Er rolt op dit moment een update binnen op mijn DP 8.1 1520. Mogelijk is dit de 8.1 update 1 die door Microsoft was aangekondigd.
8.10.12400.899
8.10.14147.180
Ik hoop overigens dat deze update wat stabiliteit brengt. Ik ben tot nu toe nog niet echt tevreden over de stabiliteit van zowel OS als een aantal apps.
Afgelopen week vrijwel continue in flightmodus gezeten op vakantie. Veel de Here+ Maps en Here+ Drive gebruikt. Vooral die laatste is meer dan 10x gecrasht. 3 van die crashes waren zo zwaar dat de gehele Here+ Drive gereset was, dus alle instellingen kwijt, alle gedownloadde stemmen kwijt. De offline maps dacht hij eerst ook kwijt te zijn, maar die vond hij uiteindelijk weer. En dat dus 3x op random tijdstippen op verschillende dagen.
Ook werkte 2x de aan/uit knop niet meer en kon ik er helemaal niks mee. Scherm bleef zwart. Opladen werkte niet, reageerde hij ook niet op.
Enige oplossing in dat geval was een geforceerde softreset: powerbutton + vol-down meer dan 15 seconden indrukken. Dan ben je bijna niks kwijt, alleen de datum/tijd moet dan overnieuw.
[
Voor 85% gewijzigd door
Get!em op 05-08-2014 08:35
]