Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:58

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Voxxie schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:13:
Ik twijfel ivm de grootte.
Ik heb nu een Lumia 920 (daarvoor een 800)..
Stond eerder in dit topic; een foto met de 1520 naast een 800 en 920:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1496462_10152104888682240_1414282711_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Dat ding is echt groot. Maar als het begint te wennen dan is de 920 weer een mini telefoon. En wil je niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10-2024
CokeZero schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:21:
Dat ding is echt groot. Maar als het begint te wennen dan is de 920 weer een mini telefoon. En wil je niks anders.
Helemaal mee eens. Toen ik de 1520 voor het eerst uit de verpakking haalde schrok ik mij kapot! Maar nu kan ik echt niet meer zonder. Het went zo snel en de 920 van m'n vriendin ziet er al haast schattig uit! :P Te bedenken dat er een moment is geweest dat ik de 920 groot vond. :*)

En het past gewoon in je broekzak. Zowel Spijkerbroeken ( Levi 514 slim fit ) en pantalons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-09 19:50

AcoLyte!

*evil grin*

Ik heb niks zinnigs te melden maar..... MIJN GOD WAT EEN BRUTE TELEFOON!
Ziezo...

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik kom net terug uit Rome en daar hadden ze bij de Vodafone winkel gelukkig een ruime voorraad net binnen. Heb direct de zwarte meegenomen en ik kan m'n handen er niet meer vanaf houden. Heb afgelopen jaar met een 920 rondgelopen en heb dit de meest prettige telefoon gevonden die ik ooit heb gebruikt (en ik heb er nogal wat versleten). De 1520 is in alle opzichten beter. Ik kan me alleen wel voorstellen dat ik tijdens het uitgaan liever de 920 meeneem, heb namelijk een duo sim, alleen is het zwaar ruk dat WhatsApp maar op een enkele telefoon tegelijk kan worden geactiveerd :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Heb de 1520 Black besteld bij Belsimpel. Tevens de Rock Excel case voor de 1520 en een nano sim bij T-Mobile.
Dit als vervanging voor mijn huidige Dell Venue Pro met WP7.8.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:12
AcoLyte! schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:26:
Ziezo...
meer dan genoeg zinnigheid, hoor ;)
ik moet nog even geduld hebben........ paar maanden maar.. maar toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Zwitsal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik zit te twijfelen of ik de 1520 moet halen. Heb laatst de 929 zien opduiken en vraag me af of er snel(lees: deze maand) een soortgelijke smartphone wereldwijd zal opduiken van Nokia. Ik twijfel vooral over de grootte van de 1520, voor de rest lijkt hij perfect.

Ik ben echt aan vervanging toe en kan de 1520 deze maand in Hong Kong kopen voor omgerekend €482,-. Zal dit enige problemen kunnen opleveren bij het gebruik in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Zwitsal schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:11:
Ik zit te twijfelen of ik de 1520 moet halen. Heb laatst de 929 zien opduiken en vraag me af of er snel(lees: deze maand) een soortgelijke smartphone wereldwijd zal opduiken van Nokia. Ik twijfel vooral over de grootte van de 1520, voor de rest lijkt hij perfect.

Ik ben echt aan vervanging toe en kan de 1520 deze maand in Hong Kong kopen voor omgerekend €482,-. Zal dit enige problemen kunnen opleveren bij het gebruik in Nederland?
Ik ga niet voor je beslissen of je hem moet halen of niet. De grootte van het ding was ook mijn grote struikelblok. Ik heb het opgelost door een oude kartonnen doos op maat te knippen met dezelfde lengte-hoogte-breedte en dat ding (wel ingetaped zodat het 1 geheel werd) een paar dagen bij me gedragen en in allerlei zakken gestopt.

Tot nu toe zit hij maar heeeeel zelden in de weg, maar het schermoppervlakte is geweldig. Surfen, mailen, films. _/-\o_

Ik ben blij dat ik het gedaan heb maar ik ben ook zeker blij dat ik het van te voren getest heb.

Mijn eigen 1520 komt origineel ook uit Hong Kong, no problemo. RM 937 moet het zijn, dan heb je dezefde versie die hier voor 700 bij de MM ligt. Wikipedia: Nokia Lumia 1520

En wat wachten op een volgend model, op het moment dat je de 929 ziet is er wel weer een opvolger ergens als scoop verschenen.... Zo kan je bezig blijven met wachten totdat je een ons weegt. :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Zelf draag ik geen horloge en kijk regelmatig op mijn Lumia 800 voor de tijd, is dit een handig toestel om af en toe even uit de broekzak te halen en de tijd te checken?

[ Voor 5% gewijzigd door walterworld op 08-01-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:07
walterworld schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:11:
Zelf draag ik geen horloge en kijk regelmatig op mijn Lumia 800 voor de tijd, is dit een handig toestel om af en toe even uit de broekzak te halen en de tijd te checken?
Misschien deze er straks bijkopen: http://wmpoweruser.com/ru...art-watch-coming-q3-2014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Dit is al de derde Nokia smart watch die ik heb gezien... welke word het nou!?

edit: link 1: http://wmpoweruser.com/no...oncept-looks-pretty-cool/

[ Voor 35% gewijzigd door looyenss op 08-01-2014 23:50 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

walterworld schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:11:
Zeker, de glance functie icm Nokia Black update maakt het ook makkelijk om snel de notificaties te zien. Ik ben zelf 1.90 en de grootte zit mij vrijwel nooit in de weg. Ik merk wel dat ik de telefoon veel meer gebruik, omdat het door het scherm zo erg bruikbaar is. Browsen werkt bijvoorbeeld 10x fijner nu.

Elke keer dat ik de telefoon gebruik, word ik opnieuw enthousiast. Voor iedereen die ook maar enigszins twijfelt: KOPEN! :) Je gaat er echt geen spijt van krijgen. Het scherm is waanzinnig leesbaar in zonlicht, de batterij is geweldig en je wil de camera niet meer loslaten _/-\o_

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:17
Ricoche had me al overtuigd en op het moment van schrijven is er 1 onderweg uit Singapore.
De gele variant. Ik kan niet wachten... :D :D

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Heb de zwarte binnen. Wat een apparaat! Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Zeker, de glance functie icm Nokia Black update maakt het ook makkelijk om snel de notificaties te zien. Ik ben zelf 1.90 en de grootte zit mij vrijwel nooit in de weg. Ik merk wel dat ik de telefoon veel meer gebruik, omdat het door het scherm zo erg bruikbaar is. Browsen werkt bijvoorbeeld 10x fijner nu.

Elke keer dat ik de telefoon gebruik, word ik opnieuw enthousiast. Voor iedereen die ook maar enigszins twijfelt: KOPEN! :) Je gaat er echt geen spijt van krijgen. Het scherm is waanzinnig leesbaar in zonlicht, de batterij is geweldig en je wil de camera niet meer loslaten _/-\o_
Doordat hij lekker dun is trek je hem snel en gemakkelijk uit je zak en zit hij ook niet in de weg.

En wat hierboven betreft, couldn't agree more! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ik heb een 32gb microsd kaartje in het apparaat gedaan, maar deze wordt niet herkend.
Ik hoef toch niet eerst een hard reset te doen om het kaartje te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:21
Ik zie hier meerdere keren staan dat er een onderweg is vanuit Singapore. Is er een interessante website of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
william89 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:26:
Ik zie hier meerdere keren staan dat er een onderweg is vanuit Singapore. Is er een interessante website of mis ik iets?
Dat zou ik ook wel willen weten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
rimave schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:39:
Ricoche had me al overtuigd en op het moment van schrijven is er 1 onderweg uit Singapore.
Is er een livetile kleur die precies hetzelfde is als de gele body? Dat is voor mij een voorwaarde om de gele te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Ik ben vooral benieuwd hoe deze telefoon eruit ziet als je aan het bellen bent. Kan iemand daarvan een foto maken (A) ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2013/12/phone-call-1520.jpg

zoiets? ©google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

AcoLyte! schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:26:
Ziezo...
Ik moest lachen.

Hoe de accuduur bij jullie. Is die net zo amazing als bij de LG G2.
Dat was voor mij echt een eye opener t.o.v de andere Lumia's

Aan het einde van de dag nog 50% batterij over hebben...het kan dus echt

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Valt mij heel erg mee @looyenss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:55:
[...]

Ik moest lachen.

Hoe de accuduur bij jullie. Is die net zo amazing als bij de LG G2.
Dat was voor mij echt een eye opener t.o.v de andere Lumia's

Aan het einde van de dag nog 50% batterij over hebben...het kan dus echt
Ja, die accuduur is voor mij ook schrikken. Hele dag spelen met alles aan (wifi, bluetooth) en dan inderdaad 50% hebben verbruikt. De oude N8 was na 2 uur navigeren wel echt aan het einde van zijn latijn, deze lijkt het nieteens te merken.

Onder het mom van elk voordeel hep zn nadeel.... Het duurt wel verdomd lang voordattie weer is opgeladen, poe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Onder het mom van elk voordeel hep zn nadeel.... Het duurt wel verdomd lang voordat 'ie weer is opgeladen, poe!
Is dat zo? De S800 ondersteunt quick-charge. Een G2 is echt binnen 2 a 3 uur (ik zou het eens moeten meten) opgeladen, waarbij hij werkelijk in no-time naar "bijna vol" zit. Het valt mij dan ook wel een beetje tegen als Nokia die feature niet gebruikt. Voor de duidelijkheid, de G2 heeft een 3000 mAh batterij, dus redelijk vergelijkbaar met die van de 1520.

Dat belooft niet veel goed voor een 929-achtig toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:47:
[...]

Is dat zo? De S800 ondersteunt quick-charge. Een G2 is echt binnen 2 a 3 uur (ik zou het eens moeten meten) opgeladen, waarbij hij werkelijk in no-time naar "bijna vol" zit. Het valt mij dan ook wel een beetje tegen als Nokia die feature niet gebruikt. Voor de duidelijkheid, de G2 heeft een 3000 mAh batterij, dus redelijk vergelijkbaar met die van de 1520.

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik niet de officiele oplader gebruik, maar allerhande micro-usb connectortjes gebruik en hem daarmee aan mn pc vastklik. Mogelijk heeft dat er wat mee te maken? 8)7

Blik op de batterij app geeft aan dat hij met de stroomplug 2x zo snel laad als via een pc-kabeltje... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:52:
[...]

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik niet de officiele oplader gebruik, maar allerhande micro-usb connectortjes gebruik en hem daarmee aan mn pc vastklik. Mogelijk heeft dat er wat mee te maken? 8)7

Blik op de batterij app geeft aan dat hij met de stroomplug 2x zo snel laad als via een pc-kabeltje... 8)7
Euhm ja, dat is de reden inderdaad 8) Opladen via een USB-poort gaat veel langzamer, omdat de stroomtoevoer veel lager is. Via een netvoedingadapter is altijd een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:47:
[...]

Mijn Lumia 820 is ook binnen no time opgeladen. Heb je echt geen S800 voor nodig laat staan specifieke features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricoche
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10-2024
rimave schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:39:
Dat doet me deugd! :)

Laat even weten wat je eerste ervaringen zijn als je het beest binnen hebt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Donstil schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:45:
[...]

Dat zou ik ook wel willen weten.
eBay is your friend.
Fedex gaat hem (als het goed is) vandaag langsbrengen op m'n werk. :9~

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
levi1700 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:15:
[...]

Kun je me even zeggen via welke verkoper je het hebt gekocht, want ik zie er een aantal staan op ebay? Zou graag ook via fedex laten verschepen (om de invoerrechten te mijden uiteraard). Mag via pm.
Geldt voor mij ook..

Heeft Nokia wereldwijde garantie, daarmee bedoel ik: Kan ik het toestel via Nokia in Nederland op sturen voor garantie?

Andere vraag:

Welke covers gebruiken jullie om voor de 1520?
Ik heb nu voor mijn 820 een wallet, gebruikt 1 van jullie zo een cover voor de 1520 en heb je daar foto's van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 10:31
Rhndy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:22:
[...]

Geldt voor mij ook..

Heeft Nokia wereldwijde garantie, daarmee bedoel ik: Kan ik het toestel via Nokia in Nederland op sturen voor garantie?

Andere vraag:

Ik heb nu voor mijn 820 een wallet, gebruikt 1 van jullie zo een cover voor de 1520 en heb je daar foto's van?
Garantie is er niet, geldt enkel voor europese toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhndy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:22:
[...]

Geldt voor mij ook..

Andere vraag:

Naar mijn weten (en ervaring) heeft Nokia wereldwijde garantie. Een nokia is een nokia, waar die ook gekocht is. Correct me if I'm wrong maar volgens mij geldt dat nog steeds.

De wallet gebruik ik ook, 1 van Krusell. Mijn vorige Kruselletje om de N8 heeft 3 jaar misbruik met glans doorstaan.
Ik heb de zwarte Malmö, ik zal kijken of ik er een foto van kan maken vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 23:27

Stefan©

Toet toet

Quote uit de garantievoorwaarden:
Deze Beperkte Garantie is uitsluitend geldig en afdwingbaar in het land waar je het Product heeft gekocht, op voorwaarde dat Nokia het product heeft bedoeld voor verkoop in dat land. Indien je echter het Product in een lidstaat van de Europese Unie, IJsland, Noorwegen, Zwitserland of Turkije heeft gekocht, en Nokia het product oorspronkelijk bestemd heeft voor verkoop in een van deze landen, dan is deze Beperkte Garantie geldig en afdwingbaar in elk van de hierboven vermelde landen.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

:X

Je....heeft gekocht... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan© schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:46:
Quote uit de garantievoorwaarden:

[...]

bron
De crux zit hem in afdwingbaar. De alinea eronder geeft de uitzonderingen aan. (kort door de bocht) Dus stap je naar de rechter dan zullen ze claim uiteindelijk afwijzen.

Mijn eigen ervaring met Nokia is dat ze niet zo moeilijk doen. Met de oude grijze import N97 waren ze heel erg coulant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:25:
[...]

De crux zit hem in afdwingbaar. De alinea eronder geeft de uitzonderingen aan. (kort door de bocht) Dus stap je naar de rechter dan zullen ze claim uiteindelijk afwijzen.

Mijn eigen ervaring met Nokia is dat ze niet zo moeilijk doen. Met de oude grijze import N97 waren ze heel erg coulant.
Je hebt ook altijd nog mensen waarvan de mobiel op vakantie stuk gaat en dan ter plekke een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReHo20
  • Laatst online: 11-12-2020
william89 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:31:
Is er een livetile kleur die precies hetzelfde is als de gele body? Dat is voor mij een voorwaarde om de gele te nemen.
Ja! Die is er :) Ik heb zelf een gele Nokia Lumia 920 en de gele live tile kleur komt overeen met de gele body :) en gele oordopjes ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.tecnocino.it/tcwww/fotogallery/625X0/55687/nokia-lumia-1520-con-confezione.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
ReHo20 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 03:33:
[...]

Ja! Die is er :) Ik heb zelf een gele Nokia Lumia 920 en de gele live tile kleur komt overeen met de gele body :) en gele oordopjes ;)
Ligt het dan aan mij dat het op de foto's zo afwijkend lijkt? De body lijkt namelijk een beetje 'neon geel' terwijl de live tiles meer mat zacht geel lijken...

Misschien moet ik maar eens naar ene telecomshop gaan om te gaan oordelen... 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door william89 op 15-01-2014 10:26 . Reden: spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Dat komt natuurlijk vanwege de glimmende behuizing van de telefoon en het doosje is mat en om kleuren die op een scherm worden weergegeven goed af te drukken is niet te doen. Wat dus op het doosje staat is een benadering. Het beeldscherm van de telefoon glimt ook en het hang ook nog van de helderheid af of het dezelfde kleur is als de behuizing.
(Je leert zo wel is wat van kleuren etc. Als je vader in de graphische sector )

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
zoepersooi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:59:
Dat komt natuurlijk vanwege de glimmende behuizing van de telefoon en het doosje is mat en om kleuren die op een scherm worden weergegeven goed af te drukken is niet te doen. Wat dus op het doosje staat is een benadering. Het beeldscherm van de telefoon glimt ook en het hang ook nog van de helderheid af of het dezelfde kleur is als de behuizing.
(Je leert zo wel is wat van kleuren etc. Als je vader in de graphische sector )
Ik heb het niet zozeer over de foto hierboven. Als ik op Google ga rondsnuffelen dan lijkt die afwijking er op 'real life' foto's ook te zijn.

By the way, de gele is toch mat i.p.v. glimmend, of ben ik gek? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
william89 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
[...]

Ligt het dan aan mij dat het op de foto's zo afwijkend lijkt? De body lijkt namelijk een beetje 'neon geel' terwijl de live tiles meer mat zacht geel lijken...

Misschien moet ik maar eens naar ene telecomshop gaan om te gaan oordelen... 8)7
De gele kleur van de tegels matched mooi bij de kleur van de behuizing. Dat is op de foto gezichtsbedrog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
rimave schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:11:
[...]

De gele kleur van de tegels matched mooi bij de kleur van de behuizing. Dat is op de foto gezichtsbedrog.
Jij kunt het weten. Gefeliciteerd met je aanwinst! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er zelf ook aan te denken om er 1 te bestellen via eBay, maar ik heb toch ook nog wel wat vraagjes over de 1520. En dan richt ik me voornamelijk tot rimave - aangezien jij het ook via eBay hebt gekocht.
Hoe zit het met draadloos laden? Zit hier wel de Qi standaard in? Kan me niet meer voorstellen om met een kabeltje te gaan zitten rommelen, maar ja, als het de Amerikaanse standaard is van opladen dan sla ik deze graag over. En mijn andere vraag is; hoe zit het met de LTE standaard, is deze ook geschikt voor Europa? Of zit er een Amerikaanse standaard aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:53:
Ik zit er zelf ook aan te denken om er 1 te bestellen via eBay, maar ik heb toch ook nog wel wat vraagjes over de 1520. En dan richt ik me voornamelijk tot rimave - aangezien jij het ook via eBay hebt gekocht.
Hoe zit het met draadloos laden? Zit hier wel de Qi standaard in? Kan me niet meer voorstellen om met een kabeltje te gaan zitten rommelen, maar ja, als het de Amerikaanse standaard is van opladen dan sla ik deze graag over. En mijn andere vraag is; hoe zit het met de LTE standaard, is deze ook geschikt voor Europa? Of zit er een Amerikaanse standaard aan vast.
De meeste Lumia's 1520 die je op ebay vind, zijn RM-937 (global version), die hebben LTE naar onze standaard, wireless charging ingebouwd en 32 GB. De RM-938 (us versie) heeft andere frequenties voor LTE. Dan is er nog de RM-939 (chineese versie) zonder LTE en de RM 940 (at&t versie) ook andere LTE frequenties, geen wireless charging en maar 16 GB.
Dus ga je geen problemen ervaren met een RM-937.

Is er geen mogelijkheid om een RM-937 te laten overkomen zonder invoerrechten en btw (mits een truckje)? Omschrijving op factuur aanpassen ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door levi1700 op 16-01-2014 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Levi voor de info. Ik wil zeker een gele hebben, en aangezien deze niet in Nederland wordt uitgebracht (althans nog niet wordt uitgebracht) zal ik wel via internet moeten bestellen. Dus eBay is zeker een aanrader voor mij. Ik wacht alleen nog even af, tot ze een invoerrechten rekening krijgen voorgeschoteld en waar het bedrag dan op neer gaat komen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Ik heb op Twitter eens aan Nokia gevraagd hoe het zit met de garantie en het klopt inderdaad wat iemand hier al zei: Er is geen garantie in de EU voor Lumia's uit de VS. Hoe gaan jullie dat dan in een voorkomend geval oplossen? Nu zijn mijn toestellen wel altijd verzekerd maar vraag me af in hoeverre ik er in een garantiegeval gebruik van kan maken.

Ik denk dat ik toch nog maar even wacht. Ik kan het toestel eventueel, in NL, nog zonder BTW kopen en dat scheelt dan ook al een hele hap. Ik wil ook graag een gele hebben. Waar staat dat deze voorlopig niet naar NL komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond midden december op nu.nl vermeld, daarbij werd aangegeven dat vooralsnog alleen de zwarte en rode versie eind januari in de telecomshops zouden liggen. Echt goede hoop op een gele, die ik kan krijgen bij een phonehouse of KPN winkel, heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Ik heb zelf maar even snel [Nokia Lumia 1520]Levertijden en prijzen topic aangemaakt. Graag daar praten over levertijden enz. TS maak ik na mijn vakantie nog wel wat moois van. Iedere post met levertijden hier verdwijnt linea recta richting trashcan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Weet iemand of de 1520 gelijk met lumia black geleverd wordt? of is daar nog een update voor nodig?
Op mijn oude toestel is hij namelijk nog steeds niet uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

looyenss schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 07:43:
Weet iemand of de 1520 gelijk met lumia black geleverd wordt? of is daar nog een update voor nodig?
Op mijn oude toestel is hij namelijk nog steeds niet uitgerold.
De Lumia 1520 was volgens mij het eerste toestel dat direct met de Black update uitgeleverd werd. Dus, ja, die heeft hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik heb nu een tijdje met de 1520 mogen spelen, maar wat een fijn toestel is het! Echt subliem, vooral het HD scherm geeft de kleuren echt prachtig weer! En zo'n grote accu is ook erg fijn. Dat mijn Lumia 1020 vaak na 1 dag al leeg was vond ik echt een gemis waardoor ik op zoek ben gegaan naar een ander toestel en ik heb nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze Lumia 1520.

Wat wel jammer is dat sommige apps het grote scherm niet echt benutten. Whatsapp bijvoorbeeld. Die rekt alles gewoon uit in plaats van meer tekst in beeld te plaatsen. Misschien dat dat nog komt, maar het is niet een minpunt wat voor mij zwaar weegt, meer een puntje van aandacht voor de app bouwer.

Zoveel groter dan de Lumia 1020 is hij ook niet als je ze naast elkaar legt:

Afbeeldingslocatie: http://www.rimave.nl/wp-content/uploads/2014/01/lumia1520_03.jpg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rimave.nl/wp-content/uploads/2014/01/lumia1520_04.jpg.jpg

Door de grote heb ik wel vaak ruzie met de knoppen van het toestel. Ik druk ze vaak onbedoeld in. Ik hoop dat dat door een case verholpen wordt. Het was misschien wel fijn geweest als Nokia de powerknop bovenaan had geplaatst, dan is het toestel net wat lekkerder vast te houden.

Nog even twee kiekjes van m'n nieuwe aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://www.rimave.nl/wp-content/uploads/2014/01/lumia1520_01.jpg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rimave.nl/wp-content/uploads/2014/01/lumia1520_02.jpg.jpg

_/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ O+ O+

Is meer eigenaren trouwens ook al dat hele kleine hapje uit het scherm opgevallen tussen de home knop en de zoekknop? Ik dacht eerst dat het een beschadiging was, maar daar zit dus de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Topicstarter
ik ga binnenkort naar Singapore en zit het sterk te overwegen om er vanaf daar een mee te nemen, paar vragen omdat ik zelf de 1020 heb:
- Hoe is het geluid van de speaker, kan dat net zo luid als de 1020?
- Je noemde dat je het jammer vind dat er niet meer op het scherm staat, is dit dezelfde ervaring die je hebt bij het webbrowsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
O, die speaker kan heel luid. :) Zeker net zo hard als die van de 1020.
Nou, bij het webbrowsen liep ik bijvoorbeeld tegen de tweakers website aan. Deze wordt in de mobiele versie weergegeven, wat jammer is omdat er zo niet veel tekst in beeld past. Het is dus eerder een gemis van tweakers, want ik ben er nog steeds niet achter hoe ik naar de normale website switch op de 1520.
Had ik al gezegd dat de accu echt subliem is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
rimave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:03:
Nou, bij het webbrowsen liep ik bijvoorbeeld tegen de tweakers website aan. Deze wordt in de mobiele versie weergegeven, wat jammer is omdat er zo niet veel tekst in beeld past. Het is dus eerder een gemis van tweakers, want ik ben er nog steeds niet achter hoe ik naar de normale website switch op de 1520.
kun je niet gewoon de ie instellingen op desktopweergave zetten? of faalt het design van tweakers en maakt ie er automatisch mobile version van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
rimave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:03:
misschien kun je hem handmatig op grade C zetten?
http://tweakers.net/devicedetect/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

levi1700 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:09:
[...]

De meeste Lumia's 1520 die je op ebay vind, zijn RM-937 (global version), die hebben LTE naar onze standaard, wireless charging ingebouwd en 32 GB. De RM-938 (us versie) heeft andere frequenties voor LTE. Dan is er nog de RM-939 (chineese versie) zonder LTE en de RM 940 (at&t versie) ook andere LTE frequenties, geen wireless charging en maar 16 GB.
Dus ga je geen problemen ervaren met een RM-937.

Is er geen mogelijkheid om een RM-937 te laten overkomen zonder invoerrechten en btw (mits een truckje)? Omschrijving op factuur aanpassen ofzo?
Kijk ik er heel erg overheen of zie ik nergens op de site van Nokia of anderen vermeld dat er geen Wireless Charging ingebouwd is?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Gé Brander schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Kijk ik er heel erg overheen of zie ik nergens op de site van Nokia of anderen vermeld dat er geen Wireless Charging ingebouwd is?
Dat zou kunnen
Standaard heeft de 1520 namelijk wel wireless charging, behalve de versie van AT&T

Zie: http://www.wpcentral.com/att-removed-qi-lumia-1520-make-room-pma

[ Voor 17% gewijzigd door DeCo op 20-01-2014 10:45 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

DeCo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:37:
[...]

Dat zou kunnen
Standaard heeft de 1520 namelijk wel wireless charging, behalve de versie van AT&T

Zie: http://www.wpcentral.com/att-removed-qi-lumia-1520-make-room-pma
Aha, maar dat geeft nog niet aan waar ik er op de Nokia site overheen kijk. Is er iemand die kan bevestigen (omdat hij er gebruik van maakt) dat de EU versie wel wireless charging heeft?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Gé Brander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Aha, maar dat geeft nog niet aan waar ik er op de Nokia site overheen kijk. Is er iemand die kan bevestigen (omdat hij er gebruik van maakt) dat de EU versie wel wireless charging heeft?
Nokia heeft standaard draadloos opladen via Qi in de 1520 gebakken. Omdat AT&T deel maakt van PMA (tegenhanger van Qi), kan AT&T natuurlijk geen Qi gaan ondersteunen in de 1520, zodoende is Qi als uitzondering voor AT&T verwijderd door Nokia. Dus in de EU versie heb je gewoon wireless charging, want dat is standaard.

[ Voor 9% gewijzigd door DeCo op 21-01-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReHo20
  • Laatst online: 11-12-2020
william89 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
[...]

In mijn ervaring is er geen afwijking in te zien. Het enige wat dan nog het meest zou afwijken van de kleur dat zijn de oordopjes. Die voelen meer "neon geel" aan dan de behuizing en de live tiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Via eBay heb ik ook een standaard goedkope Qi lader gekocht en daarmee laad de 1520 prima op. Ook met de clear case die ik er nu om heb.

M'n collega's op het werk hebben wel allemaal op- en aanmerkingen over het toestel.
Stiekem zijn ze gewoon jaloers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
Gisteren de NL 1520 mogen ontvangen. Ben er dik tevreden mee maar moet nog wel effe wennen. Kom van 6 jaar lang 3,5" gebruikt te hebben naar 6". Wat me na de eerste dag wel opvalt zijn dat er soms wat haperingen Of laadtijden zijn op plekken waar ik het niet verwacht zoals text wissen in de store dan blijftie 2 sec hangen. Of in de store naar resencies gaan heeftie ook moeite om snel te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:08
Ik heb de mijne ook gisteren in ontvangst mogen nemen van CoolBlue. Wat een scherm. Ik was een 4,5 inch Lumia 925 gewend met OLED maar deze LCD is super scherp. Ook de tiles zijn net iets kleiner dan op 4,5 inch en lage resolutie. Dat houdt ook in dat de tekst grootte wat kleiner is wat ik zeer fijn vind.Het is nog steeds groot als je het vergelijkt met Android bijvoorbeeld maar niet meer zo overdreven groot. De apps starten echt wat sneller op en vooral bij de Parkmobile app is dat goed te merken. Heb net al mijn Muziek en Fotos overgezet en moet nog even verder testen en wennen. Maar tot nog toe zeer blij met de nieuwe aanwinst. Draadloos opladen staat overigens wel op de doos van het toestel maar gek genoeg niet op de Nokia website.
Ik had overigens wel een issue met Exchange sync met mijn Google Apps account. Dat kon ik op de Lumia 925 nog wel instellen maar op de mijn nieuwe 1520 krijg ik een foutmelding als ik wil verbinden. Dus maar overgestapt op de nieuwe Google sync die met Windows Phone GDR 3 mee komt. Op zich heb ik er niet veel moeite mee dat het maar om het kwartier synct.

[ Voor 19% gewijzigd door Planet X op 22-01-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders, ik wilde maandag het oefenen van het bandje opnemen. De rich recording met de 4 microfoons en kijken of hij overslaat. Dat doet hij dus helemaal niet, terwijl we allemaal met oordoppen in moeten spelen om de drummen de baas te blijven. Erg, erg knap hoe alle instrumenten goed en duidelijk hoorbaar blijven.

Wat mij opviel is dat hij op 1080*1920 @ 30fps eens in de zoveel seconden een miniscule hapering vertoont bij het afspelen. Ik zal wel eens even kijken of dat vaker voorkomt, of dat het aan de settings van het opnemen, of van het afspelen ligt.

Iemand anders die dit heeft opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Nokia Protective Cover CP-623 van de 1520 met een magneet gesloten word, zodat hij gesloten blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:54:
Weet iemand of de Nokia Protective Cover CP-623 van de 1520 met een magneet gesloten word, zodat hij gesloten blijft?
Met een beetje google werk het volgende tegen gekomen:
http://www.wpcentral.com/...mia-1520-protective-cover

Artikel even gelezen en zie deze zin:
"The cover doesn’t latch in any way, flopping around a bit, but it can be rolled back on to itself to be used as a kickstand (as seen in our lead photo). It works but it’s a little tricky and cumbersome."

Hij wordt dus niet met een magneet gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:54:
ik heb de cover en nee, hij wordt niet gesloten door een magneet. Hij blijft ook niet zo heel best staan moet ik eerlijk toegeven.

Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/WP_000066_zps5df13054.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/WP_000065_zps3e22e2f8.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door looyenss op 24-01-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Vandaag de 1520 op mijn werk gezien en in mijn hadden gehad en was op slag verliefd O+ . Wat een toestel, hij is veel lichter dan ik verwachte en het scherm ziet er super strak uit. Zeker als ik hem vergelijk met mijn lumia 800 die ik nu heb.

Maar ik blijf twijfelen over de grootte en wacht liever op een versie die een wat kleiner scherm heeft. Want keek bijvoorbeeld echt op van de lettergrootte, ik nog gecontroleerd of de lettergrootte niet op een hogere stand stond, maar hij stond gewoon op de lage stand. Ideaal toestel dus voor mensen met slechte ogen B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:43:
[...]

ik heb de cover en nee, hij wordt niet gesloten door een magneet. Hij blijft ook niet zo heel best staan moet ik eerlijk toegeven.

[afbeelding]

[afbeelding]
welke cover is het die ik er achter zie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:04:
[...]

welke cover is het die ik er achter zie ?
Nokia Lumia 1520 Wallet Case Hout Rood
webwinkellinken toegestaan?

http://www.gsmpunt.nl/acc...allet-case-hout-rood.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

(jarig!)
looyenss schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:13:
[...]

Nokia Lumia 1520 Wallet Case Hout Rood
webwinkellinken toegestaan?

http://www.gsmpunt.nl/acc...allet-case-hout-rood.html
Bevalt die beter? Ziet er namelijk wel naar mijn smaak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit toestel via twistel gekocht? Zo ja, welke versie is het, en waar komen deze toestellen vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 10:14
Vraagje: kun je dit toestel over het algemeen goed kwijt in je broekzak?

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
bartjas schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:07:
[...]

Bevalt die beter? Ziet er namelijk wel naar mijn smaak uit!
ja veel beter, mijn lumia 1520 ligt alleen nu thuis. ik zal vanavond of morgen ff plaatje posten met telefoon erin.

Vind het vooral fijn dat hij ruimte heeft voor mijn bankpas en rijbewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Ossebol schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:01:
ik heb met 1 broek problemen. deze zak is nu vergroot en gaat prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik had dit in het verkeerde topic geplaatst (levertijden):

Duss...
Ik ben ook een beetje huiverig om naar zo'n megascherm over te stappen.. maar 't schijnt dat binnenkort een 1520v (mini) uitkomt.. Wat ik niet snap is wat het verschil moet zijn met de (nog uit te komen) 929.. of is het hetzelfde toestel? Ik wacht iig. nog even af om in een later stadium de 1020, 929 (?) en de 1520v (?) tegenover elkaar af te wegen.

Zijn er hier trouwens mensen die de 1520 toch weer de deur uit hebben gedaan vanwege de grootte?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 07:29:
Heeft iemand dit toestel via twistel gekocht? Zo ja, welke versie is het, en waar komen deze toestellen vandaan?
Hierzo. De 'normale' variant (RM 937) en de mijne lijkt uit Hong Kong te komen. Ik heb hem er gehaald en ik zou hem zo weer bij hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:48:
[...]

ja veel beter, mijn lumia 1520 ligt alleen nu thuis. ik zal vanavond of morgen ff plaatje posten met telefoon erin.

Vind het vooral fijn dat hij ruimte heeft voor mijn bankpas en rijbewijs
Ik heb er 1 van Krusell, ook met pasjes-ruimte. Bevalt me heel erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossebol schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:01:
Geen probleem mee. Meestal ligt hij toch op mijn bureau of in de motorjas. In de broekzak kan je een beetje dit effect hebben http://www.wpcentral.com/...ocket_0.jpg?itok=ohLgFCiI maar ik vind hem niet in de weg zitten.

Bij mannen-jeans dan wel te verstaan, vrouwen schijnen wat kleinere broekzakken te hebben, maargoed die hebben altijd de knapzak van Douwe Dabbert bij zich. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:41
Tip: Nokia Lumia 1520 voor 435 euro bij eglobalcentral.eu
Dat is toch bijna 200 euro goedkoper dan de laagste prijzen in de pricewatch :)
Verschillende tweakers, waaronder ikzelf, hebben daar zeer goedkoop een LG G2 gekocht.
Ervaringen in dit topic: [LG G2] Levertijden en Prijzen

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Blobby schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:48:
Tip: Nokia Lumia 1520 voor 435 euro bij eglobalcentral.eu
Dat is toch bijna 200 euro goedkoper dan de laagste prijzen in de pricewatch :)
Verschillende tweakers, waaronder ikzelf, hebben daar zeer goedkoop een LG G2 gekocht.
Ervaringen in dit topic: [LG G2] Levertijden en Prijzen
Mooie tip, ik kan alleen nergens ontdekken of het hier op een RM-937 gaat.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:48:
[...]

Mooie tip, ik kan alleen nergens ontdekken of het hier op een RM-937 gaat.... :?
Lijkt het wel op, check maar onder specs. 32 gig intern geheugen en LTE 800/900/1800/2100/2600 MHz. Dat MOET wel de RM-937 zijn volgens de specs op de nokia website en wiki Wikipedia: Nokia Lumia 1520.

Succes met de aanschaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Gevraagd in de chat:

Rhandy:
Okay thanks, any information on the model number?
CS - Sales & Support:
Still need to check with our warehouse. Please wait.
The version is RM-937 - global version

Enige waar ik mee zit is de garantie. Als er problemen zijn moet je zelf het toestel naar Hong Kong sturen. Daarnaast geven ze volgens die support medewerker maar 1 jaar garantie.
Voor een gele in Nederland betaal ik 529, met 2 jaar garantie en die wordt door de winkel teruggestuurd, en bij hun 435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 16:01
Zijn er mensen die een Nokia Lumia 1520 gebruiken in combinatie met 4G van Vodafone? Ik ben van plan om binnenkort een Lumia 1520 te kopen maar volgens de klantenservice van Vodafone kan de 1520 niet op het 4G netwerk van Vodafone. Er wordt hier geen reden voor gegeven, alleen dat het niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Onzin

Ik heb wel geen 1520, maar de 925 met zijn oude soc kan er prima mee overweg. De Snapdragon 800 soc ondersteunt alle banden dus ik zou bij god niet weten waarom de 1520 niet op 4G zou kunnen.

Vodafone kent het toestel gewoon niet en roept dan dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 16:01
Ik heb opnieuw gehad met de Vodafone klantenservice en ik werd doorgezet naar een tweedelijnsmedewerker die wat meer kennis heeft? Volgens haar is niet mogelijk omdat Nokia geen toestemming gegeven zou hebben voor 4G op de Lumia 1520.

Edit 11:13

Nu ineens zou het mogelijk wel mogelijk zijn om een Lumia 1520 te gebruiken op het 4G netwerk
van Vodafone.

[ Voor 21% gewijzigd door Heiniken op 28-01-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heiniken schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:02:
Volgens haar is niet mogelijk omdat Nokia geen toestemming gegeven zou hebben voor 4G op de Lumia 1520.
Ze zou toch niet in de war zijn met dat bedrijf uit Cupertino dat 4G netwerken "certificeert" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhndy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:14:
Gevraagd in de chat:

Rhandy:
Okay thanks, any information on the model number?
CS - Sales & Support:
Still need to check with our warehouse. Please wait.
The version is RM-937 - global version

Enige waar ik mee zit is de garantie. Als er problemen zijn moet je zelf het toestel naar Hong Kong sturen. Daarnaast geven ze volgens die support medewerker maar 1 jaar garantie.
Voor een gele in Nederland betaal ik 529, met 2 jaar garantie en die wordt door de winkel teruggestuurd, en bij hun 435
Dit is al eerder in dit stukkie forum voorbij gekomen. Ik heb al heel wat grijze nokia's in mn vingers gehad en hier nog nooit problemen mee gehad. De enige keer dat ze lastig deden was doordat het ding vochtschade had. Tsja.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:17:
[...]

Ze zou toch niet in de war zijn met dat bedrijf uit Cupertino dat 4G netwerken "certificeert" :+
Het lijkt wel de Belgische Apple! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
De 1520 is toch nog iets duurder uit gevallen. Ik kreeg vandaag een factuurtje van Fedex: 85 euro.
Dat viel me nog mee. Al met al is het toestel dan nog steeds niet duur.

Ik heb een minpuntje ontdekt aan de 1520. Als het toestel in standby staat dan staat wifi uit. Maak ik hem wakker dan gaat hij pas met wifi connecten. Dat gaat prima, alleen merk ik dat ie na een paar dagen ineens langer na moet denken om met wifi te connecten. Ook als je bij de netwerken kijkt duurt het een 10 tal seconden voor hij wat ziet. Als ik het toestel even weer opnieuw opstart is het weer goed.

Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik op zn tijd al met de 920, en soms komt ie helemaal niet in contact met mijn wifi netwerk. Weet ook niet precies waar dat aan ligt.

Overigens heb ik sinds vandaag een 1520, een rode. Wilde eigenlijk een gele hebben (wilde ik al sinds de introductie van de 920), maar omdat die dingen toen niet aan te slepen waren en ongetwijfeld ook een productie probleem bij Nokia, ben ik toen maar gesetteld voor een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:57
rimave schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:
De 1520 is toch nog iets duurder uit gevallen. Ik kreeg vandaag een factuurtje van Fedex: 85 euro.

Ik heb een minpuntje ontdekt aan de 1520. Als het toestel in standby staat dan staat wifi uit. Maak ik hem wakker dan gaat hij pas met wifi connecten. Dat gaat prima, alleen merk ik dat ie na een paar dagen ineens langer na moet denken om met wifi te connecten. Ook als je bij de netwerken kijkt duurt het een 10 tal seconden voor hij wat ziet. Als ik het toestel even weer opnieuw opstart is het weer goed.

Je kunt bij geavanceerde wifi instellingen ook Wifi permanent aan laten staan, mocht je dat willen.
Geen idee hoe het kan dat het zo lang duurt, heb het probleem nooit (gehad) op m'n L920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:44:
Dat probleem heb ik op zn tijd al met de 920, en soms komt ie helemaal niet in contact met mijn wifi netwerk. Weet ook niet precies waar dat aan ligt.

Overigens heb ik sinds vandaag een 1520, een rode. Wilde eigenlijk een gele hebben (wilde ik al sinds de introductie van de 920), maar omdat die dingen toen niet aan te slepen waren en ongetwijfeld ook een productie probleem bij Nokia, ben ik toen maar gesetteld voor een zwarte.
Wait, wut? Je wilde een gele, je settelde voor een zwarte en uiteindelijk heb je nu een rode in je handen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Ik had een vraagje over de 1520, ik kan de foto's niet in DNG opslaan, moet ik dan een SD kaartje in mijn telefoon hebben? of heb ik nog een camera app nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:08
Dit kun je alleen instellen in de Nokia Camera app. Hij maakt dan 2 foto's. Een met 5 Megapixel en een met 16 Megapixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Planet X schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:17:
Dit kun je alleen instellen in de Nokia Camera app. Hij maakt dan 2 foto's. Een met 5 Megapixel en een met 16 Megapixel.
Ik denk dat je me niet begrijpt. Ik heb nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/wp_ss_20140129_0003_zps354e0b69.jpg

en ik zoek dit

Afbeeldingslocatie: http://mediafiles.allaboutwindowsphone.com/images/nokiaworld2013/15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
looyenss schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:54:
[...]

Ik denk dat je me niet begrijpt. Ik heb nu dit:

[afbeelding]

en ik zoek dit

[afbeelding]
Heb je de nieuwste versie van Nokia Camera geinstalleerd? In de nieuwste versie is dit geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
rimave schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:

Tip: laat wifi constant aan staan. Bespaard ook nog eens je batterij.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
Levertijden moeten in [Nokia Lumia 1520] Levertijden en prijzen topic besproken worden.
Accessoires horen in Wearables, Accessoires en Overige. Dit topic moet nog aangemaakt worden.