Stond eerder in dit topic; een foto met de 1520 naast een 800 en 920:Voxxie schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:13:
Ik twijfel ivm de grootte.
Ik heb nu een Lumia 920 (daarvoor een 800)..

Stond eerder in dit topic; een foto met de 1520 naast een 800 en 920:Voxxie schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:13:
Ik twijfel ivm de grootte.
Ik heb nu een Lumia 920 (daarvoor een 800)..
Helemaal mee eens. Toen ik de 1520 voor het eerst uit de verpakking haalde schrok ik mij kapot! Maar nu kan ik echt niet meer zonder. Het went zo snel en de 920 van m'n vriendin ziet er al haast schattig uit!CokeZero schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:21:
Dat ding is echt groot. Maar als het begint te wennen dan is de 920 weer een mini telefoon. En wil je niks anders.
don't mistake lack of talent for genius.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
meer dan genoeg zinnigheid, hoorAcoLyte! schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:26:
Ik heb niks zinnigs te melden maar..... MIJN GOD WAT EEN BRUTE TELEFOON!
Ziezo...
Verwijderd
Ik ga niet voor je beslissen of je hem moet halen of niet. De grootte van het ding was ook mijn grote struikelblok. Ik heb het opgelost door een oude kartonnen doos op maat te knippen met dezelfde lengte-hoogte-breedte en dat ding (wel ingetaped zodat het 1 geheel werd) een paar dagen bij me gedragen en in allerlei zakken gestopt.De Zwitsal schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:11:
Ik zit te twijfelen of ik de 1520 moet halen. Heb laatst de 929 zien opduiken en vraag me af of er snel(lees: deze maand) een soortgelijke smartphone wereldwijd zal opduiken van Nokia. Ik twijfel vooral over de grootte van de 1520, voor de rest lijkt hij perfect.
Ik ben echt aan vervanging toe en kan de 1520 deze maand in Hong Kong kopen voor omgerekend €482,-. Zal dit enige problemen kunnen opleveren bij het gebruik in Nederland?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 13:42 ]
[ Voor 5% gewijzigd door walterworld op 08-01-2014 21:11 ]
Misschien deze er straks bijkopen: http://wmpoweruser.com/ru...art-watch-coming-q3-2014/walterworld schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:11:
Zelf draag ik geen horloge en kijk regelmatig op mijn Lumia 800 voor de tijd, is dit een handig toestel om af en toe even uit de broekzak te halen en de tijd te checken?
[ Voor 35% gewijzigd door looyenss op 08-01-2014 23:50 ]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Zeker, de glance functie icm Nokia Black update maakt het ook makkelijk om snel de notificaties te zien. Ik ben zelf 1.90 en de grootte zit mij vrijwel nooit in de weg. Ik merk wel dat ik de telefoon veel meer gebruik, omdat het door het scherm zo erg bruikbaar is. Browsen werkt bijvoorbeeld 10x fijner nu.walterworld schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:11:
Zelf draag ik geen horloge en kijk regelmatig op mijn Lumia 800 voor de tijd, is dit een handig toestel om af en toe even uit de broekzak te halen en de tijd te checken?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Doordat hij lekker dun is trek je hem snel en gemakkelijk uit je zak en zit hij ook niet in de weg.ErectionJackson schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Zeker, de glance functie icm Nokia Black update maakt het ook makkelijk om snel de notificaties te zien. Ik ben zelf 1.90 en de grootte zit mij vrijwel nooit in de weg. Ik merk wel dat ik de telefoon veel meer gebruik, omdat het door het scherm zo erg bruikbaar is. Browsen werkt bijvoorbeeld 10x fijner nu.
Elke keer dat ik de telefoon gebruik, word ik opnieuw enthousiast. Voor iedereen die ook maar enigszins twijfelt: KOPEN!Je gaat er echt geen spijt van krijgen. Het scherm is waanzinnig leesbaar in zonlicht, de batterij is geweldig en je wil de camera niet meer loslaten
Dat zou ik ook wel willen weten.william89 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:26:
Ik zie hier meerdere keren staan dat er een onderweg is vanuit Singapore. Is er een interessante website of mis ik iets?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is er een livetile kleur die precies hetzelfde is als de gele body? Dat is voor mij een voorwaarde om de gele te nemen.rimave schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:39:
Ricoche had me al overtuigd en op het moment van schrijven is er 1 onderweg uit Singapore.
De gele variant. Ik kan niet wachten...![]()
Ik moest lachen.AcoLyte! schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:26:
Ik heb niks zinnigs te melden maar..... MIJN GOD WAT EEN BRUTE TELEFOON!
Ziezo...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Ja, die accuduur is voor mij ook schrikken. Hele dag spelen met alles aan (wifi, bluetooth) en dan inderdaad 50% hebben verbruikt. De oude N8 was na 2 uur navigeren wel echt aan het einde van zijn latijn, deze lijkt het nieteens te merken.PaT schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:55:
[...]
Ik moest lachen.
Hoe de accuduur bij jullie. Is die net zo amazing als bij de LG G2.
Dat was voor mij echt een eye opener t.o.v de andere Lumia's
Aan het einde van de dag nog 50% batterij over hebben...het kan dus echt
Is dat zo? De S800 ondersteunt quick-charge. Een G2 is echt binnen 2 a 3 uur (ik zou het eens moeten meten) opgeladen, waarbij hij werkelijk in no-time naar "bijna vol" zit. Het valt mij dan ook wel een beetje tegen als Nokia die feature niet gebruikt. Voor de duidelijkheid, de G2 heeft een 3000 mAh batterij, dus redelijk vergelijkbaar met die van de 1520.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Onder het mom van elk voordeel hep zn nadeel.... Het duurt wel verdomd lang voordat 'ie weer is opgeladen, poe!
Verwijderd
Misschien heeft het te maken met het feit dat ik niet de officiele oplader gebruik, maar allerhande micro-usb connectortjes gebruik en hem daarmee aan mn pc vastklik. Mogelijk heeft dat er wat mee te maken?PaT schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:47:
[...]
Is dat zo? De S800 ondersteunt quick-charge. Een G2 is echt binnen 2 a 3 uur (ik zou het eens moeten meten) opgeladen, waarbij hij werkelijk in no-time naar "bijna vol" zit. Het valt mij dan ook wel een beetje tegen als Nokia die feature niet gebruikt. Voor de duidelijkheid, de G2 heeft een 3000 mAh batterij, dus redelijk vergelijkbaar met die van de 1520.
Dat belooft niet veel goed voor een 929-achtig toestel...
Euhm ja, dat is de reden inderdaadVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Misschien heeft het te maken met het feit dat ik niet de officiele oplader gebruik, maar allerhande micro-usb connectortjes gebruik en hem daarmee aan mn pc vastklik. Mogelijk heeft dat er wat mee te maken?![]()
Blik op de batterij app geeft aan dat hij met de stroomplug 2x zo snel laad als via een pc-kabeltje...
Verwijderd
Mijn Lumia 820 is ook binnen no time opgeladen. Heb je echt geen S800 voor nodig laat staan specifieke features.PaT schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:47:
[...]
Is dat zo? De S800 ondersteunt quick-charge. Een G2 is echt binnen 2 a 3 uur (ik zou het eens moeten meten) opgeladen, waarbij hij werkelijk in no-time naar "bijna vol" zit. Het valt mij dan ook wel een beetje tegen als Nokia die feature niet gebruikt. Voor de duidelijkheid, de G2 heeft een 3000 mAh batterij, dus redelijk vergelijkbaar met die van de 1520.
Dat belooft niet veel goed voor een 929-achtig toestel...
Dat doet me deugd!rimave schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:39:
Ricoche had me al overtuigd en op het moment van schrijven is er 1 onderweg uit Singapore.
De gele variant. Ik kan niet wachten...![]()
eBay is your friend.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Geldt voor mij ook..levi1700 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:15:
[...]
Kun je me even zeggen via welke verkoper je het hebt gekocht, want ik zie er een aantal staan op ebay? Zou graag ook via fedex laten verschepen (om de invoerrechten te mijden uiteraard). Mag via pm.
Garantie is er niet, geldt enkel voor europese toestellen.Rhndy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:22:
[...]
Geldt voor mij ook..
Heeft Nokia wereldwijde garantie, daarmee bedoel ik: Kan ik het toestel via Nokia in Nederland op sturen voor garantie?
Andere vraag:
Welke covers gebruiken jullie om voor de 1520?
Ik heb nu voor mijn 820 een wallet, gebruikt 1 van jullie zo een cover voor de 1520 en heb je daar foto's van?
Verwijderd
Naar mijn weten (en ervaring) heeft Nokia wereldwijde garantie. Een nokia is een nokia, waar die ook gekocht is. Correct me if I'm wrong maar volgens mij geldt dat nog steeds.Rhndy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:22:
[...]
Geldt voor mij ook..
Heeft Nokia wereldwijde garantie, daarmee bedoel ik: Kan ik het toestel via Nokia in Nederland op sturen voor garantie?
Andere vraag:
Welke covers gebruiken jullie om voor de 1520?
Ik heb nu voor mijn 820 een wallet, gebruikt 1 van jullie zo een cover voor de 1520 en heb je daar foto's van?
bronDeze Beperkte Garantie is uitsluitend geldig en afdwingbaar in het land waar je het Product heeft gekocht, op voorwaarde dat Nokia het product heeft bedoeld voor verkoop in dat land. Indien je echter het Product in een lidstaat van de Europese Unie, IJsland, Noorwegen, Zwitserland of Turkije heeft gekocht, en Nokia het product oorspronkelijk bestemd heeft voor verkoop in een van deze landen, dan is deze Beperkte Garantie geldig en afdwingbaar in elk van de hierboven vermelde landen.
Verwijderd
De crux zit hem in afdwingbaar. De alinea eronder geeft de uitzonderingen aan. (kort door de bocht) Dus stap je naar de rechter dan zullen ze claim uiteindelijk afwijzen.
Je hebt ook altijd nog mensen waarvan de mobiel op vakantie stuk gaat en dan ter plekke een nieuwe kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:25:
[...]
De crux zit hem in afdwingbaar. De alinea eronder geeft de uitzonderingen aan. (kort door de bocht) Dus stap je naar de rechter dan zullen ze claim uiteindelijk afwijzen.
Mijn eigen ervaring met Nokia is dat ze niet zo moeilijk doen. Met de oude grijze import N97 waren ze heel erg coulant.
Ja! Die is erwilliam89 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:31:
Is er een livetile kleur die precies hetzelfde is als de gele body? Dat is voor mij een voorwaarde om de gele te nemen.
Ligt het dan aan mij dat het op de foto's zo afwijkend lijkt? De body lijkt namelijk een beetje 'neon geel' terwijl de live tiles meer mat zacht geel lijken...ReHo20 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 03:33:
[...]
Ja! Die is erIk heb zelf een gele Nokia Lumia 920 en de gele live tile kleur komt overeen met de gele body
en gele oordopjes
[ Voor 0% gewijzigd door william89 op 15-01-2014 10:26 . Reden: spelfoutjes ]
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik heb het niet zozeer over de foto hierboven. Als ik op Google ga rondsnuffelen dan lijkt die afwijking er op 'real life' foto's ook te zijn.zoepersooi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:59:
Dat komt natuurlijk vanwege de glimmende behuizing van de telefoon en het doosje is mat en om kleuren die op een scherm worden weergegeven goed af te drukken is niet te doen. Wat dus op het doosje staat is een benadering. Het beeldscherm van de telefoon glimt ook en het hang ook nog van de helderheid af of het dezelfde kleur is als de behuizing.
(Je leert zo wel is wat van kleuren etc. Als je vader in de graphische sector )
De gele kleur van de tegels matched mooi bij de kleur van de behuizing. Dat is op de foto gezichtsbedrog.william89 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Ligt het dan aan mij dat het op de foto's zo afwijkend lijkt? De body lijkt namelijk een beetje 'neon geel' terwijl de live tiles meer mat zacht geel lijken...
Misschien moet ik maar eens naar ene telecomshop gaan om te gaan oordelen...
Jij kunt het weten. Gefeliciteerd met je aanwinst!rimave schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:11:
[...]
De gele kleur van de tegels matched mooi bij de kleur van de behuizing. Dat is op de foto gezichtsbedrog.
Verwijderd
De meeste Lumia's 1520 die je op ebay vind, zijn RM-937 (global version), die hebben LTE naar onze standaard, wireless charging ingebouwd en 32 GB. De RM-938 (us versie) heeft andere frequenties voor LTE. Dan is er nog de RM-939 (chineese versie) zonder LTE en de RM 940 (at&t versie) ook andere LTE frequenties, geen wireless charging en maar 16 GB.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:53:
Ik zit er zelf ook aan te denken om er 1 te bestellen via eBay, maar ik heb toch ook nog wel wat vraagjes over de 1520. En dan richt ik me voornamelijk tot rimave - aangezien jij het ook via eBay hebt gekocht.
Hoe zit het met draadloos laden? Zit hier wel de Qi standaard in? Kan me niet meer voorstellen om met een kabeltje te gaan zitten rommelen, maar ja, als het de Amerikaanse standaard is van opladen dan sla ik deze graag over. En mijn andere vraag is; hoe zit het met de LTE standaard, is deze ook geschikt voor Europa? Of zit er een Amerikaanse standaard aan vast.
[ Voor 8% gewijzigd door levi1700 op 16-01-2014 08:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
De Lumia 1520 was volgens mij het eerste toestel dat direct met de Black update uitgeleverd werd. Dus, ja, die heeft hij.looyenss schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 07:43:
Weet iemand of de 1520 gelijk met lumia black geleverd wordt? of is daar nog een update voor nodig?
Op mijn oude toestel is hij namelijk nog steeds niet uitgerold.
kun je niet gewoon de ie instellingen op desktopweergave zetten? of faalt het design van tweakers en maakt ie er automatisch mobile version van?rimave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:03:
O, die speaker kan heel luid.Zeker net zo hard als die van de 1020.
Nou, bij het webbrowsen liep ik bijvoorbeeld tegen de tweakers website aan. Deze wordt in de mobiele versie weergegeven, wat jammer is omdat er zo niet veel tekst in beeld past. Het is dus eerder een gemis van tweakers, want ik ben er nog steeds niet achter hoe ik naar de normale website switch op de 1520.
Had ik al gezegd dat de accu echt subliem is?
misschien kun je hem handmatig op grade C zetten?rimave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:03:
O, die speaker kan heel luid.Zeker net zo hard als die van de 1020.
Nou, bij het webbrowsen liep ik bijvoorbeeld tegen de tweakers website aan. Deze wordt in de mobiele versie weergegeven, wat jammer is omdat er zo niet veel tekst in beeld past. Het is dus eerder een gemis van tweakers, want ik ben er nog steeds niet achter hoe ik naar de normale website switch op de 1520.
Had ik al gezegd dat de accu echt subliem is?
Kijk ik er heel erg overheen of zie ik nergens op de site van Nokia of anderen vermeld dat er geen Wireless Charging ingebouwd is?levi1700 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:09:
[...]
De meeste Lumia's 1520 die je op ebay vind, zijn RM-937 (global version), die hebben LTE naar onze standaard, wireless charging ingebouwd en 32 GB. De RM-938 (us versie) heeft andere frequenties voor LTE. Dan is er nog de RM-939 (chineese versie) zonder LTE en de RM 940 (at&t versie) ook andere LTE frequenties, geen wireless charging en maar 16 GB.
Dus ga je geen problemen ervaren met een RM-937.
Is er geen mogelijkheid om een RM-937 te laten overkomen zonder invoerrechten en btw (mits een truckje)? Omschrijving op factuur aanpassen ofzo?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat zou kunnenGé Brander schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:29:
[...]
Kijk ik er heel erg overheen of zie ik nergens op de site van Nokia of anderen vermeld dat er geen Wireless Charging ingebouwd is?
[ Voor 17% gewijzigd door DeCo op 20-01-2014 10:45 . Reden: url toegevoegd ]
Aha, maar dat geeft nog niet aan waar ik er op de Nokia site overheen kijk. Is er iemand die kan bevestigen (omdat hij er gebruik van maakt) dat de EU versie wel wireless charging heeft?DeCo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:37:
[...]
Dat zou kunnen
Standaard heeft de 1520 namelijk wel wireless charging, behalve de versie van AT&T
Zie: http://www.wpcentral.com/att-removed-qi-lumia-1520-make-room-pma
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nokia heeft standaard draadloos opladen via Qi in de 1520 gebakken. Omdat AT&T deel maakt van PMA (tegenhanger van Qi), kan AT&T natuurlijk geen Qi gaan ondersteunen in de 1520, zodoende is Qi als uitzondering voor AT&T verwijderd door Nokia. Dus in de EU versie heb je gewoon wireless charging, want dat is standaard.Gé Brander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Aha, maar dat geeft nog niet aan waar ik er op de Nokia site overheen kijk. Is er iemand die kan bevestigen (omdat hij er gebruik van maakt) dat de EU versie wel wireless charging heeft?
[ Voor 9% gewijzigd door DeCo op 21-01-2014 11:04 ]
In mijn ervaring is er geen afwijking in te zien. Het enige wat dan nog het meest zou afwijken van de kleur dat zijn de oordopjes. Die voelen meer "neon geel" aan dan de behuizing en de live tileswilliam89 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Ligt het dan aan mij dat het op de foto's zo afwijkend lijkt? De body lijkt namelijk een beetje 'neon geel' terwijl de live tiles meer mat zacht geel lijken...
Misschien moet ik maar eens naar ene telecomshop gaan om te gaan oordelen...
[ Voor 19% gewijzigd door Planet X op 22-01-2014 12:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Met een beetje google werk het volgende tegen gekomen:Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:54:
Weet iemand of de Nokia Protective Cover CP-623 van de 1520 met een magneet gesloten word, zodat hij gesloten blijft?
ik heb de cover en nee, hij wordt niet gesloten door een magneet. Hij blijft ook niet zo heel best staan moet ik eerlijk toegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:54:
Weet iemand of de Nokia Protective Cover CP-623 van de 1520 met een magneet gesloten word, zodat hij gesloten blijft?
[ Voor 21% gewijzigd door looyenss op 24-01-2014 16:55 ]
Verwijderd
welke cover is het die ik er achter zie ?looyenss schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:43:
[...]
ik heb de cover en nee, hij wordt niet gesloten door een magneet. Hij blijft ook niet zo heel best staan moet ik eerlijk toegeven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nokia Lumia 1520 Wallet Case Hout RoodVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:04:
[...]
welke cover is het die ik er achter zie ?
Bevalt die beter? Ziet er namelijk wel naar mijn smaak uit!looyenss schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:13:
[...]
Nokia Lumia 1520 Wallet Case Hout Rood
webwinkellinken toegestaan?
http://www.gsmpunt.nl/acc...allet-case-hout-rood.html
Verwijderd
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
ja veel beter, mijn lumia 1520 ligt alleen nu thuis. ik zal vanavond of morgen ff plaatje posten met telefoon erin.bartjas schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Bevalt die beter? Ziet er namelijk wel naar mijn smaak uit!
ik heb met 1 broek problemen. deze zak is nu vergroot en gaat prima :-)Ossebol schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:01:
Vraagje: kun je dit toestel over het algemeen goed kwijt in je broekzak?
Ik ben ook een beetje huiverig om naar zo'n megascherm over te stappen.. maar 't schijnt dat binnenkort een 1520v (mini) uitkomt.. Wat ik niet snap is wat het verschil moet zijn met de (nog uit te komen) 929.. of is het hetzelfde toestel? Ik wacht iig. nog even af om in een later stadium de 1020, 929 (?) en de 1520v (?) tegenover elkaar af te wegen.
Zijn er hier trouwens mensen die de 1520 toch weer de deur uit hebben gedaan vanwege de grootte?
Rotterdam
Verwijderd
Hierzo. De 'normale' variant (RM 937) en de mijne lijkt uit Hong Kong te komen. Ik heb hem er gehaald en ik zou hem zo weer bij hem kopen.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 07:29:
Heeft iemand dit toestel via twistel gekocht? Zo ja, welke versie is het, en waar komen deze toestellen vandaan?
Verwijderd
Ik heb er 1 van Krusell, ook met pasjes-ruimte. Bevalt me heel erg goedlooyenss schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:48:
[...]
ja veel beter, mijn lumia 1520 ligt alleen nu thuis. ik zal vanavond of morgen ff plaatje posten met telefoon erin.
Vind het vooral fijn dat hij ruimte heeft voor mijn bankpas en rijbewijs
Verwijderd
Geen probleem mee. Meestal ligt hij toch op mijn bureau of in de motorjas. In de broekzak kan je een beetje dit effect hebben http://www.wpcentral.com/...ocket_0.jpg?itok=ohLgFCiI maar ik vind hem niet in de weg zitten.Ossebol schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:01:
Vraagje: kun je dit toestel over het algemeen goed kwijt in je broekzak?
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Verwijderd
Mooie tip, ik kan alleen nergens ontdekken of het hier op een RM-937 gaat....Mr_Blobby schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:48:
Tip: Nokia Lumia 1520 voor 435 euro bij eglobalcentral.eu
Dat is toch bijna 200 euro goedkoper dan de laagste prijzen in de pricewatch![]()
Verschillende tweakers, waaronder ikzelf, hebben daar zeer goedkoop een LG G2 gekocht.
Ervaringen in dit topic: [LG G2] Levertijden en Prijzen
Verwijderd
Lijkt het wel op, check maar onder specs. 32 gig intern geheugen en LTE 800/900/1800/2100/2600 MHz. Dat MOET wel de RM-937 zijn volgens de specs op de nokia website en wiki Wikipedia: Nokia Lumia 1520.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:48:
[...]
Mooie tip, ik kan alleen nergens ontdekken of het hier op een RM-937 gaat....
[ Voor 21% gewijzigd door Heiniken op 28-01-2014 11:15 ]
Ze zou toch niet in de war zijn met dat bedrijf uit Cupertino dat 4G netwerken "certificeert"Heiniken schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:02:
Volgens haar is niet mogelijk omdat Nokia geen toestemming gegeven zou hebben voor 4G op de Lumia 1520.
Verwijderd
Dit is al eerder in dit stukkie forum voorbij gekomen. Ik heb al heel wat grijze nokia's in mn vingers gehad en hier nog nooit problemen mee gehad. De enige keer dat ze lastig deden was doordat het ding vochtschade had. Tsja....Rhndy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:14:
Gevraagd in de chat:
Rhandy:
Okay thanks, any information on the model number?
CS - Sales & Support:
Still need to check with our warehouse. Please wait.
The version is RM-937 - global version
Enige waar ik mee zit is de garantie. Als er problemen zijn moet je zelf het toestel naar Hong Kong sturen. Daarnaast geven ze volgens die support medewerker maar 1 jaar garantie.
Voor een gele in Nederland betaal ik 529, met 2 jaar garantie en die wordt door de winkel teruggestuurd, en bij hun 435
Verwijderd
Het lijkt wel de Belgische Apple!PaT schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:17:
[...]
Ze zou toch niet in de war zijn met dat bedrijf uit Cupertino dat 4G netwerken "certificeert"
Verwijderd
Je kunt bij geavanceerde wifi instellingen ook Wifi permanent aan laten staan, mocht je dat willen.rimave schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:
De 1520 is toch nog iets duurder uit gevallen. Ik kreeg vandaag een factuurtje van Fedex: 85 euro.
Dat viel me nog mee. Al met al is het toestel dan nog steeds niet duur.
Ik heb een minpuntje ontdekt aan de 1520. Als het toestel in standby staat dan staat wifi uit. Maak ik hem wakker dan gaat hij pas met wifi connecten. Dat gaat prima, alleen merk ik dat ie na een paar dagen ineens langer na moet denken om met wifi te connecten. Ook als je bij de netwerken kijkt duurt het een 10 tal seconden voor hij wat ziet. Als ik het toestel even weer opnieuw opstart is het weer goed.
Hebben meer mensen daar last van?
Verwijderd
Wait, wut? Je wilde een gele, je settelde voor een zwarte en uiteindelijk heb je nu een rode in je handen?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:44:
Dat probleem heb ik op zn tijd al met de 920, en soms komt ie helemaal niet in contact met mijn wifi netwerk. Weet ook niet precies waar dat aan ligt.
Overigens heb ik sinds vandaag een 1520, een rode. Wilde eigenlijk een gele hebben (wilde ik al sinds de introductie van de 920), maar omdat die dingen toen niet aan te slepen waren en ongetwijfeld ook een productie probleem bij Nokia, ben ik toen maar gesetteld voor een zwarte.
Ik denk dat je me niet begrijpt. Ik heb nu dit:Planet X schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:17:
Dit kun je alleen instellen in de Nokia Camera app. Hij maakt dan 2 foto's. Een met 5 Megapixel en een met 16 Megapixel.
Heb je de nieuwste versie van Nokia Camera geinstalleerd? In de nieuwste versie is dit geactiveerd.looyenss schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:54:
[...]
Ik denk dat je me niet begrijpt. Ik heb nu dit:
[afbeelding]
en ik zoek dit
[afbeelding]
Tip: laat wifi constant aan staan. Bespaard ook nog eens je batterij.rimave schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:31:
De 1520 is toch nog iets duurder uit gevallen. Ik kreeg vandaag een factuurtje van Fedex: 85 euro.
Dat viel me nog mee. Al met al is het toestel dan nog steeds niet duur.
Ik heb een minpuntje ontdekt aan de 1520. Als het toestel in standby staat dan staat wifi uit. Maak ik hem wakker dan gaat hij pas met wifi connecten. Dat gaat prima, alleen merk ik dat ie na een paar dagen ineens langer na moet denken om met wifi te connecten. Ook als je bij de netwerken kijkt duurt het een 10 tal seconden voor hij wat ziet. Als ik het toestel even weer opnieuw opstart is het weer goed.
Hebben meer mensen daar last van?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq