Crap ik heb natuurlijk wel weer het nadeel dat mijn ping een stuk hoger isNjay schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:48:
mooi bestel maar een box voor me midden in de nacht
FixedNjay schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:55:
you will all lose because i c lick like a dog on meth
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
heheheheMegamind schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:56:
[...]
Crap ik heb natuurlijk wel weer het nadeel dat mijn ping een stuk hoger is
[ Voor 94% gewijzigd door Njay op 06-11-2013 23:56 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
mmm denk dat mijn miliseconde klikker het toch iets sneller doetNjay schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:55:
you will all lose because i click like a dog on meth
als hij blijft werken....
[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 06-11-2013 23:58 ]
Body mods don't determine skill
arghhh salaris vertraagd... komt vrijdag pas....
Weet iemand in welk datacenter de servers hangen?
nog 3 mins 
en we zullen zien
en we zullen zien
Waarom is dat belangrijk? ga je daar inbreken tijdens de hunt?Megamind schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:58:
Weet iemand in welk datacenter de servers hangen?
Dat inloggen was wel slim trouwens ja... Was ik vergeten
People as things, that’s where it starts.
Sssssssstttt, niet verder vertellen!VasZaitsev schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:58:
[...]
Waarom is dat belangrijk? ga je daar inbreken tijdens de hunt?![]()
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Voor de volgende keer een server in zelfde rack hangen zodat de ping minimaal is er daar een bot opzettenVasZaitsev schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:58:
[...]
Waarom is dat belangrijk? ga je daar inbreken tijdens de hunt?![]()
Site op zwart:
Binnenkort weer een superaanbieding!
Op dit moment is er even geen superaanbieding.
Onze inkopers zijn druk bezig om weer iets moois te regelen, dus kom snel weer eens langs!
Bekijk de superaanbiedingen van vandaag »
Binnenkort weer een superaanbieding!
Onze inkopers zijn druk bezig om weer iets moois te regelen, dus kom snel weer eens langs!
Bekijk de superaanbiedingen van vandaag »
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Helaas het gaat niet doorBinnenkort weer een superaanbieding!
Al uitverkocht? Of balkje stuk
[ Voor 37% gewijzigd door Megamind op 07-11-2013 00:00 ]
Nee
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Gopro is meh^2
leuke dingetjes maar voor 380 euro koop je heel wat beters
leuke dingetjes maar voor 380 euro koop je heel wat beters
ora et labora
Hmm, toch nog maar ff mee pakken, morgenvroeg maar studeren
Is goedkoper bij Redcoon! (336)
Ik hopen dat er een box kwam...niet dus
Bed in en morgen verder kijken
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
heb morgen pas knap laat college, dus ik blijf wel tot lekker laat plakken. Ik heb rum, goede muziek, ik vermaak me wel.
ooh god wat een muziek bij http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Jellybeans? Wel een goeie deal dat spul is rete duur
Menen ze dit nou, snoepjes

Haha op die radio legt ie uit dat je geen ananassen meer mag sturen, anders wordt je gebanned. Heavy.
hmm, een kilo jellybeans, die lust ik wel.
Alleen is de winkel goedkoper.
Alleen is de winkel goedkoper.
jellybeans voor je eigen thuisbios
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
ga echt geen 19 euro betalen voor 1kg snoep... haal ik in de winkel 10 killo voor, bewijzen van spreken...
Jelly Beans zijn af te raden, die zijn nog over van de vorige hunt
Nexus 5Farid_A schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:05:
Hmm, I prefer KitKat ;-)

Als ze de 32gb nou eens op iBood gooien!!
Ze hebben nondejuuuuuuuuuuu veel van die krengen!
jaaaa, een vertex, jaaaaa.....
480GB ssd, niet duur, maar lekker laten liggen die V3 krengen, zeker als ze refurbished zijn!
Die was al begonnen met tellen om 23:00 ofzo, toen kwamen er ook items voorbij die niet te kopen waren.
Anoniem: 253615
Denk het ook ja.
Kijk! SSD's hebben ze ook vandaag. Mooi. Kijken of er nog een kleintje langskomt.
Kijk! SSD's hebben ze ook vandaag. Mooi. Kijken of er nog een kleintje langskomt.
ok niet de beste ssd maar 480GB hey das niet verkeerd voor 200 euro
ora et labora
Rotte v3rtexen. Mooi.
Of zijn deze beter dan de tweede versie?
Of zijn deze beter dan de tweede versie?
Werkt bij jullie de voorraadmeter, het balkje, ook niet?
Kan me herinneren dat die in het verleden blauw werd naarmate er meer werd verkocht, maar nu krijg ik opeens een ander product en blijft het grijs.
Kan me herinneren dat die in het verleden blauw werd naarmate er meer werd verkocht, maar nu krijg ik opeens een ander product en blijft het grijs.
nou, een refurb vertex... Da's net een lada met slechts 10 eerdere eigenaren.
Werkt hier. Wordt grijs naarmate de voorraad kleiner wordtobjectief2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:10:
Werkt bij jullie de voorraadmeter, het balkje, ook niet?
Nog nooit een iBOOD hunt gevolgd, maar daar komt vandaag en morgen maar eens verandering in
krakermikkererig maar niet stuk te krijgen ?VasZaitsev schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:10:
nou, een refurb vertex... Da's net een lada met slechts 10 eerdere eigenaren.
bladveren FTW!
ora et labora
Straks chocoladekruidnoten tegen € 5,- de kilo
en de truffel versie dan ook?
de hunt opent iig goed. leuke recente tablet
ora et labora
Zeg wanneer kun jij weer het volgende item voorspellen met je gave?mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:11:
[...]
krakermikkererig maar niet stuk te krijgen ?
bladveren FTW!
499 in winkel
[ Voor 7% gewijzigd door ShitHappens op 07-11-2013 00:13 ]
Niet duur de tablet 499 bij de correct goedkoopste
Voor een mooie prijs ook volgens mij
pricewatch: Sony Xperia Tablet Z WiFi 32GB Zwart
Ze hebben er genoeg van blijkbaar! Dat wordt heel veel Xperia Z tablets in de boxen!
Ze hebben er genoeg van blijkbaar! Dat wordt heel veel Xperia Z tablets in de boxen!
[ Voor 23% gewijzigd door Trackerfire op 07-11-2013 00:14 ]
Hmm nog steeds geen box. Maar slapen dan.
//Thapous
er is nog veel ruis. als ik een ingeving krijg zal ik t ff omroepenhejkompas schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:12:
[...]
Zeg wanneer kun jij weer het volgende item voorspellen met je gave?
ora et labora
BOX!!!
jij bent een box.
En natuurlijk wordt alles in een doos geleverd.
En natuurlijk wordt alles in een doos geleverd.
even mijn paranormale krachten kalibreren : ik denk dat het volgende artikel 40 wordt euro ex verzenden
[ Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 07-11-2013 00:19 ]
ora et labora
Boelsjitmrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:19:
even mijn paranormale krachten kalibreren : ik denk dat het volgende artikel 40 wordt euro ex verzenden
thanks voor heads up .. para
Ben ik de enige die aan het hakken is op dit moment door Radio Onzin? 
(In gedachte natuurlijk, ik verplaats de komende twee dagen geen twee meter van m'n PC)
(In gedachte natuurlijk, ik verplaats de komende twee dagen geen twee meter van m'n PC)
[ Voor 38% gewijzigd door Royeboi op 07-11-2013 00:20 ]
Ik gok op 199,95 met 8,95 verzendkosten
WOW!oinkoink12 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:20:
Ik gok op 199,95 met 8,95 verzendkosten
€200 is geen €40. Sorry manmrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:19:
well i'll be damned
JaRoyeboi schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:20:
Ben ik de enige die aan het hakken is op dit moment door Radio Onzin?
Thin Lizzy ftw!
En als ik het zo eens merk zullen er vele herhalingen komen...Met jellybeans en handschoenen.
roye nakatomi was mijn aanvraag dus antwoord is nee
ik moet ook even opwarmen.
volgende artikel heeft een stekker/oplader
ora et labora
Die % meter op 1dagskoopjes loopt voor geen meter. Hebben ze van alles zoveel joh deze keer
of die voorraadmeter is gewoon bagger!
Heeft iBood deze keer eigenlijk weer zo'n extra actie net zoals de whatsapp actie van de vorige hunt?
iBood stekker? Dacht dat ze die niet los verkooptenmrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:22:
ik moet ook even opwarmen.volgende artikel heeft een stekker/oplader
[ Voor 8% gewijzigd door hejkompas op 07-11-2013 00:23 ]
zul je net zien dat het joseph joseph is
ora et labora
wat een fokking lelijke oortjes, mozeskriebel...
heeej hij heeft een stekker een 3.5mm nogallieftst
ora et labora
Ik denk weer 29,95 met 5,95 verzendkosten
u heeft gelijk
tot 1 uur ff hunten
ik hoop op een setje speakers!
Kirby te koop

je verzint het niet 
wat een lelijk design
wat een lelijk design

ora et labora
eerste wat ik dacht, een ufo...mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:28:
je verzint het niet
wat een lelijk design [afbeelding]

Maar werkt wel goed... Ik zou zeggen.. Kopen!mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:28:
je verzint het niet
wat een lelijk design [afbeelding]
-
dozigheid
dammit net te laat
was al wel in het betaalscherm....
was al wel in het betaalscherm....
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A