In de Sony winkel wel...
Volgens de Pricewatch ook http://tweakers.net/price...-nokia-samsung-sony).html (althans in NL)Monalisa schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:45:
In de Sony winkel wel...
Eggses!hejkompas schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:45:
"A box without hinges, key, or lid, yet golden treasure inside is hid", J. R. R. Tolkien
meh ik heb betere bluethooth headsets op ibood gezien
zoals pricewatch: Denon AH-NCW500 (Zwart) voor 130 euro
ora et labora
Als die in mijn doos zit dat wordt ik helemaal leip:P die wil ik echt wel hebben!:Pmrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:49:
PSN: bryanlost
Dat ding is echt cr@p.mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:49:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Scheelt maar een factor 3 ......mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:49:
Net eentje besteld, echt een bult eraan vallen doe je denk niet en is voor de vrouw. Scoor je extra mee :-)
heb ik dus toch de goede keus gemaakt ?
mrc4nl in "welke bluethooth headset"
[ Voor 9% gewijzigd door mrc4nl op 07-11-2013 21:52 ]
ora et labora
Ga weg craplet. Ik wil een doos. 800x600 pixels....
[ Voor 22% gewijzigd door GWashington op 07-11-2013 21:53 ]
Wat verkopen ze eigenlijk NIET bij iBOOD?
bruiden (uit rusland)Nauxuron schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:55:
Wat verkopen ze eigenlijk NIET bij iBOOD?
ora et labora
Pizza
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
concurentie is sterk -> bride.ru
ora et labora
Liever een bruid met een leuke doossambalbaj schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:59:
wel bruid in box hè.
Ik heb geen ervaring met die Sennheiser maar ik had die Denon in m'n box zitten.mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:52:
[...]
heb ik dus toch de goede keus gemaakt ?
mrc4nl in "welke bluethooth headset"
Aan de zijkant zit een plastic draaiknop en die zat helemaal los (was geretourneerd zoals gewoonlijk is een iBOOD box).
Het geluid beviel me ook niet, veel te veel nadruk op bass en alles klonk heel erg donker.
Met de bluetooth functie aan werd dit alleen maar erger en klonk het nog minder detailrijk.
Heb die Sennheiser nooit beluisterd maar het lijkt me sterk dat dat ding nog schraler is dan die Denon...
Gelukkig zitten er geen mannelijke modellen onder.peachless schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:02:
zit al 10 minuten naar boxers te staren...
Ryzen 3600 - GTX1060
Nou hup koop die panties.
//Thapous
Blijkbaar wel.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:03:
wil niemand die krengen hebben?
Zooooo.... Kunnen jullie lekker glad je nieuwe boxer in
De oude vertrouwde sielkepiel!
Kopen kopen kopen.
Kopen kopen kopen.
ik heb geen goede referentie headset (met bijbehorende versterker) maar hij klinkt prima.AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:02:
[...]
Ik heb geen ervaring met die Sennheiser maar ik had die Denon in m'n box zitten.
Aan de zijkant zit een plastic draaiknop en die zat helemaal los (was geretourneerd zoals gewoonlijk is een iBOOD box).
Het geluid beviel me ook niet, veel te veel nadruk op bass en alles klonk heel erg donker.
Met de bluetooth functie aan werd dit alleen maar erger en klonk het nog minder detailrijk.
Heb die Sennheiser nooit beluisterd maar het lijkt me sterk dat dat ding nog schraler is dan die Denon...
ik luister er nu ook mee
ora et labora
Niemand is hier blijkbaar geinteresseerd in geen haar op je benen?
Juist, een houder voor je iPhone, lekker handig. :n
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een afschuwelijk lijstje haha

Android fanboy
Onze dank is groot, voor deze opofferingpeachless schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:09:
Nou, ik heb ze zojuist allemaal opgekocht voor jullie
neuhh.. in ieder geval te weinig.Nauxuron schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:08:
Niemand is hier blijkbaar geinteresseerd in geen haar op je benen?

Nou nog liever zo'n epilator dan dit fotolijstje
Android fanboy
incl. iphone
[ Voor 14% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-11-2013 22:10 ]
Vergeet niet: it's not just a frame. It's the iFrame!
Wij dachten even het zelfdeNauxuron schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:12:
Vergeet niet: it's not just a frame. It's the iFrame!
✌
Is wel goed als je iemand eens ee k*t cadeau wilt geven hehe
Dat kan toch ook niet anders met zo'n geweldige iFrame?
lootjes met sinterklaas.SmokingSig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:14:
ho,ho!SmokingSig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:14:
Net zo flexibel inzetbaar als een iPhone zelf: the iFrame is een ideaal cadeau voor iedere iPhone-fan!
"Goh, dat had je nou echt niet hoeven doen, echt niet..." xD
Als je het dan toch slaapverwekkend vindt, koop ook even zo'n dekbed. Kun je mooi onder liggen gapen
//Thapous
Dit dekbed is te klein... en ik heb er al eentje
Waar halen ze die kermis zooi vandaan????
Leuk, moeite doen om je eigen snoep te eten.
Zou wat voor mij zijn, is weer eens wat anders dan de hele zak in één avond leeg haha...
Als hij net zo precies is als op de kermis, komt dat nooit voor...
Als je eenmaal die zak uit dat apparaat hebt, kun je hem helemaal leegeten.BDHowner schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:26:
Zou wat voor mij zijn, is weer eens wat anders dan de hele zak in één avond leeg haha...
Haha mijn vriendin móest dat ding hebben
Ja, natuurlijk

Misschien wel, kan ik een snoepkermis beginnen:)
"Als jij dit ding niet voor mij koopt, grijp jij vanavond mis."
Als ik dat ding niet gekocht had kon ik mezelf grijpen
Mmm.. bedtijd.
Ibood word te saai..
Als jullie nog een leuke box voorbij zien komen.. Ik hou me aanbevolen.
Ibood word te saai..
Als jullie nog een leuke box voorbij zien komen.. Ik hou me aanbevolen.
Zijn er nou echt veel mensen die zo'n receiver kopen (dus niet perse tijdens een hunt)?
Mijn hele speakerset (Z-5500) was € 250,-. Vast niet te vergelijken met dit, maar dan heb je nog niet eens speakers...
Mijn hele speakerset (Z-5500) was € 250,-. Vast niet te vergelijken met dit, maar dan heb je nog niet eens speakers...
In audio-land kan je tot wel een 100.00 eurie kwijt zijn voor iets.
weet iemand of er toevallig fitness gewichten voorbij zijn gekomen?
zijn ze nietsmekkos schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:38:
weet iemand of er toevallig fitness gewichten voorbij zijn gekomen?
Heb je wel eens in het audiofielen forum gekeken hier?BDHowner schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:36:
Zijn er nou echt veel mensen die zo'n receiver kopen (dus niet perse tijdens een hunt)?
Dan lachen ze je vierkant uit als je subwoofer niet duurder is dan 4000 euro
THX! die geschiedenis kende ik nog niet!
Laserdisc - DAT - DCC - Mini-Disc ;-))
[ Voor 20% gewijzigd door thethe2010 op 07-11-2013 22:44 ]
En een wijntje. Niets voor mij, ik neem bijna enkel genoegen met een simpele goedkope moscato. Ik ben niet bepaald een wijnliefhebber die 25 euro aan zoiets spendeert. Het enige wat ik lekker vind is een soort ranja met alcohol. Waarom er 22 karaats bladgoud op een fles wijn moet zitten snap ik trouwens ook niet helemaal. Gaat het nu om de verpakking of om de inhoud?
[ Voor 23% gewijzigd door Amanoo op 07-11-2013 22:47 ]
doe mij maar een lekker speciaal biertje
Deze is handig voor de 25kg doos! KOPEN
[ Voor 8% gewijzigd door hejkompas op 07-11-2013 22:49 ]
Ik heb net nog een La Trappe Quadrupel achter de kiezen.geert19 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:48:
doe mij maar een lekker speciaal biertje
Hier maar is beginnen aan een Jopen Extra Stout
niet slecht. heb voor morgen nog Leffe tripel staanAmanoo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:49:
[...]
Ik heb net nog een La Trappe Quadrupel achter de kiezen.
Het is zo spannend dat het hier nu al over drank gaat.Edd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:51:
Zo.. En hoe bevalt de hunt tot nu toe? Als ik het zo even bekijk heb ik weinig spannends gemist?
Bavaria!! halve liters in de aanbieding
Zoals gewoonlijk. Een paar leuke dingen voor een mooie prijs, wat troep waar ze van af moeten, wat leuke dingen die je voor ong dezelfde prijs vind en af en toe een box (lees: gateway 502 error). Hoewel ik vandaag niet veel tijd gehad heb om te volgenEdd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:51:
Zo.. En hoe bevalt de hunt tot nu toe? Als ik het zo even bekijk heb ik weinig spannends gemist?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A