Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter

Nokia Lumia 1520 Levertijden en prijzen topic

Afbeeldingslocatie: http://techbeasts.com/wp-content/uploads/2013/09/Online-Digital-Gyan-Nokia-lumia-1520.jpg

Hier mag gebabbeld worden over prijzen en leverbaarheid van de 1520. De Topicstart pas ik binnenkort wel even aan naar iets mooiers, maar dan hebben we vast een plekje waar er over gebabbeld kan worden.

[ Voor 110% gewijzigd door PaT op 16-01-2014 14:13 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-bay, belsimpel, Twistel... Tis niet zo moeilijk om een klein beetje voor te lopen op de rest van Nederland door je gadgets uit een ver land te halen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Hij is binnen! Ik zit nog op m'n werk, maar ik heb hem al even aan gehad. Man wat een bruut scherm zit erin. Een mooi groot en scherp scherm. De grote van het toestel valt me nog mee, helemaal als ik hem naast mijn Lumia 1020 leg. Ik zal vanavond eens even verder gaan stoeien met de 1520.

Fedex heeft me ook gevraagd naar de aankoopnota van de Lumia, maar ik heb geen invoerkosten o.i.d aan de koerier hoeven te betalen. Tenzij dat naderhand nog komt ben ik nu mooi voor 450 euro klaar. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 10:31
rimave schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:39:
Hij is binnen! Ik zit nog op m'n werk, maar ik heb hem al even aan gehad. Man wat een bruut scherm zit erin. Een mooi groot en scherp scherm. De grote van het toestel valt me nog mee, helemaal als ik hem naast mijn Lumia 1020 leg. Ik zal vanavond eens even verder gaan stoeien met de 1520.

Fedex heeft me ook gevraagd naar de aankoopnota van de Lumia, maar ik heb geen invoerkosten o.i.d aan de koerier hoeven te betalen. Tenzij dat naderhand nog komt ben ik nu mooi voor 450 euro klaar. :)
Kun je me even zeggen via welke verkoper je het hebt gekocht, want ik zie er een aantal staan op ebay? Zou graag ook via fedex laten verschepen (om de invoerrechten te mijden uiteraard). Mag via pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik heb hem bij tropical mobile gekocht: http://stores.ebay.com/tr...p4634.c0.m14.l1581&_pgn=2.

Ik las wel op internet dat Fedex achteraf nog een factuur kan sturen. Ik hoop maar van niet.
Ik heb m'n simyo sim kaartje proberen te verknippen tot een nano sim. Da's helaas mislukt. Nu wachten op een officiële bestelde nano sim van hun. Wel afzien, want nu ben ik mobiel onbereikbaar. :p Nee hoor, heerlijk rustig zo.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Na lang wikken en wegen toch ook zojuist de Lumia 1520 besteld!

Twijfelpunt voor mij was het formaat - de Lumia 920 welke ik heb, is al erg groot.
Misschien toch een "belt pouch" bestellen.

Reden dat ik m wél koop zijn natuurlijk de specificaties, als ook het grote scherm met meerdere tiles, en de camera welke superieur moet zijn over de toch al goede van de 920.

Besteld heb ik m bij Coolblue. Daarmee moet ik nog wel een week wachten, maar is hij wel beduidend goedkoper (140,-) verschil als bij de concurrenten (juist ook belsimpel) i.c.m. eenzelfde Vodafone verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10-2024
rimave schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:39:

Van harte! :D

Hou er maar rekening mee dat je alsnog een factuur toegestuurd krijgt. In het verleden heb ik het zelf al vaker meegemaakt. :-(

Hoe dan ook is 450 €uro een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21
De gele kun je ook in Oostenrijk bestellen bij gsmshop.at. Maar dan wel voor 700 euro plus verzendkosten. Ik ben dan toch maar voor een zwarte gegaan bij Coolblue. Nog een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:36:
Stond midden december op nu.nl vermeld, daarbij werd aangegeven dat vooralsnog alleen de zwarte en rode versie eind januari in de telecomshops zouden liggen. Echt goede hoop op een gele, die ik kan krijgen bij een phonehouse of KPN winkel, heb ik niet.
Van de week hier in Breda wezen informeren bij KPN maar die kunnen nog niet eens met zekerheid zeggen of ze hem überhaupt wel gaan verkopen.

Zodra ik de centen heb ga ik m gewoon online bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er echt aan te denken om via ebay een gele te bestellen, maar ja ik wacht effe af wat voor naheffing mijn voorlopers gaan krijgen. Als ze ineens met honderden euro's aan komen zetten als in invoerrechten en btw, dan sla ik het maar over. Heb het 1 x met een prada tas gedaan...moest gelijk 275,- invoerrechten betalen...wil ik dit keer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey weet iemand toevallig of de 1520 ook aangeboden gaat worden bij de telecom providers? Wil graag mijn abbo verlengen bij t-mobile. Heb gekeken op de site maar zie nergens iets staan, ook niet bij de coming soon pagina. Of zie ik soms iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
Dat zal na 21 januari wel gebeuren. Maar je kunt toch ook verlengen bij Belsimpel of Coolblue? Meestal is dat nog voordeliger ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 15:32
Zou je problemen krijgen als je de Europese versie in China gaat gebruiken. Misschien een rare vraag maar ik woon en werk op dit moment in China. Nu heeft windows phone me altijd al wat geleken. Vooral als ik kijk hoe onwijs handig ik mijn Surface vind. Dus ik zit er sterk over te denken om in Nederland een 1520 te halen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
GerGio schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:11:
Zou je problemen krijgen als je de Europese versie in China gaat gebruiken. Misschien een rare vraag maar ik woon en werk op dit moment in China. Nu heeft windows phone me altijd al wat geleken. Vooral als ik kijk hoe onwijs handig ik mijn Surface vind. Dus ik zit er sterk over te denken om in Nederland een 1520 te halen.
Nee, geen probleem met 2g en 3g, LTE is nog niet commercieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik heb hem nu net via pdashop ook besteld en deze zou de 22 jan geleverd worden. Kan niet wachten:). Viel me wel op dat er meer korting via t-mob gegeven word dan vorige week. 136€ meer. Dus dat gaf de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Zwitsal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11-2024
GerGio schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:11:
Mag ik vragen waarom je hem in Nederland wilt halen? Hij is in China te koop voor €521,- . Als je dichtbij Hong Kong woont raad ik aan om hem daar te kopen voor €455,-.

OT: Ik ben er zelf ook uit. Heb de Lumia 1520 besteld en haal hem volgende week op in Hong Kong. Lijkt me een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
De Zwitsal schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Mag ik vragen waarom je hem in Nederland wilt halen? Hij is in China te koop voor €521,- . Als je dichtbij Hong Kong woont raad ik aan om hem daar te kopen voor €455,-.

OT: Ik ben er zelf ook uit. Heb de Lumia 1520 besteld en haal hem volgende week op in Hong Kong. Lijkt me een prachtig toestel.
Zeker wel zien dat je de RM-937 koopt dan ginder, en niet de RM-939.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
levi1700 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:29:
[...]

Zeker wel zien dat je de RM-937 koopt dan ginder, en niet de RM-939.
Wat is het verschil.

Ik heb zo een idee dat er een verschil zit in de apps die je in de store kunt kopen. China is daar namelijk nogal streng op. Maar dat kan ik misschien verkeert hebben
De Zwitsal schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Hong Kong is geen China en China is geen Hong Kong. Jammer dat ik daar niet even langs want daar is het echt goedkoop.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Als het ok is om hier ook import te bespreken:

Ik las in het andere topic dat er een aantal mensen een lumia 1520 hebben laten over komen uit china e.d.
Wat is daarvoor een goede webshop en waar moet ik op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Ik zal hier in china zaterdag eens een winkel inlopen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04

migros

Nooit meer een Samsung

Afgelopen kerst in Istanbul ook al tegen het lijf gelopen. Zag er groter uit dan mijn Note 3.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planet X schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:58:
Dat zal na 21 januari wel gebeuren. Maar je kunt toch ook verlengen bij Belsimpel of Coolblue? Meestal is dat nog voordeliger ook.
Klopt maar ik wil hem eigenlijk eerst in mijn handen hebben. Een mal is toch anders dan the real deal :p of ligt hij ergens in een winkel waar je hem kunt testen? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
Heb net vanuit coolblue gehoord dat ze de nokia 1520. 22 januarie binnen krijgen.
Dit betreft dus de Nederlands release. En bij t-mobile zit er nu meer korting bij.
Ben zelf nu 960€ kwijt over 24 maanden. gratis telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Of Tele2, € 38/maand bij smartphoneshop (ook Coolblue trouwens)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Bol.com schijnt hem vandaag te hebben.
http://www.bol.com/nl/p/n...TWE0020159200000022726318

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:44
Ik zou geen Windows Phone uit China halen.
De reden hiervoor is dat ze dan op een aparte firmware draaien, waardoor je geen vrije toegang tot alle apps.

Hong Kong is daarentegen geen probleem. Die kun je gewoon op Nederlandse locatie instellen en probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
net telefoon van coolbleu ontvangen, morgen 21 januari word m'n toestel geleverd :) jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
De mijne wordt ook morgen bezorgd door Coolblue. Da's een dag eerder dan aangegeven. Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ter info: Twistel heeft er weer wat op voorraad, 1 witte en 2 zwarte zag ik voor 579. Doe er je voordeel mee :)

Jammer dat ze geen gele hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 23:00
Heb de mijne net via de PDA Shop besteld (Coolblue) Was duidelijk de goedkoopste, betaal nu €142,- bij met een 4G abo van 1 gig. Nu maar wachten op het belletje van Coolblue! Ik heb overigens de rode besteld. Happy!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17

EektheMan

DPC

Hier in de Oekraine volg ik de voorraad. Vor het werk wil ik er een aantal aanschaffen. In de 10 dagen dat ik het monitor valt me op hoe snel de voorraden worden aangevuld. Dan is rood en geel uitverkocht en 2 dagen later is het andersom, zwart en wit. Maar je hoeft nooit langer dan 2 dagen te wachten op nieuwe voorraad. Dat is bij andere toestellen wel eens anders geweest. Top!

De prijs begon trouwens bij 699 Euro, maar is nu al gezakt naar 580 Euro.
Jammer dat er nog weinig accessoires te krijgen zijn. Ik zou een JBL speaker met ingebouwde wireless charger zoals je geloof ik ooit bij de 920 gratis kreeg meteen aanschaffen.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik hoor hier allemaal berichten over dat je problemen zou krijgen met de appstore bij een Chinees toestel. De mijne komt uit Singapore (geen Chine, weet ik) en ik heb geen enkel probleem met apps of de appstore. Het enigste chinese wat er op stond was een chinese keyboard layout, voor de rest is hij helemaal stock. Het is een RM-937 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
Heb m'n 1520 gister binnen gekregen. Betreft een rm-937-eu-belgium-962 versie
is wel wennen van 3,5" naar 6". Maar bevalt Super. Soms wat haperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

rimave schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:14:
Ik hoor hier allemaal berichten over dat je problemen zou krijgen met de appstore bij een Chinees toestel. Het is een RM-937 trouwens.
Is het dan niet gewoon een kwestie van je region veranderen?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yebogogo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-07 21:53
Ik heb hem nu een dag van Coolblue...goede service 40 euro (verlenging) en telefoon en leather casing gratis...inmiddels hebben ze de prijs weer omhoog gegooid. Tot nu toe over de telefoon prima tevreden...snel, scherp en de grootte vraagt om enige gewenning. Wat een beetje tegenvalt, zijn de apps. Als je van Android afkomt, vind je niet alle apps met dezelfde functies. Hopelijk wordt dit beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Laatst online: 08-09 23:00
Net de bezorger van Coolblue aan de deur gehad met mn telefoon. Staat mn geboortedatum niet goed op de pakbon/contract. krijg ik het toestel gewoon niet..... Zo dichtbij en toch zo ver weg.......Nog een nachtje slapen dus. Hopelijk gaat het morgen wel goed!

Nou niet dus :( . De afspraak was in de middag op mn werk bezorgen. Krijg ik bericht dat het toch een avondlevering wordt. Ook goed, was alleen wel gepland op mn werkadres 8)7
Morgenochtend poging 3! Gelukkig is de klantenservice wel goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Suusje2306 op 23-01-2014 20:36 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ben aan het kijken voor de Lumia 1520, had een Xiaomi Mi3 maar vind die eigenlijk nog te klein :)

Had nu deze advertentie gezien: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Is dat een beetje betrouwbaar? Lees van andere tweakers dat ze Chinese telefoons hier hebben besteld en dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
D-TECH schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:21:
Ben aan het kijken voor de Lumia 1520, had een Xiaomi Mi3 maar vind die eigenlijk nog te klein :)

Had nu deze advertentie gezien: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Is dat een beetje betrouwbaar? Lees van andere tweakers dat ze Chinese telefoons hier hebben besteld en dat ging goed.
Volgens mij geldt hier hetzelfde als voor de andere import toestellen:
Je kan geen garantie claimen bij Nokia Nederland. Wel een nette prijs, hoor graag wat je ervaringen zijn.

Edit: Heb ChinaPhone gemaild, kreeg binnen 10 minuten een mail terug:

Beste Rhandy,

Wij regelen dit op dezelfde manier als bij onze Chinese telefoons. De telefoon kopen wij in bij Nokia Hongkong, zodra er iets kapot gaat krijgen wij van Nokia (Hongkong) een refurbished model opgestuurd, uw telefoon sturen we dan terug naar Hongkong. Reparatie vindt dus nooit plaats, de telefoon wordt altijd omgeruild. De garantie loopt dus altijd via ons.

[ Voor 23% gewijzigd door Rhndy op 26-01-2014 14:00 . Reden: mail van ChinaPhone bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

alsditookniet schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:55:
Heb m'n 1520 gister binnen gekregen. Betreft een rm-937-eu-belgium-962 versie
is wel wennen van 3,5" naar 6". Maar bevalt Super. Soms wat haperingen
Ik ben ook een beetje huiverig om naar zo'n megascherm over te stappen.. maar 't schijnt dat binnenkort een 1520v (mini) uitkomt.. Wat ik niet snap is wat het verschil moet zijn met de (nog uit te komen) 929.. of is het hetzelfde toestel? Ik wacht iig. nog even af om in een later stadium de 1020, 929 (?) en de 1520v (?) tegenover elkaar af te wegen.

Zijn er hier trouwens mensen die de 1520 toch weer de deur uit hebben gedaan vanwege de grootte?

EDIT: DIT IS HET VERKEERDE TOPIC, SORRY! :F

[ Voor 3% gewijzigd door GS88 op 27-01-2014 10:22 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 10:30
Suusje2306 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:36:
Net de bezorger van Coolblue aan de deur gehad met mn telefoon. Staat mn geboortedatum niet goed op de pakbon/contract. krijg ik het toestel gewoon niet..... Zo dichtbij en toch zo ver weg.......Nog een nachtje slapen dus. Hopelijk gaat het morgen wel goed!

Nou niet dus :( . De afspraak was in de middag op mn werk bezorgen. Krijg ik bericht dat het toch een avondlevering wordt. Ook goed, was alleen wel gepland op mn werkadres 8)7
Morgenochtend poging 3! Gelukkig is de klantenservice wel goed.
Vandaag is mij dus praktisch hetzelfde overkomen, alleen dan met een ontbrekende initiaal letter ;(
Ook via pdashop.nl. Hopelijk lukt het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk voor personen die met korting nog een 1520 willen hebben, ik heb vandaag bij de Mediamarkt een rode lumia 1520 gekocht. Ze starten woensdag 29-01 met de BTW vrije dagen, maar veel winkels geven die korting vandaag al. Heb nu voor mijn toestel 561 betaald, al met al een leuke aanbieding. Dus sla je slag. Oh en ze hebben alleen zwart en rood. Wil je echt een andere kleur dan heb je pech bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:48:
Misschien leuk voor personen die met korting nog een 1520 willen hebben, ik heb vandaag bij de Mediamarkt een rode lumia 1520 gekocht. Ze starten woensdag 29-01 met de BTW vrije dagen, maar veel winkels geven die korting vandaag al. Heb nu voor mijn toestel 561 betaald, al met al een leuke aanbieding. Dus sla je slag. Oh en ze hebben alleen zwart en rood. Wil je echt een andere kleur dan heb je pech bij de MM.
Bij welke MM ben je geweest? Ik heb m hier niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tariko schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Bij welke MM ben je geweest? Ik heb m hier niet gevonden
Ik heb de mijne bij MM Den Haag gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben momenteel in Kuala Lumpur en ik kon het niet laten om even de Nokia store in te lopen hier. Ze hadden werkelijk elke Lumia in elke kleur werkend uitgestald staan. Waaronder dus ook de Lumia 1520, ze hebben hier de internationale versie en hij kost 420 euro :) de verleiding is groot. Volgens de verkoper komt hij met wereldwijde garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 03:03:
Ik ben momenteel in Kuala Lumpur en ik kon het niet laten om even de Nokia store in te lopen hier. Ze hadden werkelijk elke Lumia in elke kleur werkend uitgestald staan. Waaronder dus ook de Lumia 1520, ze hebben hier de internationale versie en hij kost 420 euro :) de verleiding is groot. Volgens de verkoper komt hij met wereldwijde garantie
Natuurlijk zegt de verkoper dat. Maar toch is het niet zo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

(jarig!)
Iemand enig idee welke NL providers het toestel in de winkel gaan leggen? Of komt dit toestel zoiezo niet meer in de NL winkels??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
bartjas schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:14:
Iemand enig idee welke NL providers het toestel in de winkel gaan leggen? Of komt dit toestel zoiezo niet meer in de NL winkels??
doorscrollen naar abbonementen?
google is your friend.
http://www.belsimpel.nl/n...e?utm_source=50753&cntd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

(jarig!)
Haha dat ie online beschikbaar was, daar was ik ook al achter! Maar wil graag weten of die providers m in hun eigen winkel (dus niet online) gaan verkopen! Kan daar namelijk niks over vinden behalve een bericht dat ie (mogelijk) eind januari in de winkels zou verschijnen! Wat dus nog steeds niet is gebeurd!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15
Bij Eglobal (http://www.eglobalcentral...entsperrt-schwarz-en.html) is de prijs € 449,99, scheelt ruim 100 euro met de pricewatch.

• levi1700
drpeer_holland schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:12:
Bij Eglobal (http://www.eglobalcentral...entsperrt-schwarz-en.html) is de prijs € 449,99, scheelt ruim 100 euro met de pricewatch.
Niet echt betrouwbaar!
Zie hier: http://forum.belgiumdigit...lobal-central-475878.html

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15
Check dit topic over de LG G2, er zijn genoeg tweakers die de telefoon netjes hebben ontvangen:
[LG G2] Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Laatst online: 15:12
bartjas schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:34:
[...]

Haha dat ie online beschikbaar was, daar was ik ook al achter! Maar wil graag weten of die providers m in hun eigen winkel (dus niet online) gaan verkopen! Kan daar namelijk niks over vinden behalve een bericht dat ie (mogelijk) eind januari in de winkels zou verschijnen! Wat dus nog steeds niet is gebeurd!
online in de eigen winkel in ieder geval wel..

http://mobiel.kpn.com/nokia/nokia-lumia-1520-4g
https://shop.www.hi.nl/hi...20bl.html?xart_id=A24C3n2

lijkt me dat ze 'm dan ook in de eigen winkel hebben liggen..

[ Voor 8% gewijzigd door DeCo op 17-02-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 19:22
Hallo medetweakers,

Ik wil graag een lumia 1520 bestellen via eglobalcentral, wat zijn jullie ervaringen met deze website?
komen er boven op de 450€ nog extra kosten? En is de levering goed/snel?

Groeten

• looyenss
IGC058 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:36:
Hallo medetweakers,

Ik wil graag een lumia 1520 bestellen via eglobalcentral, wat zijn jullie ervaringen met deze website?

Groeten
als je een paar berichten hoger had gekeken had je een antwoord op je vraag gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Even het stof van dit topic afblazen O-)

Ik ga binnenkort de 1520 bestellen, en wil deze graag in het geel. Helaas is die een stuk duurder dan de andere kleuren. Zijn er tweakers die de 1520 in het geel hebben (en zo ja, hoe hebben jullie die besteld?) of hebben jullie toch de zwarte variant voor je geld gekozen ;)?

Graag hoor ik van jullie :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
rood hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
Bij Amazon.de staat de zwarte voor €460!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

levi1700 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:25:
Bij Amazon.de staat de zwarte voor €460!
Sterker nog, op amazon.de én op amazon.co.uk heb ik ook de gele gevonden voor ongeveer € 490 (beide via een externe verkoper, maar alles verder via Amazon), en dat vind een hele nette prijs. Probleem is alleen de betaling; toch maar eens meer vaart zetten achter het krijgen van een creditcard :P. Thanks in ieder geval voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
Belsimpel.nl heb je nu een 1520 voor 34€ per maand.
krijg je 1000MB en 300 belminuten / smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
IGC058 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:29:
Belsimpel.nl heb je nu een 1520 voor 34€ per maand.
krijg je 1000MB en 300 belminuten / smsjes.
Goedkoop, maar je krijgt wat je betaalt qua abo.
Snelheden zijn laag (14.4), dekking is niet overal goed en 4G hebben ze alleen in A'dam en omstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Hoefde slechts 128,- bij te betalen voor de 1520 bij verlenging van mijn T-Mobile abo van 30,- per maand, bij smartphoneshop.nl. Dus mocht je in de running zijn voor dit beest en je mag je abo verlengen, dan is die site zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
Heb 1520 van ebay besteld, omgerekend 415 euro.
is gister verstuurd dus hopelijk volgende week in huis en ben erg benieuwd wat onze vrienden van de belastingdienst voor rekening sturen voor inklaringskosten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Via eBay scheelt inderdaad best veel. Voor zover ik de site van de belastingdienst goed begrepen heb is het 'alleen' 21% op de prijs, dus dat maakt € 503. Betaling en evt. geld terug via PayPal is een plus.

* Migrator gaat 'more Lumia' op 2 april afwachten en beslist dan over zijn volgende toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
Heb er ook aan gedacht om ook te wachten op wat nieuws maar zie niet snel iets komen van nokia waarmee ze de 1520 kunnen toppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Aangezien ik de 930 niet super bijzonder vind heb ik de 1520 ook (eindelijk :P) besteld via eBay - € 408 kostte mij de gele. Heb jij 'm inmiddels binnen IGC058? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik nog moet wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips of leuke aanbiedingen gespot met de 1520 icm een T-mobile abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

IGC058 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:36:
Hallo medetweakers,

Groeten
385,- ondertussen. Aantrekkelijk.
Oh nee, eerst eens vast houden, 6" is best groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

In Oekraïne inmiddels 329 Euro bij de grote ketens. Moet dus goedkoper kunnen @hjs ;)

Echter is de 1520 steeds moeilijker te krijgen. Ik heb enkel nog een rood model ergens op voorraad gevonden. De 1320 Is een periode massaal gedumpt voor prijzen tussen de 140 en 170 Euro en is nu slechts mondjesmaat verkrijgbaar. Lastig voor mijn werk nu we van de iPhone overgeschakeld zijn, want ook de 920 en 925 zijn continue uitverkocht. Lijkt wel of elk bedrijf plots de switch heeft gemaakt nu de prijzen zo belachelijk laag liggen. De 630 staat inmiddels in de top 3 best verkochte toestellen ( en de 930 staat reeds op de sites vermeld, maar wordt nog niet aangeboden, wel in Rusland incl draadloze charger voor 499).

Ik hoop vanwege de lag beschikbaarheid dus toch stiekum op een nieuw model of gewoon een nieuwe partij rebrand naar Surface Lumia model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Wil er iemand zijn witte of zwarte Nokia 1520 ruilen tegen mijn gele nokia 1520 ? PM graag :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
  • Laatst online: 28-05 16:30
Voor geïnteresseerden: bij de Media Markt in Zoetermeer is ie nu € 399,- (door een verhaal dat ie uit het assortiment moet maar het hoofdfiliaal maar blijft bestellen ofzo).
Leek me een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

"Watskeburt?!" Oftewel, wat gebeurt er met de Lumia 1520 prijzen?

Ik zie opeens onder Prijsontwikkeling bij de Pricewatch een 'stijgende lijn' (= natuurlijk duurder dus in negatieve zin :-( )

Juist nu ik er eentje wilde aanschaffen... dat vind ik als zuinige Nederlander natuurlijk niet leuk :P
#FirstWorldProblems
Dus ik vroeg me af of iemand een verklaring weet.

Wellicht prijsstijgingen zo vlak voor de decembermaand, om de neppe 'van'/voor prijzen bij veel winkels te ondersteunen? :X

Nouja... ik weet niet of iemand dit topic nog leest (zo nee, sorry voor de bump terug naar boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb precies hetzelfde, keek afgelopen weekend en zag 'm voor +/- 450 euro en vandaag +/- 500 euro :(

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik ga vanmiddag mijn 1520 ophalen! *O*

Besteld gisteren bij CoolBlue voor € 429...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
NetAmp schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:45:
Dus ik vroeg me af of iemand een verklaring weet.
het is gewoon een fantastische telefoon :)
Pagina: 1