iBOOD hunt topic |
|
iBOOD hunt? |
Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: ![]() |
Waarom een iBOOD hunt topic |
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan. |
Handige linkjes voor tijdens de hunt |
Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen. Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:
|
Vaak gestelde vragen |
![]() De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. ![]() Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen. ![]() Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding. ![]() Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! ![]() Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt ![]() Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ ![]() Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ ![]() De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd. ![]() Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat. |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
Daar hebben we tegenwoordig het AK forum voor, dus even een duwtje naar de buren 
SF >> AK

SF >> AK
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Ah ja, maar een van de vorige topics zat ook nog in SF dus copy paste.gambieter schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:13:
Daar hebben we tegenwoordig het AK forum voor, dus even een duwtje naar de buren
[mbr]SF >> AK [/]

Hmm ik zit nu in andere tijzone, het is hier nu pas 13:48, dus ik kan eindelijk rustig box hunten!
Ik ben zeer benieuwd! Vorige keren zag ik wel telkens de enkele producten voorbij komen maar nooit een box! Ik wil erg graag een keer zo een box:P Als ik zie wat andere mensen zoal gekregen hebben... Dammm
PSN: bryanlost
Ik neem aan dat dit november moet zijn?Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 28 & 29 augustus 2013!

Ik haak deze keer af, vorige keer was alleen maar zooi en 3 keer bij betaling een crash gehad voor de box.
AangepastMrBrownie12 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Ik neem aan dat dit november moet zijn?

Bedankt voor de tip!
Ben benieuwd. Moet nog een hele inboedel bij elkaar sprokkelen binnen een jaar tijd (tijd zat). Wie weet zit er wat tussen voor een leuk prijsje.
Och is het weer bijna zover?
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die dozen, dat is bij mij best wel slecht afgehandeld de vorige hunt.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die dozen, dat is bij mij best wel slecht afgehandeld de vorige hunt.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De vorige keer dat iBOOD een dergelijke aankondiging deed duurde het nog een week of 2-3 voordat de hunt daadwerkelijk was. We zullen zien 

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Heb je daar ook een bron van?jroz2001 schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:08:
Donderdag en vrijdag is de hunt!

M4N - partnermail: iBOOD HUNT 7+8 nov
hij komt er weer aan..
hij komt er weer aan..
Van het kastje naar de muur lopen...
Was niet helaas. Zie bovenstaande post, ik had dus wel gelijk. Ik kon/ kan m'n bron alleen niet geven

Mooi, heb donderdag m'n papadagDancePlaza schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:45:
M4N - partnermail: iBOOD HUNT 7+8 nov
hij komt er weer aan..

De officiële aankondiging is er nog niet uit, maar 't hek is van de dam

@Quad je moet even de data in 't topic gooien

[Voor 21% gewijzigd door DivZero op 05-11-2013 11:15]
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
HUNT HUNT HUNT.
Jup. Ik ben d'r weer bij.
Jup. Ik ben d'r weer bij.

Koekje d'r bij?
Ik heb eigenlijk niks nodig, alleen een leatherman zou welkom zijn, maar die heb ik de afgelopen hunts nooit meer gezien?
"A tale is never so good that ale won't make it better."
Zouden er ook chocolade pepernoten langskomen deze hunt?? Daar heb ik namelijk wel zin in.
Haha... Ik zou meteen kilo's inslaanAdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:28:
Zouden er ook chocolade pepernoten langskomen deze hunt?? Daar heb ik namelijk wel zin in.

E-mail: iboodhunt do + vr.
Ik ga nu er gewoon voor (speakers) & misschien wat sokken & wat voor de kleine. En de box, die is makkelijk te doen
*Bookmarked*
Ik ga nu er gewoon voor (speakers) & misschien wat sokken & wat voor de kleine. En de box, die is makkelijk te doen
*Bookmarked*
[Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 05-11-2013 12:37]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oh god, dit wordt weer nolifen!
"Be brave, don't shave"
De vorige hunt was, voor mij, niet zo heel bijzonder. Hopelijk is het nu interessanter.
* pven wil een Nexus5, maar die is te nieuw
* pven wil een Nexus5, maar die is te nieuw

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Nieuwe Nexus 4 voor 200 euro is inderdaad misschien wel reëel, we zullen het zien. 

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Leuke timing. Tentamens en leren, en ondertussen de ibood hunt volgen...
sterktejooproo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:44:

Serieuze first world problems ditjooproo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:44:

We gaan weer zien wat ze te bieden hebben bij iBOOD, ben benieuwd!
Koekje d'r bij?
Nexus 7 voor <150,- zou wel erg mooi zijn.Quad schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:41:
Denk dat er een reële mogelijkheid is dat er wel iets als een Nexus 7 / 10 Tab 2.0 etc. voorbij komen natuurlijk.
Misschien ook wel de Nexus 4.
Ik ga mij toch inhouden met uitgeven maar wel de hunt lekker volgen.

OMFGjooproo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:12:
Iets met gras voor de voeten?

[Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 05-11-2013 15:07]
Maar maar.. Dit wordt echt100%genuineechtwaarhoorfantastischeomnooitmeertevergeten iBood hunt.FiXeR.nl schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:11:
Ik trap er dit keer niet meer in, de vorige 3 keren waren zwaar teleurstellend.

Ik vind een hunt op zich wel fijn, maar ze volgen elkaar te snel op. Vroeger keek je er echt naar uit, nu is het van "Oh zijn ze daar nu weeral". Desalwelteplus ga ik wel volgen, en misschien één en ander scoren.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Beloofd?Quad schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:13:
[...]
Maar maar.. Dit wordt echt100%genuineechtwaarhoorfantastischeomnooitmeertevergeten iBood hunt.

[Voor 90% gewijzigd door Tronic op 05-11-2013 15:17]
Als ze nou eens leren om geen defecte meuk meer in de boxen te stoppen...
Of de afhandeling bij defecten wat beter regelen, dat zou al een hele verbetering zijn.
Of de afhandeling bij defecten wat beter regelen, dat zou al een hele verbetering zijn.
Overigens lopen ze al een jaar te roepen met iBood versie 2.0 oid.. Althans een nieuw gebouwde website van iBood. Zie er nog steeds niets van terug.
Er zou iets komen waarmee je orders kon bundelen oid, zou dat met de hunt gebeuren? Meerdere dingen aanschaffen en eenmalig verzendkosten betalen?
Er zou iets komen waarmee je orders kon bundelen oid, zou dat met de hunt gebeuren? Meerdere dingen aanschaffen en eenmalig verzendkosten betalen?
Nexus 7 maar dan wel het 2013 model.darkkingll schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:02:
[...]
Nexus 7 voor <150,- zou wel erg mooi zijn.
Heb vorige week nog de pioneer receiver + 5.1 speakerset gekocht, dus ik hoop niet dat die al te goedkoop weer gaat langskomen

Dat roepen ze inderdaad al een tijdjeQuad schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:32:
Overigens lopen ze al een jaar te roepen met iBood versie 2.0 oid.. Althans een nieuw gebouwde website van iBood. Zie er nog steeds niets van terug.

Een winkelwagen? (iBOOD kondigt winkelwagen aan)Quad schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:32:

Een winkelwagen voor de gemiste boxen. Of zou je nu wel eerlijker kans op een box hebben?
meh ik denk ik liever naar de opening van de mediamarkt in emmen as donderdag 

ora et labora
Ik lees op sommige plaatsen over een "box" van een bepaald bedrag. Heeft iemand die wel 'ns gekocht hier? En is het de moeite waard om zoiets te kopen?
goh je bent ook niet de eerstewuppie007 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:37:
Ik lees op sommige plaatsen over een "box" van een bepaald bedrag. Heeft iemand die wel 'ns gekocht hier? En is het de moeite waard om zoiets te kopen?

kijk op youtube naar ibood unboxing of kijk in èèn van de vorige 100 topics in deze reeks naar ervarigingen
ora et labora
Zie hier een verzameling van de boxen van de afgelopen 3 hunts:wuppie007 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:37:
http://www.1dagskoopjes.n...boxing-hunt-februari-2013
http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013
http://www.1dagskoopjes.n...boxing-hunt-augustus-2013
Koekje d'r bij?
Ik zal er zeker weer bij zijn voor zover mogelijk, moet wel werken, alhoewel vrijdag maar een halve dag.
Heb niets nodig, maar vind hunts altijd verslavend en gezellig hier op het forum. Ga dus alleen voor impulsaankopen (evt. voor sinterklaas), evt. een mooie versterker (niet echt nodig, heb er één, maar wil eigenlijk upgraden), en een Panasonic 50GT60 of 50VT60, maar die zullen wel niet langs komen of te snel weg zijn... En de box uiteraard.
Ach, al koop ik niets, vind het vooral gezellig en lachen hier tijdens de hnt.
Heb niets nodig, maar vind hunts altijd verslavend en gezellig hier op het forum. Ga dus alleen voor impulsaankopen (evt. voor sinterklaas), evt. een mooie versterker (niet echt nodig, heb er één, maar wil eigenlijk upgraden), en een Panasonic 50GT60 of 50VT60, maar die zullen wel niet langs komen of te snel weg zijn... En de box uiteraard.
Ach, al koop ik niets, vind het vooral gezellig en lachen hier tijdens de hnt.
Nee hoor, zelfs dan moet je enorm veel mazzel hebbenZingo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:35:
De kans dat je zo'n box pakt is zo minimaal. Of je moet 2 dagen non-stop erop blijven zitten xD

Is maar net wat je ermee wilt, voor doorverkopen is de 1800 erg leuk, maar ik zou zelf een box zoals van r0th erg leuk vinden. Maar ~1800 winst is zeker n goede investering
Succes met verkopen tegen de bruto adviesprijzen zou ik dan zeggenRonaldDesigns schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:49:
[...]
Is maar net wat je ermee wilt, voor doorverkopen is de 1800 erg leuk, maar ik zou zelf een box zoals van r0th erg leuk vinden. Maar ~1800 winst is zeker n goede investering

Meestal gaan ze uit van iBood prijzen en niet van de adviesprijs. Zo staat een PlayBook voor 99,- en niet voor 599,-.Anoniem: 186820 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:34:
[...]
Succes met verkopen tegen de bruto adviesprijzen zou ik dan zeggen
Alsnog is iets wat 100 euro waard is niet hetzelfde als 100 euro.
Dat is ook wel zo. Maar als het in goede staat is kan je toch voor leuk verkopen. Heb nooit een box gehad dus kan niet zeggen of de staat goed is van de meeste spullen. Misschien is het vaak beschadigd. Vaak gelezen dat boxen retour zijn gestuurd.Deveon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:58:
[...]
Zelfs dan is het vaak een hele dobber om het voor die bedragen gesleten te krijgen hoorDeveon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:58:
[...]
Meestal gaan ze uit van iBood prijzen en niet van de adviesprijs. Zo staat een PlayBook voor 99,- en niet voor 599,-.

Ik heb wel een box gehad, het probleem is een beetje dat je geen facturen hebt en de verpakkingen 9/10 keer beschadigd zijn. Dat geeft de koper iets minder zekerheid dan bij een werkelijk nieuw product.RonaldDesigns schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:11:
[...]
Dat is ook wel zo. Maar als het in goede staat is kan je toch voor leuk verkopen. Heb nooit een box gehad dus kan niet zeggen of de staat goed is van de meeste spullen. Misschien is het vaak beschadigd. Vaak gelezen dat boxen retour zijn gestuurd.
Die verminderde zekerheid zie je toch wel een beetje terug in de prijs.
Ik heb alles wat ik niet nodig had nog redelijk kunnen verkopen, maar zat daarbij wel onder de Ibood prijzen.
[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 186820 op 06-11-2013 13:46]
Vannacht om 0:00tomazzs schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:26:
Om hoe laat begint een Ibood Hunt? Stipt om mindernacht? Of pas in de voormiddag?
Woohoo! Dracyn realiseert net dat hij donderdag en vrijdag vrij heeft!
Succes allemaal met hunten op die doosjes!
Succes allemaal met hunten op die doosjes!
Body mods don't determine skill
Ik ben er weer helemaal klaar voor! nu eerst even een dutje doen tot 00:00 allemaal 

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Hmm, wel weer zin om gezellig te hunten. Maar vrijdag middag tentamen, dus dat gaat niet helemaal lukken 

Heb dr weer zin in! (uren lang teleurgesteld worden en dan net als je even een bakje koffie uit de machine trekt dan zijn er 3 dozen voorbij)
[Voor 76% gewijzigd door hejkompas op 06-11-2013 21:31]
Hallo allemaal!
Voor de mensen die er nog in geintresseerd zijn.
Ik heb een nieuwe versie van de iHunt Sniper tool op rapidshare gezet.
TotallyNealz - iHunt Sniper 1.5
Schrik niet van de nieuwe layout van rapidshare.. knopje download.
Veel plezier dr mee.
Niels
Veel plezier dr mee.
Niels
Ik gok dat mijn teruggestuurde Veho Boxen er ook bij zitten. Mocht je de VEHO M5 360 tegenkomen. Niet doen :)! Nog nooit zulke bagger gehoord. Zat er tijdens de dagactie in van 149,95 voor 49,95 ;-)!
Skoda Enyaq iV80x Founders Edition Black
Klopt!
Merci ! jij ook 

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
We gaan weer helemaal los 

zijn er eigenlijk scripts die de box automatisch bestellen? 

Zulke scripts zijn er vast (geweest). Maar als het goed is gaan ze weinig uithalen door het captcha klik ding wat er tussen zit... Als het dit keer goed werkt tenminste 

bahaha indeed 

Dat captcha ding was om te huilen de vorige keerTronic schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:34:
Zulke scripts zijn er vast (geweest). Maar als het goed is gaan ze weinig uithalen door het captcha klik ding wat er tussen zit... Als het dit keer goed werkt tenminste

Er gaat een script in de omloop die de captcha van vorige keer ook oplost. Dus mocht deze deze keer weer zo met die blokjes zijn is er inderdaad een script.
Als die captcha inderdaad net zo om te huilen was als de vorige keer is het zoiezo al bijna niet te doen
Als die captcha inderdaad net zo om te huilen was als de vorige keer is het zoiezo al bijna niet te doen

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
hoppa
Zowel Chrome als Windows gaan zeiken bij het downloaden en uitvoeren ivm veiligheidTotallyNealz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:55:
Hallo allemaal!
Veel plezier dr mee.
Niels

Ga hem ook maar eens een beetje volgen, misschien bestel ik eens zowaar wat 

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
Kom maar op, ik zit ergens anders en het is hier pas 15:46 

mooi bestel maar een box voor me midden in de nacht 

er weer helemaal klaar voor. laat die box maar komen.
Wordt weer een gezellige hunt zo hier op Tweakers :D! Zin an!
ik vind het geklep op Tweakers eigenlijk leuker dan de hunt zelf, maar ach.
Misschien dit keer een nieuwe koptelefoon of oortjes kopen. Of een doos.
Misschien dit keer een nieuwe koptelefoon of oortjes kopen. Of een doos.
EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
iedereen ingelogd?
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
you will all lose because i click like a dog on meth
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A