Dan gaat je XP inderaad erg snel....elke ronde ongeveer een level erbijdr_dreey schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:
Ik ben vanaaf ook van de partij, gezellig!
PS.
Ik heb mezelf getrakteerd op vip membership, XP gaat lekker snel zo zeg.
Ook is oa de mazda 787b free, wat is dat een beest van een wagen zeg, aanrader!
De Mazda is geweldig, beter dan de R18 of GT-One....
Insanewayne en ikke zijn er vanaaf ook bij....
Dreey, mooie race gisteren, je was op een gegeven moment veel sneller met die Ferarri, op de rechte stukken kon ik bij je weg rijden..... erg netjes gereden, niet meer dan lof en complimenten dat je me niet van de baan kinkelde
Insanewayne en ikke zijn er vanaaf ook bij....
Dreey, mooie race gisteren, je was op een gegeven moment veel sneller met die Ferarri, op de rechte stukken kon ik bij je weg rijden..... erg netjes gereden, niet meer dan lof en complimenten dat je me niet van de baan kinkelde
Cogitationis poenam nemo patitur
was weer een mooie race avond! tnx.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Zeker!
Hierbij nog even de aanvaring tussen de LaFerrari en Vendetta NL(Geloof ik?
) Ik blijf gewoon binnen de lijntjes..
Hierbij nog even de aanvaring tussen de LaFerrari en Vendetta NL(Geloof ik?
[ Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 23-04-2014 00:21 ]
Was zeker weer top gister!
Over die 'aanvaring', ziet eruit als een goed gevecht en jullie zijn er beide ongeschonden vanaf gekomen.
Over die 'aanvaring', ziet eruit als een goed gevecht en jullie zijn er beide ongeschonden vanaf gekomen.
Dat ziet er inderdaad goed uit....niets mis meeBoinkie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:20:
Zeker!
Hierbij nog even de aanvaring tussen de LaFerrari en Vendetta NL(Geloof ik?) Ik blijf gewoon binnen de lijntjes..
[video]
Die arme, arme Aston Martin...dat doe je zo'n mooie auto toch niet aan!Boinkie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:20:
Zeker!
Hierbij nog even de aanvaring tussen de LaFerrari en Vendetta NL(Geloof ik?) Ik blijf gewoon binnen de lijntjes..
[video]
Het waren weer leuke potjes! Dank daar voor....
Ik ben er vanavond vast weer....
Ik ben er vanavond vast weer....
Ja ik (Rik60) had het ook naar mijn zin ondanks dat ik steeds met een RENTAL moest rijden en geen punten kon vergarenBlerf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:15:
was weer een mooie race avond! tnx.
Met een rental krijg je toch ook gewoon je bonus punten aan het eind van de race? of moet je daar premium voor zijn???Winkiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:17:
[...]
Ja ik had het ook naar mijn zin ondanks dat ik steeds met een RENTAL moest rijden en geen punten kon vergaren
p.s. gewoon zorgen dat je snel een A, B, S en R auto krijgt, deze klassen rijden we heel veel.
Het P en X verhaal is leuk, maar eigenlijk heeft dat niet veel meer met racen te maken, een tikje van een mede gamer en je licht van de baan en je race is voorbij, met de langzamere auto's kan je veel meer duwen en trekken, geeft veel meer rust in de headsets als je begrijpt wat ik bedoel
[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 23-04-2014 12:20 ]
Dat zijn inderdaad wel de klasses waar we veel in rijden. Overigens kun je (mochten we er in rijden) een D klasse ook eenvoudig aanschaffenBullet NL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:18:
[...]
Met een rental krijg je toch ook gewoon je bonus punten aan het eind van de race? of moet je daar premium voor zijn???
p.s. gewoon zorgen dat je snel een A, B, S en R auto krijgt, deze klassen rijden we heel veel.
Het P en X verhaal is leuk, maar eigenlijk heeft dat niet veel meer met racen te maken, een tikje van een mede gamer en je licht van de baan en je race is voorbij, met de langzamere auto's kan je veel meer duwen en trekken, geeft veel meer rust in de headsets als je begrijpt wat ik bedoel
Alleen raar dat sommige auto's die bv getuned naar S zijn (maar standaard bv A of B zijn), je niet meer bij zo'n race mag gebruiken. Als ik gewoon mijn 'supertuned' auto pak en deze flink terugschroef naar default, zou die wel in die klasse mogen. Maar in mijn 'car selection' staat hij er dan niet eens tussen.
(andersom lijkt wel te mogen, lagere tuned auto upgraden naar hogere klasse).
VM, hoe heb jij btw je headset? Zit die rechtstreeks op de Xbox nog via de controller? Heb nog wat ingelezen over hele headset icm racestuur, lijkt erop dat de 'niet controller' afhankelijke headsets blijkbaar wel zouden werken. Maar volgens mij zit ik dan meteen met geluid, wat dan beide over de headset gaat.
VM, hoe heb jij btw je headset? Zit die rechtstreeks op de Xbox nog via de controller? Heb nog wat ingelezen over hele headset icm racestuur, lijkt erop dat de 'niet controller' afhankelijke headsets blijkbaar wel zouden werken. Maar volgens mij zit ik dan meteen met geluid, wat dan beide over de headset gaat.
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2014 12:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wanneer je VIP bent krijg je elke race die je rijd zo'n 70k aan credits, + de +/- 25 a 30k aan credits die je met een race verdient (bij genoeg ronden) spaar je dus ongeveer 100k aan credits....
Wanneer ik een avondje speel heb ik ook ongeveer een miljoen aan credits bij elkaar weten te rijden....
De auto's zijn ook niet zo heel duur, een BWM M3 + tuning kost je in de A klasse nog geen ton...
Een goede auto om mee te beginnen.... Iedereen koopt als een dolle een snelle setup in de store, echter vergeet iedereen dat het afstellen van een auto nog veel belangrijker is, je kan wel met warpspeed 10 richting de eerste bocht vliegen, maar om de auto dan in een bocht op de baan te houden is lastig voor velen
Echt, downforce, de stugheid van je veren, en de verhouding van je versnellingsbak..... zo belangrijk!
Wanneer ik een avondje speel heb ik ook ongeveer een miljoen aan credits bij elkaar weten te rijden....
De auto's zijn ook niet zo heel duur, een BWM M3 + tuning kost je in de A klasse nog geen ton...
Een goede auto om mee te beginnen.... Iedereen koopt als een dolle een snelle setup in de store, echter vergeet iedereen dat het afstellen van een auto nog veel belangrijker is, je kan wel met warpspeed 10 richting de eerste bocht vliegen, maar om de auto dan in een bocht op de baan te houden is lastig voor velen
Echt, downforce, de stugheid van je veren, en de verhouding van je versnellingsbak..... zo belangrijk!
Ik heb een draadloze headset, maar voor chat ben ik wel afhankelijk van een kabeltje naar de controller (helaas). Volgens mij is daar op dit moment nog geen andere oplossing voor, of wel?SinergyX schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:37:
Alleen raar dat sommige auto's die bv getuned naar S zijn (maar standaard bv A of B zijn), je niet meer bij zo'n race mag gebruiken. Als ik gewoon mijn 'supertuned' auto pak en deze flink terugschroef naar default, zou die wel in die klasse mogen. Maar in mijn 'car selection' staat hij er dan niet eens tussen.
Doe jij eens even een paar van je mooie tuning setjes met ons delen danBullet NL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:59:
[...] Iedereen koopt als een dolle een snelle setup in de store, echter vergeet iedereen dat het afstellen van een auto nog veel belangrijker is, je kan wel met warpspeed 10 richting de eerste bocht vliegen, maar om de auto dan in een bocht op de baan te houden is lastig voor velen![]()

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 23-04-2014 13:02 ]
[..]
[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 23-04-2014 13:02 ]
Ik heb gisteravond eens even een poos je achter je gereden..... Net voor dat ik je op een ronde kon zetten, maar een andere setup veranderd niets aan de vreemd racelijnen van jou
http://www.karting.nl/tips_trucs.htm
Echt, de bocht goed aansnijden is het halve werk
[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 23-04-2014 13:09 ]
Er zijn veel "open-source" tunes beschikbaar op het forzamotorsport.net forum. Hieronder een aantal vids die de basis uitleggen m.b.t. suspension, roll bars en damping.
Basic Car Build:
Suspension:
Anti Roll Bars:
Damping and Rebound:
Driving lines
Set-up gear ratio
Tot vanavond!
Basic Car Build:
Suspension:
Anti Roll Bars:
Damping and Rebound:
Driving lines
Set-up gear ratio
Tot vanavond!
[ Voor 13% gewijzigd door Turbo Timmeh op 23-04-2014 13:19 ]
XBL: Hypernova NL | YouTube
Gelezen! Kom maar op met die goeie tuning configs....Bullet NL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:06:
Wat bied je er voor?
![]()
![]()
Ik heb gisteravond eens even een poos je achter je gereden..... Net voor dat ik je op een ronde kon zetten, maar een andere setup veranderd niets aan de vreemd racelijnen van jou![]()
![]()
![]()
http://www.karting.nl/tips_trucs.htm
![]()
Echt, de bocht goed aansnijden is het halve werk![]()
![]()
Die online configs heb je vaak toch geen ruk aan, omdat er niet bij staat hoe ze zijn getuned.
Die Commodore SuperV8 wagen heeft flink wat tuning presets, maar gros maakt het een semi-drift auto, terwijl het juist een auto is waar je bijna tot niet wil mee glijden.
Best jammer dat er geen Super V8 cup optie in Forza zit, is toch beetje m'n favoriete cup geworden (zeker nu Mercedes en Volvo er ook bij zitten).
Die Commodore SuperV8 wagen heeft flink wat tuning presets, maar gros maakt het een semi-drift auto, terwijl het juist een auto is waar je bijna tot niet wil mee glijden.
Best jammer dat er geen Super V8 cup optie in Forza zit, is toch beetje m'n favoriete cup geworden (zeker nu Mercedes en Volvo er ook bij zitten).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb een paar auto's in vermelde klasses kunnen bemachtigen, nu maar hopen dat ik jullie kan bijhouden.TheVMaster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:33:
[...]
Dat zijn inderdaad wel de klasses waar we veel in rijden. Overigens kun je (mochten we er in rijden) een D klasse ook eenvoudig aanschaffen
Ik ga me eens iets inlezen ook mbt tuning maar moet zeggen dat auto upgrade best oké is. Race lijnen etc is wat bullet zegt stuk belangrijker.
Ben er helaas niet vanavond ( weg voor werk )
Ben er helaas niet vanavond ( weg voor werk )
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Alleen als je rem punten voor bochten ook juist zijn anders schiet je er nog niets mee op. En dat is in mijn geval vaak niet goed, ik rem dus net even iets te laat waardoor ik teveel doorschiet. En als je veel pech heb kom je op een grijs (grint) gedeelte waardoor je snelheid direct weg is en daarmee eigenlijk ook je race.Blerf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:40:
Race lijnen etc is wat bullet zegt stuk belangrijker.

Race lijnen zijn uiteraard belangrijk. Maar om de race lijn zo snel mogelijk te kunnen nemen zijn de juiste upgrades (balans tussen gewicht en kracht) en afstelling (grip en gear ratio) essentieel.
Daarom gelukkig die mogelijkheid voor automatische upgrade, de rest is voor mij abracadabra, en ik ben vast niet de enigsteTurbo Timmeh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:16:
Race lijnen zijn uiteraard belangrijk. Maar om de race lijn zo snel mogelijk te kunnen nemen zijn de juiste upgrades (balans tussen gewicht en kracht) en afstelling (grip en gear ratio) essentieel.

1 tot 2 seconden eerder remmen dan je normaal zou doen gaat al veel schelen. Beter te vroeg remmen dan te laat
Ben ik met je eens maar als er een paar auto's voor je rijden is dat soms moeilijk in te schatten waardoor je dus toch nog vaak doorschiet, ik denk dat ik niet de enigste ben met dit foutje.Turbo Timmeh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:35:
1 tot 2 seconden eerder remmen dan je normaal zou doen gaat al veel schelen. Beter te vroeg remmen dan te laat
Vast niet de enige nee.. Ik bedoel het ook niet persoonlijk. Maar meer als tip voor degene die er ook 'last' van hebben..
Je ziet er ook veel gewoon de bocht in remmen, in de hoop de bocht nog wel te kunnen halen, verschil tussen iemand die wel tijdig remt is dan enorm groot en kans op een 'bumpertje' vrij groot is en zal voor de bocht nog met hoge snelheid langskomen vliegen.
Moet wel zeggen dat het laat remmen in GT nog aardig kon werken, maar bij Forza kom je al snel in een complete glijpartij. (Waarom ik dus nog met driveline rij, zodat ik nog wat marge heb).
Deze hielp mij btw aardig goed.
Moet wel zeggen dat het laat remmen in GT nog aardig kon werken, maar bij Forza kom je al snel in een complete glijpartij. (Waarom ik dus nog met driveline rij, zodat ik nog wat marge heb).
Deze hielp mij btw aardig goed.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2014 16:58 ]
Vanaaf weer Forza? Heb vanmiddag lekker lopen sleutelen
Ben er helemaal klaar voor!
Bullet NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:59:
Vanaaf weer Forza? Heb vanmiddag lekker lopen sleutelenBen er helemaal klaar voor!
Ich bin dabei
Ik weet niet als ik 20:30 al haal, maar kom zodra ik kanTheVMaster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:05:
[...]
Natuurlijk......uurtje of 20:30 vroeg genoeg? Ik heb nog een Pagani gekocht vanmiddag....
Ga jij van een Pagani beter rijden dan??? Ow wacht.... je hebt er natuurlijk zo iets van gemaakt;

Met Koningsdag op komst (en de jaarlijkse kermis met botsauto's) leek me dat wel zo toepasselijk ja...problemen mee?Bullet NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:18:
[...]
Ik weet niet als ik 20:30 al haal, maar kom zodra ik kan
Ga jij van een Pagani beter rijden dan??? Ow wacht.... je hebt er natuurlijk zo iets van gemaakt;
[afbeelding]
![]()

Waar komt jullie voorkeur voor SPA Francorchamps vandaan ? een leuk circuit maar Road America en Le Mans Circuit de la Sarthe (niet het Bugatti circuit) mogen ook wel wat meer aandacht krijgen in de online sessies.

Spa is een heel technisch circuit, iedereen kan er goed op rijden, makkelijk je hebt wat uitwijkruimte, voor de gene die echt "willen" knallen kunnen hun hart er ook kwijt.... Daarbij vind ik het ook nog eens een mooie baan...Winkiller schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:00:
Waar komt jullie voorkeur voor SPA Francorchamps vandaan ? een leuk circuit maar Road America en Le Mans Circuit de la Sarthe (niet het Bugatti circuit) mogen ook wel wat meer aandacht krijgen in de online sessies.
Road Amercia is ook leuk, alleen er is iets met die baan aan de hand, plotseling gripverlies op de meest vreemde momenten.
LeMans is te simpel en eigenlijk alleen geschikt om heel hard rechtuit te rijden. Iets wat RA ook wel een beetje heeft.... Doe mij maar veel en echte bochtjes.... Iedereen kan hard rijden, niet iedereen kan goed sturen...
De corkscrew in Laguna Seca.... ZO HEERLIJK! 
(Maar ben dan ook Mazda fan
. In 't echt niet anders)
(Maar ben dan ook Mazda fan
XBO: Michaël#3318
Dat King Cobra circuit uit de vorige delen (deel 3?) mis ik wel. Lekker veel bochtjes, niet giga hard, maar je kon zoveel tijd winnen door de bochten goed in te sturen.
O, en de Nürgburgring natuurlijk, dat circuit heeft echt alles wat je nodig hebt: snelheid, veel bochten, heuvels met gripverlies of juist extra grip in de dalen, heerlijk.
O, en de Nürgburgring natuurlijk, dat circuit heeft echt alles wat je nodig hebt: snelheid, veel bochten, heuvels met gripverlies of juist extra grip in de dalen, heerlijk.
Oe.... de Nürgburgring
Ik mis de groene hell nog dagelijks!
De beste racebaan ter wereld, alleen een beetje zwaar om daar een race van meer dan 10 rondes te draaien
Begint dan bijna een echte beproeving te lijken qua uithoudingsvermogen om op een stoel te blijven zitten
Ik mis de groene hell nog dagelijks!
De beste racebaan ter wereld, alleen een beetje zwaar om daar een race van meer dan 10 rondes te draaien
Je doet je er te makkelijk van af Bullet....grip verlies bij een computerspel....je bent gewoon beter op Spa.Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:17:
[...]
Spa is een heel technisch circuit, iedereen kan er goed op rijden, makkelijk je hebt wat uitwijkruimte, voor de gene die echt "willen" knallen kunnen hun hart er ook kwijt.... Daarbij vind ik het ook nog eens een mooie baan...
Road Amercia is ook leuk, alleen er is iets met die baan aan de hand, plotseling gripverlies op de meest vreemde momenten.
LeMans is te simpel en eigenlijk alleen geschikt om heel hard rechtuit te rijden. Iets wat RA ook wel een beetje heeft.... Doe mij maar veel en echte bochtjes.... Iedereen kan hard rijden, niet iedereen kan goed sturen...

Flink gas geven en je duikt het hele bochtenwerk voorbijNefiorim schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:20:
De corkscrew in Laguna Seca.... ZO HEERLIJK!
(Maar ben dan ook Mazda fan. In 't echt niet anders)
Spa is inderdaad 1 van mijn favo's, al zijn Suzuka of Singapore ook geweldig. Toch blijft Trial Mountain (GT) mijn all-time favorite.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2014 15:55 ]
Ik ben overal goedWinkiller schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:49:
[...]
Je doet je er te makkelijk van af Bullet....grip verlies bij een computerspel....je bent gewoon beter op Spa.

Grip of geen grip.... ik zorg dat ik altijd wel mee doe om de prijzen
Het begint te stinken hier maar ik moet jammer genoeg wel toe geven dat je zeer scherpe tijden neer zet.

Ik probeer al een paar dagen zonder succes in de Rivals Time Attack (R+S) een paar tijden van je in de Zwitserse Alpen te verbeteren.
Gebruik je een controller of een stuur ? met de controller (ik heb geen stuur) is het echt op dit moment voor mij niet te doen.

Je begrijpt toch wel dat ik een grapje maak he..... Rik60 was het toch?Winkiller schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:09:
[...]
Het begint te stinken hier maar ik moet jammer genoeg wel toe geven dat je zeer scherpe tijden neer zet.![]()
Ik probeer al een paar dagen zonder succes in de Rivals Time Attack (R+S) een paar tijden van je in de Zwitserse Alpen te verbeteren.
Gebruik je een controller of een stuur ? met de controller (ik heb geen stuur) is het echt op dit moment voor mij niet te doen.
Ik ben helemaal niet zo gedreven hoor.... Gezellig rijden is net zo leuk, was laatst met Dreey aan het racen, gewoon lekker dwijlen op het rechte stuk...... Als ik nu 1 of 8ste wordt.... Gewoon lekker ouwehoeren, das veel belangrijker
Ik ben veel sneller met de controller, heb op de 360 heel even een stuur gehad, maar voor dat ik val vol links naar vol rechts gedraaid heb ben ik met de controller al weer seconden sneller weg....
Jazeker, ik (Rik60) snap best dat je een grapje maakt, maar dat veranderd niets aan het feit dat je scherpe tijden neerzet en dat je dat zelf ook wel weet.Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:28:
Je begrijpt toch wel dat ik een grapje maak he..... Rik60 was het toch?
Goed om te weten dat je de controller gebruikt, ik moet nog maar even veel gaan oefenen de komende tijd, ik moet en zal die tijd in de Zwitserse Alpen van je verbeteren.Ik ben veel sneller met de controller
Ik heb je Bullet, het is amper de moeite waard, jij 1:46.620 en ik nu 1:46.576 in de Zwitserse Alpen.Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:28:
Je begrijpt toch wel dat ik een grapje maak he..... Rik60 was het toch?
Ik ben helemaal niet zo gedreven hoor....
Een Ferrari F50 (1995) heeft nog niet af gedaan op een Dodge Viper uit 2008.
Nou dit ventje is ook Forza aan het downloaden hoor, ben echt heel erg benieuwd. De laatste Forza die ik gespeeld heb was Forza 2.....
Kan iemand mij gelijk even toevoegen aan de lijst met Forza spelers? mijn gamertag is: GodShieldRevs
Kan iemand mij gelijk even toevoegen aan de lijst met Forza spelers? mijn gamertag is: GodShieldRevs
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Heb je al weer ingehaaldWinkiller schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:30:
[...]
Ik heb je Bullet, het is amper de moeite waard, jij 1:46.620 en ik nu 1:46.576 in de Zwitserse Alpen.
Een Ferrari F50 (1995) heeft nog niet af gedaan op een Dodge Viper uit 2008.
Stuur maar een uitnodigingBunta schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:40:
Nou dit ventje is ook Forza aan het downloaden hoor, ben echt heel erg benieuwd. De laatste Forza die ik gespeeld heb was Forza 2.....
@Bullet, ik ga kijken of ik iets aan je nieuwe tijd kan doen

Heb toevallig dit weekend FM5 weer eens onder het spreekwoordelijke stof vandaan gehaald. Kan het kloppen de de drivatars wat getuned zijn de afgelopen maanden? Vond ze stukken minder agressief/idioot rijden dan ik me herinnerde, was heel behoorlijk mee te racen nu
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
BM schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:50:
Heb toevallig dit weekend FM5 weer eens onder het spreekwoordelijke stof vandaan gehaald. Kan het kloppen de de drivatars wat getuned zijn de afgelopen maanden? Vond ze stukken minder agressief/idioot rijden dan ik me herinnerde, was heel behoorlijk mee te racen nu
Tenminste dat is mij opgevallen in offline races, doe maar eens volslagen idioot in een offline race dan wordt jij ook de baan afgereden door de XB1.
Vanavond gewoon ff gezellig mee racen..... Leuk manBM schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:50:
Zucht..... ik zou haast een Xbox One halen alleen Forza.. *wees sterk*
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Alleen Forza?Murzeltje schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:52:
Zucht..... ik zou haast een Xbox One halen alleen Forza.. *wees sterk*
Wat is er met Forza dan? Waarom zou je om Forza geen Xbox One halen???
Vanavond voor het eerst gespeeld, wel even wennen zeg. Wat is die feedback in de triggers een aparte ervaring zeg, zeker een hele goede toevoeging! Bedankt voor de uitnodigingen trouwens, ik denk wel dat ik beter eerst even wat kan gaan oefenen voor ik tegen iedereen ga racen. Ik heb alle supports aan staan en ik knal nog steeds tegen alles en iedereen op...... Eerste indruk? Wat een giga vette game zeg!!!
Excuus, dat moest zijn 'alleen om'Bullet NL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:54:
[...]
Alleen Forza?
Wat is er met Forza dan? Waarom zou je om Forza geen Xbox One halen???
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Ook dat is niet erg als je Forza Motorsport leuk vindt, heb ik eerlijk gezegd ook gedaan
Maar wel met de gedachte dat ik toch wel een keer de XB1 zou kopen dit jaar, je moet ergens mee beginnen. Maar goed, ik heb 2e hands ook NFS Rivals voor de XB1 gekocht en die is minstens net zo vet als op de PC.
Voor mij is het eigenlijk niet anders, koop ook alleen maar Xbox vanwege de Forza serie. Koop ook weleens wat andere games zoals Assassin's Creed, maar dat is een cross-platform game dus geen reden om een specifieke console voor te kopen.
Maar zeker nu Forza (even E3 afwachten voor 100% zekerheid) een jaarlijks feest gaat worden met afwisselend Horizon en Motorsport, is de Xbox een logische keus voor alleen maar Forza.
Maar zeker nu Forza (even E3 afwachten voor 100% zekerheid) een jaarlijks feest gaat worden met afwisselend Horizon en Motorsport, is de Xbox een logische keus voor alleen maar Forza.
Ik mag je melden dat ik je tijd weer hebt verbeterd...opnieuw krapjes (1:44.951), jij had 1:45.063.
Ik ben er weer vanavond voor de liefhebbers.
Ik ook!
Heb gisteren weer wat races kunnen doen, ben nog steeds in de career mode bezig....... Met de aller eerste haha. Wel een paar tijden kunnen verbeteren van rik60! Mijn driveatar harkt her en der ook puntjes binnen dus het gaat aardig. Heb nog wel heel veel te leren, jammer dat ik niet zo veel kan spelen. Vrouwtje moet ook tevreden gehouden worden he.
Was vroeg weer klaar met spelen, was kapot moe.
Met andere woorden moet ik jou ook in de gaten gaan houden, ik zal vanavond eens kijken of ik je tegen kom.Bunta schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:31:
Wel een paar tijden kunnen verbeteren van rik60!
zo goed ben ik nou ook weer niet hoor. Heb ook de handicap dat ik m'n One bij mijn vriendin heb aangesloten. Vrouwtje moet ook aandacht en ik heb het erg druk met werk dus echt oefenen kan ik nog niet. Die momenten dat ik gespeeld heb waren wel geweldig, wat een heerlijke game zeg! Eerst maar een nieuwe tv kopen voor m'n meisje, dat ding wat ze nu heeft is wel even bagger..... Al die pracht en praal komt zo niet tot z'n rechtWinkiller schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:08:
[...]
Met andere woorden moet ik jou ook in de gaten gaan houden, ik zal vanavond eens kijken of ik je tegen kom.
Heren die Forza 5 spelen, ik daag jullie uit in de S klasse op de Indianapolis Oval.
Mijn tijd in de Rivals afdeling: 00:51.521 - Good luck !!
Edit 22:11: Ik heb mijn tijd in de tussentijd verbeterd naar: 00:51.029.
Mijn tijd in de Rivals afdeling: 00:51.521 - Good luck !!
Edit 22:11: Ik heb mijn tijd in de tussentijd verbeterd naar: 00:51.029.
[ Voor 22% gewijzigd door Winkiller op 16-05-2014 22:11 ]
Kom op collega Forza piloten, ik ben tot nu toe alleen drdreey1976 tegen gekomen in de S klasse Indianapolis Oval.
Ik (Rik60) zit nu met drdreey1976 onder de 50 seconden op de Oval van Indianapolis Motor Speedway.
Wie doet een poging dit te verbeteren ???
Ik (Rik60) zit nu met drdreey1976 onder de 50 seconden op de Oval van Indianapolis Motor Speedway.
ik wil dat wel even proberen......ga het alleen niet nu doenWinkiller schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:23:
Kom op collega Forza piloten, ik ben tot nu toe alleen drdreey1976 tegen gekomen in de S klasse Indianapolis Oval.
SpannendTheVMaster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:30:
[...]
ik wil dat wel even proberen......ga het alleen niet nu doen
Tip: zet alle hulpjes uit, dan worden je rondetijden nog beter...
We hebben het gemerkt gisteren, alles uit.... schade aan.... euhhh.... Wie moest ons steeds zijn mening over de R-Klasse geven?Winkiller schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:42:
[...]
Spannend![]()
Tip: zet alle hulpjes uit, dan worden je rondetijden nog beter...
Mocht er vanavond worden gereden, dan ben ik erbij.
Weet er iemand of de challenge "Legend of the Brickyard" (375 mile op de indy oval) al is gestart?
Weet er iemand of de challenge "Legend of the Brickyard" (375 mile op de indy oval) al is gestart?
Bullet NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:58:
[...]
We hebben het gemerkt gisteren, alles uit.... schade aan.... euhhh.... Wie moest ons steeds zijn mening over de R-Klasse geven?![]()
Dat was trouwens ook mijn probleem gisteren in de R-Klasse, sturen stond nog op Simulatie i.p.v. normaal.
[ Voor 5% gewijzigd door Winkiller op 22-05-2014 22:48 ]
Er komt een nieuwe car-pass aan voor Forza 5:
Forza 5 Car Pass Expanded; Now Includes 90 Next-Gen Cars
[ Voor 28% gewijzigd door Turdie op 27-05-2014 08:25 ]
Mooie actie van Turn10 maar is ongetwijfeld om alle kritiek over "opgepoetste" content te compenseren.
Vraag me alleen af of we de Nurburgring ooit nog gaan zien in Forza 5. We weten inmiddels vanuit Assetto Corsa dat het wel degelijk mogelijk is om de Ring te laserscannen, dus ik hou nog goede hoop!
Kan iig niet wachten tot september, wanneer de X1 ook in Nederland (officieel) beschikbaar is.
Vraag me alleen af of we de Nurburgring ooit nog gaan zien in Forza 5. We weten inmiddels vanuit Assetto Corsa dat het wel degelijk mogelijk is om de Ring te laserscannen, dus ik hou nog goede hoop!
Kan iig niet wachten tot september, wanneer de X1 ook in Nederland (officieel) beschikbaar is.
Jammer weer....alleen maar auto'sshadowman12 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:24:
Er komt een nieuwe car-pass aan voor Forza 5:
Ik zie liever leuke racebanen verschijnen als DLC

Vanmiddag (Hemelvaartsdag 2014) weer eens Forza 5 Multiplayer S-klasse geprobeerd, ik was er snel mee klaar.
Mijn god wat een stelletje mafketels ben ik tegengekomen, alleen maar iedereen bewust van de baan af kegelen en elkaar verrot schelden.
Kunnen dat soort gasten niet beter gaan kegelen op de WiiU,
en nog eens
Mijn god wat een stelletje mafketels ben ik tegengekomen, alleen maar iedereen bewust van de baan af kegelen en elkaar verrot schelden.
Kunnen dat soort gasten niet beter gaan kegelen op de WiiU,

Ik race alleen maar online in een private lobby.... Tegen onbekende mensen is het niet te doen, dan ben je letterlijk overgeleverd aan kleuters...
Gewoon een private lobby joinen als we je uitnodigen, veel leuker en rustiger.....
Gewoon een private lobby joinen als we je uitnodigen, veel leuker en rustiger.....
Ga je vanavond weer racen? Ik heb wel zin een paar potjes racenBullet NL schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:04:
Ik race alleen maar online in een private lobby.... Tegen onbekende mensen is het niet te doen, dan ben je letterlijk overgeleverd aan kleuters...
Dat is zeker waar maar dit kan toch niet de bedoeling zijn ? Het lijkt wel een wedstrijd wie het beste iemand van de baan kan stoten, ik snap werkelijk niet wat daar nu leuk aan is. Als je dan ook nog het taalgebruik er bij optelt dan zakt mijn broek echt af....straattaal (veelal engels) en het liefst zo asociaal mogelijk.Bullet NL schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:04:

Ik weet weer waarom ik een jaar zonder xbox live op de 360 heb gezeten sinds 2012.
Ja maar dat komt niet altijd uit zoals je weet.....toch maar weer wat vaker single player doen.Gewoon een private lobby joinen als we je uitnodigen, veel leuker en rustiger.....
Nou kreeg ik afgelopen weekend een berichtje binnen dat Rik60 een tijd van mij verbeterd heeft....... Gloeiende gloeiende haha. Heb je assists gebruikt of niet?
*edit*
Duren de intermissions Online altijd zo lang, soms gewoon schandalig lang wachten tot je een race kan rijden. Waar hangen die wacht tijden eigenlijk allemaal van af?
*edit*
Duren de intermissions Online altijd zo lang, soms gewoon schandalig lang wachten tot je een race kan rijden. Waar hangen die wacht tijden eigenlijk allemaal van af?
[ Voor 35% gewijzigd door Bunta op 02-06-2014 09:49 ]
Bunta schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:46:
Nou kreeg ik afgelopen weekend een berichtje binnen dat Rik60 een tijd van mij verbeterd heeft....... Gloeiende gloeiende haha. Heb je assists gebruikt of niet?
Je kan het zien in de leaderboards welke assists gebruikt worden.
juist, die! Oh dat wist ik nog niet, weer wat geleerd. Zal eens kijken of ik nog wat van die tijd af kan schavenWinkiller schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:44:
[...]
Bedoel je die race in Praag met een Mclaren P1 ?
Je kan het zien in de leaderboards welke assists gebruikt worden.
En ? ik heb nog geen Rival melding gezien volgens mij !?Bunta schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:05:
[...]
juist, die! Oh dat wist ik nog niet, weer wat geleerd. Zal eens kijken of ik nog wat van die tijd af kan schaven
Vanaf vandaag is de Nurburgring beschikbaar voor Forza 5 (en een nieuw car pack)
http://news.xbox.com/2014...-in-forza-motorsport-5-e3
[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 09-06-2014 19:11 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wooooohooooo! Dit is waar we gewoon állemaal op hebben gewacht. En degenen die zeggen van niet deden dat stiekem tochshadowman12 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:08:
Vanaf vandaag is de Nurburgring beschikbaar voor Forza 5 (en een nieuw car pack)
Sinds de laatste update word ik steeds uit de race gemikt, heeft iemand van jullie hier ook problemen mee?
Ik doel hier niet mee op het dashboarden.
Ik doel hier niet mee op het dashboarden.
Binnenhalen gaat wel errug langzaam. Het is niet mijn favoriete circuit maar wel leuk om te hebben en met een 500 Abarth af te raggen 
Hopelijk komen de circuits uit 3 en 4 ook nog een keer terug.
Als ik dat stuk op Gamespot bekijk zijn ze blijkbaar elk circuit compleet opnieuw aan het maken. Hopelijk krijgen we dan tot aan FM6 nog regelmatig een circuit erbij en in FM6 gewoon weer minstens 20 circuits.
Hopelijk komen de circuits uit 3 en 4 ook nog een keer terug.
Als ik dat stuk op Gamespot bekijk zijn ze blijkbaar elk circuit compleet opnieuw aan het maken. Hopelijk krijgen we dan tot aan FM6 nog regelmatig een circuit erbij en in FM6 gewoon weer minstens 20 circuits.
[ Voor 34% gewijzigd door Lekker Ventje op 09-06-2014 20:33 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nordschleife staat online! 2.8GB. 
/edit: En binnen! Let's race!
/edit: En binnen! Let's race!
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 09-06-2014 20:18 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier is de Nurburgring aan het installeren (car pack is ook beschikbaar).
Hij is lekker!
In het nieuwe carpack zitten wel leuke auto's. Ben erg benieuwd naar de Formula Ford en de Brabham.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wow wat een lang bochtig circuit, ging er met een P klasse auto overheen, dat is niet aan te raden
[ Voor 84% gewijzigd door Turdie op 09-06-2014 21:15 ]
Dat hoor je juist met een P-car te doen
Tzt als ik een keer een stuurtje heb voor de X1 maar voorlopig lijkt een Formula Ford mij ook wel goed.
Opel Manta kan ook hoor.

Deze rijdt in een paar weken ook in de 24 uur van Nürburgring.
Ben ik de enige die het hilarisch vind dat je precies een foto kiest met die livery?
Van het weekend Nitro gezien, was weer leuk 
Ik rij met stuur, maar zelfs dan is een P wagen een echte uitdaging. Ik heb geen Audi R10, dus maar met de GT-one gedaan, 3 bochten verder was ik al aan het vangrail-knuffelenLekker Ventje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:55:
Tzt als ik een keer een stuurtje heb voor de X1 maar voorlopig lijkt een Formula Ford mij ook wel goed.
Zijn er al plannen voor een Forza Horizon 2 club trouwens? aangezien je 1000 members kan hebben moet er toch wel iets leuks mee te doen zijn lijkt me.