Netjes hoor, zelf heb ik eigenlijk bijna nooit echte goalgetters in mijn teams gehad, de goals komen overal vandaan, vooral van de vleugels, in mijn huidige Ajax save heb ik een paar zeer leuke vleugelspelers
Zelf heb ik niet zo veel te melden, ik heb een seizoen gespeeld en in dat seizoen is er een eind gekomen aan mijn CL succes, verloren in de knockout fase CL tegen Schalke, domme rode kaart van Fernando die de hele uitwedstrijd op het randje speelde, had geel gekregen vroeg in de eerste helft en ik overwoog hem te wisselen in de rust, dat vond ik wel erg vroeg, vooral omdat ik hem had opgesteld omdat ik de spelverdeler van Schalke geen ruimte wilde geven, dus ik dacht, ach ik wissel hem wel in de 50e minuut, ach goed teambespreking gegeven, stonden 1-0 voor en domineerden de wedstrijd, tweede helft, 47e minuut...tweede gele kaart voor Fernando...

koste me de overwinning, 1-1 uiteindelijk
De thuiswedstrijd was een wanvertoning, vooral van mijn verdediging, dat was toch wel een frustratiepunt dit seizoen, drie schoten op doel van Schalke, alle drie doelpunten

was ook nog een hattrick van Andreas Cornelius, die bij Schalke speelt in mijn save, 3-1 verloren, defensief een pover seizoen, mijn team was gewoon niet goed genoeg dit seizoen.
Defensief moet er meer kwaliteit komen, ik had al voor het begin een linksback uit Paraguay gecontracteerd die vooral defensief erg goed is, had hem meteen na de aankoop uitgeleend aan Atletico Madrid en hij heeft zich goed doorontwikkeld, dat is slecht nieuws voor Gilliano Wijnaldum, hij zal wat minder vaak gaan spelen.
De Nederlandse invloed is sowieso minder groot de laatste tijd, Pele van Anholt zit steeds vaker op de bank omdat ik een Mexicaanse rechtsback heb die altijd al het potentieel had om een topspeler te zijn maar nooit echt beter werd, mede door zijn blessures en waarschijnlijk ook zijn persoonlijkheid, hij kreeg een boost in professionaliteit in een 'random event' en sindsdien schiet hij omhoog in zijn voetbal kwaliteiten.
Riechedly Bazoer zit ook vaker op de bank, alhoewel ik hem nog steeds een goede speler vind, maar de echte topspeler is hij niet bij mij en Richairo Živković had ik al verkocht aan Arsenal, toch wel een beetje een einde van een redelijk Nederlands tijdperk.
Maar ik probeer wel Nederlands talent aan mijn selectie toe te voegen maar echte topspelers zijn er niet qua Nederlandse Newgens, heb een Nederlandse centrale verdediger gekocht van Real Madrid die daar mocht vertrekken, een goede speler voor mijn team maar niet van topklasse, hij is wel erg dominant in de lucht, een dure aankoop, en hij mocht gewoon vertrekken bij Real Madrid, waarschijnlijk was hij daar niet goed genoeg, voor de rest heb ik nog wat Nederlandse talenten uit mijn jeugdopleiding die waarschijnlijk goed genoeg zijn in de toekomst, een spits die ik uit de jeugd van NEC heb opgepikt, een type Klaas-Jan Huntelaar, ik laat hem steeds vaker spelen in het eerste.

en twee middenvelders uit mijn eigen opleiding, nuttige spelers maar of ze onbetwiste basisspelers zullen worden weet ik nog niet.
Over het algemeen ben ik wel tevreden over mijn team, de flankspelers en mijn middenvelders zijn erg sterk bezet, de defensie is acceptabel maar als ik een kans krijg om een betaalbare centrumverdediger aan de selectie toe te voegen zal ik dat niet laten en ik heb geen echte wereldspits maar ik ben tevreden over wat ik heb en ik ga er van uit dat die Newgen van NEC goed genoeg is voor de toekomst.
Dat gezegd wil ik het volgende seizoen beter doen in de CL en ik hoop eindelijk eens een keer de Golden Boy prijs te winnen voor een van mijn spelers, dat 16 jarige spaanse supertalent dat ik in mijn jeugdacademie kreeg is nu 18 jaar en hij is gewoon een beest, waarschijnlijk nu al de beste spelverdeler van het spel, hij zal veel spelen dit seizoen aangezien hij mentaal al zo goed is maar goed het is oppassen voor overbelasting van dit soort jonge spelers.