Voorwaarden voldoe ik ook wel aan, alleen nog nooit de HK aangevraagd
En wel meer eisen. Je moet geweldig zijn, een ibood doos hebben gekocht, 25k karma hebben en hebben gewerkt met PIII of AMD Thunderbird.
Enfin, wel een leuk plaatje. En de oude Pippi films zijn geweldig, echt jeugdsentiment.
Enfin, wel een leuk plaatje. En de oude Pippi films zijn geweldig, echt jeugdsentiment.
People as things, that’s where it starts.
Je vergeet nog dat je minstens 1 succesvolle troll in een Apple topic moet hebben gemaaktVasZaitsev schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:58:
En wel meer eisen. Je moet geweldig zijn, een ibood doos hebben gekocht, 25k karma hebben en hebben gewerkt met PIII of AMD Thunderbird.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Neeee...................pippi, daar was ik ook naar op zoek! I need to pippi bloody hell
Gaaaap
Gaaaap
I bad beat my meat by busting my nuts!
Heb al een goede soundbar ~ doe eensch box
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Inderdaad, maar niet 3D en dat is mijn gezicht toch echt wel. dus deze laat i aan me voorbij gaan.....
daar gaan we weer, de ooh zo handige wereldkaart
Nou, dan ben je zo klaar! Alleen Nederland weg krassen....moet je wel zorgen dat je een gedeelte België niet mee pakt. Geen zin om daar helemaal naar toe te rijden pff
I bad beat my meat by busting my nuts!
Zie hem nu voor het eerst... Wat een geweldige uitvinding. Direct 3 besteld voor het geval ik een keer verkeerd kras
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
boelcrap dat die Nexus 4 zo snel verkocht kan zijn
Idee heb ik ook. Net even de gemiste aanbiedingen doorgenomen maar letterlijk geen één waarbij ik had: "potverdikkeme, jammer dat ik die gemist heb"Nixo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:38:
Om heel eerlijk te zijn vind ik de meeste aanbiedingen niet zo heel gunstig meer....
Boxen buiten beschouwing gelaten
Ik zag de DirtDevil. Maar die is overal goedkoper dan de Ibood....en zo zijn er nog een aantal dingen die amper goedkoper met een beetje zoekwerk.
Idd. En als je hebt uitgezocht of die goedkoper is, is die al uitverkocht!Nixo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:42:
Ik zag de DirtDevil. Maar die is overal goedkoper dan de Ibood....en zo zijn er nog een aantal dingen die amper goedkoper met een beetje zoekwerk.

Verklaar je nader, ik zie 'm nergens voor onder de 95 euro. Wil hem graag hebben dus ik wacht afNixo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:42:
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Gewoon kopen als je denkt dat het een goede deal is, annuleren kan altijd nogbaronruud schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:43:
[...]
Idd. En als je hebt uitgezocht of die goedkoper is, is die al uitverkocht!
Zo, net weinig actie dus mooi ff vlug de afwas kunnen doen ;-)
Hoe snel moet je eigenlijk zijn om zo'een box te kunnen bemachtigen?
http://www.kieskeurig.nl/...6/prijzen/bezorgen/901744Trackerfire schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:43:
[...]
Verklaar je nader, ik zie 'm nergens voor onder de 95 euro. Wil hem graag hebben dus ik wacht af
Bij RedCoon voor 83 thuis. Bij Ibood voor 75+10 bezorg is 85
nou pepernoten kunnen behoorlijk aankomen hoor
<750msMr.Jingles schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:59:
Wat is snel?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Na 15seconden is ie weg. Ben je binnen de 15 sec dan heb je 99,99% kans op een of andere error.Mr.Jingles schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:59:
Wat is snel?
[ Voor 19% gewijzigd door hejkompas op 07-11-2013 19:02 ]
Ok, thanks! Maar bij iBood was het deze: http://www.kieskeurig.nl/...n/bezorgen/353431#prijzenNixo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:57:
[...]
http://www.kieskeurig.nl/...6/prijzen/bezorgen/901744
Bij RedCoon voor 83 thuis. Bij Ibood voor 75+10 bezorg is 85
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
GVD, is de box er eindelijk, heeft hij me uitgelogd !!!
mooi ik ben net te laat 
was the Simpsons aan het kijken
was the Simpsons aan het kijken
ora et labora

Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
wtf, eerste box die ik in mijn leven zie. Duidelijk dus zo snel moet je zijn...
Ja iBood heeft iedereen uitgelogd, wat een kutstreek!
Waha 3e doos, weer een error: 502 Bad Gateway, waarom probeer ik het ook nog
[ Voor 28% gewijzigd door Megamind op 07-11-2013 19:04 ]
Bah, de derde keer dat ik bij de laatste bestelstap foutmeldingen krijg. Ben er wel echt klaar mee inmiddels
Damn, geprobeerd maar kom niet eens verder gelijk een database error....
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Zat in het orderscherm, gooie mij er bij de betaling uit
gebruik http://m.ibood.com/nl/nl/ het schijnt soms te helpen
ora et labora
op de pc?mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:05:
gebruik http://m.ibood.com/nl/nl/ het schijnt soms te helpen
Verwijderd
ibood box is gewoon NEP!...
had alle gegevens al ingevuld en ook database error terwijl ik er echt direct bij was...
ze nemen de boel in de zeik daar! hele hunt valt me al tegen.. nog maar 3 tv's voorbij zien komen
.. echt slecht dit gewoon
had alle gegevens al ingevuld en ook database error terwijl ik er echt direct bij was...
ze nemen de boel in de zeik daar! hele hunt valt me al tegen.. nog maar 3 tv's voorbij zien komen
Ik kreeg het bestel formulier bij de doos. Toen ik op OK klikte was ie weg.
Ja, maar schijnt niet echt te helpen. Had nu alweer een error @ betaalscherm en dat terwijl ik echt niet nog sneller kan klikken
jep de mobiele versie is anders immers. kaler maar sneller dan de normale ibood site
ora et labora
Kijk ik eindelijk eens zodra de doos er is! kan ik niet bestellen vanwege errors/drukte etc..
pfff
Dit is een account.
Ik ben dus één keer wezen schijten.... Pff.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
het beste vermaak is leedvermaakVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:07:
Geweldig dit
niet dat ik wel een box heb ik probeer het niet eens
ora et labora
Hey people, ik kan vanavond ook mooi mee hunten. Vandaag op het werk geen tijd voor gehad.
Mja, the tears sustain memrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:08:
[...]
het beste vermaak is leedvermaak![]()
niet dat ik wel een box heb ik probeer het niet eens
iemand enig idee of die headphones goed zijn?
Haha heerlijk hoe opgefokt iedereen is over Bad Gateways etc. Ik doe er zelf ook aan me uiteraard. Psychische mindfuck is het. Het willen hebben van een kartonnen doos vol met spullen die je waarschijnlijk nooit echt nodig zult hebben
.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
wat is goed.. ze zijn beter dan meegeleverde doppies en schappelijk geprijsd als je de kosten met 2 deelt. Maar het kan veel beter voor wat meer geld.
Pff zit ook al de hele dag te wachten, blijft ie hangen.
Een ogenblik alsjeblieft...
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Bezig met verwerken van je bestelling...
Een ogenblik alsjeblieft...
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Bezig met verwerken van je bestelling...
hmm.. fietslampjes die ik gegarandeerd vergeet eraf te halen, waarna ze uiteraard gejat worden... lamaar
Lijkt me wel handig, die lampjes voor op de fiets.
Afijn, dit was 't wel voor mij. Voor het eerst in jaren weer meegedaan heb an de hunt omdat ik toevallig deze week vrij heb, maar het is nog steeds hetzelfde gedonder met die dozen. Drie keer er bovenop gezeten, maar telkens in de laatste stap eruit geknikkerd. Vraag me af hoe sommige mensen twee of zelfs drie dozen in één hunt scoren terwijl het mij nog nooit is gelukt?
Verder ook geen spectaculaire dingen. Als je toevallig iets specifiek zoekt dat voorbij komt kun je soms wat besparen, maar vaak is het ook helemaal niet goedkoper dan de Pricewatch. Vroeger zaten er nog wel eens écht goeie deals tussen, maar die heb ik deze hunt nog niet gezien.
Verder ook geen spectaculaire dingen. Als je toevallig iets specifiek zoekt dat voorbij komt kun je soms wat besparen, maar vaak is het ook helemaal niet goedkoper dan de Pricewatch. Vroeger zaten er nog wel eens écht goeie deals tussen, maar die heb ik deze hunt nog niet gezien.
Met phreako
Toevallig zag ik vanmiddag een Makita bit en borenset. Had ik nodig dus besteld.
Toevallig zag ik vanmiddag een Makita bit en borenset. Had ik nodig dus besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door nadroJ op 07-11-2013 19:18 ]
Sowieso schrijf je zo!
Script is sneller dan een muis...phreako schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:17:
Afijn, dit was 't wel voor mij. Vraag me af hoe sommige mensen twee of zelfs drie dozen in één hunt scoren terwijl het mij nog nooit is gelukt?
Blijkbaar ben je de enigeVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:17:
zo. fietslampjes besteld.
Doe er nog eens een paar bijbestellen dan, je weet maar nooit
Haha, gaat het je te langzaam?thundermo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:21:
Doe er nog eens een paar bijbestellen dan, je weet maar nooit
De vorige hunt tig van die mede8ers hoorde ik, nu wil ik er eentje, maar komt ie niet voorbijEskiya schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:23:
Is er toevallig een Mede8er langsgeweest en/of een Asus wlan router?

*****, net weer een box gemist.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
ik ga maar eens een film kijken dat is veel leuker dan deze ubersaaie real life soap
ora et labora
Fu**ing scriptkiddies ook
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
We krijgen die scriptkiddies wel! We lichten de politie in als we op marktplaats een gebruiker zien die grote partijen jelly beans verkoopt..
Dit lijkt inderdaad erg veel op Big Brother.mrc4nl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:24:
ik ga maar eens een film kijken dat is veel leuker dan deze ubersaaie real life soap

zoh....ff 40 jamo speakersets gekocht om naar de volgende hunt door te kunnen gaan
Steam: CatBearCow
Klasse Bartjeuhz ;-) Koop dan ook nog ff 40 Armani's
ik heb al 500 paar sokken liggen...mn kledingkast zit nogal vol
Steam: CatBearCow
Bestel er direct 50 zakken jellybeans bij zodat je de XXL polo's daadwerkelijk kunt dragenRobsta86 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:32:
Klasse Bartjeuhz ;-) Koop dan ook nog ff 40 Armani's
edit; of een cotton candy maker natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 07-11-2013 19:37 ]
Hee... een Tesla spoel voor maar 19,95? Dat is toch heel goedkoop?
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A