Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Deze?RonaldDesigns schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:52:
En nog een leuk speeltje voor de kleine gemist jammer
http://www.ibood.com/nl/n...gn=dagaanbieding&m4n=6477
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
als ze gevuld worden met meuk uit de hunt dan denk ik ook niet dat je er rouwig om moet zijn
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
jij had er elke hunt wel minimaal 1 voor zover ik me herinnerAdmiralSnipe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:03:
Ik weet niet hoe maar ik heb nog geen enkele doos weten te bemachtigen.
Vorige 2 hunts wel ja, maar die van de laatste keer is retour gegaan en heb daar nooit een vervanger voor gekregen...Cevie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:03:
[...]
jij had er elke hunt wel minimaal 1 voor zover ik me herinner
Wat zit er allemaal in??
Oh al 2 deze hunt?? netjes.Cevie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:05:
@admiralsnipe dat is jammer indd. Ik heb tot nu toe de eerste twee boxen al. die van de middag was ik aan het slapen helaas en die van vanavond ging te snel
Zijn trouwens alleen nog maar 99 euro boxen langsgekomen.
Hopelijk niet de colonisten van catan
Youtube is niet nodig, er zijn genoeg andere videosites die zo'n unboxing zonder probleem accepteren
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Edit: hmm dit is ook niet echt beter.
[ Voor 41% gewijzigd door Thapous op 07-11-2013 20:16 ]
//Thapous
Normaal betaal je al 35,- voor 16 mesjes dus doen we dat maar wel even.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
ora et labora
Ha Speaking of the devil....Cevie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:05:
@admiralsnipe dat is jammer indd. Ik heb tot nu toe de eerste twee boxen al. die van de middag was ik aan het slapen helaas en die van vanavond ging te snel
Daarnet wel even de set van 12 glazen gescoord, dat lijkt me nog wel mooi. Ik volg overigens nog maar net.
[ Voor 39% gewijzigd door Tweaker36 op 07-11-2013 20:22 ]
Aan de ketting/leiband leggen, is het weglopen opgelostRobsta86 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:21:
It's amazing... Alleen m'n doos loopt weg als ik een unboxing filmpje wil maken, is dat normaal? :-)
https://fbcdn-sphotos-g-a...63685271_1930531937_n.png
Het wordt nu wel heel kinky hier...wsitedesign schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:21:
[...]
Aan de ketting/leiband leggen, is het weglopen opgelost
[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-11-2013 20:33 ]
Maar toch, elke keer, ben je van de partij?AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:33:
Het is ook ieder jaar dezelfde meuk.
Dit topic wil je toch niet missen!Tweaker36 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:35:
[...]
Maar toch, elke keer, ben je van de partij?
Jep en als je er bijna eentje hebt, word je eruit geknikkerd!twerk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:39:
snap niks van die boxen... Moet je 100x refreshen op het moment dat er een nieuwe aanbieding komt en dan nog is geluk hebben om er eentje te krijgen?
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Alleen met de hunt bezig zijn, is wel dodend...
En mocht ze hem niet mooi vinden kun je hem zelf ook nog dragenthundermo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:06:
Horlogetje voor m'n schatje maar besteld. Is ze ook weer tevreden en zeurt ze niet meer, dat ik heel de avond achter m'n pc zit
✌
Denk dat ze het wel mooi vindMJHH93 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:09:
[...]
En mocht ze hem niet mooi vinden kun je hem zelf ook nog dragen
Ze kan dan wel beter zien hoelang je achter de pc zitthundermo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:06:
Horlogetje voor m'n schatje maar besteld. Is ze ook weer tevreden en zeurt ze niet meer, dat ik heel de avond achter m'n pc zit
Nah ICE is tenminste nog enigszins betaalbaar. Die Beats zijn absurd duur geprijsde dingenAfvalzak schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:11:
Is ICE niet de dr Dre Beats onder de horloges?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ze bestaan nietNiGeLaToR schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:14:
de iBoring hunt is dan ook nog weer minder boeiend dan voorgaande keren. Wellicht kunnen ze er niets aan doen dat de marges op zijn, maar ben nog geen echt goeie deal tegen gekomen. Ja, die dozen zijn leuk, maar daar kom je gewoon niet tussen. Al jaaaaren 0 dozen, ga haast met aluhoedje op denken dat ze niet bestaan
Overigens zie ik elke dag genoeg dozen
[ Voor 64% gewijzigd door ByteMe_ op 07-11-2013 21:17 ]
lolRonaldDesigns schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:15:
troll koffers
Overigens zie ik elke dag genoeg dozen
PSN: bryanlost
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Maar die kan niet op tegen zelfgemaakteSmokingSig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:26:
Ff ijsje bijgehaald. Tiramisu van carte dor in zo een pot, mmmmmmm
FAQ van de Hunt
[...] opgelet: zet je schrap, want de komende 48 uur komen ruim 500 superdeals voorbij in een razend tempo! [...]
ora et labora
thundermo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:34:
[...]
Een 39,99 box in een 99,99 box in een 139,99 box?
iemand heeft een bril nodig om je aan te kijken met dat ding op
[ Voor 58% gewijzigd door MJHH93 op 07-11-2013 21:38 ]
✌
ora et labora
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A