was zo'n fijn toestel die 1520.

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 21:51
FORZAM schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:05:
[...]

[...]

Deze kabel is toch gewoon beschikbaar bij verschillende shops?

Onderdeelnummer is: Nokia Charging and Data Cable CA-190CD

inclusief opbergdosje onder andere te krijgen bij Amazon: http://www.amazon.de/dp/B...JTAU&childASIN=B007DCJTAU

Bij de AC-50E lader zit trouwnes ook dezelfde kabel.
Hartstikke bedankt, gelijk besteld! Met het type nummer zijn ze goed te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door trabbit op 12-11-2015 21:43 ]

hondacb50 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:24:
[...]

Ik hoorde van bvedwin dat hij het aankoopbedrag als waardebon terug heeft gekregen (629€), naar mijn mening een zeer net resultaat.

Laat even weten wat arvato te zeggen heeft, mijn toestel zou gister gerepareerd worden volgens de inlog pagina van arvato, maar nog niets vernomen.
Zie mijn reactie hierboven. Bedrag werd dus helaas bijgesteld, maar heb er wel beeld bij. Ligt er dus aan hoe je het toestel hebt aangeschaft (los of icm abonnement en dan waarschijnlijk ook nog afhankelijk van de provider).

Overigens voor de liefhebbers van de 1520. Mocht je bij CB een shoptegoed krijgen, dan hebben ze daar nog een 1520 in de Tweede kans-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
Ik had nog even een statusupdate gevraagd via facebook. Daar kreeg ik zojuist te horen dat mijn batterij als defect bevonden is na uitgebreid technisch onderzoek met daarbij een foto van de batterij.
Visueel is er geen schade te ontdekken en de batterij deed het altijd nog goed. De batterij valt buiten de garantie, daarom is momenteel nog niet duidelijk wat er moet gaan gebeuren en of er uberhaupt reserve onderdelen zijn voor dit 'ouder model lumia'.

Nogal een aparte wending van het verhaal. Ik heb nu ook om verduidelijking gevraagd op welke grond de batterij als defect is beoordeeld en wat nu verder...

Edit: Ze hebben mijn zaak doorgestuurd naar de betrokken afdeling, bij nieuwe informatie komen ze bij me terug...

[ Voor 8% gewijzigd door hondacb50 op 13-11-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Ouder model Lumia vind ik een behoorlijk kulargument. De Lumia 1520 is tot de lente 2015 in de verkoop geweest (en bij de shops vast nog veel langer). Dit betekent dat ze minimaal tot de lente 2017 garantieclaims kunnen verwachten en derhalve voor onderdelen moeten zorgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Stefano op 13-11-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Juistem, zojuist mijn telefoon in ontvangst genomen van UPS, zit er een 930 in de doos! Ongevraagd!

Dus ik ben in de live chat geklommen met MS, lees en huiver over hoe MS de 930 als een upgrade???? van een 1520 benoemt. 8)7

Elly
Hallo, mijn naam is Elly. Hartelijk dank voor het contact opnemen met de Microsoft Mobiele Apparaten Support . Hoe kan ik u helpen?

14:44

Ik
Dag Elly, ik heb zojuist mijn gerepareerde Lumia 1520 in ontvangst mogen nemen, echter is deze ongevraagd omgeruild voor een Lumia 930

14:45

Ik
Een lumia 930 is een inch! kleiner dan een 1520,

14:45

Ik
bovendien gebruik ik een brodit carkit met lader voor de 1520

14:46

Ik
maw, een 930 is voor mij niet acceptabel

14:46

Elly
Zoals ik begrijp, gaat het om de afhandeling van een reparatieaanvraag voor uw Lumia 1520. Wat is het IMEI-nummer van de Lumia in kwestie?

14:47

Ik
iemi 1520 is 358342051857799

14:47

Elly
Bedankt. Ik zal de beschikbare informatie even nakijken. Momentje graag.

14:48

Elly
Hartelijk bedankt voor het wachten. Ik heb de reparatieaanvraag zojuist gecontroleerd.

14:55

Elly
Het gaat om een standaard upgrade naar een nieuwere model Lumia. Uw Lumia 1520 wordt omgeruild in overeenstemming met de procedure hiervoor. De opvolger van Lumia 1520 is Lumia 930.

14:55

Ik
beste elly, de 930 is nooit een opvolger van de 1520 geweest, deze toestellen zijn op het scherm na identiek

14:56

Ik
dus ik breng mijn bmw 5 serie naar de garage en krijg een bmw 3 serie terug, dat is wat jullie nu doen

14:57

Ik
ongevraagd!

14:57

Elly
Ik begrijp uw frustratie. Het gaat om een omruil dat is door Microsoft als standaard upgrade goedkeurt. De Lumia 930 biedt een vergelijkbare (en verbeterde) ervaring en is dus als omruiltoestel voor de Lumia 1520 aangeboden.

14:59

Ik
beste elly, nogmaals, de lumia 930 is de kleinere broer van de 1520, dezelfde specificaties op het (voor mij erg belangrijke) scherm na

15:00

Ik
dus ik begrijp best dat jullie dit als vervanging willen aanbieden want er is niets dat beter in de buurt komt van een 1520

15:01

Ik
maar dat betekent nog niet dat ik dat hoef te accepteren

15:01

Elly
Ik wil graag uw vraag verder escaleren om te checken of er verdere opties kan zijn.

15:02

Elly
Het is vervelend dat u met de upgrade niet tevreden bent. Het gaat echt om een standaard procedure om u van een vergelijkbar toestel te voorzien.

15:03

Ik
blijkbaar kan de 1520 niet meer gerepareerd worden, onderdelen tekort? Geef mij maar een redelijk bedrag in shop tegoed bij de ms store, dan bestel ik de 950 xl, dat komt in de buurt met 5.7 inch

15:04

Ik
over opvolgers gesproken btw :)

15:04

Ik
de 950 is de opvolger van de 930, de 950 XL is de opvolger van de 1520

15:05

Ik
maar goed, dat zijn nieuwe toestellen, ik betaal wel wat bij

Elly
Hiermee kunnen we u niet helpen. De omruiltoestel voor Lumia 1520 is Lumia 930. Dat is niet te veranderen.

Elly
Ik zal uw vraag over andere opties naar de betrokken afdeling toesturen. Kunnen we u via email op de hoogte brengen als we meer informatie hierover hebben?

Ik
ja graag, ik ben zeer benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen

15:06

Ik
hier gaan nog veel klanten over vallen

15:06

Ik
de 1520 is verkocht tot april jongstleden

15:07

Ik
ik hoor het graag

Elly
Kan ik u verder ergens mee helpen?

Ik
wanneer kan ik een reactie verwachten? ik zit al bijna 3 weken zonder telefoon

15:08

Elly
Dat hangt van de betrokken afdeling af. Op dit moment kan ik u van geen indicatie hierover voorzien.

15:09

Elly
Zodra we meer informatie hierover hebben, brengen we u op de hoogte via email.

15:09

Ik
dit proces loopt niet echt fraai maar ik wacht het af, dank zover

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 18-11-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
Pfuu... apart! Hoe lang in totaal heeft jouw 1520 nou bij Arvato gelegen? (dus exclusief verzendtijd?)

Ik heb via Facebook nog wat contact gehad, ook met Elly... hierbij wordt ik ook steeds gevraagd om meer geduld. Mijn zaak is nog een keer extra ingewikkeld omdat mijn batterij zogenaamd stuk zou zijn (buiten garantie) en dan daarna nog gekeken moet worden naar de capacitieve knoppen / inbrandvlekken in scherm (onderdelen tekort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik heb mijn 1520 op 30 oktober aan ups meegegeven, dus hij is ongeveer 3 weken weg geweest. Best lang als je toch gaat omruilen voor zijn opvolger en upgrade 8)7

ow ja, mijn 128gb sd kaart mag ik blijkbaar ook opeten :z

[ Voor 17% gewijzigd door Stefano op 18-11-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
De mijne is op 2 november opgestuurd... dan kan ik deze week waarschijnlijk ook wel iets verwachten.

Met betrekking tot de SD kaart is je eigen fout... dat staat stiekem wel duidelijk in de verzendinstructies vermeld... (A)

Hou ons op de hoogte van de afhandeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Best bizar die omruiling vn een 1520 voor een 930. Heb in het verleden wel eens een 900 gehad voor een defecte 800. Dat is idd een upgrade, dit absoluut niet.

Ik zou hier flink stampij over maken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Die sd kaart ligt hier, maar past niet in een 930.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:03
Ik heb ook mijn 1520 voor een 930 omgeruild, voor mij geen enkel probleem.
Enig verschil was dat ik geen kredietnota kon krijgen, die optie hebben ze jou zo te zien niet geboden.

Elly kan trouwens heel erg veel voor je betekenen, met een iets vriendelijkere toon kom je denk ik verder. Mij heeft ze heel goed geholpen, met Arvato kwam ik daarentegen geen haar verder. Elly is echt je gesprekspartner bij voorkeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik geloof niet dat ik ergens onvriendelijk ben geweest, ik ben zakelijk. De 930 tot opvolger en upgrade (met een verbeterde ervaring) voor een 1520 benoemen, is de klant niet serieus nemen, dat is pas onvriendelijk.

Update, ik krijg een creditnota, via Belsimpel. De moraal van dit verhaal is dus; niet accepteren die 930.

edit
Kan ik iemand voor een zacht prijsje blij maken met een zgan gele achterkant inclusief draadloos laden? Die hoef ik niet meer terug te zetten... :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Stefano op 19-11-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 16:04
Ik ben het helemaal met Stefano eens.
Ik had er eerder al eens een stuk over geschreven.
Misschien zien zij dit dingetje als een upgrade, en wellicht is dat ook wel zo....maar....
Jij hebt dat ding bewust gekozen voor dat grote scherm, net als ik die van mij.
Een kleiner scherm is dus nimmer een upgrade,
misschien wel qua techniek cq bouwjaar maar daarvoor had jij hem niet gekocht.
Voor jou gaf het scherm de doorslag.
Als zij hun logistieke opslag niet op orde hebben is dat hun probleem en dat mogen ze niet uitspelen naar de klant.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

De 930 en 1520 zijn technisch identiek op 3 (cruciale) punten na:
- Scherm van 930 is 2,5cm kleiner
- De 930 heeft geen micro sd lezer
- De 930 mist Glance (dank hondacb50)

Dit maakt de 930 geen up maar een downgrade voor 1520 gebruikers. MS weet dit heus wel, maar heeft simpelweg geen alternatief te bieden, iig niet tot de 950XL komt. (of ze die ooit als alternatief gaan aanbieden lijkt me twijfelachtig).
Iedere gebruiker die nu een 930 accepteert, is simpelweg weer een probleem minder tegen lage kosten.

Persoonlijk vind ik dat ze dat kulverhaal (upgrade, opvolger, verbeterde gebruikservaring) over de 930 achterwege moeten laten en de klant de keus voor 930 (kleiner scherm, zonder lezer, geen Glance) of creditering moeten voorleggen. Open en transparant heet dat, zo bind je klanten, dat doe je niet met ongevraagd een downgrade opsturen en achteraf een kulverhaal ophangen.

En dan laat ik de discussie "hoe je als bedrijf nu al zonder onderdelen kan zitten terwijl je nog anderhalf jaar garantieclaims kan verwachten" maar even links liggen.

My two cents...

[ Voor 38% gewijzigd door Stefano op 20-11-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
Overigens heeft de 1520 glance en de 930 mist deze feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn 1520 ben ik ook kwijt. wel een shoptegoed bij Coolblue. Nu voor de tussentijd een Androidtoestel. Ik twijfel echter of ik straks voor de 950xl ga. Straks weer een toptoestel met een defect dat niet gerepareerd kan worden. Wellicht dat de huidige problemen te maken hebben met de overgang van Nokia naar MS?

Geen goede reclame voor MS in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Stefano schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:15:
Ik geloof niet dat ik ergens onvriendelijk ben geweest, ik ben zakelijk. De 930 tot opvolger en upgrade (met een verbeterde ervaring) voor een 1520 benoemen, is de klant niet serieus nemen, dat is pas onvriendelijk.

Update, ik krijg een creditnota, via Belsimpel. De moraal van dit verhaal is dus; niet accepteren die 930.

edit
Kan ik iemand voor een zacht prijsje blij maken met een zgan gele achterkant inclusief draadloos laden? Die hoef ik niet meer terug te zetten... :'(
Je bent niet zakelijk aan het communiceren, je uitte je frustratie op de verkeerde persoon. Dat maakt het werk voor een medewerker er ook niet leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Het is MS die er voor kiest ongevraagd een downgrade naar de klant te sturen en dit door haar medewerkers met onzin te laten verkopen, het is evident dat medewerkers vervolgens worden blootgesteld aan gefrustreerde klanten.
De desbetreffende medewerker kan dit simpelweg de-escaleren op het moment dat duidelijk is dat de klant voldoende op de hoogte is om deze argumenten als onzin te herkennen. In mijn geval kiest de medewerker voor escalatie door de 930 te blijven verkopen (schepje erop, een verbeterde gebruikservaring) terwijl er wel degelijk een andere oplossing mogelijk is. Ik begrijp wat u bedoelt, ik ga een andere oplossing voor u zoeken is op zijn plaats, de-escalatie en probleem opgelost.

Maakt mij dit gefrustreerd. ja. Maakt mij dit onvriendelijk als in dat ik de medewerker persoonlijk aanval (lees, JIJ bent niet goed bij je hoofd), nee. Ben ik duidelijk dat deze procedure mij tegen de borst stuit, ja.

Dus wie maakt het werk voor deze medewerkers er niet leuker op? In eerste instantie MS zelf, met een typische IT blik op gebruikers, ze zijn toch dom. In tweede instantie is het de keus van de medewerker zelf om te escaleren of te de-escaleren.

Wat jij nu doet is de verantwoordelijkheid voor deze klantonvriendelijke gang van zaken bij de klant neerleggen, en dat is de omgekeerde wereld.

[ Voor 33% gewijzigd door Stefano op 21-11-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:07
Mijn 1520 krijgt weer last van oude kuren: de verlichten knoppen 'terug' en 'windows logo' onder het scherm doen het soms niet. :-( Als ik het toestel voorzichtig tordeer springen ze weer aan.

Voor dit euvel is de 1520 al eerder naar Microsoft gestuurd en ik heb zelfs de 2de keer een andere 1520 gehad. :/

Nu maar hopen dat de microfoon het blijft doen, want die viel de vorige keer ook weg. :(

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:14
Als ik al die verhalen hier zo lees, dan vrees ik het ergste. Mijn 1520 is ook weg voor reparatie m.b.t. de microfoon en één van delampjes. Dit is gegaan via leverancier Typhoon. Die heeft hem bij Dynafix ondergebracht en die heeft hem weer doorgestuurd naar een 'externe reparateur'. Er is nog geen beweging daar, maar zoals ik al zei vrees ik het ergste. Het toestel is nu 9 maanden oud, nooit getordeerd of gevallen, altijd netjes behandeld en dan toch zo'n probleem. Blijkbaar slechte kwaliteit. Jammer, want het is, los vandie probleempjes, een fantastisch toestel dat met de beste androids en iphones meekan plus een topcamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 09:34
Als ik alles zo lees dan kan ik beter mijn 1520 nu hij nog in goed staat is proberen te verkopen. De mijne is van mei dit jaar en volgens mij echt 1 van de laatste. Ik had de hoop dat win10 mobile grotere veranderingen met zich mee zou brengen, maar dit valt volgens mij tegen. Ik blijf de apps voor windows over het algemeen kwalitatief minder vinden. Ik denk dat windows 10 hier weinig verandering gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Ik zou wachten totdat hij kapot gaat en dan laten omruilen voor een 950xl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 20:43
mathelicious schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:23:
Ik zou wachten totdat hij kapot gaat en dan laten omruilen voor een 950xl...
Het is de bedoeling dat hij niet kapot gaat, enkel de slechte verhalen worden vooral hier gedeeld. De goede verhalen blijven achterwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
walterworld schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:22:
[...]

Het is de bedoeling dat hij niet kapot gaat, enkel de slechte verhalen worden vooral hier gedeeld. De goede verhalen blijven achterwegen.
Precies. Hier twee prima werkende exemplaren, de gele van mijn man en de rode van een vriend. En allebei hopen ze ook, er nog lang plezier van te kunnen hebben :) 't Is toch een super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Marly schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:52:
[...]

Precies. Hier twee prima werkende exemplaren, de gele van mijn man en de rode van een vriend. En allebei hopen ze ook, er nog lang plezier van te kunnen hebben :) 't Is toch een super toestel!
Dat is wel weer zo. Op forums lees je over het algemeen de verhalen van mensen die problemen hebben. Draaien jullie al win10 en hoe is de ervaring hiermee op de 1520? Ik hoop dat de 1520 de upgrade krijgt.
Mocht hij in de garantie termijn stuk gaan dan is een nieuwe 950xl natuurlijk wel een waardig alternatief :P .
Wanneer de apps nou ook nog een keer echt beter worden en mooier om te zien dan zou het nog eens wat kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
cassiekai schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:06:
[...]

Dat is wel weer zo. Op forums lees je over het algemeen de verhalen van mensen die problemen hebben. Draaien jullie al win10 en hoe is de ervaring hiermee op de 1520? Ik hoop dat de 1520 de upgrade krijgt.
Mocht hij in de garantie termijn stuk gaan dan is een nieuwe 950xl natuurlijk wel een waardig alternatief :P .
Wanneer de apps nou ook nog een keer echt beter worden en mooier om te zien dan zou het nog eens wat kunnen worden.
Nee, beide telefoons draaien nog 8.1. Zowel de 1520 van m'n man, als die van z'n vriend worden ook voor 't werk gebruikt en Microsoft gaf zelf al altijd aan, dat je een beta beter niet op je dagelijks gebruikte toestel kunt zetten, dus dat hebben ze ook allebei niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 15:26
Draai hier al enige tijd tevreden op W10m (via insiders). Bevalt echt prima voor dagelijks gebruik, accu duur van 3 dagen is geen uitzondering en hij voelt lekker snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
En ja hoor. Helaas.....
Bericht gekregen dat mijn 1520 was gerepareerd door DynaFix, die het weer had uitbesteed aan een 'externe reparateur'. Reparatie: 'Boardswap'. Rara wat krijg ik terug? Een nieuwe 930. Een zwarte nog wel. Bleh, net een iPhone. Ik had een knalrode 1520...
Even flink geklaagd, nu even afwachten wat ze er mee doen. Maar ik baal flink hier. De kans is groot dat ik het straks met een andere telefoon moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Je kunt natuurlijk altijd de 930 verkopen en dan de bijna nieuwe 1520 overnemen, die nu in V&A staat. :) Dat is ook wel een zwarte, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 709853

We moeten proberen te achterhalen wat in de voorwaarden staat waar jij ''stiekem'' akkoord mee bent gegaan.
Stel dit mag volgens de service definities van MS waar jij ergens akkoord mee bent gegaan, dan kunnen we alleen hoop hebben maar hebben we geen poot om op te staan.

Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt, wel met HTC waarbij iemand 5x een HTC ONE V opgestuurd had in een korte tijd, die kreeg de keuze om een HTC ONE S of ONE X te krijgen ( forse upgrade ).

Maar het is belangrijk om te weten wat er in hun voorwaarden staat, indien dit volgens hun mag en ''getekend'' door jou dan is het hopen op coulance.
Persoonlijk vind ik dat je hetzelfde toestel terug hoort te krijgen ( al dan niet een nieuwe of rma, zolang het model maar hetzelfde is ) het hoeft niet eens een duurder / betere te zijn ( volgens mij deel ik deze mening ook met de topic starter ).
Het moet gewoonweg mogelijk zijn om een 1520 terug te sturen, al dan niet op locatie in elkaar gezet (zoals bij andere merken gebeurt).

Ik hoop dat ze je tegemoet komen en je gewoon een 1520 terug krijgt.

Houd ons op de hoogte aub, ik ben wel benieuwd naar hoe dit afloopt. En een tip: vriendelijk en relaxt blijven, stressen en een ''stoere'' toon opzetten werkt tegen ( ik zeg niet dat jij een stoere toon op zet, maar puur een hint .. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Anoniem: 709853 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:39:
We moeten proberen te achterhalen wat in de voorwaarden staat waar jij ''stiekem'' akkoord mee bent gegaan.
Stel dit mag volgens de service definities van MS waar jij ergens akkoord mee bent gegaan, dan kunnen we alleen hoop hebben maar hebben we geen poot om op te staan.

Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt, wel met HTC waarbij iemand 5x een HTC ONE V opgestuurd had in een korte tijd, die kreeg de keuze om een HTC ONE S of ONE X te krijgen ( forse upgrade ).
Hier gaat 't dus om een ander toestel van een ander merk. In principe hoor je idd dezelfde telefoon terug te krijgen, en je hebt gelijk, 't hoeft geen upgrade te zijn, daar heb je immers ook niet voor betaald.
Maar in dit specifieke geval van de Nokia Lumia 1520 zijn er blijkbaar geen onderdelen meer (telefoons kunnen dus niet gerepareerd worden) en ook geen swap-toestellen. Sinds enkele maanden krijgen eigenaars van een defecte 1520 dus een nieuwe 930 aangeboden, of, wanneer ze die niet willen, een refund. Wanneer je een paar pagina's terugleest, zie je meerdere voorbeelden in dit topic.

Mogelijk dat ze een 950 XL aanbieden, zodra die wat ruimer verkrijgbaar is, maar dat is koffiedik kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Marly op 25-11-2015 21:00 ]

Anoniem: 709853

Marly schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:56:
[...]

Hier gaat 't dus om een ander toestel van een ander merk. In principe hoor je idd dezelfde telefoon terug te krijgen, en je hebt gelijk, 't hoeft geen upgrade te zijn, daar heb je immers ook niet voor betaald.
Maar in dit specifieke geval van de Nokia Lumia 1520 zijn er blijkbaar geen onderdelen meer (telefoons kunnen dus niet gerepareerd worden) en ook geen swap-toestellen. Sinds enkele maanden krijgen eigenaars van een defecte 1520 dus een nieuwe 930 aangeboden, of, wanneer ze die niet willen, een refund. Wanneer je een paar pagina's terugleest, zie je meerdere voorbeelden in dit topic.

Mogelijk dat ze een 950 XL aanbieden, zodra die wat ruimer verkrijgbaar is, maar dat is koffiedik kijken.
Nou hoe dat precies zit weet ik niet, ik kan aan elk onderdeel komen van de Lumia 1520 behalve het mainboard. Het zal er eerder mee te maken hebben lijkt mij dat die naam moet verdwijnen, Nokia Lumia bestaat min of meer niet meer. Het zal dus wel zo zijn dat dit de ''actie'' is, daar twijfel ik ook niet aan, maar het is niet leuk indien het vervangende toestel opvallend afwijkt ( althans volgens de tweaker hierboven ons )

Maar goed je krijgt blijkbaar wel de keuze uit een 930 of een refund, dus zo heel slecht is dit nog niet vind ik zelf maar goed. Ik kan me indenken indien ik een 1520 zou hebben en er een 930 voor terug krijg dat je wel even schrikt. Vandaar dat ik zijn voorbeeld ook wel leuk vind: stuur je een bmw 5-serie op ter reparatie, krijg je een bmw 3-serie terug.
Uiteraard zijn de verschillen bij deze 2 telefoons minimaal vergeleken de 2 auto's maar hij zet daar wel een standpunt neer.

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Je krijgt helaas geen keus, je krijgt onaangekondigd een 930 in je handen. Vervolgens moet je stug volhouden dat de 930 geen upgrade of opvolger is en geen verbeterde gebruikservaring biedt. Pas daarna gaan ze kijken of je misschien in aanmerking komt voor een refund.

Pas als ze bij gebrek aan beter een 930 of refund zouden aanbieden, doen ze het idd netjes. Nu zetten ze onwetende gebruikers op het verkeerde been, ik vind dat dus juist niet netjes.

Het grappige is dat een groot gedeelte van de 1520 gebruikers niet bepaald onwetend is, de 1520 is een erg specifieke keuze. Dus ik vermoed dat ze momenteel veel meer teleurgestelde/boze klanten krijgen dan voorzien.

Ik ben nog altijd in afwachting van de definitieve creditering, ook dit loopt via verschillende schijven. Het lijkt me een erg omslachtige en dus dure (veel reparateurs, veel MS medewerkers, 5x ups etc etc) procedure voor MS, met als bijkomend naar gevolg dat de klant erg lang zonder telefoon zit. Misschien moeten ze die analyse zelf eens maken?

[ Voor 50% gewijzigd door Stefano op 26-11-2015 09:16 ]

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 16:04
Hm...wordt tijd dat ik marktplaats ga afstruinen voor defecte 1520 modellen en
deze allemaal ga inruilen voor een 930.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• RoJan
Ik heb gisteren even wat geprobeerd via Twitter en er werd vrijwel gelijk gereageerd door de leverancier. Vandaag bericht gehad dat zij het aan gaan kaarten bij Dynafix. Die heeft het weer uitbesteed (waarschijnlijk bij de standaard Nokia reperateur die eerder werd genoemd), dus het zal wel even duren voor ik iets hoor.
Ik snap ook best dat een toestel niet meer leverbaar is, maar zeg dat dan. Stuur niet gewoon een ander model, ook al is het (op het oog) een nieuwe. Bovendien staat op de reparatiebon dat er een mainboardswap is uitgevoerd. Niet dus (ja, een hele-toestel-swap).
Als ze me straks een 950XL zouden aanbieden zeg ik natuurlijk geen nee, maar dat geloof ik echt niet. Zal inderdaad wel neerkomen op stug volhouden, lang zonder telefoon zitten en uiteindelijk een refund.
Maar je weet nooit. Ik kom er zeker op terug hier!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Even iets positiefs tussen alle kapotte 1520's. Ik heb mijne nu bijna 2 jaar en hij is nog nooit defect geweest en werkt nog steeds prima! Net zelfs weer Win10 er op gezet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Die van mij heb ik sinds de release en werkt nog steeds prima. Okee, op het "af-en-toe overgevoelige aanraakprobleem" en de 2 stippen op het scherm van de onderliggende camera-techniek na.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
MelvinB schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:06:
Die van mij heb ik sinds de release en werkt nog steeds prima. Okee, op het "af-en-toe overgevoelige aanraakprobleem" en de 2 stippen op het scherm van de onderliggende camera-techniek na.
Heb inderdaad ook last van overgevoeligheid, maja een Samsung heeft vast ook wel problemen (of een iPhone). Dus het is nooit 100% goed. Sinds ik mijn telefoon andersom in mijn broek bewaar (dan buigt ie anders) heb ik ook geen schermproblemen meer (ghost touching).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 15:33
Mijn microfoon is al een tijdje stuk. (Ik ben niet hoorbaar voor de persoon waarmee ik bel, gebruik ik een headset of zet ik de telefoon op speaker dan ben ik wel hoorbaar voor de ander)

En eigenlijk wil ik hem opsturen voor reparatie, valt als het goed is gewoon nog onder garantie maar als ik jullie verhalen zo lees begin ik erg te twijfelen. Ik ben tot nu toe altijd een tevreden gebruiker geweest van de 1520 en zit niet op een ander kleiner toestel te wachten.

Al moet ik toegeven dat mijn accu de laatste weken ineens erg slecht is geworden, een nieuw toestel zou opzich niet heel erg zijn......

Iemand een idee of ze nog wel onderdelen hebben voor de microfoon?

[ Voor 5% gewijzigd door Heiniken op 30-11-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Ga dan eerst eens langs een telefoonboer die ook sleutelt.
Een 930 is op een manier altijd een downgrade vanaf een 1520, dus kies niet zomaar voor een 930.
Om kort op te noemen wat mij niet zo bevalt:
- accuduur is vele malen korter
- scherm kan niet erg donker
- kleur is zwart, wit of lichtgevend groen/oranje
- voelt minder premium

En dan is er nog het onvermijdelijke 6" > 5" verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heiniken schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:06:
Mijn microfoon is al een tijdje stuk. (Ik ben niet hoorbaar voor de persoon waarmee ik bel, gebruik ik een headset of zet ik de telefoon op speaker dan ben ik wel hoorbaar voor de ander)

En eigenlijk wil ik hem opsturen voor reparatie, valt als het goed is gewoon nog onder garantie maar als ik jullie verhalen zo lees begin ik erg te twijfelen. Ik ben tot nu toe altijd een tevreden gebruiker geweest van de 1520 en zit niet op een ander kleiner toestel te wachten.

Al moet ik toegeven dat mijn accu de laatste weken ineens erg slecht is geworden, een nieuw toestel zou opzich niet heel erg zijn......
Ik meende me te herinneren dat mijn zoon dat met die microfoon ook zo heeft gehad, enkel te horen als hij hem op handsfree zette. Hij bevestigd dit net nu zelf ook, 100% hetzelfde euvel zegt hij. Ik heb toen bij de instellingen wat veranderd (uit- en weer aangezet), en toen was het opgelost. Helaas ligt zijn 1520, die enkele maanden geleden nieuw als vervanger is toegestuurd, nu met een gesneuveld scherm in de kast, dus kan ik die instellingen nu niet meer nalopen.

Mijn zoon meende zich te herinneren dat ik het met de Bluetooth instellingen heb opgelost, maar dat durf ik zelf niet met zekerheid te bevestigen. Er bleek iig niets defect te zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
hardware-lover schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:26:
[...]

Ik meende me te herinneren dat mijn zoon dat met die microfoon ook zo heeft gehad, enkel te horen als hij hem op handsfree zette. Hij bevestigd dit net nu zelf ook, 100% hetzelfde euvel zegt hij. Ik heb toen bij de instellingen wat veranderd (uit- en weer aangezet), en toen was het opgelost. Helaas ligt zijn 1520, die enkele maanden geleden nieuw als vervanger is toegestuurd, nu met een gesneuveld scherm in de kast, dus kan ik die instellingen nu niet meer nalopen.

Mijn zoon meende zich te herinneren dat ik het met de Bluetooth instellingen heb opgelost, maar dat durf ik zelf niet met zekerheid te bevestigen. Er bleek iig niets defect te zijn.
Ik denk ook dat microfoon niet echt kapot is maar dat er ergens iets in de software verkeerd zit? Fabrieksinstellingen herstellen helpt echter niet.

Bedankt voor je reactie in ieder geval, ik duik maar weer eens in de instellingen

Edit; ik zit net even te chatten met de support van microsoft en die zeggen het volgende:

maar inderdaad er zijn geen onderdelen meer voor Lumia 1520

Dit is gezegd door Pauline

[ Voor 8% gewijzigd door Heiniken op 30-11-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJay1965
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Zelfde verhaal. Scherm linkerlampje met pijl stuk. Was garantie maar geen onderdelen meer dus creditnota. Op zich netjes opgepakt door MS maar duurt wel erg lang. Zit nu te wachten op de creditnota. Al met al al meer dan 4 weken zonder toestel, wordt niet vergoed trouwens, ook geen goedmakertje.
Wat mij vooral verbaasd is dat de Lumia's zo'n korte span of life hebben. Mijn 900 1520 en 2520 zijn alle 3 binnen 3 jaar uitgerangeerd. Niet echt klant vriendelijk zeg maar. Zit erg te twijfelen of ik nu voor een 950XL ga. Zit er dik in dat die over een jaar ook weer oud is gezien de komende surface phone. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heiniken schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:28:
[...]
Ik denk ook dat microfoon niet echt kapot is maar dat er ergens iets in de software verkeerd zit? Fabrieksinstellingen herstellen helpt echter niet.

Bedankt voor je reactie in ieder geval, ik duik maar weer eens in de instellingen

Edit; ik zit net even te chatten met de support van microsoft en die zeggen het volgende:

maar inderdaad er zijn geen onderdelen meer voor Lumia 1520

Dit is gezegd door Pauline
Mijn zoon heeft schijnbaar wel heel erg veel geluk gehad, die heeft afgelopen juni, net voor zijn vertrek naar Azie in juli, nog een nieuwe (rode) mogen ontvangen. Dat zal dan wel een van de laatsten zijn geweest?

Over die opmerking m.b.t. "geen onderdelen", een fabrikant heeft een product-aansprakelijkheid waarbij hij voor een x-aantal jaren de service van een (inmiddels) EOL model moet kunnen verzorgen. Dat wil dus zeggen dat ze onderdelen voor reparatie beschikbaar moeten hebben ook al is een bepaald model al even niet meer te koop. Ik vind het daarom bijzonder vreemd dat er nu al geen onderdelen beschikbaar zouden zijn voor reparatie. Ik vraag me daarom serieus af of ze een klant met toestelproblemen niet eenvoudig proberen "af te wimpelen"?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
DeeJay1965 schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:06:
Zelfde verhaal. Scherm linkerlampje met pijl stuk. Was garantie maar geen onderdelen meer dus creditnota. Op zich netjes opgepakt door MS maar duurt wel erg lang. Zit nu te wachten op de creditnota. Al met al al meer dan 4 weken zonder toestel, wordt niet vergoed trouwens, ook geen goedmakertje.
Wat mij vooral verbaasd is dat de Lumia's zo'n korte span of life hebben. Mijn 900 1520 en 2520 zijn alle 3 binnen 3 jaar uitgerangeerd. Niet echt klant vriendelijk zeg maar. Zit erg te twijfelen of ik nu voor een 950XL ga. Zit er dik in dat die over een jaar ook weer oud is gezien de komende surface phone. 8)7
Ik lees veel berichten dat mensen een ander toestel hebben ontvangen. Hoe heb je microsoft zover gekregen voor een creditnota? Als ze inderdaad mijn toestel niet kunnen repareren heb ik liever een creditnota dan een lumia 930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Gezien de vele reacties hier met precies hetzelfde probleem is nu wel duidelijk dat microfoon / teruglampje een erg zwak punt zijn van de 1520.
hardware-lover schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:09:
[...]
Over die opmerking m.b.t. "geen onderdelen", een fabrikant heeft een product-aansprakelijkheid waarbij hij voor een x-aantal jaren de service van een (inmiddels) EOL model moet kunnen verzorgen. Dat wil dus zeggen dat ze onderdelen voor reparatie beschikbaar moeten hebben ook al is een bepaald model al even niet meer te koop. Ik vind het daarom bijzonder vreemd dat er nu al geen onderdelen beschikbaar zouden zijn voor reparatie. Ik vraag me daarom serieus af of ze een klant met toestelproblemen niet eenvoudig proberen "af te wimpelen"?
Volgens mij heb je helemaal gelijk. Ik zit inmiddels al een paar weken zonder telefoon, weet nog helemaal niets en hoor ook niets. Ik zal er weer zelf achteraan moeten.
Ik weet niet hoe het bij andere telefoonmerken zit, maar gezien deze 'service' van Microsoft zal het overstappen worden van mijn geliefde Windows Phone naar één van de concurrenten. Ik wil tenslotte wel serieus genomen worden als mijn telefoon na een paar maanden kapot gaat. De vraag is alleen of het bij Samsung / Apple beter gaat. Maar die gaan wellicht ook minder snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:35
RoJan schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:48:
Gezien de vele reacties hier met precies hetzelfde probleem is nu wel duidelijk dat microfoon / teruglampje een erg zwak punt zijn van de 1520.

[...]

Volgens mij heb je helemaal gelijk. Ik zit inmiddels al een paar weken zonder telefoon, weet nog helemaal niets en hoor ook niets. Ik zal er weer zelf achteraan moeten.
Ik weet niet hoe het bij andere telefoonmerken zit, maar gezien deze 'service' van Microsoft zal het overstappen worden van mijn geliefde Windows Phone naar één van de concurrenten. Ik wil tenslotte wel serieus genomen worden als mijn telefoon na een paar maanden kapot gaat. De vraag is alleen of het bij Samsung / Apple beter gaat. Maar die gaan wellicht ook minder snel kapot.
Het is jammer dat het bij jou via Dynafix loopt. Ik heb al een paar keer een toestel rechstreeks naar Arvato in Duitsland gestuurd, en dat liep steeds vlot en correct. Ik heb dus over de Microsoft reparatieservice totaal geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJay1965
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Heiniken schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:45:
[...]

Ik lees veel berichten dat mensen een ander toestel hebben ontvangen. Hoe heb je microsoft zover gekregen voor een creditnota? Als ze inderdaad mijn toestel niet kunnen repareren heb ik liever een creditnota dan een lumia 930
Ik had nog garantie omdat ik hem net had laten repareren op eigen kosten (via Arvato). Daarna contact via Twitter gemaakt @MicrosoftHelpt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
coenox schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:01:
[...]

Het is jammer dat het bij jou via Dynafix loopt. Ik heb al een paar keer een toestel rechstreeks naar Arvato in Duitsland gestuurd, en dat liep steeds vlot en correct. Ik heb dus over de Microsoft reparatieservice totaal geen klachten.
Eigenlijk eerst naar Typhone, dan naar Dynafix en dan waarschijnlijk naar Arvato. En iedereen laat het eerst even een paar dagen liggen, want geen prioriteit. Kan dus nog wel even duren. :(
Maar wie weet ben ik binnenkort ook ineens heel positief, ik laat me graag verrassen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
RoJan schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:50:
[...]

Eigenlijk eerst naar Typhone, dan naar Dynafix en dan waarschijnlijk naar Arvato. En iedereen laat het eerst even een paar dagen liggen, want geen prioriteit. Kan dus nog wel even duren. :(
Maar wie weet ben ik binnenkort ook ineens heel positief, ik laat me graag verrassen! :Y
Als ik mij niet vergis, moet een garantie aanvraag ook binnen normale tijd afgehandeld zijn...
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

RoJan schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:50:
[...]

Mijn 1520 is volgens MS via Arvato naar iQor gegaan, dat telde in mijn geval 2 weken extra aan tov reparaties in het verleden door Arvato. Daarnaast lijkt het erop dat iQor niet meer doet dan constateren dat er echt een defect is (dus vervanging), aangezien we geen berichten van gerepareerde 1520's meer hebben gezien? Dus waar in het verleden een reparatie tussen de 7 a 10 dagen in beslag nam, neemt het constateren van een defect nu 3 weken in beslag, heel tof.

Reken maar op minimaal 3 weken voor "reparatie" door Arvato en 2 weken voor creditnota na retourneren 930. Ik zit nu op 5 weken en nog altijd in afwachting definitieve credit nota.

[ Voor 18% gewijzigd door Stefano op 01-12-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
mathelicious schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:04:
[...]

Als ik mij niet vergis, moet een garantie aanvraag ook binnen normale tijd afgehandeld zijn...
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Heel erg onduidelijk, dat consumentenrecht. Ik lees er niet echt in dat ik bij meer dan een half jaar (bij mij is het 11 maanden) gewoon recht heb op een nieuwe.
Stefano schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:17:
[...]

Mijn 1520 is volgens MS via Arvato naar iQor gegaan, dat telde in mijn geval 2 weken extra aan tov reparaties in het verleden door Arvato. Daarnaast lijkt het erop dat iQor niet meer doet dan constateren dat er echt een defect is (dus vervanging), aangezien we geen berichten van gerepareerde 1520's meer hebben gezien? Dus waar in het verleden een reparatie tussen de 7 a 10 dagen in beslag nam, neemt het constateren van een defect nu 3 weken in beslag, heel tof.

Reken maar op minimaal 3 weken voor "reparatie" door Arvato en 2 weken voor creditnota na retourneren 930. Ik zit nu op 5 weken en nog altijd in afwachting definitieve credit nota.
De winkel zit er ook nog tussen. Telefoon gaat moeizaam, mail duurt standaard 2 dagen, ook al heb je een ticketnummer. Ik reken dit jaar nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:44

winnie

de poes...

Mits mijn 950XL het een paar weken volhoudt en ik kan wennen aan windows 10 mobile, heb ik over een klein maandje een 1520 te koop izgs met backcover en bookcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Eergisteravond contact gezocht met Typhone via Twitter. Dit werkt verbazingwekkend goed, veel beter en sneller dan via de telefoon of mail. Na een uur had iemand al gezien dat er nog steeds geen update was. Hij beloofde de volgende werkdag (gisteren) navraag te doen. Gisteren al snel een update: de 1520 kon niet meer worden gerepareerd en in plaats van de reeds toegestuurde 930 mocht ik een ander toestel uitzoeken voor de oorspronkelijke aanschafprijs. :D
Inmiddels heb ik de 950XL besteld (met bijbetaling uiteraard) en hoop ik deze komende week te ontvangen. Ook nog eens een accessoire ter waarde van 20 Euro gekregen van Typhone.
Al met al toch een goede afloop. Ik wijt dat voornamelijk aan de goede opstelling van de originele leverancier, want wie wseet hoe zij aan het lijntje worden gehouden door de reparateur(s). En nu maar wachten bij de brioevenbus tot de 950XL wordt bezorgd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Super dat het opgelost is en gaaf dat je straks de 950 XL hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Een afmeldpost van mij, hoewel ik al een tijdje niet meer hier had gepost.
Ik neem deze week afscheid van mijn 1520 als dagelijkse telefoon en ga naar een L640 toe.

Mijn 1520 had te veel issues - een aantal dode pixels, een kapotte microfoon en een kapotte 3.5mm-jack, die allemaal niet onder garantie gerepareerd konden worden vanwege het feit dat ik een importmodel uit Hong Kong heb. Ik zal het toestel nog wel thuis houden om als kleine tablet te gebruiken en om wat foto's mee te schieten, want wat betreft camera gaat de 640 geen upgrade zijn. Altijd met plezier gebruik gemaakt van het toestel, behalve de keer dat mijn broekzak sneuvelde toen ik te enthousiast ging zitten met mijn telefoon te diep in mijn broekzak. Nog steeds ben ik af en toe onder de indruk van het scherm en van de foto's die ik soms maakt, maar ik ben ook blij straks weer met een 100% werkende telefoon rond te lopen (die wél garantie heeft...). :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Net bericht gekregen van Typhone, dat Microsoft me KOSTENLOOS een 950XL gaat toesturen als vervanging van de defecte Lumia 1520!!
Ik mag best zeggen: goeie actie van Microsoft! #ikkeblij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
RoJan schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:35:
Net bericht gekregen van Typhone, dat Microsoft me KOSTENLOOS een 950XL gaat toesturen als vervanging van de defecte Lumia 1520!!
Ik mag best zeggen: goeie actie van Microsoft! #ikkeblij
Potverdorie, ik heb net de 930 geaccepteerd! Een 950xl was veel leuker geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
mathelicious schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:17:
[...]

Potverdorie, ik heb net de 930 geaccepteerd! Een 950xl was veel leuker geweest
Zonde zeg! De 930 is natuurlijk een prima toestel, maar een 950XL is inderdaad net even leuker.
Als je hem nog niet in gebruik hebt genomen (maar dat zal wel) zou je het nog kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
RoJan schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:35:
[...]

Zonde zeg! De 930 is natuurlijk een prima toestel, maar een 950XL is inderdaad net even leuker.
Als je hem nog niet in gebruik hebt genomen (maar dat zal wel) zou je het nog kunnen proberen.
Mijn 930 wordt (gelukkig) momenteel alweer gerepareerd, ik heb zojuist al contact opgenomen met microsoft over de voortgang hiervan. Ik ga niet gelijk aangeven dat ik een 950 (XL) wil hebben, dat is wel erg hebberig.
Misschien dat ik toch maar even mijn ongenoegen moet uiten over het ontbreken van een SD kaart, het kleinere scherm en al gelijk deze reparatie... Al moet ik bijbetalen vind ik het nog steeds prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:12
Ik heb een vraagje, ik ben momentele in het bezit van een Lumia 1520. Deze heeft een screen lift .. zo erg dat ik bijna mijn nagel eronder kan steken. Verder gaat het scherm willekeurig aan en doet de trilmotor het niet meer.

Vallen deze kwalen onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
kevtim schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:00:
Ik heb een vraagje, ik ben momentele in het bezit van een Lumia 1520. Deze heeft een screen lift .. zo erg dat ik bijna mijn nagel eronder kan steken. Verder gaat het scherm willekeurig aan en doet de trilmotor het niet meer.

Vallen deze kwalen onder de garantie?
Dit kan je makkelijk opzoeken op de site van microsoft.
http://www.microsoft.com/...ia1520/warrantyandrepair/

[ Voor 8% gewijzigd door mathelicious op 08-12-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
mathelicious schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:17:
[...]

Dit kan je makkelijk opzoeken op de site van microsoft.
Ik vind de site van microsoft echt een doolhof, ben er meerdere keren doorheen gelopen zonder succes. Ik heb uiteindelijk ook microsoft gebeld maar deze vertellen mij dat ik of een ticket op het forum moet plaatsen of naar nokia moet gaan ofzo (Is microsoft niet Nokia? :|)

Zou je een link kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
kevtim schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:20:
[...]

Ik vind de site van microsoft echt een doolhof, ben er meerdere keren doorheen gelopen zonder succes. Ik heb uiteindelijk ook microsoft gebeld maar deze vertellen mij dat ik of een ticket op het forum moet plaatsen of naar nokia moet gaan ofzo (Is microsoft niet Nokia? :|)

Zou je een link kunnen sturen?
Ik had hem er al even snel bijgezocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
Zojuist mijn Lumia 1520 opgestuurd naar Hongarije (Waarom moet dat zo ver? :| ).
Hopelijk valt de screen lift te repareren. Of misschien dat Microsoft met e en andere oplossing komt sinds er geen onderdelen meer te verkrijgen zijn voor de 1520. Ik ga iig -NIET- akkoord met een 930 omdat ik dit gewoon te klein vind en het gemis van een micro SD doe ik mijzelf niet meer aan na een LG G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Vandaag heb ik via facebook maar even gevraagd of ik mijn omruilactie voor een 930 kan laten omzetten naar een 950 (XL), aangezien mijn 930 nu toch ter reparatie bij Arvato is. (En vandaag terug had moeten zijn...)
Update volgt, op hoop van zegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondacb50
Ik ben benieuwd naar de resultaten! Ik ben mijn telefoon ondertussen al kwijt sinds eind october zonder enige concrete oplossing tot nu toe...

In emailcontact met devices support wordt steeds gemeld: "wachten op informatie van de betrokken afdeling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Ik weet nu in ieder geval dat het Arvato centrum in Duitsland geen reparaties meer doet, vandaar dat het langer duurt. Mijn vraag over de 950 (XL) werd door Pauline ontweken, genegeerd zelfs. Het zal wel moeilijk liggen, maar ik heb toch nogmaals om een antwoord gevraagd of ik een 950(XL) kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik ben zelf ook nog van plan om mijn Lumia 1520 ter reparatie aan te bieden voor pixeldefecten. Voor mijn gevoel werkt het touchscreen af en toe ook raar maar dit is erger als ik droge vingers heb. Ik weet niet zeker of dit nou het beruchte phantom touch probleem is of dat het normaal is voor deze touchscreens.
Mijn Asus tablet heeft dit probleem overigens nooit. Andere touchscreentechniek wellicht.

Het is mij ook opgevallen dat je op de Microsoft website eerst doorverwezen werd naar de site van Arvato, en dat dit de laatste paar weken veranderd is naar een eigen MS reparatiepunt in Hongarije. Misschien heeft dit te maken met het tekort aan onderdelen? Maar in dat geval zou Arvato die onderdelen toch ook uit Hongarije moeten kunnen krijgen?

Verder heb ik hier op Reddit ook naar gevraagd, of mensen in andere landen dit probleem met reparatie onder garantie hebben, maar van de beperkte reacties die ik kreeg leek het in andere landen niet zo te zijn. in de VS werd een 1520 met moederbordproblemen compleet hersteld binnen een normale tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Raar. Mijn 640 XL is op de terugweg van een reparatie. Gewoon naar Duitsland gegaan en binnen twee weken. Wel valt het me op dat het inloggen bij Arvato vaak niet werkt.

[ Voor 42% gewijzigd door coenox op 13-12-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Hier hebben we V&A voor op Tweakers

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 15-12-2015 07:27 ]

• Rolive
Ik ben heel benieuwd naar wat er gebeurt met de telefoons die naar Hongarije gaan. Is daar al iets over bekend?

• coenox
Rolive schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:32:
Ik ben heel benieuwd naar wat er gebeurt met de telefoons die naar Hongarije gaan. Is daar al iets over bekend?
Ik ook. Ben niet tevreden over mijn reparatie en moet dus nog een keer. Link gekregen die ongetwijfeld aanmeldt voor verzending naar Hongarije. Alleen het aanmelden werkt al een paar dagen niet bij mij :(

• mathelicious
Rolive schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:32:
Al twee weken weg en nog niet gerepareerd.

• Rolive
coenox schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:38:
[...]

Ik ook. Ben niet tevreden over mijn reparatie en moet dus nog een keer. Link gekregen die ongetwijfeld aanmeldt voor verzending naar Hongarije. Alleen het aanmelden werkt al een paar dagen niet bij mij :(
Alleen bij jou gaat het niet om een 1520 toch? Ik heb de mijne bij Wehkamp gekocht maar ik neem aan dat als ik die naar hun stuur dat zij het dan naar het MS reparatiecentrum sturen.

Wellicht is het beter om het via Wehkamp terug te sturen dan direct via Microsoft?

• hondacb50
Ik kan jullie adviseren om het via de winkel te regelen. Mijn toestel had ik via coolblue gekocht, maar ik had mijn toestel direct naar microsoft opgestuurd.

Zes weken lang zonder informatie gezeten. Tot vorige week het bericht kwam dat ik coolblue moest contacteren, die hebben binnen 4 dagen mijn aankoopbedrag teruggestort. Ze gaven ook aan dat als ik initieel via coolblue alles had laten lopen ze al eerder in hadden kunnen grijpen.

Uiteindelijk is het nu opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Rolive schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:36:
[...]

Alleen bij jou gaat het niet om een 1520 toch? Ik heb de mijne bij Wehkamp gekocht maar ik neem aan dat als ik die naar hun stuur dat zij het dan naar het MS reparatiecentrum sturen.

Wellicht is het beter om het via Wehkamp terug te sturen dan direct via Microsoft?
Klopt. Geen 1520. En mijn toestel is tweedehands. Dus voor mij is dit de enige route.

• Rolive
Het blijft toch wel bizar dat een telefoon die toch nog relatief nieuw is nu al geen reserve onderdelen meer krijgt. Nu hopen dat Wehkamp niet gaat etteren over garantie zoals sommige verhalen zeggen.

• eazyq
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:31
Even een heel andere vraag, mijn 1520 draait op windows 10 insider preview (slow) maar sinds vandaag geeft de batterij icoon wel aan dat hij aan het laden is, maar wordt niet voller. Toestel wordt wel warm na een tijdje. Iemand toevallig een idee? er is geen update beschikbaar.

hoeveel kan jij hebben? https://www.doneeractie.nl/actie/50779

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hier ook op de Slow ring op mijn 1520 die ik nu als tablet gebruik. Probleem wat je beschrijft zegt me niks. Toestel al opnieuw opgestart? Een andere lader geprobeerd? Hard reset gedaan? Mocht dat allemaal niet baten is het zeer waarschijnlijk de hardware van je telefoon.

• eazyq
Migrator schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:45:
Hier ook op de Slow ring op mijn 1520 die ik nu als tablet gebruik. Probleem wat je beschrijft zegt me niks. Toestel al opnieuw opgestart? Een andere lader geprobeerd? Hard reset gedaan? Mocht dat allemaal niet baten is het zeer waarschijnlijk de hardware van je telefoon.
al 3 keer opnieuw opgestart, hard reset nog niet gedaan maar nu ik hem voor de vierde keer heb aangesloten lijkt hij ineens wel voller te worden volgens het batterijlogo. Even aankijken of het nu wel weer werkt.

edit nu laadt hij wel zichtbaar op 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door eazyq op 31-12-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
mathelicious schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:26:
[...]

Al twee weken weg en nog niet gerepareerd.
Is er bij jou al iets bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

eazyq schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:49:
[...]

al 3 keer opnieuw opgestart, hard reset nog niet gedaan maar nu ik hem voor de vierde keer heb aangesloten lijkt hij ineens wel voller te worden volgens het batterijlogo. Even aankijken of het nu wel weer werkt.

edit nu laadt hij wel zichtbaar op 8)7
Originele lader en kabel?

De 1520 vereist een best zware lader en bijbehorende kabel. De gewone samsungs werken in iedergeval niet. De chinese troep al helemaal niet. Naast de originele, werkt bij mij alleen de lader van mijn draadloze H/K speaker met zware batterij op de 1520, en de lader van de iPad, maar dan alleen met de zware type kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Rolive schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:13:
[...]

Is er bij jou al iets bekend?
Ja, 23e kreeg ik hem binnen. Maar ik ben niet tevreden, alleen ik wil niet weer 3 weken zonder telefoon :/
Ik betwijfel of ik weer voor nokia/microsoft ga volgende keer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazyq
Get!em schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Originele lader en kabel?

De 1520 vereist een best zware lader en bijbehorende kabel. De gewone samsungs werken in iedergeval niet. De chinese troep al helemaal niet. Naast de originele, werkt bij mij alleen de lader van mijn draadloze H/K speaker met zware batterij op de 1520, en de lader van de iPad, maar dan alleen met de zware type kabel.
Ja, probleem is inmiddels opgelost, enige vervelende is dat met windows 10 sommige apps niet meer werken en het toestel sporadisch opnieuw opstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

eazyq schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:49:
[...]

Ja, probleem is inmiddels opgelost, enige vervelende is dat met windows 10 sommige apps niet meer werken en het toestel sporadisch opnieuw opstart.
Windows 10 is dan ook nog niet officieel uit, dus dat soort bugs zijn niet helemaal onverwacht. Ik heb er ook last van op W10. Vooral Edge is wat nukkig, maar ook van Groove Music is het icoon verdwenen bijvoorbeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dat opnieuw opstarten heb ik met 8.1 laatste prevdev versie ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:07
Alle 3 mijn navigatie keys werken niet meer. En de microfoon doet het ook meer niet dan wel. :(

Terugsturen is nu wel een uitdaging omdat geen ander toestel heb voor the time being. Dus net maar een Lumia 950 gekocht :P. Zodra die binnen is gaat de 1520 naar Arvato.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149899

Ik heb al een aantal malen vergeeft geprobeerd de laatste update te installeren. Hij download hem wel, maar krijg foutmelding bij installeren. Hij maakt ook geen backup meer, dus terugzetten naar fabrieksinstellingen is ook lastig. Vorige updates gingen goed. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
De defecte Lumia 1520 - Het complete verhaal

Hier het complete verhaal van wat er gebeurde nadat ik ontdekte dat mijn Lumia 1520 gedeeltelijk defect was.
Inmiddels ruim 2 maanden terug (5 november 2015 om precies te zijn), ontdekte ik dat de microfoon mijn 1520 niet meer werkte, net als het lampje van de terugtoets. Dat was al een tijdje langer kapot.
Toestel opgestuurd naar de leverancier (Typhone), die het weer doorstuurde naar reparatiebedrijf Dynafix. Na korte tijd stuurden zij het naar 'externe reparateur'. Dit duurde nogal lang, maar eind november kwam hij terug met de melding 'Boardswap'. De blijdschap duurde niet lang, want bij openen van de doos bevond zich daar een... (nieuwe) Lumia 930. :o
Na ruggespraak met de leverancier bleek dat Microsoft de 1520 niet meer repareert, maar uitsluitend nog een 'gelijkwaardig toestel' terugstuurt. Nou, wat mij betreft is de 930 niet gelijkwaardig. Wel qua specs, maar niet fysiek (schermmaat, geen SD kaart). Ik ging er dan ook niet mee akkoord.
Na een paar dagen kwam de melding dat Microsoft het toestel wilde omruilen voor een 950XL. Kijk, dat was andere koek! 8)
Op 9 december de 930 weer teruggestuurd en toen begon het lange wachten. Regelmatig geïnformeerd waar hij bleef (via Twitter, dat gaat het snelst). Dan zou hij weer voor de Kerst komen, dan weer net erna, dan weer rond oudennieuw...
Uiteindelijk op 8 januari 2016 weer een pakje ontvangen! Hierin bevond zich een gloednieuwe Lumia 950XL. Ik blij natuurlijk, na ruim 2 maanden eindelijk weer een fatsoenlijke telefoon, maar dat duurde niet lang. Er zat namelijk helemaal niets bij, zelfs geen oplader. En dat is cruciaal, want de 950XL heeft een nieuwe USB-C connector en daar passen mijn bestaande opladers niet op. |:(
Weer contact opnemen met Typhone. Zij beloofden een oplader te sturen, diezelfde dag nog, onder 'coulance' (hijg, de lieverds). Ik heb ze nog op het hart gedrukt dat het ging om een USB-C connector, en ja, dat was duidelijk. Niet dus. De volgende dag bracht de post inderdaad een envelop van Typhone. Met daarin een prachtige oplader met micro-USB connector.
Toen begon ik toch wel een beetje boos te worden :( . Even gewacht, vanwege de nuance en daarna weer een tweet richting Typhone. Het antwoord dat daar op kwam was echt bij de beesten af: volgens onze gegevens zou de oplader gebruikt moeten kunnen worden in combinatie met je toestel. Helaas zijn we niet meer in de mogelijkheid een andere oplader naar je te versturen en adviseer ik je zelf opzoek te gaan naar een andere oplader of nogmaals te controleren of deze niet toch gebruikt kan worden. Oftewel: jij bent gek, joh, of je belazert de boel. 8)7
Ik heb daarna nogmaals een tweetje gestuurd met een duidelijke uitleg, maar helaas, geen oplader.
Uiteindelijk heb ik er toen een tweet uitgegooid naar LumiaNL (= Microsoft) waar de toestellen vandaan komen. Die hebben vanmorgen klasse gereageerd, terwijl zij daar dus helemaal niets aan kunnen doen, en meteen een oplader opgestuurd. Hopelijk komt die morgen en is het de goede, dan kan ik dit hoofstuk eindelijk afsluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Mooi dat het - uiteindelijk - toch nog goed gekomen is. Ik ben ook erg blij met @LumiaNL, daar zitten begripvolle en hulpvaardige medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
coenox schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:45:
Mooi dat het - uiteindelijk - toch nog goed gekomen is. Ik ben ook erg blij met @LumiaNL, daar zitten begripvolle en hulpvaardige medewerkers.
Inderdaad. Eind goed al goed. En dat van @LumiaNL klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
Vandaag mijn 1520 opgestuurd naar het reparatiecentrum van Wehkamp. Ik ga er vanuit dat zij het dan vervolgens doorsturen naar het MS reparatiecentrum.
Nu maar hopen dat zij niet ongevraagd een 930 terugstoppen.

Ik zal hier nog posten wat er gebeurt.

[ Voor 9% gewijzigd door Rolive op 14-01-2016 17:40 ]

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Levertijden moeten in [Nokia Lumia 1520] Levertijden en prijzen topic besproken worden.
Accessoires horen in Wearables, Accessoires en Overige. Dit topic moet nog aangemaakt worden.