[Xbox One] Forza motorsport 5

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 22:39
Ik bedoelde die link inderdaad. Normaal in t Engels. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

Winkiller

De Mopperpot

Pilome243 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:15:
Ik bedoelde die link inderdaad. Normaal in t Engels. :+
:) dan hebben ze mij in elk geval te pakken...ik kende die site (nog) niet. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 12:00

Joostk

Barkrukprofeet

Ja klopt vandaag 1 april is het TORA forum in het Japans.
Normaal in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
Joostk schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:06:
Racen mag je doen nadat je je hebt aangemeld op het forum en een race nummer hebt gekozen.
Races zijn competitief omdat er meestal wel een man of 20-30 mee doet per race serie. Dus je hebt altijd wel mensen racen op hetzelfde niveau als wat jij doet.
Kijk maar eens op het forum: http://forums.theonlineracingassociation.com/
Forum is publiekelijk toegankelijk.
mag ik vragen in welke klasse jij dan precies actief bent. het lijkt me wel interessant om me hier ooit is voor te gaan inschrijven. moet dan denk ik wel is gaan oefenen op consistentie, snelle ronde neerzetten lukt wel maar dit een paar maal achter elkaar is vaak een beetje problematisch

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:55

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

mensen die af en toe netjes online willen racen? (in de iets langzamere klasses,omdat ik dat leuker vind en vaker close racing is...dus d,c,b en a klasse) voeg me dan toe gamertag is: nutterd nl . ik heb op het moment geen xbox live gold maar zal dit van het weekend aanschaffen.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Toegevoegd! Ik rij regelmatig in de A-klasse in de beginner-modus (eerste scherm) als ik max een uurke kan racen, meestal rij ik endurance wegens teveel botsauto-gedrag in de andere reeksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

job115 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:45:
[...]

mag ik vragen in welke klasse jij dan precies actief bent. het lijkt me wel interessant om me hier ooit is voor te gaan inschrijven. moet dan denk ik wel is gaan oefenen op consistentie, snelle ronde neerzetten lukt wel maar dit een paar maal achter elkaar is vaak een beetje problematisch
Ik rijd eigenlijk van alles wel samen met mijn club Happy Cat Racing (HCR).
Zowel Forza 4 als 5.
Op dit moment doe ik mee met Forza 5:
- Pro GT (GT3 auto's)
- Spec Cup (stock Ford Fiesta)

Forza 4:
- World GT (GT3 auto's)
- V8 Supercars
- TCR Builders Cup (Ford Transit)

Hiervoor heb ik klasses geraced van hot hatch backs, Rallycross, klassieke DTMs uit de jaren '90, LMPs en nog wel meer. Dus vanaf klasse C tot en met klasse R en de LMPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Het is een beetje stil hier de laatste tijd, zijn jullie aan het wachten op Project Cars of net als ik tijdelijk even terug naar Forza 4 op de 360.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:57
Winkiller schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:49:
Het is een beetje stil hier de laatste tijd, zijn jullie aan het wachten op Project Cars of net als ik tijdelijk even terug naar Forza 4 op de 360.?
Ik ben de afgelopen tijd juist FM5 aan het spelen aangezien ik die wel klaar wil hebben tegen de tijd dat deel 6 uitkomt. Ik irriteer me wel heel erg aan de diverse badges die niet unlocken :( , zo kom ik nooit aan de 200 die ik moet hebben voor de Forza rewards.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Helaas heb ik de afgelopen weken erg weinig tijd gehad om te racen afgezien van het feit dat ik hier sowieso niet zo veel kom en vanaf volgende week speel ik Project Cars. Als dat doet wat het beloofd is 't natuurlijk de Forza killer en moet Forza 6 wel met een HEEEEL goede game worden..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:49:
Ik speel nog altijd voornamelijk fm5. Ben na de berichten van joostk over tora ook een Ford fiesta competitie daar gejoined. Gaat best aardig, 6e overal en 1e in privateers kampioenschap. Moet zeggen dat het racen wel een verademing is in vergelijking met de public lobbies. Ja er is nog wel redelijk wat contact bij het racen, maar (bijna) niemand die gaat lopen blokkeren op de rechte stukken, of alleen maar rijdt om je er af te beuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ga alleen nog proberen om mijn kampioenschappen vol te krijgen in F5 en dan zie ik wel weer met F6.
Alle prestaties en badges ontgrendelen is ook niet aan mij besteed en zal zeker niet gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-07 10:42
mowa schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:37:
Helaas heb ik de afgelopen weken erg weinig tijd gehad om te racen afgezien van het feit dat ik hier sowieso niet zo veel kom en vanaf volgende week speel ik Project Cars. Als dat doet wat het beloofd is 't natuurlijk de Forza killer en moet Forza 6 wel met een HEEEEL goede game worden..!!
Nou.... Forza richt zich meer op veelzijdigheid. Het opbouwen van een autocollectie en die dan ook nog eens compleet naar eigen smaak finetunen. Ik kan daar iig uuuuuuren zoet mee zijn.

Project Cars heeft die mogelijkheid niet. Het richt zich veel meer puur op het racen. Iets waar ik stiekem heel erg naar uit kijk. De laatste game waarbij ik dat echt intensief deed was GTR-2 op de PC.
skreppiedoe schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:59:
[...]

Ik ben de afgelopen tijd juist FM5 aan het spelen aangezien ik die wel klaar wil hebben tegen de tijd dat deel 6 uitkomt. Ik irriteer me wel heel erg aan de diverse badges die niet unlocken :( , zo kom ik nooit aan de 200 die ik moet hebben voor de Forza rewards.
Dat is ook mijn kritiek. Er valt bijzonder veel te unlocken, maar het is allemaal zo vreselijk eentonig. Misschien dat ik er nog een keer echt voor wil gaan zitten, ooit...

[ Voor 26% gewijzigd door Rossi46 op 27-04-2015 22:46 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Rossi46 schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:41:
Dat is ook mijn kritiek. Er valt bijzonder veel te unlocken, maar het is allemaal zo vreselijk eentonig. Misschien dat ik er nog een keer echt voor wil gaan zitten, ooit...
Dat heb ik ook. En ik zit nu zo 'n beetje door alles wat ik leuk vond om te racen.
Wat ik ook mis vanuit FM4 is het feit dat je met totaal onzinnige stuff tussen supercars kon staan en winnen, bvb een ubermaxedout subaru ofzo. Gelukkig is dat ik FH2 wel terug te vinden, maar nig niet zo onbelemmerd als in FM4.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 14:27
Ik ben nu een week of 2 Forza 5 aan het spelen, maar ik vind het toch wat jammer dat er wat weinig circuits zijn in vergelijking met Forza 4. Ik heb toch elke keer het idee daar ben ik net toch ook al geweest.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mowa schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:37:
Ik weet zeker dat als F6 uitkomt de massa (ik ook) hem gaat halen, no matter Project Cars, dat is tegen die tijd oude poep voor de meeste van ons. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
dodge_911 schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:55:
[...]

Dat heb ik ook. En ik zit nu zo 'n beetje door alles wat ik leuk vond om te racen.
Wat ik ook mis vanuit FM4 is het feit dat je met totaal onzinnige stuff tussen supercars kon staan en winnen, bvb een ubermaxedout subaru ofzo. Gelukkig is dat ik FH2 wel terug te vinden, maar nig niet zo onbelemmerd als in FM4.
Volgens mij heb ik aardig wat meer uurtjes zitten in forza dan de gemiddelde gamer hier, maar nog nooit last gehad daarvan. Maar meer circuits mag altijd, hoop banen in forza zijn niet echt geschikt om op te racen, maar zijn alleen leuk voor de rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

job115 schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:56:
Ik speel nog altijd voornamelijk fm5. Ben na de berichten van joostk over tora ook een Ford fiesta competitie daar gejoined. Gaat best aardig, 6e overal en 1e in privateers kampioenschap. Moet zeggen dat het racen wel een verademing is in vergelijking met de public lobbies. Ja er is nog wel redelijk wat contact bij het racen, maar (bijna) niemand die gaat lopen blokkeren op de rechte stukken, of alleen maar rijdt om je er af te beuken
Heb me daar ook geregistreerd en wil vrijdag graag meedoen met de Fiesta Trophy, moet me nog wel ff goed inlezen wb reglementen etc. en je moet je eerst kwalificeren of zo toch? Of is de kwalificatie om de startplek? Vanavond ff de (stock) Fiesta checken.
Soms erger me ik ook nog wel aan dat gebeuk maar over het algemeen zijn het gastjes die zelfs nog slechter zijn dan ik en ik ben iets nu iets meer in staat om wat consistenter rondjes te rijden zonder dat ik in het gras of zand beland. :+
Rossi46 schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:41:
Nou.... Forza richt zich meer op veelzijdigheid. Het opbouwen van een autocollectie en die dan ook nog eens compleet naar eigen smaak finetunen. Ik kan daar iig uuuuuuren zoet mee zijn.

Project Cars heeft die mogelijkheid niet. Het richt zich veel meer puur op het racen. Iets waar ik stiekem heel erg naar uit kijk. De laatste game waarbij ik dat echt intensief deed was GTR-2 op de PC.
In PC moeten er ook uitgebreide mogelijkheden zijn om te tunen. Volgende week zullen we zien in hoeverre de physics zich verhouden tot Forza. Als die op zijn minst vergelijkbaar zijn dan heb je in mijn beleving een Forza killer.
M@cer schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:29:
Ik ben nu een week of 2 Forza 5 aan het spelen, maar ik vind het toch wat jammer dat er wat weinig circuits zijn in vergelijking met Forza 4. Ik heb toch elke keer het idee daar ben ik net toch ook al geweest.
T10 heeft in mijn beleving te veel varianten op een circuit gebruikt. Vooral van de Top Gear track zijn er gewoon TE veel. In F6 mogen ze die er wat mij betreft uitlaten (hoewel sommige alternate tracks mij wel liggen) en sowieso de Top Gear track achterwege laten.
Winkiller schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:05:
Ik weet zeker dat als F6 uitkomt de massa (ik ook) hem gaat halen, no matter Project Cars, dat is tegen die tijd oude poep voor de meeste van ons. :+
LOL...Forza is natuurlijk vertrouwd en de fans gaan die sowieso halen. Ik zal F6 tzt downen omdat die ongetwijfeld weer andere tracks heeft dan PC. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat wanneer de physics vergelijkbaar zijn dan moet F6 wel heel goed zijn. Ik hoop dat PC in ieder geval zo goed wordt dat ik dat af kan wisselen met voorlopig F5 want daar ben ik nog lang niet op uitgekeken. Ik heb dat meer met FH2 die ik in het begin zeer veel heb gespeeld maar nu nauwelijks nog aanraak.

O ja...en ze moeten in F6 wat aan de lag doen. Als er online in een potje meer dan 12 spelers zitten dan kan ik beter leaven want er vliegen wagens boven of naast je en ineens lig je naast de baan. Ook zo wanneer er 1 of 2 uit Zuid America joint dan is het ook dramatisch. :(

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 28-04-2015 15:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
mowa schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:53:
[...]

Heb me daar ook geregistreerd en wil vrijdag graag meedoen met de Fiesta Trophy, moet me nog wel ff goed inlezen wb reglementen etc. en je moet je eerst kwalificeren of zo toch? Of is de kwalificatie om de startplek? Vanavond ff de (stock) Fiesta checken.
Soms erger me ik ook nog wel aan dat gebeuk maar over het algemeen zijn het gastjes die zelfs nog slechter zijn dan ik en ik ben iets nu iets meer in staat om wat consistenter rondjes te rijden zonder dat ik in het gras of zand beland. :+
gaat om de start plek bij de race en in welke lobby je belandt. lobby's worden opgedeeld naar de ronde tijden. tot nu toe 3 races gereden en alle in A lobby (snelste) gekwalificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
mowa schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:53:
[...]

In PC moeten er ook uitgebreide mogelijkheden zijn om te tunen. Volgende week zullen we zien in hoeverre de physics zich verhouden tot Forza. Als die op zijn minst vergelijkbaar zijn dan heb je in mijn beleving een Forza killer.
Ik bedoel meer dat je in FM5 je auto kunt voorzien van andere onderdelen. In PC draait het puur om het afstellen van een de auto (wat in FM5 overigens óók zeer uitgebreid kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

job115 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:20:
[...]

gaat om de start plek bij de race en in welke lobby je belandt. lobby's worden opgedeeld naar de ronde tijden. tot nu toe 3 races gereden en alle in A lobby (snelste) gekwalificeerd.
OK, ik las 't idd net. Kan ik jou in ieder geval niet in de weg rijden. :+
Rossi46 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:27:
[...]

Ik bedoel meer dat je in FM5 je auto kunt voorzien van andere onderdelen. In PC draait het puur om het afstellen van een de auto (wat in FM5 overigens óók zeer uitgebreid kan).
Dat is idd waar en minpunten voor PC. Alhoewel in F5 veel upgrades onrealistisch zijn. Mn de rallymotor en de 5.7L in de lagere klassen zijn OP.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Rossi46 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:27:
[...]
In PC draait het puur om het afstellen van een de auto (wat in FM5 overigens óók zeer uitgebreid kan).
Dan hoop ik maar dat het allemaal ook automatisch kan want daar heb ik absoluut geen aardigheid in.
Het gaat mij puur het het racen, al die andere dingen mogen van mij optioneel zijn voor liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Dat vind ik het mooie van de races op TORA.
Je zit bijna altijd wel te rijden met mensen met dezelfde snelheid als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Joostk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:11:
Dat maakt het racen inderdaad erg leuk. helaas was de opkomst vorige week niet zo heel hoog waar door er maar 2 lobbies waren. En er zaten er een paar bij die normaal b lobby rijden. En toen merkte je meteen dat die een iets andere manier van racen hebben. Werd meteen flink wat meer gebeukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Joostk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:11:
TORA? Wasda? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:19:
[...]

Dat maakt het racen inderdaad erg leuk. helaas was de opkomst vorige week niet zo heel hoog waar door er maar 2 lobbies waren. En er zaten er een paar bij die normaal b lobby rijden. En toen merkte je meteen dat die een iets andere manier van racen hebben. Werd meteen flink wat meer gebeukt
Waarmee je dus weer direct bij het normale gezeur bent aangekomen, kinderen die beuken.
Blijkt maar weer eens dat alle goede bedoelingen wederom door de wc gespoelt worden. |:(
Het grappige is dat het me niet eens meer verbaasd... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:18:
[...]

Waarmee je dus weer direct bij het normale gezeur bent aangekomen, kinderen die beuken.
Blijkt maar weer eens dat alle goede bedoelingen wederom door de wc gespoelt worden. |:(
Het grappige is dat het me niet eens meer verbaasd... >:)
Het was vooral de manier van verdedigen bij het aanremmen voor een bocht. Zat iemand aan de binnenkant. maar diegene die ingehaald werd zat aan de buitenkant, en had totaal geen oog voor wat er om hem heen gebeurde. Waardoor ze elkaar raakte en nogal veel snelheid verloren. Diegene die het veroorzaakte was toevallig wel een er jonge gast, geloof nog jonger dan ik.

Maar ik moet zeggen dat in de andere 2 races die ik gereden heb er zeer net gereden werd. af en toe een klein tikje, maar nooit iets wat je echt de hele race kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik moet zeggen in de Fiesta cup wordt wat ruiger gereden.
Maar dat mag en kan ook omdat het FWD is met weinig PKs. Er wordt gereden zoals in Touring Cars.
Tuurlijk er zijn een paar mensen (ken sommige ook wel) die roekelozer rond rijden dan eigenlijk kan. Geeft dit aan bij de Stewards.

Maar bij andere events zoals Pro GT wat eraan komt (500km van Sebring) wordt veel rustiger en beter gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Joostk schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:16:
Ik moet zeggen in de Fiesta cup wordt wat ruiger gereden.
Maar dat mag en kan ook omdat het FWD is met weinig PKs. Er wordt gereden zoals in Touring Cars.
Tuurlijk er zijn een paar mensen (ken sommige ook wel) die roekelozer rond rijden dan eigenlijk kan. Geeft dit aan bij de Stewards.

Maar bij andere events zoals Pro GT wat eraan komt (500km van Sebring) wordt veel rustiger en beter gereden.
Je hebt ruig en iemand bewust het zand in sturen. Ik ga er vanuit dat wanneer er iemand van het laatste soort tussen zit hij eerst een waarschuwing krijgt en er bij herhaling wordt uitgegooid. Of komt dat niet voor?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja eerst een waarschuwing van de stewards.
En daarna wordt diegene gediskwalificeerd en mag niet meer mee doen aan het betreffende kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Volgens mij is hier iemand die Riqy heet, ik heb een paar tijden van je verbeterd in F5. :)
Nogmaals geprobeerd om Balou (Job115) te verslaan op Le Mans maar ik kom dik 10 seconde te kort. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik zie dat de car pass nu 20 euro is. Heb zelf niet eerder al auto's voor fm5 gekocht. Wel voor fh2. Vinden jullie het de moeite of gewoon rustig wachten op fm6?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik zou wachten op FM6.
Nu nog kopen is erg zonde. Tenzij je geen FM6 gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Voor de geinterreseerden TURN is nu bezig met een 24 uurs race op Spa voor het goede doel.
Stream is te volgen via: http://www.twitch.tv/TURNMedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Van het weekend weer gespeeld, en wat blijft dit een mooi spel, wat lekker rijd.
De carrière is wel wat saai, maar dat is het altijd wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:23
Heb deze zojuist aangeschaft. Ben ik te laat voor alle gezellige online races? :+
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste