Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Je moet de resolutie van je grote tv omhoog schroeven. Standaard staat ie op het zelfde als wat je tablet heeft (1366x768)

Het lijkt een klein beeld, want ondanks dat de resolutie 1366x768 is, stuurt je T100 wel 1920x1080 uit, maar zet ie in het midden netjes je 1366x768 desktop in plaats van het te upscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 15:44
Ik wil deze laptop graag in de winkel (uitzondering bol.com) kopen, waar is deze al/nog te kopen

echter bol.com is de levering 2-3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Saturn en BCC hadden de tablet/laptop nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
Zojuist mediamarkt gebeld, deze konden me niet vertellen of en waneer ze deze hebben.
Ze adviseerden om langs te gaan bij de mediamarkt bij mij in de buurt, en daar navraag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackmage, maar toch vreemd dat die dat niet doet bij projecting (dan is het volledig scherm),... en beide staan op ''volledig scherm'' ingesteld in mn Samsung menu. Hoe doe ik dan upscaling voor duplicate?

Ahja hebben jullie dat ook dat je de power knop een drie-tal seconde moet inhouden voor dat die opstart?

Bedankt,
Max

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:43

Major_ton

Shoot!

BlackMage schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:26:
[...]

Dan is er wel wat mis met jouw lader of kabel. Mijne laad van 0 tot 100 in ca 3,5 uur (als ie uit staat).

Gebruik je de lader en kabel die erbij zaten? Als je een goedkope andere kabel gebruikt dan is de kans aanwezig dat hij niet naar de snellaad modus springt.
Ik ga ervan uit dat je helemaal gelijk hebt. Ik gebruik nu een lader van een ander merk. Deze is wel 2.0 ampere, maar zal wel geen snellaad detectie hebben. De originele lader ging na 4 uur in mijn bezit te hebben defect. De winkel stuurt mij een nieuwe op gelukkig. Verder ben ik enorm te spreken over de T100. Echt een waanzinnig ding voor het geld.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik heb zojuist uit nostalgie geprobeerd om Carmageddon II te spelen maar bij het opstarten crasht het programma direct. Heeft iemand dit spel wel aan de gang gekregen op de T100?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Major_ton schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:40:
Ik heb zojuist uit nostalgie geprobeerd om Carmageddon II te spelen maar bij het opstarten crasht het programma direct. Heeft iemand dit spel wel aan de gang gekregen op de T100?
Speel zelf vooral DotA 2, CSS en Command and Conquer Generals hierop :+. Sinds dit een oud spelletje is neem ik maar aan dat je dit wel hebt geprobeerd? Weliswaar voor Windows 7, maar 8 is onder het nieuwe laagje lak hetzelfde. Kan ook zijn dat de nieuwe generatie Intel GPUs nog slechte ondersteuning hebben, maar denk vrijwel zeker dat dit aan oude spellen op nieuwe software problemen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Tijmen007 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:28:
[...]

Speel zelf vooral DotA 2, CSS en Command and Conquer Generals hierop :+. Sinds dit een oud spelletje is neem ik maar aan dat je dit wel hebt geprobeerd? Weliswaar voor Windows 7, maar 8 is onder het nieuwe laagje lak hetzelfde. Kan ook zijn dat de nieuwe generatie Intel GPUs nog slechte ondersteuning hebben, maar denk vrijwel zeker dat dit aan oude spellen op nieuwe software problemen ligt.
Oh top! Dat ga ik morgen even rustig doornemen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 4% viel ie al volledig uit :) dacht dat ie tot 1% zou gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijmen007 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:09:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad doordat ik hem in een iPad hoes vervoerde, het had de volume rocker volledig ingedrukt. Na het met een klein schroevendraaihertje een wipje (zachtjes dus!) gegeven te hebben deed hij weer normaal. Mijn advies: zorg ervoor dat je hem niet klemt op de knoppen. Dus geen krappe hoesjes of dergelijke.

Ook zou ik het niet met een schroevendraaier doen maar iets van plastic, dat laat geen lelijke sporen achter. (Metaal > Plastic) :+

EDIT: Je kan er namelijk gewoon onder met een schroevendraaier (of iets anders smal). Dit probleem komt echt alleen door 'mishandeling' van de knop(pen), dus ik weet niet wat er bij jou was gebeurd?
Dit is dus geen hardware issue, het is namelijk gefixt door de audio drivers te downloaden en installeren. Dus voordat iemand hetzelfde heeft en aan de knopjes gaat friemelen, eerst even de drivers downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 08:51:
[...]Dus voordat iemand hetzelfde heeft en aan de knopjes gaat friemelen, eerst even de drivers downloaden.
Die van mij was helaas gewoon geplet in het hoesje, sinds dit ding echt wat langer is dan een iPad. Maar prima ja, als mensen dat eerst proberen, is altijd beter. Bij mij zat alleen ook me Windows knop vast dus kon niks doen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
De voorraden voor de T100 lijken niet echt geweldig te zijn. Gisteren was er in Eindhoven en omstreken geen 1 te krijgen. Paradigit leek er nog 1 te hebben, maar die was helaas gereserveerd. Volgens de verkoper zijn ze erg populair en kan Asus er niet zo heel veel leveren, in ieder geval te weinig om aan de vraag te voldoen. Na wat zoeken bleek de BCC in Breda nog voorraad te hebben en gelukkig kwamen ze hun belofte van online bestellen en binnen 1 uur op te halen na :) Zo ben ik dus sinds gisteren de eigenaar van een T100 en ik ben tot nu toe erg onder de indruk :)

Ok, de plastic behuizing is niet om over naar huis te schrijven, het toetsenbord van de dock werkt niet zo fijn als van een echte laptop en het touchpad is van bedenkelijk niveau. Maar, dit is een apparaat van 'slechts' €350 en dan is het ineens heel indrukwekkend! Ik heb sinds 2005 alleen nog maar Apple laptops gehad (prive, op het werk wel Windows) en ik ben verslaafd aan m'n iPad(s) sinds de iPad 1, dus Microsoft moet tegen een flinke bias aanwerken en dat lukt ze erg aardig. Windows 8.1 werkt als tablet prima, touch gestures die ik met de muis niet geweldig vind blijken op een touchscreen best te werken en apps als IE 11 zijn gewoon goed :o

Ook als desktop werkt de T100 gewoon meer dan prima. Omdat m'n Macbook Air gerepareerd moet worden (de T100 wordt een sinterklaas cadeau voor m'n pa, maar gezien de reparatie heb ik de aankoop naar voren getrokken en ga ik er zelf mee 'spelen' tot aan sinterklaas :+) heb ik 'm aangesloten op een 24" monitor en een usb hub voor toetsenbord, muis, printer & scanner en proberen in te zetten voor de taken die ik normaal doe met de Macbook. Standaardtaken als internetten (Chrome met 10 tabs), mail, etc. is geen probleem qua power. Ook webdevelopmenttaken (html/php editor, FTP'en, databasebeheer) is geen probleem. Ook Gimp met kleinere bestanden is geen probleem.

Voor €350 is het heel erg indrukwekkend! _/-\o_ In de Apple universe kost een laptop+tablet meer dan €1000 en in de Android universe is dit niet eens mogelijk (of je moet een Android tablet + goedkope Windows laptop kopen, maar dan zit je ook op €600+).

Als blijkt dan m'n Macbook Air niet meer (voor een redelijke prijs) gerepareerd kan worden dan ga ik serieus overwegen om als vervanging een Surface Pro 2 aan te schaffen, op basis van wat de T100 kan. En dat had ik een aantal jaar geleden niet gedacht, dus dat heeft Microsoft goed gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
@ RobbertC

Wat ga je met de Surface Pro 2 doen wat je niet met de T100 kan? Video Editing?

[ Voor 8% gewijzigd door Slashdotter op 17-11-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn t100;

Als ik de asus dichtklap, dan schiet het scherm weer na 1 sec aan. Ik heb al van alles geprobeerd: WIFI uit, alleen de power knop als sleep methode selecteren, etc.

Wat ik heb gemerkt, als ik het scherm heel zachtjes neerklap er geen probleem is. Maar als ik het normaal dichtklap schiet het scherm weer aan en gaat het niet meer uit.

Zonder dock heb ik geen problemen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenDF
  • Laatst online: 08-04 14:05
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of je bij de eerste opstart van het toestel de taal van Windows en/of Office kan kiezen of achteraf nog wijzigen? Ik denk eraan om de T100 op Amazon.fr aan te schaffen, maar het is niet duidelijk of deze in het Engels of Nederlands kan gezet worden (Azerty is, als Belg, goed voor mij). Ook op de Amazon supportdienst konden ze mij niet antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
Gefixed! Wake this device by keyboard and touchpad uitschakelen doet wonderen.
svdrvelden schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:45:
Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn t100;

Als ik de asus dichtklap, dan schiet het scherm weer na 1 sec aan. Ik heb al van alles geprobeerd: WIFI uit, alleen de power knop als sleep methode selecteren, etc.

Wat ik heb gemerkt, als ik het scherm heel zachtjes neerklap er geen probleem is. Maar als ik het normaal dichtklap schiet het scherm weer aan en gaat het niet meer uit.

Zonder dock heb ik geen problemen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LievenDF schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:56:
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of je bij de eerste opstart van het toestel de taal van Windows en/of Office kan kiezen of achteraf nog wijzigen? Ik denk eraan om de T100 op Amazon.fr aan te schaffen, maar het is niet duidelijk of deze in het Engels of Nederlands kan gezet worden (Azerty is, als Belg, goed voor mij). Ook op de Amazon supportdienst konden ze mij niet antwoorden...
Bij de Windows installatie heb ik voor Nederlands gekozen, maar Engels was ook een optie. Office weet ik niet meer zo goed hoe dat zat. Wel weet ik dat je language packs kan downloaden ervoor (en ook voor Windows). Dus als je door het Franse stuk bent gegaan kan je achteraf nog een taal installeren, en Engels kan altijd.

EDIT:

Heb even de OP geupdate met een driver stukje en handige post toegevoegd. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tijmen007 op 17-11-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenDF
  • Laatst online: 08-04 14:05
Tijmen007 schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:19:
[...]
Bij de Windows installatie heb ik voor Nederlands gekozen, maar Engels was ook een optie.
Als ik het goed begrijp was Windows dan nog niet pre-installed? Misschien volgt de Office taal die van het OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:43
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 08:51:
[...]

Dit is dus geen hardware issue, het is namelijk gefixt door de audio drivers te downloaden en installeren. Dus voordat iemand hetzelfde heeft en aan de knopjes gaat friemelen, eerst even de drivers downloaden.
Ik had het vandaag opeens met de Volume Up. Het leek alsof de functie opeens was omgedraaid. Dus ingedrukt stond de volume rocker stil en fade hij weg uit beeld en liet ik los ging hij opeens naar boven en bleef hij in beeld op 100%.
Herstarten loste het problem eerst niet op.

Probleem opgelost door hem af te sluiten met de volume up ingedrukt te houden tot hij uit was.
Toen normaal aangezet en problem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Slashdotter schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:17:
@ RobbertC

Wat ga je met de Surface Pro 2 doen wat je niet met de T100 kan? Video Editing?
Nee, ik doe niet aan video editing. Maar ik heb wel de behoefte aan iets meer power maar ook een iets degelijker apparaat voor als ik 'm dagelijks intensief ga gebruiken. De Core I5 uit een Surface Pro 2 is natuurlijk niet te vergelijken met de Atom uit de T100. Niets ten nadele van de T100 hoor, want nogmaals, het is een geweldige tablet/laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:12
RobbertC schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:48:
[...]
Nee, ik doe niet aan video editing. Maar ik heb wel de behoefte aan iets meer power maar ook een iets degelijker apparaat voor als ik 'm dagelijks intensief ga gebruiken. De Core I5 uit een Surface Pro 2 is natuurlijk niet te vergelijken met de Atom uit de T100. Niets ten nadele van de T100 hoor, want nogmaals, het is een geweldige tablet/laptop!
De Surface kun je dan wel weer niet makkelijk met toetsenbord gebruiken op een zachte(re) ondergrond, bv. op de bank. Asus heeft dat met de Transformers denk ik een stuk beter, en in december komt ook de T300 als ik me niet vergis. Deze is wat groter, en heeft ook volledige ultrabook hardware, hetzelfde als de Surface Pro (kan best dat het zelfs dezelfde hardware is, maar in ieder geval ook een Core processor in plaats van Atom etc).

Wat hierboven wordt aangegeven met dat het scherm soms aangaat bij dichtklappen heb ikzelf ook gemerkt. Misschien dan ook eens proberen met die wake instelling aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janovic
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:50
Misschien een domme vraag maar waar stel je die wake instellingen in? Net zoals de instelling voor 2,4 of 5 ghz?

Ik kan het ammel niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Janovic schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:14:
Misschien een domme vraag maar waar stel je die wake instellingen in? Net zoals de instelling voor 2,4 of 5 ghz?

Ik kan het ammel niet vinden 8)7
De wake-on instellingen kan je hier vinden:
http://anewdomain.net/2012/02/28/windows-keep-your-keyboard-mouse-waking-computer-sleep-mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janovic
Bedankt! ik ga thuis even kijken :)

update: Die powermanagement tabs zijn er bij mij niet, daar staat gebeurtenissen.. :|

ah gevonden weer ergens onder instellingen op dat schermpje :)

[ Voor 77% gewijzigd door Janovic op 18-11-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een tablet en ik hierdoor kwam ik achter deze Asus Transformer Book T100 terecht. Het ziet er heel goed uit en zal ook voldoen aan mijn eisen. Sinds vandaag zie ik dat deze tablet beschikbaar is bij MediaMarkt en ik ga er morgen naar toe om er even mee te spelen.

Verder heb ik nog een vraagje betreft een case/cover voor deze tablet? Is er nog een goede alternatief hiervoor? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Tijmen007 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:52:
Ik weet niet hoe het met jullie battery drain zit, maar die van mij is zo goed als verdwenen met mijn driver update methode & bios update. Zie hier: https://dl.dropboxusercon...attery-report_t100TA.html

Volgens mij gedraagt hij zich nu hoe het bedoeld was ;)

EDIT:

Als je de tablet in hoge prestatie modus zet: lees zet throttling uit bij geavanceerde opties bij het energiebeheer, draait hij gewoon 1,86 ghz hier. Niet dat het interessant is voor mij, hij throttled snel genoeg en DotA 2 draait prima. Wel heb ik de performance / quality slider uitgezet in het Intel graphics menu.

@mensen met Wifi issues, heb je al mijn eerdere post geprobeerd? Zie battery report hierboven, lijkt het voor mij op te lossen incl. Bios update.. dat dan weer wel :+ (zie diezelfde eerdere post).
Misschien een domme vraag maar ik zie niet wat je bedoelt?

Nog wat vragen: ik heb er dus een 32GB MicroSD in gedaan maar hoe geef je aan dat hij ook daar op kan slaan, bijv. als ik een game van Steam download geeft hij alleen het eigen geheugen aan.

Nvidia rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Tijmen007 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:28:
[...]

Hoe speel je dit dan? Met toetsenbord? Ik probeerde net even Age of Empires II HD, maar dat speelt niet lekker met enkel de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbaseII
  • Laatst online: 27-05-2023
zou Basecamp van Garmin (http://www.garmin.com/nl/basecamp) werken op deze tablet?
Software is gratis, maar kaarten moet je van je GPS device halen. Of is er iemand die een soortgelijke software al heeft geprobeerd?

Ook ben ik benieuwd naar het kunnen afspelen van een video zoals hier:
http://img.photographyblog.com/reviews/panasonic_lumix_dmc_fz62/sample_images/panasonic_lumix_dmc_fz62_01.mts

Mijn bedoeling is om één compact apparaat te hebben dat ik kan meenemen op vakantie, eigen filmpjes bekijken, en de route van de volgende dag plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
dbaseII schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:01:
zou Basecamp van Garmin (http://www.garmin.com/nl/basecamp) werken op deze tablet?
Software is gratis, maar kaarten moet je van je GPS device halen. Of is er iemand die een soortgelijke software al heeft geprobeerd?

Mijn bedoeling is om één compact apparaat te hebben dat ik kan meenemen op vakantie, eigen filmpjes bekijken, en de route van de volgende dag plannen.
Waarom zou dat niet werken? Staat ook geïnstalleerd op mijn windows 81. laptop. Is gewone windows software. Dat is ook het grote voordeel van deze tablet: de normale windows (non RT) staat er op.
Het enige punt van aandacht is de beperkte opslagruimte.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu toch al een paar keer gehad dat mn muiscursor soms ineens verdwijnt en dan terugkomt.... na herstarten dan weer terug normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
Hey,

Ondertussen twee andere probelemen geconstateerd;

1) mijn battery wear staat al op een 14%! Dit na serieus 8 dagen gebruik, dit kan toch nooit?

2)als mijn t100 uit slaapstand komt springt hij naar volle brightness, in plaats van de stand waar ik het op heb gezet.

Met name het batterij probleem zit mij erg dwars, zou ik een defecte accu hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook van die brightness, en het vreemde is dat hij bij fn+f5 zegt dat hij op laagste brightness staat en als ik dan fn+f6 doe, gaat ie naar de lowest brightness (maar vind dit een minor problem)

Van je batterij heb ik zelf nog niet ondervonden.

Zijn er nog mensen die het hebben meegemaakt dat de mousecursor flickert? Echt wel vreemd, want na herstarten doet de cursor terug normaal... en nu toch wel al 2x meegemaakt in 2 dagen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
Waar staat jouw Whm op vanuit de batteryreport?

Met betrekking tot de muiscursor, ik heb hier dan weer geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbaseII
  • Laatst online: 27-05-2023
dirkjesdirk schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:16:
[...]

Waarom zou dat niet werken? Staat ook geïnstalleerd op mijn windows 81. laptop. Is gewone windows software. Dat is ook het grote voordeel van deze tablet: de normale windows (non RT) staat er op.
Het enige punt van aandacht is de beperkte opslagruimte.
Dat van die windows wist ik, maar zou het snel genoeg draaien? Is een sofware waarbij er telkens een kaart moet getekend worden, nogal een uitdaging voor dit soort computer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
Sinds vandaag trotse eigenaar van de T100

Echter direct een vraagje:

Hij geeft aan om te registreren bij asus ivm garantie.
Hij vraagt hierbij om producttype, productnaam en serienummer

Het serienummer moet je zelf intypen en kan ik wel vinden.

Alleen waar valt deze t100 onder ? ( je moet uit een lijst kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Gewoon onder tablet lijkt me, logisch toch? Zo promoot ASUS dat ding ook primair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
Beste mensen,

En zowaar alweer een probleem. Mijn tablet komt weer uit zijn slaapstand door de dockingstation. Bij het normaal dichtklappen schiet het beestje meteen uit slaapstand. Ook bij beweging knalt ze weer uit de sleepmodus.

Nu had ik eerder gepost dat door het uitvinken van de optie " allow this device to wake the pc" het probleem opgelost zou zijn, helaas is dit dus niet genoeg.

De keyboard én de muis blijven de pc wekken.

Verder windows gereset tot 2x aan toe, maar dit heeft ook niet mogen baten.

Iemand met hetzelfde probleem? Want dit lijkt mij toch echt niet een hardware issue?

[ Voor 4% gewijzigd door svdrvelden op 20-11-2013 23:03 ]

• Rickerttt
Fid3lity schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:58:
Gewoon onder tablet lijkt me, logisch toch? Zo promoot ASUS dat ding ook primair.
Dat dacht ik ook (A)
echter staat deze functie er niet in

• Janovic
Ik wilde graag nog even een functie delen, out of the box kun je niet streamen naar alle DLNA apparaten maar alleen naar "Windows Certified" apparaten.

Via deze link kun je het register simpel aanpassen en naar alle apparaten (zoals bijv. XBMC) streamen vanuit bijv. de browser ook. Tweakers filmpjes kijken op je TV :)

Verwijderd

Ik heb deze nu een week in mijn bezit, en heb er al een aantal problemen mee gehad.

* beeld word helemaal gestreept en loopt vast, (al zeven x gehad ongeveer in 5 dagen) dan moet ik hem zelf uitzetten/opnieuw opstarten doormiddel van de powerknop 10 seconden in te houden hij geeft dan aan dat hij niet goed is opgestart en en er updates gedaan moeten worden. deze loopt dan tot 100 procent en start weer opnieuw op en het liedje herhaald zich weer. weer tot 100 procent en weer start hij opnieuw op. dan probeer ik weer om hem handmatig uit te zetten door de knop 10sec in te houden tot hij wel weer gewoon aangaat.

als hij doormiddel van de 10 sec uit is gegaan, wil hij vaak ook niet meer aan, alleen als ik hem dan aan de netstroom leg dan lukt dit wel? terwijl de accu nog lang niet leeg is.

ook heb ik al een keer of 10 bleu screen of deadth gehad met een foutmelding, weer uitzichzelf opnieuw opstarten, meteen weer een bsod maar dan met een andere foutmelding zo x of 4 achterelkaar.

het enige waar ik hem voor gebruik is beetje surfen spelletjes spelen uit de store en pokeren op pokerstars. gebeurt het vaakst als ik aan het pokeren ben.

iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• Rickerttt
http://vip.asus.com/onlineregister/MemberOnRegN01.aspx

Bij stap 2, wat moet je bij Producttype & Productnaam invullen ?

Mijn dank is zeer groot :)

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Rickerttt schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:44:
http://vip.asus.com/onlineregister/MemberOnRegN01.aspx

Bij stap 2, wat moet je bij Producttype & Productnaam invullen ?

Mijn dank is zeer groot :)
Ik heb hybrid geselecteerd.

• Rickerttt
Als ik ''Notebook'' selecteer krijg eronder de keuze voor ''T100TA''

is dit de juiste ?

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dat moet kloppen.

• Rickerttt
Klopt, dit is de juiste: Notebook -> T100TA

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 21:38
Dus, heb net de t100 binnen, standaard update arsenaal gedraaid en nu krijg ik foutmelding 0xc000021c. Tablet wil niet meer fatsoenlijk opstarten. Als ik uberhaupt in windows kom dan loopt de tablet vast. Na proberen foutmelding 0xc000007b nu.

Deze gaat direct retour morgen en dan ga 'k denk ik de surface 2 proberen, heb enkel dropbox geinstalleerd maar dat kan ook via de browser.
nubcaek schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:48:
Dus, heb net de t100 binnen, standaard update arsenaal gedraaid en nu krijg ik foutmelding 0xc000021c. Tablet wil niet meer fatsoenlijk opstarten. Als ik uberhaupt in windows kom dan loopt de tablet vast. Na proberen foutmelding 0xc000007b nu.
Klinkt weer geheel als Windows :+ Updaten kan inderdaad flink je, pardon, computer verneuken. Drivers die stuk gaan heb ik ook al gehad, waarschijnlijk heb jij ook foutieve WiFi drivers binnen gekregen. Je kan je tablet gemakkelijk resetten, F2 of ESC ingedrukt houden terwijl je hem aanzet zou je in een opstart menu moeten krijgen.

Maar je kan ook prima die Surface 2 halen, lees je dan wel goed in wat Windows RT je te bieden heeft, het is wat schaars vergeleken met x86 namelijk.

• nubcaek
Foutieve wifi driver wss inderdaad ja, gebeurde trouwens na een asus update.

F2 en esc lukken niet.. Maar k zit wel weer in windows nu en alles werkt. Vreeeeemd.
nubcaek schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:09:
Foutieve wifi driver wss inderdaad ja, gebeurde trouwens na een asus update.

F2 en esc lukken niet.. Maar k zit wel weer in windows nu en alles werkt. Vreeeeemd.
Mooi :) Als je dit wil voorkomen is het beste om automatische updates even uit te zetten, if it works don't fix it. Anders kan je even in de eerste post kijken naar die WiFi fix guide. Als het allemaal blijft werken zou ik zeggen; veel plezier er mee!

• nubcaek
Nope, te vroeg gejuichd. Kom windows niet meer in, kon ook nergens de optie vinden om een verse instal te doen; niet dat ik daar op zit te wachten met een gloednieuw apparaat. Daarbij; die updates heb ik juist uitgevoerd omdat t touchpad voor geen meter werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
nubcaek schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:36:
Nope, te vroeg gejuichd. Kom windows niet meer in, kon ook nergens de optie vinden om een verse instal te doen; niet dat ik daar op zit te wachten met een gloednieuw apparaat. Daarbij; die updates heb ik juist uitgevoerd omdat t touchpad voor geen meter werkte.
Multi touch kan een probleem zijn bij het touchpad, voor een oplossing verwijs ik je naar de OP in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
midego schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 02:47:
[...]

Multi touch kan een probleem zijn bij het touchpad, voor een oplossing verwijs ik je naar de OP in dit topic.
Dat was opgelost door de update. Een update later deed de hele tablet het niet meer. Vanmiddag retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-09 11:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
Is dit de juiste SD-kaart voor deze T100 ?

http://www.bol.com/nl/p/k...t-32-gb/9005000011616503/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best wel vage review van Hardware Info, veder krijg je wel een eerlijk beeld van hoe hij eruit ziet, niet zulke zware filters en poespas als bij Tweakers reviews.

Dat is een prima kaartje, alleen niet zo snel Rickerttt. Ik zou voor een UHS-I kaartje gaan als je die ergens kan vinden.

De bios 216 versie is van de site gehaald, zouden mensen hun apparaat gebricked hebben ermee? Want volgens mij is er niks mis mee, draait hier als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 10-09 19:58
Ik had de Adata MicroSDHC Premier UHS-I 32GB besteld. Kwam het beste uit de test qua snelheid bij hardware.info. Doet het ook prima bij mij
En op zich niet veel duurder dan andere microsd kaartjes

[ Voor 8% gewijzigd door Sjurm op 22-11-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Is het handig om een externe 500GB HDD te kopen middels USB?

Nvidia rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook zwaar te overwegen om de transformer book te kopen. Ik moet alleen nog het laatste zetje hebben om echt overtuigd te zijn.

Ik heb momenteel een laptop van 5 jaar oud (Acer extensa 5220) en een vaste PC thuis van 2 jaar oud (HP pavilion rest ff kwijt) de laptop na aanschaf van de pc niet veel meer gebruikt en nu gebruik ik deze alleen veel op de stage waar ik nu loop.

De reden dat ik overweeg om de transformer book te kopen is omdat ik wel een "portable" laptop zoek maar niet een volwaardige laptop. omdat ik de meeste taken zoals tekstverwerken zoals huiswerk etc maak op mijn PC. Ik zoek dus een appartaat wat niet te groot is, wat ik op school kan gebruiken, maar ook thuis op de bank of bed. Dus vooral voor internet, agenda bijhouden, youtube etc. Maar ook eventueel op school wat tekstverwerking/excel/POWERPOINT (deze heb ik nog nergens genoemd gezien)

Het enige wat mij dwars zit is het geheugen. ervaren jullie de 32gb als te weinig? of is het voldoende zolang je het maar uitbreidt dmv een MicroSD? en eht kleine scherm, werkt dit lekker?

Wat zijn jullie meningen? doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ideaal hiervoor.

Ik zat ongeveer in zelfde schuitje, echter heb ik dan wel een ipad, maar dat is nog steeds geen windows en laptop is traag en te groot.

Dit ding is goedkoop, snel en heb nog 15GB vrij, maar gebruik dan wel NAS of Sd kaart al ik wat nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 10-09 19:58
Voor mij gold hetzelfde. Ik wilde een apparaat om op te werken in trein en op de universiteit. Ultrabooks waren me veel te duur, maar ik wilde wel een portable apparaat. Een tablet met dock met android of een iPad had ik liever niet, aangezien je daar niet echt de windows apps als Office op kunt gebruiken.
Windows RT leek me ook niets, ik wilde wel dat ik desktopprogramma's kon draaien, mocht dat nodig zijn voor mijn studie.

De ASUS transformer was precies waar ik op had gewacht. Powerpoint zit er op uiteraard en ik zelf gebruik het niet echt, maar het lijkt me dat er voldoende mee te werken valt.
Het scherm is inderdaad aardig klein, teksten zijn prima te lezen door de relatief goede resolutie, maar bediening in Office Word met touch is niet ideaal. Daar is gelukkig een touchpad voor.
Ik gebruik de tablet los om films te kijken of televisie en youtube. Werkt bij mij prima.

Het geheugen is inderdaad wat weinig. Ik heb een 32gb microSD gekocht en die is in principe snel genoeg om programma's op te installeren.

Het enige nadeel is misschien dat uit de vele reacties is gebleken dat hij wat rare kuren kan hebben. Bij mij is dit alleen dat hij mijn oordopjes niet altijd herkend en ik hem wel eens opnieuw moet opstarten om geluid uit mn oordopjes te krijgen.
Verder is hij natuurlijk geheel van plastic, dus als je hem vaak meeneemt, zal ik wel zorgen voor goede berscherming. Over de degelijkheid van het apparaat is verder natuurlijk nog niet heel veel bekend, omdat hij relatief nieuw is.

Maar al met al zou ik het doen, zeker gezien de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
SInds 4 dagen ook een eigenaar van deze tabtop, ben er erg tevreden mee tot nu toe. Gezien de beperkte verkrijgbaarheid, ben ik blij er eentje te kunen bemachtigen!

Enige issue voor mij was dat hij een paar keer op een dag moeilijk uit zn slaapstand kwam. Dat is niet meer voorgekomen nadat ik bios 216 heb geflasht. Deze is niet meer te vinden op de Asus site en onnodig om te zeggen maar gebruik deze bios update op eigen risico! Ze zullen die update vast hebben verwijderd met een goede reden, maar tegen beter weten in heb ik toch maar de sprong gewaagd en hier draait hij ook als een zonnetje.

Ik ben tot nu toe met name zwaar onder de indruk van de multitasking capaciteiten en het bedien gemak. Ook de bouwkwaliteit is mij ontzettend meegevallen, na het lezen van alle reviews waarbij dit vaak als minpunt wordt aangehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bobbika schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:25:
Enige issue voor mij was dat hij een paar keer op een dag moeilijk uit zn slaapstand kwam. Dat is niet meer voorgekomen nadat ik bios 216 heb geflasht. Deze is niet meer te vinden op de Asus site en onnodig om te zeggen maar gebruik deze bios update op eigen risico! Ze zullen die update vast hebben verwijderd met een goede reden, maar tegen beter weten in heb ik toch maar de sprong gewaagd en hier draait hij ook als een zonnetje.
Voor de avonturiers die het nog willen installeren, je kan hem hier downloaden uit mijn dropbox. Op eigen risico! Het zal wel met een reden zijn verwijdert, dat ik en Bobbika beide geen problemen ondervinden biedt geen garantie.

Los van de BIOS is er nog een hele mikmak aan drivers verwijdert, geen idee waarom! Voornamelijk Intel drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik ben om en wil er graag een aanschaffen. Ik ga vrijdag voor een weekje naar het buitenland, zou mooi zijn als ik de Transformer dan mee kan nemen. Weten jullie waar deze nog verkrijgbaar is? BCC heeft hem van de site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Mediamarkt voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Bij mij wil de beeld-draai-sensor wel eens gestopt worden, als ik dan naar device manager ga, dan blijkt dat windows zelf heeft besloten deze uit te schakelen, omdat deze problemen zou veroorzaken.

Heel irritant, want je wilt wel dat je beeld blijft meedraaien.

Iemand een idee?

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppitz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 22:53
Dext schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:47:
Ik ben om en wil er graag een aanschaffen. Ik ga vrijdag voor een weekje naar het buitenland, zou mooi zijn als ik de Transformer dan mee kan nemen. Weten jullie waar deze nog verkrijgbaar is? BCC heeft hem van de site gehaald.
Ik ben hem al 2 dagen aan het zoeken. Nergens op voorraad. Een webwinkel heeft hem nog, maar die verkoopt ze voor 70e boven de adviesprijs.
Mediamarkt ben ik nog niet geweest. Ik heb wel bij saturn gevraagd en zij hebben 'm niet in het systeem staan.

In duitsland ligt hij op voorraad in de mediamarkt, daar kun je ook de versie met grotere HDD kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppitz
Waar haal je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Ik heb 'm zelf afgelopen woensdag avond laat besteld bij de Mediamarkt, maar zie 'm er nu inderdaad niet meer tussen staan op tweakers en op mediamarkt zelf. Kennelijk had ik een van de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik heb even gebeld naar de Media Markt in Zoetermeer en daar hadden ze hem nog wel. Vier stuks en een showroom model.

Ik ben er naartoe gereden en toevallig een jongen achter me die er ook 1 wilde hebben. Gelukkig waren ze er nog en konden we beiden met een exemplaar naar huis. :*) Net uitgepakt en aan de slag. Ik zou dus even een aantal vestigingen afbellen. Heeft mij in ieder geval een exemplaar opgeleverd.

Succes met je zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobacon
  • Laatst online: 11-09 11:31
zit al een maand de twijfelen 32gb is gewoon niet voldoende voor mij. wil hem als desktopvervanger gebruiken als opvolger voor mijn MSI netbook. Woon dicht bij de duitse grens, hoor telkens dat de toetsenborden verschillen, maar als ik op de duitse Media markt kijk zie ik toch echt hetzelfde toetsen bord als wat ik nu heb.
http://www.mediamarkt.de/...778,999353.html?langId=-3
Dus qwertyuiop en geen qwertzuiopü

Of zou dat gewoon een standaard pic zijn? wie weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppitz
nobacon schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:13:
zit al een maand de twijfelen 32gb is gewoon niet voldoende voor mij. wil hem als desktopvervanger gebruiken als opvolger voor mijn MSI netbook. Woon dicht bij de duitse grens, hoor telkens dat de toetsenborden verschillen, maar als ik op de duitse Media markt kijk zie ik toch echt hetzelfde toetsen bord als wat ik nu heb.

op de facebook van asus benelux is gezegd dat er azerty varianten bestaan. Ik duim voor je.

Mediamarkt maastricht is empty. ben er vandaag nog langsgeweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt vreemd had het daarstraks weer dat die muis icoon ineens verdwijnt en dat je het icoontje enkel nog ziet aan de zijkanten pff echt raar. Ook heb ik daarstraks met mn hdmi voor de eerste maal ''sneeuw'' gezien... wat normaal niet voorkomt op mn samsung televisie... Vond ik ook wel vreemd. achja... niets is perfect natuurlijk :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:43
Ik heb elke keer als ik hem uit mijn tas haal dat het scherm aan is.. Ben er inmiddels achter waarom. De powerknop word netjes uitgeschakeld als je hem dicht vouwt dus dat is niet de oorzaak. Ook het toetsenbord of mousepad zijn niet schuldig..

De knop onder de volume die toggled tussen je startmenu en je desktop is de enige knop die werkt als hij is dichtgevouwen en die haalt hem steeds uit slaapstand. Ik kan die knop niet vinden in mijn device lijst en heb bij mijn toetsenbord en mousepad al in het powermanagemend gezegt dat die hem niet uit slaapstand mogen halen.

Iemand anders hier ook last van? En een idee hoe die knop te disablen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:34
zijn er hier Asus t100 gebruikers die het scherm niet aankrijgen na het drukken op de power-knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbit13
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-09 07:56
nobacon schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:13:

Heb ik ook al naar zitten kijken. De plaatjes zijn allemaal van een Qwerty toetsenbord. Maar eigenlijk heeft elk device in Duitsland een Duits toetsenbord, heb daar nog nooit een Qwerty zien liggen. Bv hier een plaatje van de T100 met Duits toetsenbord:
http://i1.ytimg.com/vi/BCrneY5YHII/maxresdefault.jpg

heb overigens m'n eigen Lenovo ook in Duitsland gekocht, en kon tijdens het bestellen gewoon kiezen of ik een Engelse of Duitse laptop wou (inclusief de Windows in D of EN), wie weet kan dat ook voor de T100. De 32GB is echt een "deal breaker"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:48
De leveringsdatums vallen tegen zeg. Wou eigenlijks mijn vriendin verrassen met sinterklaas maar ze kunnen pas weer leveren op de 14de van december :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07-2024
davey s. schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:32:
De leveringsdatums vallen tegen zeg. Wou eigenlijks mijn vriendin verrassen met sinterklaas maar ze kunnen pas weer leveren op de 14de van december :S
Ik heb de t100 net besteld bij de Otto, daar zijn ze schijnbaar nog wel leverbaar binnen 5 dagen. (Nou niet allemaal tegelijk gaan bestellen, want dan krijgt de mijne straks vertraging :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik heb hem ongeveer 1,5 week geleden bij bol.com besteld met een originele levertijd van 2 - 3 weken. Desondanks is hij toch afgelopen donderdag aangeboden :). Dus het kan snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Tropical_Daddy schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:53:
[...]

Ik heb de t100 net besteld bij de Otto, daar zijn ze schijnbaar nog wel leverbaar binnen 5 dagen. (Nou niet allemaal tegelijk gaan bestellen, want dan krijgt de mijne straks vertraging :P )
Bedankt voor de tip, kan ik alsnog me vriendin blij maken :p

[ Voor 5% gewijzigd door davey s. op 25-11-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobacon
Dank je. Waar heb je de Lenovo besteld?
ik wil de 64g met 500hd bestellen
Hobbit13 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:28:
[...]

Heb ik ook al naar zitten kijken. De plaatjes zijn allemaal van een Qwerty toetsenbord. Maar eigenlijk heeft elk device in Duitsland een Duits toetsenbord, heb daar nog nooit een Qwerty zien liggen. Bv hier een plaatje van de T100 met Duits toetsenbord:
http://i1.ytimg.com/vi/BCrneY5YHII/maxresdefault.jpg

heb overigens m'n eigen Lenovo ook in Duitsland gekocht, en kon tijdens het bestellen gewoon kiezen of ik een Engelse of Duitse laptop wou (inclusief de Windows in D of EN), wie weet kan dat ook voor de T100. De 32GB is echt een "deal breaker"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Laatst online: 18-06-2024
[...]

Dan ben je net een dag te laat want gisteren stonden er hier in de pricewatch nog diverse shops die waaronder Modern die ze binnen 24 uur konden leveren! Maar het lijkt erop dat die nu in zo'n beetje heel Nederland is uitverkocht! Maar ik moet dan ook zeggen het is een geweldig apparaat, meer dan te vrede over!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
Redlion schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:39:
[...]

Dan ben je net een dag te laat want gisteren stonden er hier in de pricewatch nog diverse shops die waaronder Modern die ze binnen 24 uur konden leveren! Maar het lijkt erop dat die nu in zo'n beetje heel Nederland is uitverkocht! Maar ik moet dan ook zeggen het is een geweldig apparaat, meer dan te vrede over!! _/-\o_
Dan had ik inderdaad pech, want wou gisteravond bestellen en toen was ie overal al uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Laatst online: 18-06-2024
Sjurm schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:24:
Ik had de Adata MicroSDHC Premier UHS-I 32GB besteld. Kwam het beste uit de test qua snelheid bij hardware.info. Doet het ook prima bij mij
En op zich niet veel duurder dan andere microsd kaartjes
Ik zit ook te kijken naar een 64GB MicroSD kaartje, en ik vind het niet erg om iets meer voor een sneller kaartje te moeten betalen, maar wordt dit ook ondersteund? Ik ben al aan het zoeken geweest op Internet maar ik kan nergens vinden tot welke snelheden de T100 ondersteund? Iemand die dit weet?

Want het is zonde van het geld om een kaartje dat 80mb/s aankan te kopen als de tablet toch niet meer dan 30mb/s ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Hallo mensen,

Ik ben aan het twijfelen of deze T100 geschikt voor mij is. Zal 'em gebruiken voor wat internetten en tekstverwerken. Tot nu toe heb ik een aantal filmpjes bekeken, dit forum door gelezen en zelf even wezen spelen in de Mediamarkt in Leeuwarden :+. Daar waren nog een aantal op voorraad dus wellicht dat ik vanmiddag eentje ophaal, maar dat hangt eigenlijk af van het volgende:

- De mogelijkheid om met een usbhub, zonder externe power, via de usb3.0 poort een externe hardeschijf + draadloze muis dongle te gebruiken;
- Fullhd afspelen via microhdmi.

Kan iemand dit voor mij beantwoorden/testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppitz
[...]

Sorry man, maar ik heb 'm ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
Mauritsvdb schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:35:
Hallo mensen,

Ik ben aan het twijfelen of deze T100 geschikt voor mij is. Zal 'em gebruiken voor wat internetten en tekstverwerken. Tot nu toe heb ik een aantal filmpjes bekeken, dit forum door gelezen en zelf even wezen spelen in de Mediamarkt in Leeuwarden :+. Daar waren nog een aantal op voorraad dus wellicht dat ik vanmiddag eentje ophaal, maar dat hangt eigenlijk af van het volgende:

- De mogelijkheid om met een usbhub, zonder externe power, via de usb3.0 poort een externe hardeschijf + draadloze muis dongle te gebruiken;

Kan het helaas nog niet testen, maar:
Via de USB 3.0 een externe HD schijf + muis gebruiken: het zou moeten kunnen, maar is wel afhankelijk van de hoeveelheid stroom die je HD + muis + hub gebruiken. Aangezien USB 3.0 meer kan leveren dan 2.0 (geloof een factor 3), zou dit geen probleem moeten zijn.

Full HD via micro-hdmi: ja dit kan. Het kan moet zelfs draadloos kunnen via Widi of Miracast (als je tv dit ondersteund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
puppitz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:35:
[...]

Sorry man, maar ik heb 'm ook besteld!
Vooruit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe (sinds gisteren) 2 keer gehad dat wanneer ik de tablet afsluit, ik het niet meer aan krijg. Na de eerste keer lukte het na een tijdje, maar nu krijg ik het helemaal niet meer aan :-( Heeft iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobacon
Net even met MM Nordhorn gebeld. Das sind alle koewerz tastaturen
(oftewel qwerz...) Leider......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Mauritsvdb schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:35:
Hallo mensen,

Ik ben ook even naar de MM gegaan in leeuwarden maar ik kon hem niet vinden. Vroeg aan de verkoper of ze hem nog hadden maar hij zei met natte vinger werk van nee en wanneer we ze binnen krijgen weten we ook niet :| Dan maar wachten op de Otto :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbit13
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-09 07:56
nobacon schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:36:
Dank je. Waar heb je de Lenovo besteld?
ik wil de 64g met 500hd bestellen
[...]
Bij JMS, maar die leveren alleen Lenovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Tropical_Daddy schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:14:
Kan het helaas nog niet testen, maar:
Via de USB 3.0 een externe HD schijf + muis gebruiken: het zou moeten kunnen, maar is wel afhankelijk van de hoeveelheid stroom die je HD + muis + hub gebruiken. Aangezien USB 3.0 meer kan leveren dan 2.0 (geloof een factor 3), zou dit geen probleem moeten zijn.

Full HD via micro-hdmi: ja dit kan. Het kan moet zelfs draadloos kunnen via Widi of Miracast (als je tv dit ondersteund).
Aaah mooi! Bedankt :).
davey s. schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ik ben ook even naar de MM gegaan in leeuwarden maar ik kon hem niet vinden. Vroeg aan de verkoper of ze hem nog hadden maar hij zei met natte vinger werk van nee en wanneer we ze binnen krijgen weten we ook niet :| Dan maar wachten op de Otto :O
Ik was er vanmiddag ook weer, en inderdaad, helemaal niks meer. Morgen maar even alle andere winkels bij langs in noord-Nederland, en anders maar bestellen via een webshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
Bij saturn Groningen hebben ze nog wel 30 ofzo net ook één opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdrips
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-08 20:34
jvbosma schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:37:
Bij saturn Groningen hebben ze nog wel 30 ofzo net ook één opgehaald.
Ah bedankt voor de info. Dan ga ik morgen even een ritje maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryqon
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 21:24
Ik heb de vriendin één cadeau gedaan en hij is na 1 dag meteen zo dood als een pier... de welbekende 'boot loop' waar anderen ook mee te maken hebben. Volgens haar waren er een aantal windows updates en een reboot, toen bleef hij hangen op het asus scherm.

Op internet kunnen de meesten na 10 sec de startknop indrukken weer opstarten, maar deze natuurlijk weer niet. Hoe zal het ook anders :9

Heeft iemand een idee hoe je dit apparaat reset? Krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
Heeft iemand trouwens al ervaring met de T100 icm een stylus? Ik kan natuurlijk wel een goedkope stylus kopen voor een capacatief scherm, maar die hebben allemaal zo'n dikke punt. Alsof je aan het schrijven ben met een dikke stift.

Dit ziet er interessant uit, maar heb nog niemand gezien die het ook gebruikt heeft met deze asus: http://adonit.net/jot/pro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Tropical_Daddy schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:32:
Heeft iemand trouwens al ervaring met de T100 icm een stylus? Ik kan natuurlijk wel een goedkope stylus kopen voor een capacatief scherm, maar die hebben allemaal zo'n dikke punt. Alsof je aan het schrijven ben met een dikke stift.

Dit ziet er interessant uit, maar heb nog niemand gezien die het ook gebruikt heeft met deze asus: http://adonit.net/jot/pro/
De beschermlaag van deze tablet lijkt me niet sterk genoeg voor dat product. Die standaard kussentjes zullen prima zijn, maar dit ziet er uit als een plastic iets wat over het scherm moet schuiven.
Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Let op:
Voor meldingen over levertijden/voorraad is er een apart topic: Asus T100 Levering (winkels en levertijden) topic.

Heb je een probleem; draai dan eerst alle Windows Updates en Asus LiveUpdates

Tip: De liveupdate tool laat zich niet gelijk zien als je hem start. Hij staat rechtsonder bij je klok als je op het pijltje drukt.