Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Ik heb zo'n gevoel dat de X1 op de een of andere manier de mooiste versie gaat krijgen. Dat zou voor de meeste mensen toch wel de grootste surprise zijn. Helemaal als je bedenkt dat BF4 al op 900p draaide op de PS4 dev kit, terwijl de X1 op 720p liep. Als het toch de PS4 versie blijkt te zijn, en ze vergelijken X1 SP met PS4 MP dan kan je niet anders concluderen dat de PS4 toch een groot performance voordeel heeft. Want normaal gesproken is de SP van een game een stuk mooier. Dat verschil komt nu ook weer bij Killzone SF naar boven.

En er is nog een andere leuke discussie gaande:

"Lots of PS4 game reviews coming in the next two weeks but not Xbone"

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=703990

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 25-10-2013 21:30 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:03:
I have several hours of PS4 multiplayer and the full single player campaign on Xbox One recorded.

Ik hoop dat dit dan wel een nette vergelijking is, kan best dat ze de multiplayer wat terugschroeven vanwege alle spelers op de map, mooiste is natuurlijk side by side :)

En een direct stream 1080p, beide consoles upscalen naar die resolutie :P
We zien wel, zowat iedere neogaf rumor die hier de laatste twee weken gepost is, is pertinent vals/onwaar gebleken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
zwembroek schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:18:
Ik heb zo'n gevoel dat de X1 op de een of andere manier de mooiste versie gaat krijgen. Dat zou voor de meeste mensen toch wel de grootste surprise zijn. Helemaal als je bedenkt dat BF4 al op 900p draaide op de PS4 dev kit, terwijl de X1 op 720p liep. Als het toch de PS4 versie blijkt te zijn, en ze vergelijken X1 SP met PS4 MP dan kan je niet anders concluderen dat de PS4 toch een groot performance voordeel heeft. Want normaal gesproken is de SP van een game een stuk mooier. Dat verschil komt nu ook weer bij Killzone SF naar boven.

En er is nog een andere leuke discussie gaande:

"Lots of PS4 game reviews coming in the next two weeks but not Xbone"

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=703990
Maarja wat een source is dat nu weer... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Sowieso onzin om single en multiplayer te vergelijken. Anders zal het wel zo'n verschil zijn van zet de video op pauze, ogen samenknijpen en dan kan je als je het goed vergelijkt een verschilletje zien. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als reden komt bij mij direct NDA op. Is stom en toch een verklaring.

Overigens geeft het eerder verkrijgen van releases ook niet aan welke versie beter is. De leus "if it compiles, ship it" komt in me op als het gaat om dergelijke releases :+

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2013 23:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:57:
[...]

Maarja wat een source is dat nu weer... :D
Het is beter dan Misterx :P

oja, zwembroek, het was 29 oktober :)
Direct capture 1080p on the 29th October

Ach, wat je ook krijg te zien, het zal toch wel met andere argumenten van de tafel worden gehaald. Is het XBO, dan is het SP is beter dan MP verhaal (dat is killzone, afaik doet BF daar niet aan), is het andersom, gaat het weer om resolutie en upscaling of whatnot.

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 23:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:35:
[...]

Het is beter dan Misterx :P

Direct capture 1080p on the 29th October

Ach, wat je ook krijg te zien, het zal toch wel met andere argumenten van de tafel worden gehaald. Is het XBO, dan is het SP is beter dan MP verhaal (dat is killzone, afaik doet BF daar niet aan), is het andersom, gaat het weer om resolutie en upscaling of whatnot.
Vind jij dan niet dat SP er zo goed als altijd beter uitziet als MP? Die vergelijking alleen al geeft die forumpost een hoog misterx gehalte. Ik zou me zo geen grafisch ingestelde game kunnen bedenken waarbij SP er niet beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
k-city schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:50:
[...]

Vind jij dan niet dat SP er zo goed als altijd beter uitziet als MP? Die vergelijking alleen al geeft die forumpost een hoog misterx gehalte. Ik zou me zo geen grafisch ingestelde game kunnen bedenken waarbij SP er niet beter uitziet.
De bron JackFrags is echter wel betrouwbaar.
[...]

Aangepast, thanks....

[ Voor 54% gewijzigd door zwembroek op 25-10-2013 23:59 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k-city schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:50:
Beter? Geen idee. Ik ken enkel nog BC2 en BO2, waar ik me geen grote verschillen kan herinneren (grafisch, dat er wat meer explosies etc zijn, maar hoe is dat meetbaar zonder dezelfde scene?). Veel SP's hebben closeups met dialogen, MP heeft dat totaal niet.

GTA5 bijvoorbeeld kan ik geen grote verschillen zien (zelfs regen heeft zelfde effect), buiten technische verschillen (zichtbaar soorten auto's bv). Andere games die ik ken van SP/MP zijn games waar SP gewoon MP is met bots, geen verschil.

Maar zoals ik dus zei, wat het filmpje ook is, er komt een discussie over, vanuit beide kanten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Met het vorige deel was de BF3 SP bijvoorbeeld een rollercoaster ride met een sterk afgebakende omgeving en voorgeprogrammeerde AI waardoor men meer resources kon besteden aan detaillering van de omgeving, licht en schaduweffecten etc. De mp maps zijn vaak grote open vlaktes met een veelvoud aan spelers. daar zit gewoon echt een heel groot verschil in.

Maarja inderdaad zal de discussie er altijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach nog een paar nachtjes slapen, dan breekt de hel weer los voor een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

boe2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:56:

We zien wel, zowat iedere neogaf rumor die hier de laatste twee weken gepost is, is pertinent vals/onwaar gebleken.
Voorbeeld? En met niet officieel bevestigt zijn rumors niet direct vals/onwaar

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Als je een game gaat vergelijken dan is het wel belangrijk dat je de engine in dezelfde situatie brengt om een juist vergelijk te brengen. Ik zou het logisch vinden dat de pleuris losbarst wanneer men de game gaat vergelijken in totaal verschillende omstandigheden, en daar conclusies uit gaat trekken.

Grappig dat die gast roept dat de uitslag "surprising" is met het voordeel in één console. Dit maakt zowel de PS4 als de XBO kanshebber. spannend hoor. Ik vind dit soort vergelijkingen nog steeds erg belangrijk voordat ik ruim 400 euro ga uitgeven aan een systeem.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:23:
[...]

Voorbeeld? En met niet officieel bevestigt zijn rumors niet direct vals/onwaar
Dat van CoD ghosts dat niet op 1080p zou draaien. Is officieel gezegd dat het wel zo is... Ik ga nu geen links zoeken, zit op mijn gsm, Google het even, aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

X-Fighter schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:52:

Dat van CoD ghosts dat niet op 1080p zou draaien. Is officieel gezegd dat het wel zo is... Ik ga nu geen links zoeken, zit op mijn gsm, Google het even, aub :)
hmm sorry maar kan het ff niet vinden, wel een oud artikel van eurogamer uit juni waarin het staat maar verder alleen bevestiging van Sony dat het native 1080p@60 draait op ps4 en het enige wat MS roept is dat het er geweldig uitziet. Albert Penello heeft ook niks bevestigd noch ontkent op Neogaf. Daarom is de discussie ook nog steeds gaande...

[ Voor 8% gewijzigd door swopdark op 26-10-2013 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
X-Fighter schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:52:
[...]

http://m.oxm.co.uk/64778/...x-one-says-infinity-ward/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 01:02:
[...]

hmm sorry maar kan het ff niet vinden, wel een oud artikel van eurogamer uit juni waarin het staat maar verder alleen bevestiging van Sony dat het native 1080p@60 draait op ps4 en het enige wat MS roept is dat het er geweldig uitziet. Albert Penello heeft ook niks bevestigd noch ontkent op Neogaf. Daarom is de discussie ook nog steeds gaande...
Zie Joffrey19 zijn link dus. Maar neogaf is echt geen degelijke bron meer deze dagen, het verhaal alleen al waaruit het kwam dat CoD mss niet 1080p was, dat was heel belachelijk, en heel hard opgeblazen nadien. Mensen lezen spijtig genoeg niet alles en gaan gewoon door op de laatste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sorry, maar dat bevestigt alleen dat er 1080p video output uitkomt, wat logisch is (na upscaling), er wordt niets gezegd over een native 1080p resolutie. _dat_ was nu juist het punt.

Verder is het een vaag artikel: 'better than what?', vraag je je dan meteen af, en aan het eind blijkt 'better than current gen'.. jeetje, echt?... :/

Edit: het is een rewrite van dat eurogamer artikel waar het naar linkt, dezelfde 4K tv quote is daar ook te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door EfBe op 26-10-2013 09:58 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

EfBe schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:57:
[...]

Sorry, maar dat bevestigt alleen dat er 1080p video output uitkomt, wat logisch is (na upscaling), er wordt niets gezegd over een native 1080p resolutie. _dat_ was nu juist het punt.

Verder is het een vaag artikel: 'better than what?', vraag je je dan meteen af, en aan het eind blijkt 'better than current gen'.. jeetje, echt?... :/

Edit: het is een rewrite van dat eurogamer artikel waar het naar linkt, dezelfde 4K tv quote is daar ook te vinden.
Inderdaad lekker suggestief artikel van het het formaat wc-eend...

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

X-Fighter schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:44:
Zie Joffrey19 zijn link dus. Maar neogaf is echt geen degelijke bron meer deze dagen, het verhaal alleen al waaruit het kwam dat CoD mss niet 1080p was, dat was heel belachelijk, en heel hard opgeblazen nadien. Mensen lezen spijtig genoeg niet alles en gaan gewoon door op de laatste post
Zie de reacties hieronder op de link. Vooralsnog draait de Xbox ons versie dus "geweldig" en beter dan de 360 en al dat soort geklep maar we weten nog steeds niet of de game ook native 1080p doet zoals door Sony wel is bevestigd. "Mensen lezen helaas niet alles en gaan gewoon door op de laatste ms PR"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Wisten jullie trouwens dat zowel planetside 2 als warthunder cros platform tegen elkaar te spelen zijn? Dus met ps4 versie tegen PC gamers. Dit betekend vanaf dag 1 lekker volle servers. Dit zijn leuke ontwikkelingen die door Sony ondersteund worden. Is er al iets bekend of de Xbox ook zijn servers opengooit? Weten we trouwens al iets over de launchdate van de Xbox one in ons kikkerlandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Interessante tweet:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/160d1Cn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
http://imgur.com/a/yFMyO#igt1do7

Forza 5 - 35GB
Ryse - 47GB
DR3 - 35GB

Als ik zo de groottes zie van de next-gen games (30+ GB), dan weet ik wel heel zeker dat ik het meeste fysiek ga blijven kopen. Ik zie dit ook niet zo snel veranderen eigenlijk. Het internet wordt alsmaar sneller, maar de games worden ook alsmaar groter.
Ik zie dan eigenlijk meer toekomst in het streamen van games, maar nadeel daarvan is dat je het dan helemaal niet meer zelf bezit.
Maar net als Netflix voor films en series en Music Unlimited voor muziek zal Gaikai wel iets dergelijks voor games worden dan? Zolang de prijs per maand goed is kan dat nog wel interessant worden voor games die ik wel eens wil spelen, maar niet perse fysiek wil hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 26-10-2013 10:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Zitten we nu weer met verplichte installaties... ga toch vanuit dat de bluray techniek snel genoeg moet zijn om van de disc te spelen. Een install van 47 gb vind ik beetje bizar. Als je hem digitaal koopt okee, maar nu gaan we richting de pc. Waar juist consoles zo makkelijk en snel waren want kon meteen vanaf disc spelen. Vraag me af of dit alleen op de xbone is of ook op ps4?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
NBA 2K14 is zelfs 60GB las ik ergens.
Bron: http://www.amazon.com/NBA...pack&tag=viglink129408-20

[ Voor 79% gewijzigd door mobygo76 op 26-10-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:18:
[...]

Zie de reacties hieronder op de link. Vooralsnog draait de Xbox ons versie dus "geweldig" en beter dan de 360 en al dat soort geklep maar we weten nog steeds niet of de game ook native 1080p doet zoals door Sony wel is bevestigd. "Mensen lezen helaas niet alles en gaan gewoon door op de laatste ms PR"
Het draait fantastisch in 1080p 60fps, en wat jij dan zegt: Misschien is het niet native 1080p omdat hij het niet expliciet zegt...

Dan kan je altijd gaan twijfelen over alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
ik heb liever meer detail dan verplicht 1080p resolutie. Ik snap de hele discussie ook niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
v8power67 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:03:
Zitten we nu weer met verplichte installaties... ga toch vanuit dat de bluray techniek snel genoeg moet zijn om van de disc te spelen. Een install van 47 gb vind ik beetje bizar. Als je hem digitaal koopt okee, maar nu gaan we richting de pc. Waar juist consoles zo makkelijk en snel waren want kon meteen vanaf disc spelen. Vraag me af of dit alleen op de xbone is of ook op ps4?
Een install van 47GB is inderdaad wel bizar als je de game ook fysiek hebt, maar ik denk dat dit optioneel is.
Dat is bij de 360 toch ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://youtu.be/6A4llEFK82k]

Mooie ingame beelden van Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

X-Fighter schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:15:
Het draait fantastisch in 1080p 60fps, en wat jij dan zegt: Misschien is het niet native 1080p omdat hij het niet expliciet zegt...

Dan kan je altijd gaan twijfelen over alles...
Het gaat erom dat gamers het vragen en dat Microsoft en activision geen uitsluitsel geven voor de Xbox versie. Ik snap niet waarom je genoegen neemt met ontwijkende antwoorden van Microsoft, de rest van het internet doet dit namelijk niet, en ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Het gaat erom dat gamers het vragen en dat Microsoft en activision geen uitsluitsel geven voor de Xbox versie. Ik snap niet waarom je genoegen neemt met ontwijkende antwoorden van Microsoft, de rest van het internet doet dit namelijk niet, en ik ook niet.
Kan me voorstellen dat Penello niet weet op wat voor resolutie iets draait. Overigens is het volgens mij ook nooit bevestigd dat COD 1080p native op de PS4 draait? alleen dat de output 1080p is, dat is het op beide consoles.

edit :
Blijkbaar heeft Adam Boyes van Sony dit gezegd op een PS4 conference, op de PS store staat alleen output 1080p, geen native.
/edit

Persoonlijk interesseert het me echt niet of iets 1080p of 720p native draait, het gaat erom hoe het er op het scherm uitziet als je het speelt. Die discussie is al eerder gevoerd ook in het andere vs topic, ik zelf heb liever 720p 60fps wat fatsoenlijk upscaled wordt (en dat is al aangegeven dat dat op zowel PS4 als XB1 wel snor zit) in een online shooter dan 1080p en net 30fps.

Overigens gister batman gehaald voor de 360, ziet er mooi uit maar wel performance issues, veel framedrops en af en toe lag, iets wat voor mij persoonlijk de game ervaring hard naar beneden haalt, liever vloeiende gameplay dan perse super graphics.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

mobygo76 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:22:
ik heb liever meer detail dan verplicht 1080p resolutie. Ik snap de hele discussie ook niet zo goed.
Je snapt de discussie niet zo goed? Wat snap je er niet aan? Met een aanname dat 720p@60 games meer detail hebben dan de 1080p@60 uitvoering kan ik je goed volgen. Maar dat 'detail' argument is helemaal niet ter sprake. We gaan hier uit van dezelfde versies waarbij er één een stevig IQ voordeel heeft. Dat is toch niet moeilijk te snappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze geven simpelweg gewoon geen duidelijk antwoord omdat ze niet alsnog het willen moeten veranderen. Als ze nu zeggen dat het 1080p wordt en het wordt minder, dan krijg je daar ook weer veel kritiek over. Is het andersom dan is men nu wel wat pissig en zal het uiteindelijk niet meer uitmaken wat het nou wordt.

Men wordt nu veel sneller ergens op afgerekend en daarom komen ze gewoon niet met dergelijke beloften. Het is dan ook te gek voor woorden dat men hier zo'n punt van maakt. Alsof je de game daarom maar moet laten vallen. Typisch weer zo'n PC-bullshit argumentatie. Als je dan toch perse op 1080p wilt gaan spelen, switch dan maar lekker over. Bij mij (en vele consolegamers met mij) gaat het toch vooral om de plezier die je hebt en die wordt er bij mij niet minder van als de resolutie wat lager is.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
[...]

Het was een gerucht van iemand die zegt: "Ik ben niet zeker, het lijkt zo, ik ken er weinig van"

Moet Microsoft en Activision daar al op gaan reageren? Nee. Wacht gewoon af... Waarom moet je dat NU weten, waarom kan je niet gewoon wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
[...]

Maar dit zegt toch meer over jou dan over hem? Hij wacht het af en heeft vertrouwen in de worden van MS en Activision dat het er prima gaat uit zien. Jij hebt schijnbaar wantrouwen zodat je continu bewijzen in deze moet zien.

Het zijn helemaal geen ontwijkende antwoorden, ze zeggen alleen niet letterlijk wat jij wil horen. Er is totaal geen onderbouwing dat één van de twee nextgen consoles niet native 1080p aan kunnen. Alles wat daar niet op wijst hangt van vage geruchten aan elkaar.

Bovendien, wil je 4K kunnen upscalen (en dat kan de Xbox) heb je een goede 1080p bron nodig, geloof mij maar.... die 1080P60FPS dat is een doel van MS op zich geweest, dat ze hier maar beperkt over communiceren heeft te maken dat ze andere dingen belangrijker vinden. O.a. het hele alles is 1 concept.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...] de rest van het internet doet dit namelijk niet, en ik ook niet.
Sorry, maar jij bent echt de enige die ik ken die een hele hoop drama aan het verkopen is omdat (oei oei) de Xbox One versie aan dezelfde resolutie zou draaien als de ps4 versie, wat op zich heel logisch is gezien de gelijkaardige hardware en de verouderde engine.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 26-10-2013 12:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:12:

Kan me voorstellen dat Penello niet weet op wat voor resolutie iets draait. Overigens is het volgens mij ook nooit bevestigd dat COD 1080p native op de PS4 draait? alleen dat de output 1080p is, dat is het op beide consoles.
Tuurlijk kan ik me voorstellen dat Albert die resoluties niet weet maar één belletje en hij zou het moeten weten. Dat heeft hij ook gedaan en hij kreeg het antwoord: dat hoef jij niet te weten. Daarnaast heeft Sony bevestigd dat cod ghost native 1080p@60 runt op ps4.
Persoonlijk interesseert het me echt niet of iets 1080p of 720p native draait, het gaat erom hoe het er op het scherm uitziet als je het speelt. Die discussie is al eerder gevoerd ook in het andere vs topic, ik zelf heb liever 720p 60fps wat fatsoenlijk upscaled wordt (en dat is al aangegeven dat dat op zowel PS4 als XB1 wel snor zit) in een online shooter dan 1080p en net 30fps.
Voor dikke mensen is innerlijk ook altijd belangrijker dan uiterlijk. ;)

Maar je probeerde weer een vluchtweg die ik heel goed snap. Ik heb ook liever 720@60 dan 1080@30 maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat over 720@60 VS 1080@60 voor dezelfde game. Dus je argumenten zijn invalid.
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

boe2 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:22:
Sorry, maar jij bent echt de enige die ik ken die een hele hoop drama aan het verkopen is omdat (oei oei) de Xbox One versie aan dezelfde resolutie zou draaien als de ps4 versie, wat op zich heel logisch is gezien de gelijkaardige hardware en de verouderde engine.
Mag ik kieskeurig zijn bij een aankoop van ruim 400 euro? En wat je schrijft is fout dus lees het nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Mag ik kieskeurig zijn bij een aankoop van ruim 400 euro? En wat je schrijft is fout dus lees het nog ff.
Kom nu eerst met feiten aan dat de One geen 1080p/60fps zou ondersteunen. Geloof mij maar, Activision had al lang naar buiten gelekt als dit bijvoorbeeld 720p/60fps zou zijn... Dan kunne de mensen namelijk voorbereiden op de teleurstelling. Gezien dit niet het geval is zal het gewoon 1080p/60fps zijn.

Ik snap je probleem ook niet, jij wil een PS4, waarom zou jij al deze geruchten over de xbox dan toch de wereld in willen helpen?

Nogmaals, het komt heel erg over als een PS4 koper die op de Xbox One loopt te vitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

Tuurlijk kan ik me voorstellen dat Albert die resoluties niet weet maar één belletje en hij zou het moeten weten. Dat heeft hij ook gedaan en hij kreeg het antwoord: dat hoef jij niet te weten. Daarnaast heeft Sony bevestigd dat cod ghost native 1080p@60 runt op ps4.

[...]

Voor dikke mensen is innerlijk ook altijd belangrijker dan uiterlijk. ;)

Maar je probeerde weer een vluchtweg die ik heel goed snap. Ik heb ook liever 720@60 dan 1080@30 maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat over 720@60 VS 1080@60 voor dezelfde game. Dus je argumenten zijn invalid.
[quote]
Had al een edit gezet over die bevestiging :) vluchtweg? neuh, ik post slechts mijn mening en persoonlijke voorkeur, ik hoef nergens van weg te rennen :) ik ben nog steeds van mening dat onderstaand plaatje de grootste waarheid op het inet is :

Afbeeldingslocatie: http://www.michaelflanakin.com/Portals/michaelflanakin.com/Weblog/2007/Arguing.jpg

;)

On topic : Ik kan me niet voorstellen dat de one 720p zou doen waar de PS4 dan opeens 1080p kan. Zo groot is zelfs het theoretische verschil in kracht niet ;) De enige reden daarvoor zou zijn dat activision het programmeren voor de One absoluut nog niet onder de knie heeft (wederom kijkend naar de theoretische specs die we wel weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Kom nu eerst met feiten aan dat de One geen 1080p/60fps zou ondersteunen. Geloof mij maar, Activision had al lang naar buiten gelekt als dit bijvoorbeeld 720p/60fps zou zijn... Dan kunne de mensen namelijk voorbereiden op de teleurstelling. Gezien dit niet het geval is zal het gewoon 1080p/60fps zijn.

Ik snap je probleem ook niet, jij wil een PS4, waarom zou jij al deze geruchten over de xbox dan toch de wereld in willen helpen?

Nogmaals, het komt heel erg over als een PS4 koper die op de Xbox One loopt te vitten....
Dat is het gewoon ook, net als die Xbox kopers die in het PS4 topic posten zodra er nieuws is dat als slecht geinterpreteerd kan worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

[...]

Wat een ontzettend uitlokkende reactie van een Tweakers moderator... :F

Kunnen we het gezellig houden? Activision heeft het nog niet bekend gemaakt en is het afwachten. Voor de rest is het speculatie. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Kom nu eerst met feiten aan dat de One geen 1080p/60fps zou ondersteunen.
Die heb ik niet.
Geloof mij maar
Sorry Bullet, ook al ben je moderator, jij bent net als ik, zo biased voor een console dat ik jou allang niet meer geloof.
Activision had al lang naar buiten gelekt als dit bijvoorbeeld 720p/60fps zou zijn... Dan kunne de mensen namelijk voorbereiden op de teleurstelling. Gezien dit niet het geval is zal het gewoon 1080p/60fps zijn.
Ik denk juist dat het behoorlijk schadelijk is om dit soort zaken officieel te bevestigen en het daarom ook niet gedaan word. Als het allemaal zo onschuldig is kunnen ze toch een tweetje de wereld in helpen?
Ik wil een ps4 en ik wil ook een Xbox. Zulke belangrijke geruchten moeten breed uitgemeten worden. Ik vind het grappig dat de Xbox kopers hier het resolutie verschil allemaal wegwuiven of zelfs roepen dat het niet waar is terwijl zelfs ms hierover zwijgt. Dit is niet des ms om niet van de daken te roepen dat ze beter of gelijkwaardig zijn aan de concurrent. Ook komen er ineens allemaal verhalen dat ze liever 720p hebben.
Ik verkondig het nieuws, dat jullie het geen leuk nieuws vinden en blijven ontkennen/draaien vind ik natuurlijk leuk. ;) Maar ik zal het hierbij laten tot er meer nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha wat een gezever hier zeg.

Playstation4 kopers beweren heel graag dat juist die console "zoveel sneller is", belangrijke onafhankelijke devs ontkrachten dit verhaal vervolgens maar toch verwachten de ps4 kopers dat hun console wel 1080p/60fps doet en de One niet.

Lijkt me kortzichtig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ze zitten nu nog midden in het afronden van die game. Waarom moeten ze dan dat soort zaken al gaan uitleggen dan? Misschien zitten ze nu nog dingen te tweaken om 1080p te kunnen weergeven of draait de laatste stable nog 720p.

Waarom ben je zo hard op zoek naar een antwoord omtrent resoluties? Het zijn launch-games. Die zijn per definitie niet het goede beeld van wat een console nou eigenlijk echt aankan. Het geeft een aardig idee, maar geen uitsluitsel.

Ik vind het verder wel een rare aanname dat ze wél op 720p draaien. CoD heeft altijd prima gedraaid op de Xbox 360, dat zal met de Xbox One niet anders zijn. Als je verder kijkt naar wat ze wel of niet in de next-gen versies hebben gezet, dan is het wel te verwachten dat 1080p haalbaar is. En als ze dat niet halen, dan lijkt het me sterk dat de PS4 dat wel aankan of ze hebben echt grote fouten gemaakt tijdens de ontwikkeling.

Verder vind ik dat ze echt niet op alle geruchten moeten reageren (wat jij dus wel graag ziet), want daar komen ook de meest rare zaken naar voren en dan hebben we straks dat mensen maar zaken gaan verzinnen om ervoor te zorgen dat er een antwoord uitgebracht moet worden.

De game is nog niet Gold gegaan, dus niets is nog definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Er blijkt een embargo te zijn vanuit Microsoft voor het melden van resolutie... ?

https://mobile.twitter.co...7200?screen_name=erikkain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien omdat het onderdeel is van de reclamecampagne?
#PositiefIsHetNieuweCynisch :+

En sinds wanneer is zwijgen een probleem? Sony heeft buiten de beurzen om vrij weinig laten weten over de hardware of de games. Nu doen MS en Activision even hun mond dicht en is het ineens een groot probleem? Ik niet begrijp niet...

[ Voor 57% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand post iets op twitter (wie is die vent?) die beweert dat veel mensen weten wat de resolutie is maar het niet mogen zeggen, en MS heeft een embargo opgelegd. Als dit de nieuwe manier is om "feiten" te verzamelen? Hebben we aan 1 neoGAF en 1 mixterxlive journal op het web niet genoeg?

edit:
Erik Kain is een freelance blogger die af en toe iets voor forbes mag schrijven over games? Dit is een betrouwebare bron ook? 8)7
/edit

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik zou niet weten wat er mis zou zijn met het feit dat ik mijn mening geef als moderator over producten in een topic. Ik doe mijn uitspraken hier allemaal in het zwart dus ze kunnen worden gelezen als een persoonlijke mening. Ik doe geen uitspraken over de console die ik niet direct ga aanschaffen. Ik ga voor een Xbox One, voor mij persoonlijke de betere van de twee. Ik reageer hier dan ook vooral op mensen die zonder onderbouwing dingen gaan roepen over de door mij gekozen console. Iets waar feitelijk natuurlijk niets mis mee is, ik geef in nette bewoordingen aan hoe "ik" er over denk.

Wanneer iemand hier hele vage suggestieve opmerkingen gaat maken over het feit dat mogelijk misschien en zeer speculatief de Xbox One mindere prestaties zal leveren dan vraag ik om een bron. Er wordt duidelijk gezegd dat er geen "bron" is, waarom zou je dan toch continue je punt, welke een grote aanname is, willen maken? Helemaal wanneer uit je posthistory blijkt dat je ook nog een iemand bent die de PS4 gaat aanschaffen, c.q. een warm hart toe draagt. Normaals, waarom zou je dan zeer speculatief op de Xbox gaan vitten? Ik krijg er een heel sterk iPhone tegen Android of zelfs HTC tegen Samsung gevoel bij. Discussies over verschillen of nieuwtjes zijn in mijn ogen prima, maar om zo op het apparaat te gaan zitten rellen waar je van aangeeft dat je hem toch niet wil gaan kopen snap ik niet.

Ik lok dus helemaal niets uit, ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde uitspraken, dat is het enige wat ik hier verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De Xone zal ongetwijfeld een fantastisch mediaapparaat zijn, met osd op geselecteerde TV kanalen en een selectie van apps uit de Windows Store, en daarnaast speelt het ding ook games af. Maar het zwijgen van Microsoft laat mij denken dat het ze niet gelukt is om het prestatie niveau van de PS4 te evenaren. Als ze het wel kunnen, hadden ze dat natuurlijk allang geroepen, zoals by Ryse.

PS, iOS vs Android is een non-discussie. iOS is een os voor kindjes en atechnische mensen waar Android voor de allround en nadenkende mensen is :)
Windows OS is de moeite van het vernoemen in de mobiele markt niet waard. Te klein, onbetekenend en mist teveel apps en mogelijkheden.

[ Voor 26% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-10-2013 13:22 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:59

PBP

Zou eerder falen van Activision zijn dan van Microsoft als hij niet 1080p zou draaien. Heb recent nog wat beelden van de PS4 versie gezien maar het is nagenoeg hetzelfde als de PS3 versie 8)7. Al ben ik sowieso klaar met CoD franchise zolang ze niks aanpassen, maar het ziet er toch niet al te best uit. Ik ga gewoon voor Battlefield4 voor de PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door PBP op 26-10-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:18:
De Xone zal ongetwijfeld een fantastisch mediaapparaat zijn, met osd op geselecteerde TV kanalen en een selectie van apps uit de Windows Store, en daarnaast speelt het ding ook games af. Maar het zwijgen van Microsoft laat mij denken dat het ze niet gelukt is om het prestatie niveau van de PS4 te evenaren. Als ze het wel kunnen, hadden ze dat natuurlijk allang geroepen, zoals by Ryse.
Ben ik het niet met je eens, nergens nog in het verleden heeft Microsoft het over specs gehad, ze gooien alles op ervaring en beleving. Precies zoals Apple dat met twee generatie iPhones geleden dat deed. Het is gewoon een andere manier van het inzetten van marketing. Wat boeit mij die specs van een Xbox One nou? Als hij maar aan mijn verwachtingen voldoet wanneer ik de controller van het ding vast heb. Als de SoC nu sneller of langzamer dan die van de concurrentie is.... Pfff boeien, nogmaals als mijn wensen maar vervuld worden. Daarbij, om toch nog even op de specs te gaan zitten. MS heeft aangegeven dat de One volledig 4k klaar zou zijn. Er schijnt een hele goede upscaler in te zitten, wil dat ding zijn werk goed doen heeft hij gewoon 1080p nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel aan dit liggen:

Wat CBOAT zei:
Yes. Ripened tools help. Developer familiarity, too. Same thing occurred with PS3 and Cell last time around.

ESRAM is a handicap for now but a workaround will come.

Hardware power is always behind though. Never changing without a complete hardware update. 900-720p will be the norm. The games will be good though, and that's what matters. They'll just struggle more to work on the Xbox One.

I hug you friend Flash. It will get better, I promise.
misterx:
claims of sub 60fps is true due to multi-platform games pushing for early release dates and relying on gddr5 to do heavy lifting and not utilizing esram effectively. This will all change as esram/SoC cache and TR refines with driver releases. 1st party exclusives already using this, albeit low utilization, as its early in resource life cycle. Evident in Forza/Ryse and AI quantity in Fables will amaze.
niet de meest gewaardeerde bronnen hier :9 maar zit volgens mij wel een kern van waarheid in.

@Bullet NL
Ben ik het niet met je eens, nergens nog in het verleden heeft Microsoft het over specs gehad, ze gooien alles op ervaring en beleving.
Oh nee?

http://majornelson.com/20...x-360-vs-ps3-part-1-of-4/ >:)

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 26-10-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom worden PC's niet meegenomen? Geschikter dan beide consoles, goedkoper ook, ook vannuit je bank. Op een tweakers forum kunnen we het minsten als alternatief opperen. Maar veel tweakers dus geen zin in een PC? Of is dit een nieuwe generatie? :9

Ik heb zelf ook de nodige consoles gehad, en toen kwamen de 360 en ps3 en wrd het allemaal eenheidsworst en kwam alle technologische vooruit gang stil te staan. Waardoor je opeen smet een computer van 300$ alle nieuwste games kon spelen.

Ik speel al jaren of vannuit mn bureaustoel of mijn luie bank, het kan allemaal met een PC. Heb een siraxis controller en 360. Gaat heerlijk. Betere resoluties en meer AA!

@martinspire: Dat snap ik maar waarom?....Dit is toch een tweakers forum, geen foxkids.nl of codnl.nl of iets anders van bedenkelijk niveau. Mensen hier zijn toch wel slim genoeg voor een PC? Het is toch ook ooit begonnen als een PC forum. Ik zeg alleen dat ik het erg vreemd vindt dat een PC helemaal niet wordt meegenomen terwijl die nieuwe consoles helemaal niet zo spectaculair zijn. Maar het is blijkbaar al een uitgemaakte zaak. Als je over de nieuwe consoles praat dan vallen PC's volledig buiten de boot?

Uiteindelijk is het toch een discussie over het beste game en multimedia apparaat. Dat wint de PC allebei gemakkelijk, dus ja tis was onzinnig om het helemaal niet mee te nemen denk ik. Als je geen console koopt maar PC kan je goedkoper en leuker uitzijn, het hoeft niet maar de kans is wel erg groot. Dus in ieder geval een overweging waard? Maar het lijkt totaal niet aan de orde te zijn.

[ Voor 111% gewijzigd door Postius op 26-10-2013 13:43 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat dit het PS4 / X1 topic is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 day one patch details zijn ook bekend.

http://gamrconnect.vgchar...read.php?id=170785&page=1

300MB grote download, paar dingen die me opvallen :
Users will be able to access PS4 titles displayed on their living room TVs and play them on a PS Vita system over Wi-Fi networks by using PS4 Link (Depending on network environment or titles, remote play performance may vary outside of the home). We anticipate that most PS4 titles will be playable on the PS Vita system through Remote Play. The latest PS Vita system software version, to be released soon, will be required to use PS4 Link.
Remote play werkt niet zonder de patch, maar ook wordt er nu beweerd : "we anticipate most PS4 games will be playable on vita", waar eerst beweerd werdt dat elke game er ondersteuning voor zou hebben?

Zaken als play as you download, 15 minute recording, party chat, gezichtsherkenning als je een eye hebt, etc werken niet als je de patch niet download.

Ook max 4 logins op de PS4 (na de patch)
A maximum of four users can log-in to a single PS4 system simultaneously. These players can use their own save data to play games, and also earn trophies on their own Sony Entertainment Network accounts even when playing a multiplayer game together on a single PS4 system.
Ook Blu Ray/DVD werkt pas na de patch, daarvoor niet.

officiele PS data hier : http://blog.us.playstatio...ware-update-1-50-details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-09 14:18
Remote play werkt niet zonder de patch, maar ook wordt er nu beweerd : "we anticipate most PS4 games will be playable on vita", waar eerst beweerd werdt dat elke game er ondersteuning voor zou hebben?
Vooral het gedeelte 'we anticipate' baart me zorgen. Maar zowieso zouden natuurlijk alle games met PS Move afvallen, wat meer dan logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resume werkt ook niet vanaf day one, zelfs niet na de patch :(
Some features will not be available at launch, such as “suspend/resume mode” which is a feature that keeps the PS4 system in a low power state and promptly takes users back to their game. We will provide additional information about system software update version 1.50 and features available at the PS4 system’s North America launch, and features that will be available after launch, in the near future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Wat de beweegredenen zijn van MS om weinig los te laten over de games valt nog af te wachten. Ik heb het idee dat bepaalde NDA's vanaf de 29e vervallen, aangezien dan Medal of Honor getoond gaat worden voor beide systemen.
Ik ben erg benieuwd wat we dinsdag te zien gaan krijgen, maar het zal waarschijnlijk wel weer tot verhitte discussies leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:45:
PS4 day one patch details zijn ook bekend.

http://gamrconnect.vgchar...read.php?id=170785&page=1

300MB grote download, paar dingen die me opvallen :

[...]

Zaken als play as you download, 15 minute recording, party chat, gezichtsherkenning als je een eye hebt, etc werken niet als je de patch niet download.

[...]

officiele PS data hier : http://blog.us.playstatio...ware-update-1-50-details/
Wat ik heb begrepen is dat er games zijn die bijv. de camera gebruiken en playstation move, die niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:45:
Nooit beweerd. Ze willen dat devs dit standaard gaan invoeren
Voorkomen van levering voor day one (patch is dan ook pas beschikbaar gemaakt)
Logins tegelijkertijd, is trouwens 2 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k-city schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

Nooit beweerd. Ze willen dat devs dit standaard gaan invoeren

[...]

[...]

Logins tegelijkertijd, is trouwens 2 geworden

[...]

Er zit ook een standaard functie in het OS die dit heel makkelijk maakt. Dat zegt cerny in ieder geval. De volgende games zijn bekend dat het gaat werken:

Fifa 14
Knack
Killzone SF
COD: ghosts (deze weet ik niet zeker)
BF4
En ik dacht ook gehoord te hebben dat driveclub het zou ondersteunen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat er games zijn die bijv. de camera gebruiken en playstation move, die niet werken.
Kleine letters van de sony press release :
The latest PS Vita system software version to be released soon will be required to use PS4 Link.
*3
Depending on network environment or titles, remote play performance may vary outside of the home.
*4
Remote Play will not be enabled on all games, including those that require peripherals such as PlayStation®Camera or certain third party peripherals.
Remote werkt zoweiso niet op games met 3rd party perpipherals, staat toch duidelijk "not all games, including", betekent dus dat het ook niet op alle spellen werkt die geen 3rd party peripherals nodig hebben. Dit is wel degelijk iets anders dan wat ze altijd beweerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Hopelijk kunnen we net als bij de ps3 de patch van tevoren downloaden en op usbstick zetten. Mochten de servers het moeilijk krijgen met de launch. Of die patch moet ook op de gamesdisc staan net als bij PS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:05:
Hopelijk kunnen we net als bij de ps3 de patch van tevoren downloaden en op usbstick zetten. Mochten de servers het moeilijk krijgen met de launch. Of die patch moet ook op de gamesdisc staan net als bij PS3..
Er is wel sprake van dat het op game discs komt, zal echter niet op launch games staan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:52:
Ik wil een ps4 en ik wil ook een Xbox. Zulke belangrijke geruchten moeten breed uitgemeten worden. Ik vind het grappig dat de Xbox kopers hier het resolutie verschil allemaal wegwuiven of zelfs roepen dat het niet waar is terwijl zelfs ms hierover zwijgt. Dit is niet des ms om niet van de daken te roepen dat ze beter of gelijkwaardig zijn aan de concurrent. Ook komen er ineens allemaal verhalen dat ze liever 720p hebben.

[...]

Ik verkondig het nieuws, dat jullie het geen leuk nieuws vinden en blijven ontkennen/draaien vind ik natuurlijk leuk. ;) Maar ik zal het hierbij laten tot er meer nieuws is.
Jij verkondigt het nieuws? Daarom dat je eerder bewust vervalste vergelijkingen neerzette als waarheid en ieder capriool van neogaf met hand en tand verdedigt? Sorry, maar je hebt echt geen enkel recht om dit soort beweringen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Er is wel sprake van dat het op game discs komt, zal echter niet op launch games staan denk ik.
Goed je hebt me toch zo ver geïrriteerd dat ik weer keer wil reageren (op iedereen dan).
- Je weet dat Microsoft dit ook heeft. Alhoewel de details niet bekent zijn weten we al dat dit de drm en tweedehands verhaal verwijderd.
- De consoles zijn al tijdje in productie en zowel ps4 en xbone os zijn gewoon tussentijds verbeterd ( ik neem aan dat dit logisch is aangezien iedereen graag een console wilt at launch)
- Tot slot is het natuurlijk mogelijk om de patch op usb (weet niet zeker) of op disk te leveren. Maar ik neem aan dat als je kan preorderen online dat je dan ook met je ps4 of xbone op internet kan. De geen-internetters zullen waarschijnlijk de console later kopen.

BTW, al dat geflame hier is eigenlijk voor niks maar af en toe wel leuke discussies. Laat is je jullie een ding vertellen. Je gaat met zowel de PS4 als de Xboxe een leuke 5 jaar te gemoet, ongeacht welke console je kiest. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

[...]

Remote werkt zoweiso niet op games met 3rd party perpipherals, staat toch duidelijk "not all games, including", betekent dus dat het ook niet op alle spellen werkt die geen 3rd party peripherals nodig hebben. Dit is wel degelijk iets anders dan wat ze altijd beweerd hebben.
Third party peripherals kan ook bijv een guitar hero gitaar zijn. (singstar mic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

[...]

Simpele disclaimer, bij 3rd peripherals is het logisch, voor andere games is het een disclaimer voor het geval dat. Streamen is streamen, de developer hoeft in feite alleen de controls te remappen voor bijvoorbeeld de triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Postius schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:38:
Waarom worden PC's niet meegenomen? Geschikter dan beide consoles, goedkoper ook, ook vannuit je bank. Op een tweakers forum kunnen we het minsten als alternatief opperen. Maar veel tweakers dus geen zin in een PC? Of is dit een nieuwe generatie? :9

Ik heb zelf ook de nodige consoles gehad, en toen kwamen de 360 en ps3 en wrd het allemaal eenheidsworst en kwam alle technologische vooruit gang stil te staan. Waardoor je opeen smet een computer van 300$ alle nieuwste games kon spelen.

Ik speel al jaren of vannuit mn bureaustoel of mijn luie bank, het kan allemaal met een PC. Heb een siraxis controller en 360. Gaat heerlijk. Betere resoluties en meer AA!
Een Fatsoenlijke pc waar je op kunt gamen met de kwaliteit van een Playstation 4 voor minder dan 399,-?
Dat moet je me even uitleggen want dat kan ik me persoonlijk slecht voorstellen, zeker als je het hebt over betere resoluties en AA (Dus 1080p, 60fps, AA op een PC van $300,-?)
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:18:
PS, iOS vs Android is een non-discussie. iOS is een os voor kindjes en atechnische mensen
Je ziet wel eens verweer over Android vs iOS maar dit slaat toch wel echt alles. Kinderachtig zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 26-10-2013 14:31 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iSpaceman schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Goed je hebt me toch zo ver geïrriteerd dat ik weer keer wil reageren.
- Je weet dat Microsoft dit ook heeft. Alhoewel de details niet bekent zijn weten we al dat dit de drm en tweedehands verhaal verwijderd.
- De consoles zijn al tijdje in productie en zowel ps4 en xbone os zijn gewoon tussentijds verbeterd ( ik neem aan dat dit logisch is aangezien iedereen graag een console wilt at launch)
- Tot slot is het natuurlijk mogelijk om de patch op usb (weet niet zeker) of op disk te leveren. Maar ik neem aan dat als je kan preorderen online dat je dan ook met je ps4 of xbone op internet kan. De geen-internetters zullen waarschijnlijk de console later kopen.

BTW, al dat geflame hier is eigenlijk voor niks maar af en toe wel leuke discussies. Laat is je jullie een ding vertellen. Je gaat met zowel de PS4 als de Xboxe een leuke 5 jaar te gemoed, ongeacht welke console je kiest. O-)
PS4/XBox one topic, nieuws over beide wordt hier gepost. NIeuws (positief of negatief) over de Xbox one indien geen gerucht val ik toch ook niet over? Waar zet ik hier iets negatiefs over de PS4 wat de xbox in een positief daglicht zet? Waar zeg ik dat de patch een nadeel is? Het enige dat ik aangeef als nadeel is dat resume niet meteen werkt en dat dus niet alle games streaming ondersteunen waar wel eerder de indruk is gewekt dat dit wel zo zou zijn.

Ik post een bericht wat nog niet in het topic staat, indien dit je irriteert moet je misschien het topic maar helemaal niet lezen?

oh en het is tegemoet, met een "t" ;), en ja, ik haal ze allebei, mij interesseert het merkje niet, ik wil gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Als jullie *last* van andere users hebben, maak een Topic Report aan, maar ga er niet zelf vol op in... want anders riskeer je zelf een waarschuwing of ban.

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 26-10-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor voicecommands op de PS4 is GEEN camera nodig _/-\o_

http://www.gamepur.com/ne...ce-commands-without-.html

Ook seamless installeren van retail games tijdens het spelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
arnoutzw schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:35:

Okee handig kan ik dus zonder extra hardware testen of ik het wat vind of niet. Enne het is geen seamless install want hij zegt dus als je 2 games speelt heb je altijd maar 50gb vrij nodig want de game doet de hdd voor cache gebruiken. Ik moet zeggen dat bevalt me wel. Geen installs meer gelukkig.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:29

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Okee handig kan ik dus zonder extra hardware testen of ik het wat vind of niet. Enne het is geen seamless install want hij zegt dus als je 2 games speelt heb je altijd maar 50gb vrij nodig want de game doet de hdd voor cache gebruiken. Ik moet zeggen dat bevalt me wel. Geen installs meer gelukkig.
Das dus gewoon een installatie, maar dan automatisch :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
arnoutzw schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:35:

Euh, dus die microfoon staat altijd open en luistert dus continu mee? He, waar kan ik dat toch van? ;) hoe zat ook al weer met al die complottheorieën tegen MS? Sony doet het dus niet anders begrijp ik uit dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:55:
Euh, dus die microfoon staat altijd open en luistert dus continu mee? He, waar kan ik dat toch van? ;) hoe zat ook al weer met al die complottheorieën tegen MS? Sony doet het dus niet anders begrijp ik uit dit verhaal.
Maar XBO luistert toch enkel via Kinect? Hoe moet de PS4 dan zonder PSeye de stem horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Er zit standaard een headset bij de PS4 dus daarmee kan je voice commands geven. Staat gewoon in het artikel vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via dit stukje hardware :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2013/09/ps4-earbud-inline-remote-and-clip-610x403-c.jpg

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:57:
[...]

Maar XBO luistert toch enkel via Kinect? Hoe moet de PS4 dan zonder PSeye de stem horen?
Staat in de tekst (microfoon van de headset). Vraag me af hoe goed dit zal werken. Lijkt mij namelijk een half afgewerkte uitvoering vergeken met de kinect. Geldt ook voor de voice commands via de PSeye. Die lijkt me niet zo goed ontwikkeld als de kinect. Ik kan me vergissen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Betwijfel ook of het goed werkt. Maar eerlijk gezegd kan me dat hele voice commands gestolen worden. Google/Apple proberen het ook maar ik heb nog nooit iemand gezien die het doet. Kan me er bij telefoons nog wat meer voorstellen dat het handig kan zijn. In de auto bijvoorbeeld. Maar echt tegen je console praten om door een menu te bladeren is wat mij betreft compleet nutteloos. Meer dan een gimmick vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dat begrijp ik, om te kunnen luisteren moet de microfoon dus continu openstaan. Het hele bezwaar wat destijds ingebracht werd bij de XBox One geld dan ook voor de PS4? Het zijn apparaten die continu mee kunnen luisteren. De techniek hoe dit gebeurd is dan toch ondergeschikt aan het feit dat het kan?

Overigens, een in-ear koptelefoon met microfoonsnoer of een losse mono-schelp met microfoonbeugel als bij de XBox is naar mijn mening wel een verschil.

De microfoon van de Xbox is te verstellen waardoor bij voor je mond kan komen te hangen, hier door heeft hij denk ik veel minder last van omgevingsgeluiden. Sony moet een goede noice-canceling ingebouwd hebben of de manier die ze aanbieden wordt een garantie voor omgevingsgeluiden voor de mensen waarmee/tegen je aan het spelen bent.

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 26-10-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:08:
Betwijfel ook of het goed werkt. Maar eerlijk gezegd kan me dat hele voice commands gestolen worden. Google/Apple proberen het ook maar ik heb nog nooit iemand gezien die het doet. Kan me er bij telefoons nog wat meer voorstellen dat het handig kan zijn. In de auto bijvoorbeeld. Maar echt tegen je console praten om door een menu te bladeren is wat mij betreft compleet nutteloos. Meer dan een gimmick vind ik het niet.
Voor mijn vriendin kan het heel handig zijn. Geen afstandbediening(en) en/of controller. Kan ze mijn spullen ook bedienen zonder mij daarvoor te moeten bellen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:08:
uchiha tijntje in "[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic - Deel 2"

Het kan wel degelijk nut hebben. In plaats van in een menu rond te hoeven klikken zoals in BF4 kun je dat nu gewoon met een simpel voicecommand regelen. Ideaal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:13:
[...]

Het kan wel degelijk nut hebben. In plaats van in een menu rond te hoeven klikken zoals in BF4 kun je dat nu gewoon met een simpel voicecommand regelen. Ideaal lijkt me.
Zal EA het ook in de PS4 versie hebben zitten denk je? Dan moet het wel heel goed werken anders lijkt het me niet verstandig om het in de game te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:10:
[...]

Dat begrijp ik, om te kunnen luisteren moet de microfoon dus continu openstaan. Het hele bezwaar wat destijds ingebracht werd bij de XBox One geld dan ook voor de PS4? Het zijn apparaten die continu mee kunnen luisteren. De techniek hoe dit gebeurd is dan toch ondergeschikt aan het feit dat het kan?
Ondanks wat je steeds zegt komt het sterk op me over dat je aan het zoeken bent om een negatief gesprek over de PS4 te starten.
Vergeet even niet dat de headset gratis is en niet 100 euro, je hem los kunt koppelen van de controller, andere oordopjes zonder microfoon ook werken en als je PS4 uit staat (of je controller) niemand mee luistert omdat er geen verbinding is tussen PS4-DS4.

Dat had je zelf niet kunnen bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:13:
[...]

Ja met SOCOM kon ik ook in singleplayer teammates opdrachten geven. Dat werkte ook. Alleen na een tijdje is de aardigheid eraf en ben je net zo snel met je controller, al dan niet sneller. Het werkt gewoon niet fijn genoeg, moet de eerste voice command nog tegenkomen die Nederlands begrijpt en foutloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee. Het zou kunnen, maar heb er verder nog niets over gelezen.

Voice commands is alleen niet iets wat je even snel kunt toevoegen. Zoals je zelf aangeeft moet het gewoon goed werken, anders is het eerder irritant en krijgt het een negatieve sfeer lijkt me en is het niets meer dan een 'slechte' gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:10:
[...]

Nee, het hele bezwaar was de combinatie always online, verplichte aansluiting van Kinect en een camera die dus 'zou kunnen' meekijken.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:17:
Geen idee. Het zou kunnen, maar heb er verder nog niets over gelezen.

Voice commands is alleen niet iets wat je even snel kunt toevoegen. Zoals je zelf aangeeft moet het gewoon goed werken, anders is het eerder irritant en krijgt het een negatieve sfeer lijkt me en is het niets meer dan een 'slechte' gimmick.
Klopt dat gevoel heb ik nu dus ook bij Siri en Google voice commands. Het werkt redelijk maar is allemaal in het Engels. En ik ben vrijwel net zo snel met intypen. Sowieso vind ik het akward als je op straat/trein je telefoon opdrachten aan het geven bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:15:
[...]
Vergeet even niet dat de headset gratis is en niet 100 euro, je hem los kunt koppelen van de controller, andere oordopjes zonder microfoon ook werken en als je PS4 uit staat (of je controller) niemand mee luistert omdat er geen verbinding is tussen PS4-DS4.
Precies zoals Kinect nu ook werkt dus ;). Niet dus. Er moet wel verbinding zijn tussen de DS4 en de PS4. Hoe denk je dat de voicecommands worden opgepakt? Door de DS4? :)

Zelf ben ik wel benieuwd naar de voicecommands in BF4... Medicccccccccccccc :P

Het is alleen opmerkelijk om te zien dat als er bij beide consoles hetzelfde soort nieuws wordt uitgebracht, er 2 verschillende reacties zijn.

Maar ach, over 4 weken zitten we gewoon te gamen en hopelijk heeft iedereen dan voldoende plezier met zijn of haar eigen keuzes om de keuzes van anderen af te zeiken d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:21:
[...]

Precies zoals Kinect nu ook werkt dus ;).
|:(
Sinds de 180 van MS lijkt het, met een beetje fantasie, er inderdaad op.
En sinds die 180 is de kritiek ook minder geworden, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
vaagisdenaam schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Ondanks wat je steeds zegt komt het sterk op me over dat je aan het zoeken bent om een negatief gesprek over de PS4 te starten.
Vergeet even niet dat de headset gratis is en niet 100 euro, je hem los kunt koppelen van de controller, andere oordopjes zonder microfoon ook werken en als je ps4 uit staat (of je controller) niemand mee luistert.

Dat had je zelf niet kunnen bedenken?
Ik geloof niet dat jij begrijpt wat ik schrijf. Destijds met de Xbox had ik er geen probleem mee, er waren alleen heel veel kritieken uit de PS4 hoek dat dit de mogelijkheid zou aan de NSA voor Prism achtige mogelijkheden via een Xbox. Nu blijkt dat de PS4 met zelfde soort technieken is uitgerust.

Overigens, de XBox One headset is ook gratis en bied denk ik wat meer comfort. Vooral omdat je hem dus danig op kan zetten dat je oor waar je hem overheen draagt ook nog gewoon bekijkt kan worden door je homecinema set

De Kinect kan ook los worden gekoppeld, en wanneer je het apparaat uitzet zonder de Kinect te gebruiken/aan te sluiten kan ook niemand mee luisteren.

Mijn punt is dus dat het geen zak uit maakt als je het over de Xbox One of PS4 hebt qua afluisterpraktijken, dat schreef ik toen en doe ik nu weer. De argumenten die destijds werden ingebracht ten voordele van de PS4 zijn bij deze dan ook volledig ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Ik geloof niet dat jij begrijpt wat ik schrijf. Destijds met de Xbox had ik er geen probleem mee, er waren alleen heel veel kritieken uit de PS4 hoek dat dit de mogelijkheid zou aan de NSA voor Prism achtige mogelijkheden via een Xbox. Nu blijkt dat de PS4 met zelfde soort technieken is uitgerust.
k-city schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:17:

Nee, het hele bezwaar was de combinatie always online, verplichte aansluiting van Kinect en een camera die dus 'zou kunnen' meekijken.
@Bullet
Dat dus, en dat is wat wij bedoelen maar dat gaat er schijnbaar niet in.
Dat je voicecommands kunt geven wil niet zeggen dat er een probleem is, zo lang het optioneel was.
De kritiek was dat de kinect verplicht en niet los te koppelen was (én ook nog eens 100e kostte).
Sinds microsoft dat heeft omgekeerd, is er niks aan de hand.
Zo ook nu, je kunt de microfoon fysiek loskoppelen van je ds4, je kunt de ds4 verbinding met de ps4 verbreken, en je kunt andere, niet meegeleverde oordopjes gebruiken zonder microfoon dus.
Niks aan de hand dus, ik vrees hierdoor niet voor de NSA
Als mijn ps4 niet meer werkt tenzij ik een microfoon heb aangesloten, praten we verder.

[ Voor 20% gewijzigd door vaagisdenaam op 26-10-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:23:
[...]

Aspirientje hebben? Je zult wel een pijnlijk voorhoofd hebben...

Om toch even er op in te gaan:

- Vergeet even niet dat de headset gratis is en niet 100 euro: Onzinnige vergelijking... Hoe kom je verder aan die 100 euro? Wie zegt dat dat geen 150 is? :+

- Je hem los kunt koppelen van de controller: kinect is ook los te koppelen.

- Andere oordopjes zonder microfoon ook werken. ehm, schaar ik even onder het feit dat je de kinect ook los kunt koppelen. Anders weet ik niet wat er precies mee bedoelt wordt.

- En als je PS4 uit staat (of je controller) niemand mee luistert omdat er geen verbinding is tussen PS4-DS4: Zoals aangegeven, de DS4 zal de voicecommands niet filteren, dat gebeurd volgens mij toch echt op de PS4.. Dus er zal wel degelijk een verbinding zijn, waardoor de NSA nog steeds mee kan luisteren hoe jij de terroristen op wil blazen! En volgens mij kunnen ze dat alleen maar waarderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:29:
[...]

Aspirientje hebben? Je zult wel een pijnlijk voorhoofd hebben...

Om toch even er op in te gaan:

- Vergeet even niet dat de headset gratis is en niet 100 euro: Onzinnige vergelijking... Hoe kom je verder aan die 100 euro? Wie zegt dat dat geen 150 is? :+

- Je hem los kunt koppelen van de controller: kinect is ook los te koppelen.

- Andere oordopjes zonder microfoon ook werken. ehm, schaar ik even onder het feit dat je de kinect ook los kunt koppelen. Anders weet ik niet wat er precies mee bedoelt wordt.

- En als je PS4 uit staat (of je controller) niemand mee luistert omdat er geen verbinding is tussen PS4-DS4: Zoals aangegeven, de DS4 zal de voicecommands niet filteren, dat gebeurd volgens mij toch echt op de PS4.. Dus er zal wel degelijk een verbinding zijn, waardoor de NSA nog steeds mee kan luisteren hoe jij de terroristen op wil blazen! En volgens mij kunnen ze dat alleen maar waarderen :+
Super, maar nog steeds heb ik geen kritiek op kinect sinds het los te koppelen is. Ik regeer op de stelling dat het nu dus ook "NSA incompatible" is, wat niet zo is.

Lees gerust mijn vorige drie posts even goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
vaagisdenaam schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:31:
[...]

Super, maar nog steeds heb ik geen kritiek op kinect sinds het los te koppelen is. Ik regeer op de stelling dat het nu dus ook "NSA incompatible" is, wat niet zo is.

Ze zijn beide NSA compatible, los van het feit dat je het erg vind of niet (persoonlijk maakt het mij helemaal niets uit) maar het blijf wel een gegeven dat ze beide zouden kunnen afluisteren.

PS Eye of Kniect doet daar niets aan af. Dat het apparaat instaat is om te luisteren is al voldoende, hoe en met welke techniek maakt natuurlijk feitelijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:31:
[...]

Ook voor de beleidswijziging dat je het los kon koppelen was het niet zo moeilijk geweest om de NSA te ontlopen hoor. ;)

http://upload.wikimedia.o...ommons/8/89/Duct-tape.jpg

Wellicht in zwart, zodat het bij de kleuren van kinect past...

Het hele verhaal met de NSA is gewoon spijkers op laag water zoeken.. Net zoals het Always online gebeuren. Maarja, door dat MS zo goed luistert naar de community is dat allemaal verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

vaagisdenaam schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:23:
[...]

Jouw "180" ging over het always online, heeft weinig met kinect te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Bullet NL schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:36:
[...]

Ze zijn beide NSA compatible, los van het feit dat je het erg vind of niet (persoonlijk maakt het mij helemaal niets uit) maar het blijf wel een gegeven dat ze beide zouden kunnen afluisteren.

PS Eye of Kniect doet daar niets aan af. Dat het apparaat instaat is om te luisteren is al voldoende, hoe en met welke techniek maakt natuurlijk feitelijk niets uit.
Ook al was het in de eerste plaats een non discussie, het eerdere elke 24 uur online beleid maakt wel degelijk het verschil.
Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!