[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:59:
[...]

Het schijnt zo te zijn dat alle FPS problemen voor de PS4 zijn opgelost dus is er alleen het verschil in 720p vs 1080p en betere textures voor de ps4.
Kijk mij maakt het niets uit maar het is toch in ieder geval vreemd te noemen omdat CoD altijd het parade paardje was voor MS.
Nou dan zou ik het wel weten als ik jou was :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:02:
[...]

Nou dan zou ik het wel weten als ik jou was :)
Geen CoD spelen.
Gelijk heb je :) gewoon BF4 AC4 of Fifa spelen

maar wat wil je nu zeggen eigenlijk ?
Dat je ook geen kritiek op 1 van de 2 consoles mag hebben.
Of dat je niets negatiefs meer mag plaatsen dit is toch net zo goed xbox one nieuws
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:01:
Ik hoop echt dat CoD Ghost niet de grootste seller gaat worden aanstaande vrijdag. Hoop dat ze gewoon achter Zoo Tycoon eindigen :P
In de US zeker want daar is CoD ook massaal gepreorderd

Call of Duty rules the charts.

Releasing this week:
Call of Duty: Ghosts (X360) 957,388
Call of Duty: Ghosts (PS3) 499,328
Call of Duty: Ghosts (PC) 48,612

Also Next Gen Preorders.
Call of Duty: Ghosts (XONE) 375,295
Call of Duty: Ghosts (PS4) 360,318 (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One)

http://n4g.com/news/13868...11-2-2013-cod-on-the-rise

[ Voor 80% gewijzigd door beuker19 op 20-11-2013 23:13 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Fighter Within gameplay demo
Volgens mij wel de grote flop onder de launchgames...

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 20-11-2013 23:21 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
Nooit van die game gehoord :D Moet daarin wel toegeven, de paar games die ik heb met de PS move, waren wel erg leuk om te spelen. Blijf toch van mening dat beweging dmv aparte controller toch veel accurater is dan beetje rondslingeren met je armen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 20-11-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ja het zou maar eens niet moeten werken :D Dit is een feature die elke gsm heeft

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Voor een ieder die de Android app willen van Xbox One Smartglass en niet moeilijk willen doen met regio's.

Op mn dropbox is ie te vinden. https://www.dropbox.com/s...boxone.smartglass_2.0.apk

EDIT:
Ter verduidelijking, de app is wél bedoeld voor Nederland, alleen komt ie wat later, net als de xb-o.
Mocht dit toch in conflict zijn, dan zal ik de link verwijderen.
Hij is inmiddels ook in de blackmart en aptoid te vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door HellStorm666 op 21-11-2013 08:46 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:54
Hmm Amazon houdt mijn order van spellen vast omdat NFS Rivals blijkbaar nog niet leverbaar is.

Microsoft heeft ook nog niks verstuurd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
One Smartglass for Windows 8.1; volgens mij moet dit er briljant uitzien op een Surface Pro of op een handzame ultrabook :)

Ligt het trouwens aan mij of lees ik niet al te veel informatie over NFS:Rivals terwijl dat toch een redelijk stukje autorijden weer is geworden van EA?
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:13:
Hmm Amazon houdt mijn order van spellen vast omdat NFS Rivals blijkbaar nog niet leverbaar is.

Microsoft heeft ook nog niks verstuurd.
Amazon houdt op dit moment zelfs DR3 vast met de status "Preparing for Dispatch"; weet niet precies wat ze van plan zijn maar levering morgen of dit weekend zit er vast niet in voor de mensen die niet de dure verzending gekozen hebben. :|

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 21-11-2013 07:54 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
HellStorm666 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:11:
Voor een ieder die de Android app willen van Xbox One Smartglass en niet moeilijk willen doen met regio's.

Op mn dropbox is ie te vinden. https://www.dropbox.com/s...boxone.smartglass_2.0.apk
Top tnx geïnstalleerd

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:46:
[...]

Amazon houdt op dit moment zelfs DR3 vast met de status "Preparing for Dispatch"; weet niet precies wat ze van plan zijn maar levering morgen of dit weekend zit er vast niet in voor de mensen die niet de dure verzending gekozen hebben. :|
Ik heb wel voor die dure verzendmethode gekozen en vrees dat het voor mij ook niks wordt. Chat zegt namelijk: dispatch will be on release day...

ARGH, leuk hoor Amazon.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:57
Gisteren zag (en schreef) ik het al bij dead rising, maar nu viel het me bij meer spellen op; de laadtijden. Wat zijn die lang zeg. Hopelijk is dit alleen bij de launchgames of wellicht komt daar nog een patch voor, maar nu valt het mij wel erg tegen.

To dare is to do

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Slaapje schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:14:
Gisteren zag (en schreef) ik het al bij dead rising, maar nu viel het me bij meer spellen op; de laadtijden. Wat zijn die lang zeg. Hopelijk is dit alleen bij de launchgames of wellicht komt daar nog een patch voor, maar nu valt het mij wel erg tegen.
Ik heb gister ook even IGN live zitten kijken, maar die waren echt lang inderdaad.

• Phusebox
Wat dat betreft heeft de PS4 het echt beter voor elkaar, wachttijd voor je kunt spelen is veel korter, en de laadtijden lijken ook sneller. Beetje vreemd eigenlijk.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
Albert Penello heeft trouwens gereageerd op de missende Dolby 5.1 ondersteuning:

http://www.neogaf.com/for...?p=90673295&postcount=240

Komt nog in een update ;)

• Phusebox
Hmm voor wat betreft mijn problemen met punten inwisselen; de site is sinds gisteravond verandert, dus waarschijnlijk lag het daaraan. Momenteel wordt de code wel herkend, maar zodra ik wil bevestigen krijg ik een error.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:23

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:09:
[...]

Ik heb wel voor die dure verzendmethode gekozen en vrees dat het voor mij ook niks wordt. Chat zegt namelijk: dispatch will be on release day...

ARGH, leuk hoor Amazon.
Niet perse onmogelijk voor ze. Heb vaker besteld met een one day send to Netherlands.
Amazon heeft al een tijdje een distributiecentrum in nederland omdat ze hier binnenkort ook amazon.nl gaan lanceren. Mijn james bond box was ook de nederlandse en was na bestelling om 1800u de volgende dag om 12.00u al in mijn handen.
Daarnaast wordt het met de 1-day delivery niet met post.nl verstuurd, maar waarschijnlijk via ups of dhl. Als die binnen 1 dag iets van duitsland naar nederland kunnen krijgen, moet dat vanuit engeland toch ook wel lukken.

Had gisteren ook gemaild met ze omdat de 2 one-click orders die ik had gemaakt niet waren samengevoegd (met dubbele verzendkosten tot gevolg). Ze gaven aan dat deze uit verschillende distributiecentra kwamen.

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:35
Yes, TenaciousC reporting for duty, sir!

amazon.fr zal er denk ik wel in slagen om de xbox one morgen reeds op m'n deurmatje te krijgen :)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/17bdkj.jpg

• Phusebox
SunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:07:
[...]

Niet perse onmogelijk voor ze. Heb vaker besteld met een one day send to Netherlands.
Amazon heeft al een tijdje een distributiecentrum in nederland omdat ze hier binnenkort ook amazon.nl gaan lanceren. Mijn james bond box was ook de nederlandse en was na bestelling om 1800u de volgende dag om 12.00u al in mijn handen.
Daarnaast wordt het met de 1-day delivery niet met post.nl verstuurd, maar waarschijnlijk via ups of dhl. Als die binnen 1 dag iets van duitsland naar nederland kunnen krijgen, moet dat vanuit engeland toch ook wel lukken.

Had gisteren ook gemaild met ze omdat de 2 one-click orders die ik had gemaakt niet waren samengevoegd (met dubbele verzendkosten tot gevolg). Ze gaven aan dat deze uit verschillende distributiecentra kwamen.
Ok dan zal het wel aan de twee verschillende distributiecentra liggen want kan me niet voorstellen dat ze sommige games niet op voorraad gaan krijgen een dag voor release.

Ja dus, even gecheckt, en ze komen van twee centra en worden wellicht toch nog vandaag verstuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2013 09:30 ]

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
HellStorm666 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:11:

EDIT:
Ter verduidelijking, de app is wél bedoeld voor Nederland, alleen komt ie wat later, net als de xb-o.
Mocht dit toch in conflict zijn, dan zal ik de link verwijderen.
Hij is inmiddels ook in de blackmart en aptoid te vinden.
Veronderstel dat dit ook in Belgie zal werken?

• HellStorm666

HellStorm666

Sphinkx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:02:
[...]

Veronderstel dat dit ook in Belgie zal werken?
App werkt overal ter wereld.
Is in sommige landen alleen nog niet vrijgegeven omdat de XB-O daar ook nog niet is.

Scientia Potentia Est

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
MAX3400 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:46:
One Smartglass for Windows 8.1; volgens mij moet dit er briljant uitzien op een Surface Pro of op een handzame ultrabook :)
Thanks, direct maar even geinstalleerd.

Tomorrow is not today!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Voor de Windows Phone gebruikers onder ons en die ook graag gebruik willen maken van Smartglass voor de One op hun WP8 toestellen:

Ga naar Settings --> Language+region. Vervolgens Country/Region op US zetten en telefoon herstarten (wordt eronder ook aangegeven). Zoek nu in de store naar "Smartglass" en installeer de Xbox One SmartGlass. Eventueel Country/Region terugzetten naar Nederland :)

Veel plezier!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:47:
[...]

Wat ik weet: de PS4 kan het (nog) niet, de One heeft in ieder geval DLNA & HDMI-passthrough (bijvoorbeeld voor een HTPC). Verder weet ik niet of beide consoles wel/niet 3D BluRay kunnen afspelen.
Voor zover ik weet kan de X1 ook niet van een NAS OID streamen voorlopig, is nog niet bekend of er een local video app komt zoals op de 360. Echter heb je wel unlimited skydrive bij een xbox live account, en laat je daar nu wel mp3, video etc rechtstreeks naar je surface, windows phone, windows 8.1 PC of X1 kunnen streamen :)

Ziet er overigens naar uit dat mkv wederom niet wordt ondersteund op de xbox.

• HellStorm666

HellStorm666

R0SSI schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:17:
Voor de Windows Phone gebruikers onder ons en die ook graag gebruik willen maken van Smartglass voor de One op hun WP8 toestellen:

Ga naar Settings --> Language+region. Vervolgens Country/Region op US zetten en telefoon herstarten (wordt eronder ook aangegeven). Zoek nu in de store naar "Smartglass" en installeer de Xbox One SmartGlass. Eventueel Country/Region terugzetten naar Nederland :)

Veel plezier!
Als je de app kan extracten en naar mij kan sturen, kan ik hem bij mn dropbox inzetten.
Dan nog een IOS versie, en iedereen kan er makkelijk bij.

Scientia Potentia Est

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:21:
[...]

Voor zover ik weet kan de X1 ook niet van een NAS OID streamen voorlopig, is nog niet bekend of er een local video app komt zoals op de 360. Echter heb je wel unlimited skydrive bij een xbox live account, en laat je daar nu wel mp3, video etc rechtstreeks naar je surface, windows phone, windows 8.1 PC of X1 kunnen streamen :)

Dus geen Plex app oid? En dan zeggen ze dat ze het centrum van de huiskamer willen worden?

• R0SSI
HellStorm666 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:23:
[...]

Als je de app kan extracten en naar mij kan sturen, kan ik hem bij mn dropbox inzetten.
Dan nog een IOS versie, en iedereen kan er makkelijk bij.
Uhm, zo werkt WP volgens mij niet. Als iemand anders het kan prima, maar dit lijkt mij de gemakkelijkste oplossing.

• HellStorm666

HellStorm666

R0SSI schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:27:
[...]

Uhm, zo werkt WP volgens mij niet. Als iemand anders het kan prima, maar dit lijkt mij de gemakkelijkste oplossing.
Toen der tijd met Windows Mobile (HTC HD2) kon je .cab bestanden maken. Dat waren de installers.
Was toen een app, makecab die dat kon. (Ooit nog eens Swype geport naar WindowsMobile en een .cab voor gemaakt)

Scientia Potentia Est

• R0SSI
HellStorm666 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:33:
[...]

Toen der tijd met Windows Mobile (HTC HD2) kon je .cab bestanden maken. Dat waren de installers.
Was toen een app, makecab die dat kon. (Ooit nog eens Swype geport naar WindowsMobile en een .cab voor gemaakt)
Dat was inderdaad het WM tijdperk, tegenwoordig kun je niet zomaar meer apps sideloaden ;)

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:09

McBoom

Broem

[...]

Waar wordt DLNA dan wel voor gebruikt? Toch niet logisch om 'm DLNA-compatible te maken, maar dat je niets kan streamen?

The ramblings of an idiot

• MAX3400
McBoom schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:27:
[...]

Waar wordt DLNA dan wel voor gebruikt? Toch niet logisch om 'm DLNA-compatible te maken, maar dat je niets kan streamen?
De laatste status is dat je alleen DLNA kan initieren via een push-mechanisme vanaf "PlayTo-devices" zoals een Windows 8 tablet of een WindowsPhone device.

De huidige implementatie laat geen pull-requests toe; je kan dus niet tegen de One zeggen/configureren waar je NAS staat en wat ermee moet gebeuren.

/edit: Mmmm, blijkbaar bestaat er een app die wel al iets meer kan doen voor de One: http://www.pocket-lint.co...stream-content-using-dlna / Google Play: Skifta / https://itunes.apple.com/us/app/skifta/id575181049

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 21-11-2013 11:48 ]

• SinergyX
[...]

Uit die presentatie van Skydrive kon ik niet echt opmaken dat ook MP3 etc ondersteund wordt, enkel de 'compatible bestanden' worden geladen. Daar valt dan wel zelf opgenomen zut tussen, maar mijn ge-uploade filmpjes (gemaakt met Vegas) kent hij niet op WM of Win8 (moet ik downloaden om af te speken, niet streamen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
R0SSI schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:34:
[...]

Dat was inderdaad het WM tijdperk, tegenwoordig kun je niet zomaar meer apps sideloaden ;)
Jawel, dat kan tegenwoordig zelfs gratis. Je kunt een gratis dev account aanmaken waarmee je op 1 telefoon 1 applicatie kan sideloaden.

En voor 19 euro 5 telefoons en onbeperkt aantal apps sideloaden volgens mij

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
De eerste reviews van Ryse druppelen binnen,
http://www.joystiq.com/20...e-review-tedious-maximus/

2,5 / 5 Sterren, matig dus!

• Sydney08
Ryse wou ik eventueel nog kopen, maar wacht wel op een deel 2 (mocht die er komen).

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Ryse volgens IGN :
Ryse has an entertaining story and sky-high production values. The gameplay that’s there isn’t bad – it just stops in its tracks before it gets anywhere near close to demanding. The multiplayer mode has some neat ideas, like a deadly, shifting Colosseum, but it’s hamstrung by the same combat issues that affect the main campaign. But if spectacle is what you want, Ryse: Son of Rome will keep you entertained.
Standaard hack en slash dus. ik ga em wel halen :)

• MAX3400
Semi-offtopic maar wel handig: http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/doctors-note

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb AC4 black flag nu op de Xbox 360 (als disc)... En krijg mijn Xbox One a.s. zaterdag binnen als het goed is...
Is het al bekend of en hoe ik op één of andere manier m'n AC4 kan upgraden naar de XO versie?
Dacht ergens gelezen te hebben dat je voor $10 in Amerika je games kunt upgraden, maar is dat ook mogelijk in NL? (Met een import XO)

• MAX3400
edgarf28 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:45:
Ik heb AC4 black flag nu op de Xbox 360 (als disc)... En krijg mijn Xbox One a.s. zaterdag binnen als het goed is...
Is het al bekend of en hoe ik op één of andere manier m'n AC4 kan upgraden naar de XO versie?
Dacht ergens gelezen te hebben dat je voor $10 in Amerika je games kunt upgraden, maar is dat ook mogelijk in NL? (Met een import XO)
De dame van de Gamemania wist me te vertellen dat dat wel mogelijk is. Ik weet dus niet of het morgen al kan; mogelijk omdat nog niet elke game in NL geleverd gaat worden.

Advies: bel even met Microsoft NL morgen en/of je dichtstbijzijnde game-specialist.
Stefmeister schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:24:
De eerste reviews van Ryse druppelen binnen,
http://www.joystiq.com/20...e-review-tedious-maximus/

2,5 / 5 Sterren, matig dus!
http://www.xbox360achievements.org/game/ryse/review/ -> 8.0
http://www.gamespot.com/r...rome-review/1900-6415571/ -> 4.0
http://www.metacritic.com...on-of-rome/critic-reviews -> 6.0

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 21-11-2013 12:56 ]

• justifire
Zoals ik al had verwacht met Ryse, leuk om even een half uurtje tussendoor te spelen, dan gaat het ook niet vervelen.
Multiplayer schijnt toch wel fun te zijn met veel meer 'finishing moves' dan in de SP

• Xenophoben
Heeft iedereen zijn username ingevuld op de spreadsheet die ik gedeeld had met id's van xbox live ?:) zodat we morgen met zen alle elkaar kunnen vinden ^.^

Verwijderd

Xenophoben schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:58:
Heeft iedereen zijn username ingevuld op de spreadsheet die ik gedeeld had met id's van xbox live ?:) zodat we morgen met zen alle elkaar kunnen vinden ^.^
yup, mijne staat erop. Weet niet hoe laat mijn box er is maar coop DR3 als iemand zin heeft is altijd goed :)

• Xenophoben
zal hem opnieuw hier ff posten trouwens:
https://docs.google.com/s...RVellRQjhxN1E&usp=sharing

• MAX3400
Het zou handig zijn als de volgorde van de games beter is; hierdoor kan iedereen sneller zien wie welke games heeft en mogelijk nieuwe vriendjes maken tussen de GoT'ers... Ik maak wel even een extra sheet ter goedkeuring.

• Xenophoben
Prima, ik heb iedereen modify rechten gegeven dus dat moet lukken
wellicht handig als dit ook in de first post komt
Zozo , zijn lekker met zen alle de spreadsheet aan het aanpassen

[ Voor 49% gewijzigd door Xenophoben op 21-11-2013 14:20 ]

• Xenophoben
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 21-11-2013 15:00 ]

• Xenophoben
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Uniciteit op 21-11-2013 15:01 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Pfffff die microtransactions in Forza 5, man man man...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Xenophoben
*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Uniciteit op 21-11-2013 15:01 ]

• MAX3400
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 21-11-2013 15:01 ]

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:37
Amazon.de verzend bericht binnen, verwachte levering op zaterdag :)

Xbox Live Knalle Arie

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik weet nog steeds niet welke / of ik nog extra launch games ga halen, nog geen enkele launch game heeft me nog echt weten te overtuigen. Plus heb ik door mijn chronisch gebrek aan vrije tijd, nog steeds een flinke backlog aan AAA titels die ik eigelijk nog af wil vinken van de current-gen :)

Zal allemaal een beetje af hangen hoe het zit me de digital marketplace straks, heb daar 100 euro aan point gehoard maar het is nog niet helemaal duidelijk of ik die straks meteen al kan gebruiken.

• Xenophoben
*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 21-11-2013 15:01 ]

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:24
Xenophoben schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:09:
Zozo , zijn lekker met zen alle de spreadsheet aan het aanpassen
Gelukkig wordt m'n idee aardig opgepikt met de kolommen, hahah

PVO

• Phusebox
Ok nu staat er op de vernieuwde xbox.com site links op je account pagina: "change my region".

Echter nu zonder disclaimer dat je geld kwijtraakt.

Heb zojuist mijn test account van NL naar Ierland geswitched en mijn saldo staat er nog op... dus het lijkt erop dat men hier wijzigingen heeft gemaakt.

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Als ik nu de xbox one bij amazon.de bestel en betaal heb ik hem dan ook binnen nu en een week of zijn ze ook bij amazon.de op ?

• Sphinkx
Als je Ierland neemt ga je dan wel geen voice control kunnen gebruiken dacht ik. Dus indien je dit wel wil moet je voor UK gaan. Maar dan kan je wel geen games kopen op de marktplaats..

Ik ga voor UK gaan denk ik. Zal gewoon mijn games kopen op de klassieke manier en dan later bij release in Belgie eventueel verhuizen van regio. Probleem is dat er dan nog altijd geen (vlaamse) voice control zal zijn vrees ik...

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:22:
Ok nu staat er op de vernieuwde xbox.com site links op je account pagina: "change my region".

Heb zojuist mijn test account van NL naar Ierland geswitched en mijn saldo staat er nog op... dus het lijkt erop dat men hier wijzigingen heeft gemaakt.
Dat zou geweldig zijn :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
En precies zoals het door Microsoft al maanden terug geschetst was ;) Alleen door al die twijfelverhalen hier was ik zelf ook weer aan het twijfelen geslagen :p
Sphinkx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:26:
Als je Ierland neemt ga je dan wel geen voice control kunnen gebruiken dacht ik. Dus indien je dit wel wil moet je voor UK gaan. Maar dan kan je wel geen games kopen op de marktplaats..

Ik ga voor UK gaan denk ik. Zal gewoon mijn games kopen op de klassieke manier en dan later bij release in Belgie eventueel verhuizen van regio. Probleem is dat er dan nog altijd geen (vlaamse) voice control zal zijn vrees ik...
Games kopen als region op Ierland staat, en dan switchen naar UK. Dat is mijn plan vooralsnog in ieder geval :)

[ Voor 66% gewijzigd door BM op 21-11-2013 14:29 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Sydney08
Sphinkx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:26:

Ik zet hem ook op UK, want wil de voice wel gebruiken en tevens koop ik de games op disc zodat je ze ook weer kunt doorverkopen.

Tomorrow is not today!

• Xenophoben
Spacey23 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:29:
[...]

Ik zet hem ook op UK, want wil de voice wel gebruiken en tevens koop ik de games op disc zodat je ze ook weer kunt doorverkopen.
same here

• shoombak
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:22:

Dat is goed nieuws _O_
Nu alleen nog een verzendbevestiging uit duitsland :)

• Chrosser
  • Laatst online: 07-10 21:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb net nog eens een stuk gameplay + een trailer van metal gear solid the phantom pain gekeken. Maar Holy Moley wat ziet dat er goed uit. Ik kijk eigenlijk alweer vooruit naar het einde van het volgende jaar.

• HellStorm666

HellStorm666

Heeft Ierland dan geen voice-control?

Scientia Potentia Est

• Xenophoben
Eigenlijk wel tof dat Fifa bundle game is... eindelijk veel friends die fifa kunnen spelen haha

• Sphinkx
Blijkbaar niet als ik de laatste lijst zie met landen met voice control...

• justifire
Als je tegoed op je account hebt, kan je dan ook niet gewoon op de UK Marketplace kopen ?
Of zet de Xbox de eurootjes op je tegoed dan niet om naar ponden ?

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45
Voor zover ik heb begrepen, wordt er geen valuta omgezet. Dus je kunt wel van NL->IE of naar DE, zonder je tegoed te verliezen (want allemaal Euro), maar als je naar UK of US gaat, wordt dat tegoed niet omgezet naar de lokale valuta. Daarom was switchen naar IE een goede optie, omdat je dan wel de taal in het Engels had, maar geen tegoed zou kwijtraken.

Ik heb zelf maar een paar euro op m'n rekening staan, dus misschien ga ik toch nog voor UK, zodat ik ook alle voice commands heb.

Xbox Live: Chevalric

• justifire
Ga dan denk als locale voor UK en bestel mijn games via de link die hier gegeven was in Ierland via mijn laptop.
Of zou dat ook weer niet kunnen ?
Klein beetje onduidelijk blijft het nog wel.

Misschien is het wel voldoende om de taal op Engels te zetten om Kinect in het engels te laten werken ?

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 21-11-2013 15:07 ]

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Zojuist even met Mediamarkt gebeld, krijg de One morgen :). Kan nu echt niet meer wachten.

• HellStorm666

HellStorm666

Spreadsheet even flink aangepast, aantal games toegevoegd en accessoire lijst toegevoegd.

Scientia Potentia Est

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:35
Hoppa, amazon.fr heeft de xbox verzonden, onderweg met taxipost :)

• justifire
Available first on Xbox One :)

[ Voor 81% gewijzigd door justifire op 21-11-2013 15:30 ]

• S0epkip
HellStorm666 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:21:
Spreadsheet even flink aangepast, aantal games toegevoegd en accessoire lijst toegevoegd.
GTA5 kan niet heh...
En denk je echt dat iemand het uitmaakt welke accessoires we allemaal gaan kopen?

PVO

• HellStorm666

HellStorm666

S0epkip schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:24:
[...]

GTA5 kan niet heh...
En denk je echt dat iemand het uitmaakt welke accessoires we allemaal gaan kopen?
Wieweet zodra er leuke accessoires bij komen.

TitanFall kan ook nog niet.
Maar toch weten sommige al wel dat die gekocht gaat worden ;)

Scientia Potentia Est

• S0epkip
Achja... zelf denk ik dat die spreadsheet over een weekje niet zoveel meer wordt ge-update...

Maar wel leuk om te zien wat de verdeling tot nu toe is :)

PVO

• HellStorm666

HellStorm666

S0epkip schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:30:
Achja... zelf denk ik dat die spreadsheet over een weekje niet zoveel meer wordt ge-update...

Maar wel leuk om te zien wat de verdeling tot nu toe is :)
Dat denk ik idd ook.

Net voor de release in NL zal ie misch weer ff gebruikt worden.
Verder kan je voor de games en activiteiten gewoon op de XB-O kijken bij je vriendenlijst ;)

Scientia Potentia Est

• Xenophoben
Ja maar toch is het leuk om wat early adopters in je friend list te hebben :9~ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Xenophoben op 21-11-2013 15:35 ]

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30
Verzend bevestiging van amazon.co.uk voor mijn games.

Verwachte leverdatum: Donderdag 28 november.

Zo raar. Ze zijn normaal hartstikke snel. Er stond ook constant verwachte leverdatum 23-25 november en nu in eens 28 november.

(gratis levering)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• justifire
's Werlds eerst verkochte Xbox One [officieel dan O-) ]
Je weet wel... die console die dagen tussen de haaien onder water heeft gelegen :X
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BZmGCIsCMAAHqtO.jpg
btw Nieuw Zeeland krijgt dus ook FIFA bij de Day One console.

[ Voor 228% gewijzigd door justifire op 21-11-2013 17:07 ]

• MAX3400
MrBlueEyes schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:40:
Verzend bevestiging van amazon.co.uk voor mijn games.
Same here; DR3 is nog niet eens verstuurd... FM5 is wel al verstuurd door game.co.uk... Ach, anders morgen in Duitsland even een graai in de bak met games doen en controleren of er "Englische Sprache" op staat :)

/edit: mensen uit spreadsheet die graag FM5 en/of DR3 willen spelen: voeg me maar gewoon toe in je friendlist! d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 21-11-2013 16:33 ]

• Xenophoben
Dan zit je altijd goed he :)
Max, ik heb je toegevoegd ondanks dat ik forza (nog niet) haal. Effe wachten op salaris :)

[ Voor 62% gewijzigd door Xenophoben op 21-11-2013 16:35 ]

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:01
Mijn xbox is morgen binnen tussen 16:30 en 21:00, deze heb ik besteld op amazon.es

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30
MAX3400 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:27:
[...]

Same here; DR3 is nog niet eens verstuurd... FM5 is wel al verstuurd door game.co.uk... Ach, anders morgen in Duitsland even een graai in de bak met games doen en controleren of er "Englische Sprache" op staat :)

/edit: mensen uit spreadsheet die graag FM5 en/of DR3 willen spelen: voeg me maar gewoon toe in je friendlist! d:)b
Gelukkig heb ik COD: Ghosts wel al. (zelfde verzendmethode (do 14-11 verzonden, verwachte leverdatum za 16-11, wat ook zo was)

Dus ze zullen hem nu wel gewoon later verzenden als ze verwachten dat hij volgende week er pas is. Alleen ze doen net alsof hij vandaag al verzonden is.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zat daarstraks eens rond te kijken op de Xbox One store, wilde toch eens weten of en hoe dat precies werkte.

Als eerste test uit de Ietse store Microsoft Fitness 'gekocht' (welliswaar gratis, maar goed). Dat ging verder prima. Nu dat zo soepel ging (regio wisselen op de frontpage en gaan) was mijn interesse toch wel gewerkt hoe het nu zou zitten met de US store. Dus terug naar de frontpage, regio naar US, en wederom de store in.
So far so good. Prijzen in de US market zijn direct een stuk aantrekkelijker, maar goed, kopen zou wel lastig kunnen worden. Of misschien toch niet...

Uit pure nieuwsgierigheid de knop om DR3 te kopen aangeklikt, en tot mijn verbazing kreeg ik niet direct een error. Sterker nog, na een paar seconde kreeg ik zowaar een betalingsoptie, te weten Paypal. Op dit punt was al ik dusdanig verbaasd dat ik besloot ook maar op Confirm te klikken, en te kijken welke error Microsoft me in petto had. En.... geen dus. :o

Long story short: het is dus prima mogelijk met een Nederlands account in de Amerikaanse store te kopen, zolang je maar een gekoppelde Paypal account hebt. Heb het nu maar met 1 geprobeerd omdat ik morgen eerst ff wil kijken of alles echt goed gaat, maar het lijkt er op dat het voor Nederlanders dus ook mogelijk is voor een mooie prijs games online te kopen d:)b

Ter info: er komen verder ook geen belastingen bovenop: $59,99 is volgens Paypal gelijk aan €46,10. :)

Wellicht is het niet de bedoeling van MS dat het zo werkt, maar ik wilde het mijn Xbox vriendjes (:+) toch niet onthouden :)

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 21-11-2013 18:33 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phusebox
BM schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:32:
Zat daarstraks eens rond te kijken op de Xbox One store, wilde toch eens weten of en hoe dat precies werkte.

Als eerste test uit de Ietse store Microsoft Fitness 'gekocht' (welliswaar gratis, maar goed). Dat ging verder prima. Nu dat zo soepel ging (regio wisselen op de frontpage en gaan) was mijn interesse toch wel gewerkt hoe het nu zou zitten met de US store. Dus terug naar de frontpage, regio naar US, en wederom de store in.
So far so good. Prijzen in de US market zijn direct een stuk aantrekkelijker, maar goed, kopen zou wel lastig kunnen worden. Of misschien toch niet...

Uit pure nieuwsgierigheid de knop om DR3 te kopen aangeklikt, en tot mijn verbazing kreeg ik niet direct een error. Sterker nog, na een paar seconde kreeg ik zowaar een betalingsoptie, te weten Paypal. Op dit punt was al ik dusdanig verbaasd dat ik besloot ook maar op Confirm te klikken, en te kijken welke error Microsoft me in petto had. En.... geen dus. :o

Long story short: het is dus prima mogelijk met een Nederlands account in de Amerikaanse store te kopen, zolang je maar een gekoppelde Paypal account hebt. Heb het nu maar met 1 geprobeerd omdat ik morgen eerst ff wil kijken of alles echt goed gaat, maar het lijkt er op dat het voor Nederlanders dus ook mogelijk is voor een mooie prijs games online te kopen d:)b

Ter info: er komen verder ook geen belastingen bovenop: $59,99 is volgens Paypal gelijk aan €46,10. :)

Wellicht is het niet de bedoeling van MS dat het zo werkt, maar ik wilde het mijn Xbox vriendjes (:+) toch niet onthouden :)
Dat zou wel fijn zijn. Maar de vraag is of die games dan ook beschikbaar zijn om te downloaden in onze regio.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Toen ik de store bekeek in de ierse region stond er iig gewoon dat ie al gekocht was. Kan het verder in mijn profiel nog niet checken omdat die volgens mij alleen maar 360 games laat zien op dit moment.

Maar het lijkt er dus op dat het Microsoft dus inderdaad niet meer uitmaakt uit welke store je dingen koopt, als je er maar kunt betalen.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 21-11-2013 18:48 ]

Xbox

• justifire
BM schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:32:

Dat is helemaal relax !
Misschien dat het op de xbox zelf niet kan maar dit is dan wel een mooie work-around _/-\o_

• Phusebox
Hmm dan ga ik morgen zeker nba 2k14 eens kopen en bedenken welke discs ik retour stuur.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Geen garanties van mijn kant het 100% goed werkt, vandaar dat ik het ook voorlopig bij 1 game houd. D'r zijn er morgen snel genoeg meer bij besteld :)
justifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:53:
[...]

Dat is helemaal relax !
Misschien dat het op de xbox zelf niet kan maar dit is dan wel een mooie work-around _/-\o_
Volgens mij kun je op de console nu ook vrij snel van regio werken, en paypal is 'gewoon' een normale betaalmethode, dus volgens mij moet het ook op de console wel werken :)

[ Voor 58% gewijzigd door BM op 21-11-2013 18:56 ]

Xbox

• edgarf28
  • Niet online
BM schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:55:
Geen garanties van mijn kant het 100% goed werkt, vandaar dat ik het ook voorlopig bij 1 game houd. D'r zijn er morgen snel genoeg meer bij besteld :)

[...]

Volgens mij kun je op de console nu ook vrij snel van regio werken, en paypal is 'gewoon' een normale betaalmethode, dus volgens mij moet het ook op de console wel werken :)
Zodra ik mijn regio verander naar United States, dan wordt mijn PayPal account verwijderd/los gekoppeld van mijn Microsoft account.
En als ik het PayPal account weer probeer toe te voegen dan moet ik een Amerikaans adres eerst opgeven...

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
edgarf28 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:59:
[...]

Zodra ik mijn regio verander naar United States, dan wordt mijn PayPal account verwijderd/los gekoppeld van mijn Microsoft account.
En als ik het PayPal account weer probeer toe te voegen dan moet ik een Amerikaans adres eerst opgeven...
Je account regio?

Ik bedoel de regio die je hier kunt aanpassen.

Xbox

• edgarf28
  • Niet online
BM schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:05:
[...]

Je account regio?

Ik bedoel de regio die je hier kunt aanpassen.
Ja dat bedoel ik... op die pagina heb ik mijn regio veranderd.

Maar kan dan niet meer met mijn PayPal betalen, en als ik mijn PayPal weer wil toevoegen moet ik eerst een Amerikaans adres opgeven.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, das raar, dat werkt bij mij prima, even kijken hoe mijn paypal gekoppeld is hoor.

Edit: kan bij MS zo niks vinden, maar tis gewoon een volledig nederlands paypal account. Wat wellicht wel verschil maakt is dat ik een CC aan paypal gekoppeld heb. Dus geen geld direct bij paypal, maar alles via CC.

[ Voor 55% gewijzigd door BM op 21-11-2013 19:09 ]

Xbox

• justifire
Jimmy Fallon Late Night, altijd lachen :)
[YouTube: http://youtu.be/lo3dy0tL6Z4]

• justifire
Killer Instinct launch trailer incl. Fulgore tease :9~
[YouTube: http://youtu.be/3H-hDsVbDEg]

• SinergyX
Net die Xbox Smartglass geinstalleerd, locatie op US gezet, maar ik krijg continue de duitse versie. In de app zelf kan ik geen voorkeur aangeven, werkt het enkel als je En/US ingesteld hebt als taal?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12
Hmz, Xbox geinstalleerd op je PC, Windows Phone of tablet?

Heb hem zelf op WP 8. Had regio op Amerika gezet, kon hem downloaden, daarna weer naar NL met language op engels (zoals ik altijd heb op telefoons etc.) en dat werkte gewoon.

[ Voor 60% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2013 19:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SinergyX
Sorry, op Win8.1.

Mobiel via regio rebooten werkt gewoon de engelse versie.

http://apps.microsoft.com...33-4579-b716-862e123fa831
Via deze link gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oU5qNbqKGmR1ZThDADhypVQh/thumb.png

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2013 19:26 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.