ik ben vanavond ook weer van de partij
heb van de week wat machientjes getuned en wil wel eens zien of ik daarmee n beetje mee kan komen
Misschien dat ik ook ff kom buurten, vorige week wat verstandskiezen kwijt geraakt waar ik nu nog last van heb. Misschien dat paracetamol wonderen doetdjbarney schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:16:
ik ben vanavond ook weer van de partijheb van de week wat machientjes getuned en wil wel eens zien of ik daarmee n beetje mee kan komen
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
haha extreem geval van "minder gewicht = meer snelheid"RevoNL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:20:
[...]
Misschien dat ik ook ff kom buurten, vorige week wat verstandskiezen kwijt geraakt waar ik nu nog last van heb. Misschien dat paracetamol wonderen doet...
hehe we zullen ziendjbarney schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:28:
[...]
haha extreem geval van "minder gewicht = meer snelheid"
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Misschien dom, maar ik kan nergens een car pass of iets vinden op internet? Is er ook zo iets voor tracks?
Edit: Is dit soms alleen te doen ingame?
Edit: Is dit soms alleen te doen ingame?
[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 17-07-2014 12:58 ]
Tracks zijn allemaal gratis tot op heden, carpass kan je gewoon vinden in de Xbox Store of in de ingame store (die dan doorgaat naar de xbox store).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Carrpass is een pass die je alle car dlc's laat downloaden toch? of is dat per carset weer verschillend?SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:08:
Tracks zijn allemaal gratis tot op heden, carpass kan je gewoon vinden in de Xbox Store of in de ingame store (die dan doorgaat naar de xbox store).
Met de Carpass kan je in principe alle car packs downloaden.mfreriks schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Carrpass is een pass die je alle car dlc's laat downloaden toch? of is dat per carset weer verschillend?
Echter in Forza 4 werd er een carpack met Porsches gereleased waarvoor volgens mij extra betaald moest worden.
Het was wel een carpack met 30 auto's en nog wat evenementen.
Huidige carpass is nu wel voor alle auto's, althans ik heb nog geen enkel aparte pack hoeven kopen.
http://news.xbox.com/2014...otorsport-5-dlc-expansion
Zit dus inderdaad alle auto's in, al weet ik niet wanneer die pass ophoud (uit tekst lijkt juni/juli nog 'gratis' te zijn, geen idee voor augustus).
http://news.xbox.com/2014...otorsport-5-dlc-expansion
Zit dus inderdaad alle auto's in, al weet ik niet wanneer die pass ophoud (uit tekst lijkt juni/juli nog 'gratis' te zijn, geen idee voor augustus).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed om te zien!!:) is die 50$ voor de pack het geld waard?
[ Voor 12% gewijzigd door mfneed op 17-07-2014 14:08 ]
Vind ik absoluut. Daarbij dacht ik dat je al die auto's gratis krijgt ingame ipv kopen, dus scheelt je in progressie ingame ook nog eens een flinke zak met geld.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 14:15 ]
Top! vanavond maar is even na kijken dan! offtopic: sinergyX accept mijn verzoek op je xbox acc:D
Was ik gister eens online rond de tijd dat "jullie" dat ook waren en kreeg dan ook gelijk 3 party invites (waarvoor dank), blijkt dat je Gold nodig hebt. Hier had ik echt niet aan gedacht dus dat ga ik dit weekend ff regelen.
Klopt idd maar dat is ook zo als je een losse auto of een losse pack koopt.SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:15:
Vind ik absoluut. Daarbij dacht ik dat je al die auto's gratis krijgt ingame ipv kopen, dus scheelt je in progressie ingame ook nog eens een flinke zak met geld.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo, weer wat races er opzitten!! Valt me niets van tegen, vanavond de 4900ste tijd
gereden op Silverstone
!! Nu vroeg ik me af, is die lap nu nog terug te halen als replay/video?
Alleen als je save replay hebt gedaan aan het eind van je race.mfreriks schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:20:
Zo, weer wat races er opzitten!! Valt me niets van tegen, vanavond de 4900ste tijdgereden op Silverstone
ajjj, was mijn eerste keer racen op silverstone, vond het niet tegenvallen aangezien ik ook pas kort forza race!shadowman12 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:29:
[...]
Alleen als je save replay hebt gedaan aan het eind van je race.
Trouwens, gisteren die carpass aangeschaft! gelijk een hoop nieuwe snelle en vette cars er bij!! super blij mee. Zag alleen wel dat ik niet alle cars te pakken had?
Net ook ergens gelezen over de rewards!! ziet er allemaal gelikt uit!:D
[ Voor 47% gewijzigd door mfneed op 18-07-2014 09:43 ]
Als je naar rivals gaat, en vervolgens naar de klasse waar je de tijd hebt neergezet. Dan zoek je de baan uit, als je dan op y drukt krijg je de mogelijkheid om een nieuwe rival te kiezen, als je deze dan op "near me" zet (door op x te drukken) en dan bij jezelf op A klikt kreeg ik de optie "watch this replay" erbij. Dan kan je met de game dvr in snapmenu die replay van de lap opnemen. Ik weet niet of dit altijd werkt of dat je een bepaalde plek in het klassement moet hebben.mfreriks schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:20:
Zo, weer wat races er opzitten!! Valt me niets van tegen, vanavond de 4900ste tijdgereden op Silverstone
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Nice,job115 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:32:
[...]
Als je naar rivals gaat, en vervolgens naar de klasse waar je de tijd hebt neergezet. Dan zoek je de baan uit, als je dan op y drukt krijg je de mogelijkheid om een nieuwe rival te kiezen, als je deze dan op "near me" zet (door op x te drukken) en dan bij jezelf op A klikt kreeg ik de optie "watch this replay" erbij. Dan kan je met de game dvr in snapmenu die replay van de lap opnemen. Ik weet niet of dit altijd werkt of dat je een bepaalde plek in het klassement moet hebben.
ga ik vanavond is proberen :D!
Gaaf, daar ga ik vanavond of morgen dan ook eens mee aan de gang. Van de week met een mooie cleane ronde een 1000e tijd gereden in de P class met een Ferrari F333 op de Nordschleife, maar vergat daarna de replay op te slaan. Thanks voor de tip!job115 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:32:
[...]
Als je naar rivals gaat, en vervolgens naar de klasse waar je de tijd hebt neergezet. Dan zoek je de baan uit, als je dan op y drukt krijg je de mogelijkheid om een nieuwe rival te kiezen, als je deze dan op "near me" zet (door op x te drukken) en dan bij jezelf op A klikt kreeg ik de optie "watch this replay" erbij. Dan kan je met de game dvr in snapmenu die replay van de lap opnemen. Ik weet niet of dit altijd werkt of dat je een bepaalde plek in het klassement moet hebben.
Mensen, iemand anders het zelfde probleem? ik heb nu 3x mijn tijd verbeterd op silverstone maar de leaderboards worden niet bijgewerkt... blijft op de ouwe tijd staan helaas. Jammer want ik heb er een goeie 3 seconden af gereden:(
Waren die verbeteringen clean Laps, dus stond er geen driehoekje voor?mfreriks schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:23:
Mensen, iemand anders het zelfde probleem? ik heb nu 3x mijn tijd verbeterd op silverstone maar de leaderboards worden niet bijgewerkt... blijft op de ouwe tijd staan helaas. Jammer want ik heb er een goeie 3 seconden af gereden:(
was in een race... en ook nog een keer na de race waar ik op "x" gedrukt had... Normaal gaat het goed maar nu weet ik niet wat ik eventueel verkeerd gedaan heb.
Ah ik zag het al, op een of andere vervelend hoekje net het gras geraakt. weg tijd...
Ah ik zag het al, op een of andere vervelend hoekje net het gras geraakt. weg tijd...
[ Voor 22% gewijzigd door mfneed op 21-07-2014 10:04 ]
Racers, iemand ervaring met het volgende stuurtje? 'Racestuur Ferrari 458 Spider Xbox One' Ben me aan het oriënteren op stuurtjes, de stuurtjes van 400.- vind ik eigenlijk net iets te prijzig...
Als ik snel kijk heeft dat ding geen FFB?
Stuur lijkt veel op de 458 Italia, in iedergeval zelfde knoppen layout.
Daar zit dus je grootste prijsverschil.This isn’t a force feedback racing wheel. The range of motion for the racing wheel is 240-degrees
Had ik al gelezen, daarom was ik even op zoek naar wat ervaringen, is voor mij een eeuwigheid geleden dat ik met een stuur iets gedaan heb op een pc/console. FFB is denk ik wel een must?SinergyX schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:18:
Als ik snel kijk heeft dat ding geen FFB?
[...]
Daar zit dus je grootste prijsverschil.
Ik ben zo'n beetje de hele generatie FFB afgegaan, bij mijn G25 zou ik nog zeggen dat het niet echt een must is, maar vind de FFB op de XBO/Forza toch behoorlijk mooi werken.
Je voelt precies wanneer je dreigt uit te breken, wanneer je grip kwijt raakt etc, dan zou ik bijna zeggen, ja het is een must. Maar prijsverschil is nog wel het grootste probleem.
Je voelt precies wanneer je dreigt uit te breken, wanneer je grip kwijt raakt etc, dan zou ik bijna zeggen, ja het is een must. Maar prijsverschil is nog wel het grootste probleem.
Mag ik vragen waarmee jij op dit moment stuurt dan? en hoe dat bevalt?
Er zijn er buiten de spider maar 2, de MadCatz en de TM 458 Italia. Ik heb die laatste samen met de 458 Challenge racestuur.
Deze set dus (stuur boven is 458 Italia, add-on is die eronder).

De F1 add-on is mij nog iets te duur en ik weet niet wat van het stuur allemaal werkt.
De 458 Italia gaat nu in prijs omlaag, zit nu al op 280, ik heb em nog voor 50 meer gekocht.
Ik heb er sinds laatste update wel problemen mee, dit heeft zover ik nu zie te maken met die USB poorten aan de achterzijde en de patch van die powerfunctie erop. Bij kaal opstarten werkt stuur niet, moet ik hem opnieuw aansluiten en weer doorgaan.
Had liever stuur iets groter gezien, pendalen zijn wat van mindere kwaliteit (zeker tov TR500S) en geven af en toe een 'plastic piep' geluid. Verder is het fijn stuur, FFB is enorm sterk en is accuraat. Helaas is de software kant wat matig binnen Forza, je kan nooit in-race settings aanpassen, enkel vanuit het hoofdmenu.
Deze set dus (stuur boven is 458 Italia, add-on is die eronder).

De F1 add-on is mij nog iets te duur en ik weet niet wat van het stuur allemaal werkt.
De 458 Italia gaat nu in prijs omlaag, zit nu al op 280, ik heb em nog voor 50 meer gekocht.
Ik heb er sinds laatste update wel problemen mee, dit heeft zover ik nu zie te maken met die USB poorten aan de achterzijde en de patch van die powerfunctie erop. Bij kaal opstarten werkt stuur niet, moet ik hem opnieuw aansluiten en weer doorgaan.
Had liever stuur iets groter gezien, pendalen zijn wat van mindere kwaliteit (zeker tov TR500S) en geven af en toe een 'plastic piep' geluid. Verder is het fijn stuur, FFB is enorm sterk en is accuraat. Helaas is de software kant wat matig binnen Forza, je kan nooit in-race settings aanpassen, enkel vanuit het hoofdmenu.
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2014 12:15 ]
Ah oke, even afwachten tot dat horizon 2 en project cars ook in mijn bezit zijn denk in. dan zal het stuur meer van waarde zijn gok en hoop ik! Daarnaast komt er ieder moment de Sonos playbar + Sub binnen
ik wacht zelf ook nog even af tot Project Cars uit is. Moet zeggen dat het laatste force feedback stuurtje dat ik ooit gehad heb nog voor de pc was, waarop ik Grand Prix 2 helemaal grijsgespeeld heb voordat het stuurtje het begaf.mfreriks schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:11:
Ah oke, even afwachten tot dat horizon 2 en project cars ook in mijn bezit zijn denk in. dan zal het stuur meer van waarde zijn gok en hoop ik! Daarnaast komt er ieder moment de Sonos playbar + Sub binnen
Synergy, kan jij aangeven hoe de bouwkwaliteit van het stuur is? Stel dat je met behoorlijke kracht of snelheid het stuur om wil gooien, gaat dat zonder issues of scheuren / breken er intern dan wieltjes / motoren of rubberbandjes af? De oude PC machientjes die ik heb gehad zijn uiteindelijk allemaal kapot gegaan omdat ze mijn "force feedback" niet konden handelen, en ben sindsdien huiverig om zo'n duur stuur te kopen, in angst dat ik die ook binnen enkele weken kapot gedraaid zal hebben.
Ik vraag me af wat PCars aan 'features' gaat geven qua racestuur, of daar specifiek voor TX stuurtjes (net als de T500RS) features voor gaan komen, of gewoon wat generic ondersteuning.
PC versie heeft namelijk voor de F1 add-on ook de dials en 2x D-pad ondersteuning gekregen (ingame rembalans etc aanpassen), vraag me af of dit ook voor de XBO gaat worden, het animo voor stuurtjes is op de XBO niet bijzonder groot.
Maargoed, ik heb er al een, zolang hij werkt vind ik het al best.
Qua kwaliteit zet ik hem tussen de G25 en de T500RS neer (of de Fanatic GT3). Behuizing zelf is vrij solide, je kan flink slingeren. Volgens mij is het hetzelfde concept als de T500RS (TX Wheel), voelt allemaal vrij stevig en zonder 'geratel' (sensor is magnetisch ipv optisch/tandwiel en heeft dubbele band-mechaniek). Het standaard stuur is aardig veel 'plastic', terwijl de 458 Challenge duidelijk stuk 'steviger' is dan de Italia.
Pendalen zijn matig, ze zijn stevig genoeg maar veel uit plastic opgetrokken. Er zijn optionele addon zoals bv andere pendalen en de 8-shifter van de T500RS, die zijn echt van super kwaliteit. Ook hier hangen ze beetje tussen de G25 en T500RS in (al mis je een koppeling natuurlijk). T3PA** add-on is qua kwaliteit gelijk aan de G25/G27 versie. Al weet ik in beide gevallen niet of ze ook op XBO werken (zou persoonlijk weer een 6bak willen hebben).
Er gaan verhalen op bv Amazon dat flink wat mensen last hebben van doorgebrande stuurtjes, geen idee of die op 100% FFB spelen (wat voor m'n gevoel gelijk is aan auto zonder stuurbekrachtiging of erger), je voelt dat de motor wel warmer wordt maar denk niet dat hij zomaar kapot zou gaan. Ik speel dacht op 30% FFB, wat persoonlijk meer dan genoeg is.
De G25/G27 begon rond dezelfde prijs, verschil dat daar natuurlijk 3-pendalen en een 6-shifter bijzaten, maar heb je nu wel betere FFB en verwisselbare TX-stuurtjes en tegenstelling tot de MadCatz wel werkend op de PC.
PC versie heeft namelijk voor de F1 add-on ook de dials en 2x D-pad ondersteuning gekregen (ingame rembalans etc aanpassen), vraag me af of dit ook voor de XBO gaat worden, het animo voor stuurtjes is op de XBO niet bijzonder groot.
Maargoed, ik heb er al een, zolang hij werkt vind ik het al best.
Qua kwaliteit zet ik hem tussen de G25 en de T500RS neer (of de Fanatic GT3). Behuizing zelf is vrij solide, je kan flink slingeren. Volgens mij is het hetzelfde concept als de T500RS (TX Wheel), voelt allemaal vrij stevig en zonder 'geratel' (sensor is magnetisch ipv optisch/tandwiel en heeft dubbele band-mechaniek). Het standaard stuur is aardig veel 'plastic', terwijl de 458 Challenge duidelijk stuk 'steviger' is dan de Italia.
Pendalen zijn matig, ze zijn stevig genoeg maar veel uit plastic opgetrokken. Er zijn optionele addon zoals bv andere pendalen en de 8-shifter van de T500RS, die zijn echt van super kwaliteit. Ook hier hangen ze beetje tussen de G25 en T500RS in (al mis je een koppeling natuurlijk). T3PA** add-on is qua kwaliteit gelijk aan de G25/G27 versie. Al weet ik in beide gevallen niet of ze ook op XBO werken (zou persoonlijk weer een 6bak willen hebben).
Er gaan verhalen op bv Amazon dat flink wat mensen last hebben van doorgebrande stuurtjes, geen idee of die op 100% FFB spelen (wat voor m'n gevoel gelijk is aan auto zonder stuurbekrachtiging of erger), je voelt dat de motor wel warmer wordt maar denk niet dat hij zomaar kapot zou gaan. Ik speel dacht op 30% FFB, wat persoonlijk meer dan genoeg is.
De G25/G27 begon rond dezelfde prijs, verschil dat daar natuurlijk 3-pendalen en een 6-shifter bijzaten, maar heb je nu wel betere FFB en verwisselbare TX-stuurtjes en tegenstelling tot de MadCatz wel werkend op de PC.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2014 16:48 ]
Heb jij het met je Challange stuur over die 5 in 1 stuur van TM?
Dat gebrek aan animo kan ik me inderdaad goed voorstellen, zolang ze niet de volwaardige featureset van pc stuurtjes kunnen evenaren en de games de spullen niet goed ondersteunen, heb ik zelf ook geen zin om eventjes 500 euro neer te leggen voor een fatsoenlijk werkend product.. Het staat of valt met de support van de devs & het platform, voordat de grote gemeenschap aan serieuze racers er met zn allen mee aan de slag wil.SinergyX schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:46:
Ik vraag me af wat PCars aan 'features' gaat geven qua racestuur, of daar specifiek voor TX stuurtjes (net als de T500RS) features voor gaan komen, of gewoon wat generic ondersteuning.
Ik wil wel, maar als ik dan ergens lees dat forza (hoe realistisch en mooi ook) een bepaald aantal standaard features die op de pc wel op zo'n zelfde stuurtje zitten gewoon niet ondersteunt, zakt mijn broek af.. uiteindelijk, en zeker voor de xbox one, de xbox one is "gewoon" een pc, een stuurtje connect "gewoon" met usb, en "dus" wil ik dat een serieuze game als forza die stuurtjes 100% ondersteunt, en niet slechts de helft, of slecht geimplementeerd..
//rant off..
Thanks voor de extra toelichting Synergy, ik wacht nog even af tot Project cars uit is en ga dan nog even serieus naar een goed stuurtje kijken
Weer een aantal races een verzoek gestuurd in hun friendslist! zou graag een keer een race joinen!!
ik heb je toegevoegdmfreriks schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:52:
Weer een aantal races een verzoek gestuurd in hun friendslist! zou graag een keer een race joinen!!
Ik zit momenteel erg in dubio om in september een X1 te halen om FM5 te kunnen spelen. Ik heb toendertijd een xbox gekocht met FM1 en sindsdien is het niet meer goedgekomen. Ik heb alle delen veel gespeeld en zelfs met horizon heb ik me prima vermaakf. Nu is mij vraag: is FM5 goed genoeg om een X1 aan te schaffen of kan ik beter wachten op deel6 en deze achteraf te kopen. Ik weet dat het voor iedereen anders is en ik me meer dan waarschijnlijk prima vermaak met deze game.
Ben onlangs weer met FM4 begonnen omdat mijn save corrupt was en dan begint het toch wel erg te kriebelen om deel 5 te gaan spelen 😊.
Ben onlangs weer met FM4 begonnen omdat mijn save corrupt was en dan begint het toch wel erg te kriebelen om deel 5 te gaan spelen 😊.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Fifa 15 zit er ook bij, extra reden 
BS is in pre-order gegaan, zonder Kinect:
http://www.bartsmit.com/n...-console-pre-order-pakket
Met Kinect
http://www.bartsmit.com/n...t-sensor-pre-order-pakket
Met Kinect
[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2014 01:44 ]
Dat had ik al gezien,en het wordt als ik besluit er 1 te kopen sowieso een kinect loze. Eerst maar eens afwachten wat de apk van mijn auto deze week gaat kosten .SinergyX schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 01:43:
Fifa 15 zit er ook bij, extra reden
Met Kinect
Forza 5 is de beste Forza tot nu toe.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb mijn ps4 met 5 games verkocht en toen een Xbox One gekocht met alleen Forza 5.skreppiedoe schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 01:34:
Ik zit momenteel erg in dubio om in september een X1 te halen om FM5 te kunnen spelen. Ik heb toendertijd een xbox gekocht met FM1 en sindsdien is het niet meer goedgekomen. Ik heb alle delen veel gespeeld en zelfs met horizon heb ik me prima vermaakf. Nu is mij vraag: is FM5 goed genoeg om een X1 aan te schaffen of kan ik beter wachten op deel6 en deze achteraf te kopen. Ik weet dat het voor iedereen anders is en ik me meer dan waarschijnlijk prima vermaak met deze game.
Verveelde geen seconden en ik heb er ook geen seconden spijt van gehad.
Inmiddels heb ik ook Dead Rising 3 maar als 3e titel haal ik Forxa Horizon 2 er gewoon ook weer bij
ik weet niet of FIFA je aanspreekt (mij niet) maar nu een One kopen met een Losse Forza 5 is voor net zoveel te vinden als wachten op de Nederlandse release en de game er dan gratis bij krijgen.
Ik was al van plan om te wachten tot de NL release, en ik ben ook niet geinteresseerd in fifa. Maar die code kan ik tegen die tijd vast wel slijten aan iemand voor een zacht prijsjeDonstil schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:15:
[...]
Ik heb mijn ps4 met 5 games verkocht en toen een Xbox One gekocht met alleen Forza 5.
Verveelde geen seconden en ik heb er ook geen seconden spijt van gehad.
Inmiddels heb ik ook Dead Rising 3 maar als 3e titel haal ik Forxa Horizon 2 er gewoon ook weer bij![]()
ik weet niet of FIFA je aanspreekt (mij niet) maar nu een One kopen met een Losse Forza 5 is voor net zoveel te vinden als wachten op de Nederlandse release en de game er dan gratis bij krijgen.
In ieder geval bedankt voor de feedback allemaal en als de apk deze week meevalt gelijk maar een pre-order plaatsen
Filmpje gemaakt op het Yas Marina Alt-North circuit van een Chase Event (Sport Trucks) in een GMC Syclone.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeForza 5 Yas Marina North - Chase Event - Sport Trucks - GMC Syclone
XBL: Hypernova NL | YouTube
Nice,
Maar staat de AI niet op kinderlijk hier?
Maar staat de AI niet op kinderlijk hier?

Haha, je kent me toch!Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:27:
Nice,
Maar staat de AI niet op kinderlijk hier?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het van jou minimaal achteruit rijdend verwacht....
Goed idee! Met een R900 in z'n achteruit op de Nordschleife met verkeer.Bullet NL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:45:
Ik had het van jou minimaal achteruit rijdend verwacht....![]()
Mensen zin om dit weekend weer is met een groepje mensen te gaan racen? Ik heb het al even niet meer gedaan, ffe kijken of ik het nog kan
.
[ Voor 33% gewijzigd door Turdie op 08-08-2014 19:24 ]
Zal ik maar antwoord geven dan? Je kan het niet.......shadowman12 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:24:
Mensen zin om dit weekend weer is met een groepje mensen te gaan racen? Ik heb het al even niet meer gedaan, ffe kijken of ik het nog kan.
Ik doe mee als alle assists uit gaan, dus een echte mannen race waarbij iedereen zelf de rem moet bedienen....
Ik zou wel mee willen doen. al die Amerikanen gaan snel vervelen, haalde er eentje in in de laatste ronde, waarna hij een kamikaze actie een bocht later probeerde, en vervolgens bij zijn vriendjes zeuren dat ik hem er afgebeukd zou hebben.shadowman12 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:24:
Mensen zin om dit weekend weer is met een groepje mensen te gaan racen? Ik heb het al even niet meer gedaan, ffe kijken of ik het nog kan.
Even een kort vraagje, puur om te verifiëren...
Het is toch niet zo dat je je Forza 4 "save game" kan overzetten naar Forza 5?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hmm......moet wel zeggen dat ik hem niet heb horen mopperen gisteren, terwijl er wel een aantal assists uit stonden...misschien vanavond weer, dan met nog een aantal assists uit?Bullet NL schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:02:
[...]
Zal ik maar antwoord geven dan? Je kan het niet.......
Ik doe mee als alle assists uit gaan, dus een echte mannen race waarbij iedereen zelf de rem moet bedienen....
Neen, FM4 en FM5 hebben qua save games niet met elkaar te maken..Rossi46 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:00:
Even een kort vraagje, puur om te verifiëren...
Maakt mij niet uit.......TheVMaster schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Hmm......moet wel zeggen dat ik hem niet heb horen mopperen gisteren, terwijl er wel een aantal assists uit stonden...misschien vanavond weer, dan met nog een aantal assists uit?
[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 09-08-2014 11:39 ]
Tnx! Dan weet ik iig zeker dat ik mn Forza 4 save game niet hoef te bewaren.Bullet NL schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:38:
[...]
Neen, FM4 en FM5 hebben qua save games niet met elkaar te maken..
Nu nog beslissen of ik verder ga met mijn PS4 of dat ik alsnog voor een Xbox One met Forza 5 ga...
[ Voor 0% gewijzigd door Rossi46 op 09-08-2014 13:32 . Reden: Woord vergeten... ]
Das niet zo'n moeilijke...... PS4 verkopen en een Xbox One met Forza aanschaffenRossi46 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:41:
[...]
Tnx! Dan weet ik iig zeker dat ik mn Forza 4 save game hoef te bewaren.
Nu nog beslissen of ik verder ga met mijn PS4 of dat ik alsnog voor een Xbox One met Forza 5 ga...
Anoniem: 386775
Als PS4 bezitter moet ik wel eerlijk bekennen dat ik ervan baal dat er nog geen GT voor de PS4 is...Bullet NL schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:42:
[...]
Das niet zo'n moeilijke...... PS4 verkopen en een Xbox One met Forza aanschaffen
Wat mij ook steekt is dat er steeds meer geruchten naar boven komen waaruit blijkt dat de komende GT voor de PS4 enkel een opgepoetste versie van GT6 zal zijn. En van de laatste GT delen ben ik absoluut niet gecharmeerd. Of beter gezegd; Forza heeft wat mij betreft GT op veel vlakken (behalve graphics bijvoorbeeld) lang en breed ingehaald.Anoniem: 386775 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Als PS4 bezitter moet ik wel eerlijk bekennen dat ik ervan baal dat er nog geen GT voor de PS4 is...
Ik zit ook in dubio om een Xbox One te halen met het pre-order pakket.
Als ik de autolijst bekijk, valt het me op dat er een aantal auto's uit Forza 4 zijn geschrapt, bijvoorbeeld de VW Polo GTI. Ook de DLC van Porsche zit er niet standaard in. Gaat dit later nou wéér DLC worden?
Als ik de autolijst bekijk, valt het me op dat er een aantal auto's uit Forza 4 zijn geschrapt, bijvoorbeeld de VW Polo GTI. Ook de DLC van Porsche zit er niet standaard in. Gaat dit later nou wéér DLC worden?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Eens. Dat maakt de verleiding voor het inruilen van de PS4 voor de X1 soms wel groot.Rossi46 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:36:
[...]
Wat mij ook steekt is dat er steeds meer geruchten naar boven komen waaruit blijkt dat de komende GT voor de PS4 enkel een opgepoetste versie van GT6 zal zijn. En van de laatste GT delen ben ik absoluut niet gecharmeerd. Of beter gezegd; Forza heeft wat mij betreft GT op veel vlakken (behalve graphics bijvoorbeeld) lang en breed ingehaald.
Ondanks de hoeveelheid auto's in GT vind ik het aanbod karig. Veel moderne sportwagens ontbreken en dit zijn net de auto's die voor mij het meest relevant zijn.
Waarschijnlijk komt er later wel weer een Porsche DLC pack.
Maar dan koop je die toch uit de US scheelt enorm in de kosten.
Niet geschrapt, elke auto wordt opnieuw ontworpen voor forza5, met de tijd komen er steeds meer bij. Ik heb een car pass, alle autos tot heden waren dat al waard.Beerkeeper schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:45:
Ik zit ook in dubio om een Xbox One te halen met het pre-order pakket.
De rechten over Porsche in videogames liggen al heel lang bij EA toch?Joostk schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:00:
Waarschijnlijk komt er later wel weer een Porsche DLC pack.
Als voormalig Ps3 en Ps4 bezitter moet ik toch erkennen dan Forza de betere serie is.Anoniem: 386775 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Als PS4 bezitter moet ik wel eerlijk bekennen dat ik ervan baal dat er nog geen GT voor de PS4 is...
Ben Nog steeds erg happy met mijn overstap.
Mm, onderbouw eens, geloof het graag maar toch benieuwd.[b]Donstil schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:14
Als voormalig Ps3 en Ps4 bezitter moet ik toch erkennen dan Forza de betere serie is.
Ben Nog steeds erg happy met mijn overstap.
De laatste Forza die ik (een enkele keer) heb gespeeld is Forza 3. Vond hem zeker leuk maar toch minder dan GT. Met name sommige auto's voelde zelfs op rechte stukken soms wat onstabiel (bij geringste correctie gelijk een spin). Bij GT vond ik dit een stuk beter. Is dit in het nieuwste deel beter?
Daarentegen vond ik het wagenaanbod een stuk beter. Ook het geluid was een absolute verademing. Die geluiden in GT klinken echt helemaal nergens na en verpesten de ervaring toch wel een beetje...
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 386775 op 10-08-2014 15:27 ]
De stock setup van veel auto's in Forza zijn ronduit bagger, zeker richting P en R klasse zal je wel een andere tuning erop moeten gooien (ipv stock of 'quick upgrade'), anders krijg je inderdaad dat zelfs op het rechte stuk dat ding niet op de baan wil blijven.
Ik mis vooral de banen van GT, Forza heeft imho iets teveel 'circuit' banen die niet echt uitdagend zijn (zoals mijn altime favoriet, Trial Mountain). Forza voelt snel rijden ook echt snel, Toyota GT one op een nurburg is gewoon niet normaal zo snel, een gevoel dat ik amper bij GT had, dat je ook echt bizar hard ga en elke stuurfout fataal kan worden.
Vraag blijft van GT zal worden op de PS4 én hoe pCars gaat worden (trailers wordt ik al jaren niet echt warm meer van) en hoe de online support zal lopen. Forza kan nog aardig wat leren van GT's online opties, gewoon multiplayer rooms en roulette, boost opties en lock-in cars.
En aangezien ik een XBO stuur heb, zal ik niet snel meer overstappen op GT, of ze moeten wel bizar veel nieuwe dingen hebben
Ik mis vooral de banen van GT, Forza heeft imho iets teveel 'circuit' banen die niet echt uitdagend zijn (zoals mijn altime favoriet, Trial Mountain). Forza voelt snel rijden ook echt snel, Toyota GT one op een nurburg is gewoon niet normaal zo snel, een gevoel dat ik amper bij GT had, dat je ook echt bizar hard ga en elke stuurfout fataal kan worden.
Vraag blijft van GT zal worden op de PS4 én hoe pCars gaat worden (trailers wordt ik al jaren niet echt warm meer van) en hoe de online support zal lopen. Forza kan nog aardig wat leren van GT's online opties, gewoon multiplayer rooms en roulette, boost opties en lock-in cars.
En aangezien ik een XBO stuur heb, zal ik niet snel meer overstappen op GT, of ze moeten wel bizar veel nieuwe dingen hebben
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2014 16:01 ]
Wat hierboven al staat, gt (inieder geval 5 en 6) missen snelheid.Anoniem: 386775 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:26:
[...]
Mm, onderbouw eens, geloof het graag maar toch benieuwd.
De laatste Forza die ik (een enkele keer) heb gespeeld is Forza 3. Vond hem zeker leuk maar toch minder dan GT. Met name sommige auto's voelde zelfs op rechte stukken soms wat onstabiel (bij geringste correctie gelijk een spin). Bij GT vond ik dit een stuk beter. Is dit in het nieuwste deel beter?
Daarentegen vond ik het wagenaanbod een stuk beter. Ook het geluid was een absolute verademing. Die geluiden in GT klinken echt helemaal nergens na en verpesten de ervaring toch wel een beetje...
Bij Forza ga je hard en dat zie je op je scherm, bij Gt zag ik dat alleen op de teller.
Dat i.c.m. De vreselijke menu structuur van Gt en de slechte AI heeft me altijd doen terug verlangen naar Forza. Nu ik 5 speel voelt dat als thuis komen
Forza is gewoon een lekkere mix tussen arcade (als je dat wilt) en simulatie die ook met een controller lekker speelt.
Wanneer gaan we forzaen dan?
Misschien eens een keer ergens uitproberen dan.Donstil schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:46:
[...]
Wat hierboven al staat, gt (inieder geval 5 en 6) missen snelheid.
Bij Forza ga je hard en dat zie je op je scherm, bij Gt zag ik dat alleen op de teller.
Dat i.c.m. De vreselijke menu structuur van Gt en de slechte AI heeft me altijd doen terug verlangen naar Forza. Nu ik 5 speel voelt dat als thuis komen![]()
Forza is gewoon een lekkere mix tussen arcade (als je dat wilt) en simulatie die ook met een controller lekker speelt.
Wie weet stap ik wel over, eerst even DriveClub afwachten, al zijn mijn verwachtingen niet al te hoog op de graphics na...
Wij? Goeie vraag
Mediamarkt heeft vaak wel pods staan, die heb ik hier ook met Forza gezien.Anoniem: 386775 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
Misschien eens een keer ergens uitproberen dan.
Wie weet stap ik wel over, eerst even DriveClub afwachten, al zijn mijn verwachtingen niet al te hoog op de graphics na...
Bedankt voor de tip. Ik houd het in de gaten, laatste keer toen ik er was, was er geen X1 pod helaas...Donstil schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:15:
[...]
Mediamarkt heeft vaak wel pods staan, die heb ik hier ook met Forza gezien.
Edit: Nevermind, it's here.[Xbox One/360] Forza Horizon 2
[ Voor 126% gewijzigd door Donstil op 13-08-2014 21:58 ]
Ik heb na een lange tijd weer eens forza 5 erbij gepakt, en ik verbaas me erover hoe ongelofelijk slecht de handling aanvoelt bij mij, bij een klein bochtje, of een tikje van de tegenstander is het bijna onmogelijk om de auto in bedwang te houden. Dit allemaal in vergelijking met forza 4.
Is er iets in de assists die ik kan veranderen(buiten de handling assists zelf), of iets anders wat ik kan aanpassen zodat ik iets betere handling kan hebben.
Is er iets in de assists die ik kan veranderen(buiten de handling assists zelf), of iets anders wat ik kan aanpassen zodat ik iets betere handling kan hebben.
Gebruik je simulation steering?
Zoja zet dat maar eens 1 tikje terug. Dus niet assisted maar die tussen assisted en simultion in.
Zoja zet dat maar eens 1 tikje terug. Dus niet assisted maar die tussen assisted en simultion in.
Je bedoelt normal setting, ik zal het eens proberen,Joostk schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:23:
Gebruik je simulation steering?
het kan natuurlijk ook gewoon aan de auto liggen.
Simulation steering is bedoeld voor sturen enzo. Niet voor controllers.
Had ik in Forza 4 ook last van. Met controller en R3 auto's proberen te rijden met simulation steering. Dat werkt niet als je overstuur wilt corrigeren.
Met de normal setting wil dat prima.
Had ik in Forza 4 ook last van. Met controller en R3 auto's proberen te rijden met simulation steering. Dat werkt niet als je overstuur wilt corrigeren.
Met de normal setting wil dat prima.
Ook zeer belangrijk voor maximale controle is je deadzones instellen. Bij controller options naar je advanced settings gaan ( X drukken). Daar je inside deadzones op 0 en je outside op 100 . Nou doet van elke knop het volledige bereik mee. En het is eventjes wennen van forza 4 naar 5 . Net zoals dat ook was tussen 3 en 4 . En ik moet zeggen dat de besturing van fm 5 erg goed is. De feedback van je rumble triggers werkt ook fantastisch, je voelt precies hoe hard op het gas en hoe hard te remmen. Vooral wanneer je assistent loos rijdt. (sowieso de beste keus als je echt progressie in je skills (rondetijden) wilt maken)
http://raptr.com/Doppert/about
Ik heb een vraag over tunen.
Ik heb gisteren geprobeerd om met een Ruf en een Ferrari F50 (beide A600) op de oval van Indianapolis te rijden en die auto's zijn de bocht niet in te krijgen. Op het leaderboard zie ik echter dat alle snelle tijden in die klasse in een F50 gemaakt zijn maar je kunt de stuuruitslag toch niet aanpassen?
Ik heb hier bij meer auto's last van terwijl ik met de auto's in de P klasse nergens last van heb.
Ik heb gisteren geprobeerd om met een Ruf en een Ferrari F50 (beide A600) op de oval van Indianapolis te rijden en die auto's zijn de bocht niet in te krijgen. Op het leaderboard zie ik echter dat alle snelle tijden in die klasse in een F50 gemaakt zijn maar je kunt de stuuruitslag toch niet aanpassen?
Ik heb hier bij meer auto's last van terwijl ik met de auto's in de P klasse nergens last van heb.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Combinatie van downforge, instelling van de demping stijfheid, en natuurlijk de vering. Wat heel veel mensen tevens vergeten is dat de stand van de wielen heel belangrijk is. Laat je de voorbanden bijvoorbeeld uit lopen of maak je de stand van je wielen puntig. Dit heeft extreem veel effect op de nervositeit op het rechte stuk en of het gemak waar een auto mee instuurt.Lekker Ventje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:33:
Ik heb een vraag over tunen.
Rijden met de RUF moet je kunnen, heel veel gewicht op een plek waar je het niet wil hebben (achter de achteras) zorgt voor een onrustig weggedrag. Ding heeft wel veel grip, echter bij veel bochten vind ik hem te nerveus, de F50 is inderdaad een van de beste auto's in de A-klasse
Afijn, wil je tunen, dan zal je gewoon moeten experimenteren.....
Ik gebruik zelf nog de WP app van Forza 4, veel auto's zitten er in van FZ4, dus heb ik aardig wat kunnen vinden. De basic setup heeft wel aardig wat info nodig (app zelf heeft de precieze data over lengte etc), maar resultaat is vaak een beter rijdende auto.
Bedankt, dat wordt dus veel pielen deze week 
Dat de Ruf lastig rijdt had ik wel verwacht. Een Porsche rijdt nu eenmaal wat lastiger.
Ik zal ook eens op internet gaan kijken, niet dat ik de illusie heb in de top 100 te kunnen rijden maar een normaal rondje zou moeten kunnen. Zelfde als dat de nr1 in de P klasse bijna 3 seconden sneller is dan ik op een oval (met dezelfde auto), daar valt ook genoeg te verbeteren.
Edit:
Heb een tuning via Forza zelf gekocht voor mijn GT-One en ik ben anderhalve seconde sneller nu nu
Ben er ook achter gekomen dat het ook geluk hebben is want ondanks 5 sterren staat er een hoop rotzooi tussen en blijft je auto in de bochten rechtuit gaan. Heb via het Forzamotorsport forum voor mijn GT-86 forum een tuning gevonden en die auto ligt nu ook strak op de weg terwijl het eerst een dweil was.
Dat de Ruf lastig rijdt had ik wel verwacht. Een Porsche rijdt nu eenmaal wat lastiger.
Ik zal ook eens op internet gaan kijken, niet dat ik de illusie heb in de top 100 te kunnen rijden maar een normaal rondje zou moeten kunnen. Zelfde als dat de nr1 in de P klasse bijna 3 seconden sneller is dan ik op een oval (met dezelfde auto), daar valt ook genoeg te verbeteren.
Edit:
Heb een tuning via Forza zelf gekocht voor mijn GT-One en ik ben anderhalve seconde sneller nu nu
Ben er ook achter gekomen dat het ook geluk hebben is want ondanks 5 sterren staat er een hoop rotzooi tussen en blijft je auto in de bochten rechtuit gaan. Heb via het Forzamotorsport forum voor mijn GT-86 forum een tuning gevonden en die auto ligt nu ook strak op de weg terwijl het eerst een dweil was.
[ Voor 33% gewijzigd door Lekker Ventje op 18-08-2014 16:54 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Anoniem: 153905
Ik heb vorig jaar Juni een Xbox 360 gekocht met Forza Motorsport 4 .
Wat een geweldige racegame is deze toch en stuurt heerlijk met de Xbox 360 controller met die mooie cockpitview is het voor mij de allerbeste racegame ever .
Ik ben sinds vorige week voor de tweede keer deze prachtige game aan het spelen .
Voor mij is Forza echt velen malen beter als Gran Turismo .
Maar mijn volgende gameconsole word zeker een Playstation 4 ( vanwege de goede hardware ) en zou ik heel graag een gelijkwaardige game willen spelen als Forza .
Wat een geweldige racegame is deze toch en stuurt heerlijk met de Xbox 360 controller met die mooie cockpitview is het voor mij de allerbeste racegame ever .
Ik ben sinds vorige week voor de tweede keer deze prachtige game aan het spelen .
Maar mijn volgende gameconsole word zeker een Playstation 4 ( vanwege de goede hardware ) en zou ik heel graag een gelijkwaardige game willen spelen als Forza .
PS4 zal je eerste gok pCars worden, want GT zie ik zeker niet binnen een jaar uitkomen (en de vraag is in welke staat). En dan wordt het kwestie, is pCars beter of toch stiekem gewoon Forza5
Ik wilde graag weten of Forza Motorsport 5 ook updates heeft gehad zoals nieuwe tracks ?
Omdat bij de review Forza 5 kritiek kreeg vanwege de weinig tracks en ontbrekende die wel in Forza 4 zaten .
Ik kan met google niets vinden over updates van Forza 5
Graag antwoord
Omdat bij de review Forza 5 kritiek kreeg vanwege de weinig tracks en ontbrekende die wel in Forza 4 zaten .
Ik kan met google niets vinden over updates van Forza 5
Graag antwoord
Met een beetje onderzoek had je zelf gevonden dat er in Forza 5 2 tracks zijn toegevoegd na release: Long Beach en de Nürburgring (inclusief Norschleife en GP track). Beide gratis trouwens, dus wat betreft is er weinig te klagen.
En Road America. http://www.forzamotorspor...ad_america_track_announceTranceSetter schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:33:
Met een beetje onderzoek had je zelf gevonden dat er in Forza 5 2 tracks zijn toegevoegd na release: Long Beach en de Nürburgring (inclusief Norschleife en GP track). Beide gratis trouwens, dus wat betreft is er weinig te klagen.
Ah ja, natuurlijk. Die was ik ondertussen alweer vergeten.
Long beach, de grootste bug voor AI baan
Eerste set bochten vanaf start is een drama voor de AI
Een gelijkwaardige game als forza word lastig op de playstation want het is afwachten hoe Project Cars uiteindelijk gaat worden. De voortekenen zijn veelbelovend maar ik staar me er zeker niet blind op.Anoniem: 153905 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:00:
Ik heb vorig jaar Juni een Xbox 360 gekocht met Forza Motorsport 4 .
Ik ben zelf ook bezig met een 2e playthrough van FM4 aangezien mijn saved game corrupt was en dat heeft uiteindelijk geresulteerd in een pre-order van de X1 ,aangezien ik tot nu toe alle delen heb gespeeld en het kan niet zo zijn dat ik FM5 ga missen
Of Project Cars er in slaagt om Forza Motorsport 5 te verslaan zullen we moeten afwachten in november .
Maar ik vond Forza series altijd beter dan de Gran Turismo series .
Ik heb nu een Xbox 360 en wil later overstappen naar een nieuwere gameconsole , Xbox One of Playstation 4 .
Maar voorlopig geniet ik zeer van Forza Motorsport 4 .
Ik heb nu een Xbox 360 en wil later overstappen naar een nieuwere gameconsole , Xbox One of Playstation 4 .
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 153905 op 20-08-2014 15:34 . Reden: spelling fout ]
ik heb forza 3 en 4 inderdaad ook veel gespeeld, maar vind 5 toch echt nog een stap of wat beter. De circuits zien er heel erg goed uit, en met een klein beetje tunen kan je al zoveel extra tijdwinst/handling uit de auto's trekken dat dat ook echt de moeite waard wordt. (heb je geen zin om zelf een uurtje te besteden aan het optimalizeren van je tuning, dan kan je die ook gewoon downloaden uiteraard). Ik heb GT wel eens bij vrienden van me gespeeld, maar had daar niet hetzelfde gevoel voor snelheid en grip als ik bij Forza wel heb. Een Ferrari of erger nog, de Mazda 787b is zonder assists aan echt een hele kluif om onder controle te houden.Anoniem: 153905 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:34:
Of Project Cars er in slaagt om Forza Motorsport 5 te verslaan zullen we moeten afwachten in november .
Waar het grote verschil tussen 4 en 5 nou precies zit, ik kan het je niet precies vertellen, maar ik heb het gevoel dat 5 toch net even wat realistischer handling heeft, gecombineerd met schitterende omgevingen (zonlicht direct in je gezicht in praag of op Spa). Ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik de Xbox One op dit moment eigenlijk alleen maar heb aangeschaft voor Forza 5 en BF4
In FM4 kun je zonder tunen goed rijden, in FM5 ga je in elke bocht rechtuit. Is wat overdreven maar dat is voor mij wel het grote verschil.
hangt denk ik toch ook wel heel erg af van het type auto's dat je rijdt. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Ferrari 360 Challenge Stradale, die is "out of the box" al brilliant, daar kan je mee gooien en smijten en is eigenlijk amper tuning nodig. Voor de wat snellere bakken in de P class bijvoorbeeld kan ik de Ferrari F333 aanraden, wellicht wat tailhappy als je geen traction control gebruikt, maar gaat ook heel strak de bochten door out of the box. Zo kan ik er nog wel een aantal meer opnoemen overigensLekker Ventje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:54:
In FM4 kun je zonder tunen goed rijden, in FM5 ga je in elke bocht rechtuit. Is wat overdreven maar dat is voor mij wel het grote verschil.
Klopt op zich wel maar het is niet zo als bij FM3 en 4 dat vrijwel elke auto zonder tuning het circuit op kan. Met een F50 heb ik bv erg veel problemen, ondanks verschillende tuningbuilds. Kan nu wel goed met de Lancer Evo en Impreza WRX overweg. Zal deels ook aan mij liggen, alles boven de B600 is voor mij niet te doen (behalve de P klasse)
Ik vind de LaFerrari trouwens echt top rijden. Heb er wat opties op zoals de remmen en stijfheid maar verder geen tuning en rijd echt fantastisch.
Heerlijk om er wat rondjes mee over de ring te doen.
Heerlijk om er wat rondjes mee over de ring te doen.
Is er eigenlijk een mogelijkheid om op een us xbox kmh te krijgen ipv mph?
jazeker, in de settings naar hud options gaan, daar kan je kiezen voor metric/kmh, ik gebruik niet anderssthij schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:17:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om op een us xbox kmh te krijgen ipv mph?
Over tunen gesproken, ik krijg het niet onder de knie om er wat lekkers uit te krijgen. En elke keer testen... Dat zit me vooral tegen, testen = baan laden, x aantal rondjes rijden wederom laden, tunen, laden rijden laden. duurt allemaal net te lang:(
Tsja, je moet er wat voor over hebben heh ;-)mfreriks schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:47:
Over tunen gesproken, ik krijg het niet onder de knie om er wat lekkers uit te krijgen. En elke keer testen... Dat zit me vooral tegen, testen = baan laden, x aantal rondjes rijden wederom laden, tunen, laden rijden laden. duurt allemaal net te lang:(
Je kan wel een setup downloaden, maar of die ook goed matched met je rijstijl is ook altijd maar de vraag.
Dan moet je achteraf nog gaan bij zitten schaven!
wat vaak ook al niet mogelijk is omdat je de tunes niet in kan zien:(Poulusma schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:45:
[...]
Tsja, je moet er wat voor over hebben heh ;-)
Je kan wel een setup downloaden, maar of die ook goed matched met je rijstijl is ook altijd maar de vraag.
Dan moet je achteraf nog gaan bij zitten schaven!
Je kan inderdaad gedownloaded setups niet veranderen, die moet je daarna verwijderen om zelf weer verder te gaan. Ik gebruik nog steeds de FM4 tune-app, werkt nog steeds netjes, hier en daar vervangende auto zoeken, maar over het algemeen zijn de settings aardig netjes.