Meer circuits zou idd wel leuk zijn maar dan is de vraag: welke circuits. Ikzelf zou banen als bijv. Zandvoort,Montreal en Macau een prima toevoeging vinden maar als het van die klinische,geestdodende en oersaaie banen zijn die irl zijn ontworpen door Herman Tilke stop ze dan maar ergens waar de(laagstaande) zon niet schijnt.
En wie weet komt er volgend jaar rond deze tijd FM6 uit met voor ieder wat wils,meer circuits,meer auto's etc. Want sinds de aankondiging dat FM5 een launch titel zou zijn voor de XB1 was ik er al niet vanuit gegaan dat het een "echt" nieuw deel was.
Er was Microsoft en Turn10 veel aan gelegen om bij de launch een Forza titel in de schappen te hebben en gezien de tijd tussen deel 4 en 5 hebben ze vast de nodige consessies moeten doen mbt circuits en auto's.
Maar dit is nog altijd beter dan wat ze bij Sony hebben gedaan....GT6 uitbrengen voor de PS3 na lancering van de PS4 waardoor er geen racegame beschikbaar was bij de launch.(NFS daargelaten)
Met de release van FH2 aan het einde van deze maand en FM5 kan ik iig voorlopig heel wat uurtjes zoet zijn met racen en wacht ik af wanneer Turn 10 komt met een ankondiging mbt FM6