Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 16:25
Questie van de webshops in de gaten houden.
_/-\o_
mooi hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Asus T100 32Gb aangeschaft afgelopen december, en bij mij zit de herstelpartitie van 8Gb bij de 32 Gb EMMC module op.

Dus NIET los op een 8Gb usb2 module , zoals overal op internet genoemd wordt.

Ik heb hierover met Asus gebeld, maar die beweert glashard dat dit de normale situatie is. Ze negeren alle reviews (en ik heb er tientallen gezien) waar vermeld wordt dat naast de 32Gb module (disk0) een 8gb (disk1) zit voor de recovery.

Ik heb nog niemand op internet kunnen vinden die dit ook heeft. Zijn er dus nu modellen opgedoken waar Asus bespaard heeft op die USB2 recovery module?

Heeft iemand dit ook?

Graag reactie, want met slechts 7Gb vrije ruimte na installatie (!) word ik niet blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat het 32+8 was, want dan hadden ze daar wel mee geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:09:
Ik heb een Asus T100 32Gb aangeschaft afgelopen december, en bij mij zit de herstelpartitie van 8Gb bij de 32 Gb EMMC module op.

Dus NIET los op een 8Gb usb2 module , zoals overal op internet genoemd wordt.
Bij die van mij zie ik de 8 GB module ook niet. Maar maar volgens mij eerder wel, ik denk dat de nieuwe BIOS de partitie wat beter verbergt dan de eerdere. Ik heb HDTune Pro geprobeerd zoals eerder werd genoemd in dit topic maar zie nu alleen drive C:. Wel heeft mijn drive 100 MB gereserveerde ruimte en een 700 MB herstel partitie, maar die zag ik op eerdere plaatjes ook. C: is 28,21 GB volgens schijfbeheer.

Overigens, de ruimte die over is varieert. Op dit moment is het bij mij 9,92GB vrij maar ik heb ook in de buurt van 12 GB gezien. Volgens mij hangt het af van de hoeveelheid recovery data en recente updates. Schijfopruiming verwijderd alleen tijdelijke tabellen die al een paar dagen oud zijn en herstelpunten wisselen ook. Bij mij is de max 528,45 MB maar op dit moment 174,08. Ik denk dat vlak na een update het al snel naar die max toe kan groeien. Als het herstel punt vervolgens een paar dagen oud is dan valt die op een gegeven moment wel weg omdat er nieuwere kleinere herstelpunten zijn.

Bij Windows 7 wordt C:\Windows\WinSxS heel groot omdat er nooit wat werd opgeruimd aan oude updates. Volgens mij is dat nu anders, je kan nu systeem bestanden opschonen met de disk opschoon optie maar ik heb het idee dat dit ook al automatisch gebeurt. Ik heb nu 3,9 GB (handig tool: WinDirStat) en bij Windows 7 was het soms 8 tot zelfs 12 GB.

Essentiele programma's staan op C:, de rest op een externe 32 GB micro SD met voor een groot deel Portable Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 12:36
Beetje reactie op de andere posts (en heb er nu al zon 30 pagina's bekenen al wordt de concentratie steeds lager) Is de externe sd die je er in stopt ook voor installatie of alleen voor opslag?

Ik wil de tablet voor 3 dingen gebruiken -verslagen -world of warcraft en Series kijken.

Ik weet dat Wow nog erg lastig is aangezien die na installatie op mn normale pc 25.1 Gb is... dus Vandaar de interesse of ik die dan kan installeren op de micro Sd kaart. En anders heb ik mensen gelezen die het op een 32Gb flash drive usb 3.0 zetten en het spelen vanaf de USB stick. Wat is de beste optie of is Wow spelen op de T100 uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:58
@ Marlon 12: Wow spelen op de T100 gaat opzich prima maar het is geen hoogvlieger..
Enige wat ik mis is het numpad gedeelte. Ik heb het op een 32gb usb stick geprobeerd alleen heb je dan al snel een usb hub nodig voor je muis dongle. Je kan wel via een otg kabel de usb stick direct in de tablet doen en de muis dongle in de dock maar dan kun je niet opladen.

Momenteel speel ik wow met de lader in de tablet (je kan rustig even spelen zonder lader maar geen hele avond!), de muisdongle in de dock en een 64GB sdkaartje in de tablet. Hierop heb ik wow niet geinstalleerd maar gekopieerd vanaf mijn laptop. Installeren is vast mogelijk maar mij te omslachtig omdat ik geen losse usb dvdspeler heb. :+

Kopieren werkt prima maar vergeet niet de settings naar beneden te schroeven want die neemt hij dus ook over van je andere pc/laptop!

Het laden duurt even, laden tijdens het starten laden tussen verschillende zones enz.. Zeker als je een ssd gewend bent }:O
Eenmaal geladen loopt het opzich soepel als het niet te druk om je heen is.. 30 tot 40 frames moet je kunnen halen.

Verslagen typen moet lukken als je aan het formaat toetsenbord kan wennen. Series kijken moet ook lukken, Youtube loopt hier soepel op hoge kwaliteit.

Edit:
@pe1dnn: ik heb bios V223 en ik zie in Disk Management 3 disks met daarop 5 partities.
Disk 0: 100mb EFI - 700mb Recovery - 28,21gb OS
Disk 1: 64gb sd kaartje
Disk 2: 7.03gb recovery (Read only)

[ Voor 7% gewijzigd door Acidrain op 21-01-2014 23:11 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 12:36
@acdrain

Bedankt voor je snelle reactie! Nu is dus de vraag of ik een 64 gb kaartje koop (heb nog een 16 liggen) voor het uitbreiden en wow of ik koop een 32gb USB stick voor alleen wow.

Wilde al een Bluetooth muis halen dan hoeft er geen dongel in toch?

En zit er verschil in of je wow op een sd kaart zet of een USB stick? Anders gaat m'n voorkeur uit maar die 64gb sd. Dan zit het in de tablet en steekt er niks uit + de uitbreiding :)

Oh en bij de aanschaf van een 64gb micro sd waar moet ik dan op letten? Zijn er nog grote verschillen?

[ Voor 10% gewijzigd door Marlon12 op 22-01-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Ik had de usb liggen, als je hem speciaal moet kopen zou ik zeker voor 64GB microsd gaan! De extra ruimte is geen overbodige luxe + die usb steekt lastig uit en de sd merk je bijna niet. (Bijna inderdaad, helaas steekt hij iets uit..)

Met een Bluetooth muis heb je geen dongle nodig inderdaad, weet alleen niet of je heel veel last van lag hebt en de battery gaat sowieso minder lang mee.

Ik heb deze sd gekocht, geen idee of het de beste is maar hij werkt prima bij mij en met de adapter die erbij zit paste hij ook in mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pe1dnn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Bij die van mij zie ik de 8 GB module ook niet. Maar maar volgens mij eerder wel, ik denk dat de nieuwe BIOS de partitie wat beter verbergt dan de eerdere. Ik heb HDTune Pro geprobeerd zoals eerder werd genoemd in dit topic maar zie nu alleen drive C:. Wel heeft mijn drive 100 MB gereserveerde ruimte en een 700 MB herstel partitie, maar die zag ik op eerdere plaatjes ook. C: is 28,21 GB volgens schijfbeheer.
Ik heb tientallen voorbeelden op internet gezien waar een schijf1 te zien is met de 8gb herstelpartitie. De standaard 32gb (schijf0) heeft dan alleen nog een herstelpartitie van 700 mb en 100mb gereserveerd , waardoor er normaal zo'n 13gb overblijft na installatie.
Bij mij dus maar 7gb maximaal. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

13 ook hier, nu nog 7 met wat programma's geinstalleerd en bestanden op deze schijf, de rest staat op sdkaart. maar ja, versch had hij 13 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Zojuist ook maar mijn review online geplaatst: productreview: Asus Transformer Book T100 Grijs review door dirkjesdirk

Een puntje daaruit. Wat mij opvalt is de stabiliteit van de tablet in de dock. Onder het toetsenbord bevinden zich 4 rubber dopjes. Zie foto.
rubber pads
Die rubberen anti-slip voetjes werken goed als de T100 is ingeklapt, maar moeten uiteraard ook werken als het scherm omhoog is geklapt. Dat is gek genoeg niet het geval, want dan scharniert de onderkant van het scherm naar beneden, waardoor de achterkant van het geheel iets omhoog komt. Eerst een foto.
scharnier op de grond
Ergonomisch gezien – voor zover je daarover kunt spreken bij een 10 inch laptop / toetsenbord ;) – is die schuine positie misschien handig, maar doordat het geheel omhoog komt, hebben de 2 achterste rubberen voetjes geen contact meer met de ondergrond. En op het schernier zitten wel 2 puntjes, maar dit zijn gewoon van (glad)plastik. Zie foto.
scharnier plastik puntjes
Het resultaat is dat het apparaat van net een 1 kilo dan vrij gemakkelijk kan wegglijden. Een juist geplaatst rubbertje op de rand van het scharnier van de tablet zelf had dit kunnen verhelpen. Nu zitten er enkel 2 plastik puntjes.

Heeft iemand daar al iets aan gedaan? Rubbertjes geplaatst en zo ja welke?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
Wel aardig om even te vermelden.
Mijn dock had piepende toetsen vanaf het begin.
Asus heeft er 5 weken over gedaan om mij een nieuw toetsenbord te leveren.

Wat dat betreft ben ik niet erg tevreden over de support/spare-parts.

Helaas zal dit een gevolg zijn van de populariteit van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
@dirkjesdirk: Ik heb geprobeerd dit op te lossen met rubbertjes die ik nog had liggen van een switch (die aan de muur is gehangen dus niet nodig).

Dit ging een week goed, omdat de rubbertjes niet verzonken zijn gingen ze langzaam aan verschuiven, de plakkracht is groot genoeg om ze niet recht van het scharnier af te kunnen trekken maar de schuine krachten die vrij komen bij het schuiven over de tafel waren te groot en al snel zaten de rubbertjes niet meer op het koppelvlak tafel en scharnier :)

Ben nu opzoek naar een iets van tape dat net zo breed is als het scharnier met een stroeve achterkant. Dan plak ik gewoon het hele scharnier vol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Acidrain schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:26:
@dirkjesdirk: Ik heb geprobeerd dit op te lossen met rubbertjes die ik nog had liggen van een switch (die aan de muur is gehangen dus niet nodig).

Dit ging een week goed, omdat de rubbertjes niet verzonken zijn gingen ze langzaam aan verschuiven, de plakkracht is groot genoeg om ze niet recht van het scharnier af te kunnen trekken maar de schuine krachten die vrij komen bij het schuiven over de tafel waren te groot en al snel zaten de rubbertjes niet meer op het koppelvlak tafel en scharnier :)

Ben nu opzoek naar een iets van tape dat net zo breed is als het scharnier met een stroeve achterkant. Dan plak ik gewoon het hele scharnier vol. :)
Tnx. Zoiets vermoede ik al. Een rubber tap zou idd een goede oplossing zijn. Eens kijken of scotch daar iets van heeft.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Nog steeds nergens te koop.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem bij Centralpoint.nl besteld nu. 346 en geen verzendkosten. Verwachting volgens website is 5 feb. Bij otto had ik hem eerst besteld obv melding dat ie op voorraad was, mooi niet dus, daar bestel ik ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:21

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Afgelopen weekend ook een T100 kunnen bemachtigen. Aangezien ik niet overweg kan met een trackpad (welke trackpad dan ook) was de eerste extra aanschaf een muis. Moest natuurlijk Bluetooth zijn. Dat werd uiteindelijk de Gigabyte M7700B. Mooi klein muisje.

Ik had echter gelijk een vreemd probleem met deze muis. Soms mistte de muis een muisklik. Ik dacht natuurlijk gelijk aan een gammele schakelaar maar dat was het niet. Geval is namelijk dat de muis prima werkt op een andere computer. Op de T100 liet hij echer zo'n 1 op de 30 muisklikken niet door (klinkt wellicht triviaal maar is voor mij onwerkbaar).

Een oude Logitech MX Laser muis (ook bluetooth) werkt wel prima op de T100TA. Ik hou het dus maar op een combinatieverhaal en heb daarom de Gigabyte M7700B teruggestuurd en nu een Microsoft Sculpt Comfort Mouse gekocht. Die werkt wel prima in combinatie met de T100TA.

Het blijft echter aan mij knagen. Daarom de vraag: Zijn er mensen die de T100 wel goed kunnen gebruiken in combinatie met een Gigabyte M7700B muis?

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

pe1dnn schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:50:
Ik heb een raar dingetje. Mijn T100 heb ik via HDMI gekoppeld aan een Full HD TV, bij het afspelen van bepaalde video's in XBMC heb ik een rare vertikale lijn in de video. Als ik de video iets verschaal naar 1,01x dan is het weg. Lijkt me een driver dingetje, hebben jullie dat ook?
Nagenoeg hetzelfde probleem (met dezelfde oplossing). Alleen is de verstoring bij mij niet aan de zijkant maar aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-08 17:26
Zoals al eerder vermeld wordt in Duitsland de Asus T100 ook geleverd met 500GB harde schijf. Op Youtube staat een filmpje waarin je ziet dat de HDD vervangen wordt door een SSD. YouTube: ASUS T100 - wymiana HDD - HDD replacement. Het lijkt me dat die ruimte er ook is als je gewoon een ASus T100 zonder HDD hebt gekocht zodat je zelf een SSD in de dock kan inbouwen. Wat denken juillie? Heb er zelf nog niet een dus ik kan hem niet openmaken anders had ik dat allang gedaan. Heb hierover met Asus gebeld maar die konden geen bevredigend antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:53

XanderDrake

Build the future!

Vraagje, heeft iemand al eens gekeken naar de Intel Extreme Tuning Utility?

Ik vraag me af of het werkt voor Atom processors (op sommige andere laptops werkt het wel, zelfs ultrabooks en convertables), maar niemand lijkt er naar gekeken te hebben. Als de tool werkt dan is het een grote winst: je kan je processor heel goed monitoren, undervolten, underclocken en overclocken. Ik weet dat dit laatste een beetje link is gezien de passieve cooling van de T100, maar ik vind het niet minder interessant.

http://www.intel.com/cont...treme-tuning-utility.html

[ Voor 6% gewijzigd door XanderDrake op 24-01-2014 16:22 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of er de mogelijkheid is om in een 32gb of 64gb een HDD of SSD in te bouwen is, of zou Asus dat deel uit het toetsenbord gelaten hebben?

Iemand hier die het toetsenbord open wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

De versie zonder harddisk verschilt te veel qua ontwerp van de versie met harddisk (van beide versies zijn op internet al foto's te vinden). Ook de benodigde hardware (Sata interface) ontbreekt in de harddiskloze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Ik heb het inmiddels al gevonden, zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.liliputing.com/wp-content/uploads/2013/11/t100-keyboard-open_02.jpg
liliputing hebben ze er 1 open gemaakt en er is geen aansluiting te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-08 17:26
shinchan03 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:44:
Ik heb het inmiddels al gevonden, zie hier:
[afbeelding]
liliputing hebben ze er 1 open gemaakt en er is geen aansluiting te vinden.
Helemaal duidelijk, het kan dus niet. Bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

huisman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:57:
... en nu een Microsoft Sculpt Comfort Mouse gekocht. Die werkt wel prima in combinatie met de T100TA.
Te vroeg gejuicht. Op de zaak werkt de Microsoft sculpt muis prima op de T100 maar thuis verstoort de muis de verbinding tussen de draadloze router en de T100. Weer pech dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 11:05
XanderDrake schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:21:
Vraagje, heeft iemand al eens gekeken naar de Intel Extreme Tuning Utility?

Ik vraag me af of het werkt voor Atom processors (op sommige andere laptops werkt het wel, zelfs ultrabooks en convertables), maar niemand lijkt er naar gekeken te hebben. Als de tool werkt dan is het een grote winst: je kan je processor heel goed monitoren, undervolten, underclocken en overclocken. Ik weet dat dit laatste een beetje link is gezien de passieve cooling van de T100, maar ik vind het niet minder interessant.

http://www.intel.com/cont...treme-tuning-utility.html
Zojuist geprobeerd, maar bij de installatie wordt aangegeven dat het platform niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurism777
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik ben aan het overwegen om mijn kapotte laptop te vervangen met de T100 aangezien ik hier veel voordelen in zie en het me kwa prijs kwaliteit verhouding het beste product lijkt.

Ik heb firewire, een snelle cpu, en daarnaast een laptop nodig om marktverslagen te schrijven en voor informatie te browsen. Hierom denk ik erover om (ipv een duurdere laptop) een nieuwe cpu en moederbord met firewire voor mijn desktop aan te schaffen, en daarnaast de T100 voor mijn stage te kopen.

De T100 lijkt me interessant om; de volledige versie van windows,office, en de mogelijkheid om in tablet mode boeken te lezen of wat te werken tijdens het reizen.

Ik vraag me af of jullie (de eigenaars) ervaren of dit geinig dingetje ook goed op het kantoor gebruikt kan worden. Ik vraag me vooral af of het browsen en typen op de lange termijn wel lekker werkt met dit ding op een bureau. Ik heb nooit echt gewerkt met zo'n klein toetsenbord en scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb mijn review getypt op dit ding, zonder problemen, geen kramp niets, scherm is wennen, net als het toetsenbord, maar went snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig nog een winkel weet met de t100 in voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Tot mijn verbazing zie ik vandaag ineens dat de 3 schermsteun-rubbertjes op de keyboard-dock verdwenen zijn... Ook zaten ze niet in de hoes waar ik hem altijd in opberg.

Heb Asus een mailtje gestuurd, hoop dat ik ze los kan krijgen.
Ik baal er echt van, ding is 2 maanden oud en geen gezicht zo!

Zijn er andere mensen die hier last van hebben (of gehad)?

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

futurism777 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:41:
Ik ben aan het overwegen om mijn kapotte laptop te vervangen met de T100 aangezien ik hier veel voordelen in zie en het me kwa prijs kwaliteit verhouding het beste product lijkt.

Ik heb firewire, een snelle cpu, en daarnaast een laptop nodig om marktverslagen te schrijven en voor informatie te browsen. Hierom denk ik erover om (ipv een duurdere laptop) een nieuwe cpu en moederbord met firewire voor mijn desktop aan te schaffen, en daarnaast de T100 voor mijn stage te kopen.

De T100 lijkt me interessant om; de volledige versie van windows,office, en de mogelijkheid om in tablet mode boeken te lezen of wat te werken tijdens het reizen.

Ik vraag me af of jullie (de eigenaars) ervaren of dit geinig dingetje ook goed op het kantoor gebruikt kan worden. Ik vraag me vooral af of het browsen en typen op de lange termijn wel lekker werkt met dit ding op een bureau. Ik heb nooit echt gewerkt met zo'n klein toetsenbord en scherm.
Ik kan er prima mee uit te voeten voor zowel Word, Excel als Powerpoint (als enige meegeleverd).

Bij het browsen merk ik amper verschil met mijn i7 laptop. Naast elkaar is er wat verschil, maar in gebruik niet. Hoeveel tabs ik ook open heb staan. Alles gaat soepel. Gebruik wel voornamelijk de MODERN UI internet explorer. Ook pinch to zoom is net zo vloeiend als op een iPad! Beter dan bij Android.

De ingebouwde Reader voor PDF (dus niet adobe reader erop zetten!) werkt geweldig voor eBooks in PDF formaat. Voor ePubs gebruik ik Roxia Media Reader (gratis). Werkt naar mijn mening ook prima!

Heb mijn Nexus 7 weggedaan want die werd niet meer gebruikt sinds de T100! Ook mijn i7 staat veel minder aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 08:17:
Iemand die toevallig nog een winkel weet met de t100 in voorraad?
Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek. Hoopte eigenlijk dat ie er bij MediaMarkt was tijdens de BTW-actie, maar gezien hij zo moeilijk te verkrijgen is lijkt me dit sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

-whoops-
tzanten schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:32:
Zojuist geprobeerd, maar bij de installatie wordt aangegeven dat het platform niet ondersteund wordt.
Jammer! Toch bedankt.

[ Voor 70% gewijzigd door XanderDrake op 26-01-2014 15:28 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar ik heb even met SpaceSniffer op de harde schijf gekeken.
Er is 110 Mb te besparen door de promo video te verwijderen in:
OS --> Windows --> Asus --> Video's
110 Mb is niet veel maar het is toch wat.
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurism777
Klinkt goed, nu nog wachten totdat hij weer ergens te verkrijgen is.
xsive schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:06:
[...]

Ik kan er prima mee uit te voeten voor zowel Word, Excel als Powerpoint (als enige meegeleverd).

Bij het browsen merk ik amper verschil met mijn i7 laptop. Naast elkaar is er wat verschil, maar in gebruik niet. Hoeveel tabs ik ook open heb staan. Alles gaat soepel. Gebruik wel voornamelijk de MODERN UI internet explorer. Ook pinch to zoom is net zo vloeiend als op een iPad! Beter dan bij Android.

De ingebouwde Reader voor PDF (dus niet adobe reader erop zetten!) werkt geweldig voor eBooks in PDF formaat. Voor ePubs gebruik ik Roxia Media Reader (gratis). Werkt naar mijn mening ook prima!

Heb mijn Nexus 7 weggedaan want die werd niet meer gebruikt sinds de T100! Ook mijn i7 staat veel minder aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20

Klippy

Still Game

futurism777 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:18:
Klinkt goed, nu nog wachten totdat hij weer ergens te verkrijgen is.

[...]
Volgens mij kan je beter ergens bestellen, die voorraad zie je denk ik niet snel oplopen, ik denk dat de meeste webshops meer bestellingen open hebben staan dan er binnen komen, dus als er 5 bestellingen staan en er komen 5 T100's binnen blijft die voorraad op 0.
Mochten ze bij een andere webshop eerder op voorraad zijn kan je altijd nog annuleren.

Heb zelf besteld bij Bol.com, dinsdag 3 weken geleden, maar dat was meer omdat ik nog voor 75 euro cadeaubonnen had liggen, dus voor 275 is die T100 een perfecte opvolger voor mijn Eee 901.
Maar geduld moet je wel hebben.

Vroeg me dan ook af of mijn theorie klopt en er sinds die tijd nog mensen een T100 hebben ontvangen via Bol.com, want de levertijd staat al sinds december op 2-3 weken, kan me ook slecht voorstellen dat er al 2 maanden helemaal geen enkele is binnen gekomen...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
huisman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:57:
Te vroeg gejuicht. Op de zaak werkt de Microsoft sculpt muis prima op de T100 maar thuis verstoort de muis de verbinding tussen de draadloze router en de T100. Weer pech dus.
Heb je instellingen van de driver wel aangepast? Zie deze bijdrage eerder in dit topic: RmanX in "[W8] Asus Transformer T100"
Klippy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:09:
Vroeg me dan ook af of mijn theorie klopt en er sinds die tijd nog mensen een T100 hebben ontvangen via Bol.com, want de levertijd staat al sinds december op 2-3 weken, kan me ook slecht voorstellen dat er al 2 maanden helemaal geen enkele is binnen gekomen...
Nee, het blijft gewoon 2-3 weken lijkt me. Dus nu bestellen, over 2-3 weken in huis. Bij mij klopte het wel ongeveer, eind november besteld en vlak voor kerst in huis. Zolang de wachttijd niet oploopt is de instroom in de wachtrij blijkbaar gelijk aan de uitstroom (of ze houden hun site niet bij :) ). Of de aantallen in bestelling gaan gelijk op met de instroom maar de levertijd is 2-3 weken.

De tactiek is lijkt mij gewoon bestellen, dan zit je in een wachtrij. Als je gaat wachten tot het ergens op voorraad ligt dan kan nog wel even duren en dan moet je er ook nog eens heel snel bij zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door pe1dnn op 26-01-2014 21:54 . Reden: aanvullende reactie op ander bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de t100 afgelopen 15 december besteld via Bol.com en nog steeds niet binnen. Zou eerst 6 januari zijn, daarna 16 januari en daarna 22 januari. Nu is aan mij doorgegeven dat de leverdatum onbekend is.

Frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firelock
  • Laatst online: 03-09 09:08
Ik heb hem op 12 januari besteld bij Azerty en kreeg direct bericht dat ze hem verwachten op de 27ste. Ben benieuwd!

Steam: Lelocky - Origin - Lelocky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me destijds ingeschreven op de voorraad-alert van talloze winkels, en op enig moment was het raak ;) Dat werkt beter dan zomaar ergens bestellen en vervolgens een maand moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futurism777
Ik heb er gister eentje weten te reserveren bij Paradigit. Er was er nog maar 1 af te halen. Vorige week was er toevallig ook nog maar 1 af te halen. Ik weet niet precies hoe hun dat doen, maar misschien hebben ze af en toe nog wel wat beschikbaar (al staat er nu dat hij pas over 19 dagen weer verwacht wordt).

Ik heb nog wel gevraagd of het een demomodel is, maar dat is het volgens hun niet, dus dat is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zo te zien is de T100, zelf maanden na release, nog steeds niet aan te slepen :)

Heel fijn om te lezen, niet voor degene die op deze leuke hybrid moeten wachten, maar wel voor de mogelijkheid van een opvolger. Ik vind de Z3740 voor de doeleinde die ik voor ogen had (CivV en vergelijkbaar spelen op de bank, mijn oude CULVtje vervangen) net te traag.
Ik hoop meer op een Haswell ULV Celeron/Pentium achtige opvolger (3560Y) desnoods een Ivy Bridge ULV pentium. Daar zou je toch redelijk op Low@768p moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

pe1dnn schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:37:
[...]

Heb je instellingen van de driver wel aangepast? Zie deze bijdrage eerder in dit topic: RmanX in "[W8] Asus Transformer T100"
En ik maar denken dat ik het hele topic gelezen had. Bedankt voor de tip. Ik heb dit weekend nog een WiFi muis besteld (kijken hoe dat bevalt). Als ook dat niet de holy grail is dan zal ik de hierboven gegeven tip op de MS muis uitproberen (muis ligt nu namelijk alweer ingepakt te wachten om retour gestuurd te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:00:
Hallo,
Ik weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar ik heb even met SpaceSniffer op de harde schijf gekeken.
Er is 110 Mb te besparen door de promo video te verwijderen in:
OS --> Windows --> Asus --> Video's
110 Mb is niet veel maar het is toch wat.
Groetjes
Thanks! Zeker welkom deze tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw hier,

Ik ben ook nog op zoek naar een asus t100 om Game maker er op te draaien en er de speelbare steam games op te spelen. Ook word dit mijn vervanger van mijn ipad 3.

Heb er overall all naar gezocht elke webshop heeft het over eind feb.

Ook ben ik vandaag naar de mediamarkt in cruquis geweest daar hadden ze wel een demo model waardoor ik er effe lekker mee kon spelen!. Jammer genoeg zat er geen geupdate java op en kon ik die ook niet updaten want had geen ww van de administrator..maar goed!. Ik had java nodig om even op de site can i run it een paar games te testen.

Mijn eerste vraag is of iemand een tip heeft om nog aan een t100 te komen.

Het 2de is of iemand aub een van deze dingen voor mij wilt checken.
Hoeft niet perse te spelen maar gewoon op http://systemrequirementslab.com/cyri even een van games testen.

: Minecraft
Lord of the rings bfme 2
Rust

En voor de gene die dit kunnen checken:

Ik zou dolgraag willen weten of Game maker pro hierop te gebruiken?

Mvg Jason!

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firelock
Ik heb vandaag even contact opgenomen met Azerty voor een statusupdate. Ze verwachten hem nu binnen te hebben op 11 februari. Morgen nog maar eens bij de Media Markt hier in Amsterdam kijken of ze nog een exemplaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Graag info over de bschikbaarheid bij MM of BCC. Ik zie hem op de MM site helemaal niet staan. Bij BCC staat die op de site maar is hij helaas niet 'beschikbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Overal in de omgeving Amsterdam uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Ben ook al tijdje op zoek naar de T100.

Eerst bij Otto maar daar werd de datum elke keer verlengt en nu zelfs tot eind februari....
Order geannuleerd!!

Wat zou beter werken de T100 of de ASUS X200CA-CT112H ?

Nu de T100 zolang op zich laat wachten zou dit dan een goede vervanging kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firelock
MM in Amsterdam Noord heeft het ook niet en ze konden mij ook niet vertellen wanneer ze hem weer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07-2024
dirkjesdirk schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:08:
Zojuist ook maar mijn review online geplaatst: productreview: Asus Transformer Book T100 Grijs review door dirkjesdirk

Een puntje daaruit. Wat mij opvalt is de stabiliteit van de tablet in de dock. Onder het toetsenbord bevinden zich 4 rubber dopjes. Zie foto.
[afbeelding]
Die rubberen anti-slip voetjes werken goed als de T100 is ingeklapt, maar moeten uiteraard ook werken als het scherm omhoog is geklapt. Dat is gek genoeg niet het geval, want dan scharniert de onderkant van het scherm naar beneden, waardoor de achterkant van het geheel iets omhoog komt. Eerst een foto.
[afbeelding]
Ergonomisch gezien – voor zover je daarover kunt spreken bij een 10 inch laptop / toetsenbord ;) – is die schuine positie misschien handig, maar doordat het geheel omhoog komt, hebben de 2 achterste rubberen voetjes geen contact meer met de ondergrond. En op het schernier zitten wel 2 puntjes, maar dit zijn gewoon van (glad)plastik. Zie foto.
[afbeelding]
Het resultaat is dat het apparaat van net een 1 kilo dan vrij gemakkelijk kan wegglijden. Een juist geplaatst rubbertje op de rand van het scharnier van de tablet zelf had dit kunnen verhelpen. Nu zitten er enkel 2 plastik puntjes.

Heeft iemand daar al iets aan gedaan? Rubbertjes geplaatst en zo ja welke?
Ik vond het ook heel irritant dat mij T100 ging glijden. Ik heb uiteindelijk een klein beetje Sugru er op gedaan en dat werkt echt prima, Google er maar eens naar, is echt briljant spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterpolo6666
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-08-2023
Ik heb de T100 bestel 16-12-2013 bij Azerty, en gisteren is voor de 10e keer de datum verplaatst nu naar 12-2-2014.

Is hier uberhaubt iets nuttigs over te zeggen of gissen zij ook maar wat. Zijn er problemen met de productie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey!

Ik zit nu toch te twijfelen tussen de originele Surface pro 1 of de asus t100?
Als het de surface word moet ik wat harder werken om het te krijgen.

Ik wil gewoon minecraft spelen en lord of the rings bfme2?

De asus is voor mij nu een verleidelijkere deal door de Batterylife en dat alles gewoon doet wat hij moet doen.
Alleen hoor ik over het gaming aspect slechte verhalen.

(En ja ik heb zowat alle gamevideo's gekeken)

Ook lees ik nu over de 3 uur battery life van de surface pro ;(,

Als ik alleen die 2 games (minecraft & lotr bfme2) kan spelen dan ga ik voor de asus!

Ook zijn er niet veel alternatieven in NL jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

waterpolo6666 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:26:
Ik heb de T100 bestel 16-12-2013 bij Azerty, en gisteren is voor de 10e keer de datum verplaatst nu naar 12-2-2014.

Is hier uberhaubt iets nuttigs over te zeggen of gissen zij ook maar wat. Zijn er problemen met de productie?
Ik las hierboven iemand die naar 11-02 ging en die van mij is bij Bol.com ook naar 11-02 gegaan.
Ligt dus wel allemaal kort bij elkaar, maar bij mij was het eerst besteldatum+3 weken en nu exact 2 weken verder, dus ik denk meer dat het een gok is...

Reden weet ik ook niet goed, denk sowieso meer vraag dan verwacht, maar kan me ook niet echt voorstellen dat er zó ontzettend veel vraag is dat je 5+ weken moet wachten. Kan ook niks vinden zo snel op internet..

Afwachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-07 07:45
Bij CD-ROM Land Breda stond de status vandaag heel even op bestelling 2 dagen. Heb hem dan ook gelijk besteld en hij zou volgens de website vrijdag binnen moeten komen. Enkele uren later stond hij echter weer op 14 dagen. Hoop het eerste nog voor snelle bestellers geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:48:
Ik wilde zonet de Surface Pro 1 128GB voor 500 euro halen bij de Media Markt webshop, is ie uitverkocht! :(
De Pro heeft zoveel betere specs dan de T100: 4GB ipv 2, Full HD, i5 ipv Atom, hopelijk is ie nog na te bestellen voor die prijs ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slashdotter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:
[...]

Ik wilde zonet de Surface Pro 1 128GB voor 500 euro halen bij de Media Markt webshop, is ie uitverkocht! :(
De Pro heeft zoveel betere specs dan de T100: 4GB ipv 2, Full HD, i5 ipv Atom, hopelijk is ie nog na te bestellen voor die prijs ofzo...
Het enige nadeel aan de surface pro 1 is wel dat je hem na 3/4 uur weer aan de lader moet hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
Doe mij maar de T100. Betere batterijduur en voelt meer als een 'echte laptop' in de zin dat je het scherm kan kantelen hoe je wil en ook fijner op schoot te gebruiken is. Keuze tussen dit en de Surface was even moeilijk, maar niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
hoe zit het met farmville 2 op zo'n baytrail asus T100 ? Is dat te spelen in de metro browser / desktop browser. Met andere woorden, trekt die baytrail zo'n flash game goed ? Op m'n Surface RT 1 zie ik alleen het splashscreen. Verder komt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

[...]

De Surface pro is erg vet, maar een ander nadeel is dat het geen degelijke laptop vervanger is. De toetsenborden geven geen steun, je kan hem niet lekker op je schoot zetten, degelijk toetsenbord (Type cover) kost 120 euro.. Jammer jammer

Daarnaast is de Surface pro nogal zwaar als tablet, en moet actief gekoeld worden. Als tablet vind ik de T100 een mooie oplossing.

Alleen ja, specs he. Een T100 met i5 CPU zou mijn droom zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Ik heb net de bevestiging gekregen van alternate dat de mijne onderweg is. 7-1 bestelt. Hoopte nog om anders bij Mediamarkt eentje met BTW korting te vinden, maar dat is een illusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
Helaas, CD-ROMLand bleek verkeerd geïnformeerd. Bestelling duurt nog enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Iemand die hier SPSS draait op de T100? Ik weet dat het scherm hier niet ideaal voor is, maar soms moet ik op afstand toch een aantal berekeningen uitvoeren. Lukt dit (qua processorkracht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:42
[...]

Inmiddels kan je hem weer bestellen, zojuist gedaan. 3 a 4 uur is onjuist. Ligt aan je instellingen en wat je er mee doet. De T100 had ik ook 3 min op het oog. Maar voor 200 meer een surface was voor mij de doorslag om toch voor de surface te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feite
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:11
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen via alternate, 8ste besteld dus nog best snel :)

Probeerde vanavond de windows phone 8 SDK te installeren maar helaas kan dat niet omdat er 32bits windows op staat... schijnt dat dit na een update van visual studio wel zou moeten kunnen.
http://www.transformerfor...s-but-no-phome-8-sdk.html

Hoop dat dat snel opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepe22
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik had hem op 10 januari op bol.com besteld en vervolgens werd hij verwacht op 31 januari
Helaas vandaag bericht dat de levering is vertraagd en nu wordt verwacht op 14 februari :(

iemand nog een gouden tip om hem ergens sneller te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik eerst geen antwoord kreeg probeer ik het opnieuw.

Ik wil gewoon minecraft spelen en lord of the rings bfme2 en game maker gebruiken!

De asus is voor mij nu een verleidelijkere deal door de prijs en Batterylife,
Alleen hoor ik over het gaming aspect slechte verhalen.
(En ja ik heb zowat alle gamevideo's gekeken)

Ook zijn er niet veel alternatieven in NL jammer genoeg.

De surface pro lijkt me gewoon geweldig maar jammer dat het keyboard er niet bijgeleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gister een bericht van Bol.com dat het pas de eerste week van maart wordt.... Sinds 12 december wachtende.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Apart dat het zo lang vooruit geschoven wordt, Bol.com zegt nu "Dit artikel is helaas niet leverbaar."
http://www.bol.com/nl/p/a...-laptop/9200000021000880/
Maar ze hebben wel de titel, foto's en omschrjiving aangepast. Stond volgens mij ook niet in de tablet categorie eerst.

Hopelijk alleen om te wachten op voorraad omdat de bestellingen te veel opliepen, mijn leverdatum staat nog steeds op 11-02 in elk geval.. Lijkt er dus op dat niemand weet wanneer er weer leveringen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Asus BeNeLux op Facebook verwachten ze in week 6 een nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Iemand die weet hoe de Bay Trail presteert t.o.v. de AMD A4-5000? Ik heb een aantal benchmarks gevonden, maar geen in-game prestaties.

Ik twijfel op dit moment namelijk erg tussen de T100 en de Lenovo E145 (met dus de A4-5000). Op dit moment kan ik ze namelijk beide voor ongeveer de zelfde prijs aanschaffen (nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:20:
Ik las het ook. Ik hoop volgende week dit product binnen nu en twee weken bij de MM te kunnen spotten, dan kan ik de helft ervan betalen met giftcards. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:48
Besteld bij Paradigit. Het grote wachten begint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:20:
Klonk hoopvol, maar mijn bestelling is net geannuleerd door Bol.com, geen idee wat ik nu doe, niet veel zin om 75 meer te betalen (zonder cadeaubonnen) en kan me eigenlijk ook slecht voorstellen dat er nooit meer nieuwe binnen komen. Hoe is het met de rest van jullie? Ook geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-03 16:36
Klippy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:16:
[...]

Klonk hoopvol, maar mijn bestelling is net geannuleerd door Bol.com, geen idee wat ik nu doe, niet veel zin om 75 meer te betalen (zonder cadeaubonnen) en kan me eigenlijk ook slecht voorstellen dat er nooit meer nieuwe binnen komen. Hoe is het met de rest van jullie? Ook geannuleerd?
Ik zag net dat ze weer op "voorraad" (levertijd 1 tot 2 werkdagen) zijn/waren bij Alternate. Dus snel maar eentje besteld. Fingers crossed :)

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Laatst online: 11-09 12:38
even gebeld en ze "verwachten"morgen een levering binnen te krijgen..maar konden niks garanderen...
rushcraft schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Ik zag net dat ze weer op "voorraad" (levertijd 1 tot 2 werkdagen) zijn/waren bij Alternate. Dus snel maar eentje besteld. Fingers crossed :)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

amsterdammertje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:23:
even gebeld en ze "verwachten"morgen een levering binnen te krijgen..maar konden niks garanderen...

[...]
Thanks, ook besteld dan maar, die 75 Euro bij Bol maak ik dan wel aan wat anders op.
Alweer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
amsterdammertje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:23:

[...]
Thanks!! goed om te weten, ben benieuwd. Morgen zal ik ze nog even bellen rond een uur of 14.00. Kijken of ze ze binnen hebben gekregen. Ik zal het resultaat hier nog even posten ;)

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Bedankt voor de tip m.b.t. alternate!
Heb op 21 december besteld bij paradigit, en die verschoven de levertijd steeds zonder dit aan te geven. Als goedmakertje een 8gb usb stick gekregen, 'jeej....'

Heb de afgelopen tijd dit forum gevolgd en zag dus net de tip over voorraad bij alternate. Meteen even gebeld en er werd me verteld dat er genoeg voorraad verwacht werd, dus wanneer ik nu zou bestellen zou ik sowieso wel een exemplaar ontvangen. Kan niet wachten!

Zodra ik de verzendbevestiging krijg in de komende paar dagen kan paradigit een annulering van reservering verwachten.

Dan nog een klein vraagje mbt de t100.
Met hoeveel gb kan je de t100 nou precies uitbreiden? Op de ene website lees ik dat er maximaal een 32gb micro sd in kan, op andere sites lees ik dat ook 64gb kaartjes gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:10:
Dan nog een klein vraagje mbt de t100.
Met hoeveel gb kan je de t100 nou precies uitbreiden? Op de ene website lees ik dat er maximaal een 32gb micro sd in kan, op andere sites lees ik dat ook 64gb kaartjes gewoon kunnen.
Kan gewoon 64GB in. Koop wel een UHS-I kaartje, die zijn het snelste die hij hebben kan. Met UHS-I kan ik er in ieder geval DotA2 en CSS vanaf spelen.

En @ de rest van de draad: jezus wat een bende is het hier geworden :+. Topic gaat nu meer over levertijden dan om het ding zelf.

Ik zit er aan te denken om binnenkort weer eens een frisse installatie te doen of Linux uit te proberen. Ook maar eens verdiepen in de hardware of daar echt niets meer uit te persen valt. Ben nu toch op stage, dus als hij de pijp uitgaat heeft dat in ieder geval geen praktische gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Klippy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:29:
[...]

Thanks, ook besteld dan maar, die 75 Euro bij Bol maak ik dan wel aan wat anders op.
Alweer wachten :P
In mijn geval gaat het om € 175 bij MM, maar ik heb even geen zin om daarop te wachten (ze verwachten eind februari een levering). :')

Dus ik hoop binnenkort een T100 te hebben. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijmen007 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:00:
[...]

Kan gewoon 64GB in. Koop wel een UHS-I kaartje, die zijn het snelste die hij hebben kan. Met UHS-I kan ik er in ieder geval DotA2 en CSS vanaf spelen.
Heb je nog tips voor een goed UHS-I kaartje? Of zit er niet veel verschil tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvindertje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Dank voor de tip dat hij bij Alternate snel in voorraad is! Zojuist bestelling geplaatst, nu duimen draaien dat hij eind deze week binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
zojuist contact gehad met Alternate ( omdat mijn bestelling per abuis als zakelijke bestelling geplaatst was ) en ze gaven aan dat de tablets zijn binnen gekomen en hopelijk vandaag of morgen verzonden worden.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
amsterdammertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:13:
zojuist contact gehad met Alternate ( omdat mijn bestelling per abuis als zakelijke bestelling geplaatst was ) en ze gaven aan dat de tablets zijn binnen gekomen en hopelijk vandaag of morgen verzonden worden.
Thanks voor de info amsterdammertje!!
Zag dat de levertijd weer aangepast is naar "Levertijd onbekend".

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
nou zal mij benieuwen. ik bestel pas de geheugenkaart als de tablet daadwerkelijk geleverd is. De alternate medewerker gaf aan dathet omzetten van mijn order geen invloed had op de levertijd. Hoop dus niet dat ik weer achteraan in de rij aansluit. Maar goed laten we hopen dat ze uitgeleverd worden dan kunnen we dit topic weer vullen met ervaringen omtrent de tablet ipv levertijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:17
Alternate heeft 'm verzonden. Gisteren om 14:00 besteld.

Edit: Ik heb iig een Track&Trace code gekregen (die nog niet werkt, maar dat is niet vreemd) en status is "Status Uw bestelling is compleet verwerkt.
Uitgeleverd"

[ Voor 66% gewijzigd door Meho op 04-02-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordypereira
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03-2016
Ik heb gisteren om 13:00 besteld, maar kreeg net te horen dat ze niet binnen waren gekomen.
Zijn er nog meer mensen die bij Alternate besteld hebben en waarbij hij ook verzonden is?
Dan word ik voor de gek gehouden denk ik.
Had hem voor de kerst al besteld bij bol.com en is gisteren na lang wachten geannuleerd.
Hoopte hem na 7 weken wachten wel eens een keer te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Net gebeld met Alternate, helaas alweer uitverkocht

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Net gebeld. Ze hebben de levering helaas niet binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:42
Lekker duidelijk, de ene heeft een track en trace en de ander zegt dat Alternate ze niet heeft binnen gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
Vanochtend heb ik voor de zekerheid ook nog even contact gehad met Alternate. De medewerker gaf aan dat de zending wel binnen was gekomen en vandaag uitgeleverd zou worden aan de mensen die besteld hebben. In mijn Alternate account staat nu ook aangegeven dat hij vandaag verzonden is met track en trace code. (Had hem gisteren om 10.30 besteld)

Mensen die vandaag besteld hebben, hebben kans dat ze hem niet uitgeleverd gaan krijgen en met de volgende levering mee gaan.

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordypereira
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03-2016
Had hem gisteren besteld om 13:00.
Ik kon toen helaas niet direct betalen omdat ik op mijn werk was en geen random reader bij had.
Bij alternate krijg je dan een offerte (of pro-forma rekening bij vooruitbetaling) die bij getekend retour sturen een bestelling wordt.
Direct ondertekend en direct terug gemaild, was goed volgens de medewerker. Thuis om 16:00 direct geld overgemaakt.

Vandaag 2x gebeld, eerste keer werd mij verteld dat ze de tablets helemaal niet binnen hebben gekregen.
Tweede keer dat ik belde waren ze opeens wel binnengekomen maar is een getekende offerte geen bestelling (in tegenstelling tot wat er op diezelfde offerte staat, maar goed), geen tablet dus.

Maarja had al wel weer zo'n gevoel dat ik buiten de boot zou vallen.
Ik wacht al 7 weken op die tablet, dus die extra weken kunnen er ook wel bij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
hier ook een track en trace ontvangen. nu een geheugenkaartje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb ook een verzendbevestiging ontvangen. :) Jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Vannacht besteld bij alternate, kom morgen binnen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren besteld, ook track&trace ontvangen!

Heb mn reservering bij paradigit nog open staan, die zou de 15e komen.

Ik kan hem eventueel open laten staan voor iemand die bij alternate buiten de boot gevallen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvindertje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Ook een van de gelukkigen, gisteren besteld bij Alternate, morgenmiddag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Morgen na het werk direct naar Staples (PostNL business point waar ik het laat afleveren) hollen. :D Ik vertrouw mijn buren niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasicezero
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-03 23:56
Ik hoor graag als mensen hem morgen binnen hebben.
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Let op:
Voor meldingen over levertijden/voorraad is er een apart topic: Asus T100 Levering (winkels en levertijden) topic.

Heb je een probleem; draai dan eerst alle Windows Updates en Asus LiveUpdates

Tip: De liveupdate tool laat zich niet gelijk zien als je hem start. Hij staat rechtsonder bij je klok als je op het pijltje drukt.