[Xbox One] Forza motorsport 5

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Rossi46 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:16:
[...]

Tsja, misschien is de game dan wat minder geschikt voor jou soort van racen. Want mij ga je niet wijs maken dat je alle circuits in alle (soorten) auto's foutloos (dus snaarstrak) rijdt in één avondje :)
Nee natuurlijk niet, maar ik zie veel liever een groot aanbod aan circuits dan 200 auto's.

Ja, Forza4 had er 500 of zo, maar dan nog...

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 12-09-2014 11:20 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:15

djbarney

XBL: DeejayBarney

TommyGun schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:20:
[...]

Nee natuurlijk niet, maar ik zie veel liever een groot aanbod aan circuits dan 200 auto's.

Ja, Forza4 had er 500 of zo, maar dan nog...
Meer circuits ben ik het mee eens, zolang het maar qualitatief goede recreaties zijn. Ik zit echt niet te wachten op een hele sloot extra circuits die niet goed in elkaar zitten :) dan liever weinig, maar absoluut goed :) Qua hoeveelheid auto's.. pff ik vind het huidige aanbod al ruim en ruim voldoende :) puur uit nieuwsgierigheid, welke auto's mis je dan zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Misschien begrijp je me verkeerd, maar ik vind 200 al te veel. Ik zou juist liever meer circuits zien en minder auto's.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:52
Meer circuits zou idd wel leuk zijn maar dan is de vraag: welke circuits. Ikzelf zou banen als bijv. Zandvoort,Montreal en Macau een prima toevoeging vinden maar als het van die klinische,geestdodende en oersaaie banen zijn die irl zijn ontworpen door Herman Tilke stop ze dan maar ergens waar de(laagstaande) zon niet schijnt.
En wie weet komt er volgend jaar rond deze tijd FM6 uit met voor ieder wat wils,meer circuits,meer auto's etc. Want sinds de aankondiging dat FM5 een launch titel zou zijn voor de XB1 was ik er al niet vanuit gegaan dat het een "echt" nieuw deel was.

Er was Microsoft en Turn10 veel aan gelegen om bij de launch een Forza titel in de schappen te hebben en gezien de tijd tussen deel 4 en 5 hebben ze vast de nodige consessies moeten doen mbt circuits en auto's.

Maar dit is nog altijd beter dan wat ze bij Sony hebben gedaan....GT6 uitbrengen voor de PS3 na lancering van de PS4 waardoor er geen racegame beschikbaar was bij de launch.(NFS daargelaten)

Met de release van FH2 aan het einde van deze maand en FM5 kan ik iig voorlopig heel wat uurtjes zoet zijn met racen en wacht ik af wanneer Turn 10 komt met een ankondiging mbt FM6 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

Winkiller

De Mopperpot

Turbo Timmeh schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:03:
[...]

Ik krijg deze melding al dagen. Het enige dat wel naar behoren werkt is de multiplayer. Meer informatie is te vinden op het Forza forum: http://forums.forzamotors...Forza-5-servers-down.aspx
Gelukkig werkt het allemaal weer zo als het hoort, ik kan nu tenminste weer mijn favoriete Rivals onderdeel binnen FM5 gebruiken. Ik mag trots melden dat ik je tijd op de Oval van Indianapolis eindelijk heb kunnen verbeteren. >:)

Na meer dan 90 rondjes met een Indy Car (X klasse) eindelijk onder de 40 seconden rond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:53
Gisteravond met balou en fdisk gespeeld. Nieuw in Forza wereld. Alleen horizon gedaan en keer halve demo.

Rij als een krant, maar erg vermaakt en dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
FM6 kun je gewoon op rekenen najaar 2015. Ze willen net als CoD games om het jaar brengen door met twee studio's te werken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:26
djbarney schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:18:
[...]

jazeker, in de settings naar hud options gaan, daar kan je kiezen voor metric/kmh, ik gebruik niet anders :)
Ik heb het spel inmiddels een paar uur gespeeld op een nederlandse xbox one met amerika als land ingesteld maar ik kan helemaal niks selecteren bij hud options.

Heeft iemand een tip? Internet heeft tot nu toe niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:04
Aramiss schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:42:
[...]

Ik heb het spel inmiddels een paar uur gespeeld op een nederlandse xbox one met amerika als land ingesteld maar ik kan helemaal niks selecteren bij hud options.

Heeft iemand een tip? Internet heeft tot nu toe niet geholpen
Forza Profile -> HUD -> Units (die moet je op Metric zetten)

Er zitten trouwens nog wel wat kleine foutjes in Forza. Net bij Rivals in de B-klasse mijn tijd op de Nurburgring verbeterd, inclusief een hele slordige kwak in de rail tijdens het aanremmen van Wehrseifen. Maar van Forza mocht dat gewoon 8)

Welke Rivals mode wordt hier op Tweakers trouwens het meest gespeeld? Ik bedoel, er zijn er zoveel, dat het onmogelijk is om ze allemaal echt serieus aan te pakken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:29

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind die rival met de Ford Transit op de Nordschleife wel vermakelijk.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:26
Rossi46 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:11:
[...]

Forza Profile -> HUD -> Units (die moet je op Metric zetten)

Er zitten trouwens nog wel wat kleine foutjes in Forza. Net bij Rivals in de B-klasse mijn tijd op de Nurburgring verbeterd, inclusief een hele slordige kwak in de rail tijdens het aanremmen van Wehrseifen. Maar van Forza mocht dat gewoon 8)

Welke Rivals mode wordt hier op Tweakers trouwens het meest gespeeld? Ik bedoel, er zijn er zoveel, dat het onmogelijk is om ze allemaal echt serieus aan te pakken.
Ik ga zo mijn xbox one maar eens aanknallen want dat mph zorgde bij mij voor een minder racegevoel.

Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Rossi46 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:11:
Persoonlijk kijk ik vaak eerst naar de leaderboards wie er tussen staan, als het bekende namen zijn probeer ik hun tijd te verbeteren. De klasse die ik daarvoor gebruik is meestal vanaf S en hoger, deze geven mij het meeste plezier.

Ook wil ik wel eens een Rivals uitdaging (via Berichten) welke binnenkomen bij opstarten van Forza proberen, dat kan dan variëren in klasse en opdracht. Meestal gaat het dan om spelers uit je vriendenlijst welke in een bepaalde uitdaging jou verslagen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Winkiller schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:31:
[...]

Persoonlijk kijk ik vaak eerst naar de leaderboards wie er tussen staan, als het bekende namen zijn probeer ik hun tijd te verbeteren. De klasse die ik daarvoor gebruik is meestal vanaf S en hoger, deze geven mij het meeste plezier.

Ook wil ik wel eens een Rivals uitdaging (via Berichten) welke binnenkomen bij opstarten van Forza proberen, dat kan dan variëren in klasse en opdracht. Meestal gaat het dan om spelers uit je vriendenlijst welke in een bepaalde uitdaging jou verslagen hebben.
over het algemeen speel ik nu nog de bonus races van de career. Meestal kijk ik voor de race even welke tijd ik uberhaupt heb staan, en wie daar n beetje bij in de buurt staat boven mij, dat wordt dan het mikpunt :) Binnenkort als ik de volledige bucketlist in career gedaan heb ga ik me maar eens focussen op rivals, eens kijken wat er allemaal verbeterd kan worden. Zag dat enkelen van de tweakers (dreej bijvoorbeeld) echt absoluut hard gereden hebben, met her en der sub top 1000 klasseringen! Respect hoor! ik was al erg tevreden met mn prototype ferrari plek 1903 op prague full van het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
djbarney schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:43:
[...]

over het algemeen speel ik nu nog de bonus races van de career. Meestal kijk ik voor de race even welke tijd ik uberhaupt heb staan, en wie daar n beetje bij in de buurt staat boven mij, dat wordt dan het mikpunt :) Binnenkort als ik de volledige bucketlist in career gedaan heb ga ik me maar eens focussen op rivals, eens kijken wat er allemaal verbeterd kan worden. Zag dat enkelen van de tweakers (dreej bijvoorbeeld) echt absoluut hard gereden hebben, met her en der sub top 1000 klasseringen! Respect hoor! ik was al erg tevreden met mn prototype ferrari plek 1903 op prague full van het weekend :)
ik heb met jouw Ferrari 333 SP tune ook al meerdere top 1000 tijden gereden, waaronder volgens mij als beste klassering een ~600e plaats op bathurst met alle assists uit. vind zelf de spec challenges het leukst omdat (bij de meeste) iedereen dezelfde auto heeft. maar ik vind het daar, en net als bij de meeste rivals, altijd verbazing wekend dat mensen nog eens een 6-9 seconden sneller zijn. dan ga ik me afvragen in hoeverre die tijden legitiem behaald zijn.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

job115 schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:26:
[...]

ik heb met jouw Ferrari 333 SP tune ook al meerdere top 1000 tijden gereden, waaronder volgens mij als beste klassering een ~600e plaats op bathurst met alle assists uit. vind zelf de spec challenges het leukst omdat (bij de meeste) iedereen dezelfde auto heeft. maar ik vind het daar, en net als bij de meeste rivals, altijd verbazing wekend dat mensen nog eens een 6-9 seconden sneller zijn. dan ga ik me afvragen in hoeverre die tijden legitiem behaald zijn.
haha ja de global leaderboards kijk ik normaliter weinig op.. dat is zo deprimerend :) denk ik met veel geschraap van honderdsten seconden eindelijk een echt goede tijd gereden te hebben, zijn zij vrolijk nog een seconde of 6 sneller... Ik meet het maar af aan jullie tijden tegenwoordig, veel leuker :D

overigens gaaf om te weten dat mijn tune dus toch zo verkeerd niet was :)

[ Voor 4% gewijzigd door djbarney op 15-09-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:26:
vind zelf de spec challenges het leukst omdat (bij de meeste) iedereen dezelfde auto heeft. maar ik vind het daar, en net als bij de meeste rivals, altijd verbazing wekend dat mensen nog eens een 6-9 seconden sneller zijn. dan ga ik me afvragen in hoeverre die tijden legitiem behaald zijn.
:) en dat zegt een coureur welke zelf hier en daar 4 seconden sneller is dan velen onder ons. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Volgens mij liggen er weer een paar servers op hun gat binnen Forza 5, de lol is er zo weer snel af als een race afsluiten 10 minuten duurt en er geen data weergegeven wordt in het Rivals gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

servers zullen het wel druk hebben met destiny :) Ik moet zeggen dat ik sinds de release van destiny ook al geen forza meer gespeeld heb (eigenlijk al niet meer sinds de servers platgingen bij de "free forza 5 weekend " actie.. Binnenkort toch maar weer even starten om dat beetje skills dat ik nog heb vers te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 22:30

Joostk

Barkrukprofeet

Klopt het dat als je in de Forza vista mode je auto bekijkt je alleen tekst hoort als je de algememe info van de auto opvraagt zoals bouwjaar en al. En dat je niks hoort als je bijvoorbeeld bij de remmen klikt op info of bij de achterspoiler op het info rondje klikt.
Er worden soms wel wat grafiekjes weergegeven maar ik hoor niks verder.
In Forza 4 had je bij al deze dingen wel tekst en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-06 19:28
Klopt, als je het verhaaltje wil horen, moet je aan de voorzijde van de auto een symbooltje aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Pilome243 schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:33:
Klopt, als je het verhaaltje wil horen, moet je aan de voorzijde van de auto een symbooltje aanklikken.
niet alleen dat, maar de verhaaltjes per auto zijn over het algemeen per merk, dus het verhaal voor ferrari is altijd hetzelfde verhaal, welke auto je ook pakt. Zonde, want in Forza 4 was er per auto een verhaaltje van een van de mannen van Top Gear. Ik snap wel dat dat niet voor alle 500+ auto's gedaan kan worden, maar ik mis het wel een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 13:43
djbarney schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:46:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik speel eigenlijk alleen de "normale" race varianten, voor tikkertje kies ik liever iets als destruction derby of burnout of iets dergelijks :) Ieder zn ding natuurlijk :) Ik heb je in ieder geval toegevoegd, mocht je n keer willen meedoen met de tweakers groep dan kan je gewoon joinen :)
Word er nog wel is gereden met de Tweakers groep?
Sta al in de tweakerslijst maar als mensen mij toe willen voegen:

Gamertag: generationq87

Rij graag een keer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik merk dat ik eigenlijk in de multiplayer bijna nooit een match kan vinden. Doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Zo, even een Forza Motorsport 5 berichtje, tussen al het Forza Horizon 2 geweld door... ;)

Ik zit me steeds meer de ergeren aan het "dirty lap" principe. Althans, hoe het wordt toegepast. Ze proberen er bijvoorbeeld voor te zorgen dat je geen oneerlijk begin van een rondje kunt creëren, door de laatste bocht van de voorgaande ronde af te snijden. Prima, goed bedacht. Maar dit geldt blijkbaar ook al voor een hoop bochten daarvoor! En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik heb al zo vaak gehad dat een ronde op voorhand al wordt afgekeurd omdat ik 3 bochten daarvoor net iets te ver over de rand ben gegaan. Zeer ergerlijk...

En vandaag werd het helemaal mooi. Ik zat me op Laguna Seca stuk te bijten op een schoon rondje van Baloutje. Maar toen gebeurde het... Ik volgde exact de lijn van Balou (die dus een schone ronde had) over de exit van de pitlane en mijn ronde werd direct "vuil". Ik snap daar dus echt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Rossi46 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:31:
Zo, even een Forza Motorsport 5 berichtje, tussen al het Forza Horizon 2 geweld door... ;)

Ik zit me steeds meer de ergeren aan het "dirty lap" principe. Althans, hoe het wordt toegepast. Ze proberen er bijvoorbeeld voor te zorgen dat je geen oneerlijk begin van een rondje kunt creëren, door de laatste bocht van de voorgaande ronde af te snijden. Prima, goed bedacht. Maar dit geldt blijkbaar ook al voor een hoop bochten daarvoor! En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik heb al zo vaak gehad dat een ronde op voorhand al wordt afgekeurd omdat ik 3 bochten daarvoor net iets te ver over de rand ben gegaan. Zeer ergerlijk...

En vandaag werd het helemaal mooi. Ik zat me op Laguna Seca stuk te bijten op een schoon rondje van Baloutje. Maar toen gebeurde het... Ik volgde exact de lijn van Balou (die dus een schone ronde had) over de exit van de pitlane en mijn ronde werd direct "vuil". Ik snap daar dus echt niks van.
Welke klasse/rival was dat, dan zal ik is een wat Cleanere lap neerzetten.
Je moet voor de gein is naar de yas marina top 100 tijden kijken, daar mag je blijkbaar redelijk wat bochten afsnijden. Ook de snelste tijd op Praag in geloof ik de f1 wagen toucheert met regelmaat een muurtje

[ Voor 8% gewijzigd door job115 op 25-10-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
job115 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:43:
[...]

Welke klasse/rival was dat, dan zal ik is een wat Cleanere lap neerzetten.
Je moet voor de gein is naar de yas marina top 100 tijden kijken, daar mag je blijkbaar redelijk wat bochten afsnijden. Ook de snelste tijd op Praag in geloof ik de f1 wagen toucheert met regelmaat een muurtje
In dit geval was het een A-klasse rival op Laguna Seca. Als rival Baloutje07. Ik in de Ferrari F355, hij in de KTM X-Bow.

Het verbaasde mij al dat zijn ghost vol over de exit van de pitlange ging direct aan het begin van het rondje (dus niet bij het aannemen van de linkerbocht daarna). Want naar mijn weten wordt dan je rondje afgekeurd. Maar goed, zijn ronde was schoon, dus het zal wel mogen. Dacht ik. Maar niet dus, mijn rondje werd subiet afgekeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Rossi46 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:54:
[...]

In dit geval was het een A-klasse rival op Laguna Seca. Als rival Baloutje07. Ik in de Ferrari F355, hij in de KTM X-Bow.

Het verbaasde mij al dat zijn ghost vol over de exit van de pitlange ging direct aan het begin van het rondje (dus niet bij het aannemen van de linkerbocht daarna). Want naar mijn weten wordt dan je rondje afgekeurd. Maar goed, zijn ronde was schoon, dus het zal wel mogen. Dacht ik. Maar niet dus, mijn rondje werd subiet afgekeurd...
Ik (baloutje07) neem die bocht eigenlijk altijd zo, nooit last van gehad dat de lap werd afgekeurd.
Misschien dat er een update voor geweest is, want het is alweer een tijdje geleden dat ik forza motorsport gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Oh shit, ik zie nu pas dat je het zelf bent :)

Je zet wel scherpe tijden neer zeg, pffff. Ik moet er echt voor gaan zitten en 9/10 keer kom ik er niet aan. Maar dat houdt het wel leuk :)

Check anders even de clip die ik ervan gemaakt hebt, die zou je bijvoorbeeld via de Smartglass app moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Oops...

[ Voor 98% gewijzigd door FeaR op 25-10-2014 20:27 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Pssst, je zit in het verkeerde topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Rossi46 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:59:
Pssst, je zit in het verkeerde topic... ;)
Heel de dag gamen is niet goed voor mijn scherpte :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Even een vraagje over de DLC van Forza 5. Stel je schaft een auto, carpack of meerdere carpacks aan (middels echt geld dus :)). Zijn alle auto's die daartoe behoren dan ook "gratis" te gebruiken in de game, of moet je ze in de game alsnog aanschaffen met je credits? Dit omdat de auto's uit de gratis DLC packs (de Rolls, de Infinity, etc) wel allemaal "gratis" zijn in de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Auto's zijn dan allemaal voor 0 cr te kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Oke, thanks! Ik zie alleen net dat de korting op de DLC is afgelopen :+ Dus nog eventjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Rossi46 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:07:
Oke, thanks! Ik zie alleen net dat de korting op de DLC is afgelopen :+ Dus nog eventjes wachten...
Hij staat er bij mij nog gewoon tussen bij deals with gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hookiipa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey allen, ben sinds kort ook in het bezit van Forza 5. Hebben jullie wel eens een probleem met het geluid? Dat er een bitje omvalt en je dan gekraak hoort?

Toevoegen mag: hookiipa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622136

hookiipa schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:17:
Hey allen, ben sinds kort ook in het bezit van Forza 5. Hebben jullie wel eens een probleem met het geluid? Dat er een bitje omvalt en je dan gekraak hoort?

Toevoegen mag: hookiipa
Ik snap wat je bedoelt heb het ook gehad toen ik (Fifa 15) aan het dowloaden was. Weet ook niet precies waarom het geluid (dan) af en toe raar doet. Misschien is het bij mij de nieuwigheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
job115 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Hij staat er bij mij nog gewoon tussen bij deals with gold
Niet meer toch? Nou ja, het aangeschaft via de HK store. Scheelde al behoorlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Zo, vandaag sinds lange tijd weer eens Forza 5 online gereden. Maar het was niet zo'n succes... Het geluid kraakt in de online race echt constant en blijft soms hangen. Super irritant, want ik rijd (schakel) op gehoor en dat gaat dan dus soms mis (te laat of onnodig dubbel terugschakelen). Hebben anderen hier ook weleens last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:30

fdisk

XBL: fd1sk

Krakend geluid heb ik wel vaker gehad, dat was na het opnieuw starten van de game weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
fdisk schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:56:
Krakend geluid heb ik wel vaker gehad, dat was na het opnieuw starten van de game weer over.
Hmm, goeie. Ik heb mijn Xbox op stand-by staan en ga dan direct weer door met Forza 5, dus zonder opnieuw op te starten. Misschien zat de fout daar in, vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Ik heb inmiddels een maandje Forza 5, tot die tijd nog altijd Forza 4 gespeeld en een beetje Horizon 1. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe opzet wel even wennen vind maar het blijft weer even leuk als altijd.

Ik zou graag tegen wat laptimes van "vrienden" willen rijden. Dus voeg m'n gamertag toe als je dat wil: Turill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:52
Gammort schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:02:
Ik heb inmiddels een maandje Forza 5, tot die tijd nog altijd Forza 4 gespeeld en een beetje Horizon 1. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe opzet wel even wennen vind maar het blijft weer even leuk als altijd.

Ik zou graag tegen wat laptimes van "vrienden" willen rijden. Dus voeg m'n gamertag toe als je dat wil: Turill
Ik heb je toegevoegd, hopelijk heb ik binnenkort weer wat tijd om verder te gaan met Horizon2 en FM5 want het schiet er de laatste tijd behoorlijk bij in. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Daar heb ik dan ook wel weer last van, ben aan 't afstuderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:02
Gammort schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:33:
Daar heb ik dan ook wel weer last van, ben aan 't afstuderen :P
Heb jullie beiden ook toegevoegd! Xbox LIVE: DoggyRon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 16:43
Gammort schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:02:

Volgens mij sta jij nog bij mij in het lijstje, volgens mij nog zelf online tegen je geraced.
Heb veel Forza 4 gespeeld en nu pas een One gekocht, alleen nog weinig Forza 5 gespeeld omdat ik nog heel wat andere titels heb om te spelen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Earzz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:28:
[...]

Volgens mij sta jij nog bij mij in het lijstje, volgens mij nog zelf online tegen je geraced.
Heb veel Forza 4 gespeeld en nu pas een One gekocht, alleen nog weinig Forza 5 gespeeld omdat ik nog heel wat andere titels heb om te spelen.
Ja, volgens mij sta je er al in idd ;)
Heb zelf ook pas een maandje de One, wel meteen Forza 5 en een extra controller gekocht :P.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:27
Met dank aan de kerstvrouw heb ik nu ook een Xbox One! Ik heb FM4 helemaal grijs gespeeld, het word nu dus tijd voor FM5, maar zit er nog verschil in FM5 als ik hem gewoon fysiek in de winkel koop of online een key koop bij b.v. cdkeys.com? :)

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 08:56
Nope, sterker nog... als je je schijfje in je Xbox stopt zal 'ie alsnog de hele game gaan downloaden in plaats van installeren vanaf disc. Dus als je niet gehecht bent aan een doosje en je nu al weet dat je de game niet zult verkopen zou ik gewoon voor de online versie gaan...

En vanaf de harddisk spelen heeft als grote voordeel dat je razendsnel (en als je er een Kinect bij hebt met stemcommando's) van games kunt wisselen. Als je dat eenmaal hebt geprobeerd, wil je nooit meer een game op disc... :D

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Wat wel zo is dat als je een disc versie hebt, je wel altijd de schijf in de Xbox moet hebben om te kunnen starten.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Grmbl startte net na een paar maanden weer Forza 5 op, mijn hele profiel lijkt weg te zijn, was een best wel hoog level, ben nu weer level 1. Grmbl

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:45:
Grmbl startte net na een paar maanden weer Forza 5 op, mijn hele profiel lijkt weg te zijn, was een best wel hoog level, ben nu weer level 1. Grmbl
Oh da's frustie, ik had toevallig gisteren Forza 5 ook opgestart en ik had dat probleem gelukkig niet maar kan momenteel weer geen auto op de baan houden, da's ook frustrerend. :X

Prettige Kerst allemaal en tot spoedig ziens op de digitale Forza 5 racebaan, nu maar eerst wat oefenen. :)

Hoe zit dat dan met de Sync bestanden ? die worden toch bewaard op xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Vreemd, staat offline het game profiel, want met kerst kon niemand online en we konden nog altijd offline racen met huidige level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Laatst online: 16-06 13:19
Gisteren voor het eerst online gereden. Voor training sessies add me ;-)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben ook weer ONLINE geweest met F5, het is nog steeds echt NIET te doen met vreemden.
Na ruim 6 maanden dacht ik, weet je wat ik probeer het weer, had ik het maar niet gedaan.

Binnen 15 minuten was de frustratie, dat je opzettelijk van de baan afgereden wordt, zo groot dat ik waarschijnlijk weer 6 maanden er niet naar om kijk. :r

Waarom gaan die gasten niet rijden in de multiplayer optie dat je door elkaar heen kan rijden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:18:
Ik ben ook weer ONLINE geweest met F5, het is nog steeds echt NIET te doen met vreemden.
Na ruim 6 maanden dacht ik, weet je wat ik probeer het weer, had ik het maar niet gedaan.

Binnen 15 minuten was de frustratie, dat je opzettelijk van de baan afgereden wordt, zo groot dat ik waarschijnlijk weer 6 maanden er niet naar om kijk. :r

Waarom gaan die gasten niet rijden in de multiplayer optie dat je door elkaar heen kan rijden. |:(
Wij willen vanavond met een paar mensen beginnen met de 200 mijl op de nurburgring, achievment als je met de Ferrari 312 t2 rijdt, dus mocht je een keer willen racen tegen wat lui die (enig sinds) clean rijden kan je meedoen

[ Voor 3% gewijzigd door job115 op 05-02-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM

Soms kan dit enorm frustrerend zijn... maar merendeels valt het nog mee... Bij Endurance races heb ik dit nog niet zo vaak meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

job115 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:48:
Wij willen vanavond met een paar mensen beginnen met de 200 mijl op de nurburgring, achievment als je met de Ferrari 312 t2 rijdt, dus mocht je een keer willen racen tegen wat lui die (enig sinds) clean rijden kan je meedoen
Zag bij die achievement guide dat dus 17 rondjes zijn, dus ergens tegen de 2 uur racen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
RigolleM schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Soms kan dit enorm frustrerend zijn... maar merendeels valt het nog mee... Bij Endurance races heb ik dit nog niet zo vaak meegemaakt.
Bij endurance is het inderdaad een stuk minder, de eerste bocht blijft helaas vaak wel verschrikkelijk. Maar je hebt gelukkig genoeg rondjes om in een ritme te komen en terug te rijden

@sinergy
Beetje doorstampen moet dat wel lukken, mijn snelste rondje ligt op 6:30, dan gemiddeld 6:40 moet het wel lukken binnen de 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb 3 rondjes gedaan op Spa met die wagen.. zet mij maar neer op 7.40 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:05:
Ik heb 3 rondjes gedaan op Spa met die wagen.. zet mij maar neer op 7.40 :P
End timer maar richting de 20 minuten zetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

Dan maak je toch zelf een lobby aan met colisions off?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

job115 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Hoe laat willen jullie starten voor die achievement..?? Ik ben pas rond 19:00 thuis maar kan denk ik wel rond 19:30 online zijn.
Kan ik wellicht in het achterveld mijn rondjes doen want ik heb dacht ik nog niet eens een ferrari 312 t2 in mijn garage staan, laat staan getuned maar in 10 minuten moet een basis tune wel lukken.

Overigens zijn van vrijwel ieder willekeurig circuit de eerste bochten frustrerend.
In die C-Class non collision wordt er overigens echt heel aardig doorgereden hoor, er rijden vaak gasten die op bijv Spa onder de 2:40 rijden waar ik op 2:45 blijf steken wat denk ik een gemiddelde tijd is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Bij endurance is het inderdaad een stuk minder, de eerste bocht blijft helaas vaak wel verschrikkelijk. Maar je hebt gelukkig genoeg rondjes om in een ritme te komen en terug te rijden
Ik heb het wel al eens meegemaakt, laatste ronde van 6... halve minuut voorsprong en eruit geknald door éne die 2 bochten voor de finish mij stond op te wachten... lekker frustrerend op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
mowa schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:14:
[...]

Hoe laat willen jullie starten voor die achievement..?? Ik ben pas rond 19:00 thuis maar kan denk ik wel rond 19:30 online zijn.
Kan ik wellicht in het achterveld mijn rondjes doen want ik heb dacht ik nog niet eens een ferrari 312 t2 in mijn garage staan, laat staan getuned maar in 10 minuten moet een basis tune wel lukken.

Overigens zijn van vrijwel ieder willekeurig circuit de eerste bochten frustrerend.
In die C-Class non collision wordt er overigens echt heel aardig doorgereden hoor, er rijden vaak gasten die op bijv Spa onder de 2:40 rijden waar ik op 2:45 blijf steken wat denk ik een gemiddelde tijd is.
Rond een uur of 8 willen we beginnen. Over de tune, ik heb de short track van lsr sch1wo, de Ferrari glijdt nogal snel dus is een max downforce tune erg aan te rijden. Je kan trouwens ook de McLaren m23 pakken, maar die heeft een geel ruitje om de cockpit heen zitten wat in 1st person nogal vervelend kan zijn.

@bullet moeten er natuurlijk wel mensen zijn die forza spelen, zijn er tegenwoordig niet zo veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Dan maak je toch zelf een lobby aan met colisions off?
Tja Jeroen, ik weet het maar het zou eerlijk gezegd toch geen NFS moeten zijn bij Forza 5. Het maakt mij geen barst uit of ik in de top 3 binnen kom of niet, maar om steeds opzettelijk uit de baan gebeukt te worden en dan laatste te worden door die eikels doet mijn bloed koken.

Volgens mij had ik laatst tegen TheVmaster gezegd dat ik niet zo geschikt ben voor multiplayer, dit is zo'n voorbeeld dat alle grenzen overschrijdt en daardoor wordt het onaanvaardbaar voor mij. Als steeds meer spelers dit gedrag gaan vertonen wil niemand meer een open multiplayer spelen, ik in elk geval niet.

PS. een beetje elkaar raken is leuk en spannend, daarom mogen voor mij botsingen aan.

@Job: Ik ben niet zo'n liefhebber van prestaties najagen dus ik zal niet mee doen, bedankt voor de uitnodiging. Veel succes met het behalen van de Nurburgring prestatie, jou kennende zal het vast geen probleem zijn. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 05-02-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Laatst online: 08-04 13:22
Erg jammer dat met het spelen van Forza 5 online nog altijd veel mensen het erg leuk vinden om zo veel mogelijk mensen eraf te kegelen in de eerste bocht. Zodra je de 1e bocht door bent, en je ligt een beetje vooraan dan gaat het steeds beter:-). Mijn gamertag mag ik de startpost: WatersideHorse

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Barremans schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:38:
Erg jammer dat met het spelen van Forza 5 online nog altijd veel mensen het erg leuk vinden om zo veel mogelijk mensen eraf te kegelen in de eerste bocht. Zodra je de 1e bocht door bent, en je ligt een beetje vooraan dan gaat het steeds beter:-).
Nee man, zelfs als je terug bent gereden nadat het in de eerste bocht al mis was wordt je nogmaals opzettelijk van de baan gedrukt als ze de kans krijgen. :(

Zet je daarnaast ook de spraak aan dan tref je vaak een of andere malloot met een krijskoter op de achtergrond aan die jou ook nog eens verrot scheld omdat je hem inhaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben weer een beetje afgekoeld, is er animo om van de week 's avonds het een keer gezellig te maken ?
Zonder negatieve stress een paar races rijden, gewoon omdat het leuk is en niet om de drang elke wedstrijd te moeten winnen.

Schade uit, botsen aan, hulp bij remmen of insturen (indien gewenst) aan, maximaal 3 rondjes per circuit en niet tussentijd afbreken om wat voor onsportieve reden dan ook, het moet een spel blijven met kansen voor ieder niveau.

Ik stel dit wel voor maar als ik om wat voor reden toch geen zin heb mogen jullie mij er niet op aankijken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Winkiller schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:09:
Ik ben weer een beetje afgekoeld, is er animo om van de week 's avonds het een keer gezellig te maken ?
Zonder negatieve stress een paar races rijden, gewoon omdat het leuk is en niet om de drang elke wedstrijd te moeten winnen.

Schade uit, botsen aan, hulp bij remmen of insturen (indien gewenst) aan, maximaal 3 rondjes per circuit en niet tussentijd afbreken om wat voor onsportieve reden dan ook, het moet een spel blijven met kansen voor ieder niveau.

Ik stel dit wel voor maar als ik om wat voor reden toch geen zin heb mogen jullie mij er niet op aankijken. :')
Yes lijkt mij een leuk plan met een aantal tweakers even te racen!
Welke dag zat je aan te denken?

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Lijkt me wel wat, ik ben in de avond ook wel van de partij :) laat maar ff weten wanneer ;-)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Count me in, lijkt mij ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:09:

Ik wil ook wel meedoen, heb je al een auto klasse in gedacht of wilde je per race wisselen. Anders ga ik is proberen of ik een auto kan tunen, zou toch wel moeten lukken ondertussen.

Als je weet welke dag je het wilt gaan racen, kan ik ook nog even aan 2 mensen vragen of ze mee willen doen.

[ Voor 5% gewijzigd door job115 op 09-02-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 16:43
Rossi46 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 00:27:
Count me in, lijkt mij ook erg leuk!
Mocht ik online zijn en ik zie jou in een F5 lobby dan zal ik ook joinen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We kunnen altijd een 200/300 mile Barthurst/Longbeach organiseren :D
(al is barthust nog leuk met de SuperV8, Longbeach met de indycar wordt na 10 rondjes al bizar irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
SinergyX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:13:
(al is barthust nog leuk met de SuperV8, Longbeach met de indycar wordt na 10 rondjes al bizar irritant).
Nurburgring is ook er leuk voor een lange afstand race, behalve als je verbinding kapt na 15/17 ronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:45:
[...]

Ik wil ook wel meedoen, heb je al een auto klasse in gedacht of wilde je per race wisselen. Anders ga ik is proberen of ik een auto kan tunen, zou toch wel moeten lukken ondertussen.

Als je weet welke dag je het wilt gaan racen, kan ik ook nog even aan 2 mensen vragen of ze mee willen doen.
Nee ik heb geen speciale avond of raceklasse in gedachten, misschien vanaf A en dan sneller, gewoon alles zo democratisch mogelijk laten verlopen, de meerderheid beslist.

Tijd, vanaf 21:00 lijkt mij wel een geschikte tijd, nu nog een goede democratische host voor de party. Ik wil geen host zijn maar deelnemer aan een race event, kan ik ook stoppen wanneer ik wil. ;)

Enduro races zijn niet aan mij besteed, dan zal ik niet mee doen, ik heb daar geen geduld voor. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:30

fdisk

XBL: fd1sk

misschien dat ik later in de week weer eens wat ga rijden, komende dagen ben ik er in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Mwah, ik ben toch blij met m'n Grand Prix Veteran achievement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Dat betekent zo'n 75 rondjes op Bathurst en zo'n 150 op Longbeach. :+ Overigens hoef je het dacht ik niet in 1x te doen maar mag ook in meerdere sessies. Correct me if i'm wrong.
Ik kan me overigens voorstellen dat je na 10 rondjes Longbeach claustrofobisch begint te voelen.
Die Holden heb ik dacht ik in mijn garage want dat is een DLC, een Indycar weet ik niet of ik die heb.
Hoewel Bathurst niet mijn favo circuit is ben ik voor want het is ook voor de achievement en ik heb nog niet eerder in die Holden gereden.
En die rit op de ring vond ik leuk dus geef maar aan wanneer je/men wilt starten. Vanavond alvast ff proefrijden en tunen.

[ Voor 0% gewijzigd door mowa op 09-02-2015 15:32 . Reden: typo ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 21:29

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mij lijkt het ook wel leuk om eens online te racen in Forza. Lange races of korte maakt me niet zoveel uit.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Als er iemand 200 mile Barthurst met de Holden wil doen laat 't dan ff weten
Of gewoon lekker ontspannen racen..!! Voeg me dan ff toe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Lijkt me op zich wel leuk, maar moeten we even een avond voor prikken. Komt momenteel (tussen nu en donderdag) niet zo goed ivm storingsdienst...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Hoe kan je de automatische upgrades uitzetten? Heb me echt lam zitten zoeken maar kan het echt nergens vinden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
creapYYY schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:24:
Hoe kan je de automatische upgrades uitzetten? Heb me echt lam zitten zoeken maar kan het echt nergens vinden.. :(
Bedoel je de upgrades die op je auto gezet worden als je een nieuwe moet kiezen voor een andere race klasse? Die zijn volgens mij niet uit te zetten, volgens mij is de enige oplossing de auto even apart te kopen en dan de race klasse starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sommige (dlc) auto's zijn idd voorzien van upgrades. Je moet met betreffende auto naar upgrades - Setup manager - Reset default upgrades.
Riqy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:33:
Lijkt me op zich wel leuk, maar moeten we even een avond voor prikken. Komt momenteel (tussen nu en donderdag) niet zo goed ivm storingsdienst...
Gewoon laten weten wanneer je er bent en evt inviten.
Overigens heb ik zelf ook net 2 weken niet gereden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Iemand hier die de Forza Hub app gebruikt?
Is best wel leuk, en je krijgt een hoop credits per niveau dat je stijgt.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
dodge_911 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:03:
Iemand hier die de Forza Hub app gebruikt?
Is best wel leuk, en je krijgt een hoop credits per niveau dat je stijgt.
Iedere maand 1M credits erbij, voor zowel FM4, FM5 als FH2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
RigolleM schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:46:
[...]
Iedere maand 1M credits erbij, voor zowel FM4, FM5 als FH2.
1m maar? Krijg iedere maand 2.1m, niet dat ik het nog nodig heb zit ondertussen over de 40m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
job115 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:31:
[...]

Bedoel je de upgrades die op je auto gezet worden als je een nieuwe moet kiezen voor een andere race klasse? Die zijn volgens mij niet uit te zetten, volgens mij is de enige oplossing de auto even apart te kopen en dan de race klasse starten
Okee, balen. Thnx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja gebruik de app ook al sinds ie uit is.
Vind het stukken makkelijker dan op de site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

OMG, ik heb gisteravond 2 uur en 50 minuten multiplayer kunnen doen zonder vervelende incidenten. We hadden zo'n leuk clubje met (vreemde) mensen dat ik even dacht dat mijn avond niet meer stuk kon. Te vroeg gejuigd, er kwam een nieuwe bij en het ging gelijk mis, ik hoorde eerst de wat sterkere rijders mopperen in het frans en engels.

Auto's vlogen links en rechts over de baan bij de bochten, bij de 2e race was ik de klos, 3x in een rondje werd ik terwijl ik 5e lag ofzo van de baan geramt. Mijn wraak op dit persoon was gruwelijk, ik heb hem in de laatste 2 ronden van de race steeds van de baan gereden als hij er weer op was. Resultaat was dat dit persoon snel maakte dat hij weg kwam, ik ook trouwens want de lol was er helemaal af.

Sorry maar ik moest dit even kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Of je volledig afsnijden in de bochten, zodat je ze wel MOET raken als je de hoek om gaat, das ook zo een voor het rijtje...

Tja het blijft jammer dat veel mensen het online meer zien als botsautotje spelen dan serieus rijden...

[ Voor 45% gewijzigd door Riqy op 15-03-2015 17:57 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Tja en daarom race ik op een forum met mensen die zich aan regels houden. Op sommige individuen na, maar die worden dan ook bestraft daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Joostk schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:05:
Tja en daarom race ik op een forum met mensen die zich aan regels houden. Op sommige individuen na, maar die worden dan ook bestraft daarvoor.
Zijn die races dan alleen voor de leden van dat forum? Ben de public lobbies ondertussen ook een beetje zat, of je word naar achter gebeukt of het is een beetje eenzaam vooraan rijden. Een leuke race zit er zelden bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Racen mag je doen nadat je je hebt aangemeld op het forum en een race nummer hebt gekozen.
Races zijn competitief omdat er meestal wel een man of 20-30 mee doet per race serie. Dus je hebt altijd wel mensen racen op hetzelfde niveau als wat jij doet.
Kijk maar eens op het forum: http://forums.theonlineracingassociation.com/
Forum is publiekelijk toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Gister na een tijd weer gespeeld, ben nog best aan het begin, voor het eerst een rode maserati gekregen, ding was niet te besturen.

Daarna een race gedaan met de Audi R8, wat een verschil, veel meer grip _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Joostk schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:06:
Kijk maar eens op het forum: http://forums.theonlineracingassociation.com/
Forum is publiekelijk toegankelijk.
Publiekelijk toegangkelijk maar in het japans of andere Aziatische taal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-06 19:28
Welke dag is het vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Als je mijn bericht bedoeld, ik denk dat een reactie van 17 maart nu niet als een 1 april grap telt. :P
Tenzij de beheerders dat speciaal vandaag hebben gedaan....

[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 01-04-2015 16:11 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste