Jep, hier hetzelfde, heb geen paypal betaaloptie meer als ik switch van regio. Misschien nog de beste optie om MS points te kopen, die worden weer omgezet naar € en zo kun je games kopenedgarf28 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:59:
[...]
Zodra ik mijn regio verander naar United States, dan wordt mijn PayPal account verwijderd/los gekoppeld van mijn Microsoft account.
En als ik het PayPal account weer probeer toe te voegen dan moet ik een Amerikaans adres eerst opgeven...
Verwijderd
Dope! Must have voor mij!justifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:18:
Killer Instinct launch trailer incl. Fulgore tease![]()
[video]
Ok even een handleiding die voor mij werkte, net uitgevogeld:shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:28:
[...]
Jep, hier hetzelfde, heb geen paypal betaaloptie meer als ik switch van regio. Misschien nog de beste optie om MS points te kopen, die worden weer omgezet naar € en zo kun je games kopen
- Ga naar: https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/
- Meld je aan met je Live account
- Ga naar je account
- Klik op Payment
- Kies Paypal en voer een fictief adres in
- Je gaat nu naar de paypal site. Log in en keer terug
- Ga naar: store.xbox.com/en-US/
- Kies een game, et voilá: Paypal optie.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik verwacht dat ik stiekem best veel tijd kwijt ga zijn aan Killer Instinct. Wat een toffe trailer
. En ja die commentator is stiekem toch best tof
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:36:
[...]
Ok even een handleiding die voor mij werkte, net uitgevogeld:[list=1][/list]Dat dit werkt wil overigens niet zeggen dat je straks ook de game kunt downloaden.
Killer Instinct is dus helemaal niets voor mij....uchiha tijntje schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:39:
Ik verwacht dat ik stiekem best veel tijd kwijt ga zijn aan Killer Instinct. Wat een toffe trailer. En ja die commentator is stiekem toch best tof
Veel te snel, dat hou ik niet meer bij joh...
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ben ook erg slecht in fighting games hoor
. Heb op de PS2 en de Xbox veel fighters gespeeld, maar was wel dramatisch
. In de huidige generatie daarom ook nooit een fighting game aangeraakt, maar Killer Instinct ziet er erg tof uit. Dus hopelijk werkt smart match goed en wordt ik gekoppeld aan mensen die net zo dramatisch zijn als mij
Ben er ook niet goed in maar juist dat zorgt er voor dat ik elke keer weer terug kom.
Zowieso eerste keer Killer Instinct voor mij, dat word veel oefenen in de dojo
Zowieso eerste keer Killer Instinct voor mij, dat word veel oefenen in de dojo
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hmmm gewoon regio us selecteren dan morgen.justifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:53:
[...]
Dat is helemaal relax !
Misschien dat het op de xbox zelf niet kan maar dit is dan wel een mooie work-around
Win8.1 probleem opgelost, blijkbaar wilde US niet werken, maar UK wel 
En die KI trailer, c-c-c-c-combo breaker! Ultraaaaaa!!!
Yup, totale flashback naar de jaren 90
En die KI trailer, c-c-c-c-combo breaker! Ultraaaaaa!!!
Yup, totale flashback naar de jaren 90
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2013 19:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Interessante ontdekking, ik ga voor de prepaid kaart optie en Ierland als regio. Nu nog een Xbox OneBM schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:32:
Zat daarstraks eens rond te kijken op de Xbox One store, wilde toch eens weten of en hoe dat precies werkte.
Als eerste test uit de Ietse store Microsoft Fitness 'gekocht' (welliswaar gratis, maar goed). Dat ging verder prima. Nu dat zo soepel ging (regio wisselen op de frontpage en gaan) was mijn interesse toch wel gewerkt hoe het nu zou zitten met de US store. Dus terug naar de frontpage, regio naar US, en wederom de store in.
So far so good. Prijzen in de US market zijn direct een stuk aantrekkelijker, maar goed, kopen zou wel lastig kunnen worden. Of misschien toch niet...
Uit pure nieuwsgierigheid de knop om DR3 te kopen aangeklikt, en tot mijn verbazing kreeg ik niet direct een error. Sterker nog, na een paar seconde kreeg ik zowaar een betalingsoptie, te weten Paypal. Op dit punt was al ik dusdanig verbaasd dat ik besloot ook maar op Confirm te klikken, en te kijken welke error Microsoft me in petto had. En.... geen dus.![]()
Long story short: het is dus prima mogelijk met een Nederlands account in de Amerikaanse store te kopen, zolang je maar een gekoppelde Paypal account hebt. Heb het nu maar met 1 geprobeerd omdat ik morgen eerst ff wil kijken of alles echt goed gaat, maar het lijkt er op dat het voor Nederlanders dus ook mogelijk is voor een mooie prijs games online te kopen
Ter info: er komen verder ook geen belastingen bovenop: $59,99 is volgens Paypal gelijk aan €46,10.
Wellicht is het niet de bedoeling van MS dat het zo werkt, maar ik wilde het mijn Xbox vriendjes () toch niet onthouden
Believe the HYPE!! Killer Instinct!!!

Krijg via deze manier idd wél een PayPal optie... Maar zodra ik die kies dan krijg ik dit:Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:36:
[...]
Ok even een handleiding die voor mij werkte, net uitgevogeld:Dat dit werkt wil overigens niet zeggen dat je straks ook de game kunt downloaden.
- Ga naar: https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/
- Meld je aan met je Live account
- Ga naar je account
- Klik op Payment
- Kies Paypal en voer een fictief adres in
- Je gaat nu naar de paypal site. Log in en keer terug
- Ga naar: store.xbox.com/en-US/
- Kies een game, et voilá: Paypal optie.
"Try a different offer
Sorry, you're not eligible for this one."
UPDATE: Ik heb zo juist een nieuw Amerikaans Microsoft account aangemaakt, en de boven genoemde stappen opnieuw gevolgd... Het is nu wel gelukt! Heb COD Ghosts net via m'n Nederlands PayPal account voor 60 dollar (€45,95) gekocht!
[ Voor 13% gewijzigd door edgarf28 op 21-11-2013 20:26 ]
Hmm ok zover ben ik niet gegaan. Too bad.edgarf28 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:10:
[...]
Krijg via deze manier idd wél een PayPal optie... Maar zodra ik die kies dan krijg ik dit:
"Try a different offer
De mijne is vanmiddag om 13:00uur verzonden uit Leipzig, dat moet toch te doen zijn om zaterdag af te leveren 😃
Xbox Live Knalle Arie
iemand nog een leuk live streampje van de xbox one release of iets dergelijks?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Mensen die morgen hun Xbox krijgen, begrijpen natuurlijk wel dat de overige mensen hier een 15 A4 full report van verwachten toch?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox one teardown door ifixit: http://www.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+Teardown/19718
Weet niet of we daar de tijd voor hebbenSinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:07:
Mensen die morgen hun Xbox krijgen, begrijpen natuurlijk wel dat de overige mensen hier een 15 A4 full report van verwachten toch?
Zonder games? Sure...SinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:07:
Misschien wel GoT-meeting-foto uit Kleve zo rond 10:00

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ghehe, Niemand die naar Krefeld rijdt?
Dat kost me bijna een tank benzine enkele reis dus nee...uchiha tijntje schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:12:
Ghehe, Niemand die naar Krefeld rijdt?
zijn ze niet overal uitverkocht?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Xbox kan gewoon op uk (voor voice control)gezet worden als je een paypal account hebt met credit card of gecontroleerde bankrekening.
US is ook mogelijk.
http://support.xbox.com/e...ayment-options/use-paypal
US is ook mogelijk.
http://support.xbox.com/e...ayment-options/use-paypal
Xbox Live Knalle Arie
Waarschijnlijk wel; de meesten hier hebben een preorder of een geheim adresje...iNickx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:15:
zijn ze niet overal uitverkocht?
On-topic: sommige mensen aan de andere kant van de wereld hebben bijna een half uur moeten wachten voordat de launch-patch gedownload werd op de One. Daarnaast zijn er voor verschillende games ook al patches uit tussen de "paar honderd MB" en "paar GB". Hopelijk zijn de servers van Microsoft stabiel genoeg om deze hoeveelheden per regio te handhaven.

Jongens, morgen gaat next gen in NL dan eindelijk beginnen, veel plezier allemaal!!!!
Vraagje. Ik heb 2 play en charge kits straks (ook 2 controllers) maar ik kan ze niet zoals bij de 360 beide aan de voorkant inpluggen toch ? Aangezien er maar 1 USB slot aan de zijkant zit en de rest achter (waar ik straks bijna nooit bij kom). Kan ook om en om opladen maar toch. Vroeg het me af, of zie ik een USB poort over het hoofd ?
GT: The Bozzz88
Je PC? Je laptop? Een USB-hub? Je TV? Je 360? Je receiver? Je koelkast? Je router?Bozznl schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:31:
Vroeg het me af, of zie ik een USB poort over het hoofd ?
Ik heb ook vaak zat mijn controllers gewoon aan mijn PC gehangen; driver niet installeren (bij zo'n plug&play vraagstelling) en na een paar uur kan je verder gamen met die kit.
Verwijderd
Download versie van Duitse FIFA (Duitse store.xbox.com) heeft de volgende talen: Die herunterladbare Version des Spiels unterstützt Englisch, Französisch, Italienisch, Deutsch, Spanisch, Niederländisch.
Mooi zo
http://arstechnica.com/ga...e-ps4-vs-xbox-one-battle/
Leuk leesvoer zonder fanboy-pretenties
Wist nog niet dat de One zooo stil zou zijn...
/edit: Kazunori heeft gepraat over GT7 voor de PS4 mogelijk al eind 2014
Leuk leesvoer zonder fanboy-pretenties

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 21-11-2013 21:46 ]
Verwijderd
De eerste regel is direct al op fanboy niveauMAX3400 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:44:
http://arstechnica.com/ga...e-ps4-vs-xbox-one-battle/
Leuk leesvoer zonder fanboy-pretentiesWist nog niet dat de One zooo stil zou zijn...

Looks is persoonlijk. Vindt de PS4 persoonlijk lelijk. Net een goedkope videorecorder van 10tallen jaren geleden. XBox One is modern strak industrieel in DIN formaat. Perfect voor onder de TV bij andere stereo apparatuur(die ook DIN formaat hebben)
.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 21:53 ]
Het is een box in een box, de buitenkant lijkt me makkelijk te vervangen door iets anders. Niet dat hij nu lelijk is, maar een zwarte of zilveren (of champagne) aluminum behuizig zou wel heel ergSunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:09:
Xbox one teardown door ifixit: http://www.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+Teardown/19718
Is DIN niet breder? 42/43 cm ofzo toch??Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:51:
[...]
De eerste regel is direct al op fanboy niveau![]()
Looks is persoonlijk. Vindt de PS4 persoonlijk lelijk. Net een goedkope videorecorder van 10tallen jaren geleden. XBox One is modern strak industrieel in DIN formaat. Perfect voor onder de TV bij andere stereo apparatuur(die ook DIN formaat hebben)
The ramblings of an idiot
"We don't want to take too long on Gran Turismo 7," Kazunori told us. "Best-case scenario? Next year. In GT6 we really had to tune the software 100 per cent to maximise the PS3's architecture, but of course the PS4's hardware is much better, so I think the overall quality of the game across the board will be boosted when you come to play it".MAX3400 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:44:
Dat lijkt me dus niet
Laat me nou dromen; enige reden om volgend jaar ook een PS4 in huis te halen en nog een racespel te kunnen spelen
Toch raar dan. Bij mij werkt het met een nederlandse gamertag, en een nederlandse paypal ook prima.edgarf28 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:10:
[...]
Krijg via deze manier idd wél een PayPal optie... Maar zodra ik die kies dan krijg ik dit:
"Try a different offer
UPDATE: Ik heb zo juist een nieuw Amerikaans Microsoft account aangemaakt, en de boven genoemde stappen opnieuw gevolgd... Het is nu wel gelukt! Heb COD Ghosts net via m'n Nederlands PayPal account voor 60 dollar (€45,95) gekocht!
Morgen maar eens kijken of de game ook netjes gedownload word, zo ja, dan weet ik iig hoe ik mijn games voorlopig ga kopen.
Nog maar 12 uurtjes, en dan hoop ik mijn X1 in handen te hebben

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als ik op de marketplace kijk zie ik geen day one versies van games of wel ?
Zie ook niet of BF4 word geleverd met China Rising, dat zou toch op de marketplace ook beschikbaar zijn de eerste weken na release ?!
Zie ook niet of BF4 word geleverd met China Rising, dat zou toch op de marketplace ook beschikbaar zijn de eerste weken na release ?!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Battlefield 4's second DLC, China Rising, will be released to Battlefield Premium subscribers on December 3. The release date (spotted by VideoGamer) is mentioned in the in-game Battlefield 4 Premium content calendar. Those who are not Battlefield Premium members will be able to access the China Rising expansion two weeks later.justifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:58:
Of BF4 nou wel/niet wordt aangeboden met China Rising; vaak is DLC pas te downloaden op de dag dat het officieel door de publisher is aangekondigd. Ik heb weinig DLC gezien (afgezien van beta's op de 360) die al weken voor de release al in de Marketplace stond.
Bedoel je niet second assault?justifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:58:
Nee bij de digital deluxe versie (van disc) krijg je china rising gratis er bij.
Schijnbaar word je met een digitale aankoop dus gedwongen om premium te nemen / losse uitbreiding aan te schaffen als je china rising wilt spelen.
Op zich niet erg maar blijf een echte hollander he
Schijnbaar word je met een digitale aankoop dus gedwongen om premium te nemen / losse uitbreiding aan te schaffen als je china rising wilt spelen.
Op zich niet erg maar blijf een echte hollander he
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 21-11-2013 23:34 ]
Next-gen = duurder?Plants vs. Zombies: Garden Warfare will be coming to Xbox One for $39.99/£34.99 and to Xbox 360 for $29.99/£24.99 on February 18th in North America, February 20th in Europe and February 21st in the UK, with Kinect and SmartGlass support.
Dat lijkt me trouwens wel een te gek spel worden!!
Nextgen is altijd duurder. Kijk maar naar de beginperiode (en nu nog bij 3D) blurays vs dvd.MAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:02:
[...]
Next-gen = duurder?
Zelfde met de games on disc, die zijn allemaal 65+ euro terwijl die van de xbox360 rond de 50 euro liggen
Have fun iedereen! 
Gisteren nog wat youtube filmpjes gezien van Band of Brothers. Deze quote schoot me ineens te binnen... Met een beetje aanpassen van woorden en context is die wel van toepassing voor vandaag
Soldiers of the Regiment! Tonight is the night of nights. Today, as you read this, you are en route to the great adventure for which you have trained for over two years.
En ik vraag me af of we vanmiddag zitten te gamen of een workout zitten te doen: http://www.destructoid.co...xbox-fitness-266151.phtml
Gisteren nog wat youtube filmpjes gezien van Band of Brothers. Deze quote schoot me ineens te binnen... Met een beetje aanpassen van woorden en context is die wel van toepassing voor vandaag

Soldiers of the Regiment! Tonight is the night of nights. Today, as you read this, you are en route to the great adventure for which you have trained for over two years.
En ik vraag me af of we vanmiddag zitten te gamen of een workout zitten te doen: http://www.destructoid.co...xbox-fitness-266151.phtml
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2013 07:31 ]
Hmm als ik nu iets uit de US store probeer zegt ie: sorry you're not eligible for this one.
Heel veel succes iedereen en maak er een mooie dag van! Have fun! En vergeet de foto's niet!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Op dit moment geen file gesignaleerd op mijn route (bijna de volledige A12) dus met 10 minuutjes ga ik rustig rijden...
Helaas heb ik nog geen afhaalbevestiging ontvangen, maar fuck dat.. Wij gaan naar Kleve! Have fun en tot daar
Uhhhh F*CK !!!! Bol.com
Wat een zooi dooie daar.. Nee we kunnen de X1 niet leveren. Maar weet je wat ookal moet je nog 3 a 4 maanden wachten!!! We sturen je alvast wel de games op... WTF!!1
Vanmiddag dus CoD Ghost binnen zonder console.. wat een heldere lichten die gasten!!
Wat een zooi dooie daar.. Nee we kunnen de X1 niet leveren. Maar weet je wat ookal moet je nog 3 a 4 maanden wachten!!! We sturen je alvast wel de games op... WTF!!1
Vanmiddag dus CoD Ghost binnen zonder console.. wat een heldere lichten die gasten!!
[ Voor 18% gewijzigd door To_Tall op 22-11-2013 08:14 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
L-L-L-Laaaauuuunch day! 6 maaden wachten, maar dan is het nu toch ook zo ver 
Sorry dat ik wellicht mensen iets te voorbarig blij gemaakt heb

Apart, hier werkt het nog exact zoals gister.Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:44:
Hmm als ik nu iets uit de US store probeer zegt ie: sorry you're not eligible for this one.
Sorry dat ik wellicht mensen iets te voorbarig blij gemaakt heb
Sorry, hoe zuur het ook is, ik vind het stiekem wel grappig. Niet lullig bedoeldTo_Tall schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:13:
Uhhhh F*CK !!!! Bol.com

uchiha tijntje had daar wat over uitgezocht, Saturn en Gamemania konden allebei iig een beperkte set aan games leveren. Geloof geen van beiden first party titles, maar wel BF4 en AC4. Zoiets was het geloof ik.shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:14:
Zijn er bij de MM oid al X1 games gesignaleerd trouwens?
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 22-11-2013 08:17 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja dat stond ook in de mail die ze begin deze week naar iedereen verstuurd hebben. Rare gang van zaken maar dan had je iig nog de mogelijkheid om te annuleren.To_Tall schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:13:
Uhhhh F*CK !!!! Bol.com
na dit scherm nog?Phusebox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:44:

Daar kreeg ik een paar dagen geleden idd een mail over, dat ze dat zouden gaan doenTo_Tall schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:13:
Uhhhh F*CK !!!! Bol.com
Zo ook maar eens richting Kleve, hoop dat mijn preorder is gereserveerd ook hier nooit bevestiging gehad maar moet toch sowieso in Kleve zijn voor de boodschappen.
Sta in Aachen bij Mediamarkt! Staan hier met z'n 4en.. Lekker rustig dus.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is mooi, reserveer mij er twee a.u.b. (PS: Kun je vragen of ze er morgen ook nog voldoende in voorraad hebben?)Rivanov schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:44:
Sta in Aachen bij Mediamarkt! Staan hier met z'n 4en.. Lekker rustig dus.
Winkel is pas om 10:00 open.. Staan nog voor de deur.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Leuk, dan ben je op tijd! ik ben eens benieuwd naar de verhalen en met name de spraakherkenning.
Wil hier ook weer snel weg zijn!
Succes! ik heb nog geen bericht gehad, dus ben eens benieuwd of ik mijn console kan ophalen vandaag
De inflatie tegenover 2005 heMAX3400 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:02:
[...]
Next-gen = duurder?
kunnen we dus wel online met de XB1 hier in NL als we uit Duitsland halen? (waarschijnlijk al gevraagd, maar de topic is huge
)
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Nee
Volgens mij wel.HaruHaru schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:39:
kunnen we dus wel online met de XB1 hier in NL als we uit Duitsland halen? (waarschijnlijk al gevraagd, maar de topic is huge)
Al moet je misschien je regio zetten op D, UK of Ierland
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Tuurlijk kan het! Als je maar je regio omzet..
Thanks!HellStorm666 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:42:
[...]
Volgens mij wel.
Al moet je misschien je regio zetten op D, UK of Ierland
dank je,Rivanov schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:48:
Tuurlijk kan het! Als je maar je regio omzet..
mooi zo, misschien toch iets eerder halen
Verwijderd
net een text, mijne is er tussen 13.29 en 14.29
had em eerder gewild
zo maar ff naar de winkel speren en een controller en wat games scoren
welke winkel verkoopt al games?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:57:
net een text, mijne is er tussen 13.29 en 14.29had em eerder gewild
zo maar ff naar de winkel speren en een controller en wat games scoren
Bol.com
A Soldiers manual and a pair of boots.
Overigens, als paypal niet werkt in US store, dan kan je toch gewoon een prepaid kopen via amazon van 60 dollar. De koers blijft hetzelfde.
de vraag is meer wat er gebeurt zodra je naar NL switcht als de xbox hier uitkomt, dat je niet al je games kwijt bent straksjoffrey19 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:27:
Overigens, als paypal niet werkt in US store, dan kan je toch gewoon een prepaid kopen via amazon van 60 dollar. De koers blijft hetzelfde.
Iemand al een digitale versie van een game gekocht?
Zag dat mijn X1 15km van mij in een ups gebouw zit dat was 2.5 uur geleden.
Zag dat mijn X1 15km van mij in een ups gebouw zit dat was 2.5 uur geleden.
wees er maar wel bang voor, was bij de xbox en xbox360 niet anders (bij de 360 werd je zelfs gebanned).Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:35:
Dat zou echt belachelijk zijn, daar ben ik niet bang voor.
als het user replaceable was dan hadden ze het wel wat gebruiksvriendelijker gemaakt
Vast wel iemand die dat even probeert.shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:31:
[...]
de vraag is meer wat er gebeurt zodra je naar NL switcht als de xbox hier uitkomt, dat je niet al je games kwijt bent straks
Verwijderd
Had moeten quoten, maar er kwam een andere post tussen. Dat van die HDD dat geloof ik wel jaDonnie Darko schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:41:
[...]
wees er maar wel bang voor, was bij de xbox en xbox360 niet anders (bij de 360 werd je zelfs gebanned).
als het user replaceable was dan hadden ze het wel wat gebruiksvriendelijker gemaakt
Ik mijn 360 hdd 60gb vervangen met een 250gb laptop hdd die ik toevallig nog had liggen.Donnie Darko schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:41:
[...]
wees er maar wel bang voor, was bij de xbox en xbox360 niet anders (bij de 360 werd je zelfs gebanned).
Geen problemen mee gehad.
Zo! Onderweg naar huis vanaf de Mediamarkt in Krefeld, samen met uchiha tijntje. Allebei een day one console in the pocket. Stond een man of 20 voor de deur te wachten toen we aankwamen. Redelijk wat mensen die niet gepreordered hadden, want er gingen redelijk wat groene dozen de deur uit. Waren geloof ik 40 consoles voor losse verkoop beschikbaar, dus die zullen snel genoeg weg geweest zijn.
Netjes preorder pakketje meegekregen, dus hele setje compleet nu. Nog half uurje dan zijn we thuis, en dan kan het leuke uitpakken en instellen beginnen.
Netjes preorder pakketje meegekregen, dus hele setje compleet nu. Nog half uurje dan zijn we thuis, en dan kan het leuke uitpakken en instellen beginnen.
Xbox
Net xbox day one opgehaald in aachen:D
Vanmiddag lekker gamen op nieuwe console.
Vanmiddag lekker gamen op nieuwe console.
Aangesloten, regio uk gekozen (gisteren in de store van Ierland killer instinct en fitness ingesteld)
Hij update nu 11.22 begonnen. Nu 1 minuut later op 50%
Cool, hoewel ik zelf nog een week moet wachten op mijn next gen console (PS4) ben ik erg benieuwd naar jullie ervaring met de XboxOne!
Hoe koop je games via de web store?SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:
Aangesloten, regio uk gekozen (gisteren in de store van Ierland killer instinct en fitness ingesteld)
(Heb Xbox Live account (silver nu) en Paypal gekoppeld)
Welke regio heb je ingesteld op je xbox live account?
En hoe benader je de market?
[ Voor 10% gewijzigd door HellStorm666 op 22-11-2013 11:30 ]
Scientia Potentia Est
Had jij nog een saldo op je account staan? Ik heb nog 6,50 euro staan, dus ben benieuwd of ik die opoffer voor volledige functionaliteit.SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:
Xbox Live: Chevalric
Verwijderd
Ik las dat bij Ierland geen Voice Control beschikbaar is, en bij UK de prijzen iets hoger zijn. Wat doen jullie?
Misschien US instellen?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
Ik las dat bij Ierland geen Voice Control beschikbaar is, en bij UK de prijzen iets hoger zijn. Wat doen jullie?
Dollar koers is mooi laag en ze spreken engels
(of heeft dit weer andere nadelen?)
Scientia Potentia Est
Mediamarkt Herzogenrath levert ook alleen met preorder.
Matchmaking gaat dan waarschijnlijk eerst naar US, dus in random matches heb je wat meer last van latency. Als je alleen multiplayer met vrienden doet, zal het wel meevallen.HellStorm666 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:34:
[...]
Misschien US instellen?
Dollar koers is mooi laag en ze spreken engels
(of heeft dit weer andere nadelen?)
Xbox Live: Chevalric
wordt KI gedownload als je de UK store ingesteld hebt?SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:
Nee, heb mijn saldo laatst opgemaakt op de x360Chevalric schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:31:
[...]
Had jij nog een saldo op je account staan? Ik heb nog 6,50 euro staan, dus ben benieuwd of ik die opoffer voor volledige functionaliteit.
Saturn zojuist de Xbox One van de site afgehaald!
Twitch heeft de eerste streams al, dus werkt ook met de huidige HDMI-recorders
Hij download niet de items uit de Ierse store als hij op uk staat, switchen gaat echter vrij makkelijk. En tot nu toe deed de voice het in de uk regio perfect. Nog geen hapering gehad en is stuk praktischer dan zoeken Nasr de setup knop
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)