[Xbox One] Forza motorsport 5

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mede-auteur:
  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://www.newgamernation.com/wp-content/uploads/2013/08/Forza-Motorsport-5-Logo.jpg

Forza 5

Ontwikkelaar: Turn 10 Studios
Uitgever: Microsoft Studios
Platformen: Xbox One only
Releasedatum: 22 november 2013
Officiële website: Klik Klik

Introductie

21 mei 2013 kwam de officiële bekendmaking van het vijfde deel in de Forza motorsport serie op de officiële E3 Microsoft presentatie.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Motorsport 5 - E3 2013 Microsoft Press Conference Full Presentation

[

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Motorsport 5 Launch Trailer

Online informatie

Helaas blijft de verdere informatie rond de game een beetje uit, zo is er geen official car list en is er ook geen lijst met asfalt waar we over mogen knallen.

Gelukkig is er niets zo snel als het internet en hebben de fans van Forza central een auto lijst voor ons samengesteld.

De informatie rond tracks is helaas nog een stuk schraler, veel verder dan Bathurst, Bernese Alps Indianapolis, Laguna Seca, Prague, Silverstone & Spa Francorchamps kom je zelfs online niet. Dit terwijl de E3 Trailer spreekt over "world famous circuits", laten we hopen dat ze hiermee niet alleen Indianapolis, Laguna seca, Silverstone en Spa bedoelen.

Voor wie geen genoeg kan krijgen van Forza informatie is het lezen van het Forza5 gedeelte in het ForzaCentral forum zeker een aanrader (Thnx to : McBoom)
.

Screens

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I4LcHun.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VtB37tE.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1zW1RGx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CFrXxj6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nBqK6NY.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/30Ea30u.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ofXUPI5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q7axbS6.jpg

Video

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6A4llEFK82k]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zXoOBw4eYck]

Bekijk op YouTube
Forza Motorsport 5: Direct Feed Gameplay | Bernese Alps

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=B4sM58hX9o4]

Forza Rewards

Turn10 heeft enige tijd geleden een extra site in het leven geroepen voor Forza Rewards. Hier kan je, als die-hard racer, je aanmelden met dezelfde credentials als je gamertag. Hierna wordt bekeken en berekend hoe veel je al in de volledige Forza-franchise hebt gedaan (exclusief Forza Motorsport 1) en krijg je maandelijks op de site de mogelijkheid om extra credits/auto's/gifts te unlocken en deze in-game terug te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IiYhLS6pNkbt0mbDziFuJ8DV/full.jpg

Hou er rekening mee dat updates op de site met maximaal 48H vertraging plaatsvinden. Als jij in-game een achievement hebt gehaald op maandagavond 19:00, kan Rewards dit uiterlijk pas woensdagavond 19:00 verwerkt hebben. Eventuele rewards die je op de site opeist, duren ook maximaal 48H voordat ze in-game verschijnen; vaak moet je per spel even naar je Message Center / Inbox. Grote geldbedragen & auto's moet je vanuit je Inbox alsnog downloaden.

Tweakers met Forza Motorsport 5

TweakerGamertag
ApOEAmunya
ATLATLNL
BMBurningMetal
BoomTreeJeff Oaktree
Chevrolet_caminKloenieOne
Convoyprim3rs
DanploNL DarthVader
Dennis_h12Bloodylight
Gé BranderAad1970
glorixjimGlorixJim1
GurtyNanoGurty
HellStorm666H3llStorm666
kaperopdekustblackbird 80
Kooj1980Kooister
Linkje3Linkie3
LOTGLord ot Games
MarvieKnalle Arie
Matsmatscs17
Nosfera7uNosfera7u
RobinFMRobinFM
Shoarma kipIceDFire
shoombakTimmai26
SikkowS1kk0w
SinergyXKarreMania
StefmeisterStefmeister
SunnieNLSunnie NL
WillemsTMMcCluggish
wjnieuwWillybratwurst
XenophobenSjefkebakfiets
HavanaAndCokeHavanaAndCoke
JHeirbaut
jokernlJoker NL
RDMALWYRUP89
MAX3400OctagonQontrol
Phuseboxphusebox
prodanieProDanie
RivanovRivanov
Thijmen1992
uchiha tijntjeVAS taijyn
XeroFoxXeroFoxHD

Vanzelfsprekend, als je iemand wil toevoegen, stuur die persoon dan ook even een DM op XboxLive; wel zo handig om te laten merken dat je een keer samen/tegenover elkaar in de game wil zijn.

[ Voor 131% gewijzigd door MAX3400 op 12-12-2013 13:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Dit is een interessant topic op Forzacentral om te volgen. De carlist en de circuits :) Wordt constant geupdate zodra er nieuws is.

Het complete Forza 5 forum op FC: Klik

Yas Marina is net toegevoegd aan de lijst :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 14:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Forza 5 zou mijn voornaamste reden zijn om een Xbox one te kopen (shooters etc speel ik op de pc). Blijf dit even in de gaten houden als de Xbox geleased word in het buitenland :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386775

Zeer interessant inderdaad. Alleen jammer dat alle filmpjes op internet (zelfs in HD) niet topkwaliteit zijn, waardoor ik het moeilijk in te schatten vind hoe mooi het er daadwerkelijk uitziet. Qua carlist is dit naar mijn idee hét spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hopen dat ze de originele FM models hebben opgepoetst, dat irriteerde me veel in fm4 dat veel models nog oude forza 1 models zijn en ook niet echt accuraat waren.
Verder een faal in mijn ogen dat er geen dag/nacht en weersveranderingen in zit.
En uberfaal is niet supporten van oudere stuurtjes. Zit ik dan met mn fanatec PWTS....
Dit zorgt er voor mij allemaal voor dat dit een echte rush game lijkt te zijn, en snel snel als launch moest komen.

Positief vind ik dat er nu open wheelers zijn.
De graphics lijken zeer aardig te worden.
Meer circuits want dat was een behoorlijke domper in fm4.

Verder is er niet echt iets nieuws te melden, mede doordat ze zelf amper wat vrij geven.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

v8power67 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:49:

Verder is er niet echt iets nieuws te melden, mede doordat ze zelf amper wat vrij geven.
Ben ik met je eens. Er wordt heel erg weinig informatie vrij gegeven, zoals het aantal auto's bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Handige post :
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/6121253.aspx

Misschien handig om of te posten in OP of gewoon details ervan te gebruiken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee mooie links mannen (En vrouwen?). Vanavond zal ik alles bekijken en kijken wat ik zal verwerken in de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 12:00

Joostk

Barkrukprofeet

Door dat er beetje bij beetje meer informatie over de auto's en de tracks vrijgegeven wordt begin ik steeds meer Forza 5 te willen kopen.
Ik zie wel hoe het gaat als de Xbox One hier gereleased wordt.
Ben alleen wel benieuwd hoe het gaat met Day One edities van Forza 5 als je die ergens in januari 2014 (voor de release van de Xbox One in NL) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Turn 10 Studios heeft de Car Pass voor Forza Motorsport 5 aangekondigd. Hiermee kunnen zestig nieuwe auto's voor de game gedownload worden.

De ontwikkelaar is van plan om na de lancering van de racegame zes DLC-packs met elk tien nieuwe auto's uit te brengen. Spelers die de Car Pass kopen ontvangen al deze auto's wanneer ze beschikbaar zijn voor een voordelige prijs. Hoeveel de Car Pass precies gaat kosten is echter nog niet bekendgemaakt.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dit was echt shocking news....
Echt zo jammer dat ze hier aandacht aan besteden en niet gewoon meer features aankondigen...
Zouden er nog wel echt nieuwe aankondigingen komen denken jullie ?
Denk dat de echt nieuwe banen al bekend zijn, en de nieuwe autos ook wel.
Ik verwacht echt een standaard release game met niets speciaals. En dat fm6 pas een echte uitgebreide game gaat worden.
Dit spel was meer wat er niet in kwam dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Iemand al een idee waar we de LCE kunnen bestellen? :) Die wil ik eigenlijk niet mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topic blijft aardig leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:42

koelebobes

Wen BTC €100K

AnthonyR schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:34:
Iemand al een idee waar we de LCE kunnen bestellen? :) Die wil ik eigenlijk niet mislopen.
LCE komt in Holland niet uit vanwege het uitstellen.. ( teminste dat neem ik aan ) Ik heb de LCE gepreorderd bij :

http://www.game.co.uk/en/...e=20&searchTerm=forza%205

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/forza5_laferrari_anno58l21.jpg
Laferrari confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow! Toch jammer dat dit soort auto's vaak niet (of heel laat) in Gran Turismo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Na alles wat ik net gelezen heb over gt6, mis ik zon wagen totaal niet. Liever dag/nacht met weersveranderingen. Zo te zien blijf ik lekker current gen met gt6, wat ik vandaag gezien hebt vind ik veel gaver dan alles van forza bij mekaar.
Misschien ooit een xbone halen en fm5 uit de budgetbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:15

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:17:
Na alles wat ik net gelezen heb over gt6, mis ik zon wagen totaal niet. Liever dag/nacht met weersveranderingen. Zo te zien blijf ik lekker current gen met gt6, wat ik vandaag gezien hebt vind ik veel gaver dan alles van forza bij mekaar.
Nofi, maar gaat nu elke post die je in dit topic doet een beschrijving worden van waarom jij 'm níet gaat halen? :)

Ben erg benieuwd naar FM5, 1 van de games die direct bij launch van de X1 hier in huis gaat komen iig :) Heb er op firstlook al paar rondjes mee mogen rijden, en zag er meeeer dan prima uit, en de nieuwe impulse triggers op de controllers voegen imho meer toe dan een schaduwtje op een glinsteringetje extra :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe is de aa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:05:
[...]

Nofi, maar gaat nu elke post die je in dit topic doet een beschrijving worden van waarom jij 'm níet gaat halen? :)

Nee hoor, als er iets nuttigs te posten valt hier zal ik dat doen, maar weet dat negatief uiten over een game nooit gewaardeerd wordt in een topic, dus ja dan kan ik weinig posten, want veel positiefs is er niet.
Maar ook nieuwtjes wil ik wel blijven posten, zoals ik hierboven deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wacht nog steeds op het nieuws over de racestuurtjes voor de XBO en hoe deze compatible worden met bv de PC/PS3/4. Goed racen wil ik altijd met een stuur, maar uiteindelijk dan wel een stuur die breed inzetbaar is ipv enkel voor 1 console.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cool. Toch de directe concurrent van de MC Laren welke overal in de game terug komt.

Wordt een leuke speel groep denk ik. Koeningsegg, La Ferrari, MC Laren, die nieuwe Pagani, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Doel je met de nieuwe Pagani op de Huayra? Want die zit ook in FM4 via DLC weliswaar.
Maar vind het een goede toevoeging de nieuwe Ferrari LaFerrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hopelijk hebben ze nog wat veranderd aan de ondersteuning voor elektrische autos. Kan me nog herinneren dan in FM4 elektrische/hybride autos 'gewoon' schakelden, en geen cvt automaat aan boord hadden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-07 13:51
hybride auto's hebben volgens mij geen cvt overbrenging.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
v8power67 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:17:
Ik ben juist blij dat er geen dag/nacht en weerveranderingen in zitten, kost allemaal extra ontwikkeling en de meeste mensen rijden liever op een mooie droge circuit.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

treative schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:58:
[...]

Ik ben juist blij dat er geen dag/nacht en weerveranderingen in zitten, kost allemaal extra ontwikkeling en de meeste mensen rijden liever op een mooie droge circuit.
Ik heb in gt5 zo ontzettend veel gereden in nacht, en met regen, en ook online heel veel. Trust me het brengt echt een heel ander niveau aan het racen. Het is ontzettend gaaf. En op lemans een race van een uur en dan met versnelde dag/nacht is gewoon episch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
treative schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:54:
hybride auto's hebben volgens mij geen cvt overbrenging.
Oh zeker wel :) D'r zijn er wel met een normale overbrenging, maar de bekendste (Prius, Auris, Civic, Insight) hebben een CVT bak aan boord. Rijd heerlijk, en vond het in FM4 erg jammer dat je daar toch de auto hoorde schakelen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Hopenlijk hebben jullie wel gezien dat de LaFerrari een DLC pakket is wat uit komt op de dag dat de game uitkomt en dat je die er bij moet kopen. Verder komt er een seasonpass die $50 dollar kost... Damn het wordt allemaal steeds duurder. Bij Forza 4 LCE kreeg je de Day One DLC er teminste bij. Dat is nu niet het geval.

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Joostk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:27:
Doel je met de nieuwe Pagani op de Huayra? Want die zit ook in FM4 via DLC weliswaar.
Maar vind het een goede toevoeging de nieuwe Ferrari LaFerrari.
Ja dde Huayra idd. Bedoelde meer dat het ingame een gave race op kan leveren.

Er staat een filmpje in de OP van de Huayra trouwens. Fet ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

koelebobes schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:39:
Hopenlijk hebben jullie wel gezien dat de LaFerrari een DLC pakket is wat uit komt op de dag dat de game uitkomt en dat je die er bij moet kopen. Verder komt er een seasonpass die $50 dollar kost... Damn het wordt allemaal steeds duurder. Bij Forza 4 LCE kreeg je de Day One DLC er teminste bij. Dat is nu niet het geval.
Bij FM4 was er wel erg veel wat allemaal in een DLC zat. 'ooh leuke auto' hoppa DLC. 'oooh deze is leuk' weer een DLC. Was blij dat ik in iedergeval gewoon een Evo kon rijden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:21:
[...]

Oh zeker wel :) D'r zijn er wel met een normale overbrenging, maar de bekendste (Prius, Auris, Civic, Insight) hebben een CVT bak aan boord. Rijd heerlijk, en vond het in FM4 erg jammer dat je daar toch de auto hoorde schakelen.
Vind je dat heerlijk? Ik heb in een aantal auto's moeten rijden met een CTV bak maar was er niet echt enthousiast over, maakt vooral een bak herrie wanneer dat niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

koelebobes schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:39:
Had ik gelezen idd, wat een schandalige actie.... 6 car packs voor 50 euro.. totale game bij release ong 4-500 autos maar dan voor 60 euro.... Dlc wordt steeds zieker, ligt denk ik ook eerder aan MS dan aan turn 10. Athans dat hoop je dan maar, ookal draait turn 10 hun hand er ook niet voor om door dlc van fm4 weer in horizon aan te bieden als dlc... Gewoon dubbel cashen.
Ach iedereen zag dat activision slapend rijk werd met hier en daar een map packje voor 15 euro...
They want a piece of that cake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Donstil schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:44:
[...]

Vind je dat heerlijk? Ik heb in een aantal auto's moeten rijden met een CTV bak maar was er niet echt enthousiast over, maakt vooral een bak herrie wanneer dat niet nodig is.
Vind het lekker rijden ja :) Heb 2 jaar met veel plezier in een Auris Hyrid gereden. Inderdaad wat kabaal, maar verder heerlijk relaxed.
v8power67 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
[...]
draait turn 10 hun hand er ook niet voor om door dlc van fm4 weer in horizon aan te bieden als dlc...
Turn 10 heeft Horizon niet gemaakt ;)

Vind dat ze tegenwoordig met de DLC wel ernstig ver doorschieten. DLC als échte uitbreiding, helemaal prima. Maar dit soort DLC die al (ver) voor de release van de game bekend is (en wss grotendeels af) vind ik niks. Voor BF4 zijn ook alweer 5 DLC packs aangekondigd, gamen word er niet goedkoper op, maar goed. Moet nog kijken wat ik daar wel of niet van ga aanschaffen, vooralsnog ga ik met de standaard game(s) prima vermaken denk ik zo.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:08:
[...]

Vind het lekker rijden ja :) Heb 2 jaar met veel plezier in een Auris Hyrid gereden. Inderdaad wat kabaal, maar verder heerlijk relaxed.

[...]

Turn 10 heeft Horizon niet gemaakt ;)

Vind dat ze tegenwoordig met de DLC wel ernstig ver doorschieten. DLC als échte uitbreiding, helemaal prima. Maar dit soort DLC die al (ver) voor de release van de game bekend is (en wss grotendeels af) vind ik niks. Voor BF4 zijn ook alweer 5 DLC packs aangekondigd, gamen word er niet goedkoper op, maar goed. Moet nog kijken wat ik daar wel of niet van ga aanschaffen, vooralsnog ga ik met de standaard game(s) prima vermaken denk ik zo.
Niet gemaakt nee maar wel meegeholpen en ook aan verdient ;)
Bijna alles kwam qua autos uit fm4. Maar dan werkende koplampen en dashboard verlichting erin gezet.
En die dan greenawald was anders constant die game aan het verkopen, dus wat jij zegt gaat niet hellemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe moet ik dat Forza horizon zien? Beetje als TestDrive Unlimited (1 of 2) maar dan moet goed sturende auto's?

Opzich vind ik racen op echte wegen altijd leuker dan afgesloten banen maar dan moet het wel met de dynamiek zijn van de Forza serie en niet die van NeedForSpeed 8)7
BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:08:
[...]

Ooh dan heb je wel wat meer praktijk ervaring dan ik ;)

Ik had een paar weken een Prius3 toen mijn eigen auto in de kreukels stond maar kon er niet echt aan wennen. Als ik maar naar het gaspedaal keek begon de motor te loeien.

Toen vond een Toyota dealer dat ik echt in een VersoS moest rijden want daar was het CVT verhaal heel anders, heeft me alleen ook niet overtuigd.

Maar goed die auto's zullen niet in Forza5 zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:19:
Hoe moet ik dat Forza horizon zien? Beetje als TestDrive Unlimited (1 of 2) maar dan moet goed sturende auto's?

Opzich vind ik racen op echte wegen altijd leuker dan afgesloten banen maar dan moet het wel met de dynamiek zijn van de Forza serie en niet die van NeedForSpeed 8)7

[...]

Ooh dan heb je wel wat meer praktijk ervaring dan ik ;)

Ik had een paar weken een Prius3 toen mijn eigen auto in de kreukels stond maar kon er niet echt aan wennen. Als ik maar naar het gaspedaal keek begon de motor te loeien.

Toen vond een Toyota dealer dat ik echt in een VersoS moest rijden want daar was het CVT verhaal heel anders, heeft me alleen ook niet overtuigd.

Maar goed die auto's zullen niet in Forza5 zitten :)
toon volledige bericht
Zie het als een klein stukje uit test drive(want het stuk rijdbare land is echt te klein), maar dan met dumddown physics van fm4,(veel verborgen assist niet uit te zetten). Maar dan wel met dag/nacht.
Zelf vond ik het een slecht spel, heel saai, en zoals ik al zei veelste klein gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb me aardig vermaakt, zaten wat leuke modi in, zeker die tag/infection races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja maar dat zit ook al in fm4 dus is niet echt nieuw. En ik vond dat altijd leuker in fm4 dan horizon. Mede ook omdat fm4 soepeler speelde met 60fps en de physics die beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 16:37
Forza 4 speel ik nu nog weleens, Horizon niet meer.

Na de career races in Horizon is de lol wel op naar mijn idee.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

v8power67 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
[...]

Had ik gelezen idd, wat een schandalige actie.... 6 car packs voor 50 euro.. totale game bij release ong 4-500 autos maar dan voor 60 euro.... Dlc wordt steeds zieker, ligt denk ik ook eerder aan MS dan aan turn 10. Athans dat hoop je dan maar, ookal draait turn 10 hun hand er ook niet voor om door dlc van fm4 weer in horizon aan te bieden als dlc... Gewoon dubbel cashen.
Ach iedereen zag dat activision slapend rijk werd met hier en daar een map packje voor 15 euro...
They want a piece of that cake ;)
Uhu dit is zeker waar. Ik heb voor Horizon alleen het pakket met de RS4 station gekocht en de Ferrari F12. Grappenmakers ik ga echt niet weer betalen voor een Aston Martin Vanquish of een Testarossa. Verder vind ik het niet erg om te betalen voor extra nieuwe auto's zoals de LaFerrari of een 458 Speciale maar $50!!! voor een Seasonpass ? dat zijn 60 auto's. Ik kan me niet herinneren dat de Seasonpass van Forza 4 zo expensive was.

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Seasonpass voor Forza4 was dacht ik 30 euro ofzo. En zaten 12 packs in of waren het 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nee die was 30 euro voor fm4, maar je moet bedenken dit is alleen voor de eerste 6 packs, daarna zijn ze dus los en nog duurder want 50 euro voor 6 packs is een discount... Daarna zullen ze vast 10 euro voor 10 auto's worden vrees ik.
Joostk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:07:
Seasonpass voor Forza4 was dacht ik 30 euro ofzo. En zaten 12 packs in of waren het 10.
When you buy the Season Pass for $30 you will be able to download six car packs (November 2011 to April 2012) for free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach hij kan weer bij het lijstje 'en zo krijgt DLC een slechte naam' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik vrees helaas wel ja dat de car DLC 10 euro voor 10 auto's wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dan ben je er nog niet, wat dacht je van een XBO racestuur? Er zijn er afaik nu pas 2, de MatCatz zonder prijs en de Trustmaster TX, een whoopin 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik speel al jaren met een controller op de 360 en was niet van plan om voor de Xbone een stuur te kopen. Dat scheelt weer flink in de kosten dus.
Hoop dat MS wel oudere sturen en al gaat ondersteunen. Snap niet goed waarom ze zoveel sturen en al niet ondersteunen.
Zelfde geld voor headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dus al met al een kleine 900 euro + wil je fm5 spelen met stuurtje...
Terwijl ik voor de xbox 360 al een fanatec PWTS heb, en ook nog een g25 voor ps3(amper gebruikt sinds ik pwts heb).
Of 60 euro voor gt6 en ben klaar ;) Naja keuze voor mij is simpel, maar mensen die echt die hard forza willen moeten nu echt heel diep in de buidel tasten. dan ben je in begin met season pass en aankop fm5 dik 1000 euro kwijt. Tja dan wordt een ps4 ineens stukken aantrekkerlijk (boven op de al bestaande redenen) want die werkt met alle ps3 stuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Auto's p.s. kopen zou fijner zijn.

$1,99 per auto en dan $10 auto's voor $14,99 oid.
v8power67 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:30:
Dus al met al een kleine 900 euro + wil je fm5 spelen met stuurtje...
Terwijl ik voor de xbox 360 al een fanatec PWTS heb, en ook nog een g25 voor ps3(amper gebruikt sinds ik pwts heb).
Of 60 euro voor gt6 en ben klaar ;) Naja keuze voor mij is simpel, maar mensen die echt die hard forza willen moeten nu echt heel diep in de buidel tasten. dan ben je in begin met season pass en aankop fm5 dik 1000 euro kwijt. Tja dan wordt een ps4 ineens stukken aantrekkerlijk (boven op de al bestaande redenen) want die werkt met alle ps3 stuurtjes.
Vergelijk je nou een oude console waar je alles al voor gekocht hebt met een nieuwe Console waar je alles nog voor moet kopen?

Lijkt me niet helemaal eerlijk.

(Playstation 3 op launch €599,- + GT5 €60,- + G25 wheel €250,- zit verdacht dicht in de buurt van One+Forza5+Wheel)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-11-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Nee iets vergelijken waar je al het duurste van hebt is niet een beste vergelijking.
Kan je het beter doen met een vergelijk op GT6 voor de PS4.

Hoe zit dat trouwens met DLC van auto's voor GT6? Beetje hetzelfde systeem als Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:38:
[...]

Vergelijk je nou een oude console waar je alles al voor gekocht hebt met een nieuwe Console waar je alles nog voor moet kopen?

Lijkt me niet helemaal eerlijk.

(Playstation 3 op launch €599,- + GT5 €60,- + G25 wheel €250,- zit verdacht dicht in de buurt van One+Forza5+Wheel)
Nee ik bedoel ermee te zeggen dat het heel dom is van MS dat ze de oudere stuurtjes niet ondersteunen.
Ik ben niet zo rijk dat ik elke keer nieuwe sturen kan kopen, en omdat ze dat nu niet supporten moet ik dus als ik fm5 vol wil ervaren even 400 erbij lappen... Is gewoon je fanbase naaien...
Heb mijn fanatec speciaal gekocht voor forza 4, was toen officiele stuur(of was het forza 3...) geen idee meer maar in ieder geval is het raar dat sony wel oudere hardware ondersteund en MS niet..

Enne mijn vergelijking ging tussen ps4 en xbone :P
Dan is het 400 ps4, en 60 euro gt6/7 of driveclub gratis. of xbone 500 euro + 60 fm5+ 400 stuur das een behoorlijk groot verschil.(voor mij en mede stuurtjes eigenaren uiteraard he)

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 05-11-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja voor de mensen die een stuurtje willen kopen zullen gauw goedkopere modellen op de markt moeten komen of MS moet oudere gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja de stuurtjes van 400 bieden niet eens (zover ik gezien heb) koppeling en H-patroon schakelen.
Dus als het nog goedkoper moet dan wordt het hellemaal slap...

Enne over gt6 dlc is nog niet veel bekend, alleen dat ze elke maand max 2 gratis auto's willen doen ivm gran turismo vision, dus zullen concept wagens worden.
Verder wordt er belooft elke maand dlc pakketten maar is de vraag houden ze dat vol, en hoeveel gaat het kosten. Maja 1200 autos is voor mij genoeg. Aangezien de verschillen tussen premium en standaard nu alleen nog maar wel of geen interieur betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Joostk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:45:
Ja voor de mensen die een stuurtje willen kopen zullen gauw goedkopere modellen op de markt moeten komen of MS moet oudere gaan ondersteunen.
Daar zit het verschil inderdaad, MS ondersteund gewoon geen oude racestuurtjes, voor PS4 zou je nog een G25/G27 kunnen kijken, scheelt al behoorlijk wat met de T500RS (wat men de tegenhanger van TX noemt, maar ik zie geen koppeling).

Of MadCatz moet opeens een stuk goedkoper zijn, gezien de plaatjes lijkt me dat wel (geen H-shifter etc).

Fanatic heeft nog steeds geen antwoord gegeven over de Forza-branded versies, je trapt je trouwe aanhang van Forza-racers al gigantisch tussen de benen. (de CSR is een erg mooi stuurtje).

En dan zit je einde van de rit ook nog eens met het probleem of de nieuwe XBO stuurtjes wel PC ondersteuning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:48:
Naja de stuurtjes van 400 bieden niet eens (zover ik gezien heb) koppeling en H-patroon schakelen.
Dus als het nog goedkoper moet dan wordt het hellemaal slap...
Maar H Patroon kan je wel op bezuinigen, steeds meer sportwagens zijn leverbaar met flippers joh 8)
v8power67 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:42:
[...]

Nee ik bedoel ermee te zeggen dat het heel dom is van MS dat ze de oudere stuurtjes niet ondersteunen.
Ik ben niet zo rijk dat ik elke keer nieuwe sturen kan kopen, en omdat ze dat nu niet supporten moet ik dus als ik fm5 vol wil ervaren even 400 erbij lappen... Is gewoon je fanbase naaien...
Heb mijn fanatec speciaal gekocht voor forza 4, was toen officiele stuur(of was het forza 3...) geen idee meer maar in ieder geval is het raar dat sony wel oudere hardware ondersteund en MS niet..

Enne mijn vergelijking ging tussen ps4 en xbone :P
Dan is het 400 ps4, en 60 euro gt6/7 of driveclub gratis. of xbone 500 euro + 60 fm5+ 400 stuur das een behoorlijk groot verschil.(voor mij en mede stuurtjes eigenaren uiteraard he)
Ooh op die fiets, nou dan moet je maar bij de Ps3 blijven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Donstil schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:28:
Maar H Patroon kan je wel op bezuinigen, steeds meer sportwagens zijn leverbaar met flippers joh 8)
Toegegeven, op mijn G25 gebruikte ik de H-shifter ook steeds minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:20:
[...]
En dan zit je einde van de rit ook nog eens met het probleem of de nieuwe XBO stuurtjes wel PC ondersteuning hebben.
Wat ik in een video hoorde was dat MS voor stuurtjes en dergelijk een volledig nieuw protocol heeft ontworpen. Klonk erg gaaf, maar zal wel inhouden dat ze standaard (vooralsnog) niet op de pc werken, en oude stuurtjes dus ook niet gaan werken op de X1.

Tis ook niet mijn ideale setup, maar MS heeft nog nooit anders gedaan. Voor mij persoonlijk niet zo'n probleem aangezien ik niet race met een stuurtje op de console, maar voor de liefhebbers geen fijne zet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03
Mogelijk dat Fanatec nog steeds met iets bezig is. Nog steeds geen definitief nieuws van hun kant toch?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

Martinspire

Awesomeness

De launch trailer is uit!

Bekijk op YouTube
Forza Motorsport 5 Launch Trailer

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Net gekeken en ziet er leuk uit. Zeker de lotus f1. Tis dus bullshit dat f1 wagens niet in andere games mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er gaaf uit. Wordt nog een lastige beslissing, als GT'er overstappen of toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik speel ze beide maar aangezien ik de X1 pas in huis haal wanneer die onder de 350 euro is duurt het nog even voor ik Forza 5 speel. Wellicht dat het meteen F6 wordt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dam-ned dat ziet er toch wel bruut uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Die trailer is zeer gelikt.
Heb nu al zin om met die Lotus F1 E21 over LeMans te rijden tegen een Audi R18 e-tron Quattro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
De DLC versie gepreorderd. Zonde om voor die paar euro's verschil die extra's te missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

Martinspire

Awesomeness

Hier nog 2 direct feeds:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=X6kNPC3OZs8]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jPs0s-5k-pQ]

De Forza rewards zijn ook bekend (haal een bepaald level in Forza 4, registreer je op de website (http://rewards.forzamotorsport.net/) en start de game op):
Tier 2: Ford Fiesta ST + 10,000 Credits
Tier 3: Audi RS 7 + 20,000 Credits
Tier 4: Ferrari F12berlinetta + 40,000 Credits
Tier 5: McLaren P1™ + 80,000 Credits
Tier 6: 160,000 Credits
(rewards stacken, dus tier 4 geeft ook tier 2 en 3 rewards)

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 06-11-2013 01:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Grrrr, van de week net al m'n 360 games verkocht. Had deze rewards anders nog net ff binnen kunnen tikken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Joostk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:41:
Nee iets vergelijken waar je al het duurste van hebt is niet een beste vergelijking.
Kan je het beter doen met een vergelijk op GT6 voor de PS4.

Hoe zit dat trouwens met DLC van auto's voor GT6? Beetje hetzelfde systeem als Forza?
Hij bekijkt wat voor hem het verschil uitmaakt en dan is dit in zijn geval de beste vergelijking.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 15:45

DutchDevil79

I race, therfore I am

Draften ziet er wel erg onrealistisch uit zeg in die Indycar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:44

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:07:
Draften ziet er wel erg onrealistisch uit zeg in die Indycar.
Het is juist realistisch. Je hebt een ontzettende tow in de huidige Indycars.
Ze hebben dit jaar niet voor niets het record van aantal lead changes verbroken. 68 lead changes dit jaar met de DW12 tov 23 lead changes in 2011 (het laatste jaar met het oude Dallara chassis, dezelfde als in iRacing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Fm4 vs fm5
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/fm4_forza721akfw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/capturedecran2013-11-jwjzy.png
Weinig verschil op lighting na.

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/fm4_forza71cpkiz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/capturedecran2013-11-kzkes.png
Weer weinig verschil op lighting na.
Dacht dat ze beweerde alle autos te hebben remodled

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/fm4_forza74z1jwb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/capturedecran2013-11-jpjvg.png
Wiel van lambo is eindelijk zoals het hoort, en de lak ziet er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:12:
Fm4 vs fm5
[afbeelding]
[afbeelding]
Weinig verschil op lighting na.

[afbeelding]
[afbeelding]
Weer weinig verschil op lighting na.
Dacht dat ze beweerde alle autos te hebben remodled

[afbeelding]
[afbeelding]
Wiel van lambo is eindelijk zoals het hoort, en de lak ziet er netjes uit.
Ik vind het verschil eigenlijk best wel groot.

Vooral op die eerste en laatste foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja de eerst foto is omdat in fm4 de dashboard verlichting nog niet aan staat. Verder is het enigste vershil de belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:44

Niellie41

[object Object]

Ik zie ook meer details in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ik denk dat ook dat komt voornamelijk door de betere lighting, eerste plaatje is in fm4 best donker en in fm5 stuk lichter. Was vaak ook probleem in fm4.
Maar tuurlijk ziet het totaal plaatje er beter uit, maar ik denk juist door dit soort plaatjes, dan zie je dat fm4 er gewoon voor current gen heel goed uitzag. Daarom is het verschil in mijn ogen best klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja de belichting is een stuk beter.
Maar dan zie ik nog meer detail zoals op het switchboard van de Aston de witte strepen. De tekst is duidelijker leesbaar.
Bij het wiel van de Lambo de schroeven waarmee de velg vast zit.
Ook het carbon lijkt voller en dieper te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of de reflectie op het stuurt valt je totaal niet op ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

De laatste showroom voor release

Helaas heeft mijn eigen auto het niet gehaald, maar wel mooi om te zien dat er nu ook (moderne) F1-auto's in zitten. Nu is het natuurlijk wachten op F1 DLC met alle teams en banen :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:26:
Of de reflectie op het stuurt valt je totaal niet op ofzo? :?
Jawel hoezo ?? Dus een reflectie op het stuur is gelijk next gen. Ik vind het meer slordig dat ze dat niet in fm4 hadden. Ik denk dat het verschil zo lijkt omdat ze nu meer tijd hadden om de oudere wagens ietsje op te poetsen, waaronder dus details zoals reflectie op stuur(wat ik zeg had er gewoon in fm4 al moeten zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Together with the previous weeks reveals this makes for 200 cars included on disk with a regular cadence of car packs slated for the future.
Ouch... das wel echt heel weinig. Athans vind ik, in vergelijking met 500 op disc in fm4 en 600 na alle dlc.

Edit: excuses double post

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:56:
[...]

Jawel hoezo ?? Dus een reflectie op het stuur is gelijk next gen. Ik vind het meer slordig dat ze dat niet in fm4 hadden. Ik denk dat het verschil zo lijkt omdat ze nu meer tijd hadden om de oudere wagens ietsje op te poetsen, waaronder dus details zoals reflectie op stuur(wat ik zeg had er gewoon in fm4 al moeten zitten)
Ging jij niet voor GT6?
Dacht zoiets begrepen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:00:
[...]

Ging jij niet voor GT6?
Dacht zoiets begrepen te hebben.
Wtf heeft dat hier mee te maken ?? Mag ik dan geen mening hebben ?!?
My god weer het zelfde ouwe liedje als altijd.... Als je niet positief bent is het opzouten dus ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:56:
[...]

Oh omdat het next-gen is, moet alles compleet redone worden?

Als een stuur in FM al reflectie zou moeten hebben, wat moet GT dan precies doen als dit er gewoon nog in rond rijd?
Afbeeldingslocatie: http://furiousfanboys.com/wp-content/uploads/2010/11/gt5_03.jpg

Kom op zeg, je kan ook overdrijven. Het is een fail dit, matig dat, slecht zus, flut zo. Weten we nu wel.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:01:
[...]

My god weer het zelfde ouwe liedje als altijd.... Als je niet positief bent is het opzouten dus ?!?
Kritiek is gewoon welkom imho. Al valt het wel op dat je momenteel echt niks anders doet dan negatieve punten aanhalen, en proberen te bewijzen hoe niet-nextgen FM5 wel is.

Anyway, kijk meer en meer uit naar FM5 :) Zitten aantal erg interessante autos in imho. Met name benieuwd naar de (oudere) F1, Indycar en Ariel Atom :)

Wel bijzonder dat het zoveel minder autos zijn als in voorgaande games, maar goed, het zijn er nog meer dan genoeg. Iig geen 20.000 varianten van praktisch dezelfde auto, zoals een niet nader te noemen andere game doet ;)

[ Voor 29% gewijzigd door BM op 06-11-2013 16:13 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ach ik kijk gewoon welk nieuws er is en ik post het. Zal een forza bril kopen misschien dat ik dan minder ga "zeiken om het zeiken" 8)7

Maja niemand verbaast verder over de maar 200 auto's bij release ??
Vind ik echt schandalig laag ivm fm4 500. En zelfs horizon 200+ bij release.
Tuurlijk alle auto's zijn nu forza vista modellen, maar alsnog dit verwacht je ook van next gen.
Enne even voor de duidelijkheid ik zeg nergens dat fm5 er niet next gen uitziet. Maar ik vind de stap van fm4 naar fm5 gewoon niet schrikwekkend groot.
Plus dat ze beloofde alle wagens volledig te remodlen maar je ziet soms gewoon nog oude model foutjes of onaccurate models terug komen in videos enz.
Nu las ik ook dat niet alle banen laser scanned zijn, dus ja het was vooral weer grote praat maar achteraf toch behoorlijk teleurstelling.
Beide laatste punten zijn grotendeels nog rumours met soms voorbeelden die ik zag op neogaf.

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/6258033.aspx

Gaat nu zelfs rond dat de nurburgring niet in de game zit tot januari, zou het dan free dlc worden ??
Zal toch wel.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Om wel even een puntje van kritiek te noemen: In het eerder geposte filmpje op Silverstone zie je dat de schaduw van de auto op de ondergrond echt heel slecht eruit ziet en soms zelfs ontbreekt. Daardoor lijkt het alsof de auto zweeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:01:
[...]

Je mening is welkom. Alleen maar posten om een game naar beneden te halen (wat je dus doet) hebben we niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:24:
[...]

Je mening is welkom. Alleen maar posten om een game naar beneden te halen (wat je dus doet) hebben we niets aan.
Ik post gewoon feitjes, zodat iedereen weet wat ze halen als ze het lezen.
En daarbuiten heb ik ook nog een mening erover idd.
Maja het is net als met release van fm4 en gt5 enz, als je negatief bent is het opbokken...
Zijn jullie dan zulke fanboys dat een beetje nieuws je zoveel doet ??
Ik ben behoorlijk fan van gran turismo games, maar het is niet zo dat ik blind ben voor de vele negatieve punten van die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Vind het wel erg laag ja het aantal auto's in Forza 5. Had toch wel minimaal 400 auto's ofzo verwacht.
In FM4 konden ze heel makkelijk alle auto's van FM3 gebruiken. Heel veel auto's die in FM3 DLC zijn zitten standaard in FM4. Had zoiets ook wel verwacht in Forza 5.
Geen Nurburgring dat is wel schandalig.
Baal der wel van dat er geen Volvo's in zitten. Maar wel weer 3x een Audi R8 waar weinig verschil in zit tussen alle 3 de versies.

Ach ik zie het allemaal wel als de Xbox One en al gereleased wordt in Nederland.

[ Voor 14% gewijzigd door Joostk op 06-11-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Joostk schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:35:
Vind het wel erg laag ja het aantal auto's in Forza 5. Had toch wel minimaal 400 auto's ofzo verwacht.
In FM4 konden ze heel makkelijk alle auto's van FM3 gebruiken. Heel veel auto's die in FM3 DLC zijn zitten standaard in FM4. Had zoiets ook wel verwacht in Forza 5.
Geen Nurburgring dat is wel schandalig.

Ach ik zie het allemaal wel als de Xbox One en al gereleased wordt in Nederland.
200 auto's is niet veel maar eigenlijk wel voldoende.
In Gt5 kon je ruim 1000 auto's kiezen maar zag 80% er niet uit of was een Skyline.

Dan heb ik liever 200 "unieke" auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Same here, tegen de tijd dat hij hier te koop is krijgen we misschien wel een game icm seasonpass bundel ofzo. Zal denk ong rond de release van titanfall hier te koop zijn, en als ik dan geld genoeg heb en kan beide consoles tegelijk halen doe ik dat misschien wel, anders gewoon eerst ps4, en dan later xbone.
Maar eerst alle reviews en al het toekomstige nieuws even afwachten.

Die lotus f1 in 1080p/60fps en dan met 16 mensen online wordt denk ik wel een genot :)

En om even in positieve noot te blijven, het zag er heel tof uit bij die hemi cuda in trailer met die shaker hood.
Zeker als ie dan weg rijdt en de motor hellemaal scheef trekt, dat zijn wel hele dikke details.
Dit bedoel ik dus :
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/309/1/0/nose3_by_mrpetros-d6t5p67.gif

Nu hopen dat ze eindelijk na 3 games drag racen maken zoals ze belooft hadden in fm3, en dat je als je een echte goeie afstelling hebt je gewoon de voorwielen omhoog trekt. Maar heb er een hard hoofd in, is niets bekend over drag racing tot nu toe...

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De MadCatz stuur is nog steeds een misterie.
Mad Catz Hi Josh, at this time we do not have an ETA but keep a lookout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Drag racing heb ik altijd al iets gevonden van mwoah niks aan. Het hoort niet in een game zoals Forza denk ik.
Waarschijnlijk hadden ze wel echte dragrace auto's erin gedaan als ze er iets serieus mee wilden doen. Want dat zijn ook open wheel cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Joostk schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:19:
Drag racing heb ik altijd al iets gevonden van mwoah niks aan. Het hoort niet in een game zoals Forza denk ik.
Waarschijnlijk hadden ze wel echte dragrace auto's erin gedaan als ze er iets serieus mee wilden doen. Want dat zijn ook open wheel cars.
Mja als ze niet serieus nemen moeten ze niet in een officieel bericht zetten dat je dus wheelies kan maken(fm4) of in openings trailer van fm3 een dodge challenger die wheelie maakt vertonen....
En al hellemaal geen drag slicks erin stoppen, en 3 nieuwe drag locaties(fm4 tov fm3).
Ze hebben de drag racing communitie(die aardig groot is) flink genaaid 2 games lang met valse beloftes.
Dus ja zeg dan gewoon we stoppen ermee, maar maak geen beloftes jaren lang en niets maar dan ook niets ervan waarmaken, dat is je fanbase een extra schop na geven.

Ik ben gek op drag racing, en fm4 bood daar ook genoeg content voor, dikke 1000+ pk wagens met een (helaas veelste smalle) 305 achterband. Maar zelfs met de dragslick is het wheelspin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Ik ben ook gek op drag racing maar moet ik me genaaid voelen? Ik en mijn vrienden hebben flink genoten van online drag racing in fm4. En ik heb irl auto's met 1200 pk op de dragstrip zien staan en die trokken ook geen wheelie. Dus is niet zo bijzonder dat het niet voorkomt.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind dat DragRacing eigenlijk ook altijd wel stoer.
Althans niet met van die golfjes op een AutoTune beurs maar wel met 1000Pk+ events.

Zoals ze in Rusland doen met opgefokte galardo's enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Hopen dat The Devel Sixteen erin komt, lijkt me een leuke drag auto.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ik heb het ook over dat turn 10 dus beloofde dat het kon. (Wheelies). Maar ookal kan een wheelie niet alsnog is drag racing niet goed geimplemeerd omdat de banden geen grip houden. Tenzij je een 4wd rijd.

Maar in ander nieuws lees op neogaf dat er maar 14 banen in de game zitten bij release. Dat is om eerlijk te zijn ook wel beetje karig. Al met al krijg ik meer een prologue gevoel bij fm5, alsof ze even wouden laten zien van dit kunnen we. En dan fm6 wordt dan de echte volledige game.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/6259639.aspx
Het is dus een feit:

Bernese Alps
Catalunya
Spa
Indianapolis
Le Mans
Laguna Seca
Mount Panorama
Prague
Road Atlanta
Sebring
Silverstone
Test Track Airfield
Top Gear test track
Yas Marina

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Banden houden al geen grip met een 250+pk auto irl, laat staan met de vol getunede auto's waar je in de game mee speelt. Het is juist de kunst om je grip/wheelspin zo te doseren dat je zo snel mogelijk weg bent. Dit geld zowel in de game als op de echte dragstrips.

Ik ben het wel eens dat de game niet zo uitgebreid is als de voorgaande editie en heb ook een beetje het gevoel dat dit nog geen echte volledige Forza is. Ik ben benieuwt naar het online gedeelte, als dit echt zoveel beter is als ik hier en daar lees zal ik de game halen. Zo niet wacht ik wel met next-gen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

treative schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:01:
Banden houden al geen grip met een 250+pk auto irl, laat staan met de vol getunede auto's waar je in de game mee speelt. Het is juist de kunst om je grip/wheelspin zo te doseren dat je zo snel mogelijk weg bent. Dit geld zowel in de game als op de echte dragstrips.

Ik ben het wel eens dat de game niet zo uitgebreid is als de voorgaande editie en heb ook een beetje het gevoel dat dit nog geen echte volledige Forza is. Ik ben benieuwt naar het online gedeelte, als dit echt zoveel beter is als ik hier en daar lees zal ik de game halen. Zo niet wacht ik wel met next-gen.
Er zitten speciale drag slicks in het spel he, en 305 breede drag slicks of wel 10.5 inch breede band is een aparte klasse in america. Die gasten halen 7sec kwart mijl of lager op die banden. Maar in fm4 is er amper een auto in de 9 sec. ( alleen met de slipping clutch glitch). Maar ga eens met de corvette zr1. Standaard wagen komt niet eens in de buurt van real life tijden op de kwart mijl. Het spel simuleert dragvracing gewoon heel slecht. De banden verliezen veelste snel grip. Zelfs de niet drag banden.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste