Questie van de webshops in de gaten houden.
mooi hoor..
Questie van de webshops in de gaten houden.
Verwijderd
Bij die van mij zie ik de 8 GB module ook niet. Maar maar volgens mij eerder wel, ik denk dat de nieuwe BIOS de partitie wat beter verbergt dan de eerdere. Ik heb HDTune Pro geprobeerd zoals eerder werd genoemd in dit topic maar zie nu alleen drive C:. Wel heeft mijn drive 100 MB gereserveerde ruimte en een 700 MB herstel partitie, maar die zag ik op eerdere plaatjes ook. C: is 28,21 GB volgens schijfbeheer.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:09:
Ik heb een Asus T100 32Gb aangeschaft afgelopen december, en bij mij zit de herstelpartitie van 8Gb bij de 32 Gb EMMC module op.
Dus NIET los op een 8Gb usb2 module , zoals overal op internet genoemd wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Acidrain op 21-01-2014 23:11 . Reden: Toevoeging ]
[ Voor 10% gewijzigd door Marlon12 op 22-01-2014 00:12 ]
Verwijderd
Ik heb tientallen voorbeelden op internet gezien waar een schijf1 te zien is met de 8gb herstelpartitie. De standaard 32gb (schijf0) heeft dan alleen nog een herstelpartitie van 700 mb en 100mb gereserveerd , waardoor er normaal zo'n 13gb overblijft na installatie.pe1dnn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Bij die van mij zie ik de 8 GB module ook niet. Maar maar volgens mij eerder wel, ik denk dat de nieuwe BIOS de partitie wat beter verbergt dan de eerdere. Ik heb HDTune Pro geprobeerd zoals eerder werd genoemd in dit topic maar zie nu alleen drive C:. Wel heeft mijn drive 100 MB gereserveerde ruimte en een 700 MB herstel partitie, maar die zag ik op eerdere plaatjes ook. C: is 28,21 GB volgens schijfbeheer.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Tnx. Zoiets vermoede ik al. Een rubber tap zou idd een goede oplossing zijn. Eens kijken of scotch daar iets van heeft.Acidrain schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:26:
@dirkjesdirk: Ik heb geprobeerd dit op te lossen met rubbertjes die ik nog had liggen van een switch (die aan de muur is gehangen dus niet nodig).
Dit ging een week goed, omdat de rubbertjes niet verzonken zijn gingen ze langzaam aan verschuiven, de plakkracht is groot genoeg om ze niet recht van het scharnier af te kunnen trekken maar de schuine krachten die vrij komen bij het schuiven over de tafel waren te groot en al snel zaten de rubbertjes niet meer op het koppelvlak tafel en scharnier
Ben nu opzoek naar een iets van tape dat net zo breed is als het scharnier met een stroeve achterkant. Dan plak ik gewoon het hele scharnier vol.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Verwijderd
André Huisman (www.new-line.nl)
Nagenoeg hetzelfde probleem (met dezelfde oplossing). Alleen is de verstoring bij mij niet aan de zijkant maar aan de bovenkant.pe1dnn schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:50:
Ik heb een raar dingetje. Mijn T100 heb ik via HDMI gekoppeld aan een Full HD TV, bij het afspelen van bepaalde video's in XBMC heb ik een rare vertikale lijn in de video. Als ik de video iets verschaal naar 1,01x dan is het weg. Lijkt me een driver dingetje, hebben jullie dat ook?
[ Voor 6% gewijzigd door XanderDrake op 24-01-2014 16:22 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Helemaal duidelijk, het kan dus niet. Bedankt voor je reply.shinchan03 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:44:
Ik heb het inmiddels al gevonden, zie hier:
[afbeelding]
liliputing hebben ze er 1 open gemaakt en er is geen aansluiting te vinden.
Te vroeg gejuicht. Op de zaak werkt de Microsoft sculpt muis prima op de T100 maar thuis verstoort de muis de verbinding tussen de draadloze router en de T100. Weer pech dus.huisman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:57:
... en nu een Microsoft Sculpt Comfort Mouse gekocht. Die werkt wel prima in combinatie met de T100TA.
Zojuist geprobeerd, maar bij de installatie wordt aangegeven dat het platform niet ondersteund wordt.XanderDrake schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:21:
Vraagje, heeft iemand al eens gekeken naar de Intel Extreme Tuning Utility?
Ik vraag me af of het werkt voor Atom processors (op sommige andere laptops werkt het wel, zelfs ultrabooks en convertables), maar niemand lijkt er naar gekeken te hebben. Als de tool werkt dan is het een grote winst: je kan je processor heel goed monitoren, undervolten, underclocken en overclocken. Ik weet dat dit laatste een beetje link is gezien de passieve cooling van de T100, maar ik vind het niet minder interessant.
http://www.intel.com/cont...treme-tuning-utility.html
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Ik kan er prima mee uit te voeten voor zowel Word, Excel als Powerpoint (als enige meegeleverd).futurism777 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:41:
Ik ben aan het overwegen om mijn kapotte laptop te vervangen met de T100 aangezien ik hier veel voordelen in zie en het me kwa prijs kwaliteit verhouding het beste product lijkt.
Ik heb firewire, een snelle cpu, en daarnaast een laptop nodig om marktverslagen te schrijven en voor informatie te browsen. Hierom denk ik erover om (ipv een duurdere laptop) een nieuwe cpu en moederbord met firewire voor mijn desktop aan te schaffen, en daarnaast de T100 voor mijn stage te kopen.
De T100 lijkt me interessant om; de volledige versie van windows,office, en de mogelijkheid om in tablet mode boeken te lezen of wat te werken tijdens het reizen.
Ik vraag me af of jullie (de eigenaars) ervaren of dit geinig dingetje ook goed op het kantoor gebruikt kan worden. Ik vraag me vooral af of het browsen en typen op de lange termijn wel lekker werkt met dit ding op een bureau. Ik heb nooit echt gewerkt met zo'n klein toetsenbord en scherm.
Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek. Hoopte eigenlijk dat ie er bij MediaMarkt was tijdens de BTW-actie, maar gezien hij zo moeilijk te verkrijgen is lijkt me dit sterk.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 08:17:
Iemand die toevallig nog een winkel weet met de t100 in voorraad?
Jammer! Toch bedankt.tzanten schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:32:
Zojuist geprobeerd, maar bij de installatie wordt aangegeven dat het platform niet ondersteund wordt.
[ Voor 70% gewijzigd door XanderDrake op 26-01-2014 15:28 ]
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
xsive schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:06:
[...]
Ik kan er prima mee uit te voeten voor zowel Word, Excel als Powerpoint (als enige meegeleverd).
Bij het browsen merk ik amper verschil met mijn i7 laptop. Naast elkaar is er wat verschil, maar in gebruik niet. Hoeveel tabs ik ook open heb staan. Alles gaat soepel. Gebruik wel voornamelijk de MODERN UI internet explorer. Ook pinch to zoom is net zo vloeiend als op een iPad! Beter dan bij Android.
De ingebouwde Reader voor PDF (dus niet adobe reader erop zetten!) werkt geweldig voor eBooks in PDF formaat. Voor ePubs gebruik ik Roxia Media Reader (gratis). Werkt naar mijn mening ook prima!
Heb mijn Nexus 7 weggedaan want die werd niet meer gebruikt sinds de T100! Ook mijn i7 staat veel minder aan!
Volgens mij kan je beter ergens bestellen, die voorraad zie je denk ik niet snel oplopen, ik denk dat de meeste webshops meer bestellingen open hebben staan dan er binnen komen, dus als er 5 bestellingen staan en er komen 5 T100's binnen blijft die voorraad op 0.futurism777 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:18:
Klinkt goed, nu nog wachten totdat hij weer ergens te verkrijgen is.
[...]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Heb je instellingen van de driver wel aangepast? Zie deze bijdrage eerder in dit topic: RmanX in "[W8] Asus Transformer T100"huisman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:57:
Te vroeg gejuicht. Op de zaak werkt de Microsoft sculpt muis prima op de T100 maar thuis verstoort de muis de verbinding tussen de draadloze router en de T100. Weer pech dus.
Nee, het blijft gewoon 2-3 weken lijkt me. Dus nu bestellen, over 2-3 weken in huis. Bij mij klopte het wel ongeveer, eind november besteld en vlak voor kerst in huis. Zolang de wachttijd niet oploopt is de instroom in de wachtrij blijkbaar gelijk aan de uitstroom (of ze houden hun site niet bijKlippy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:09:
Vroeg me dan ook af of mijn theorie klopt en er sinds die tijd nog mensen een T100 hebben ontvangen via Bol.com, want de levertijd staat al sinds december op 2-3 weken, kan me ook slecht voorstellen dat er al 2 maanden helemaal geen enkele is binnen gekomen...
[ Voor 52% gewijzigd door pe1dnn op 26-01-2014 21:54 . Reden: aanvullende reactie op ander bericht ]
Verwijderd
Steam: Lelocky - Origin - Lelocky
Verwijderd
En ik maar denken dat ik het hele topic gelezen had. Bedankt voor de tip. Ik heb dit weekend nog een WiFi muis besteld (kijken hoe dat bevalt). Als ook dat niet de holy grail is dan zal ik de hierboven gegeven tip op de MS muis uitproberen (muis ligt nu namelijk alweer ingepakt te wachten om retour gestuurd te worden).pe1dnn schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Heb je instellingen van de driver wel aangepast? Zie deze bijdrage eerder in dit topic: RmanX in "[W8] Asus Transformer T100"
Thanks! Zeker welkom deze tip!Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:00:
Hallo,
Ik weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar ik heb even met SpaceSniffer op de harde schijf gekeken.
Er is 110 Mb te besparen door de promo video te verwijderen in:
OS --> Windows --> Asus --> Video's
110 Mb is niet veel maar het is toch wat.
Groetjes
Verwijderd
Ik vond het ook heel irritant dat mij T100 ging glijden. Ik heb uiteindelijk een klein beetje Sugru er op gedaan en dat werkt echt prima, Google er maar eens naar, is echt briljant spul!dirkjesdirk schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:08:
Zojuist ook maar mijn review online geplaatst: productreview: Asus Transformer Book T100 Grijs review door dirkjesdirk
Een puntje daaruit. Wat mij opvalt is de stabiliteit van de tablet in de dock. Onder het toetsenbord bevinden zich 4 rubber dopjes. Zie foto.
[afbeelding]
Die rubberen anti-slip voetjes werken goed als de T100 is ingeklapt, maar moeten uiteraard ook werken als het scherm omhoog is geklapt. Dat is gek genoeg niet het geval, want dan scharniert de onderkant van het scherm naar beneden, waardoor de achterkant van het geheel iets omhoog komt. Eerst een foto.
[afbeelding]
Ergonomisch gezien – voor zover je daarover kunt spreken bij een 10 inch laptop / toetsenbord– is die schuine positie misschien handig, maar doordat het geheel omhoog komt, hebben de 2 achterste rubberen voetjes geen contact meer met de ondergrond. En op het schernier zitten wel 2 puntjes, maar dit zijn gewoon van (glad)plastik. Zie foto.
[afbeelding]
Het resultaat is dat het apparaat van net een 1 kilo dan vrij gemakkelijk kan wegglijden. Een juist geplaatst rubbertje op de rand van het scharnier van de tablet zelf had dit kunnen verhelpen. Nu zitten er enkel 2 plastik puntjes.
Heeft iemand daar al iets aan gedaan? Rubbertjes geplaatst en zo ja welke?
Verwijderd
Ik las hierboven iemand die naar 11-02 ging en die van mij is bij Bol.com ook naar 11-02 gegaan.waterpolo6666 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:26:
Ik heb de T100 bestel 16-12-2013 bij Azerty, en gisteren is voor de 10e keer de datum verplaatst nu naar 12-2-2014.
Is hier uberhaubt iets nuttigs over te zeggen of gissen zij ook maar wat. Zijn er problemen met de productie?
Ik wilde zonet de Surface Pro 1 128GB voor 500 euro halen bij de Media Markt webshop, is ie uitverkocht!Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:48:
Ik zit nu toch te twijfelen tussen de originele Surface pro 1 of de asus t100?
Verwijderd
Het enige nadeel aan de surface pro 1 is wel dat je hem na 3/4 uur weer aan de lader moet hangen.Slashdotter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:
[...]
Ik wilde zonet de Surface Pro 1 128GB voor 500 euro halen bij de Media Markt webshop, is ie uitverkocht!
De Pro heeft zoveel betere specs dan de T100: 4GB ipv 2, Full HD, i5 ipv Atom, hopelijk is ie nog na te bestellen voor die prijs ofzo...
De Surface pro is erg vet, maar een ander nadeel is dat het geen degelijke laptop vervanger is. De toetsenborden geven geen steun, je kan hem niet lekker op je schoot zetten, degelijk toetsenbord (Type cover) kost 120 euro.. Jammer jammerSlashdotter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:
[...]
Ik wilde zonet de Surface Pro 1 128GB voor 500 euro halen bij de Media Markt webshop, is ie uitverkocht!
De Pro heeft zoveel betere specs dan de T100: 4GB ipv 2, Full HD, i5 ipv Atom, hopelijk is ie nog na te bestellen voor die prijs ofzo...
Inmiddels kan je hem weer bestellen, zojuist gedaan. 3 a 4 uur is onjuist. Ligt aan je instellingen en wat je er mee doet. De T100 had ik ook 3 min op het oog. Maar voor 200 meer een surface was voor mij de doorslag om toch voor de surface te gaan.Slashdotter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Ik las het ook. Ik hoop volgende week dit product binnen nu en twee weken bij de MM te kunnen spotten, dan kan ik de helft ervan betalen met giftcards.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:20:
Volgens Asus BeNeLux op Facebook verwachten ze in week 6 een nieuwe voorraad.
Klonk hoopvol, maar mijn bestelling is net geannuleerd door Bol.com, geen idee wat ik nu doe, niet veel zin om 75 meer te betalen (zonder cadeaubonnen) en kan me eigenlijk ook slecht voorstellen dat er nooit meer nieuwe binnen komen. Hoe is het met de rest van jullie? Ook geannuleerd?Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:20:
Volgens Asus BeNeLux op Facebook verwachten ze in week 6 een nieuwe voorraad.
Ik zag net dat ze weer op "voorraad" (levertijd 1 tot 2 werkdagen) zijn/waren bij Alternate. Dus snel maar eentje besteld. Fingers crossedKlippy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:16:
[...]
Klonk hoopvol, maar mijn bestelling is net geannuleerd door Bol.com, geen idee wat ik nu doe, niet veel zin om 75 meer te betalen (zonder cadeaubonnen) en kan me eigenlijk ook slecht voorstellen dat er nooit meer nieuwe binnen komen. Hoe is het met de rest van jullie? Ook geannuleerd?
|^^|
rushcraft schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:32:
[...]
Ik zag net dat ze weer op "voorraad" (levertijd 1 tot 2 werkdagen) zijn/waren bij Alternate. Dus snel maar eentje besteld. Fingers crossed
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Thanks, ook besteld dan maar, die 75 Euro bij Bol maak ik dan wel aan wat anders op.amsterdammertje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:23:
even gebeld en ze "verwachten"morgen een levering binnen te krijgen..maar konden niks garanderen...
[...]
Thanks!! goed om te weten, ben benieuwd. Morgen zal ik ze nog even bellen rond een uur of 14.00. Kijken of ze ze binnen hebben gekregen. Ik zal het resultaat hier nog even postenamsterdammertje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:23:
even gebeld en ze "verwachten"morgen een levering binnen te krijgen..maar konden niks garanderen...
[...]
|^^|
Verwijderd
Kan gewoon 64GB in. Koop wel een UHS-I kaartje, die zijn het snelste die hij hebben kan. Met UHS-I kan ik er in ieder geval DotA2 en CSS vanaf spelen.Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:10:
Dan nog een klein vraagje mbt de t100.
Met hoeveel gb kan je de t100 nou precies uitbreiden? Op de ene website lees ik dat er maximaal een 32gb micro sd in kan, op andere sites lees ik dat ook 64gb kaartjes gewoon kunnen.
In mijn geval gaat het om € 175 bij MM, maar ik heb even geen zin om daarop te wachten (ze verwachten eind februari een levering).Klippy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:29:
[...]
Thanks, ook besteld dan maar, die 75 Euro bij Bol maak ik dan wel aan wat anders op.
Alweer wachten
Verwijderd
Heb je nog tips voor een goed UHS-I kaartje? Of zit er niet veel verschil tussen?Tijmen007 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:00:
[...]
Kan gewoon 64GB in. Koop wel een UHS-I kaartje, die zijn het snelste die hij hebben kan. Met UHS-I kan ik er in ieder geval DotA2 en CSS vanaf spelen.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Thanks voor de info amsterdammertje!!amsterdammertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:13:
zojuist contact gehad met Alternate ( omdat mijn bestelling per abuis als zakelijke bestelling geplaatst was ) en ze gaven aan dat de tablets zijn binnen gekomen en hopelijk vandaag of morgen verzonden worden.
|^^|
[ Voor 66% gewijzigd door Meho op 04-02-2014 12:52 ]
Multimonitor is relax :P
|^^|
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq