iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hmm, goeie. Ik heb mijn Xbox op stand-by staan en ga dan direct weer door met Forza 5, dus zonder opnieuw op te starten. Misschien zat de fout daar in, vanavond even proberen.fdisk schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:56:
Krakend geluid heb ik wel vaker gehad, dat was na het opnieuw starten van de game weer over.
Ik zou graag tegen wat laptimes van "vrienden" willen rijden. Dus voeg m'n gamertag toe als je dat wil: Turill
Ik heb je toegevoegd, hopelijk heb ik binnenkort weer wat tijd om verder te gaan met Horizon2 en FM5 want het schiet er de laatste tijd behoorlijk bij in.Gammort schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:02:
Ik heb inmiddels een maandje Forza 5, tot die tijd nog altijd Forza 4 gespeeld en een beetje Horizon 1. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe opzet wel even wennen vind maar het blijft weer even leuk als altijd.
Ik zou graag tegen wat laptimes van "vrienden" willen rijden. Dus voeg m'n gamertag toe als je dat wil: Turill
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb jullie beiden ook toegevoegd! Xbox LIVE: DoggyRonGammort schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:33:
Daar heb ik dan ook wel weer last van, ben aan 't afstuderen
Volgens mij sta jij nog bij mij in het lijstje, volgens mij nog zelf online tegen je geraced.Gammort schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:02:
Ik heb inmiddels een maandje Forza 5, tot die tijd nog altijd Forza 4 gespeeld en een beetje Horizon 1. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe opzet wel even wennen vind maar het blijft weer even leuk als altijd.
Heb veel Forza 4 gespeeld en nu pas een One gekocht, alleen nog weinig Forza 5 gespeeld omdat ik nog heel wat andere titels heb om te spelen.
XboxLive: Dave 130R
Ja, volgens mij sta je er al in iddEarzz schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:28:
[...]
Volgens mij sta jij nog bij mij in het lijstje, volgens mij nog zelf online tegen je geraced.
Heb veel Forza 4 gespeeld en nu pas een One gekocht, alleen nog weinig Forza 5 gespeeld omdat ik nog heel wat andere titels heb om te spelen.
Heb zelf ook pas een maandje de One, wel meteen Forza 5 en een extra controller gekocht
En vanaf de harddisk spelen heeft als grote voordeel dat je razendsnel (en als je er een Kinect bij hebt met stemcommando's) van games kunt wisselen. Als je dat eenmaal hebt geprobeerd, wil je nooit meer een game op disc...
Oh da's frustie, ik had toevallig gisteren Forza 5 ook opgestart en ik had dat probleem gelukkig niet maar kan momenteel weer geen auto op de baan houden, da's ook frustrerend.shadowman12 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:45:
Grmbl startte net na een paar maanden weer Forza 5 op, mijn hele profiel lijkt weg te zijn, was een best wel hoog level, ben nu weer level 1. Grmbl

Prettige Kerst allemaal en tot spoedig ziens op de digitale Forza 5 racebaan, nu maar eerst wat oefenen.
Hoe zit dat dan met de Sync bestanden ? die worden toch bewaard op xbox ?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Na ruim 6 maanden dacht ik, weet je wat ik probeer het weer, had ik het maar niet gedaan.
Binnen 15 minuten was de frustratie, dat je opzettelijk van de baan afgereden wordt, zo groot dat ik waarschijnlijk weer 6 maanden er niet naar om kijk.

Waarom gaan die gasten niet rijden in de multiplayer optie dat je door elkaar heen kan rijden.

Wij willen vanavond met een paar mensen beginnen met de 200 mijl op de nurburgring, achievment als je met de Ferrari 312 t2 rijdt, dus mocht je een keer willen racen tegen wat lui die (enig sinds) clean rijden kan je meedoenWinkiller schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:18:
Ik ben ook weer ONLINE geweest met F5, het is nog steeds echt NIET te doen met vreemden.
Na ruim 6 maanden dacht ik, weet je wat ik probeer het weer, had ik het maar niet gedaan.
Binnen 15 minuten was de frustratie, dat je opzettelijk van de baan afgereden wordt, zo groot dat ik waarschijnlijk weer 6 maanden er niet naar om kijk.![]()
Waarom gaan die gasten niet rijden in de multiplayer optie dat je door elkaar heen kan rijden.
[ Voor 3% gewijzigd door job115 op 05-02-2015 14:52 ]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Soms kan dit enorm frustrerend zijn... maar merendeels valt het nog mee... Bij Endurance races heb ik dit nog niet zo vaak meegemaakt.Winkiller schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:18:
Ik ben ook weer ONLINE geweest met F5, het is nog steeds echt NIET te doen met vreemden.
Binnen 15 minuten was de frustratie, dat je opzettelijk van de baan afgereden wordt, zo groot dat ik waarschijnlijk weer 6 maanden er niet naar om kijk.![]()
Zag bij die achievement guide dat dus 17 rondjes zijn, dus ergens tegen de 2 uur racen.job115 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:48:
Wij willen vanavond met een paar mensen beginnen met de 200 mijl op de nurburgring, achievment als je met de Ferrari 312 t2 rijdt, dus mocht je een keer willen racen tegen wat lui die (enig sinds) clean rijden kan je meedoen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij endurance is het inderdaad een stuk minder, de eerste bocht blijft helaas vaak wel verschrikkelijk. Maar je hebt gelukkig genoeg rondjes om in een ritme te komen en terug te rijdenRigolleM schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Soms kan dit enorm frustrerend zijn... maar merendeels valt het nog mee... Bij Endurance races heb ik dit nog niet zo vaak meegemaakt.
@sinergy
Beetje doorstampen moet dat wel lukken, mijn snelste rondje ligt op 6:30, dan gemiddeld 6:40 moet het wel lukken binnen de 2 uur
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
End timer maar richting de 20 minuten zetten danSinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:05:
Ik heb 3 rondjes gedaan op Spa met die wagen.. zet mij maar neer op 7.40
Dan maak je toch zelf een lobby aan met colisions off?Winkiller schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:18:
Cogitationis poenam nemo patitur
Hoe laat willen jullie starten voor die achievement..?? Ik ben pas rond 19:00 thuis maar kan denk ik wel rond 19:30 online zijn.job115 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:48:
[...]
Wij willen vanavond met een paar mensen beginnen met de 200 mijl op de nurburgring, achievment als je met de Ferrari 312 t2 rijdt, dus mocht je een keer willen racen tegen wat lui die (enig sinds) clean rijden kan je meedoen
Kan ik wellicht in het achterveld mijn rondjes doen want ik heb dacht ik nog niet eens een ferrari 312 t2 in mijn garage staan, laat staan getuned maar in 10 minuten moet een basis tune wel lukken.
Overigens zijn van vrijwel ieder willekeurig circuit de eerste bochten frustrerend.
In die C-Class non collision wordt er overigens echt heel aardig doorgereden hoor, er rijden vaak gasten die op bijv Spa onder de 2:40 rijden waar ik op 2:45 blijf steken wat denk ik een gemiddelde tijd is.
Ik heb het wel al eens meegemaakt, laatste ronde van 6... halve minuut voorsprong en eruit geknald door éne die 2 bochten voor de finish mij stond op te wachten... lekker frustrerend op dat moment.Bij endurance is het inderdaad een stuk minder, de eerste bocht blijft helaas vaak wel verschrikkelijk. Maar je hebt gelukkig genoeg rondjes om in een ritme te komen en terug te rijden
Rond een uur of 8 willen we beginnen. Over de tune, ik heb de short track van lsr sch1wo, de Ferrari glijdt nogal snel dus is een max downforce tune erg aan te rijden. Je kan trouwens ook de McLaren m23 pakken, maar die heeft een geel ruitje om de cockpit heen zitten wat in 1st person nogal vervelend kan zijn.mowa schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:14:
[...]
Hoe laat willen jullie starten voor die achievement..?? Ik ben pas rond 19:00 thuis maar kan denk ik wel rond 19:30 online zijn.
Kan ik wellicht in het achterveld mijn rondjes doen want ik heb dacht ik nog niet eens een ferrari 312 t2 in mijn garage staan, laat staan getuned maar in 10 minuten moet een basis tune wel lukken.
Overigens zijn van vrijwel ieder willekeurig circuit de eerste bochten frustrerend.
In die C-Class non collision wordt er overigens echt heel aardig doorgereden hoor, er rijden vaak gasten die op bijv Spa onder de 2:40 rijden waar ik op 2:45 blijf steken wat denk ik een gemiddelde tijd is.
@bullet moeten er natuurlijk wel mensen zijn die forza spelen, zijn er tegenwoordig niet zo veel meer.
Tja Jeroen, ik weet het maar het zou eerlijk gezegd toch geen NFS moeten zijn bij Forza 5. Het maakt mij geen barst uit of ik in de top 3 binnen kom of niet, maar om steeds opzettelijk uit de baan gebeukt te worden en dan laatste te worden door die eikels doet mijn bloed koken.Bullet NL schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:53:
[...]
Dan maak je toch zelf een lobby aan met colisions off?
Volgens mij had ik laatst tegen TheVmaster gezegd dat ik niet zo geschikt ben voor multiplayer, dit is zo'n voorbeeld dat alle grenzen overschrijdt en daardoor wordt het onaanvaardbaar voor mij. Als steeds meer spelers dit gedrag gaan vertonen wil niemand meer een open multiplayer spelen, ik in elk geval niet.
PS. een beetje elkaar raken is leuk en spannend, daarom mogen voor mij botsingen aan.
@Job: Ik ben niet zo'n liefhebber van prestaties najagen dus ik zal niet mee doen, bedankt voor de uitnodiging. Veel succes met het behalen van de Nurburgring prestatie, jou kennende zal het vast geen probleem zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 05-02-2015 19:28 ]
Xbox Live: WatersideHorse
Nee man, zelfs als je terug bent gereden nadat het in de eerste bocht al mis was wordt je nogmaals opzettelijk van de baan gedrukt als ze de kans krijgen.Barremans schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:38:
Erg jammer dat met het spelen van Forza 5 online nog altijd veel mensen het erg leuk vinden om zo veel mogelijk mensen eraf te kegelen in de eerste bocht. Zodra je de 1e bocht door bent, en je ligt een beetje vooraan dan gaat het steeds beter:-).
Zet je daarnaast ook de spraak aan dan tref je vaak een of andere malloot met een krijskoter op de achtergrond aan die jou ook nog eens verrot scheld omdat je hem inhaald.
Zonder negatieve stress een paar races rijden, gewoon omdat het leuk is en niet om de drang elke wedstrijd te moeten winnen.
Schade uit, botsen aan, hulp bij remmen of insturen (indien gewenst) aan, maximaal 3 rondjes per circuit en niet tussentijd afbreken om wat voor onsportieve reden dan ook, het moet een spel blijven met kansen voor ieder niveau.
Ik stel dit wel voor maar als ik om wat voor reden toch geen zin heb mogen jullie mij er niet op aankijken.
Yes lijkt mij een leuk plan met een aantal tweakers even te racen!Winkiller schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:09:
Ik ben weer een beetje afgekoeld, is er animo om van de week 's avonds het een keer gezellig te maken ?
Zonder negatieve stress een paar races rijden, gewoon omdat het leuk is en niet om de drang elke wedstrijd te moeten winnen.
Schade uit, botsen aan, hulp bij remmen of insturen (indien gewenst) aan, maximaal 3 rondjes per circuit en niet tussentijd afbreken om wat voor onsportieve reden dan ook, het moet een spel blijven met kansen voor ieder niveau.
Ik stel dit wel voor maar als ik om wat voor reden toch geen zin heb mogen jullie mij er niet op aankijken.
Welke dag zat je aan te denken?
Xbone GT: sv3nnie
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik wil ook wel meedoen, heb je al een auto klasse in gedacht of wilde je per race wisselen. Anders ga ik is proberen of ik een auto kan tunen, zou toch wel moeten lukken ondertussen.Winkiller schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:09:
Ik ben weer een beetje afgekoeld, is er animo om van de week 's avonds het een keer gezellig te maken ?
Als je weet welke dag je het wilt gaan racen, kan ik ook nog even aan 2 mensen vragen of ze mee willen doen.
[ Voor 5% gewijzigd door job115 op 09-02-2015 11:57 ]
Mocht ik online zijn en ik zie jou in een F5 lobby dan zal ik ook joinen.Rossi46 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 00:27:
Count me in, lijkt mij ook erg leuk!
XboxLive: Dave 130R
(al is barthust nog leuk met de SuperV8, Longbeach met de indycar wordt na 10 rondjes al bizar irritant).
Nurburgring is ook er leuk voor een lange afstand race, behalve als je verbinding kapt na 15/17 rondenSinergyX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:13:
We kunnen altijd een 200/300 mile Barthurst/Longbeach organiseren![]()
(al is barthust nog leuk met de SuperV8, Longbeach met de indycar wordt na 10 rondjes al bizar irritant).
Nee ik heb geen speciale avond of raceklasse in gedachten, misschien vanaf A en dan sneller, gewoon alles zo democratisch mogelijk laten verlopen, de meerderheid beslist.job115 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:45:
[...]
Ik wil ook wel meedoen, heb je al een auto klasse in gedacht of wilde je per race wisselen. Anders ga ik is proberen of ik een auto kan tunen, zou toch wel moeten lukken ondertussen.
Als je weet welke dag je het wilt gaan racen, kan ik ook nog even aan 2 mensen vragen of ze mee willen doen.
Tijd, vanaf 21:00 lijkt mij wel een geschikte tijd, nu nog een goede democratische host voor de party. Ik wil geen host zijn maar deelnemer aan een race event, kan ik ook stoppen wanneer ik wil.
Enduro races zijn niet aan mij besteed, dan zal ik niet mee doen, ik heb daar geen geduld voor.
Mwah, ik ben toch blij met m'n Grand Prix Veteran achievementSinergyX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:13:
Dat betekent zo'n 75 rondjes op Bathurst en zo'n 150 op Longbeach.SinergyX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:13:
Ik kan me overigens voorstellen dat je na 10 rondjes Longbeach claustrofobisch begint te voelen.
Die Holden heb ik dacht ik in mijn garage want dat is een DLC, een Indycar weet ik niet of ik die heb.
Hoewel Bathurst niet mijn favo circuit is ben ik voor want het is ook voor de achievement en ik heb nog niet eerder in die Holden gereden.
En die rit op de ring vond ik leuk dus geef maar aan wanneer je/men wilt starten. Vanavond alvast ff proefrijden en tunen.
[ Voor 0% gewijzigd door mowa op 09-02-2015 15:32 . Reden: typo ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Of gewoon lekker ontspannen racen..!! Voeg me dan ff toe.
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Bedoel je de upgrades die op je auto gezet worden als je een nieuwe moet kiezen voor een andere race klasse? Die zijn volgens mij niet uit te zetten, volgens mij is de enige oplossing de auto even apart te kopen en dan de race klasse startencreapYYY schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:24:
Hoe kan je de automatische upgrades uitzetten? Heb me echt lam zitten zoeken maar kan het echt nergens vinden..
Gewoon laten weten wanneer je er bent en evt inviten.Riqy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:33:
Lijkt me op zich wel leuk, maar moeten we even een avond voor prikken. Komt momenteel (tussen nu en donderdag) niet zo goed ivm storingsdienst...
Overigens heb ik zelf ook net 2 weken niet gereden.
Is best wel leuk, en je krijgt een hoop credits per niveau dat je stijgt.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Iedere maand 1M credits erbij, voor zowel FM4, FM5 als FH2.dodge_911 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:03:
Iemand hier die de Forza Hub app gebruikt?
Is best wel leuk, en je krijgt een hoop credits per niveau dat je stijgt.
1m maar? Krijg iedere maand 2.1m, niet dat ik het nog nodig heb zit ondertussen over de 40mRigolleM schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:46:
[...]
Iedere maand 1M credits erbij, voor zowel FM4, FM5 als FH2.
Okee, balen. Thnx iigjob115 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:31:
[...]
Bedoel je de upgrades die op je auto gezet worden als je een nieuwe moet kiezen voor een andere race klasse? Die zijn volgens mij niet uit te zetten, volgens mij is de enige oplossing de auto even apart te kopen en dan de race klasse starten
Vind het stukken makkelijker dan op de site zelf.
Auto's vlogen links en rechts over de baan bij de bochten, bij de 2e race was ik de klos, 3x in een rondje werd ik terwijl ik 5e lag ofzo van de baan geramt. Mijn wraak op dit persoon was gruwelijk, ik heb hem in de laatste 2 ronden van de race steeds van de baan gereden als hij er weer op was. Resultaat was dat dit persoon snel maakte dat hij weg kwam, ik ook trouwens want de lol was er helemaal af.
Sorry maar ik moest dit even kwijt.
Tja het blijft jammer dat veel mensen het online meer zien als botsautotje spelen dan serieus rijden...
[ Voor 45% gewijzigd door Riqy op 15-03-2015 17:57 ]
My iRacing
Zijn die races dan alleen voor de leden van dat forum? Ben de public lobbies ondertussen ook een beetje zat, of je word naar achter gebeukt of het is een beetje eenzaam vooraan rijden. Een leuke race zit er zelden bij.Joostk schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:05:
Tja en daarom race ik op een forum met mensen die zich aan regels houden. Op sommige individuen na, maar die worden dan ook bestraft daarvoor.
Races zijn competitief omdat er meestal wel een man of 20-30 mee doet per race serie. Dus je hebt altijd wel mensen racen op hetzelfde niveau als wat jij doet.
Kijk maar eens op het forum: http://forums.theonlineracingassociation.com/
Forum is publiekelijk toegankelijk.
Daarna een race gedaan met de Audi R8, wat een verschil, veel meer grip
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Publiekelijk toegangkelijk maar in het japans of andere Aziatische taal.Joostk schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:06:
Als je mijn bericht bedoeld, ik denk dat een reactie van 17 maart nu niet als een 1 april grap telt.Pilome243 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:06:
Welke dag is het vandaag?
Tenzij de beheerders dat speciaal vandaag hebben gedaan....
[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 01-04-2015 16:11 ]
Pilome243 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:15:
Ik bedoelde die link inderdaad. Normaal in t Engels.
Normaal in het Engels.
mag ik vragen in welke klasse jij dan precies actief bent. het lijkt me wel interessant om me hier ooit is voor te gaan inschrijven. moet dan denk ik wel is gaan oefenen op consistentie, snelle ronde neerzetten lukt wel maar dit een paar maal achter elkaar is vaak een beetje problematischJoostk schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:06:
Racen mag je doen nadat je je hebt aangemeld op het forum en een race nummer hebt gekozen.
Races zijn competitief omdat er meestal wel een man of 20-30 mee doet per race serie. Dus je hebt altijd wel mensen racen op hetzelfde niveau als wat jij doet.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Ik rijd eigenlijk van alles wel samen met mijn club Happy Cat Racing (HCR).job115 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:45:
[...]
mag ik vragen in welke klasse jij dan precies actief bent. het lijkt me wel interessant om me hier ooit is voor te gaan inschrijven. moet dan denk ik wel is gaan oefenen op consistentie, snelle ronde neerzetten lukt wel maar dit een paar maal achter elkaar is vaak een beetje problematisch
Zowel Forza 4 als 5.
Op dit moment doe ik mee met Forza 5:
- Pro GT (GT3 auto's)
- Spec Cup (stock Ford Fiesta)
Forza 4:
- World GT (GT3 auto's)
- V8 Supercars
- TCR Builders Cup (Ford Transit)
Hiervoor heb ik klasses geraced van hot hatch backs, Rallycross, klassieke DTMs uit de jaren '90, LMPs en nog wel meer. Dus vanaf klasse C tot en met klasse R en de LMPs.
Ik ben de afgelopen tijd juist FM5 aan het spelen aangezien ik die wel klaar wil hebben tegen de tijd dat deel 6 uitkomt. Ik irriteer me wel heel erg aan de diverse badges die niet unlockenWinkiller schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:49:
Het is een beetje stil hier de laatste tijd, zijn jullie aan het wachten op Project Cars of net als ik tijdelijk even terug naar Forza 4 op de 360.?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik speel nog altijd voornamelijk fm5. Ben na de berichten van joostk over tora ook een Ford fiesta competitie daar gejoined. Gaat best aardig, 6e overal en 1e in privateers kampioenschap. Moet zeggen dat het racen wel een verademing is in vergelijking met de public lobbies. Ja er is nog wel redelijk wat contact bij het racen, maar (bijna) niemand die gaat lopen blokkeren op de rechte stukken, of alleen maar rijdt om je er af te beukenWinkiller schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:49:
Het is een beetje stil hier de laatste tijd, zijn jullie aan het wachten op Project Cars of net als ik tijdelijk even terug naar Forza 4 op de 360.?
Alle prestaties en badges ontgrendelen is ook niet aan mij besteed en zal zeker niet gaan lukken.
Nou.... Forza richt zich meer op veelzijdigheid. Het opbouwen van een autocollectie en die dan ook nog eens compleet naar eigen smaak finetunen. Ik kan daar iig uuuuuuren zoet mee zijn.mowa schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:37:
Helaas heb ik de afgelopen weken erg weinig tijd gehad om te racen afgezien van het feit dat ik hier sowieso niet zo veel kom en vanaf volgende week speel ik Project Cars. Als dat doet wat het beloofd is 't natuurlijk de Forza killer en moet Forza 6 wel met een HEEEEL goede game worden..!!
Project Cars heeft die mogelijkheid niet. Het richt zich veel meer puur op het racen. Iets waar ik stiekem heel erg naar uit kijk. De laatste game waarbij ik dat echt intensief deed was GTR-2 op de PC.
Dat is ook mijn kritiek. Er valt bijzonder veel te unlocken, maar het is allemaal zo vreselijk eentonig. Misschien dat ik er nog een keer echt voor wil gaan zitten, ooit...skreppiedoe schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:59:
[...]
Ik ben de afgelopen tijd juist FM5 aan het spelen aangezien ik die wel klaar wil hebben tegen de tijd dat deel 6 uitkomt. Ik irriteer me wel heel erg aan de diverse badges die niet unlocken, zo kom ik nooit aan de 200 die ik moet hebben voor de Forza rewards.
[ Voor 26% gewijzigd door Rossi46 op 27-04-2015 22:46 ]
Dat heb ik ook. En ik zit nu zo 'n beetje door alles wat ik leuk vond om te racen.Rossi46 schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:41:
Dat is ook mijn kritiek. Er valt bijzonder veel te unlocken, maar het is allemaal zo vreselijk eentonig. Misschien dat ik er nog een keer echt voor wil gaan zitten, ooit...
Wat ik ook mis vanuit FM4 is het feit dat je met totaal onzinnige stuff tussen supercars kon staan en winnen, bvb een ubermaxedout subaru ofzo. Gelukkig is dat ik FH2 wel terug te vinden, maar nig niet zo onbelemmerd als in FM4.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik weet zeker dat als F6 uitkomt de massa (ik ook) hem gaat halen, no matter Project Cars, dat is tegen die tijd oude poep voor de meeste van ons.mowa schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:37:
Helaas heb ik de afgelopen weken erg weinig tijd gehad om te racen afgezien van het feit dat ik hier sowieso niet zo veel kom en vanaf volgende week speel ik Project Cars. Als dat doet wat het beloofd is 't natuurlijk de Forza killer en moet Forza 6 wel met een HEEEEL goede game worden..!!
Volgens mij heb ik aardig wat meer uurtjes zitten in forza dan de gemiddelde gamer hier, maar nog nooit last gehad daarvan. Maar meer circuits mag altijd, hoop banen in forza zijn niet echt geschikt om op te racen, maar zijn alleen leuk voor de rivalsdodge_911 schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:55:
[...]
Dat heb ik ook. En ik zit nu zo 'n beetje door alles wat ik leuk vond om te racen.
Wat ik ook mis vanuit FM4 is het feit dat je met totaal onzinnige stuff tussen supercars kon staan en winnen, bvb een ubermaxedout subaru ofzo. Gelukkig is dat ik FH2 wel terug te vinden, maar nig niet zo onbelemmerd als in FM4.
Heb me daar ook geregistreerd en wil vrijdag graag meedoen met de Fiesta Trophy, moet me nog wel ff goed inlezen wb reglementen etc. en je moet je eerst kwalificeren of zo toch? Of is de kwalificatie om de startplek? Vanavond ff de (stock) Fiesta checken.job115 schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:56:
Ik speel nog altijd voornamelijk fm5. Ben na de berichten van joostk over tora ook een Ford fiesta competitie daar gejoined. Gaat best aardig, 6e overal en 1e in privateers kampioenschap. Moet zeggen dat het racen wel een verademing is in vergelijking met de public lobbies. Ja er is nog wel redelijk wat contact bij het racen, maar (bijna) niemand die gaat lopen blokkeren op de rechte stukken, of alleen maar rijdt om je er af te beuken
Soms erger me ik ook nog wel aan dat gebeuk maar over het algemeen zijn het gastjes die zelfs nog slechter zijn dan ik en ik ben iets nu iets meer in staat om wat consistenter rondjes te rijden zonder dat ik in het gras of zand beland.
In PC moeten er ook uitgebreide mogelijkheden zijn om te tunen. Volgende week zullen we zien in hoeverre de physics zich verhouden tot Forza. Als die op zijn minst vergelijkbaar zijn dan heb je in mijn beleving een Forza killer.Rossi46 schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:41:
Nou.... Forza richt zich meer op veelzijdigheid. Het opbouwen van een autocollectie en die dan ook nog eens compleet naar eigen smaak finetunen. Ik kan daar iig uuuuuuren zoet mee zijn.
Project Cars heeft die mogelijkheid niet. Het richt zich veel meer puur op het racen. Iets waar ik stiekem heel erg naar uit kijk. De laatste game waarbij ik dat echt intensief deed was GTR-2 op de PC.
T10 heeft in mijn beleving te veel varianten op een circuit gebruikt. Vooral van de Top Gear track zijn er gewoon TE veel. In F6 mogen ze die er wat mij betreft uitlaten (hoewel sommige alternate tracks mij wel liggen) en sowieso de Top Gear track achterwege laten.M@cer schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:29:
Ik ben nu een week of 2 Forza 5 aan het spelen, maar ik vind het toch wat jammer dat er wat weinig circuits zijn in vergelijking met Forza 4. Ik heb toch elke keer het idee daar ben ik net toch ook al geweest.
LOL...Forza is natuurlijk vertrouwd en de fans gaan die sowieso halen. Ik zal F6 tzt downen omdat die ongetwijfeld weer andere tracks heeft dan PC. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat wanneer de physics vergelijkbaar zijn dan moet F6 wel heel goed zijn. Ik hoop dat PC in ieder geval zo goed wordt dat ik dat af kan wisselen met voorlopig F5 want daar ben ik nog lang niet op uitgekeken. Ik heb dat meer met FH2 die ik in het begin zeer veel heb gespeeld maar nu nauwelijks nog aanraak.Winkiller schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:05:
Ik weet zeker dat als F6 uitkomt de massa (ik ook) hem gaat halen, no matter Project Cars, dat is tegen die tijd oude poep voor de meeste van ons.
O ja...en ze moeten in F6 wat aan de lag doen. Als er online in een potje meer dan 12 spelers zitten dan kan ik beter leaven want er vliegen wagens boven of naast je en ineens lig je naast de baan. Ook zo wanneer er 1 of 2 uit Zuid America joint dan is het ook dramatisch.
[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 28-04-2015 15:14 ]
gaat om de start plek bij de race en in welke lobby je belandt. lobby's worden opgedeeld naar de ronde tijden. tot nu toe 3 races gereden en alle in A lobby (snelste) gekwalificeerd.mowa schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:53:
[...]
Heb me daar ook geregistreerd en wil vrijdag graag meedoen met de Fiesta Trophy, moet me nog wel ff goed inlezen wb reglementen etc. en je moet je eerst kwalificeren of zo toch? Of is de kwalificatie om de startplek? Vanavond ff de (stock) Fiesta checken.
Soms erger me ik ook nog wel aan dat gebeuk maar over het algemeen zijn het gastjes die zelfs nog slechter zijn dan ik en ik ben iets nu iets meer in staat om wat consistenter rondjes te rijden zonder dat ik in het gras of zand beland.
Ik bedoel meer dat je in FM5 je auto kunt voorzien van andere onderdelen. In PC draait het puur om het afstellen van een de auto (wat in FM5 overigens óók zeer uitgebreid kan).mowa schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:53:
[...]
In PC moeten er ook uitgebreide mogelijkheden zijn om te tunen. Volgende week zullen we zien in hoeverre de physics zich verhouden tot Forza. Als die op zijn minst vergelijkbaar zijn dan heb je in mijn beleving een Forza killer.
OK, ik las 't idd net. Kan ik jou in ieder geval niet in de weg rijden.job115 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:20:
[...]
gaat om de start plek bij de race en in welke lobby je belandt. lobby's worden opgedeeld naar de ronde tijden. tot nu toe 3 races gereden en alle in A lobby (snelste) gekwalificeerd.
Dat is idd waar en minpunten voor PC. Alhoewel in F5 veel upgrades onrealistisch zijn. Mn de rallymotor en de 5.7L in de lagere klassen zijn OP.Rossi46 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:27:
[...]
Ik bedoel meer dat je in FM5 je auto kunt voorzien van andere onderdelen. In PC draait het puur om het afstellen van een de auto (wat in FM5 overigens óók zeer uitgebreid kan).
Dan hoop ik maar dat het allemaal ook automatisch kan want daar heb ik absoluut geen aardigheid in.Rossi46 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:27:
[...]
In PC draait het puur om het afstellen van een de auto (wat in FM5 overigens óók zeer uitgebreid kan).
Het gaat mij puur het het racen, al die andere dingen mogen van mij optioneel zijn voor liefhebbers.
Je zit bijna altijd wel te rijden met mensen met dezelfde snelheid als jou.
Dat maakt het racen inderdaad erg leuk. helaas was de opkomst vorige week niet zo heel hoog waar door er maar 2 lobbies waren. En er zaten er een paar bij die normaal b lobby rijden. En toen merkte je meteen dat die een iets andere manier van racen hebben. Werd meteen flink wat meer gebeuktJoostk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:11:
Dat vind ik het mooie van de races op TORA.
TORA? Wasda?Joostk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:11:
Dat vind ik het mooie van de races op TORA.
http://forums.theonlineracingassociation.com/
Waarmee je dus weer direct bij het normale gezeur bent aangekomen, kinderen die beuken.job115 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:19:
[...]
Dat maakt het racen inderdaad erg leuk. helaas was de opkomst vorige week niet zo heel hoog waar door er maar 2 lobbies waren. En er zaten er een paar bij die normaal b lobby rijden. En toen merkte je meteen dat die een iets andere manier van racen hebben. Werd meteen flink wat meer gebeukt
Blijkt maar weer eens dat alle goede bedoelingen wederom door de wc gespoelt worden.

Het grappige is dat het me niet eens meer verbaasd...
Het was vooral de manier van verdedigen bij het aanremmen voor een bocht. Zat iemand aan de binnenkant. maar diegene die ingehaald werd zat aan de buitenkant, en had totaal geen oog voor wat er om hem heen gebeurde. Waardoor ze elkaar raakte en nogal veel snelheid verloren. Diegene die het veroorzaakte was toevallig wel een er jonge gast, geloof nog jonger dan ik.Winkiller schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:18:
[...]
Waarmee je dus weer direct bij het normale gezeur bent aangekomen, kinderen die beuken.
Blijkt maar weer eens dat alle goede bedoelingen wederom door de wc gespoelt worden.![]()
Het grappige is dat het me niet eens meer verbaasd...
Maar ik moet zeggen dat in de andere 2 races die ik gereden heb er zeer net gereden werd. af en toe een klein tikje, maar nooit iets wat je echt de hele race kost.
Maar dat mag en kan ook omdat het FWD is met weinig PKs. Er wordt gereden zoals in Touring Cars.
Tuurlijk er zijn een paar mensen (ken sommige ook wel) die roekelozer rond rijden dan eigenlijk kan. Geeft dit aan bij de Stewards.
Maar bij andere events zoals Pro GT wat eraan komt (500km van Sebring) wordt veel rustiger en beter gereden.
Je hebt ruig en iemand bewust het zand in sturen. Ik ga er vanuit dat wanneer er iemand van het laatste soort tussen zit hij eerst een waarschuwing krijgt en er bij herhaling wordt uitgegooid. Of komt dat niet voor?Joostk schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:16:
Ik moet zeggen in de Fiesta cup wordt wat ruiger gereden.
Maar dat mag en kan ook omdat het FWD is met weinig PKs. Er wordt gereden zoals in Touring Cars.
Tuurlijk er zijn een paar mensen (ken sommige ook wel) die roekelozer rond rijden dan eigenlijk kan. Geeft dit aan bij de Stewards.
Maar bij andere events zoals Pro GT wat eraan komt (500km van Sebring) wordt veel rustiger en beter gereden.
En daarna wordt diegene gediskwalificeerd en mag niet meer mee doen aan het betreffende kampioenschap.
Nogmaals geprobeerd om Balou (Job115) te verslaan op Le Mans maar ik kom dik 10 seconde te kort.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Nu nog kopen is erg zonde. Tenzij je geen FM6 gaat kopen.
Stream is te volgen via: http://www.twitch.tv/TURNMedia
De carrière is wel wat saai, maar dat is het altijd wel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen