Ik had de afgelopen tijd niet zoveel meer gespeeld, maar gisteravond de 360 maar weer eens aangeslingerd.
Na een tijdje lekker spelen (wat missies, wat targets omleggen en na wat geklooi met wat medespelers bij het vliegveld), maakte ik echt bizarre dingen mee.
Eerst stapte ik op het vliegveld in een Titan, en toen ik de hangar al aan het uitrijden was werd ik uit mijn vliegtuig gehaald door een naakte vrouw (enkel nog het slipje aan) en mijn character ging met zijn handen omhoog staan (ik kon daar niets aan doen). Toen begon de naakte vrouw geld te gooien en toen ik ongeveer 2 miljoen gehad had, werd ik doodgereden door een andere malloot op het vliegveld. Ik had echt zoiets van WTF. Vervolgens stapte die speler bij mij in de auto en tijdens het rijden veranderde de kleur van de auto, maart de auto vloog werkelijk waar over het veld en uiteindelijk explodeerde de auto (inclusief mijzelf)...
Toen even in party chat gegaan en die gast liet dus ook van alles spawnen, reuzenraden, ufo's, veranderde zijn character gewoon tijdens het spelen (in een naakte vent). Ook een andere speler liet hij gewoon freezen, die kon dus gewoon niets meer doen tot hij dood ging. Meest grappige was nog dat hij bij zijn character dingen uit de anus kon laten vallen... Dus eerst ging hij rondrennen en lag het bezaaid met voetballen, vervolgens deed hij hetzelfde en lag het veld vol met dildo's...
Op zich was het even grappig om dat alles te zien wat hij deed, maar vervolgens ging ik nog even verder spelen, maar dat was haast geen doen. Immers lag alles vol met reuzenraden en andere ongein. Dat mensen offline cheaten met een trainer, dat moeten ze zelf weten (vroeger deed ik zelf niet anders met GTA1/2). Online verziekt het hele hoop. Daarnaast zijn die figuren ook niet te bannen, de consoles waarmee ze dat doen zijn immers gemod (dus ze kunnen zo weer online met een nieuw serienummer) en de characters die ze hebben zitten binnen no-time op level 100+.
Zie
hier voor een voorbeeld. Ik hoop dat Rockstar een manier gaat vinden om deze figuren uit de online sessies te weren.
Mogelijk vertel ik overigens niets nieuws, maar ik heb nog even gebladerd in het topic en ik zag alleen wat reuzenraden voorbij komen.
[
Voor 2% gewijzigd door
fredkroket op 11-08-2014 09:18
. Reden: linkje verwijderd ]