Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Keek toevallig op de Asus support site, en kwam erachter dat er vandaag veel nieuwe updates zijn gepost (onder andere intel hd graphics, wifi, bluetooth, etc...)
http://www.asus.com/nl/No...former_Book_T100/#support
Wel vreemd trouwens dat ze de bios update 220 eraf hebben gehaald. Misschien dat ze binnenkort weer een nieuwe posten. Kan me herinneren dat vlak voordat de 220 bios update werd gepubliceerd de 216 update eraf werd gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo te zien waren al die updates al via Windows Update als optional updates binnengerold. Alleen de intel chipsetdriver kon ik niet verifieren, die heb ik maar ff laten lopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Bundin schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:43:
Zo te zien waren al die updates al via Windows Update als optional updates binnengerold. Alleen de intel chipsetdriver kon ik niet verifieren, die heb ik maar ff laten lopen dus :)
Raar, die G_Sensor_Invensense is van major versie 15 naar 13 gegaan...

Okay, ik heb ze allemaal nagelopen, de meeste waren al up to date, wat bij mij achter liep waren:
  • ATKPackage_Win81_32_VER100031.zip
  • Bluetooth_Broadcom_Win81_32_VER12008020.zip
  • SmartGesture_Win81_32_VER227.zip
  • SOCPackage_Intel_Win81_32_VER106.zip
Die 2 ASUS gevallen (ATK en Smart Gesture) zijn wat apart, je moet eerst de oude met de hand verwijderen omdat de setup anders zegt dat er al een product is.

Versies vinden is soms best lastig, die ASUS versies stonden bij de geïnstalleerde programma's.

Broadcom versie vond ik in Apparaten beheer onder Systeemapparaten->Broadcom Serial Bus Driver over UART Bus Emulator. Nu niet direct Bluetooth maar versie klopte met de oude en na update met de nieuwe. Raar maar waar.

Dat Intel SOC pacage is nog weer wat anders. Dit in het register:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Intel\SOCPackageInfo met attribuut VersionNumber

Er was bij mij 1 nieuwere driver dan ASUS had, de licht sensor bij ASUS is versie 1.0.6.0 terwijl mijn T100 al versie 1.1.1.0 heeft.

Die G sensor heb ik ook maar op de laatste versie gehouden (even als de BIOS...).

Edit: Na de update is ook dat rare randje dat ik had met de HDMI uitvoer verdwenen (zie eerder topic van mij met dat plaatje van Columbo).

[ Voor 64% gewijzigd door pe1dnn op 04-01-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ieder geval fijn om te zien dat ASUS zijn product nog een beetje ondersteund. Heb het wel erger meegemaakt. Zelf eigenlijk alleen nog last van vreemd WiFi gedrag, desktop apps hebben er niet zo'n last van, maar Metro apps blijven echt hangen met streams. Veder natuurlijk nog steeds gelukkig ermee, gebruik hem alleen niet zo heel veel los van school. Heb intussen weer andere knutselprojecten om mezelf te vermaken :+

EDIT:

En zoals gewoonlijk, Bios 220 te downloaden vanuit mijn dropbox hier. Zal de OP even updaten

[ Voor 17% gewijzigd door Tijmen007 op 04-01-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
De T100 met 500 GB is inmiddels op in pw opgedoken: http://nl.hardware.info/p...dk005hd#tab:specificaties

Alleen een prijs van meer van 600 euro voor enkel een extra harddisk is natuurlijk onzin. Of zijn er meer verschillen tov de gewone versie.
typenr is T100-DK005HD

Het typenr van de normale versie is: T100TA-DK002H

Overigens nog een recente review gevonden: http://arstechnica.com/ga...-the-netbook-back-almost/

Conclusion

The Asus Transformer T100 has three players in its story: Windows 8.1, Intel, and Asus. For Microsoft’s Windows 8.1, the biggest competition comes not from Google or Apple, but from the hundreds of millions of PCs already running Windows 7, Vista, and XP. With Windows 8 and 8.1, Microsoft wants to bridge the divide between past and future by offering the legacy you know alongside a modern and purely digital operating system. The result is compromised and incomplete. Intel’s role comes in the Bay Trail-based Atom SoC. Atom’s are no longer backwater chips, built to struggle on even modest tasks. With Bay Trail, the Atom SoC is now a competent platform for mobile computing. Asus' task is an unenviable one: bring together the vision for computing that Microsoft has designed, with their compromised operating system, and the performance and battery life Intel provides. Oh, and do it all for under $400.

The shortcuts necessary to get the T100 to this price point make it a tough product to recommend. The keyboard, touchscreen, and touchpad are, at best, inconsistent. At worst, they're virtually unusable. In the netbook-era, Asus would be lauded for the form factor, performance and battery life, and most of all for offering it all so affordably. Today, though, $400 gets you your pick of iPads or a couple of Nexus 7s, all of which offer a more refined tablet experience. Or, if you don't like the tablet form factor, $400 gets you a slim, capable, long-lasting small notebook with better performance and a better display. Netbooks can no longer lack refinement and finish.

For Asus, to add features and refinement to the T100 would require a higher price or thinner margins. Those low margins wouldn't be a challenge if they came with higher sales volumes, but in the face of steadily declining PC sales, those volumes aren't a sure bet. And that's how the T100 finds itself so ill equipped to suit the needs of this new era in personal computing. It’s easy to imagine what might have been, if Asus had taken the bold move to refine the T100 as far as it would go. Better materials, a better display, and tighter software would have made the T100 not just a competent device but a commendable one.

The good

Bay Trail is the Atom processor we never knew we needed
Intel HD Graphics get it a modicum of gaming potential
More performance than we're used to from a netbook
Versatile design without the high cost of the Surface
Excellent battery Life
microSD slot for easy storage expansion
The bad

A bit on the heavy side, even just on tablet
No extra battery in the keyboard dock leaves it envious of its Android kin
With just 32-64GB on-board, storage is scarce
The power/volume/Start buttons are a squishy mess
Display lacks pixels
The ugly

The keyboard and touchpad

[ Voor 80% gewijzigd door dirkjesdirk op 04-01-2014 19:07 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtails
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-08 08:16
dirkjesdirk schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:04:Overigens nog een recente review gevonden: http://arstechnica.com/ga...-the-netbook-back-almost/

Conclusion

The Asus Transformer T100 has three players in its story: Windows 8.1, Intel, and Asus. For Microsoft’s Windows 8.1, the biggest competition comes not from Google or Apple, but from the hundreds of millions of PCs already running Windows 7, Vista, and XP. With Windows 8 and 8.1, Microsoft wants to bridge the divide between past and future by offering the legacy you know alongside a modern and purely digital operating system. The result is compromised and incomplete. Intel’s role comes in the Bay Trail-based Atom SoC. Atom’s are no longer backwater chips, built to struggle on even modest tasks. With Bay Trail, the Atom SoC is now a competent platform for mobile computing. Asus' task is an unenviable one: bring together the vision for computing that Microsoft has designed, with their compromised operating system, and the performance and battery life Intel provides. Oh, and do it all for under $400.

The shortcuts necessary to get the T100 to this price point make it a tough product to recommend. The keyboard, touchscreen, and touchpad are, at best, inconsistent. At worst, they're virtually unusable. In the netbook-era, Asus would be lauded for the form factor, performance and battery life, and most of all for offering it all so affordably. Today, though, $400 gets you your pick of iPads or a couple of Nexus 7s, all of which offer a more refined tablet experience. Or, if you don't like the tablet form factor, $400 gets you a slim, capable, long-lasting small notebook with better performance and a better display. Netbooks can no longer lack refinement and finish.

For Asus, to add features and refinement to the T100 would require a higher price or thinner margins. Those low margins wouldn't be a challenge if they came with higher sales volumes, but in the face of steadily declining PC sales, those volumes aren't a sure bet. And that's how the T100 finds itself so ill equipped to suit the needs of this new era in personal computing. It’s easy to imagine what might have been, if Asus had taken the bold move to refine the T100 as far as it would go. Better materials, a better display, and tighter software would have made the T100 not just a competent device but a commendable one.
Deze reviewer maakt een aantal rare conclusies die gewoon niet kloppen of niet acuraat zijn..

>The keyboard, touchscreen, and touchpad are, at best, inconsistent. At worst, they're virtually unusable
Reviewer doelt op het relatief kleine toetsenbord en de ogenschijnlijke slechte touchpad. Het formaat van het toetsenbord komt neer op de mening van een reviewer. De ene kan uitstekend op een 10" toetsenbord typen, de andere kan dit niet. Het touchpad is in mijn ervaring geteisterd door premature software problemen, en niet specifiek belemmerd door hardware-specifieke eigenschappen. Daarnaast is typen niet de enige functie van het toetsenbord en touchpad; het houdt ook de tablet rechtop.

>Today, though, $400 gets you your pick of iPads or a couple of Nexus 7s, all of which offer a more refined tablet experience.
Oké dit vind ik gewoon een oneerlijke opmerking. Ten eerste kost de 32gb T100 slechts $349, terwijl de goedkoopste iPad $499 kost, dus $150 (40%) duurder. De 64gb versie van de T100 kost $399, terwijl de 32gb iPad (wat je vrij hebt op de T100, gok ik, 64gb iPad zou oneerlijk zijn) $599 kost, of te wel $200 (50%) meer dan de Asus T100. Daarnaast is een vergelijkbare 10" Android tablet (zoals de Samsung Galaxy tab 3, of de Sony Experia Z) precies even duur als de T100, of zelfs duurder. De vergelijking maken tussen een 10" tab en een 7" tab is heel erg oneerlijk. Een 10 inch tab is letterlijk 2 keer groter dan een 7 inch tab, dus no shit dat een nexus7 goedkoper is.

>$400 gets you a slim, capable, long-lasting small notebook with better performance and a better display
Pardon? Notebooks in het segment 350-450$ hebben zeer zeker betere performance met een mooie celeron of i3, maar je zal zwaar teleurgesteld zijn van het glossy 1366×768 scherm en het batterijleven. Daarnaast betwijfel ik ten zeerste dat je bij een laptop van circa $400 gratis een volledige licentie van Office krijgt.

>And that's how the T100 finds itself so ill equipped to suit the needs of this new era in personal computing.
Ik zie eigenlijk niet in waarom de T100 "ill equipped" te noemen is. De schermresolutie van de T100 is laag, maar de tablet scoort in andere aspecten zoals batterijleven, opslag, connectiviteit, warmteproductie, beeldkwaliteit, ergonomie en mobiliteit eigenlijk redelijk goed of vergelijkbaar met andere 10" tablets in zijn prijsklasse. Als je de T100 als tablet beschouwd, dan is de featureset uitstekend, zowel op software als hardware niveau.

>Better materials, a better display, and tighter software
Hogere bouwkwaliteit en een hoger resolutie scherm kan ik het mee eens zijn, maar wat bedoelt de reviewer met "tighter software"? Ik zou bijna durven te zeggen dat de reviewer niet heeft gezien dat je er gratis Office bij krijgt, want de meegeleverde software is gewoon uitstekend voor die prijs.

Ik ben het wel eens oneens met reviewers als het om smaakverschillen gaan. Echter, de bovenstaande review lijkt meer op een betaalde advertentie, dan een eerlijke review. Het maken van vergelijkingen vereist een neutrale blik, wat deze reviewer duidelijk niet kan waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Slechte review inderdaad. De zogenaamde nadelen als een relatief lage resolutie en goedkope materialen zijn allemaal geen enkel bezwaar in het dagelijks gebruik en daarbij is volstrekt niet verdisconteerd dat we hier over een budget apparaat hebben met
1. een volledige windows versie inclusief alle mogelijkheden
2. een zeer capabele processor, able to compete met higher end apparaten
3. een licentie voor office
4. een uitstekende batterijtijd
5. en prima aantal aansluitingen.

Dit is een voorbeeld van een van de vele slechte reviews over dit product. De verkopen bewijzen dat dit product wel aanslaat.
De review op hardware.info is wel redelijk, met de conclusie kan ik het in ieder geval wel voor grote delen eens zijn.

Een recente review op engadget is ook redelijk evenwichtig. Die van techrader daarentegen niet. Nee de conclusie

We liked

As a tablet, the T100 is light, plenty responsive and feels great to hold. It's only let down in this area by a lack of apps in MIcrosoft's Windows Store, which is growing all the time. It offers excellent battery life, meaning that you can juice it up and take it on the road knowing that it'll go for most of the day. That it can charge via micro-USB is a bonus too, even if it takes an age.
The addition of a USB 3.0 port on the dock isn't something to be sniffed at. It lends the T100 greater versatility and saves you having to mess around with micro-USB convertors.
You would be forgiven for not paying too much attention to Asus' own apps on the device, but the 1TB of storage is a handy amount for a year - particularly for UK users that can only get their hands on a version with 32GB flash memory. It's even more of a productivity boon when used with Microsoft's free Office applications, which wouldn't be much more responsive on considerably more expensive hardware.

We disliked

It's a shame, but the T100 has to be ruled out for anyone who considers a below-par typing experience a deal breaker. The keys are cramped and leave you hunched over the device - you will have to adjust your typing style and work at it - which may not be a problem depending on how often you type. If you're unsure, track down a T100 to test out its keyboard for peace of mind.
The lack of a rear-facing camera is annoying but far from a deal breaker if you have a separate snapper or decent smartphone. Additionally, the T100 only serves up average performance, which is to be expected at this price point, and you'll be restricted to installing desktop programs that won't ask too much of its modest CPU. Gamers shouldn't expect to run any games that aren't from Microsoft's Windows Store if a smooth experience is a must.

Final Verdict

The Asus Transformer Book is almost a bargain considering how much less it will cost compared with Windows 8.1 convertibles such as Microsoft's Surface Pro 2 - but you have to make the purchase with realistic expectations to avoid disappointment.
The device is certainly waving the flat for Windows 8.1 and opens up the OS to a wider audience by appealing to anyone looking for a laptop, tablet or combination of the two. It works well as both and succeeds in aiming for versatility.
The addition of Microsoft Office Home & Student is a real boost for productivity, and if you can get over the keyboard's small keys then it's perfect for both work and play. That said, you'll need an SD card - preferably 64GB - to open up the possibilities of what you can do with the T100, which would be a worth while purchase.

Cramped keyboard: ja, wat wil je bij 10 inch. Ik vind het evenwel prima bruikbaar. Veel beter dan het nog smallere kb van mijn oude 8,9 inch eeePC 901
Average perfomance: dat is dus echt niet juist! Ja, in vergelijking met een laptop, maar niet in vergelijking met een tablet!
Geen games? Lees eens even dit draadje: http://www.transformerfor...ransformer-book-t100.html

Kortom: koop en overtuig uzelf ;)

[ Voor 75% gewijzigd door dirkjesdirk op 04-01-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 11:10

Gmount

Ecorunner lid

Kan iemand mij iets vertellen over de perfomance van deze processor?
Ik ben namelijk van plan om dit apparaat voor mijn studie te kopen, maar dan moet er wel codeblocks en matlab op kunnen draaien. misschien is er iemand die dat al geprobeerd heeft?

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Gmount schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:07:
Ik ben namelijk van plan om dit apparaat voor mijn studie te kopen, maar dan moet er wel codeblocks en matlab op kunnen draaien. misschien is er iemand die dat al geprobeerd heeft?
Lees deze review even: http://nl.hardware.info/r...etaalbare-windows-hybride
Processor prestaties hier: http://nl.hardware.info/r...e-prestaties-cinebench-10

Kijk ook even naar dit achtergrondartikel over bay trail: http://nl.hardware.info/r...krijgt-echte-concurrentie

Heel ruwweg: performance vergelijkbaar met de oude penryn core laptopprocessor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gmount schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:07:
CPU is grofweg een Snapdragon 800, grofweg iets(je) minder dan een T7300 (Core 2 Duo). Hij draait hier code:blocks prima, programmeer er C++ mee en compilen gaat oké. Niet te snel, niet te langzaam, precies wat je voor de prijs mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Ik vind die reviews wel verfrissend. Ik ben zelf erg blij met mijn T100, het toetsenbord is niet veel kleiner dan mijn Eee PC1005 had, ze zijn maar net iets minder hoog en de breedte is exact gelijk.

Maar die reviews durven in elk geval kritiek te uiten en daar heb je meer aan dan al die lovende reviews die niet verder zijn gekomen dan het open maken van de doos en het lezen van het foldermateriaal van de leverancier. Het bied in elk geval enig tegenwicht tussen al die positieve verhalen die er elders leest.

Overigens met het vergelijken van het toetsenbord en de afmetingen houd de vergelijking met die netbook wel op. De Eee PC was dikker en als ik een tijdje op de T100 heb gewerkt en dan naar het scherm van de netbook kijk dan is het wel erg grof. Wat wen je snel aan de hogere resolutie. En zonder dat het helemaal minuscuul klein wordt zoals bij de Surface 2 Pro. Over snelheid zullen we het maar niet hebben, die netbook heeft al tijden last van overbelasting door de virus scanner. Maar ik boot toch meestal naar Ubuntu op dat ding.

Maar nogmaals petje af voor de wat kritische review. Als ik ergens een hekel aan heb is een 5 sterren product kopen en er dan achter komen dat het niet goed werkt en dat de reviewer het nooit echt getest heeft. Wat dat aan gaat vind ik fora zoals deze veel doorslaggevender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb zojuist chrome geprobeerd op mijn t100, maar vaak als ik probeer te scrollen selecteert hij de tekst. Dit maakt chrome onbruikbaar. Herkent iemand dit? Is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Kasj schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:11:
Ik heb zojuist chrome geprobeerd op mijn t100, maar vaak als ik probeer te scrollen selecteert hij de tekst. Dit maakt chrome onbruikbaar. Herkent iemand dit? Is er een oplossing?
oplossing is om de beta te installeren, werkt erg prettig :)
https://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/canary.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 05:40
Die versie met 500gb HD ingebouwd, via welke connector is dat verbonden? Ik meen me te herinneren dat deze Bay Trail geen sata ondersteund? Of sla ik hier de bal nu helemaal mis?

Zou anders leuk zijn die 500gb te vervangen door nog een SSDtje.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Unrealiac schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:43:
Zou anders leuk zijn die 500gb te vervangen door nog een SSDtje.
Aangezien de HDD in het dock zit en de T100 ook zonder dock moet blijven werken, staan er geen OS componenten of andere runtime files op die HDD. Dus voor de snelheid zal een SSD niet veel uitmaken. Een SSD zou dan alleen goed zijn voor een lager stroomverbruik en schok bestendigheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 05:40
pe1dnn schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Aangezien de HDD in het dock zit en de T100 ook zonder dock moet blijven werken, staan er geen OS componenten of andere runtime files op die HDD. Dus voor de snelheid zal een SSD niet veel uitmaken. Een SSD zou dan alleen goed zijn voor een lager stroomverbruik en schok bestendigheid...
Ja, daar doelde ik ook op + geen geluid. Soms hoor je een HD nog wel eens spinnen. Maar ik vroeg mij dus af op welke manier deze aangesloten is. :?

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Unrealiac schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:51:
Ja, daar doelde ik ook op + geen geluid. Soms hoor je een HD nog wel eens spinnen. Maar ik vroeg mij dus af op welke manier deze aangesloten is. :?
Oh ja, geluid is ook een goede. Zo af en toe mis ik het wel, dat je bij het uitzetten niet hoort wanneer hij uit gerateld is, bij de T100 hoor je echt helemaal niets.

Het zou me zeer verbazen als het geen 2,5 inch SATA disk is, wil je de prijs laag houden dan moet het toch een disk zijn die standaard in hoge volumes wordt geproduceerd. Misschien wel een laag model om het dock zo dun mogelijk te houden.

Wachten maar op iemand die hem open schroeft. Ben ook benieuwd wat er precies anders is, een mod voor het gewone toetsenbord om hetzelfde te doen zou leuk zijn, maar ik zag al dat daarvoor weinig ruimte was. Als de HDD versie dikker en zwaarder is wordt die ook weer minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:07
pe1dnn schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:36:
[...]

Oh ja, geluid is ook een goede. Zo af en toe mis ik het wel, dat je bij het uitzetten niet hoort wanneer hij uit gerateld is, bij de T100 hoor je echt helemaal niets.

Het zou me zeer verbazen als het geen 2,5 inch SATA disk is, wil je de prijs laag houden dan moet het toch een disk zijn die standaard in hoge volumes wordt geproduceerd. Misschien wel een laag model om het dock zo dun mogelijk te houden.

Wachten maar op iemand die hem open schroeft. Ben ook benieuwd wat er precies anders is, een mod voor het gewone toetsenbord om hetzelfde te doen zou leuk zijn, maar ik zag al dat daarvoor weinig ruimte was. Als de HDD versie dikker en zwaarder is wordt die ook weer minder interessant.
Indicatie van beginnen opstarten en klaar afsluiten geven ze volgensmij met het (webcam?) lampje. Als je de knop in houd om op te starten is dat lampje het eerste wat aan gaat, ook bij afsluiten brand deze even nadat je ziet dat de backlight van het scherm uit gaat.

De HDD zal denk ik via USB zijn aangesloten. Ik gok (geheel ongefundeerd), dat er in de dock een USB hubje zit met daarop die ene 3.0 poort, het toetsenbord, en de muis, en dat de docking interface gewoon USB is. Waarbij ze die HDD dus ook op datzelfde hubje kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:34
Ik heb deze thread met bijzonder veel interesse gelezen. Ik wil mijn huidige laptop voor een groot deel vervangen door iets nieuws, en waar ik eerst een nieuwe laptop op het oog had, ben ik uiteindelijk toch bij dit ding uitgekomen.

Eén ding wat ik zeker nog op mijn laptop zal blijven doen is Photoshop (tenzij iemand mij weet te overtuigen dat dit soepel draait op de T100 :P).

Waar ik dan niet zeker van ben is het draaien van Visual Studio i.c.m. SQL Express op de Asus. Visual Studio zal hij wel trekken (al kost het wel veel ruimte), maar hoe zit dat met SQL Express. Iemand daar ervaring mee?

Overige applicaties die ik hier op zal draaien zijn Notepad++, putty, een ftp client, Chrome browser, en wat Metro apps, dat zal allemaal niet zo'n probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
pe1dnn schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:02:
Ik vind die reviews wel verfrissend. Ik ben zelf erg blij met mijn T100, het toetsenbord is niet veel kleiner dan mijn Eee PC1005 had, ze zijn maar net iets minder hoog en de breedte is exact gelijk.

Maar die reviews durven in elk geval kritiek te uiten en daar heb je meer aan dan al die lovende reviews die niet verder zijn gekomen dan het open maken van de doos en het lezen van het foldermateriaal van de leverancier. Het bied in elk geval enig tegenwicht tussen al die positieve verhalen die er elders leest.

Overigens met het vergelijken van het toetsenbord en de afmetingen houd de vergelijking met die netbook wel op. De Eee PC was dikker en als ik een tijdje op de T100 heb gewerkt en dan naar het scherm van de netbook kijk dan is het wel erg grof. Wat wen je snel aan de hogere resolutie. En zonder dat het helemaal minuscuul klein wordt zoals bij de Surface 2 Pro. Over snelheid zullen we het maar niet hebben, die netbook heeft al tijden last van overbelasting door de virus scanner. Maar ik boot toch meestal naar Ubuntu op dat ding.

Maar nogmaals petje af voor de wat kritische review. Als ik ergens een hekel aan heb is een 5 sterren product kopen en er dan achter komen dat het niet goed werkt en dat de reviewer het nooit echt getest heeft. Wat dat aan gaat vind ik fora zoals deze veel doorslaggevender.
Daar heb je wel een punt, maar kritiek zoals een matige performance is gewoon niet terecht. En ook geklaag over een cramped keyboard is natuurlijk vreemd. dat is inherent aan een 10inch apparaat. En de resolutie is ook zo'n punt. Ik vind het prima werkbaar. Wil je full HD, dan val je gewoon in een heel andere prijscategorie.
Reële kritiek is bijv de lange charge time of het wel erg beperkte geheugen. Dat zijn voor mij geen bezwaren, maar dat is wel relevante informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:21
Ik wil deze ook kopen, maar hij lijkt overal te zijn uitverkocht....

Kent iemand wellicht een winkel waar ie nog op voorraad ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Dawid127 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:30:
Ik wil deze ook kopen, maar hij lijkt overal te zijn uitverkocht....

Kent iemand wellicht een winkel waar ie nog op voorraad ligt?
Ja, die ken ik. Heb er zojuist 2 bij Alternate besteld ;).

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
Cool, bij Otto zijn ze er ook weer. Ik wacht misschien tot de dual boot komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Ik vind het absoluut een geweldig ding, maar de bouwkwaliteit is echt dramatisch hoor.
> In mijn geval dan <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
Vraagje: missen jullie niet (de apps) van android?? En zal die dual boot niet trager zijn doordat 2 besturingssystemen meer ruimte/geheugen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Bouw kwalieit stoor ik me niet aan. Ik vind het niet slecht. Alleen maken de knopjes links van de tablet een krakerig geluid als ik ze aanraak.

Aangezien er geen outlook opstaat, ben ik op zoek naar een alternatief. Heeft iemand een sugestie?

Verder merk ik dat ik ondanks een 32gig kaartje ik toch weinig programma's installeer, omdat de interne HD toch wat weinig is. Is het trouwens mogelijk om apps uit de store op je sd kaart te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Werkt inderdaad, maar geen metro versie. Blijf dus nog even bij IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Dawid127 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:46:
Vraagje: missen jullie niet (de apps) van android??
Voor die paar keer dat ik een Android App persé wil gebruiken (testen / bekijken) gebruik ik BlueStacks, werkt prima op de tablet, opstarten duurt even, en voor Android games is het niet geweldig maar voor normale apps werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 22:27
autje schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:47:
Eén ding wat ik zeker nog op mijn laptop zal blijven doen is Photoshop (tenzij iemand mij weet te overtuigen dat dit soepel draait op de T100 :P).
Ik heb hem nu een tijdje en gebruik veel photoshop. Het is prima te gebruiken (gebruik wel een externe muis, touchpad is niet fijn). Reken wel misschien iets langere laadtijden, maar het valt mij tot nu toe helemaal niets tegen. Alleen het formaat scherm maakt het natuurlijk allemaal wel erg aan de kleine kant. Op mijn 13 inch laptop met dezelfde resolutie was het in dat opzicht veel fijner werken. Houd er alleen rekening mee dat photoshop extended zo 2gb in beslag neemt, dus erg groot is voor de kleine ssd die er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjurgen
  • Laatst online: 08-10-2024
Thaam schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:29:
Bouw kwalieit stoor ik me niet aan. Ik vind het niet slecht. Alleen maken de knopjes links van de tablet een krakerig geluid als ik ze aanraak.

Aangezien er geen outlook opstaat, ben ik op zoek naar een alternatief. Heeft iemand een sugestie?

Verder merk ik dat ik ondanks een 32gig kaartje ik toch weinig programma's installeer, omdat de interne HD toch wat weinig is. Is het trouwens mogelijk om apps uit de store op je sd kaart te zetten?
Het hele office pakket (Word, Excel etc) maar geen Outlook. Ikzelf gebruik naar tevredenheid Mozilla Thunderbird waar ik vele emailadressen in heb zitten van Gmail/hotmail tot adressen van domeinnamen. Een email App heb ik niet kunnen vinden.
http://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Thaam schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:29:
Outlook 2010 er naast installeren zonder Word en Excel want die staan er al op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ik kan me geen apps bedenken op mn iPhone of android telefoon die ik mis op deze tablet/PC

Ik typ dit nu terwijl ik onderweg ben, en mijn android telefoon fungeert als hotspot. Werkt super allemaal. Wat ik zo nu en dan mis, is dat het toetsenbord niet verlicht is.

Wat leuk bedacht is, is het kookboek. Als je naar de volgende pagina van je recept wilt hoef je enkel met je hand langs de webcam sensor te gaan en de pagina word omgeslagen. Geen vieze vingers op je scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Je hebt absoluut geen apps nodig. En zowel, ze zijn er en het worden er meer en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
gerritboeve schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:44:
[...]

Ik heb hem nu een tijdje en gebruik veel photoshop. Het is prima te gebruiken (gebruik wel een externe muis, touchpad is niet fijn). Reken wel misschien iets langere laadtijden, maar het valt mij tot nu toe helemaal niets tegen. Alleen het formaat scherm maakt het natuurlijk allemaal wel erg aan de kleine kant. Op mijn 13 inch laptop met dezelfde resolutie was het in dat opzicht veel fijner werken. Houd er alleen rekening mee dat photoshop extended zo 2gb in beslag neemt, dus erg groot is voor de kleine ssd die er in zit.
Bedankt voor je reactie. Dat is verrassend (en verheugend!) om te horen. Uiteraard zou ik hem aan een externe monitor hangen op het moment dat ik ga bewerken.

Wat betreft die 2GB: kun je Photoshop niet op de SD kaart installeren? Of is z'n footprint op de interne schijf sowieso 2GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Dawid127 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:13:
Cool, bij Otto zijn ze er ook weer. Ik wacht misschien tot de dual boot komt....
LET OP: Bij Otto staan ze op vooraad, maar na een belletje met hun een of ander oost europees meisje blijkt dat zij m ook pas over 4 weken binnen krijgen.

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
tijmenvn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:23:
[...]

LET OP: Bij Otto staan ze op vooraad, maar na een belletje met hun een of ander oost europees meisje blijkt dat zij m ook pas over 4 weken binnen krijgen.
Ja dankje voor de tip! Had hem bijna gekocht daar. Wat een consumentenbedrog. Alternate schijnt nu de beste keus te zijn. 3-5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Ter informatie, BIOS 220 is ook weer terug van weggeweest... http://www.asus.com/nl/No...former_Book_T100/#support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janovic
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 21:50
Ook een nieuwe BIOS 223, Ik heb wel eens last ervan dat ik geen password/pincode in kan typen als ik hem opstart. Wel via het toetsenbord maar niet via het onscreen toetsenbord.

Zouden ze met nr 1 hiervoor een fix hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 01:24

Vagax

Hehe

Ik ben zelf nieuw met het hele CES gebeuren, maar is er meestal een patroon wanneer een bedrijf een datum aanbied van een product?
Zit erg te wachten op een datum voor de Transformer Book Duet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:58
Janovic schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:08:
Ook een nieuwe BIOS 223, Ik heb wel eens last ervan dat ik geen password/pincode in kan typen als ik hem opstart. Wel via het toetsenbord maar niet via het onscreen toetsenbord.

Zouden ze met nr 1 hiervoor een fix hebben?
Geen idee maar ik ben persoonlijk erg blij met #2 _/-\o_
Die WindowsHome toets aan de zijkant word bij mij steeds ingedrukt als ik hem in me tas heb zodat hij dus altijd het scherm aan heeft staan als ik hem in me tas heb.. (Timeout korter zetten werkt wel maar is weer irritant tijdens gebruik)

Juiste link naar de driver page:
http://www.asus.com/nl/No...ok_T100/#support_Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Ik weet niet of dit toegestaan is, anders hoor ik het graag en zal ik de link of een mod het verwijderen.

Ik heb mijn T100 aangeboden in de Vraag & Aanbod omdat ik te weinig gebruik van het apparaat maak.

V&A aangeboden: Asus Transformer Book T100 Grijs + 32 GB Micro SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Wat is de beste keuze voor een micro usb naar usb female?

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 08-01-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Beste keus weet ik niet maar ik ben zeer tevreden over eerder genoemde combinatie:
http://gathering.tweakers...message/41423457#41423457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hm, dan zoek ik die op bol.com want die verzenkosten zijn wel enorm, meer dan het product zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Vandaar ook de combi ;) boven de 25 euro geen verzendkosten en de combi maakt 26 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Acidrain schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:59:
Die WindowsHome toets aan de zijkant word bij mij steeds ingedrukt als ik hem in me tas heb zodat hij dus altijd het scherm aan heeft staan als ik hem in me tas heb..
Ik heb dat probleem met de MS Sculpt Bluetooth muis. Als ik die niet uit zet dan maakt elke kleine muis beweging de T100 weer wakker. Moet er dus telkens om denken om de muis uit te schakelen. In apparatenbeheer kan ik bij die muis geen energie instellingen vinden dus ik heb nog niet uitgevonden hoe ik het kan verhelpen. Eigenlijk wil ik dat als de klep dicht is hij gewoon niet wakker kan worden. Dan kan ik het scherm immers toch niet zien. Nog luxer zou zijn een uitzondering daarop als HDMI is aangesloten. Ik snap niet waarom muis, toetsenbord en touchpad hem wakker kan maken als hij dicht is.

Bij toetsenbord en touchpad heb ik bij apparaat beheer gezegt dat hij de PC niet wakker mag maken, maar dat helpt niets. Als ik hem nu standby zet kan ik hem gewoon met de spatie balk wakker maken. Ik zal wel moeten rommelen met de energie instellingen denk ik, maar snap niet waarom dat uit de doos niet gewoon goed is ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VD Berg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-01-2021
Ik heb ook nog een T100 te koop staan, zie onder de link voor de geïnteresseerden.

V&A aangeboden: Asus Transformer Book T100 Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Beetje afzetterij vindt je niet? Alternate heeft hem gewoon op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50
Acidrain schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:56:
Vandaar ook de combi ;) boven de 25 euro geen verzendkosten en de combi maakt 26 euro :D
Kijk ook even op www.allekabels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtails
Of gewoon op eBay uit HK. Het is van de gekke als je meer dan een paar euro uit geeft voor een kabeltje... Ik lach me kapot als het 4.95-9.95 is voor een stom kabeltje, terwijl die webshops het ook zo uit HK importeren à la 50ct per stuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
pe1dnn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:08:
[...]

Ik heb dat probleem met de MS Sculpt Bluetooth muis. Als ik die niet uit zet dan maakt elke kleine muis beweging de T100 weer wakker. Moet er dus telkens om denken om de muis uit te schakelen. In apparatenbeheer kan ik bij die muis geen energie instellingen vinden dus ik heb nog niet uitgevonden hoe ik het kan verhelpen. Eigenlijk wil ik dat als de klep dicht is hij gewoon niet wakker kan worden. Dan kan ik het scherm immers toch niet zien. Nog luxer zou zijn een uitzondering daarop als HDMI is aangesloten. Ik snap niet waarom muis, toetsenbord en touchpad hem wakker kan maken als hij dicht is.

Bij toetsenbord en touchpad heb ik bij apparaat beheer gezegt dat hij de PC niet wakker mag maken, maar dat helpt niets. Als ik hem nu standby zet kan ik hem gewoon met de spatie balk wakker maken. Ik zal wel moeten rommelen met de energie instellingen denk ik, maar snap niet waarom dat uit de doos niet gewoon goed is ingesteld.
Klopt, dat heb ik inderdaad ook maar mijn muis uitzetten ben ik inmiddels al aan gewend geraakt ;)
Hij gaat trouwens niet in standby modus maar connected standby, daarom werken die power settings ook niet zie mijn post van een tijdje terug:
http://gathering.tweakers...message/41332767#41332767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
redtails schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:41:
[...]

Of gewoon op eBay uit HK. Het is van de gekke als je meer dan een paar euro uit geeft voor een kabeltje... Ik lach me kapot als het 4.95-9.95 is voor een stom kabeltje, terwijl die webshops het ook zo uit HK importeren à la 50ct per stuk :+
moet je zelf weten, maar de kwaliteit daar is variabel en het duurt langer. Ik heb die paar euro graag over voor snelle en betrouwbare levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 10:02
Sinds 2 weken ben ik ook in het bezit van deze mooie tablet. Tot op heden zeer tevreden, hoewel ik wel moest wennen aan de metro interface na jaren met een ipad en win 7 gewerkt te hebben.

Ik heb echter wel een vreemd probleem met wifi.
Voor mijn werk kom ik op verschillende bedrijfslocaties in Nederland.
Op een van de locaties, daar waar ik het meeste ben, kan ik mij niet aanmelden op het netwerk.
De T100 ziet het netwerk (sterk), ik kan het selecteren en het wachtwoord invoeren echter na ongeveer een minuut van verifieren krijg ik de melding dat ik met niet kan aanmelden op het netwerk. Het bijzondere is dat het wifi netwerk op alle locaties identiek is en ik me daar wel gewoon kan aanmelden. Uiteraard heb ik ondertussen met de beheerder van het netwerk contact opgenomen echter zij kunnen netwek technisch niets vinden en constateren geen verschillen in het netwerk.

Ondertussen heb ik verschillende fora doorgespit en oplossingen geprobeerd zoals:
Broadcom driver opnieuw geinstalleerd
Driver gedowngrade naar een eerdere versie
Windos 8.1 opnieuw geinstalleerd

Niets heeft geholpen. Het probleem is dat ik niet weet of het een netwerk probleem is, een windows 8.1 probleem is of een hardware probleem is. Meerdere collega's werken ook met 8.1 tablet en ervaren geen problemen. Dit zou Windows 8.1 dus uitsluiten als mogelijk probleem. De tablet werkt prima binnen andere netwerken, dit zou dus de hardware uitsluiten. Blijft het netwerk op de specifieke locatie over echter waarom ben ik dan de enige op het werk met dit probleem en kunnen de netwerk beheerders niets vinden?

Ik heb geen idee meer wat nog meer te proberen. De netwerkbeheerder staat ook voor een raadsel maar omdat ik de enige in het bedrijf ben met dit probleem en m'n eigen 8.1 tablet meeneem (we werken regulier met Ipads) gaat hij niet verder zoeken.

Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Boerenkool schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 07:12:

Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Mijn T100 weigert ook wel eens te verbinden met een wifi netwerk, zowel thuis als op werk. Wat ik doe om het werkend te krijgen, is in Device Manager de properties van de Network adapter oproepen en onder de Driver tab de adapter disablen en vervolgens weer enablen. Daarna lukt het mij wel om te verbinden met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Net even mee gespeeld bij de MM, en ik ben verkocht. Nu alleen dat ding nog zien te krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Probeer eens een BIOS upgrade uit te voeren Boerenkool. Misschien helpt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtails
Acidrain schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Geen idee maar ik ben persoonlijk erg blij met #2 _/-\o_
Die WindowsHome toets aan de zijkant word bij mij steeds ingedrukt als ik hem in me tas heb zodat hij dus altijd het scherm aan heeft staan als ik hem in me tas heb.. (Timeout korter zetten werkt wel maar is weer irritant tijdens gebruik)

Juiste link naar de driver page:
http://www.asus.com/nl/No...ok_T100/#support_Download
In Bios versie 223 hebben ze bij de changelog staan:
Fix that home key can wake system when Lid was closed.
Ik vermoed dan ook dat ze dit gefixt hebben. Kun je dit eens proberen en confirmeren voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Het werkt! (Als in de homeknop werkt niet als de klep dicht is..) ;)

Het touchpad en het toetsenbord blijven wel gewoon werken als de klep dicht is net als een eventuele aangesloten muis (ongeacht de powersettings dankzij het geweldige connected standby...) :s

De volume knoppen worden niet gedisabled als de klep dicht gaat. Het probleem dat de volume rocker automatisch naar boven of naar beneden gaat na het open klappen is hiermee weer terug (of nog steeds niet opgelost)

Dit is op te lossen door de tablet af te sluiten terwijl je de knop naar boven (of naar beneden, ligt er aan waar de rocker heen gaat) ingedrukt houd en daarna de tablet weer aanzetten zonder indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van-Gogh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 09:35
Weet iemand of dit http://www.amazon.de/Asus...HDMI-to-VGA/dp/B006AR1QAA werkt icm de t100? Ik heb nog een oude beamer tot de beschikking die helaas geen hdmi ingang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtails
Van-Gogh schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:10:
Weet iemand of dit http://www.amazon.de/Asus...HDMI-to-VGA/dp/B006AR1QAA werkt icm de t100? Ik heb nog een oude beamer tot de beschikking die helaas geen hdmi ingang heeft.
Yup, er is geen reden waarom dit niet zou werken!

Als je op eBay zoekt naar "hdmi to vga chipset" kosten ze circa €5 (HK) tot €10 (Engeland). Als het meer kost, dan betaal je te veel. Ik heb ze met snel zoeken ook als microHDMI gezien, dus das geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:09
Ik zit er over te denken om ook zo'n apparaat te halen in plaats van een android tablet omdat ik wel wat voordelen in windows denk te zien. Ik heb echter 2 vragen over de connectiviteit van een bay trail met windows.

Ik zou graag beeld vanaf mijn tablet draadloos naar mijn TV doorsturen. Bijvoorbeeld een youtube filmpje, maar ook hele websites. Met bijvoorbeeld een galaxy S en een samsung smart TV zitten dergelijke dingen al in gebouwd. Op veel android apparaten kan je een chrome stick ed toepassen.

Wat voor mogelijkheiden heb je met een bay trail met windows? Zijn er bijvoobeeld (betaalbare) sticks die in de TV kunnen worden gestoken die vervolgens met een stukje software op de tablet het beeld kunnen overbrengen?

Verder speel ik vaak muziek vanaf mijn desktop. Hiervoor gebruik ik WMP 12 (op windows 7). Kan ik windows mediaplayer vanaf de tablet aansturen? En kan je dan ook de volledige libary doorbladeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtails
Baytrail bevat Intel's WiDi (Wireless Display). De TV-adapter voor het ontvangen van WiDi is niet heel duur; iets van €50 meen ik. Hiermee kun je dan 1080p over je wifi verbinding sturen (waarschijnlijk dan ook met compressie :P). Hoe dat zit met delay en dergelijke kun je opzoeken.

Qua remote control van je andere PC's is er best veel te vinden. Apps zoals http://apps.microsoft.com...da-44ba-93da-fe88a2513830 zijn te gebruiken. Daarnaast kun je op iedere gewenste PC een DLNA of een netwerkschijf op zetten, zodat je de media files vanaf je tablet kan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janovic
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 21:50
SuperKris schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:57:
Ik zit er over te denken om ook zo'n apparaat te halen in plaats van een android tablet omdat ik wel wat voordelen in windows denk te zien. Ik heb echter 2 vragen over de connectiviteit van een bay trail met windows.

Ik zou graag beeld vanaf mijn tablet draadloos naar mijn TV doorsturen. Bijvoorbeeld een youtube filmpje, maar ook hele websites. Met bijvoorbeeld een galaxy S en een samsung smart TV zitten dergelijke dingen al in gebouwd. Op veel android apparaten kan je een chrome stick ed toepassen.

Wat voor mogelijkheiden heb je met een bay trail met windows? Zijn er bijvoobeeld (betaalbare) sticks die in de TV kunnen worden gestoken die vervolgens met een stukje software op de tablet het beeld kunnen overbrengen?

Verder speel ik vaak muziek vanaf mijn desktop. Hiervoor gebruik ik WMP 12 (op windows 7). Kan ik windows mediaplayer vanaf de tablet aansturen? En kan je dan ook de volledige libary doorbladeren?
Je kunt met W8.1 met play to afspelen op een DLNA apparaat. Helaas in het begin alleen naar Microsoft gecertificeerde apparaten maar na een register aanpassing ook naar alle DLNA apparaten, ik stream zo eigenlijk alles naar xbmc (aangesloten op mn tv). Maar een DLNA tv zal ook vast werken denk ik..

http://digitalmediaphile....o-devices-in-windows-8-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Janovic schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:20:
[...]

Je kunt met W8.1 met play to afspelen op een DLNA apparaat. Helaas in het begin alleen naar Microsoft gecertificeerde apparaten maar na een register aanpassing ook naar alle DLNA apparaten, ik stream zo eigenlijk alles naar xbmc (aangesloten op mn tv). Maar een DLNA tv zal ook vast werken denk ik..

Interessant.

Ik heb een androidstick aan mijn TV hangen en wou had al lopen klooien met MiraCast, maar hij wou eea niet afspelen, misschien dat het zo wel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
Zit al 4 weken op een ander toetsenbord te wachten omdat deze een defect had bij levering.
Bij asus word nu gekeken voor een andere oplossing.

Ook hierin zie je dat de spare-parts op dit moment ook slecht leverbaar zijn.

Ben benieuwd met watvoor oplossing ze zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Review maar gemaakt, let op meer een ervarings review dan een product review, ook praktisch mijn eerste, don't be too harsh :)
productreview: Asus Transformer Book T100 Grijs review door StrongArmLance

[ Voor 30% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 16:25
Janovic schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:20:
[...]

Awesome.. eens kijken of dit werkt icm de raspberry
thanks for the heads-up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Ff een check, het klopt dat ie nu nauwelijks in Nederland te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien vrijwel elke prijsvergelijker dat aangeeft, zal dat wel kloppen ;)
pricewatch: Asus Transformer Book T100 Grijs
http://nl.hardware.info/p...t100ta-dk002h#tab:prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:54
Deze muis (bluetooth) werkt zeer goed voor bijna geen geld:

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Deze doet het ook goed: pricewatch: Microsoft Sculpt Touch Mouse

Is wat duurder maar heeft lange batterij tijd. Scroll wiel is een touch vlakje, scrolt niet alleen vertikaal maar ook horizontaal en is gemaakt voor Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
Jammer dat ie echt oooveral is uitverkocht! Of weet iemand toevallig een verborgen webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Iemand geïntereseerd om een perfect nieuwe dock te ruilen voor zijn dock? Ik krijg een deze dagen mijn t100 uit taiwan binnen. Alleen zit op dit toetsenbord wel een normaal internationaal engels toetsenbord, maar met kleine chinese symbolen ernaast. Hier kan ik persoonlijk niet zo goed tegen. Als iemand zijn dock tegen de mijne zou willen ruilen, wil ik er wel €30 voor de moeite voor geven. Laat me iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tijmenvn schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:43:
Iemand geïntereseerd om een perfect nieuwe dock te ruilen voor zijn dock? Ik krijg een deze dagen mijn t100 uit taiwan binnen. Alleen zit op dit toetsenbord wel een normaal internationaal engels toetsenbord, maar met kleine chinese symbolen ernaast. Hier kan ik persoonlijk niet zo goed tegen. Als iemand zijn dock tegen de mijne zou willen ruilen, wil ik er wel €30 voor de moeite voor geven. Laat me iets weten.
Jezus, we schelen maar 1 letter van naam, dat is eng. Als niemand interesse heeft kan je natuurlijk altijd erover heen lakken /spuiten / plakken. Voor 30 euro kan dat in ieder geval makkelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Tijmen007 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:59:
[...]

Jezus, we schelen maar 1 letter van naam, dat is eng. Als niemand interesse heeft kan je natuurlijk altijd erover heen lakken /spuiten / plakken. Voor 30 euro kan dat in ieder geval makkelijk! ;)
Bij nader opzoeken hoe erg deze symbolen aanwezig zijn, valt dit reuze mee. Verder zou ik iedereen dit aan kunnen raden. Voor €359 incl. Verzending krijg ik de 64gb versie binnen 2 weken thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troy-nijntje
  • Laatst online: 07-09 14:03
tijmenvn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:56:
[...]

Bij nader opzoeken hoe erg deze symbolen aanwezig zijn, valt dit reuze mee. Verder zou ik iedereen dit aan kunnen raden. Voor €359 incl. Verzending krijg ik de 64gb versie binnen 2 weken thuis ;)
Het enige probleem is dat je geen wereldwijde garantie hebt bij asus op dit apparaat.
Aangezien ik dit forum al een tijdje volg en lees dat een hoop mensen problemen hebben met de bouwkwaliteit en los zittende onderdelen lijkt me de standaard fabrieksgarantie wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
troy-nijntje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Het enige probleem is dat je geen wereldwijde garantie hebt bij asus op dit apparaat.
Aangezien ik dit forum al een tijdje volg en lees dat een hoop mensen problemen hebben met de bouwkwaliteit en los zittende onderdelen lijkt me de standaard fabrieksgarantie wel handig.
Ik heb dit hele topic niet helemaal doorgespit, maar als ik op garantie zoek dan zie ik wel berichtjes waarin staat dat je internationale garantie op dit apparaat zou hebben. Als je hem in de US koopt, heb je die volgens de site dus niet (bij notebooks wordt internationale garantie wel genoemd, bij tablets, waar de T100 onder valt, niet).
Dit even ter informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiorcGeal
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:01
[...]

Bij welke toko heb je de T100 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troy-nijntje
  • Laatst online: 07-09 14:03
fruitbakje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:50:
[...]

Ik heb dit hele topic niet helemaal doorgespit, maar als ik op garantie zoek dan zie ik wel berichtjes waarin staat dat je internationale garantie op dit apparaat zou hebben. Als je hem in de US koopt, heb je die volgens de site dus niet (bij notebooks wordt internationale garantie wel genoemd, bij tablets, waar de T100 onder valt, niet).
Dit even ter informatie.
Ik heb een mail naar asus gestuurd met vraag hoe dat zit.
Wat ik begreep uit het antwoord is dat je internationale waranty hebt op de Nederlandse t100, in Amerika heb je de 64 ssd en 500 hdd maar daar valt dus niet de wereldwijde garantie voor omdat deze niet voor de Europese markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtails
[...]

Daar komt toch nog 21% BTW bij, en duanekosten? Lijkt me dat de Nederlandse post dit niet aan jou gaan geven zonder dat je circa 80-90€ aan de deur aan hun overhandigd. Hierdoor betaal je onder de streep alsnog circa 440-450€... Negentig euries voor 32gb extra is wel heel extreem.

Importeren binnen de EU is verschrikkelijk duur. Dit heeft er bij mij al heel vaak voor gezorgd dat ik iets niet kocht uit de USA, Canada of uit Azië. Daarnaast gaat de internationale post heel slecht om met pakketten, vooral grote dozen. Ik kan het dan ook echt afraden om spullen van buiten de EU te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
SharkyMarc schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Bij welke toko heb je de T100 besteld?
Bij 23port, bij vragen reageert deze verkoper erg snel. Dus twijfel niet bij een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
troy-nijntje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:19:
[...]

Er staat aangegeven bij de aankoop dat je nog steeds de wereldwijde garantie van Asus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 12:36
De nieuws stukjes die ik vond over de 64Gb en de 500Gb zijn al weer bijna +2 maanden komen er nog andere versies heeft iemand daar info over? Bestellen op ebay zit er niet in ivm zakelijk en heb hem toch liever uit Nederland....

En zoals Dawid 127 vroeg zijn er nog updates voor levertijden :D? Was alleen niet van plan 100 euro meer te betalen bij EG.... afzetters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauco7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 08:39
Volgens bol.com komt de 64gb versie beschikbaar in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ligt het aan mij; of is de auto-rotate niet meer aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VD Berg
  • Laatst online: 15-01-2021
418O2 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:06:
ligt het aan mij; of is de auto-rotate niet meer aanwezig?
als je auto rotate het ineens niet meer doet dan kun je naar apparaatbeheer gaan en daar de InvenSense Sensor Collection even uitschakelen en weer aanzetten, dan doet hij het weer. Ik had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Pakketjes uit China kunnen worden opgepikt bij de douane, dit merk je pas als UPS/TNT bij je aan de deur staat. Bij mijn telefoon met een waarde van 400 euro was het zo'n 35 euro voor UPS, maar een Pebble (van 120 euro) uit Amerika kan soms worden afgeleverd met 40 euro inklaringskosten/btw/etc. Het is wat dat betreft gewoon natte vinger werk.
Niet elke pakketje wordt overigens onderschept, je kunt dus gewoon pech hebben als je er tussenuit wordt gepikt.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
VD Berg schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:14:
[...]

als je auto rotate het ineens niet meer doet dan kun je naar apparaatbeheer gaan en daar de InvenSense Sensor Collection even uitschakelen en weer aanzetten, dan doet hij het weer. Ik had hetzelfde probleem.
dat was het inderdaad. apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Kiswum schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:06:
Pakketjes uit China kunnen worden opgepikt bij de douane, dit merk je pas als UPS/TNT bij je aan de deur staat. Bij mijn telefoon met een waarde van 400 euro was het zo'n 35 euro voor UPS, maar een Pebble (van 120 euro) uit Amerika kan soms worden afgeleverd met 40 euro inklaringskosten/btw/etc. Het is wat dat betreft gewoon natte vinger werk.
Niet elke pakketje wordt overigens onderschept, je kunt dus gewoon pech hebben als je er tussenuit wordt gepikt.
Dan hoop ik dat ik net die gelukkige ben die ze er niet uitpakken ;).

[ Voor 0% gewijzigd door tijmenvn op 18-01-2014 04:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hebben jullie al eens blue screens gehad? IIk zit nu op 2, beide een message SDBUS_INTERNAL_ERROR. Een keer gezien voor een system reset, een keer erna. Het zou kunnen dat de driver updates het probleem dus oplossen maar ik hoor graag of dit een algemeen probleem is of dat ik met de mijne toch eens terug moet.

Verder blijft het een prima apparaatje. Het enige dat ik echt mis is Android's universele back-button. Die knop zit op mijn TF300T's keyboardje waar de Esc hier zit en ik merk dat ik er toch vaak op druk. Helaas gebeurt dan niet wat ik hoopte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De touch scroll van mijn t100 overreageert heftig bij een korte scroll... ;( Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik zit er ook aan te denken de T100 te halen, maar twijfel erg tussen dit apparaat en en de Nexus 7 2013. Ik weet dat het verschillende soorten apparaten zijn (één is een hybride, andere echt alleen een tablet, het OS, het formaat etc.) maar vraag mij toch af waarom jullie voor de T100 zijn gegaan en niet voor bijv. de Nexus 7 (evt. in combinatie met een (bluetooth) toetsenbord voor het typen).

Is dit echt de legacy support voor de 'standaard' windows programma's (zoals bijv. PS), of is het toch iets anders? Ik zal de tablet vooral gebruiken voor bij het studeren (Word documenten lezen, aantekeningen maken, browsen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Je kan absoluut alles, lees alle reviews van de t100 maar eens door, genoeg informatie, die van mij is echt een gebruiksreview, maar de keuze dat ik de t100 koos was omdat ik al eens een android tablet heb gehad, maar 7 inch was het voor mij gewoon niet, android ook niet, niet productief of zo... Windows is veel handiger voor studeren, en bestanden te openen, bewerken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ah het scroll probleem ligt hoogst waarschijnlijk aan smart gesture.
Ik had die geupdate, doe dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
StrongArmLance schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:13:
Je kan absoluut alles, lees alle reviews van de t100 maar eens door, genoeg informatie, die van mij is echt een gebruiksreview, maar de keuze dat ik de t100 koos was omdat ik al eens een android tablet heb gehad, maar 7 inch was het voor mij gewoon niet, android ook niet, niet productief of zo... Windows is veel handiger voor studeren, en bestanden te openen, bewerken etc.
Bedankt! En hoe zit het met het geheugen (2GB)? Is dat een beetje genoeg om soepel te kunnen multitasken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
barzi schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:35:
Bedankt! En hoe zit het met het geheugen (2GB)? Is dat een beetje genoeg om soepel te kunnen multitasken?
Zat. Die gekte om 4 GB in een PC te hebben komt uit het Windows Vista tijdperk. Bij Windows 7 was het al niet meer nodig maar zijn leveranciers vrolijk doorgegaan met 4 GB geheugen in laptops. Windows 8 en 8.1 gebruiken nog minder geheugen. 2GB is zat genoeg voor Windows 7 en 8/8.1.

Uiteraard wel een nuancering. Als je van plan bent programma's as Visual Studio te draaien of SQL Server of heftig met grote plaatjes wil stoeien in Gimp of een Photoshop dan is dat natuurlijk een ander verhaal. Dito voor zware games maar dat gaat toch al niet.

Wat minder zware games lopen volgens zeggen ook prima (ik heb zelf echter problemen met Tomb Raider Anniversary, niet vanwege performance maar vanwege andere problemen, het programma crashed zodra je echt wil gaan spelen. Ik denk driver problemen of copy protection ellende). Maar voor een beetje browsen, office werk en niet te zware spelen heb je aan 2 GB genoeg.

Ik ben op mijn T100 nog geen traagheid door geheugengebrek tegen gekomen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppitz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 22:53
barzi schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:09:
Ik zit er ook aan te denken de T100 te halen, maar twijfel erg tussen dit apparaat en en de Nexus 7 2013. Ik weet dat het verschillende soorten apparaten zijn (één is een hybride, andere echt alleen een tablet, het OS, het formaat etc.) maar vraag mij toch af waarom jullie voor de T100 zijn gegaan en niet voor bijv. de Nexus 7 (evt. in combinatie met een (bluetooth) toetsenbord voor het typen).

Is dit echt de legacy support voor de 'standaard' windows programma's (zoals bijv. PS), of is het toch iets anders? Ik zal de tablet vooral gebruiken voor bij het studeren (Word documenten lezen, aantekeningen maken, browsen etc.).
Ik heb nooit overwogen een tablet te kopen als student totdat dit ding op de markt kwam. Het gemak van een volledige windows 8 versie was voor mij doorslaggevend zodat mobiliteit en productiviteit eigenlijk 100% samengaan (wel concessus in resolutie, maar ik vind dat niet zo erg aangezien mijn klauwen 1080p niet aan zouden kunnen op een 10 inch scherm).

Apps zoals word werken prima met touch zodat je een muis niet mist. Ik gebruik de metro apps voor e-mail en skype en met één swipe aan de linker kant van je scherm switch je probleemloos tussen de apps.

Ik heb nog geen nadelen kunnen vinden buiten het gebrekkige aanbod aan pdf notitie software. Adobe heeft wat opties, maar ik zou graag willen tekenen. De 'mindere' bouwqualiteit neem ik voor lief vanwege de prijs. Toch valt de touchpad tegen (vnl de klik van de t100 van mijn buurman in de bibliotheek is heel vervelend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 12:36
Is er eigenlijk een bericht van bijvoorbeeld Asus waarom de levering zo slecht verloopt en wanneer hij weer beschikbaar zou zijn? kan nergens iets vinden tot wanneer ik moet wachten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:09:
maar vraag mij toch af waarom jullie voor de T100 zijn gegaan en niet voor bijv. de Nexus 7 (evt. in combinatie met een (bluetooth) toetsenbord voor het typen).
Ik had al een Nexus 7 (model 2012) en heb de T100 er bewust bij gekocht omdat ik een Windows-table wilde en omdat ik een 10" tablet erbij wilde. De Nexus 7 wordt nog bijna evenveel gebruikt. Op Android 4.4 vind ik de webbrowser (Chrome) veel beter dan IE onder Windows. Ook is de Nexus 7 stukken beter qua 3D-performance. Ik heb er tientallen gekochte games en apps, en die gebruik ik ook vaak genoeg. De T100 heeft vooral gebruikstijd van de PC overgenomen. Omdat je net zo snel even het toetsenbordje eraan klikt, kun je prima een lange mail typen, of een werkende RDP-sessie naar een server opzetten. Overdag gebruik ik de T100 meestal met dock, 's avonds op de bank meestal als tablet. Maar als media/game-tablet gebruik ik dan weer de Nexus 7.
barzi schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:35:
[...]
En hoe zit het met het geheugen (2GB)? Is dat een beetje genoeg om soepel te kunnen multitasken?
Ja, dat werkt prima. Zelfs Visual Studio 2013 draait soepel. VMWare heb ik maar niet geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppitz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 22:53
Marlon12 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:14:
Is er eigenlijk een bericht van bijvoorbeeld Asus waarom de levering zo slecht verloopt en wanneer hij weer beschikbaar zou zijn? kan nergens iets vinden tot wanneer ik moet wachten.. :(
In december n reservering geplaatst bij yorcom. Kreeg 14 jan dit mailtje:
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatste voor onderstaand product:

Helaas moeten wij u melden dat de levering van dit product is uitgesteld.
Op dit moment verwachten wij eind januari wel wat binnen, maar weten niet
hoeveel dit zal zijn. Naar verwachting zal dit in ieder geval te weinig zal
zijn om iedereen te kunnen leveren. Leveringen zullen dan ook plaatsvinden
op basis van ouderdom bestelling.

Asus heeft aangegeven dat de leveringen nog tot de zomer moeizaam zal
zijn. Dit wegens een groter succes dan verwacht.
Ik heb hem in de tussentijd al binnen, gekocht bij paradigit. Questie van de webshops in de gaten houden. Hij komt mondjesmaat binnen en asus schijnt de veurkeur te hebben voor de grotere firma's (mediamarkt saturn paradigit)

[ Voor 10% gewijzigd door puppitz op 20-01-2014 13:21 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Let op:
Voor meldingen over levertijden/voorraad is er een apart topic: Asus T100 Levering (winkels en levertijden) topic.

Heb je een probleem; draai dan eerst alle Windows Updates en Asus LiveUpdates

Tip: De liveupdate tool laat zich niet gelijk zien als je hem start. Hij staat rechtsonder bij je klok als je op het pijltje drukt.