[Xbox One] Forza motorsport 5

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik had veel liever gehad dat ze gewoon de AI slimmer gemaakt hadden. Ipv met de cloud gedoe.
Maar denk dat er geen reken kracht meer over was om dit lokaal te doen.
Ben wel erg benieuwd naar de verkoopcijfers van fm5. Morgen gaat het los.

Dat je ergens niet blij mee bent. prima, maar het kan nog wel beschaafd blijven

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 21-11-2013 11:58 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• v8power67

v8power67

http://www.insidesimracin...-t3pa-pedal-set-unboxing/
Zie dus een pedalen set met koppeling dus dat is in ieder geval positief :D
Ziet er heel mooi uit, dat is een feit, maar vraag me af, stuurtje is al 400 euro, hoeveel kost dat pedalen set(met koppeling) en de shifter, denk dat je zo op de 550 euro zit voor een set.
Maar moet zeggen ziet er stuk beter uit dan ik had gedacht.

Customalisation video.

Mja jammer van de velgen, zie echt geen enkele nieuwe velg.
Maar verder is het menu anders, maar de opties ong gelijk aan fm4.

[ Voor 61% gewijzigd door v8power67 op 21-11-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:01
rustig hiero op launch day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Net 3 uur lang forza 2 gespeeld. Mijn god wat is dat toch een meesterlijk spel. Zelfs het rijden vond ik beter dan fm4(gister nog gespeeld). Maar ook er zitten zoveel dikke tuner wagens in die erna eruit gehaald zij sinds fm3. Henessey viper, lingenfelter corvette. Abflug supra, top secret supra's. En ook veel meer velgen keuzes dan fm4.
Plus dat als je bv op een carrera gt een andere uitlaat zet het geluid daadwerkelijk veranderd. En je kan je remklauwen spuiten.
Maar belangrijkste de belichting is subtiel en doet geen pijn aan mijn ogen zoals wel in fm3/4.
Al met al is het dus bullshit om te zeggen een launchgame is altijd slechter. Want fm2 owned fm3 en fm4.
En mooiste van alles ferrari f40 is daar precies zelfde model als in fm5.... sinds fm2 is het er niet beter op geworden helaas.

Ik raad iedereen aan even fm2 te doen. ( als je hem hebt).
Dan erna fm4. Weinig verberteringen eel veel veranderingen, maar zeker niet allemaal voor het goede.

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 22-11-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
Mwah, wat jij opnoemt is grotendeels leuk, maar niet giga boeiend. Mij kan het bijvoorbeeld niet boeien dat je de remklauwen kan spuiten, meer velgenkeuzes hebt etc. De vooruitgang in graphics, zeker in gameplay zijn veel belangrijker. Ik vind zelf Forza 4 stukken beter rijden; meer gevoel tijdens het rijden (met controller that is).

En je hebt het nu over de belichting, maar die is in FM5 juist zoveel realistischer geworden. Forza 4 hield van redelijk wat contrast, maar de sfeer die de belichting oproept in FM5 is echt goed. Daar kan FM2 niet aan tippen. Mag ook wel zoveel jaren later, maar het is wél een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou ik speel beide met controller. En heb in fm2 veel meer door wat de auto doet. De suspension physics zijn echt beter in fm2.
En graphics zijn misschien beter in latere games. Maar door de belichting ervan krijg ik last van mijn ogen, maar in fm2 heb ik er geen last van.
Speel nu al ruim 3 uur non stop fm2 en het algehele gevoel is veel beter. Tuurlijk hebben latere spellen verbeteringen. Maar het is niet allemaal(eigenlijk vrij weinig) echt beter geworden. Geef mij maar een fm2 mwt betere graphics en je hebt een super spel(fm5 graphics, fm2 content met misschien geupdate carlist en tracklist).

Edit:
Ik vergeet nog een paar hele belangrijke dingen.
Fm2 heeft echt een betere fuel consumption (fm4 loopt het amper leeg). En tyre wear is echt tig keer beter in fm2. Fm4 heeft geen realistische tyrewear, vandaar afwezigheid van endurance races. En je hebt een veel bredere scala aan banden keuze. Bv bij slicks heb je banden met veel grip maar gaan kort mee en andersom. Dus een soort soft medium hard optie. Is volledig verdwenen sinds fm3.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 22-11-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al mensen die hem spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb enkel uurtje stream zitten kijken van iemand die vrij slecht is in rijden, kwaliteit van de stream was matig, maar geeft aardig goede impressie. Intro is vrij lang qua races en verhaaltjes, maar zit wel netjes in elkaar. Viel me op dat zelfs bij flinke onderstuur de auto nog steeds redelijk de bocht door blijft gaan, iets wat mij mateloos begon te irriteren bij GT (dat ding lijkt opeens op ijs te rijden en kan je niets meer mee). Gas eraf en je zag meteen weer grip.

Driving aids kan je op verschillende niveau's uitschakelen (en krijg je dus bonus exp voor), de animatie bij het schakelen en werkelijk schakelen blijft beetje in het midden (viel me op :P). Er zitten standaard ook meteen een berg paints in de game per auto, zien er al erg mooi uit, benieuwd wat mensen weer weten te maken :D

Wel grappig hoe hij 2x een auto probeert van de baan te rammen, om vervolgens door diezelfde auto uit de bocht te worden geduwd. :P

Geluid is nog steeds 'tikje overdreven', maar absoluut beter dan de stofzuigers.

Ik moet nog even wachten op mijn XBO, maar denk dat naast DR3 Forza mijn 2de game gaat worden (gezien KI gratis is en BF/Ghost - als ik er 1 koop - toch voor de PC worden).

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2013 13:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Iemand die hem ook speelt en weet hoe je in godsnaam 400+ km/u met de McLaren P1 haalt voor die community achievement?

Op LeMans kom ik niet verder dan 360 km/u.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 12:43

Joostk

Barkrukprofeet

Tunen van je versnellingsbak en aero vol op top speed zetten?
En natuurlijk alle mogelijke power upgrades op je auto kopen. Moet voldoende zijn.
Anders met een LMP1 auto proberen? In Forza 4 kon je de achievement zo halen met die Bentley LMP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:13:
Iemand die hem ook speelt en weet hoe je in godsnaam 400+ km/u met de McLaren P1 haalt voor die community achievement?

Op LeMans kom ik niet verder dan 360 km/u.
De P1 lijkt me niet de juiste auto voor topsnelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:20:
[...]

De P1 lijkt me niet de juiste auto voor topsnelheid...
Het is wel de vereiste voor de achievement. En die auto kopen kan ik nog niet, dus moet hem "lenen" in free race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:51:
[...]

Het is wel de vereiste voor de achievement. En die auto kopen kan ik nog niet, dus moet hem "lenen" in free race.
Ah zo.

Hoe bevalt het spel verder? Weggedrag en graphics (AA)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Waarschijnlijk moet je het in ee race doen en dan draften achter andere autos en zo steeds sneller gaan. Zat zon soort ding in gran turisno volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Game bevalt goed, alleen in de lagere klasses is het tot nu toe wel erg makkelijk met Driveatar op Expert. Grafisch ziet het er goed uit, en ja het is jammer dat er geen dynamisch weer en licht is, maar ik hoop nog steeds dat men dat bij een volgend deel oppakt, of in ieder geval bij Horizon 2?

Voor een launch-racer is het zeker niet slecht en hier vermaak ik mij wel de komende maanden mee. Jammer dat ik nu niet met stuurtje kan spelen, maar backwards compatibility is nooit een gegeven geweest op de console markt, dus ja zuur, maar het is niet anders.
v8power67 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:56:
Waarschijnlijk moet je het in ee race doen en dan draften achter andere autos en zo steeds sneller gaan. Zat zon soort ding in gran turisno volgens mij.
Hmm ja, maar er zijn niet veel auto's die zo hard gaan op het rechte stuk dat en 40+ kmh extra draften lijkt me ook niet haalbaar. Je zult het ding wel moeten kopen en tunen ofzo.

Vraag me ook af of het aan mij ligt dat je geen auto's krijgt bij de Limited Edition? Ik moet alle auot's nog steeds kopen en krijg niks voor het feit dat ik de voorgaande games allemaal heb gespeeld en dat ik de Ltd Edt heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Hoe moet je die achievement krijgen ... simpel doorspelen totdat je hem kunt kopen en upgraden ... ik bedoel je HOEFT die achievement niet meteen te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Leuk om te zien dat het toch bevalt. Ben eigenlijk benieuwd of het spel in de praktijk toch lang genoeg kan boeien, ook al denk ik zelf dat het veel te weinig zal bieden.

(Dat het meegenomen wordt dat het een launch-racer betreft en verwachtingen daarom impliciet omlaag worden geschroeft, vind ik persoonlijk maar raar, omdat alleen het eindresultaat voor ons gamers geldt. Is het niet goed genoeg, dan hadden ze ook net zo goed kunnen beslissen om later het spel uit te brengen en ons veel meer te bieden....maarja, gewoon nu uitbrengen voor de volle prijs en cashen met die hap. :+)
Phusebox schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:02:
Jammer dat ik nu niet met stuurtje kan spelen, maar backwards compatibility is nooit een gegeven geweest op de console markt, dus ja zuur, maar het is niet anders.
Over de Wii U kan ik niets zeggen, maar het Sony-kamp heeft dat anders een stuk beter voor elkaar. Mijn Logitech G25 werd perfect ondersteund op de Playstation 2, zelfs met games die eerder uitkwamen. Zo kan ik gerust GT3 ermee spelen, een spel wat in 2001 uitkwam. Twaalf jaar later en ik kan straks nog steeds mijn lol niet op straks met deeltje zes op de PS3. Het kan dus wel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Dat stuurtjes op de PS3 wel werken die al jaren oud zijn ligt volledig aan de manier waarop je stuurtje aangesloten wordt en al.
Bij Microsoft is er nooit backwards compatibiliteit geweest bij consoles. Je kan stuurtjes en dergelijke die op de originele Xbox werken niet gebruiken op de 360.

Ik ben het wel met je eens dat dit jammer is dat MS het niet heeft en de 'grootste' concurrent wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Tja, het lijkt alsof het een bewuste keuze is en geen technisch onoverkoombaar probleem. Dit citaat met prachtig ontwijkend antwoord spreekt boekdelen:
"Forza 5 is supporting two wheels when it launches, both bespoke units from Mad Catz and Thrustmaster for the Xbox One. But what about the Forza Fanatec wheels that came out to support the release of Forza 4? They'll work if you plug them into a PlayStation 3 for Gran Turismo, but not for Forza 5 on Xbox One - and there doesn't look like being any plans to make them compatible. “Legacy controllers don't go to the new platform,” said Greenawalt, before being asked whether adapters would be made available. “I don't know - I make Forza. I don't make the hardware.”
http://www.eurogamer.net/...s-and-tracks-than-forza-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tijd zal vertellen wat nu precies het geval is, en of er nog goedkopere stuurtjes komen. Ze gaven aan dat hele XID modulair opnieuw is opgebouwd, zodat je continue dingen kan toevoegen (knoppen, settings, metertjes). Maar als niemand zo'n ding koopt, vervolgens amper mensen Forza 5, is er nooit vraag naar.

En het is ook nog steeds niet duidelijk of die XT en Madcatz nu wel of niet gaan werken op de PC (of PS4). Nieuw racestuur is nooit slecht, zeker als het er eentje is die op alle consoles kan werken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Lees net dat de lotus f1 10000 tokens kost. Dat is 120 euro.....
Tuurlijk je ka het ingame verdienen maar wtf. 120 euro is wel heel erg bizar. 2 euro ofzo zou al belachelijk duur zijn maar opzich te doen.

Verder hoor ik hele positieve dingen over het rijden. Schijnt heel gaaf te zijn.
Maar lees ook dat een aantal wagens niet volledig te bekijken via autovista. Bv de motorkap en kofferbak gaan niet open.
Ook zijn er hints gevonden naar pro street drag raving modus. Wat mogelijk een expansion pack gaat worden.
Dat deed mij gelijk bedenken aan de opties. Ga dat in de gatem houden. Hopelijk doen ze dan eindelijk het drag racen goed implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:48:
[...]

Same here. Mocht de One via Neckermann ooit nog binnenkomen (kans klein) gaat ie metéén weg :(
Hee dat is waar ook. Heb ik ook nog staan :)

In ieder geval krijgen we een 35,- cadeaubon dus dat is al genoeg voor een leuke game met korting oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Hoeveel kost de Lotus F1 in game cash dan? Want 120 euro is echt te zot voor woorden.
Hoorde wel dat overall de auto's goedkoper waren geworden. De 250GTO van 10 miljoen naar 6 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:55
6 miljoen cr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
lees net de FiPo van de thread: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=721448

En dat is toch best verontrustend naar mijn idee voeren ze dat microtransactie systeem veel te ver door en word je zowat gedwongen het te gebruiken als je geen zin hebt om voor alle autos te grinden. In Forza 4 gebruikte ik de free play mode(wat nu blijkbaar weg is) eigenlijk vaker dan de career nadat ik het eindeloos grinden zat was. Je moet toch gewoon de optie hebben om meteen met elke auto op elk circuit te kunnen rijden? Ook auctionhouse en storefront waren mooie onderdelen die nu verdwenen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de game gisteren gekocht, hij zal vannacht wel bezig zijn geweest met mn hele queue te downloaden/installeren, ga ik vanavond eens kijken hoe Forza is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:25

BioHazard

*\o/*

arnoutzw schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:06:
lees net de FiPo van de thread: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=721448

En dat is toch best verontrustend naar mijn idee voeren ze dat microtransactie systeem veel te ver door en word je zowat gedwongen het te gebruiken als je geen zin hebt om voor alle autos te grinden. In Forza 4 gebruikte ik de free play mode(wat nu blijkbaar weg is) eigenlijk vaker dan de career nadat ik het eindeloos grinden zat was. Je moet toch gewoon de optie hebben om met meteen met elke auto op elk circuit te kunnen rijden? Ook auctionhouse en storefront waren mooie onderdelen die nu verdwenen zijn :/
Kan je nog wel een test drive doen vanuit tuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

En dat is toch best verontrustend naar mijn idee voeren ze dat microtransactie systeem veel te ver door en word je zowat gedwongen het te gebruiken als je geen zin hebt om voor alle autos te grinden. In Forza 4 gebruikte ik de free play mode(wat nu blijkbaar weg is) eigenlijk vaker dan de career nadat ik het eindeloos grinden zat was. Je moet toch gewoon de optie hebben om met meteen met elke auto op elk circuit te kunnen rijden? Ook auctionhouse en storefront waren mooie onderdelen die nu verdwenen zijn :/
Ja had ik ook gelezen, ben opzich echt blij dat ik de keuze gemaakt heb deze game voorbij te laten gaan.
Ik had echt waus geworden als ik daar achterkwam nadat ik al bijna 600 euro kwijt was....
Maja als horizon 2 komt en die wordt gaaf overweeg ik een xbone, anders wordt het rond fm6 weer kijken wat die bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste 5 races erop zitten (die intro races), grafisch is het best indrukwekkend, al had de reflectie op de motorkap van mij een flink stuk minder gemogen. Als verstokt GT racer viel mij 1 ding meteen op, geen treintje rijden :D Netjes op de lijn rijdend, duikt er in de bocht gewoon 1 vol in de ankers en weet me voorbij te gaan.

Wegligging moet ik nog wat meer testen, de BRZ neigt continue overstuur te gaan, TSC kicked behoorlijk snel in, dus weinig nog getest met aids. De feedback van de triggers is best grappig, je voelt wanneer je ABS opkomt, maar ook wanneer je te ver gaat.

Blijft zuur dat ik niet met een racestuur kan rijden, maar eerst eens kijken wat er verder nog in het spel zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Hoe is bij jullie de aliasing? Bij mij is er toch vrij veel aliasing te zien. Vooral bij de auto voor een race als er die poppetjes omheen staan. Dan is er her en der over de auto het één en ander aan aliasing. Vooral rondom koplampen en motorkap.

Hoe is dat bij jullie?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik vind het een lekkere racer die er gewoon prima uitziet... Ik vermaak me er goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter

En dat is toch best verontrustend naar mijn idee voeren ze dat microtransactie systeem veel te ver door en word je zowat gedwongen het te gebruiken als je geen zin hebt om voor alle autos te grinden...
Serieus? Ik heb de thread even half gelezen maar om nou meteen te spreken van een grind, vind ik wat ver gaan.

Ben ik een perfectionist? Ja, op FM3 & FM4 heb ik 1000G gescoord. Daar gaat wat tijd inzitten. Je leert met bepaalde auto's beter rijden en dus beter opgewassen tegen moeilijker AI.

Resultaat? Beide games uitgespeeld en tussen de twee ongeveer 94 miljoen in-game credits bij elkaar geracet. Meer dan genoeg om te kopen wat ik wil.

Ga ik dan in FM5 ook redden? Waarschijnlijk niet/wel; sowieso speel ik race-games met zo min mogelijk hulpmiddelen zoals ABS, TCS en een flink aantal races waarschijnlijk ook handmatig schakelen. Geen idee hoeveel geld ik daar extra voor ga krijgen maar no way dat ik dus "moet" kopen met micro-transacties.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Same here.. Veel rijden zonder hulpmiddelen en dan verdien je vanzelf geld om alles te kopen wat je maar wilt. Heb nooit en zal nooit betalen auto's (met tokens).

Hoop vandaag FM5 binnen te krijgen. Kan niet wachten!! Wel eeuwig zonde dat de Ring niet standaard in het spel zit.

Gamertag: "blackbird 80"

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Eerste keer dat ik echt denk okee er zit dus aardig verschil tussen fm 4 en fm5 in graphics.
Maar rare is bij mij ziet forza 4 er niet zo slecht uit op mijn tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Is er een FM5 demo beschikbaar in de store?

Mijn geduld raakt op. Het spel zal ik vandaag niet meer ontvangen. Ik heb de LE versie gekocht, maar ben in staat om het spel vanavond te downloaden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Geen demo; heb ook al gezocht. Verder is er op de UK pagina van Xbox.com een grote storing waardoor een aantal zaken online nu niet werken.

Je kan altijd nog je LE-codes invullen later en eventueel de discs aan iemand anders verkopen als Standard Edition. ;)

[ Voor 112% gewijzigd door MAX3400 op 26-11-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

MAX3400 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:39:
[...]

Geen demo; heb ook al gezocht. Verder is er op de UK pagina van Xbox.com een grote storing waardoor een aantal zaken online nu niet werken.

Je kan altijd nog je LE-codes invullen later en eventueel de discs aan iemand anders verkopen als Standard Edition. ;)
Goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Hetzelfde gedaan met FM3 en FM4; toentertijd wel steeds een week vrij genomen om te racen dus op release-day stond ik meteen bij de MM/FRS voor een Standard Edition om de LCE/LE later via de post te krijgen. Code, upgrade, standard discs de deur uit.

/edit: FF25 & T.net caching ging niet goed; heb even mijn posts aangepast/gecorrigeerd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

De "standaard disc" is nu een download. Wil straks toch wel mijn steelcase behouden. Moet iemand zo 'gek' zijn om alleen de discs over te nemen. ;)

Edit: Geef het nog een dag. Stort me nog wel een avond op Fifa 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Turbo Timmeh op 26-11-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb gisteren 5 (eerste cup) en 4 races (deel van ralley-cup) gedaan en zat op 76k credits. Je krijgt per level up ook een bonus, per race ongeveer 5-8k, wat wel hoger zal worden op andere races.

De rumble in de triggers werkt trouwens best grappig, je voelt het rem-punt wat beter (moment dat ABS ingrijpt) en ook in de bochten merk je beetje waar de limiet zit. Alleen jammer dat de AI/drivatar soms flauwe bochten op de rem duikt, terwijl je hem al glijdend/gas-los ook makkelijk kan nemen.

G25 voor de grap aangesloten, hij doet z'n draai-ding wel gewoon (volgens mij altijd als hij 5v via USB krijgt), maar werkt inderdaad niet. Hopelijk komt er nog een goedkoper stuur uit of een converter, merk dat racen met de pad behoorlijk tegenvalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Ook bij game.co.uk besteld zeker? ;)

Ik kan ook niet wachten, al maakt het niks uit aangezien er geen one komt vanuit het buitenland voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

AnthonyR schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:38:
Ook bij game.co.uk besteld zeker? ;)

Ik kan ook niet wachten, al maakt het niks uit aangezien er geen one komt vanuit het buitenland voor mij.
Yep. Op 19 november verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

@AnthonyR: Heb jij toevallig veel FM2 online gespeeld? Herinner me dat ik vaak in een lobby zat met een Anthony..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:38:
Ik heb gisteren 5 (eerste cup) en 4 races (deel van ralley-cup) gedaan en zat op 76k credits. Je krijgt per level up ook een bonus, per race ongeveer 5-8k, wat wel hoger zal worden op andere races.

De rumble in de triggers werkt trouwens best grappig, je voelt het rem-punt wat beter (moment dat ABS ingrijpt) en ook in de bochten merk je beetje waar de limiet zit. Alleen jammer dat de AI/drivatar soms flauwe bochten op de rem duikt, terwijl je hem al glijdend/gas-los ook makkelijk kan nemen.

G25 voor de grap aangesloten, hij doet z'n draai-ding wel gewoon (volgens mij altijd als hij 5v via USB krijgt), maar werkt inderdaad niet. Hopelijk komt er nog een goedkoper stuur uit of een converter, merk dat racen met de pad behoorlijk tegenvalt :P
Via converters werkt force feedback toch nooit, aangezien hij een controller emuleert? Maar goed, wel vervelend dat er nog geen betaalbare stuurtjes a la driving force GT zijn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
kaperopdekust schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:41:
@AnthonyR: Heb jij toevallig veel FM2 online gespeeld? Herinner me dat ik vaak in een lobby zat met een Anthony..
Nee dat was ik niet, ben pas begonnen bij Forza 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
kaperopdekust schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:40:
[...]

Yep. Op 19 november verzonden..
Wordt het nu wachten wie als eerste is? Ik zit ook te wachten op een pakketje van Game van 19-11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

haarbal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:41:
[...]

Via converters werkt force feedback toch nooit, aangezien hij een controller emuleert? Maar goed, wel vervelend dat er nog geen betaalbare stuurtjes a la driving force GT zijn.
Maarja, dan heb je in ieder geval iets :P Van mij mag ook de originele 458 Italia, is nog geen 90 euro.

En wat randoms met de XBO DVR functie, resolutie wordt flink naar beneden geschroefd.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:37:
[...]

Maarja, dan heb je in ieder geval iets :P Van mij mag ook de originele 458 Italia, is nog geen 90 euro.

En wat randoms met de XBO DVR functie, resolutie wordt flink naar beneden geschroefd.
[video]
Is die video van jou zelf?? Ik raad aan stm uit te zetten. Deze doet in forza games altijd meer schade dan goed. Je gaat dan beetje vaag glijden in een bocht. Is altijd eerste wat ik uitzet, abs en tcs zijn ook hinderlijk maar stukken minder dan stm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Mijn ervaringen met assists:

t/m klasse B moet je eigenlijk wel kunnen rijden zonder STM & TCS... ABS is een optie maar zeker met de langzamere auto's, kan je ABS ook uitzetten. Klasse A kan TCS soms wel gebruiken. En alles daarboven TCS eigenlijk aan.

De overige assists, dus STM & ABS, moet je leren uit te zetten. ABS eigenlijk vanaf je eerste race uitzetten en STM zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

In fm4 rij ik altijd met alles uit. Ook de r1 klasses. Het vergt wat tijd maar op gegeven moment lukt het wel. Sommige circuits zet ik heel soms tcs aan met r1. Maar verder alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Dus anders dan als in Forza 4. Want daar rijd ik altijd met ABS en STM uit. TCS eigenlijk standaard uit soms met R1 nog wel eens aan.
Heb ook het idee dat je met STM aan langzamer rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb enkel wat kleine assists uitgezet (TCM en break assist?). Mijn grootste moeilijkheidsgraad blijft racen met controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:18:
Ik heb enkel wat kleine assists uitgezet (TCM en break assist?). Mijn grootste moeilijkheidsgraad blijft racen met controller :P
Moet je F1 2013 met een controller spelen; wedden dat je na 3 ronden gaat schelden waarom je banden zo snel slijten.

Probeer zo smooooth mogelijk te sturen dus niet die stick heen & weer rammen; als je auto niet gaat waar je wil, stuur je te snel of heb je een te hoge snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

F1 2013 an sich spelen is bij eerste ronde al scheldpartij.
* SinergyX heeft spijt de vorige F1 te hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Speel de FM serie in iedere klasse zonder assists, handgeschakeld met koppeling. Ook pas ik de 'deadzones' aan van de controller. Die zet ik op 0 en 100.

Met het aanpassen van de 'deadzones' heb ik het gevoel dat de besturing nauwkeuriger is. Ben benieuwd hoe dit bij FM5 uitpakt.

• Phusebox
Dit weekend 50% korting op auto's in de game, in December extra credits te verdienen en VIP leden krijgen de Lotus F1 gratis.

Edit: De Lotus E21 is binnen :9

Wat betreft stuurtjes: ik heb F1 2013 redelijk onder controle met de controller. Banden halen makkelijk de geplande levensduur. Gaat vooral om gas doseren heb ik het gevoel.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2013 08:13 ]

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:22:
Dit weekend 50% korting op auto's in de game, in December extra credits te verdienen en VIP leden krijgen de Lotus F1 gratis.

Edit: De Lotus E21 is binnen :9
* MAX3400 wacht nog op FM5 :'( :'(

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Wacht ook nog steeds.. Zat vandaag weer niet bij de post. |:(

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
kaperopdekust schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:33:
[...]

Wacht ook nog steeds.. Zat vandaag weer niet bij de post. |:(
Heb de post nog niet kunnen controleren vandaag... Plus dat onze bezorger (steeds random persoon) op random tijden komt (ergens tussen 09:00 en 21:00). :|

/edit: ook meteen de laatste keer trouwens dat ik bij game.co.uk heb besteld; ik had al wel wat waarschuwingen gekregen van kennissen in Engeland maar deze lange levertijd doet ze nu wel de das om. Zelfs een onhandelbaar ding als een katalysator, een doos met remschijven of een complete uitlaat is sneller bezorgd met Royal Mail dan iets simpels als een spelletje.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 28-11-2013 16:45 ]

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Ja, drama daar. Doe ik ook nooit meer..

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
kaperopdekust schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:11:
Ja, drama daar. Doe ik ook nooit meer..
Hij lag in de bus... Nu aan het installeren maar het heeft me echt te lang geduurd; dik een week om te versturen... Amazon heb ik niet alleen later besteld maar was zelfs eerder binnen.

Nou ja, eens kijken of het wat is dat Forza-gedoe... :+

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

Ik heb donderdag mijn Xbox bij Amazon besteld en had hem Zaterdag in huis..

Maar goed, relax dat het spel er is. Enjoy!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Heb de halve FM-site afgestruind maar ik kan het niet vinden: als ik even wil raggen met een auto zonder er geld mee te hoeven verdienen en ook zonder mijn Drivatar te "verzieken", waar doe ik dat dan in de game? Ik zou denken Free Play maar ook hier komt rechtsboven in beeld op een gegeven moment wel weer "Drivatar Sync" te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

BM

Moderator Spielerij
Drivatar is gebasseerd op jouw rijstijl, dus lijkt het me niet onlogisch dat die altijd meedraait eigenlijk

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De korting is gisteravond in gegaan zag ik. Iemand nog tips voor must have auto's?
Heb nog 1350 tokens en straks 1 miljoen credits verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:06:
De korting is gisteravond in gegaan zag ik. Iemand nog tips voor must have auto's?
Heb nog 1350 tokens en straks 1 miljoen credits verwacht ik.
Ik ben nogal van de achievements dus mogelijk dat je kan kijken wat de requirements zijn voor sommige achievements en hier auto's voor kopen?

Als je niet voor achievements gaat, maar wel veel challenges wil doen, dan zou ik "gewoon" al je geld uitgeven aan de hele serie goedkope auto's.

En als dat ook niet geldt; koop wat je mooi vindt!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het grappige is dat ik van racen hou maar dat het me niet boeit in welke bak. Haha.

Die Lotus F1, en Indycar ook overigens, hebben trouwens belachelijk veel grip. Dan is zelfs F1 201x realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Gisteren ook eindelijk FM5 kunnen spelen :)
Direct Drivatars ofzo op +10% gezet (advanced ofzo) en ABS, traction enz. allemaal uit.
Heb nu alleen nog rempunten aanstaan en automatisch schakelen.
Rijdt heerlijk.
Voelt een stuk realistischer qua houdbaarheid van de auto's.

Vanavond nog ff wat racen en wat auto's te kopen met 50% korting.
Gisteren iig al direct m'n lievelings auto gekocht (Skyline R34).

Weet iemand hoe je de restricties van een cup of race op kan vragen?
Bij vorige Forza's stond er dan bij, moet dit hebben, maximaal x niveau (c500 ofzo) ed.
Hier kan ik dat niet vinden :(

Mensen die me toe willen voegen, ga je gang.
H3llStorm666 is m'n gamertag

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5O9jpbpTbCoDKijfyrNnmCRz/medium.jpg

Moest even een autootje maken om te uploaden en hopelijk de achievements ermee te krijgen. Wagentje kostte niks en is nu een mooie C-klasse qua performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al gehad :

Er is een race type dat je zoveel mogelijk auto's moet inhalen ( 2e keer dat ik dit moest doen)
Ik rij natuurlijk gierende banden weg...

Nog voor de bocht ligt er gewoon een auto op zijn kop...
2e ronde was die helaas weg.

Helaas vergeten foto te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja ik heb er ook al een paar keer over de kop zien gaan. Total loss in ieder geval.

Het was bij die chicane op Spa waar die blokken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Vandaag mijn eerste Drivatar-credits gekregen; wel teleurstellend dat bij 35 deelgenomen races er maar 6600 credits werden bijgeschreven. Nou ja, omgerekend toch 2 ton per maand extra :)

Later vandaag eens zien of ik mijn eigen auto in Forza kan maken; heb een vermoeden dat mijn nieuwe velgen niet in het spel zitten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

MAX3400 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:49:
Vandaag mijn eerste Drivatar-credits gekregen; wel teleurstellend dat bij 35 deelgenomen races er maar 6600 credits werden bijgeschreven. Nou ja, omgerekend toch 2 ton per maand extra :)

Later vandaag eens zien of ik mijn eigen auto in Forza kan maken; heb een vermoeden dat mijn nieuwe velgen niet in het spel zitten. :(
Eigen auto maken??
Hoe bedoel je dit?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
HellStorm666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:55:
[...]

Eigen auto maken??
Hoe bedoel je dit?
Misschien is mijn grammatica nog niet op orde; de auto die hier voor de deur staat, waar ik elke dag mee naar werk ga, boodschappies doen en andere zaken, om die na te maken in Forza middels wat tuning onder de motorkap, aan de velgen, kleurtjes etc.

Rota T2R onder een Evo X Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ek3Hxpy7P7eNUBfDzTNfVRFr/medium.jpg
^ deze velgen heb ik (nog) niet in Forza5 gezien

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

MAX3400 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:46:
Heb de halve FM-site afgestruind maar ik kan het niet vinden: als ik even wil raggen met een auto zonder er geld mee te hoeven verdienen en ook zonder mijn Drivatar te "verzieken", waar doe ik dat dan in de game? Ik zou denken Free Play maar ook hier komt rechtsboven in beeld op een gegeven moment wel weer "Drivatar Sync" te staan.
Proefrit maken in de tune sectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
MAX3400 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:49:

6600?!?! ik heb gemiddeld 11.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kreeg iets van 7800 uit 38 races. Ach, het is gratis :)
MAX3400 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:59:
[...]

Misschien is mijn grammatica nog niet op orde; de auto die hier voor de deur staat, waar ik elke dag mee naar werk ga, boodschappies doen en andere zaken, om die na te maken in Forza middels wat tuning onder de motorkap, aan de velgen, kleurtjes etc.

[afbeelding] [afbeelding]
^ deze velgen heb ik (nog) niet in Forza5 gezien
De Evo O+

Helaas zit de Impreza GTT er niet in, dus ben maar voor een groene 22B '98 gegaan, close enough :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Aaah forza topic gevonden :o
Het rijden met controller is voor mij wel even wennen, was altijd stuur gewend, kan toch gas en rem beter doseren met de voeten en sturen met stuurtje gaat bij mij preciezer dan met de stick. Ik probeer de stick al niet te abrupt te bewegen maar gaat al snel fout. Iemand verder nog tips :*)

Ps. Heb alle hulpmiddelen behalve race line nog aan, ik schakel wel zelf. Voel me weer helemaal noob terwijl ik met stuur alle hulpmiddelen uit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Beter stuur en rem assist wel meteen uit gooien ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ow sorry stuur en rem assistent heb ik ook uit. Maar STM ook maar uitzetten dan voor iets meer controle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik rijd met alles uit.. even wennen maar fijnste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Xenophoben schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:46:
[...]

6600?!?! ik heb gemiddeld 11.000?
Vandaag bijna 16000 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Speciaal voor Phusebox' verjaardag, leuke late rem actie van z'n drivatar :)
https://skydrive.live.com...2ADwU&ithint=video%2c.mp4

Wel handig dat je direct naar skydrive kan uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha. Wat een pruts0r ben ik toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Beetje jammer van de muziek eronder. Lijkt spannender dan het is daardoor.
Wordt dat er door Forza onder gezet of kies je daarvoor?
En hoe zit het met die auto afrem zones als je buiten de baan komt? Ik zie dat je in de Dunlop chicane best ver over de kerbs gaat. Wat goed is, want zo hoor je die te nemen. En je wordt niet afgeremd. Ik meen als je zo rijdt in Forza 4 dan sta je gelijk stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Muziek komt uit de game, het is wel grappig om te horen :P

Meeste 'shortcuts' kan je volle snelheid doorgaan, of marginaal afremmen, er zijn wel paar punten waar je gigantisch afremt omdat dat teveel winst oplevert. Je krijgt wel een ! bij je tijd, zak je gigantisch in de topscore.

Ik heb 1 tijd zonder ! en sta dan 2300ste, met ! zak je voorbij de 30.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inside Sim Racing is heel positief. De meest realistische psychics op een console tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Vind dat er in FM5 ontzettend "anders" gereden wordt dan in FM4; niet alleen lijkt het op een aantal circuits alsof je op ijs ridt i.p.v. asfalt & race-banden maar wat mij betreft hadden ze de Drivatars ook wel een stuk beter kunnen programmeren.

Nu al een paar keer meegemaakt dat je in een snel stuk van het circuit ineens uit het niets de auto voor je ziet remmen omdat het kan en niet omdat het nodig is. Nou weet ik weinig van racen maar ga ff lekker in de pits remmen en niet met 260km/h op het rechte stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
Misschien helpt het om de difficulty van de drivatars omhoog te zetten, krijg je betere drivatars die waarschijnlijk minder onzinnige acties hebben.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De standaard settings gaan ze inderdaad voor 'mooie bochten zonder glijden', wat je dan dat rare remmen krijgt.

Ik heb juist het gevoel dat alles wat beter plakt aan de weg, bij GT heb je elke bocht wel dat hoge gepiep van glijdende banden, dit hoor je aanzienlijk minder op dezelfde baan/auto in FM5. Seca eerste 3 bochten is in GT enkel gepiep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Voor degenen die meedoen met ForzaRewards: Tier5 geeft 5 miljoen en Tier6 geeft 6 miljoen credits in FM5... Einddatum is 30 december dus je hebt nog even als je Tier5 bent en naar Tier6 wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die website doet het nog steeds niet bij mij, dacht dat het eerst aan XBL lag, maar hij blijft maar met dat laadicoontje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
SinergyX schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:02:
Die website doet het nog steeds niet bij mij, dacht dat het eerst aan XBL lag, maar hij blijft maar met dat laadicoontje staan.
Hij is inderdaad soms traag. Wat vaak helpt, is eerst Sign In aanklikken rechtsboven en daarna pas verder browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De extra (december) credits zijn alleen te verdienen via Forza Rewards? Das jammer, aangezien ik net alle games verkocht had toen dat programma gelanceerd werd :(

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 01-12-2013 18:14 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan ik mijn tokens nu beter voor auto's gebruiken of dubbel xp?
Ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:31:
Voor degenen die meedoen met ForzaRewards: Tier5 geeft 5 miljoen en Tier6 geeft 6 miljoen credits in FM5... Einddatum is 30 december dus je hebt nog even als je Tier5 bent en naar Tier6 wil.
Wtf? Ik heb alle Forza games gespeeld maar nooit de vraag gekregen me ergens aan te melden? Ook lekker dan.

Ik vind de game op zich wel goed maar dat ik tig races moet doen om een auto te kunnen betalen is echt absurd. Takes all the fun out of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Idem hier.

Heb me net 'aangemeld' bij die rewards site, maar zie nog niet direct wat ik zou moeten doen om daar punten te verdienen. Zou een beetje jammer als ze die extra punten niet aan iedereen geven.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Wel wazig; de rewards zijn wel met terugwerkende kracht want de site bestond zeker nog niet toen FM2 in de winkels lag maar die telt wel mee voor mijn rewards; ze hebben iedereen voor FM2 bijvoorbeeld gewoon een paar honderd punten gegeven voor "de helft van de achievements" dus maximaal 500 punten. Neem aan dat dat is gebeurd op basis van je XBL-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja Forza rewards worden onder andere bepaald door je XBL-account.
Verder ook hoeveel auto's je hebt in de games, hoe lang je hebt gespeeld (afstand afgelegd) en nog wat parameters.
Dus voor de mensen die Forza 2 of 3 of 4 helemaal grijs hebben gespeeld, je achievements en al tellen mee voor Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik heb 0 punten maar heb wel alle games gespeeld. Vooral del 2 en 3 erg veel.

Wanneer gaan we eens online racen?

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2013 20:06 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste