[Xbox One] Forza motorsport 5

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 20:57

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:05:
Wow wat een lang bochtig circuit, ging er met een P klasse auto overheen, dat is niet aan te raden :)
Pak een wat langzamere auto met goede remmen, leer de track een beetje kennen en ga dan knallen... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Winkiller schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:34:
[...]

Pak een wat langzamere auto met goede remmen, leer de track een beetje kennen en ga dan knallen... :Y
Je weet tegen wie je het hebt he..... ;)

Het is nu al de beste baan in het spel..... Het worden weer net als in FM4 vele ronden over de nordschleife......

Fantastisch!!! ;)

Gisteravond wisselend in de R, S en A klasse over de alleen de Schleife, GP+schleife en GP circuit gereden.... Geweldig!!

Een echte mannen baan.... Precies op het juiste moment op het gas, soms een stukje curbstone mee nemen, in achter bochten (van wege curbstones die hoger dan stoepranden zijn er juist ver vandaan van blijven. Het is echt een baan waar je pas snel kan rijden als je hem echt goed door hebt. Goed afremmen voor sommige bochten, juiste lijn pakken en dan volgas de bocht uit knallen en je trekt hem op dat moment zo weg bij mensen die achter je rijden.... Heerlijk...

Alleen die Justifire..... volgens mij kijkt hij tijdens een race in Forza meer naar de Lara Croft die boven zijn bed, in zijn douche en WC hangen.... Dat insturen van hem lijkt echt nergens op..... Hij gebruikt de neus van zijn auto en de achterkant van de auto die voor hem rijd op een wonderbaarlijke manier om zijn eigen neus in de goede richting te houden....

Het is gewoon een bewijst dat Ducati rijders geen bochtenridders zijn.... Recht uit rijden dat wil nog wel, maar zien ze een bocht dat raken ze in paniek..... vermoedelijk omdat ze gewend zijn dat er in een bocht van alles van hun motor afvalt waardoor ze niet volgas durven te gaan ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 10-06-2014 15:47 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shrake schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:17:
Zijn er al plannen voor een Forza Horizon 2 club trouwens? aangezien je 1000 members kan hebben moet er toch wel iets leuks mee te doen zijn lijkt me.
Gezien het meer arcade is en botsen daar enorm vergevend is, trekt mij dat stuk meer.

Heb 2 rondjes online gedaan, Nurburg is niet te doen met random racende mensen. Ik heb meer gras en spins gezien dan 1 KM lang 2 auto's bij elkaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:43:
[...]

Je weet tegen wie je het hebt he..... ;)

Het is nu al de beste baan in het spel..... Het worden weer net als in FM4 vele ronden over de nordschleife......

Fantastisch!!! ;)

Gisteravond wisselend in de R, S en A klasse over de alleen de Schleife, GP+schleife en GP circuit gereden.... Geweldig!!

Een echte mannen baan.... Precies op het juiste moment op het gas, soms een stukje curbstone mee nemen, in achter bochten (van wege curbstones die hoger dan stoepranden zijn er juist ver vandaan van blijven. Het is echt een baan waar je pas snel kan rijden als je hem echt goed door hebt. Goed afremmen voor sommige bochten, juiste lijn pakken en dan volgas de bocht uit knallen en je trekt hem op dat moment zo weg bij mensen die achter je rijden.... Heerlijk...
:) Nu nog wat vroeger beginnen 's avonds en de andere ook een een kansje geven op een overwinning. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 10-06-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
Wat een fantastische Ring hebben ze gebouwd voor Forza 5. Geweldig gewoon.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Bij gebrek aan een Horizon 2 topic zal ik het hier maar even melden...

In een interview met IGN heeft Ralph Fulton bevestigd dat Horizon 2 nu ook volledige mechanische schademodellen heeft, je kan je hele auto dus aan baklappen rijden ipv alleen visuele schade.

Ook is er volledige tuning, dus je bent niet meer gelimiteerd tot alleen maar het upgraden van je auto, je kan nu alles finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Owww owwwwwww owwwwwwww, Ik had gister op de "ring" wel een aantal keer een enorme....... Wat een gave baan is dat geworden, heerlijk.... Een grote mannen baan.... Hij ziet er ook zo enorm mooi uit, geweldig gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Absoluut topbaantje, ik heb nog een replay opgeslagen van de P-race, eens kijken of ik er wat leuke screenshots kan maken :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-10 13:01
Mijn gamertag mag wel in de beginpost erbij komen staan!

Ik speel met enig regelmaat Forza 5 en zou graag een keer tegen jullie willen racen.

gamertag: CrazY1985

Wellicht tot ziens op het digitale asfalt!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
CrazY1985 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:01:

Ik speel met enig regelmaat Forza 5 en zou graag een keer tegen jullie willen racen.

Kijk even in het Xbox One topic, daar staat een lijst waarin je gamertag neer kan zetten en mensen kan toevoegen (misschien even zoeken in het topic op docs.google).

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 11-06-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:51

Convoy

g44p

CrazY1985 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:01:

Je kan je gamertag/info gewoon zelf toevoegen hoor:

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-10 13:01
thanks for sharing :) Ik voeg mezelf even toe.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Wow zit net ff de spreadsheet te bekijken, deze had ik toen der tijd aangemaakt. wow wat staan er veel mensen in ondertussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Misschien toch eens een globale website maken voor zulke lijstjes, zie ze in diverse topics langskomen, ultieme tweakers gaming buddy site lijkt me toch makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:27
Ik wil graag het car-pack kopen. Iemand enig idee hoe? Ik heb geen duitse of engelse CC. Maar wel paypal, kan ik de region dan gewoon op USA zetten en zo betalen? Of ga ik dan problemen krijgen als we eenmaal de region na NL kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:03:
Absoluut topbaantje, ik heb nog een replay opgeslagen van de P-race, eens kijken of ik er wat leuke screenshots kan maken :)
Hopelijk geen screens van die pile-up van auto's na de eerste bocht op het GP circuit van de Nürburgring. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pyr0_ schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:57:
Ik wil graag het car-pack kopen. Iemand enig idee hoe? Ik heb geen duitse of engelse CC. Maar wel paypal, kan ik de region dan gewoon op USA zetten en zo betalen? Of ga ik dan problemen krijgen als we eenmaal de region na NL kunnen zetten?
Dat werkt niet meer, giftcards werken wel. Ook via semivage manier, maar je kan bv via offgamers gewoon een US store giftcard kopen. In xbox topic had VMaster dacht ik een guide in zn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:55:
[...]

Dat werkt niet meer, giftcards werken wel. Ook via semivage manier, maar je kan bv via offgamers gewoon een US store giftcard kopen. In xbox topic had VMaster dacht ik een guide in zn sig.
CC werkt wel, alleen een USA postcode gebruiken en de rest kan gewoon je NL adres zijn. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zit ik (dacht ik) leuke foto's te schieten van de Nurburg replay, kom ik er bij de laatste foto achter dat je dus na het 'schieten' de foto moet opslaan.. dat was ik dus vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Awesome. Zit nu de training op Le Mans te kijken.. hebben ze op precies dezelfde plek als in de game.. bij het opkomen van het eerste lange rechte stuk, dezelfde reclameborden van Forza Motorsport en Xbox One hangen. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Die bocht heet ook de Forza Motorsport chicane. Zijn ze 2 jaar geleden mee begonnen als sponsor van Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:36

Niellie41

[object Object]

Rivanov heeft het over Tertre Rouge:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/322IARv.gif

Die hangt ook al een paar jaar daar.

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ja, ik verwoorde het verkeerd :F De bochtnamen kunnen niet gesponsord worden, alleen de chicanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Na wat gedoe, knippen en plakken is het dan toch gelukt om mijn replay op “de Ring” (rival P1 vs. The Nordschleife) online te zetten. Tune is beschikbaar in de store (gamertag: blackbird 80). Tijd gereden 6:46:727 maar daar kunnen zeker nog een aantal seconden vanaf.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk een Xbox One gehaald met Forza erbij.. Heb eigenlijk nooit echt serieus Forza gespeeld maar joh wat een heerlijke game :) Speelt ook lekker weg op de Xbone, alleen zijn de laadtijden nogal lang, maar goed, ik ben geduldig!

Dacht wel, met mijn nauwelijkse ervaring met Forza, even de besturing op custom te zetten en alles uit te zetten voor de meeste uitdaging.. Was vrij trots op mijn behaalde resultaten in de career, totdat ik zag dat de AI (die cloudbestuurders) op "normal" stonden.

Zal wel even duren voordat ik hier echt goed in ga worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Turbo Timmeh schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:35:
Na wat gedoe, knippen en plakken is het dan toch gelukt om mijn replay op “de Ring” (rival P1 vs. The Nordschleife) online te zetten. Tune is beschikbaar in de store (gamertag: blackbird 80). Tijd gereden 6:46:727 maar daar kunnen zeker nog een aantal seconden vanaf.

[video]
Bizar nette tijd, wat maak jij die bochten na het eerste lange volgas stuk netjes :) Ik zit nog steeds met die laatste 3 bochten voor het rechte stuk, daar duikt de baan opeens hard omhoog en weer naar beneden, ik vlieg daar altijd de bocht uit. Ook die links-bocht na het rechte stuk lukt me nooit volgas door te blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit die video te kijken van p1 op de ring. Mooie video btw. Maar merk dat de replay rev limiter bug er geeoon nog in zit... al sinds fm3...
Was dit gereden met stuurtje en koppeling ?? Of controller en koppeling. Want dan vind deze bug plaats.

Zag net dat er een nieuwe carpack is of komt met een audi imsa racewagen. Damn krijg nu hellemaal de kriebels. Maar.wacht toch op een complete edition van fm5 ofzo. Hopen dat die rond septmber te koop is. (Horizon 2 is mijn x1 aanschaf reden).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

v8power67 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:43:
Zit die video te kijken van p1 op de ring. Mooie video btw. Maar merk dat de replay rev limiter bug er geeoon nog in zit... al sinds fm3...
Was dit gereden met stuurtje en koppeling ?? Of controller en koppeling. Want dan vind deze bug plaats.

Zag net dat er een nieuwe carpack is of komt met een audi imsa racewagen. Damn krijg nu hellemaal de kriebels. Maar.wacht toch op een complete edition van fm5 ofzo. Hopen dat die rond septmber te koop is. (Horizon 2 is mijn x1 aanschaf reden).
Ik ga niet van het gas af tijdens het opschakelen. Wat zou de 'rev limiter' bug moeten zijn? Rij overigens met controller en gebruik de koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tijdens racen hoorde je nooit de limiter en als je dan replay keek hoorde bijna elke keer bij schakelen de rev limiter. Was in fm3 en fm4 een bug. En toen ik video keek leek het me weer zelfde. Maar kan me vergissen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Als je met controller en koppeling rijdt dan zit je vrijwel bij elke keer dat je opschakelt in de limiter, is niet alleen in de replays het geval, ook tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ik zat te denken om een x1 te kopen met forza 5 maar ik hoor zo veel negatieve verhalen dat ik toch wel flink aan het twijfelen ben. Het zou fijn zijn als iemand een paar vraagjes kan beantwoorden. ;)

Hoeveel tracks zijn er nu na alle updates?
Ik heb forza motorsport 3 en 4 heel veel gespeeld en ik wil eigenlijk best wel graag 5 hebben maar ik heb geen zin in een teleurstelling van 500 euro :P (Ik koop hem ook voor games zoals destiny enz maarja die zijn er nog niet)

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Geloof me, het kost wat geld.... Maar Forza 5 + Carpass/VIP is geen slechte aankoop, het rijd erg goed, zo niet het beste op een console (welke dan ook)

Uit mijn hoofd zijn er 17 of 18 circuits, waarbij je op bijna alle circuits ook de mogelijkheid hebt om reverse of op een kortere uitvoering van de baan te rijden.

Op zich voldoende variatie, met de Nordschleife hebben ze echt een pareltje afgeleverd! Hij is echt geweldig mooi, heel veel detail en is zeer realistisch.

Waar kom je die negative verhalen dan tegen?

Ik weet niet alsof je ook online wil gaan gamen, dat is wel het leukste, we zijn met een behoorlijke groep waarvan eigenlijk dagelijks wel een aantal mensen online zijn. Gewoon serieus rijden, het gaat niet alleen om winnen. Een snelle ronde neer zeten wordt door de groep meestal nog meer gewaardeerd dan op de eerste plaats finishen.

Daarbij, Forza 5 rijd fijner dan Forza 4.... veel meer controle over de auto....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
Fijn om te horen dan ga ik hem zeker kopen!

Ik heb de verhalen gehoord/gelezen op metacritic bijvoorbeeld, en de youtube reviews van niet profesionele personen (de "Honest reviews").

Ik ben wel van plan om online te racen maar ik ben simpelweg niet super goed ik rij zonder assists zoals abs en tractie controle maar ik kan niet met simulatie sturen en zeker niet zonder de rij lijn.

Ik weet alleen nog niet of ik wel een car vip pass koop aangezien 100 euro uitgeven aan een game toch een beetje moeilijk wordt voor mij.
Ik zie wel misschien koop ik het later.

Ik hoop jullie dan online te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

De car pass is voor mij echt een toegevoegde waarde. Meer keus uit goede auto's als ware. VIP = meer punten bij het upranken, helpt je dus sneller een auto en of tuning te kopen.

We rijden bijna allemaal met het sturen op normaal, voor simulatie heb je eigenlijk een stuurtje nodig om de auto bij het uitbreken op te kunnen vangen.

ABS en TCS zijn natuurlijk ook geen probleem, Sommigen onder ons, (Ik zal geen namen noemen hoor Guido) rijden zelfs met rem-assistentie en stuur-assistentie.... Die vinden het op een of andere manier moeilijk om zelf in te sturen en te remmen.... ;) :D

Zet je het geforceerd uit dan is het eerste wat je ziet bij het aanremmen van de eerste bocht een auto heel hard van de baan af stuiteren.... Je hebt geluk dat je dan niet wordt mee genomen....

Daarom accepteren we het maar dat hij met letterlijk alles aan stuurt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:39
Kun je de Nürburgring ook verwijderen... waste of space voor mij. Ik vind het echt een draconische baan om op te rijden. Takes all the fun out of racing.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
Gelukkig :P. Wel heel erg jammer dat mijn favoriete auto uit forza 4 er niet meer in zit de pagani zonda r.

Naja ik ben nog gewoon aan het studeren ik verdien lange niet genoeg om zoveel geld uit te geven aan een game misschien als ik in de zomervakantie wat meer werk maar dat zie ik allemaal nog wel.

Zaterdag ga ik naar duitsland om mijn xbox te kopen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:52:
Kun je de Nürburgring ook verwijderen... waste of space voor mij. Ik vind het echt een draconische baan om op te rijden. Takes all the fun out of racing.
Meest uitdagende baan ter wereld. Voor mij is Forza 5 nu echt compleet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:39
Rivanov schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:00:
[...]

Meest uitdagende baan ter wereld. Voor mij is Forza 5 nu echt compleet. :)
Ik haat uitdagingen... 8)

Nee, ieder zijn ding, maar ik kan hier echt niet mee overweg. Heb ook een hekel aan Circuit de Catalunya bijvoorbeeld, zijn echt dooddoeners voor mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Turbo Timmeh schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:35:

[video]
OMG, als ik dit zie vraag ik mij werkelijk af hoeveel uur jij er over heb gedaan om dit neer te zetten.
Ik kan nog geen schoon rondje rijden met auto's sneller dan S-Klasse, ik schuif er regelmatig af. :P

:) Edit: Ik ben schoon rond in deze Rival uitdaging, helaas bijna een minuut langzamer dan Blackbird 80.

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 14-06-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 12:43

Joostk

Barkrukprofeet

Wat is de prijs van de Car Pass en hoeveel packs heb je erbij?
En hoe zit het met locatie en al. Want ik ga binnenkort een Xbone kopen en wil graag de Car Pass ook vanwege de extra auto's die bij de circuits zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Joostk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:38:
Wat is de prijs van de Car Pass en hoeveel packs heb je erbij?
En hoe zit het met locatie en al. Want ik ga binnenkort een Xbone kopen en wil graag de Car Pass ook vanwege de extra auto's die bij de circuits zitten.
Dan kun je zelf zien als je naar de Xbox Store gaat (even kijken bij de add-ons van Forza)

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 14-06-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Maar kan je naar de Nederlandse Xbox Store met een geimporteerde Xbox One of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 16:10
Joostk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:13:
Maar kan je naar de Nederlandse Xbox Store met een geimporteerde Xbox One of niet?
Er is nog geen Nederlandse store, dat komt pas wanneer de Xbox hier gelaunched wordt. En ja, dan kun je wél naar de Nederlandse store met een geïmporteerde Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 21:40
Beste Forza Tweakers ;)

Ik wil Forza 5 nu nog aanschaffen. Maar ik lees hier ook over een Car Pass.
Waar kan ik op het moment het beste Forza 5 met die Car Pass het goedkoopst aanschaffen?

Iemand een idee, is het ook waard om de car pass aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

epamel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:16:
Als je geen auto verzamelaar bent kun je misschien beter het advies volgen van een paar coureurs in deze draad en gaan voor het VIP Pakket, een paar gratis auto's en dubbele credits waarvoor je ook weer auto's en tunes kan kopen. Ik kan wel beamen dat het fijn is om snel wat meer geld te hebben in Forza, vooral in het begin kom je voor je gevoel geld tekort. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Ik vind het jammer dat er nog geen goed betaalbaar stuur is voor de XBOne. Zoals het oude MS stuurtje voor de 360. Met een Controller vind ik het helemaal niet leuk om te racen.

Maar goed in FM3 en 4 deed ik 95% van de tijd de Nurburgring.

Tegenwoordig ga ik er liever gewoon naar toe met een echte auto. Echter is dat wel heel wat duurder dan op een XBox racen. Maar wat je er voor terug krijgt is het zeker waard!

Edit:

Zie net dat er geen Volvo's in FM5 zitten. Dus dan laat ik hem zeker links liggen. Ik vond het juist zo leuk dat ik de Volvo C30 kon rijden die ik zelf ook had. En heb nu een V40 en een 350Z. Die laatste zit er wel in maar ik wil die andere ook kunnen rijden.

Ik speelde in FM3 en 4 vooral met mijn C30. Daarnaast een S60, GTR, 350Z, Aston Martin Vantage DBS V12, RX8 en RX7 en van dat soort spul. Weinig hele snelle auto's zoals de ferrari's. Vind tunnen juist leuk.

[ Voor 36% gewijzigd door Astennu op 15-06-2014 18:47 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Los Eindjeles
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
epamel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:16:
Beste Forza Tweakers ;)

Ik wil Forza 5 nu nog aanschaffen. Maar ik lees hier ook over een Car Pass.
Waar kan ik op het moment het beste Forza 5 met die Car Pass het goedkoopst aanschaffen?

Ben hier ook benieuwd naar. Heb gezocht en er zijn in de afgelopen maanden het e.e.a. aanbiedingen voorbij gekomen echter zijn deze nu niet meer geldig. Enige manier is op dit moment Forza kopen via de US store vanwege €/$ koers of wachten op een aanbieding ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Joostk schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:13:
Nee, je bent het goedkoopste uit met de Amerikaanse Xbox Store, als je je adres instelt op een adres van een Amerikaanse staat waar geen belasting is (die zijn er, Alaska bijvoorbeeld). Kan ook via xbox.com/en-us
Los Eindjeles schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:46:
[...]

Ben hier ook benieuwd naar. Heb gezocht en er zijn in de afgelopen maanden het e.e.a. aanbiedingen voorbij gekomen echter zijn deze nu niet meer geldig. Enige manier is op dit moment Forza kopen via de US store vanwege €/$ koers of wachten op een aanbieding ergens.
Gewoon via de Amerikaanse Xbox Store, eventueel met Xbox Giftcard, de car pass is gewoon een add-on op Forza 5, zo spannend is dat allemaal niet. En daarnaast heeft de Xbox Store op je Xbox One een goede search. Hoe je aan kopen kunt doen is ook vaak besproken in het Xbox One topic, zoek daar ook even.

[ Voor 49% gewijzigd door Turdie op 16-06-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Nog even een filmpje gemaakt van de Nürburgring (GP Circuit dus) voor de liefhebbers.

Erg pittig baantje hoor, zeker als je net als ik, Spa gewend bent :P

Nürburgring - GP Circuit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bvDkIXZaHZ4]

Nou goed, dan ook nog even Spa erbij voor de liefhebbers: ;)

Spa-Francorchamps - GP Circuit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=acGIHCEzwiQ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Gaan we vanavond weer is een beetje op tijd racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

shadowman12 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:30:
Gaan we vanavond weer is een beetje op tijd racen?
Vanavond is het Duitsland - Portugal... 8)

Van 18:00 ~ 21:00 minimaal... ;)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
FiRePaTH schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:32:
[...]
Vanavond is het Duitsland - Portugal... 8)

Van 18:00 ~ 21:00 minimaal... ;)
De Brazil Now App aan, en racen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Hoe zit het dan met als je later naar de NL store switcht? Kan je de door jou gekochte DLC nog gebruiken of niet?
Zit er ook een regio gebonden aan Forza, want ik wil De Xbox en Forza kopen in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
De content die je koopt zit gebonden aan jouw account, dus als je later naar de NL store switched, zou je de DLC gewoon moeten behouden.

De games zijn ook niet regio gebonden, al weet ik niet helemaal zeker of ze allemaal meertalig in te stellen zijn, dus ik zou me even verdiepen in de Duitse versie van Forza (of misschien dat iemand hier het antwoord weet. Mijn Forza LE is uit Engeland dus geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Joostk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:55:
Hoe zit het dan met als je later naar de NL store switcht? Kan je de door jou gekochte DLC nog gebruiken of niet?
Zit er ook een regio gebonden aan Forza, want ik wil De Xbox en Forza kopen in Duitsland.
De NL store is er nog niet, dus dat is alleen maar gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

DLC gaat gewoon werken, het enige waar je op moet letten is het volgende....

Op moment dat je ooit specifieke content wat je in bijvoorbeeld de USA hebt gekocht {Games of DLC content maakt niet uit) verwijderd van je Xbox, hij staat op dat moment op de NL regio dan kan je deze games en/of DLC alleen opnieuw downloaden wanneer je de Xbox One weer op USA zet.

Je kan gewoon blijven spelen, Games/DLC zullen ook niet ineens niet meer werken, het blijft het allemaal gewoon doen, je moet alleen even je Xbox een keer opnieuw opstarten als je de boel opnieuw wil installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

plek 408 van de wereld met de X-class op 1:10:346 op de Alps Festival.
en 264 op de Apls Stadtplatz met 58:231
Ben ik zeer happy mee :)

[ Voor 17% gewijzigd door Blerf op 17-06-2014 22:28 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb een aantal van jullie uitgenodigd voor friends. Ben wel toe aan een 'serieus' potje online racen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Blerf schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:19:
plek 408 van de wereld met de X-class op 1:10:346 op de Alps Festival.
en 264 op de Apls Stadtplatz met 58:231
Ben ik zeer happy mee :)
Lol, ik heb de afgelopen dagen ook een aantal "rivals" naar huis gereden.... Alleen Blackbird 80.... Ik weet niet wat voor pepers hij door zijn eten maalt, maar die is niet bij te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
De F50 was mijn favoriet in de S klasse, maar ik heb nu een nieuwe favoriet in de S klasse. Ik was op de Le Mans bij een minuut sneller dan TheVMaster in Rivals. Maar Richard(Rik60), jij hebt daar ook een best nette tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soms snap ik alleen niet waarom ik opeens weer een ! tijd krijg, rij m'n rondje perfect, pak max 2 wielen over de curbs, kom ik laatste bocht op Road Atlanta op.. ! bij m'n tijd :/

Moet echt een goede setup gaan gebruiken voor m'n auto's, P klasse heb ik mijn GT-one perfect, maar de rest van de klasses heb ik bijna default specs. Maarja, echte tijden rijden is niet echt te doen bij gewone races :P

@hieronder, typo :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
SinergyX schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:29:
Soms snap ik alleen niet waarom ik opeens weer een ! tijd krijg, rij m'n rondje perfect, pak max 2 wielen over de curbs, kom ik laatste bocht op Road Atlanta op.. ! bij m'n tijd :/

Moet echt een goede setup gaan gebruiken voor m'n auto's, R klasse heb ik mijn GT-one perfect, maar de rest van de klasses heb ik bijna default specs.
De GT-One in de R? Dat is toch een P auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Winkiller schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:52:
[...]

OMG, als ik dit zie vraag ik mij werkelijk af hoeveel uur jij er over heb gedaan om dit neer te zetten.
Ik kan nog geen schoon rondje rijden met auto's sneller dan S-Klasse, ik schuif er regelmatig af. :P
Ik heb dat met vrijwel elke auto. Het lukt me niet om, in tegenstelling tot bij FM3 en FM 4, fatsoenlijk op de baan te blijven. Zelfs op een recht stuk kom ik nog dwars te staan. Een Honda Civic of een Formule Ford zijn niet echt spannend te noemen maar ook daar kom ik geen bocht fatsoenlijk mee door.
Misschien dat het met een stuurtje wat beter zal gaan maar helaas zijn er nog geen fatsoenlijke betaalbare stuurtjes voor de X1 en met het verdwijnen van Logitech zal dat wel zo blijven ook vrees ik.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Bullet NL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:57:
[...]

Lol, ik heb de afgelopen dagen ook een aantal "rivals" naar huis gereden.... Alleen Blackbird 80.... Ik weet niet wat voor pepers hij door zijn eten maalt, maar die is niet bij te houden....
ja dit is allemaal in Xclass me nieuwe verslaving :)
Vind die rivals rijden wel echt leuk.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteravond gespendeerd om m'n Ford Focus ST een mooi uiterlijk te geven. Vind het zelf wel aardig gelukt, al zitten er nog wat beginnersfoutjes in.

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm5&id=2533174&full=false

Ik speel het spel nu sinds deze week, en ik verbaas me er over hoe leuk ik het vind. Ik ben geen racefanaat dus verwachtte eigenlijk altijd dat Forza niks voor mij zou zijn, maar ik kan toch aardig mee komen tot nu toe.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze moeten alleen écht nog een betere manier vinden om snel screenshots weg te zetten. Saven, tagwoorden kiezen, bla bla, gewoon foto upload-to-onedrive, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:27:
De F50 was mijn favoriet in de S klasse, maar ik heb nu een nieuwe favoriet in de S klasse. Ik was op de Le Mans bij een minuut sneller dan TheVMaster in Rivals. Maar Richard(Rik60), jij hebt daar ook een best nette tijd :)
Dank je Guido, ik doe mijn best, maar welke digitale baan van Le Mans bedoel je ?
Ga ik vanavond kijken met welke auto je rijd zodat ik dat in de gaten kan houden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Winkiller schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:09:
[...]

Dank je Guido, ik doe mijn best, maar welke digitale baan van Le Mans bedoel je ?
Ga ik vanavond kijken met welke auto je rijd zodat ik dat in de gaten kan houden. 8)
La Sarthe, zo te zien ben jij nog 22 seconden sneller, dus no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:57:
[...]

Ik krijg geen Rivals meldingen binnen van jou of Daniel, ik had het al gevraagd aan hem via een PB maar nog geen antwoord.

Over welke klasse praat je hier ? Rivals is wel een leuke optie binnen Forza maar dan moet je wel automatisch meldingen krijgen dat je tijd is verbeterd door een vriend. :?

@Guido, ik heb hem gevonden, ik kijk uit naar het moment dat je mij verbeterd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

487KM in 2.4 uur.
2.4 hour & 250 miles achievement en badge title.

Aka ik kijk beetje dubbel nu.., kan die track dromen :X
ga nu maar van de zon genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Blerf schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:09:
487KM in 2.4 uur.

_/-\o_ Hulde!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik pak nog wel eens een setup van de 'community' voor bepaalde auto's, zie ik er een 5-ster tussen staan met omschrijving 'grip'. Geen idee waar die auto grip zou moeten hebben, maar ding was compleet niet onder controle te krijgen, het is jammer dat er geen betere reactie systeem in zou zitten waar je ook opmerkingen kan plaatsen op zulke tunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:09:
487KM in 2.4 uur.

Ik heb hem gistermiddag ook gereden...OMG man....wat een race. Al had ik 417 KM in 2uur40min, maar goed..ik rij dan ook minder snel he... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

TheVMaster schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:55:
[...]

Ik heb hem gistermiddag ook gereden...OMG man....wat een race. Al had ik 417 KM in 2uur40min, maar goed..ik rij dan ook minder snel he... O-)
Race was geweldig!! Reed zelf 527km en de nummer twee 521km. Dat is toch aardig dicht bij elkaar voor een race van 2,4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

SinergyX schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:09:
Ik pak nog wel eens een setup van de 'community' voor bepaalde auto's, zie ik er een 5-ster tussen staan met omschrijving 'grip'. Geen idee waar die auto grip zou moeten hebben, maar ding was compleet niet onder controle te krijgen, het is jammer dat er geen betere reactie systeem in zou zitten waar je ook opmerkingen kan plaatsen op zulke tunes.
Voor welke auto zocht je een tune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet echt specifiek, had toevallig een GTR (2002 spec II) en een NSX, dingen bleven niet op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Turbo Timmeh schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Race was geweldig!! Reed zelf 527km en de nummer twee 521km. Dat is toch aardig dicht bij elkaar voor een race van 2,4 uur.
wauw dat is echt close ja!! ( ik moest een plas pauze in lassen hahaha ) toen was de nr 1 weg jammer genoeg. Maar dan nog had ik niet 520+ gehaald.
TheVMaster schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:55:
[...]

Hey je hebt hem gereden! dat is wat telt toch :)

Volgende belachelijke lange race graag met jullie beide doen hahaha, kan ik tenminste tegen mensen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

SinergyX schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:37:
Niet echt specifiek, had toevallig een GTR (2002 spec II) en een NSX, dingen bleven niet op de weg.
De Nissan vindt ik nix.... de NSX is met de juiste upgrade en tune geweldig!

Ik ben vanavond trouwens nog online in Forza, doet er iemand mee?

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 23-06-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:51
Van de week de Cinque gekocht en op R900 gezet, rijdt zoveel fijner dan de overige hypercars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Zet me maar op de lijst van gamers :) Forza addict aanwezig :). Zal niet top tijden rijden maar denk dat ik aardig mee kan komen ;)

Heb trouwens pas sinds gister m'n Xbox en Forza binnen dus verwacht niet al teveel tijden terug te vinden op de leaderboards :)

[ Voor 33% gewijzigd door NLRev0lution op 24-06-2014 19:43 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Na een ruim halfjaartje aan de Playstation 4 geroken te hebben begon het toch wel enorm te jeuken om een One te kopen met Forza 5 erbij.

Gister bij de MediaMarkt voor 366,- een Xbox One gekocht (zonder kinect) en nog even snel Forza geinstalleerd. Ik zat er direct weer midden in zeg, wat een tof spel.

Ik race nu nog alleen met mijn BMW 1M maar hoop vanavond weer een inhaalslag te maken.
Zijn er nog gebruikers hier die net beginnen en wat online willen racen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
RevoNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:35:
Zet me maar op de lijst van gamers :) Forza addict aanwezig :). Zal niet top tijden rijden maar denk dat ik aardig mee kan komen ;)

Heb trouwens pas sinds gister m'n Xbox en Forza binnen dus verwacht niet al teveel tijden terug te vinden op de leaderboards :)
Luiwammes! In het Xbox One topic staan een lijst waaraan je zelf kan toevoegen. En waar ook andere mensen instaan en wie welke game heeft. Even zoeken in dat topic op docs.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:51

Convoy

g44p

RevoNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:35:

ga je gang:

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Donstil schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:31:
Na een ruim halfjaartje aan de Playstation 4 geroken te hebben begon het toch wel enorm te jeuken om een One te kopen met Forza 5 erbij.

Gister bij de MediaMarkt voor 366,- een Xbox One gekocht (zonder kinect) en nog even snel Forza geinstalleerd. Ik zat er direct weer midden in zeg, wat een tof spel.

Ik race nu nog alleen met mijn BMW 1M maar hoop vanavond weer een inhaalslag te maken.
Zijn er nog gebruikers hier die net beginnen en wat online willen racen?
Voeg me maar toe ;) Dan nodig ik je wel uit wanneer we weer een party hebben.
Heb gisteravond net Sniper Elite 3 gedownload, kan dus iets later zijn dan normaal, maar kom zeer zeker nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:07:
[...]

Voeg me maar toe ;) Dan nodig ik je wel uit wanneer we weer een party hebben.
Heb gisteravond net Sniper Elite 3 gedownload, kan dus iets later zijn dan normaal, maar kom zeer zeker nog even.
Ik voeg je toe!

Ik twijfelde op de PS4 al aan SE3, denk dat die er hier ook nog wel komt.
Is het de moeite waard?
Danke, ik zet mezelf er ook even in.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 02-07-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm....ik heb een FM5 Car Pass, maar kan het laatste Car Pack dus niet downloaden (gratis)? Iemand issues mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Heb je hem er dan al niet tussen staan? ff Forza opnieuw opstarten, ik en met mij gisteravond een aantal anderen kregen hem gewoon als upgrade van het spel binnen. Vreemd genoeg niet allemaal te gelijk, bij sommigen duurde dit een uurtje.
Donstil schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:25:
[...]

Ik voeg je toe!

Ik twijfelde op de PS4 al aan SE3, denk dat die er hier ook nog wel komt.
Is het de moeite waard?
Geen idee, heb veel te weinig kunnen doen om er echt een mening over te hebben....

[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 02-07-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:12:
Heb je hem er dan al niet tussen staan? ff Forza opnieuw opstarten, ik en met mij gisteravond een aantal anderen kregen hem gewoon als upgrade van het spel binnen. Vreemd genoeg niet allemaal te gelijk, bij sommigen duurde dit een uurtje.

[...]

Geen idee, heb veel te weinig kunnen doen om er echt een mening over te hebben....
Is onderhand gelukt. Via de FM5 Store moest ik betalen, maar via de Xbox Store kon ik hem wel downloaden....al duurde het wel even voordat hij begon. Kan overigens ook komen omdat ik Sniper Elite 3 aan het downloaden was eigenlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt het dat ik geen "geld" terug krijg als ik een auto uit mijn garage dismiss?

Edit: Ooh en hoe krijg ik die Photomode screens uit mijn One? Kan ze alleen ingame sharen maar wil ze eigenlijk naar OneDrive uploaden oid?

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 02-07-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Via de website kan je ze ook ophalen, moet je daar inloggen en naar je eigen album gaan.

Vind het behoorlijk omslachtig, ik wil gewoon snel foto knallen en bv op onedrive zetten.

Inmiddels weer 4 tourneys gehaald, ik heb mn setup geshared mocht iemand ze nodig hebben. (American muscle oud en nieuw etc), focus is met racestuur (dus ook gedoseerd sturen/remmen), maar denk dat ze het wel goed doen voor controllers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven.

Keurig got it!

Er staat er maar eentje, begrijp ik goed dat je ze in game wel moet Sharen en als je dat doet ze dan pas in je library komen?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2nrexrn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

ik ben vanavond vroeg lekker aan het racen denk ik :)
zeg uurtje of 19:00 19:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik een gedeelte van een auto een andere kleur wil geven, is daar dan een makkelijkere manier voor dan decals over elkaar plakken?

Zoals bij de LaFerrari hieronder wilde ik een gedeelte van de neus en het dak zwart (leek me fraaier) en heb ik een tijdje met decals zitten plakken. Resultaat is prima maar kost een enorme bak werk.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2cmw6qr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
voor de vakantie ook maar is een xbone aangeschaft met FM5. bevalt tot nu toe erg goed maar is wel nog even wennen in vergelijking met FM4. ik heb mezelf al toegevoegd aan de lijst die ik voorbij had zien komen.
al hoewel ik eerst wat career ga doen om geld te verdienen lijkt het me daarna leuk om online te gaan racen, mijn gamertag is baloutje07.
worden er eigenlijk races afgesproken of word er meestal een match gestart met de mensen die online zijn.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

job115 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:38:
voor de vakantie ook maar is een xbone aangeschaft met FM5. bevalt tot nu toe erg goed maar is wel nog even wennen in vergelijking met FM4. ik heb mezelf al toegevoegd aan de lijst die ik voorbij had zien komen.
al hoewel ik eerst wat career ga doen om geld te verdienen lijkt het me daarna leuk om online te gaan racen, mijn gamertag is baloutje07.
worden er eigenlijk races afgesproken of word er meestal een match gestart met de mensen die online zijn.
Online verdien je geld net als in single player. Ook wel het is 1grote pot waar alles in gaat, dus je kan alles doen en je account zal groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:38:
mijn gamertag is baloutje07.
Ik heb je toegevoegd, vaak wordt je vanzelf uitgenodigd (als je laat opblijft) maar er zijn ook Coureurs die hier melden dat ze gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Winkiller schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:29:
[...]

Ik heb je toegevoegd, vaak wordt je vanzelf uitgenodigd (als je laat opblijft) maar er zijn ook Coureurs die hier melden dat ze gaan racen.
Of gewoon de party/game joinen als je ziet dat er mensen aan het racen zijn :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Harde crash tijdens de start.... ik hoog in de lucht.

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fm5&id=2734581&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb wat (actieve) gebruikers uit dit topic toegevoegd op de Xbox One.
Ik ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 08-12-2021 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

RevoNL schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:55:
[...]

Of gewoon de party/game joinen als je ziet dat er mensen aan het racen zijn :)
:) Inderdaad, ik heb nog een mogelijkheid, zelf een lobby opzetten en uitnodigen maar ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Winkiller op 12-07-2014 18:25 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste