[Xbox One] Forza motorsport 5

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:22

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Yep, nieuwe car pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
Ben ik trouwens de enige die Bathurst maar een irritante track vind, en ook totaal niet snap waarom er een vergelijking wordt gemaakt met de Nordschleife op de Nürburgring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Ik vind Forza een heerlijke racer maar toch mis ik al jaren de volgende punten in de online multiplayer:

- geen credits voor snelste ronde
- tijdens de race niet kunnen zien wie er het snelste is (toon bijvoorbeeld batch linksboven in beeld)
- Topspeed meten op een bepaald meetpunt en tonen wie er het hardst gaat.
- Wie is er het snelste in sectie1, 2, 3????
- Wanneer wordt iemand ingehaald. (Links een lijst met ranking en dan zie je positiewisselingen?)
- spectator mode
- zelf een lobby kiezen. Ik kom nu telkens in halve lobbies. Nog geen een race gereden met 16 man. :(
- vote systeem is nu te onduidelijk
- diskwalificatie bij botsen, zoals F1 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

BM

Moderator Spielerij
TranceSetter schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:45:
Ben ik trouwens de enige die Bathurst maar een irritante track vind, en ook totaal niet snap waarom er een vergelijking wordt gemaakt met de Nordschleife op de Nürburgring?
Ik snap de aantrekkingskracht van Bathurst wel, maar met de overaggresieve AI in Forza is er imho geen reet aan. In games waar wat 'beter'/netter gereden word (iRacing bv) snap ik het wel, gave baan dan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb gisteren nog wat rondjes gedaan op Bathurst in GT, hoe agressief ze in Forza ook mogen rijden, dat klinisch rijden in GT is _echt_ geen klote aan. Auto's van de AI lijken soort van tanks op 4 wielen, ze komen van buiten de bocht en duiken naar binnen, jij vliegt alle kanten op en hun rijden vrolijk door.

Er zit zeker wel eens een vaag actie tussen (zoals die laatremmers op Abi dahbi in de 90 bochten), maar ze passen zich wel volledig aan op jouw rij-lijn. Toegegeven, ik wil ze niet zien rijden op Nurburg of soortgelijke banen :P

Ik volg nu de Super V8 series, zo voelt Forza ook aardig aan. Tikje hier, tikje daar, het hoort er gewoon bij :)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2014 10:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

TranceSetter schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:45:
Omgeving (natuur / bomen), type bochten en haast geen ruimte om uit te wijken i.v.m. met muren (Bathurst) en de hoge kerbs (Nürburgring).

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:08

Niellie41

[object Object]

De vergelijking met de Nordschleife snap ik ook niet helemaal, maar Bathurst is wel een van de meest iconische circuits in de wereld samen met de Nordschleife en Circuit de la Sarthe.
Het komt vooral door de geschiedenis van de baan en de races die er worden gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Nou, moet toch wel zeggen dat ik de Nordschleife wel enorm mis, heb nog steeds het gevoel dat ik bij Forza 5 enorm veel leuke banen mis die wel in Forza 4 zaten.

Hoop toch wel dat ze minimaal alle tracks uit Forza 4 in Forza 5 gaan toevoegen, wat ze nu hebben uitgebracht is wel heel mager....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Het aantal circuits valt zeker tegen..

[ Voor 174% gewijzigd door Turbo Timmeh op 08-01-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Grote kans dat een aantal tracks nooit voor FM5 zal uitkomen of in een minder mooie setting dan je zou verwachten van een FullHD-console.

Probleem is dat ze een aantal tracks opnieuw zouden moeten laserscannen en daar gaat veel tijd en geld inzitten; persoonlijk ben ik niet van de DLC kopen en heb het vermoeden dat elke track toch echt wel tegen een aanzienlijk bedrag op de Store komt te staan.

Daarnaast, maar dat is mijn mening, zou ik liever zien dat de bestaande tracks in FM5 vaker gebruikt worden in Career (alhoewel al bijna uitgespeeld) en in Multiplayer. Ik heb welgeteld 2x LeMans mogen rijden op het tegenwoordige 24H circuit; de rest van de tijd zit je alleen maar te kutten in de marge op dat Mickey Mouse kartbaantje wat ze in het achterveld hebben aangelegd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, ze hebben Spa, ik ben blij :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Daar is ook geen f^%k aan als je er eenmaal geweest bent/gereden hebt irl... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
De enige baan die ik echt mis bij Forza 5 is dus de Nordschleife. Er zitten wel banen in die veel concentratie vragen, maar niet zo erg als de Nordschleife -> 20km lang met 100+ bochten die allemaal anders zijn.

Bathurst is dan eigenlijk gewoon een aantal lange snelle stukken en dan een klein stukje met wat irritante bochten (vooral ook omdat ze naar beneden gaan en het gedrag van de auto daar anders is.

Het is gewoon zo gaaf om voor je gevoel een goed rondje op de Norschleife te hebben gereden waar je nergens even van de baan bent geschoten etc. Dat gevoel krijg ik nog niet op de banen in Forza 5.

Trouwens, wat me wel opviel is dat ik de Indianapolis track niet meer herkende. Ja, de layout is anders, maar de track leeft meer (komt vooral door het gras en de andere details rondom de baan natuurlijk). Wat dat betreft was ik bij Forza 4 vaak aan het racen om de career te voltooien en bij Forza 5 vind ik het gewoon tof. Die drivatars moeten wel beter trouwens. Ben je net lekker aan het draften remmen ze om de een of andere reden in 1 keer, knal je er bovenop en sta jij dus langs de baan terwijl de rest je allemaal voorbij rijdt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Welk percentage hebben jullie staan bij synced drivatar? Bij mij staat er 66%. Merk wel dat die drivatars (Pro) steeds beter beginnen te rijden in vergelijking met toen ik het spel net begon te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Turbo Timmeh op 08-01-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
kaperopdekust schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:57:
Welk percentage hebben jullie staan bij synced drivatar? Bij mij staat er 66%. Merk wel dat die drivatars (Pro) steeds beter beginnen te rijden in vergelijking met toen ik het spel net begon te spelen.
71% ofzo...

Drivatars rijden alleen goed als mensen de betreffende race (Career) al hebben gedaan. Had gister toevallig een Drivatar waarvan ik gewoon weet dat de persoon de auto/race nog nooit had gedaan. Was ook wel te zien; een groot drama qua afsnijden, beuken en random remmen.

Iets zegt me dat Drivatars alleen goed werken als je een track al enkele keren met verschillende klassen gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Ik mis: Mugello Autodromo Internazionale, Nürburgring Grand Prix Circuit, Suzuka Circuit, Twin Ring Motegi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Mugello & Drivatars = disaster waiting to happen. Zeker tussen Casanova en Arrabiata 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aaah Suzuka mag er ook nog bij komen :) Al zou ik grafisch gezien liefst F1 van Singapore willen zien, benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Als je die carpacks nu wilt kopen, moet je dan vanwege de regio ook hele andere capriolen uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

AnthonyR schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:04:
Als je die carpacks nu wilt kopen, moet je dan vanwege de regio ook hele andere capriolen uit halen?
Nee hoor. Gewoon gekocht en DLC schijnt ook bij het omzetten naar een andere regio nog steeds te werken.

[ Voor 17% gewijzigd door Miesjh op 09-01-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klopt, ik heb de US Ferrari pack, die werkt ook gewoon op UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2r53f6h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/b5pt7t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/33yrmkg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2u5766x.jpg

Wat foto's geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:33
Sinds 2 weken ook in bezit van X1 en verslaafd aan FM5.
Dit is mijn eerste console en in familie en vriendenkring alleen PC en PS3 gamers...
Lijkt me leuk om een keer online met de GoT vrienden te racen dus heb een aantal friend requests naar peeps uit de lijst in de startpost gestuurd.
Mijn gamertag is drdreey1976
Voeg me gerust toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die 2de foto is op Spa? Mooie foto :)

Mijn random shots (wat een gedoe zeg om die dingen online te krijgen :/).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2IAHg8BKXktROzvgGMsZphbW/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tJhdvyvX8PzECD2XHBZytf2F/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JeGmhY3TBt6rwJ1FxwERDGSG/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1I0ICoaU0PdCESrqvjFSao99/medium.jpg

Ode aan mijn subie :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mZIpgxyUfTb0BwGvxaX1fpl3/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:08

Niellie41

[object Object]

SinergyX schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:27:
Die 2de foto is op Spa? Mooie foto :)
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/b5pt7t.jpg
Dat is Le Mans.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 15-01-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
Haha lach me rot nu voor Career mijn laatste paar championships aan het doen. Doe nu sport trucks man man man wat moet je vroeg remmen zeg en die computer drivatars vliegen elke bocht van de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Nu online
Na wat knutselen een Nederlands kenteken op de gok qua afmetingen gefabriceerd, hij moet alleen nog iets breder.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/i4e3j7.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door AnthonyR op 15-01-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Ik mis Nordschleife echt enorm. Kon echt uren verslinden met puur Free Run / Time Trial op de Nordschleife. Heerlijk. Deed in Gran Turismo 5 ook niks anders.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Hi All,

When you play Forza Motorsport 5 today, you will be prompted to download an update for the game. This update includes a number of improvements to Forza 5, including:

◦ Cars available in DLC Car Packs can now be used as Rental Cars in Freeplay and Multiplayer modes

◦ Adjustment of the windshield damage threshold

◦ Players can now perform engine swaps for cars from the LaFerrari Car Pack and the IGN Car Pack

◦ Graphical fixes for the 2013 Caterham Superlight R500

◦Cockpit brightness has been adjusted for the 1960 Maserati Tipo 61 Birdcage

◦ Engine audio for the 1964 Chevrolet Impala SS 409 has been improved when using clutch

Thanks for your patience and we’ll see you online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Tot en met 2 februari kun je je kwalificeren voor het FM5 Kampioenschap van Frankrijk. Om mee te kunnen doen moet je dus eerst kwalificeren;

1 - Account aanmaken op http://www.forzamotorsport.fr/
2 - Na aanmaken account, is er een nieuwe rival zichtbaar in de "Monthly" sectie
3 - Kwalificeren in een #007 Aston Martin DBR9 op Spa. (kwalificeren is een ronde zonder driehoekje)

In de periode 13-02 t/m 20-06 worden er in totaal 10 manches gereden.(http://www.forzamotorspor...s-des-manches-166663.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke auto's komen nu beetje het dichts bij de DTM/SuperV8 klasse? Er zijn wel wat Nascar en GT2(3?) 24h auto's, maar kan niet echt GT300/SuperV8 vinden (ok, SuperV8 is Australie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AnthonyR schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:31:
Na wat knutselen een Nederlands kenteken op de gok qua afmetingen gefabriceerd, hij moet alleen nog iets breder.

[afbeelding]
Gave shot!

Maakt het lekker confronterend voor me dat de PS4 (nog) geen fatsoenlijke racer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Het nieuwe carpack voor begin februari. Om de één of andere reden niet echt onder de indruk.

http://bit.ly/FM5_Smoking_Tire

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Net meer eerste racejes aan het doen. en aangezien ik net de xbox one binnen heb is alles nog even wennen. maar nu 3 racejes gedaan ziet er wel echt prachtig uit zeg. moet nog wel beetje wennen aan die feedback triggers.. :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Update, 680 MB.
Along with The Smoking Tire Car Pack we will release our latest content update for Forza Motorsport 5. This update will also feature a number of gameplay improvements to Forza Motorsport 5, including:

· Players can now save replays of multiplayer races

· In multiplayer, the “Time to Vote” countdown will now end once all players in the lobby have readied

· Player Level wrapping issues at level 257 have been fixed

· Pitting your car during a race will now repair aero damage

· General multiplayer stability improvements, including improved “invite” and “join party” functionality

· Drag light trees will now work correctly in multiplayer races"

[ Voor 96% gewijzigd door Miesjh op 09-02-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Road America is gratis te downloaden! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 12:00
Heeft iemand de duitse versie van Forza5 besteld ? Ik ga er vanuit dat deze gewoon ook Engels is alleen bij amazon.de zegt alleen Duits en dat wil ik niet.

Bedankt !

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

De Duitse versie van Forza is inderdaad Duits....

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Rivanov schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:56:
Ik mis Nordschleife echt enorm. Kon echt uren verslinden met puur Free Run / Time Trial op de Nordschleife. Heerlijk. Deed in Gran Turismo 5 ook niks anders.
Ditto.

Al moet ik zeggen dat Road America tot nu toe de beste vervanger is, en mij ook flink bezig houdt.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• MaceNL
Bullet NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:35:
Bedankt voor je reactie.

[ Voor 29% gewijzigd door MaceNL op 20-02-2014 09:56 ]

• TranceSetter
Bullet NL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:35:
Huh? Ik heb Forza uit Duitsland en die is gewoon volledig Engels, alleen de tekst op de box is Duits.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

TranceSetter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:59:
[...]

Huh? Ik heb Forza uit Duitsland en die is gewoon volledig Engels, alleen de tekst op de box is Duits.
Dat bedoel ik ook.
De taal van de games zijn afhankelijk van je taal er regio settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Is het niet frustrerend dat er zoveel minder auto's zijn dan in Forza 4?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:01
Zit er een split screen optie in forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Redax schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:23:
Keuze genoeg, bovendien kan je auto's bijkopen indien je dat zou willen.....
Als ik dan toch kritsch moet zijn op Forza 5 dan is dat omdat er standaard niet zo heel veel circuits in zitten. Echter heeft Turn10/Microsoft de afgelopen week Road America gratis beschikbaar gemaakt..... Ik hoop dat ze dit door zetten...

Zit nog steeds op Mugelo, Suzuki, Nürburgring/Nordschleife en Sunset Infield te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Redax schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:23:
Neuh, ik mis wel paar autos (met name DTM/LMS/GT), maar zijn er nog genoeg om uit te kiezen.

Was wel zo dom om blind een Holden Commodore te kopen, ding blijkt 612k te kosten :/ Daar ging zojuist m'n hele geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Xenophoben schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:25:
Zit er een split screen optie in forza?
Uiteraard :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Wat ik vooral irritant aan de career modus vind is dat je bijna altijd op dezelfde banen rijdt. Je krijgt bijvoorbeeld nooit het volledige circuit van Le Mans, maar altijd dat kleine ding wat er middenin ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-10 12:45
Iemand ook last van de tussenfilmpjes als je een keuze maakt voor welke careermodus die zijn ingesproken door top gear mensen? Als je dan de stemmen hoort gaat het goed, maar het beeld gaat dan te snel voor het geluid waarin de auto's te snel elkaar overlappen en je dan ineens vreemde kleuren ziet of halve auto's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Af en toe zag ik wat raar de auto's verspringen naar elkaar, maar dat bleek onderdeel te zijn van het filmpje. Verder nooit problemen gehad, maar ik heb verder nog geen intro-filmpjes gekeken na de patch van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:14

Typhone

Who Dares Wins

Sarcasm vriend. Ik heb de "Duitse" Forza volledig Engels! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-10 12:45
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:03:
Af en toe zag ik wat raar de auto's verspringen naar elkaar, maar dat bleek onderdeel te zijn van het filmpje. Verder nooit problemen gehad, maar ik heb verder nog geen intro-filmpjes gekeken na de patch van vorige week.
Oké, bij mij gebeurt het steeds als ik een kampioenschap heb afgerond en je gaat naar een volgende uitdaging, dan krijg je dus die tussenstukjes met filmpjes, en in die filmpjes gaat het niet goed, kleuren lopen door elkaar, auto's verschijnen door elkaar. Maar dat is ook het enige probleem want de rest is subliem!

Nb: misschien ligt het hier aan?
nieuws: Microsoft werkt aan patch voor haperend tv-beeld in pal-gebieden

[ Voor 14% gewijzigd door brtkpr op 25-02-2014 12:29 ]

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

@MAX3400, @Shoarma kip, zo jammer dat we de Bounty Hunt #1 op een paar tiende hebben gemist. Vond het een erg gave uitdaging. Volgende keer beter!

RBW TRITON R/854 2:16.262 (<-- Bounty)

blackbird 80 R/854 2:16.270
IceDFire R/854 2:16.432
OctagonQontrol R/854 2:16.560

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

kaperopdekust schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:45:
@MAX3400, @Shoarma kip, zo jammer dat we de Bounty Hunt #1 op een paar tiende hebben gemist. Vond het een erg gave uitdaging. Volgende keer beter!

RBW TRITON R/854 2:16.262 (<-- Bounty)

blackbird 80 R/854 2:16.270
IceDFire R/854 2:16.432
OctagonQontrol R/854 2:16.560
Voor jouw is het helemaal zuur, zo dichtbij!

Ik had misschien sneller gekund, maar dat had me nog meerdere uren rondjes rijden gekost. Deze auto lag me gewoon echt niet. Als je de bochten niet perfect instuurt of de auto glijd ook maar een heel beetje, is het al gedaan, je verliest er zoveel tijd mee (meer dan met andere auto's). Nee, ik heb het opgegeven, ik reed constant 2:16.xxx tijden, maar sneller ging gewoon niet.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:46
Ik rij met handmatige koppeling tot zover geen probleem alleen nu heb ik een audi etron lemans
En het lukt me niet om snel weg te rijden,iedereen haalt me bij de start in.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet met de handmatige koppeling daar rijden? De etron heeft toch geen koppeling? :P

Ik moet weer centjes sparen om die Toyota One te kopen, naast de 787B en Minolta toch nog mijn favoriet.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 12:43

Joostk

Barkrukprofeet

Had je dan niet gewoon beter de car pass kunnen kopen?
Krijg je de Toyota gratis mee.

Vind het wel geniaal dat ze onder die suitcase regel uit zijn gekomen door te zeggen als de brandstoftank leeg is, past daar een suitcase in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:46
SinergyX schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:52:
Niet met de handmatige koppeling daar rijden? De etron heeft toch geen koppeling? :P

Ik moet weer centjes sparen om die Toyota One te kopen, naast de 787B en Minolta toch nog mijn favoriet.
Een indycar heeft ook geen koppeling maar daar werkt het ook,en trouwens door met handmatige koppeling te rijden verdien je meer geld toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LaFerrari Car Pack toch maar even aangeschaft. Wilde die LaFerrari eens proberen. 8)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3403/13014874593_5b9efe58fb_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7314/13015105834_314fb62d62_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 16:11
Ik heb niet alle posts in het dit topic gelezen, maar worden er geen race avonden georganiseerd onder met Tweakers leden? (Met de bedoeling dan om zo clean mogelijk te racen?)

Ik vind de drivatars ai maar flauw (die rijden u van de baan en in bochten vertragen ze opeens overdreven enzo)

Multiplayer in lobbies is dan ook weer tegenvallend omdat de meesten u gewoon van de baan rijden ipv rekening te houden met de tegenstander...

Wat vinden jullie trouwens van de drivatars? Geen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb sinds vorige week zaterdag ook Forza 5 en ik ben er erg tevreden mee. De vorige delen lagen me niet zo (op een of ander manier boeide 3 en 4 me niet zoveel als 1 en 2) maar deze voelt weer helemaal goed aan.

Ik stierf wel een beetje van binnen toen ik zag dat de Nurburgring ontbreekt, ik hoop dat die ooit terug komt als DLC.

Weet iemand wanneer de marketplace beschikbaar gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Voor de liefhebbers, ik heb een nieuwe tune online gezet. Het is een all-round R900 tune voor de Zonda Cinque Roadster. Erg leuk om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kaperopdekust schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:47:
Voor de liefhebbers, ik heb een nieuwe tune online gezet. Het is een all-round R900 tune voor de Zonda Cinque Roadster. Erg leuk om mee te rijden.
Waar kun je deze tune terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

EnigmaNL schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:59:
[...]

Waar kun je deze tune terug vinden?
Auto kopen, in de auto stappen. Naar Upgrade & Tune. Dan naar Set-up manager settings > Load settings. Zoeken op mijn gamertag. Dan zul je als het goed is de tune vinden en kun je hem selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Pff, ik erger me dood aan de slechte AI. Deze zogenaamde drivatars zouden gebaseerd zijn op echte spelers maar ik heb er zo mijn twijfels bij. De drivatars beuken erop los, soms lijkt het alsof ze je niet eens zien. Vooral in het begin bij races, bij de eerste bocht, beuken ze erop los. Als je remt remmen zij niet en knallen ze achterop je auto, erg irritant.

Ook iets wat ik heel raar vind zijn die driehoekjes bij je rondetijden, deze lijken volledig willekeurig te verschijnen. Als ik een schone ronde rijd, zonder iemand te raken en zonder uit de bocht te komen krijg ik er toch eentje. Soms ook aan het begin van de race wanneer ik andere auto's inhaal zonder ze te raken krijg ik het driehoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

EnigmaNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:08:
Pff, ik erger me dood aan de slechte AI. Deze zogenaamde drivatars zouden gebaseerd zijn op echte spelers maar ik heb er zo mijn twijfels bij. De drivatars beuken erop los, soms lijkt het alsof ze je niet eens zien. Vooral in het begin bij races, bij de eerste bocht, beuken ze erop los. Als je remt remmen zij niet en knallen ze achterop je auto, erg irritant.

Ook iets wat ik heel raar vind zijn die driehoekjes bij je rondetijden, deze lijken volledig willekeurig te verschijnen. Als ik een schone ronde rijd, zonder iemand te raken en zonder uit de bocht te komen krijg ik er toch eentje. Soms ook aan het begin van de race wanneer ik andere auto's inhaal zonder ze te raken krijg ik het driehoekje.
Wat betreft de driehoekjes. Je krijgt ze niet willekeurig. Ook als je achter iemand rijdt (drag), krijg je een driehoekje. Je hoeft dus niet perse iemand te raken of van de baan te vliegen.

[ Voor 0% gewijzigd door Turbo Timmeh op 25-03-2014 09:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En je behoud een driehoekje als je een 'oneerlijk' voordeel hebt bij ingaan van nieuwe ronde.

Het is een semi-straf/semi-eerlijk systeem, zodat de tijden zonder driehoekje altijd vergelijkbaar is online. (wat ook meteen 12-16.000 plaatsen scheelt).

AI is tweezijdig, omdat ze dus de 3 methodes van racen toepassen op de auto's, krijg je bij zo'n race dus ook 3 verschillende rempunten en binnen/buitenbocht, 1 bonk chaos. Ik rij dan meestal gewoon of binnenkant of helemaal buitenkant, lijn aanhouden de bocht uit, dan dunt alles al vrij snel uit.

Al is het met de langzamere auto's een stuk makkelijker te rijden (fiesta etc), bij die P900 auto's is het compleet ander verhaal (1 tikje, gigantisch spinnen).

Als je ideale lijn nog aan hebt staan, als je gewoon remt om de punten dat de lijn vind, gaat het al een stuk makkelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 25-03-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:53:
En je behoud een driehoekje als je een 'oneerlijk' voordeel hebt bij ingaan van nieuwe ronde.

Het is een semi-straf/semi-eerlijk systeem, zodat de tijden zonder driehoekje altijd vergelijkbaar is online. (wat ook meteen 12-16.000 plaatsen scheelt).

AI is tweezijdig, omdat ze dus de 3 methodes van racen toepassen op de auto's, krijg je bij zo'n race dus ook 3 verschillende rempunten en binnen/buitenbocht, 1 bonk chaos. Ik rij dan meestal gewoon of binnenkant of helemaal buitenkant, lijn aanhouden de bocht uit, dan dunt alles al vrij snel uit.

Al is het met de langzamere auto's een stuk makkelijker te rijden (fiesta etc), bij die P900 auto's is het compleet ander verhaal (1 tikje, gigantisch spinnen).
Voor mijn gevoel was de AI in Forza 4 een stuk beter, ze knalden me in ieder geval minder vaak van de baan dan in Forza 5 het geval is.

Bij langzame auto's is het inderdaad niet zo'n probleem maar met de snellere auto's is het soms gewoon niet leuk meer. Gisteravond heb ik een aantal races gedaan met een S klasse auto, ik had een race op Spa Francorchamps en die heb ik gewoon drie keer moeten herstarten, bij de eerste bocht (die hele scherpe) kreeg ik tot drie keer toe een auto vol achterop en was mijn auto praktisch total loss.

Dat driehoekje is nu wel duidelijk, hoef ik me daar ook niet meer aan te ergeren :)

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 25-03-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

EnigmaNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:02:
[...]

Voor mijn gevoel was de AI in Forza 4 een stuk beter, ze knalden me in ieder geval minder vaak van de baan dan in Forza 5 het geval is.

Bij langzame auto's is het inderdaad niet zo'n probleem maar met de snellere auto's is het soms gewoon niet leuk meer. Gisteravond heb ik een aantal races gedaan met een S klasse auto, ik had een race op Spa Francorchamps en die heb ik gewoon drie keer moeten herstarten, bij de eerste bocht (die hele scherpe) kreeg ik tot drie keer toe een auto vol achterop en was mijn auto praktisch total loss.

Dat driehoekje is nu wel duidelijk, hoef ik me daar ook niet meer aan te ergeren :)
Zo gaat het meestal ook in de multiplayer lobby's ;) Ben bang dat de AI wel degelijk een afspiegeling is van 'echte' spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Hoe schaffen jullie de DLC aan? Zojuist een giftcard gekocht (Europeese). Regio op zowel mijn XB1 als MS account aangepast naar Ierland.

Op het moment dat ik de DLC wil aanschaffen heb ik alleen de optie om een creditcard toe te voegen..

Edit: De Paypal variant werkt helaas niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Turbo Timmeh op 02-04-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:25

Xun

Vanaf 10 April Long Beach in Forza, lijkt me een leuke track :D

http://forzamotorsport.ne...s/fm5_long_beach_announce

En ook nog eens gratis net zoals Road America

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Xun schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:26:
Vanaf 10 April Long Beach in Forza, lijkt me een leuke track :D

http://forzamotorsport.ne...s/fm5_long_beach_announce

En ook nog eens gratis net zoals Road America
Yes!! Ben benieuwd. Ook weer 5 (gratis) auto's

1977 Ford Coyote Gilmore77
1974 Lancia Stratos HF Stradale
1956 Jaguar D-Type
1998 Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK GTR
1971 Ferrari #2 Ferrari Automobili 312 P.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oaR-16oAbfQ]

[ Voor 54% gewijzigd door Turbo Timmeh op 10-04-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 12:43

Joostk

Barkrukprofeet

Erg leuk om weer een gratis track te zien.
Maar waar blijft de Nurburgring.
En helaas maar 1 echte nieuwe auto de Ford Coyote. Rest zat al in Forza 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nog niet online verschenen?

/edit: Wordt rond 19:00 verwacht.

/edit 2: Hij is eindelijk aan het installeren! Had m'n Xbox 10 minuten uitgezet (instant-on) en daarna aan en toen was hij aan het installeren.

[ Voor 93% gewijzigd door Rivanov op 10-04-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat is Forza toch een prachtige game. En Long Beach is ook een pareltje.

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7409/13782317504_7f7effdb22_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5224/13781989263_03ea1cfae7_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3675/13781989113_9cca1c8261_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7366/13782316974_51332ca470_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7349/13781983735_0ea47484d9_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Net gekocht voor 25 euro via ebay, nog 54% te installeren, maar alvast 2 laps gespeeld. Echt een geweldige game! Daar ga ik nog veel plezier aan beleven :)

Edit: Die grand Prix of Long Beach achievement, hadden ze beter een hopper lobby achievement van kunnen maken. Wat duurt dat lang zeg! Continue mensen die verdwijnen.

[ Voor 35% gewijzigd door carpebios op 12-04-2014 11:26 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Gaan we vanavond nog party racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik was er gisteren al ;) vanavond waarschijnlijk ook wel weer....

De Forza Marktplaats is ook actief, echter alleen met carpacks, seizoenpas e.d. dus (nog) niet zoals met de Marketplace als in Forza 4 (wat wel jammer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mocht ik online zijn, stuur maar een invite, ik zie vanzelf de popup wel komen (of ik zit in FIFA, of TV te kijken of achter m'n PC) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Ondanks dat ik wacht tot de Xbox One in september hier uitkomt, is het misschien een idee om tegen die tijd een soort van race competitie op te starten voor Tweakers?

Format en dergelijke kunnen we dan uiteindelijk onderling bespreken, iets van touring cars of open-wheelers, etc.

Gewoon even (heeeeel ver) vooruit denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Prima, ken alleen al jullie GT's niet dus als iemand anders zo vriendelijk zou willen zijn om party te starten en invites te sturen?
Hoe laat beginnen we ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Uurtje of 8?

Race competitie lijkt me ook een goed plan!

[ Voor 4% gewijzigd door Turbo Timmeh op 18-04-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
competitie is zeker leuk, 20 uur is goed.
@Shrake,
Tot sept wachten??? Waarom niet in DLD bestellen/kopen...
Join the fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
dr_dreey schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:03:
competitie is zeker leuk, 20 uur is goed.
@Shrake,
Tot sept wachten??? Waarom niet in DLD bestellen/kopen...
Join the fun.
Financiele redenen voornamelijk.

Moet nog een laatste plukje van m'n auto afbetalen en aangezien ik ook echt toe ben aan een nieuwe TV (huidige heeft een soort van "bleeding" in het scherm als een soort schaduw, denk lucht tussen de lagen).

Dus vandaar dat dat momenteel even prioriteit heeft. Baal er wel van overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:03
Ik heb sinds vorige week ook forza voor mn xbox one.

Nu heb ik sinds een paar dagen dat forza crashed na elke race... Iemand tips?
Als ik zoek vind ik oplossing dat je je profile moet deleten maar dat heeft niet mijn voorkeur natuurlijk ;)

Edit: blijkt aan mn auto te liggen.. Had de alfa giulietta gekocht:
http://forums.forzamotors...d-in-the-Career-Mode.aspx

Jammer, de auto rijd wel fijn

[ Voor 29% gewijzigd door Crysania op 18-04-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Was weer gezellig gisteren! 14 man online in Forza 5
Mooie potjes gereden! Thanks all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:14:
Was weer gezellig gisteren! 14 man online in Forza 5
Mooie potjes gereden! Thanks all!
Dat was zeer zeker erg gezellig! Jammer dat er 'maar' 14 man in een potje kan...ook game chat werkt gewoon goed. Wel jammer dat de party chat maar werkt tot 8 man, die voice kwaliteit is toch iets beter.

Vanavond weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Denk het wel, ga jij dan nu ook echt een keer je best doen? We komen je nu steeds om de twee a drie rondjes tegen als achterblijver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-09 17:29
Op welk tijdstip doen jullie dat meestal?
Mij lijkt het wel tof om een keer mee te doen :D
Gamertag is Singatell19 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:08:
Denk het wel, ga jij dan nu ook echt een keer je best doen? We komen je nu steeds om de twee a drie rondjes tegen als achterblijver ;)
:> Misschien wel dan....ik meen mij te herinneren dat ik jou het laatstje potje op minimaal één rondje heb gezet anders....
Claymore19 schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:20:
Op welk tijdstip doen jullie dat meestal?
Mij lijkt het wel tof om een keer mee te doen :D
Gamertag is Singatell19 btw.
Meestal na 20:00 ergens...soms ook pas na 22:00....ligt even aan het feit of de vrouw zich zonder ons/mij vermaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Was zeker gezellig gister, was niet zo spraakzaam gister maar komt omdat ik bezoek had dat mee keek en ook graag de boeiende gesprekken wou volgen dus had chat via Kinect lopen ipv headset. Vanaaf weer alleen dus kan weer lekker mee kleppen in de chat.
Hoe laat starten we ongeveer?
Tot Forza's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore19
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-09 17:29
Gisteren nog even online Forza gedaan.
Het was meer elkaar van de baan afbeuken dan racen :P.
Verder me eigen goed vermaakt en kwam zelfs een vrouwelijke racer tegen :P.
Die kon het btw aardig goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:29

Winkiller

De Mopperpot

Claymore19 schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:57:
Gisteren nog even online Forza gedaan.
Het was meer elkaar van de baan afbeuken dan racen :P.
Ja dat beuken was mij ook opgevallen maar je kan ook zonder de botsingen online, ergens stond "No Collisions" met een klasse erbij dacht ik. Als je dan mogelijk een botsing maakt worden het direct Ghosts en rij je er doorheen....NICE en direct minder frustraties 8)

BTW: mijn gamer naam is Rik60.

[ Voor 3% gewijzigd door Winkiller op 21-04-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Ik wil ook wel een keertje mee doen, ben niet super goed ofzo maar lijkt me wel lachen

Gamertag : DenHaag77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

dr_dreey schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:50:
Was zeker gezellig gister, was niet zo spraakzaam gister maar komt omdat ik bezoek had dat mee keek en ook graag de boeiende gesprekken wou volgen dus had chat via Kinect lopen ipv headset. Vanaaf weer alleen dus kan weer lekker mee kleppen in de chat.
Hoe laat starten we ongeveer?
Tot Forza's.
euhhhh tussen 21:00 en 22:00 uur denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:30:
[...]

euhhhh tussen 21:00 en 22:00 uur denk ik....
Vanaf 21:00 is de bezemwagen weer op de baan aanwezig en die blijft tot uiterlijk 22:30.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Ik ben er vanavond ook wel weer bij, was super mooi zo met 14man rondjes knallen.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Ik ben vanaaf ook van de partij, gezellig!
PS.
Ik heb mezelf getrakteerd op vip membership, XP gaat lekker snel zo zeg.
Ook is oa de mazda 787b free, wat is dat een beest van een wagen zeg, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

dr_dreey schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:
Ik ben vanaaf ook van de partij, gezellig!
PS.
Ik heb mezelf getrakteerd op vip membership, XP gaat lekker snel zo zeg.
Ook is oa de mazda 787b free, wat is dat een beest van een wagen zeg, aanrader!
Met die VIP pass zit je zo op de 450+ xp's ;)

Mazda is zeker een beest. Lekker geluid (gekrijs) ook die wankelmotor. Ben er vanavond helaas niet bij. Enjoy.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste