Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:31:
[...]

Wait, wut? Je wilde een gele, je settelde voor een zwarte en uiteindelijk heb je nu een rode in je handen? 8)7
Tja...dat krijg je he als je niet meer kunt wachten. ;)
Maar wat ik ook belangrijk vond is dat ik met een goede garantie nog kan aankloppen bij een winkel mocht ie ineens weigeren ofzo. En ach...zo past ie weer beter bij mijn rode tas. Geel en rood zou dan toch een beetje yucky zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:28
Kleine vraag, ik ben momenteel nog in het bezit van een android telefoon. Bij deze kan ik een eigen (dus niet 1 van die standaard tunes) tune/liedje/mp3 instellen als beltoon en als berichten toon. Kan dit bij deze windows toestellen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Zie dit plaatje
dit kan je instellen. helaas apparte toon voor whatsapp of notificaties van FB of apps kan je nog niet instellen. maar bellen en smsen wel.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:49

fdees

Trust me I'm an Engineer

Is het niet mogelijk ook om een persoonlijk beltoon in te stellen, althans dit dacht ik ooit eens gedaan te hebben bij mijn moeders 520

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
RoadRunnerRik schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:04:
Kleine vraag, ik ben momenteel nog in het bezit van een android telefoon. Bij deze kan ik een eigen (dus niet 1 van die standaard tunes) tune/liedje/mp3 instellen als beltoon en als berichten toon. Kan dit bij deze windows toestellen ook?
Dit kan met wp8, bellen, smsen, email, allarm ect zijn vanaf de settings knop in te stellen. Sinds GDR3 heeft developer de mogelijkheid om de notification van de app te veranderen. Developer van 6stag heeft het bijvoorbeeld als eerste mogelijk gemaakt en whatsapp is er ook druk mee bezig.

Nu kan je per persoon instellen welke bel of sms toon je wilt en whatsapp wilt dat gelukkig ook gaan doen (zelfs ook per groepchat) :)

Weer ontopic; ben vandaag voor de Lumia 1520 wezen kijken, maar deze is echt te groot voor mij. Ik wacht nog eventjes tot april af tot er high end 5 inch modellen uitkomen. Mochten die niks zijn dan ga ik alsnog voor de Lumia 1020. Tot die tijd houdt ik het nog wel eventjes vol met mijn huawei w1.

[ Voor 25% gewijzigd door vali op 04-02-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
fdees schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:29:
Is het niet mogelijk ook om een persoonlijk beltoon in te stellen, althans dit dacht ik ooit eens gedaan te hebben bij mijn moeders 520
Ja dit is mogelijk. Is dit een lumia 1520 vraag of een WP8 vraag? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Werkwijze en instellen is op alle wp8 toestellen gelijk.
Even je beoogde ringtone naar de map "ringtones" slepen en klaar is Kees.
Zowel de ringtones als smstones kunnen ( moeten ) beiden in de zelfde map.
Eenmaal geplaatst dan herkent Wp8 ze automatisch.

Vraagje aan de gebruikers.
Hoe is het gesteld met de audiokwaliteit?
Zowel aan het oortje als on speakers.

En hoe is de audio voor wat betreft het afspelen van Media en/of zelf filmen.
Kan ik hier stereo verwachten of is het gewoon mono?

[ Voor 32% gewijzigd door Amadeus1966 op 05-02-2014 03:39 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 02:27:
Vraagje aan de gebruikers.
Hoe is het gesteld met de audiokwaliteit?
Zowel aan het oortje als on speakers.

En hoe is de audio voor wat betreft het afspelen van Media en/of zelf filmen.
Kan ik hier stereo verwachten of is het gewoon mono?
Ik kwam van een HTC 8X, de luidspreker was waardeloos als je belde met iemand. Kon andere persoon slecht verstaan door gekraak etc, normale luidspreker bij je oor was wel goed. Bij de 1520 zijn beide luidsprekers wel gewoon goed. Oortjes gebruik ik niet.

Zelf filmen: ik was op hardbass dit weekend met mijn lumia, en heb een klein filmpje gemaakt en was ZEER te spreken over hoe het geluid was opgenomen (kwaliteit), maar over afspelen kan ik weinig bijz. zeggen, behalve dat ik tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Vorige week de stap maar gewaagd en er toch maar 1 besteld. Staat nog steeds op 'verzending in voorbereiding', hoop dat hij snel binnen komt :).

Hoe zit het met de apps op de 1520? Zijn er al apps die gebruik maken van de extra schermruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Muta schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:09:
[...]

Ik kwam van een HTC 8X, de luidspreker was waardeloos als je belde met iemand. Kon andere persoon slecht verstaan door gekraak etc, normale luidspreker bij je oor was wel goed. Bij de 1520 zijn beide luidsprekers wel gewoon goed. Oortjes gebruik ik niet.

Zelf filmen: ik was op hardbass dit weekend met mijn lumia, en heb een klein filmpje gemaakt en was ZEER te spreken over hoe het geluid was opgenomen (kwaliteit), maar over afspelen kan ik weinig bijz. zeggen, behalve dat ik tevreden ben.
Thx voor je antwoord

Met het oortje bedoelde ik eigenlijk aan het oor ( normaal telefoongebruik ).
En het geluid, stereo of?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Bedankt voor de verhelderende antwoorden op m'n vraag! Binnen kort maar even naar de winkel om het toestel in het echt te bezichtigen om de knoop definitief door te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rhndy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:16:
Hoe zit het met de apps op de 1520? Zijn er al apps die gebruik maken van de extra schermruimte?
Ja, de eigen MS apps laten soms wat meer info zien dan op de niet full hd schermen. Denk aan het nummer als je een oproep gemist heb. Volgens mij ook wat meer info in de agenda tile.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Ben sinds deze week bezitter van een zwarte 1520. Heb echter regelmatig een op hol geslagen scherm, waarbij hij soms wel 15 keer achter elkaar door verschillende schermen gaat zonder dat ik het scherm aanraak. Ook regelmatig schermfreezes. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
palmeg schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:53:
Ben sinds deze week bezitter van een zwarte 1520. Heb echter regelmatig een op hol geslagen scherm, waarbij hij soms wel 15 keer achter elkaar door verschillende schermen gaat zonder dat ik het scherm aanraak. Ook regelmatig schermfreezes. Iemand hier ook last van?
Klinkt totaal niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
Ik heb hier ook geen last van. Misschien kun je de scherm gevoeligheid op normaal zetten ipv hoog? Dat heb ik bij de mijne meteen gedaan want dat scheelt batterij en ik gebruik nooit handschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Stond op normaal, heb ook hoog geprobeerd maar maakt geen verschil. Toestel gaat terug naar Coolblue.
Sloeg voortdurend op hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

palmeg schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:25:
Stond op normaal, heb ook hoog geprobeerd maar maakt geen verschil. Toestel gaat terug naar Coolblue.
Sloeg voortdurend op hol.
dat heb ik met 1020 gehad. Toestel ondernam spontane acties. Ging zelfs uit zichzelf nummers bellen. Raar verschijnsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag trotse bezitter van 1520. Wat een beest van een toestel. Even geaarzeld vanwege de grootte maar heb ook ooit note gehad. Dat moet dus lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Stravincy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Tip: laat wifi constant aan staan. Bespaard ook nog eens je batterij.
Ok, ik zal het eens proberen alhoewel het feit dat je hiermee batterij bespaard tegen alle natuurwetten indruisd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
rimave schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:09:
[...]

Ok, ik zal het eens proberen alhoewel het feit dat je hiermee batterij bespaard tegen alle natuurwetten indruisd.
Niet bepaald, het reconnecten naar wifi gebruikt meer stroom dan de verbinding open houden. Dus gebruik je je telefoon regelmatig, waarbij je wifi iedere keer uit gaat, zal hij meer stroom verbruiken bij het weer inschakelen, dan dat de telefoon constant de verbinding aan houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net nieuwe bezitter van 1520, geen specilist.... Iemand een oplossing voor het afspelen van filmpjes van facebook op een 1520? Krijg ik niet voor elkaar. Voor de rest Super Nokia, vooral de batterij is beter als van mijn oude lumia 800....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:11:
Ben net nieuwe bezitter van 1520, geen specilist.... Iemand een oplossing voor het afspelen van filmpjes van facebook op een 1520? Krijg ik niet voor elkaar. Voor de rest Super Nokia, vooral de batterij is beter als van mijn oude lumia 800....
Probeer Moli Player Pro eens. Die speelt bij mij alles af. Je kunt hem eerst proberen voor dat je de app koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geprobeerd, werkt ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:12
vreemd.. de standaard media player van WP zou de filmpjes gewoon af moeten kunnen spelen. Daar is niets extras voor nodig. Welke app gebruik je voor Facebook? De standaard ingebouwde app (personen hub), of de app van Facebook, of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facebook ap voor Windows 8 uit marketplace...
zou ik een andere proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe simpel kan het soms zijn.... Gewoon de microsoft facebook app geïnstalleerd... En alles werkt.
had gedacht dat de speciale uitvoering van facebook voor Windows 8 beter zou werken...

bedankt voor het mee denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:41:
[...]

Thx voor je antwoord

Met het oortje bedoelde ik eigenlijk aan het oor ( normaal telefoongebruik ).
En het geluid, stereo of?
Het is maar een kort filmpje waar ik niet goed kan beoordelen. Maar klinkt redelijk stereo ja.
Oh en normaal gebruik, ik bel amper, maar die paar keer is zeker niet slecht gegaan :)

--------------
anyway, ik had een 500mb simonly abo bij Hollandsnieuwe, maar die 500Mb is te weinig (al sinds mijn vorige telefoon HTC 8X). Heb net een simonly van €19,50 bij Hi afgesloten. 4G, 1,5 GB en wat belminuten. hopelijk hoef ik niet +1 maand te wachten ivm opzegtermijn (nummerbehoud ofc).

Ik heb vroeger ook al hi gehad, was altijd tevreden maar nu toch maar terug. Ga er niet eens veel op achteruit qua maandelijkse kosten, dus ik denk dat ik wel een goede deal heb afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Ik moest ruim een maand wachten om van HN naar Hi over te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Rhndy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:50:
Ik moest ruim een maand wachten om van HN naar Hi over te gaan...
niet gek toch? maand opzegtermijn....
heb mijn gegevens doorgegeven aan Hi. Laat HN aan hun weten dat het 06 + simnr niet overeen komen...
het simnr komt rechtstreeks uit mijn eigen telefoon en kan dus niet fout zijn. Ben benieuwd wel nr HN mij gaat geven (heb contact opgenomen over welk nr het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWEagle
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07-2022
ik heb ook zin om hem te kopen maar ik twijfel om 1 zaak

Kan ik die in een hemdzak steken en zoja komt die er dan ver overuit?

aangezien ik altijd mijn gsm daar heb steken omdat dat voor mij het makkelijskt werkt

weet iemand hier het antwoord op?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zie voor 1520 in borstzakje deze link naar een foto van Stephen Quin (@stephenquin58 op twitter) :

http://twitpic.com/duoa79

[ Voor 53% gewijzigd door Marly op 13-02-2014 04:20 ]

• looyenss
Nou. bij mij past ie echt niet in mijn borstzak. moet altijd in de binnenzak van me jasje.

• HarmKn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 13:02
Ik heb hem sinds begin december. Hiervoor had ik een 800. Wat een verschil!. Ook het geluid. Super geluid met oordtjes. Ook de equalizer werkt prima. De 800 was eigenlijk niet te gebruiken als media player, maar deze gebruik je echt voor je plezier.

Verwijderd

Hallo
Ik heb een vraag. Ik heb deze telefoon besteld via eglobal en betaald via PayPal. En ik kreeg een mail dat ik mijn adres moest verificieren door een Copy of Utility Bill / Bank or Debit/Credit Card Statement* / Government issued correspondence/ Identification document with address shown issued within the last 6 months. te versturen. Wat houd dit precies in want ik maak mij beetje zorgen dat ik 450 euro in de vuilbak gesmeten heb.

• RoSch
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 22:37
Copy of Utility Bill, o.i.d.: een bewijs dat het opgegeven adres correct is. Als jij een recent bankafschrift of energierekening met jouw adres erop kunt tonen, wordt aangenomen dat jij daar inderdaad woont.

Ik begrijp alleen niet waarom ze zich daar druk om maken als het geld toch al betaald is.

• Rhndy
Zo, net m'n 1520 binnen gehad in het geel. Wat een schitterend toestel en dat scherm! Nu alles installeren en instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
Iemand deze firmware update al binnen mogen slurpen? Zou de scherm sensitiviteit issues op moeten lossen. Ik heb hem zelf nog niet ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Ik haal,de updat zojuist binnen. Laat nog weten of de scherm overgevoeligheid opgelost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik zie em nog niet.
(Rm-937_eu_euro2_936 / Mobile Operator: SWI-CH)

[ Voor 56% gewijzigd door MelvinB op 16-02-2014 15:01 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik zit ook met smart op die update te wachten. Ik heb sinds kort de Monster headset (ook in geel uiteraard) en dat Bluetooth connecten gaat niet altijd goed. Verbinding maken lukt, maar voordat ik de muziek app start is hij de conectie alweer kwijt. Na een keer of 5 opnieuw proberen gaat het vaak wel. Omdat deze update een bluetooth update heeft ben ik wel benieuwd of het het probleem op gaat lossen.

Trouwens, offtopic, die Monster Pure headset is echt gaaf. Een heel mooi geluid en ook een goede noise cancelling. Het volle pond heb ik er qua prijs niet voor over, maar deze stond voor de helft op eBay. Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://images.freshnessmag.com/wp-content/uploads//2012/09/monster-nokia-purity-pro-stereo-headphones-05.jpg

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
Ik heb hier de update ook nog niet binnen helaas, die tap ipv scroll bug is behoorlijk irritant idd.
Ik heb vandaag mijn L1520 ter reparatie aangeboden via nokia care online repair ivm scherm probelemen, ik ben benieuwd of andere mensen dit ook ervaren dus ik post ff een copy/paste van m'n klacht:
Probleem 1:
2 Heldere ‘vlekken/punten’ op het scherm links en rechts ter hoogte van waar aan de achterkant van het toestel de camera lens zit. De 2 ‘vlekken/punten’ zijn het best zichtbaar op een witte achtergrond.
Probleem 2:
Bij licht drukken op het scherm verschijnen er vlekken op het scherm, vooral op de bovenste helft van het scherm. Dit is het best zichtbaar bij een zwarte achtergrond.
Probleem 3:
Bij scrollen vindt er vaak onbedoeld een tap plaats met als gevolg dat er regelmatig apps of items geopend worden in plaats van naar rechts/links, onder/boven scrollen. Een software update van een tijd geleden heeft gezorgd dat dit probleem zich minder vaak voordoet maar het gebeurt nog steeds met enige regelmaat.

Ik weet dat probleem 3 hws met de huidige/komende update opgelost is maar ben heel benieuwd naar ervaringen van mede GoTers of dat ook daadwerkelijk zo is.
Probleem 1 en 2 lijkt me hardware probleem, lijkt of camera module te dicht tegen achterkant scherm aanzit bij mij waardoor er 2 'heldere' punten ontstaan en dat bij mij het scherm te dicht onder het gorilla glass zit waardoor er 'vlekken' onstaan als ik op het scherm druk.

Nu tijdelijk m'n N8 weer in gebruik voor nood maar da's op z'n zachts gezegd even wennen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
1) nee
2) ja! Niet eerder ontdekt. Halverwege het scherm idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
rimave schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:40:
Ik zit ook met smart op die update te wachten. Ik heb sinds kort de Monster headset (ook in geel uiteraard) en dat Bluetooth connecten gaat niet altijd goed. Verbinding maken lukt, maar voordat ik de muziek app start is hij de conectie alweer kwijt. Na een keer of 5 opnieuw proberen gaat het vaak wel. Omdat deze update een bluetooth update heeft ben ik wel benieuwd of het het probleem op gaat lossen.

Trouwens, offtopic, die Monster Pure headset is echt gaaf. Een heel mooi geluid en ook een goede noise cancelling. Het volle pond heb ik er qua prijs niet voor over, maar deze stond voor de helft op eBay. Deze dus:

[afbeelding]
Damn die headset wil ik ook, waar op ebay heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem83
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-06-2024
dr_dreey schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:16:
Probleem 1:
2 Heldere ‘vlekken/punten’ op het scherm links en rechts ter hoogte van waar aan de achterkant van het toestel de camera lens zit. De 2 ‘vlekken/punten’ zijn het best zichtbaar op een witte achtergrond.
Probleem 2:
Bij licht drukken op het scherm verschijnen er vlekken op het scherm, vooral op de bovenste helft van het scherm. Dit is het best zichtbaar bij een zwarte achtergrond.
Beide problemen komen bij mij ook voor. Eerste Lumia 1520 had een helder punt linksboven in het scherm, mijn huidige exemplaar (na omruilen in de winkel) begint nu ook een helder punt te vertonen alleen dan iets meer naar beneden en naar het midden.

Het komt in ieder geval bij meer mensen voor:
http://forums.wpcentral.c...0-bright-spot-screen.html
http://forums.wpcentral.c...20-white-spot-screen.html

Discussie over het probleem met druk op het scherm (wat ik ook merk, bij beide toestellen):
http://forums.wpcentral.c...creen-distort-colors.html

Ben benieuwd of ze bij Nokia Care iets met het scherm gaan doen of dat ze het toestel gewoon omruilen met de kans dat het probleem met de lichte punten in het scherm terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@rem83
Dank voor de info.
Wat betreft de problemen met drukken op het scherm; ik ben ook bang dat dat niet opgelost gaat worden.
Ik ben een aantal weken geleden bij de MM in Enschede geweest, daar stond een zwarte L1520 en die had dezelfde problemen met drukken op het scherm. Het lijkt wel of de glasplaat boven de LCD te flexibel is of het scherm te dicht onder de glasplaat zit.
Ik hoop wel dat het probleem met de heldere vlekken op het scherm opgelost wordt, die zijn bij mij behoorlijk zichtbaar. Ik laat wel weten hoe het verder opgelost is als ik m'n toestel terug heb. Als ik jou verhaal zo lees dan heb ik weinig goede hoop.
Ik vind trouwens dat dit soort problemen niet moeten voorkomen met een toestel in deze prijsklasse. Hiervoor een L920 en L1020 gehad zonder hardware problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Epiphany schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:36:
[...]

Damn die headset wil ik ook, waar op ebay heb je hem gekocht?
Even goed zoeken op eBay.com. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
Shorteh schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:20:
Iemand deze firmware update al binnen mogen slurpen? Zou de scherm sensitiviteit issues op moeten lossen. Ik heb hem zelf nog niet ontvangen
Helaas heb ik de update nog niet ontvangen voor mijn NL toestel. Maar deze Nokia update lost het touch probleem voor mij wel op. http://www.wpcentral.com/...-disable-button-vibration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobJung
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:23
Update LUMIA 1520 Revnr Firmware 1028.3562.1402.0002
wat er precies verandert is kan ik niet vinden in forums, wel dat dat de klok in het front screen af en toe hoger staat.
Dubbel tap op het front screen nog niet 1x gefaald, dus dat lijkt beter.
Aanraken instellingen heeft er een Windows Phone Toetsen trillen instelling bij. <edit

[ Voor 15% gewijzigd door BobJung op 21-02-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
BobJung schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:43:
Update LUMIA 1520 Revnr Firmware 1028.3562.1402.0002
wat er precies verandert is kan ik niet vinden in forums, wel dat dat de klok in het front screen af en toe hoger staat.
Dubbel tap op het front screen nog niet 1x gefaald, dus dat lijkt beter.
Aanraken instellingen heeft er een Windows Phone Toetsen trillen instelling bij. <edit
Kreeg net Glimp update: klok verspringt inderdaad af en toe in lockscreen.
Echter nog niet de gewenste update ontvangen. (1402.0002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
MelvinB schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:23:
[...]

Kreeg net Glimp update: klok verspringt inderdaad af en toe in lockscreen.
Echter nog niet de gewenste update ontvangen. (1402.0002)
Verspringen van de klok deed hij al, met de nieuwe update is het mogelijk om een stuk tekst te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 18:40

mutsje

Certified Prutser

ben sinds gisteren ook de bezitter van een 1520 sinds mijn 920 wat water heeft gezien, bij coolblue 2dekans aangeschaft dus misschien een terugstuur toestel uit het forum hier gekregen :+ moet zeggen dat de camera erg goede en scherpe foto's maakt. Grote baarde mij enigszins zorgen maar moet zeggen je went er snel aan en een 920 of 800 lijkt dan al snel een erg klein telefoontje :). Ga deze thread lekker volgen en veel tips en truuks toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Even mezelf quoten;
dr_dreey schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:16:
Ik heb hier de update ook nog niet binnen helaas, die tap ipv scroll bug is behoorlijk irritant idd.
Ik heb vandaag mijn L1520 ter reparatie aangeboden via nokia care online repair ivm scherm probelemen, ik ben benieuwd of andere mensen dit ook ervaren dus ik post ff een copy/paste van m'n klacht:
Probleem 1:
Probleem 2:
Probleem 3:
Bij scrollen vindt er vaak onbedoeld een tap plaats met als gevolg dat er regelmatig apps of items geopend worden in plaats van naar rechts/links, onder/boven scrollen. Een software update van een tijd geleden heeft gezorgd dat dit probleem zich minder vaak voordoet maar het gebeurt nog steeds met enige regelmaat.

Ik weet dat probleem 3 hws met de huidige/komende update opgelost is maar ben heel benieuwd naar ervaringen van mede GoTers of dat ook daadwerkelijk zo is.
Probleem 1 en 2 lijkt me hardware probleem, lijkt of camera module te dicht tegen achterkant scherm aanzit bij mij waardoor er 2 'heldere' punten ontstaan en dat bij mij het scherm te dicht onder het gorilla glass zit waardoor er 'vlekken' onstaan als ik op het scherm druk.

Nu tijdelijk m'n N8 weer in gebruik voor nood maar da's op z'n zachts gezegd even wennen... :X
L1520 is inmiddels gerepareerd terug.
Scherm en trilmotor zijn vervangen, tevens staat de laatste software update 1028.3562.1402.0002 erop.
Probleem 1 en 3 zijn opgelost.
Probleem 2 is ook bij dit scherm aanwezig.
Lijkt erop dat alle toestellen hier last van hebben maar misschien is het geen bug maar een feature. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Mede tweakers, ik heb mijn oog laten vallen op de 1520 omdat ik WP8 een fijn OS vind en zeker omdat er bij aankomende WP8.1 update heel wat features bijkomen die voor velen incl. mijzelf broodnodig zijn. Ik heb zelf een 620/920/1020 gehad en alle bevielen goed, de 1020 heb ik onlangs verkocht omdat er nieuwe snellere hardware aankwam zoals de 1520/Icon aka 929/930.

Heb zelf momenteel een iPhone 5s via abo in gebruik maar wil toch liever een 1520 maar.. Ik lees hier en op WPC veel over problemen met het scherm, is dit bij iedereen een hardware/software defect of is dit een bepaalde batch? Las dat er laatst een patch was via firmware en de app touchdisplay ofzo zijn de problemen inmiddels verholpen of verminderd?

Multiple pc builds in progress

• RoadRunnerRik
mafiatounes schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:58:
Heb zelf momenteel een iPhone 5s via abo in gebruik maar wil toch liever een 1520 maar.. Ik lees hier en op WPC veel over problemen met het scherm, is dit bij iedereen een hardware/software defect of is dit een bepaalde batch? Las dat er laatst een patch was via firmware en de app touchdisplay ofzo zijn de problemen inmiddels verholpen of verminderd?
Dit was me nog niet opgevallen bij het showroom model bij de MediaMarkt in Amsterdam. Bij dat toestel leek alles prima te werken.

• mafiatounes
  • Niet online
RoadRunnerRik schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:57:
[...]

Dit was me nog niet opgevallen bij het showroom model bij de MediaMarkt in Amsterdam. Bij dat toestel leek alles prima te werken.
Ik las er veel over hier en op WPC, maar heb de knoop doorgehakt heb mijn 1520 deze zaterdag in het zwart, mijn vorige 1020 was geel en iets te flashy naar eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zwarte 1520 (Benelux model) heeft geen van de genoemde problemen. Zojuist ook de nieuwe firmware ontvangen en geïnstalleerd versie 1028.3562.1402.10xx.
Toestel geeft na update een nog betere respons.

Ben erg tevreden over deze phone. Enige minpunt is de videokwaliteit bij slecht licht. Die is nog slechter dan van de Htc one v van mijn dochter. Verder toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Sinds gisteren in bezit.. wat een toestel!
Eerste instantie had ik ook moeite met de gevoeligheid van het scherm. Maar na een update, die automatisch binnenrolde, en de gevoeligheidsinstelling van hoog naar normaal, heb ik er geen last meer van.
En geen vlekken gespot.. ook niet als ik wat harder op het scherm druk.
Meer dan erg tevreden hiermee! :-)

Overigens heb ik firmware 1028.3562.1402.0002
Hij vermeldt verder dat ie helemaal up-to-date is. Wat houdt 1028.3562.1402.10xx in?

[ Voor 15% gewijzigd door DeCo op 28-02-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ben blij te horen dat het opgelost is, geeft me alvast een gerust hart voor de aankoop!

Zijn er mensen die succesvol hun 1520 hebben geflasht met een andere rom, ben namelijk niet zeker of mijn 1520 unbranded zal zijn en heb liever een country variant ipv carrier, voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@mafiatounes,
Ik heb zelf de L1520 nog niet geflashed maar WPcentral heeft een bericht geplaatst een tijdje geleden waarmee het wel kan. Als ik de comments van het bericht lees schijn je zelf de rom te kunnen kiezen.

http://www.wpcentral.com/...e-recovery-tool-available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
dr_dreey schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:25:
@mafiatounes,
Ik heb zelf de L1520 nog niet geflashed maar WPcentral heeft een bericht geplaatst een tijdje geleden waarmee het wel kan. Als ik de comments van het bericht lees schijn je zelf de rom te kunnen kiezen.

http://www.wpcentral.com/...e-recovery-tool-available
Thx, zal me wat inlezen op wat fora hoe en wat, heb het zelf al gedaan met een 620/920 ooit. Dacht eerst dat nokia de roms niet meer voor gewone gebruikers toeliet, maar het kan blijkbaar wel. Ik kijk morgen even of het moet of niet als mijn toestel er is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heb ik firmware 1028.3562.1402.0002
Hij vermeldt verder dat ie helemaal up-to-date is. Wat houdt 1028.3562.1402.10xx in?
Had moeten staan 1028.3562.1402.00xx
Van de laatste firmware zijn 2 of 3 versies. Die voor NL (maar ook Poolse) toestellen eindigt op 0001 als ik mag afgaan op mijn model. Wat ik kan achterhalen eindigt de versie voor toestellen uit Zwitserland, Rusland en nog enkele oost-europese landen op 0002. Ik heb ook al een item gelezen dat iemand versie 0003 heeft. De laatste twee cijfers kunnen dus verschillen afhankelijk voor welke (geografische) markt de toestellen bedoelt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
Jippie :) De update loopt nu eindelijk ook binnen op mijn Nederlandse Lumia 1520. Ben zeer benieuwd of de aanraak gevoeligheid nu eindelijk gefixt is.

Edit: Het lijkt op het eerste moment dat het scherm eindelijk zo werkt als het zou moeten.

[ Voor 23% gewijzigd door Planet X op 28-02-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:22:
[...]

Had moeten staan 1028.3562.1402.00xx
Van de laatste firmware zijn 2 of 3 versies. Die voor NL (maar ook Poolse) toestellen eindigt op 0001 als ik mag afgaan op mijn model. Wat ik kan achterhalen eindigt de versie voor toestellen uit Zwitserland, Rusland en nog enkele oost-europese landen op 0002. Ik heb ook al een item gelezen dat iemand versie 0003 heeft. De laatste twee cijfers kunnen dus verschillen afhankelijk voor welke (geografische) markt de toestellen bedoelt zijn.
Die van mijn is inderdaad Zwitsers. Heel chauvinistisch, had liever een Nederlandse versie gehad. Daar kom je pas achter als je 'm binnenkrijgt (Belsimpel). Maargoed, deze werkt net zo prima. Startte alleen Duitstalig op de eerste keer.. en ik heb een thema kleur "swisscom" erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Mijn hands-on in de Mediamarkt van vorige week zondag. Wat een ENORME (prachtige) telefoon. Wat me wel opvalt is dat veel apps niet mee scalen (de store bijvoorbeeld en IE) met de Full HD resolutie op 6 inch. Alles lijkt hartstikke groot kwa lettertype. Website wel normaal, alleen de de 'app' IE zelf niet.

Wat is de reactie van 1520 eigenaren hier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Zelf ben ik van plan om de 1520 (rood) te bestellen bij PhoneShop.
Ik heb met hun contact gehad en het zou gaan om de europa versie, wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
CokeZero schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:50:
Mijn hands-on in de Mediamarkt van vorige week zondag. Wat een ENORME (prachtige) telefoon. Wat me wel opvalt is dat veel apps niet mee scalen (de store bijvoorbeeld en IE) met de Full HD resolutie op 6 inch. Alles lijkt hartstikke groot kwa lettertype. Website wel normaal, alleen de de 'app' IE zelf niet.

Wat is de reactie van 1520 eigenaren hier op?
Wat wil je horen als reactie?

Het is niet wat je van Windows gewend bent inderdaad: hoe hoger de resolutie, hoe meer er op het scherm kan. Op Windows Phone is dat dus niet zo, net zoals op een Iphone met hogere resolutie dat ook niet zo is.
Ja, je kunt de fontgrootte aanpassen, maar dat is op OS niveau, niet op app-niveau. Apps schalen juist wel mee, zodat overal hetzelfde eruit zien op alle devices. Enige wat kan verschillen is de aspect ratio. Die is bij de 1520 16:9 en bij andere WP devices 5:3 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Zo wat een beest van een telefoon is de 1520! Ik heb hem uiteindelijk gisteren gaan kopen in de winkel, wegens niet meer op voorraad bij de webshop.

Ik heb veel high end telefoons gehad de laatste maanden (Z1, 5s, 1020, S4, One) maar dit is echt op een ander niveau, het scherm is prachtig en lekker groot, het voelt ook net wat vloeiender aan bij multitasken, games enz dan de 1020, ik hoop echt dat MS niet teleursteld met WP8.1.

btw: Ik had in net na het opstarten wel last van de bekende screenbug, slechte calibratie van de touchinput, maar na enkele app updates en FW update lijkt de bug verdwenen te zijn.

Verstuurd van mijn Lumia 1520

btw heeft er iemand deze update al gehad? http://wmpoweruser.com/no...pdate-for-the-lumia-1520/

[ Voor 8% gewijzigd door mafiatounes op 02-03-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
De update kwam afgelopen vrijdag bij mij binnen. Vooral het scherm werkt wat beter nu. Voor de rest zie ik eigenlijk niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Planet X schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:55:
De update kwam afgelopen vrijdag bij mij binnen. Vooral het scherm werkt wat beter nu. Voor de rest zie ik eigenlijk niets nieuws.
Ik zie net dat ik die update ook had gedaan bij aankoop, blijkbaar was WMP laat met het posteb van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
585 zit ie op, hoop dat ie volgende maand richting 500 gaat, het scherm is erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Word vanochtend wakker staat er een update klaar op 1520 iemand enige idee wat er is geupdate, het leek me een systeem update.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
TunefulDJ_Mike schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:55:
Word vanochtend wakker staat er een update klaar op 1520 iemand enige idee wat er is geupdate, het leek me een systeem update.
Welke versie ben je naar toe gegaan? Zit je in het preview program? Waar komt je toestel vandaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Mijn telefoon komt bij coolbue vandaan en ik zit niet in het preview programma.

Besturingssysteem versie: 8.0.10521.166
Revisienummer firmware: 1028.3562.1402.0001
Software versie radio: 1.0.26049.0001

Ik heb overigens niks kunnen vinden over een update, en niks kunnen vinden in het toestel wat geupdate zou moeten zijn

[ Voor 22% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 04-03-2014 00:13 ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

mijn phone komt bij coolblue (2dekans) vandaan en is nu ook aan het updaten. ben erg benieuwd wat er allemaal veranderd, binnenkort maar eens zoeken wat er allemaal gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Ah Gevonden, het onderstaande is geupdate

Latest software release for Nokia Lumia 1520 is 1028.3562.1402.10xx
The availability of this update may depend on your network service provider. To check for updates, on your phone, tap Settings > phone update.

Improvements to Bluetooth connection quality
Improvements to headset detection
Improvements to stability and performance

Bron: http://www.nokia.com/gb-e...lumia1520/softwareupdate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Na de update is GLIMP uitgeschakeld (althans bij mij). Je moet om het weer in te kunnen schakelen de telefoon nogmaals herstarten. Hierna krijg je meer mogelijkheden met glimp zoals je afspraken op je scherm tijdens locked screen :) vind dat persoonlijk wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
TunefulDJ_Mike schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:16:
Ah Gevonden, het onderstaande is geupdate

Latest software release for Nokia Lumia 1520 is 1028.3562.1402.10xx
The availability of this update may depend on your network service provider. To check for updates, on your phone, tap Settings > phone update.

Improvements to Bluetooth connection quality
Improvements to headset detection
Improvements to stability and performance

Bron: http://www.nokia.com/gb-e...lumia1520/softwareupdate/
Ik denk dat die update er nog niet is in de Benelux, 1402.10xx is van de UK en die van mij en jou uit voorgaande post eindigd op 1402.0001

Dit is de software update pagina van NL http://www.nokia.com/nl-n...lumia1520/softwareupdate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Dan heb ik echt geen flauw idee welke update ik heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ik heb .0002 draaien, jullie toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
TunefulDJ_Mike schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:08:
Dan heb ik echt geen flauw idee welke update ik heb gehad :)
Ik weet het niet zeker maar denk de eerste update die schermbugs zou oplossen.

@MelvinB: Ik heb .0001 is het BeLux model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
TunefulDJ_Mike schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:53:
Mijn telefoon komt bij coolbue vandaan en ik zit niet in het preview programma.

Besturingssysteem versie: 8.0.10521.166

Ik heb overigens niks kunnen vinden over een update, en niks kunnen vinden in het toestel wat geupdate zou moeten zijn
Mijn toestel is ook van Coolblue en de Benelux versie. De update is geïnstalleerd. Maar ik heb .155 bij Besturingssysteem

Besturingssysteem versie: 8.0.10521.155

Het is overigens een RM-937_eu_belgium_963 bij extra's + info en dan meer klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10-2024
De update heeft voor mij wel heel veel profijt gehad want Ik had heel veel softwarematige problemen toen ik mijn Lumia 1520 net had. ( December 2013 )

- Spontane reboots. ( soms wel 2 keer op een dag )
- Apps sloten spontaan af. ( Vooral games en Whatsapp )
- Als er veel apps open stonden had ik weer een reboot.
- Kon vaak geen verbinding met een AP maken. ( bij een reboot lukte het meestal wel )
- Bij het afsluiten van een app of een handeling in het algemeen was er bijna altijd een hinderlijke "Popping" sound.
- Apps die opeens niet meer wilde opstarten. ( Na herinstallatie deden ze het weer wel voor een beperkte tijd )

Had al meerdere malen een hard reset uitgevoerd en zelfs een keer weer helemaal blanco begonnen. Helaas bleven de problemen zich herhalen.

Echter, sinds de laatste update heb ik nergens meer last van! :)

Op naar de WP8.1 update! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Planet X schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:32:
[...]

Mijn toestel is ook van Coolblue en de Benelux versie. De update is geïnstalleerd. Maar ik heb .155 bij Besturingssysteem

Besturingssysteem versie: 8.0.10521.155

Het is overigens een RM-937_eu_belgium_963 bij extra's + info en dan meer klikken.
Bij mij is het een RM-937_eu_belgium_962

Overigens een vraagje, ik heb voordat ik deze telefoon had een 920 gehad, toen was de actie bezig van de Qi laders, deze heb ik ook gekregen. Vraag mij nu echter af of deze wel genoeg stroom leverde om me 1520 op te laden, ik heb namelijk al een paar keer gehad dat me accu maar op 62 procent was na een nacht op de draadloze lader gelegen te hebben hierbij was de accu die avond ervoor rond de 50 procent, terwijl met de gewone lader me 1520 volledig opgeladen is.

[ Voor 31% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 06-03-2014 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10-2024
TunefulDJ_Mike schreef

Overigens een vraagje, ik heb voordat ik deze telefoon had een 920 gehad, toen was de actie bezig van de Qi laders, deze heb ik ook gekregen. Vraag mij nu echter af of deze wel genoeg stroom leverde om me 1520 op te laden, ik heb namelijk al een paar keer gehad dat me accu maar op 62 procent was na een nacht op de draadloze lader gelegen te hebben hierbij was de accu die avond ervoor rond de 50 procent, terwijl met de gewone lader me 1520 volledig opgeladen is.
[/quote]

Ik heb ook de Qi lader die bedoeld is voor o.a. de L920. Mijn L1520 laadt gewoon tot 100%. Meestal binnen een paar uur helemaal vol. Het zou dus gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@TunefulDJ_Mike
Hier ook een 1520 die draadloos opgeladen wordt met 920 wireless lader zonder problemen en ook zoals bij Ricoche binnen paar uur 100% vol.
Ik heb met mijn L1020 wel eens problemen gehad met opladen (bedraad), gaf bij 80% aan dat ie vol was, een soft reset heeft die problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:43

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Kan bij de Mediamarkt over het algemeen de telefoon uitgeprobeerd worden? Ben erg aan het twijfelen over welke telefoon ik moet nemen. de 920 wordt binnenkort opgevolgd, en twijfel over de grootte van de 1520. Verder qua specs en looks is de telefoon gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Chrosser schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:29:
Kan bij de Mediamarkt over het algemeen de telefoon uitgeprobeerd worden? Ben erg aan het twijfelen over welke telefoon ik moet nemen. de 920 wordt binnenkort opgevolgd, en twijfel over de grootte van de 1520. Verder qua specs en looks is de telefoon gewoon perfect.
Ik had in Amsterdam alle vrijheid om het toestel te kunnen testen (tot zo ver het kan, want hij hangt wel aan diverse draden i.v.m. het beveiligingssysteem?)

P.s. Als het allemaal volgens plan gaat komt mijne morgen binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:43

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

De 1520 is voor mij toch echt te groot. Gisteren inderdaad kunnen testen bij de Mediamarkt. Maar ondanks dat ik het wel een mooi toestel vind ga ik er nu nog niet op over. Ik had gehoopt dat de 930 al aangekocht zou zijn. Met min of meer dezelfde specs als de 1520, op het scherm na. Nu toch maar voor iets anders kijken.. moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Chrosser schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:59:
De 1520 is voor mij toch echt te groot. Gisteren inderdaad kunnen testen bij de Mediamarkt. Maar ondanks dat ik het wel een mooi toestel vind ga ik er nu nog niet op over. Ik had gehoopt dat de 930 al aangekocht zou zijn. Met min of meer dezelfde specs als de 1520, op het scherm na. Nu toch maar voor iets anders kijken.. moeilijk moeilijk
De Icon blijft nog wel even weg.. reken daar voorlopig nog maar niet op :-(
Is alleen exclusief bij Verizon / USA verkrijgbaar. Dus niet unlocked..

[ Voor 7% gewijzigd door DeCo op 07-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
DeCo schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:06:
[...]

De Icon blijft nog wel even weg.. reken daar voorlopig nog maar niet op :-(
Is alleen exclusief bij Verizon / USA verkrijgbaar. Dus niet unlocked..
Verizon telefoons zijn unlocked, dus een internationale simkaart zou gewoon werken!

[ Voor 35% gewijzigd door kyddil op 09-03-2014 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:19
kyddil schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:00:
[...]

Verizon telefoons zijn unlocked, dus een internationale simkaart zou gewoon werken!
Maar dan werkt 4G niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Insert12 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:19:
[...]

Maar dan werkt 4G niet toch?
Als het goed is wel, tegenwoordig zijn Verizon telefoons buiten Amerika unlocked. Als je via ebay.com zoekt naar 'Lumia Icon unlocked' zie je ook factory unlocked telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
De icon werkt hier niet op 4G! Amerika heeft de 750mhz band en Europa en NL de 800mhz band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Iemand al een passende en stevige car mount gevonden? Rondje stad en mediamarkt heeft geen resultaat. Hij moet wel 90 graden kunnen draaien... enige die ik kan vinden is de dure originele nokia met draadloos opladen .. prijzig!

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

MASiR schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 02:12:
Iemand al een passende en stevige car mount gevonden? Rondje stad en mediamarkt heeft geen resultaat. Hij moet wel 90 graden kunnen draaien... enige die ik kan vinden is de dure originele nokia met draadloos opladen .. prijzig!
Ik help je nu even op weg. Kijk eens op http://www.brodit.com/pro...&model=Lumia+1520&pn=prod

Mochten er meer van dit soort vragen komen, dan zou een eigen accessoire topic wel gewenst zijn. Iemand behoefte en tijd om die aan te maken?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 16:01
Zijn er mensen die een Nokia Lumia 1520 gebruiken in combinatie met 4G internet van Vodafone? Ik heb Vodafone gebeld om 4G te activeren maar volgens de mensen die ik aan lijn had werkt 4G niet op de Lumia 1520 omdat Nokia hier eerst wat voor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heiniken schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:14:
Zijn er mensen die een Nokia Lumia 1520 gebruiken in combinatie met 4G internet van Vodafone? Ik heb Vodafone gebeld om 4G te activeren maar volgens de mensen die ik aan lijn had werkt 4G niet op de Lumia 1520 omdat Nokia hier eerst wat voor moet doen.
Heb geen 4G van Voda maar 4G via KPN.....doet het prima op de 1520. Zonder dat Nokia iets heeft hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Bij mij staat er wel links boven in 4G (Vodafone) maar m'n contract word pas over een maand overgezet naar het nieuwe i.v.m. verlenging. Dus ik weet niet als het nou echt 4G is of alleen het symbooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
MASiR schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 02:12:
Koop je toch gewoon een Toyota Corolla. Daar past ie precies in het asbak. Geen car mount meer nodig. Hij ligt er prima bij zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 25luchtballon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-08 11:47
http://www.ebay.com/itm/N...D-32GB-20MP-/190990642550

548 dollar is 395 euro.
+ 23 dollar verzendkosten = 16,50
= 415 euro. Goedkoper dan de webshops in NL.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Let op:
Levertijden moeten in [Nokia Lumia 1520] Levertijden en prijzen topic besproken worden.
Accessoires horen in Wearables, Accessoires en Overige. Dit topic moet nog aangemaakt worden.